Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Helaas is het spel voor mij op dit moment niet speelbaar, ik heb een high end pc, haal gemakkelijk 40 tot 60 fps maar helaas is er 'stutter lag' waardoor het spel onspeelbaar is. Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem op dit moment, maar het is wel jammer dat het er voor sommige is :(

NVIDIA driver probeerde ik ook te installeren maar als ik dat doe gaan mijn beeldschermen gek genoeg uit en gebeurd er niks, tsja daar is het een beta driver voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 16:29
iTec schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:13:
Volvados U BENT EEN HELD!, ik vulde deze code net in bij promotiecode en ineens was het spel gratis ofzoiets, vervolgens kon ik door en nu is het spel geregistreerd.

Eeuwige dank!

Ik heb alleen van ubisoft nog geen mail ontvangen. Ik begrijp dat het spel dus automatisch bij uplay verschijnt ?
Mail kwam hier ook iets later aan. uPlay doet echter niet aan preloaden, en het spel verschijnt normaal morgen pas. (of straks, ik weet niet hoe het met de timing zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

IStealYourGun schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:37:
Hmm beetje domme vraag misschien, ik heb mijn game bij G2play.net gekocht, alleen is het nu in een of andere oost Europese taal (toch de installatie). Kan je dat ergens veranderen?
Kleine bump, game menu's enzo zijn ook in alles is Czech. (and that's sad)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:18
tumtum100 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:33:
[...]

Ah welke controller heb je voor de PC? ik heb een ps2 controller met zoon speedlink adapter naar USB en krijg hem niet werkend bij andere spellen wel.
ik heb de xbox 360 controller voor de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:47

nFo

xbox 360 controller werkt prima, plug and play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik gebruik ook de Xbox 360 controller met een originele receiver voor de PC. Werkt echt fantastisch! Zelfs de ingame toetsen worden grafisch omgezet naar de Xbox 360 knoppen. Dus bijvoorbeeld om iets te hacken in Watch Dogs zie je bij de PC versie op het scherm verschijnen dat je 'Q' op je toetsenbord moet indrukken. Met de xbox 360 controller kit zie ik nu de blauwe xbox knop 'X' op het scherm verschijnen.

Dit werkt bij heel veel games op deze manier.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Chubz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:20:
Helaas is het spel voor mij op dit moment niet speelbaar, ik heb een high end pc, haal gemakkelijk 40 tot 60 fps maar helaas is er 'stutter lag' waardoor het spel onspeelbaar is. Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem op dit moment, maar het is wel jammer dat het er voor sommige is :(

NVIDIA driver probeerde ik ook te installeren maar als ik dat doe gaan mijn beeldschermen gek genoeg uit en gebeurd er niks, tsja daar is het een beta driver voor...
Let op, heb zelf niks getest, hoop nog steeds dat de postbode hem morgen brengt, maar kwam dit tegen op een ander forum wie weet helpt het.

Since the release is only a day away and quite a few people have their copies already, let's round up the fixes.

FIX STUTTERING

Use Steam's "launch properties" or make a shortcut for the game EXE and set this parameter: -disablepagefilecheck. If you use the shortcut method, navigate to your installation directory and make a shortcut to watch_dogs.exe. Now, for the shortcut, go to its properties and at Target, add a space to the end and paste in the parameter. The more RAM you have, the better this should work, and this can cause instability with lower amounts.

DISABLE MOUSE ACCELERATION/SMOOTHING

Go to Documents\My Games\Watch_Dogs\(your ID) and open GamerProfile.xml with a text editor. Find the following parameters and change their values as shown below:
Sensitivity to 1
UseMouseSmooth to 0
Smoothness to 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Dit herinnerd me er wel aan waarom ik niet meer game op de PC :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
To_Tall schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:49:
[...]

Kan het fout hebben :)

Maar als je bepaalde settings uit zet in GTA4 zijn schaduwen ook weg en polygonen van de auto worden dan ook niet berekend.

Zou dat ook niet zijn bij WD??
Nee:) WD heeft geen dynamic shadows. Wat redelijk achterlijk te noemen is.
Bekijk het filmpje maar eens. GTA vs Watchdogs oid. Want er is nog meer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:54:
Precies, mij ook.
Wat een gedoe zeg, rommelen met drivers, *.ini files aanpassen. Zitten achter een bureautje.
Bitcoin miners 8)

Dan maar wat dagen later spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 26-05-2014 21:06 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:04:
[...]

Precies, mij ook.
Wat een gedoe zeg, rommelen met drivers, *.ini files aanpassen. Zitten achter je bureautje.

Dan maar wat dagen later spelen.
Disc erin rammen en spelen haha :p

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:22
niet flame starten he modje:

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.

Foei! >:)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Daar dacht ik ook meteen aan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik ga een TR aanmaken voor ik een PC vs Console war ga starten :+

*edit* te laat ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 26-05-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Weet niet of het al gepost is want dit topic gaat zo hard, maar je kon dus echt "Pierce Aiden" vinden naar aanleiding van die posters die hier ook waren gepost ;)

http://www.psx-sense.nl/1...n-amsterdam-en-antwerpen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Tja aan de ene kant vond ik zoiets altijd wel leuk om te doen. Zo heb ik talloze uren in Skyrim zitten waarvan er zeker 20 zitten in het modden van ini files. ;)

Nu heb ik naast mijn pc een console staan zodat dat niet meer kan en ik wat meer daadwerkelijke gameplay kan doen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:05
Net zo als in gta op auto's en de banden schieten dat heeft in WD weinig effect. Zie trouwens wel opvallende gelijkenissen met gta5 wat betreft de sidegames. Zo moet je ook op aliens schieten. Wel heel toevallig :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:40
Aangezien ik geen algemeen Watch Dogs hardware topic kon vinden stel ik de vraag hier maar ;-) (indien deze er wel is, my bad :| ).

Ik ben van plan om een nieuwe videokaart aan te schaffen. Onder andere voor Watch Dogs (speel ook BF4).
Mijn systeem:
Intel Core i5-2500k CPU @ 3.30GHz 3.30Ghz
8 GB RAM
Nvidia GeForce GTX 470 1GB

Nu ben ik van plan om een Nvidia GeForce GTX 770 2GB aan te schaffen. CPU vervangen is op dit moment een no-go. Zal Watch Dogs een beetje draaien op High settings (Ultra wordt het hem niet ben ik al achter >:) )?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

DPhoenix schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:17:
Aangezien ik geen algemeen Watch Dogs hardware topic kon vinden stel ik de vraag hier maar ;-) (indien deze er wel is, my bad :| ).

Ik ben van plan om een nieuwe videokaart aan te schaffen. Onder andere voor Watch Dogs (speel ook BF4).
Mijn systeem:
8 GB RAM

Nu ben ik van plan om een Nvidia GeForce GTX 770 2GB aan te schaffen. CPU vervangen is op dit moment een no-go. Zal Watch Dogs een beetje draaien op High settings (Ultra wordt het hem niet ben ik al achter >:) )?
Dit gaat je wel lukken, ik draai hem op een 7850 op high :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:11

ACC

Mijn systeem:
8 GB RAM

Yep, alles op max/ultra behalve Textures: High.
770 met 4gb kan je wel op Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Verschillen next-gen versies:

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/n3isqnltj/wdcomp2.gif

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/d4bgju7qj/wdcomp3.gif

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/yaj85mdib/WDcomp1.gif

Xbox One mist naast de lagere resolutie paar effecten zoals Ambient Occlusion(zie bijv missende schaduw bij de planken op de grond in de 2de gif). Maar niets wereldschokkends O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL

Mijn systeem:
8 GB RAM

Doe jezelf een plezier en koop kaart met minimaal 3 of 4GB VRAM ;) Dat ga je echt nodig hebben wil je lang met je kaart doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Kom ergens niet verder, zwaar irritant gezien het de main quest is :+ !

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verschil bij het tweede plaatje is vooral erg duidelijk.

Op de ps4 staat er een rode auto en op de One is hij ineens wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Watch_Dogs reviews
Flickering Myth - No score

While Watch Dogs is not a terrible game, after promising so much the level of disappointment will be very high amongst gamers. It’s very much an average game that promised the world and delivered a barren little lifeless moon instead. You’d be better off returning to the much more impressive and immersive GTA V as Watch Dogs is not the first next-gen defining game we were told it would be.
Jeux Vidéo Magazine: 19/20

Watch_Dogs accomplished all the hopes placed on it and delivers a successful new take on open world games. Almost perfect, but with a slight disappointment on the story.

The Good:
Gameplay and level design
The life in Chicago
Generous content
The Bad:
The scenario. Meh!
The first loading
That's all!
CeX: 5/5

Overall Watch Dogs is a fantastic start to an exciting franchise. From it's beautifully designed city that is a true joy to simply stroll around, to the epic hacking gameplay mechanic put in place, Watch Dogs has delivered on the promises it made during E3 2012. While the game isn't earth shattering, it's something that you'll end up pouring hours upon hours into. Whether it's reading the profiles of the countless inhabitants of Chicago, stopping crimes before they happen, jerking around with traffic lights, stealing money right from someone’s bank account, or cruising through the many city districts on offer, Watch Dogs is your home for the next few months.

Watch Dogs delivers on high expectations and gets a 5/5.
T4Mag: 9.5/10

Watch Dogs is a game that offers more in a package than it’s worth. With a single-player campaign running anywhere between 30-35 hours, an array of mini-games and a fully integrated multiplayer, this game has some serious teeth that will be a hot contender for Game of the Year 2014. If you’re a gamer, you will be hard-pressed to find a better value than what Watch Dogs has to offer. Bear in mind though that the game shares many parallels with GTA 5 and similarities between them both will be hard to ignore. But, given the fact that the combat mechanic and hacking in Watch Dogs is a step above GTA 5, we wouldn’t be wrong to assume that Ubisoft has a winner on their hands.

PROS
Amazing gameplay and graphics
Characters seem to have unique personalities
Variety of dialogues that don't get old
Deep narrative and skill system

CONS
NPCs can sometimes be stupid
No pleasure in hunting for fast cars
Gameblog: 4/5 - Very Good - 'Must-have' label

Does Watch Dogs fulfill its contract, i.e. offering a true open-world game with interesting gameplay centered on hacking, all inside a huge, hyper-connected city? Yes, undeniably. An excellent first draft in this genre where GTA reigns, the Ubisoft title even competes with it in a beautiful way, by intelligently standing out thanks to an original approach. So, a very good game, even if it's not as technically impressive as its initial public reveal and despite a few flaws regarding the artificial intelligence of the enemies, a scenario we wish was more engaging, or a repetitive aspect fo rthe rougher players who'll rather use weapons instead of the numerous subtleties of hacking. Anyway, with its gargantuan content and a limited yet original online play, Watch Dogs imposes itself as a must-have on the PS4.

The good:
The density and content of Chicago
Online play in the solo campaign
The progression in Aiden's skills
The fine blend of hacking, infiltration and action
Original online play...

The bad:
...but not deep enough
Lackluster scenario
Underdeveloped enemy AI
Music and sounds are somewhat generic
Playing rough sometimes seems to pay better than infiltration and hacking
Aiden and his lack of charisma

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:26:
Verschil bij het tweede plaatje is vooral erg duidelijk.

Op de ps4 staat er een rode auto en op de One is hij ineens wit.
En de andere kant op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:53
Hier met een i5 2500K @ 3.3GHz, 16GB RAM 1600MHz en 2x GTX570 in SLI wil het nog niet echt vloeien, zowel op ultra als high kom ik niet boven de 35FPS, en met muis en toetsenbord is dat voor mij een no-go. Dan maar op medium met 40-50FPS :/

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dus dan moet de Xbox One wel de betere versie zijn, daar rij je zo weg.
Op de ps4 moet je een keer extra steken.

Pppff die geheime boodschappen ook altijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te lezen moet er nog een flinke patch komen, of alle GPU's zijn buttfucked.
Ik heb zelf een 780 TI, maar ziet er naar uit dat ik 'slechts' op high kan spelen om in dit geval 74 fps te halen.

Bron: http://www.guru3d.com/art...e_benchmark_review,9.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Zojuist toch weer even geprobeerd om de stutter te fixen en het gelukkig voor elkaar gekregen. De texture op High zetten ipv Ultra werkte bij mij en veel anderen, en de target code die hierboven al gepost is.

Uurtje gespeeld van de singleplayer en kwam echt goed in het verhaal, duurde ook niet lang en ik werd alweer gehacked door iemand. Gelukkig wist ik het op tijd te stoppen maar deze feature is echt geniaal en geeft je toch wel even de stress dat het hack metertje niet volloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online

Mijn systeem:
8 GB RAM

Dit is niet het juiste topic,
En ga voor een amd kaart. de 770 draait toaal neit lekke rop bf4. De 280x draait een stuk beter. Ik heb een 290x en een 780 gehad. De 780 draait op bf4 echt beroert. Terwijl de 290x mantl eecht owned. Of het voor WD u itmaatk weet ik nog niet. Want daar is nog niet veel over bekent. Wel heb je met een 280x 1 extra gig geheugen waardoor je eventueel wat langer mee zal kunnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik krijg nog steeds geen bevestiging van bol.com dat de bestelling geleverd gaat worden en het is al half 10 :S
Doen ze weer goed, morgen even bellen dus.

Mijn PS4 is nu een beetje aan het verstoffen.
Fifa14 heb ik al een heel seizoen opzitten (niks gesimuleerd)
Killzone en Tomb raider uitgespeeld.
Infamous second son start niet vanwege een onbekende Error die ik niet terug kan vinden.
AC:Black flag is een game die ik nog moet doorverkopen en miskoop van het jaar !!

Er zijn maar 3 zaken die mij frustreren bij games.
1) Sluipen steeds en als je gezien wordt geen schijn van kans meer maakt om verder te komen.
2) Vecht systemen zoals in AC:Black flag, Batman games en Sleeping dog
3) Games die gebruik maken van movements ( PS vita kantelen, Wii games, Android games)

Hopelijk zit deze balans goed in Watch_dogs en is het geen moderne AC:Black flag.
Maar kan ik gewoon met me gun de boel op stelten brengen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ubisoft heeft uitvoerig met Intel en Nvidia samengewerkt, dus geen AMD zooi gebruiken, zie sites nvidia/ de watchdog actie om gratis de game te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:38:
Ubisoft heeft uitvoerig met Intel en Nvidia samengewerkt, dus geen AMD zooi gebruiken, zie sites nvidia/ de watchdog actie om gratis de game te krijgen
Yeah, right. Net een R9 270X gekocht en dus ga ik nu even voor WD een Nvidia kopen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:08

PBP

Pykow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:37:
Ik krijg nog steeds geen bevestiging van bol.com dat de bestelling geleverd gaat worden en het is al half 10 :S
Bol verstuurt vaak snachts die mailtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
hyptonize schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:39:
[...]

Yeah, right. Net een R9 270X gekocht en dus ga ik nu even voor WD een Nvidia kopen? :?
AMD draait prima hoor heb echt nergens problemen mee met mijn HD7950 3GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@Pykow, staat nu ook bij Bol dat als je hem voor 23u besteld is morgen in huis, zit er zelf ook op te wachten maar tot nu toe is het altijd goed gegaan, hopelijk nu ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
lol wat een onzin. Nvidia heeft wel eens waar een hele mooie site gemaakt. Maar er is eigenlijk niks wat je met AMD niet kunt. Volgensmij heeft watchdogs ook geen physics. Dus het gaat puur om de prestaties. En nvidia heeft al een driverupdate voor watchdogs (die problemen lijkt te geven). AMD komt morgen met de driver als het goed is. Dus geen vals advies geven als je er niks van af weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
WeAreLegion schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:40:
[...]

AMD draait prima hoor heb echt nergens problemen mee met mijn HD7950 3GB
Hoe is ongeveer jouw framerate? Ik heb namelijk dezelfde kaart icm een Phenom II x4 955. Ik haal tussen de 20/30 fps en ik ben benieuwd hoeveel performance winst ik haal met een nieuwe cpu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Beide next gen consoles draaien ook op AMD chips. Dat zit echt wel goed. Ja, op een bepaald aardig effectje na, die er na een duur Nvidia marketing contract misschien extra in zit op de PC versie, maar dat gaat echt geen schokkend verschil opleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
eigenlijk is alleen HBAO-high boeiend. Ze hadden er ook HDAO in kunnen stoppen. Eigenlijk het zelfde maar dan van amd. Je kunt HBAO ook gebruiken met een amd kaart. Het zal alleen iets meer reken kracht kosten. Echter is MBAO bijna net zo mooi, en kun je ook gewoon aanzetten in WD. En voor de prestatiewinst die je daarmee overhoudt zou je een andere optie iets hoger kunnen zetten. Wat misschien nog wel meer impact heeft op de looks van het spel dan MBAO vs HBAO.

Dus ja! HBAO is een verbetering ten opzichte van MBAO die in WD een toevoeging geeft met een nvidia kaart. Echter is het verschil klein. En hadden ze ook kunnen kiezen voor HDAO. Iets wat ubisoft niet gedaan heeft.

Verder heb je TXAA wat geen verbetering is ten opzichte van MSAA (mening). Stel ik had een 780ti. Dan wasik voor MSAA x4 gegaan ipv TXAA4x

Er is trouwens een benchmark online van WD. Echter vind ik dit niet eerlijk. Want ze hebben hier de nieuwe nvidia drivers gebruikt die aangepast zijn op WD. Terwijl de nieuwe drivers van AMD alss het goed is morgen pas komen.

Ik lees net dat Catalyst 14.6 morgen komt met onder andere een preformance boost voor WD van 25-28%. Vaak is het wat overdreven, worden deze cijfers alleen behaald in specifieke situaties. Maar nog steeds klinkt het als goed nieuws :D
Bron: http://videocardz.com/505...mixed-resolutions-support

[ Voor 25% gewijzigd door j0ppie op 26-05-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
qwertyuio schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:44:
[...]

Hoe is ongeveer jouw framerate? Ik heb namelijk dezelfde kaart icm een Phenom II x4 955. Ik haal tussen de 20/30 fps en ik ben benieuwd hoeveel performance winst ik haal met een nieuwe cpu. :)
Alles op ultra, tussen de 40 en 60fps ligt beetje waar ik aan ben :) met een i5 3750k en 16GB ddr3. Heb videocard wel overlocked maar dat kan die makkelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
Pykow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:37:
Same here, op 10 mei de Dedsec Edition voor de PS4 besteld. De bestelling staat nog steeds op: "wordt verwerkt."

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
WeAreLegion schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:37:
[...]

Alles op ultra, tussen de 40 en 60fps ligt beetje waar ik aan ben :) met een i5 3750k en 16GB ddr3. Heb videocard wel overlocked maar dat kan die makkelijk hebben.
Wat een onzin. Je weet zeker dat je AA op x8 hebt staan? En HBAO-high? textures ultra?
Dit zou betekenen dat jou kaart beter presteert dan een 780ti:P En ook beter dan mijn OC R9 290.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:01
SacreBleu schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:39:
[...]

Same here, op 10 mei de Dedsec Edition voor de PS4 besteld. De bestelling staat nog steeds op: "wordt verwerkt."
Wacht gewoon af, de status kan om half 5 snachts nog selfs verwerkt worden, meestal doet bol het tussen 23.00 en 02.00

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
Kol Nedra schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:42:
[...]

Wacht gewoon af, de status kan om half 5 snachts nog selfs verwerkt worden, meestal doet bol het tussen 23.00 en 02.00
Ik kan weinig doen dan afwachten heh :P Ik geef alleen aan dat de mijne ook nog op verwerkt staat.

[ Voor 1% gewijzigd door SacreBleu op 26-05-2014 22:50 . Reden: Nuance toegevoegd ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
j0ppie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:40:
[...]

Wat een onzin. Je weet zeker dat je AA op x8 hebt staan? En HBAO-high? textures ultra?
Dit zou betekenen dat jou kaart beter presteert dan een 780ti:P En ook beter dan mijn OC R9 290.
Tja je kan het onzin noemen maar tis toch echt zo hoor :) en nee geen HBAO dat staat gewoon waar die op stond en extures op Ultra jah en AA staat niet op x8 dat niet. Die staat op uhh temperal smaa. de rest staat op ultra laat ik het zo zeggen dan. ik heb FPS niet onder de 30 zien gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door WeAreLegion op 26-05-2014 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je bij iemand anders hacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16

m0nk

16-09-2003 15.15

Iemand die ook in SLI mode problemen heeft? Als ik de game op single GPU instel start WD gewoon goed op. Zodra ik SLI activeer crashed de game bij het opstarten.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Iemand de Nvidea voucher al kunnen activeren? Poosje geleden succesvol geactiveerd, hij komt alleen maar niet tussen mn Uplay games te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:08
GeoffLx schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:57:
Iemand de Nvidea voucher al kunnen activeren? Poosje geleden succesvol geactiveerd, hij komt alleen maar niet tussen mn Uplay games te staan..
nee die is blijkbaar over 1 uur beschikbaar (of als we pech hebben, 0000 US time)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Hmm, balen. Afwachten maar dan. Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35
Voor de Xbox One wordt ie unlocked per tijdzone. Bij Australië was ie bv om 16.00 al unlocked. Duitsland volgt om 24.00, maar UK 1.00 pas en US 7.00 tot 9.00.

We jammer dat die MS Gift Cards voor Australië/Nieuw Zeeland zo slecht te verkrijgen zijn als instant code. Had er 1 om te testen via livecodes.nl besteld maar die lijkt niet te werken.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 26-05-2014 23:00 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:34:
[...]

Dus dan moet de Xbox One wel de betere versie zijn, daar rij je zo weg.
Op de ps4 moet je een keer extra steken.

Pppff die geheime boodschappen ook altijd. :)
+1 ;)

Grappig, ik had net een bewakker bij een missie, Porn addict, press q to distract... 3 keer raden wat er afspeelde op zn mobiel >:)

Naughty boy 8)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat was zonder dat je m hackte om dat te weten te komen ook vast wel succesvol geweest, het hacken voegt dan maar weinig toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
m0nk schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:56:
Iemand die ook in SLI mode problemen heeft? Als ik de game op single GPU instel start WD gewoon goed op. Zodra ik SLI activeer crashed de game bij het opstarten.
Heb je een officiele versie?
In bepaalde piraten versies zit een litecoin miner, voor nvidia kaarten is dat een cudaminer. Net als bij minen crashed het zooitje als je SLI aan hebt staan.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Torrent versie was dus duidelijk anders dan de officiele release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:11:
Op welke manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16

m0nk

16-09-2003 15.15

jezzer schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:08:
[...]

Heb je een officiele versie?
In bepaalde piraten versies zit een litecoin miner, voor nvidia kaarten is dat een cudaminer. Net als bij minen crashed het zooitje als je SLI aan hebt staan.
Nee gewoon de orginele versie via uplay.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:54:
Hoe moet je bij iemand anders hacken?
Kan nog niet.. de online feature is pas op release tijd beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:11:
Torrent versie is niet anders dan de officiële. Er is alleen een rotte appel geweest welke malware in de crack heeft.

Zonder crack zijn het dezelfde files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Dat de officiele versie er beter uit ziet, betere physics heeft met Rijden. Geen/minder last van de missing textures. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:16:
[...]

Dat de officiele versie er beter uit ziet, betere physics heeft met Rijden. Geen/minder last van de missing textures. etc.
Hm wat je nu claimt heb ik nergens gelezen. Volgensmij is het gewoon precies dezelfde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Basekid schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:18:
[...]

Hm wat je nu claimt heb ik nergens gelezen. Volgensmij is het gewoon precies dezelfde versie.
Je hoeft mijn woord er niet op te geloven, wacht maar een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:37

Saven

Administrator

Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:21:
[...]

nah ik heb hem ook via de minder legale wegen (usenet) om uit te proberen maar ik heb geen last van missing textures of slechte kwaliteit graphics tijdens het rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:21:
[...]

Dan zien we vanzelf dat het onzin is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 22:09

SomerenV

It's something!

Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:23:
[...]

Dan zien we vanzelf dat het onzin is 8)
Ik weet wel wat er anders is: geen uPlay :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 16:42
Zijn er nog meer mensen die wachten tot de nvidia voucher beschikbaar komt om te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-07 18:23
wuppie007 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:34:
Zijn er nog meer mensen die wachten tot de nvidia voucher beschikbaar komt om te downloaden?
Ik ben ook aan het wachten, heb alleen weinig hoop dat de game precies om 0:00 beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hier nog een. 'k Heb mezelf tot 0:30 de tijd gegeven.
Daarna gaat het vast niet meer gebeuren.
Misschien dat reloggen werkt na middernacht.
Laten we elkaar in ieder geval op de hoogte houden :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-07 18:23
Het is hier nu stevig aan het onweren wat waarschijnlijk nog een half uur aanhoudt, gelukkig houdt de accu van de laptop nog een ruim uur vol :). Hopen dat ik hem binnen een half uur aan het downloaden kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23
Iemand ervaring met Coolblue mbt pre-order games? Ik heb nog een cadeaubon liggen van een 10tje en als ik me aanmeld op de nieuwsbrief nog eens 5 euro extra. Dan bestel ik hem gewoon via de shop en morgen op de zaak laten bezorgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Justdoit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:45:
Iemand ervaring met Coolblue mbt pre-order games? Ik heb nog een cadeaubon liggen van een 10tje en als ik me aanmeld op de nieuwsbrief nog eens 5 euro extra. Dan bestel ik hem gewoon via de shop en morgen op de zaak laten bezorgen :-)
Normaal gesproken zijn ze snel met verzenden, met apparatuur dan. Games in preorder geen ervaring mee, maar moet je wel snel wezen.

Nog 10 minuten.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
iCy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:50:
[...]

Normaal gesproken zijn ze snel met verzenden, met apparatuur dan. Games in preorder geen ervaring mee, maar moet je wel snel wezen.

Nog 10 minuten.
Haha ja ik twijfel..... Wil hem toch wel echt morgen hebben... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 16:20

Pieroman

/me

Justdoit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:51:
[...]

Haha ja ik twijfel..... Wil hem toch wel echt morgen hebben... :9~
Zo te zien hebben ze inmiddels alle Watch Dogs gewoon op voorraad staan/gezet, bel ze anders nog even snel? Als ik het zo zie zouden ze morgen gewoon nog kunnen leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Ach.. ik ben morgen toch in de stad.. voor hetzelfde geld heb ik m bij de MM.. geen zin om moeilijk te gaan zitten doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
Nog wel geen e-mail gehad van bol.com, maar op de site zelf (bestelstatus) staat er al wel dat het spel verzonden is! Daarstraks was het nog 'wordt verwerkt'!
Nog 1 nachtje slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
close/start/close/start uplay :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ik ben hem nu aan het binnenhalen. Heb men key binnen gekregen. Uplay gaat gewoon 6mb sec. Dat is mijn max. Maat van me haalde met 180mbit 20mb/sec. Dus ik denk dat ze de capaciteit hebben aangepast :D
WeAreLegion schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:52:
[...]

Tja je kan het onzin noemen maar tis toch echt zo hoor :) en nee geen HBAO dat staat gewoon waar die op stond en extures op Ultra jah en AA staat niet op x8 dat niet. Die staat op uhh temperal smaa. de rest staat op ultra laat ik het zo zeggen dan. ik heb FPS niet onder de 30 zien gaan.
Dan speelde je dus niet met "alles" op ultra.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
altijd leuk dat als je het van de maker (ubisoft) zelf koopt, je het langst moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Het is nu net 12 uur geweest. DUs als het goed is kun je los. Op steam staat de unlock pas ergens op morgen ochtend.
heel msis moet je tot 1 uur wachten. Als ze de engelse tijdzone aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
00.01: geen WD zichtbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:58
Waarom is die unlock op Steam pas morgen ochtend? Ik wil 'm nu. Het is 0:00 geweest :(.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
nog 10 uur staat er bij steam:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

PSN versie doet het niet.

"Kan applicatie niet starten. Deze applicatie kan alleen worden gestart door een gebruiker die er een licentie voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Justdoit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:53:
Ach.. ik ben morgen toch in de stad.. voor hetzelfde geld heb ik m bij de MM.. geen zin om moeilijk te gaan zitten doen :-)
Coolblue is wel betrouwbaar, nog nooit een game gekocht maar met andere artikelen altijd goede ervaring gehad en zo staan ze ook wel bekend volgens mij. MM website geeft 60 euro aan maar op budgetgaming.nl las ik dat de winkels hem verkopen voor 55,-, maar volgens mij heeft elke MM winkel zijn eigen prijsbeleid.

Maargoed nu al te laat, doe mij die codes van coolblue dan maar ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Happy watch dogs day allemaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08 07:50
Op de Xbox One is Watch Dogs nog ''unavailable'' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Nvidia voucher is nog niet actief, valt me wel tegen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucacker
  • Laatst online: 23-04-2019
Bij de MM zou hij er voor €39 moeten zijn (webshop)

http://www.mediamarkt.nl/...34,686132.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Laatst online: 20-09 16:42
Donstil schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:06:
Happy watch dogs day allemaal :+
Veilig hacken toegewenst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Denk dat we moeten wachten tot 1:00 idd.
https://twitter.com/Brian...71049409820889089/photo/1

Hier iemand op Twitter, al gaat het hier wel om de PSN versie.
Ik zie nog geen ragers over de Nvidia actie, dus dan zal het wel 1:00 zijn?
Ik ga er niet op wachten in ieder geval :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb dus de wekker gezet op mijn vrije dag. Moet niet gekker worden :)
Morgen 10:30 bij de game shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PromWarMachine schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:07:
[...]

Denk dat we moeten wachten tot 1:00 idd.
https://twitter.com/Brian...71049409820889089/photo/1

Hier iemand op Twitter, al gaat het hier wel om de PSN versie.
Ik zie nog geen ragers over de Nvidia actie, dus dan zal het wel 1:00 zijn?
Ik ga er niet op wachten in ieder geval :)
We zitten hier natuurlijk in de zomertijd, +1 uur idd... Maak dan een land-specifiek timer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 09:01

BzR

Speel de game nu enkele dagen op de PC (I7 4770, Radeon 290x@1440p, 16GB, SSD, XBOX controller) op de hoogste settings en het draait als een zonnetje geen fps drops of haperingen. Alles ziet er heel gedetailleerd uit en verder niks op aan te merken, ondanks alle negatieve PC ervaringen die ik hier lees.

De game zelf vind ik tot nu toe toch wel wat tegenvallen. De marketeers van Watch Dogs hebben in ieder geval goed hun werk gedaan. Het is allemaal veel van hetzelfde, eigenlijk kan je maar een tiental dingen doen en daar is de game op gebaseerd en dat gaat al snel vervelen.

Vooral het auto rijden en de achtervolgingen zijn echt over de top en vind ik slecht uitgewerkt. Sommige missies zijn dan ook te irritant om ze keer op keer over te moeten doen omdat de auto's niet te handelen zijn en je al snel je target kwijt bent of gespot word omdat de besturing brak is. Ook al zet je skill points hiervoor in, het voelt niet zo lekker aan, ongeacht in welke auto je rijd.

Al met al speelt de game ondanks de mankementen en beknopte mogelijkheden wel lekker weg maar ik had er meer van verwacht. Ik zit nu ongeveer bijna op de helft en misschien dat ik er nog van terug kom maar ik denk niet dat er nog veel gaat veranderen. Wat mij betreft geen GTA5 killer, slechts een kruising tussen AC, SC en GTA. Grafisch gezien wel een hele mooie game en toch wel redelijk goed verhaal, zou ook zo een thriller kunnen zijn met Denzel Washington maar de gameplay vind ik toch wat te eentonig en daardoor de hype ook niet echt terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
De algemene toon hier lijkt toch te zijn dat het geen slecht spel is, maar zeker niet wowieowa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
[b][message=42294375,noline]j0ppie schreef op maandag 26

[...]

Dan speelde je dus niet met "alles" op ultra.:)
Okay alles waar ultra staat dan maar goed het draait verder prima. Ik ben benieuwd wat die nieuwe drivers gaan doen voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35
ShDT schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:06:
Op de Xbox One is Watch Dogs nog ''unavailable'' :(
Hangt van je ingestelde Regio af. Als je Duitsland insteld dan is ie al wel beschikbaar. Maar probleem is dat je per regio opnieuw je betalingsgegevens moet instellen. En gezien Paypal niet meer werkt zul je dus aan de gang moeten met een Creditcard (die mogelijk geblokkeerd wordt omdat je betaald met een buitenlands adres) of MS Gift Cards maar dan staat er dus saldo bij die regio.

UK komt over een uur beschikbaar en ik denk dat het nog 7 uur duurt voor de VS

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 27-05-2014 00:18 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Nostordici schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:06:
Nvidia voucher is nog niet actief, valt me wel tegen hoor.
Inderdaad. Gatverdamme, expres geen torrents gedownload en gewacht... maar dit is echt belachelijk.

Straks nog 13,9 GB binnenharken met een 10Mbit verbinding. Hopelijk morgenochtend toch spelen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad