QuickCam pro 9000
Verwijderd
Mijn RC11 remote heeft zojuist de geest begeven, ik was de batterijen het verwisselen en ben zeker dat ik ze er goed in gedaan had, maar blijkbaar is hij op een of andere manier stuk gegaan.
Ik was namelijk drie nieuwe volle batterijen erin het doen en plots rook ik iets wat verbrand achtig rook en het kwam van de RC11 remote en ja hoor, hij is stuk en werkt dus niet meer.
Ik vind het een beetje jammer, maar aan de andere kan ik kan de remote control app op de smartphone en tablet gebruiken en dan kan ik de MK808B ook bedienen.
Ik was namelijk drie nieuwe volle batterijen erin het doen en plots rook ik iets wat verbrand achtig rook en het kwam van de RC11 remote en ja hoor, hij is stuk en werkt dus niet meer.
Ik vind het een beetje jammer, maar aan de andere kan ik kan de remote control app op de smartphone en tablet gebruiken en dan kan ik de MK808B ook bedienen.
Over het uitschakelen van de MK808
Heb al veel gelezen dat het een kwestie is van de stroom stekker eruit trekken.
Maar dit kan op den duur gevolgen hebben voor de levensduur van de MK808.
In de diverse custom roms (ik meen die van finless) is er een app of knop ingebakken.
Nou had ik ook ergens gelezen (ik meende in dit topic) dat die optie ook in de standaard rom zit.
Dit kan ik beamen.
Het uitschakelen kan met de RC11 muis.
Op de RC11 zit een powerknop.
Deze een langere tijd ingedrukt houden tot er een menu naar voren komt.
In dit menu kun je kiezen voor uitschakelen of stille modus.
Ook kan men de drie geluids instellingen (stil, trillen, geluid aan) kiezen.
Een snellere manier is het menu negeren en de knop vast blijven houden.
Vervolgens de stekker uit het lichtnet halen.
Dus bij deze wil ik de tipgever bedanken, en deze tip nogmaals onder de aandacht brengen.
Heb al veel gelezen dat het een kwestie is van de stroom stekker eruit trekken.
Maar dit kan op den duur gevolgen hebben voor de levensduur van de MK808.
In de diverse custom roms (ik meen die van finless) is er een app of knop ingebakken.
Nou had ik ook ergens gelezen (ik meende in dit topic) dat die optie ook in de standaard rom zit.
Dit kan ik beamen.
Het uitschakelen kan met de RC11 muis.
Vervolgens de stekker uit het lichtnet halen.
Dus bij deze wil ik de tipgever bedanken, en deze tip nogmaals onder de aandacht brengen.
Ik heb sinds kort ook een MK808. Ik heb hieraan een hdd van 2tb aanhangen en films kijken lukt perfect, alleen is het vervelend dat ik bij de ondertiteling bij letters als à, é, ë enz. chinese tekens te zien krijg. Ik heb hem nog niet geflasht. Als de oplossing is dat ik hem moet flashen, wat wordt me dan aangeraden?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Welle player gebruik je? Ik heb het ook met archos, maar niet met BS player. Meeste apps hebben een subtitle encoding setting
Archos inderdaad, heb hier wel wat zitten klooien met subtitle encoding maar het lukte me niet. Zal een BS player uitproberen. Bedankt.Prulleman schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:21:
Welle player gebruik je? Ik heb het ook met archos, maar niet met BS player. Meeste apps hebben een subtitle encoding setting
Edit: Krijg hem bij BS player (free) niet op groot beeld. De status balk dimt maar zie een lelijke zwarte balk met puntjes erin.
[ Voor 14% gewijzigd door mabo11 op 20-03-2013 08:36 ]
Zoals ik al aangaf (enige posts hiervoor) werkt dit met de RC-11 inderdeed prima, alleen moet je niet in het eerste pop-up scherm per ongeluk op die 'flight mode' drukken.groofoo schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:50:
Over het uitschakelen van de MK808.....
Krijg jij die keuze niet te zien als je het schermpje krijgt?
Na het lang indrukken krijg ik eerst dat pop-up menu te zien en daarna een tweede schermpje waar je het afsluiten in moet bevestigen.
Als je eenmaal op die 'flight mode' klikt krijg je tot in lengte van dagen een klein vliegtuigje helemaal rechtsonder in beeld te zien. Ik krijg het tenminste niet meer weg.
Ik heb dit topic een tijdje terug al gevolgt in mijn keuze wel of niet een Android systeempje of Windows systeempje als HTPC naast m'n tv te zetten. Uiteindelijk is het een Windows systeem geworden, dus m'n aandacht in dit topic is al een tijdje weg.
Nou kreeg ik vandaag ineens een vraag van m'n schoonvader. Hij heeft tv via KPN en wil op de slaapkamer een tv aanleggen. Maar hij moet flink wat bekabeling leggen om dat voor mekaar te krijgen.
Toen was ie ineens tegen een MK808 aangelopen bij een Nederlandse webshop en vroeg aan mij of dat een alternatief zou kunnen zijn door gebruik te maken van de KPN tv app.
Volgens mij zijn de nadelen vooral:
- ik weet dat sommige van die apparaatjes geen stabiele wifi verbinding hebben, dus af en toe wifi die wegvalt en dus geen tv
- zo'n bluetooth toetsenbord is niet echt handig om te zappen
- je moet altijd de kpn app starten om tv te kijken
- de kpn tv app levert vermoedelijk mindere beeldkwaliteit levert dan het echte tv-signaal, volgens mij krijg je nooit een HD uitzending
Voordelen zijn dan misschien dat je minder bekabeling hebt en je allerlei andere apps ook kunt gebruiken op de tv.
Zijn er mensen die ervaring met dit specifieke gebruik hebben?
Nou kreeg ik vandaag ineens een vraag van m'n schoonvader. Hij heeft tv via KPN en wil op de slaapkamer een tv aanleggen. Maar hij moet flink wat bekabeling leggen om dat voor mekaar te krijgen.
Toen was ie ineens tegen een MK808 aangelopen bij een Nederlandse webshop en vroeg aan mij of dat een alternatief zou kunnen zijn door gebruik te maken van de KPN tv app.
- ik weet dat sommige van die apparaatjes geen stabiele wifi verbinding hebben, dus af en toe wifi die wegvalt en dus geen tv
- de kpn tv app levert vermoedelijk mindere beeldkwaliteit levert dan het echte tv-signaal, volgens mij krijg je nooit een HD uitzending
Voordelen zijn dan misschien dat je minder bekabeling hebt en je allerlei andere apps ook kunt gebruiken op de tv.
Bevalt de 1080p weergave nog steeds? Ik lees namelijk op internet dat de Neo5 wat dat betreft nogal wat te wensen overlaat, veel bufferen enzo. Ook met Android 4.1.1 erop. En gaat 720p wel soepel?Gabliboeba schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:54:
Vandaag de Minix Neo X5 binnengekregen. Die Chinezen worden steeds sneller. 6 werkdagen en hij was hier, zonder invoerkosten hoeven te betalen. Apparaatje bevalt me prima. 1080p doet het ook. Wifi werkt ook erg goed, heb nog geen speedtest kunnen draaien, maar a.d.h.v. het downloaden van apps uit de Play Store schat ik dat 'ie gewoon 3-4MB/s aan downloadsnelheid haalt. Bijna net zo snel als de verbinding zelf.
Dat standaard afstandsbediening geval is ruk, dus ik ben blij dat ik zo'n air mouse+keyboard heb meebesteld.
De stock rom bevalt me eigenlijk ook prima. En aan de featurelijst van de Finless rom te zien, brengt die niet echt veel voordelen voor mij. Ik laat de stock rom er dus nog mooi op. Wellicht dat ik hem binnenkort toch nog ga rooten omdat ik XBMC erop wil, maar dat zien we dan wel weer.
Hoe zijn je ervaringen verder met de Neo5?
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Officiële Android 4.2.2 ROM voor de MK808B is uit.
http://blog.geekbuying.co...e-firmware-download-here/
Zelf nog niet uitgeprobeerd.
http://blog.geekbuying.co...e-firmware-download-here/
Zelf nog niet uitgeprobeerd.
Ik gebruik zelf een android stick (iMito MX1) maar dan primair voor de Ziggo app. Zelfde idee, geen bekabeling maar via de android app de kanalen streamen. Van de punten die je opnoemt zal WiFi het grootste probleem zijn. Geen van de providers streamen kanalen in HD volgens mij, dus dat is niet aan de orde. Ik heb het zelf opgelost door mn wifi netwerk uit te breiden middels een extender, zodat op de plek waar de stick in de tv zit de connectie tot het toegangspunt sterk genoeg is. Het toegangspunt zelf, heeft een sterk genoeg signaal om een stabiele connectie up te houden met je wifi router. Ik zit nu stabiel rond de 10Mb/s wat voor de ziggo app is om fatsoenlijk een buffer op te zetten en doorlopend een goede stream te geven (minimale vereiste is geloof ik 2.5Mb/s).hars73 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:51:
Wat betreft de app, kan je ook automatisch laten starten als je dat zou willen, kwestie van configureren in Android, aan de andere kant gaat mijn stick nooit uit omdat deze aan de netstroom hangt ipv de usb poort dus zit er eigenlijk permanent in de app.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Neem aan dat je dan de de stream wel 'stopt', maar dan gewoon in de app laat staan?martincm schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:13:
[...]
Ik gebruik zelf een android stick (iMito MX1) maar dan primair voor de Ziggo app. Zelfde idee, geen bekabeling maar via de android app de kanalen streamen. Van de punten die je opnoemt zal WiFi het grootste probleem zijn. Geen van de providers streamen kanalen in HD volgens mij, dus dat is niet aan de orde. Ik heb het zelf opgelost door mn wifi netwerk uit te breiden middels een extender, zodat op de plek waar de stick in de tv zit de connectie tot het toegangspunt sterk genoeg is. Het toegangspunt zelf, heeft een sterk genoeg signaal om een stabiele connectie up te houden met je wifi router. Ik zit nu stabiel rond de 10Mb/s wat voor de ziggo app is om fatsoenlijk een buffer op te zetten en doorlopend een goede stream te geven (minimale vereiste is geloof ik 2.5Mb/s).
Wat betreft de app, kan je ook automatisch laten starten als je dat zou willen, kwestie van configureren in Android, aan de andere kant gaat mijn stick nooit uit omdat deze aan de netstroom hangt ipv de usb poort dus zit er eigenlijk permanent in de app.
Zijn er voor deze toepassing nog bepaalde sticks die ik zeker niet zou moeten adviseren aan m'n schoonvader?
En dan wil ie het liefst natuurlijk dat ding ook nog in Nederland bestellen, of ik zou er ergens eentje via eBay of andere chinese website moeten bestellen voor hem.
Klopt inderdaad, ik stop de stream wel, gewoon met de back button en laat meestal de app open staan voordat de tv in standby gaat.hars73 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:22:
[...]
Neem aan dat je dan de de stream wel 'stopt', maar dan gewoon in de app laat staan?
Zijn er voor deze toepassing nog bepaalde sticks die ik zeker niet zou moeten adviseren aan m'n schoonvader?
En dan wil ie het liefst natuurlijk dat ding ook nog in Nederland bestellen, of ik zou er ergens eentje via eBay of andere chinese website moeten bestellen voor hem.
Hieronder heb je een mooi overzicht van alle beschikbare sticks:
http://androidstick.nl/android-sticks-vergelijken/
Daar kan je ze overigens ook bestellen, verschilt een klein beetje met geekbuying bijvoorbeeld maar daar kan je ook nog hebben dat je btw en invoer betaalt en zodoende rond die prijs van androidstick.nl uitkomt. Ik zou op dit moment tussen een MK808B, een MK802III of een iMito kiezen.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Thnx. Ik ga het eens even bekijken deze week en dan moet m'n schoonvader maar verder beslissen..martincm schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:38:
[...]
Klopt inderdaad, ik stop de stream wel, gewoon met de back button en laat meestal de app open staan voordat de tv in standby gaat.
Hieronder heb je een mooi overzicht van alle beschikbare sticks:
http://androidstick.nl/android-sticks-vergelijken/
Daar kan je ze overigens ook bestellen, verschilt een klein beetje met geekbuying bijvoorbeeld maar daar kan je ook nog hebben dat je btw en invoer betaalt en zodoende rond die prijs van androidstick.nl uitkomt. Ik zou op dit moment tussen een MK808B, een MK802III of een iMito kiezen.
Leuke aanbieding wellicht op dx.
GK802 + RC11 Quad Core Google TV Player Supports XBMC / Netflix w/ Bluetooth / 1GB RAM / 8GB ROM - $120
http://dx.com/p/177884
GK802 + RC11 Quad Core Google TV Player Supports XBMC / Netflix w/ Bluetooth / 1GB RAM / 8GB ROM - $120
[ Voor 4% gewijzigd door The-Force op 22-03-2013 14:56 ]
Ik volg deze topic al een tijdje met plezier en heb m'n zinnen op deze gezet:
http://www.alibaba.com/pr...ore_Android_TV_Box_4.html
of deze
http://www.alibaba.com/pr...ortex_A9_Android_4_0.html
Beiden hebben AMlogic A9 Dual Cortex aan boord.
Iemand hier al ervaring mee?
http://www.alibaba.com/pr...ore_Android_TV_Box_4.html
of deze
http://www.alibaba.com/pr...ortex_A9_Android_4_0.html
Beiden hebben AMlogic A9 Dual Cortex aan boord.
Iemand hier al ervaring mee?
[ Voor 8% gewijzigd door pasarica op 24-03-2013 08:56 ]
Niet gehinderd door enige kennis van zaken...
Zou ik niet nemen als je de reviews en ervaringen leest.The-Force schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:34:
Leuke aanbieding wellicht op dx.
Volgende maand zou de opvolger van de RK3066, die nu in de meeste sticks worden gebruikt, op de markt komen.
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om via XBMC (navi versie) films/series te streamen en daar automatisch ondertiteling bij te krijgen?
Als je normaal een film start met BSplayerPRO, zoekt hij automatisch naar ondertiteling en download hij de Nederlandse/Engelse. Ik heb nu BSplayerPRO als standaard mediaplayer ingesteld bij XBMC, maar hij zoekt niet naar ondertiteling. (wel kan ik het zelf toevoegen, maar het idee is juist om elke nieuwe film automatisch met ondertiteling te voorzien.
MINIX G4
4.1.1 1080p Rom.
Als je normaal een film start met BSplayerPRO, zoekt hij automatisch naar ondertiteling en download hij de Nederlandse/Engelse. Ik heb nu BSplayerPRO als standaard mediaplayer ingesteld bij XBMC, maar hij zoekt niet naar ondertiteling. (wel kan ik het zelf toevoegen, maar het idee is juist om elke nieuwe film automatisch met ondertiteling te voorzien.
MINIX G4
4.1.1 1080p Rom.
Nav wat rondkijken op chinese crapsites natuurlijk ook een android stick gekocht nl:
http://www.geekbuying.com...V-Box---Black-313213.html
Had er 2 besteld, en binnen een week bezorgd zonder extra kosten
Nu ben ik wat aan het rondlooien met het apparaat en kijk via XBMC en 1Channel addon series. Nu heb ik de hele tijd de android system bar onderin beeld, iemand een oplossing?
http://www.geekbuying.com...V-Box---Black-313213.html
Had er 2 besteld, en binnen een week bezorgd zonder extra kosten
Nu ben ik wat aan het rondlooien met het apparaat en kijk via XBMC en 1Channel addon series. Nu heb ik de hele tijd de android system bar onderin beeld, iemand een oplossing?
is die app al uit? kan ik ook wel gebruiken, al heb ik mijn MX1 niet bij geekbuying gekochtPrulleman schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:32:
maar als droidmote ook voldoet (dus wat knopjes en bedienings elementen op je android telefoon, waarmee je je stick kan bedienen) dan is het wellicht de moeite om eerst geekbuying te mailen voor de gratis app (droidmote server kost namelijk ook 2 euro). Dan hoef je waarschijnlijk ook niet te rooten.
http://blog.geekbuying.co...ware-release-on-29th-nov/

Verwijderd
Die app heb ik al, werkt best wel fijn, hij staat ook in de playstore dacht ik. Maar eerst had ik ook gewoon een RC11 remote en dat vond ik ietsjes fijner werken, maar helaas is mijn RC11 remote stuk gegaan dus nu bedien ik mijn MK808B uitsluitend met die app.Byte_Me schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:59:
[...]
is die app al uit? kan ik ook wel gebruiken, al heb ik mijn MX1 niet bij geekbuying gekocht
hoe heet de app? rockchip remote? die werk bij mij nietVerwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:26:
[...]
Die app heb ik al, werkt best wel fijn, hij staat ook in de playstore dacht ik. Maar eerst had ik ook gewoon een RC11 remote en dat vond ik ietsjes fijner werken, maar helaas is mijn RC11 remote stuk gegaan dus nu bedien ik mijn MK808B uitsluitend met die app.
ik heb al vele remotes geprobeerd, niets lijkt te werken.
[ Voor 11% gewijzigd door Byte_Me op 28-03-2013 22:28 ]
Verwijderd
Deze is het, de ondersteuning ervoor moet wel in de rom zitten die je gebruikt, maar bij mij werkt het en ik gebruik Finless 1.7 voor MK808b.Byte_Me schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:27:
[...]
hoe heet de app? rockchip remote? die werk bij mij niet![]()
ik heb al vele remotes geprobeerd, niets lijkt te werken.
ik zit op finless 1.5 voor MX1. Officieel zou het moeten werken, maar ik krijg het niet aan de praat.Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:33:
[...]
Deze is het, de ondersteuning ervoor moet wel in de rom zitten die je gebruikt, maar bij mij werkt het en ik gebruik Finless 1.7 voor MK808b.
Verwijderd
Hij levert die apps meestal ook mee als .apk bij de rom, dan moet je die .apk nog apart installeren.
Verwijderd
Na een deel gelezen te hebben.. (als 'newbie') en een stick gekocht, speciaal een duurdere AMLogic M3 A9 i.v.m. hardware versnelling.. zit ik nu met een probleem.. Ik dacht dat het wel goed zou zitten met XBMC met deze stick, zelfde chipset als de Pivos Xios immers... maar nee.
Het Pivos forum wil mijn berichten niet plaatsen, omdat het niet om de box gaat..
misschien dat hier iemand is die mij kan helpen? Ik ben lang bezig geweest en best
nu..
Ok:
na veel gedoe heb ik root access kunnen krijgen.. (ergens gevonden online), dacht Pivos firmware te kunnen installeren, (en daarna XBMC Pivos versie), maar nee... iets met signature... (via reboot recovery, want er zit geen button op dat ding om te flashen).
ok, meerdere versies van XBMC geprobeerd...
je zit al met het probleem dat je eerst de dongle eruit moet trekken, anders heb je het ' black screen' probleem.. nou ok.. als het dan start, eindelijk een versie die leek te werken.. (XBMCAndroid), als het opstarten lukt en de dongle weer terug kan.. Deze versie gebruikt een externe player. Was niet mijn bedoeling, maar ok,beter dan niets dacht ik.
maar bij zelfs 720p video hapert het, of te traag dus...
terwijl ik juist deze stick kocht vanwege de hardware versnelling...
en zelfs 1080 zou mogelijk moeten zijn, maar zeker 720p via externe player..
anders heb je niet veel aan de stick
Iemand een idee hoe ik XBMC goed werkend krijg?
Pivos firmware installeren, of toch met de externe player.. maar hoe krijg ik dan vloeiend beeld?
Ik heb al een en ander geprobeerd bij MX player met hardware/software encoding.. werkte niet/geen verschil.
Misschien dat iemand de juiste instellingen weet?
Overigens gaat dit allemaal over wifi...
Heb wel ook heel fijn een ethernet-usb adapter erbij gekocht, maar die kan ik niet aansluiten, want bij het gebruiken van een hub, crast android..
en kleine remote werkt niet, dus zal toch de dongle van de Mele moeten aansluiten..
Iemand enig idee....?
Alvast bedankt.
Edit:
ok, heb via ander usb adapterje (zo'n blokje), android opgestart gekregen met een hub en de ethernet/usb adapter aangesloten.. (nog geen verbinding alleen wifi).
Ga nu een oude XBMC versie proberen (Xios 100912)
Het Pivos forum wil mijn berichten niet plaatsen, omdat het niet om de box gaat..
misschien dat hier iemand is die mij kan helpen? Ik ben lang bezig geweest en best

Ok:
na veel gedoe heb ik root access kunnen krijgen.. (ergens gevonden online), dacht Pivos firmware te kunnen installeren, (en daarna XBMC Pivos versie), maar nee... iets met signature... (via reboot recovery, want er zit geen button op dat ding om te flashen).
ok, meerdere versies van XBMC geprobeerd...
je zit al met het probleem dat je eerst de dongle eruit moet trekken, anders heb je het ' black screen' probleem.. nou ok.. als het dan start, eindelijk een versie die leek te werken.. (XBMCAndroid), als het opstarten lukt en de dongle weer terug kan.. Deze versie gebruikt een externe player. Was niet mijn bedoeling, maar ok,beter dan niets dacht ik.
maar bij zelfs 720p video hapert het, of te traag dus...
terwijl ik juist deze stick kocht vanwege de hardware versnelling...
en zelfs 1080 zou mogelijk moeten zijn, maar zeker 720p via externe player..

anders heb je niet veel aan de stick
Iemand een idee hoe ik XBMC goed werkend krijg?
Pivos firmware installeren, of toch met de externe player.. maar hoe krijg ik dan vloeiend beeld?
Ik heb al een en ander geprobeerd bij MX player met hardware/software encoding.. werkte niet/geen verschil.
Misschien dat iemand de juiste instellingen weet?
Heb wel ook heel fijn een ethernet-usb adapter erbij gekocht, maar die kan ik niet aansluiten, want bij het gebruiken van een hub, crast android..
en kleine remote werkt niet, dus zal toch de dongle van de Mele moeten aansluiten..
Iemand enig idee....?
Alvast bedankt.
Edit:
ok, heb via ander usb adapterje (zo'n blokje), android opgestart gekregen met een hub en de ethernet/usb adapter aangesloten.. (nog geen verbinding alleen wifi).
Ga nu een oude XBMC versie proberen (Xios 100912)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 14:51 ]
Verwijderd
Zou, las ik, via Full! Screen (app) te verhelpen moeten zijn, maar zover ben ik nog niet gekomen.Dennis1109 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:48:
Nav wat rondkijken op chinese crapsites natuurlijk ook een android stick gekocht nl:
..
Nu heb ik de hele tijd de android system bar onderin beeld, iemand een oplossing?
Edit:
het staat in dit topic, hoe dat werkt..
[MediaPlayer] Refee M6 Amlogic-8726 M3 Android 4.0 box
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 16:54 ]
Om uit te sluiten dat je wifi het probleem is, zet eens een 720 of 1080 file lokaal (SD/USB) en kijk of het dan hapert. Zo niet is je wifi doorvoer te laag voor streamen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:11:
..knip..
..knip..
En is de hub die je gebruikt met externe power? zo niet trek je teveel stroom naar de USB toe en heeft je stick niet meer genoeg power om zelf te draaien
[ Voor 26% gewijzigd door Prulleman op 29-03-2013 14:53 ]
Verwijderd
Het is idd een hub zonder power ja, die heb ik niet liggen.
Al werkt het nu wel met een andere usb adapter..
Om zo'n film te kijken via externe harde schijf (wel met power), zal ik het aan moeten sluiten via diezelfde hub en dat zal dus waarschijnlijk niet goed gaan..
o wacht, via micro sd zou kunnen.. of usb stick via hub, Ik zal straks Argo 720p proberen te spelen met MX player..
Lan via adapter (als ik dat al aan de praat zou krijgen) zou dus moeten kunnen, maar ja, voor XBMC player moet je het dus eruit trekken (black screen, want hub is usb)/opnieuw aansluiten nadat XBMC gestart is, schiet niet echt op..
Al werkt het nu wel met een andere usb adapter..
Om zo'n film te kijken via externe harde schijf (wel met power), zal ik het aan moeten sluiten via diezelfde hub en dat zal dus waarschijnlijk niet goed gaan..
o wacht, via micro sd zou kunnen.. of usb stick via hub, Ik zal straks Argo 720p proberen te spelen met MX player..
Lan via adapter (als ik dat al aan de praat zou krijgen) zou dus moeten kunnen, maar ja, voor XBMC player moet je het dus eruit trekken (black screen, want hub is usb)/opnieuw aansluiten nadat XBMC gestart is, schiet niet echt op..
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 15:18 ]
Verwijderd
Ok, Argo 720p speelt goed/slechter(?) af via usb, afhankelijk van instellingen XM player (decoding). Al dacht ik eerst dat het aan wifi lag, toen het wel goed speelde.. Maar hardware/software decoding zou toch moeten kunnen..?
(MX player loopt ook nog wel eens vast).
Nu weet ik niet zeker of het door wifi komt of door decoding.
Edit: ik kijk nu nog eens.. het is niet zo langzaam als met XBMC (daarom lastiger te zien), maar toch ook via USB niet helemaal 'vloeiend' bij bewegingen??
De standaard movieplayer lijkt wel ok af te spelen, ook bij bewegingen.
Al weet ik sowieso niet hoe ik XBMC werkend moet krijgen met ethernet... als het wel aan wifi zou liggen (zou kunnen).
Eerst ethernet aan de praat zien te krijgen (ziet alleen wifi).. en ja, dan de kabel eruit moeten trekken werkt niet.. (XBMC).
Of zou ik sowieso andere firmware moeten installeren? Ik weet het niet meer..
Pivos lukt dus niet..
G-box midnight firmware??
Maar of dat gaat.. en helpt weet ik niet (straks heb ik niets meer).
Edit: ik kijk nu nog eens.. het is niet zo langzaam als met XBMC (daarom lastiger te zien), maar toch ook via USB niet helemaal 'vloeiend' bij bewegingen??
De standaard movieplayer lijkt wel ok af te spelen, ook bij bewegingen.
Al weet ik sowieso niet hoe ik XBMC werkend moet krijgen met ethernet... als het wel aan wifi zou liggen (zou kunnen).
Eerst ethernet aan de praat zien te krijgen (ziet alleen wifi).. en ja, dan de kabel eruit moeten trekken werkt niet.. (XBMC).
Pivos lukt dus niet..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 15:37 ]
Probeer eens BSplayer. Die doet het goed op mijn MX1.Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:32:
Ok, Argo 720p speelt goed/slechter(?) af via usb, afhankelijk van instellingen XM player (decoding). Al dacht ik eerst dat het aan wifi lag, toen het wel goed speelde.. Maar hardware/software decoding zou toch moeten kunnen..?
Edit: ik kijk nu nog eens.. het is niet zo langzaam als met XBMC, maar toch ook via USB niet helemaal 'vloeiend' ??
Pivos lukt dus niet..
CU, RonK
Verwijderd
Ok, andere player.. (standaard player lijkt idd beter).. maar dan zit ik weer met XBMC
.
Daar ging het juist om.. films van externe harde schijf, kan ik via usb rechtstreeks op tv kijken.. maar het gaat om streamen.
Of zal ik een codec in app store moeten downloaden voor MX player (maar ja welke?)..?

Daar ging het juist om.. films van externe harde schijf, kan ik via usb rechtstreeks op tv kijken.. maar het gaat om streamen.
Of zal ik een codec in app store moeten downloaden voor MX player (maar ja welke?)..?
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 15:42 ]
Je kan BSplayer als externe player instellen, heb ik begrepen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:37:
Ok, andere player.. maar dan zit ik weer met XBMC
CU, RonK
Verwijderd
Misschien dat het kan, maar niet even door een instelling te veranderen zeg maar.., dacht ik (stuk ingewikkelder),smuck schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:40:
[...]
Je kan BSplayer als externe player instellen, heb ik begrepen.
helaas.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 15:44 ]
OK, dat weet ik niet. Ik gebruik XMBC niet. Wel BSplayer. En Archos player. Doen het beide goed. Er is op dit forum wel het .e.e.a. over te lezen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:43:
[...]
Misschien dat het kan, maar niet even door een instelling te veranderen zeg maar.., dacht ik (stuk ingewikkelder),
helaas.
CU, RonK
Verwijderd
Het ging me juist om XBMC vandaar... al blijf ik het proberen.. ' het moet kunnen' .. dus dan wil ik het ook.. (en iets te veel geld om zo weg te gooien).
Van de tv box /g-box firmware (in ander topic), zou hij 'bricken' las ik..
Van de tv box /g-box firmware (in ander topic), zou hij 'bricken' las ik..
[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 17:45 ]
overal adverteren ze al maanden dat xmbc draait, maar bijna geen enkele stick of box doet dit echt goed...
1 voordeel, het is nog volop in ontwikkeling, dus het zal zeker wel goed komen
1 voordeel, het is nog volop in ontwikkeling, dus het zal zeker wel goed komen
Waar woord Prulleman. Ik zoek al een tijdje naar een box die zowel xbmc als goede 1080p content afspeelt en prima optische 5.1 audio doet maar merk telkens dat het nog steeds volop in ontwikkeling is en de succesverhalen gebaseerd zijn op betasoftware.
Misschien vooralsnog de J1nx Smart TV Box maar eens proberen.
Misschien vooralsnog de J1nx Smart TV Box maar eens proberen.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Ok... dat hoop ik ook ja. Dus misschien toch deze Android versie er op laten? En wachten op een betere XBMC? (Of heb ik toch ook andere firmware nodig)?
(Ben nog wel her en der aan het zoeken naar een XBMC versie.. maar ja, degenen die ik heb geprobeerd zouden al moeten werken, ahum).
Ik dacht nog.. dan moet ik maar nog meer geld eraan uitgeven en zo een kopen waar het al op staat /gezet is en zo.. maar ja, dan heb ik ook kans dus dat het niet goed werkt.
Zoals op marktplaats ,Full HD 1080p media player speler, XBMC. Garantie en getest (weet niet of ik de link mag plaatsen). Wel duurder natuurlijk en ' maar' 700Mhz ARM. En ja, of het dan echt helemaal goed werkt..?
Toch dacht ik dat al zou het niet perfect werken, ik toch minstens 720p moest kunnen kijken.. nu werkt het meeste wat ik aan klik op XBMC te traag (niet te kijken dus; wel raar natuurlijk dat dit bij MX player ook vanaf de usb stick het geval is). Maar ja, met welke versie kan ik dan iig iets.. tot er iets beters is..
Maar over ethernet bijv.. ik weet dus niet of dat aan de stick ligt of aan Android/de ethernet kabel..
in het menu (wifi, more.. zowel met wifi aan/uit) staat er echt geen ethernet om aan te vinken.. al heb ik dus wel die adapter erbij gekocht en staat het ook in het 'boekje' ..
Straks maar een geleende ethernetkabel proberen (al kan ik niet voorstellen dat die van mij niet goed was maar ok, je weet niet wat het is).
(Ben nog wel her en der aan het zoeken naar een XBMC versie.. maar ja, degenen die ik heb geprobeerd zouden al moeten werken, ahum).
Ik dacht nog.. dan moet ik maar nog meer geld eraan uitgeven en zo een kopen waar het al op staat /gezet is en zo.. maar ja, dan heb ik ook kans dus dat het niet goed werkt.
Zoals op marktplaats ,Full HD 1080p media player speler, XBMC. Garantie en getest (weet niet of ik de link mag plaatsen). Wel duurder natuurlijk en ' maar' 700Mhz ARM. En ja, of het dan echt helemaal goed werkt..?
Toch dacht ik dat al zou het niet perfect werken, ik toch minstens 720p moest kunnen kijken.. nu werkt het meeste wat ik aan klik op XBMC te traag (niet te kijken dus; wel raar natuurlijk dat dit bij MX player ook vanaf de usb stick het geval is). Maar ja, met welke versie kan ik dan iig iets.. tot er iets beters is..
Maar over ethernet bijv.. ik weet dus niet of dat aan de stick ligt of aan Android/de ethernet kabel..
in het menu (wifi, more.. zowel met wifi aan/uit) staat er echt geen ethernet om aan te vinken.. al heb ik dus wel die adapter erbij gekocht en staat het ook in het 'boekje' ..
Straks maar een geleende ethernetkabel proberen (al kan ik niet voorstellen dat die van mij niet goed was maar ok, je weet niet wat het is).
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2013 09:22 ]
is je ethernet adapter wel compatible met je Android versie ( qua drivers)
Ik ben van plan de Minix Neo X5 te kopen maar heb over 1 ding nog geen uitsluitsel gekregen via Google of de box standaard een usb harde schijf (zonder externe voeding) ondersteund die NTFS is geformateerd. Kan een bezitter van een Neo X5 hier uitsluitsel over gegeven?
Verwijderd
Misschien niet nee... en wat in het boekje staat is blijkbaar anders .. wat die instelling kan ik niet aanvinken..Prulleman schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 09:38:
is je ethernet adapter wel compatible met je Android versie ( qua drivers)
en bij de adapter zit wel een cdtje, maar ja, dat is leuk voor een computer oid...
Kan ik ook drivers op android installeren of niet?
niet op de manier hoe je gewent bent... gebruik Google maar eens
Verwijderd
Zal ik doen als ik thuis ben ja.. maar goed, ik heb intussen al zooooveel gelezen over hoe dit, en dat en zus en zo goed zou werken.. (allemaal van te voren uitgezocht, opgeslagen, deel opgeschreven, etc) maar het werkt allemaal niet, al heb ik tig dingen geprobeerd, dus ja.. de praktijk is anders. (en je denkt dat als je zo'n pakket met alles in een koopt, het ook werkt als je het aansluit . Volgens de verkoper werkt het wel met ethernet.).
Al zou ik uiteindelijk ethernet aan de praat krijgen.. dan is het volgens mij nog maar een deel van het probleem. De XBMC die ik er nu op heb staan.. en dan tenminste half werkt... gebruikt MX player als externe player (was niet mn bedoeling maar beter dan niets) en volgens mij werkt MX player dus ook niet goed.. met youtube speelt video wel ok, met XBMC/MX player een 480p serie ook niet eens. En dus 720p vanaf usb ook niet goed.
Of weer, de zoveelste, een andere versie van XBMC.. maar of dat helpt.. ben er ook een beetje
van intussen. Ik dacht al dit gedoe te voorkomen door geen Rockchip versie te kopen. Tja, stom van me.
Misschien kan ik de stick (na clearen van cache/user data/factory reset; via reboot recovery) maar beter weer weg doen, voor iemand die er meer verstand van heeft, want ondanks alle beloftes en hoe goed het zou werken, heb ik er bijna niets aan zo. Zal je zien dat een ander het binnen 2 tellen lukt natuurlijk, maar ja..
Ok, het toetsenbordje werkt goed, maar veel nut heb ik er zo niet van
Al zou ik uiteindelijk ethernet aan de praat krijgen.. dan is het volgens mij nog maar een deel van het probleem. De XBMC die ik er nu op heb staan.. en dan tenminste half werkt... gebruikt MX player als externe player (was niet mn bedoeling maar beter dan niets) en volgens mij werkt MX player dus ook niet goed.. met youtube speelt video wel ok, met XBMC/MX player een 480p serie ook niet eens. En dus 720p vanaf usb ook niet goed.
Of weer, de zoveelste, een andere versie van XBMC.. maar of dat helpt.. ben er ook een beetje

Misschien kan ik de stick (na clearen van cache/user data/factory reset; via reboot recovery) maar beter weer weg doen, voor iemand die er meer verstand van heeft, want ondanks alle beloftes en hoe goed het zou werken, heb ik er bijna niets aan zo. Zal je zien dat een ander het binnen 2 tellen lukt natuurlijk, maar ja..
Ok, het toetsenbordje werkt goed, maar veel nut heb ik er zo niet van
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2013 15:51 ]
Probeer eens de gratis versie van Archos Video Player + de gratis codecs (na instalatie codecs eerst een keer openen). Lijkt op XMBC.Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:34:
... XBMC die ik er nu op heb staan.. en dan tenminste half werkt... gebruikt MX player als externe player (was niet mn bedoeling maar beter dan niets) en volgens mij werkt MX player dus ook niet goed.. met youtube speelt video wel ok, met XBMC/MX player een 480p serie ook niet eens. En dus 720p vanaf usb ook niet goed.
Of weer, de zoveelste, een andere versie van XBMC.. maar of dat helpt.. ben er ook een beetjevan intussen. Ik dacht al dit gedoe te voorkomen door geen Rockchip versie te kopen. Tja, stom van me.
Doet hier 1080p prima, alhoewel dat een rockchip is, maar de optimalisatie blijkt best goed te zijn van Archos op een hoop devices.
Misschien is het een oplossing om je films aan de praat te krijgen, weet je iig dat het aan de XMBC built zal liggen als Archos wel werkt.
[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 30-03-2013 17:25 ]
Verwijderd
Moet ik dat wel weer werkend zien te krijgen met XBMC, anders heb ik nog niets aan navi-x e.d. (en ja dat kan in theorie wel, maar ja..).
(En hoogstwaarschijnlijk krijg ik ook ethernet niet werkend dus ja..).
Misschien had ik uiteindelijk met Rockchip (en XBMC/externe mediaplayer) wel minder problemen gehad ja.. maar goed.
(En hoogstwaarschijnlijk krijg ik ook ethernet niet werkend dus ja..).
Misschien had ik uiteindelijk met Rockchip (en XBMC/externe mediaplayer) wel minder problemen gehad ja.. maar goed.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2013 18:00 ]
Vandeweek heb ik mijn MK809II binnen gekregen en krijg geen beeld op mijn beide Philips Tv's. Bij andere apparaten Toshiba tv en monitor werkt het wel gewoon. Mijn tv's hebben de laatste firmware van 2010. Iemand een idee of ervaring hiermee? De leverancier heeft aangeboden om de stick om te ruilen voor een andere met ongeveer dezelfde specs maar ik weet niet of dat zin heeft. Ik vind het uberhaupt raar dat een redelijk moderne tv uit 2009 niet om kan gaan deze Android stick.
Erg uitgebreide Nederlandse review van de MK809II: CozySwan MK809II Android mini-PC review. Veel screens en benchmarks, en een test met koeling waardoor sommige benchmarks met 25% omhoog gingen.
Dat het helpt om iets aan de koeling te doen van (haast) elke stick dat kan ik beamen, zelf van mn MX1 de behuizing er af gehaald en hem voorzien van heatsinkjes, koelt veel beter en merk ook wel dat hij toch net wat sneller blijft onder heavy load. (gezien hij eerst het een beetje voor gezien hield als het te warm werd)TomasH schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:42:
Erg uitgebreide Nederlandse review van de MK809II: CozySwan MK809II Android mini-PC review. Veel screens en benchmarks, en een test met koeling waardoor sommige benchmarks met 25% omhoog gingen.
Heren,
Mijn android box komt niet meer verder dan het boot scherm waar android op het scherm komt te staan.
Het gaat om een boxje met een allwinner A10 chip, is het ergens nog mogelijk hier een andere rom op te flashen of is het kansloos en kan ik maar beter een andere kopen ?
Uiteraard heb ik een en ander geprobeerd mbt resetten maar niks mocht baten.
Mijn android box komt niet meer verder dan het boot scherm waar android op het scherm komt te staan.
Het gaat om een boxje met een allwinner A10 chip, is het ergens nog mogelijk hier een andere rom op te flashen of is het kansloos en kan ik maar beter een andere kopen ?
Uiteraard heb ik een en ander geprobeerd mbt resetten maar niks mocht baten.
Klopt is erg raar. Heb vandaag nog op 2 andere Philips tvs geprobeerd. 1 van 2 maanden oud en 1 van 4 jaar oud. Helemaal geen signaal volgens de tv. Dus nu werkt mijn stick zo'n beetje overal behalve op Philips tv'sLen schreef op zondag 31 maart 2013 @ 12:08:
Dat is erg vreemd, het is gewoon een HDMI uitgang. Dus alleen beeld en geluid.
De leverancier heeft voorgesteld om mijn MK809II voor een MK808 met bluetooth om te wisselen. Ben benieuwd.
Nou..niet helemaal...Len schreef op zondag 31 maart 2013 @ 12:08:
Dat is erg vreemd, het is gewoon een HDMI uitgang. Dus alleen beeld en geluid.
Wikipedia: HDMI
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik heb zojuist de Tronsmart T428 besteld (pre-order, komt als het goed is ergens eind deze maand binnen) om eens kennis te maken met android-sticks en XBMC. XBMC zou zonder problemen moeten kunnen draaien op deze stick (NEON).
Ik zal mijn bevindingen tzt hier posten
http://www.geekbuying.com...etooth-TV-BOX-314524.html
Ik zal mijn bevindingen tzt hier posten
http://www.geekbuying.com...etooth-TV-BOX-314524.html
op basis waarvan denk je dat XBMC hier zonder problemen op draait? puur dat het een quad core is?
XBMC ondersteuning gaat helaas verder dan dat en komt neer op specifieke hardware support..
als je hardware goed ondersteund wordt heb je genoeg aan een single core 1ghz icm met een gemiddelde GPU. Bij slechte ondersteuning is de snelste hardware nog niet geschikt.
(de gpu van deze is volgens mij gelijk aan alle andere rockchip 3066 stickt, 4core mali400)
XBMC ondersteuning gaat helaas verder dan dat en komt neer op specifieke hardware support..
als je hardware goed ondersteund wordt heb je genoeg aan een single core 1ghz icm met een gemiddelde GPU. Bij slechte ondersteuning is de snelste hardware nog niet geschikt.
(de gpu van deze is volgens mij gelijk aan alle andere rockchip 3066 stickt, 4core mali400)
Ik heb nu een setup met deze versie : XBMC met hwaccVerwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 08:10:
Ok... dat hoop ik ook ja. Dus misschien toch deze Android versie er op laten? En wachten op een betere XBMC? (Of heb ik toch ook andere firmware nodig)?
Dat is een testbuild van 19-02 die gebruikt maakt van de Libstagefright versnelling. Die Libstagefright.so heeft Bob ingebakken in zijn Finless roms.
Nu speel ik in ieder geval 720P goed af, 1080 nog niet getest. Setup is een iMito MX1, Finless 1.7a rom (die met 1080P kernel) en dan over de wifi (weliswaar met een wifi repeater ertussen om het signaal stabiel te houden). De content komt van mijn Readynas Ultra. Werkt prima so far....
Verwijderd
Ik heb toevallig een Imito MX1 gekocht en wil ook de Finless ROM gebruiken
(En idd XBMC met harw. acc.;19-2).
Bij de vorige stick lag het aan de firmware/kernel achteraf.. en met risico op bricken heb ik toch maar een MX1 gekocht. Zou beter moeten gaan
Twijfel alleen tussen 1.7a/b. Waarschijnlijk 1.7a met 720p (met 1080 was er toch iets met wifi?).
Verschil wifi/bedraad (lan adapter via hub) zal ik nog uit moeten proberen.
Bij de vorige stick lag het aan de firmware/kernel achteraf.. en met risico op bricken heb ik toch maar een MX1 gekocht. Zou beter moeten gaan
Twijfel alleen tussen 1.7a/b. Waarschijnlijk 1.7a met 720p (met 1080 was er toch iets met wifi?).
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 11:02 ]
1.7a = 720p en 1080p, waarbij de 720p de wifi fix wel heeft en de 1080p niet (gezien die niet werkt)Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:58:
Ik heb toevallig een Imito MX1 gekocht en wil ook de Finless ROM gebruiken
1.7b = alleen 720p met de wifi 'fix'
Finless zegt zelf dat ie de verschillen met de wifi fix niet eens ziet, en prefereert daarom ook 1.7a (vast op 1080p denk ik dan). Zelf heb ik onder 1.5 ook geen last van de wifi op het moment, eerst was het brak maar de laatste tijd niet meer. Waar dat aan lag ik heb geen idee
Persoonlijk vind ik de 1080p rom veel beter dan de 720p roms,Maar dat kan liggen aan dat ik het gebruik op mijn monitor, en minder vaak op mn tv. Dan merk je wel dat je met 720p een stap terugdoet, op de tv is dat redelijk verwaarloosbaar denk ik dan.
Dus 1.7a is wel het beste, kan je makkelijk even de 1080p kernel er over heen flashen of andersom en dan kan je eventueel bij problemen kijken of het scheelt. Even het wifi draadje uit de behuizing halen scheelt ook een hoop, is binnen 2 minuten gedaan
[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 03-04-2013 11:16 ]
Ben eigenlijk ook heel zwaar het twijfelen welke mediaplayer aan te schaffen en kwam per toeval op deze thread uit. Momenteel draai ik XMBC op een Laptop (windows 7) en op een Raspberry Pi (1e rev). Gezien de performance van de Raspberry Pi (wat overigens video goed afspeelt, maar het menu en overige plugins, zoals de PVR plugin voor streaming van mijn sat receiver VU+, niet of nauwelijks gedraaid krijgt), ben ik nu op zoek naar een iets krachtiger alternatief waar ik dus meer performance haal uit een mediaplayer met XMBC.
Nu bestaan er dus veel verschillende China imported players, maar ook bijv. de Pivos Xios en de J1NX Smart TV Box. De Pivos is hardware accelerated, gezien de XBMC development er op, maar de box van J1NX schijnt in ieder geval qua specs redelijk overeen te komen (voor zover ik heb kunnen vergelijken) en is de helft goedkoper.
Aangezien ik door het grote aanbod geen idee heb wat nu wel of niet verstandig is om aan te schaffen wil ik hier dan eens een balletje opgooien wat nu verstandig is om te kopen.... Het budget is tot de prijs van de Pivos Xios, dus zo'n € 125,00, maar indien ik voor minder geld dezelfde specs en performance kan krijgen, ben ik wat dat betreft niet zo (A-)merk gebonden.
Nu bestaan er dus veel verschillende China imported players, maar ook bijv. de Pivos Xios en de J1NX Smart TV Box. De Pivos is hardware accelerated, gezien de XBMC development er op, maar de box van J1NX schijnt in ieder geval qua specs redelijk overeen te komen (voor zover ik heb kunnen vergelijken) en is de helft goedkoper.
Aangezien ik door het grote aanbod geen idee heb wat nu wel of niet verstandig is om aan te schaffen wil ik hier dan eens een balletje opgooien wat nu verstandig is om te kopen.... Het budget is tot de prijs van de Pivos Xios, dus zo'n € 125,00, maar indien ik voor minder geld dezelfde specs en performance kan krijgen, ben ik wat dat betreft niet zo (A-)merk gebonden.
Verwijderd
Ik zal 1.7a er op zetten (even er van uitgaande dat het lukt ahum).MusicAddict schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:14:
[...]
Persoonlijk vind ik de 1080p rom veel beter dan de 720p roms,Maar dat kan liggen aan dat ik het gebruik op mijn monitor, en minder vaak op mn tv. Dan merk je wel dat je met 720p een stap terugdoet, op de tv is dat redelijk verwaarloosbaar denk ik dan.
Dus 1.7a is wel het beste, kan je makkelijk even de 1080p kernel er over heen flashen of andersom en dan kan je eventueel bij problemen kijken of het scheelt.
Ik vraag me ook af of het uitmaakt.. op een 32 inch tv.
@fear4me.
kijk ook eens bij de OUYA, leverbaar vanaf juni met XBMC aan boord!
Naast een mediacenter heb je dan ook nog een leuke gameconsole voor je geld.
http://www.ouya.tv/
en om een idee van die games te krijgen: http://30plusgamer.com/ouya-launch-games-list/
en om een idee van die games te krijgen: http://30plusgamer.com/ouya-launch-games-list/
[ Voor 20% gewijzigd door SED op 03-04-2013 15:07 ]
Copyright and left by SED...
Die had ik uiteraard ook al bekeken. Als gameconsole zal ik die niet snel gebruiken... ik houd het toch meer op Black Ops 2 op de PS3SED schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:57:
@fear4me.
Voor mij is het toch echt om als 3e device te gebruiken voor xbmc. De specs zijn in ieder geval veelbelovend. Alleen hopen dat de hardware ondersteuning voor XBMC ook goed zal werken. Al vraag ik me af of je bij de eerste batches komt als je een pre-order plaatst. Met m'n raspberry zat ik ook bij de latere batches omdat ik te laat was met inschrijven (helaas).
Ik zag nu bijvoorbeeld ook de "G-Box Midnight" wellicht als alternatief.... al is het soms lastig om te zoeken of je images kan vinden die er dan weer op draaien met de combi Linux/XBMC omdat die meestal toch wat beter draaien bij de meeste players, zo meldt XBMC ook over de Pivos.
Dit zal wel moeten, daar Ouya exclusief daarmee overeen is gekomen met team xbmc. Er zal dus wel een dedicated ouya build verschijnen denk ik. Ik weet wel zeker dat je niet in die batches zit, als je nu ordered ben je met de retail launch (4 juni) aan de beurt denk ik zo, daar ze al moeten hebben alle backers uitgeleverd te krijgen zonder al te veel vertraging. Daarna komen alle pre-orders voor 4 feb 2013 (daar zit ik dan bijfear4me schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:15:
[...]
Voor mij is het toch echt om als 3e device te gebruiken voor xbmc. De specs zijn in ieder geval veelbelovend. Alleen hopen dat de hardware ondersteuning voor XBMC ook goed zal werken. Al vraag ik me af of je bij de eerste batches komt als je een pre-order plaatst. Met m'n raspberry zat ik ook bij de latere batches omdat ik te laat was met inschrijven (helaas).
Verwijderd
Heeft dit apparaar dan geen voorkant? Waar jij zegt "op de zijkant vinden we dan etc",staat duidelijk de power knop in beeld en bij mijn weten staat dat soort knoppen altijd aan de voorzijde van een toesteldmstr schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:38:
Ik heb vorige week een MiniX Neo X5 ontvangen, hierbij een review over het apparaat.
Het kopen
Ik heb een aantal weken geleden gekocht bij GeekBuying, aangezien deze daar in de aanbieding was en een bekendere webshop is die vanuit China/Hong Kong levert. Hij kostte +- € 90,-.
De doos/Specificaties
Ik kreeg hem netjes geleverd in een doos, verpakt in een envelop met bubbeltjeswrap.
De doos is voorzien van de specificaties en de inhoud van de doos:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
De afstandsbediening
Ja, wat zal ik er over zeggen? Ziet er op zich netjes uit, alleen is het niet echt het ‘lekkere’ browsen/gebruiken gevoel wat je er bij krijgt. Hij is daarvoor te klein en in mijn ogen ‘te goedkoop’. Vandaar dat veel mensen er voor kiezen om er een aparte afstandsbediening bij te kopen. Deze werkt goed, maar heeft toch niet alle functies die aansluiten bij de veelzijdigheid van het apparaat, zoals browsen, Youtube zoeken/kijken, etc.
[afbeelding]
Het apparaat zelf
En hier gaat het dan om…
[afbeelding]
Hij is ongeveer 12x12 centimeter, dus net iets groter dan bijv. een Apple TV, maar nog steeds klein van formaat voor waartoe dit apparaat in staat is.
Verder ziet hij er erg netjes uitgewerkt uit:
De bovenkant:
[afbeelding]
De onderkant:
[afbeelding]
Wat ik persoonlijk een klein nadeel vind, is dat de onderkant niet helemaal vlak is, waardoor hij soms de neiging heeft te gaan schuiven, omdat hij ook geen pootjes heeft. Er zit namelijk een soort van honinggraat onder.
Verder keurig voorzien van een CE-keur.
De aansluitingen
En dat zijn er nogal niet wat… Aan de ene kant (zijkant) vinden wij:
[afbeelding]
- De aan/uit-knop
- 3,5mm koptelefoonaansluiting
- 3,5mm microfoonaansluiting
- USB-poort
- SD-kaart-slot
- OTG-poort (om de MiniX aan de computer te hangen om hem bijv. te updaten)/MicroUSB-poort
Op de achterkant is te vinden:
[afbeelding]
- Recover/Reset-knop
- HDMI-aansluiting
- Aansluiting voor een anti-diefstal-slot
- Optical Audio uit
- 2x USB
- Ethernet-poort
- Stroomaansluiting
Het gebruik
Het gebruik van de MiniX Neo X5 is eigenlijk vrij simpel, als je al eens met Android hebt gewerkt. Precies hetzelfde, behalve dat MiniX een (mooie) eigen launcher heeft, waarin je dus snel een film of muziek kan aanzetten.
Daarnaast is het aansluiten op internet gemakkelijk en kun je Apps vanuit de Play Store halen en deze gebruiken.
Je kan het beeld instellen om op verschillende formaten te draaien, 720P, 1080P (vanaf Android fw 4.1.1), je kan het beeld ook iets breder of smaller maken als deze net van je TV af valt, zodat je nooit hebt dat je ondertiteling niet geheel op je tv te lezen is.
Video/Audio afspelen
Het afspelen van video’s gaat eigenlijk heel makkelijk, 1080P met 5.1 en groter dan bijv. 8GB is geen enkel probleem (vanaf externe HD). Het loopt allemaal even vloeiend met de meegeleverde video-speler of bijv. MX-Player.
Op dit moment zijn ze bezig om XBMC te ontwikkelen voor Android, maar aangezien deze nog geen H/W-Decoding heeft op dit moment, is het afspelen van 1080P nog lastig en loopt dit niet soepel.
Ook wordt mijn externe HD nog niet herkend in XBMC op dit moment, wat toch wel een pré is als je grote films af wilt spelen zonder vanaf je laptop te moeten streamen.
En actie…
Een klein filmpje met het gebruik van de Neo X5:
YouTube: Yt2
Plus- en minpunten
+ Veelzijdig
+ Klein
+ Zuinig
+ Zit goed in elkaar
+ Support via bijv. Facebook lijkt prima te zijn
+ 16GB ingebouwde opslag
+ Naar eigen wens aan te passen
+ Apps met nieuws, weer, verkeer, internetten…
- Wifi is niet heel sterk
- XBMC draait niet vloeiend
- Meegeleverde afstandsbediening is niet functioneel genoeg
- Meegeleverde HDMI-kabel zou net iets langer mogen
Krijg de mijne binnen een week binnen en als de power knop dan toch op de zijkant staat,geef ik hem wel een ruk.
Verwijderd
Heb al wat gezocht,maar is er hier op GoT een topic specifiek over de Minix neo x5 ?
Bedankt alvast.
Bedankt alvast.
Verwijderd
Hier kan je alles vinden over de x5 vinden forum inc.fredgroes schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:08:
Ik ben van plan de Minix Neo X5 te kopen maar heb over 1 ding nog geen uitsluitsel gekregen via Google of de box standaard een usb harde schijf (zonder externe voeding) ondersteund die NTFS is geformateerd. Kan een bezitter van een Neo X5 hier uitsluitsel over gegeven?
http://androidbox.nl/
5.1 Geluid???? leg uit...hoe?!?!dmstr schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:38:
Ik heb vorige week een MiniX Neo X5 ontvangen, hierbij een review over het apparaat.
Video/Audio afspelen
Het afspelen van video’s gaat eigenlijk heel makkelijk, 1080P met 5.1 en groter dan bijv. 8GB is geen enkel probleem (vanaf externe HD). Het loopt allemaal even vloeiend met de meegeleverde video-speler of bijv. MX-Player.
Heb je het over DTS of DD?
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Verwijderd
5.1 heeft niks met dts te maken.iop tha man schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:09:
[...]
5.1 Geluid???? leg uit...hoe?!?!
Heb je het over DTS of DD?
Verwijderd
Ik was met mijn MK808B laats het proberen te gamen door middel van de app bt controller ik wou met behulp van deze app dus games spelen.
Het was niet bepaald een succes, ik heb Shadowgun Deathzone geprobeerd en wat emulators, maar telkens werkte de controller toch niet helemaal.
Het was niet bepaald een succes, ik heb Shadowgun Deathzone geprobeerd en wat emulators, maar telkens werkte de controller toch niet helemaal.
Verwijderd
Ik ben een behoorlijke noob in de wereld van de mediaspelers maar ik wil er nu toch 1 aanschaffen aangezien mijn Sony tv geen MKV's kan afspelen.
Ik zoek eigenlijk een speler die moeiteloos 1080p afspeelt vanaf een externe harde schijf ( heeft geen adapter voor de voeding ) die je aan die mediaspeler kan hangen of eventueel aan mijn router en dan via de lan bereikbaar is op dat apparaat.
Iemand een aanrader?
Deze lijkt mij wel wat, enige is dat ik dan de externe HDD niet op die mediaplayer kan aansluiten maar het via mijn router moe, maar dat is geen probleem lijkt mij.
Ik zoek eigenlijk een speler die moeiteloos 1080p afspeelt vanaf een externe harde schijf ( heeft geen adapter voor de voeding ) die je aan die mediaspeler kan hangen of eventueel aan mijn router en dan via de lan bereikbaar is op dat apparaat.
Iemand een aanrader?
Deze lijkt mij wel wat, enige is dat ik dan de externe HDD niet op die mediaplayer kan aansluiten maar het via mijn router moe, maar dat is geen probleem lijkt mij.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 18:22 ]
Zoals hij het neerzet wel, want als zijn filmpie 5.1 / 1080p is en speelt dan kan ie ook dts me dunkt.
Tenzij hij bedoelt dat hij een of ander virtual dolby / pro logic mode aanzet maar dat kan overal mee.
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Verwijderd
Mijn MK808B met custom 1080p kernel speelt 1080p moeiteloos af via de standaard video speler en bediening doe ik met mijn smartphone of tablet.
Verwijderd
Maar welke zou beter zijn? Die MK808B of de COZYSWAN MK809 II of is een kastje beter?Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:14:
Mijn MK808B met custom 1080p kernel speelt 1080p moeiteloos af via de standaard video speler en bediening doe ik met mijn smartphone of tablet.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 18:33 ]
Verwijderd
De MK808B heeft ook nog bluetooth, voor rest zou ik niet weten welke beter is, maar ik heb bewust voor de MK808B gekozen.
Verwijderd
De ervaringen met die 808B lijken in het algemeen beter dan die ander en als jij 1080P video's van 10 a 20gb? moeiteloos afspeelt klinkt dat goed. En je kan hem ook gewoon besturen met je smartphone?Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:40:
De MK808B heeft ook nog bluetooth, voor rest zou ik niet weten welke beter is, maar ik heb bewust voor de MK808B gekozen.
Even een usb > lan adapter erop voor een snelle verbinding om de HDD via de router te bereiken of een externe HDD met een eigen voeding.
Verwijderd
Dat was mijn conclusie ook een beetje en nu heb ik er dus een custom rom erop draaien en is de resolutie ook 1080p.Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:45:
[...]
De ervaringen met die 808B lijken in het algemeen beter dan die ander en als jij 1080P video's van 10 a 20gb? moeiteloos afspeelt klinkt dat goed. En je kan hem ook gewoon besturen met je smartphone?
Ja ik bestuur het met mijn smartphone, ik had een RC11 remote maar helaas is die stuk gegaan en ik vul een externe hdd gewoon met films en tv series en die sluit ik via de USB aan, dat werkt vooral goed met de standaard video speler.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 19:02 ]
Voor de geïnteresseerden, ik heb nog een MyGica A11 over, zie m'n signature.
Verwijderd
Heb hem meteen icm een RC11 bsteld, ben benieuwd. Ik vind die SmartTV functies maar tegenvallen en nu kan ik als alles goed werkt zonder problemen films kijken. Hopelijk binnenkort een update naar 4.2..?Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:58:
[...]
Dat was mijn conclusie ook een beetje en nu heb ik er dus een custom rom erop draaien en is de resolutie ook 1080p.
Ja ik bestuur het met mijn smartphone, ik had een RC11 remote maar helaas is die stuk gegaan en ik vul een externe hdd gewoon met films en tv series en die sluit ik via de USB aan, dat werkt vooral goed met de standaard video speler.
Wel benieuwd ook hoe het werkt als die aan je tv hangt, en of je hem altijd aan de adapter kan laten of hem van de stroom moet halen.
Verwijderd
Ik heb al een tijdje de MK808 en wil nu een USB Lan Adapter aansluiten. Hoe kritisch is de keuze van de adapter bij de MK808? Ik heb nu mijn 2de Lan Adapter binnen en deze werkt ook niet. In de settings wil het schuifje van Ethernet niet eens op "aan" blijven staan.
ik heb nu een lan adapter van Conrad (9D-UNW03) en een van Digitus (DN-10050) geprobeerd,
Wifi werkt overigens acceptabel voor browsen maar niet voor video streaming
ik heb nu een lan adapter van Conrad (9D-UNW03) en een van Digitus (DN-10050) geprobeerd,
Verwijderd
Android 4.2.2 is al uit voor zowel de MK808 en MK808B, maar ik vind het flashen een beetje meer moeite, al heb ik wel een custom recovery erop gezet dus dan zou het wat makkelijkere gaan.Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:17:
[...]
Heb hem meteen icm een RC11 bsteld, ben benieuwd. Ik vind die SmartTV functies maar tegenvallen en nu kan ik als alles goed werkt zonder problemen films kijken. Hopelijk binnenkort een update naar 4.2..?
Wel benieuwd ook hoe het werkt als die aan je tv hangt, en of je hem altijd aan de adapter kan laten of hem van de stroom moet halen.
Die RC11 remote zijn opzich best relax, maar ik kan wel zonder, is ja zonde om nog een keer € 10 neer te leggen voor een nieuwe RC11 remote.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 12:34 ]
Verwijderd
Ik heb deze besteld: http://dx.com/p/usb-10-10...twork-adapter-dongle-2797Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:20:
Ik heb al een tijdje de MK808 en wil nu een USB Lan Adapter aansluiten. Hoe kritisch is de keuze van de adapter bij de MK808? Ik heb nu mijn 2de Lan Adapter binnen en deze werkt ook niet. In de settings wil het schuifje van Ethernet niet eens op "aan" blijven staan.
Over 2 weken als alles binnen is kan ik het pas testen. Herkent Android zelf of je via die usb ethernet wil?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 12:49 ]
Verwijderd
Er zou nu ook een nieuwe versie zijn?martincm schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:33:
[...]
Ik heb nu een setup met deze versie : XBMC met hwacc
Dat is een testbuild van 19-02 die gebruikt maakt van de Libstagefright versnelling. Die Libstagefright.so heeft Bob ingebakken in zijn Finless roms.
(van 3-4)
"xbmc-20130403-6200f76-Gotham_alpha2_stagefright-armeabi-v7a"
Het verschil met die van 19-2 weet ik (nog) niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 13:27 ]
Verwijderd
Nou die twee Lan Adapters van mij werden niet herkend. Maar als ik wat Youtube filmpjes zie, dan wordt die jij besteld hebt wel herkend.Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:48:
[...]
Ik heb deze besteld: http://dx.com/p/usb-10-10...twork-adapter-dongle-2797
Over 2 weken als alles binnen is kan ik het pas testen. Herkent Android zelf of je via die usb ethernet wil?
Ik heb net deze binnengekregen http://dx.com/p/usb-2-0-m...-notebook-pc-white-170753Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:10:
[...]
Nou die twee Lan Adapters van mij werden niet herkend. Maar als ik wat Youtube filmpjes zie, dan wordt die jij besteld hebt wel herkend.
Werkt van de eerste keer.
Dat is mooi. Ook op 100Mb? En wat is dan de echte netwerk snelheid?Luke-san schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:30:
[...]
Ik heb net deze binnengekregen http://dx.com/p/usb-2-0-m...-notebook-pc-white-170753
Werkt van de eerste keer.
CU, RonK
Weet niet of het al gemeld was .maar ik zag deze nieuwe generatie RK3188 Mini Pc's
http://www.aliexpress.com...G-8G-built/816757989.html
http://www.aliexpress.com...G-8G-built/816757989.html
[ Voor 46% gewijzigd door diquan2001 op 05-04-2013 08:57 ]
Hij geeft bij mij 100Mb aan, maar hij verslikt zich behoorlijk na 30 a 40MB aan data copieren.smuck schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:49:
[...]
Dat is mooi. Ook op 100Mb? En wat is dan de echte netwerk snelheid?
Ik draai de Lewy rom 2.1.1 met de 2dark4u kernel. Laatste nieuwe Libstagefright dingen geven bij mij enorme problemen bij het streamen van de sat-ontvanger.
zo, einde van de middag eens kijken of mijn nieuwe MX1 op me ligt te wachten bij het postkantoor, dan kan ik er eindelijk na 3,5 maand mee spelen

Verwijderd
Ik heb hier ook nu de Imito MX1..
Finless ROM 1.7.. ok, alleen loopt het vast, bij bijv. XBMC of Uitz. gemist.. (of start af en toe opnieuw op.. of moet dus wel als het vastloopt, ook in menu's trouwens, niet perse bij video)..
Zou dit een power/adapter probleem kunnen zijn?
(Bijgeleverde 5v 2a/eigen 1a 'blokje' die misschien niet zo goed is).
Finless ROM 1.7.. ok, alleen loopt het vast, bij bijv. XBMC of Uitz. gemist.. (of start af en toe opnieuw op.. of moet dus wel als het vastloopt, ook in menu's trouwens, niet perse bij video)..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 17:03 ]
Dat zou best kunnen. Ik had eerst de stick op usb power, maar zodra wifi werd gebruikt reboot de stick. Toen maar permanent aan de voeding gehangen, niet meer in usb poort en was verholpen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:36:
Ik heb hier ook nu de Imito MX1..
Finless ROM 1.7.. ok, alleen loopt het vast, bij bijv. XBMC of Uitz. gemist.. (of start af en toe opnieuw op.. of moet dus wel als het vastloopt)..
zo lang?Prulleman schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:52:
zo, einde van de middag eens kijken of mijn nieuwe MX1 op me ligt te wachten bij het postkantoor, dan kan ik er eindelijk na 3,5 maand mee spelen
dan ging er toch iets mis met de verzending
Over hierboven, inderdaad kan het best aan de voeding liggen. De 2a adapter die er bij geleverd wordt is zo slecht nog niet, mijne is nog nooit uitgevallen onder welke load dan ook.
Verwijderd
Als dat het niet zou zijn.. wat dan wel, vraag ik me af.. (heb nu geen andere adapter paraat om te proberen, naast dat ik ook bang ben dat ik iets verkeerds aansluit en dat ding kapot gaat, zoals ik hier ooit las).
Ben die ROM er nog maar een keer opnieuw op aan het zetten.. weet niet of dat helpt maar ok. Zo te merken niet..
Ben die ROM er nog maar een keer opnieuw op aan het zetten.. weet niet of dat helpt maar ok. Zo te merken niet..
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 17:34 ]
nee.. doa, Wi-Fi stukMusicAddict schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:06:
[...]
zo lang?![]()
dan ging er toch iets mis met de verzending
Verwijderd
Een simpele 5v 2a uit een winkel in de buurt.. kan dat?
Wil dat ding niet slopen natuurlijk..
(en sinds zo'n ding zo ongeveer in mn gezicht ontploft is, geen grapje, ben ik een beetje huiverig
geworden voor die dingen. Niet echt iets aan de hand uiteindelijk, maar je schrikt je de ..).
Niet dat ik zeker weet of dat het is.. maar ik hoop het maar.
Ik heb dus al expres geen (unpowered hub) aangesloten (al werkt dat wel, ook ethernet adapter); enkel de dongle van de F10 remote zit er in.. dacht dat dat wel moest lukken, met bijgeleverde 5v 2a.. (Of met 1a zelfs eigenlijk).
Wil dat ding niet slopen natuurlijk..
(en sinds zo'n ding zo ongeveer in mn gezicht ontploft is, geen grapje, ben ik een beetje huiverig
geworden voor die dingen. Niet echt iets aan de hand uiteindelijk, maar je schrikt je de ..).
Niet dat ik zeker weet of dat het is.. maar ik hoop het maar.
Ik heb dus al expres geen (unpowered hub) aangesloten (al werkt dat wel, ook ethernet adapter); enkel de dongle van de F10 remote zit er in.. dacht dat dat wel moest lukken, met bijgeleverde 5v 2a.. (Of met 1a zelfs eigenlijk).
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2013 10:08 ]
Verwijderd
2a is niet zo gemakkelijk te vinden in winkels.. alleen 2.1 Ipod oplader oid (Block). Kan het ook te veel zijn? (Hema, was 1a). En ik dacht dat er ooit bij de Action ook iets van 2a lag, maar wat dat precies was.. heb ik toen niet op gelet.
En bij een telefoonwinkel hadden ze een tablet oplader, 2a, maar ook China.
O ja, die van de Block komt ook uit China.. dus hoe weet je dan of het wel echt 2.1a is.. en niet zoals de bijgeleverde 2a minder?
Komt het niet allemaal uit China...?
(Sowieso ben ik nu bang dat ik natuurlijk weer de pech heb dat het niet aan de oplader ligt. ).
En bij een telefoonwinkel hadden ze een tablet oplader, 2a, maar ook China.
O ja, die van de Block komt ook uit China.. dus hoe weet je dan of het wel echt 2.1a is.. en niet zoals de bijgeleverde 2a minder?
Komt het niet allemaal uit China...?
(Sowieso ben ik nu bang dat ik natuurlijk weer de pech heb dat het niet aan de oplader ligt. ).
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2013 14:27 ]
IK heb er een Finless ROM 1.7 op staan, in 1080 mode.
Dat vindt ik te klein voor op mijn TV en ook werkt de video soms niet zo goed (strepen bij navigeren door films in Archos Player).
Ik wil nu terug naar de laatste originele ROM.
Dat krijg ik niet voor elkaar. Ik heb het update.img bestand op de mini SD card staan. Wanneer ik die in de Mito stop, gebeurt er niets. Ik krijg niet het update scherm te zien..
Ook opstarten met de kaart erin doet niets.
Wie weet een oplossing?
Dat vindt ik te klein voor op mijn TV en ook werkt de video soms niet zo goed (strepen bij navigeren door films in Archos Player).
Ik wil nu terug naar de laatste originele ROM.
Dat krijg ik niet voor elkaar. Ik heb het update.img bestand op de mini SD card staan. Wanneer ik die in de Mito stop, gebeurt er niets. Ik krijg niet het update scherm te zien..
Ook opstarten met de kaart erin doet niets.
Wie weet een oplossing?
CU, RonK
Verwijderd
Zo ik zit wat Mario Kart 64 op mijn MK808B te spelen met behulp van BT Controller ik moest de controls nog aanpassen in de N64 emulator en nu werkt het.
Wel nog beetje lastig kwa besturing, denk dat het ook meer is van kijk het werkt, of ik er serieus vaker games op ga spelen weet ik nog niet.
Wel nog beetje lastig kwa besturing, denk dat het ook meer is van kijk het werkt, of ik er serieus vaker games op ga spelen weet ik nog niet.
Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer