Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Vraag me bijna of of de gamers hier met performance problemen 'm niet illegaal gedownload hebben en een bitcoinminer nu hebben draaien die lekker de performance naar beneden haalt;

http://www.theregister.co...ogs_pirate_gamers_botnet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 14:26
LOL dat is wel geniaal. Een game waarvan je weet dat hij veel gedownload gaat worden uitbreiden met extra "functie" benieuwd mij toch altijd weer of iemand/groep hier nou veel aan verdient met zon miner.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:20

HugoBoss1985

Xenotech

Ik vind het spel echt steeds indrukwekkender worden qua gameplay, grafisch en alle mogelijkheden.

Nu heb ik een lange tijd achter elkaar gespeeld en met MSI Afterburner mijn verschillende hardwareonderdelen nauwlettend in de gaten gehouden.

Wat valt me heel erg op: het pagefile gebruik blijft maar hoger en hoger worden, totdat het op zijn maximum zit.
In MSI Afterburner is de lijn groen, totdat het pagefile over zijn max gaat en dan wordt de lijn geel.
Dat zal wel alarmerend bedoeld zijn...
Vanaf het moment dat het pagefile vol zit, gaat het spel geheugen wegsnoepen van het RAM en dat loopt vanaf dat moment ook wat op.
Daarbij loopt het spel dan ineens een stuk minder soepel.
Windows 7 64 bits heeft mij standaard een pagefile van 8136mb toegewezen op mijn C:\ schijf met mijn OS en het spel.

Voordat het pagefile vol liep zat het RAM gebruik op 4-4,4gb en na het volraken van het pagefile inmiddels al op 5,7gb!

Is dit nou wat men een geheugenlek noemt?
Kan iedereen met 8 gigabyte RAM eens in de gaten houden wat het pagefile doet?
Ik zit mijne in ieder geval op handmatig instellen vanaf nu, met minimaal 8136mb en maximaal 12204mb.
Morgen eens kijken of het spel het dan nog vol laat lopen...

I.v.m. bovenstaande denk ik dat je op dit moment met 16GB RAM wat meer prestaties krijgt als je het pagefile volledig uitzet als je OS en Watch Dogs op dezelfde schijf hebt staan. (een SSD.)

[ Voor 4% gewijzigd door HugoBoss1985 op 28-05-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:45
sorry als het al voorbij is gekomen, maar zijn er meer mensen die niet de dlc missies kunnen vinden ik heb wel heel veel outfits(de store heeft mooiere dan de dlc outfits). Maar geen T-BO en geen missies met speciale beloningen. ( ik heb de main story al een tijdje uitgespeeld )

Het is trouwens wel grappig te zien hoeveel elementen uit een spel zoals farcry zijn gebruikt hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
glydoscoop schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:58:
sorry als het al voorbij is gekomen, maar zijn er meer mensen die niet de dlc missies kunnen vinden ik heb wel heel veel outfits(de store heeft mooiere dan de dlc outfits). Maar geen T-BO en geen missies met speciale beloningen. ( ik heb de main story al een tijdje uitgespeeld )

Het is trouwens wel grappig te zien hoeveel elementen uit een spel zoals farcry zijn gebruikt hiervoor.
Die DLC dingen komen volgens mij later (als je tenminste op de stuff uit de Season Pass doelt).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@ HugoBoss1985
Ik heb 16gig erin. Ik heb pagefile nu uitgezet. IK ga meteen testen. Ik merk ook dat die na een tijdje minder gaat lopen. MSI AB geeft aan dat hij volloopt tot aan 12gig. Daarna blijft hij redelijk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Nog een (goede?) tip;

Als je door de politie achtervolgt wordt (inclusief helicopter) kan het soms nog wel eens lastig zijn om die kwijt te raken. Zojuist liep ik over de treinbaan waar ik de sniper dood schoot uit de heli, stapte daarna in de tram en ze wisten niet meer waar ik was. Gezien je hoog loopt blijven de auto's sowieso beetje achter je en volgen je niet echt en als je je die sniper uit de heli kapot hebt vliegt die weg.
Als je in de trein zit rijd je ook vanzelf uit het grijze gebied waar ze je eventueel nog kunnen vinden en klaar :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ik heb een x op de tram gezeten :D
Des te langer ik speel des te meer ik ontdek. Er zicht echt meer in het spel dan ik eerst dacht. Vind het nu verslavend worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 23:03
Zojuist een paar keer online gespeeld. En dan de hacker 1vs1. Ik vond het in een woord geweldig.

Eerst fijn verstopt in een auto, de andere speler was mij al 3x voorbij gelopen totdat hij mij zag. Vervolgens een enorm spannende achtervolging die richting waarbij ik een brug opende als poging te ontsnappen en beiden er overeen sprongen. Nog een korte achtervolging tot bij het water en dan nog net in een speedboot kunnen stappen en weg varen. De spanning van zulke achtervolgingen heb ik al tijden niet meer in een game gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
HugoBoss1985 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:46:
Kan iedereen met 8 gigabyte RAM eens in de gaten houden wat het pagefile doet?
Ik zit mijne in ieder geval op handmatig instellen vanaf nu, met minimaal 8136mb en maximaal 12204mb.
Morgen eens kijken of het spel het dan nog vol laat lopen...

I.v.m. bovenstaande denk ik dat je op dit moment met 16GB RAM wat meer prestaties krijgt als je het pagefile volledig uitzet als je OS en Watch Dogs op dezelfde schijf hebt staan. (een SSD.)
Thanks! *O*

Je hebt de oorzaak gevonden waardoor het spel bij mij crasht na 30 minuten met Ultra settings.

Ik heb het antwoord in het problemen topic gezet, de oplossing was dus het aanpassen van de pagefile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Nice, bij mij loopt die een stuk beter. Ik heb mijn pagefile ruimte vergroot naar 22 gig ip 6. Ik had niet meer op men ssd vrij:) Nu blijft die lekker lopen. ook na een tijdje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Echt leuk dat het pagefile aanpassen kan helpen tegen crashes van het spel!

Hopelijk kunnen de makers van het spel hier nog wat mee doen want het lijkt echt op een memory leak.

Het kostte bij mij overigens 2 uur spelen voordat het pagefile vol zat.

Gisteren nog wat korter gespeeld met pagefile helemaal uit en dat zorgt voor mijn gevoel voor de beste prestaties van het spel.
Maar ik denk dat het de 8gb ram dan sneller vol raakt en dan krijg je weer een waarschuwing van Windows...

Vandaag wil ik eens gaan testen met 16 gig ram, met wat ram wat niet van mijzelf is.
Ik wil in ieder geval niet nog meer investeren in de huidige pc.
Het zal uiteindelijk wel zo zijn dat ik pagefile aan laat staan en dan verhogen en testen.
Totdat de ideale hoeveelheid is gevonden waarop het spel het niet meer maximaliseert.

Met pagefile uit haal je waarschijnlijk de beste prestaties omdat ram veel sneller is dan een ssd.
16 Gig lijkt dus op dit moment de aanbevolen hoeveelheid ram voor een high end pc en Watch Dogs.
Volgens mij kan je alleen het pagefile uitzetten, zonder prestatieverlies, met minimaal 16 gig ram.
Ik denk dat het pagefile uitzetten met 8 gig ram al snel voor een crash/geheugen tekort kan zorgen.

De makers raden nota bene maar 8 gig ram aan! 8)7

Ik speel dus op 1680x1050 met textures en level of detail op high en wat lagere AA en Ambient Occlusion settings.
Met hogere settings zal het pagefile en ram gebruik wel anders (hoger, sneller vol) zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door HugoBoss1985 op 29-05-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:18

Phntm

Tlingelingeling

Nou gisteravond kon ik goed spelen en nu kan ik plots niet meer online op uplay. Ik spam try again en ik krijg steeds login failed. Blijkbaar heb ik niet meer zo een geluk dat ik gewoon opeens na 2 dagen enorme last krijg van dit reloggen op uplay probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik zelf speel dit spel al sinds zondag en ik had eerst een illegale versie om te kijken of het leuk spel was. Daarna meteen de uplay key gekocht en verder gespeeld. In de torrent versie zaten sommige updates nog niet waardoor voor het spel voor mij niet echt speelbaar was. Na de key geactiveerd te hebben is alles goed verlopen, heb ik de laatste updates gehad en ik heb nergens maar dan ook nergens last van tijdens het spelen.

Naast het spelen heb ik wel wat raars ontdekt. Ik was een film aan het kijken althans mijn vriendin en ik ging verder gamen. Dit doe ik op twee schermen. Zodat zij op de ene scherm film kon kijken en ik op de andere even gamen, maar elke keer als ik het spel start dan stopte vlc er gewoon mee.. Dit was alleen bij Watch Dogs. Iemand ervaring mee? En hebben jullie ook weleens problemen met de synchronisatie met u-play?

Daarnaast heb ik ook een SSD van Samsung en ik heb geen last van die pagefile. Ik heb gisteren namelijk 6 uur non-stop achter elkaar kunnen spelen zonder problemen.

Even kort samengevat tijdens het spelen heb ik geen problemen alleen met de synchronisatie en als ik bijvoorbeeld een film gelijke tijd aan zet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
Famous schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 02:05:
Nog een (goede?) tip;

Als je door de politie achtervolgt wordt (inclusief helicopter) kan het soms nog wel eens lastig zijn om die kwijt te raken. Zojuist liep ik over de treinbaan waar ik de sniper dood schoot uit de heli, stapte daarna in de tram en ze wisten niet meer waar ik was. Gezien je hoog loopt blijven de auto's sowieso beetje achter je en volgen je niet echt en als je je die sniper uit de heli kapot hebt vliegt die weg.
Als je in de trein zit rijd je ook vanzelf uit het grijze gebied waar ze je eventueel nog kunnen vinden en klaar :)
Wat bij mij ook altijd helpt bij elke achtervolging (zonder heli dat wel). Is gewoon naar het water rijden, en dan snel in het water rijden/ springen en wegzwemmen. Zonder heli-sniper is dat altijd nog gelukt. Met heli-sniper ga je dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhizosis
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-08-2023
Is het iemand al gelukt om (afgezien van de ctOS mobile challenges) normale online matchmaking te doen? In geen enkele game mode wil ie connecten met (een) andere speler(s) en timed ie out... Lijkt mij dat er wel mensen zijn die online spelen niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 11:01
Ik krijg het ook niet voor elkaar, blijft steeds op 2-3min waiting hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Het klinkt heel cliché. Maar als je GTA5 hebt gespeeld dan voelt deze game gewoon als minder aan.
GTA speelde zo lekker.. Dit lijkt ( buiten het totaal Je merkt gewoon dat er minder tijd in de game is gestopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

n2theb schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:35:
Ik zelf speel dit spel al sinds zondag en ik had eerst een illegale versie om te kijken of het leuk spel was. Daarna meteen de uplay key gekocht en verder gespeeld. In de torrent versie zaten sommige updates nog niet waardoor voor het spel voor mij niet echt speelbaar was. Na de key geactiveerd te hebben is alles goed verlopen, heb ik de laatste updates gehad en ik heb nergens maar dan ook nergens last van tijdens het spelen.

Naast het spelen heb ik wel wat raars ontdekt. Ik was een film aan het kijken althans mijn vriendin en ik ging verder gamen. Dit doe ik op twee schermen. Zodat zij op de ene scherm film kon kijken en ik op de andere even gamen, maar elke keer als ik het spel start dan stopte vlc er gewoon mee.. Dit was alleen bij Watch Dogs. Iemand ervaring mee? En hebben jullie ook weleens problemen met de synchronisatie met u-play?

Daarnaast heb ik ook een SSD van Samsung en ik heb geen last van die pagefile. Ik heb gisteren namelijk 6 uur non-stop achter elkaar kunnen spelen zonder problemen.

Even kort samengevat tijdens het spelen heb ik geen problemen alleen met de synchronisatie en als ik bijvoorbeeld een film gelijke tijd aan zet..
Hoeveel pagefile heb jij dan ingesteld staan? En hoeveel Ram heb je (Wel handig als je dat ook even met ons deelt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Adlermann schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:55:
[...]

Wat bij mij ook altijd helpt bij elke achtervolging (zonder heli dat wel). Is gewoon naar het water rijden, en dan snel in het water rijden/ springen en wegzwemmen. Zonder heli-sniper is dat altijd nog gelukt. Met heli-sniper ga je dood :)
Maar als je geen heli hebt kan je ook paar handrem bochtjes maken (achter elkaar) en dan in een steegje stil staan en gaan liggen in de auto :9 Iets makkelijker/fijner dan elke keer in het water duiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
Lasteraar schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:02:
Het klinkt heel cliché. Maar als je GTA5 hebt gespeeld dan voelt deze game gewoon als minder aan.
GTA speelde zo lekker.. Dit lijkt ( buiten het totaal Je merkt gewoon dat er minder tijd in de game is gestopt..
Ben ik het niet helemaal mee eens. Er zijn punten waarop ik deze game duidelijk beter vind dan dan GTA 5.

(overall is gta wel beter). Maar ik zat net met het bootje te varen om de stad en dacht echt wow, zo mooi ziet gat 5 er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroFox
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 09:01
Adlermann schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:16:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Er zijn punten waarop ik deze game duidelijk beter vind dan dan GTA 5.

(overall is gta wel beter). Maar ik zat net met het bootje te varen om de stad en dacht echt wow, zo mooi ziet gat 5 er niet uit.
Je vergelijkt nu wel Watch Dogs PC met GTA 5 xbox 360/ps3.. daar zit ook een groot verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

HugoBoss1985 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:08:
[...]

Hoeveel pagefile heb jij dan ingesteld staan? En hoeveel Ram heb je (Wel handig als je dat ook even met ons deelt ;))
Ik heb een samsung ssd 256 gb met de standaard pagefile ingesteld ( ik zou ook niet weten waar ik dit ergens kan zien) en 8 GB Ram geheugen. En PC draait op Windows 8.1 64 bit.

Edit: Ik zie net dat hij 8 GB toegewezen krijgt, dit is de standaard instelling.

[ Voor 9% gewijzigd door n2theb op 29-05-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Pagefiling op een SSD is toch niet echt goed voor dat ding (omdat dat veel lees/schrijfacties kost)? Lijkt me dus geen goede oplossing voor WD problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 01:03
Mijn conclusie is in ieder geval dat het spel aardig CPU-limited is, want mijn i5 3570 op 4200MHz (kan niet hoger clocken want het is geen 3570K, ben nog een vervanging aan het regelen) staat op alle 4 de cores op 95% te stampen, terwijl mijn gecrossfirede HD7970's zo rond de 60% usage zitten. Daarbij maakt het geen verschil of ik AA maximaal zet of helemaal uit lol.

De uitkomst is dat ik tijdens het lopen als er niet zoveel tegelijk gebeurt prima 60fps haal maar in de auto nog maar 40fps haal, met spikes naar 10fps als het even druk is :(

[ Voor 7% gewijzigd door _eXistenZ_ op 29-05-2014 12:50 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

_eXistenZ_ schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:47:
Mijn conclusie is in ieder geval dat het spel aardig CPU-limited is, want mijn i5 3570 op 4200MHz (kan niet hoger clocken want het is geen 3570K, ben nog een vervanging aan het regelen) staat op alle 4 de cores op 95% te stampen, terwijl mijn gecrossfirede HD7970's zo rond de 60% usage zitten. Daarbij maakt het geen verschil of ik AA maximaal zet of helemaal uit lol.

De uitkomst is dat ik tijdens het lopen als er niet zoveel tegelijk gebeurt prima 60fps haal maar in de auto nog maar 40fps haal, met spikes naar 10fps als het even druk is :(
SLI/crossfire is sowieso niet optimaal.
Ik heb een 7850 inclusief de nieuwe update en hier loopt het gewoon soepel. CPU is een 3550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:56

KoffieNT

banaan

Rhizosis schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:59:
Is het iemand al gelukt om (afgezien van de ctOS mobile challenges) normale online matchmaking te doen? In geen enkele game mode wil ie connecten met (een) andere speler(s) en timed ie out... Lijkt mij dat er wel mensen zijn die online spelen niet waar?
Basekid schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:01:
Ik krijg het ook niet voor elkaar, blijft steeds op 2-3min waiting hangen.
In een eerdere post zag ik dat het te maken zou kunnen hebben met Windows 8.1. Ik heb hetzelfde probleem en ook W8.1.
Gisteren had ik voor het eerst dat hij een andere speler had gevonden, het laadscherm komt; crash :-(.

edit: Oh! Net wakker. Ik zie nu pas dat je het over de mobile app hebt. Maar daar heb ik hetzelfde probleem mee. Gister heb ik het na een minuut of 5 maar opgegeven.

[ Voor 9% gewijzigd door KoffieNT op 29-05-2014 13:05 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Basekid schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:37:
Pagefiling op een SSD is toch niet echt goed voor dat ding (omdat dat veel lees/schrijfacties kost)? Lijkt me dus geen goede oplossing voor WD problemen
Dit was volgensmij vooral een probleem bij oudere ssd's. Ik heb de pagefile nu op 22000mb staan. En ik merk echt verschil. Als ik pagefile helemaal uit zet gebruikt die alsnog pagefile staat er. Rond de 12 gig. Ik heb trouwens 16 gig ram. Iemand een suggestie?
_eXistenZ_ schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:47:

Zet crossfire uit. En gebruik gewoon 1 kaart. Drivers zijn niet geoptimaliseerd. Zet texture detail op high, world detail op high. AA uit. En stel je pagefile op 1,5 x je geheugen grote in. Nu moet het soepel lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
spel is idd wat meer afhankelijk van de cpu volgens mij, draait op high nog wel goed op 1440p met een gtx680.
AA gebruik ik eingenlijk nooit kost meestal teveel fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
KoffieNT schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:00:
[...]

[...]

In een eerdere post zag ik dat het te maken zou kunnen hebben met Windows 8.1. Ik heb hetzelfde probleem en ook W8.1.
Gisteren had ik voor het eerst dat hij een andere speler had gevonden, het laadscherm komt; crash :-(.

edit: Oh! Net wakker. Ik zie nu pas dat je het over de mobile app hebt. Maar daar heb ik hetzelfde probleem mee. Gister heb ik het na een minuut of 5 maar opgegeven.
Ik heb ook nog niemand kunnen vinden. Enige wat wel kan is om een mobile player te vinden.

EDIT: Mijn desktop met W8.1 vind niemand, maar mijn laptop met W8 vond wel iemand.

[ Voor 6% gewijzigd door Nfear op 29-05-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Als je "niks merkt" of "nergens last van hebt" met pagefile settings, ga er dan eens mee experimenteren, hou het gebruik van ram en pagefile in de gaten en wie weet merk je dat je achteraf toch beter andere instellingen had kunnen gebruiken...

Crossfire gebruik volgens mij zowieso ook méér cpu kracht dan wanneer je 1 kaart gebruikt.
En zoals hierboven genoemd, crossfire werkt nog niet goed met Watch Dogs.

En een cpu vergelijking (i5 4760k stock en 1 grafische kaart) met een tijdje spider trip en normale game spelen met een volledige politiemacht tegenover me onder windows 7 64 bits:

Volgens hwinfo64:

Maximum Average

Core 0 usage 89,6 56,5
Core 1 usage 89,5 57,8
Core 2 usage 98,5 53,2
Core 3 usage 98,5 76,5

Total 88,3 62,1
Max thread 98,5 79,3

Ongeveer hetzelfde gebruik als battlefield 4 64 man multiplayer op een quad core i5. (zonder hyperthreading zoals op de 3770, 4770)
Dus een core i5 is prima voor dit spel.

De 3770, 4770 doen het waarschijnlijk beter omdat ze meer cache hebben.
Hyperthreading maakt volgens mij verder geen reet uit.
Alleen voor je cpu usage, maar dit spel gooit een core i5 met een enkele videokaart nog niet vol.

Edit: net tijdens dit verhaal typen weer de melding "windows heeft geheugen tekort bla bla u moet het volgende programma (WD) sluiten".
Dit was dus na een flinke tijd spelen met pagefile UIT.
Je kunt het dus gewoon uit laten en af en toe even het spel afsluiten en opnieuw opstarten.
Anders heb je met 8 gigabyte geheugen en lange speelsessies het pagefile dus gewoon nodig.
Wat betreft de hoeveelheid pagefile is het nog even uitzoeken, ik ga het nu op 12gb zetten.

[ Voor 15% gewijzigd door HugoBoss1985 op 29-05-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik heb Online Contracts werkend gekregen op de volgende manier: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 21:43

db87

Mach 2 GT modded

Ik was wel benieuwd hoe de game zou lopen op de tweede PC die hier staat.
Een 3570K op 4GHz, DDR3 2200 8GB ram, Crucial M4 128GB (game staat op de SSD), AMD Radeon HD5850 1GB op 925/1175 MHz. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat de game als een halve diashow zou draaien maar dat viel dan toch weer heel erg mee:

Afbeeldingslocatie: http://i99.photobucket.com/albums/l281/db87/1-8.png

Afbeeldingslocatie: http://i99.photobucket.com/albums/l281/db87/2-8.png

http://youtu.be/sLCW_3_5la0

Videobeelden happeren wel wat meer door het opnemen.

Fps variëren tussen de 30 en de 40fps tijdens het rijden door de stad. Stuttering was met medium textures redelijk afwezig, heb de textures zelfs op 'hoog' kunnen instellen ondanks dat het videogeheugen van 1GB dan vol loopt. Met textures op 'hoog' is stuttering is wel aanwezig van 'moment tot moment' maar valt nog erg mee, geen onderbrekingen.

[ Voor 4% gewijzigd door db87 op 30-05-2014 09:56 ]

ECT Prometeia Mach 2 GT modded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 15:58

Saven

Administrator

Wat houdt die verversingsnelheid in? fps limiter/locker?

[ Voor 6% gewijzigd door Saven op 29-05-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Zojuist getest met pagefile op begingrootte 12gb en maximaal 16gb.
MSI afterburner blijft toch nog 8gb als pagefile aangeven. :S

Zodra het pagefile volgens MSI afterburner volraakt, dan wordt het spel ineens erg schokkerig en op dat moment gaat het RAM gebruik ook ineens omhoog.
Echt een vervelende issue als je wat langer achter elkaar speelt en ik hoop dat ze dit kunnen fixen.

Deze meneer heeft het ook maar op het ubisoft forum gezet:

http://forums.ubi.com/sho...444&p=9997182#post9997182

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Er klopt wat dat betreft sowieso niks bij mij in msi AB. Er staat dat ik 3 gig gpu memory heb. Maar eigenlijk heb ik 4. Er staat dat ik 8 gig ram heb. Maar eignelijk heb ik 16. En er staat dat men page wel maximaal 8 gig is, terwijl ik die op 22gig heb ingestelt. Denk je dat het wel de prestatie beinvloed? Ik kom trouwens soms wel op 3.5 gig gpu ram use. En dat geeft die dan ook aan. Alleen de balk word dan geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Urgh, ze zouden iets tegen disconnects moeten doen. Nu al 3x een race aan het doen en als ik bij checkpoint 7/8 ben dan valt de verbinding weg.

Sore losers zijn de mensen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

j0ppie schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:13:
Er klopt wat dat betreft sowieso niks bij mij in msi AB. Er staat dat ik 3 gig gpu memory heb. Maar eigenlijk heb ik 4. Er staat dat ik 8 gig ram heb. Maar eignelijk heb ik 16. En er staat dat men page wel maximaal 8 gig is, terwijl ik die op 22gig heb ingestelt. Denk je dat het wel de prestatie beinvloed? Ik kom trouwens soms wel op 3.5 gig gpu ram use. En dat geeft die dan ook aan. Alleen de balk word dan geel.
Raar he?
Misschien moeten ze MSI afterburner dan ook eens updaten...

Wat betreft de andere hardware (Niet de grafische kaart) kan je ook hwinfo64 proberen.
Die geeft ook meer details w.b.t. het pagefile.

Ik denk niet alleen dat het de presaties beïnvloed, ik weet het zeker want dat heb ik net getest.
Geen pagefile, pagefile door windows toegewezen, pagefile op 12 gig met max tot 16 gig... maakt allemaal niets uit.
Op een gegeven moment gaat het spel gewoon laggen.

Wel een aparte issue, nog niet eerder meegemaakt met een spel dat het zoveel resources gebruikt van het ram en pagefile totdat het volraakt.
En de consoles hebben toch ook "maar" maar 8gb, hebben die het probleem dan niet?

Probeer het maar eens met verschillende pagefile settings en speel dan een paar uur (of laat het spel gewoon aan staan terwijl je wat anders doet.)

Op het moment dat het spel gaat schokken zie ik dat mijn RAM ineens opgaat lopen en dat ik meer harde fouten heb op de schijf, volgens task manager.

Maar in jouw geval is het denk ik anders omdat jij 16gb hebt.

W.b.t. die gele lijn van jouw Vram weet ik niet hoe het zit maar zodra die pagefile lijn geel wordt dan gaat het spel laggen.

[ Voor 23% gewijzigd door HugoBoss1985 op 29-05-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Andere mensen ook last van het feit dat het snachts/donkere plekken ook echt TE donker is? Contrast aanpassen werkt helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Basekid schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:52:
Andere mensen ook last van het feit dat het snachts/donkere plekken ook echt TE donker is? Contrast aanpassen werkt helemaal niet
Is ook meer een helderheid issue, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40
Wanneer ik online 1 op 1 of free roam wil hacken met vrienden dan zegt WD dat ik nog in een activiteit zit. Terwijl er op dat moment geen missie loopt. Een vriend van mij heeft dit niet. Iemand een idee?

*Update* Opgelost door het spel te beëindigen en weer op te starten (wel eerst gesaved natuurlijk ;) )

[ Voor 20% gewijzigd door DPhoenix op 29-05-2014 17:56 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Lasteraar schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:02:
Helemaal mee eens. Het neemt zichzelf allemaal erg serieus en ik mis de humor uit GTA. Verder is de gameplay erg eentonig en de missies soms gewoon frustrerend. Het hacken voelt als een soort geforceerde extra die het anders moet doen lijken, maar eigenlijk niet zoveel toevoegt.

Ben nu in Act 2 ergens, maar heb eigenlijk al geen zin meer om verder te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-07 21:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Na 2 dagen wachten en zeuren heb ik eindelijk een goeie code en ben ik aan het downloaden. Over een 30 min kan ik ook gaan kijken of het bij mij een beetje wil werken :)

Maar eerst ff eten maken dus moet nog langer wachten :(

[ Voor 14% gewijzigd door Pulpje1974 op 29-05-2014 18:17 ]

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Hebben meer mensen last dat de Companion App niet lekker schijnt te werken op de iPad? (In mijn geval iPad 4). Iedere keer met opstarten moet ik opnieuw inloggen zowel in de Companion App als de PSN autorisatie. Quick match leverde vanmiddag na een half uur zoeken één match op, met ongelooflijke lag tot gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroFox
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 09:01
Ik kan niet meer verder, spel crasht nu iedere keer als ik de laatste 'quest' van deel 2 opstart.
Toepasselijk dat het gebeurd precies nadat Clara zegt:
spoiler:
The upload has been cut-off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
OMG die laatste weapons trade missie is echt vet lastig. Die 3e wave lukt maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:56

KoffieNT

banaan

NoFearz schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:46:
Ik heb Online Contracts werkend gekregen op de volgende manier: klik
Ik heb maar 1 adapter, dus ik kan weinig uitzetten |:(. Damn it, ik kan nog steeds niet online nu.

edit: Het is me gelukt om nu ook online te kunnen op W8.1: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42313702

[ Voor 13% gewijzigd door KoffieNT op 29-05-2014 19:57 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Oké ik heb de game nu even gespeeld en losstaand van de kwaliteit hebben ubisoft-games toch altijd een terugkerend accent, namelijk het bereiken van hoge punten om dan verschillende delen van de map te unlocken. Is dat erg? Niet meteen maar ik krijg daardoor meteen een ik-heb-dit-al-eerder-gedaan-gevoel.

Edit: En dit vind ik ook best ironisch aan de android app.
Network communication
view network connections
full network access
view Wi-Fi connections
change network connectivity
receive data from Internet
Google Play license check
Phone calls
read phone status and identity
Storage
modify or delete the contents of your USB storage
Your applications information
retrieve running apps
Your accounts
find accounts on the device
System tools
test access to protected storage
Affects battery
control vibration
prevent device from sleeping

[ Voor 48% gewijzigd door IStealYourGun op 29-05-2014 19:46 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Wildfire

Joy to the world!

XeroFox schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:17:
Ik kan niet meer verder, spel crasht nu iedere keer als ik de laatste 'quest' van deel 2 opstart.
Toepasselijk dat het gebeurd precies nadat Clara zegt:
spoiler:
The upload has been cut-off
Ik kan al niet meer verder meteen in het begin als je na het stadium aan de politie moet ontsnappen. De game crasht naar de desktop. Gisteren kon ik het wel spelen, heb toen gespeeld tot je voor het eerst in je hideout komt maar vandaag wou ik even opnieuw beginnen omdat ik de controls had aangepast en even wou kijken hoe het rijden dan zou gaan.

Had ik dat dus maar niet gedaan... einde verhaal, ik kan de game niet eens meer spelen dus nu... :(

-- Edit: ik ga het Watch Dogs problemen topic wel in de gaten houden, vooralsnog lijkt deze issue door een reboot opgelost te zijn -- iig tijdelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 29-05-2014 22:15 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974

Pulpje1974

Ik heb nu eindelijk tijd om eens een poging te wagen om te spelen blijkt hij in het Russisch te zijn. WTF hoe kan ik dat veranderen????

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pulpje1974 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:33:
Ik heb nu eindelijk tijd om eens een poging te wagen om te spelen blijkt hij in het Russisch te zijn. WTF hoe kan ik dat veranderen????
Je hebt niet heeeel toevallig een illegale download? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974

Pulpje1974

nee ik heb een originele gekocht en na 2 dagen zeuren heb ik vanmiddag een code gekregen want daar waren problemen mee. Nu dat ik alles geïnstalleerd heb start ik op en blijkt het Russisch te zijn. Ik zag dat iemand anders dat ook had maar dat opgelost heeft. Graag zou ik willen weten hoe hij dat gedaan heeft want ik kan nog niks vinden om het te veranderen.

Ga wel ff uninstal doen en kijken of ik daar iets kan vinden. Ik heb nog goede moet dat het gaat lukken :)

[ Voor 13% gewijzigd door Pulpje1974 op 29-05-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit YouTube filmpje gekeken en dat heeft alles voor mij opgelost. Ik had namelijk ook een Russische versie. Hoop dat het helpt. Filmpje: YouTube: How To Change Watch Dogs PC language to ANY!!! LINKS IN DESCRIPTION!!!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974

Pulpje1974

Bestanden die je daar voor moet downloaden is van een site waar je alleen maar vreemde reclame van krijgt en onbekende programma moet installeren voor dat ik kan downloaden.

Ik mijn mail nog eens door gekeken en nu blijkt dat er een extra regel in stond met 2 links voor de bestanden die ik nodig had om het spel in engels te krijgen. Hij doe het nu maar nu moet ik nog aan passen dat ik ook kan spelen want ik heb alleen maar blured beeld en artifacts.

We komen er wel :) wordt alleen niet vandaag denk ik, ga ik morgen wel spelen na het werken.

@ bericht hier onder: ik had ook aal bij torrents gekeken en dat duurde 7 weken voor dat ik de files binnen zou hebben. Duurt mij iets te lang. :) :)

[ Voor 64% gewijzigd door Pulpje1974 op 29-05-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Als je even zoekt kan je een Engelse torrent vinden (met Steam006 in de naam) met de originele files van een installatie, daar moet je gewoon de volgende files downloaden en in de juiste folders plaatsen:
* common.dat
* common.fat
* windy_city_english.dat
* windy_city_english.fat
* sound_english.dat
* sound_english.fat

Mogelijk moet je nog een config file aanpassen: skuconfig.dat openen met notepad en volgende er in kopiëren:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<SkuConfig name="EE">
 <Languages textdefault="3" audiodefault="3">
 <Language id="0" name="czech" text="1" audio="1"/>
 <Language id="1" name="danish" text="1" audio="1"/>
 <Language id="2" name="dutch" text="1" audio="1"/>
 <Language id="3" name="english" text="1" audio="1"/>
 <Language id="4" name="finnish" text="1" audio="1"/>
 <Language id="5" name="french" text="1" audio="1"/>
 <Language id="6" name="german" text="1" audio="1"/>
 <Language id="7" name="hungarian" text="1" audio="1"/>
 <Language id="8" name="italian" text="1" audio="1"/>
 <Language id="9" name="japanese" text="1" audio="1"/>
 <Language id="10" name="korean" text="1" audio="1"/>
 <Language id="11" name="norwegian" text="1" audio="1"/>
 <Language id="12" name="polish" text="1" audio="1"/>
 <Language id="13" name="brazilian" text="1" audio="1"/>
 <Language id="14" name="portugueseportugal" text="1" audio="1"/>
 <Language id="15" name="russian" text="1" audio="1"/>
 <Language id="16" name="spanish" text="1" audio="1"/>
 <Language id="17" name="swedish" text="1" audio="1"/>
 <Language id="18" name="cht" text="0" audio="0"/>
 </Languages>
 </SkuConfig>

Is dat legaal? Geen idee, ik deze info vanop de ubisoft support pagina.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
KoffieNT schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:18:
[...]

Ik heb maar 1 adapter, dus ik kan weinig uitzetten |:(. Damn it, ik kan nog steeds niet online nu.

edit: Het is me gelukt om nu ook online te kunnen op W8.1: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42313702
Fijn dat het geholpen heeft :D Ik kwam er zelf achter doordat ik hetzelfde probleem had met een andere spel vroeger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Wat een manier om online te komen zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Tof spel, nog best lastig om de politie kwijt te raken, was een opdrtacht om een auto weg te brengen.
Alleen kan je ergens zien hoeveel uur je al gespeeld heb?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mars18 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 01:29:
Tof spel, nog best lastig om de politie kwijt te raken, was een opdrtacht om een auto weg te brengen.
Alleen kan je ergens zien hoeveel uur je al gespeeld heb?
En zulke opdrachten komen erg veel terug (helaas).
Net zoals meerdere opdrachten, convay pakken, auto verbergen nadat je popo kwijt ben etc. Vind ik toch wel tegen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij tegen valt is dat er diverse teksten aan de linkerkant van het scherm verdwijnen, en het rijden met het toetsenbord is ruk toch maar een controler aansluiten.
Voor de rest een leuk spel alleen dat de telefoongesprekken en de SMS teksten herhaald worden als je geregeld iemand hackt.

Ben nog niet zo ver met de missies omdat er veel gebruik van voertuigen gemaakt word en dan komt dat sturen enz weer aan de orde.

Nog een ding.
Waarom kan je alleen maar de XBOX controller selecteren en geen andere gamepad of zo dit vindt ik een heel groot MINPUNT van de ontwerpers.
Wat mij ook opvalt is de muisversnelling in de menu's het is gewoon RUK om dingen te selecteren met die muis navigatie.

Conclusie
Mooie Game maar valt wel tegen had er meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Pulpje1974 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:22:
@ bericht hier onder: ik had ook aal bij torrents gekeken en dat duurde 7 weken voor dat ik de files binnen zou hebben. Duurt mij iets te lang. :) :)
Dan heb je de verkeerde (of moet je een betere zoeken). Bij mij kwam het heel vlot binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
Bosmonster schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:57:
[...]

Helemaal mee eens. Het neemt zichzelf allemaal erg serieus en ik mis de humor uit GTA. Verder is de gameplay erg eentonig en de missies soms gewoon frustrerend. Het hacken voelt als een soort geforceerde extra die het anders moet doen lijken, maar eigenlijk niet zoveel toevoegt.

Ben nu in Act 2 ergens, maar heb eigenlijk al geen zin meer om verder te gaan.
Tsja, het lijkt alsof GTA V echt de standaard heeft gezet op dit gebied. Vooral het hele autorijden, motor/auto, vind ik in GTA V een stuk fijner dan in deze game. Als je hier stuurt dat schiet je meteen naar rechts/links ipv een lichte wending.

Maarja, ik ben nu ook ergens in Act 2 en ik heb toch verder geen game om te spelen, dus ga gewoon lekker door en kijken of er nog unieke en verrassende dingetjes in zitten ;)

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkiej
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 14:21
Ben benieuwd wanneer de patch uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Kom niet aan spelen toe... of ik hang in de grond en anders crashed het spel wel.......

Naam van toepassing met fout: Watch_Dogs.exe, versie: 0.1.0.1, tijdstempel: 0x537507a1
Naam van module met fout: Disrupt_b64.dll, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x5375077c
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x0000000000ae669f
Id van proces met fout: 0x1b50
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cf7be189e66fa2
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Watch_Dogs\bin\Watch_Dogs.exe
Pad naar module met fout: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Watch_Dogs\bin\Disrupt_b64.dll
Rapport-id: eb842875-e7d4-11e3-9419-d43d7e4e253d

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
hey mensen ik vroeg me af of iemand weet wat het doel is van de meds die je zo nu en dan oppikt?
ik heb het geprobeerd te googelen maar ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden.

en zit er nu wel of geen weapon customization in ? ik had het wel verwacht maar ik kan het zo nergens in game vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
phoentje schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:44:
Kom niet aan spelen toe... of ik hang in de grond en anders crashed het spel wel.......

Naam van toepassing met fout: Watch_Dogs.exe, versie: 0.1.0.1, tijdstempel: 0x537507a1
Naam van module met fout: Disrupt_b64.dll, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x5375077c
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x0000000000ae669f
Id van proces met fout: 0x1b50
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cf7be189e66fa2
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Watch_Dogs\bin\Watch_Dogs.exe
Pad naar module met fout: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Watch_Dogs\bin\Disrupt_b64.dll
Rapport-id: eb842875-e7d4-11e3-9419-d43d7e4e253d
heb je crossfire? probeer deze eens uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:57:
Wat mij tegen valt is dat er diverse teksten aan de linkerkant van het scherm verdwijnen
[..]
Dit heb ik zelf totaal niet. Wellicht moet je even spelen met de aspect ratio setting in de settings.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Somath schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:11:
hey mensen ik vroeg me af of iemand weet wat het doel is van de meds die je zo nu en dan oppikt?
ik heb het geprobeerd te googelen maar ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden.

en zit er nu wel of geen weapon customization in ? ik had het wel verwacht maar ik kan het zo nergens in game vinden
Meds kun je gebruiken als tijds vetraging boost. En veel van wat je steelt kun je verkopen in een pandjes shop.

Wapens kun je niet aanpassen. Enkel nieuwe kopen. De economie in game, is zo goed als non-existend.

Het is net als de andere reeksen van Ubisoft een game die leuk is om een paar keer te spelen. Daarna voel je je een soort lopende band werker als je het speelt. Het kan zich op geen enkel vlak meten met GTA.

Ze moeten zich wat meer focussen op de game engines (waar ze steen goed in zijn), en de gameplay overlaten aan de betere studio's.

[ Voor 7% gewijzigd door Seth_Chaos op 30-05-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

hoe krijg je je reputatie fatsoenlijk omhoog? hij's bij mij voor de helft negatief, maar als ik crime's aanpak door die criminal dood te schieten krijg ik wel reputation up melding, maar ik zie niet dat dat effect heeft op die reputatiebar die voor de helft in t rood staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik heb nu paar keer geprobeerd om die digital trip te doen maar krijg de melding "not available". Weet iemand waardoor dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Saven schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:10:
hoe krijg je je reputatie fatsoenlijk omhoog? hij's bij mij voor de helft negatief, maar als ik crime's aanpak door die criminal dood te schieten krijg ik wel reputation up melding, maar ik zie niet dat dat effect heeft op die reputatiebar die voor de helft in t rood staat
Niet doodschieten maar neerslaan helpt aanzienlijk.
Bij mij is hij over de helft positief met gameplay op 15%.

Btw ik zit er hard over na te denken mijn MSI 780Ti met 3GB te vervangen door 1 van deze kaarten:
pricewatch: Gainward GeForce GTX 780 6GB Phantom
http://nl.hardware.info/n...es-gigabyte-videogeheugen
want die heeft 6GB wat de game meer soepel zal laten draaien omdat je dan niet meer de hele tijd tegen de max van 3GB zit aan te hikken.

[ Voor 32% gewijzigd door calsonic op 30-05-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:05
Heb het spel nu een tijdje gespeeld, vind het spel iets tegenvallen en maak me een beetje zorgen om Far Cry 4. De campaign verveeld nu al een beetje kan me niet echt in de character verplaatsen.

Overigens is er een manier om je eigen muziek in de game te krijgen? Ik vind de soundtrack echt waardeloos, in GTA V genoot ik van de verschillende radio stations, ik heb Kid Cudi nu al 50x gehoord na 2 dagen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Heb de game ook maar aangeschaft, moet zeggen dat die best fijn is, al heb ik wat schrik voor de replay value, als ik het zelfs al kan opbrengen hem uit te spelen. Het hele idee erachter is best wel fijn, maar desondanks ze 6 jaar aan dit spel hebben zitten bouwen, moet ik zeggen dat ik meer had verwacht. Meer in de zin van meer features (zelf politie bellen?), de online die tot dusver niet goed uit de verf komt, ...

Al bij al,best nog een vermakelijke game.

En ja, de soundtrack is waardeloos.

Mag me altijd toevoegen op uPlay: gcx-rs

[ Voor 4% gewijzigd door Tokkes op 30-05-2014 14:09 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:47
calsonic schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:19:

Btw ik zit er hard over na te denken mijn MSI 780Ti met 3GB te vervangen door 1 van deze kaarten:
pricewatch: Gainward GeForce GTX 780 6GB Phantom
http://nl.hardware.info/n...es-gigabyte-videogeheugen
want die heeft 6GB wat de game meer soepel zal laten draaien omdat je dan niet meer de hele tijd tegen de max van 3GB zit aan te hikken.
Dan ga je power inleveren voor meer geheugen.... Lijkt mij nou niet echt optimaal.

Dat gezegd hebbende, ik heb geen enkel probleem met mijn 7970 op 1440p. Textures op ultra, SMAA, MHBAO (denk ik), detail op ultra, rest op high. Spel speelt lekker smooth, zelfs met rondrijden in de auto.

Heb het nu denk ik kleine 4-6 uur gespeeld en vind het echt een geweldig spel. Bij gebrek aan GTA5 dan maar deze :) Heb alleen niet echt iets met Aiden. Ik snap ook niet dat ze die hele intro zo simpel hebben gemaakt.

spoiler: title
Als ze er nou gewoon een simpele tutorial van hadden gemaakt, waarbij je ziet wat voor persoon Aiden is. Dat ie dus graag optrekt met zijn nichtje etc. Dit hoeft niet lang te duren 1-2 uurtjes ofzo. En dan krijg je ten minste een beter gevoel bij aiden en alles wat ie doet. Nu is het een beetje plotseling en voel ik iig niks bijzonders bij Aiden en zijn nichtje.

Geen idee of bovenstaande in de spoiler hoefde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik zou ook niet voor die gigantische hoeveelheid VRAM gaan. Komt eerder dat WD slecht gemaakt is dat 3GB niet genoeg is, dan dat jij een slechte kaart hebt.

Denk niet dat je er naast WD veel profijt aan gaat hebben (dat extra VRAM dus).

[ Voor 21% gewijzigd door Basekid op 30-05-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Basekid schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:33:
Ik zou ook niet voor die gigantische hoeveelheid VRAM gaan. Komt eerder dat WD slecht gemaakt is dat 3GB niet genoeg is, dan dat jij een slechte kaart hebt.

Denk niet dat je er naast WD veel profijt aan gaat hebben (dat extra VRAM dus).
Veel gemaakt opmerking: WD gebruikt meer dan 3GB dus slecht optimaliseert. Textures heten niet voor niks ultra :) Open wereld + ultra texures kan toch niemand serieus verbazen dat het dan over de 3GB gaat?

Normaal dat spellen gewoon over de 3GB video ram gaan, anders gaat de grafische fidelity ook niet omhoog. Voor nvidia niks meer dan een manier om extra geld te verdienen door hun top-end met 3GB uit te voeren, laat de consument maar flink extra betalen als hij het niet genoeg vind. Gelukkig is dan er ook nog AMD.

Inmiddels me setting veranderd naar alles ultra (behalve LOD, die op high) en 2XMSAA. Draait als een zonnetje, vrijwel geen drops onder de 45.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
kreeg het spel bij mijn 780, mijn aanwinst van vorige week.

Maar ik vind de game een beetje mwah.

Duurde 1 dag voor ik mijn beeld redelijk in orde had (3 schermen) en heb zelfs een 3rd party tool nodig hier voor. Zonder mis ik gewoon een groot stuk onder en boven waardoor je maar een heel klein stukje beeld had waar je iets aan hebt.

De besturing is vrij irritant. Heb al aardig wat knoppen ge-remapped naar wat betere plekken. auto rijden dus met de pijltjes :+ Maar dan nog werkt het niet lekker. Denk dat dit vooral door de camera komt.

Echt in het verhaal komen lukt me ook niet. Voor mijn gevoel begin je ergens met Aiden, heeft hij een zus en is zijn nichtje overleden bij een aanslag. Succes met wraak nemen :+ Iets meer info uit het verleden zou denk ik wel handig zijn om beter in het verhaal te komen :)

Het voelt als of het niet af is. Maar ja, een gegeven paard mag je in dit geval niet in de mond kijken. Ondanks alles vermaak ik me tot nu toe wel, met af en toe wat minuutjes van frustratie :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Shadows op medium en de rest op max werkt ook dan komt hij niet veel voorbij de 2900mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Ik heb een vraag.
Ik heb WD gekocht en op me pc geïstalleerd.
Ik wil dan het spel op starten en dan geeft die de melding."Watch Dogs vereist dat je grafische hardware compatibel is met DirectX 11 en dat de DirectX11-ruimte-bestanden zijn geïstalleerd"
Weet iemand een oplossing hoe ik dit kan oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:45:
Hey,
Ik heb een vraag.
Ik wil dan het spel op starten en dan geeft die de melding."Watch Dogs vereist dat je grafische hardware compatibel is met DirectX 11 en dat de DirectX11-ruimte-bestanden zijn geïstalleerd"
Welke 3D kaart heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

En welke Windows versie gebruik je?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb videokaart shared
Type videokaart intel hd Graphics
DirectX 11 zit op mij pc
En ik windows 7 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:45:
Hey,
Ik heb een vraag.
Je on-board gfx kaart gaat deze game bij lange na niet trekken.

Je zult echt een aparte videokaart moeten installeren voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Ik spawn onder de map bij het laden van mijn saved game, daar waar ik gister gewoon normaal kon spelen. Bij het starten van een nieuw spel crashed heel het spel op 99%. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:18

Phntm

Tlingelingeling

pryth schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 18:52:
Ik spawn onder de map bij het laden van mijn saved game, daar waar ik gister gewoon normaal kon spelen. Bij het starten van een nieuw spel crashed heel het spel op 99%. Iemand een idee?
Er is een problemen topic [PC]WatchDogs Problemen maar om je vraag snel te beantwoorden, dat klinkt als een corrupted save file. Shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Phntm schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 18:58:
[...]

Er is een problemen topic [PC]WatchDogs Problemen maar om je vraag snel te beantwoorden, dat klinkt als een corrupted save file. Shit happens.
Die corrupted save file maak ik me ook niet druk om; maar zoals ik zei: bij het laden van een nieuw spel crashed de game steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:57:

Nog een ding.
Waarom kan je alleen maar de XBOX controller selecteren en geen andere gamepad of zo dit vindt ik een heel groot MINPUNT van de ontwerpers.
Ik gebruik gewoon de Logitech F710 op basis van Xinput en dat werkt prima eigenlijk. Eerst kreeg ik hem niet aan de praat, maar dat was omdat die nog op die andere stand(D input mode) stond.

Het werkt ook wel als je gewoon de drivers van de Xbox 360 installeert.

Daarnaast werkt Watch Dogs behoorlijk prima met de volgende specs:

i5 3570 @ 4ghz
8GB DDR3
Sapphire R9 290 Tri-X

Ben wel blij met die 4GB VRAM

Meeste dingen staan op Ultra, maar Textures op high
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3141415/wd/wd_1.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3141415/wd/wd_2.png
FPS zit meestal wel rond de 50- 70.

https://dl.dropboxusercon...1415/wd/WD_Screenshot.jpg
Je merkt idd wel dat Watch Dogs flink wat RAM opslurpt, want na 4 uur ong. spelen zat m'n geheugen op zo'n 6,92GB.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3141415/wd/wd_info.png

[ Voor 37% gewijzigd door falcon123 op 30-05-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:10
Haha, UBI legt je eerst wat uit om zich daar zelf vervolgens niet aan te houden. Maar aangezien het bij/na een missie is even in de spoilertag
spoiler:
Als je Bunker Island hebt "geunlockt" en de zelfgemaakte remote van die gozer heb gekregen kan je de 2 draai-bruggen bij het eiland openen en sluiten. Maar als de politie je achterna zit en je denkt: "ha, dan doe ik de brug toch lekker open?" dan heb je pech want blijkbaar is de unieke afstandsbediening ook aan ctOS gekoppeld want ze doen doodleuk de brug weer open. Beetje jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
Basekid schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:18:
OMG die laatste weapons trade missie is echt vet lastig. Die 3e wave lukt maar niet.
Zojuist deze missie gehaald. Moet toegeven dat je bij deze missie wel al je skills moet gebruiken om die "big bosses" te verslaan. Hoe ik die laatste wave heb aangepakt:
spoiler:
Er zijn totaal 4 groepen. Elke groep bevat 2 elites en een big boss. Iedere groep 1 voor 1 aanpakken, dus je moet veel stealth gebruiken. Eerst de elites van een groep neer schieten en dan de big boss knock downen (of je gooit 2 sticky bombs op em, dat haalt ze ook wel neer ;))

Heb em naar even in een spoiler gezet, zodat iemand die het zelf wilt uitzoeken nog de kans krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 14:55

Silence

Godlike

Nou die van mij doet het niet meer, als ik op continue druk blijft hij bij de laatste 10% hangen. Ik koop nooit meer zo'n gehyped spel...

Blijkbaar op de PS4 hebben ze ook problemen.
http://community.us.plays...ss-Continue/td-p/43650804

[ Voor 14% gewijzigd door Silence op 30-05-2014 23:02 ]

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:24
ElmarJ16 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:42:
[...]

Zojuist deze missie gehaald. Moet toegeven dat je bij deze missie wel al je skills moet gebruiken om die "big bosses" te verslaan. Hoe ik die laatste wave heb aangepakt:
spoiler:
Er zijn totaal 4 groepen. Elke groep bevat 2 elites en een big boss. Iedere groep 1 voor 1 aanpakken, dus je moet veel stealth gebruiken. Eerst de elites van een groep neer schieten en dan de big boss knock downen (of je gooit 2 sticky bombs op em, dat haalt ze ook wel neer ;))

Heb em naar even in een spoiler gezet, zodat iemand die het zelf wilt uitzoeken nog de kans krijgt.
spoiler:
Als je die silenced m4 hebt unlocked kill je daarmee alle dudes die er al staan. En de overige 2 waves gebruik je de russische noobtube om de autos op te blazen. Super simpel op die manier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 07:28
Ik heb met mijn GTX 760 een beetje gespeeld met de settings nav. de Nvidia tweaking guide, en kwam hierop uit voor de beste kwaliteit:

Anti-Aliasing: Temporal SMAA (vond ik er het beste uitzien)
Level of detail: high
Shadow: ultra (scherpe schaduwen! nooit meer terug naar high)
Reflections: high (scheelt veel fps/stutter met ultra, je mist maar een paar dynamische reflecties)
Ambient Occlusion: HBAO+ High (ziet er zoveel beter uit dan de andere opties)
Motion Blur: aan
Depth of Field: aan
Water: High (ik zie het verschil met ultra bijna niet)

FPS counter uitgezet, en me een paar uur vermaakt met een soepel lopende game. Ja het ziet er niet zo filmisch uit als de 2012 trailer (zoals ook aangetoond YouTube: Watch Dogs - Grafikvergleich: Trailer von 2012 gegen finale PC-Grafik) maar toch wel een zeer goed uitziende game.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen er nog veel mensen hier online? Heb t verhaal al uitgespeeld.. Zoja bennie3000 is mn ingame naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fakeflamingo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:03
Is het mogelijk om online hacking en tailing met vrienden te spelen? Bij deze modes kan ik geen private match selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:38
Iemand anders deze dlc al aangeschaft? https://www.g2a.com/weeklysale?adid=M_TOP_20140530&id=2
Breakthrough dlc pack voor $ 1,87. Let op, alleen voor Uplay! Breakthrough is dat niet de 60 min gameplay pack die standaard in de PS4 versie zit?

Verder staat er nog een pack op, maar dat is volgens mij alleen maar een costume pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:38:
Spelen er nog veel mensen hier online? Heb t verhaal al uitgespeeld.. Zoja bennie3000 is mn ingame naam
toegevoegd! mijn ingame naam is SpartaNL

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 31-05-2014 11:00 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

patch komt begin juni:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1VHKhmB.png

excuses voor de dubble post

[ Voor 43% gewijzigd door spartacusNLD op 31-05-2014 11:45 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Hoe kan het eigenlijk zo zijn dat vram invloed heeft op de fps? Mijn kaart heeft 4gb maar als ik daar onder blijf lijkt me toch dat er niks aan de hand moet zijn? Hoe kan het dan toch met textures op high ipv ultra dat de fps hoger ligt :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen interesse voor multiplayer in watch dogs? Voeg me toe op Uplay: Tonyiih

See you there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 14:55

Silence

Godlike

OPLOSSING VOOR CORRUPTE SAVE GAME:

Navigate to the folder:

C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames\67926a76-de90-4889-8cab-918ac6b11664\274

You will find 4 files in here back them up and put just 1.save back in. Start Watch Dog and load your save it should work.

Inventaris - Steam

Pagina: 1 ... 27 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad