Ja mijn vriend heeft hem besteld en al binnen ja. Speelt hem nu zelfs ook.. om het lekker mij in te wrijvenSomath schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:34:
Is er al iemand met een g2play key die hem binnen heeft??
Iemand al een key gehad van onlinekeystore.com?
gehad??? wow waar kan ik ze gratis halen??Tweaker1987 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:44:
Iemand al een key gehad van onlinekeystore.com?

nothing stops this train
Op Twitter nog een bonnetje btw.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Yes, ik heb hem om half 3 vannacht binnen gekregen.Somath schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:34:
Vanmiddag eens even activeren. Ik heb er zin in iig. Ben erg benieuwd naar de multiplayer modus. Denk dat dat nog wel veel extra gaat bieden naast de SP.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik bedoel ontvangen. Niet gehad. Heb hem daar al 1 maandje in de pre-order staan vandaar mijn vraag...
En zoals je dus ziet, gewoon te koop
Mijn review van uurtje spelen:
Leuk spel
Movement is heel erg AC stijl minus de free running over daken
Autorijden voelt niet prettig. Lijken wat meer te zweven dan echt te rijden
Hacken is zeer teleurstellend, ik had er meer van verwacht
Storyline is wel grappig
Intro is redelijk reminiscent van AC games, dus zou me niets verbazen als er ooit een link in blijkt te zitten.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb een twee weken terug de dedsec edition besteld bij Bol.com. Heb er zonet even achteraan gebeld, de medewerker van Bol gaf aan dat het als het goed is vanavond gewoon verstuurd wordt. Dus dan zou ik hem morgen binnen moeten hebben. Moet zeggen dat hij aardig onzeker klonk over de telefoon, dus toch maar afwachtenPykow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:31:
[...]
Geen idee, ik heb de Desd editie besteld en er staat aangegeven wordt dat deze verwerkt wordt en geleverd zal worden tijdens de release.
Echter op de website is mijn editie niet meer te bestellen, dus ik ben benieuwd of ze er genoeg binnen hebben gekregen en of ze me niet naaien door straks aan te geven dat ze niet kunnen leveren of dat ik een kadobon krijg of verkeerde editie.
Ik pre-order meestal digitaal en anders rechtstreeks in een winkel.
Dit is ook mijn eerste keer in een webshop pre-order.
I'm an Ironman!
Om je niet bang te maken zou ik mijn ervaringen (3 keer) met pre-orders bij Bol.com maar niet delen...Madstorm schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:56:
[...]
Ik heb een twee weken terug de dedsec edition besteld bij Bol.com. Heb er zonet even achteraan gebeld, de medewerker van Bol gaf aan dat het als het goed is vanavond gewoon verstuurd wordt. Dus dan zou ik hem morgen binnen moeten hebben. Moet zeggen dat hij aardig onzeker klonk over de telefoon, dus toch maar afwachten

Om het kort te houden: ik ben genezen van Bol.com
[ Voor 4% gewijzigd door Macchill op 26-05-2014 12:58 ]
Ze lijken niet zo moeilijk te doen met die bundels.lanerios schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:53:
[...]
En zoals je dus ziet, gewoon te koopWas te verwachten natuurlijk.
Klopt, en ook met de games niet hoor. Zeg gewoon dat je de game los wil. Als ze zeggen nee "waarom dan wel in bundel" en poof, je krijgt hem vaak
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Oh NOESMacchill schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:57:
[...]
Om je niet bang te maken zou ik mijn ervaringen (3 keer) met pre-orders bij Bol.com maar niet delen...![]()
Om het kort te houden: ik ben genezen van Bol.com
I'm an Ironman!
bol.com is zoiezo veel duurder. ik koop zelden bij bol
nothing stops this train
Als ik het zo zie valt dat best nog mee, behalve de schade aan de wagens vind ik jammer, dat mocht toch wat meer zijn. Ik blijf eerlijk gezegd twijfelen of ik hem ga aankopen.Jerry schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:17:
[...]
Door die "kleine" dingen mis je toch wel de connectie/immersie in de wereld. Erg jammer.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
heb hem (special edition) daar gekocht toen hij in de aanbieding was voor 45 euro voor de ps4. hoop dat ze hem vandaag verzenden zodat hij morgen binnen is.Kol Nedra schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:59:
bol.com is zoiezo veel duurder. ik koop zelden bij bol
Uurtje geleden gekocht en nu al binnenSomath schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:34:
ik 1 maand geleden en nog niks binnen, dat is wel apart
geloof er niks van, standaard editie kost 65 euro op bol.combartburg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:03:
[...]
heb hem (special edition) daar gekocht toen hij in de aanbieding was voor 45 euro voor de ps4. hoop dat ze hem vandaag verzenden zodat hij morgen binnen is.
nothing stops this train
Goed lezen voordat je een wijsneus gaat uithangen. Hij was een tijdje terug in de aanbieding en nu is hij inderdaad 65 weer.Kol Nedra schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:06:
[...]
geloof er niks van, standaard editie kost 65 euro op bol.com
gewoon mazzel gehad maar ze moeten hem natuurlijk nog wel leverenAppleman schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:07:
[...]
Goed lezen voordat je een wijsneus gaat uithangen. Hij was een tijdje terug in de aanbieding en nu is hij inderdaad 65 weer.
Hallo, maandag ochtend, geen troll reacties graagKol Nedra schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:06:
[...]
geloof er niks van, standaard editie kost 65 euro op bol.com
Was inderdaad in de aanbieding voor 45 een tijdje terug. Klopt gewoon
Verwijderd
Is er geen forum waarop je kunt klagen over de pijnpunten van Watch_Dogs zodat er misschien wat mee gedaan wordt? Niet dat ik het spel al gespeeld heb, maar zie hier veel kleine minpunten voorbij komen die makkelijk op te lossen zijn middels een patch, zou jammer zijn dat ze dit niet doen omdat het niet bekent (genoeg) is.
Mijne is net verstuurd iig... (Voor xbone).Madstorm schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:56:
[...]
Ik heb een twee weken terug de dedsec edition besteld bij Bol.com. Heb er zonet even achteraan gebeld, de medewerker van Bol gaf aan dat het als het goed is vanavond gewoon verstuurd wordt. Dus dan zou ik hem morgen binnen moeten hebben. Moet zeggen dat hij aardig onzeker klonk over de telefoon, dus toch maar afwachten
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
De Ubisoft forumsVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:10:
Is er geen forum waarop je kunt klagen over de pijnpunten van Watch_Dogs zodat er misschien wat mee gedaan wordt? Niet dat ik het spel al gespeeld heb, maar zie hier veel kleine minpunten voorbij komen die makkelijk op te lossen zijn middels een patch, zou jammer zijn dat ze dit niet doen omdat het niet bekent (genoeg) is.
http://forums.ubi.com/forumdisplay.php/382-Watch-DogsVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:10:
Graag gedaan.
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Ik hoop dat het in de toekomst mogelijk is de camera van de 3rd person view aan te passen van Aiden.
Het speelt niet echt lekker op deze manier vind ik, te dicht op de monitor zeg maar.
Het speelt niet echt lekker op deze manier vind ik, te dicht op de monitor zeg maar.
Inderdaad ja, misschien even contact opnemen?i-peter schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:04:
[...]
ik 1 maand geleden en nog niks binnen, dat is wel apart
Over 3 uren klaar met downloaden, net wanneer ik thuiskom
De codes die je kan kopen op verschillende websites. Kan je die gebruiken op steam?
www.dlcompare.com verzameling van sites waar je codes kan kopen niet allemaal even betrouwbaar btw.WesleyRBK schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:15:
De codes die je kan kopen op verschillende websites. Kan je die gebruiken op steam?
Maar volgens mij kan je die alleen gebruiken binnen uplay. Of zit ik nu fout? Wil het spel namelijk wel op steam. Ik weer wel dat je alsnog Uplay moet gebruiken maar wil alles op 1 plek.bartburg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:16:
[...]
www.dlcompare.com verzameling van sites waar je codes kan kopen niet allemaal even betrouwbaar btw.
Ik heb net de uplay digital editie gekocht bij g2play. Instant key delivery, heb de scan binnen 3 min na mijn betaling binnen gekregen incl de DLC key.
@hieronder, was de .net website.
[ Voor 10% gewijzigd door m0nk op 26-05-2014 13:25 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
G2play.net of .nl??
Ik heb hem van .net maar ik heb nog niks binnen
Ik heb hem van .net maar ik heb nog niks binnen
is allemaal uplay inderdaad iemand een steam key variant gevonden rond de 30 euro?m0nk schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:24:
Ik heb net de uplay digital editie gekocht bij g2play. Instant key delivery, heb de scan binnen 3 min na mijn betaling binnen gekregen incl de DLC key.
Hier ook besteld via BOL en zojuist een mailtje gehad:
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer XXXXXX van
21 mei 2014 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
De bestelling wordt verzonden met PostNL. Deze zending zal bezorgd worden in de brievenbus.
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer XXXXXX van
21 mei 2014 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
De bestelling wordt verzonden met PostNL. Deze zending zal bezorgd worden in de brievenbus.
mijn bestelling wordt geleverd door selekt vracht
nothing stops this train
Gecondoleerd.
ehhh PostNL is trager hoor, die leveren pas rond 19.00- 20.00 uur, selekt vracht tussen 10.00 en 15.00:)
nothing stops this train
Is er een manier om aan de ingame preorder bonussen te komen als je de standaard editie hebt?
Als ze leveren ja.Kol Nedra schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:31:
[...]
ehhh PostNL is trager hoor, die leveren pas rond 20.00 uur, selekt vracht tussen 10.00 en 15.00:)
Als ze geen tijd of zin hebben veranderd de status net zo makkelijk naar "ontvanger niet thuis".
Ligt er maar net aan of de auto van die uitkeringstrekker wil starten

Ja het schijnt dat je de meeste bonussen ook krijgt en kunt kopen met Uplay points die je verdient/koopt tijdens het spelen van Uplay games.NoFearz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:32:
Is er een manier om aan de ingame preorder bonussen te komen als je de standaard editie hebt?
Hoe kunnen mensen al spelen als de game nog geunlocked moet worden op steam? Houd uplay zich niet aan die embargo?
nee je kunt gewoon spelen als je een uplay key unlocked hebt via Uplay.
Dit zal dan waarschijnlijk over de combinatie met console gaan... De TNT postbode is bij mij meestal rond 11 uur geweest. Pakketten komen inderdaad een stuk later in de middag / begin van de avond.Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:32:
[...]
Als ze leveren ja.
Als ze geen tijd of zin hebben veranderd de status net zo makkelijk naar "ontvanger niet thuis".
Ligt er maar net aan of de auto van die uitkeringstrekker wil starten
edit laat maar
[ Voor 83% gewijzigd door Kol Nedra op 26-05-2014 13:38 ]
nothing stops this train
Lekker dan. Heb hem gekocht via steam. Maar de steam gebruikers moeten wachten terwijl uplay mensen al mogen spelen. Niet goed geregeld naar mijn opinie.Stronkie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:35:
want wil je hem kwijtKol Nedra schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:35:
edit laat maar
Dan is PostNL bij jou trager ja. Hier wordt standaard tussen 11:00 en 13:00 uur geleverd door PostNL. Dus ligt compleet aan waar je woont.Kol Nedra schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:31:
[...]
ehhh PostNL is trager hoor, die leveren pas rond 19.00- 20.00 uur, selekt vracht tussen 10.00 en 15.00:)
I'm an Ironman!
Verwijderd
Ligt er altijd aan waar je woontMadstorm schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:39:
[...]
Dan is PostNL bij jou trager ja. Hier wordt standaard tussen 11:00 en 13:00 uur geleverd door PostNL. Dus ligt compleet aan waar je woont.
Volgens mij geldt dat niet voor iedereen.. ik heb een Uplay versie geactiveerd via een Nvidia voucher, maar ik kon gisteravond laat nog niet spelen. Nu helaas geen gelegenheid om Uplay te controleren.Stronkie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:35:
Iemand die op deze manier een digitale Uplay versie heeft en al aan het spelen is?
Ik de k dat het er aan ligt waar je woont
Verwijderd
Heb een paar punten opgesomd op het forum van Ubisoft, eventuele aanvulling zie ik erg graag, evenals verbetering van mijn Engels (wat gewoon erg bagger is). Beide graag via een DM.
Zie mijn vorige Post, de NVIDIA versie kan pas gedownload worden op de release datum. Ik heb zelf ook de NVIDIA key gebruikt en heb hem ook nog niet in de libary staanPromWarMachine schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:41:
[...]
Volgens mij geldt dat niet voor iedereen.. ik heb een Uplay versie geactiveerd via een Nvidia voucher, maar ik kon gisteravond laat nog niet spelen. Nu helaas geen gelegenheid om Uplay te controleren.
Iemand die op deze manier een digitale Uplay versie heeft en al aan het spelen is?
Dat was ik ja, in Rotterdam en Zoetermeer alle winkels afgestruind en niets meegekregen. Dus degenen die hier zeggen dat ze gewoon werden verkocht kletst uit zijn of haar nek.Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:14:
Er is een tweaker toch langs de winkels in Zoetermeer geweest? Toen verkochten ze hem nergens.

Zal die dan vannacht om 0.00 uur al te downloaden/zichtbaar zijn in de library? Ik heb namelijk ook een Nvidia versie. Zou wel zijn, dan kan ik morgenmiddag gelijk spelen.ro-bbo schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:44:
[...]
Zie mijn vorige Post, de NVIDIA versie kan pas gedownload worden op de release datum. Ik heb zelf ook de NVIDIA key gebruikt en heb hem ook nog niet in de libary staan
Verder hoop ik dat ie met een I7 860, 6GB, 560Ti 1GB, redelijk speelbaar is op medium ofzo. We zullen zien, heb er wel zin
Heb uplay net ff op mijn werk laptop geinstalleerd. Ik kon mijn net bestelde uplay key invoeren en Watch Dogs downloaden. Spelen nog geen idee, dat kan ik vanavond pas checken.PromWarMachine schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:41:
[...]
Volgens mij geldt dat niet voor iedereen.. ik heb een Uplay versie geactiveerd via een Nvidia voucher, maar ik kon gisteravond laat nog niet spelen. Nu helaas geen gelegenheid om Uplay te controleren.
Ik heb je post gevonden ja. Dit topic gaat voor mij helaas te snel om in zijn geheel te lezen.ro-bbo schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:44:
[...]
Zie mijn vorige Post, de NVIDIA versie kan pas gedownload worden op de release datum. Ik heb zelf ook de NVIDIA key gebruikt en heb hem ook nog niet in de libary staan
Wel sneu ja! Scheelt toch weer een avond gamen.
'k Heb woensdag vrij genomen, dus kan morgenavond lang gamen.
Het is wel te hopen dat het dan echt om 0:00 unlocked, zodat ik de download vast aan kan zetten.
Tof, maar jij hebt hem gewoon in Uplay gekocht voor xx €?m0nk schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:50:
[...]
Heb uplay net ff op mijn werk laptop geinstalleerd. Ik kon mijn net bestelde uplay key invoeren en Watch Dogs downloaden. Spelen nog geen idee, dat kan ik vanavond pas checken.
Niet voor €0 met een Nvidia key right?
[ Voor 24% gewijzigd door PromWarMachine op 26-05-2014 13:55 ]
Die 1GB videoRAM kan je nog wel eens bottlenecken...die 860 misschien ook wel (die heb ik ook, icm 8GB RAM en een R9 270X 4GBNostordici schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:50:
[...]
Zal die dan vannacht om 0.00 uur al te downloaden/zichtbaar zijn in de library? Ik heb namelijk ook een Nvidia versie. Zou wel zijn, dan kan ik morgenmiddag gelijk spelen.
Verder hoop ik dat ie met een I7 860, 6GB, 560Ti 1GB, redelijk speelbaar is op medium ofzo. We zullen zien, heb er wel zin
klopt, was een uplay key die ik via g2play heb gekocht.PromWarMachine schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:54:
[...]
Tof, maar jij hebt hem gewoon in Uplay gekocht voor xx €?
Niet voor €0 met een Nvidia key right?
Hopen dat hij trouwens op high kan worden gespeeld op mijn laptop:
- i7 4700MQ
- 8GB
- Nvidia GT 755M SLI (2x 2GB GDDR5)
Kan alle huidige games zoals Battlefield 4, COD en AC Black Flag op ultra spelen in full HD
- i7 4700MQ
- 8GB
Kan alle huidige games zoals Battlefield 4, COD en AC Black Flag op ultra spelen in full HD
g2play is altijd laat. Vaak pas op de release dag ergens in de middag krijg je je key. Dus rond een uur of 3 als je geluk hebt eind van de ochtend.
Dus morgen eerst maar even studeren voordat ik aan de slag kan.
Dus morgen eerst maar even studeren voordat ik aan de slag kan.
[ Voor 18% gewijzigd door j0ppie op 26-05-2014 14:00 ]
Ik heb hem 30 min geleden gekocht via g2play, had de key 3 min na mijn betaling binnen.j0ppie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:59:
g2play is altijd laat. Vaak pas op de release dag ergens in de middag krijg je je key. Dus rond een uur of 3 als je geluk hebt eind van de ochtend.
y510P? Heb zelf nagenoeg dezelfde setup alleen met 16gb geheugen, kan alleen straks pas checken hoe hij loopt.ro-bbo schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:58:
Hopen dat hij trouwens op high kan worden gespeeld op mijn laptop:
- i7 4700MQ
- 8GB
Nog een handige tip voor de mensen met een Nvidia SLI werken, er is een nieuwe driver beschikbaar die SLI ondersteuning toevoegt:
http://www.guru3d.com/fil...e_337_81_beta_driver.html
http://www.guru3d.com/fil...e_337_81_beta_driver.html
Ja y510Pm0nk schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:01:
[...]
Ik heb hem 30 min geleden gekocht via g2play, had de key 3 min na mijn betaling binnen.
[...]
y510P? Heb zelf nagenoeg dezelfde setup alleen met 16gb geheugen, kan alleen straks pas checken hoe hij loopt.
Moet zeggen dat sommige quests nog wel eens lastig uitpakken
Het hacken vind ik ook wel wat tegenvallen, je drukt enkel op één knopje en je kan alles hekken, telefoon's, bruggen en zelfs helmen die iemand op heeft.
Speel zelf met I5 3550 inclusief HD 7850 (2Gb) met 8Gb ram en High kan die hier makkelijk aan.
spoiler:
Soms moet je een convoy onderscheppen en hier één persoon doden. Wanneer je de auto (of een andere auto) uit de convoy ook maar met 1km/u aanraakt slaat alles op hol en heb je 30 man achter je aan. Als de auto bijna kapot is waar de target inzit stapt hij uit en rent hij weg. Nu dacht ik, goh pak een assault rifle en knal hem even neer maar op het moment dat jij uitstapt, stappen er uit elke van (van de convoy) 2+ mensen die jou even gaan beschieten
.
Het hacken vind ik ook wel wat tegenvallen, je drukt enkel op één knopje en je kan alles hekken, telefoon's, bruggen en zelfs helmen die iemand op heeft.
Speel zelf met I5 3550 inclusief HD 7850 (2Gb) met 8Gb ram en High kan die hier makkelijk aan.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ha, mijn Uplay code van GameSync komt net binnen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dear Customer,
Our system is processing and dispatching the key now. Please stay tuned.
Feel free to contact us if you have any further questions.
Thank you!
Regards,
------------------------------------
Dat is het antwoord dat ik krijg van g2play.
Lijkt erop dat mensen die later gepreorderd hebben de key eerder krijgen dan de mensen die vroeger erbij waren.
nog even geduld dan maar
Thank you!
Regards,
Lijkt erop dat mensen die later gepreorderd hebben de key eerder krijgen dan de mensen die vroeger erbij waren.
nog even geduld dan maar
Staat die ook al in je games libery bij G2play dan?m0nk schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:01:
[...]
Ik heb hem 30 min geleden gekocht via g2play, had de key 3 min na mijn betaling binnen.
[...]
Same here by bol.com. 1 september gepreorderd, nog niet verzonden. Zag net iemand waar ie al wel verzonden wasi-peter schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:03:
Dear Customer,
Thank you!
Regards,
nog even geduld dan maar

Ik heb op dit moment nog geen reactie gekregen van bol.com van verzending. ik wacht wel tot half 5 en dan ga ik bellen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
.net
vriend van me had weekje later gepreorderd en die had m gister al
Er ging een tweaker naar de MediaMarkt in Rotterdam toch?
Is daar al iets van bekend?
Is daar al iets van bekend?
Had ik al eerder gepost, was de .net website.
Ja, met de download optie. Is dus gewoon geactiveerd.j0ppie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:03:
[...]
Staat die ook al in je games libery bij G2play dan?
komt toch regelmatig voor dat ik bol.com laat in de avond nog verzendbevesting krijg.Pykow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:05:
Ik heb op dit moment nog geen reactie gekregen van bol.com van verzending. ik wacht wel tot half 5 en dan ga ik bellen.
nouja er stond bij mij ook bij. Delivery @ 27th.
Dus als die morgen ochtend in men mailbox staat vin dik het prima. Ik hoop alleen wel dat de uplay download dan geen 10 uur gaat duren. Want ze zullen eht morgen wel druk hebben bij de ubisoft servers.
Dus als die morgen ochtend in men mailbox staat vin dik het prima. Ik hoop alleen wel dat de uplay download dan geen 10 uur gaat duren. Want ze zullen eht morgen wel druk hebben bij de ubisoft servers.

Goed nieuws jongens. Ik weet niet of het al gepost is, maar dit forumg gaat zo snel:P
http://www.nextpowerup.co...ivers-for-watch-dogs.html
Ik hoop dat het dan echt lekker loopt zodat ik de AA wat verder op kan krikken met mijn 290
http://www.nextpowerup.co...ivers-for-watch-dogs.html
Ik hoop dat het dan echt lekker loopt zodat ik de AA wat verder op kan krikken met mijn 290
of zelfs om 03.30 midden in de nachtshoombak schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:06:
[...]
komt toch regelmatig voor dat ik bol.com laat in de avond nog verzendbevesting krijg.
ben benieuwd naar de multiplayer van WD, daar kijk ik het meeste naar uit
voeg me toe voor ps4 multiplayer: psn: Mooyini
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 26-05-2014 14:13 ]
nothing stops this train
ik heb de special edition en season pass via uplay gekregen en zie nog niks in me library
beetje jammer. ook zie ik in de mailtjes van de bestelbevestiging dit staan:
Productnaam: Watch_Dogs - Special Edition
Platform: PC (Pre-Ordered)
pre-ordered release date: Fri Nov 21 00:00:00 CST 2014
Besteld aantal: 1
laten we hopen dat dit niet klopt dan wil ik liever me geld terug.
Productnaam: Watch_Dogs - Special Edition
Platform: PC (Pre-Ordered)
pre-ordered release date: Fri Nov 21 00:00:00 CST 2014
Besteld aantal: 1
laten we hopen dat dit niet klopt dan wil ik liever me geld terug.
Euh, dat heeft weinig zin, je kan tot 23:00 bestellenvoorn ext dayd elivery. Ze verwerken de orders pas in de nacht. Ik krijg meestal om 1-2 uur in de nacht de bevestiging pas(en aankomt het natuurlijk ook gewoon op tijd).Pykow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:05:
Ik heb 2x deadsec editiie (PC) besteld bij Amazon.co.uk (een voor mezelf, een voor een vriendin die geen CC heeft), maar daar wordt hij naar verwachting pas de 27e verzonden...
Your lack of planning is not my emergency
Klopt, ik had daar ook eerst mijn dedsec PS4 pre-order staan.hellknight schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:24:
Ik heb 2x deadsec editiie (PC) besteld bij Amazon.co.uk (een voor mezelf, een voor een vriendin die geen CC heeft), maar daar wordt hij naar verwachting pas de 27e verzonden...
De opgegeven leverdatum was 29 mei (feestdag), dus uiteindelijk ging ik hem pas 30 mei ten vroegste ontvangen.
Heb dan maar mijn pre-order geannuleerd en bij bol.com besteld...
PSN: Carreon_TO
Klopt het dat ik Watch dogs nog niet bij mijn games zie in Uplay?
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Met iets meer details en/of het gebruik van de zoekfunctie zouden we daar wat nuttigs over kunnen zeggen natuurlijk!MyKey schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:27:
Release datum is 27-05 dus in principe zou dat moeten kloppen ja..
[ Voor 10% gewijzigd door PromWarMachine op 26-05-2014 14:29 ]
Ja dat kan, komt morgen pas bij veel mensen (bij mij ook - heb heb via de NVIDIA voucher voor 0 euro bijv).MyKey schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:27:
oh
ik kreeg net bericht van thuisfront dat Watch Dogs binnen is gekomen 
helaas vanavond geen tijd, maar wel alvast installeren op ps4 en dan dinsdag avond gelijk los gaan
helaas vanavond geen tijd, maar wel alvast installeren op ps4 en dan dinsdag avond gelijk los gaan
[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 26-05-2014 14:31 ]
nothing stops this train
ah oke. Ik heb het ook via NVIDIA gekregen voor 0 euros, was al bang dat er iets fout was gegaan bij het activeren van het spelBasekid schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:29:
[...]
Ja dat kan, komt morgen pas bij veel mensen (bij mij ook - heb heb via de NVIDIA voucher voor 0 euro bijv).
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
FYI Mediamarkt Amsterdam Arena heeft niets staan nog.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Morgen is het spel ook pas echt uitkmichael schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:32:
Morgen pas AMD drivers
http://www.dsogaming.com/...optimized-for-watch_dogs/
aargh, dit is wel echt erg! Vooral om dat veel dingen niet heel lastig te verhelpen zijn. Mag je toch wel verwachten als je kijtk wat voor een team er aan WD werkt. En hoeveel geld er in de game zit. Ik vind persoonlijk wel dat zulke dingen sfeer in de game brengen. Echter is het voor mij geen wd vs gta strijd. Ik ga gewoon van wd genieten
Famous schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:02:
Moet zeggen dat sommige quests nog wel eens lastig uitpakken
spoiler:Soms moet je een convoy onderscheppen en hier één persoon doden. Wanneer je de auto (of een andere auto) uit de convoy ook maar met 1km/u aanraakt slaat alles op hol en heb je 30 man achter je aan. Als de auto bijna kapot is waar de target inzit stapt hij uit en rent hij weg. Nu dacht ik, goh pak een assault rifle en knal hem even neer maar op het moment dat jij uitstapt, stappen er uit elke van (van de convoy) 2+ mensen die jou even gaan beschieten.
spoiler:
Het kan nog lastiger, dat je uit die convoy 1 persoon moet neerslaan en dus niet mag doden!
kan iemand die de game al heeft gespeeld mij/ons vertellen wat de difficulties zijn.
Tijdje geleden wat gelezen over dat je realism moest unlocken oid. Hoe zit het?
wil namelijk de game op het moeilijkste niveau spelen aangezien alle hacks met 1 button te doen zijn.
Tijdje geleden wat gelezen over dat je realism moest unlocken oid. Hoe zit het?
wil namelijk de game op het moeilijkste niveau spelen aangezien alle hacks met 1 button te doen zijn.
Let op:
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen
Companion App:
Android
iPhone/iPad
Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen
Companion App:
Android
iPhone/iPad