Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Kan je het eens uitleggen?The_Worst schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:15:
[...]
Ok, ik was misschien iets te snel. Net voor het eerst iemand gehackt en het geeft toch wel een spanning.
Mijn eerste tegenspeler bevond zich in een steegje waar nauwelijks mensen liepen. Met wat moeite op een dak geklommen waar ik uit het zicht hem of haar kon hacken. Pff, en wat gingen die procenten traag... Wel gelukt gelukkig.
Dus jij kan hem zien op de map en hij jou niet? en hij moet constant in beweging blijven ofzo?
En ik dacht dat je hem ook neer kon schieten? althans ik dacht dat ik zoiets gezien had in een filmpje
PS4 versie voor € 41,90.
Verwijderd
Begrijpelijk, hopelijk wordt het snel geregeld .. succesknightvision schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:30:
[...]
Nee ze hebben geen Live chat meer! kan het niet vinden wel een ticket ingedient ! OOH wat zwaar irritant zeg!
Maar hij gooit je er regelmatig uit, vinden van games is niet altijd succesvol, service Ubisoft ligt er soms uit, etc.
Wel 1 game gewonnen..
... omdat de ander leavde / disconnecte.
Zodra je ervoor kiest om iemand te hacken, een keuze in je mobiele telefoon, dan word je in zijn spel geplaatst. Degene heeft dan nog niks door*, zodra je hem begint te profilen krijgt hij hier melding van. Hij ziet enkel een globale regio waar ik ben en elke 25%, van het hacken, wordt deze regio kleiner ofwel preciezer. Ik weet echter niet of hij kan winnnen door uit deze regio te komen of dat hij alleen kan winnen door mij uit te schakelen. Ik denk alleen het eerste.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:25:
[...]
Kan je het eens uitleggen?
Dus jij kan hem zien op de map en hij jou niet? en hij moet constant in beweging blijven ofzo?
En ik dacht dat je hem ook neer kon schieten? althans ik dacht dat ik zoiets gezien had in een filmpje
Als je dit speelt moet je wel bedenken dat jij eruit ziet als een NPC en dan moet jij je ook zo gedragen. Net begon een passant spontaan weg te rennen, neergeknalt en ja hoor, dit bleek een hacker te zijn.
* Er is een manier om sneller te ontdekken of iemand in je spel zit, let op dit geeft je een groter (oneerlijk) voordeel, waarschijnlijk een error by design:
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Spel is uitverkocht dus case wordt doorgestuurd naar backoffice.
Bedankt voor de PS3 versie waar ik geen ruk aan heb Wehkamp!
(Iemand toevallig PS4 Vigilante Edition ontvangen terwijl je een PS3 versie verwacht? Let's meet up!)
Verwijderd
Oh dat klinkt wel echt ontzettend vet .. nou nog maar 5 uurtjes en dan kunnen we op huis aanThe_Worst schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:47:
[...]
Zodra je ervoor kiest om iemand te hacken, een keuze in je mobiele telefoon, dan word je in zijn spel geplaatst. Degene heeft dan nog niks door*, zodra je hem begint te profilen krijgt hij hier melding van. Hij ziet enkel een globale regio waar ik ben en elke 25%, van het hacken, wordt deze regio kleiner ofwel preciezer. Ik weet echter niet of hij kan winnnen door uit deze regio te komen of dat hij alleen kan winnen door mij uit te schakelen. Ik denk alleen het eerste.
Als je dit speelt moet je wel bedenken dat jij eruit ziet als een NPC en dan moet jij je ook zo gedragen. Net begon een passant spontaan weg te rennen, neergeknalt en ja hoor, dit bleek een hacker te zijn.
* Er is een manier om sneller te ontdekken of iemand in je spel zit, let op dit geeft je een groter (oneerlijk) voordeel, waarschijnlijk een error by design:spoiler:Zodra iemand in je spel zit en je pauzeert het spel dan blijft de wereld in de achtergrond bewegen. (Multiplayer kan niet gepauzeerd worden) Als niemand in je spel zit, dan bevriest de wereld.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ah balen, thanks!The_Worst schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:08:
Zie hier alleen de optie voor aan of uit.
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Verwijderd
Die van mij was maar 15GBwhitey-d schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:10:
Wil geen risico op verlate deliveries of onbetrouwbare keys dus net maar gewoon besteld voor de volle prijs (€60) om direct op Origin te downloaden. Flinke game zeg, bijna 22Gb.
Is dit al actief? kan je al je vrienden 'intruden'spartacusNLD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:23:
mensen die mij in de game willen komen lastigvallen, come and get me![]()
naam: SpartaNL
PC neem ik aan?spartacusNLD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:23:
mensen die mij in de game willen komen lastigvallen, come and get me![]()
naam: SpartaNL
I don't know who you are... but i will find you... and hack you
(PS, Waar vind ik mijn online naam

Revive the guild!
Het was dus net een missie verderThe_Worst schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:17:
Krijg je vanzelf als je de campaign volgt.
Ik vind alleen steeds niemand om te hacken.
Ik heb btw een HD 7970 GHz OC BE en een fx8320 denk dat high wel moet lukken toch?
Dat is live!XzeroD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:39:
Inmiddels iedereen bovenstaand toegevoegd in de companion app, grappige hieraan is dat ik momenteel Basekid zie lopen op de map. Weet alleen niet of dit real is of gewoon computer gestuurd is, iemand een idee ?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Mindgames, I love it!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb vaak als ik alt+tab heb gebruikt en daarna het spel weer speel, dat alle gezichten zwart zijn geworden. Kom je dichtbij, dan is het zwart deels weg. Dit is verder ook op de gebouwen en straat zo. Herstart lost het probleem weer even op.glydoscoop schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:39:
Heeft er nog iemand al die raare graphics glitches, niet de gewoonlijke maar alles dubbel als een soort spook , een soort grijze laag van extra frames ofzo.
Ik heb btw een HD 7970 GHz OC BE en een fx8320 denk dat high wel moet lukken toch?
Probleem is dus alleen weg als je er kort met je neus bovenop gaat staan, maar op de weg of gebouw is het met 10cm erom heen gewoon zwart
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Sturen bij de goede autos is vrij soepel. Echt prima. Alleen het botsen is een beetje jammer. Alsof je in een trein rijdt
Ja, er zijn punten die GTA beter doet. Er zullen ook ongetwijfeld punten zijn waar WD het beter doet. Het zijn twee compleet verschillende spellen. Tenzij we nu open world games gaan vergelijken, maar dan zou je een spel als Assassin's Creed en Far Cry (om maar wat te noemen) ook mee moeten nemen. Bovendien denk ik niet dat veel mensen het erg vinden dat je geen lak op de muur achterlaat, bijvoorbeeld, of dat je in de ruiten geen echte reflectie ziet..
Verder… kan ik niet wachten totdat ik eindelijk thuis ben van 't werk om ook te gaan spelen downloaden. Voor iedereen die interesse heeft, m'n Uplay is DaantjeeuhMe
Je kunt vrijwel meteen spelen. Je moet echter wel eerst een patch downloaden van 90MB. Als je dat niet doet heb je de online functionaliteiten niet.J.Christ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:00:
Hoelang duurt de installatie van watch dogs op de PS4 ?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik hoop dat dit lukt want mijn psn store lag er net flink uit!Jackal131 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:16:
[...]
Je kunt vrijwel meteen spelen. Je moet echter wel eerst een patch downloaden van 90MB. Als je dat niet doet heb je de online functionaliteiten niet.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Maar die app werkt met zowel consoles als pc?
De vergelijking met GTA5 is toch best snel gemaakt, en dan valt echt op hoe goed de physics wel niet zijn in Rockstar games. Dat mis ik hier een beetje. Ik ga het spel vast wel ok vinden, ubisoft kan het want ik vond ac4 black flag EN mooi EN te gek om te spelen.
Komt wel goed maar de eerste indruk valt iets tegen qua speelplezier.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Maar verder is de gameplay erg leuk, het stealth aspect spreekt me wel aan, en de voertuigen sturen lekker. Het combatsysteem is wat mij betreft perfect en ook de extra gameplay elementen bevallen me prima.
amd driver update lijkt inderdaad wat verbetering te geven
toegevoegd! TS kunnen we de volgende gebruiken.. zal ff zorgend dat er een watchdogs kanaal komt.hupske schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:15:
Voor de PC: hupske1
Misschien een idee om dit aan de TS toe te voegen?
Nu eerst leren voor mijn herkansing voor vanavond
http://www.bug-community.com/teamspeak/
deze TS wordt vooral gebruikt voor BF4 en DayZ.. vrijwel alleen tweakers op die TS
mijn Uplay / Watch Dogs naam is: SpartaNL
[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 27-05-2014 14:50 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hebben ze ook al van gta5 gepikt.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:05:
Hoe heet die app? Lachen dat je ook vanaf je phone erop kunt
Daarmee kun je oa je hond trainen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
net gehaald, ben benieuwd! Net nog even de Gamekings.tv review bekeken, behoorlijk positief, ook die van t.net vond ik behoorlijk positief
Voor verdere opmerkingen over Uplay etc, ja de servers hebben het zwaar, de website is niet beschikbaar en de CToS app kan ook niet inloggen. Laten we het topic dus netjes houden.
[ Voor 75% gewijzigd door Chaoss op 27-05-2014 18:28 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
maar voor de rest erger ik me redelijk aan het invaden dat redelijk vaak gebeurd de laatste tijd
Verwijderd
is het bij andere ook zo?
UPlay heeft problemen ja, dat is bekend.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:52:
Ik moet uplay downloaden, maar Ik kan uplay site niet op. Steeds een foutmelding.
ja ik heb gemerkt dat mijn AA setting het probleem was, uit is het enigste dat werk waardoor het er niet meer uit ziet. verder wacht ik nog op de AMD driver hopen dat ik dan wel AA kan aanzetenhupske schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:52:
[...]
Ik heb vaak als ik alt+tab heb gebruikt en daarna het spel weer speel, dat alle gezichten zwart zijn geworden. Kom je dichtbij, dan is het zwart deels weg. Dit is verder ook op de gebouwen en straat zo. Herstart lost het probleem weer even op.
Probleem is dus alleen weg als je er kort met je neus bovenop gaat staan, maar op de weg of gebouw is het met 10cm erom heen gewoon zwart
Zojuist ook WD gekocht, maar als ik Uplay opstart, krijg ik ook een foutmelding over verbindingsfouten etc.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:52:
Ik moet uplay downloaden, maar Ik kan uplay site niet op. Steeds een foutmelding.
Ga het spel eerst nog een keer proberen anders maar wachten tot de nieuwe drivers op de amd site staan.
Wat ik ff niet snap, ik begin met 1200dollar, daarvan zet ik 1000 dollar in en houd er 200over.
De 3 cpu spelers zetten elk ook 1000dollar in. Ik win aan het einde de heads-up en pak al het geld dat op tafel ligt. Dus in theorie zou ik 4000dollar moeten krijgen want 4x1000=4000.
Volgens de game 'win' ik echter 3000dollar en telt hier mijn restgeld van 200 bij op, waardoor ik op een totaal van 3200 uitkom. Dit klopt natuurlijk niet omdat ik 3000 bij de 1200 zou moeten krijgen dus 4200. Lijkt me dus een bug in het spel?
PSN: proditaki specs
Misschien betaal je een hoop rake over het bedrag ? Geen idee hoe en waar je precies speelt maar misschien betaal je flink wat rake aan het huis ?Lord_Dain schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:14:
Heeft iemand hier al een potje gepokerd?
Wat ik ff niet snap, ik begin met 1200dollar, daarvan zet ik 1000 dollar in en houd er 200over.
De 3 cpu spelers zetten elk ook 1000dollar in. Ik win aan het einde de heads-up en pak al het geld dat op tafel ligt. Dus in theorie zou ik 4000dollar moeten krijgen want 4x1000=4000.
Volgens de game 'win' ik echter 3000dollar en telt hier mijn restgeld van 200 bij op, waardoor ik op een totaal van 3200 uitkom. Dit klopt natuurlijk niet omdat ik 3000 bij de 1200 zou moeten krijgen dus 4200. Lijkt me dus een bug in het spel?
Ja door bij instelling uplay de optie aan te vinken start in offlibe modus....dan laat je de uplay banner aan staan en dan start je de watchdogs.exeGhosty schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:30:
Kan iemand mij uitleggen svp hoe ik dat schijt Uplay uitzet?
Of dat ik iig mijn spelletje kan spelen?
Same #$%#$ als met Origin....ik haat echt dit soort "software" wat er voor zorgt dat ik niet eens mn spel kan spelen maar het word wel door je strot heen geduwt elke keer.
Geweldige game trouwens snap die heisa niet v verwachtingen! Alles max aan qua settings ik zeg genieten.
Stronkie in "[PC]WatchDogs Problemen"
topic gemaakt
Ik heb namelijk een boxed versie met de dvdtjes maar heb een PC zonder dvd drive, dus voordat ik een dvd-drive uit een andere pc sloop en installeer wil ik even checken of je uberhaupt kan spelen zonder dat je Uplay online moet hebben, ook i.v.m het activeren van je cdcode enz.
Als je geluk hebt. Persoonlijk krijg ik nu een error wanneer ik Uplay opstart. "Looking for updates" en dan "Uplay has detected an unrecoverable error and must shutdown".DVDemon schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:45:
Kan niet wachten om deze game te gaan spelen, maar op het moment is UPlay down. Is het mogelijk om het spel te installeren via de DVDs en dan vervolgens UPlay in offline modus draaien om het spel te spel?
Ik heb namelijk een boxed versie met de dvdtjes maar heb een PC zonder dvd drive, dus voordat ik een dvd-drive uit een andere pc sloop en installeer wil ik even checken of je uberhaupt kan spelen zonder dat je Uplay online moet hebben, ook i.v.m het activeren van je cdcode enz.
Het zal wel aan de drukte liggen.
Ik heb ook een uurtje kunnen spelen en ben best wel tevreden met het spel zelf. Het ziet er best goed uit, maar hier en daar een kleine hapering. Dit is echter niet heel erg storend vind ik.
Het schieten en stealth/hacken vind ik wel echt de sterkste punten, dan werkt gewoon goed. Het rijden is niet heel speciaal, maar toch blijf ik gniffelen wanneer je een horde politie achter je aan hebt en je hackt de weg barrière waar de politie vervolgens zich op kapot rijdt. Erg komisch.
Ja, hopelijk kunnen ze het een en ander nog een beetje oppoetsen qua FPS prestaties en dan ben ik een hele tevreden klant.
[ Voor 27% gewijzigd door Reuzekabouter op 27-05-2014 20:02 ]
Overigens wel een opmerking naar de Mods, ik keek net even naar het gta 5 topic, random pagina (page 36 volgens mij) werd geschreven in een slordige 26 minuten (40 post per per page). Dat is geen slowchat?
Nog een opmerking, voor het slotje kende dit topic bij mij 96 of 97 pagina waarin wat users stonden die ik wou toevoegen, maar na het slotje kon ik ze niet weer vinden?!
Uplay account: Jelte89
[ Voor 23% gewijzigd door Jelte,89 op 27-05-2014 20:07 ]
Revive the guild!

Android developer & dürüm-liefhebber
Ik speel met de X360 controller dus ik weet de toetsenbord-keys niet, maar ik gok Q of Tab?Mavamaarten schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:57:
Misschien een stomme vraag, maar wat is de key voor je weapon-wheel? Ik speel nu al een tijdje zonder dat ding gevonden te hebben, met 1-3 kan je wel wapens selecteren maar de key voor de weapon wheel staat nergens in settings
hyptonize schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:55:
Ik kom niet verder met een missie
spoiler:Ik ben bij die missie in de gevangenis (volgens mij de laatste missie van Act I) en ik zit nu bij die corrupt guards maar die heavy armored guard krijg ik maar niet kapot. Iemand tips?
hyptonize schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:55:
Ik kom niet verder met een missie
spoiler:Ik ben bij die missie in de gevangenis (volgens mij de laatste missie van Act I) en ik zit nu bij die corrupt guards maar die heavy armored guard krijg ik maar niet kapot. Iemand tips?
Verwijderd
Helemaal top dit: precies wat ik ervan verwachtte, eigenlijk!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 20:09 ]
Hoe draait het spel op kaarten met 2gig vram vs kaarten met meer vram?
Iemand al getest met 8 cpu cores vs 6, 4, 3?
Hoeveel ram gebruikt het spel op maximale settings?
Er staan een paar performance/benchmark reviews online maar ik zie het toch liever hier!
Ben benieuwd naar bovenstaande.
Hoe zit het nou met COOP op de pc, kun je met je vrienden in dezelfde server en gewoon free roamen?
Kun je alle gamecodes activeren (Pricewatch is veel goedkoper dan op Steam) op Steam en/of moet je dan alsnog Uplay gebruiken?
Al kom ik er ondertussen weer in.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
http://static2.ubi.com/download.uplay.com/
https://www.google.nl/#q=direct+x+11+downloadVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:28:
Waar download ik in godsnaam directx 11? O_O
voortaan graag normale google linkjes
[ Voor 15% gewijzigd door BM op 27-05-2014 20:37 ]
Btw, kunnen julli eme vertellen hoe jullie max frame buffering hebben ingestelt? Ik heb hem op 1 staan.
Ik heb nogal het idee dat dat de bedoeling van de game isLord_Dain schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:47:
Ik heb bij afspelen van de filmpjes/cinematics last van artifacts, meer mensen hier last van?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ja en nee. De artifacts komen lekker door de cutscenes heen, maar laten daarna ghosting achter, waardoor de rest van de cutscene er niet echt fraai uitziet. Ik denk dat dat ook weer niet de bedoeling is. Of is dat juist wel de bedoelingBeefHazard schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:49:
[...]
Ik heb nogal het idee dat dat de bedoeling van de game is
heb dit ook bij andere spellen gezien maar mijn ervaring is het activeren van Vsync de oplossing.Lord_Dain schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:50:
[...]
Ja en nee. De artifacts komen lekker door de cutscenes heen, maar laten daarna ghosting achter, waardoor de rest van de cutscene er niet echt fraai uitziet. Ik denk dat dat ook weer niet de bedoeling is. Of is dat juist wel de bedoeling?
Heb hem zelf inmiddels binenn en wordt nu geinstalleerd vanaf dvd hoop dat hij ook te spelen is zonder uplay want anders wordt het een avond vol ergenis vrees ik
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Specs 280x 3gb
3570k 4,5ghz
8gb ram
Catalyst 14.6 Bèta
hoe krijg je dat voor elkaarAlphaBlack_NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:57:
Speel hem hier prima op Ultra @ 1080p locken 30hz met TSMAA en alleen LoD op High. Met DS4tool op mijn Hdtv.
Specs 280x 3gb
3570k 4,5ghz
8gb ram
Catalyst 14.6 Bèta
R9 280X 3GB
I7 4770k @ 3,5ghz
8GB ram
en hij heeft er pittig veel moeite mee..
Apple
Niet doen dus.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Af en toe anders even proberen. Opeens deed hij het hier wel en ben nu aan het downloaden met een nette snelheid. Hiervoor vandaag iets van 5x geprobeerd met iedere dezelfde foutmelding.Mu.siQ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:26:
Mweh, ik kom nog steeds niet in uPlay. Beetje jammer dit. Nou ja, dan maar donderdag na verhuizing gaan spelen.
En nu? Ik heb hem zojuist daar gekocht, maar nog niet kunnen activeren.Killion schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:25:
Algemeen advies: Een digitale CD key via dealer NAXU levert een RUS versie van de game. Na contact met klanten service wordt je verwezen naar malafide websites om met behulp van een 'download improver' language packs te downloaden.
Niet doen dus.
Zie tot op heden nog geen WD kanaal op TS!spartacusNLD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:46:
[...]
toegevoegd! TS kunnen we de volgende gebruiken.. zal ff zorgend dat er een watchdogs kanaal komt.
http://www.bug-community.com/teamspeak/
deze TS wordt vooral gebruikt voor BF4 en DayZ.. vrijwel alleen tweakers op die TS
mijn Uplay / Watch Dogs naam is: SpartaNL
Aangezien iedereen zijn usernames hier neer pleurt:
Steam & uplay: timoerlemans
Xfire: drazerr
Uiteindelijk toch gedownload. (let op: ruim 1.7gig te downloaden) welke je vervolgens handmatig moet knippen plakken.pryth schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:29:
[...]
En nu? Ik heb hem zojuist daar gekocht, maar nog niet kunnen activeren.
Volgens de naxu medewerker is het de normaalste gang van zaken....
Ik heb een Geforce grafische kaart gekocht en als actie kreeg je hierbij een voucher voor Watch_Dogs.
Ik heb alle stappen doorgelopen en nu als ik bij Ubi Shop inlog, dan kan ik niet downloaden, maar staat er de volgende tekst:
Downloadinformatie
Start Uplay PC om je nieuwe game te spelen.
Je game verschijnt in de sectie GAMES.
Het kan even duren voor je game in deze sectie verschijnt.
Als ik naar games ga, dan staat die er echter niet tussen en ik heb nu geen idee hoe ik het eventueel handmatig zelf kan downloaden.
Ik hoop dat er hier iemand mij kan helpen, want ik wil dolgraag deze game gaan spelen!
Bedankt alvast.
ALs je zo qrcode gevonden hebben , dan moet je deze in het vizier brengen met een cameraBasekid schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:36:
Snapt iemand hoe de QR codes werken? ik richt de camera op de code maar ik kan geen Q drukken ofzo...
Of kijk hier.
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=264128318
[ Voor 7% gewijzigd door Stronkie op 27-05-2014 22:02 ]
Hier ook alles ultra 1080p en TSMAA. Draait echt lekker! Bijna geen fps drops. cat 14.4HardcorePCgamer schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:02:
[...]
hoe krijg je dat voor elkaarik heb een
R9 280X 3GB
I7 4770k @ 3,5ghz
8GB ram
en hij heeft er pittig veel moeite mee..
HD7970
i5 3570k 4,5ghz
8GB ram
Probeer die CPU snelheid eens wat op te krikken, misschien doet dat het 'm wel!
[ Voor 9% gewijzigd door Deagle op 27-05-2014 22:15 ]
nu welhyptonize schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:39:
[...]
Zie tot op heden nog geen WD kanaal op TS!
Aangezien iedereen zijn usernames hier neer pleurt:
Steam & uplay: timoerlemans
Xfire: drazerr
en ik heb je toegevoegd..
dus mensen die over watch dogs willen babbelen, kom op TS
ts.bug-community.com -> kanaal watch dogs
staat ergens onder aan in de lijst
en Uplay faalt weer hier
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 27-05-2014 22:21 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Gaat lekker met mn download..
[ Voor 22% gewijzigd door EG Mike op 27-05-2014 22:23 ]
Heb zojuist een playertable docs aangemaakt op Google docs. Ik heb het al verscheidene keren voorbij zien komen in dit topic dat mensen hun uplay name posten, maar da's niet handig.
Zal deze link ook in het console topic plaatsen.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
goed idee!! heb net mezelf toegevoegd..enira schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:22:
https://docs.google.com/s...JQH6NhWrkzgss8/edit#gid=0
Heb zojuist een playertable docs aangemaakt op Google docs. Ik heb het al verscheidene keren voorbij zien komen in dit topic dat mensen hun uplay name posten, maar da's niet handig.
Zal deze link ook in het console topic plaatsen.
Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen
Companion App:
Android
iPhone/iPad