Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Servers zijn gehackt, daardoof kun je nu niet spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:08
ik vind dit ook wel erg triest. je wordt gestraft door het direct bij de bron te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:56
Mijn U-Play key die ik bij Game-Card had gekocht werkte al. Ik keek toevallig om 22:40 en kon meteen gaan downloaden. Saillant detail: de extra DLC key die erbij zit activeerde als "Watch Dogs Limited Asia Edition" :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dof250
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:13
Ook ik heb gepreordered via psn voor m'n ps4, maar starten doet de game niet... Grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Lopen er alleen maar aziaten in de game dan zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Mr Magic schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:22:
Mijn U-Play key die ik bij Game-Card had gekocht werkte al. Ik keek toevallig om 22:40 en kon meteen gaan downloaden. Saillant detail: de extra DLC key die erbij zit activeerde als "Watch Dogs Limited Asia Edition" :o
Ik ken meer mensen die gamekeys hebben gekocht, inderdaad versies buiten Europa die het nu wel doen :)

Die van mij komt via Nvidia (via een Tweaker) en doet nog niks. Gezien mijn ontiegelijk trage internet wil ik het liefst zsm beginnen met downloaden...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-12-2023
Steam-timer staat opeens op 19 uur i.p.v. 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:15
Hoe komen mensen op die pagina (ps4) waarbij je een counter ziet? Heb hem in de us psn store besteld maar ik zie geen counter?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Bitterlemon schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:49:
Steam-timer staat opeens op 19 uur i.p.v. 10.
Ik begrijp daaruit dat je pas vanaf 19:00 kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
nog steeds geen uplay actie helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Basekid schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 01:02:
nog steeds geen uplay actie helaas
Hier ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

en ook de PSN versie doet het nog niet. Wel net een andere melding bij het opstarten "Licenties worden geverfieerd" ...maar daarna weer "Kan applicatie niet starten. Deze applicatie kan alleen worden gestart door een gebruiker die er een licentie voor heeft."

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Ik heb via de uplay pc inlog software de digitale versie gekocht, andere mensen ook gewoon via deze wijze en ook nog geen watch dogs icon bij games beschikbaar ?

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Nog niemand. Als ik de Ubisoft forums mag geloven is de game vanaf 9 of 10 uur morgenochtend te downloaden.

Wauw Ubisoft, wauw... wat een rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Richh schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 01:21:
Nog niemand. Als ik de Ubisoft forums mag geloven is de game vanaf 9 of 10 uur morgenochtend te downloaden.

Wauw Ubisoft, wauw... wat een rotzooi.
Wat een onzin zeg, omdat je even geduld tot morgen vroeg moet hebben is het rotzooi? Kom zeg, er zijn ergere dingen in de wereld hoor...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

BAM, dedsec edition is onderweg.. Besteld bij bol.. Morgen binnen.. Nog steeds vertrouwen in bol voor mij :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

ach ja dan maar wachten tot morgen, (stiekem het hele weekend al gespeeld) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Bullet NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 01:27:
[...]

Wat een onzin zeg, omdat je even geduld tot morgen vroeg moet hebben is het rotzooi? Kom zeg, er zijn ergere dingen in de wereld hoor...
Waar ik vooral van baal is dat een groot deel al kan spelen, maar dat de mensen die het via ubisoft zelf hebben gekocht (en niet via een gamekey ergens) het langste moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

heb de game gisteren gekocht via: http://www.dreamgame.nl/pc/93-watch-dogs-3307215710869.html
nou net voor het eerste 2.5 uurtjes gespeeld.. wat is die besturing wennen zeg.. en al helemaal als je in een auto zit dan heb ik framedrop naar 5 fps -.- niet te spelen zo eigenlijk.. ook had ik verwacht dat er meer ''te doen'' was.. vind de game wel leuk maar valt toch wat tegen na al die hype

[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 27-05-2014 01:34 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

dat zou wat zijn, hele weekend perfect vloeiend gespeeld, game vond ik zo vet dat ik hem toch maar heb gekocht :) en dat die morgen kut loopt ivm servers, maarja die online features worden retegaaf in deze game.

Dit moeten ze snel fixen mocht die nu niet goed draaien. lagg en low framerates door servers of online dingen moet echt niet meer kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

@spartacus ? wienig te DOEN ???!?!?! man er is zat om te doen. Helem map vol met events.
Komt bij dat je stukken van de map moet unlocken door een bep gebied vrij te geven door het te hacken.

Ik heb al 6 gebieden gehacked, Hierdoor krijg je meer events etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

knightvision schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 01:38:
dat zou wat zijn, hele weekend perfect vloeiend gespeeld, game vond ik zo vet dat ik hem toch maar heb gekocht :) en dat die morgen kut loopt ivm servers, maarja die online features worden retegaaf in deze game.

Dit moeten ze snel fixen mocht die nu niet goed draaien. lagg en low framerates door servers of online dingen moet echt niet meer kunnen.
dus het framedrops bij snel rijden komt door de server.. niet door de pc? kan je de game niet offline zetten zodat dit opgelost is?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
spartacusNLD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 01:31:
heb de game gisteren gekocht via: http://www.dreamgame.nl/pc/93-watch-dogs-3307215710869.html
nou net voor het eerste 2.5 uurtjes gespeeld.. wat is die besturing wennen zeg.. en al helemaal als je in een auto zit dan heb ik framedrop naar 5 fps -.- niet te spelen zo eigenlijk.. ook had ik verwacht dat er meer ''te doen'' was.. vind de game wel leuk maar valt toch wat tegen na al die hype
Dan staan waarschijnlijk je texture settings verkeerd, deze moet je op High zetten ipv Ultra ;) Dat fixed het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Wat je ook kan proberen via UPLAY ga je naar instellingen en en vink de optie aan always login OFFLINE.

als je dan opnieuw uplay start maar dan niet inlogt maar het wel openlaat maar via andere map de watchdog gamelauncher .exe start dan zou je eens kunnen kijken of die dan wel goed loopt via zelfde settings.

Ik heb alles op ultra gespeeld maar ja nogmaals (niet zo eerlijke versie ;) maar de game was voormij zo vet iniedergeval dat ik hem heb gekocht vandaag en ik zou wel pissig wezen als dan alles kut loopt ivm je ingelogd bent bij een uplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Basekid schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 01:30:
[...]

Waar ik vooral van baal is dat een groot deel al kan spelen, maar dat de mensen die het via ubisoft zelf hebben gekocht (en niet via een gamekey ergens) het langste moeten wachten.
Ook ik moet wachten, en ik heb het spel via g2play gekocht. Dus dat is het verschil niet.
Toch zijn er wel al een aantal die het blijkbaar wel kunnen spelen wat vreemd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

muhda

Time & Space traveler

Morgen vroeg naar de MM, ik denk dat er genoeg exemplaren in de winkels zullen liggen.

Watch Dogs is misschien niet de game die ubisoft ons belooft heeft, maar na wat gameplay gezien te hebben denk ik dat het wel mee valt en het een mooie zoethoudertje is voor de komende periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Nou ik wilde via de US PSN de game kopen maar zoals ik het nu zie, kan ik liever gewoon morgen in de winkel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Woow sick. Alles max met AA op x2 MSAA gebruikt de game 3.5gb ram van men GPU:P. Een 780ti heeft dus te weinig ram voor WD:P.
Geheugen gebruik ook echt insane. Rond de 8 gig.
CPU valt bij mij mee. i7 alle treads werken rond de 50-70%. Iig niet constant vooluit.
Ben erg benieuwd wat de nieuwe drivers morgen gaan toevoegen voor mij. Ik hoop iig dat AMD gaat leveren.

BTW, mensen die zeggen dat ze met alles op ultra lekker kunnen spelen die hebben niet alles op ultra staan:P. Ze zijn vast vergeten de AA slider op x8 te zetten. Dat nekt zelf een 290x of 780ti OC. Miss dat het met SLI/CF lukt. Maar dat word volgensmij nog nie goed ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:59
Wehkamp heeft hem verzonden, maar waarschijnlijk wordt het weinig spelen voor me morgen. Aangezien de reviews pas morgenochtend 9:00 uur online mogen had ik mijn bedenkingen, maar op Youtube al zat positieve reviews te vinden. Lijkt me sterk dat die zijn omgekocht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Beetje jammer dat g2play de mensen die het laatst besteld eerst lijkt te helpen. En dat de pre orders kunnen wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Beetje jammer dat steam hem nog steeds als alleen maar preload heeft staan, even voor werk starten zit er dus niet meer in :(

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:05
Basekid schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:58:
[...]

nee die is blijkbaar over 1 uur beschikbaar (of als we pech hebben, 0000 US time)
Bij mij hier nog niet geactiveerd helaas, dan maar hopen op vanavond downloaden na werk. :?
Merk wel ergste geval kan ik pas Donderdag spelen maar dan wel de hele dag. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb hem gisteren avond om 19:00 al gedownload via UPlay en heb ook al een uur zitten spelen :D Ging als de brandweer. Game ziet er goed uit en is tot nu toe erg leuk!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 22:56
Donnie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 06:09:
Beetje jammer dat steam hem nog steeds als alleen maar preload heeft staan, even voor werk starten zit er dus niet meer in :(
niet miepen he, origin heeft geen preload

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik zou zeggen veel plezier vandaag zenuwlijers. :p

Ik kijk trouwens nu al uit naar al het PC settings geneuzel de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Laatst online: 16:36
Ik lees ook:
In Germany it will be available at 10:00
You can download the game at the release time of 10am CET - the law only prohibits the sale of games to those times, not the downloading of pre-purchased items

wel weer jammer dat je nu de developers support en het alleen maar moeilijker wordt om dat opnieuw te doen met uplay games :s

Edit:
10 am CET is dus 9 uur hier? als ik het goed heb

[ Voor 7% gewijzigd door glydoscoop op 27-05-2014 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 05:06
Zijn ze zelf schuld dat ze geen vertrouwen kweken bij de betalende klant.
Hoe moeilijk is het om op zijn minst een game icon te laten zien in jou library. Zodat je iig een bevestiging hebt in de game client dat je de game succesvol hebt aangekocht of via een promo hebt geïnt.

Als ze dat al deden dan was al heel veel onzekerheid wat we nu hebben weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
glydoscoop schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:21:
Ik lees ook:
In Germany it will be available at 10:00
You can download the game at the release time of 10am CET - the law only prohibits the sale of games to those times, not the downloading of pre-purchased items

wel weer jammer dat je nu de developers support en het alleen maar moeilijker wordt om dat opnieuw te doen met uplay games :s
dat de release op 27ste is vind ik prima en dat ie pas op 27ste werkt, maar dan moet het imo op 0.00.01 tijd zijn dat het werkt

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Kol Nedra schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:25:
[...]

dat de release op 27ste is vind ik prima en dat ie pas op 27ste werkt, maar dan moet het imo op 0.00.01 tijd zijn dat het werkt
ja zoals ik het altijd ben gewend, met andere releases zoals COD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PS4 werkt het ook nog niet de digitale classic editie Watch Dogs.

Gisteren netjes gepreload , maar spelen kan ik em niet.

Alles al geprobeerd maar geen geluk.

Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Bij mij in de uplay bestelgeschiedenis staat ook nog bestelling ingediend. nog iemand die dit heeft?
ook staat er release 21 Nov ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Laatst online: 29-11-2023
Dag van de waarheid. Wie krijgt hem wel en wie niet?
Is het echt een kut spel, of toch niet?

Ik ga er van uit dat Wehkamp vandaag hier levert, alleen de vraag hoe laat..

Levertijd / Status: 24-05-2014
LEVERINGSINFORMATIE
2014-05-27 Pakket heeft ons magazijn verlaten

Het is een zooitje daar.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

glydoscoop schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:29:
Bij mij in de uplay bestelgeschiedenis staat ook nog bestelling ingediend. nog iemand die dit heeft?
ook staat er release 21 Nov ???
Watch_Dogs is helaas vannacht uitgesteld naar 21 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
kaanmijo schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:37:
[...]

Watch_Dogs is helaas vannacht uitgesteld naar 21 november.
Wat lul je nou man? Ik heb hem al en kan hem prima spelen.
Loop mensen niet zo te stangen alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:29:
Op de PS4 werkt het ook nog niet de digitale classic editie Watch Dogs.

Gisteren netjes gepreload , maar spelen kan ik em niet.

Alles al geprobeerd maar geen geluk.

Weet iemand hier meer over?
De US PSN versie is bij mij intussen aan het downloaden. Na 10 min. kun je gaan spelen (de intro missie blijkbaar) waarna de rest van de game binnengehaald wordt. De game is 20GB groot maar het downloaden gaat hier vrij rap, dus verwacht dat ie binnen een uurtje wel binnen is. Valt me niks tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
Voor de liefhebbers, vanaf 09:00 is trouwens de Watch Dogs-recensie online op InsideGamer (IG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:41:
[...]

De US PSN versie is bij mij intussen aan het downloaden. Na 10 min. kun je gaan spelen (de intro missie blijkbaar) waarna de rest van de game binnengehaald wordt. De game is 20GB groot maar het downloaden gaat hier vrij rap, dus verwacht dat ie binnen een uurtje wel binnen is. Valt me niks tegen :)
Ik heb de NL PSN versie , die is al gedownload , maar spelen gaat niet.

Er staat een lock teken bij die ik niet weg krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Heeft iemand hem al kunnen downloaden via Uplay die hem met een Nvidia voucher heeft aangeschaft?

Helaas vooralsnog niets bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Chris_L schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:43:
Heeft iemand hem al kunnen downloaden via Uplay die hem met een Nvidia voucher heeft aangeschaft?

Helaas vooralsnog niets bij mij.
Nop, wel met een gewone game-key. Wat gek dat daar verschil in zit joh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

RemyWD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:42:
Voor de liefhebbers, vanaf 09:00 is trouwens de Watch Dogs-recensie online op InsideGamer (IG).
Ik geloof dat het embargo om 09.00u is want ik zie op meer sites reviews gepland voor 09.00u.
Wel een erg late embargo, op de dag van release. Zelfs bij AAA games is dat toch vaak een dag vantevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
RemyWD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:42:
Vanaf 9 uur zijn er recensies op vrijwel alle professionele gamesites. Dan verloopt namelijk het embargo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 10:15
hmm... XBOX.com US site nog niet beschikbaar :S in NY is het nu bijna 2 uur daar..

Beetje jammer :S

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
DennusB schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:38:
[...]

Man man. Jij hebt ook de humor en het sarcastisch inzicht van een geitenwollen sok zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:43:
[...]

Ik heb de NL PSN versie , die is al gedownload , maar spelen gaat niet.

Er staat een lock teken bij die ik niet weg krijg.
Belachelijk en daarbij schandalig dat ze deze game niet regio-gebonden unlocken. Als je online een game via PSN koopt mag je toch wel verwachten dat hij om 0.00 en 1 seconde unlockt wordt... Je gaat er vanuit dat je de eerste bent die kan spelen als je online koopt. Nu zijn bijna de mensen die in de winkel kopen sneller.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
bram1984 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:44:
[...]

Vanaf 9 uur zijn er recensies op vrijwel alle professionele gamesites. Dan verloopt namelijk het embargo.
Ja ga je zien wat voor een slechte cijfers het spel gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
fukijama schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:47:
[...]

Zal wel meevallen, hoewel ik niet denk dat het een klassieker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

fukijama schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:47:
[...]

Het cijfer zal waarschijnlijk niet beneden de 8 komen ;). Voor vrijwel alle sites. Je kan deze game niet met een GTA vergelijken omdat het een puur andere game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Oxigeon schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:48:
[...]

Het cijfer zal waarschijnlijk niet beneden de 8 komen ;). Voor vrijwel alle sites. Je kan deze game niet met een GTA vergelijken omdat het een puur andere game is.
Je kan dus alleen exact dezelfde games met elkaar vergelijken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

DennusB schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:38:
[...]

Overreact much? Het was een grapje, kom op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:47:
[...]

Man man. Jij hebt ook de humor en het sarcastisch inzicht van een geitenwollen sok zeker?
Mensen zijn vrij serieus hoor, dus blijkbaar mis jij het een en ander.
Ontopic : Zitten nog wel wat glitches in op de PC iig, popups die een soort lijken te 'trillen' in een bepaalde positie. Ben benieuwd wanneer ze met de eerste patch komen (die was er gisteren volgens mij al voor de PS4 :P)

[ Voor 28% gewijzigd door DennusB op 27-05-2014 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

bram1984 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:49:
[...]

Je kan dus alleen exact dezelfde games met elkaar vergelijken? :?
Nee, maar wat heeft het voor zin GTA met WD te vergelijken als ze beide van een andere uitgever zijn en ook nog eens beide een ander doel hebben met allemaal andere opties. Is gewoon appels met peren vergelijken.

Je kan ook geen Super Mario 3D (open wereld, geloof ik) met GTA V vergelijken bij wijze van spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

DennusB schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:44:
[...]

Nop, wel met een gewone game-key. Wat gek dat daar verschil in zit joh 8)7
Ik heb een gewone key en die is ook nog niet geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Plato1989 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:04:
[...]

Ik heb een gewone key en die is ook nog niet geactiveerd.
Van welke leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Bullet NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 01:27:
[...]

Ik heb de game volledig via de legale weg gehaald en braaf op de release gewacht. Nu weet ik dat vrienden van me de game gisteravond al hebben gespeeld. Als ik straks op school kom wil ik graag ook meepraten, al is het maar hoe de game bij mij op mn pc draait. Ik vind dat ik dat ook mag verwachten, gezien ik de game direct bij de uitgever gekocht heb.

Daarnaast hoeft Ubisoft niet bang te zijn dat ik de game voor 9 uur al zou spelen, met het ontiegelijk trage internet wat wij hier thuis hebben zou de game rond 10 uur klaar zijn met downloaden als ik om 0:00 mocht beginnen.
Als ik vanmiddag thuis kom uit school is de game waarschijnlijk nóg niet binnen.

Natuurlijk zijn er ergere dingen op de wereld, maar dat UPlay rotzooi is, daar blijf ik bij... nooit meer games via die dienst kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Richh schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:10:
[...]

Ik heb de game volledig via de legale weg gehaald en braaf op de release gewacht. Nu weet ik dat vrienden van me de game gisteravond al hebben gespeeld. Als ik straks op school kom wil ik graag ook meepraten, al is het maar hoe de game bij mij op mn pc draait. Ik vind dat ik dat ook mag verwachten, gezien ik de game direct bij de uitgever gekocht heb.

Daarnaast hoeft Ubisoft niet bang te zijn dat ik de game voor 9 uur al zou spelen, met het ontiegelijk trage internet wat wij hier thuis hebben zou de game rond 10 uur klaar zijn met downloaden als ik om 0:00 mocht beginnen.
Als ik vanmiddag thuis kom uit school is de game waarschijnlijk nóg niet binnen.

Natuurlijk zijn er ergere dingen op de wereld, maar dat UPlay rotzooi is, daar blijf ik bij... nooit meer games via die dienst kopen ;)
En via Steam downloaden gaat opeens wel met een bloedgang of zo? Je zit nu je trage internet frustratie af te reageren op een uitgever.... does not make sense.
Het was bij mij gisteren in 7 minuten binnen :) Niks te klagen dus!

[ Voor 3% gewijzigd door DennusB op 27-05-2014 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Laatst online: 03-09 10:28

HetGezegde

Yes, you can!

Ik met moeite op internet gevonden wanneer Watch_Dogs nu precies uitkomt (ook qua tijd), denk ik ga m'n wekker zetten. Tis inmiddels al 2 uur later, maar ook bij mij zegt uPlay dat ik geen spellen heb.

Gekocht via gk4.me, is een Nvidia GTX voucher geweest en in m'n orderstatus van Ubisoft staat "release date 21 November 2014 00:00 est"

Moet zeggen dat Origin mij altijd wel blij heeft gemaakt met het snel uitkomen van nieuwe games, maar Ubisoft..? Nee.. liever geen Ubisoft meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
HetGezegde schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:11:
Ik met moeite op internet gevonden wanneer Watch_Dogs nu precies uitkomt (ook qua tijd), denk ik ga m'n wekker zetten. Tis inmiddels al 2 uur later, maar ook bij mij zegt uPlay dat ik geen spellen heb.
Als je dan even die info deelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:21

The_Worst

Unox

Heb het spel inmiddels deels draaiende op de PS4. Download is 3,4 gigabyte. Dit betreft dus slechts de eerste missie. Mocht je het spel vanaf de PS Store halen, speel dan de eerste missie rustig anders kijk je alsnog tegen een installatievenster aan. ;(

Eerste indruk is dat het spel er goed uitziet maar geen wow-factor. Dit gaat slechts over de eerste missie, heb nog niet kunnen freeroamen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

http://store.steampowered.com/app/243470/

Beschikbaar: 27 mei 2014
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 2 uur

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:47:
[...]

Belachelijk en daarbij schandalig dat ze deze game niet regio-gebonden unlocken. Als je online een game via PSN koopt mag je toch wel verwachten dat hij om 0.00 en 1 seconde unlockt wordt... Je gaat er vanuit dat je de eerste bent die kan spelen als je online koopt. Nu zijn bijna de mensen die in de winkel kopen sneller.
Heb jij hetzelfde probleem?

Wanneer kunnen we wel spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

To_Tall schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:12:
[...]

Als je dan even die info deelt...
http://zupidoo.cesarmolina.com/games/watch-dogs-pc
Had 'm hier op gevonden. Stond dat ie vanochtend 06:00 onze tijd uit zou moeten komen.

[ Voor 4% gewijzigd door HetGezegde op 27-05-2014 08:14 . Reden: verkeerde url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

The_Worst schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:12:
Heb het spel inmiddels deels draaiende op de PS4. Download is 3,4 gigabyte. Dit betreft dus slechts de eerste missie. Mocht je het spel vanaf de PS Store halen, speel dan de eerste missie rustig anders kijk je alsnog tegen een installatievenster aan. ;(

Eerste indruk is dat het spel er goed uitziet maar geen wow-factor. Dit gaat slechts over de eerste missie, heb nog niet kunnen freeroamen.
Is het niet zo dat hij ondertussen nog wat graphics aan het downloaden is enzo? Ik had dit ook met AC Black Flag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
DennusB schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:11:
[...]

En via Steam downloaden gaat opeens wel met een bloedgang of zo? Je zit nu je trage internet frustratie af te reageren op een uitgever.... does not make sense.
Het was bij mij gisteren in 7 minuten binnen :) Niks te klagen dus!
Mwah, ik heb er vrede mee dat ik er even op moet wachten, maar ik had graag gisteravond gespeeld (preloading) of op z'n minst op de dag van de release in de middag (als je de game gewoon om 0:00 kon downloaden). Dat hij pas vanaf 9:00 los kan, dat maakt bij mij dus 'geen sense'.
Hier thuis is overigens niets snellers beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:21

The_Worst

Unox

Oxigeon schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:13:
[...]

Is het niet zo dat hij ondertussen nog wat graphics aan het downloaden is enzo? Ik had dit ook met AC Black Flag
Ja, tijdens de missie download en installeert hij de overige 11 gigabyte. Toen ik de eerste missie had voltooid was het spel voor 69% geïnstalleerd en ik kan nu dus ook nog niet verder. :'(

[ Voor 38% gewijzigd door The_Worst op 27-05-2014 08:17 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
Bij mij is het spel per post onderweg (volgens track and trace). Na het werk maar eens spelen.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

In de uPlay store staat nog steeds "Pre-Order" bij Watch_Dogs.
Misschien vanmiddag 12 uur? Maar wel vreemd dat de PS spelers 'm wel al kunnen spelen?
Of zijn er ook mensen met een PC die 'm al spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
HetGezegde schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:19:
In de uPlay store staat nog steeds "Pre-Order" bij Watch_Dogs.
Misschien vanmiddag 12 uur? Maar wel vreemd dat de PS spelers 'm wel al kunnen spelen?
Jep, bij mij op de PC deed hij het gisterenavond om 19:00 al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Donnie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:13:[/b]
http://store.steampowered.com/app/243470/

Beschikbaar: 27 mei 2014
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 2 uur
ik zie het nu ook. eindelijk nuttige informatie

[ Voor 3% gewijzigd door HetGezegde op 27-05-2014 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
HetGezegde schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:19:
Gamers die een gamekey hebben gekocht via de goedkopere sites hebben een key uit Azie te pakken en deze is al unlocked, de rest moet tot 9:00 of 10:00 wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Richh schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:21:
[...]

Gamers die een gamekey hebben gekocht via de goedkopere sites hebben een key uit Azie te pakken en deze is al unlocked, de rest moet tot 9:00 of 10:00 wachten.
Dat heb ik. Ik heb 'm op gk4.me gekocht en het was zo'n versie die bij de GTX kaarten zat.
Kostte me 35 euro voor de special edition.

Dan wacht ik nog even.. :O :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
In LA is het bijvoorbeeld nog maandag over een half uurtje niet meer. misschien wachten ze daarop zodat iedereen tegelijk met 1mbp/s kan downloaden van die server. dat verhoogt de kans op meer sales voor opkomende uplay games

http://www.timeanddate.com/worldclock/

[ Voor 8% gewijzigd door glydoscoop op 27-05-2014 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-08 00:00
vanmorgen netjes verzendbevestiging van bol in mijn mailbox voor de Vigilante Editie. Ben erg benieuwd, heb hem van het weekend al een beetje op de pc uitgeprobeerd maar aangezien dat niet echt een super pc is waren de graphics ook weer niet top. Na het werk de ps4 maar eens aanslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
general_p schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:30:
vanmorgen netjes verzendbevestiging van bol in mijn mailbox voor de Vigilante Editie. Ben erg benieuwd, heb hem van het weekend al een beetje op de pc uitgeprobeerd maar aangezien dat niet echt een super pc is waren de graphics ook weer niet top. Na het werk de ps4 maar eens aanslingeren.
Ja ik heb ook mail ontvangen :(

Ik dacht dat ik de game al geannuleerd had..
Helaas :( Nu maar de game terug sturen!!

Ik had het spel met acceptgiro besteld :+ maar heb niet echt veel zin om 69 euro te betalen!! en disks te wisselen.

Heb alleen CoD Ghost op disk.. de rest nu digitaal.. :)

[ Voor 14% gewijzigd door To_Tall op 27-05-2014 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik ben wel benieuwd of de framerate op de ps4 lekker soepel is. Gta 5 viel de framerate erg tegen op de oude consoles.

Aangezien dit toch een beetje een sand game is? hoop ik dat het op de nieuwe consoles lekker loop.t

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Mars18 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:41:
Ik ben wel benieuwd of de framerate op de ps4 lekker soepel is. Gta 5 viel de framerate erg tegen op de oude consoles.

Aangezien dit toch een beetje een sand game is? hoop ik dat het op de nieuwe consoles lekker loop.t
GTA5 was toch wel het max wat je uit die gen consoles kon halen.
Als je GTA5 zou vergelijken met GoW zie je ook dat GTA5 toch wat minder texturen en wat simpeler in elkaar is gezet.. Gewoon weg als je texturen zou verhogen in GTA5 je alleenmaar framedrops zou hebben. de map stond ook volledig in het geheugen van de console.. Zodat deze niet meer gerenderd hoeven te worden. Alleen voortuigen en gebeurtenissen op straat moesten opnieuw gerenderd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Oxigeon schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 07:53:
[...]

Nee, maar wat heeft het voor zin GTA met WD te vergelijken als ze beide van een andere uitgever zijn en ook nog eens beide een ander doel hebben met allemaal andere opties. Is gewoon appels met peren vergelijken.

Je kan ook geen Super Mario 3D (open wereld, geloof ik) met GTA V vergelijken bij wijze van spreken.
Onzin. Sinds wanneer mag je games alleen pas vergelijken als ze van dezelfde uitgever zijn? En is Mario 3D "realistisch" en speelt dat zich af in een open stad met voertuigen? Volgens mij niet. GTA en WD zijn allemaal games in exact hetzelfde genre met een SP en een MP, in ongeveer hetzelfde tijdperk, third person met een normale kerel (als in geen superheld zoals inFamous) in een Amerikaanse stad. Het enige verschil is het hacken en het vrijspelen van gebieden. Pure gameplay elementjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Grand Theft Auto is de absolute maatstaaf voor "realistische" sandbox games. Daar hoeven we de ogen toch niet voor dicht te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Laatst online: 11-08 07:50
Martinspire schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:18:
[...]
Hangt van je ingestelde Regio af. Als je Duitsland insteld dan is ie al wel beschikbaar. Maar probleem is dat je per regio opnieuw je betalingsgegevens moet instellen. En gezien Paypal niet meer werkt zul je dus aan de gang moeten met een Creditcard (die mogelijk geblokkeerd wordt omdat je betaald met een buitenlands adres) of MS Gift Cards maar dan staat er dus saldo bij die regio.

UK komt over een uur beschikbaar en ik denk dat het nog 7 uur duurt voor de VS
Kan je inmiddels Watch Dogs downloaden? Hier is het nog steeds unavailable. Echt belachelijk.
Overigens staat de One hier afgesteld op VS (Great Falls), timezone Mountain Time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
ShDT schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:03:
[...]

Kan je inmiddels Watch Dogs downloaden? Hier is het nog steeds unavailable. Echt belachelijk.
Overigens staat de One hier afgesteld op VS (Great Falls), timezone Mountain Time.
Jup :)

nu het in LA 00:05 is kan ik WD via de Xbox store kopen :P
Hij is nu aan het downloaden op de XBOX ONE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
uplay nog steeds niks te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al nieuws over de NL PSN PS4 versie van WD?

Ik heb em al gedownload , maar ik kan em nog steeds niet starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Laatst online: 11-08 07:50
To_Tall schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:05:
[...]

Jup :)

nu het in LA 00:05 is kan ik WD via de Xbox store kopen :P
Hij is nu aan het downloaden op de XBOX ONE :P
Ja hier is het inmiddels ook gelukt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ben ik het eigenlijk wel mee eens, typische Ubi game die herhalend aanvoelt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:08:
Iemand al nieuws over de NL PSN PS4 versie van WD?

Ik heb em al gedownload , maar ik kan em nog steeds niet starten.
Probeer je licenties eens te vernieuwen via instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaanmijo schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:09:
[...]

Probeer je licenties eens te vernieuwen via instellingen
Heb ik al heel vaak geprobeerd.

Het geld is ook nog niet van mijn PSN tegoed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritkramer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 12:30
Besteld bij greenmangaming, maar die hebben het nog al druk volgends mij website was net heletijd down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 20:23
shoombak schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:09:
[...]

ben ik het eigenlijk wel mee eens, typische Ubi game die herhalend aanvoelt helaas.
Ze zijn bij de tweakers review wat positiever dan hoe jij het nu stelt.. Metacritic is nu gemiddeld 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23
Heb nu een stuk of 3 reviews gelezen (GamersNET, PSX-Sense en Tweakers) en ik ga gewoon toch maar de game halen. Al die kleine dingetjes kunnen gepatcht worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Grootste 'bezwaar' wat ik nu her en der in reviews terug zie komen (ook bij tweakers) is dat bepaalde basis gameplay elementen toch wat te vaak herhaald worden. Dat nodigt me nog niet echt uit om de game te gaan spelen. Basis gameplay van AC1 was ook prima, maar de herhaling daar (wellicht wat extremer dan bij WD) zorgde ervoor dat het imho gewoon geen leuk spel was.

Vanavond thuis maar wat uitgebreider de reviews bekijken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 22 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad