Bullet NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:18:
[...]
Iedereen heeft tegenwoordig een smartphone, laat maar zien dat hij aan het downloaden is.....
Of ben je aan het trollen???

Speciaal voor jou.
Verwijderd
Bullet NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:18:
[...]
Iedereen heeft tegenwoordig een smartphone, laat maar zien dat hij aan het downloaden is.....
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Tegenwoordig kan je preloaden. Om 00:00 gaat ie dan 'aan' denk ik.Bullet NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:18:
[...]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Denk dat dat laatste alleen aan kleine gameshops voorbehouden is. No way dat ze de Media Markt niet meer zullen bevoorraadden.To_Tall schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:28:
Als ze zich er niet aan houden betkend dat grote boete + dat de leverancier geen zaken meer met je wil doen..
Niet.nFo schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:29:
Hoe kun je trouwens schieten uit een auto ?
Ik heb de meeste missies maar uit gestapt en de grenade launcher gepakt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 23% gewijzigd door Nfear op 26-05-2014 17:34 ]
Verwijderd
De meeste Media-Markts zijn verantwoordelijk voor hun eigen inkoop qua games. Er zijn in het verleden al Media-Markts geweest die tijdens lancering bepaalde titels niet hadden, daar kwamen de producten in de loop van de week binnen.RMX schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:30:
[...]
Denk dat dat laatste alleen aan kleine gameshops voorbehouden is. No way dat ze de Media Markt niet meer zullen bevoorraadden.
Cogitationis poenam nemo patitur
Blume Agent pak geeft je een minder recoil bonus toch? In de game zelf kan je punten stoppen in minder recoil hebben.NoFearz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:33:
Mensen met de Blume Agent bonus hebben met de weapon perk voordeel over mensen die het niet hebben? Hoe kan ik deze en de extra missies alsnog krijgen?
[ Voor 5% gewijzigd door WesleyRBK op 26-05-2014 17:44 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Yup, de NDA papieren die ik hier heb liggen zijn specifiek op Nederland gericht...justifire schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:41:
En in de UK had iedereen zijn schijfje vrijdag al in huis ivm Memorial Day
Twitch stond vol met Xbox One en PS4 streams van Watch Dogs.
En dan zouden ze hier opeens moeilijk gaan doen ?
Cogitationis poenam nemo patitur
Bedankt! Season pass haal ik nu zeker wetenWesleyRBK schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:40:
[...]
Blume Agent pak geeft je een minder recoil bonus toch? In de game zelf kan je punten stoppen in minder recoil hebben.
En alle missies krijg je met de season pass.
[ Voor 10% gewijzigd door Nfear op 26-05-2014 17:48 ]
Welke VPN gebruik je?WesleyRBK schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:11:
[...]
Kan conformeren dat dit waar is. Ik ga hem nu installeren.
[afbeelding]
edit: Nog 3 uur. Langzame VPN.
PureVPN. Nog 40 minuten en dan kan ik hopelijk spelen.
Kut PureVPN flikkert er bij mij na een minuut uit, ik moet maar geduld hebben danWesleyRBK schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:51:
[...]
PureVPN. Nog 40 minuten en dan kan ik hopelijk spelen.
http://www.vpngate.net/en/ werkt meestal ook wel okChubz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:53:
[...]
Kut PureVPN flikkert er bij mij na een minuut uit, ik moet maar geduld hebben dan
ik zocht ook al naar deze optie..maar kan dus niet.nFo schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:29:
Hoe kun je trouwens schieten uit een auto ?
Ik heb de meeste missies maar uit gestapt en de grenade launcher gepakt.
[ Voor 84% gewijzigd door Mr. Awesome op 26-05-2014 18:30 ]
Net getest met een AUS vpn, werkt niet.Basekid schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:13:
Weet iemand of de VPN ook werkt voor uplay (met name de Nvidia aquired code) ?
[ Voor 7% gewijzigd door Adlermann op 26-05-2014 18:30 ]
Ah welke controller heb je voor de PC? ik heb een ps2 controller met zoon speedlink adapter naar USB en krijg hem niet werkend bij andere spellen wel.Michel242186 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:22:
[...]
ik zocht ook al naar deze optie..maar kan dus niet.
zal ook even een granade launcher kopen.
vandaag even met de game gespeeld op de pc met controller werkt perfect...wel grappige game..rijden met de auto's is niet veel bijzonders wegligging is vrij brak....verder is het hacken wel geinig maar vind GTA nog steeds de betere game.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
[ Voor 27% gewijzigd door Mutatie op 26-05-2014 18:41 ]
Gamekings morgenvroeg rond 10 uur.Mutatie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:40:
Wanneer komen de reviews eigenlijk uit? Na 12uur vannacht of morgenochtend, iemand een idee?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
9 uur ochtend. Dan is het 00.00 in US.Mutatie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:40:
Wanneer komen de reviews eigenlijk uit? Na 12uur vannacht of morgenochtend, iemand een idee?
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
[ Voor 24% gewijzigd door Matedeor op 26-05-2014 18:42 ]
Vind het erg meevallen. Ik heb geen filmpjes gekeken over welke buggs e.d. er zijn maar speelt verder prima. Enkel hoe de auto zich gedraagt vind ik wel erg raar (PC).Matedeor schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:40:
Zie nu al zoveel filmpjes verschijnen met bugs, dat ik eerlijk gezegd weinig vertrouwen in heb. Maar hoop het tegendeel want had in deze game veel zin.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
lol. vorige week vrijdag belde.Matedeor schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:40:
Zie nu al zoveel filmpjes verschijnen met bugs, dat ik eerlijk gezegd weinig vertrouwen in heb. Maar hoop het tegendeel want had in deze game veel zin.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Dat vermoeden had ik helaas al.DAzN schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:45:
Dit weekend besteld via Steam en zojuist de melding gekregen dat ik 'm kan "preloaden". Scheelt waarschijnlijk morgen wat wachttijd.
@Bv202 mijn ervaring is dat Uplay je alsnog opgedrongen wordt. Met Anno2070 wordt de Uplay launcher gestart als je de game opstart vanuit de Steam client.
Dat is ook precies waarom ik het toch nog even afwachtteBv202 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:49:
[...]
Ik ga nog even wachten met dit spel, de reacties zijn gewoon te negatief. De vraag is alleen of dit komt omdat het geen goed spel is of omdat de verwachtingen veel te hoog liggen..
De mens is van nature een zeikerd.Bv202 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:49:
[...]
Dat vermoeden had ik helaas al.
Ik ga nog even wachten met dit spel, de reacties zijn gewoon te negatief. De vraag is alleen of dit komt omdat het geen goed spel is of omdat de verwachtingen veel te hoog liggen..
Verwachtingen liggen te hoog.Bv202 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:49:
[...]
Dat vermoeden had ik helaas al.
Verwijderd
Lekker kortzichtig. Mensen geven veel geld uit, of zijn dat van plan, dan is dat logisch dat ze dat een weloverwogen keuze laten zijn. Als je veel geld uitgegeven hebt en veel problemen met/in het spel ziet, maakt dat je geen zeikerd. Maar als jij het geld hebt liggen, geef het maar hoor.
[ Voor 17% gewijzigd door ACC op 26-05-2014 18:55 ]
De laatste loodjes wegen niet voor niets het zwaarstTolgatg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:55:
Sinds de eerste trailer in 2012 hebben we allemaal gewacht op dit spel, maar nog ff paar uur/1 dag houden we niet vol
De nieuwe geforce drivers: wereld van verschil!
Ik heb er ook 50 euro in gestoken, maar ik vind niet dat je mag vallen over een paar schoonheidsfoutjes. Vooral niet op day 0.Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:53:
[...]
Lekker kortzichtig. Mensen geven veel geld uit, of zijn dat van plan, dan is dat logisch dat ze dat een weloverwogen keuze laten zijn. Als je veel geld uitgegeven hebt en veel problemen met/in het spel ziet, maakt dat je geen zeikerd. Maar als jij het geld hebt liggen, geef het maar hoor.
Knowledge is my Weapon
Ja vooral die mooi gedetailleerde tellers e.d!Tolgatg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:44:
Cockpit view in car is best leuk. Kogelgaten door je ruit en met een rokende motor geen fuck te zien
Het gaat ook wel om dingen als budget. Dat sleeping dogs niet beter is datn GTA. Dat de wereld kleiner is. En er minder te doen is. Dat vergeef ik ze. Het budget van die game is waarschijnlijk 10% van het budget van gta 5 of miss zelfs gta 4. WD daarin tegen is een game met een mega budget. Dus dan mag je idd een stukje meer verwachten.Mutatie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:08:
@hypnotize
Tuurlijk wel, we moeten vooruit en niet stil blijven staan!
GTA heeft de lat bv heel hoog gelegd, en de rest moet gewoon mee anders komen we nooit ergens.
Middelmatige games mogen er ook zijn, maar niet in mijn huis
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 19:18 ]
embargo is tot morgenochtend 9 uur.Mutatie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:40:
Ik kon hem vandaag wel ophalen maar was nog een beetje huiverig.
Hoever ligt het budget van elkaar af? Wat ik op internet vind, was het budget 50 miljoen euro. GTA 5 was 200* miljoen?j0ppie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:15:
[...]
Het gaat ook wel om dingen als budget. Dat sleeping dogs niet beter is datn GTA. Dat de wereld kleiner is. En er minder te doen is. Dat vergeef ik ze. Het budget van die game is waarschijnlijk 10% van het budget van gta 5 of miss zelfs gta 4. WD daarin tegen is een game met een mega budget. Dus dan mag je idd een stukje meer verwachten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het WatchDogs budget is alleen wel ongeveer 4x kleiner dan dat van Gta5.j0ppie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:15:
[...]
Het gaat ook wel om dingen als budget. Dat sleeping dogs niet beter is datn GTA. Dat de wereld kleiner is. En er minder te doen is. Dat vergeef ik ze. Het budget van die game is waarschijnlijk 10% van het budget van gta 5 of miss zelfs gta 4. WD daarin tegen is een game met een mega budget. Dus dan mag je idd een stukje meer verwachten.
Ik weet niet zo goed wat jij verwacht voor €50,- maar het het als een bonus zien om dit spel te kunnen spelen?Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:16:
Net het spel gespeeld: de game (key gekocht via fast2play) was binnen zo'n 20 minuten gedownload: helemaal top!
Eerste indruk: prima! Maar goed, ik koop de laatste jaren maar bar weinig games meer dus ben niet zo verwenddus ik weet niet hoe waardevol mijn oordeel is.
Graphics heb ik gelaten zoals ze standaard werden ingesteld voor mijn PC (onderhand al weer een verouderd ding: i5 2500K en GTX580) en het loopt prima, alleen als ik in de auto rij, krijg ik stutters. Da's geen probleem want ik ga deze zomer sowieso een nieuwe PC kopen. Dat ik het spel nu al kan spelen is een bonus.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
De key die ik heb ontvangen vandaag werkt niet eens. Ik snap er echt niks van. Blokt uPlay deze key's van g2play ?j0ppie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:32:
OJah, en ik vind het gek dat als je nu een key koopt bij g2play je waarschijnlijk direct je cod ekrijgt. Terwijl ik de preorder 10 dagen gelden heb geplaats. En ik nog steeds geen key heb ontvangen .... .:(
Mijn key werkt prima. Heb je hem wel goed ingevoerd? uPlay heeft alles in hoofdletters nodig he.iTec schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:34:
[...]
De key die ik heb ontvangen vandaag werkt niet eens. Ik snap er echt niks van. Blokt uPlay deze key's van g2play ?
Klopt helemaal. Ik noemde gta als voorbeeld maar watch dogs hoeft geen gta te zijn. Sleeping dogs vond ik ook een topgame, had zn minpunten maar deed andere dingen dan gta, soms beter. Far cry 3 (niet 2!) vond ik ook behoorlijk goed, in mijn ogen zeg maar een 8,5-9 waard.j0ppie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:15:
[...]
juist...j0ppie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:32:
Dan is je bron van wd outdated:) Voor de uitstel van WD zaten ze al rond de 75 miljoen idd. Dus daar is waarschijnlijk nog behoorlijk wat bovenop gekomen. Aangezien ze 600 man aan het werk hebben.
Maar het klopt. GTAV zal waarschijnlijk een grote budget hebben. Ik hoef jullie niet uit te leggen wat je met dat geld kunt doen. Maar ik vind het dus belangrijk om te kijken wat ze hebben neergezet met de resources die ze hadden. En in dat opzicht vond ik sleeping dogs een heel goed spel! En ik vond het totaal niet erg dat de wereld niet zo groot was. Eerder een verstandig keuze, omdat ze zo de kwaliteit konden behouden.
Dus voor iedereen die gta en wd vergelijkt. Zal zich eerst af moeten vragen of ze bij ubisoft de tijd en het geld hebben gekregen om gta te evenaren.
Daarnaast vind ik wel dat als game makers echt weinig geld en budget hebben gehad (wat sowieso bij WD neit het geval is) dat ze dan ook zo stoer moeten zijn om te zeggen. Deze game is geen fullpriced game. We bieden hem voor 20 of 30 euro aan.
Heb ik geprobeerd , ik heb ze ook al gemaild. Niks meer vernomen. #@$#@$% Ik wist het wel, ik moest weer zo nodig als eerste kunnen spelen....hupske schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:35:
[...]
Mijn key werkt prima. Heb je hem wel goed ingevoerd? uPlay heeft alles in hoofdletters nodig he.
Anders moet je G2Play contacten en krijg je ene nieuwe.
Misschien houd ubisoft het tegen. En zie je straks om 12/1 uur (als ze uit gaan van engelse tijd) gewoon WD in je lijst staan. Eventueel nog even opnieuw inloggen. Daarna pas paniek!iTec schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:39:
[...]
Heb ik geprobeerd , ik heb ze ook al gemaild. Niks meer vernomen. #@$#@$% Ik wist het wel, ik moest weer zo nodig als eerste kunnen spelen....
En hoe weet jij zo zeker dat je hem meekrijgt?Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:46:
Even naar MM Rotterdam om het spel te kopen.
Kan het fout hebbenj0ppie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:41:
En die vraag is in mijn ogen nog niet goed beantwoord. Het enige wat we hebben zijn tegenstrijdinge meningen van mensen die de game hoogstens een paar dagen hebben gespeelt. Geen officiele reviews bijv.
echter, als ik naar het russische filmpje van hierboven kijk waar dingen worden vergeleken met gta4. Dan zijn dat wel wat minpuntjes. Er is zoiets als een graphics/physics standaard (die anders ligt voor elk platvorm (ik verwacht geen 1080P 60fps met 8x AA op de xbox 360 bijv)).
En er zijn idd dingetjes in WD naar voren gekomen die eigenlijk niet zouden mogen voor een 2014 game met een degelijk budget.
Als dit echter het enige is, en verder is het spel gewoon erg goed. Leuke MP. Mooi verhaal. Dan hoor je mij niet klagen. En kan het nog steeds een succes worden in mijn ogen.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik doe een copy paste vanuit het mailtje van g2play, kan het kloppen dat de key maar 8 characters lang is ?j0ppie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:48:
Misschien heb je de key al gebruikt, en is die daarom vervallen. En staat hij er straks gewoon bij.
Of
Je voert hem niet goed in qua spaties/hoofdletters
Waarschijnlijk is het dan een code die normaal bij een nVidia kaart wordt gegeven. Ik had dit via kinguin ook. Deze heb ik op http://shop.ubi.com/NVIDIAWD geactiveerd.iTec schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:50:
[...]
Ik doe een copy paste vanuit het mailtje van g2play, kan het kloppen dat de key maar 8 characters lang is ?
[ Voor 40% gewijzigd door PearlPumpkin op 26-05-2014 19:56 ]
PSN: Kjujay
Welke van de drie? anders rij ik ook nog even namelijkBron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:46:
Even naar MM Rotterdam om het spel te kopen.
Als ik daarop klik wordt ik geredirect naar de nederlandse site helaas. Ik kan em dus niet activerenVolvados schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:54:
[...]
Waarschijnlijk is het dan een code die normaal bij een nVidia kaart wordt gegeven. Ik had dit via kinguin ook. Deze heb ik op http://shop.ubi.com/NVIDIAWD geactiveerd.
[ Voor 3% gewijzigd door iTec op 26-05-2014 20:01 ]
[ Voor 24% gewijzigd door iTec op 26-05-2014 20:15 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq