Meh Uplay laat watch dogs nog niet verschijnen terwijl ik VPN verbinding gebruik naar Nieuw Zeeland(Daar is het inmiddels al 12:39 am Tuesday, 27 May 2014 (NZST). Heb ook die nvidia voucher gebruikt.
wel erg slecht dat sommigen hem nu al hebben en de rest nog niet laat inieder geval de game in de library zien en klaar om te pre-loaden. weer een reden om voortaan geen uplay te kiezen alleen was het nu verplicht
Watch Dogs een maand geleden gepre-ordered bij Instant Gaming, tot voor 15 min geleden zou het spel vandaag geleverd worden. Als ik nu bij mijn orders kijk is de datum weggehaald. Hoop wel dat ie nog komt want heb gisteren mijn NVIDIA key verkocht.
O oeps had ik gemist maar dan wacht ik nog even geduldig op g2play zal vanmidag vast ergens komen:)
Daar ben ik nog niet gelukkigZ500 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:36:
[...]
spoiler:Het kan nog lastiger, dat je uit die convoy 1 persoon moet neerslaan en dus niet mag doden!
spoiler:
Zit nu in de gevangenis
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om een spel voor lancering te vinden.
Die boete moet wel erg extreem zijn
Morgen dan maar!
Die boete moet wel erg extreem zijn

Morgen dan maar!
He shit zeg.Kupauw schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:57:
MM en BS beide niks in Rdam.
Dan loop ik hier nog maar even door het dorp, zal alleen weinig succes hebben.
/me Pakt zijn poker-face en gaat bij elke winkel doen alsof hij dacht dat de release vandaag was
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 26-05-2014 15:07 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb ook nog geen bevestiging van Bol.com gehad. Even afwachten. Ik heb twee weken geleden de Dedsec versie besteld, en deze kon je vorige week niet meer bestellen, dus het is even afwachten of ik op tijd was
.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
http://www.geforce.com/wh...rmance-and-tweaking-guide
http://www.geforce.com/wh...88-whql-watch-dog-drivers
De nvidia driver zou online moeten zijn, maar is er toch niet
Maar die eerste link mooie vergelijkingen tussen bepaalde graphics settings
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Er zijn ook versie met bitcoinmoner in omloop voor de PC
Verwijderd
Ja, mega boetes denk ik inderdaad, want zelfs de game-mania hier in Tilburg doet niks over of onder de toonbank, dit ondanks dat ze schreeuwend duur zijn met de game : 69,99.
Maargoed, morgen maar afwachten.
Weet iemand trouwens of je bij Selectvracht altijd moet tekenen, of mikken ze hem gewoon in je brievenbus.
Zoals 80% van de rest van nederland morgen gewoon aan het werk en uiteraard komen ze tussen 10:00 en 16:00...
Maargoed, morgen maar afwachten.
Weet iemand trouwens of je bij Selectvracht altijd moet tekenen, of mikken ze hem gewoon in je brievenbus.
Zoals 80% van de rest van nederland morgen gewoon aan het werk en uiteraard komen ze tussen 10:00 en 16:00...
Wel apart dat als je een key hebt gekregen van g2play of ergens anders vandaan, dat je hem al kan activeren, downloaden en spelen.
Als je een pre-order bij ubisoft zelf hebt geplaatst, dat je dan gewoon vrolijk moet wachten.
Achja, niks te klagen. Download is op 50 procent en gaat met 11,2 mb/s, dus met 10 minuten kan ik me eraan wagen
Mensen al online gespeeld?
Als je een pre-order bij ubisoft zelf hebt geplaatst, dat je dan gewoon vrolijk moet wachten.
Achja, niks te klagen. Download is op 50 procent en gaat met 11,2 mb/s, dus met 10 minuten kan ik me eraan wagen
Mensen al online gespeeld?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gewoon wauw. Dan is het best triest gesteld met Watch Dogs als ik dit zo zie.

Shikata ga nai.
Heeft iemand de iOS/Android app al geprobeerd? Of wordt die pas morgen actief?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Alsof zoiets opvalt tijdens het spelen...Dat zijn echt geen deal breakers. Als de gameplay maar goed isShinobi-vs-Gast schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:18:
[...]
mooie vergelijking slide van nvidia. Ik denk dat ik liever world detail op high zet, en iets meer AA toevoeg.v8power67 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:06:
http://www.geforce.com/wh...rmance-and-tweaking-guide
Ik vind trouwens TXAA echt niks toevoegen ten opzichte van MSAA. MSAA is is sneller en mooier in mijn ogen.
oh jee.....nu is het spel opeens niet meer leuk....Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:18:
[...]
nothing stops this train
Vind het inderdaad ook zonde dat er nauwelijks schaduw in zit. Maar ik vraag me af of dat ook echt opvalt tijdens gameplay. All in the eye of the beholder natuurlijk.Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:18:
[...]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Daar gaat het niet om. Als GTA of all games (die gewoon een stuk ouder is) betere shadows/graphics weet te doen, dan doet Watch Dogs iets fout.Adlermann schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:18:
[...]
Alsof zoiets opvalt tijdens het spelen...Dat zijn echt geen deal breakers. Als de gameplay maar goed is
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
weet iemand nog een betere prijs te vinden als dit?
http://www.g2play.co.nl/c...edition-ubishop-download/
35 euro is niet slecht lijkt me.. en maakt het nog uit of je via uk of nederlandse site besteld van g2play? is de ene sneller bijv>?
http://www.g2play.co.nl/c...edition-ubishop-download/
35 euro is niet slecht lijkt me.. en maakt het nog uit of je via uk of nederlandse site besteld van g2play? is de ene sneller bijv>?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Graphics.. Care.. Er bestaat ook zoiets als goed genoeg. En dan met betere gameplay? (geen idee of dat zoiets). Maar de focus alleen op graphics vind ik zo overdreven..lanerios schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:22:
[...]
Daar gaat het niet om. Als GTA of all games (die gewoon een stuk ouder is) betere shadows/graphics weet te doen, dan doet Watch Dogs iets fout.
Dit zijn geen graphics. Maar voornamelijk physics die beter zijn. Behalve dan misschien de schaduw.lanerios schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:22:
[...]
Daar gaat het niet om. Als GTA of all games (die gewoon een stuk ouder is) betere shadows/graphics weet te doen, dan doet Watch Dogs iets fout.
En dat rockstar kwaliteit geeft aan kleine details zorgt er voor dat het spel meer sfeer krijgt. Het is voo rmij ook geen dealbraker. Maar het is toch jamer dat ze daar zou weinig aandacht aan gegeven hebben. Ondanks hun ontwikkelteam van honderde mensen. De vraag is dan, wat krijg je er voor terug? Of zit er gewoon minder geld in het spel. Neem aan van niet.
Denk dat ik hem ook maar ga kopen via g2Play.net kan ik hem dadelijk al mooi spelen
Maar er is toch ook al tijden bekend dat de onderlinge teams bij Ubisoft slecht samenwerken? Als jij 100-en mensen aan game hebt werken maar er word nauwelijks of slecht samengewerkt dan krijg je alsnog een kwalitatief mindere game.j0ppie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:27:
[...]
Dit zijn geen graphics. Maar voornamelijk physics die beter zijn. Behalve dan misschien de schaduw.
En dat rockstar kwaliteit geeft aan kleine details zorgt er voor dat het spel meer sfeer krijgt. Het is voo rmij ook geen dealbraker. Maar het is toch jamer dat ze daar zou weinig aandacht aan gegeven hebben. Ondanks hun ontwikkelteam van honderde mensen. De vraag is dan, wat krijg je er voor terug? Of zit er gewoon minder geld in het spel. Neem aan van niet.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Dense much?Adlermann schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:24:
[...]
Graphics.. Care.. Er bestaat ook zoiets als goed genoeg. En dan met betere gameplay? (geen idee of dat zoiets). Maar de focus alleen op graphics vind ik zo overdreven..
Kan jij me precies quoten, en ook graag een letterlijke quote waarin ik aangeef dat ik alleen focus op graphics? Nee, dacht ik al

Ik verwacht van zo'n gigantische gehypde game met echt awesome trailers gewoon een stuk meer. En als ik dan zelf speel, en constant dingen tegenkom waarvan ik denk "Waarom is dit zo" (Hell.. Saints Row IV doet autorijden beter..) en gewoon kleine irritaties. Ja, dan ben ik toch redelijk teleurgesteld.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zullen we dit gesprek gewoon morgen of overmorgen voeren als we allemaal de game gespeeld hebben?lanerios schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:31:
[...]
Dense much?
Kan jij me precies quoten, en ook graag een letterlijke quote waarin ik aangeef dat ik alleen focus op graphics? Nee, dacht ik al![]()
Ik verwacht van zo'n gigantische gehypde game met echt awesome trailers gewoon een stuk meer. En als ik dan zelf speel, en constant dingen tegenkom waarvan ik denk "Waarom is dit zo" (Hell.. Saints Row IV doet autorijden beter..) en gewoon kleine irritaties. Ja, dan ben ik toch redelijk teleurgesteld.
Waarom? Ik mag mijn mening toch al geven?
Again, spel speelt geweldig weg. Maar de gunplay, autorijden en kleine grafische issues zorgen ervoor dat ik redelijk teleurgesteld ben.
Again, spel speelt geweldig weg. Maar de gunplay, autorijden en kleine grafische issues zorgen ervoor dat ik redelijk teleurgesteld ben.
Haha zelfs gta4 was al beter uitgewerkt dan watch dogs. Gta5 heeft helemaal meer details. Mijn dochter had watch dogs na een uur al gezien en pakte gta5 weer. Zelf geef ik watch dogs nog een kans maar de opwinding zoals bij gta5 is er niet.
Watch Dogs is echt een kut game en ziet er niet uit! Ik kan niet wachten om hem te spelen morgen.
Watch Dogs kopen is in dit geval een beetje hetzelfde als stemmen denk ik. Als je niet stemt, dan mag je er ook niet over zeiken.

Watch Dogs kopen is in dit geval een beetje hetzelfde als stemmen denk ik. Als je niet stemt, dan mag je er ook niet over zeiken.
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Verwijderd
+1Doughty schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:38:
Watch Dogs is echt een kut game en ziet er niet uit! Ik kan niet wachten om hem te spelen morgen.![]()
Neh, bij stemmen weet je bij voorbaat dat je alleen de illusie van een democratie hebt 
Hierbij weet je dat het gewoon een zeer redelijke game is, maar dat hij insanely overhyped is. Wat helaas met veel meer AAA titels gebeurd trouwens.
Hierbij weet je dat het gewoon een zeer redelijke game is, maar dat hij insanely overhyped is. Wat helaas met veel meer AAA titels gebeurd trouwens.
Gadsie dit is echt moeilijk tegenwoordig zeg.
Al de winkels hier weten dondersgoed dat ze niet mogen verkopen. Geen Bonnetje of contante betaling maakt ook niets meer uit tegenwoordig.
Jammer
Al de winkels hier weten dondersgoed dat ze niet mogen verkopen. Geen Bonnetje of contante betaling maakt ook niets meer uit tegenwoordig.
Jammer
Of je doet gewoon verstandig en koopt een game als hij uit is en er inhoudelijke reviews verschijnenDoughty schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:38:
Watch Dogs is echt een kut game en ziet er niet uit! Ik kan niet wachten om hem te spelen morgen.![]()
Dan kun je beter een paar dagen langer wachten en de games kopen die echt goed blijken te zijn.
Dat zijn mijn 2 centen althans...
Klopt! Of wachten op de Steam Sale over een maandje of 2
dan heb je hem voor een eurootje of 15-20
En de hype ontlopen zeker? Nee nee, daar doen wij niet aan.Morrar schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:41:
[...]
Of je doet gewoon verstandig en koopt de game als hij uit is en er inhoudelijke reviews verschijnenVeel teleurstellingen ontstaan doordat mensen een game kopen als pre-order en op basis van de marketing spin van het bedrijf en gekleurde reviews.
Dan kun je beter een paar dagen langer wachten en de games kopen die echt goed blijken te zijn.
Dat zijn mijn 2 centen althans...
Zojuist een mailtje gekregen van yourgamezone.nl dat hij is verzonden (PS4). Zal hem naar alle waarschijnlijkheid morgen dus in de bus ontvangen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Laat je hem op je werk bezorgen dan?Oxigeon schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:44:
Zojuist een mailtje gekregen van yourgamezone.nl dat hij is verzonden (PS4). Zal hem naar alle waarschijnlijkheid morgen dus in de bus ontvangen.
Dat is dus de keuze; kies je voor veilig (na de release) of voor risico (pre-order). Pre-order heb je meer kans op hype of op teleurstelling. Na release mis je de hype, maar ook de mogelijke teleurstelling.Doughty schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:44:
[...]
En de hype ontlopen zeker? Nee nee, daar doen wij niet aan.
Hangt dus van je eigen voorkeur af, maar als je risico neemt moet je ook niet zeuren en op de blaren zitten
Watch Dogs downloaden en spelen via een VPN verbinding naar Australie wilt ook niet lukken. Jammer.
New Nvidia driver: http://www.geforce.co.uk/drivers/results/76094
niet voor laptop GPU's zo te zien
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Net de bevestiging gekregen dat morgen de Special Edition (PC) op de mat ligt
PSN: proditaki specs
Precies zoals ik al eerder aangaf....Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:39:
Gadsie dit is echt moeilijk tegenwoordig zeg.
Jammer
Nog minder dan 24 uur
Cogitationis poenam nemo patitur
Het schijnt dat WD net op Steam unlockt is in Australië.
Moet toevallig toch nog de stad in dus ga zometeen even een rondje doen in Enschede. Ik verwacht er niet veel van en anders maar vanavond bestellen in de US Store.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Iemand al een verzendingsmail gehad van bol.com voor de PS4 Dedsec editie?
PSN: Carreon_TO
Nope, nog niks gehoord.Carreon schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:09:
I'm an Ironman!
Kan conformeren dat dit waar is. Ik ga hem nu installeren.kmichael schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:06:
Het schijnt dat WD net op Steam unlockt is in Australië.

edit: Nog 3 uur
[ Voor 6% gewijzigd door WesleyRBK op 26-05-2014 16:13 ]
Van bol.com zou ik niet eerder dan laat vanavond / vanacht een mail verwachten.
Is altijd nog zo geweest bij pre-order.
PSN: proditaki specs
Waarschijnlijk heb je gelijk, ik kan me ook alleen maar herinneren dat ik s'avonds altijd bericht krijg van Bol.proditaki schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:11:
[...]
Van bol.com zou ik niet eerder dan laat vanavond / vanacht een mail verwachten.
Is altijd nog zo geweest bij pre-order.
I'm an Ironman!
Ubisoft en haar distibuteurs zijn actief op sociale media, fora en andere internetkochten aan het zoeken naar hits welke winkels zich niet aan de release NDA houden. Kan dus maar zo dat ze hier ook mee lezen...
Ik denk dat het vanacht of morgen tijd wordt dat dit topic wordt gespltst in PC, PS3/4 en XB360/1. De berichten gaan nu zo snel en alle kanten op.
dus snel alles tussen spoiler quotes zetten mensenBullet NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:14:
Ubisoft en haar distibuteurs zijn actief op sociale media, fora en andere internetkochten aan het zoeken naar hits welke winkels zich niet aan de release NDA houden. Kan dus maar zo dat ze hier ook mee lezen...
Verwijderd
Kunnen ze meteen de algemene minpunten meenemen in de patch rondes die ooit nog wel komen.
LOL
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Allemaal even de winkel posten waar je ooit eens niet vriendelijk bent geholpen.Bullet NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:14:
Ubisoft leest mee.
Ja he, ik ben natuurlijk wel eigenwijs héBullet NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:05:
[...]
Precies zoals ik al eerder aangaf....
Nog minder dan 24 uur![]()
Ik had rond half een een verzendingsmail gehad van mijn bol.com dedsec editie (PC).Carreon schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:09:
Komt morgen tussen 19:30-21:30 aan.
Later dan ik hoopte, maar iig op de dag van release.
mensen met origin versie? staat nu unlock op 10:00 morgen ochtend bij mij.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Verwijderd
Gamestop Duitsland , Intertoys , Saturn allemaal voor het grijpen daar
Ik wacht wel nog een dagje , maar vind ik eigenlijk niet kunnen , als ze het op 1 plaats doen , dan moeten ze het allemaal maar verkopen .
https://fbcdn-sphotos-e-a...4013048850896621318_n.jpg
https://scontent-b.xx.fbc...1126885922902547013_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a...3123256266935946302_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a...4013048850896621318_n.jpg
https://scontent-b.xx.fbc...1126885922902547013_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a...3123256266935946302_n.jpg
Nou gelukkig leest Ubisoft mee. Die gaat ze pakken hoor.
Ach, die ene dag maakt nou ook niets meer uit.
Laat nou net gisteren m'n ps4 kapot zijn gegaan
Watch dogs is al verstuurd van de Wehkamp dus die gaat door naar een vriend zolang ik zelf geen ps4 heb, die moet worden opgestuurd voor reparatie....
Hoop bij hem wel een paar uurtjes mee te pakjen
Watch dogs is al verstuurd van de Wehkamp dus die gaat door naar een vriend zolang ik zelf geen ps4 heb, die moet worden opgestuurd voor reparatie....
LOL, ik vermoed dat zoiets ook wel zal meevallen. Misschien de kleinere. Maar een keten zoals MM. Echt niet. Een keer foei.Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:30:
Nou gelukkig leest Ubisoft mee. Die gaat ze pakken hoor.
Wat is er kapot gegaan dan?dutchgio schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:30:
Ach, die ene dag maakt nou ook niets meer uit.
Net bij MM in Roermond geweest, die hadden ze nog niet eens binnen.
De PS4 versie kost daar maar 55 euro.
Mijn charmes werkte ook niet bij de dixons.
Die boete moet wel enorm hoog liggen willen ze mij die verkoop weigeren!
(Don't crush my ego please
)
Die boete moet wel enorm hoog liggen willen ze mij die verkoop weigeren!
(Don't crush my ego please
uplay.com heeft het zwaar (site laad voor geen meter)
Ze hebben hem allang binnen, alleen dat gaan ze niet zeggenBobo221 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:36:
Net bij MM in Roermond geweest, die hadden ze nog niet eens binnen.
Nee nee Ubisoft gaat erachteraan, ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er bij Ubisoft Duitsland net een Enorme zweep is afgeleverd.Adlermann schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:31:
[...]
LOL, ik vermoed dat zoiets ook wel zal meevallen. Misschien de kleinere. Maar een keten zoals MM. Echt niet. Een keer foei.
Wehkamp
Levertijd / Status: 24-05-2014 (NIET onderstreept)
Ik mag toch hopen dat ze het daar niet weer verneuken..
Levertijd / Status: 24-05-2014 (NIET onderstreept)
Ik mag toch hopen dat ze het daar niet weer verneuken..
"Blue light of death", google er maar eens op.
hij wil plots niet meer goed opstarten, en blijft hangen met een knipperende blauwe indicator op de PS4, in plaats van dat ie wit wordt. Op de TV totaal geen signaal... Zondagmiddag deed ie het nog, en zondagavond was de pret voorbij...
Valt gellukig wel onder garantie maar handige timing is het njet, al komt het natuurlijk nooit uit
Wat een timing ookdutchgio schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:41:
[...]
"Blue light of death", google er maar eens op.
hij wil plots niet meer goed opstarten, en blijft hangen met een knipperende blauwe indicator op de PS4, in plaats van dat ie wit wordt. Op de TV totaal geen signaal... Zondagmiddag deed ie het nog, en zondagavond was de pret voorbij...
Valt gellukig wel onder garantie maar handige timing is het njet, al komt het natuurlijk nooit uit
Op Instant Gaming verschijnt nu dit bericht:
The game will be delivered the 27 during the day. Uplay don't allow pre download, so an anticipated delivery is useless.
Jammer, toch weer een extra dag wachten. Had gehoopt het spel vannacht te kunnen spelen.
The game will be delivered the 27 during the day. Uplay don't allow pre download, so an anticipated delivery is useless.
Jammer, toch weer een extra dag wachten. Had gehoopt het spel vannacht te kunnen spelen.
Ik heb zelf nog geen enkele bericht mogen ontvangen van bol.comT_Wouters schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:24:
[...]
Ik had rond half een een verzendingsmail gehad van mijn bol.com dedsec editie (PC).
Komt morgen tussen 19:30-21:30 aan.
Later dan ik hoopte, maar iig op de dag van release.
Zolang hij morgen of overmorgen tussen de werktijden wordt afgeleverd is het goed
anders is er niemand aanwezig op het afleveradres
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat is toch een leugen? Mensen spelen toch al via Uplay?XeroFox schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:43:
Op Instant Gaming verschijnt nu dit bericht:
[ Voor 4% gewijzigd door Nfear op 26-05-2014 16:45 ]
Ze zijn eind vorige week geleverd....lanerios schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:39:
[...]
Ze hebben hem allang binnen, alleen dat gaan ze niet zeggengemiddeld liggen die games een week van te voren op voorraad.
Ik heb schrijven van de distributeurs gehad dat ze uiterlijk vandaag geleverd zouden worden, zodat elke winkel vanaf morgen (i niet voor 0:00 uur vannacht) gelijktijdig kan leveren, uitgezonderd verzonden exemplaren, deze mogen vandaag verstuurd worden zodat ze morgen bij de eindgebruiker geleverd worden.
[ Voor 34% gewijzigd door Bullet NL op 26-05-2014 16:47 ]
Ja klopt, begrijp er zelf ook niks van.NoFearz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:44:
[...]
Dat is toch een leugen? Mensen spelen toch al via Uplay?
LoL... Als je XBO hebt en het spel wil spelen
kan je australische gift Crads kopen
en al reeds bestellen
ik zeg doen
https://store.xbox.com/en...c7-4221-85de-43c89b08c6bd
Ik denk dat de gamers die de XBO waaronder ikzelf.. het spel pas kunnen kopen. Morgen ochtend?? iig kan je hem daar digitaal nog niet aanschaffen..
ik zeg doen
https://store.xbox.com/en...c7-4221-85de-43c89b08c6bd
Ik denk dat de gamers die de XBO waaronder ikzelf.. het spel pas kunnen kopen. Morgen ochtend?? iig kan je hem daar digitaal nog niet aanschaffen..
[ Voor 24% gewijzigd door To_Tall op 26-05-2014 16:48 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Dacht ik al, anders kan hij niet al verkocht wordenBullet NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:45:
[...]
Ze zijn eind vorige week geleverd....
Ik heb schrijven van de distributeurs gehad dat ze uiterlijk vandaag geleverd zouden worden, zodat elke winkel vanaf morgen (i niet voor 0:00 uur vannacht) gelijktijdig kan leveren, uitgezonderd verzonden exemplaren, deze mogen vandaag verstuurd worden zodat ze morgen bij de eindgebruiker geleverd worden.
Mijn uPlay bibliotheek ziet er nog aardig leeg uit.
Konden we de game maar vast downloaden, zou morgen weer een bak tijd schelen na het werk
Konden we de game maar vast downloaden, zou morgen weer een bak tijd schelen na het werk
Die volgen ook maar wat ze verteld word.lanerios schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:51:
[...]
Dacht ik al, anders kan hij niet al verkocht wordenbedankt voor de info, maakt een hoop duidelijk. (vooral de incompetentie van de media markt medewerkers)
Is ze niet echt kwalijk te nemen, als ik moest kiezen tussen zeggen dat ik ze achter heb liggen maar ze niet mag verkopen, of telkens iemand krijg die met mooie verhalen zo'n ding probeert mee te krijgen, dan zou ik ook tegen elke volgende klant zeggen: Nee, heb ze nog niet! Morgen wel.
Nou ik zal je zeggen.. bij de MM R'dam centrum en MM Zoetermeer gingen ze speciaal voor me in het systeem kijken. In de MM Zoetermeer staan er 75 op besteld maar was zaterdag nog geen voorraad. En ik kon rustig meekijken dus hij kletste niet uit z'n nek :-)Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:53:
[...]
Die volgen ook maar wat ze verteld word.
Is ze niet echt kwalijk te nemen, als ik moest kiezen tussen zeggen dat ik ze achter heb liggen maar ze niet mag verkopen, of telkens iemand krijg die met mooie verhalen zo'n ding probeert mee te krijgen, dan zou ik ook tegen elke volgende klant zeggen: Nee, heb ze nog niet! Morgen wel.
Bekijk het zo, een beetje Media-Markt krijgt tig keer de vraag bij een grote release. Zoals nu bij Watch_Dogs, i.p.v. een discussie oproeppen met het antwoord, "we hebben hem liggen, maar mogen hem niet verkopen" is het antwoord, "we hebben hem nog niet binnen" veel makkelijker.... Je slaat een heel smeek verhaal over 
Kwestie van wel of niet de goederen inboeken...
Geloof mij nou maar, ik koop het spul zelf in, het gaat precies zoals ik hier boven heb geschreven....
Kijk, het is vrij simpel, heb een eigen zaak, ik ben klant bij de drie grote game/media distributeurs in Nederland. Ik had Watch Dogs vandaag al in huis kunnen hebben, echter aangezien de webshop niet actief is neem ik ook nog geen orders op. Daarbij haal ik hem zelf digitaal uit de USA, net iets goedkoper
Ze zetten W_D bewust niet op voorraad in het systeem, maar je moest eens weten wat er op een pallet in het magazijn staat....Justdoit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:55:
[...]
Nou ik zal je zeggen.. bij de MM R'dam centrum en MM Zoetermeer gingen ze speciaal voor me in het systeem kijken. In de MM Zoetermeer staan er 75 op besteld maar was zaterdag nog geen voorraad. En ik kon rustig meekijken dus hij kletste niet uit z'n nek :-)
Geloof mij nou maar, ik koop het spul zelf in, het gaat precies zoals ik hier boven heb geschreven....
Kijk, het is vrij simpel, heb een eigen zaak, ik ben klant bij de drie grote game/media distributeurs in Nederland. Ik had Watch Dogs vandaag al in huis kunnen hebben, echter aangezien de webshop niet actief is neem ik ook nog geen orders op. Daarbij haal ik hem zelf digitaal uit de USA, net iets goedkoper
[ Voor 63% gewijzigd door Bullet NL op 26-05-2014 17:03 ]
Nou.. nee hoor.Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:53:
[...]
Die volgen ook maar wat ze verteld word.
Verhaaltje:
Aanbieding bij de Media Markt. Forza Horizon, Halo 4 en Titanfall + 250GB 360 in pakket. Dus ik neem die, + kinect er los bij en wat budget kinect games.
"Meneer, u weet toch dat die kinect niet bij de aanbieding hoort?"
"Ja dat weet ik"
"Waarom koopt u hem dan?"
"Omdat ik graag een kinect wil hebben"
"Oh." Hij loopt weg en gaat met andere collega overleggen, en wijst naar mij paar keer.
Komt terug "Nee meneer, we kunnen de kinect niet erbij geven, dus helaas zult u die in een aparte transactie moeten kopen"
"Waarom dan precies?"
"Omdat ik anders de prijs niet goed in het systeem krijg"

Ik loop naar andere collega. Poof, binnen 2 minuten geregeld.. Maar goed, toen Media Markt zoetermeer rond 2009 opeens besloot alle metalheads niet meer welkom te heten omdat we toch alleen maar jatten en mensen aanvallen, had ik het wel gehad. Dat idee heeft trouwens ook precies een week volgehouden!
[ Voor 9% gewijzigd door corset op 26-05-2014 17:03 ]
Ik had het ook alleen over de voorraad leugen hoorlanerios schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:01:
[...]
Nou.. nee hoor.
Verhaaltje:
Aanbieding bij de Media Markt. Forza Horizon, Halo 4 en Titanfall + 250GB 360 in pakket. Dus ik neem die, + kinect er los bij en wat budget kinect games.
"Meneer, u weet toch dat die kinect niet bij de aanbieding hoort?"
"Ja dat weet ik"
"Waarom koopt u hem dan?"
"Omdat ik graag een kinect wil hebben"
"Oh." Hij loopt weg en gaat met andere collega overleggen, en wijst naar mij paar keer.
Komt terug "Nee meneer, we kunnen de kinect niet erbij geven, dus helaas zult u die in een aparte transactie moeten kopen"
"Waarom dan precies?"
"Omdat ik anders de prijs niet goed in het systeem krijg"![]()
Ik loop naar andere collega. Poof, binnen 2 minuten geregeld..
Goede service hoef je niet te verwachten daar, maar dat is algemeen wel bekend.
Dat is zeker waar
maar de voorraad snappen ze zelf ook niet hoor. Dat systeem zit ook zo achtelijk in elkaar >_>
Zelfs de meest relaxte gameshop in Enschede zeiden ze: "We hebben het spel inderdaad op voorraad maar we mogen het echt, echt niet eerder verkopen dan morgen."
Dus nu dan maar preorderen uit de US Store.
Dus nu dan maar preorderen uit de US Store.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Bij mij is ie Watch Dogs en de extras nu aan het downloaden op de PS4.
Ik had em dan ook vooruitbesteld.
De Gameshop hier beweerde hem nog niet binnen te hebben, toen ik vroeg of dat morgen 10:00 (dan gaan ze open). Wel zo wat werd bevestigend geantwoord.
Mijn woning en die gameshop hebben de zelfde postcode dus ik weet precies wanneer de levering komt, oftewel ze hebben hem al maar verkopen niets.
Grappig zaakje trouwens. Inrichting erg basic (game rekken langs de wand, midden leeg) maar ze hadden een geinige sortering gaming accessoires. Action Figueres enz. Niet dat ik die thuis kwijt mag maar leuk om te zien is dat wel.
Wist niet dat zulke shops nog bestonden.
Mijn woning en die gameshop hebben de zelfde postcode dus ik weet precies wanneer de levering komt, oftewel ze hebben hem al maar verkopen niets.
Grappig zaakje trouwens. Inrichting erg basic (game rekken langs de wand, midden leeg) maar ze hadden een geinige sortering gaming accessoires. Action Figueres enz. Niet dat ik die thuis kwijt mag maar leuk om te zien is dat wel.
Wist niet dat zulke shops nog bestonden.
Hmm speel m al sinds gister en op zich wel vermakelijk. Vind alleen de besturing nogal ruk (PC) niet smooth genoeg. Maar dat zie ik in dit genre helaas vaker
Als ik jou was dan zou ik een controller pakken, wereld van verschil.Saven schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:16:
Hmm speel m al sinds gister en op zich wel vermakelijk. Vind alleen de besturing nogal ruk (PC) niet smooth genoeg. Maar dat zie ik in dit genre helaas vaker
Iedereen heeft tegenwoordig een smartphone, laat maar zien dat hij aan het downloaden is.....Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:14:
Bij mij is ie Watch Dogs en de extras nu aan het downloaden op de PS4.
Of ben je aan het trollen???
Vandaag had ik bij intertoys niet oz'n succes. De man daar stond liet hem wel zien, maar verkopen ho maar. Vorige week had ik bij de dame die even invul (ze was van het kinderspeeldgoed) meer succes. Ik wees achter de counter, die daar. en toen kreeg ik wolfenstein wel mee ;P
Naja, nu maar ff niet dan. Ga ik wel film kijken.
Naja, nu maar ff niet dan. Ga ik wel film kijken.
Let op:
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen
Companion App:
Android
iPhone/iPad
Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen
Companion App:
Android
iPhone/iPad