Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 10:15
AlphaBlack_NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:03:
[...]

Verschil in dat filmpje is was ook meer gericht op physics en oog op detail, op die vlakken lijkt Watch Dogs toch een stuk minder te zijn.
Er zullen conessies gedaan moeten worden. De ontwikkelaar heeft zich op andere dingen gericht dan polygonen voor banden op een trap, Winkelruiten reflexie. enz..

Misschien dat dit nog wordt recht getrokken met updates?? Zou kunnen. Of bij WD2... We zullen het zien..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:43
Hmm, nog een dagje geduld, maar dan eindelijk een reden om m'n PS4 uit het stof te halen.. Heb wel wat andere games, maar eigenlijk is er tot nog toe niet veel soeps in mijn ogen.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
AlphaBlack_NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:44:
GTA IV vs Watchs Dogs op pc en allebei op max:
[video]

Enige conclusie is toch wel dat Rockstar mijlenver voorstaat op de rest met openworld games.
Kun je mij het verband tussen o.a. goede belichting en open world games toelichten? Ook niet open world games zijn netter als ze goede physics etc. hebben, lijkt me?

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 26-05-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:16
[video]

Enige conclusie is toch wel dat Rockstar mijlenver voorstaat op de rest met openworld games.
Ik vind die tekortkomingen geen deal breaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik zou het niet eens door hebben. Ik begrijp alleen niet dat die aspecten een freeroamer goed of slecht maken. In mijn optiek gaat het meer om de wereld zelf, het verhaal, de karakters en de hoeveelheid zijshit die er te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 08:03
Heb het dit weekend ook een paar uur gespeeld maar ik krijg toch wel het idee dat UBI heel graag een GTA-achtig product wilde neerzetten maar simpelweg niet het talent had om dit daadwerkelijk te realiseren. Klinkt misschien vreemd met zo'n grote partij als UBI maar dat is toch echt hoe ik er over denk.

Als je de map bekijkt vind ik het een beetje lijken op de map van GTA nadat je alle missies en sidemissies hebt gedaan. Kortom, alleen alle suffe ingame spelletjes zoals poker en schaken blijven over.
Misschien dat ik nog niet ver genoeg ben gekomen maar tot nu toe heb ik geen echt side-missies gekregen waar bij GTA al vrij snel nieuwe NPC's beschikbaar komen die allemaal iets van je willen tegen betaling van bijvoorbeeld nieuwe wapens, cash, auto's, etc.

Het hacken is inderdaad press X to hack this en ondanks dat te verwachten viel stelt het me wel teleur. Wat ik jammer vind is dat het intro filmpje een hele coole uitwerking van het hacken bevat (zal geen spoilers neerzetten) en dat dat dan totaal niet terug komt in het spel. Het enige wat je kan doen is mobieltjes van iedereen hacken om zo 'zakgeld' te krijgen. Gemiste kans in mijn optiek.
Andere voorbeelden van wat kunnen zijn:
Politie database hacken om je strafblad te wissen.
Politie portofoon hacken om ze en masse naar een plek te sturen zodat jij makkelijker je doel kan aanvallen.
Aandelenbeurzen hacken om geld te verdienen
Etc.

Al met al krijg ik gewoon het idee dat dit spel zo veel meer had kunnen zijn dan het nu is. Jammer.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:18

Oxigeon

En zo is dat!

Ik verwacht gewoon persoonlijk van de game dat het een Assasins creed in de toekomst is. Je loopt met een poppetje die je kan uitwerken. Je loopt in een open/wereld.

In AC is het eigenlijk hetzelfde, ook daar kun je buiten de missies niet zo gek veel doen (behalve iemand schaduwen etc). Neem aan dat zulk soort missies ook in WD zitten. Ik verwacht dus persoonlijk dat de game ongeveer hetzelfde concept heeft als een AC en een Far Cry.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Ach, dat is toch ook niet zo verwonderlijk. Als ik mij niet vergis is dit Ubisoft's eerste poging tot een soortgelijke game. Dat het niet helemaal op het zelfde niveau van de beproefde, en alom geprezen, GTA serie zit is dan niet geheel verwonderlijk. Deze mensen hebben zoveel meer ervaring op dit gebied.

Naar mij mening moet je ook helemaal niet zo in deze game stappen morgen, want dan valt het altijd tegen.

Ik verwacht gewoon een game die hopelijk net ietsje beter is dan Sleeping Dogs, wat ik ook een zeer vermakelijk stukje entertainment vond. Is dit het geval dan heb ik waar voor mij geld. Ik snap dat niet iedereen er zo over denkt, en dat ik ook prima natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Reuzekabouter op 26-05-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik had wel een pre-load verwacht op Steam vandaag... Of krijgt WD geen preload? Dan zullen de servers morgen wel plat liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 11:26
Ik kan jullie vertellen dat Uplay wel een preload heeft, ik heb hem net binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Laatst online: 01-09-2023
stephankamp schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:04:
Ik kan jullie vertellen dat Uplay wel een preload heeft, ik heb hem net binnen gehaald.
Jammer dat ze deze niet even doorsluizen naar Steam. Ik zit ook zonder namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 11:51
Vandaag toch maar wat demo's bekeken en het ziet er erg goed uit. Eventjes kijken of ik hem download voor de ps4 of het toch in een winkel ga kopen.

FFXIV: Zodiark, Teddy Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 11:26
Ja, ze willen dat Uplay door ieders strot stampen.
Maar ik moet wel zeggen dat het downloaden echt stukken verbeterd is.
Kon hem downloaden met de max van m'n ISP snelheid (10Mb/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-07 18:23
Raar bij mij staat hij nog niet tussen mijn spellen, ben bang dat ik moet wachten tot morgen. Heb wel een bevestigingsmail gehad van mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik heb helaas nog geen key in Steam staan dus kan hem niet in Uplay inladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
Ik heb de reden al gevonden waarom bij sommige mensen de game nog niet in hun libary staat:

For NVIDIA promo code (24 characters in the format xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx) redemption, you must first redeem this code on the NVIDIA website: http://www.geforce.com/getwatchdogs.

NVIDIA will then provide you with a code (9 characters in the format xxxxxxxxx) for redemption on the Uplay Shop Website.

Once you have this code, please visit : http://shop.ubi.com/NVIDIAWD

Enter the code into the promo code field, ensuring that you input the code as displayed (uppercase/lowercase).

Press apply. The price will reset to 0 and you need to follow the on screen checkout instructions from this point, through to the completion of your order.

Note: When you do this before the release of the game, it will not appear in your Uplay account yet. The game will appear in your Uplay account from the day of release, you can find the game in Uplay PC under the Games tab.

Jammer dat de NVIDIA key game pas op de dag van release wordt gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Nee hoor,

De keygame heb ik al wel...

Edit... Gamekey 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Jelte,89 op 26-05-2014 10:26 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
ro-bbo schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:19:
Ik heb de reden al gevonden waarom bij sommige mensen de game nog niet in hun libary staat:

For NVIDIA promo code (24 characters in the format xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx) redemption, you must first redeem this code on the NVIDIA website: http://www.geforce.com/getwatchdogs.

NVIDIA will then provide you with a code (9 characters in the format xxxxxxxxx) for redemption on the Uplay Shop Website.

Once you have this code, please visit : http://shop.ubi.com/NVIDIAWD

Enter the code into the promo code field, ensuring that you input the code as displayed (uppercase/lowercase).

Press apply. The price will reset to 0 and you need to follow the on screen checkout instructions from this point, through to the completion of your order.

Note: When you do this before the release of the game, it will not appear in your Uplay account yet. The game will appear in your Uplay account from the day of release, you can find the game in Uplay PC under the Games tab.

Jammer dat de NVIDIA key game pas op de dag van release wordt gelanceerd.
Hoe groot is de download?
Daarnaast zullen ze wel rekenen dat veel mensen de game gaan downloaden. Banbreedte zullen ze dus wel genoeg hebben (hoop ik :+)

Als ik al een film van 10Gb download met 10MB per seconden duurt dat nog 20 minuutjes..
Naar de winkel lopen. Terug naar huis met de game al in je handen duurt langer :+

Kon vroeger niet wachten om naar de winkel te stormen met mn fiets, game kopen. en naar huis te rijden :+ Fiets in de tuin dumpen. Naar boven rennen. Computer aanzetten. en installeren. Ondertussen was mn pa of ma weer boos op me omdat ik de fiets heb gedumpt.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
download is 14,3gb geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
Ik baal er echt van dat ik hem niet een dag eerder kan downloaden, ik download hier met 700KB per seconden omdat ik net buiten de stad woon...

Dus het wordt denk ik morgenavond als ik hem precies 0:00 aan het downloaden kan zetten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Waarom heeft iedereen moeite met een hack met 1 druk op de knop?

Het zou inderdaad leuker zijn als je midden in een chase, voor een stoplicht uit moest stappen, een of andere lastige combinatie moet uitvoeren, en dan weer verder rijden... 8)7

En nogmaals, een stoplicht hack is niet elke keer hetzelfde... het zal allicht iets gescripts zijn ofzo, maar ik heb vaak zat dat ik een hack uitvoer en er gewoon geen verkeer is, of je ze passeren elkaar omdat de een eerder of later is.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
In hoeverre werkt de interactie met de spelwereld systemisch / scripted? In hoeverre hebben ze die belofte kunnen waarmaken? Dat is wat mij vooral boeide aan deze titel.
Er werd eerder gemeld dat je bijvoorbeeld altijd een verkeersongeluk op een kruistpunt kunt veroorzaken. Druk op 'hack' en er verschijnen op magische wijze genoeg auto's die tegen elkaar op rijden en een ongeluk veroorzaken, onafhankelijk van de verkeersdrukte ervoor.

Edit: dank Jelte 89! :)

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

ro-bbo schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:31:
Ik baal er echt van dat ik hem niet een dag eerder kan downloaden, ik download hier met 700KB per seconden omdat ik net buiten de stad woon...

Dus het wordt denk ik morgenavond als ik hem precies 0:00 aan het downloaden kan zetten:)
Ik weet niet of het mogelijk is, maar een gelekte versie alvast downloaden en morgen gewoon je code invoeren?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Arrahant schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:36:
In hoeverre werkt de interactie met de spelwereld systemisch / scripted? In hoeverre hebben ze die belofte kunnen waarmaken? Dat is wat mij vooral boeide aan deze titel.
Er werd eerder gemeld dat je bijvoorbeeld altijd een verkeersongeluk op een kruistpunt kunt veroorzaken. Druk op 'hack' en er verschijnen op magische wijze genoeg auto's die tegen elkaar op rijden en een ongeluk veroorzaken, onafhankelijk van de verkeersdrukte ervoor.
Totale onzin, mijn eerste stoplicht hack deed ik via een camera. er was 1 auto die korte bocht rechts nam, een tegenligger reed door. gebeurde dus niks.

Daarna blijft het stoplicht rood knipperen, alsof ie defect is, en het verkeer regelt dan zichzelf zeg maar.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
En is het zo dat je zelf een beetje creatief kunt worden met het inzetten van het hacken om de missies perfecter te completen? Of is het een vooraf vastgesteld lijstje aan activiteiten dat je moet completen alvorens de missie de volgende fase ingaat. Iets wat mij onzettend tegenvalt aan de AC serie.

[ Voor 9% gewijzigd door Arrahant op 26-05-2014 10:40 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08

PBP

Jelte,89 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:36:
Waarom heeft iedereen moeite met een hack met 1 druk op de knop?

Het zou inderdaad leuker zijn als je midden in een chase, voor een stoplicht uit moest stappen, een of andere lastige combinatie moet uitvoeren, en dan weer verder rijden... 8)7

En nogmaals, een stoplicht hack is niet elke keer hetzelfde... het zal allicht iets gescripts zijn ofzo, maar ik heb vaak zat dat ik een hack uitvoer en er gewoon geen verkeer is, of je ze passeren elkaar omdat de een eerder of later is.
Bij stoplichten snap ik het wel. Maar bijvoorbeeld het hacken van mensen om cash afhandig te maken had ik gehoopt dat het wat dieper zou zijn. Het is nu knop indrukken en je hebt geld als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
Arrahant schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:39:
En is het zo dat je zelf een beetje creatief kunt worden met het inzetten van het hacken om de missies perfecter te completen? Of is het een vooraf vastgesteld lijstje aan activiteiten dat je moet completen alvorens de missie de volgende fase ingaat. Iets wat mij onzettend tegenvalt aan de AC serie.
Heb ik even naar gekeken maar het schijnt nogal buggy te zijn, dan wacht ik liever op de originele versie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Laatst online: 18-09 23:15
Jelte,89 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:37:
[...]

Ik weet niet of het mogelijk is, maar een gelekte versie alvast downloaden en morgen gewoon je code invoeren?
meestal komt die versie zonder drm, dus gecracked, dat zou betekenen van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
PBP schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:39:
[...]

Bij stoplichten snap ik het wel. Maar bijvoorbeeld het hacken van mensen om cash afhandig te maken had ik gehoopt dat het wat dieper zou zijn. Het is nu knop indrukken en je hebt geld als ik het goed begrijp?
Twee acties om precies te zijn. 1 knop om hun telefoon te hacken en 1 knop om bij de dichtsbijzijnde pinautomaat het 'gehackte' geld op te nemen.

Dit is eigenlijk voor veel hacks het geval. De crime fighting dingen ook. 1 knop telefoon gehackt, 1 knop event op map aangeven en je rijdt er zo naar toe. Het is een beetje suf en verveelt daardoor al snel. Maar goed dat laatste is een mening natuurlijk.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:55
PBP schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:39:
[...]

Knop inhouden. Net als bij stoplicht overigens. Effe in spoiler
spoiler:
Meeste acties moet je de hack knop even inhouden zodat je ook niet zomaar alles (per ongeluk) hackt. Verder heb je voor stoplichten een beperking. Je hebt een soort batterij onder in beeld waarbij je kunt zien wat je nog kunt doen en als ie leeg is (je begint bij 3 maar kunt hem upgraden tot 5) werkt het niet meer en moet je even wachten. Sommige acties kosten 1 deeltje, anderen 2 of 3.

Ik vind het hacken wel prima. Je zit ook niet te wachten op een quicktime event als de politie op je staart zit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
morgen avond ga ik los op de ps4 na mijn werk :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik was aan het twijfelen of ik deze game zou aankopen aangezien het me wel enorm aanspreekt, maar aan de reacties te zien laat ik het beter toch liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
WD moet je zien als een mix van GTA en AC.
Net zoals in alle andere ubisoft games moet je iets hacken/klimmen/op paal staan en synchroniseren om zoc een deel van de map te unlocken :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26
Zo mooi om te zien hoe al die piraten te keer gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jelte,89 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:37:
[...]

Jep dat kan gewoon, er is een uPlay versie beschikbaar.
Gewoon die downloaden en de crack niet gebruiken.

Hij vraag dan om de code die je morgen kunt activeren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
Bv202 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:48:
Ik was aan het twijfelen of ik deze game zou aankopen aangezien het me wel enorm aanspreekt, maar aan de reacties te zien laat ik het beter toch liggen...
Ja kan altijd een goedkope NVIDIA key overnemen (mits je pc het aankan), voor die 25 euro heb je een super goede game.

Persoonlijk zou ik de console versies nog even later liggen en even de officiële reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Je hoort hier alleen de negatieve reacties heh ;) de positieve mensen klagen niet en zijn lekker aan het spelen :), ik ga ook weer verder, vindt het geweldig!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ro-bbo schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:50:
[...]

Ja kan altijd een goedkope NVIDIA key overnemen (mits je pc het aankan), voor die 25 euro heb je een super goede game.

Persoonlijk zou ik de console versies nog even later liggen en even de officiële reviews afwachten.
console games blijven altijd goedkoper dan pc games, als ik klaar ben met WD verkoop ik hem weer voor 25-30 euro :)
bij WD betaal ik nu wel 54 euro, maar meestal koop ik nieuwe games voor 40-45.

en natuurlijk niet te vergeten; straks koop ik 2de hans games voor 25 euro, speel het uit en verkoop het weer voor 25 :) gamen kan best goedkoop zijn :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Als ik een beetje op het internet rond snuffel , zie ik echt een heel groot gat zitten tussen Succes en Flop game.

Punten van Succes:
- Hacken is eenvoudig
- Eenvoudige game die voor iedereen toegankelijk is (zoals GTA zal het een groot publiek aantrekken)
- De game ziet er netjes uit en draait vlotjes
- Eerste echte open wereld game op de Next gen console (net zoals infamous of AC)
- Verschillende speelstijlen die je kunt toepassen
- Zeer leuke multiplayer mode.

Punten van Flop:
- KAAL, de game had veel meer in zich kunnen hebben.(hacken is niets bijzonders)
- De straten zijn soms leeg of erg rustig en dus leeft de stad niet echt zoals GTA IV en GTA V.
- Te weinig details in de game.

Persoonlijk ben ik geschrokken van de laatste gameplay beelden en welke richting ze op gegaan zijn.
als ik de preview bekijk van de E3 in 2012, zag je echt een Next-gen game die echt een hele mooie sfeer achterliet en ondanks dat het geen GTA zou zijn, zou het toch een zeer mooie game gaan worden.Helaas is dit nu niet meer het geval.

Nou heb ik toch geen hoge pet op van Ubisoft en persoonlijk vindt ik EA (ondanks dat het geldwolven zijn) toch betere games afleveren.
Farcry 3 had een verschrikkelijke systeem dat je 5 shotgun hits nodig had om 1 katje (leeuw) dood te krijgen en heb de game daarna ook niet meer gespeeld, want het voelde echt slecht aan.
AC:Black flag moet ik nog een keer starten, ik zat bij een missie die zo slecht en gescript aanvoelde, dat ik de game eruit had gehaald. Het klimmen etc was echt verschrikkelijk slecht.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Net bericht gehad van ubisoft dat mijn dedsec edition onderweg is. Heb de normale edition op origin en krijg binnenkort een kopie via de nvidea actie

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:50:
[...]

Jep dat kan gewoon, er is een uPlay versie beschikbaar.
Gewoon die downloaden en de crack niet gebruiken.

Hij vraag dan om de code die je morgen kunt activeren.
Ik heb hem via Steam gekocht dus dan zal dat alsnog weinig zin hebben, gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
Kol Nedra schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:55:
[...]

console games blijven altijd goedkoper dan pc games, als ik klaar ben met WD verkoop ik hem weer voor 25-30 euro :)
bij WD betaal ik nu wel 54 euro, maar meestal koop ik nieuwe games voor 40-45.

en natuurlijk niet te vergeten; straks koop ik 2de hans games voor 25 euro, speel het uit en verkoop het weer voor 25 :) gamen kan best goedkoop zijn :)
Ja op die manier kan je ook goedkoop gamen maar ik zal mijn consolegames nooit verkopen tenzij ik de console verkoop. Soms heb ik gewoon zin om een oude game te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Arrahant schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:39:
Niet completer met hogere beloning, als je dat bedoelt. Er zijn wel zij missies die je hoger belonen als je het binnen een bepaalde tijd doet.

Overigens hack je niet alleen geld...

spoiler:
Je kunt ook 'autos' hacken, een npc die een bepaalde auto heeft, is dan ook beschikbaar voor jou. Zelfde geld voor muziek

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
hyptonize schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:58:
[...]

Ik heb hem via Steam gekocht dus dan zal dat alsnog weinig zin hebben, gok ik...
Ooh dat weet ik verder niet, als je binnen Steam alleen een key krijgt en dan vervolgens via uPlay moet spelen kan je het alsnog doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ro-bbo schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:59:
[...]

Ja op die manier kan je ook goedkoop gamen maar ik zal mijn consolegames nooit verkopen tenzij ik de console verkoop. Soms heb ik gewoon zin om een oude game te spelen :)
ja dat is waar, soms bewaar ik ze wel.....of ik koop ze opnieuw gewoon ;)
echte goed MP games gewaar ik wel, maar SP games meestal niet

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:11

ACC

Als het goed is krijg ik de mijne vandaag.
Heb even een pirate versie gespeeld maar los van alles wat mij echt is opgevallen:

spoiler:
Ik zie geen ene agent op straat of politieauto's. Alleen als ik word gezocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Pykow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:56:

- De straten zijn soms leeg of erg rustig en dus leeft de stad niet echt zoals GTA IV en GTA V.
Ik vind juist dat de straten veel meer leven dan in GTA IV (5 niet gespeeld)

Mensen
spoiler:
maken praatjes, zijn aan het bellen, voetballen, tennisen, yoga, vissen, muziek luisteren, werken
etc etc. Juist heel levendig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:03:
[...]

ja dat is waar, soms bewaar ik ze wel.....of ik koop ze opnieuw gewoon ;)
echte goed MP games gewaar ik wel, maar SP games meestal niet
Hier nog een. Verhalende games zonder Mp (of met vaak matige MP) verkoop ik direct ma het uitspelen ook.
In de kast is ook maar in de kast, opnieuw spelen doe ik ze toch nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Tolgatg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:05:
Als het goed is krijg ik de mijne vandaag.
Heb even een pirate versie gespeeld maar los van alles wat mij echt is opgevallen:

spoiler:
Ik zie geen ene agent op straat of politieauto's. Alleen als ik word gezocht..
spoiler:
Dat is in het echt toch ook zo? Ik vond het in GTA altijd extreem veel, niet realistisch

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Z500 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:05:
[...]

Ik vind juist dat de straten veel meer leven dan in GTA IV (5 niet gespeeld)

Mensen maken
spoiler:
praatjes, zijn aan het bellen, voetballen, tennisen, yoga, vissen, muziek luisteren
etc etc. Juist heel levendig!
"Mensen maken praatjes, zijn aan het bellen, voetballen, tennisen, yoga, vissen, muziek luisteren etc etc."
Nou dat moet wel echt tussen spoiler tags hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC

ACC

Kol Nedra schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:06:
[...]

spoiler:
Dat is in het echt toch ook zo? Ik vond het in GTA altijd extreem veel, niet realistisch
spoiler:
Ik weet niet hoe het in Chigago is, maar er is gewoon GEEN politie die gewoon even patrouilleert.
Hier in NL zie ik dagelijks best wat politie op straat en rond rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:06:
[...]

Hier is dat misschien zo, in grote Amerikaanse steden zie je erg veel "blauw" op straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tolgatg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:08:
[...]

spoiler:
Ik weet niet hoe het in Chigago is, maar er is gewoon GEEN politie die gewoon even patrouilleert.
Hier in NL zie ik dagelijks best wat politie op straat en rond rijden..
Misschien als je bij een politiestation in de buurt woont. Ik zie als ik naar mn werk ga ook nooit politie. Dus op zich kan het. Maar volgens mij had ik gister buiten een missie wel gewoon politie rijden hoor? Misschien hangt het van het district af waar je zit? Dat ze meer in de stad zitten dan het platteland ofzo?

Heb sowieso het politiestation nog niet gevonden, dus daar zou je kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC

ACC

Martinspire schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:10:
[...]
Misschien als je bij een politiestation in de buurt woont. Ik zie als ik naar mn werk ga ook nooit politie. Dus op zich kan het. Maar volgens mij had ik gister buiten een missie wel gewoon politie rijden hoor? Misschien hangt het van het district af waar je zit? Dat ze meer in de stad zitten dan het platteland ofzo?

Heb sowieso het politiestation nog niet gevonden, dus daar zou je kunnen zoeken.
Ik dus ook nog niet. In zo een beruchte stad als Chigago verwacht je best wel veel van die ambtenaren.

[ Voor 84% gewijzigd door ACC op 26-05-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 19:30
is hij voor de PS4 vandaag al ergens te koop? Iemand idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nickdew schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:12:
is hij voor de PS4 vandaag al ergens te koop? Iemand idee
Wil ik ook wel weten, gaat er nog iemand naar de MediaMarkt of Saturn toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Tolgatg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:10:
Daarnaast ben ik ook GEEN politiebureaus tegengekomen. Of moet ik wat beter zoeken? :P
Bij GTA 5 zag ik soms ook een hele tijd geen agent rondrijden.
Politie in Rotterdam oa, zal je voornamelijk in de binnenstad veel tegenkomen. op de coolsingel staan regelmatig busjes :+ op Vrijdag en zaterdag avond.

Maar als ik nu naar Rotterdam rij, dan zal ik niet zo snel een politie auto tegen komen.

In US. ben ik o.a. in Miami en Orlando geweest. Daar zag ik ook niet op elke hoek een politie agent. Terwijl in New York ik op bijna elke hoek van de straat wel een agent tegenkwam..

Maar in San Francisco kwam ik ze wel veel huldig tegen in de buitenring van de stad. in de stad zelf ook niet echt veel. In Oackland waar ik zelf verbleef. Zag ik af en toe een sheriff autootje rijden. Verder ook niet echt volop aanwezig.

Dus net als in Nederland Politie zie je alleen in risico gebieden vaak. Maar daarnaast zo af en toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Spoilertags de nieuwe stylo? Is alleen nodig voor de echte story line.

Gisteren een anderhalf uur zitten spelen. Ik had geen verwachten en hij is me goed bevallen. Het hacken is leuk en zorgt dat je humoristische gesprekken afluisterd. Ik had wel de drang om echt iedere tussendoor opdracht te pakken die er was, maar als je dat doet dan kom je niet toe aan de storyline.

De sfeer in de stad is mij echt prima bevallen. Besturing van de auto's vind ik ook echt prima, alleen vind ik third person nooit geweldig schieten.

Grafisch vind ik het ook genieten. Dat het savonds mooier is dan overdag is in het echt toch ook zo? Ik vraag me altijd af wat mensen missen bij dit soort graphics. Schaduwen zijn goed, textures ook. Zon effecten zijn dik in orde. Een gemiddelde dag op straat heeft ook hard licht. Het zijn de avonduren die de stad doen shinen net als in de werkelijkheid.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Nou dit weekend ook even losgegaan met Watchdogs maar was is het makkelijk om geld te verdienen zeg!

Gewoon even een half uurtje rondgelopen om de stad een beetje te ontdekken, tijdens het lopen allemaal mensen gehackt en had daarna genoeg geld om alle wapens te kopen. (lichte tegenvaller).

Daarentegen vind ik de AI van de vijanden wel enorm goed uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Iemand hem al ergens in de winkel gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Martinspire schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:28:
Ik heb er al genoeg gespot hoor in web winkels :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 19:06
Martinspire schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:28:
Ik ga vanmiddag "toevallig" even naar het grotere buurdorp voor wat boodschappen. Zodra ik wat weet (don't get you're hopes up) zal ik dat hier wel ff melden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 21:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb er nu ongeveer twee uurtjes inzitten, en ik ben er toch niet zo wild van. Het lijkt me een beetje te veel op GTA maar dan met hacken. Het hacken lijkt eerder een gimmick, dan echt iets game-bepalend. Het doet me een beetje denken aan split/second (dat race-spel). Je drukt op een toets en er gebeurt iets voor/achter je om tegenstanders een beetje te pesten. Beetje saai en voorspelbaar imo. Wat ik ook niet zo leuk vind is het stealth-aspect. Als je dingen tactisch aanpakt kan je zonder gezien te worden je objectives uitvoeren, maar eens je gezien bent is het om zeep, vaak gewoon mission failed. Ik vind dat rambo-mode perfect mogelijk moet zijn, dat vind ik persoonlijk veel leuker :) (Maar ja, dat is de game gewoon niet, waarschijnlijk).

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Mavamaarten schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:36:
Heb er nu ongeveer twee uurtjes inzitten, en ik ben er toch niet zo wild van. Het lijkt me een beetje te veel op GTA maar dan met hacken. Het hacken lijkt eerder een gimmick, dan echt iets game-bepalend. Het doet me een beetje denken aan split/second (dat race-spel). Je drukt op een toets en er gebeurt iets voor/achter je om tegenstanders een beetje te pesten. Beetje saai en voorspelbaar imo. Wat ik ook niet zo leuk vind is het stealth-aspect. Als je dingen tactisch aanpakt kan je zonder gezien te worden je objectives uitvoeren, maar eens je gezien bent is het om zeep, vaak gewoon mission failed. Ik vind dat rambo-mode perfect mogelijk moet zijn, dat vind ik persoonlijk veel leuker :) (Maar ja, dat is de game gewoon niet, waarschijnlijk).
Rambo effect kan ik wel begrijpen.
Maar Stealth Effect geeft toch wat meer aan dat je moeite moet doen om dat ene objectief te halen.. Dat geeft een wat meer moeilijkheids graat aan de game!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
To_Tall schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:38:
[...]

Rambo effect kan ik wel begrijpen.
Maar Stealth Effect geeft toch wat meer aan dat je moeite moet doen om dat ene objectief te halen.. Dat geeft een wat meer moeilijkheids graat aan de game!!
Klopt, al zou een keuze niet verkeerd zijn. Ik weet bv dat een paar vrienden van mij dat stealth-gebeuren totaal gaan falen en dus niet verder komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Stealth past ook wat meer binnen het hackthema dan beetje rambo gaan knallen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Vind dat stealth ook erbij horen. Gebruik mijn pistol met silencer ook het meest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Jelte,89 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:00:
[...]

Niet completer met hogere beloning, als je dat bedoelt. Er zijn wel zij missies die je hoger belonen als je het binnen een bepaalde tijd doet.

Overigens hack je niet alleen geld...

spoiler:
Je kunt ook 'autos' hacken, een npc die een bepaalde auto heeft, is dan ook beschikbaar voor jou. Zelfde geld voor muziek
Nee ik bedoel dat je missies op creatieve manieren kunt oplossen. Dus dat het niet verplicht is om de persoonsinformatie van bewaker X te stelen en computer Y te hacken om verder te komen in een missie, maar dat je het gevoel krijgt dat je zelf beslist op welke wijze je een missie aanpakt en welke stappen je daarin neemt.
Of dat je zelf moet ontdekken welke route je target zal nemen en je zelf mag beslissen waar op die route je de moord uitvoert en wat voor hacking je daarbij wilt inzetten, in plaats van dat je de missie krijgt dat vanavond om half 10 je target van zijn hotel de auto instapt en je op dat moment op die plaats moet toeslaan en daarbij straatlantaarn Z moet hacken om duisternis te creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Mavamaarten schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:36:
Op zich houd ik wel van stealth achtig spelen. Past daarnaast ook wel bij de imago van een hacker natuurlijk. Daarom vind ik het ook begrijpelijk dat ze rambo-mode erg moeilijk hebben gemaakt, dus wil je dat doen moet je goed je best doen. Maar het is bedoelt om stealthy te spelen, om ergens in te komen zonder dat iemand het door heeft.

Spuit 11 zie ik wel weer :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 21:50
Ben ook zeer benieuwd naar W_D.

Heb zelf geen GTA5 gespeeld (ben een pc-gamer) dus heb in tijden al geen open-world game gehad.

Hoop alleen dat Bol.com hem op tijd levert, staat bij mij nog steeds dat hij wordt verwerkt...
Het is mijn eerste pre-order bij Bol.com, heeft iemand hier meer ervaring mee?

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:01

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat er zo veel negatieve reacties zijn is imo gewoon weer door de hype die watchdogs was. het wordt door voornamelijk mond op mond reclame zo gehyped als wat.
gelukkig val ik daar meestal niet voor en maakt het mij eerder een game leuk vinden, gewoon door het zelf te ervaren en weinig te verwachten

Ik heb het een aantal uren gespeeld en vind het een erg leuk spel. het kan zeker beter op punten maar welke game niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 26-05-2014 11:50 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Niks te hacken werd hier eerder toch verteld? Ik zie net een filmpje waarbij een bestuurbaar konijn werd gehackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Ik ga zo naar de MM in rotterdm ik hou jullie op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kupauw schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:55:
Top, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wehkamp heeft verzonden. Dus heb hem morgen. Ben benieuwd naar de game. Vrees dst ie snel gaat vervelen. Maar blijf positief.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
AtlAntA schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:49:
Niks te hacken werd hier eerder toch verteld? Ik zie net een filmpje waarbij een bestuurbaar konijn werd gehackt.
Ik weet niet wie dat gezegd heeft maar er is inderdaad van alles te 'hacken'. Alleen slaat het hacken nergens op en is het gereduceerd tot een gimmick. Ik heb het filmpje niet gezien maar in de story line kan je op een bepaalde locatie een knuffel 'hacken' (zo'n konijn achtig ding van de Rayman spellen). Het geeft dan een geluidje en dat was het dan. Dit is natuurlijk een beetje suf en voegt helaas niks toe en helaas is dit nogal representatief voor het 'hacken' in WD.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aantal puten over de pc versie.

Op ultra is niet echt ulta wat de resolutie kwaliteit staat op de helft van de standaard tesolutie, deze heb ik dus ook naar 2560x1080 gezet via een ini file, het was al erg scherp maar het word nog scherper.

Verder heb ik nog een aantal opties aangezet zoals "RenderRain" die staat namelijk met alles instellingen altijd uit en Alphatocoverage ook aan voor AA op bepplanting.

Ik moet nog even zoeken naar die popups wat dat precies is maar dat kan vast ook nog wel aangepast worden zodat het van een grotere afstand pas gebeurd?

Standaard ultra kan ik makkelijk met 1 kaart draaien, videogeheugenverbruik ligt dan op zo'n 2800mb en ram op 6GB.

Met de cutom ini instellingen moet ik sli aanzeten want heb dan maar 40 fps.op zijn laagst met 1 kaart en het videogeheugengebruik ligt dan op 3050mb soms, en ram op 7gb.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-07 18:55
Heeft iemand hier al geprobeerd om via een webshop een download code te krijgen?
Ik geloof dat het dan vooral gaat dat het meestal ook een stuk goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
all4games heeft hem ook verzonden dus ik heb hem ook morgen binnen :)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wel humor eigenlijk. Enkele pagina's geleden discussie over hoe geen enkele winkel hem eerder zou verkopen.

Media Markt
Bart Smit
Game Mania

verkochten hem allemaal afgelopen weekend al in Dhaag/Z'meer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

heeft iemand een enig idee waarom UbiSoft geen preload aanbied bij steam. Ik bedoel. UbiSoft zelf zei geen preload.. Toch is de game al te preloaden. Enig idee waarom steam dan weer lekker moeilijk doet.

Niet alleen tevreden met het antwoord :) Ik zou ook graag de link willen zien waar steam / ubisoft dat bevestigd.
looc schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:05:
Heeft iemand hier al geprobeerd om via een webshop een download code te krijgen?
Ik geloof dat het dan vooral gaat dat het meestal ook een stuk goedkoper is.
de key via G2play.net zorgt er voor dat je gelijk via Uplay kunt downloaden en spelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Stronkie op 26-05-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
lanerios schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:07:
Wel humor eigenlijk. Enkele pagina's geleden discussie over hoe geen enkele winkel hem eerder zou verkopen.

Media Markt
Bart Smit
Game Mania

Bonnetje or it didn't happen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ja hoor, rond pagina 52...
Iemand heeft een combo pack, PS4 met WD.. zowel foto als de doos als het bonnetje...

Dat is ook het enige, mm en bart smit hebben hem allemaal NIET verkocht...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
AtlAntA schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:08:
[...]

Bonnetje or it didn't happen. ;)
Ik was toevallig in Alkmaar in de "nieuwe" mediamarkt en ik zag hem daar ook te koop.
Ik weet alleen niet of het een code of een disc in het hoesje/doosje zat. Heb daar niet op gelet.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Media Markt
Bart Smit
Game Mania

Er is een tweaker toch langs de winkels in Zoetermeer geweest? Toen verkochten ze hem nergens.
Quadradial schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:13:
[...]

Ik was toevallig in Alkmaar in de "nieuwe" mediamarkt en ik zag hem daar ook te koop.
Ik weet alleen niet of het een code of een disc in het hoesje/doosje zat. Heb daar niet op gelet.
Mijn vriendin zag hem hier in de stad bij de BartSmit. Smste toen of ze hem mee moest nemen.

Toen ze in de rij stond bleken de doosjes placeholders voor "pre-order".

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 26-05-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Media Markt
Bart Smit
Game Mania

Denk dat het dan wel in dit topic gemeld zou zijn niet? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 06:51
Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:14:
[...]

Er is een tweaker toch langs de winkels in Zoetermeer geweest? Toen verkochten ze hem nergens.

[...]

Mijn vriendin zag hem hier in de stad bij de BartSmit. Smste toen of ze hem mee moest nemen.

Ik ga vanavond even langs de MM in Arnhem, staat in de folder voor 55 euro ps4 versie :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

[video]

Door die "kleine" dingen mis je toch wel de connectie/immersie in de wereld. Erg jammer :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:05:
aantal puten over de pc versie.

Op ultra is niet echt ulta wat de resolutie kwaliteit staat op de helft van de standaard tesolutie, deze heb ik dus ook naar 2560x1080 gezet via een ini file, het was al erg scherp maar het word nog scherper.

Verder heb ik nog een aantal opties aangezet zoals "RenderRain" die staat namelijk met alles instellingen altijd uit en Alphatocoverage ook aan voor AA op bepplanting.

Ik moet nog even zoeken naar die popups wat dat precies is maar dat kan vast ook nog wel aangepast worden zodat het van een grotere afstand pas gebeurd?

Standaard ultra kan ik makkelijk met 1 kaart draaien, videogeheugenverbruik ligt dan op zo'n 2800mb en ram op 6GB.

Met de cutom ini instellingen moet ik sli aanzeten want heb dan maar 40 fps.op zijn laagst met 1 kaart en het videogeheugengebruik ligt dan op 3050mb soms, en ram op 7gb.
Wat houdt renderrain in? Zie je verschil? Regen ziet er nl erg goed uit.

Heb hier gemiddeld 3500 MB video geheugen vol (tot ze max van 4GB op momenten), ram gebruik was max 3GB

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
_VooDooMen_ schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:17:
[...]

Ik ga vanavond even langs de MM in Arnhem, staat in de folder voor 55 euro ps4 versie :)
Staat er geen datum bij?
Ik heb hier helaas geen MediaMarkt in de buurt dus krijg ook geen foldertje.

(Mm Breda is 30min rijden, dus buiten straal van reclame verspreiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 06:51
Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:19:
[...]

Staat er geen datum bij?
Ik heb hier helaas geen MediaMarkt in de buurt dus krijg ook geen foldertje.

(Mm Breda is 30min rijden, dus buiten straal van reclame verspreiding)
Nee geen datum..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Kupauw schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:55:
Dan blijf ik nog lekker even in bed liggen.
Bedankt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:29:
[...]

in bed liggen.. Mot je niet werken ofzo.. of naar school ... lol... wat een leven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

T_Wouters schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:46:
Ben ook zeer benieuwd naar W_D.

Heb zelf geen GTA5 gespeeld (ben een pc-gamer) dus heb in tijden al geen open-world game gehad.

Hoop alleen dat Bol.com hem op tijd levert, staat bij mij nog steeds dat hij wordt verwerkt...
Het is mijn eerste pre-order bij Bol.com, heeft iemand hier meer ervaring mee?

~
Geen idee, ik heb de Desd editie besteld en er staat aangegeven wordt dat deze verwerkt wordt en geleverd zal worden tijdens de release.

Echter op de website is mijn editie niet meer te bestellen, dus ik ben benieuwd of ze er genoeg binnen hebben gekregen en of ze me niet naaien door straks aan te geven dat ze niet kunnen leveren of dat ik een kadobon krijg of verkeerde editie.

Ik pre-order meestal digitaal en anders rechtstreeks in een winkel.
Dit is ook mijn eerste keer in een webshop pre-order.

Laatste pre-order was de PS4 bij Mycom, dat was geen succes en door hun gedwongen om hem te annuleren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:14:
[...]

[...]

Gelukkig woon ik in zoetermeer en kom ik er dus redelijk vaak. Hij werd "creatief" vroeg verkocht. Als in bepaalde mensen konden hem al ophalen. Zelfde met media markt.
Heb hem zelf al even kunnen spelen (zus heeft hem), en vind het wel vermakelijk spel. Enige wat ik constant wil doen is AC stijl freerunning over daken. Maar old habits die hard :)

Maar goed, ik zal wel weer trollen omdat ik hem al gespeeld heb. Ow well even werken en dan vanavond weer even spelen!

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 26-05-2014 12:33 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Jerry schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:17:
[...]

Door die "kleine" dingen mis je toch wel de connectie/immersie in de wereld. Erg jammer :(.
Gta als pc-gamer nog niet mogen doen. Ze zijn daar wel van de details zeg. Klasse! Ik gok overigens dat je een vergelijkbaar lijstje kan samen stellen van dingen waarbij WD het beter doet (moet ook wel als next-gen games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Stronkie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:30:
[...]

in bed liggen.. Mot je niet werken ofzo.. of naar school ... lol... wat een leven... :)
Dat klinkt allemaal veel te zwaar.
*Draait zich om*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Is er al iemand met een g2play key die hem binnen heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:32:
[...]

Gelukkig woon ik in zoetermeer en kom ik er dus redelijk vaak. Hij werd "creatief" vroeg verkocht. Als in bepaalde mensen konden hem al ophalen. Zelfde met media markt.
Heb hem zelf al even kunnen spelen (zus heeft hem), en vind het wel vermakelijk spel. Enige wat ik constant wil doen is AC stijl freerunning over daken. Maar old habits die hard :)
Ja zo wordt hij altijd overal al verkocht.
Wij doelen op echt vrije verkoop.
Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:29:
[...]

Haha ik wilde het niet zeggen maar......

Vrij vandaag, vriendin weg, series inhalen. Dus waarom zou ik dan op de bank zitten :)

Als WatchDogs niet ergens te koop is vandaag ruik ik morgen pas weer buitenlucht verwacht ik :)

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 26-05-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Donstil op 26-05-2014 12:40 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad