Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Wat zien de video's er toch tof uit zeg. Heerlijk een stad gevoel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:15:
[...]

Ok, ik was misschien iets te snel. Net voor het eerst iemand gehackt en het geeft toch wel een spanning.

Mijn eerste tegenspeler bevond zich in een steegje waar nauwelijks mensen liepen. Met wat moeite op een dak geklommen waar ik uit het zicht hem of haar kon hacken. Pff, en wat gingen die procenten traag... Wel gelukt gelukkig. :9
Kan je het eens uitleggen? :P

Dus jij kan hem zien op de map en hij jou niet? en hij moet constant in beweging blijven ofzo? :p

En ik dacht dat je hem ook neer kon schieten? althans ik dacht dat ik zoiets gezien had in een filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:53
Ik weet niet of het al gemeld is maar Watch Dogs is ook bij de ING Rentepuntenwinkel te koop: https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6380366#77958

PS4 versie voor € 41,90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knightvision schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:30:
[...]

Nee ze hebben geen Live chat meer! kan het niet vinden wel een ticket ingedient ! OOH wat zwaar irritant zeg!
Begrijpelijk, hopelijk wordt het snel geregeld .. succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 15:00
Is die companion app al te downloaden dan? Ik kan hem nog nergens vinden op Google Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Google Play: Watch_Dogs Companion: ctOS

Maar hij gooit je er regelmatig uit, vinden van games is niet altijd succesvol, service Ubisoft ligt er soms uit, etc. :)

Wel 1 game gewonnen..
... omdat de ander leavde / disconnecte. ;(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
haha er zitten echt grappige bugs in. In het begin (ps4) versie, als je voor het eerst je hide out uit komt zie je een man zoenen met een hoertje. Als je dan een ding tegen die hoer aangooit, dan rent die boos weg. Maar de man gaat lekker verder met de muur :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:38

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:25:
[...]

Kan je het eens uitleggen? :P

Dus jij kan hem zien op de map en hij jou niet? en hij moet constant in beweging blijven ofzo? :p

En ik dacht dat je hem ook neer kon schieten? althans ik dacht dat ik zoiets gezien had in een filmpje
Zodra je ervoor kiest om iemand te hacken, een keuze in je mobiele telefoon, dan word je in zijn spel geplaatst. Degene heeft dan nog niks door*, zodra je hem begint te profilen krijgt hij hier melding van. Hij ziet enkel een globale regio waar ik ben en elke 25%, van het hacken, wordt deze regio kleiner ofwel preciezer. Ik weet echter niet of hij kan winnnen door uit deze regio te komen of dat hij alleen kan winnen door mij uit te schakelen. Ik denk alleen het eerste.

Als je dit speelt moet je wel bedenken dat jij eruit ziet als een NPC en dan moet jij je ook zo gedragen. Net begon een passant spontaan weg te rennen, neergeknalt en ja hoor, dit bleek een hacker te zijn.

* Er is een manier om sneller te ontdekken of iemand in je spel zit, let op dit geeft je een groter (oneerlijk) voordeel, waarschijnlijk een error by design:
spoiler:
Zodra iemand in je spel zit en je pauzeert het spel dan blijft de wereld in de achtergrond bewegen. (Multiplayer kan niet gepauzeerd worden) Als niemand in je spel zit, dan bevriest de wereld.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Nou dat wordt voor mij volgende week als het meezit dat ik kan spelen.
Spel is uitverkocht dus case wordt doorgestuurd naar backoffice.

Bedankt voor de PS3 versie waar ik geen ruk aan heb Wehkamp!
(Iemand toevallig PS4 Vigilante Edition ontvangen terwijl je een PS3 versie verwacht? Let's meet up!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:47:
[...]

Zodra je ervoor kiest om iemand te hacken, een keuze in je mobiele telefoon, dan word je in zijn spel geplaatst. Degene heeft dan nog niks door*, zodra je hem begint te profilen krijgt hij hier melding van. Hij ziet enkel een globale regio waar ik ben en elke 25%, van het hacken, wordt deze regio kleiner ofwel preciezer. Ik weet echter niet of hij kan winnnen door uit deze regio te komen of dat hij alleen kan winnen door mij uit te schakelen. Ik denk alleen het eerste.

Als je dit speelt moet je wel bedenken dat jij eruit ziet als een NPC en dan moet jij je ook zo gedragen. Net begon een passant spontaan weg te rennen, neergeknalt en ja hoor, dit bleek een hacker te zijn.

* Er is een manier om sneller te ontdekken of iemand in je spel zit, let op dit geeft je een groter (oneerlijk) voordeel, waarschijnlijk een error by design:
spoiler:
Zodra iemand in je spel zit en je pauzeert het spel dan blijft de wereld in de achtergrond bewegen. (Multiplayer kan niet gepauzeerd worden) Als niemand in je spel zit, dan bevriest de wereld.
Oh dat klinkt wel echt ontzettend vet .. nou nog maar 5 uurtjes en dan kunnen we op huis aan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Kan iemand confirmen dat je multiplayer niet alleen uit en aan kan zetten maar ook op friends only ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Zie hier alleen de optie voor aan of uit.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

The_Worst schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:08:
Zie hier alleen de optie voor aan of uit.
Ah balen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 20:02
Wil geen risico op verlate deliveries of onbetrouwbare keys dus net maar gewoon besteld voor de volle prijs (€60) om direct op Origin te downloaden. Flinke game zeg, bijna 22Gb.

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Waar kan ik de Online Contract Introduction vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Krijg je vanzelf als je de campaign volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 16:00

TRK

Weet iemand toevallig of de seasonpass al te downloaden/te kopen is op de psn store voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whitey-d schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:10:
Wil geen risico op verlate deliveries of onbetrouwbare keys dus net maar gewoon besteld voor de volle prijs (€60) om direct op Origin te downloaden. Flinke game zeg, bijna 22Gb.
Die van mij was maar 15GB :?
spartacusNLD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:23:
mensen die mij in de game willen komen lastigvallen, come and get me >:)
naam: SpartaNL
Is dit al actief? kan je al je vrienden 'intruden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

spartacusNLD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:23:
mensen die mij in de game willen komen lastigvallen, come and get me >:)
naam: SpartaNL
PC neem ik aan?

I don't know who you are... but i will find you... and hack you 8)

(PS, Waar vind ik mijn online naam 8)7 Ik speel altijd offline games)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
The_Worst schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:17:
Krijg je vanzelf als je de campaign volgt.
Het was dus net een missie verder :p

Ik vind alleen steeds niemand om te hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Laatst online: 23:59
Heeft er nog iemand al die raare graphics glitches, niet de gewoonlijke maar alles dubbel als een soort spook , een soort grijze laag van extra frames ofzo.
Ik heb btw een HD 7970 GHz OC BE en een fx8320 denk dat high wel moet lukken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Inmiddels iedereen bovenstaand toegevoegd in de companion app, grappige hieraan is dat ik momenteel Basekid zie lopen op de map. Weet alleen niet of dit real is of gewoon computer gestuurd is, iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
XzeroD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:39:
Inmiddels iedereen bovenstaand toegevoegd in de companion app, grappige hieraan is dat ik momenteel Basekid zie lopen op de map. Weet alleen niet of dit real is of gewoon computer gestuurd is, iemand een idee ?
Dat is live!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Ik snap niet dat mensen het intruden uitzetten. Maakt het erg leuk.

Mindgames, I love it!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:07

Hupske

AFCA

glydoscoop schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:39:
Heeft er nog iemand al die raare graphics glitches, niet de gewoonlijke maar alles dubbel als een soort spook , een soort grijze laag van extra frames ofzo.
Ik heb btw een HD 7970 GHz OC BE en een fx8320 denk dat high wel moet lukken toch?
Ik heb vaak als ik alt+tab heb gebruikt en daarna het spel weer speel, dat alle gezichten zwart zijn geworden. Kom je dichtbij, dan is het zwart deels weg. Dit is verder ook op de gebouwen en straat zo. Herstart lost het probleem weer even op.

Probleem is dus alleen weg als je er kort met je neus bovenop gaat staan, maar op de weg of gebouw is het met 10cm erom heen gewoon zwart :9

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
Wat zeurden mensen eigenlijkomhet rijden? De meeste a uto's sturen prima. Zelfs meer dan prima. Een kleine auto kan je makkelijk mee sturen. Een muscle car wil de bocht niet door.

Sturen bij de goede autos is vrij soepel. Echt prima. Alleen het botsen is een beetje jammer. Alsof je in een trein rijdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Ik vond dat filmpje waarin GTAV en WD vergeleken werden nogal gaar…

Ja, er zijn punten die GTA beter doet. Er zullen ook ongetwijfeld punten zijn waar WD het beter doet. Het zijn twee compleet verschillende spellen. Tenzij we nu open world games gaan vergelijken, maar dan zou je een spel als Assassin's Creed en Far Cry (om maar wat te noemen) ook mee moeten nemen. Bovendien denk ik niet dat veel mensen het erg vinden dat je geen lak op de muur achterlaat, bijvoorbeeld, of dat je in de ruiten geen echte reflectie ziet..

Verder… kan ik niet wachten totdat ik eindelijk thuis ben van 't werk om ook te gaan spelen downloaden. Voor iedereen die interesse heeft, m'n Uplay is DaantjeeuhMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
J.Christ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:00:
Hoelang duurt de installatie van watch dogs op de PS4 ?
Je kunt vrijwel meteen spelen. Je moet echter wel eerst een patch downloaden van 90MB. Als je dat niet doet heb je de online functionaliteiten niet.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Jackal131 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:16:
[...]

Je kunt vrijwel meteen spelen. Je moet echter wel eerst een patch downloaden van 90MB. Als je dat niet doet heb je de online functionaliteiten niet.
Ik hoop dat dit lukt want mijn psn store lag er net flink uit!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Zo net ff de app geprobeerd op mn iPad, gewoon mn eerste potje gewonnen haha :P
Maar die app werkt met zowel consoles als pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Vanochtend het spel voor de ps4 gehaald en na 2 kleine spelsessies pakt het mij nog niet zo. Het ziet er wat minder uit dan je mag verwachten soms (gelukkig ben ik niet zo een zeur wat dat betreft) en het speelt wat .. tjah stroef? Ik heb in ieder geval nog weinig lol met het autorijden. Het is ook frustrerend som om de politie af te schudden, en het is ook niet goed duidelijk wat je moet doen (er is erg veel te doen, maar wat eerst).

De vergelijking met GTA5 is toch best snel gemaakt, en dan valt echt op hoe goed de physics wel niet zijn in Rockstar games. Dat mis ik hier een beetje. Ik ga het spel vast wel ok vinden, ubisoft kan het want ik vond ac4 black flag EN mooi EN te gek om te spelen.
Komt wel goed maar de eerste indruk valt iets tegen qua speelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Iemand die een Google document wil aanmaken waar spelers hun naam kunnen achterlaten per platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Weet iemand of de PS4 versie remoteplay heeft voor de psVita?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb er nu even mee lopen spelen en ik moet zeggen dat ik de game erg leuk vind. Grafisch valt ie me in die zin tegen dat als je overdag speelt het niet veel verschil is met een GTAV. Dan is het of heel knap wat Rockstar er nog uit heeft weten te persen of het valt gewoon een beetje tegen van Ubisoft. Zal wel een combinatie van beide zijn. Als het begint te regenen en het word nacht in de game dan zie je wel de kracht van next-gen tot uiting komen. Verder heb ik niet één framedrop gezien. En ik heb het al best druk gehad :)

Maar verder is de gameplay erg leuk, het stealth aspect spreekt me wel aan, en de voertuigen sturen lekker. Het combatsysteem is wat mij betreft perfect en ook de extra gameplay elementen bevallen me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
http://www.twitch.tv/brackpc streaming pc atm

amd driver update lijkt inderdaad wat verbetering te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
Snapt iemand hoe de QR codes werken? ik richt de camera op de code maar ik kan geen Q drukken ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

hupske schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:15:
Voor de PC: hupske1

Misschien een idee om dit aan de TS toe te voegen?

Nu eerst leren voor mijn herkansing voor vanavond |:(
toegevoegd! TS kunnen we de volgende gebruiken.. zal ff zorgend dat er een watchdogs kanaal komt.
http://www.bug-community.com/teamspeak/

deze TS wordt vooral gebruikt voor BF4 en DayZ.. vrijwel alleen tweakers op die TS

mijn Uplay / Watch Dogs naam is: SpartaNL

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 27-05-2014 14:50 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:05:
Hoe heet die app? Lachen dat je ook vanaf je phone erop kunt
Hebben ze ook al van gta5 gepikt. :+
Daarmee kun je oa je hond trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 10:19
Meh, netjes game geactiveerd in Uplay, game showed niet onder My games en als ik opnieuw activeer zegt ie dat de code reeds in gebruik is. Zijn de servers soms aan het doodgaan daar bij uPlay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Ik heb nu 2 keer gewaarschuwd dat slowchat niet de bedoeling is. Inhoudelijk praten over de game prima, maar dat gebeurd nu amper.
Voor nu eventjes dicht om de boel te laten afkoelen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Bart Smit heeft Watch_Dogs voor 58 in de winkel liggen :)

net gehaald, ben benieuwd! Net nog even de Gamekings.tv review bekeken, behoorlijk positief, ook die van t.net vond ik behoorlijk positief :)

Voor verdere opmerkingen over Uplay etc, ja de servers hebben het zwaar, de website is niet beschikbaar en de CToS app kan ook niet inloggen. Laten we het topic dus netjes houden. :)

[ Voor 75% gewijzigd door Chaoss op 27-05-2014 18:28 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Okay, dat gaan we dus nog een keer opnieuw proberen :)

Vanaf nu is dit topic voor de PC versie van Watch Dogs!. Voor de console versie kun je hier terecht: [Console] Watch Dogs

Even voor de duidelijkheid. Slow chat is niet gewenst!
Posts als: 'ik heb 'm eindelijk' of 'waarom kan ik nog niet downloaden' voegen niks toe aan dit topic en willen we daarom niet zien.

UPlay heeft op dit moment problemen, dus dat hoeft ook niet continu gemeld te worden :)

Happy gaming!

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 27-05-2014 18:39 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:28

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Laatst online: 15-09 14:27
en de modbreak danwel de topic warning lezen was te moeilijk?

[ Voor 75% gewijzigd door BM op 27-05-2014 18:48 ]

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Wat ik wel jammer vind is dat er geen echte side missions met verhaal. Ongeveer alles is variatie op "unlock dit" of "ren 100m achter een mannetje aan om de crime te stoppen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 19:12
Wat een heerlijke game! Het rijdt prima, het schiet prima en het hackt ook prima. Ik was voor vanmorgen een beetje minder enthousiast geworden door sommige reacties die ik hier las, maar na hem zelf gespeeld te hebben ben ik helemaal om, wat een game. En wat een graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
jammer dat er dan net tijdens de spits van de game een slot op wordt gegooid dacht dat - Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst juist sfeer meebracht net als slowchat! ?????. maak anders voortaan een geef je mening topic. en dan een klets maar raak watch dogs topic.

maar voor de rest erger ik me redelijk aan het invaden dat redelijk vaak gebeurd de laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet uplay downloaden, maar Ik kan uplay site niet op. Steeds een foutmelding.
is het bij andere ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
  • Laatst online: 16-09 19:12
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:52:
Ik moet uplay downloaden, maar Ik kan uplay site niet op. Steeds een foutmelding.
UPlay heeft problemen ja, dat is bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
uplay lijkt door de launch wat issues te hebben, mijn saves kunnen niet gesynct worden en in de app verdwijnt de reclame ook soms. Dus denk dat het inderdaad bij uplay ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
hupske schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:52:
[...]

Ik heb vaak als ik alt+tab heb gebruikt en daarna het spel weer speel, dat alle gezichten zwart zijn geworden. Kom je dichtbij, dan is het zwart deels weg. Dit is verder ook op de gebouwen en straat zo. Herstart lost het probleem weer even op.

Probleem is dus alleen weg als je er kort met je neus bovenop gaat staan, maar op de weg of gebouw is het met 10cm erom heen gewoon zwart :9
ja ik heb gemerkt dat mijn AA setting het probleem was, uit is het enigste dat werk waardoor het er niet meer uit ziet. verder wacht ik nog op de AMD driver hopen dat ik dan wel AA kan aanzeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-08 15:27
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:52:
Zojuist ook WD gekocht, maar als ik Uplay opstart, krijg ik ook een foutmelding over verbindingsfouten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
Problemen met PS4 pre-order Watch dogs, las dat je gewoon je pre-order moest annuleren en opnieuw kopen, ik doe dat..heb ik de ps3 versie besteld ! :( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Zojuist Watch Dogs geinstalleerd op PC. Afgelopen dagen al een beetje rond kunnen wandelen in het virtuele Chicago vermomd als piraat.. uhum... enfin.. nu ligt Uplay er dus uit zoals bekend is, maar dat betekend dat ik mijn exemplaar dus niet kan activeren. Betekend dit dat ik het spel nu simpelweg niet kan spelen? of is er een manier om toch te activeren en desnoods offline te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:28

nFo

Mediamarkt kost de game € 39,- voor de pc.€ 49,- de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmm, net ff opgestart maar last van grafische glitsches (of hoort dat zo in het begin ;) ) zijn die nieuwe amd drivers alleen van guru te downloaden?, net gedaan namelijk maar kreeg een avg detectie zzzz

Ga het spel eerst nog een keer proberen anders maar wachten tot de nieuwe drivers op de amd site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Er zitten wel aardig wat "glitches" in het begin van de game, maar die horen erbij ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Heeft iemand hier al een potje gepokerd?

Wat ik ff niet snap, ik begin met 1200dollar, daarvan zet ik 1000 dollar in en houd er 200over.

De 3 cpu spelers zetten elk ook 1000dollar in. Ik win aan het einde de heads-up en pak al het geld dat op tafel ligt. Dus in theorie zou ik 4000dollar moeten krijgen want 4x1000=4000.

Volgens de game 'win' ik echter 3000dollar en telt hier mijn restgeld van 200 bij op, waardoor ik op een totaal van 3200 uitkom. Dit klopt natuurlijk niet omdat ik 3000 bij de 1200 zou moeten krijgen dus 4200. Lijkt me dus een bug in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Over geld gesproken... je sprokkelt echt zoo snel geld bij elkaar via dat hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Laatst online: 15-09 14:27
Kan ik het spel ook zonder Uplay opstaren? Uplay wil bij mij niet eens opstarten, noch kan ik de site benaderen om een nieuwe versie te downloaden :(

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Lord_Dain schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:14:
Heeft iemand hier al een potje gepokerd?

Wat ik ff niet snap, ik begin met 1200dollar, daarvan zet ik 1000 dollar in en houd er 200over.

De 3 cpu spelers zetten elk ook 1000dollar in. Ik win aan het einde de heads-up en pak al het geld dat op tafel ligt. Dus in theorie zou ik 4000dollar moeten krijgen want 4x1000=4000.

Volgens de game 'win' ik echter 3000dollar en telt hier mijn restgeld van 200 bij op, waardoor ik op een totaal van 3200 uitkom. Dit klopt natuurlijk niet omdat ik 3000 bij de 1200 zou moeten krijgen dus 4200. Lijkt me dus een bug in het spel?
Misschien betaal je een hoop rake over het bedrag ? Geen idee hoe en waar je precies speelt maar misschien betaal je flink wat rake aan het huis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Ghosty schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:30:
Kan iemand mij uitleggen svp hoe ik dat schijt Uplay uitzet?
Of dat ik iig mijn spelletje kan spelen?
Same #$%#$ als met Origin....ik haat echt dit soort "software" wat er voor zorgt dat ik niet eens mn spel kan spelen maar het word wel door je strot heen geduwt elke keer.
Ja door bij instelling uplay de optie aan te vinken start in offlibe modus....dan laat je de uplay banner aan staan en dan start je de watchdogs.exe

Geweldige game trouwens snap die heisa niet v verwachtingen! Alles max aan qua settings ik zeg genieten.

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Voor problemen met de PC versie van Watchdogs heb ik dit:

Stronkie in "[PC]WatchDogs Problemen"

topic gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDemon
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
Kan niet wachten om deze game te gaan spelen, maar op het moment is UPlay down. Is het mogelijk om het spel te installeren via de DVDs en dan vervolgens UPlay in offline modus draaien om het spel te spel?

Ik heb namelijk een boxed versie met de dvdtjes maar heb een PC zonder dvd drive, dus voordat ik een dvd-drive uit een andere pc sloop en installeer wil ik even checken of je uberhaupt kan spelen zonder dat je Uplay online moet hebben, ook i.v.m het activeren van je cdcode enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
DVDemon schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:45:
Kan niet wachten om deze game te gaan spelen, maar op het moment is UPlay down. Is het mogelijk om het spel te installeren via de DVDs en dan vervolgens UPlay in offline modus draaien om het spel te spel?

Ik heb namelijk een boxed versie met de dvdtjes maar heb een PC zonder dvd drive, dus voordat ik een dvd-drive uit een andere pc sloop en installeer wil ik even checken of je uberhaupt kan spelen zonder dat je Uplay online moet hebben, ook i.v.m het activeren van je cdcode enz.
Als je geluk hebt. Persoonlijk krijg ik nu een error wanneer ik Uplay opstart. "Looking for updates" en dan "Uplay has detected an unrecoverable error and must shutdown".

Het zal wel aan de drukte liggen.

Ik heb ook een uurtje kunnen spelen en ben best wel tevreden met het spel zelf. Het ziet er best goed uit, maar hier en daar een kleine hapering. Dit is echter niet heel erg storend vind ik.

Het schieten en stealth/hacken vind ik wel echt de sterkste punten, dan werkt gewoon goed. Het rijden is niet heel speciaal, maar toch blijf ik gniffelen wanneer je een horde politie achter je aan hebt en je hackt de weg barrière waar de politie vervolgens zich op kapot rijdt. Erg komisch.

Ja, hopelijk kunnen ze het een en ander nog een beetje oppoetsen qua FPS prestaties en dan ben ik een hele tevreden klant.

[ Voor 27% gewijzigd door Reuzekabouter op 27-05-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik kom niet verder met een missie :'(

spoiler:
Ik ben bij die missie in de gevangenis (volgens mij de laatste missie van Act I) en ik zit nu bij die corrupt guards maar die heavy armored guard krijg ik maar niet kapot. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Ik heb de gecrackte gedraaid op ultra, bij de legale versie krijg ik veel mist... ik weet niet precies het te omschrijven, maar mn beeld word vastgezet, en dat wat ik dan zie, word wazig weergeven als ik om me heen kijk... probleem word minder als ik em terugzet naar medium/low. Hardware is 12gb ram, 3gb R9 270 en een AMD FX-8350

Overigens wel een opmerking naar de Mods, ik keek net even naar het gta 5 topic, random pagina (page 36 volgens mij) werd geschreven in een slordige 26 minuten (40 post per per page). Dat is geen slowchat?

Nog een opmerking, voor het slotje kende dit topic bij mij 96 of 97 pagina waarin wat users stonden die ik wou toevoegen, maar na het slotje kon ik ze niet weer vinden?!

Uplay account: Jelte89

[ Voor 23% gewijzigd door Jelte,89 op 27-05-2014 20:07 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 20-09 17:18

Mavamaarten

Omdat het kan!

Misschien een stomme vraag, maar wat is de key voor je weapon-wheel? Ik speel nu al een tijdje zonder dat ding gevonden te hebben, met 1-3 kan je wel wapens selecteren maar de key voor de weapon wheel staat nergens in settings :/

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Mavamaarten schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:57:
Misschien een stomme vraag, maar wat is de key voor je weapon-wheel? Ik speel nu al een tijdje zonder dat ding gevonden te hebben, met 1-3 kan je wel wapens selecteren maar de key voor de weapon wheel staat nergens in settings :/
Ik speel met de X360 controller dus ik weet de toetsenbord-keys niet, maar ik gok Q of Tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 16:18
hyptonize schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:55:

spoiler:
Ik ben bij die missie in de gevangenis (volgens mij de laatste missie van Act I) en ik zit nu bij die corrupt guards maar die heavy armored guard krijg ik maar niet kapot. Iemand tips?
spoiler:
Met de shotgun op z'n kop richten alleen. En vroegtijdig schuilen achter de uiterste pilaren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
hyptonize schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:55:

spoiler:
spoiler:
Goed raak schieten werkte bij mij, misschien op ze kop mikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon niet inloggen dus heb maar ff zonder online verbinding gespeeld: ik heb in de game online sowieso uit. Maar jaaaaaaa wat een lekker spel, zeg! Top! De sfeer is prachtig, het rondneuzen, dingen die je kan doen, etc. Zonet een toren gehacked en de beveiliging van een gebouw omzeild: was allemaal best even puzzelen van hoe en wat en waar maar als het dan lukt is het echt leuk! Op zich zou ik wel een soort van handleiding kunnen gebruiken (mss staat er ergens een pdf in een map...?) maar op zich werkt het ook wel als je zelf wat dingen probeert. Ook al een fixer opdracht volbracht. Het is echt van alles en nog wat wat je kan doen! Ik ben hier wel ff zoet mee, vooral omdat ik per dag niet heel veel tijd heb, maar da's niet erg want dan wordt je het ook niet snel zat.

Helemaal top dit: precies wat ik ervan verwachtte, eigenlijk! :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 14:49
Net een goed uur gespeeld. Toffe game, maar speelt niet lekker. Hij heeft nogal last van stuttering (low of ultra maakt niet uit, pc zou makkelijk ultra aan moeten kunnen) en het rijden met auto's vindt ik al helemaal drama. Ik wacht wel tot ze het 1 en ander gepatched hebben want dit bederft nogal gameplay voor mij. Erg jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:20

HugoBoss1985

Xenotech

Even wat anders tussendoor:

Hoe draait het spel op kaarten met 2gig vram vs kaarten met meer vram?
Iemand al getest met 8 cpu cores vs 6, 4, 3?
Hoeveel ram gebruikt het spel op maximale settings?

Er staan een paar performance/benchmark reviews online maar ik zie het toch liever hier!

Ben benieuwd naar bovenstaande.

Hoe zit het nou met COOP op de pc, kun je met je vrienden in dezelfde server en gewoon free roamen?

Kun je alle gamecodes activeren (Pricewatch is veel goedkoper dan op Steam) op Steam en/of moet je dan alsnog Uplay gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Sjongejonge. Uplay.com server gehackt op release date Watch Dogs? :+

Al kom ik er ondertussen weer in.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar download ik in godsnaam directx 11? O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Mensen die de uplay launcher niet konden downloaden, hier een officiele mirrior van Ubisoft.

http://static2.ubi.com/download.uplay.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Laatst online: 19-09 21:50
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:28:
Waar download ik in godsnaam directx 11? O_O
https://www.google.nl/#q=direct+x+11+download

voortaan graag normale google linkjes

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 27-05-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik heb bij afspelen van de filmpjes/cinematics last van artifacts, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Weet iemand of ubisoft binnenkort van plan is een patch uit te brengen voor watchdogs? En of daar toevallig ook wat preformance verbeteringen in zullen zitten? Het loop tniet heel verkeerd. Maar het voelt toch niet super smooth ofzo.
Btw, kunnen julli eme vertellen hoe jullie max frame buffering hebben ingestelt? Ik heb hem op 1 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:09
Lord_Dain schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:47:
Ik heb bij afspelen van de filmpjes/cinematics last van artifacts, meer mensen hier last van?
Ik heb nogal het idee dat dat de bedoeling van de game is ;)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
BeefHazard schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:49:
[...]

Ik heb nogal het idee dat dat de bedoeling van de game is ;)
Ja en nee. De artifacts komen lekker door de cutscenes heen, maar laten daarna ghosting achter, waardoor de rest van de cutscene er niet echt fraai uitziet. Ik denk dat dat ook weer niet de bedoeling is. Of is dat juist wel de bedoeling :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

Lord_Dain schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:50:
[...]

Ja en nee. De artifacts komen lekker door de cutscenes heen, maar laten daarna ghosting achter, waardoor de rest van de cutscene er niet echt fraai uitziet. Ik denk dat dat ook weer niet de bedoeling is. Of is dat juist wel de bedoeling :P ?
heb dit ook bij andere spellen gezien maar mijn ervaring is het activeren van Vsync de oplossing.
Heb hem zelf inmiddels binenn en wordt nu geinstalleerd vanaf dvd hoop dat hij ook te spelen is zonder uplay want anders wordt het een avond vol ergenis vrees ik

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Speel hem hier prima op Ultra @ 1080p locken 30hz met TSMAA en alleen LoD op High. Met DS4tool op mijn Hdtv.

Specs 280x 3gb
3570k 4,5ghz
8gb ram
Catalyst 14.6 Bèta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardcorePCgamer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-12-2020
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:57:
Speel hem hier prima op Ultra @ 1080p locken 30hz met TSMAA en alleen LoD op High. Met DS4tool op mijn Hdtv.

Specs 280x 3gb
3570k 4,5ghz
8gb ram
Catalyst 14.6 Bèta
hoe krijg je dat voor elkaar :o ik heb een
R9 280X 3GB
I7 4770k @ 3,5ghz
8GB ram

en hij heeft er pittig veel moeite mee..

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Ook de laatste bèta driver van vandaag? en mischien ff overclocken heb ik nu ook speciaal gedaan omdat het zo kut geoptimaliseerd is. Met andere spellen nooit cpu problemen gehad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Algemeen advies: Een digitale CD key via dealer NAXU levert een RUS versie van de game. Na contact met klanten service wordt je verwezen naar malafide websites om met behulp van een 'download improver' language packs te downloaden.

Niet doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mweh, ik kom nog steeds niet in uPlay. Beetje jammer dit. Nou ja, dan maar donderdag na verhuizing gaan spelen.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mu.siQ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:26:
Mweh, ik kom nog steeds niet in uPlay. Beetje jammer dit. Nou ja, dan maar donderdag na verhuizing gaan spelen.
Af en toe anders even proberen. Opeens deed hij het hier wel en ben nu aan het downloaden met een nette snelheid. Hiervoor vandaag iets van 5x geprobeerd met iedere dezelfde foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Killion schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:25:
Algemeen advies: Een digitale CD key via dealer NAXU levert een RUS versie van de game. Na contact met klanten service wordt je verwezen naar malafide websites om met behulp van een 'download improver' language packs te downloaden.

Niet doen dus.
En nu? Ik heb hem zojuist daar gekocht, maar nog niet kunnen activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

spartacusNLD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:46:
[...]

toegevoegd! TS kunnen we de volgende gebruiken.. zal ff zorgend dat er een watchdogs kanaal komt.
http://www.bug-community.com/teamspeak/

deze TS wordt vooral gebruikt voor BF4 en DayZ.. vrijwel alleen tweakers op die TS

mijn Uplay / Watch Dogs naam is: SpartaNL
Zie tot op heden nog geen WD kanaal op TS!

Aangezien iedereen zijn usernames hier neer pleurt:

Steam & uplay: timoerlemans
Xfire: drazerr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
pryth schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:29:
[...]

En nu? Ik heb hem zojuist daar gekocht, maar nog niet kunnen activeren.
Uiteindelijk toch gedownload. (let op: ruim 1.7gig te downloaden) welke je vervolgens handmatig moet knippen plakken.
Volgens de naxu medewerker is het de normaalste gang van zaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlo1972
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik ben nieuw met Windows 8.1 en ook met Uplay.

Ik heb een Geforce grafische kaart gekocht en als actie kreeg je hierbij een voucher voor Watch_Dogs.

Ik heb alle stappen doorgelopen en nu als ik bij Ubi Shop inlog, dan kan ik niet downloaden, maar staat er de volgende tekst:

Downloadinformatie
Start Uplay PC om je nieuwe game te spelen.
Je game verschijnt in de sectie GAMES.
Het kan even duren voor je game in deze sectie verschijnt.

Als ik naar games ga, dan staat die er echter niet tussen en ik heb nu geen idee hoe ik het eventueel handmatig zelf kan downloaden.

Ik hoop dat er hier iemand mij kan helpen, want ik wil dolgraag deze game gaan spelen!

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Basekid schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:36:
Snapt iemand hoe de QR codes werken? ik richt de camera op de code maar ik kan geen Q drukken ofzo...
ALs je zo qrcode gevonden hebben , dan moet je deze in het vizier brengen met een camera :).. Maar de truuk is, je mag niet de camera gebruiken in dezelde straat als het QRcode punt.. Je bent dan te dicht bij.

Of kijk hier.

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=264128318

[ Voor 7% gewijzigd door Stronkie op 27-05-2014 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Eindelijk weer ingelogd bij Uplay. Misschien dat ik nu eens multiplayer aan de gang krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 23:12
HardcorePCgamer schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:02:
[...]

hoe krijg je dat voor elkaar :o ik heb een
R9 280X 3GB
I7 4770k @ 3,5ghz
8GB ram

en hij heeft er pittig veel moeite mee..
Hier ook alles ultra 1080p en TSMAA. Draait echt lekker! Bijna geen fps drops. cat 14.4

HD7970
i5 3570k 4,5ghz
8GB ram

Probeer die CPU snelheid eens wat op te krikken, misschien doet dat het 'm wel!

[ Voor 9% gewijzigd door Deagle op 27-05-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

hyptonize schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:39:
[...]

Zie tot op heden nog geen WD kanaal op TS!

Aangezien iedereen zijn usernames hier neer pleurt:

Steam & uplay: timoerlemans
Xfire: drazerr
nu wel :D
en ik heb je toegevoegd..

dus mensen die over watch dogs willen babbelen, kom op TS :9 :
ts.bug-community.com -> kanaal watch dogs
staat ergens onder aan in de lijst

en Uplay faalt weer hier :(

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 27-05-2014 22:21 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H0KT8S3.png

Gaat lekker met mn download.. :D Mn downloaded/total dan!

[ Voor 22% gewijzigd door EG Mike op 27-05-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:58
https://docs.google.com/s...Wrkzgss8/edit?usp=sharing

Heb zojuist een playertable docs aangemaakt op Google docs. Ik heb het al verscheidene keren voorbij zien komen in dit topic dat mensen hun uplay name posten, maar da's niet handig.

Zal deze link ook in het console topic plaatsen.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

enira schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:22:
https://docs.google.com/s...JQH6NhWrkzgss8/edit#gid=0

Heb zojuist een playertable docs aangemaakt op Google docs. Ik heb het al verscheidene keren voorbij zien komen in dit topic dat mensen hun uplay name posten, maar da's niet handig.

Zal deze link ook in het console topic plaatsen.
goed idee!! heb net mezelf toegevoegd..

Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad