Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
j0ppie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:10:
Goed, ik heb textures op high gezet. Dit is echt een mega verschil! Zowel in prestaties als in graphics. Het zet je eigenlijkt erug naar PS4 standaard. Alleen nu kan ik wel ultra world detail en AAx2 en de rest allemaal op ultra behalve belichting. Dit heb ik op SMBAO oid staan. Maar dat is meer omdat ik AMD gebruik. Verder een stady 60+ fps. r9 290.
Vreemd, heb een benchmark gezien waarin staat dat high/ultras textures vrijwel niks uitmaakt voor 4GB videokaarten qua performence.

Drop zelf tot 35 FPS (met wat hogere setting) maar mijn 290 draait dan wel op 1150 MHZ. Steady 60 fps indoor zeker...

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
evilpin0 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:16:
[...]

Vreemd, heb een benchmark gezien waarin staat dat high/ultras textures vrijwel niks uitmaakt voor 4GB videokaarten qua performence.

Drop zelf tot 35 FPS (met wat hogere setting) maar mijn 290 draait dan wel op 1150 MHZ. Steady 60 fps indoor zeker...
Welke settings draai je dan? Als ik alles nagenoeg max zet dan drop ik ook naar 30-40 fps tijdens het rijden. Indoor is idd neit zwaar. MIjn 290 draait op 1113mhz en 1450 geheugen bus. Ik merk gewoon heel erg dat textures op high heel veel prestatie en stabiliteit met zich mee brengen. Leuk die ultra optie. Maar het lijkt er idd op dat hij niet goed geoptimaliseerd is. Wat ikw el jammer vind. Want het maakte best een groot verschil. Hoe heb jij je AA staan? Ik heb gemerkt dat AA ook heel veel invleod heeft op de preformance. Bij mij is het een beetje niks of MSAA x2/x4/x8. al die FXAA en SMAA doe voor mij niet veel. Ik speel 27 inch 1080P. Dus mijn pixel dichtheid is niet heel groot. Daarom vind ik AA weel een must bij dit spel. Ik heb hem op x2 staan. Dit is minimaal om niet teveel kartelige randjes te krijgen. Maar ik ben nu wel tevreden. Als ik kijk naar een PS4. Ik heb mee AA, dubbele framerate. En world detail enzo op ultra. Niet dat ik een PS4 vsPC discussie wil starten. Maar ik bekijk wel het feit dat men game pc wat meer gekost heeft, ik daar ook wat voor terug wil tenopzcihte van een 400 euro console. Dus ik ben wel tevreden. Ik hoop alleen wel dat ze ooit nog een patch uitbrengen die de ultra textures optimaliseerd. Zodat ik daar weer op kan spelen. Dit lijkt me niet onmogelijk. Geheugen gebruik zakt trouewns terug van 3.7vrm naar 3.4. Dus dat verklaard ook wel het prestatie verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:20

HugoBoss1985

Xenotech

Pardon: ik heb deze vraag inmiddels in het problemen topic gesteld.

[ Voor 103% gewijzigd door HugoBoss1985 op 28-05-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
j0ppie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:22:
[...]

Welke settings draai je dan?
Draai alles ultra @1080p, behalve level of detail, die heb ik op high, met 4x MSAA. Speel zelf op een 47" dan kan bv ook wel temporal SMAA gebruikt worden. maar als ik switch naar me 24"monitor dan is 4XMSAA echt een must, het verschil tussen botter gladde graphics of veel aliasing related trillingen in het beeld. Onder de 45 komt die haast niet, onder de 40 echt zelden. 14.6 drivers maakte een groot verschil.

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 28-05-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroFox
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 09:01
Buiten alle kritiek wat betreft graphics kan het spel ook nog wel leuk zijn:

YouTube: How to Launch Cars! - Watch Dogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
evilpin0 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Draai alles ultra @1080p, behalve level of detail, die heb ik op high, met 4x MSAA. Speel zelf op een 47" dan kan bv ook wel temporal SMAA gebruikt worden. maar als ik switch naar me 24"monitor dan is 4XMSAA echt een must, het verschil tussen botter gladde graphics of veel aliasing related trillingen in het beeld.
Als ik het zo instel dan heb ik idd ook zulke drops. Maar als je 35 fps prima vind is het geen probleem. ik vind beneden de 50 behoorlijk vervelend. Dus ik heb textures nu op high. :) Ik ga straks ook nog even proberen hoe AA op x4 werkt. En wat het effect is van 2xEQ forceren in CCC is. :) Volgensmij is dat ook een goede oplossing die nog wel wat prestaties winst oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
XeroFox schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:32:
Buiten alle kritiek wat betreft graphics kan het spel ook nog wel leuk zijn:

YouTube: How to Launch Cars! - Watch Dogs
Sowieso. Graphics vind ik wel prima, heb meer moeite met de prestaties. Maar de gameplay is echt geweldig. Dit is een leuke toevoeging naast gta/sleeping dogs/mafia games. Ik vind dat ubisoft goed werk af heeft gelevert. Ze hebben toch een unieke game afgelevert. Het was zo makkelijk om een clone te zijn. Maar dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
j0ppie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:32:
[...]

Als ik het zo instel dan heb ik idd ook zulke drops. Maar als je 35 fps prima vind is het geen probleem. ik vind beneden de 50 behoorlijk vervelend. Dus ik heb textures nu op high. :) Ik ga straks ook nog even proberen hoe AA op x4 werkt. En wat het effect is van 2xEQ forceren in CCC is. :) Volgensmij is dat ook een goede oplossing die nog wel wat prestaties winst oplevert.
Drops naar 35 fps is niet spelen op 35 fps :) Pak een snelle auto en rag alle kruis punten over, weden dat je onder de 40-45 komt ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 09:45
Hier met een GTX570 in SLI en de 337.88 drivers in één keer een flinke FPS boost. Nu alles op het High + 1080P = 40 - 75 FPS.

Helaas wat ik altijd jammer vind wat ook al bij Far Cry 3 was is dat alles onder de 60FPS redelijk traag aanvoelt met de muis, net ofdat er een halve seconde vertraging in zit, en alles boven de 60FPS redelijk wat screen tearing oplevert (Dell U2312HM).

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
Gister spel uitgespeeld.

spoiler:
Titel komt niet overeen met wat er op het einde wordt gezegt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
evilpin0 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:42:
[...]

Drops naar 35 fps is niet spelen op 35 fps :) Pak een snelle auto en rag alle kruis punten over, weden dat je onder de 40-45 komt ? :)
met mijn huidige settings, textures high, de rest ultra, aa x2 dus niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Is het waard om deze game te kopen op een 7850 en een amd 8150? of gaat dat denk je niet goed genoeg draaien. Ik heb eigenlijk wel zin in deze game, zou hem ook nog op m'n xbox kunnen kopen, maar dat zie ik niet zo heel erg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 15:58

Saven

Administrator

XeroFox schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:46:
[...]

Heb je toevallig V-sync aan? Toen ik V-sync aanzette ging mijn framerate in het menu van 130 schommelend naar 60 locked en toen ik V-sync met 2 frames aanzette ging de framerate ook naar 30 locked.
jep die heb ik aan. maar die staat op 1 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:56

KoffieNT

banaan

Net voor het eerst 1vs1 gehackt. Helaas werd ik geprofiled toen ik op 94% was :-(.

Ik ben nog een total noob, maar als iemand het tegen mij wil opnemen 8), Uplay: KoffieNT

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:05
garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:56:
Is het waard om deze game te kopen op een 7850 en een amd 8150? of gaat dat denk je niet goed genoeg draaien. Ik heb eigenlijk wel zin in deze game, zou hem ook nog op m'n xbox kunnen kopen, maar dat zie ik niet zo heel erg zitten.
Ik speel Watch Dogs op een Core i5 en AMD 7790, moet lukken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:56:
als je meer dan 6 gig ram hebt moet dit lukken. Het gaat er sowieso beter uitzien als op je xbox:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Dank allen voor de informatie, vanavond maar even bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:47

Phntm

Tlingelingeling

Sorry als dit al eerder is vermeld maar, ik heb gewoon dit gevolgd en het spel doet het al een stuk beter.

http://www.overclock.net/...extures/700#post_22328823

Verder run ik wel nog steeds SLI en ik lees ook op hetzelfde forum dat SLI de oorzaak is bij sommigen voor het stotteren ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-07 16:51
Ik weet niet of het eerder is genoemd, maar fps drops tijdens het rijden verdwijnen bij mij als ik textures op medium zet. Alles ziet er minder scherp uit, maar een solid 45+ fps speelt wel lekker!

Edit: ik speel op een GTX 765M :)

[ Voor 8% gewijzigd door Marcello_87 op 28-05-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren 2 uurtjes gespeeld en waar ik het meest ben in teleurgesteld is het auto rijden ( zo arcade achtig ) en je hebt niet het gevoel zoals in GTA 5 .
Ook de open wereld is niet zo mooi als GTA 5 en het water is het ergste want dat ziet eruit als een game in 2007 .
Inderdaad ben ik gisteren teleurgesteld maar probeer vandaag nog eens 2 uurtjes te spelen om meer indruk te krijgen van de openwereld game en misschien dat het autorijden went .
Maar als ik gisteren gespeeld heb geef ik deze game een 6,5 .
Maar dat komt ook dat ik GTA 5 zeer geweldig vind en zo ga vergelijken .
Straks kom ik hier op terug als ik nog eens gespeeld heb .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Is het iemand al gelukt om spelers online te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
Ik heb besloten het spel te laten liggen tot er wat gedaan is aan die isues.
Ik vind het zonde om de settings een end naar beneden te moeten draaien vanwegen slechte support, dan maar nog wat langer wachten.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Heb je win 8.1 nofearz? Daar hoor ik namelijk dat mensen geen online spelers kunnen vinden...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:36:
Ik heb gisteren 2 uurtjes gespeeld en waar ik het meest ben in teleurgesteld is het auto rijden ( zo arcade achtig ) en je hebt niet het gevoel zoals in GTA 5 .
Ook de open wereld is niet zo mooi als GTA 5 en het water is het ergste want dat ziet eruit als een game in 2007 .
Inderdaad ben ik gisteren teleurgesteld maar probeer vandaag nog eens 2 uurtjes te spelen om meer indruk te krijgen van de openwereld game en misschien dat het autorijden went .
Maar als ik gisteren gespeeld heb geef ik deze game een 6,5 .
Maar dat komt ook dat ik GTA 5 zeer geweldig vind en zo ga vergelijken .
Straks kom ik hier op terug als ik nog eens gespeeld heb .
Wel typisch (ik ben een ps4 speler btw).

Het rijden gaat prima. Lekker soepel. Ja Arcade-achtig, maar dat is juist super relaxed :)
Het water is 1 van de dingen die er juist wel prima uitzien?!

GTA5 is wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Donnie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:38:
Heb je win 8.1 nofearz? Daar hoor ik namelijk dat mensen geen online spelers kunnen vinden...
Ik kreeg net voor het eerst een mobile challenge. Ik weet dus dat het niet aan mijn connectie nu ligt. Ik heb inderdaad 8.1.

[ Voor 3% gewijzigd door Nfear op 28-05-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:59
Ik heb in de app ook nog geen challenge gehad verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Heb je zelf al iemand kunnen uitdagen/vinden NoFearz? Ik heb een stuk of 4x de mobile challenge kunnen doen en 1x 1vs1 hacking. Maar dat waren allemaal challenges die ik kon accepteren. Wanneer ik zelf op zoek ga, kan ik niets vinden. Ik heb ook W8.1.

Ik vind het verhaal tot nu to best wel leuk, genoeg wapens en opties wat te doen; ontsnappen of kill em all. Het rijden vind ik net als een paar andere tweakers, net effe te arcade-achtig. In GTA5 werkt dat perfect, hier net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik dacht dat Watch Dogs wel zou werken in Direct X 10, niet dus... :/ Videokaart upgraden of een PS4 kopen?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Voor de duidelijkheid. Ik was de speler ingame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:59
Wel flut dat uplay nog steeds half kapot is (inloggen traag, games en friendlist verschijnen niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
iApp schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:12:
Ik dacht dat Watch Dogs wel zou werken in Direct X 10, niet dus... :/ Videokaart upgraden of een PS4 kopen?
ps4 kopen, 439 incl watch dogs bundle

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 19-09 15:41
Kol Nedra schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:40:
[...]

GTX770 279 incl watch dogs ;)

Ik moet nog wel even wat settings naar beneden zetten, heb alles zo hoog mogelijk maar inderdaad zoals iemand anders hier al aangaf wat problemen met autorijden. Niet altijd maar af en toe is al genoeg voor een irritatie punt.

[ Voor 37% gewijzigd door Carthrax op 28-05-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
Carthrax schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:43:
[...]

GTX770 279 incl watch dogs ;)

Ik moet nog wel even wat settings naar beneden zetten, heb alles zo hoog mogelijk maar inderdaad zoals iemand anders hier al aangaf wat problemen met autorijden. Niet altijd maar af en toe is al genoeg voor een irritatie punt.
is ene stuk duurder, die kaart gaat maar 3 jaar mee en de ps4 ongeveer 8 jaar ;)

maargoed laten we geen pc vs console chat beginnen, de meeste zijn hier toch pc gamers dus ik begin er niet aan ;)

edit: oh wacht er is een console draadje gemaakt voor watch dogs, ik zit hier helemaal verkeerd!
oke ik zal jullie master race niet meer storen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 28-05-2014 15:54 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Hoezo gaat zo'n kaart maar 3 jaar mee dan? Gaat die dan kapot ofzo?
Een 480gtx draait vandaag de dag watch dogs beter als een ps3:P Terwilj de kaart meer dan 4 jaar oud is...

[ Voor 44% gewijzigd door j0ppie op 28-05-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroFox
Zojuist na het hacken van een CTos base werd Aiden een beetje doorschijnend. Bladeren, wegen, auto's etc. leken dwars door hem heen te verschijnen. Spel opgeslagen en net voordat ik wilde stoppen crashte het spel met het welbekende stuurprogramma bericht.

Straks nog maar eens spelen want het spel opzicht is vrij leuk, jammer van al die problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
j0ppie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:54:
Hoezo gaat zo'n kaart maar 3 jaar mee dan? Gaat die dan kapot ofzo?
Don't bite :P Hij bedoeld dat de graphics op een console 8 jaar lang butt blijven. Terwijl je na 3 jaar betere graphics op een PC kan krijgen (oww oeps :+ ).

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Wat is jullie favoriete nummer in WD?:D Die van mij so far is "winter in chigaco" :D Hij zit al 2 dagen in men kop. LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
"Login failed. There seems to be a problem with your internet connection"

Nee Ubisoft, JULLIE hebben je zaakjes niet op orde! MIJN internet werkt perfect.

Grumble grumble...

[ Voor 4% gewijzigd door Basekid op 28-05-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

dus niemand heeft dit nog uitgeprobeerd?

Phntm in "[PC] Watch Dogs"

Ik moet toch wel zeggen dat dit hier wel werkt? Misschien zouden jullie het ook eens moeten gaan uitproberen want het lijkt er niet op dat men het hier nog hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Best grappig, uit deze review blijkt helemaal niet dat nvidia het beter doet bij watchdogs.
http://www.hardocp.com/ar...gpu_performance_preview/3
allemaal sides die amd liepen te bechen, terwlij de 290x op ultra beter presteert. Wat ik wel gek vind om te zien is dat het verschil tussen ultra en high textures niet giga is. Verder is het ook opmerkelijk dat hbao-high een stukje zwaarder is dan mhbao, maar niet alleen bij amd, maar ook bij nvidia. Ondanks dat het een nvidia future is.
Conclusie. De hele scene om nvidia heen is onzin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Phntm schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:01:

Ik moet toch wel zeggen dat dit hier wel werkt? Misschien zouden jullie het ook eens moeten gaan uitproberen want het lijkt er niet op dat men het hier nog hebben gedaan.
Heb geen Nvidia, anders zou ik wel een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroFox

Zal het zometeen eens proberen, zal vast en zeker over je vorige post heen gelezen hebben.
Alvast bedankt voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Basekid schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:58:
"Login failed. There seems to be a problem with your internet connection"

Nee Ubisoft, JULLIE hebben je zaakjes niet op orde! MIJN internet werkt perfect.

Grumble grumble...
Omg ik moet lachen!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Snapt iemand hoe die mobile app werkt? Ik zie op mijn PC dat iemand online is, maar in de app kan ik nerges op hem klikken om hem te challengen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:47
Basekid schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:04:
[...]

Heb geen Nvidia, anders zou ik wel een poging wagen.
Er staat bij dat je bij AMD vergelijkbare opties kunt kiezen
j0ppie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:02:
Best grappig, uit deze review blijkt helemaal niet dat nvidia het beter doet bij watchdogs.
http://www.hardocp.com/ar...gpu_performance_preview/3
allemaal sides die amd liepen te bechen, terwlij de 290x op ultra beter presteert. Wat ik wel gek vind om te zien is dat het verschil tussen ultra en high textures niet giga is. Verder is het ook opmerkelijk dat hbao-high een stukje zwaarder is dan mhbao, maar niet alleen bij amd, maar ook bij nvidia. Ondanks dat het een nvidia future is.
Conclusie. De hele scene om nvidia heen is onzin. :)
Het hele idee van Game Works is gewoon niet goed (maar dat is niet voor dit topic ;) ). In het forbes stuk werden gewoon oude drivers gebruikt ofzo. Voordat [H] zijn stuk plaatste waren er al twee andere met vergelijkbare bevindingen van [H]. AMD blijkt het zelfs iets beter te doen vanwege de extra Vram en grotere mem bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Adlermann schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:45:
[...]

Wel typisch (ik ben een ps4 speler btw).

Het rijden gaat prima. Lekker soepel. Ja Arcade-achtig, maar dat is juist super relaxed :)
Het water is 1 van de dingen die er juist wel prima uitzien?!

GTA5 is wel beter
Aiden is geen Trevor....that's for sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Kol Nedra schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:40:
[...]

Waar zie je dat dan?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
nFo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:03:
[...]

Aiden is geen Trevor....that's for sure.
:( De game zou zoveel beter zijn met Trevor. Alelen waaorm dan nog hacken? Gewoon schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
Werkt uplay eigenlijk bij iemand?
Gisteren niet kunnen downloaden wegens problemen met hun server.

Werkt nog steeds niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Bij mij staat er als k het opstart "zoeken naar updates". Dit staat er echter al 5 minuten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:26
Het heeft hier de hele dag gewerkt. Alleen hij begint nu weer moeilijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel werkt in feite prima hier, alleen erger ik me aan die vervelende muis/camera en dat het geluid steeds enorm zacht is ingame terwijl het wel gewoon op 100 is. Maar mijn computer wordt om de een of andere reden enorm heet door dit spel, mijn fans gaan op 95% draaien en de temperatuur van de gpu stijgt naar 80/85 graden. Dit heb ik nog niet bij andere spellen meegemaakt (Dayz, Battlefield, etc), bij andere spellen wordt hij nooit zo extreem warm. Iemand enig idee of ik hier iets aan kan doen?
Ik heb een Sapphire radeon HD 7870 videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Voor mensen die performance issues hebben EN hun pagefile volledig uit hebben staan...

Zet je pagefile op de installatie schijf van het spel eens terug op "door het systeem toegewezen".

Ik heb ooit voor Battlefield 4 mijn pagefile uitgezet... nu met Watch Dogs zag ik het ram gebruik steeds hoger en hoger worden.
Totdat ik een foutmelding kreeg dat mijn systeem te weinig geheugen.
Nu staat mijn pagefile weer op automatisch en het RAM gebruik blijft netjes onder de 5GB.
Voor mijn gevoel is het spel nu ook veel soepeler.

Wat mij verder opvalt is dat het cpu gebruik van mijn i5 4670k (stock) verbazend laag is.
Het is in ieder geval veel minder dan bij Battlefield 4 64 man multiplayer.

Volgens reviews zou het echt beter lopen op een i7, maar er is volgens mij nog veel te optimaliseren gezien het cpu gebruik op een i5.

Z87 bord
i5 4670k
2x4gb HyperX Beast 2400mhz
MSI Twinfrozr hd7850 2gb
Samsung 840 SSD

Cpu cores max temperaturen max 47 graden :D (Stock dus, met een CM Hyper 212+)

Core 0 usage max 79
Core 1 usage max 68
Core 2 usage max 77
Core 3 usage max 91

Ram usage max 5123

Pagefile usage max 6887

Gpu usage max 99

Vram usage max 1928

ALLES op ultra behalve de textures op high, geen vsync 1680x1050

Temperaturen van de cpu en de gpu blijven bij mij lager dan bij een potje Battlefield 4 met 64 man!

[ Voor 18% gewijzigd door HugoBoss1985 op 28-05-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HugoBoss1985 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:22:

Zet je pagefile op de installatie schijf van het spel eens terug op "door het systeem toegewezen".
En hoe doe ik it precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

windows knop + pause/break (configuratiescherm), geavanceerde systeem instellingen, geavanceerd, prestaties, instellingen, geavanceerd, virtueel geheugen, wijzigen.

Nog een tip: (voor mensen met een 2gb videokaart)

In ieder geval de textures niet op ultra zetten maar op high (was al bekend.)
Zet ook je antialiasing en/of ambient occlusion wat lager.
Vooral hogere antialiasing settings gebruiken meer Vram.

Ik heb nu alles ultra, behalve textures en ambiant occlusion op MNBAO en AA op Temporal SMAA.

Het draait echt heerlijk en ziet er super mooi uit.

[ Voor 38% gewijzigd door HugoBoss1985 op 28-05-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Knockouten van gang leaders is ook wel erg slecht... je bent al dood voordat je het uberhaupt red met rennen naar die vent (en dat nadat ik de rest van zn crew al hebt doodgeschoten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Verstoppen en van achter aanvallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54
Basekid schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:52:
Knockouten van gang leaders is ook wel erg slecht... je bent al dood voordat je het uberhaupt red met rennen naar die vent (en dat nadat ik de rest van zn crew al hebt doodgeschoten)
De gang hideout missions zijn juist vet, ligt eerder aan jou denk ik :) GEwoon de cameras en alle hackables gebruiken en stealthy naar ze toe werken ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

KoffieNT schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:56:
Verstoppen en van achter aanvallen ;)
Inderdaad, dit is echt het makkelijkste van het hele spel (vind ik dan).
Ook gewoon de gangmembers neer halen met F, zo val je niet op en kan je ze één voor één neerhalen zonder ook maar gezien te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 14:26
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cUVAyUb.png

nou kan ik ook eindelijk eens aan de gang!

Na eerst een kwartier proberen in te loggen op uplay. Ik heb geen hekel aan uplay vind het beter werken dan die Origin van EA, maar dan moeten ze dit soort geintjes gauw gaan fixen anders raakt de lol er wel vanaf.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Famous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:01:
[...]

Inderdaad, dit is echt het makkelijkste van het hele spel (vind ik dan).
Ook gewoon de gangmembers neer halen met F, zo val je niet op en kan je ze één voor één neerhalen zonder ook maar gezien te worden.
Ja gaat ook redelijk vaak goed, maar soms kan je gewoon niet dichtbij genoeg komen om ze stealthy te pakken. Achhh ik oefen nog ff verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Basekid schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:07:
[...]

Ja gaat ook redelijk vaak goed, maar soms kan je gewoon niet dichtbij genoeg komen om ze stealthy te pakken. Achhh ik oefen nog ff verder :P
Soms, als het te ver is, ren ik er gewoon naar toe. Voordat zij schieten of iemand waarschuwen heb je ze al neergehaald met F >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Vandaag ook Watch Dogs gekocht voor PC in Mediamarkt voor €39.90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 07:29
Grr... net een key gekocht via cdkeydiscounts.com. Key snel binnen ingevoerd in uplay, en werd geaccepteerd. Echter nu is het spel niet zichtbaar bij 'mijn spellen'.

Wat doe ik verkeerd? Of moet ik direct download link gebruiken. Net zoals destijds bij far cry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Heb je de DLC-key geactiveerd in plaats van je Game-key? Ik las net in het WD-probleem-topic dat iemand dat had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m eindelijk geinstalleerd, start ie niet op.....

Foutmelding: 0xc0000106

Gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik snap niet dat jullie zoveel problemen ermee hebben? Hier doet die het echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Laatst online: 17-09 21:45
Famous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:57:
Ik snap niet dat jullie zoveel problemen ermee hebben? Hier doet die het echt perfect.
Ik deel dezelfde mening. Gisteren avond geïnstalleerd vanaf de DVD's en kunnen activeren (22 uur). Het enige wat niet werkte was de save synchroniseren met de Cloud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 15:58

Saven

Administrator

Famous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:08:
[...]

Soms, als het te ver is, ren ik er gewoon naar toe. Voordat zij schieten of iemand waarschuwen heb je ze al neergehaald met F >:)
gewoon schieten met die silencer toch _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Saven schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:06:
[...]

Mag niet op de gang bosses :'(

De rest is inderaad erg makkelijk met de silencer te killen. Net een shooting gallery 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Saven schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:06:
[...]

Heb nog geen één keer een wapen gekocht, red het zeker prima.
Ook die afleidingen shizzle dingen niet gebruikt. Maar eens mee spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Wat valt dit tegen zeggen! De besturing is super waardeloos en dan voornamelijk het rijden en de muis. Er is amper wat bijzonders te doen in free roaming of ik ben er nog niet achter.

Het idee is zo goed maar de gameplay is wel een beetje teleurstellend.

[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 28-05-2014 19:18 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

De grenade launchers vind ik erg fun! en dan vooral de traag effect gebruiken om van de explosies te genieten!

Servers zijn weer down bij me zie ik ;(

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ik heb ook totaal geen problemen gehad met de installatie. Ik kreeg de key iets voor 12. Heb hem met men maximale bandbreedte binneng esleept. En daarna kon ik meteen spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Laatst online: 18-09 23:15
holy fuck wat is ubisoft slecht met uplay zeg.... krijg een error met opstarten, eerst al 10 minuten opstarten??? ik verwijder het spel(geen repair optie??) kan niet opnieuw downloaden omdat servers down zijn blijkt. Echt een super bedrijf om nog een keer geld aan uit te geven, 10/10 would buy again. Kan m beter gewoon piraten, heb je veel meer uptime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:11

ACC

i-peter schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:41:
holy fuck wat is ubisoft slecht met uplay zeg.... krijg een error met opstarten, eerst al 10 minuten opstarten??? ik verwijder het spel(geen repair optie??) kan niet opnieuw downloaden omdat servers down zijn blijkt. Echt een super bedrijf om nog een keer geld aan uit te geven, 10/10 would buy again. Kan m beter gewoon piraten, heb je veel meer uptime.
Integrity check........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Yep.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/grr1tcv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Laatst online: 18-09 23:15
dat deed dus 0. kreeg ook een error. echt ubisoft is zo een slechte uitgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Bij mij was nadat ik vandaag had gespeeld om 7 uur savonds en bij synchroniseren savegames, ineens watchdogs uit mygames verdwenen.

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 01:03
Ik heb niks geen last van UPlay :D Komt omdat ik mijn DVD's niet kan lezen met die kansloze USB-drive die hier staat, en ik kan geen PATA-DVD-spelers op mijn mobo aansluiten }:|

Kortom, wordt weer een gevalletje images trekken van de DVD's op m'n laptop, overpompen via netwerk, mounten als ISO. En dan maar hopen dat DVD 2 goed gaat, zit een aardige kras op...

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Gadver wat een k*t spel. Ik probeer het echt leuk te vinden, maar er zijn zo vreselijk veel game breaking sh*t dingen aan de gang. Muis/toetsenbord zuigt zwaar. grafisch maakt het me niet uit dat het er niet uit ziet, maar ik verwacht met mijn systeem deze game toch minstens op ultra te kunnen draaien. (gtx 680 - 8GB geheugen - 3ghz processor. Heb alles al 1 stapje terug gezet en dan is het prima te spelen zonder stotteringen, maar vind het gewoon slecht geoptimalizeerd. Besturing van auto's gaat ook als een dweil.
Al deze punten zijn natuurlijk vaker genoemt en ik had verwacht dat ik er wel aan zou wennen, maar ik kan deze game gewoon niet spelen zonder te constant te ergeren. Hopelijk komt er gauw een patch die deze dingen aanpakt, want het is nu een behoorlijke let down :(

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
i-peter schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:00:
echt ubisoft is zo een slechte uitgever.
Tuurlijk maar dat is inmiddels wel bekend.

Zo kun je beter nooit een game via UPlay kopen want dan betaal je de hoofdprijs en weet je zeker dat je het pas op release dag kunt spelen. Een losse gamekey of een DVD versie heb je vaak eerder (en veel goedkoper) in huis.

En ik kan me geen enkel Ubisoft PC game herinneren dat geen patch nodig had om de boel te fixen. Zo kan ik nu geen Ultra textures instellen want dan crasht het spel na 30 minuten met de mededeling dat Windows geen geheugen meer vrij heeft. Terwijl het spel verder prima draait op wat grafische glitches na.

Online is momenteel een zooitje, je moet te lang wachten totdat je ergens kunt joinen. En ook in singleplay duurt het veel te lang met die landmark info. Dus ik zet UPlay voorlopig lekker op offline.

@_eXistenZ_

Ik kan me vergissen maar volgens mij kun je gewoon de gamekey van de DVD versie invullen in UPlay waarna je het kunt downloaden en op die manier kunt installeren. Als je eenmaal bent ingelogt gaat het downloaden redelijk snel. Wel ff verify doen na afloop.

@SMD007

Mouse lag kun je zelf fixen door de acceleratie uit te zetten in de config file:

http://www.reddit.com/r/w...3/mouse_accelaration_fix/

En in Display de GPU Max Buffered Frames op 1 zetten met VSync off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Bobnofski schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:28:
[...]

@SMD007

Mouse lag kun je zelf fixen door de acceleratie uit te zetten in de config file:

http://www.reddit.com/r/w...3/mouse_accelaration_fix/

En in Display de GPU Max Buffered Frames op 1 zetten met VSync off.
Dat zal ik gelijk proberen thx misschien wordt het op die manier inderdaad nog wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:04

Wish

ingwell

- en op naar het probleem topic... -

[ Voor 88% gewijzigd door Wish op 28-05-2014 20:35 ]

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:04

Wish

ingwell

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
http://segmentnext.com/20...errors-freezes-and-fixes/

misschien 1 van deze fixes? anders weet ik het ook zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:11

ACC

Voor mijn gevoel heb ik alleen minder last van framedrops met dit en iets hogere fps, maar ik zie niet echt een kwaliteitsverschil..

Hoe heb jij het ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grootste afknapper is wel het rijden met toestenbord + muis, in GTA 4 kan ik met gemak plankgas door de stad blazen zonder iets te raken ongeacht of het een supercar of zo'n jaren '80 amerikaanse zwabberbak is. Als ik in Watch Dogs iets raak, lijkt het wel of ik een tank rij, ik heb amper schade en de andere auto's liggen totaal in puin, een beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Tolgatg schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:55:
[...]

Voor mijn gevoel heb ik alleen minder last van framedrops met dit en iets hogere fps, maar ik zie niet echt een kwaliteitsverschil..

Hoe heb jij het ondervonden?
Ik moet zeggen dat mijn spel heel wat speelbaarder is geworden en daar ben ik blij mee. De rest boeit mij niet zo, gewoon wachten op een patch. Game geeft heeft nog wel last van stotteren wanneer ik in een auto zit maar voor de rest doet alles het prima op ultra preset met ultra textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:39
_eXistenZ_ schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:12:
Ik heb niks geen last van UPlay :D Komt omdat ik mijn DVD's niet kan lezen met die kansloze USB-drive die hier staat, en ik kan geen PATA-DVD-spelers op mijn mobo aansluiten }:|

Kortom, wordt weer een gevalletje images trekken van de DVD's op m'n laptop, overpompen via netwerk, mounten als ISO. En dan maar hopen dat DVD 2 goed gaat, zit een aardige kras op...
Gewoon je code invullen op Uplay, dan kan je hem downloaden.
Heb ik ook gedaan.

(werkte zelfs met Settlers. Wilde een keer spelen en was mn cd kwijt maar had een foto van de serial.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben blij dat ik hem nog niet gekocht heb na het lezen van al de negatieve verhalen hier. Maar het grootste minpunt vind ik wel dat het meer een single player game lijkt dan een MP game. En dat in 2014, maar goed.
Misschien komt swat5 wel binnenkort uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:52:
ben blij dat ik hem nog niet gekocht heb na het lezen van al de negatieve verhalen hier. Maar het grootste minpunt vind ik wel dat het meer een single player game lijkt dan een MP game. En dat in 2014, maar goed.
Ik ben blij dat ik hem wel heb gekocht. De singleplayer is erg leuk. Het rijden was even wennen. Maar gaat nu eigenlijk best nice. Leuk dat in een singleplayer game ook leuke mp elementen zitten. Erg orgineel. Dit is echt een goed alternatief voor gta 5 die niet uit is omdat ze bij rockstar schijt hebben aan pc gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
De meeste mensen die in dit topic reageren, hebben problemen of vinden er niks aan. Maar ik weet zeker dat er zat (non) tweakers zijn die het spel super vinden. Inclusief mezelf! :*)

Een goed voorbeeld zijn de recensies over vakantiehuisjes, het meeste wat je vindt is negatief, want de positieve mensen vullen vaak geen recensie in.

Maar om weer even on-topic te komen, ik vind het allemaal best vernieuwend. Vooral de multiplayer modussen die erin verwerkt zitten vind ik erg leuk!
Verder vind ik het rijden best goed, aan het begin is het wel even wennen.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het autorijden wel irritant. Als je maar een beetje gas geeft en direct weer los laat blijft de auto nog meters doorrollen en maakt dan ook nog snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:52:
Dus in 2014 moeten er maar geen singleplayer games komen? Wat is dat nou voor onzin. Ik vind juist de multiplayer games erg slecht de laatste tijd...

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 20:02
Kan hier prima genieten van de gameplay, gister toch zo'n 6 uur gespeeld. OK, er had wat meer onvoorspelbaarheid in gemogen maar het zit er evengoed subtiel in.

De karakters op straat spelen soms leuker in op wat er op dat moment gebeurt dan in GTA bijvoorbeeld. Verder vind ik trompettisten, de 2 dronken maatjes en beatboxers goed uitgewerkt en afgestemd op de context waardoor je je echt in een bepaalde wijk waant. Ook prima dat je eigen auto niet zo snel stuk gaat bij botsingen, het is wat vergevender (idd arcade) dan GTA. Met mijn (tekort aan) aiming qualities geen probleem hoor. Qua performance maar eens nieuwe drivers proberen (hier op 8870m Enduro chipset op laptop, 1080p op low is traag terwijl BF4 regelmatig 60 fps draait).

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Goed heb na wat tweaken nu een uurtje of anderhalf redelijk goed kunnen spelen. Vind de game erg vermakelijk vooral het voorkomen van die misdaden is leuk. Doet me trouwens enorm denken aan de serie Person of Interest. Had wel leuk geweest als het nog iets meer daarop leek (daar weten ze niet of de persoon de dader of het slachtoffer is en hem/haar dus moeten helpen of juist stoppen) Maar vind de overeenkomst met die serie wel erg treffend ook daar (mis)bruiken ze een groot systeem van camera netwerken om de misdaden te achterhalen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ik sluit me aan bij de positieven, gister niet echt veel last gehad maar toen ik die work-around vond om het spel toch goed eruit te laten zien zonder enige domme optimalisatie en stabiliteit issues ben ik toch meer gaan spelen omdat ik hoofdpijn kreeg van gestotter hier en daar. Dit spel is zeker mijn geld waard geweest en de content die aanwezig is in dit spel is ook geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Oke nu ik weet dat je kan pokeren is het toch wel een leuk spel. (Nadat ik instellingen heb aangepast.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Pagina: 1 ... 26 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad