Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Is het iemand al gelukt om een speler te vinden via matchmaking? Ik weet niet of ik poorten moet openen of dat het de servers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:47
pryth schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:22:
[afbeelding]

Gaat lekker met mn download.. :D Mn downloaded/total dan!
Dat had ik hier ook. Vervolgens ging Uplay offline voor mij. Nu ik weer erop kan en de game wil starten, loopt de game steeds vast. Dit met de laatste drivers, specs ruim in orde.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 21:50
Edit, oops dubbel post, sorry.

[ Voor 88% gewijzigd door T_Wouters op 27-05-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
Eindelijk had ik Watch Dogs om half 10 binnen.
Net geinstalleerd van de disk, herstarte ik mijn pc om mijn driver update te voltooien, kom ik weer niet op uplay.

Lekker hoor =[
Hopelijk repareren ze de authentication servers een beetje snel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

spartacusNLD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:24:
[...]

goed idee!! heb net mezelf toegevoegd..
Ik ook net gedaan! helaas wou ik inloggen uplay ;( not working. Ik kan wel het spel spelen maar dan mis je de online punten die je kan halen.

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Haha shiiiit. Was klaar met downloaden maar hij ging niet verder. Wordt ik er uit gepoept en nu kom ik niet meer in uPlay. Gelukkig alles al wel kunnen authenticaten :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Ik kon na twee keer proberen gewoon weer terug in uPlay (2min ago)! Gewoon nog een keer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDemon
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
Carlo1972 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:59:
Ik ben nieuw met Windows 8.1 en ook met Uplay.

Ik heb een Geforce grafische kaart gekocht en als actie kreeg je hierbij een voucher voor Watch_Dogs.

Ik heb alle stappen doorgelopen en nu als ik bij Ubi Shop inlog, dan kan ik niet downloaden, maar staat er de volgende tekst:

Downloadinformatie
Start Uplay PC om je nieuwe game te spelen.
Je game verschijnt in de sectie GAMES.
Het kan even duren voor je game in deze sectie verschijnt.

Als ik naar games ga, dan staat die er echter niet tussen en ik heb nu geen idee hoe ik het eventueel handmatig zelf kan downloaden.

Ik hoop dat er hier iemand mij kan helpen, want ik wil dolgraag deze game gaan spelen!

Bedankt alvast.
Ga naar deze site http://www.geforce.com/ga.../bundle/code-instructions
en volg de instructies.

In het kort "Koop" je de game via die pagina en voer je de promo code in bij je winkelmandje om €0.00 te betalen. Als je de ubishop link klikt kom je op de seasonpass pagina maar dan moet je op het winkelwagentje rechts bovenin klikken en dan de code invoeren.

[ Voor 6% gewijzigd door DVDemon op 27-05-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
pryth schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:47:
Ik kon na twee keer proberen gewoon weer terug in uPlay (2min ago)! Gewoon nog een keer proberen :)
Start al een half uur lang uiterlijk om de 30 seconden Uplay op, tot zover geen succes...
Maar we zullen zien, wil eigenlijk Chicago nog wel betreden vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 13:59
Doen jullie een clean install van de Catalyst 14.6?
Of gooien jullie hem er gewoon overheen?

Met mijn setup loopt het allemaal nog niet echt vloeiend, terwijl er mensen met vergelijkbare setups en Catalyst 14.6 hoopgevende berichten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlo1972
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-01-2021
DVDemon schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:52:
[...]

Ga naar deze site http://www.geforce.com/ga.../bundle/code-instructions
en volg de instructies.

In het kort "Koop" je de game via die pagina en voer je de promo code in bij je winkelmandje om €0.00 te betalen. Als je de ubishop link klikt kom je op de seasonpass pagina maar dan moet je op het winkelwagentje rechts bovenin klikken en dan de code invoeren.
Bedankt voor je reactie, maar ik ben er al achter wat ik fout deed. Er stond op de ubi-site: start de Uplay PC; ik dacht dat dat gewoon de computer was, maar ontdek net dat dit een stukje software is dat zo heet 8)7 8)7 8)7

Ik heb Uplay intussen kunnen installeren maar krijg helaas nog geen toegang (wss. vanwege de drukte...)

Maar toch bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Zinloos1 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:57:
Doen jullie een clean install van de Catalyst 14.6?
Of gooien jullie hem er gewoon overheen?

Met mijn setup loopt het allemaal nog niet echt vloeiend, terwijl er mensen met vergelijkbare setups en Catalyst 14.6 hoopgevende berichten hebben.
Wow zinloos nieuw in pcs ? nooit je drivers over copieeren ! Optie 1 Of helemaal verwijderen via amd cleaning tool
Maar ik doe het altijd via windows, hardware-delete drivers and uninstall drivers etc dan opnieuw opstarten en dan alles weghalen via ccleaner en dan de nieuwe driver install.

Zo doe ik het al jaren zonder eigenlijk nooit pc problemen te hebben gehad met games.drivers.

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 13:59
knightvision schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:59:
[...]

Wow zinloos nieuw in pcs ? nooit je drivers over copieeren ! Optie 1 Of helemaal verwijderen via amd cleaning tool
Maar ik doe het altijd via windows, hardware-delete drivers and uninstall drivers etc dan opnieuw opstarten en dan alles weghalen via ccleaner en dan de nieuwe driver install.

Zo doe ik het al jaren zonder eigenlijk nooit pc problemen te hebben gehad met games.drivers.
Nou, niet per se hoor. Tot nog toe eigenlijk altijd de drivers gewoon overschreven, maar de catalyst center updates altijd een clean install gegeven.
Maar toch maar even alles verwijderen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:59
Ik gooi drivers er ook altijd gewoon overheen, is denk ik discutabel of je altijd moet verwijderen.

Niet dat het iets gaat uitmaken, want net zoals de helft van de mensen hier wilt Uplay niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Nieuwe amd drivers hebben voor mij geholpen!

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-09 15:58

Saven

Administrator

hmm jammer dat je niet uit de auto kan schieten. nu ben ik eerst een half uur een target aan het achtervolgen in een auto, en dan ga ik alsnog dood omdat zn beveiliging van een paar man me ineenkeer dood schieten :')

iemand tip? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 21:45
Net voor het eerst gespeeld en op het eerste gezicht ziet het er erg goed uit! Ik heb alleen wel veel last van lag, maar of dat aan mijn PC ligt? :S

Alle settings op bijna het hoogst met een resolutie van 2560x1440.

i7 2600K, stock
GTX 780
16GB RAM

[ Voor 15% gewijzigd door RJ-NL op 27-05-2014 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:13

SomerenV

It's something!

Watch Dogs is volgens mij de meest ongeoptimaliseerde game in de afgelopen jaren. Als zelfs mensen met high-end systemen last hebben van performance-issues dan weet je dat er wat flink mis is. En als die game er nou goed uit zag dan was het niet zo'n punt, maar zó goed ziet het er niet uit.

Nu heb ik niet een hele deftige PC (i5-2500k, 8GB en een 6870 met 1GB en de nieuwe 14.6 driver) maar de meeste nieuwe games draaien prima op high of hoger in 1080p. Watch Dogs doet echter nog moeilijk op medium met sommige settings op low of uit. Snel rijden in een auto is ook echt onmogelijk vanwege de framedrops. Normaal levert Ubisoft wel nette ports af en je zou verwachten dat ze na het flinke uitstel van de release de problemen wel opgelost hadden maar dit gaat echt nergens meer over.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:42
Saven schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:36:
hmm jammer dat je niet uit de auto kan schieten. nu ben ik eerst een half uur een target aan het achtervolgen in een auto, en dan ga ik alsnog dood omdat zn beveiliging van een paar man me ineenkeer dood schieten :')

Geen idee, hetzelfde als je iemand neer moet slaan die zelf een gun heeft. Naar mijn idee haast onmogelijk omdat je amper levend in de buurt kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:47
RJ-NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:39:
Net voor het eerst gespeeld en op het eerste gezicht ziet het er erg goed uit! Ik heb alleen wel veel last van lag, maar of dat aan mijn PC ligt? :S

Alle settings op bijna het hoogst met een resolutie van 2560x1440.

i7 2600K, stock
GTX 780
16GB RAM
Probeer eens je textures te verlagen.

Geen idee of ie hier al voorbij is gekomen maar [H] heeft Watch Dogs gebenched, en er blijken nogal wat problemen te zijn met de textures.

http://hardocp.com/articl...a_gpu_performance_preview

Ik wacht iig nog heel even met kopen :) Al kan ik mij waarschijnlijk toch niet inhouden en koop ik hem lekker met hemelvaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Reiben op 29-05-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saven schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:36:

De auto kapot beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Laatst online: 21:20

HugoBoss1985

Xenotech

SomerenV schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:43:
Watch Dogs is volgens mij de meest ongeoptimaliseerde game in de afgelopen jaren. Als zelfs mensen met high-end systemen last hebben van performance-issues dan weet je dat er wat flink mis is. En als die game er nou goed uit zag dan was het niet zo'n punt, maar zó goed ziet het er niet uit.

Nu heb ik niet een hele deftige PC (i5-2500k, 8GB en een 6870 met 1GB en de nieuwe 14.6 driver) maar de meeste nieuwe games draaien prima op high of hoger in 1080p. Watch Dogs doet echter nog moeilijk op medium met sommige settings op low of uit. Snel rijden in een auto is ook echt onmogelijk vanwege de framedrops. Normaal levert Ubisoft wel nette ports af en je zou verwachten dat ze na het flinke uitstel van de release de problemen wel opgelost hadden maar dit gaat echt nergens meer over.
Een videokaart met 1GB is wel het minimum wat je wilt hebben voor dit spel. (Minimum requirement qua VRAM...)
Zelfs games gebaseerd op de source engine (van half life 2) kunnen al makkelijk over de 1GB vram usage heen gaan.
Bij mij ook het geval in source games, zelfs op 1680x1050 met lagere settings.
Misschien is een videokaart upgrade een idee?
Dit spel lust schijnbaar wel vram... of je dat nu al (met een kaart met 1GB) "niet geoptimaliseerd" mag noemen?

En al die mensen die last hebben van performance issues... tja...
Nieuwste drivers geïnstalleerd? Niet teveel achtergrond programma's open? (Utorrent, steam, origin, etc,etc, allemaal open?)
Er speelt zoveel mee, zeker bij een game die cpu's helemaal vol open kan trekken.

Of misschien hebben die mensen het spel met alles op ultra draaien op een kaart met 3GB vram?
Een Nvidia GTX 780 is danwel high end maar volgens de reviews draait het op een R9 290x met 4GB vram beter op ultra.

Wat betreft de algemene performance van het spel moeten we geduld hebben met patches en drivers...
Battlefield 4 is ook steeds meer geoptimaliseerd sinds de release. (Ik heb het niet over bugs ;))

[ Voor 22% gewijzigd door HugoBoss1985 op 28-05-2014 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Heb voor de leuk een livestream gestart op twitch.tv voor degene die het spel nog niet hebben maar wel even wat live gameplay willen zien :p

www.twitch.tv/hyptonize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:13

SomerenV

It's something!

HugoBoss1985 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:00:
[...]

Een videokaart met 1GB is wel het minimum wat je wilt hebben voor dit spel. (Minimum requirement qua VRAM...)
Zelfs games gebaseerd op de source engine (van half life 2) kunnen al makkelijk over de 1GB vram usage heen gaan.
Bij mij ook het geval in source games, zelfs op 1680x1050 met lagere settings.
Misschien is een videokaart upgrade een idee?
Dit spel lust schijnbaar wel vram... of je dat nu al (met een kaart met 1GB) "niet geoptimaliseerd" mag noemen?

En al die mensen die last hebben van performance issues... tja...
Nieuwste drivers geïntalleerd? Niet teveel achtergrond programma's open? (Utorrent, steam, origin, etc,etc, allemaal open?)

Wat betreft de algemene performance van het spel moeten we geduld hebben met patches en drivers...
Battlefield 4 is ook steeds meer geoptimaliseerd sinds de release. (Ik heb het niet over bugs ;))
Dat 1GB Vram minimaal is weet ik en ik weet wel dat 1GB niet meer high-end is tegenwoordig maar 3GB maxed out is gewoon belachelijk. Wat ik al zei: als de game er nou belachelijk goed uit zag kon ik het begrijpen maar dat is dus niet het geval. GTA IV met de juiste mods ziet er in veel opzichten beter uit en draait beter ondanks de ongelooflijk slechte optimalisatie van die engine.
hyptonize schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:05:
Heb voor de leuk een livestream gestart op twitch.tv voor degene die het spel nog niet hebben maar wel even wat live gameplay willen zien :p

www.twitch.tv/hyptonize
Wil nog niet echt lukken volgen mij :+

[ Voor 10% gewijzigd door SomerenV op 28-05-2014 00:20 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

SomerenV schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:19:
[...]

Dat 1GB Vram minimaal is weet ik en ik weet wel dat 1GB niet meer high-end is tegenwoordig maar 3GB maxed out is gewoon belachelijk. Wat ik al zei: als de game er nou belachelijk goed uit zag kon ik het begrijpen maar dat is dus niet het geval. GTA IV met de juiste mods ziet er in veel opzichten beter uit en draait beter ondanks de ongelooflijk slechte optimalisatie van die engine.

[...]

Wil nog niet echt lukken volgen mij :+
Battlefield 4 kan iets van 2 - 2,5 GB Vram gebruiken op Ultra (En je kan nog met resolution scale spelen...) op niet al te exotische resoluties...
Voor Battlefield 4 werd al 3 GB Vram aangeraden (Waarschijnlijk omdat er geen kaarten waren met standaard Vram tussen de 2 en 3 GB, dus is dat afgerond naar boven.

Watch Dogs is weer nieuwer spel met een nieuwe engine, GTA 4 met mods is weer een ander (ouder) spel.
Volgens mij gebruikt GTA 4 met mods gewoon een stuk minder pc power.

Het werd tijd dat er een spel kwam dat echt een betere ervaring gaf op een i7/fx8xxx (Ik weet niet zeker of dat wel zo is.) en wat gebruik kan maken van 4GB Vram op een videokaart.
En het gaat natuurlijk niet alleen maar om Vram bij Watch Dogs...

Maargoed naar mijn mening zijn we het tijdperk van "Mijn 2GB Vram is wel voldoende" in ieder geval voorbij.
Sinds vorig jaar heb ik een HD7850 met 2GB Vram en ik heb me voorgenomen om daarna een kaart te kopen met meer Vram.

Je vind het spel er niet erg mooi uit zien.
Heb je het al geprobeerd op een hoge resolutie met alles maxed?
Ik heb het spel nog helemaal niet met mijn eigen ogen gezien. :P

[ Voor 10% gewijzigd door HugoBoss1985 op 28-05-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zeara schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:59:
[...]

Probeer eens je textures te verlagen.

Geen idee of ie hier al voorbij is gekomen maar [H] heeft Watch Dogs gebenched, en er blijken nogal wat problemen te zijn met de textures.

http://hardocp.com/articl...a_gpu_performance_preview

Ik wacht iig nog heel even met kopen :) Al kan ik mij waarschijnlijk toch niet inhouden en koop ik hem lekker met hemelvaart ;)
Waarom moet hij de textures veranderen? Hij heeft geen last van een lage framerate. Hij heeft last van lag. Blijkbaar speelt hij online. Dus moet je het probleemz oeken in zijn internet verbinding.
HugoBoss1985 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:27:
[...]

Battlefield 4 kan iets van 2 - 2,5 GB Vram gebruiken op Ultra (En je kan nog met resolution scale spelen...) op niet al te exotische resoluties...
Voor Battlefield 4 werd al 3 GB Vram aangeraden (Waarschijnlijk omdat er geen kaarten waren met standaard Vram tussen de 2 en 3 GB, dus is dat afgerond naar boven.

Watch Dogs is weer nieuwer spel met een nieuwe engine, GTA 4 met mods is weer een ander (ouder) spel.
Volgens mij gebruikt GTA 4 met mods gewoon een stuk minder pc power.

Het werd tijd dat er een spel kwam dat echt een betere ervaring gaf op een i7/fx8xxx (Ik weet niet zeker of dat wel zo is.) en wat gebruik kan maken van 4GB Vram op een videokaart.
En het gaat natuurlijk niet alleen maar om Vram bij Watch Dogs...

Maargoed naar mijn mening zijn we het tijdperk van "Mij 2GB Vram is wel voldoende" in ieder geval voorbij.
Sinds vorig jaar heb ik een HD7850 met 2GB Vram en ik heb me voorgenomen om daarna een kaart te kopen met meer Vram.

Je vind het spel er niet erg mooi uit zien.
Heb je het al geprobeerd op een hoge resolutie met alles maxed?
Ik heb het spel nog helemaal niet met mijn eigen gezien. :P
Ik gebruik met mijn r9 290 3720mb video geheugen. Van de 4gb. :) Dit is de max. Het schommolt rond de 3 en de 3.7:P. En dit is neit op ultra. Maar wel bijna.

[ Voor 49% gewijzigd door j0ppie op 28-05-2014 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:22
Echt veel Vram gebruik inderdaad
Tijdens het rijden in een auto vreselijke stutter omdat mijn videogeheugen volzat.

Heb nog nooit gehad dat mijn kaart(GTX780) door zijn 3GB videogeheugen werk gebottlenecked.
Uitzetten van AA en de texture resolutie terug naar High lost het gelukkig wel op :P

Speel nu met 55-70fps gemiddeld met deze instellingen:
2560x1440
Texture resolution, High
AA, Uit
Rest, Ultra
Totaal geen stuttering meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Probleem dat ik heb is dat op 27inch ik 1080p niet scherp genoeg vind. Dus wel graag AA wil houden.:P Maar het moet ook prima kunnen. Ik hoop dat ubisoft een patch uitbrengt any time soon.

Qua gameplay ben ik behoorlijk tevreden! Er is veel te doen. En alles werkt verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:58
Speel met rig uit mn sig nu alles op ultra, 1440p zo rond de 55 fps. met drops naar 40 tijdens het rijden, al blijft het er dan wel redelijk smooth uitzien moet ik zeggen. Misschien omdat er zoveel op het scherm gebeurd. Vind de graphics (op wat mooie effecten na) wel een beetje tegenvallen.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SomerenV schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:43:
Nu heb ik niet een hele deftige PC (i5-2500k, 8GB en een 6870 met 1GB en de nieuwe 14.6 driver)
Overclocked doen de wat oudere Sandy Bridges nauwelijks onder voor het nieuwere spul ( :'( ) en 8 GB moet ook ruim voldoende zijn. Het meest logische probleem lijkt me dan de videokaart, eerlijk gezegd :) Maar goed, meten is weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Ik zou eigenlijk best wel zo een jas willen hebben als Aiden Pearce, maar kennen jullie winkels in NL die zoiets zouden inkopen waar je het zou kunnen proberen. Ik zou wel willen zien of die 2XL nog prima is, of ik een 3XL moet :x

Hier heb ik online nogal redelijk replica's gevonden. Er zijn ook webshops die echt een baggerlelijke versie aanbieden though.
http://www.whitmore-enter...-trench-leather-coat.html
http://www.distressedjack...ench-Coat-For-True-Heroes
http://www.elitejackets.c...ilter_name=aiden%20pearce

[ Voor 7% gewijzigd door Svardskampe op 28-05-2014 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 05:16:
[...]

Overclocked doen de wat oudere Sandy Bridges nauwelijks onder voor het nieuwere spul ( :'( ) en 8 GB moet ook ruim voldoende zijn. Het meest logische probleem lijkt me dan de videokaart, eerlijk gezegd :) Maar goed, meten is weten!
Het is zeker de videokaart, en dan met name AMD. In het ontwikkelproces heeft Nvidia zich íngekocht' en gezorgd dat AMD buiten schot bleef. Zodoende heeft AMD te weinig tijd gehad om te optimaliseren en andersom, heeft Ubisoft eventuele optimalisaties, gegeven door AMD in mindere mate doorgevoerd.

Een AMD 290x heeft in deze game de performance van een GTX770, nou is dat niet geheel verkeerd hoor, ik speel op ultra met high textures en fxaa x2 met shadow ook op high. Mn gtx770 lightning @ 1340Mhz zo'n 60fps met framedrops naar de 35-40 bij het oversteken van kruisingen.

Maargoed, de discussie hoe de oorlog tussen AMD en Nvidia uitgevochten moet worden kennen we, Nvidia speelt vieze spelletjes, en ik denk dat het tijd wordt om onze Nelie Kroes eens een boete op te laten leggen.

Verdere info/bron:

http://www.forbes.com/sit...tire-pc-gaming-ecosystem/

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere keer als ik Watch Dogs opstart maakt hij geen verbinding met Ubisoft Uplay en krijg ik een error te zien , maar op mijn PC heb ik wel een Ubisoft account aangemaakt .
Ik wilde graag the breakthough pack ( 1 extra single player mission ) installeren .
Mijn Xbox 360 maakt wel verbinding met internet ,maar het probleem begint als ik de game opstart .
Doe ik iets verkeerds , moet ik nog andere handelingen doen op mijn Xbox 360 ?
Graag antwoord ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 08:08 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
1 ding dat ik echt super raar vind is dat jou auto bijna indestructable is :P. Ik ram drie keer een politie auto en die is kaputtt maar er is dan bijna geen schade aan je eigen auto :S

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Voor mensen die in Surround of Eyefinity willen spelen: Flawless Widescreen heeft inmiddels al een profiel voor WATCH_DOGS! Op het eerste gezicht lijkt hij goed te werken, maar op de zijschermen is alles wel erg uitgerekt. Hopelijk patcht Ubisoft het spel zelf nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Gisteravond na een ouderwetsche dvd-installatie (downloaden ging relatief lang duren met gemiddeld 7 tot 15 kb/s, lang leve Ubisoft), vervolgens een lange tijd moeten proberen bij Uplay in te loggen. Met als gevolg dat zelfs Uplay een error in de software gaf omdat hij niet kon verbinden... :F

Uiteindelijk toch ingelogd gekregen en het spel draaiende gekregen! *O*

Tot de harde realiteit terug getrokken (ik zag het aankomen, maar iets met zand en kop) toen ik voluit met de auto door de stad heen crosste: llllaaaaaggggg en mega framedrops.
Nu is mijn pc deels aan vervanging toe, want alles op low en uit op 1080 is ook niet alles.. _O-

Van de week eens kijken waar de daadwerkelijke bottleneck zit (al gok ik de cpu/mobo/ram.. O-) )

Huidig en gewenste upgrade

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 19-09 15:41
Rutix schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:08:
1 ding dat ik echt super raar vind is dat jou auto bijna indestructable is :P. Ik ram drie keer een politie auto en die is kaputtt maar er is dan bijna geen schade aan je eigen auto :S
Het duurt wel langer inderdaad voordat je eigen auto eraan gaat maar uiteindelijk gaat hij wel.
Ik dacht even een minivan op te roepen want die muscle cars zijn veels te krachtig als je ongemerkt rond wilt rijden, alleen toen ik deze minivan moest gebruiken om weg te komen van de politie, nou dat ging dus niet.
Uiteindelijk een lange achtervolging gehad door bijna de hele stad, continu proberen politie auto's ergens tegen aan te duwen want ik was niet snel genoeg met die minivan om ze kwijt te raken.

Na 4 politie auto's tegen de muur geduwd te hebben was mijn van ook helemaal gaar en moest ik uitstappen en rennen.
Moraal van het verhaal: kies altijd een snelle auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Hoop vanavond toch eindelijk te kunnen spelen.
Duurde al 10x voordat ik eindelijk uplay in kon om te installeren, maar de download zelf is ook nog 4x afgebroken omdat connectie weg was. Stond gisteravond op 98% en kwam niet meer verder.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Met de AMD 14.6 kan ik nu op 4xMSAA draaien ipv Temporal SMAA op een zwaar overclockte 290. Gisteren nog eens goed zitten kijken, denk toch wel dat dit de mooiste game is die ik gespeeld hebt (zelf skyrim met tig mods +enb legt het af). De combinatie van high resolution, licht effecten en MSAA maken dit echt een prachtige game.

Wel ontbreken er veel effecten die het echt true-next gen gemaakt had. Ik mis bv het opspatten van water als een auto een plas rijdt, of je er zelf door loopt. Zijn allemaal kleine die later alsnog kunnen worden toegevoegd voor de echt ultieme next gen experience.

Hoop ook dat er veel gemod kan worden in deze game, de politie is veel te makkelijk, ook mis ik de GTA swat/FBI busjes. Goede gameplay mods die de stad leuker en gevaarlijker maken zou echt welkom zijn. Tot die tijd vermaak ik me erg met deze game.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
Ik vind de game echt heerlijk op de ps4!
prima graphics voor een cross gen game, het rijden waar velen op zeuren vind ik niet storend; het rijdt gewoon heerlijk! fast travel = dikke pluspunt, geen laadtijden.

je kan wel gemakkelijk aan geld komen, dat vind ik wel een -puntje. Het is geen GTA killer maar wel net zo leuk :)

overall geef ik W_D nu een 8/10 (5 uurtjes gespeeld)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhizosis
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-08-2023
Kol Nedra schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:12:
Ik vind de game echt heerlijk op de ps4!
prima graphics voor een cross gen game, het rijden waar velen op zeuren vind ik niet storend; het rijdt gewoon heerlijk! fast travel = dikke pluspunt, geen laadtijden.

je kan wel gemakkelijk aan geld komen, dat vind ik wel een -puntje. Het is geen GTA killer maar wel net zo leuk :)

overall geef ik W_D nu een 8/10 (5 uurtjes gespeeld)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1592332
Deze post mag daar wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-09 14:49
Nou gisteren gelukkig zo slim geweest om remote mijn pc over te kunnen nemen thuis, rond 10.30 kon ik beginnen met downloaden. (rond 13.00 was hij klaar)

Dus toen ik thuis kwam meteen de installatie aangezet en zo gauw als kon inloggen en de game openen. (en daarna niet meer sluiten :P )

Eerste 30-45 minuten bezig geweest mijn Twitch stream op te zetten, wat helaas niet lukte. (baal ik wel van)

Dus vanaf 19.00 begonnen met spelen en heb erg genoten en pas rond 22.30 weer gestopt.
Heb bij ongeveer 3 mensen kunnen inbreken, waarvan ik 2x faalde (door dom opvallend te gaan rennen) en 1x goed stealth en snel rennen weten te complete.

Er is nog niet bij mij ingebroken zover ik kon zien, helaas duurde het wachten ook best lang. (15-30 min. was niks daarin)
Lijkt me een leuke toevoeging dus hopelijk is dat spoedig stabiel.

Ook nog even geklooied met de Comp. app maar niet echt veel kunnen doen door het instabiele netwerk van Ubi.

Al met al ga ik wel wat uren hierin kunnen stoppen, enige minpuntje tot nu toe is de besturing van de auto's dit is met keyboard erg wennen en lastig. :o

Ik zal vanavond mezelf ook aan de lijst toevoegen, heb al veel mensen toegevoegd gisteren hopelijk kunnen we ook beetje freeroamen met meerdere.

EDIT:

Speel bijna alles op Ultra, op textures en Shadows na want dan stottert het spel als ik in een auto ga rondrijden. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Ithric op 28-05-2014 09:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Het wordt nu steeds logischer dat Nvidia de GTX 760 en GTX 770 óók uitgebracht heeft met 4GB Vram.
Waar het volgens een Tweakers review geen nut had zal dat nu misschien anders zijn met Watch Dogs? :P

Ik hoop echt dat mensen nu niet ineens hun pc gaan upgraden voor dit spel...
Battlefield 4 was aan het begin ook heel erg slecht geoptimaliseerd en i5's werden 100% gebruikt, etc, etc.

Het is afwachten wat ze met patches en drivers bereiken.
Maar aan de andere kant is dit wel een Next Gen game met hoge systeemeisen. :D

[ Voor 45% gewijzigd door HugoBoss1985 op 28-05-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik zat bij aankoop van mijn R9 270X ook heel erg te twijfelen tussen de 2GB en 4GB versie. De 4GB versie was maar 20 euro duurder ofzo, dus toch maar voor gegaan. Toch een goede keuze geweest! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

hyptonize schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:39:
Ik zat bij aankoop van mijn R9 270X ook heel erg te twijfelen tussen de 2GB en 4GB versie. De 4GB versie was maar 20 euro duurder ofzo, dus toch maar voor gegaan. Toch een goede keuze geweest! :7
Dat heb je zeker slim bekeken, meer Vram is altijd meer "future proof".
Wat is jouw systeem gebruik tijdens Watch Dogs? (Cpu, ram, vram.)

Inmiddels heb ik ook een nieuwe pc dan wat in mijn sig staat, vandaag wil ik Watch Dogs toch ook kopen om te zien wat Next Gen is. :P
Dan zal ik ook mijn performance met jullie delen!

Offtopic: die vent op jouw plaatje, is dat niet die schilder van tv?

[ Voor 3% gewijzigd door HugoBoss1985 op 28-05-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
hmm k heb eergisteren mezelf niet kunnen inhouden en heb watchdogs op de andere manier geinstalleerd, nu is mijndedsec editie vanavond binnen bij een bol.com ophaalpunt..

iemand enig idee of ik mn savegame kan overzetten of zeggen jullie van begin lekker opnieuw just to be safe..

overigens heb ik niet echt problemen van ''lag'' maar merk ik meer dat af en toe alles even stilstaat..

dit met een i7 hexacore 2x 280x in sli en 64gb ram... :+

alles op ultra overigens dat werkt prima

3x 280x liep de game vast geen idee waarom..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

HugoBoss1985 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:43:
[...]

Dat heb je zeker slim bekeken, meer Vram is altijd meer "future proof".
Wat is jouw systeem gebruik tijdens Watch Dogs? (Cpu, ram, vram.)

Inmiddels heb ik ook een nieuwe pc dan wat in mijn sig staat, vandaag wil ik Watch Dogs toch ook kopen om te zien wat Next Gen is. :P
Dan zal ik ook mijn performance met jullie delen!

Offtopic: die vent op jouw plaatje, is dat niet die schilder van tv?
Ik heb een i7 860 met 8GB RAM en een MSI R9 270X 4GB. CPU zit ongeveer op 50% tijdens normaal gebruik en er is een stabiele 5GB RAM ingebruik. Waar ik het VRAM/gebruik zien? Ik draai op 1080p met MSAA x8 en verder alles op medium. Als ik hem op high zet draait ie met moeite 28fps dus dat is wat aan de lage kant.

offtopic:
Yes, dat is Bob Ross. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 09:14
edit: sorry verkeerde topic...

[ Voor 95% gewijzigd door mr_zippey op 28-05-2014 10:05 ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
Ik draai met een i5 4670K @ 4300 mhz,16 Gb Corsair Vengeance Pro en 2x een R280X in crossfire.. draait voor geen meter in welke setting dan ook

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
AjDuLion schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:50:
hmm k heb eergisteren mezelf niet kunnen inhouden en heb watchdogs op de andere manier geinstalleerd, nu is mijndedsec editie vanavond binnen bij een bol.com ophaalpunt..

iemand enig idee of ik mn savegame kan overzetten of zeggen jullie van begin lekker opnieuw just to be safe..

overigens heb ik niet echt problemen van ''lag'' maar merk ik meer dat af en toe alles even stilstaat..

dit met een i7 hexacore 2x 280x in sli en 64gb ram... :+

alles op ultra overigens dat werkt prima

3x 280x liep de game vast geen idee waarom..
Je savegame kan je gewoon overzetten, heb ik ook gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
proditaki schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:07:
Ik draai met een i5 4670K @ 4300 mhz,16 Gb Corsair Vengeance Pro en 2x een R280X in crossfire.. draait voor geen meter in welke setting dan ook
14.6 Driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
proditaki schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:07:
heb redelijk dezelfde specs (7970 ipv 280x), ik heb de texures op high moeten zetten ivm vram, verder crossfire uitgezet omdat het spel beter lijkt te draaien zonder, zelfs met 14.6 drivers. zit nu met de rest op ultra iig altijd boven de 30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Zit er aan te denken om deze game ook te halen. Iemand die mij duidelijk de meerwaarde van de deluxe edition kan vertellen tegenover bijvoorbeeld de standard edition met season pass? :) Dat schema op internet met alle versies maakt het er niet duidelijker op. :P Of overtreed ik met deze vraag de 'Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst'?

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Nog maar eens een poging gedaan tot een livestream. Deze keer lijkt ie wel te werken:

www.twitch.tv/hyptonize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Brackpc schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:18:
[...]

heb redelijk dezelfde specs (7970 ipv 280x), ik heb de texures op high moeten zetten ivm vram, verder crossfire uitgezet omdat het spel beter lijkt te draaien zonder, zelfs met 14.6 drivers. zit nu met de rest op ultra iig altijd boven de 30fps.
Ik zal het eens op 1 kaart testen vanavond.
Op 2 kaarten is het ook met high settings onspeelbaar

Edit: zal ook ff drivers helemaal weggooien en vers installeren ( ik had nu 14.6 eroverheen geinstalleerd)

[ Voor 10% gewijzigd door proditaki op 28-05-2014 10:53 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hoe kan je het mailadres dat aan je Uplay account gekoppeld is wijzigen? Ik krijg het maar niet voor elkaar.

Volgens de procedure moet ik naar http://uplay.ubi.com/ en daar rechts boven op de 'Connection' knop drukken, maar die zit er helemaal niet. Iemand een idee hoe dit wel kan wijzigen? (Ubi support lijkt niet aanwezig te zijn..)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
Watchdogs draait lekker op mijn pc, maar de besturing met mouse/keyboard ( zeker in een voertuig) moet ik erg aan wennen. Ik heb wel een controler , Logitech F710, maar die krijg ik niet werkend met Watchdogs.

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb het gisteravond toch nog even kunnen spelen. Er zitten wel leuke elementen in. De keuze vrijheid valt me heel erg tegen. Het komt er altijd op neer, dat je mensen moet vermoorden om verder te komen. Daarbij schiet je alles overhoop en blaas je van alles op zonder dat dat schijnt op te vallen. Ze vinden de lijken, kijken even rond en gaan dan weer verder met waarmee ze bezig waren. Dat neemt ieder beetje inlevingsgevoel meteen weg. Van een hackers game verwacht je toch ook dat het wat meer om hacken draait en wat minder op moorden.

Het valt ook op dat de gameplay vrijwel geheel gekopieerd is uit de andere game reeksen. Torentje innemen om de boel te verkennen. Andere outfits unlocken, wat gewoon steeds hetzelfde outfit is, in een ander kleurtje (zo val je totaal niet op nadat je smoel op ieder scherm in de stad te zien is geweest). Het voelt ook niet als hacken, meer als een moordenaar uit de andere bekende reeks van Ubisoft die met een veredelde afstandsbediening rond loopt. De gameplay voelt heel knullig aan en neemt ieder gevoel van immersie weg.

De graphics zijn wel aardig, al is pijnlijk duidelijk dat niet alle textures even veel aandacht gekregen hebben. Zo zien de textures van de hoofdpersoon er goed uit, en van een aantal veel voorkomende personages er goed uit, terwijl van een ander deel van de belangrijke personages zoals het zusje van de hoofdpersoon er weer belabberd uit zien. Juist omdat je die twee naast elkaar te zien krijgt zie je het overduidelijke verschil in detail waarbij je het gevoel krijgt dat je deels naar een spel van 2014 en deels naar een spel van 2012 zit te kijken.

Rijden met muis en toetsenbord is inderdaad belabberd. Met een controller gaat dat een stuk beter. Ik gebruik zelf een xbox360 controller, die wordt volledig ondersteund.

[ Voor 5% gewijzigd door Seth_Chaos op 28-05-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Heb het spel gisteren op de PC gespeeld, ondanks matige grafische instellingen vond ik het spel er wel ok uit zien. En draait ook wel goed.

De besturing van de auto's vind ik echt om te huilen met toetsenbord. De auto schiet weg als je een beetje gas geeft en het sturen gaat ook verre van vloeiend vind ik. Lees wel dat dit met een controller beter is, maar die heb ik niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm... Ik heb de key gekocht via CDKeyHouse en heb die netjes (als jpg) gemaild gekregen, maar geen download instructies... hoe kom ik nu aan de game? Heb al op PirateBay gekeken voor een niet gekraakte versie, maar kan er geen wijs uit worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Best wel slecht/grappig dit:

http://i.imgur.com/T3leCeT.jpg

(hoe WD reflecties aanpakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:07:
Euhm... Ik heb de key gekocht via CDKeyHouse en heb die netjes (als jpg) gemaild gekregen, maar geen download instructies... hoe kom ik nu aan de game? Heb al op PirateBay gekeken voor een niet gekraakte versie, maar kan er geen wijs uit worden...
In steam/uplay de game downloaden en je key opgeven?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54
Basekid schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:08:
Best wel slecht/grappig dit:

http://i.imgur.com/T3leCeT.jpg

(hoe WD reflecties aanpakt)
Inderdaad wel slechts, maar meer games doen dat hetzelfde (Borderlands bijvoorbeeld). Geen realtime reflectie maar ingebakken. Maar slordig uitgevoerd dus ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:10:
[...]

In steam/uplay de game downloaden en je key opgeven?
Ja, sorry dom... Hij staat nu via Uplay met 5MB/s te downloaden... thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-05-2018
Ik ben best wel geschrokken van hoe de grafische kwaliteit is, tegenover hoe sterk je machine moet zijn. Ik vind dat het spel onnodig hoge specs heeft. Waardoor ik gewoon echt veel lag heb op de High quality,
waar tegen over crysis 3 staat die nog steeds mooier is dan dit spel heel smooth loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
joeriz9 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:12:
Ik ben best wel geschrokken van hoe de grafische kwaliteit is, tegenover hoe sterk je machine moet zijn. Ik vind dat het spel onnodig hoge specs heeft. Waardoor ik gewoon echt veel lag heb op de High quality,
waar tegen over crysis 3 staat die nog steeds mooier is dan dit spel heel smooth loopt.
Crysis 3 in free roam mode met shitload aan voertuigen en decals zou ook brak lopen. Crysis loop je voornamelijk door gangetjes waar jr 100 meter naar links of rechts kan lopen.

Free roaming game die de GPU 100% belast, vind ik een staaltje knap programmeer werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joeriz9 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:12:
vind ik ook!
vergelijk dag en nacht eens met elkaar, het kan aan mij liggen...maar ik vind alles er in het donker er zoveel mooier uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Heb het idee dat de 14.6 drivers de helderheid in het spel kapot hebben gemaakt?

Alles is nu stukken donkerder, en als ik het schuifje in de settings beweeg, gebeurt er helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
evilpin0 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:16:
[...]

Crysis 3 in free roam mode met shitload aan voertuigen en decals zou ook brak lopen. Crysis loop je voornamelijk door gangetjes waar jr 100 meter naar links of rechts kan lopen.

Free roaming game die de GPU 100% belast, vind ik een staaltje knap programmeer werk :)
Dat is waar, maar ik vind het niet echt nodig dat mijn Gtx670 van 320 euro zoveel lag heeft tijdens het rijden dat ik amper kan sturen. Of dat het rond draaien van de camera amper kan zoder lag spikes.
Ik heb gewoon de nieuwste drivers etc, maar ik heb het spel nog amper kunnen spelen door de lag, zelfs op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
joeriz9 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:22:
[...]

Dat is waar, maar ik vind het niet echt nodig dat mijn Gtx670 van 320 euro zoveel lag heeft tijdens het rijden dat ik amper kan sturen. Of dat het rond draaien van de camera amper kan zoder lag spikes.
Ik heb gewoon de nieuwste drivers etc, maar ik heb het spel nog amper kunnen spelen door de lag, zelfs op medium.
Kijk je videoram gebruik eens, stotteren als je de camera rond draait duidt waarschijnlijk op vol video geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
Vind het ook maar raar inderdaad, het is heel erg zwaar, kan het zelf nog redelijk spelen maar gebruik wel continu 2,98GB Vram op High/Ultra settings 1440p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Even wat ophelderingen.
Lag heeft niks te maken met een lage framerate. Als je alst hebt van lag bij wd. Dan zou dat allleen bij multiplayer het geval zijn.
AMD kaarten draaien niet/nauwelijks slechten dat NVidia kaarten bij WD. De bekende benchmarks die een 290x met een 770 vergelijken zijn genomen op specifieke settings met verouderde drivers. Andere benchmarks geven een heel ander beeld.
WD gebruikt inderdaad veel geheugen. Maar de optimalisatie is niet ideaal. Ook al zeggen ze dat ze de game specifiek voor pc hebben ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
j0ppie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:26:
Even wat ophelderingen.
Lag heeft niks te maken met een lage framerate. Als je alst hebt van lag bij wd. Dan zou dat allleen bij multiplayer het geval zijn.
AMD kaarten draaien niet/nauwelijks slechten dat NVidia kaarten bij WD. De bekende benchmarks die een 290x met een 770 vergelijken zijn genomen op specifieke settings met verouderde drivers. Andere benchmarks geven een heel ander beeld.
WD gebruikt inderdaad veel geheugen. Maar de optimalisatie is niet ideaal. Ook al zeggen ze dat ze de game specifiek voor pc hebben ontwikkeld.
Hier kan ik mij bij aansluiten, ik geloof er zelf niks van dat het specifiek voor de pc is ontwikkeld, want naar mijn idee is de optimalisatie gewoon heel slecht.

Het slaat toch nergens op dat je 3Gb videoram nodig bent om het spel uberhaupt op ultra te spelen? Daarvoor zou ik wel heel wat betere graphics willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-07 18:23
Wel jammer dat ik SLI moet uitschakelen om het spel te kunnen spelen.
Ik heb 2 x een GT 755M 2GB in mijn laptop, met 1 ingeschakeld kan ik het spel op 'normaal' in 1080P met ongeveer 40FPS spelen. Als ik SLI inschakel dan heb ik 'uit de auto' rond de 40 FPS op 'ultra' in 1080P en 'in de auto' soms 10 en dan weer 40 wat eigenlijk onspeelbaar is.

Ik hoop echt dat NVIDIA of Ubisoft met een betere patch komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Meelobee schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:57:
Hoe kan je het mailadres dat aan je Uplay account gekoppeld is wijzigen? Ik krijg het maar niet voor elkaar.

Volgens de procedure moet ik naar http://uplay.ubi.com/ en daar rechts boven op de 'Connection' knop drukken, maar die zit er helemaal niet. Iemand een idee hoe dit wel kan wijzigen? (Ubi support lijkt niet aanwezig te zijn..)
Volgens mij is die site verouderd of gewijzigd ofzo.
Ik wilde namelijk hetzelfde doen en kom er ook niet uit.
AccountSupport@ubi.com stuur daar anders een mailtje naar toe.
Maar verwacht geen snel antwoord. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

ro-bbo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:37:
Wel jammer dat ik SLI moet uitschakelen om het spel te kunnen spelen.
Ik heb 2 x een GT 755M 2GB in mijn laptop, met 1 ingeschakeld kan ik het spel op 'normaal' in 1080P met ongeveer 40FPS spelen. Als ik SLI inschakel dan heb ik 'uit de auto' rond de 40 FPS op 'ultra' in 1080P en 'in de auto' soms 10 en dan weer 40 wat eigenlijk onspeelbaar is.

Ik hoop echt dat NVIDIA of Ubisoft met een betere patch komt!
SLI speelt bij mij prima.. Zal vanavond nog eens checken welke fps ik haal.
Wat bij mij we hielp was borderless window. Welke settings speel je precies met je y510p?

[ Voor 32% gewijzigd door m0nk op 28-05-2014 11:42 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

!mark schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:25:
Vind het ook maar raar inderdaad, het is heel erg zwaar, kan het zelf nog redelijk spelen maar gebruik wel continu 2,98GB Vram op High/Ultra settings 1440p
Dat betekend waarschijnlijk dat je Vram een bottleneck is.
Met continu 2,98GB kan hij dat maar als maximum gebruiken terwijl hij eigenlijk meer wilt.
Of ik heb het verkeerd, maar probeer eens wat dingen lager te zetten en kijk waar je Vram gebruik dan op uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 16:08

beany

Meeheheheheh

Ik kom niet eens in het spel. Krijg wel het menu te zien, maar als ik op 'new game' klik klapt w_d vrij snel tijdens het laden eruit.

Ik krijg het idee, rond kijkend op wat forums, dat er redelijk veel mensen met een GTX770 hier last van hebben... hebben anderen ook dit gevoel??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-07 18:23
m0nk schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:39:
[...]

SLI speelt bij mij prima.. Zal vanavond nog eens checken welke fps ik haal.
Wat bij mij we hielp was borderless window. Welke settings speel je precies met je y510p?
Ik speel nu op 'normaal' (single GPU), verder heb ik niks aangepast behalve AA uitgezet.
Als ik SLI aanzet en precies dezelfde instellingen gebruik dan is hij gewoon onspeelbaar door de framedrops, dus het ligt echt aan de optimalisatie, ook heb ik de nieuwste Nvidia driver geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ik heb de nieuwste nvidia driver geinstalleerd en toen deze guide gevolgd.
Watch Dogs graphics performance and tweaking guide

En met deze specs:
i5-3570K (stock)
Geforce 680GTX (Dus volgens guide veel high-ultra, Temporal SMAA, HBAO+ High)

En hij runt hier smooth. Die nieuwe drivers zijn wel een must hoor. Hij ging van unplayable naar awesome :)

http://segmentnext.com/20...errors-freezes-and-fixes/

Heeft ook handige tips

[ Voor 21% gewijzigd door Rutix op 28-05-2014 11:55 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Totalbiscuit heeft zn review up:

YouTube: ► WTF Is... - Watch Dogs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
HugoBoss1985 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:46:
[...]
Dat betekend waarschijnlijk dat je Vram een bottleneck is.
Met continu 2,98GB kan hij dat maar als maximum gebruiken terwijl hij eigenlijk meer wilt.
Of ik heb het verkeerd, maar probeer eens wat dingen lager te zetten en kijk waar je Vram gebruik dan op uit komt.
Hij draait gewoon prima met die settings, zelf wanneer je snel rond rijdt blijft hij boven de 45 fps.
Als ik de textures ook op Ultra zet(rest staat al op Ultra)dan stuttered het inderdaad wel veel omdat het Vram vol zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
Rutix schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:51:
Ik heb de nieuwste nvidia driver geinstalleerd en toen deze guide gevolgd.
Watch Dogs graphics performance and tweaking guide

En met deze specs:
i5-3570K (stock)
Geforce 680GTX (Dus volgens guide veel high-ultra, Temporal SMAA, HBAO+ High)

En hij runt hier smooth. Die nieuwe drivers zijn wel een must hoor. Hij ging van unplayable naar awesome :)

http://segmentnext.com/20...errors-freezes-and-fixes/

Heeft ook handige tips
uit die guide : 670 SMAA HBAO+ (High) On Ultra High High High High Ultra
Als ik deze settings probeer kan ik niet eens rondlopen met mijn 670, en ik heb de GeForce 337.88 drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
joeriz9 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:05:
[...]

uit die guide : 670 SMAA HBAO+ (High) On Ultra High High High High Ultra
Als ik deze settings probeer kan ik niet eens rondlopen met mijn 670, en ik heb de GeForce 337.88 drivers
Wat voor CPU/RAM heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
j0ppie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:11:
[...]

Wat voor CPU/RAM heb je?
8gb, i7 2600k, maar op het moment kan ik hem zelfs amper op medium spelen. ik baal hier wel van :P

[ Voor 21% gewijzigd door joeriz9 op 28-05-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riotvan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-01 15:06
Vergeet niet dat SLI/CF veel meer vram nodig heeft. Videokaart 1 heeft een kopie van het vram van videokaart 2 en andersom. Heb me er al een tijd niet meer in verdiept maar ik neem aan dat dit nog steeds het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zoals Totalbiscuit verteld in de review die Basekid aanhaalt:

Als je 2 kaarten van 3GB VRAM in CF/SLI hebt, heb je nog steeds 3GB VRAM, niet 6GB. :)
Riotvan schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:12:
Vergeet niet dat SLI/CF veel meer vram nodig heeft. Videokaart 1 heeft een kopie van het vram van videokaart 2 en andersom. Heb me er al een tijd niet meer in verdiept maar ik neem aan dat dit nog steeds het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Brackpc schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:18:
[...]

Ik heb een i7 4770 en een R9 290 en speel op 2560x1440 met alles op max (behalve AA die staat op 2x ofz) en haal maar 30fps ;(
maar blijft wel stabiel op 30fps tenzij ik supersnel in een auto aan t rijden ben.. lijkt wel alsof er een soort lock op zit

[ Voor 13% gewijzigd door Saven op 28-05-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 18-09 10:56
Is het jullie al gelukt om Online Hacking te doen? Ik heb steeds "No players found" na een paar minuten en ik ben zelf ook nog niet gehackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Saven schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:25:
[...]

Ik heb een i7 4770 en een R9 290 en speel op 2560x1440 met alles op max (behalve AA die staat op 2x ofz) en haal maar 30fps ;(
maar blijft wel stabiel op 30fps tenzij ik supersnel in een auto aan t rijden ben.. lijkt wel alsof er een soort lock op zit
Dat is redelijk nromaal. Probeer AA eens uit te zettne. Je speelt toch op een hoge resolutie. AA kost erg veel rekenkracht voor de AMD kaarten heb ik het gevoel.Verder zit ik met een r9 290 op 1080P al op 3.7gig vram gebruik. Dus op die resolutie zal dat nog meer zijn. Eventueel world detail op high. Dat is geen mega verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Schijnt dat die Texture detail ultra niet echt optimized is dus die zou je ook nog eens op high kunnen zetten :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
PearlPumpkin schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 01:57:
[...]

Ook ik moet wachten, en ik heb het spel via g2play gekocht. Dus dat is het verschil niet.
Toch zijn er wel al een aantal die het blijkbaar wel kunnen spelen wat vreemd is.
Dit probleem is uiteindelijk opgelost.
Ik had van g2play.net alleen een code gekregen voor de DLC. Vanochtend contact opgenomen met hun Customer support en heb nu een code voor het spel gekregen (en kan gewoon in het Engels installeren).

Ben erg tevreden over de support en snelheid van reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
http://www.forbes.com/sit...-and-nvidia-cards-tested/

Ik vind deze site zo moeilijk om te geloven. Er staat dat een 760 word verslagen door een 270 non x. Terwijl een 770 een 290x verslaat.
Een 760 is een uitgeklede 770 chip met ipv 1500 ong 1150 steam rekenkernen. Terwijl als je vanaf een 770 met 1500 rekenkernen naar een 780ti upgrade. Die met ruim 2800 rekenkernen bijna het dubbel heeft.je er maar een heel klein beetje op vooruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

j0ppie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:34:
[...]

Dat is redelijk nromaal. Probeer AA eens uit te zettne. Je speelt toch op een hoge resolutie. AA kost erg veel rekenkracht voor de AMD kaarten heb ik het gevoel.Verder zit ik met een r9 290 op 1080P al op 3.7gig vram gebruik. Dus op die resolutie zal dat nog meer zijn. Eventueel world detail op high. Dat is geen mega verschil.
Rutix schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:36:
Schijnt dat die Texture detail ultra niet echt optimized is dus die zou je ook nog eens op high kunnen zetten :).
hmm thnx eens even kijken zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroFox
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 09:01
Saven schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:25:
[...]

Heb je toevallig V-sync aan? Toen ik V-sync aanzette ging mijn framerate in het menu van 130 schommelend naar 60 locked en toen ik V-sync met 2 frames aanzette ging de framerate ook naar 30 locked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
j0ppie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:44:
http://www.forbes.com/sit...-and-nvidia-cards-tested/

Ik vind deze site zo moeilijk om te geloven. Er staat dat een 760 word verslagen door een 270 non x. Terwijl een 770 een 290x verslaat.
Een 760 is een uitgeklede 770 chip met ipv 1500 ong 1150 steam rekenkernen. Terwijl als je vanaf een 770 met 1500 rekenkernen naar een 780ti upgrade. Die met ruim 2800 rekenkernen bijna het dubbel heeft.je er maar een heel klein beetje op vooruit gaat.
Nouja wat ik zie is dat 7xx series ook veel rare issues heeft in Watch Dogs dus zou best kunnen dat de drivers nog niet goed zijn of dat de game gewoon slecht is geoptimized en dat ze zich alleen hebben gefocussed op console >.>

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Vanavond nog maar eens met de instellingen freubelen.
Moet zeggen dat wanneer een spel zo slecht draait ik er al vrij snel klaar mee ben. Het lijkt wel of ik met een Beta versie bezig ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Goed, ik heb textures op high gezet. Dit is echt een mega verschil! Zowel in prestaties als in graphics. Het zet je eigenlijkt erug naar PS4 standaard. Alleen nu kan ik wel ultra world detail en AAx2 en de rest allemaal op ultra behalve belichting. Dit heb ik op SMBAO oid staan. Maar dat is meer omdat ik AMD gebruik. Verder een stady 60+ fps. r9 290.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Weet niet precies wat ik nu van deze game moet vinden. Op zich amuseer ik me er wel mee maar van de andere kant vind ik het nergens echt vernieuwend en is het meer een combinatie van wat we allemaal wel al eens gezien hebben. Op dat gebied vind ik het toch ietwat tegenvallen en is het niet helemaal wat ik verwacht had. Heb eerst wat hoofdmissies gespeeld maar ben me nu meer op de sidemissions aan het focussen om m`n skilltree voller te krijgen. Gang hangouts clearen is wel leuk alleen had dat wat beter geprogrammeerd kunnen zijn wat mij betreft. Je bent bijv. op een locatie waar gebouwd wordt (openbare locatie dus) en zie je allerlei bouwvakkers rondlopen. Vervolgens krijg je via een hack een gang hangout locatie en kom je uit op diezelfde locatie, alleen lopen er nu geen bouwvakkers meer rond maar zwaar bewapende criminelen die hun voorspelbare rondjes lopen die je heel snel door hebt. En dat op klaarlichte dag waar ze door iedereen gezien kunnen worden! Niet echt realistisch vind ik en dat had een stuk beter gekund. Wat ik bijv. ook slecht vind is dat als je iemand volgt/chased en ze roepen om backup je binnen 10 sec omgeven wordt door politie of criminelen die je wel heel snel weten te vinden en te bereiken. 8)7

Er is wat sidemissions betreft ontzettend veel te doen alleen wanneer je een bepaalde soort sidemission een paar keer gedaan hebt vervalt het al snel in herhaling allemaal en heb je het al gauw gezien. Speel hem op de pc en ook qua performance laat het (nog) veel steken vallen. Moet alles op medium en lager zetten en dan loopt het nog niet fatsoenlijk en vloeiend. Qua graphics zijn er veel mooiere games voor de pc die met hogere settings ook nog veel soepeler draaien. Het lijkt er sterk op dat de pc release een ondergeschoven kindje is geweest bij de ontwikkeling.

Maar al met al een aardige game die in de toekomst bij vervolgdelen hopelijk alleen maar beter wordt want potentie zit er wel in. Het is helaas niet de topper die ik wel verwacht had.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Pagina: 1 ... 25 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad