Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Valandil schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:30:
Misschien waren de verwachting van WD te hoog (oorzaak kan meerdere reden hebben; overhyped, flinke marketing met te gelikte beelden, wijzelf die ons de game der games aanpraten).
Mijn verwachting van South Park the Stick of Truth was ook te hoog, hopelijk met dit spel niet. SP vond ik wel erg leuk, maar had hem op normal in 6 uur uitgespeld met alle sidequests en op hard de 2e keer minder dan dat en de 2e keer was geen zak aan.

Hopen dat dit spel iets meer met mijn 60 euro doet :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb het spel op zowel de PC als de Xbox 360 gespeeld. Spel speelt lekker vloeiend en vanzelfsprekend ziet het er op de PC een stuk mooier uit. Op de PC kan ik het spel heel vloeiend spelen met de settings op High. En 4x TTSA. Fraps geeft altijd een minimum fps van 30 aan, dus het lijkt wel of er een framelimiter op zit. Maar eigenlijk voelt het helemaal niet als 30 FPS want het speelt lekker vloeiend. Bij beide versies heb ik best wel veel last van Texture pop-ins, vooral van auto's op de weg. Ik vind dat erg jammer voor een game van 2014. Bij Battlefield 4 heb ik er ook veel last van. Wat het verhaal betreft kan ik mij aansluiten bij de personen dat het spel inderdaad erg veel weg heeft van Assassins creed deel 1 (andere delen heb ik nog niet gespeeld) en ook veel van Far Cry 2 en 3. Oftewel eigenlijk alleen maar veel herhaling.

spoiler:
Zo zijn er weer de bekende towers die je vrij moet spelen voordat je een bepaald gedeelte van de map kunt hacken. Missies spelen zich in verschillende gebieden af, maar zijn veelal herhaling: vijanden uitschakelen en de ctOS serverruimte hacken zodat je weer een stukje informatie vrijspeelt. Tijdens de missies zijn er altijd dezelfde hack mogelijkheden: camera's, poorten, lift, vorkheftruck, gaskraan, elektrisch circuit laten ontploffen, auto alarm af laten gaan, handgranaat van sommige vijanden laten ontploffen. En dat keer op keer in elke missie. Verder is ook de stoplichten-hack duidelijk scripted: auto's rijden heel onnatuurlijk en volgas op elkaar in en nemen daarbij ook vaak de verkeerde weghelft. Wel mijn complimenten voor het afschudden van de politie: dit is niet altijd even makkelijk als er geen brug of garage in de buurt is!

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Adlermann schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:27:
Ik moet zeggen, aan de hand van dit filmpje. Zodra ze in de stad komen vind ik het er toch echt wel druk, en zeer gedetailleerd uit zien.

YouTube: New Watch_Dogs Gameplay - The Map From End to End
Ik heb mijn pre-order geannuleerd, aangezien ik druk met Wolfenstein bezig ben en die sowieso nog een keer ga uitspelen na de eerste keer.

Die pop-up op 02:17 in het filmpje hierboven is echt niet cool. Ik ga me daar enorm aan irriteren, dus ik wacht de reviews wel ff af. Als het een klassieker wordt, dan haal ik 'm nog wel, maar vooralsnog ben ik verre van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hiSE8gG.jpg
Hoezo ps4 ziet er slecht uit :S
Ziet er voor een console met bescheiden specs heel goed uit.
Ben echt benieuwd waar we over een jaartje of 3-4 zitten, aangezien ze zeggen dat dan de echte kracht pas benut gaat worden van de ps4.(ggpu ofzo ??)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Laat nu ook eens een screenshot zien als het overdag is. Volgens mij ziet dat er toch wel een stuk minder indrukwekkend uit.

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

EnzymeNL schreef op zondag 25 mei 2014 @ 18:10:
Laat nu ook eens een screenshot zien als het overdag is. Volgens mij ziet dat er toch wel een stuk minder indrukwekkend uit.
Tis niet mijn screenshot :P
Haal hem van neogaf af. En daar zijn genoeg overdag plaatjes gepost.
Ziet er dan overdag gewoon goed uit, niets speciaals maar niet slecht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:50
Mensen die zeggen dat sommige hier te veel vergelijken wordt met GTA5..... Ubisoft mikt met Watch dogs wel degelijk op het GTA publiek:

quote van Alain Corre van Ubisoft:
Yes, Grand Theft Auto is one of the biggest brands in the industry and everybody respects the brand and we’ll have fun playing the next one too, but I think Watch Dogs’ positioning is also on next-gen, bringing a lot of features – connectivity, interactivity, companion gaming and so on which is bringing some freshness to the genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Op neogaf noemen ze het meer een open wereld splintercell game :P

Edit :
Overdag op ps4 :

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3826/14260973151_c7f9a2d92b_o.png
Met een capture card ipv share button zegt ie op neogaf.

Mooie stream :
http://www.twitch.tv/glap86
Speler zit te kaarten nu :P

[ Voor 70% gewijzigd door v8power67 op 25-05-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 19:06
Met hoeveel personen kan tegelijk in de wereld free roamen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Kheb er nu een ook een aantal uurtjes opzitten, en wat vet allemaal! Het is ook echt openwereld, gesprekken die je opvangt, interacties met mensen, allemaal grappig. Ook is een stoplicht hack iedere keer weer uniek. Het kan ook maar zo zijn dat er geen ene niks gebeurd, gewoon omdat het allemaal goed gaat :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3741/14076922118_4a7da3e1c3_o.gif
Dit ziet er dan weer echt kneusig slecht uit....
DAT POPIN.. (en popout :P)

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 25-05-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sjezus, dat kan toch niet man. Het is nog veel erger dan GTA. Als dit niet gepatched wordt, laat ik 'm zeker links liggen.

Weet iemand trouwens waarom er in veel topictitels op Neogaf |OT| Staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Official topic ofzo denk. Rest zijn dus andere topics.
HEb btw net een 400+mb MP4 gedownload van mediafire, link van neogaf, en damn das directfeed ps4 en ziet er toch wel heel erg goed uit :9~ :9~
http://www.mediafire.com/...-+2014-05-25+07-03-05.mp4
http://www.mediafire.com/...-+2014-05-25+07-20-23.mp4
(zijn er zelfs 2 ben 2e nu zelf aan het downloaden :P)
Deze is het, ja ik heb hem dus weet dat mn pc niet ging flippen na de download qua virussen (heb eset volledige updated en malwarebytes pro) dus lijkt me veilige download :)

EDIT :

En een day 1 patch voor ps4 : 90MB
http://gearnuke.com/watch...matchmaking-improvements/
Afbeeldingslocatie: http://i1.wp.com/gearnuke.com/wp-content/uploads/2014/05/watch-dogs-101-patch.png?resize=798%2C448

[ Voor 71% gewijzigd door v8power67 op 25-05-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die screens hierboven zien er toch wel lekker uit.
Dat gifje met pop-up wat minder maar oke :).

Zijn er mensen die op de Ps4 spelen en samen willen klooien in de wereld? Hacken enz?
Voeg me toe : Donstil-NL

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 19:06
v8power67 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 18:23:
[afbeelding]
He bakkie dat is inderdaad niet echt mooi. Het lijkt me sterk dat ze dit gaan patchen aangezien dit zelfs in ac4 in de steden een serieus probleem was. Stukje hardlopen en de straat was leeg. Dan 5 seconden stil staan en omdraaien en de straat was vol.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 19:28

muhda

Time & Space traveler

Jammer, het lijkt er op dat pas op de 27ste WD in de verkoop gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 16:41

BioHazard

*\o/*

v8power67 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 18:23:
[afbeelding]
Wow... Dat is wel erg matig voor een game in deze tijd. :/ Ben erg benieuwd, nog even! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
AtlAntA schreef op zondag 25 mei 2014 @ 18:46:
[...]

He bakkie dat is inderdaad niet echt mooi. Het lijkt me sterk dat ze dit gaan patchen aangezien dit zelfs in ac4 in de steden een serieus probleem was. Stukje hardlopen en de straat was leeg. Dan 5 seconden stil staan en omdraaien en de straat was vol.
Het is me in AC nooit heel erg opgevallen eigenlijk. NPC's kon je van een stuk verder zien dan dit hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 18:29:
Official topic ofzo denk. Rest zijn dus andere topics.
HEb btw net een 400+mb MP4 gedownload van mediafire, link van neogaf, en damn das directfeed ps4 en ziet er toch wel heel erg goed uit :9~ :9~
(zijn er zelfs 2 ben 2e nu zelf aan het downloaden :P)
Deze is het, ja ik heb hem dus weet dat mn pc niet ging flippen na de download qua virussen (heb eset volledige updated en malwarebytes pro) dus lijkt me veilige download :)
Ik heb ze ook even gedownload. Op mijn mpc dus direct op de tv.
Ziet er prima uit, gelukkig niet zoals Gta5 wat hier vanmiddag beweerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
In alle outfits op de vigilante versie na ziet Aiden er best niet badass uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Joosie200 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:02:
In alle outfits op de vigilante versie na ziet Aiden er best niet badass uit :+
Haha dat viel me ook op ja, op de GK stream vanmiddag gingen ze een geel pakkie kopen.
Zag er echt niet uit, geel petje, gele sjaal. Niets stoers aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Allemaal dezelfde jasjes, niks geen smoking of driedelig pak of voor mij part motorsuit. Jammer dat er alleen keuze is uit kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Joosie200 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:05:
Allemaal dezelfde jasjes, niks geen smoking of driedelig pak of voor mij part motorsuit. Jammer dat er alleen keuze is uit kleur
Er moet wel ruimte blijven voor DLC he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Joosie200 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:05:
Het idee blijft hetzelde, maar is heel veel keuze in kleurstellingen hoor.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 08:21

OMD

Hele tijd uitgekeken naar deze game maar mijn bevindingen na ongeveer 90 minuten spelen.

Negatieve punten:

- Car handling zuigt grote ballen in het kwadraat. In principe vind ik arcade prima zoals GTA V maar de controls zijn te sticky. Je stuurt met een auto en hij blijft sturen, alsof die het stuur niet tijdig centraal zet.
Acceleratie van de meeste auto's is eveneens een beetje akward, allemaal wheelspin maar vooruitkomen, ho maar.

- De meeste hadden het hacken wel gezien na 2 uur, ik na 5 minuten. Die cursor schieten maar over je scherm, wordt er beetje moedeloos van :o verkeerslichten hacken is wel grappig :) ( voor 10x dan )

- Iedereen die een telefoon in de hand heeft is te hacken voor geld of andere ongein.

- Het spel ''leeft'' niet, ik heb geen behoefte om rond te rijden in de stad of dingen te ontdekken, ik vraag me ook sterk af of er wel dingen te ontdekken zijn.

Positieve punten:

- Geluid overall vind ik echt subliem in vergelijking met andere games. Het schieten van een wapen, de verouderde automatische 4 traps transmissies bij oudere auto's, snerpende sportwagens.

- Grafisch denk ik dat ik één van de weinige denk ik ben die het wel erg goed vind. Ik vind wat ze op het beeld toveren een zeer knap plaatje vandaag de dag. Ik ken maar weinig spellen met deze omvang qua open wereld die ook maar in de buurt komen qua grafische pracht zonder loading screens.

- koetjes en kalfjes gesprekken tussen peds. Erg vermakelijk.

Vreemde punten:

- Die palen uit de grond... wtf? 8)7 Die staan overal zonder ook maar enig doel. Staan ze nou bij bruggen of entree's van garages, vliegvelden, belangrijke gebouwen dan begrijp ik het nog. Hier staan ze overal in the middle of the road in freaking middle of nowhere haha.

- Mensen in auto's raken nog wel is de weg kwijt dan staan ze maar als een zombie/robot tegen bijvoorbeeld een lantaarnpaal te bumpen. Dus steeds een meter achteruit en dan weer tegen die paal etc etc.

neuh, ik houd het wel voor gezien. Geen Watchdogs voor mij.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:08
OMD schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:17:
Hele tijd uitgekeken naar deze game maar mijn bevindingen na ongeveer 90 minuten spelen.

Negatieve punten:

- Car handling zuigt grote ballen in het kwadraat. In principe vind ik arcade prima zoals GTA V maar de controls zijn te sticky. Je stuurt met een auto en hij blijft sturen, alsof die het stuur niet tijdig centraal zet.
Acceleratie van de meeste auto's is eveneens een beetje akward, allemaal wheelspin maar vooruitkomen, ho maar.

- De meeste hadden het hacken wel gezien na 2 uur, ik na 5 minuten. Die cursor schieten maar over je scherm, wordt er beetje moedeloos van :o verkeerslichten hacken is wel grappig :) ( voor 10x dan )

- Iedereen die een telefoon in de hand heeft is te hacken voor geld of andere ongein.

- Het spel ''leeft'' niet, ik heb geen behoefte om rond te rijden in de stad of dingen te ontdekken, ik vraag me ook sterk af of er wel dingen te ontdekken zijn.

Positieve punten:

- Geluid overall vind ik echt subliem in vergelijking met andere games. Het schieten van een wapen, de verouderde automatische 4 traps transmissies bij oudere auto's, snerpende sportwagens.

- Grafisch denk ik dat ik één van de weinige denk ik ben die het wel erg goed vind. Ik vind wat ze op het beeld toveren een zeer knap plaatje vandaag de dag. Ik ken maar weinig spellen met deze omvang qua open wereld die ook maar in de buurt komen qua grafische pracht zonder loading screens.

- koetjes en kalfjes gesprekken tussen peds. Erg vermakelijk.

Vreemde punten:

- Die palen uit de grond... wtf? 8)7 Die staan overal zonder ook maar enig doel. Staan ze nou bij bruggen of entree's van garages, vliegvelden, belangrijke gebouwen dan begrijp ik het nog. Hier staan ze overal in the middle of the road in freaking middle of nowhere haha.

- Mensen in auto's raken nog wel is de weg kwijt dan staan ze maar als een zombie/robot tegen bijvoorbeeld een lantaarnpaal te bumpen. Dus steeds een meter achteruit en dan weer tegen die paal etc etc.

neuh, ik houd het wel voor gezien. Geen Watchdogs voor mij.
Duidelijke info!

Wel jammer.... ben blij dat het me maar 29 euro heeft gekost. Dat heb ik nog wel voor over als ik de toch wel redelijk veel negatieve informatie lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 19:40
Het lijkt wel op PC-gamers meer 'moeite' hebben met Watch Dogs dan console gamers... 8)7

Voor dubbeltje op de eerste rang.. ofzoiets..

[ Voor 21% gewijzigd door Birelissimo op 25-05-2014 20:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Birelissimo schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:39:
Het lijkt wel op PC-gamers meer 'moeite' hebben met Watch Dogs dan console gamers... 8)7

Geen idee nog, moet toch echt wachten tot dinsdag ;)

Trouwens gelezen dat je geen meerdere saves hebt? dus niet dat je ff lekker los kunt gaan en daarna weer je serieuze save inladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bram1984 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 18:27:

Weet iemand trouwens waarom er in veel topictitels op Neogaf |OT| Staat?
Official Thread. Om te voorkomen dat er 20 threads over hetzelfde onderwerp worden aangemaakt gok ik.

En LTTP is Late To The Party, mocht je het je afvragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Mag ik vragen wat je hier mee bedoelt? Komt namelijk beledigend over en dat zou niet zo netjes zijn.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hou het netjes aub

[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2014 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ah, een aanname dus en nog een compleet verkeerde ook.

Kansloos :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37

nFo

Komt denk ik ook omdat de PC versie er minder uit ziet, dan de PS4 en Xbox One versie.
Het blijft verder een redelijke GTA kloon met hacking theme.
Ben nu wel een stuk verder in het verhaal, nog niet dat ik zeg: wow amazing discovery.
Ik had er wel wat meer van verwacht, maar goed ik stop wel even mee.
Laat de reviews maar komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
nFo schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:53:
[...]

Komt denk ik ook omdat de PC versie er minder uit ziet, dan de PS4 en Xbox One versie.
Klopt, geen PC kan op tegen het grafische geweld van die twee superieure machines!

Sarcasme

[ Voor 3% gewijzigd door rgras op 25-05-2014 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:02

Hupske

AFCA

Denk dat de PC gamers op het moment ook nog moeten wachten op goede drivers. Op dit moment heb je soms een gigantische FPS drop. Het ene moment heb ik 50-60 fps om vervolgens 4 of 5 tellen maar 5 fps te hebben.

Dus zodra de drivers in orde zijn, kan je de grafische instellingen ook omhoog gooien :)

Verder heb ik het spel gewoon in de pre-order en ik ontvang hem met liefde dinsdag. Ben vooral ook benieuwd hoeveel invloed de multiplayer gaat hebben. Denk dat er daardoor meer sfeer gecreëerd wordt. Met de SP ben je de enige die een beetje aan het hacken is, maar met MP zullen dat er dus meer zijn.
rgras schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:55:
[...]

Klopt, geen PC kan op tegen het grafische geweld van die twee superieure machines!

Sarcasme
Ik ben een PC gamer, maar je hebt de preview toch bekeken hier op tweakers van tweakers.net?

Jurian heeft zelf hier in aangegeven dat hij het moeilijk kon zien of er verschil in de versies zat. Had dus zijn twijfels er nog over. Zo heel gek is de reactie hier van de PC-gamers dus niet, met dat het grafische geweld wel mee valt. Als je dus een mindere pc hebt, betekent het al gauw dat het er minder uit zal zien als op de consoles.

[ Voor 68% gewijzigd door Hupske op 25-05-2014 22:00 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 08:19
nFo schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:53:
[...]

Ghehehe met je core2duo met een 8800GT zeker?! 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nordcore schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:57:
[...]

Niet happen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
OMD schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:13:
[...]

Mag ik vragen wat je hier mee bedoelt? Komt namelijk beledigend over en dat zou niet zo netjes zijn.
Zoals ik al zei, het lijkt. Dus ja, dat is een aanname. Over het algemeen lijken de pc-gamers negatiever over het spel dan de console gamers, iets dat mij opvalt. Of het zo is, dat is een tweede.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:08
Birelissimo schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:08:
[...]

Zoals ik al zei, het lijkt. Dus ja, dat is een aanname. Over het algemeen lijken de pc-gamers negatiever over het spel dan de console gamers, iets dat mij opvalt. Of het zo is, dat is een tweede.
Dat vind ik eigenlijk wel interessant, omdat PC gamers geen GTA5 hebben kunnen spelen. Je zou denken dat het spel daarom veel interessanter voor PC'ers dan voor console eigenaren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Die eerste zin zou kunnen kloppen, maar die tweede zin is gewoon dom en irritant troll gedrag. Op wat voor manier heeft voor een dubbeltje op de eerste rang zitten nou te maken met de kwaliteit van dit spel in vergelijking tot consoles?

Vooral aangezien de PC versie ook nog eens goedkoper is dan de console..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Basekid schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:10:
[...]

Dat vind ik eigenlijk wel interessant, omdat PC gamers geen GTA5 hebben kunnen spelen. Je zou denken dat het spel daarom veel interessanter voor PC'ers dan voor console eigenaren is.
True, maar er wordt uitgegaan van youtube materiaal. GTA5 vs Watch Dogs, daarin lees je her en der dat Watch Dogs er grafischer minder uit zou zien. Nouja, ik heb geen arends ogen, maar dat Watch Dogs er beter uit ziet zie ik zelfs.

Misschien dat inderdaad de verwachtingen wat hoog zijn en dat PC-gamers misschien wat meer op scherp staan. Tja, wie heeft de langste.. (beste pc, dus beste grafische weergave..)

Anyhow, ik ben een PS4 ingame filmpje aan het uploaden. Zal zo de link toevoegen, daarin kun je wat dingetjes zien. Wat ik vrij gaaf vind is het hoge detail level van de textures. Teksten etc op de muren die schep te lezen zijn in tegenstelling tot GTA V bijvoorbeeld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Ircghost schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:14:
[...]

Die eerste zin zou kunnen kloppen, maar die tweede zin is gewoon dom en irritant troll gedrag.
Zit een kern van waarheid in. Laten we het er op houden dat ik het zei in het heetst van de strijd. Was niet kwetsend bedoeld in ieder geval. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21
Ehm, het rijden in watch dogs is met keyboard/muis ook niet te doen (vind ik dan). De game komt zwaar over alsof deze echt voor console is ontwikkeld en de PC controls niet heel veel aandacht hebben gehad.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
BerendBoon schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:23:
[...]

Ehm, het rijden in watch dogs is met keyboard/muis ook niet te doen (vind ik dan). De game komt zwaar over alsof deze echt voor console is ontwikkeld en de PC controls niet heel veel aandacht hebben gehad.
Ja dat zat ik mij straks ook af te vragen. Als het sturen zo gaat als met een controller, dan is het met een keyboard niet fijn speelbaar. Dan zou je voor een beetje bocht de toets ingedrukt moeten houden en het precies zo weten te timen van loslaten. Niet te vroeg en niet te laat, of je klapt op een tegenligger of je schiet rechtdoor de berm in...

Ik weet wel met de PS4-game, toen ik de skill 'ervaren coureur' of zoiets had vrijgespeeld, dat het sturen enzo veel makkelijker werd. Wellicht met de toetsen dan ook betere te spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Birelissimo op 25-05-2014 22:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21
Birelissimo schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:25:
[...]
Ja dat zat ik mij straks ook af te vragen. Als het sturen zo gaat als met een controller, dan is het met een keyboard niet fijn speelbaar. Dan zou je voor een beetje bocht de toets ingedrukt moeten houden en het precies zo weten te timen van loslaten. Niet te vroeg en niet te laat, of je klapt op een tegenligger of je schiet rechtdoor de berm in...
Dat klopt precies. Met controller is het veel makkelijker om andere auto's en obstakels te vermijden.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Hier een filmpje, opgenomen van de PS4. Hierin te zien; klein beetje rondrijden, ook in-car. Een misdaad trace en wat bordjes/posters aan de muur, voor de details. :)

https://dl.dropboxusercon...%84%A2_20140525215049.mp4

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hmm dat zou wel jammer zijn als dat echt het geval is, jammerlijke ports zorgt steevast voor veel negatief commentaar bij PC gamers. Terecht overigens, je koopt een game die gewoon verre van geoptimaliseerd is om goed gespeeld te worden op het formaat waar je het voor aanschaft.

--
Ligt het aan mij of heeft WD een soort mechanisme ingebouwd waardoor het automatisch de auto een beetje afschuift van een ongeluk dat bijna gebeurd? Heb nu al best veel voorbeelden gezien waar echt een ongeluk had moeten gebeuren maar er gebeurt toch net niks..

[ Voor 32% gewijzigd door Ircghost op 25-05-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Birelissimo schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:28:
Hier een filmpje, opgenomen van de PS4. Hierin te zien; klein beetje rondrijden, ook in-car. Een misdaad trace en wat bordjes/posters aan de muur, voor de details. :)

ziet er goed uit!! kan niet w88 op dinsdag :)
Het rijden ziet er goed uit, iig velen malen beter dan GTA5!

alleen WTF!!! zet het spel op engels please, dat nederlands echt te lelijk om aan te zien 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 25-05-2014 22:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ziet er het zelfde uit als op de pc, als ik zo kan oordelen. Daarnaast heb je ook nog eens geen last van de FPS drops. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
hupske schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:32:
[...]

Ziet er het zelfde uit als op de pc, als ik zo kan oordelen. Daarnaast heb je ook nog eens geen last van de FPS drops. |:(
Geen idee op wat voor PC jij het speelt, maar ik zie overduidelijk verschil.

Birelissimo, is dit op de één of andere manier gecomprimeerd?

[ Voor 9% gewijzigd door rgras op 25-05-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
rgras schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:33:
[...]

Ik zie ook groot verschil, de ps4 versie ziet er 10x beter uit dan op mijn pc

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:34:
[...]

Ik zie ook groot verschil, de ps4 versie ziet er 10x beter uit dan op mijn pc
Klinkt als tijd om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
rgras schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:35:
[...]

Klinkt als tijd om te upgraden.
nah ik ben geen pc gamer ;)
ik speel alleen LoL en HS op pc :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

[...]

i7 2600, gtx 770 2gb, 12gb ram op 1920 -1080.

Wellicht ziet het op afstand het er iets scherper uit en zijn de textures iets beter zichtbaar op de PC, maar dat scheelt niet veel. Daarbij moet je ook nog bedenken dat het op de PS4 gewoon stabiel draait, in tegen stelling tot de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Birelissimo schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:17:
[...]
78

True, maar er wordt uitgegaan van youtube materiaal. GTA5 vs Watch Dogs, daarin lees je her en der dat Watch Dogs er grafischer minder uit zou zien. Nouja, ik heb geen arends ogen, maar dat Watch Dogs er beter uit ziet zie ik zelfs.
Nu weet ik niet hoe gta op een playstation er uit ziet maar op de xbox ziet gta er grafisch beter uit dan watchdogs. En een ander punt is dat het landschap in gta veel afwisselender is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Alleen in mijn dromen zal het er op mijn PS4 uit zien zoals het er op mijn PC uitziet.

Toch ga ik hem op mijn PS4 spelen.

Voor diegene die roepen dat de PC versie er minder uit zien dan de console versie kan ik maar één ding zeggen..
http://tiny.cc/qonfgx

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
[...]

Ik durf het niet 100% te zeggen. Heb even gekeken. Het gaat namelijk via de Share knop van de PS4, die poept er een mp4 bestand uit wat ik naar dropbox geupload heb. Er zijn geen instellingen op de PS4 te vinden aangaande de opname kwaliteit. Maar als ik de beelden vergelijk met wat er op tv komt, dan lijkt het video'tje op mijn computer scherm er wat 'zachter' uit te zien. Verder in kwaliteit wel hetzelfde als op de tv, maar daar lijkt het nog iets strakker allemaal.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
hupske schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:37:
[...]

i7 2600, gtx 770 2gb, 12gb ram op 1920 -1080.

Wellicht ziet het op afstand het er iets scherper uit en zijn de textures iets beter zichtbaar op de PC, maar dat scheelt niet veel. Daarbij moet je ook nog bedenken dat het op de PS4 gewoon stabiel draait, in tegen stelling tot de PC.
Jij hebt het telkens over 'de' PC, maar het loopt niet op 'jouw' pc... dat is een groot verschil. Vanmiddag heb ik een mindere rig mogen aanschouwen die alles soepel tevoorschijn wist te toveren, wat er daarnaast beter uitzag dan in het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Artwido schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:38:
[...]

Nu weet ik niet hoe gta op een playstation er uit ziet maar op de xbox ziet gta er grafisch beter uit dan watchdogs. En een ander punt is dat het landschap in gta veel afwisselender is.
oh ja?? heb je de hele map al gezien van WatchDogs? spel al zelf gespeeld?
ik heb maar heel even WD gespeeld op pc, mijn pc kon het niet aan ik had maar 0-15 fps

dinsdag ga ik spelen, donderdag de hele dag vrij. dus donderdag weet ik of ik het spel leuker vind dan gta

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Ik vind de map van Watch Dogs - voor de setting van het spel - best gevarieerd. Een heel stads gedeelte, de arbeiders wijk(denk aan rotzooi op de straat, heiningen, hoog gras, steegjes met schuurtjes. Er is een haven met bijbehorende industrie. Een groot park.

Ja er zit geen woestijn in, zoals in GTAV. Maar om eerlijk te zijn, die mis ik ook niet. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Artwido schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:19:
[...]

hij geeft er toch genoeg in zijn reactie zou ik zo zeggen.
Nee, want wat hij noemt kan nooit waar zijn voor welk spel dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

rgras schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:41:
[...]

Jij hebt het telkens over 'de' PC, maar het loopt niet op 'jouw' pc... dat is een groot verschil. Vanmiddag heb ik een mindere rig mogen aanschouwen die alles soepel tevoorschijn wist te toveren, wat er daarnaast beter uitzag dan in het filmpje.
Als je het topic doorspit, dan zie je dat er meerdere op de PC over de drops hebben ;) Daarnaast moet je je ook even bedenken dat er in het filmpje wat compressie is toegepast, dus dat je daardoor ook niet alle kwaliteit ziet van de PS4 of heb je de mindere rig ook via een filmpje gezien?

Achja het blijft een discussie waar je niet uit gaat komen. We wachten tot dinsdag af en verder op de optimalisatie drivers van AMD en Nvidia. Ws zal dan de power van de pc meer naar voren gaan komen, aangezien dat de grafische instellingen dan wat meer omhoog kunnen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kol Nedra schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:42:
[...]

ik heb maar heel even WD gespeeld op pc, mijn pc kon het niet aan ik had maar 0-15 fps

dinsdag ga ik spelen, donderdag de hele dag vrij. dus donderdag weet ik of ik het spel leuker vind dan gta
Oah ik heb aardig wat beeld van WD voorbij zen komen en de stad opzich is redelijk afwisseldn maar GTA doet het op dat gebied echt heel erg goed namelijk een stad zoals WD maar dan ook nog eens alle buiten gebieden. En wat ik tot nu toe van WD heb gezien dan is de stad van GTA ook nog eens afwisselender.

[ Voor 39% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2014 22:48 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
hupske schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:47:
[...]
Daarnaast moet je je ook even bedenken dat er in het filmpje wat compressie is toegepast
Dat vermoeden had ik ook, vandaar dat ik ernaar gevraagd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52

Download dit nou eens, als je geen verschil ziet met PS4 dan weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
Voor degenen onder ons die de (officiële) game al hebben - kan de in-game taal, zowel geschreven als gesproken tekst, daadwerkelijk in het spel aangepast worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Kol Nedra schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:42:
[...]

Heb het spel idd al wat uurtjes gespeeld. Dus ja kan daar een mening over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martell schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:18:
Voor degenen onder ons die de (officiële) game al hebben - kan de in-game taal, zowel geschreven als gesproken tekst, daadwerkelijk in het spel aangepast worden?
Ja, in het menu stonden een aantal talen, waaronder Nederlands. Heb echter niet gecontroleerd of dit alleen subs waren of dat het ook Nederlands gesproken werd, want wil nog niets van het spel zien.

E: mijn pa heeft wel gespeeld en bevestigd dat dit niet zo is. Je krijgt, sowieso wanneer je voor NL kiest, enkel ondertiteling in die taal.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:22:
[...]

Jep, ook naar NL zover ik in het menu gezien heb. Heb echter niet getest of de taal Nederlands was, want wil er nog niets van zien.
ik kan mij niet voorstellen waarom je in godsnaam nederlandse taal of nederlandse tekst wilt horen/zien..... het ziet er niet uit!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

khodamn schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:13:
[...]

Download dit nou eens, als je geen verschil ziet met PS4 dan weet ik het ook niet.
Zucht 8)7 Filmpjes zijn niet met elkaar te vergelijken. Een PC captured beter als een PS4, vooral je t laat opnemen door de PS4 zelf, want die wil het bestand formaat natuurlijk niet te groot maken.

[ Voor 24% gewijzigd door Hupske op 25-05-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:23:
[...]

ik kan mij niet voorstellen waarom je in godsnaam nederlandse taal of nederlandse tekst wilt horen/zien..... het ziet er niet uit!
Je krijgt enkel Nederlandse ondertiteling te zien, volgens mijn vader. De rest blijft Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:29:
[...]

Je krijgt enkel Nederlandse ondertiteling te zien, volgens mijn vader. De rest blijft Engels.
Je bent niet verplicht he voor nederlandse ondertiteling! dat kun je aanpassen gelukkig :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Watch Dogs ziet er goed uit. :o

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2014 23:48 . Reden: Smilie vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Dat staat vast! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ondanks de kritiek heb ik er ook zeker zin in, ga het ook zeker aanschaffen (voor de pc) zodra ik er de tijd voor heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

hupske schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:25:
[...]

Zucht 8)7 Filmpjes zijn niet met elkaar te vergelijken. Een PC captured beter als een PS4, vooral je t laat opnemen door de PS4 zelf, want die wil het bestand formaat natuurlijk niet te groot maken.
Direct feed ps4 beelden :)
Had ik vanmiddag al gepost, zijn met capturecard opgenomen :)

PC versie kan blijkbaar heel mooi zijn :

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/watch_dogs2014-05-2524jkwk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/watch_dogs2014-05-252mgjmc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/watch_dogs2014-05-2527skjp.jpg

EDIT:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://i2.minus.com/i0P0tZHJI4UCx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iISnkuUPVkPhU.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibksmNV8Jquail.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iebWfDBOHLWN5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iy5Motsn4KXIJ.jpg
DAMN

[ Voor 33% gewijzigd door v8power67 op 25-05-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ja, die screenshots komen mij bekend voor. Zulke beelden heb ik zo nu en dan ook op de computer. Alleen moet je hiervoor wel stil staan, want dan komen de details naar voren. In beweging zie je het zo 1,2,3 niet.

De filmpjes ben ik aan het binnen halen, alleen gaat niet zo snel. Wordt morgen dus pas om te beoordelen.

[ Voor 51% gewijzigd door Hupske op 25-05-2014 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Net die 2gb mega.co.uz video gekeken, en ja tuurlijk pc versie ziet er wel ietsje scherper uit en zeker met AA minder aliased. Maar ps4 ziet er nog steeds heel goed uit. En de video is met ontzettend veel drops, en de 60fps wordt alleen in een steegje gehaald...
Maar zoals altijd ja de pc versie is mooier (zoals mn vorige post wel toont) maar ps4 kan er goed mee door, zeker als je kijkt hoeveel een pc kost om die game op ultra te draaien op 60fps. En hoeveel een ps4 kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Artwido schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:38:
[...]

Hoe bedoel je dat? Gta 5 op de 360 vs Watchdogs op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:24:
[...]

Hoe bedoel je dat? Gta 5 op de 360 vs Watchdogs op de 360?
Dat gta er grafisch mooier uit ziet dan watch dogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Artwido schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:26:
[...]

Dat gta er grafisch mooier uit ziet dan watch dogs
Ja op de 360 dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 23:37

nFo

Nordcore schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:57:
[...]

Haha, nee ook een Intel 4670K en 8GB ram en een ATI Radeon 5870 met 1GB. :)
Voor High en Ultra heb je 2Gb/3GB videoram nodig.
Jammer dat je de geheugen van de videokaart niet even kan upgraden naar 3GB.
Ik zal nog even een nieuwere driver proberen, maar de game loopt wel soepel op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ja gta op de pc is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: dubbel

[ Voor 94% gewijzigd door Donstil op 26-05-2014 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nFo schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:39:
[...]

Haha, nee ook een Intel 4670K en 8GB ram en een ATI Radeon 5870 met 1GB. :)
Voor High en Ultra heb je 2Gb/3GB videoram nodig.
Jammer dat je de geheugen van de videokaart niet even kan upgraden naar 3GB.
Ik zal nog even een nieuwere driver proberen, maar de game loopt wel soepel op medium.
Bespaar je de moeite. Ik heb hem geprobeerd op een ATI 6970 en daar draait High ook niet geweldig op.
(2600/16gb/SSD/6970 2gb)

Artwido schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:44:
[...]

Ja gta op de pc is er nog niet.
Op de "Xbox" ook niet.
Omdat je het over "Xbox" hebt zou je zomaar de Xbox One versie van Watch dogs kunnen bedoelen.

Het was gewoon onduidelijk. Daarom vroeg ik het.

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 26-05-2014 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Laatst online: 19-09 10:45

In dit filmpje staat echt alles in de game in het Nederlands :/ (gsm hacks, verkeerslichten hacken, etc etc) Ik hoop dat je ook gewoon de optie hebt om in het engels te spelen (eventueel met NL ondertiteling tijdens cutscenes)?

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik krijg een 509 op dat filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 19:28

muhda

Time & Space traveler

Carreon schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:52:
[...]

In dit filmpje staat echt alles in de game in het Nederlands :/ (gsm hacks, verkeerslichten hacken, etc etc) Ik hoop dat je ook gewoon de optie hebt om in het engels te spelen (eventueel met NL ondertiteling tijdens cutscenes)?
De standaard taal is gewoon Engels, maar je kan het naar het Nederlands zetten/instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Hier draait die leuk op de PC, graphics zien er inderdaad beter uit als je even stil staat of als je een interactie met een persoon hebt (quest based). Moet wel flink wennen aan de besturing want speelde hiervoor vooral CoD (1 t/m ghost) op de PC. Heb alles nog niet op ultra staan gezien ik maar een HD 7850 heb, maar high lukt prima, dus wellicht zo eens aanpassen :) Nu, na eventjes gespeeld te hebben, heb ik het rijden al redelijk onder de knie. Al gaan sommige auto's té simpel met de achterkant spelen en auto's waar je het verwacht weer juist niet.

@Carreon; Ik heb hem gewoon in het Engels staan, je kan uit redelijk wat talen kiezen hoe je de game wilt spelen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Laatst online: 19-09 10:45
Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:54:
Ik krijg een 509 op dat filmpje.
Same here. Eerder vandaag kon ik het nog wel bekijken, maar had de vraag nog niet gepost :)

@muhda en Famous:
Bedankt voor de bevestiging.

Dinsdag hopelijk m'n bol.com PS4 pre-order binnen, can't wait :D

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Heeft er al iemand die de game besteld heeft bij Ubishop al een verzendbevestiging (of zelfs de game) gehad?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
GTA IV vs Watchs Dogs op pc en allebei op max:

Enige conclusie is toch wel dat Rockstar mijlenver voorstaat op de rest met openworld games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Afgelopen weekend ca 15 uur WD gespeeld op de pc. Hij staat al in me steam maar wou hem graag ff spelen zodat ik vast alles kon tunen en ff me nieuwe pc kon showen aan paar vrienden.

Wat een graphics!! WOW @ hierboven GTA 4 op ultra op de pc komt hier echt niet in de buurt van. Die dynamic shadows zijn mischien het dan het enige puntje.

Draait hier vloeiend (met drops naar 40 maar dat is echt prima te doen) met alles hoogste, 4xMSAA, alleen level of detail op high ipv ultra, dat kost 5 fps en zag eerlijk geen verschil.

Helaas wel wat pop-up van voertuigen, maar afgezien van dat erg goede graphics. In het park bv is het echt prachtig, soort Skyrim met alle mods en zware ENB.

Gespeeld op i7 4770k@ 4.2 ghz, r9 290 @ 1150/1350

Voertuigen en hoe de AI rijdt is ook echt VEEL beter dan gta4. Iets wat mij erg irriteerde altijd in gta, de ai rijdt nu een stuk beter.

Had ik algezegt hoe vet graphics zijn? Damm, hype volledig waar gemaakt!

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 26-05-2014 09:01 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Macchill schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:44:
Heeft er al iemand die de game besteld heeft bij Ubishop al een verzendbevestiging (of zelfs de game) gehad?
Had ik eerder moeten vragen, ik krijg warempel 5 minuten later een mailtje!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
evilpin0 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:56:
Afgelopen weekend ca 15 uur WD gespeeld op de pc. Hij staat al in me steam maar wou hem graag ff spelen zodat ik vast alles kon tunen en ff me nieuwe pc kon showen aan paar vrienden.

Wat een graphics!! WOW @ hierboven GTA 4 op ultra op de pc komt hier echt niet in de buurt van. Die dynamic shadows zijn mischien het dan het enige puntje.

Draait hier vloeiend (met drops naar 40 maar dat is echt prima te doen) met alles hoogste, 4xMSAA, alleen level of detail op high ipv ultra, dat kost 5 fps en zag eerlijk geen verschil.

Helaas wel wat pop-up van voertuigen, maar afgezien van dat erg goede graphics. In het park bv is het echt prachtig, soort Skyrim met alle mods en zware ENB.

Gespeeld op i7 4770k@ 4.2 ghz, r9 290 @ 1150/1350

Voertuigen en hoe de AI rijdt is ook echt VEEL beter dan gta4. Iets wat mij erg irriteerde altijd in gta, de ai rijdt nu een stuk beter.

Had ik algezegt hoe vet graphics zijn? Damm, hype volledig waar gemaakt!
Verschil in dat filmpje is was ook meer gericht op physics en oog op detail, op die vlakken lijkt Watch Dogs toch een stuk minder te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:51
AlphaBlack_NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:03:
[...]

Verschil in dat filmpje is was ook meer gericht op physics en oog op detail, op die vlakken lijkt Watch Dogs toch een stuk minder te zijn.
Nou ik ben eruit! Wat een screenshots die ik allemaal zie! Vet hoor en ik ga de game gewoon naast GTAV spelen, waarom zo vergelijken als je de game ook lekkr kan afwisselen.. Heerlijk, heb er echt zin in.. Misschien al vandaag :D

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:18

Oxigeon

En zo is dat!

Kan eigenlijk niet wachten tot het morgen is om dan op de PS4 deze game te spelen. Hoop dat de postbode niet verzaakt en gewoon deze game in de brievenbus pleurt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ben vooral benieuwd naar de multiplayer. Lijkt me wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35
Mja dat is ook wel een beetje mijn zorgekindje en daar hebben we het hier eigenlijk nog niet echt over gehad: de MP. Want in GTA 5 heb je dat je nog allerlei dingen samen kunt doen in free roam maar ik krijg het idee dat dit met WatchDogs totaal niet het geval is. Naast racen, 4vs4 tdm, stalken en met dat hacken. Ik heb niet het idee dat deze game je online lang bezig gaat houden. Daarom hoop ik wel dat de devs nog nieuwe modussen gaan toevoegen of nieuwe dingen om te doen in MP free roam want ik heb zo'n idee dat dit nu snel gaat vervelen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-07 18:23
Ik zie op sommige forums dat mensen de game al kunnen downloaden via Uplay, bij mij staat Watch Dogs nog niet tussen de games. Zijn er al mensen die de game al in hun lijst hebben staan?
Pagina: 1 ... 16 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad