Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

kan iemand mij vertellen hoe ik apps uit de google play store handmatig kan updaten,ik zelf heb de mk802 maar kan nergens het menu vinden waar ik dit kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:55
ronka schreef op zondag 23 december 2012 @ 08:49:
[...]

Officiele blog van geekbuying
http://blog.geekbuying.com/

click op MX1 categorie ;)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
review van de 1080p beta rom :)
YouTube: True 1080P Custom Rooted ROM on the iMito Mx1 Android Mini PC

I want it i want it.. maar ik ben nog steeds aan het wachten tot de stable release met sd update support omdat dat lekker makkelijk is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Ik ben inmiddels in bezit van een MK808, eerste indruk is prima.
Alleen de besturing is ff lastig. Ik dacht de Google remote app te gebruiken, dan wel op m'n htc icm android of iphone met IOS, geen van beide werkt helaas. Uit nood maar het draadloze toetsenbord van m'n desktop pc gepakt.

Hebben jullie nog suggesties om d.m.v. een app de MK 808 te besturen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:20:
Beste tweakers,

Ik ben inmiddels in bezit van een MK808, eerste indruk is prima.
Alleen de besturing is ff lastig. Ik dacht de Google remote app te gebruiken, dan wel op m'n htc icm android of iphone met IOS, geen van beide werkt helaas. Uit nood maar het draadloze toetsenbord van m'n desktop pc gepakt.

Hebben jullie nog suggesties om d.m.v. een app de MK 808 te besturen....?
DROIDMOTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 11:34
Ik ben ondertussen ook een trotse bezitter van de MK808, werkt op zich mooi. Ik krijg alleen mijn draadloze toetsenbord of muis niet aan de praat. Ik heb een K400 en een M505. Maar allebei willen ze niet werken. Heeft dit te maken met zo'n unified reciever? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik geïnstalleerd maar werkt niet...Server op de MK808 en de client op mijn android toestel.
Doet helaas niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-01 12:44
Hoi,

Ook ik ben in het bezit van een Imito MX1. Deze heb ik via een UTP kabel aangesloten op mijn netwerk. Wat ik niet snap is dat ik niet kan streamen vanaf mijn synology. Het lijkt er toch op dat de stick niet genoeg power heeft om te decoden op een of andere manier. Ik heb MX en BS player gebruikt. XBMC gebruik ik tot nu toe alleen voor One Channel e.d.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:09
Voor de MX1 liefhebbers wel interessant:

http://www.freaktab.com/s...ot-debloat-init-d-support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
ariedude schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:19:
Hoi,

Ook ik ben in het bezit van een Imito MX1. Deze heb ik via een UTP kabel aangesloten op mijn netwerk. Wat ik niet snap is dat ik niet kan streamen vanaf mijn synology. Het lijkt er toch op dat de stick niet genoeg power heeft om te decoden op een of andere manier. Ik heb MX en BS player gebruikt. XBMC gebruik ik tot nu toe alleen voor One Channel e.d.

Iemand suggesties?
Ik heb sinds gisteren Rockplayer2 in gebruik. Heeft eigen HW decoders en kan uPnP streaming aan. Ook herkend hij mijn Plex media libraries op den server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Mooi nieuws, zal de rom vanavond als ik thuis ben flashen, kijken of er prima werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
MusicAddict schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:40:
Mooi nieuws, zal de rom vanavond als ik thuis ben flashen, kijken of er prima werkt :P
Ga hem zo meteen gelijk flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonyEricsson schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:28:
[...]

weet je zeker dat hij geen dts kan doorgeven op je versterker?
Heb black hawk down afgespeeld op mijn HTS (onkyo) en hoewel hij geen dts logo op de display weergeeft is het zeker geen stereo geluid.

Hij geeft PCM weer, maar dat is slecht een instellingsprobleem, geluid blijft echter 5.1 geloof ik
Zeker weten. De versterker toont 2 kanaals PCM, bij meerdere filmbestanden/mediaplayers etc.

De dts/ac3 ondersteuning is een wassen neus zonder fatsoenlijke 5.1 uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-08 09:08

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Ik heb het zo gauw nog niet gepost gezien, maar de MK808 is in de aanbieding voor $49,99 nog een uurtje of 6: http://www.geekbuying.com...Mini-PC-stick-307415.html

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Ik heb van alles geprobeerd om ac3 aan de praat te krijgen op mijn minix x5 via HDMI maar krijg dit gewoon echt niet voor elkaar. Firmware downgrade naar 4.0.4, div. player en codecs niks helpt. Speakers links rechts en midden gaat goed alleen de achterste twee worden afgespeeld door de voorste speakers. Als ik een film afspeel komt er wel geluid uit de achterste speakers maar dit is iets dat mijn versterker doet en is zeker geen ac3.

Wat ik nog niet geprobeerd heb is een toslink kabel aangezien ik deze niet in huis heb. Zou iemand met zo'n kabel en een x5 het kunnen proberen? Niet vergeten om in de settings menu bij audio het op spdif te zetten. :) En eventueel in mxplayer de software decoder gebruiken.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Dutchman, dan ben je al verder dan ik. Ik heb wel een Toslink gebruikt, maar krijg alleen stereo uit mijn Neo X5. Geeft jouw receiver aan dat er 5.1 binnenkomt. Mijn Sony geeft altijd pcm aan. Ik zal met mx-player eens de decoder op software zetten en nog eens proberen.

Eigenlijk vond ik de spdif uitgang een van de voordelen van de Neo X5, maar tot nu toe valt het mij tegen.

Net even getest, maar ik krijg ook met mx player met zowel video als audio op software decoding echt alleen pcm 44,1 uit mijn Neo X5. Dat terwijl de stream in de mkv wel degelijk 6 channel ac3 is. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2012 09:53 . Reden: even getest ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Lijkt er op dat je zowiezo android 4.1.1 op de x5 moet zetten aangezien die multichannel audio ondersteund volgens http://developer.android.com/about/versions/jelly-bean.html#media.

Heb hiervoor al een leuke custom gepreroot firmware voor gevonden:
http://www.minix-forum.de...2-2012-neox5-jb-2-0-beta/

Als dat alles nog niet werkt dan ligt het probleem bij minix dat ze dat in de software moeten activeren op een of andere manier. De Rockchip rk3066 ondersteund wel multichannel audio tot 7.1 kanalen.

edit: Ook mijn versterker geeft pcm 44 aan. wat ik ook probeer. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door DutchMan op 24-12-2012 10:00 ]

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de MK808III Mini PC Android 4.0.3 Jelly Bean gekocht, alles werkt zo te zien naar behoren.
Als ik echter bij Explorer op Network Places klik krijg ik een IP-adres te zien, als ik daarop klik krijg ik van mijn laptop wel een groot aantal mappen te zien maar als ik op een van de mappen klik dan wordt er om een inlognaam en password gevraagd, ik zoek me het heen en weer maar ik heb geen idee welke naam en wachtwoord er bedoelt wordt, mijn thuisnetwerk naam en wachtwoord zijn het in ieder geval niet. Welke inlognaam en wachtwoord wordt er dan bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:59:
Ik heb de MK808III Mini PC Android 4.0.3 Jelly Bean gekocht, alles werkt zo te zien naar behoren.
Als ik echter bij Explorer op Network Places klik krijg ik een IP-adres te zien, als ik daarop klik krijg ik van mijn laptop wel een groot aantal mappen te zien maar als ik op een van de mappen klik dan wordt er om een inlognaam en password gevraagd, ik zoek me het heen en weer maar ik heb geen idee welke naam en wachtwoord er bedoelt wordt, mijn thuisnetwerk naam en wachtwoord zijn het in ieder geval niet. Welke inlognaam en wachtwoord wordt er dan bedoelt?
Dit is een gebruikersaccount wat voldoende rechten heeft op de share van het systeem. In de meeste gevallen is je eigen account een administrator en zou je hiermee moeten kunnen inloggen.
Het vervelende is dat de explorer zover ik weet geen accountgegevens onthoud. Je zou om te kunnen testen even een lokale gebruiker x met ww x kunnen aanmaken en deze vervolgens rechten op de share kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:03:
[...]
Dit is een gebruikersaccount wat voldoende rechten heeft op de share van het systeem. In de meeste gevallen is je eigen account een administrator en zou je hiermee moeten kunnen inloggen.
Het vervelende is dat de explorer zover ik weet geen accountgegevens onthoud. Je zou om te kunnen testen even een lokale gebruiker x met ww x kunnen aanmaken en deze vervolgens rechten op de share kunnen geven.
Mijn eigen account is inderdaad administrator maar heeft wel een naam maar geen wachtwoord.

Zo te zien kom ik wel op mijn thuisnetwerk maar als ik op een map van mijn laptop klik krijg ik oa te zien "permission denied". Met andere woorden mijn laptop geeft geen toestemming, hoe krijg ik dat opgelost?

Bvd, Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:33:
[...]

Mijn eigen account is inderdaad administrator maar heeft wel een naam maar geen wachtwoord.

Zo te zien kom ik wel op mijn thuisnetwerk maar als ik op een map van mijn laptop klik krijg ik oa te zien "permission denied". Met andere woorden mijn laptop geeft geen toestemming, hoe krijg ik dat opgelost?

Bvd, Jos
Ik zou bij maptopies simpel delen uitschakelen. Verder moet je account waarmee je aanlogt rechten hebben op de share en op de onderliggende ntfs structuur. Default heb je dat al met lokale accounts dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
Heb de MX1 nu 2 dagen in bezit en wat een fantastisch ding ! ik als android/google fan ben helemaal voorzien op deze manier !

Heb alleen 1 vraag weet iemand of het mogelijk is om mijn titanium backup map te kopieren naar de MX1 en vervolgens dezelfde apps die op mijn HTC Sensation staan ( Jellybam rom ) te spelen op de MX1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
bandy schreef op maandag 24 december 2012 @ 18:59:
Heb de MX1 nu 2 dagen in bezit en wat een fantastisch ding ! ik als android/google fan ben helemaal voorzien op deze manier !

Heb alleen 1 vraag weet iemand of het mogelijk is om mijn titanium backup map te kopieren naar de MX1 en vervolgens dezelfde apps die op mijn HTC Sensation staan ( Jellybam rom ) te spelen op de MX1
Weet niet of dat mogelijk is maar is het niet makkelijker om even de apps op nieuw te downloaden? Dan weet de Imito gezien de hardware verschillen ook waar ie aan toe is, anders heb je denk ik de kans dat sommige apps niet willen werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
MusicAddict schreef op maandag 24 december 2012 @ 19:04:
[...]

Weet niet of dat mogelijk is maar is het niet makkelijker om even de apps op nieuw te downloaden? Dan weet de Imito gezien de hardware verschillen ook waar ie aan toe is, anders heb je denk ik de kans dat sommige apps niet willen werken..
Ja ok , maar waar het mij omgaat is dat ik met een spel bezig ben op m'n Sensation . Als ik die opnieuw
moet downloaden begin ik van voor af aan en dat probeer ik te omzijlen . Vandaar mijn vraag zou het zo simpel kunnen zijn om de backup map te kopieren .?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:34:
[...]

Ik zou bij maptopies simpel delen uitschakelen. Verder moet je account waarmee je aanlogt rechten hebben op de share en op de onderliggende ntfs structuur. Default heb je dat al met lokale accounts dacht ik.
Ik heb nu gemerkt dat het aan mij ligt met mijn geklungel met het delen van mappen in Windows 7, want met een andere PC met XP gaat het wel goed. Misschien krijg ik ooit nog eens een helder idee hoe ik de bestanden van een Windows 7 PC kan delen. 8)7
In ieder geval bedankt voor jullie hulp.

Mvg, Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Eerste ervaring met de 1080p (custom) Rom voor de Imito MX1 zijn zeer positief, het flashen gaat redelijk makkelijk want de developer heeft er een net stappenplan bij vermeld, loopt ook precies zoals het stappenplan dus je bent binnen een kwartiertje klaar. :)

Ook fijn is dat je kan kiezen hoeveel ruimte er beschikbaar is voor apps, standaard is dat in deze rom van 1Gb naar 2Gb gegaan, maar je kan bijvoorbeeld ook 4 of 6gb kiezen voor de apps.

Rom werkt best snel, maar heb de standaard UI al vervangen door Nova Launcher die prima werkt en beter is dan het origineel. Is ook nog eens in de aanbieding in de store dus voor mensen die de Pro versie willen het kan ;)

Daarbij is er ook support voor 360 controllers ingebouwd *mis ik op mijn note* en werkt prima! GTA 3 out of the box support voor de controller :)

[ Voor 24% gewijzigd door MusicAddict op 25-12-2012 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
MusicAddict schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 00:36:
Eerste ervaring met de 1080p (custom) Rom voor de Imito MX1 zijn zeer positief, het flashen gaat redelijk makkelijk want de developer heeft er een net stappenplan bij vermeld, loopt ook precies zoals het stappenplan dus je bent binnen een kwartiertje klaar. :)

Ook fijn is dat je kan kiezen hoeveel ruimte er beschikbaar is voor apps, standaard is dat in deze rom van 1Gb naar 2Gb gegaan, maar je kan bijvoorbeeld ook 4 of 6gb kiezen voor de apps.

Rom werkt best snel, maar heb de standaard UI al vervangen door Nova Launcher die prima werkt en beter is dan het origineel. Is ook nog eens in de aanbieding in de store dus voor mensen die de Pro versie willen het kan ;)

Daarbij is er ook support voor 360 controllers ingebouwd *mis ik op mijn note* en werkt prima! GTA 3 out of the box support voor de controller :)
mooie review; vooral het gedeelte van de 360 controller. zelf nog geen tijd gehad om te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Ik denk nu wel dat de voeding iets te wensen overlaat gezien het beestje nu 4x zoveel pixels moet aansturen. Gebruik nu de 1ah lader van mn note, al meende dat er in de guide stond dat er een 2ah lader werd aangeraden..

Ik denk dit omdat alles net niet responsief genoeg voelt naar mijn mening, of ik ben mn pc gewend dat kan ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
waarschijnlijk een hele stomme vraag maar kom der zelf niet uit .

Weet iemand of je de MX1 uit de standby kan halen , weet dat je hem wel uit kan zetten maar ben er nog niet achter hoe je hem vervolgens weer aan zet ( haal nu de voeding eruit/erin )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:54
bandy schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 17:15:
waarschijnlijk een hele stomme vraag maar kom der zelf niet uit .

Weet iemand of je de MX1 uit de standby kan halen , weet dat je hem wel uit kan zetten maar ben er nog niet achter hoe je hem vervolgens weer aan zet ( haal nu de voeding eruit/erin )
Probeer eens CTRL + ALT + DEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 20:32:
[...]
Ik heb nu gemerkt dat het aan mij ligt met mijn geklungel met het delen van mappen in Windows 7, want met een andere PC met XP gaat het wel goed. Misschien krijg ik ooit nog eens een helder idee hoe ik de bestanden van een Windows 7 PC kan delen. 8)7
In ieder geval bedankt voor jullie hulp.

Mvg, Jos
Uiteindelijk is het gelukt, wat ik niet wist is dat je moet ingelogd zijn met naam en WACHTWOORD. Ik had wel een account naam maar geen wachtwoord omdat ik toch alleen op de laptop werkte. Nadat ik een wachtwoord had toegevoegd aan mijn windows 7 ging alles prima.

Jos

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Of je schakelt in Windows 7 verplicht wachtwoordgebruik uit. ;)

Gadgets FTW!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44
Ben aan het kijken naar een device als de mx1, deze staat nu bij GB voor 62$ (nog 3 dagen).
Hoe zijn die kortig acties bij GB? Is ie over 3 dagen echt duurder of begint dan gewoon de volgende actie?

En wat zijn nog alternatieven die de moeite waard zijn (naast de 808). Mag ook iets meer kosten. Ben en beetje huiverig voor de wifi performance en HD streaming

Strava

Verwijderd

Ursamajor schreef op donderdag 27 december 2012 @ 07:48:
Of je schakelt in Windows 7 verplicht wachtwoordgebruik uit. ;)
Waar moet dat dan gebeuren? (eventueel via email anders vervuil ik dit topic te veel).

Jos

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 10:02
Mijn Uhost2 heeft "Arrived at overseas (Country code: NL)" sinds 24-12 staan, dus binnenkort kan ik hem eindelijk testen.

• Viper®
  • Niet online
Wat is trouwens een goede rom voor de rikomagic mk808III. Kan een andere rom nog invloed hebben op de wifi ontvangst, want deze is nu vrij magertjes :(

• MusicAddict
Net even een USB -> ethernet adapter geprobeerd die in de brievenbus lag vandaag maar ik vind het een beetje tegenvallen.. Upload snelheden zijn perfect en doet zowel mijn note, de MX1 op wifi en op ethernet alleen de downloadsnelheden zijn niet al te best..

Op wifi doet mijn note 20mbs op de zelfde afstand terwijl de MX1 er 6mbs doet.
Met ethernet doet hij ook 6mbs maar ook zeker niet meer.. iemand tips? :)

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
zo kom nu een ander probleem tegen. :(
als ik via de internet browser naar gmail of facebook ga zegt de browser dat de verbinding niet beveiligd is.
ook firfox chrome zeggen de zelfde terwijl ik niks gedaan heb.
heb ook alleen 3 aplicaties gedownload youtube,firfox en angrybird starwars.
en de standaard android versie en niet geroot.
weten jullie waar het aan kan liggen?

[ Voor 3% gewijzigd door raro007 op 27-12-2012 18:01 ]

• Prulleman
Certificaten niet up tot date?

Strava

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:38

Len

Leeg

raro007 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:00:
als ik via de internet browser naar gmail of facebook ga zegt de browser dat de verbinding niet beveiligd is.
Stock rom?

Gaan die niet via china?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
sorry voor de late reactie

@ Prulleman: hoe bedoel je certificaat niet up to date?

@ len: ja het is een stock rom en heb ook niet geroot.

op de pc heb ik dat probleem niet dus kan het niet liggen aan de router.
en kan nu ook niet de play store niet benaderen :(

edit: ga proberen een foto te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door raro007 op 28-12-2012 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
raro007 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 02:32:
@ Prulleman: hoe bedoel je certificaat niet up to date?
Volgens mij worden ssl certificaten van websites gechecked of ze zijn uitgegeven door bekende "Certificate authority" zijn uitgegeven. Deze moet dan op OS niveau bekend zijn. Updates hieromtrent worden met patches (bv windows update) gedaan, wellicht kunnen browsers zelf hier ook nog iets mee doen.

(denk aan bv de diginotar hack van een tijdje terug, alle certificaten uitgegeven door CA diginotar zijn na updates als onveilig verklaard).

Ik vermoed dat het hier mee te maken heeft, maar ik ken het probleem verder niet

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

MusicAddict schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:14:
Net even een USB -> ethernet adapter geprobeerd die in de brievenbus lag vandaag maar ik vind het een beetje tegenvallen.. Upload snelheden zijn perfect en doet zowel mijn note, de MX1 op wifi en op ethernet alleen de downloadsnelheden zijn niet al te best..

Op wifi doet mijn note 20mbs op de zelfde afstand terwijl de MX1 er 6mbs doet.
Met ethernet doet hij ook 6mbs maar ook zeker niet meer.. iemand tips? :)
Is het wel een USB 2.0 adapter... of is het een USB 1.0? Meestal de goedkope adapters zijn USB 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
raro007 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:00:
Heb je de datum (op vandaag) wel aangepast op je stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Laatst online: 14:36

Rincewind

Take me in your arms tonight

MusicAddict schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 00:36:
Ik krijg met geen meter mijn MX1 herkend in windows 7. Geprobeerd op 3 pcs's en op geen van allen ziet de flashtool (beide versie's) de Rockchip. Ik krijg ook geen vraag om de drivers te installeren maar zie wel een 'unknown Android device' verschijnen in mijn devices. En ik krijg ook daar geen drivers bijgewerkt via de 'update drivers'-optie. :? De update naar de versie van 29/11 met het image op een sd-card ging wel goed maar deze update-via-flashtool lukt voor geen meter. Iemand een idee ?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Rincewind schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:23:
[...]
Ik krijg met geen meter mijn MX1 herkend in windows 7. Geprobeerd op 3 pcs's en op geen van allen ziet de flashtool (beide versie's) de Rockchip. Ik krijg ook geen vraag om de drivers te installeren maar zie wel een 'unknown Android device' verschijnen in mijn devices. En ik krijg ook daar geen drivers bijgewerkt via de 'update drivers'-optie. :? De update naar de versie van 29/11 met het image op een sd-card ging wel goed maar deze update-via-flashtool lukt voor geen meter. Iemand een idee ?
Heb je de read me wel gelezen in die map :D? Staat in dat je voor de drivers moet linken naar de drivers in een van de mappen van de rom package, daar staat drivers oid en na pakweg 10 minuten niks te doen installeerde hij toch de drivers en vervolgens kon je flashen :) automatisch updaten werkt in dit geval dus niet, moet je handmatig doen in de device manager van Windows

Als je die read me precies volgt en kijkt of er ook allemaal staat wat er hoort te staan volgens de guide dan is het prima te doen, alleen drivers moest eerst even pruttelen voordat hij vanzelf installeerde

[ Voor 14% gewijzigd door MusicAddict op 28-12-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij zeggen hoe ik apps op de mk802 via de google playstore handmatig kan updaten?
ik kan nergens het menu vinden mijn apps net als op de telefoon zodat je al je geinstalleerde apps ziet en welke aangeeft waar een update voor beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
esmittie schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:51:
[...]

Heb je de datum (op vandaag) wel aangepast op je stick?
dat is de probleem dus, maar dan heb ik een ander probleem en dat is dat de tijd elke keer verandert :?
dus blijf ik mijn probleem behouden en ja ook al zet je dat netwerk tijd uit.

gegroet een minder tevreden imito mx1 gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

MusicAddict schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:32:
[...]Heb je de read me wel gelezen in die map :D? Staat in dat je voor de drivers moet linken naar de drivers in een van de mappen van de rom package, daar staat drivers oid en na pakweg 10 minuten niks te doen installeerde hij toch de drivers en vervolgens kon je flashen :) automatisch updaten werkt in dit geval dus niet, moet je handmatig doen in de device manager van Windows

Als je die read me precies volgt en kijkt of er ook allemaal staat wat er hoort te staan volgens de guide dan is het prima te doen, alleen drivers moest eerst even pruttelen voordat hij vanzelf installeerde
Ik heb de readme helemaal doorgevlooid en alles precies gedaan wat er staat: MX1 via USB aan de laptop en via HDMI aan de TV. En ja, ik heb dezelfde procedure met beide USB-poorten geprobeerd. Ik had zelf op een gegeven moment alle USB-poorten aan mijn laptop gekoppeld 8)7 (Je weet maar nooit). Ondanks alles gebeurde er helemaal niets: geen vraag om drivers o.i.d. Ik krijg het ding dus niet in de Flash-mode en daar moet je 'in' zitten wil je de drivers installeren. Nou moet ik wel toegeven dat ik geen 10-minuten gewacht heb maar dat zal ik straks ook nog even doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rincewind op 28-12-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
Ik kan ineens geen verbinding meer maken met mijn google account .

Als ik gmail , play store wil gebruiken krijg ik de melding ''geen verbinding probeer nog eens'' heb het account al eens gewist en opnieuw toegevoegd dit geld ook voor mijn wifi verbinding .

Via de browser heb ik wel gewoon een stabiele en snelle verbinding ( al klaagt deze ook elke keer over de certificaten )

Mx1 draaid de iMito MX1/2 - Finless ROM 1.5 ROM

iemand een idee ...

[ Voor 12% gewijzigd door bandy op 28-12-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Rincewind schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 19:24:
[...]
Ik heb de readme helemaal doorgevlooid en alles precies gedaan wat er staat: MX1 via USB aan de laptop en via HDMI aan de TV. En ja, ik heb dezelfde procedure met beide USB-poorten geprobeerd. Ik had zelf op een gegeven moment alle USB-poorten aan mijn laptop gekoppeld 8)7 (Je weet maar nooit). Ondanks alles gebeurde er helemaal niets: geen vraag om drivers o.i.d. Ik krijg het ding dus niet in de Flash-mode en daar moet je 'in' zitten wil je de drivers installeren. Nou moet ik wel toegeven dat ik geen 10-minuten gewacht heb maar dat zal ik straks ook nog even doen.
De verbinding moet via de OTG poort aan de zijkant blijkt, bij het verbinden stond er in de guide dat de pc niet persé het ding hoeft te vinden bij de eerste keer. Die drivers hoef je pas te instaleren als je IN de flash mode zat wat zonder drivers gewoon werkt (heb niks hoeven doen iig, mss had ie t automatisch al gedaan)

Vervolgens open je die ROM flash tool en staat er onder iets van 'Found/No found RK android rock usb', als dat niet zo was moest je even in de android settings wat veranderen en kwam er wel found wel te staan.
Vervolgens klik je 'reboot to flash mode' en gaat de MX1 uit en in flash mode. (als dat niet werkte net als bij mij doe je even de 'aternate reboot to flash tool' gebruiken en dan 'switch' klikken)

Als de stick eindelijk in flash mode zit DAN pas moet je in de device manager de drivers manueel instaleren (van de 'unknown device') door te linken naar de betreffende map 'drivers'. Dan gaat device manager werken,lijkt alsof hij niks doet maar na 10 minuten wachten was ineens alles netjes geinstaleerd.

Even een reboot van je PC en de stick voor de zekerheid en als je hem vervolgens in de flashmode zette (zie hierboven) kwam er 'Found RK android flash usb' ofzoiets te staan. Dan is het appeltje eitje en klik je gewoon Flash Rom in de flash tool en voila, binnen een aantal minuten is de rom geflasht en start de stick opnieuw op :)

Ik som eigenlijk precies op wat er ook in de guide staat, maar wat er ook bij stond was als niets werkte, je een andere pc moest proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
knoop doorgehakt en ook de MX1 met mele F10 besteld bij GB

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:42

vliegnerd

Nintendo fan.

[b][message=39505891,noline]

Via de browser heb ik wel gewoon een stabiele en snelle verbinding ( al klaagt deze ook elke keer over de certificaten )
Certificaten zijn datum gerelateerd. Staat de datum (nog) goed? Misschien een ROM bug.

Zonder juiste certificaten zou je zomaar eens geen verbinding met GMail kunnen krijgen.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

MusicAddict schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 20:18:
[...]

De verbinding moet via de OTG poort aan de zijkant blijkt, bij het verbinden stond er in de guide dat de pc niet persé het ding hoeft te vinden bij de eerste keer. Die drivers hoef je pas te instaleren als je IN de flash mode zat wat zonder drivers gewoon werkt (heb niks hoeven doen iig, mss had ie t automatisch al gedaan)
Geprobeerd. Allebeide de usb-poorten apart en ook allebei de usb-poorten tegelijkertijd. Nada.
Vervolgens open je die ROM flash tool en staat er onder iets van 'Found/No found RK android rock usb', als dat niet zo was moest je even in de android settings wat veranderen en kwam er wel found wel te staan. Vervolgens klik je 'reboot to flash mode' en gaat de MX1 uit en in flash mode. (als dat niet werkte net als bij mij doe je even de 'aternate reboot to flash tool' gebruiken en dan 'switch' klikken)
Geprobeerd. De flashtool zegt inderdaad 'No Found RK Rock Chip' (o.i.d) en ook de anpassingen in de MX1 gecontroleerd volgens de handleiding. Nada..
Als de stick eindelijk in flash mode zit DAN pas moet je in de device manager de drivers manueel instaleren (van de 'unknown device') door te linken naar de betreffende map 'drivers'. Dan gaat device manager werken,lijkt alsof hij niks doet maar na 10 minuten wachten was ineens alles netjes geinstaleerd.
Ik kom niet eens zover want ik krijg het ^&^%*&%$*@ ding niet in de flash-modus.. <zucht>: straks nog maar eens proberen.
Even een reboot van je PC en de stick voor de zekerheid en als je hem vervolgens in de flashmode zette (zie hierboven) kwam er 'Found RK android flash usb' ofzoiets te staan. Dan is het appeltje eitje en klik je gewoon Flash Rom in de flash tool en voila, binnen een aantal minuten is de rom geflasht en start de stick opnieuw op :)
Kwam ik maar zo ver ;) In ieder geval bedankt voor je meedenken. Zoals gezegd: straks nog maar eens proberen maar nu met meer geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn stick heeft wifi en bleutooth maar mijn laptop alleen wifi.

hoe kan ik mijn stick bedienen via mijn laptop, want een trackpad vind ik niet zo fijn.
geef mij maar een usb muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Wat wil je? Remote acces via laptop? Gewoon een muis aansluiten? Google ook eens op fly mouse

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Rincewind schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:38:
[...]
Geprobeerd. Allebeide de usb-poorten apart en ook allebei de usb-poorten tegelijkertijd. Nada.

[...]

Geprobeerd. De flashtool zegt inderdaad 'No Found RK Rock Chip' (o.i.d) en ook de anpassingen in de MX1 gecontroleerd volgens de handleiding. Nada..

[...]
Ik kom niet eens zover want ik krijg het ^&^%*&%$*@ ding niet in de flash-modus.. <zucht>: straks nog maar eens proberen.

[...]
Kwam ik maar zo ver ;) In ieder geval bedankt voor je meedenken. Zoals gezegd: straks nog maar eens proberen maar nu met meer geduld.
Ik kom er zo ook niet meer uit, zal straks even kijken of ik wat kan vinden voor je.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
Rincewind schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:38:
[...]
Probeer eens VMware Player en daar Windows XP op te installeren. Ik kreeg het eerst met Windows 8 ook niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
[quote]Rincewind schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:38:
[...]

Ik zat met hetzelfde probleem totdat ik de MX1 zijn voeding via de meegeleverde stekker gaf , toen zag
dat programma m'n MX1 ineens wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:51:
Wat wil je? Remote acces via laptop? Gewoon een muis aansluiten? Google ook eens op fly mouse
Remote acces via laptop wil ik.
hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Zoek eens in de play store op VNC server, heb in het verleden wel eens wat geprobeerd, toen werkte het nog niet goed, maar wellicht nu wel

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:27:
Zoek eens in de play store op VNC server, heb in het verleden wel eens wat geprobeerd, toen werkte het nog niet goed, maar wellicht nu wel
ik heb gevonden wat je zei, maar er staat dat deze alleen voor rooted is.
moet ik mijn stick rooten, aangezien ik 1 app op mijn stick moet doen en 1 op de laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

bandy schreef op zondag 30 december 2012 @ 10:28:
Ik zat met hetzelfde probleem totdat ik de MX1 zijn voeding via de meegeleverde stekker gaf , toen zag
dat programma m'n MX1 ineens wel :)
Het is gisteravond wel gelukt _/-\o_ Nogmaals de hele riedel aangesloten en vervolgens weer de stappen in de handleiding gevolgd en tot mijn grote verbazing werkte het nu wel ! Wat er anders was weet ik niet maar nu draai ik dus finless 1.5 op mijn MX1. YaY. Nog even afconfigureren en kijken of XBMC er nu een beetje lekker op wil draaien. Iemand al 1080P bestanden vloeiend aan de praat gekregen ? Zo ja, welke player ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:19
MusicAddict schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:58:
Edit: Geekbuying wil af van een iets oudere A10 stick -> 26 euro :+
Dank je voor de tip, MusicAddict, afgelopen vrijdag post van GeekBuying, veel sneller dan verwacht (1,5 weken) heb ik mijn Uhost U2 + air mouse binnen.
Eerste indruk:
Vlekkeloze installatie, air mouse is even wennen maar daarna prima mee te werken (leuke test: je WPA key intikken :P ).

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,heb een mk808 al een paar weken ,alles doet het behalve als ik in de browser bv de telegraaf open en dan een link van het artikel aan wil klikken, zoom die het, maar opent niet het artikel .Gebruik chrome als browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
is dat niet de standaard optie van chrome om ervoor te zorgen dat je niet per ongeluk de link net ernaast pakt? dus bij de eerste klik link gebied vergroten, vervolgens kan je makkelijker op de juiste link klikken. (althans zo doet chrome het op mijn telefoon, geen idee of dit op een stick hetzelfde werkt, die van mij is onderweg :))

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:29:
Hallo,heb een mk808 al een paar weken ,alles doet het behalve als ik in de browser bv de telegraaf open en dan een link van het artikel aan wil klikken, zoom die het, maar opent niet het artikel .Gebruik chrome als browser.
Heb Chrome al lang weggedaan voor Dophin Browser, daarbij kan je instellen welke site je standaard voor je neus wilt. Dus de Desktop, Android mobile, Iphone of Ipad.

Zelf heb ik die browser staan op Ipad want vooruit het is altijd mooi schermvullend en werkt prima vergeleken met desktop die om een of andere reden nooit snapt dat er veeeeel meer pixels beschikbaar zijn dan hij standaard laat zien (niet te vergeten geen flash ads en dergelijke want dat kan nou eenmaal niet op een ipad dus logisch, en best fijn)
Verder doet die browser met een aanpassing ook gewoon flash op android 4.1.

Komt naar mijn mening het dicht in de buurt van een desktop ervaring, de browser snapt wat je met links wilt en is ook minder hongerig dan chrome. (merk ik vooral op mn Note, kan ik echt 2 keer zo lang browsen dan met Chrome)

Kan je proberen, ik ben er iig goed tevreden mee :)

[ Voor 5% gewijzigd door MusicAddict op 31-12-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:52:
[...]

ik heb gevonden wat je zei, maar er staat dat deze alleen voor rooted is.
moet ik mijn stick rooten, aangezien ik 1 app op mijn stick moet doen en 1 op de laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Als er bij staat dat het alleen met root werkt, dan zal die info werk correct zijn...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:20
Ik heb mijn minix neo g4 gebricked tijdens rooten . Windows 8 pc herkent niks en op alleen zwart scherm bij aansluiten op tv. Iemand tips hoe nu?

[ Voor 14% gewijzigd door saharoen op 01-01-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMito MX1 Firmware update

imito mx1 mini pcDownload Firmware_iMito-MX1-MX2 (29-11-2012) (password is androidstick.nl)

verbeterd Wifi signaal
verbeterd de Antutu score

Firmware update instructie iMito MX1 en iMito MX2
-De iMito MX1 en iMito MX2 kunnen over weg met dezelfde firmware.
-Zet het bestand op een micro SD kaart en stop deze in de stick terwijl hij aan staat.
-Er verschijnt een melding op het scherm of je wilt updaten. Klik op ‘Yes’.
-Laat de micro SD kaart in de stick zitten totdat hij opnieuw is opgestart

als ik dat doe, is mijn mx1 dan geroot en kan ik dan droidmote gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:40:
iMito MX1 Firmware update

imito mx1 mini pcDownload Firmware_iMito-MX1-MX2 (29-11-2012) (password is androidstick.nl)

verbeterd Wifi signaal
verbeterd de Antutu score

Firmware update instructie iMito MX1 en iMito MX2
-De iMito MX1 en iMito MX2 kunnen over weg met dezelfde firmware.
-Zet het bestand op een micro SD kaart en stop deze in de stick terwijl hij aan staat.
-Er verschijnt een melding op het scherm of je wilt updaten. Klik op ‘Yes’.
-Laat de micro SD kaart in de stick zitten totdat hij opnieuw is opgestart

als ik dat doe, is mijn mx1 dan geroot en kan ik dan droidmote gebruiken?
Als het de officiële versie is van 29-11 dan is-ie niet geroot.Om te rooten moet je even hier de instructies volgen. Of installeer Finless 1.5: dat is de laatste 1080P versie minus overtollige apps en die is al geroot.

[ Voor 10% gewijzigd door Rincewind op 01-01-2013 17:13 . Reden: finless aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rincewind schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:11:
[...]

Als het de officiële versie is van 29-11 dan is-ie niet geroot.Om te rooten moet je even hier de instructies volgen. Of installeer Finless 1.5: dat is de laatste 1080P versie minus overtollige apps en die is al geroot.
ik heb deze besteld http://www.geekbuying.com...OM-HDMI-Black-312716.html
ik wil graag droidmote gebruiken, maar ik heb begrepen dat je stick geroot moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ik vraag me af of droidmote is wat je zoekt. Dit is om met het ene Android device het andere Android device te bedienen. Daarnaast geeft geekbuying pet mail een vergelijkbare app weg aan mx1 kopers.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Is dat misschien voor mijn eerder vraag ? Op micro sd firmware zetten en dan aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
saharoen schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 22:44:
Is dat misschien voor mijn eerder vraag ? Op micro sd firmware zetten en dan aanzetten?
bedoel je deze post?:
Verwijderd in "Mini Android TV discussie deel 1"

dan is het antwoord nee, dit is een imito MX1 firmware, die is niet geschikt voor je minix neo g4, hoewel de hardware hetzelfde lijkt, kan je toch beter naar een firmware zoeken die gemaakt is voor de g4

Als je wat anders bedoelt met je vraag, kan je beter wat specifieker zijn...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-01 12:44
Wat vaag is, ik heb zo`n micro usb to ethernet adapter mee laten komen met m`n MX1 via GeekBuy maar de snelheid is echt bagger via de USB/OTG poort. Zou zo`n stick dat dan toch niet aankunnen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Ik heb dus ook de originele minix firmware gedownload maar lukt om op te starten van sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:50:
[...]

ik heb deze besteld http://www.geekbuying.com...OM-HDMI-Black-312716.html
ik wil graag droidmote gebruiken, maar ik heb begrepen dat je stick geroot moet zijn?
Over dat rooten i.c.m. droidmote heb ik geen idee maar hier hebben ze droidmote op de finless 1.5 rom draaiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ariedude schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:27:
Wat vaag is, ik heb zo`n micro usb to ethernet adapter mee laten komen met m`n MX1 via GeekBuy maar de snelheid is echt bagger via de USB/OTG poort. Zou zo`n stick dat dan toch niet aankunnen of zo?
wat is bagger? heb je er een hub tussen?
saharoen schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:42:
Ik heb dus ook de originele minix firmware gedownload maar lukt om op te starten van sd kaart.
wat gaat er fout, doet ie gewoon niks, geeft ie een foutmelding, beetje meer info is wel handig als je antwoorden wilt...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Bij aansluiten op hdmi alleen melding van TV het aantal pixxels maar zwart scherm. En op pc met usb kabel verbinden van andriod stick wordt niet herkent door Windows. Zolang andriod stick niet herkent kan ik ook geen drivers installeren en flashen via pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
saharoen schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:08:
Bij aansluiten op hdmi alleen melding van TV het aantal pixxels maar zwart scherm. En op pc met usb kabel verbinden van andriod stick wordt niet herkent door Windows. Zolang andriod stick niet herkent kan ik ook geen drivers installeren en flashen via pc.
volgens mij is het standaard upgrade process niet geschikt voor unbricken.

Wat is er precies fout gegaan bij het rooten, welke root procedure heb je gebruikt, wellicht heb je een verkeerde kernel geflashed ofzo, maar dat is allemaal gokken zonder meer info.
Heb je bij het rooten wel je drivers werkend gehad?

misschien heb je hier wat aan:
http://www.freaktab.com/s...-or-fix-NAND-on-the-MK808

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:33

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Ik heb inmiddels uitgebreider met mijn MX1 kunnen spelen maar vind het allemaal best tegenvallen.

WiFi is echt brak hoewel ik dat al heb geboost door door de antenne er uit te laten bengelen (het ziet er niet uit maar werkt wel). En er zijn nog diverse andere dingen die me ook tegenvallen.

XBMC viel me juist erg mee. De snelheid van de UI was prima en het openen en skippen van videos gaat erg snel (stukken sneller dan bij de Raspberry Pi). Dat 1080P niet werkt, wist ik al dus dat was geen tegenvaller.

Ik heb mijn bevindingen in een review proberen te gieten. Voor de geïnteresseerden: http://www.gaducated.com/...id-smart-tv-on-the-cheap/

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
wat betreft je connectie freezes, probeer een een andere power adapter (bv van je telefoon). heb al op verschillende plekken gelezen dat dit in combinatie met de antenne extern alle problemen oplost.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:33

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Prulleman schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:58:
wat betreft je connectie freezes, probeer een een andere power adapter (bv van je telefoon). heb al op verschillende plekken gelezen dat dit in combinatie met de antenne extern alle problemen oplost.
Ja, ik had ook al de adapter van mijn iPad geprobeerd en ik had de indruk dat dat wel iets beter ging maar het loste niet alle problemen op. Tevens is het natuurlijk knap waardeloos dat de meegeleverde adapter het gewoon niet trekt.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Iemand in regio Rotterdam die mij misschien kan helpen unbricken van mini x neo G4
per DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 20:09:
Ik vraag me af of droidmote is wat je zoekt. Dit is om met het ene Android device het andere Android device te bedienen. Daarnaast geeft geekbuying pet mail een vergelijkbare app weg aan mx1 kopers.
wat ik wil is, mijn mx1 stick met mij android mobiel bedienen.
maar het probleem is rooten, ik snap daar niks van?
en welke mail met app?
ik heb niks gekreggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:12:
[...]

en welke mail met app?
ik heb niks gekreggen
Je moet er ook om vragen bij geekbuying ;) Was een service die ze aanboden. Maar die app doet precies wat je wilt, je kan met je telefoon/tablet de stick besturen. Zelfs uit (slaapstand) en aanzetten gaat met die app prima. Moet de stick en je telefoon wel op het zelfde wifinetwerk zijn aangesloten maar dat valt meestal te bezien. Je hebt muismodus of touchmodus waarbij het net als een touchscreen werkt, toetsenbord is wat mwa, nadeel van de app is dat hij alleen maar 1 touch registreerd dus typen is vervelend en een los toetsenbord aan te raden. Hij werkt vanaf de 29-11 firmware dus die moet je eerst even flashen.

Stuur me een DM met je email dan mail ik hem door, hoef je niet te wachten op geekbuying.

[ Voor 19% gewijzigd door MusicAddict op 02-01-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:12:
[...]

en welke mail met app?
ik heb niks gekreggen
jezus... je bent zelf ook niet echt duidelijk he...
hier zeg je namelijk dat je je stick met je laptop wilt bedienen
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 12:21:
[...]

Remote acces via laptop wil ik.
hoe kan dat?
voor de duidelijkheid, onder remote acces versta ik het overnemen van het hele scherm zoals remote desktop/RDP onder windows of het multiplatform VNC of andere vergelijkbare programma's. (vandaar mijn verwijzing naar VNC in de play store...)

maar als droidmote ook voldoet (dus wat knopjes en bedienings elementen op je android telefoon, waarmee je je stick kan bedienen) dan is het wellicht de moeite om eerst geekbuying te mailen voor de gratis app (droidmote server kost namelijk ook 2 euro). Dan hoef je waarschijnlijk ook niet te rooten.
http://blog.geekbuying.co...ware-release-on-29th-nov/
Also another good news to geekbuying customers only! We have pushed the factory to release a new cell phone control app, like(droidmote), you can use to control the MX1 and MX2 with your android smartphone.(we have taken a video and will show that on our youtube channel later), Please notice, all of the orders which placed in our site, please email me your order number and send to Service@geekbuying.com. we will send you the APK via email. it is a Free Gift to the MX1/MX2 customers in geekbuying. thanks for your support all the time!
kan wel even duren, ik wacht namelijk ook nog op antwoord...

wil je gaan rooten kan je een pre rooted rom flashen:
lees goed de bijgeleverde readme!!

Om de stock rom te rooten, lees hier:
http://blog.geekbuying.co...tv-box-reviewfirmwarebuy/
halverwege / titel: How to ROOT iMito MX1

Mocht je ergens niet uitkomen, wees dan alsjeblieft specifiek met je vragen, met alleen "het luk niet" of "ik snap daar niks van" kunnen we je niet helpen...

en als je geen behoefte hebt om je erin te verdiepen is het misschien beter om een fly mouse ding te kopen, zoals de mele f10 of de measy rc11

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t.net frontpage

Android-gameconsole Ouya krijgt concurrentie van GameStick

Kickstarter Pagina "GameStick: The Most Portable TV Games Console Ever Created"

Technical Specifications

Processor - Amlogic 8726-MX
Memory - 1GB DDR3 / 8GB FLASH
WiFi - 802.11 b/g/n
Bluetooth - LE 4.0
O/S - Android Jelly Bean
Controller - Bluetooth, 3 mode controller: gamepad, mouse and keyboard with support for up to 4 controllers.
Fill 1080p HD video decoding

Edit:1 kickstarter
Edit:2 spec's

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2013 17:49 . Reden: kickstarter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Ik zou graag Spotify via mijn tv willen afspelen. Nu zit ik een beetje rond te kijken en ik kwam toevallig op deze apparaatjes uit. Kan je hier Spotify op installeren en is dit aan te raden? Lijkt me wel wat namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik zie door het bomen het bos niet meer. Bij een hoop zie ik het commentaar dat. draadloos meestal niet veel sneller is dan 100kbps. Wat zijn de aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Waar ga je em voor gebruiken?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

! let wel even op,er zitten wel haken en ogen aan.
dit ziet spotify als mobiel apparaat en daar heb je een abonement (premium?) voor nodig
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1j2XECC8UuMmvA6KCWT5iwb1/full.png

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Het liefst gebruik ik hem als plex client met af en toe een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:28:
t.net frontpage

Android-gameconsole Ouya krijgt concurrentie van GameStick

Kickstarter Pagina "GameStick: The Most Portable TV Games Console Ever Created"

Technical Specifications

Processor - Amlogic 8726-MX
Memory - 1GB DDR3 / 8GB FLASH
WiFi - 802.11 b/g/n
Bluetooth - LE 4.0
O/S - Android Jelly Bean
Controller - Bluetooth, 3 mode controller: gamepad, mouse and keyboard with support for up to 4 controllers.
Fill 1080p HD video decoding

Edit:1 kickstarter
Edit:2 spec's
Kijk, zoiets wil ik wel in huis hebben, in plaats van zo'n console waar je weer extern kaartjes of schijfjes voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze ook maar besteld via Geekbuying. In Nederland bestellen is belachelijk duur zeg.

iMito MX1 Android 4.1 Jelly Bean Dual Core TV BOX RK3066 1.6Ghz Cortex A9 1GB RAM 8G ROM HDMI Black 1 EUR 47.07
Mele Fly Mouse F10 3 in 1 Air mouse + Wireless mouse / Keyboard + Remote control for Android smart TV/HD/Computer/HTPC 1 EUR 22.77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Ik zou hem niet nemen... Qua specs is het minder dan de Ouya (een Tegra 3 Quadcore) en zelfs minder dan een RK3066:
RK3066 outperforms 8726-MX at same resolution.
RK3066: 2 X A9 @ 1.6 GHz; 4 x Mali400 @ 266 MHz (1064 MHz).
8726-MX: 2 x A9 @ 1.3 GHz; 2 x Mali400 @ 400 MHz (800 MHz).
8726-MX is advertised as 1.5 GHz but many tablet makers clock it at 1.3 GHz because of overheating issues[/url]
(bron) en hier is een betere vergelijking tussen 7 van dit soort chips.

Ik zou $20 meer voor de Ouya wel over hebben als ik de specs zo zie.

Aanvulling: hier een unboxing-video van de Ouya dev-versie. Het enige verschil tussen deze versie en de 'retail' is 1 controller minder en niet doorzichtig... Vergeleken met de Gamestick lijkt het mij echt een betere keus..

[ Voor 43% gewijzigd door Rincewind op 03-01-2013 13:21 . Reden: typo's ]

Pagina: 1 ... 15 ... 93 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer