Hoe langer ik het verhaal speel, des te minder 'connect' ik heb met Aiden. Beetje lullo is het
Verwijderd
Voor degenen die niet online spelen en een gloeiende hekel hebben aan het soms 'uren' durende opstarten van Uplay (zoeken naar updates, aanmelden, weet ik veel wat dat domme ding allemaal doet): zet online ingame uit en laat Uplay standaard offline opstarten: het spel start op binnen no time.
Net als games dat vroeger deden...
Nog iemand die er een schijthekel aan heeft dat het gros van de mobile players gewoon disconnect als ze niet kunnen winnen? Zit je een tijdje te wachten tot je een tegenspeler vindt en ondertussen dus eigenlijk niets kan doen in-game (hoewel dat voor mobile best nog vlot gaat), kom je eindelijk in-game. Bouw een voorsprongetje op en nog voor je bij de 3de checkpoint komt, heeft je tegenspeler er de brui aan gegeven....
Schijtirritant zeg.
Schijtirritant zeg.
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Heb ik nu ook al 8 van de 10x meegemaakt. Super lame.Tokkes schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:33:
Nog iemand die er een schijthekel aan heeft dat het gros van de mobile players gewoon disconnect als ze niet kunnen winnen? Zit je een tijdje te wachten tot je een tegenspeler vindt en ondertussen dus eigenlijk niets kan doen in-game (hoewel dat voor mobile best nog vlot gaat), kom je eindelijk in-game. Bouw een voorsprongetje op en nog voor je bij de 3de checkpoint komt, heeft je tegenspeler er de brui aan gegeven....
Schijtirritant zeg.
Jazeker.Tokkes schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:33:
Schijtirritant zeg.
Misschien ben ik de enige, maar Watch Dogs helpt mij herinneren waarom ik Voip ook niet echt geslaagd vind. Waarschijnlijk komt dit omdat ik geen tiener meer ben.
Verwijderd
Weet iemand hier hoe je het beste je voortgang kan bewaren als je het spel wilt stoppen? Ik zit dan meestal te wachten op dat 'bewaar icoontje' of ga bijvoorbeeld geld pinnen om dat bewaren te forceren, maar soms is dat lastig. Voor zover ik weet kan je het spel niet met de hand bewaren, toch...? Iemand een tip hoe je dit het handigst (snelst) kan doen?
Vermaak me trouwens prima met WD. Schuilplaatsen van bendes uitschakelen of torens hacken zijn momenteel me favoriete bezigheden. En dan zo nu en dan een misdaad op straat verhelpen. Dikke pret.
Vermaak me trouwens prima met WD. Schuilplaatsen van bendes uitschakelen of torens hacken zijn momenteel me favoriete bezigheden. En dan zo nu en dan een misdaad op straat verhelpen. Dikke pret.
Als je gaat slapen bij een >> punt, slaat het spel op. Beetje afgekeken van GTA.Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:37:
Weet iemand hier hoe je het beste je voortgang kan bewaren als je het spel wilt stoppen? Ik zit dan meestal te wachten op dat 'bewaar icoontje' of ga bijvoorbeeld geld pinnen om dat bewaren te forceren, maar soms is dat lastig. Voor zover ik weet kan je het spel niet met de hand bewaren, toch...? Iemand een tip hoe je dit het handigst (snelst) kan doen?
Heb hem uitgespeeld, nu hopen dat Online snel stabiel wordt en er grotere sessies komen. (top was 2 voor mij momenteel.)
Wel leuk verhaal en best pakkend, nu gaan we zien hoelang hij leuk blijft.
Wel leuk verhaal en best pakkend, nu gaan we zien hoelang hij leuk blijft.
Verwijderd
Ik sluit het spel ook af want het is ook schijt ieritant als je ergens naar toe wil voor een opdracht en plots word je gehackt terwijl je geen hack hebt geacepteerd. Aleen als ik zelf Accepteer en voor het online gebeuren wil gaan dan maak ik het ook gewoon af.Tokkes schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:33:
Schijtirritant zeg.
dan moet je in de instellingen zo instellen dat je niet wil gehacked worden. Aangezien het net de hele opzet is van de multiplayer ('seamless'), heb je verder weinig keuze.Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:19:
[...]
Ik sluit het spel ook af want het is ook schijt ieritant als je ergens naar toe wil voor een opdracht en plots word je gehackt terwijl je geen hack hebt geacepteerd. Aleen als ik zelf Accepteer en voor het online gebeuren wil gaan dan maak ik het ook gewoon af.
Daarbij kan je nooit een hack accepteren die van buitenuit komt, die komt gewoon en je hebt het pas door als je gehacked wordt. Als je al een "Online contract" krijgt is dat gewoon een random event (zoals Crime/Gang Convoys/Hideouts soms ook random komen) en dit is in de praktijk hetzelfde als naar je smartphone gaan en een Online Contract beginnen.
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Ja toevallig net de review gelezen van Flabber, ben ik eigenlijk grotendeels mee eens.Basekid schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 16:47:
Hoe langer ik het verhaal speel, des te minder 'connect' ik heb met Aiden. Beetje lullo is het
Misschien zijn ze wat te steng voor de game, maar het verhaal en Aiden is niet best.
Ik zit nu bijna op het einde, maar lijkt meer op GTST.
Als ik de Tweakers review lees, speel ik een heel andere game volgens mij.
http://www.flabber.nl/lin...e-we-hadden-gehoopt-18931
TL;DR:
- De open wereld van Watch Dogs biedt een hoop toffe features, maar voelt na een paar uur helaas toch als decor aan in plaats van een levendige en bruisende wereld.
- Er zit voor heel veel uur content in deze game, je krijgt wel waar voor je geld in kwantitatieve zin.
- Het ‘hacken’ in Watch Dogs geeft het sandboxgenre een verfrissende vernieuwing mee, maar is geen ‘game changer’.
- De missies zijn repetitief en weinig origineel.
- Aiden is een eendimensionaal hoofdpersonage met wie je maar amper een emotionele connectie opbouwt. Dat komt door het zwakke verhaal en banale plotwendingen.
- Conclusie: Watch Dogs is een leuke game, maar het is niet de next gen-killergame die we hadden verwacht.
Ze gooien je ook gewoon midden in het hele wraak gebeuren. Hierdoor heb je gewoon geen enkele connectie met die dude en volg je maar gewoon het verhaal.
Ik had het al eerder gezegd, maar ze hadden het verhaal gewoon een aantal weken/dagen voor het "merlaut" moeten beginnen. Hoe ziet zijn leven eruit, hoe gaat ie om met zijn nichtje, hoe leert ie Damien kennen etc. Dan krijg je ten minste een band (of je ten minste de tijd om iets van een band te vormen) met Aiden.
Maar verder vind ik spel wel leuk. Dat 1 op 1 hacken is ook prachtig. Gisteren mooi momentje mee gemaakt. Hele tijd ergens op een dak schuilen, komt ie de laatste 90% ook dat dak op. Ik snel eraf en verstoppen in een portiek. Loopt ie mijn kant op (97%) en ik heb zoiets van "nu gaat ie mij vinden", steekt ie net over. Ik maar snel een auto in stappen (99%) en gelukkig hoefde ik verder niks meer te doen (100%). Dat soort momentje zijn gewoon geweldig, heerlijk kat en muis spelletje!!
Ik heb de andere MP dingen nog niet geprobeerd, misschien ook maar eens proberen.
En hoe ontsnappen mensen aan de politie met iets van 4 wanted? Gisteren een fixer job dat je een politiewagen moet pakken. Eerst zolang door rijden dat de tracker weg is. Maar daarna kwam ik gewoon niet van de politie af. Mijlen ver weg gereden, duikt er doodleuk weer een aantal politie wagens op en kun je weer van voor af aan beginnen.......
Uiteindelijk maar gewoon opgegeven.
Ik had het al eerder gezegd, maar ze hadden het verhaal gewoon een aantal weken/dagen voor het "merlaut" moeten beginnen. Hoe ziet zijn leven eruit, hoe gaat ie om met zijn nichtje, hoe leert ie Damien kennen etc. Dan krijg je ten minste een band (of je ten minste de tijd om iets van een band te vormen) met Aiden.
Maar verder vind ik spel wel leuk. Dat 1 op 1 hacken is ook prachtig. Gisteren mooi momentje mee gemaakt. Hele tijd ergens op een dak schuilen, komt ie de laatste 90% ook dat dak op. Ik snel eraf en verstoppen in een portiek. Loopt ie mijn kant op (97%) en ik heb zoiets van "nu gaat ie mij vinden", steekt ie net over. Ik maar snel een auto in stappen (99%) en gelukkig hoefde ik verder niks meer te doen (100%). Dat soort momentje zijn gewoon geweldig, heerlijk kat en muis spelletje!!
Ik heb de andere MP dingen nog niet geprobeerd, misschien ook maar eens proberen.
En hoe ontsnappen mensen aan de politie met iets van 4 wanted? Gisteren een fixer job dat je een politiewagen moet pakken. Eerst zolang door rijden dat de tracker weg is. Maar daarna kwam ik gewoon niet van de politie af. Mijlen ver weg gereden, duikt er doodleuk weer een aantal politie wagens op en kun je weer van voor af aan beginnen.......

Hoe zit dat nou precies met het online tailen/hacken, stel ik tail iemand en ik kom tot 100% ,krijgt het "slachtoffer" dan geen enkele mededeling dat iemand hem heeft getailed?
m.a.w je kunt dus getailed worden door iemand terwijl je zelf niks in de gaten hebt in je eigen game?
Dit is tegenstelling tot iemand hacken want dan krijg je de mededeling dat iemand je data probeert te stelen en dan krijg je ook die paarse circel waarin je de hacker moet gaan zoeken, klopt dit?
Heb ook wel eens de melding gezien dat ik 'invaded' word, maar nou weet ik dus niet zeker of dit het gevolg is van iemand die mij tailed of dat iemand daadwerkelijk de hack start.
Ook heb ik op fora gelezen dat er veel mensen zijn die online zijn gekilled na iemand te hebben gehacked en dat ze alle vooruitgang van hun eigen spel zijn kwijt geraakt nadat ze online gekilled waren, geen idee of is waar is maar daardoor vertrouw ik het nog niet helemaal om iemand te gaan hacken eigenlijk.
m.a.w je kunt dus getailed worden door iemand terwijl je zelf niks in de gaten hebt in je eigen game?
Dit is tegenstelling tot iemand hacken want dan krijg je de mededeling dat iemand je data probeert te stelen en dan krijg je ook die paarse circel waarin je de hacker moet gaan zoeken, klopt dit?
Heb ook wel eens de melding gezien dat ik 'invaded' word, maar nou weet ik dus niet zeker of dit het gevolg is van iemand die mij tailed of dat iemand daadwerkelijk de hack start.
Ook heb ik op fora gelezen dat er veel mensen zijn die online zijn gekilled na iemand te hebben gehacked en dat ze alle vooruitgang van hun eigen spel zijn kwijt geraakt nadat ze online gekilled waren, geen idee of is waar is maar daardoor vertrouw ik het nog niet helemaal om iemand te gaan hacken eigenlijk.
Ik vindt het echt een geweldige game, alleen wekrt helaas MP niet bij mij, al vanalles geprobeerd, nogsteeds niets....
Trying is the first step to failure
Wat bij vele hielp was 1 van de volgende dingen of beide:martinineter schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:48:
Ik vindt het echt een geweldige game, alleen wekrt helaas MP niet bij mij, al vanalles geprobeerd, nogsteeds niets....
1. in Uplay onder de opties "gebruik van Proxy toestaan" uitzetten.
2. Zet alle overige connecties behalve de gene die gebruikt wordt door Windows voor internet uit.
"Adapter instellingen van netwerk"
Wel vreemde dingen die ik niet eerder bij andere spellen heb gehad, maar het werkte vreemd genoeg hier wel en bij 2-3 andere ook via TS.
Ik heb Watch Dogs donderdag uitgespeeld, en herken me in de reviews.
- Graphics: Prima! Ik was onder de indruk van de zon, levendigheid van de stad, auto's, voetgangers, gezichten. Echter lijkt de stad toch een decor, het leeft niet zoals je het verwacht. Hier en daar maken voetgangers wel foto's, loopt er een dronkenlap rond, maar het voelt toch erg geacteerd. De stad is niet af.
- Het autorijden viel me uiteindelijk mee, ik ben niet zo van het arcade maar uiteindelijk krijg je die auto's redelijk goed onder controle. Toch nam ik vaker een wat langzamere 'budget' auto, puur omdat die makkelijker te besturen was en nog steeds flink hard konden rijden. Meerwaarde van auto's kopen was een beetje afwezig, waarom 50.000 euro neerleggen voor een mooie bolide als op iedere straathoek eenzelfde auto geparkeerd staat.
- Het rennen, freerunnen-element viel me wat tegen. Had ik meer van verwacht. Gaat echter wel redelijk soepel en in vuurgevechten (die nog best moeilijk kunnen zijn) is het erg handig als je weer moet rennen voor een granaat.
- Het schieten, twijfelachtig. De variatie in wapens is zeer fijn, maar het voelt toch gek om meerdere sniperbullets nodig te hebben om een 'Enforcer' effectief door z'n hoofd te kunnen knallen. Ook de slow-motion optie (die ik pas na 5 uur spelen ontdekte) is in heftige vuurgevechten zinloos, ze knallen je nog steeds even snel dood zo lijkt het. Alleen bij stealth gebruik (met silencers) bleek het handig.
- Hacken: Werkt goed. Vooral de bruggen bleken erg handig. Maar: veel herhaling van hetzelfde trucje. Ook was het irritant dat je vaak pas stoplichten of pilaren effectief kon hacken als volgens de game het handig was. Je zou zeggen dat je door stoplichten te hacken meteen chaos zou moeten kunnen creëren om de auto's tegen te houden, ipv. in de laatste seconde.
- Verhaallijn: Zoals hier boven genoemd, ook ik ergerde me aan Aiden. Je komt midden in zijn verhaal terecht, leert de andere karakters niet echt kennen. Aiden helemaal overstuur door de dood van z'n nichtje, maar vermoord onderweg wel honderden mensen, zij het onschuldige voetgangers tijdens achtervolgingen of in vuurgevechten. Vooral als je (mini spoiler) ergens in het spel de keuze krijgt iemand wel- of niet neer te schieten, zit je toch van: sure, laten we nu opeens ethisch correct doen over het wel- of niet vermoorden van iemand! Aiden is fout, is een fixer, heeft een tegenslag, en draait gewoon door. Dat de verhaallijn dan wil doen alsof Aiden de held is, de Vigilante, is me wat hypocriet.
Conclusie: Prima spel, maar niet zo episch als ik het verwachte. Waar blijft GTA V voor de PC?
- Graphics: Prima! Ik was onder de indruk van de zon, levendigheid van de stad, auto's, voetgangers, gezichten. Echter lijkt de stad toch een decor, het leeft niet zoals je het verwacht. Hier en daar maken voetgangers wel foto's, loopt er een dronkenlap rond, maar het voelt toch erg geacteerd. De stad is niet af.
- Het autorijden viel me uiteindelijk mee, ik ben niet zo van het arcade maar uiteindelijk krijg je die auto's redelijk goed onder controle. Toch nam ik vaker een wat langzamere 'budget' auto, puur omdat die makkelijker te besturen was en nog steeds flink hard konden rijden. Meerwaarde van auto's kopen was een beetje afwezig, waarom 50.000 euro neerleggen voor een mooie bolide als op iedere straathoek eenzelfde auto geparkeerd staat.
- Het rennen, freerunnen-element viel me wat tegen. Had ik meer van verwacht. Gaat echter wel redelijk soepel en in vuurgevechten (die nog best moeilijk kunnen zijn) is het erg handig als je weer moet rennen voor een granaat.
- Het schieten, twijfelachtig. De variatie in wapens is zeer fijn, maar het voelt toch gek om meerdere sniperbullets nodig te hebben om een 'Enforcer' effectief door z'n hoofd te kunnen knallen. Ook de slow-motion optie (die ik pas na 5 uur spelen ontdekte) is in heftige vuurgevechten zinloos, ze knallen je nog steeds even snel dood zo lijkt het. Alleen bij stealth gebruik (met silencers) bleek het handig.
- Hacken: Werkt goed. Vooral de bruggen bleken erg handig. Maar: veel herhaling van hetzelfde trucje. Ook was het irritant dat je vaak pas stoplichten of pilaren effectief kon hacken als volgens de game het handig was. Je zou zeggen dat je door stoplichten te hacken meteen chaos zou moeten kunnen creëren om de auto's tegen te houden, ipv. in de laatste seconde.
- Verhaallijn: Zoals hier boven genoemd, ook ik ergerde me aan Aiden. Je komt midden in zijn verhaal terecht, leert de andere karakters niet echt kennen. Aiden helemaal overstuur door de dood van z'n nichtje, maar vermoord onderweg wel honderden mensen, zij het onschuldige voetgangers tijdens achtervolgingen of in vuurgevechten. Vooral als je (mini spoiler) ergens in het spel de keuze krijgt iemand wel- of niet neer te schieten, zit je toch van: sure, laten we nu opeens ethisch correct doen over het wel- of niet vermoorden van iemand! Aiden is fout, is een fixer, heeft een tegenslag, en draait gewoon door. Dat de verhaallijn dan wil doen alsof Aiden de held is, de Vigilante, is me wat hypocriet.
Conclusie: Prima spel, maar niet zo episch als ik het verwachte. Waar blijft GTA V voor de PC?

Bedankt voor de review :)!
Verwijderd
Bedankt voor deze goede tip ik wist namelijk niet dat ik online uit kan zetten.Tokkes schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:24:
[...]
dan moet je in de instellingen zo instellen dat je niet wil gehacked worden. Aangezien het net de hele opzet is van de multiplayer ('seamless'), heb je verder weinig keuze.
Daarbij kan je nooit een hack accepteren die van buitenuit komt, die komt gewoon en je hebt het pas door als je gehacked wordt. Als je al een "Online contract" krijgt is dat gewoon een random event (zoals Crime/Gang Convoys/Hideouts soms ook random komen) en dit is in de praktijk hetzelfde als naar je smartphone gaan en een Online Contract beginnen.
Ik kon wel bij iemand anders binnendringen maar niemand kwam ooit bij mij binnen. Maar nadat ik de poorten op de firewall had opengezet, zitten er bijna alleen maar andere mensen in men spel. (als je snapt wat ik bedoel).martinineter schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:48:
Poorten:
Game Ports:
UDP 9000 Incoming / Outgoing
UDP 11000-11005 Outgoing
UDP 9103 Incoming / Outgoing
Uplay PC (enkel nodig als uplay zegt dat die niet kan verbinden):
TCP: 80, 443, 13000, 13005, 13200
Vind het echt zo achterlijk dat op de PC de 1v1 (ik weet niet hoe het met de andere online functies zit) zo slecht werkt.. Vaak vindt ik niet eens iets na 2 min, als ik er dan al 1 heb, dan is de sessie fout en gaat die opnieuw zoeken, of hij breekt hem af als je bezig bent iemand anders te hacken..
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Iemand deze game al goed werkend op 5670x1080, ik heb het idee dat ik een deel van het beeld mis, als of de game alleen gemaakt is voor 4:3 en iets breder
Floksor
Probeer dit eens. Op een paar forum's beweert men dat het zou werken: https://www.flawlesswidescreen.orgFloks schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:22:
Iemand deze game al goed werkend op 5670x1080, ik heb het idee dat ik een deel van het beeld mis, als of de game alleen gemaakt is voor 4:3 en iets breder
Edit:
Forum over programma: http://www.wsgf.org/forums/viewtopic.php?f=63&t=24098
Forum waar ik het vond: http://www.wsgf.org/forums/viewtopic.php?p=152567#p152567
[ Voor 20% gewijzigd door gangsta_playa op 01-06-2014 17:55 ]
Haha ja ik wilde eigenlijk een paar kleine punten noemen, maar opeens heb je dan een hele reviewIrcghost schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:33:
Bedankt voor de review :)!
Verwijderd
Iemand had iets gepost om het online gedeelte werkend te krijgen om ten eerste uit te vinken dat Uplay proxy servers toestaat en ten tweede uw netwerkverbindingen enkel van de pc toestaan en de rest uitzetten...
hoe doe ik dit tweede? Ik heb windows 7.. Ik kan met niemand verbinding maken om iemand te hacken...
Grtz
hoe doe ik dit tweede? Ik heb windows 7.. Ik kan met niemand verbinding maken om iemand te hacken...
Grtz
Het verhaal vind ik anders best goed, maar het heeft inderdaad enkele vreemde kronkels.Mr.DD schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:27:
spoiler:
Zoals die kerel in de gevangenis. Je breekt in, je moet een hoop agenten vermoorden (part of the story), maar op het einde laat je de crimineel wel leven?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Verwijderd
Paar screenshots van wat ik ben tegengekomen.

Hoorde ook nog iemand roepen 'Run Forrest Run' toen ik voorbij kwam rennen.

Nederlands... echt?Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:19:
Paar screenshots van wat ik ben tegengekomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Idd. Ik speel het zelf in het Engels, omdat ik vind dat ze sommige termen gek vertalen waardoor dingen eerder onduidelijk worden ipv duidelijk. Denk maar eens aan de vertaling van het woord cancel. Ze komen dan soms met de gekst dingen zoals terugvoeren oid. Maar er is toch niks mis met het spel in het Nederlands spelen als hij (aanname) dit fijn vind.Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:40:
[...]
Wat is het probleem met het spel in het Nederlands?
Een vigilante is per definitie geen held maar een bad-guyMr.DD schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:27:
Ik heb Watch Dogs donderdag uitgespeeld, en herken me in de reviews.
iden is fout, is een fixer, heeft een tegenslag, en draait gewoon door. Dat de verhaallijn dan wil doen alsof Aiden de held is, de Vigilante, is me wat hypocriet.
Zeg maar Death Wish (Charles Bronson)
[ Voor 3% gewijzigd door Adlermann op 01-06-2014 21:27 ]
De score kan ik me wel in vinden, ik zou hem zelf ook een 7/10 geven..
Inmiddels uitgespeeld en een aantal puntjes waarvan ik vind dat het beter had gemogen:
- Niet erg hoge replay value imho door gebrek aan alternatieve verhaal lijnen..
- Hoog boodschappenlijstje afwerken gehalte
- De diverse illegale pokersites gaven mij meer een 'underground' gevoel dan die hele hacking scene
(jammer dat ze poker niet online hebben gemaakt tegen andere spelers)
- Kan me niet echt inleven in het Aiden karakter en zijn problemen
(hij is een beetje een douchebag imho)
Wat ik zelf wel een behoorlijk punt vind is dat ze hun eigen TOS schenden.
De gegevens die je opgeeft voor je ubi account worden niet publiekelijk gebruikt geven ze aan.
Maar je kan voor zover ik weet geen nickname/handle opgeven..
Dus gebruiken ze voor online ingame activiteiten de username van je ubi account.
Ik ben van mening dat account gegevens niet thuis horen ingame.. niet echt netjes dus..
Inmiddels uitgespeeld en een aantal puntjes waarvan ik vind dat het beter had gemogen:
- Niet erg hoge replay value imho door gebrek aan alternatieve verhaal lijnen..
- Hoog boodschappenlijstje afwerken gehalte
- De diverse illegale pokersites gaven mij meer een 'underground' gevoel dan die hele hacking scene
(jammer dat ze poker niet online hebben gemaakt tegen andere spelers)
- Kan me niet echt inleven in het Aiden karakter en zijn problemen
(hij is een beetje een douchebag imho)
Wat ik zelf wel een behoorlijk punt vind is dat ze hun eigen TOS schenden.
De gegevens die je opgeeft voor je ubi account worden niet publiekelijk gebruikt geven ze aan.
Maar je kan voor zover ik weet geen nickname/handle opgeven..
Dus gebruiken ze voor online ingame activiteiten de username van je ubi account.
Ik ben van mening dat account gegevens niet thuis horen ingame.. niet echt netjes dus..
spoiler:
waarom geven ze je het aan het einde de keuze om een leven te nemen of niet?? en al die levens daarvoor heb je die keuze niet hoeven maken ofzo???
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 01-06-2014 23:21 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Oke, zojuist ook weer eens een leuk momentje mee gemaakt:
net klaar met een missie waar ik ben beland in the middle of fucking nowhere op pawnee. Ik spring een beetje rond om dat telefoon gebeuren na een missie een beetje leuker te maken. Loop ik achter een verlaten caravan, staat daar opeens een constructiemedewerker. Die loopt weg en ik denk, ach laten we hem voor de lol eens neer schieten.
Bleek het een hacker te zijn en die arme jongen kan nog niet eens de download starten voordat ik em gevonden had
net klaar met een missie waar ik ben beland in the middle of fucking nowhere op pawnee. Ik spring een beetje rond om dat telefoon gebeuren na een missie een beetje leuker te maken. Loop ik achter een verlaten caravan, staat daar opeens een constructiemedewerker. Die loopt weg en ik denk, ach laten we hem voor de lol eens neer schieten.
Bleek het een hacker te zijn en die arme jongen kan nog niet eens de download starten voordat ik em gevonden had
Haha ja dat volgde ik ook niet.IStealYourGun schreef op zondag 01 juni 2014 @ 18:46:
[...]
Het verhaal vind ik anders best goed, maar het heeft inderdaad enkele vreemde kronkels.
spoiler:Zoals die kerel in de gevangenis. Je breekt in, je moet een hoop agenten vermoorden (part of the story), maar op het einde laat je de crimineel wel leven?
spoiler:
Dan heb je net de hele gevangenis afgeknald, staat ie bij die vent: niet meer doen hè! 
True, maar ze zeggen ook de hele tijd op de radio dat de burgers hem steunen. Die twee x dat ik een misdadiger neerknal lijkt me niet echt opwegen tegen de rest van zijn (egocentrische) acties.Adlermann schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:27:
[...]
Een vigilante is per definitie geen held maar een bad-guy![]()
Zeg maar Death Wish (Charles Bronson)
Je merkt ook dat Aiden de hele tijd zijn acties voor zichzelf goed probeert te praten. Dat mag wellicht dan een weloverwogen keuze zijn van Ubisoft, maar ik zat vaak na iedere missie van, nu wil ik wel weer even écht Robin Hood spelen. Heb dan ook veel crimes voorkomen.
sidenote: Wat echt erg tof is is om een achtervolging door fixers of gangs vanuit een metro terug te vechten. Knallen door de ruiten en op strategische plekken de metro stopzetten, dan kan je door de deuren nog wat doorschieten. Best
Dat is alleen als je een goeie status hebt bij de burgers. Als je status NIET goed is zul je negatief in het nieuws komen, vaker op tv, mensen zullen vaker de politie bellen als je ze zien of hun auto's jat en winkels zullen weigeren te verkopen aan jeTrue, maar ze zeggen ook de hele tijd op de radio dat de burgers hem steunen. Die twee x dat ik een misdadiger neerknal lijkt me niet echt opwegen tegen de rest van zijn (egocentrische) acties.
Dit klopt ook niet. Een vigilante is iemand die zelf aan wetshandhaving doet buiten de wet om. Dit is per wet verboden, maar maakt je niet een bad-guy. Al helemaal niet in de ogen van de mensen die je helptEen vigilante is per definitie geen held maar een bad-guy
[ Voor 23% gewijzigd door Daantjeeuh op 02-06-2014 10:10 ]
Ik wou gisteren een misdaad voorkomen, maar de misdadiger voorkwam z'n eigen misdaad door een gastank op te blazen en daarbij zelf om het leven te komen... ik hoefde niets te doen
Ja hij werkt!, hij loopt alleen niet meer soepel,gangsta_playa schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:50:
[...]
Probeer dit eens. Op een paar forum's beweert men dat het zou werken: https://www.flawlesswidescreen.org
Edit:
Forum over programma: http://www.wsgf.org/forums/viewtopic.php?f=63&t=24098
Forum waar ik het vond: http://www.wsgf.org/forums/viewtopic.php?p=152567#p152567
zal toch de rest van de pc ook eerst moeten upgraden, maar super bedankt voor de tip
edit:
het programma werkt niet met world of tanks ( jammer )
het programma werkt niet met world of tanks ( jammer )
[ Voor 5% gewijzigd door Floks op 02-06-2014 10:47 ]
Floksor
Had hetzelfde met iemand die iets bij een tankstation wilde gaan doen, ineens ontploft het station met hem erbij en misdaad voorkomen.Wildfire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:26:
Ik wou gisteren een misdaad voorkomen, maar de misdadiger voorkwam z'n eigen misdaad door een gastank op te blazen en daarbij zelf om het leven te komen... ik hoefde niets te doen

heb t op google niet kunnen vinden, is er al iets bekend over wanneer de T-Bone singleplayer campaign beschikbaar wordt?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik probeerde laatst ook een keer om bij iemand in te breken in zijn spel. Beland ik ergens in de middle of nowhere, waar enkel gras en wat boompjes te bekennen zijn. De persoon die ik zou moeten hacken stond ook letterlijk voor me, met in een omtrek van ongeveer een kilometer geen bewoonde wereld, laat staan NPCs waar ik me in kon blenden.. Het verbaasde me ook zeer dat ik het hacken nog tot 71% heb weten te volbrengen door continue achter hem aan te blijven rennen. Helaas draaide hij zich plots om.
Control Panel - Network and Internet - Network and sharing Center - Change adapter settingsVerwijderd schreef op zondag 01 juni 2014 @ 18:35:
Iemand had iets gepost om het online gedeelte werkend te krijgen om ten eerste uit te vinken dat Uplay proxy servers toestaat en ten tweede uw netwerkverbindingen enkel van de pc toestaan en de rest uitzetten...
Grtz
Dan alles buiten je gebruikte internet verbinding uitschakelen.
Dat is wat bij meerdere hielp, hopelijk werkt het voor je.
Weet bij mij zeker dat de poorten niet dichtzitten want ben al wel invaded en heb ook andere al invade maar Ubi heeft wel een potje van gemaakt heb nog nooit zoiets meegemaakt met welk spel dan ook. (maar goed)
Ik heb ff zitten spelen met de settings en met ShadowPlay resultaat:
1440p gameplay footage. Ohja en een funny glitch (rennen zonder je benen te bewegen
)
Fraps stond aan om de fps te tweaken
Youtube filmpje hide-out side missie
1440p gameplay footage. Ohja en een funny glitch (rennen zonder je benen te bewegen
[ Voor 7% gewijzigd door NoFearWizz op 02-06-2014 15:25 ]
Ik speel het juist ook heel anders. Voorkom eigenlijk geen enkele misdaad. Zoek een drukke plek op, schiet iedereen dood, schiet alle politie dood (voor zover mogelijk) vlucht dan (dat vind ik het leukst eigenlijk).Mr.DD schreef op maandag 02 juni 2014 @ 00:21:
[...]
Je merkt ook dat Aiden de hele tijd zijn acties voor zichzelf goed probeert te praten. Dat mag wellicht dan een weloverwogen keuze zijn van Ubisoft, maar ik zat vaak na iedere missie van, nu wil ik wel weer even écht Robin Hood spelen. Heb dan ook veel crimes voorkomen.
Ik kan nu niet meer over straat lopen want mensen gaan spontaan 911 bellen dat ze me gezien hebben. Dat vind ik leuk gedaan.
Ook als ik in de wapenwinkel ben, zie je dat het menneke mij herkend en heel sneaky op de silent alarm drukt :d
"Bendeschuilplaats"NoFearWizz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:44:
Ik heb ff zitten spelen met de settings en met ShadowPlay resultaat:
1440p gameplay fotage. Ohja en een funny glitch (rennen zonder je benen te bewegen)

Welke settings gebruik je en wat zijn je ingame settings?
[ Voor 6% gewijzigd door Rhizosis op 02-06-2014 14:50 ]
Na denk ik al 40 uur + gespeeld te hebben moet ik wel concluderen dat dit ubisoft’s beste game ooit is (voor mij). Helaas merk ik ook aan watch dogs dat ubisoft grote creatieve problemen heeft. Van de sandbox mode hoeft het spel het niet echt te hebben bv, terwijl er wel heel veel potentie was. Je moet aardig wat moeite doen de police achter je aan te krijgen. Ook wat side missies erin stoppen die bv geïnspireerd waren op grote criminelen die echt geleefd hadden was leuk geweest.
Leuk om te spelen maar man wat een gemiste kans op het creëren van echt een topper, zodra gta 5 voor de pc uit kan ik me niet voorstellen dat iemand nog WD speelt (tenzij gta 5 een slechte port wordt).
Online….mwha..dat 1v1 hacking is serieus de meeste saaie multiplayer mode die ik ooit gezien hebt. Alles druipt weer van het ubisoft moraal en probeert maatschappelijk verantwoord te zijn, oa het verhaal. Dat is het hele ubisoft probleem, het moet lijkt het wel altijd weer zon game zijn dat als je papa meekijkt hij denkt, ok kan door de beugel je mag verder spelen zoon. Terwijl rockstar gewoon all out gaat zonder creatieve grenzen, een sandbox game hoort absurde dingen te hebben, vind ik.
Waarom geen hit mode waar je de opdracht krijgt iemand om te leggen met een beperkt wapen ofzo? Waarom grote letters midden in me beeld als ik online race en zo geen fuck zie, en waarom die outlines om andere autos heen, ben toch niet blind? Wat is het nut van de tailing 1v1 gebeuren? Zoveel matige design keuzes, wat eigenlijk (bijna) al ubisoft zijn games plaagt.
Na dik 40 uur gespeeld te hebben moet ik het puur baseert op de graphics een 8.3 geven (zonder goede graphics zou het een 7 zijn hooguit). Vandaag eens achter me bureau kruipen om met de muis een de decyper mode te spelen, ipv 360 controller.
Leuk om te spelen maar man wat een gemiste kans op het creëren van echt een topper, zodra gta 5 voor de pc uit kan ik me niet voorstellen dat iemand nog WD speelt (tenzij gta 5 een slechte port wordt).
Online….mwha..dat 1v1 hacking is serieus de meeste saaie multiplayer mode die ik ooit gezien hebt. Alles druipt weer van het ubisoft moraal en probeert maatschappelijk verantwoord te zijn, oa het verhaal. Dat is het hele ubisoft probleem, het moet lijkt het wel altijd weer zon game zijn dat als je papa meekijkt hij denkt, ok kan door de beugel je mag verder spelen zoon. Terwijl rockstar gewoon all out gaat zonder creatieve grenzen, een sandbox game hoort absurde dingen te hebben, vind ik.
Waarom geen hit mode waar je de opdracht krijgt iemand om te leggen met een beperkt wapen ofzo? Waarom grote letters midden in me beeld als ik online race en zo geen fuck zie, en waarom die outlines om andere autos heen, ben toch niet blind? Wat is het nut van de tailing 1v1 gebeuren? Zoveel matige design keuzes, wat eigenlijk (bijna) al ubisoft zijn games plaagt.
Na dik 40 uur gespeeld te hebben moet ik het puur baseert op de graphics een 8.3 geven (zonder goede graphics zou het een 7 zijn hooguit). Vandaag eens achter me bureau kruipen om met de muis een de decyper mode te spelen, ipv 360 controller.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Haha ja de NL vertaling is echt lachenRhizosis schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:49:
[...]
"Bendeschuilplaats"
Me pc specs staan hier: Inventaris
Misschien al beantwoord, maar... Ik denk dat die disconnects echt aan uplay liggen. Ik heb bijna geen enkele race kunnen uitrijden en ik heb dan ook een schijthekel aan die disconnects.Tokkes schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:33:
Schijtirritant zeg.
Totdat ik het gister eens vanaf de tablet heb kunnen spelen. Ik en maat doen zo een race, alles lijkt goed, ik doe wat acties op mijn tablet en uit het niets *disconnected*. 30 seconden later ofzo krijgt hij ook de melding disconnected. En we waren alle 2 nog online op teamspeak, dus internet was het probleem niet
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Gisteren even freeroam geprobeerd met een vriend van me..
Ik spawnde onzichtbaar, zag alleen een schaduw onder me van m'n poppetje, toen sprong ik op een motor en zag ik alleen m'n hoofd, wel geniaal om een keer te zien maar wel echt een afknapper
Ik spawnde onzichtbaar, zag alleen een schaduw onder me van m'n poppetje, toen sprong ik op een motor en zag ik alleen m'n hoofd, wel geniaal om een keer te zien maar wel echt een afknapper
Dit kan ik bevestigen. Splinter cell blacklist (ook uplay) werkt niet online met vmware adapters enabled.Ithric schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:36:
[...]
Control Panel - Network and Internet - Network and sharing Center - Change adapter settings
Dan alles buiten je gebruikte internet verbinding uitschakelen.
Dat is wat bij meerdere hielp, hopelijk werkt het voor je.
Weet bij mij zeker dat de poorten niet dichtzitten want ben al wel invaded en heb ook andere al invade maar Ubi heeft wel een potje van gemaakt heb nog nooit zoiets meegemaakt met welk spel dan ook. (maar goed)
Nog even iets. Veel bezitters van de digital deluxe edition van SC: Conviction op Steam kunnen niet met de server verbinden. Toen ik een nieuwe key kreeg die voor Uplay was kon ik wel verbinden. Dit is nog steeds niet opgelost.Bas81 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:27:
[...]
Dit kan ik bevestigen. Splinter cell blacklist (ook uplay) werkt niet online met vmware adapters enabled.
Beeld:Rhizosis schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:49:
[...]
"Bendeschuilplaats"
Resolutie: 2560x1440
Venster: Beeldvullend
V-Sync: Uit
Max buffered frames: 1
Textures: Normaal
Anti-aliasing: SMAA
Grafische Kwaliteit:
Mate van detail: Hoog
Schaduwen: Hoog
Reflecties: Hoog
Ambient occlusion: HBAO+ Hoog
Bewegingsonscherpte: Uit
Scherptediepte: Uit
Water: Hoog
Shader: Normaal
Maar ik ben nog aan het spelen met de settings om respectabele FPS te krijgen bij leuke kwaliteit.
Ik heb nog geen enkele online race of decryptie gedaan. Vind ik wel jammer, maar het wachten op spelers duurt zo verschrikkelijk lang en dan vind ik er nog een eens een...
Speel op de pc, voeg maar toe als je wilt: Uplay account: Curvaa (dubbel a)
Speel op de pc, voeg maar toe als je wilt: Uplay account: Curvaa (dubbel a)
PSN: Curvaa_
Je mag mij ook toevoegen mijn uplay account:
SHOP16BFFE47C
Ja, ik weet het stomme gezeik met uplay account naam.
SHOP16BFFE47C
Ja, ik weet het stomme gezeik met uplay account naam.
Gisteren maar eens online gespeeld met tobo/muis, raakte echt geen fluit met de xbox controller. Maar ook niet met de muis want er zon negative (althans zo voelt het) mouse acceleration in dat je er aardig ziek van wordt. Schieten gaat hooguit net wat beter dan de met de xbox controller.
Jammer want verder af en toe wel toffe actie online, afgezien van een gebrek een vette game modes.
Jammer want verder af en toe wel toffe actie online, afgezien van een gebrek een vette game modes.
Voor de mensen die ook mij online willen treffen om de multiplayer uit te buiten: AssassinRob007 (don't ask...)
'Curvaa' en 'SHOP16BFFE47C' heb ik zojuist al toegevoegd!
Nice, ik zie de invite. Ik heb jullie ook toegevoegd en geaccepteerd.
Ik zal vanmiddag en/of vanavond online zijn
PSN: Curvaa_
heb ook de bovenstaande mensen toegevoegd! mijn naam SpartaNL
mischien handig als we de volgende TS server gebruiken: http://www.bug-community.com/teamspeak/
er is op die TS ook een Watch_Dogs groep.
mischien handig als we de volgende TS server gebruiken: http://www.bug-community.com/teamspeak/
er is op die TS ook een Watch_Dogs groep.
Oh nice thanks! Ik zal vanavond ook even kijken. Eergisteren heb ik de NVIDIA GeForce Experience optimization te draaien, maar ben er nog niet laaiend enthousiast over...
In principe prima te spelen zonder framedrops, maar het moment dat je in een auto stapt dan is het einde zoek. Kan geen bocht nemen zonder drops.
CPU: i7 4771
GPU: INNO 3D iChill 780GTX 3GB
RAM: 16gb
Moederbord: Gigabyte UD-5H xxxxxx *Serie nummer even kwijt ^^ *
Heb jij ook last van frame drops tijdens het lopen? of alleen tijdens het rijden?
In principe prima te spelen zonder framedrops, maar het moment dat je in een auto stapt dan is het einde zoek. Kan geen bocht nemen zonder drops.
Heb jij ook last van frame drops tijdens het lopen? of alleen tijdens het rijden?
NoFearWizz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:16:
[...]
Beeld:
Resolutie: 2560x1440
Venster: Beeldvullend
V-Sync: Uit
Max buffered frames: 1
Textures: Normaal
Anti-aliasing: SMAA
Grafische Kwaliteit:
Mate van detail: Hoog
Schaduwen: Hoog
Reflecties: Hoog
Ambient occlusion: HBAO+ Hoog
Bewegingsonscherpte: Uit
Scherptediepte: Uit
Water: Hoog
Shader: Normaal
Maar ik ben nog aan het spelen met de settings om respectabele FPS te krijgen bij leuke kwaliteit.
Verwijderd
Dacht al dat dit aan mij lag, heeft iemand enig idee hoe dit kan/of er een fix voor is? Heb het spel gekocht maar kan nauwelijks in het verhaal komen omdat die negatieve mouse accelleration so verdomde irritant is, neemt alle pret weg.evilpin0 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:25:
Gisteren maar eens online gespeeld met tobo/muis, raakte echt geen fluit met de xbox controller. Maar ook niet met de muis want er zon negative (althans zo voelt het) mouse acceleration in dat je er aardig ziek van wordt. Schieten gaat hooguit net wat beter dan de met de xbox controller.

Heb dat zelf helaas ook, spel loopt te voet eigenlijk altijd rond de 55-75, stap ik in een snelle auto en rag ik wat kruis punten over dan dropt die ook tot 45. Echter rij ik rustig naar het kruispunt toe dan zit de fps weer op 60. Volgens mij komt het doordat de FOV ineens veel uitzoomt als je heel hard rijdt, waardoor er dus meer beeld is om te berekenen. Je zou de first person view kunnen proberen om te rijden, wat minder dropt zou moeten opleverenRhizosis schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:03:
Oh nice thanks! Ik zal vanavond ook even kijken. Eergisteren heb ik de NVIDIA GeForce Experience optimization te draaien, maar ben er nog niet laaiend enthousiast over...
[...]
Heb de singleplayer uitgespeeld op ultra (alleen level of detail of high), maar voor multiplayer speelt high een stuk soepeler (textures wel op ultra) en HBAO wel op hoogste (setting die vind ik het een van de grootse verschillen maakt).
@bluezye123
Dit is echt de meeste vreselijk neg mouse acc die ik ooit heb mee gemaakt. Verdomt irritant, heb het zelf maar geaccepteerd, vermoed dat het gedaan is om de controller spelers een kans te geven in multiplayer. Want met bv de sniper en muis is het feest voor de controller spelers snel afgelopen. Speel ook alleen met muis en tobo in decryption mode, de rest speel ik met de controller.
Dank ubisoft maar weer voor dit.
[ Voor 13% gewijzigd door evilpin0 op 03-06-2014 10:13 ]
Nou gisteren bleek Online eindelijk goed te werken, meerdere FreeRoam gedaan en hacking allemaal vrij vlot gegaan.
Gaf wel een leuke extra fibe aan de game alleen Free Roam zonder schieten op elkaar wordt snel saai. (beetje Grenade launcher iedereen de lucht in knallen is maar 10x leuk . :-p
Vanavond misschien eens met ongeveer 8 mensen een FreeRoam (Free-for-all/ Team battle) doen?
Gaf wel een leuke extra fibe aan de game alleen Free Roam zonder schieten op elkaar wordt snel saai. (beetje Grenade launcher iedereen de lucht in knallen is maar 10x leuk . :-p
Vanavond misschien eens met ongeveer 8 mensen een FreeRoam (Free-for-all/ Team battle) doen?
Johnyoufomoney op uplay. Lijkt me erg vet een freeroam DM.Ithric schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:14:
Verwijderd
Kan je dat instellen dan? bepaalde gamemodus? of hoe wil je dit bereiken?Ithric schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:14:
Nou gisteren bleek Online eindelijk goed te werken, meerdere FreeRoam gedaan en hacking allemaal vrij vlot gegaan.
ff googlen is vaak snellerVerwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:08:
[...]
Dacht al dat dit aan mij lag, heeft iemand enig idee hoe dit kan/of er een fix voor is? Heb het spel gekocht maar kan nauwelijks in het verhaal komen omdat die negatieve mouse accelleration so verdomde irritant is, neemt alle pret weg.
Ga naar; C\:Users\your username\Documents\My Games\Watch_Dogsfolder\ en open ‘GamerProfile.xml’ in notepad. Verander daar;
‘Sensitivity’ – van 0 naar 1.
‘UseMouseSmooth – van 1 naar 0.
‘Smoothness’ – van 1 naar 0.
Opslaan en spelen
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Als je wat verder had gelezen, had je gelezen dat dit niet het probleem oplostMeelobee schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:21:
[...]
ff googlen is vaak sneller
Ga naar; C\:Users\your username\Documents\My Games\Watch_Dogsfolder\ en open ‘GamerProfile.xml’ in notepad. Verander daar;
‘Sensitivity’ – van 0 naar 1.
‘UseMouseSmooth – van 1 naar 0.
‘Smoothness’ – van 1 naar 0.
Opslaan en spelen
Verwijderd
Inderdaad, was dit al tegen gekomen hahaevilpin0 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:24:
[...]
Als je wat verder had gelezen, had je gelezen dat dit niet het probleem oplost
Toch bedankt voor de hulp
Nou je hebt 2 verschillende modes in DM (wat ik weet), friendly en DM.evilpin0 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:15:
[...]
Johnyoufomoney op uplay. Lijkt me erg vet een freeroam DM.
Als genoeg mensen Online op DM hebben staan veranderd hij zover ik weet in een DM, nou zag ik in Uplay dat je ook mensen in een team kon zetten dus neem aan dat je daardoor ook een Team DM kan maken zo gezegd.
Meer weet ik ook niet, gewoon free-for-all lijkt me al gaaf.
Maar in deze stad heb je dan of 8 man nodig of een bepaald gebied aanmerken anders vind je elkaar nooit omdat de map geen enemy players laat zien zover ik weet.

op Johnyoufomoney kan ik geen player vinden.. klopt de naam wel?evilpin0 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:15:
[...]
Johnyoufomoney op uplay. Lijkt me erg vet een freeroam DM.
Macchill schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:36:
Voor de mensen die ook mij online willen treffen om de multiplayer uit te buiten: AssassinRob007 (don't ask...)
Ik zal vanavond online zijnCurva schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:04:
Nice, ik zie de invite. Ik heb jullie ook toegevoegd en geaccepteerd.
typo in me eigen nickspartacusNLD schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:25:
[...]
op Johnyoufomoney kan ik geen player vinden.. klopt de naam wel?
johnyoutofmoney
Ik beloof niks qua tijd (avond4daagse bij ons om de hoek, 'ff' lopen met de kleine grote man).NoFearWizz schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:28:
[...]
[...]
Ik zal vanavond online zijnben echt blij als ubisoft 'the username change' functie live zet
Ik ook niet, maar 90% zeker dat ik online ben vanavondMacchill schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:53:
[...]
Ik beloof niks qua tijd (avond4daagse bij ons om de hoek, 'ff' lopen met de kleine grote man).
Als we dan toch bezig zijn
Mijn nickname is "dafrenk". Waarschijnlijk ben ik vanavond ook weer online, al wilde ik eigenlijk weer wat verder met het verhaal. Het spel verleid je erg veel tot sidemissions
Ook maar Watch Dogs gespeeld. Eerste indruk is best aardig ben een beetje van alles aan het uitproberen.
Spel trekt behoorlijk aan je pc lijkt het. BF4 speel ik met ca 80-120fps op ultra en hier ligt alles stuk lager.
Heb een i5 4670K met r290x maar op ultra krijg ik toch best vaak last van framedrops. Op google las ik niet veel, behalve wat optimalisatie voor nvidia kaarten. Ik heb al de laatste beta driver 14.6. Iemand nog wat optimalisatie tips?? Als iemand me toe wil voegen op Uplay: Sn3gG3l. Heb zojuist al wat mensen uit het topic toegevoegd.
Spel trekt behoorlijk aan je pc lijkt het. BF4 speel ik met ca 80-120fps op ultra en hier ligt alles stuk lager.
Heb een i5 4670K met r290x maar op ultra krijg ik toch best vaak last van framedrops. Op google las ik niet veel, behalve wat optimalisatie voor nvidia kaarten. Ik heb al de laatste beta driver 14.6. Iemand nog wat optimalisatie tips?? Als iemand me toe wil voegen op Uplay: Sn3gG3l. Heb zojuist al wat mensen uit het topic toegevoegd.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ze zijn hard aan het werk voor een performance-patch voor PC. Komt binnenkort uit!
Verwijderd
Source?NoFearWizz schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:06:
Ze zijn hard aan het werk voor een performance-patch voor PC. Komt binnenkort uit!
Zou wel mooi zijn ^_^
Geweldig op die website!
Aiden stares down the road, looking for a patch.
Revive the guild!
Haha daar had ik nog overheen gelezen ook
Ik vraag me echt af wanneer ze de patch eruit gooien. Als ze daar nog weken mee wachten. Heb ik het spel al lang en breedt op 100% uitgespeelt. Ze moeten zulke dingen fixen voordat ze het spel uitgeven.
Verwijderd
Vandaag de DLC 'Watch Dogs Limited Asia Edition' gehad, maar krijg nergens gevonden wat deze DLC precies is.
Verwijderd
Ik had zonet een fixer contract waarbij ik iemands data moest downloaden (door achter de auto aan te rijden) en vervolgens moest ik 'm elimineren. Ik leek geen andere optie te hebben dan zo vaak mogelijk op de auto in te rammen maar dat was nog knap lastig... Ik had geen tijd om bijvoorbeeld uit te stappen en een bommetje onder z'n auto te gooien. Zijn er eigenlijk wel andere opties of is rammen (minutenlang...) het enige dat je kan doen?
Verder vermaak ik me PRIMA met dit spel: lekker veel te doen en elke keer weer anders (in tegenstelling tot wat ik hier vaak lees). Sommige andere games had ik tegen deze tijd allang uitgespeeld maar deze nog LANG niet!
Verder vermaak ik me PRIMA met dit spel: lekker veel te doen en elke keer weer anders (in tegenstelling tot wat ik hier vaak lees). Sommige andere games had ik tegen deze tijd allang uitgespeeld maar deze nog LANG niet!
Verwijderd
Ondanks alle problemen, met name voor AMD gebruikers toch maar de gok genomen en de game gekocht. Toen ik het opstarte, starte hij in een window van 1920x1080. Dit zette ik vervolgens op full screen. Zodra ik voor toepassen kies, is hij idd full screen maar loopt het hele spel vast. Via task manager afgesloten. Gebeurd steeds opnieuw. Uiteraard ben ik voorzien van de laatste drivers, patch en alles. Iemand die hetzelfde heeft gehad? Ik krijg het dus niet eens fatsoenlijk aan de praat
Gewoon de packs, start watch dogs, ga naar additional content en dan acquired content.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:35:
Vandaag de DLC 'Watch Dogs Limited Asia Edition' gehad, maar krijg nergens gevonden wat deze DLC precies is.
Daar staat in wat het is.
[ Voor 5% gewijzigd door ACC op 03-06-2014 20:53 ]
Je kan dus met stoplichten, bruggen of obstakels werken. Wanneer hij vast staat of geraakt wordt stop die en stapt die uit.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:48:
Ik had zonet een fixer contract waarbij ik iemands data moest downloaden (door achter de auto aan te rijden) en vervolgens moest ik 'm elimineren. Ik leek geen andere optie te hebben dan zo vaak mogelijk op de auto in te rammen maar dat was nog knap lastig... Ik had geen tijd om bijvoorbeeld uit te stappen en een bommetje onder z'n auto te gooien. Zijn er eigenlijk wel andere opties of is rammen (minutenlang...) het enige dat je kan doen?
Dit zal nu niet anders zijn gezien elke missie zowat het zelfde is alleen dan in een ander deel van de stad of ze rijden in een andere auto.
Dit vind ik wel echt een groooot nadeel van de game.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Ok, dank je. Ik had wel wat geprobeerd met bruggen etc. maar zonder succes.Famous schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:34:
[...]
Je kan dus met stoplichten, bruggen of obstakels werken. Wanneer hij vast staat of geraakt wordt stop die en stapt die uit.
Dit zal nu niet anders zijn gezien elke missie zowat het zelfde is alleen dan in een ander deel van de stad of ze rijden in een andere auto.
Dit vind ik wel echt een groooot nadeel van de game.
Ik heb nu nog maar twee fixer contracten gedaan maar ze waren wel anders: bij de eerste moest ik iemand in een auto ophalen, ontsnappen aan de polotie en ergens heen brengen. Nu moest ik een auto achtervolgen om data te downloaden om 'm vervolgens te elimineren. Zijn toch aardig verschillende missies. Maar ik zal eens kijken of de rest inderdaad alleen maar meer van hetzelfde is.
Er zit inderdaad wel herhaling in de diverse opdrachten maar bijvoorbeeld het 'overmeesteren' van die torens is elke keer toch echt wel anders en bij het hacken van laptops of andere zaken in huizen moet je ook elke keer op een andere manier je doel zien te bereiken, soms via camera's, soms door fysiek van hot naar her te lopen, etc. Vooralsnog vind ik het in ieder geval nog geen repetitief spel!
Ik moet wel zeggen dat dit mijn eerste soort game is in dit genre (rondlopen en rijden in een open wereld etc.): wellicht dat als je ale GTA's hebt gespeeld, dat je dan wat kieskeuriger bent.
Bij de fixer opdrachten zijn er zo uit m'n hoofd 4 verschillende soorten opdrachten. De rest van de side missions zijn altijd hetzelfde, al gaat de moeilijkheidsgraad na een tijdje wel omhoog.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:12:
[...]
Ok, dank je. Ik had wel wat geprobeerd met bruggen etc. maar zonder succes.
Ik heb nu nog maar twee fixer contracten gedaan maar ze waren wel anders: bij de eerste moest ik iemand in een auto ophalen, ontsnappen aan de polotie en ergens heen brengen. Nu moest ik een auto achtervolgen om data te downloaden om 'm vervolgens te elimineren. Zijn toch aardig verschillende missies. Maar ik zal eens kijken of de rest inderdaad alleen maar meer van hetzelfde is.
Er zit inderdaad wel herhaling in de diverse opdrachten maar bijvoorbeeld het 'overmeesteren' van die torens is elke keer toch echt wel anders en bij het hacken van laptops of andere zaken in huizen moet je ook elke keer op een andere manier je doel zien te bereiken, soms via camera's, soms door fysiek van hot naar her te lopen, etc. Vooralsnog vind ik het in ieder geval nog geen repetitief spel!
Ik moet wel zeggen dat dit mijn eerste soort game is in dit genre (rondlopen en rijden in een open wereld etc.): wellicht dat als je ale GTA's hebt gespeeld, dat je dan wat kieskeuriger bent.
Dat dit bij de side missions wat repetitief is maakt mij nog niet zoveel uit, maar helaas kom ik dezelfde aspecten ook weer tegen in de main quests. Het verschil is dat daar nog een verhaallijn overheen zit, waarvan het mij niet echt heeft kunnen overtuigen. Wat me dan ook tegenviel was dat voornamelijk in het begin de main quests erg kort zijn. Je rijd naar een plek, killt iedereen terplekke en hackt iets of iemand om vervolgens te ontsnappen aan je enemies. Missie klaar en herhaal dit proces nog eens 10 keer.
Ik had gehoopt dat er naast de main quests nog wat side quests waren met een eigen verhaallijn erin. Zo nu en dan kom je wat audio logs tegen, maar die horen dan weer bij het verhaallijn van de main quests. Hopelijk krijgen we nog wat meer variatie met toekomstige DLC's, al verwacht ik er niet heel veel van.
Ook mis ik een echte 'beloning' voor wanneer ik een side mission voldaan heb. Sure je krijgt wat xp en wat geld, maar aan de xp heb je voor je gevoel dan weer niks en na het uitspelen van het spel had ik nog zo'n 3 ton aan niet uitgegeven geld. Je kan er wat extra wapens mee kopen, maar door wat missies uit te spelen krijg je toch al genoeg wapens (waarvan je vaak niet eens doorhebt dat je een specifiek wapen unlocked hebt). Verder zijn er nog wat auto's te koop, maar vervolgens kan je om elke hoek wel een even goede auto vinden. Zo af en toe kocht ik nog wat chemicals, maar daar heb je ook geen kapitalen voor nodig.
Het is voor mij niet de top-game waar ik op gewacht heb. Het hele hack-gebeuren is een welkome afwisseling in het genre, maar voor m'n gevoel heeft ubisoft niet alles eruit gehaald wat er in zit. De graphics zijn dan wel weer goed. De MP heeft wel leuke aspecten erin zitten. Ik zal eens kijken hoeveel tijd ik hier nog in kan steken voordat dit ook repetitief aanvoelt. Voeg maar toe op uplay: Ultimatum90
Dit kan je denk ik beter vermelden in het Topic over problemen met Watch Dogs, dit gaat voornamelijk over gameplay etc. (zoals hierboven ook gemeld door een mod.)Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:48:
Gisteren avond weer goed vermaakt met Free Roam en Hacking, met gemixte resultaten.
Eentje liep ik eerst wat rond en ging daarna in een rijdende auto (in een file) zitten en schoof met de rest mee.
Hij scande toevallig mijn auto niet en de laatste 5 seconden vol burnout en nog wist hij me niet te vinden.
Ik vind het zo leuk om andere te zien rondrennen en zoeken naar je als je eigenlijk zo dichtbij bent.
Maar het is echt vaak moeilijker dan je denkt want heb ook wel eens gehad dat ik precies voor iemand stond en nog geen 30 seconden overleefde of voor het hacken al dood ben.

Hehe dat ken ik. Als ik gehacked wordt heb ik meestal binnen 20 seconden een kill. Ben slechts eenmaal succesvol gehackt.Ithric schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:23:
[...]
Dit kan je denk ik beter vermelden in het Topic over problemen met Watch Dogs, dit gaat voornamelijk over gameplay etc. (zoals hierboven ook gemeld door een mod.)
Gisteren avond weer goed vermaakt met Free Roam en Hacking, met gemixte resultaten.
Eentje liep ik eerst wat rond en ging daarna in een rijdende auto (in een file) zitten en schoof met de rest mee.
Hij scande toevallig mijn auto niet en de laatste 5 seconden vol burnout en nog wist hij me niet te vinden.![]()
Ik vind het zo leuk om andere te zien rondrennen en zoeken naar je als je eigenlijk zo dichtbij bent.
Maar het is echt vaak moeilijker dan je denkt want heb ook wel eens gehad dat ik precies voor iemand stond en nog geen 30 seconden overleefde of voor het hacken al dood ben.
Ik vind het erg irritant dat sommige mensen gelijk zien dat je iemand invade doordat ze focus gebruiken of het spel "pauzeren". Ze zitten gelijk ergens te schuilen waar ik nooit ongezien in kan komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Nfear op 04-06-2014 10:28 ]
^ Ik heb al zovaak gehad dat ze gelijk wisten dat ik in hun game zat, maar dat ze me niet konden profilen doordat ik als een idioot weg reed. Dan is het gewoon een kwestie van een goede plek zoeken om de hack te starten.
Ik ben gisteren 2 keer gehacked en beide keren had ik ze heel snel. Eentje nog voor dat hij mij kon hacken. Hij dacht met een snelle sport auto langzaam bij mij in de buurt te komen om mij te hacken, maar door het geluid draaide ik mij om en schoot met mijn AK een paar kogels door zijn hoofdje. Hoppa, gratis 100 punten. Dank u!
De tweede hack dacht er eentje zo slim te zijn om zich in het verkeer te mengen direct na het initiaten van de hack. De eerste die ik profile blijkt de hacker te zijn. Hij was op 1%. Auto klem gereden (zat nog in een auto) en ook vol lood gepompt.
Toch blijft het zelf hacken vele malen spannender. Vooral als ze zo dicht bij je zijn of ze je gewoon met profiler en al voorbij lopen. Geweldig.
Ik ben gisteren 2 keer gehacked en beide keren had ik ze heel snel. Eentje nog voor dat hij mij kon hacken. Hij dacht met een snelle sport auto langzaam bij mij in de buurt te komen om mij te hacken, maar door het geluid draaide ik mij om en schoot met mijn AK een paar kogels door zijn hoofdje. Hoppa, gratis 100 punten. Dank u!
De tweede hack dacht er eentje zo slim te zijn om zich in het verkeer te mengen direct na het initiaten van de hack. De eerste die ik profile blijkt de hacker te zijn. Hij was op 1%. Auto klem gereden (zat nog in een auto) en ook vol lood gepompt.
Toch blijft het zelf hacken vele malen spannender. Vooral als ze zo dicht bij je zijn of ze je gewoon met profiler en al voorbij lopen. Geweldig.
Kan je dit uitleggen? Als ik gehacked word en ik gebruik focus of ik pauzeer het spel, wat gebeurt er dan?NoFearz schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:27:
Ik vind het erg irritant dat sommige mensen gelijk zien dat je iemand invade doordat ze focus gebruiken of het spel "pauzeren". Ze zitten gelijk ergens te schuilen waar ik nooit ongezien in kan komen.
Bij pauze zie je op de achtergrond alles voortbewegen en bij focus gaat hij de meter drainen terwijl je even snel als normaal beweegt (en je ziet de blauwe tint rond het scherm)Tolgatg schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:49:
[...]
Kan je dit uitleggen? Als ik gehacked word en ik gebruik focus of ik pauzeer het spel, wat gebeurt er dan?
Dat weet ik, alleen wat is hier dan het voordeel voor degene die wordt gehacked?gangsta_playa schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:01:
[...]
Bij pauze zie je op de achtergrond alles voortbewegen en bij focus gaat hij de meter drainen terwijl je even snel als normaal beweegt (en je ziet de blauwe tint rond het scherm)
Mijn meest makkelijkste hack was dat ik boven op de tram rails ging staan, vanuit daaruit hackte en toen iets verder de rails op liep en gewoon bleef wachten, geen station in de buurt dus hij kon me ook niet afmaken hahaha
Nou normaal stopt het spel of werkt Focus wel.Tolgatg schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:10:
[...]
Dat weet ik, alleen wat is hier dan het voordeel voor degene die wordt gehacked?
Op die manier heeft de gehackte persoon al door dat er iemand in zijn game zit (om de hack te starten) voorddat je normaal de melding krijgt en kan zich hierop voorbereiden.
Hierdoor is de hacker het element van verassing kwijt en is het dus extra moeilijk.
Als ik trouwens gehackt wordt let ik ook op raar geparkeerde auto's of auto's die niet netjes aansluiten als normaal.
Meestal heb je ze dan heel snel want in een auto kunnen ze niet ontwijken en is het makkelijk aimen.
[ Voor 18% gewijzigd door Ithric op 04-06-2014 11:23 ]
Ik had iemand ook op zo een manier gehacked alleen zat ik toen in het terras van een gebouw en mijn enemy wist niet waar ik was omdat hij dacht dat ik in het gebouw binnen was geglitched, dus begon hij schoten te lossen op random civilians en het gebouw en ik zat daar rustig punten binnen te halen. Dit spel is echt grappig maar de laatste paar dagen niet echt kunnen spelen. Gelukkig kan ik vanavond er weer mee kloten.XzeroD schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:20:
Mijn meest makkelijkste hack was dat ik boven op de tram rails ging staan, vanuit daaruit hackte en toen iets verder de rails op liep en gewoon bleef wachten, geen station in de buurt dus hij kon me ook niet afmaken hahaha
Aaaaah, nou snap ik het, bedankt.Ithric schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:22:
[...]
Nou normaal stopt het spel of werkt Focus wel.
Op die manier heeft de gehackte persoon al door dat er iemand in zijn game zit (om de hack te starten) voorddat je normaal de melding krijgt en kan zich hierop voorbereiden.
Hierdoor is de hacker het element van verassing kwijt en is het dus extra moeilijk.
Als ik trouwens gehackt wordt let ik ook op raar geparkeerde auto's of auto's die niet netjes aansluiten als normaal.
Meestal heb je ze dan heel snel want in een auto kunnen ze niet ontwijken en is het makkelijk aimen.
Let op:
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen
Companion App:
Android
iPhone/iPad
Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen
Companion App:
Android
iPhone/iPad