Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:08:
Iemand al nieuws over de NL PSN PS4 versie van WD?

Ik heb em al gedownload , maar ik kan em nog steeds niet starten.
Iemand nieuws hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisternacht gepre-load in Steam, kan niet wachten totdat deze werkdag voorbij is.. ben zòòò benieuwd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Als de regen nou eens stopt dan is het wat fijner naar de stad te rijden. Ipv. bij de overpriced lokale intertoys het spel te halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Eindelijk kunnen kopen in de US Store van Xbox Live. Kostte me zo 43 euro voor een digitale versie (zonder schijf). Vind dat toch wel fijner. Overigens staat mijn staat op Montana maar toch kon ik hem pas om 9u (ipv 8u) unlocken. Wel jammer imo.

Naja goed, ga me nog eens verdiepen in het kopen via Australië want dan heb je hem er toch de dag ervoor al. Al zou het ook schelen als bv Singapore online komt als store want daar is het natuurlijk nog goedkoper :P

Nu downloaden en dan meteen spelen. Eens kijken hoeveel mooier dit is dan mijn pc-versie (die max medium aankon met weinig extras)

Wat vinden jullie trouwens van de stelling uit de Review dat de game mooier wordt naarmate je hem langer speelt. Dat dan de details beter opvallen en je er meer van geniet. Ik denk dat dit ook een beetje komt doordat GTA 5 de standaard voor free-roam graphics sterk heeft verhoogd en men door andere games ook wat meer gewend is geraakt. Als deze game vorig jaar was uitgekomen, had hij vast meer indruk gemaakt. Toch vind ik het niet raar dat hij is uitgesteld want hij had de strijd met GTA gewoon niet overleefd.

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 27-05-2014 09:33 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Je hoeft je vraag niet elk kwartier omhoog te schoppen. Ik snap best dat je asap wilt gamen, maar rustig afwachten is ook een optie...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb hem gewoon bij de lokale Bart Smit gehaald. 58€ en dan nog een cadeaukaart voor 5€ erbij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
kbloem schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:34:
Ik heb hem gewoon bij de lokale Bart Smit gehaald. 58€ en dan nog een cadeaukaart voor 5€ erbij ook.
Voor welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
Ik zie dat voor pc inmiddels een hotfix beschikbaar is, zijn er mensen die het al hebben geinstalleerd? zoja, zijn de stuttering en frame drops weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Krijg net mijn key vanuit GMG.
Heb vanavond dus wat te doen.

Grafisch boeit mij echt het minste van dit soort games, als de sfeer/verhaal en gameplay maar op orde zijn.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

moet een console zijn.. pc ben je gek als je er zoveel voor gaat betalen. staat voor 37 euro bij de keyshops heb je de key meteen binnen. werkt perfect. kijk maar in de pricewatch

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
spartacusNLD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:37:
[...]

moet een console zijn.. pc ben je gek als je er zoveel voor gaat betalen. staat voor 37 euro bij de keyshops heb je de key meteen binnen. werkt perfect. kijk maar in de pricewatch
Uiteraard, maar meestal is er een prijsverschil tussen ps3/ps4 360/one
Vandaar de vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:59
spartacusNLD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:37:
[...]

klopt allemaal helaas had ik me key ook via zo'n shop gekocht al 2 weken geleden en geactiveerd wacht nu alleen nog steeds op de game. ik wacht nog tot 10 uur dan ga ik eerst ff lekker sporten , al wou ik dat gaan doen als de game stond te pre-loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er al iemand hoe je iemand onders online kunt "Invaden"?
Als ik op de online map ga staan, moet ik eerst iets van een introductie doen, maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:47:
Weet er al iemand hoe je iemand onders online kunt "Invaden"?
Als ik op de online map ga staan, moet ik eerst iets van een introductie doen, maar waar?
volgens mij unlock je dat bij een bepaalde missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Je moet eerst een stukje campaign doen. Dan komt het online gedeelte voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
inmiddels 10 uur geweest nog steeds geen watch dogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skapke
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 31-08 09:37
Voor de mensen die bij g2play of vergelijkbare sites hebben gekocht, nog even wachten:

Dear Customer,

Please accept our apologies for the delay in replying to you - we are currently receiving high volumes of inquiries, which may cause a prolonged reply time.

We would like to ask you for patience: we are in the process of delivering keys as we speak, and you should receive your code on time. All Watch Dogs Pre-Orders will be delivered according to the information on the product pages - that means on the release day (27th of May).

Please avoid opening new tickets and sending more than one message, as this could cause a delay in responding to your message. 

For more information visit this link: http://www.kinguin.net/blog/watch-dogs-pre-order-situation

Please stay tuned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
10 uur en nog steeds doet UPlay alsof haar neus bloed.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
Zo klokslag 10 uur de mail gehad (had het via nvidia voucher). Spel is nu aan het downloaden met 10MB/s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glydoscoop schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:10:
inmiddels 10 uur geweest nog steeds geen watch dogs
Hier ook nog niks op de PS4 , net gecheckt.

Ik heb em gedownload en alles , maar hij start niet want hij is nog gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zal me niet verbazen als ze wat dingen vroeger of later versturen om het wat minder zwaar te maken op hun servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenjaminvSoest
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-09 09:54
hier ook nog niks op uplay.
stelletje oplichters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Basekid schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:11:
Zo klokslag 10 uur de mail gehad (had het via nvidia voucher). Spel is nu aan het downloaden met 10MB/s :)
WTF? Ik zie nog niks. Ubi helpdesk natuurlijk pas vanaf 4 uur bereikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Net een mailtje gehad van Ubisoft met de keys voor WD, DLC en Season Pass! Helaas zit ik nog de hele dag op 't werk…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
DaantjeeuhMe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:14:
Net een mailtje gehad van Ubisoft met de keys voor WD, DLC en Season Pass! Helaas zit ik nog de hele dag op 't werk…..
alleen voor WD gehad niet voor me season pass. slechte nieuws is dat de code reets in gebruik is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenjaminvSoest
glydoscoop schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:15:
[...]

alleen voor WD gehad niet voor me season pass. slechte nieuws is dat de code reets in gebruik is??
heb je hem wel op de nvidia site gebruikt?

edit:

link: https://support.ubi.com/e...&faqid=kA030000000eemLCAQ

[ Voor 17% gewijzigd door BenjaminvSoest op 27-05-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
BenjaminvSoest schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:16:
[...]

heb je hem wel op de nvidia site gebruikt?
ik heb hem van ubisoft zelf gekregen moet het dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenjaminvSoest
glydoscoop schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:17:
[...]

ik heb hem van ubisoft zelf gekregen moet het dan ook?
hmm... nee lijkt me niet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
BenjaminvSoest schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:17:
[...]

hmm... nee lijkt me niet dan.
sorry het is de season pass key, bij bestelgeschiedenis zie ik bij de game zelf nog staan bestelling ingediend. Met nog steeds release date 21 nov 2014 LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de ps4 gedownload gister avond en kon direct spelen via laptop laten downloaden in de store en hoppa je kan hem spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Basekid schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:11:
Ik heb gisteravond rond half 11 al de mail gekregen met de melding:

Start Uplay PC om je nieuwe game te spelen.
Je game verschijnt in de sectie GAMES.
Het kan even duren voor je game in deze sectie verschijnt.

Echter tot op heden nog geen WD in Uplay te zien.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenjaminvSoest
ze zijn al 21 minuten over tijd, ik had het spel al uitgespeeld kunnen hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
58,- PS4 versie bij intertoys.
Had duurder verwacht, maar goed dat ik niet helemaal naar stad was gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
GeoffLx schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:20:
[...]

Ik heb gisteravond rond half 11 al de mail gekregen met de melding:

Start Uplay PC om je nieuwe game te spelen.
Je game verschijnt in de sectie GAMES.
Het kan even duren voor je game in deze sectie verschijnt.

Echter tot op heden nog geen WD in Uplay te zien.. :/
Ja die mail kreeg ik ook 2 maanden geleden toen ik het bestelde. Echter net om 10.04:

Geachte Basekid
Bedankt voor uw bestelling bij Ubisoft. Het product dat u hebt gereserveerd, is nu leverbaar.
Bestelnummer: 14807133342
Productnummer: 288224300
Productnaam: Watch_Dogs - Special Edition
Releasedatum: 27 mei 2014

Digitale rechten: blablabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
glydoscoop schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:19:
[...]

sorry het is de season pass key, bij bestelgeschiedenis zie ik bij de game zelf nog staan bestelling ingediend. Met nog steeds release date 21 nov 2014 LOL
Dat 21nov kun je negeren, die data slaan op de oorspronkelijke releasedates. Waar probeer je je key te redeemen? Dit moet je in Uplay zelf doen. En je kunt de Season Pass waarschijnlijk niet claimen voordat je het spel zelf in je library hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Ik snap het enthousiasme (en frustratie) rondom de release, maar kunnen we alsjeblieft proberen het slowchat gehalte wat binnen de perken te houden? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
DaantjeeuhMe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:22:
[...]

Dat 21nov kun je negeren, die data slaan op de oorspronkelijke releasedates. Waar probeer je je key te redeemen? Dit moet je in Uplay zelf doen. En je kunt de Season Pass waarschijnlijk niet claimen voordat je het spel zelf in je library hebt staan
Ja ik doe dit in de uplay client correct?. ik denk inderdaad dat dit komt omdat WD zelf er nog niet bij staat.
bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer niet de top game waar ik op wacht sinds de launch van de PS4. :(
Ik zit niet te wachten op een leuke/vermakelijke goed uitziende game, ik wil een game die officieel de next/current gen los laat barsten. Alles wat ik nu lees vertelt me dat het wel een goede game is, maar weer gewoon niet de klapper waar we op gewacht hebben.
Maar ja, vele hebben toch wel weer gepreorderd en/of rennen naar de winkel en gaan de game voorlopig spelen dus wat maakt het uit. Zal allemaal wel weer goed geluld worden komende dagen, omdat er vast wel wat plezier uit te halen valt. ;)
Dit was toch wel 1 van de games die mijn nieuwe console over uren had moeten laten draaien, en een diepe indruk achter had moeten laten maar als ik de reviews zo lees....jammer zeg.
Maar als ik de mogelijkheid hebt ga ik de game zeker wel proberen, maar blindelings kopen... zeker niet!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Een klapper is het totaal niet.. zie het als:

AC in een moderne tijd en ipv een hidden blade heb je een smartphone.

Vind hem zelf zeer teleurstellend. vooral de physics slaan nergens op en gewoon de hele opbouw mist binding, nergens voelde ik me echt verbonden aan het verhaal. Wat bijvoorbeeld een AC2 dan weer wel had.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:27:

Vind hem zelf zeer teleurstellend. vooral de physics slaan nergens op en gewoon de hele opbouw mist binding, nergens voelde ik me echt verbonden aan het verhaal. Wat bijvoorbeeld een AC2 dan weer wel had.
Vind ik niet, ik vind het verhaal wel erg leuk in elkaar zitten tot nu toe :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Voor iedereen met season pass codes ETC, ik lees net bij ubisoft dat die in watch_dogs zelf moeten worden ingevuld:
https://support.ubi.com/e...aqid=kA030000000efAECAY#2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 13:11
De game is bij mij net verschenen op uplay. (10:30)
Betreft de Nvidia key.

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58
lanerios schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:27:

Ben het met je eens, alhoewel ik AC sowieso verschrikkelijke games vind maar dat is weer iets anders. Wat ik stiekem ook heel erg storend vind, is dat Aiden een beetje een papzak is met een vervelende stem. Klinkt misschien beetje vreemd maar als je het hoofdpersoon in beeld neemt EN laat spreken, geef hem dan tenminste een beetje een gave stem en uiterlijk. Eerste in-game filmpje dat ik zag dacht ik gelijk "Zo, beetje dikke kop gekregen Aiden". Vervolgens begint hij te praten en toen was ik helemaal klaar met hem.
Dit is een game, een wereld waar je jezelf in moet verliezen. Dat lukt natuurlijk niet als je het lelijke neefje, die al sinds de basisschool niet meer aan sport doet, speelt.

Also, ik snap niet zo goed waarom iedereen hier het spel niet met GTA wil vergelijken. De een zegt dat het budget vele malen hoger was, de andere beweert doodleuk dat dit een compleet ander spel is. Over budget: ik weet niet wat het budget van GTA San Andreas was maar zelfs dat spel heeft meer diepgang dan WD. Daar kon je bijvoorbeeld jezelf middels de sportschool opwaarderen. Je kon wijken overnemen zodat je minder snel ruzie kreeg met tegenstanders. Ga zo maar door.
Dat zie ik WD niet doen (terwijl juist Aiden wel een sportschooltje kan gebruiken, haha)

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ook mijn Uplay code is 2 minuten geleden geactiveerd. Download is nu bezig, kreeg overigens opnieuw een bevestigingsmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:37:
[...]

Ben het met je eens, alhoewel ik AC sowieso verschrikkelijke games vind maar dat is weer iets anders. Wat ik stiekem ook heel erg storend vind, is dat Aiden een beetje een papzak is met een vervelende stem. Klinkt misschien beetje vreemd maar als je het hoofdpersoon in beeld neemt EN laat spreken, geef hem dan tenminste een beetje een gave stem en uiterlijk. Eerste in-game filmpje dat ik zag dacht ik gelijk "Zo, beetje dikke kop gekregen Aiden". Vervolgens begint hij te praten en toen was ik helemaal klaar met hem.
Dit is een game, een wereld waar je jezelf in moet verliezen. Dat lukt natuurlijk niet als je het lelijke neefje, die al sinds de basisschool niet meer aan sport doet, speelt.

Also, ik snap niet zo goed waarom iedereen hier het spel niet met GTA wil vergelijken. De een zegt dat het budget vele malen hoger was, de andere beweert doodleuk dat dit een compleet ander spel is. Over budget: ik weet niet wat het budget van GTA San Andreas was maar zelfs dat spel heeft meer diepgang dan WD. Daar kon je bijvoorbeeld jezelf middels de sportschool opwaarderen. Je kon wijken overnemen zodat je minder snel ruzie kreeg met tegenstanders. Ga zo maar door.
Dat zie ik WD niet doen (terwijl juist Aiden wel een sportschooltje kan gebruiken, haha)
Volgens mij ga jij ook naar de gym? 8) 8) je hebt helemaal gelijk wat betreft san andreas. Daar kan ik zelfs nu nog uren in stoppen alles wat je Dee in het spel vergroten je Skill op dat gebied, als je veel in auto's reed werd je character er steeds beter in dus blijf je veel langer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/watch-dogs
Tot dusver een 8,2 (op basis van 37 reviews). Netjes, maar mijn verwachting lag hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Vind het echt een heerlijk spel. Wel wat kritiek op de politie die erg matig is, bv swat busjes zouden erg welkom zijn. Heerlijke free roam title wat de pc echt nodig had. De controls zijn net wat beter dan gta 4 vind ik, en de voertuigen zijn voor mijn gevoel ook sneller dan gta4 (gta 4 voertuigen zijn eigenlijk erg sloom). Blijft gewoon een vet gevoel door het verkeer te racen, kan daar al uren mee zoet zijn.

Speel zelf op een 47”tv met 5.1 geluid en dan is het echt genieten geblazen. Had hem ook nog op me 24” monitor gespeeld, maar dan moet er wel echt 4x MSAA worden geactiveerd om de goede graphics te behouden, helaas dropt die dan wel tot de 32-35 fps in zware gebieden. Temporal AA ziet er goed uit als ik de TV speel, scheelt bijna 10 FPS in vergelijking met 4x MSAA.

Ben benieuwd naar de AMD driver update, hopelijk kan ik dna ook 4X MSAA aanslingeren als ik de op de tv speel.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:37:
[...]

Ook mee eens inderdaad, helaas is het spel voor mij gewoon net niet. En dat gezeik over GTA, mensen willen graag met alles vergelijken. Gewoon negeren en ze stoppen vanzelf :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De dag dat je wist dat zou komen is eindelijk hier :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 18:39
Is de companion app al ergens te vinden. In het game menu wordt er wel naar gerefereerd maar ik kan hem vooralsnog niet vinden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
glydoscoop schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:42:
[...]

