Hele tijd uitgekeken naar deze game maar mijn bevindingen na ongeveer 90 minuten spelen.
Negatieve punten:
- Car handling zuigt grote ballen in het kwadraat. In principe vind ik arcade prima zoals GTA V maar de controls zijn te sticky. Je stuurt met een auto en hij blijft sturen, alsof die het stuur niet tijdig centraal zet.
Acceleratie van de meeste auto's is eveneens een beetje akward, allemaal wheelspin maar vooruitkomen, ho maar.
- De meeste hadden het hacken wel gezien na 2 uur, ik na 5 minuten. Die cursor schieten maar over je scherm, wordt er beetje moedeloos van

verkeerslichten hacken is wel grappig

( voor 10x dan )
- Iedereen die een telefoon in de hand heeft is te hacken voor geld of andere ongein.
- Het spel ''leeft'' niet, ik heb geen behoefte om rond te rijden in de stad of dingen te ontdekken, ik vraag me ook sterk af of er wel dingen te ontdekken zijn.
Positieve punten:
- Geluid overall vind ik echt subliem in vergelijking met andere games. Het schieten van een wapen, de verouderde automatische 4 traps transmissies bij oudere auto's, snerpende sportwagens.
- Grafisch denk ik dat ik één van de weinige denk ik ben die het wel erg goed vind. Ik vind wat ze op het beeld toveren een zeer knap plaatje vandaag de dag. Ik ken maar weinig spellen met deze omvang qua open wereld die ook maar in de buurt komen qua grafische pracht zonder loading screens.
- koetjes en kalfjes gesprekken tussen peds. Erg vermakelijk.
Vreemde punten:
- Die palen uit de grond... wtf?

Die staan overal zonder ook maar enig doel. Staan ze nou bij bruggen of entree's van garages, vliegvelden, belangrijke gebouwen dan begrijp ik het nog. Hier staan ze overal in the middle of the road in freaking middle of nowhere haha.
- Mensen in auto's raken nog wel is de weg kwijt dan staan ze maar als een zombie/robot tegen bijvoorbeeld een lantaarnpaal te bumpen. Dus steeds een meter achteruit en dan weer tegen die paal etc etc.
neuh, ik houd het wel voor gezien. Geen Watchdogs voor mij.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X