Volgens mij ga jij ook naar de gym? 8) 8) je hebt helemaal gelijk wat betreft san andreas. Daar kan ik zelfs nu nog uren in stoppen alles wat je Dee in het spel vergroten je Skill op dat gebied, als je veel in auto's reed werd je character er steeds beter in dus blijf je veel langer spelen.
Haha ja inderdaad. Maar dat is het nog niet eens. Je gaat toch ook geen comic lezen waar de superheld een loser is die het liefste de hele dag in de kelder van zijn ouders zit 4chan te browsen? Je wilt een poppetje spelen dat iets voorstelt. Het mag een flawed character zijn, zelfs een slechterik maar niet een half zacht ei met 0 diepgang en aanwezigheid.
lanerios schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:44:
[...]

Ook mee eens inderdaad, helaas is het spel voor mij gewoon net niet. En dat gezeik over GTA, mensen willen graag met alles vergelijken. Gewoon negeren en ze stoppen vanzelf :+
Ik denk dat hier een miscommunicatie plaats vindt. Ik vind WD juist WEL op GTA lijken en begrijp dan ook niet waarom mensen dit willen ontkennen door bijvoorbeeld het verschil in budget tussen WD en de laatste GTA aan te dragen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:29
Sta ik net bij de mediamarkt in Zoetermeer. Is ie daar helemaal niet binnen gekomen.... Lachwekkend maar stond daar wel mooi ff een half uur te wachten.. Intertoys verkoopt de PS4 editie voor 58 euro. Prima te doen voor een ps4 spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hoe is de pop-up in de PS4 versie? Net zo erg als het gifje van gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:50:
[...]

Haha ja inderdaad. Maar dat is het nog niet eens. Je gaat toch ook geen comic lezen waar de superheld een loser is die het liefste de hele dag in de kelder van zijn ouders zit 4chan te browsen? Je wilt een poppetje spelen dat iets voorstelt. Het mag een flawed character zijn, zelfs een slechterik maar niet een half zacht ei met 0 diepgang en aanwezigheid.

[...]

Ik denk dat hier een miscommunicatie plaats vindt. Ik vind WD juist WEL op GTA lijken en begrijp dan ook niet waarom mensen dit willen ontkennen door bijvoorbeeld het verschil in budget tussen WD en de laatste GTA aan te dragen.
Aah, ik zie zelf de vergelijking wel. Alleen waar GTA gewoon een levendige stad was (5 en SA), mis ik hier het gevoel van exploration. Ik heb geen zin in WD om te gaan verkennen, omdat het toch allemaal same old same old aanvoelt. Dit terwijl dingen als AC, Farcry, GTA, Saints Row mij wel constant konden bezighouden met alleen exploration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royb3
  • Laatst online: 12-09-2024
Ik heb gister het spel al kunnen downloaden en spelen via uplay, maar het spel lijkt nog lang niet af, ik vraag me af of ik niet per ongeluk toegang heb gekregen tot een demo versie.

Bijvoorbeeld lightning effecten, die slaan gewoon helemaal nergens op. Bijvoorbeeld koplampen van auto's die door je benen heen schijnen en reflecties in ruiten die totaal niet kloppen.

ook wordt de gameplay wat verstoord door een vervelende mouse lag, die ik niet op gelost krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Die mouse lag is blijkbaar op te lossen door in gamerprofile.xml mousesmooting uit te zetten

te vinden onder my documents/my games/watchdogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tijdens het wachten, ERG gaaf gedaan :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Laatst online: 18-09 23:15
waarom überhaupt mousesmoothing default aanhebben staan in een game, is zo vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
royb3 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:56:
ook wordt de gameplay wat verstoord door een vervelende mouse lag, die ik niet op gelost krijg.
Ergens in deze thread is een post te vinden waarin iemand spreek over aanpassen van een .ini bestand waar je de mouse smoothing uit kan zetten. Misschien helpt dat? Heb zelf ook inderdaad dat de muis vervelend aan voelt maar heb het nog niet geprobeerd. Moet je (in WD) voor de gein je muis eens heel hard links en rechts bewegen en kijken wat er dan gebeurt. :(

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ga mezelf 1 keer herhalen:

Modbreak:Ik snap het enthousiasme (en frustratie) rondom de release, maar kunnen we alsjeblieft proberen het slowchat gehalte wat binnen de perken te houden? :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Laatst online: 18-09 23:15
Basekid schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:10:
Haha wat voor grappen zijn dit.. WD crasht na 20 seconden in het intro filmpje. 4x nu al.
update je drivers, heb gister dat kut filmpje al 10x bekeken, je kan als je borderless insteld alttabben bij het eerste filmpje gelukkig.

netframework kan het ook zijn heb ik gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

DennusB schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:00:
Tijdens het wachten, ERG gaaf gedaan :

[video]
Haha, mooi filmpje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Mijn SLI probleem heb ik een work arround voor gevonden. Game opstarten zonder SLI, dan de settings op ULTRA zetten, dan de game afsluiten, SLI weer aan en dan opstarten. Dan doet ie het gewoon. Je kan dan eventueel de graphics weer naar beneden zetten. Als ik op High met SLI wil opstarten, dan crashed de game.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:21

B4tman_DH

To the Bat.....

Ik heb rare artifacts tijdens de game, alsof bepaalde textures blijven hangen :(

Het is te vergelijk met een rally game waarbij je door de modder rijdt en je raam is vies geworden :P

Drivers zijn (en waren) inmiddels geupdate dmv herinstallatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik heb helaas de nieuwste ATI drivers al :(

Crash komt door bink2w64.dll blijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royb3
  • Laatst online: 12-09-2024
Basekid schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:16:
Ik heb helaas de nieuwste ATI drivers al :(

Crash komt door bink2w64.dll blijkbaar?
Controlleer je game files ook eens, die waren bij mij tot twee keer toe corrupt. Zou vaken voorkomen bij UPlay :(
Basekid schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:59:
Die mouse lag is blijkbaar op te lossen door in gamerprofile.xml mousesmooting uit te zetten

te vinden onder my documents/my games/watchdogs
Dankje, ik ga het vanavond proberen.

[ Voor 32% gewijzigd door royb3 op 27-05-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wel grappig dat de game opvallend hoge cijfers krijgt, ondanks dat de meeste mensen in dit topic gematigd positief zijn.

PSX-Sense geeft een 9 terwijl ze het matige verhaal onder de negatieve punten scharen. Right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
BM schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:01:
Ik ga mezelf 1 keer herhalen:

[modbreak]
Ik snap het enthousiasme (en frustratie) rondom de release, maar kunnen we alsjeblieft proberen het slowchat gehalte wat binnen de perken te houden? :)
[/]
Zou je kunnen toelichten wat je een slowchat vindt? Ik bedoel we zijn net voorbij meerdere pagina's aan "Ik ga nu naar de MM" en "Het is 2 minuten over 10, god$%^& nog steeds geen spel" en eindelijk inhoudelijk het spel aan het bespreken en dan komt deze modbreak.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

@BM, ik hoop dat dit niet onder slowchat valt, anders mijn excuus.

De key had ik vorige week al via G2play. Hij is geactiveerd en staat in mijn account, maar helaas tot op heden nog niets te zien in Uplay.

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/kcxr3nk39/WDSS.jpg

Los daarvan, toevallig iemand die WD speelt met een R7 260X? En zo ja, hoe loopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Plato1989 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:17:

Los daarvan, toevallig iemand die WD speelt met een R7 260X? En zo ja, hoe loopt dat?
Ik denk dat je beter even kan wachten met vragen over de performance. Ik hoor dat er een patch aan gaat komen EN dat zowel AMD als NVIDIA nieuwe drivers gaan uitbrengen. De resultaten die nu behaald worden zijn, denk ik, niet representatief voor zowel het spel als de grafische kaarten.

[edit]stomme spelfout

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Nvidia heeft gister een nieuwe driver uitgegeven: http://www.nvidia.co.uk/d...rResults.aspx/76094/en-uk

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:17:
[...]

Zou je kunnen toelichten wat je een slowchat vindt? Ik bedoel we zijn net voorbij meerdere pagina's aan "Ik ga nu naar de MM" en "Het is 2 minuten over 10, god$%^& nog steeds geen spel" en eindelijk inhoudelijk het spel aan het bespreken en dan komt deze modbreak.
Even paar voorbeelden:
Hoe is de pop-up in de PS4 versie? Net zo erg als het gifje van gisteren?
Is met google zelf makkelijk uit te vinden.
De dag dat je wist dat zou komen is eindelijk hier :P
Spreekt voor zichzelf

Gemiddeld de 1 regel reacties die echt nutteloos zijn. Dus een

"omg hij staat er nog niet" en "omg mouse lag lol" en "hij is er nog niet in winkel X" of "hij staat nog niet in Y"

Het voegt niks toe, je bereikt er niks mee, en het vervuild het topic.

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 27-05-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:17:
[...]

Posts als:
glydoscoop in "[Multi] Watch Dogs"
HardcorePCgamer in "[Multi] Watch Dogs"
Adlermann in "[Multi] Watch Dogs"
nyssyn in "[Multi] Watch Dogs"

zijn slowchat. Inhoudelijke discussies zijn geen enkel probleem :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

De companion app is te vinden in de appstore (itunes) en nu ook in de android store: Google Play: Watch_Dogs Companion: ctOS

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:03

kaanmijo

Picobello B.V.

Donnie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:27:
De companion app is te vinden in de appstore (itunes) en nu ook in de android store: Google Play: Watch_Dogs Companion: ctOS
Ik heb 'm even gedownload op m'n Nexus 5, en wat is de kwaliteit van die plaatjes slecht zeg. Echt onder de maat. Net of ze niet ontworpen zijn voor een HD beeldscherm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hier de iOS variant: https://itunes.apple.com/...ompanion-ctos/id714196271

Ik zie trouwens dat er via Xbox Smartglass geen companion app is voor Xbox One. Beetje raar imo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donnie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:27:
Leuke app :) je kan er ook gewoon echt een snelle match in doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
royb3 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:16:
[...]

Controlleer je game files ook eens, die waren bij mij tot twee keer toe corrupt. Zou vaken voorkomen bij UPlay :(

[...]

Dankje, ik ga het vanavond proberen.
Thanks, dit heeft het probleem opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot is de map eigenlijk (vergeleken met bijvoorbeeld de map van GTA IV/V)?
Kan er niet echt een beeld van krijgen na al die filmpjes gekeken te hebben.

Kan zijn dat ze het erover gehad hebben maar dan heb ik er overheen gekeken/luistert denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:38:
Hoe groot is de map eigenlijk (vergeleken met bijvoorbeeld de map van GTA IV/V)?

Kan zijn dat ze het erover gehad hebben maar dan heb ik er overheen gekeken/luistert denk ik :D
Volgens mij ongeveer zo groot als GTA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Laatst online: 13-09 17:07
Is er nou nog een co-op mode in het spel? Om samen de missies te doen of niet?
Ik zie in de openingspost namelijk wel co-op voorbij komen, maar zie het op internet niet duidelijk staan of het er nou wel of niet in zit.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardcorePCgamer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:38:

Er is wel is aandacht aan besteed, ze zeggen dat het ongeveer net zo groot als GTA IV was dacht ik dat ik had gehoord. En hij is veel kleiner als de map van GTA V, maar die was dan ook wel reuze groot :D

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik vroeg me af, je kan multiplayer uitzetten dat ze je spel niet kunnen binnenvallen maar is er toevallig ook de mogelijkheid om dit op 'friends only' te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyKey schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:41:
Is er nou nog een co-op mode in het spel? Om samen de missies te doen of niet?
Ik zie in de openingspost namelijk wel co-op voorbij komen, maar zie het op internet niet duidelijk staan of het er nou wel of niet in zit.
Hier ben ik eigenlijk ook wel ont-zet-tend benieuwd naar .. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 14:49
Er is inderdaad een "co-op" modus, maar dit werkt als volgt:
Een vriend kan inloggen op de mobiele/tablet app en kan jouw ondersteunen door stoplichten te hacken etc. Er is dus geen modus waarbij je allebij in-game zit en samen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
Werkt de app eigenlijk al? Kan je al in iemands spel binnendringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

NL-RaVeR schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:50:
Er is inderdaad een "co-op" modus, maar dit werkt als volgt:
Een vriend kan inloggen op de mobiele/tablet app en kan jouw ondersteunen door stoplichten te hacken etc. Er is dus geen modus waarbij je allebij in-game zit en samen speelt.
Op de current-gen(PS4 en Xbox one) is er ook een 8 player coop free roam!

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

bottom line schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:51:
Werkt de app eigenlijk al? Kan je al in iemands spel binnendringen?
Ja hij werkt, al werkt hij bij een collega niet.
De verbinding is ook niet altijd even stabiel, net al een paar keer geprobeerd en viel het weg.

Ben nu aan het debuggen van de app om te kijken wat het allemaal doet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-07 21:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

ik zit er over te denk om deze game aan te schaffen maar als ik op steam kijk is hij € 59,99. Als ik op google zoek krijg ik te zien dat hij bij sommige winkels rond de € 35. Is dat wel de zelfde game en waarom zit er dan zo'n groot verschil tussen?

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardcorePCgamer
Ik zie dat er in de PS4 en X1 versie een Free Roam Co-Op mode zit, zit deze ook in de PC?? Want ik zou het wel heel vet vinden om te Free Roamen met mijn vrienden.

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:38

The_Worst

Unox

Het online hacken werkt momenteel nog niet altijd. Hij geeft aan dat er een wachttijd is van 2 minuten maar hij vindt lang niet altijd een match.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, en dat is dus waarom ik er zo teleurgesteld in ben. Dat soort dingen slaan gewoon nergens op. Als je hem dan uit steld, zorg dan dat het een goed spel wordt, niet dit soort bizarre flaws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:05:
[...]

Jep, en dat is dus waarom ik er zo teleurgesteld in ben. Dat soort dingen slaan gewoon nergens op. Als je hem dan uit steld, zorg dan dat het een goed spel wordt, niet dit soort bizarre flaws.
Ja moet eerlijk bekennen dat dit wel ronduit gewoon derp is, maar hopelijk met wat feedback van de community, komen er patches etc. om zulke dingen aan te pakken...... hopelijk .... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-08 00:00
ik had van de week een auto in de grond zweven, althans daar zat iemand in. Blik op het gezicht was ook verbaasd, ze wist blijkbaar zelf ook niet wat er gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardcorePCgamer
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:07:
[...]

Ja moet eerlijk bekennen dat dit wel ronduit gewoon derp is, maar hopelijk met wat feedback van de community, komen er patches etc. om zulke dingen aan te pakken...... hopelijk .... ;(
het lijkt mij idd wel dat er heel wat patches komen, en dat ze het spel goed up2date houden

Waar het op neer komt is dat ik niet kan wachten tot ik thuis ben zodat ik lekker zelf ook kan hacken_

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:41

muhda

Time & Space traveler

Net van de MM vandaan. De medewerker sprak me gelijk aan toen ik bij de Game /PS4 afdeling kwam. Blijkbaar waren er al 13 personen voor mij, al naar binnen gerend.

Ik heb online invasion uitgezet, ook kwam er bij het begin de vraag of optie of ik een Uplay account wou aanmaken. Ik heb het overgeslagen maar blijkbaar krijg je een auto en nog wat content minder?
Dat vind ik erg vaag, voor de PC oké dat begrijp ik nog wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:38

The_Worst

Unox

The_Worst schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:05:
Het online hacken werkt momenteel nog niet altijd. Hij geeft aan dat er een wachttijd is van 2 minuten maar hij vindt lang niet altijd een match.
Ok, ik was misschien iets te snel. Net voor het eerst iemand gehackt en het geeft toch wel een spanning.

Mijn eerste tegenspeler bevond zich in een steegje waar nauwelijks mensen liepen. Met wat moeite op een dak geklommen waar ik uit het zicht hem of haar kon hacken. Pff, en wat gingen die procenten traag... Wel gelukt gelukkig. :9

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nieuwe AMD beta driver 14.6 zou uit moeten zijn, maar zien hem nog niet op de AMD website staan, maar blijkbaar kan je hem wel al hier downloaden:

http://www.hardwareluxx.d...er-fuer-windows-7881.html

info: http://www.anandtech.com/...finity-functionality-more
Pagina: 1 ... 23 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad