Tjonge jonge wat een flater is deze game toch. echt binnen NO time heb je de hele stad "gehackt" en dan valt er dus geen drol boeiends meer te doen behalve het verhaal. Echt totaal geen fun ook in deze game. Echt wat een gedrocht. Het probleem is dat domme mensen hier ook echt geld aan uitgeven en bedrijven zoals ubi hier dus mee wegkomen. Dit is echt schofterig slecht dit spel, diepgang 0, funfactor 0, opties; nihiel. Gelukkig heb je druk op X om elk stoplicht elke 10 meter te "hacken" met een gescript ongeluk. Pfff wat een gimmicky schijtspel.
11:23:57
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gebruik fraps of andere programmas ervoor.dr34m3dd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:54:
[...]
Kijk eens naar de bloemetjes;p
misss een beetje OT maar als ik een print screen probeer te maken en plaatst hem in mijn paint krijg ik zwart scherm. enig idee hoe dat komt?
Fraps is handig want toont meteen de fps.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Waar zijn je argumenten?Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:08:
Tjonge jonge wat een flater is deze game toch. echt binnen NO time heb je de hele stad "gehackt" en dan valt er dus geen drol boeiends meer te doen behalve het verhaal. Echt totaal geen fun ook in deze game. Echt wat een gedrocht. Het probleem is dat domme mensen hier ook echt geld aan uitgeven en bedrijven zoals ubi hier dus mee wegkomen. Dit is echt schofterig slecht dit spel, diepgang 0, funfactor 0, opties; nihiel. Gelukkig heb je druk op X om elk stoplicht elke 10 meter te "hacken" met een gescript ongeluk. Pfff wat een gimmicky schijtspel.
Verwijderd
Het meest trieste is nog dat alle "leuke" functies van dit spel waarmee geadverteerd werd gewoon 1 druk op de knop functies zijn. Een "take down" betekent gewoon op 1 knop drukken 10 meter van de enemy vandaan. Dan achterover zitten en heb poppetje doet al het werk. Hacken is ook al zo geweldig, druk op 1 knop en een script speelt zich af dat er "toevallig" een auto spawnt en er een ongeluk gebeurd. 9 van de 10 keer. "Toevallig" hebben de auto's dan in eens wél veel schade bij een ongeluk op lage snelheid. Alles aan dit spel is gewoon een gimmick en fake, alles is 1x leuk en dan is het weer hetzelfde.
Ga je nu echt 3x per pagina je mening herhalen?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
De uitleg lijkt mij behoorlijk duidelijk hè? De klacht is het argument. Ik adviseer jou begrijpend te lezen. Of moet ik jou uit gaan leggen waarom het niet leuk is als je maar 1 knop in hoeft te drukken en verder niets hoeft te doen, en dat bij elke "leuke" actie in dit spel? Er is gewoon 0,0 diepgang omdat er geen skills van de player worden verwacht. Je hoeft slechts op 1 knop te drukken en het spel doet de rest voor je.
Verwijderd
Troll? Leg eens uit? Iedereen die niet enthousiast hand in hand als een schaap over dit spel juicht is een troll?.je schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:19:
[...]
Ik dacht al dat m'n browser gek deed. Waar kun je zo'n troll als dit aanmelden?
Het feit dat je het hebt over 0,0 diepgang of dat er geen skills van de speler worden verwacht zegt mij genoeg. Ben je uberhaupt wel verder dan de eerste 30 minuten gekomen of heb je er al de brui aan gegeven voordat je uberhaupt door de tutorial was?
[ Voor 65% gewijzigd door BM op 25-05-2014 16:43 ]
Ik denk dat het mensen zijn die de game niet volluit kunnen spelen en de schuld bij het spel leggen i.p.v. bij hun eigen hardware.Basekid schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:51:
Ik snap maar niet dat mensen WD "lelijk" vinden. Het is echt totaal niet lelijk imho. Ik durf het zelf best wel erg goed te noemen.
Het kan ook zijn dat het type graphics niet hun ding is maar dan zouden ze alsnog moeten kunnen zien dat niet de graphics slecht zijn maar het niet in hun smaak valt.
De graphics zijn echt mooi en realistisch, het detail en oog voor diepgang overal in de stad is echt iets nieuws voor in een game.
Het is dan ook gelijk wel een probleem voor mij omdat ik met dat detail en die diepgang wel wil interacten maar dat kan niet.
Ik wil naar volk toe lopen en met ze praten, vragen wat ze aan het doen zijn. Ik wil op een terras neerploffen en gewoon kijken naar wie er voorbij loopt.
Ik wil een bioscoop inlopen en een film gaan kijken, dat soort dingen.
De hele story had voor mij weg gemogen als dit soort dingen wel hadden gekund. Ultimate free roam in een ultimate detailed living city. Want die stad leeft echt, ga eens lopen door steegjes etc
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Dude, er zijn zoveel sidemissies, dat jij alleen wilt hacken, wil niet zeggen dat er totaal niets meer te doen is.Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:08:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Biedt de game qua side missies meer diepgang dan AC4? Daarin zijn de side missies in iedere zone precies hetzelfde, maar bleef het leuk om ze te ondernemen omdat het scheepvaartsaspect zo goed was uitgewerkt.
Jammer om te horen dat het hacken van stoplichten automatisch in een verkeersongeluk resulteert en dat je niet zelf moet beoordelen of de verkeerssituatie geschikt is voor een groot ongeluk.
Ik ga de bestelling in ieder geval niet annuleren; ik moet toch iets spelen op die PS4?!!
Jammer om te horen dat het hacken van stoplichten automatisch in een verkeersongeluk resulteert en dat je niet zelf moet beoordelen of de verkeerssituatie geschikt is voor een groot ongeluk.
Ik ga de bestelling in ieder geval niet annuleren; ik moet toch iets spelen op die PS4?!!
[ Voor 40% gewijzigd door Arrahant op 25-05-2014 13:39 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Nou ik deel zijn mening grotendeels wel.Martinspire schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:22:
Ik wist niet dat Tsurany zijn naam had gewijzigd naar Ephax20? Damn, je kunt ook gewoon geen lol ergens aan beleven
Je kunt ietwat negatief over een game zijn, maar je kunt ook zwaar overdrijven. En als je 1 reactie doet (met gefundeerde uitspraken) en het daarbij laat, maar na 14 pagina's al 20 reacties tegenkomen die eigenlijk hetzelfde zeggen (dat het gewoon niet zijn game is en hij hele andere verwachtingen had) is gewoon rondweg irritant.
Het feit dat je het hebt over 0,0 diepgang of dat er geen skills van de speler worden verwacht zegt mij genoeg.
Alles in dit spel het eigenlijk allemaal een beetje méh.
• Het auto rijden is gewoon slecht voor een game die voor 30/40 % uit auto rijden bestaat
• Het hacken is veel te simpel en verveeld als snel terwijl dat ''het selling point'' moet zijn.
• De politie achtervolgingen , het kwijt raken van de politie en het op wonderbaarlijke wijze jou weer opsporen is slecht uitgewerkt
• De controls zijn gewoon bagger
• De graphics en lightning effecten zijn zeker voor een pc onder de maat.
• De stad moet je steeds iets verder unlocken

• Alles op de storyline naar in na een uurtje allemaal een beetje van ''been there done that''
• De grote willekeur over dingen waar je wel/niet overheen kunt rijden en kapotgaan.
• Zelfs het menu van je smartphone is nog een grote chaos.
• Ook voor de ''side-missies'' is eigenlijk speel er 2 en alles erna is eigenlijk het zelfde
Maar eigenlijk had ik ook niets anders verwacht van een Ubisoft titel want Farcry 3 vond ik naar een paar uur ook niets meer aan.
Helaas is voor de deze game de hype ook te groot en kan hij het eigenlijk niet waarmaken maar omdat het aanbod op de next-gen nog maar zo gering is kan ik wel begrijpen dat deze groep wel enthousiast is.
[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 25-05-2014 13:43 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik heb veel plezier beleefd aan AC4 maar dat was eigenlijk allemaal op het water. Ik ben wel een beetje bang dat ik dat ga missen.Arrahant schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:37:
Biedt de game qua side missies meer diepgang dan AC4? Daarin zijn de side missies in iedere zone precies hetzelfde, maar bleef het leuk om ze te ondernemen omdat het scheepvaartsaspect zo goed was uitgewerkt.
Niet het directe varen maar een extra spel element als het varen en enteren van schepen.
Zo zie je maar dat meningen verschillen. Ik vond FarCry3 top, de beste titel van dat jaar.beuker19 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:38:
[...]
Maar eigenlijk had ik ook niets anders verwacht van een Ubisoft titel want Farcry 3 vond ik naar een paar uur ook niets meer aan.
[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 25-05-2014 13:44 ]
De car physics en handling vind ik tot nu toe de grootste domper
.
Grafisch boeit het me niet zoveel als het maar lekker speelt. De botsingen en deuken in auto's zijn totaal niet realistisch voor zo'n type spel. In GTA 5 zag dat er een stuk beter en realistischer uit.
De handling van de auto's zelf is ook apart te noemen, kan er geen ander woord voor vinden. Het ene moment vlieg je door betonnen randen heen en het andere moment kan je geen deuk in een andere auto rijden. Het is net niet zo arcade als in Sleeping Dogs, maar ook niet zo als in GTA 5 (die een goede mix tussen arcade/realisme wist te vinden). Ik hoop dat ze hier nog wat aan tweaken met een patch.
Grafisch boeit het me niet zoveel als het maar lekker speelt. De botsingen en deuken in auto's zijn totaal niet realistisch voor zo'n type spel. In GTA 5 zag dat er een stuk beter en realistischer uit.
De handling van de auto's zelf is ook apart te noemen, kan er geen ander woord voor vinden. Het ene moment vlieg je door betonnen randen heen en het andere moment kan je geen deuk in een andere auto rijden. Het is net niet zo arcade als in Sleeping Dogs, maar ook niet zo als in GTA 5 (die een goede mix tussen arcade/realisme wist te vinden). Ik hoop dat ze hier nog wat aan tweaken met een patch.
[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 25-05-2014 13:54 ]
Ik wacht nog even de reviews af, ik krijg het gevoel van vroeger, The Getaway op de PS2
Iemand mag toch een andere mening bedeeld zijn? Wat een eng gedrag hier opeens.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kijk eerst maar eens terug in dit topic hoe hij reageert dan snap je de reactiescarpebios schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:59:
Iemand mag toch een andere mening bedeeld zijn? Wat een eng gedrag hier opeens.
Nee, ik snap niet dat mensen er dan op reageren. Ieder zijn mening, niet iedereen kan een game goed vinden. Ik vind persoonlijk dat hij ook aangeeft wat hij slecht vindt. Nou, dan vindt hij dat, klaar, en kan iedereen weer verder praten over watch dogs.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Even een kort vraagje betreffende Crossfire. Het speelt niet lekker met crossfire. Nu lees ik op internet dit:
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=388910
Waar vind ik zo'n profile. Ik kan t zelf niet vinden op zowel internet als in mijn CCC
Waar vind ik zo'n profile. Ik kan t zelf niet vinden op zowel internet als in mijn CCC
Komt waarschijnlijk pas bij launch. Mogelijk in combinatie met nieuwe drivers.thechib12 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:08:
Even een kort vraagje betreffende Crossfire. Het speelt niet lekker met crossfire. Nu lees ik op internet dit:
Ieder zijn eigen mening toch? Laten we het lekker inhoudelijk doen. Felle discussies ben ik niet vies van, maar dan wel met goede argumenten graag.Martinspire schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:31:
...
Tot vooralsnog ben jij de enige die zo ongelofelijk negatief doet over deze game. Aan wie ligt het dan denk je?
Het lijkt mij dan weer heel lastig voor Ubisoft om de verwachtingen waar te maken. Watch dogs is de eerste in zijn genre. Voor een eerste variant denk ik dat het best aardig is gedaan. Bij een watchdogs 2, 3 en 4 kan kennis hergebruikt worden. Dat is nu gewoon nog niet zo.
Jammer van de voorgescripte verkeerssituaties en ietwat lage diepgang. En het hacken is misschien nog te simpel. Vergeet niet, gta was ook niet meteen geweldig en heeft ook zijn mindere gehad. Misschien zijn wij gamers best verwend geraakt door alle jaren heen
Heeft iemand de PS4 versie al bij een MediaMarkt op kunnen halen?
[ Voor 12% gewijzigd door dunn0w op 25-05-2014 14:18 ]
Ja wil ik ook wel weten. Wie loopt er ff naar de Saturn of Mediamarkt.dunn0w schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:17:
Heeft iemand de PS4 versie al bij een MediaMarkt op kunnen halen?
w00t, GTA 1 en 2 waren awesome man, stuk leuker dan die 3d-rommelMiks schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:14:
[...]
Ieder zijn eigen mening toch? Laten we het lekker inhoudelijk doen. Felle discussies ben ik niet vies van, maar dan wel met goede argumenten graag.
Het lijkt mij dan weer heel lastig voor Ubisoft om de verwachtingen waar te maken. Watch dogs is de eerste in zijn genre. Voor een eerste variant denk ik dat het best aardig is gedaan. Bij een watchdogs 2, 3 en 4 kan kennis hergebruikt worden. Dat is nu gewoon nog niet zo.
Jammer van de voorgescripte verkeerssituaties en ietwat lage diepgang. En het hacken is misschien nog te simpel. Vergeet niet, gta was ook niet meteen geweldig en heeft ook zijn mindere gehad. Misschien zijn wij gamers best verwend geraakt door alle jaren heen.
Ik ben gisteren in Rotterdam en Zoetermeer geweest. De hele stad afgestruind maar geen enkele winkel die hem wilde meegeven hoor...
Wil ik ook graag weten! Is een dik half uur rijden vanaf hier naar de dichtstbijzijnde mediamarkt dus een foto van een bonnetje is ook wel gewenst.Donstil schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:23:
[...]
Ja wil ik ook wel weten. Wie loopt er ff naar de Saturn of Mediamarkt.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
GTA2 was toch wel echt 2x zo goed als GTA 1;pSnowdog schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:23:
[...]
w00t, GTA 1 en 2 waren awesome man, stuk leuker dan die 3d-rommel
Ik ga zometeen richting Mediamarkt BredaAtlAntA schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:25:
[...]
Wil ik ook graag weten! Is een dik half uur rijden vanaf hier naar de dichtstbijzijnde mediamarkt dus een foto van een bonnetje is ook wel gewenst.
Koop dan gewoon GTA V voor de 360/PS3 en ga doen wat je wil doen. Ik kan echt niet begrijpen dat mensen hier nog steeds verwachten dingen die gewoon zijn in Rockstar games, terug te zien komen in Ubisoft games. Beide hebben een andere aanpak, maar ga niet Rockstar features in een Ubisoft game verwachten want die komen er gewoon niet.jezzer schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:30:
[...]
Het is dan ook gelijk wel een probleem voor mij omdat ik met dat detail en die diepgang wel wil interacten maar dat kan niet.
Ik wil naar volk toe lopen en met ze praten, vragen wat ze aan het doen zijn. Ik wil op een terras neerploffen en gewoon kijken naar wie er voorbij loopt.
Ik wil een bioscoop inlopen en een film gaan kijken, dat soort dingen.
De hele story had voor mij weg gemogen als dit soort dingen wel hadden gekund. Ultimate free roam in een ultimate detailed living city. Want die stad leeft echt, ga eens lopen door steegjes etc
Ooh ik woon in Gorinchem, dus MediaMarkt Breda zou voor mij goed uitkomen.
(Net zoals Saturn. Nieuwegein)
Verwijderd
Dat komt omdat ubisoft zelf al die tijd geadverteerd heeft met die vrijheid en "features". Uiteindelijk zijn de meest basale features dus niet eens uitgewerkt. Sterker nog, het autorijden, een basisfeature pur sang is gewoon bizar ondermaats uitgewerkt. En de features waarmee ze al die jaren adverteren zijn slechts scripted events geactiveerd door een druk op de knop. Gek he dat mensen teleurgesteld zijn? Niet iedereen is tevreden met druk op a om iets cools te zien gameplay. Sommige mensen dachten misschien dat ze een product met passie, diepgang en respect voor detail zouden krijgen. Die illusie heeft Ubisoft namelijk al die jaren gewekt.Joosie200 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:32:
[...]
Koop dan gewoon GTA V voor de 360/PS3 en ga doen wat je wil doen. Ik kan echt niet begrijpen dat mensen hier nog steeds verwachten dingen die gewoon zijn in Rockstar games, terug te zien komen in Ubisoft games. Beide hebben een andere aanpak, maar ga niet Rockstar features in een Ubisoft game verwachten want die komen er gewoon niet.
Zeg ik dan dat ik dat verwacht? En voor jouw informatie; Wat ik op noem kan ook niet in een Rockstar game, GTA ook niet.Joosie200 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:32:
[...]
Koop dan gewoon GTA V voor de 360/PS3 en ga doen wat je wil doen. Ik kan echt niet begrijpen dat mensen hier nog steeds verwachten dingen die gewoon zijn in Rockstar games, terug te zien komen in Ubisoft games. Beide hebben een andere aanpak, maar ga niet Rockstar features in een Ubisoft game verwachten want die komen er gewoon niet.
Het is ook een compliment naar WD toe, de stad is zo gedetailleerd gemaakt en realistisch dat ik er interactie mee wil.
Begrijp je.
[ Voor 10% gewijzigd door jezzer op 25-05-2014 14:39 ]
Ik kan wel even naar de saturn fietsen in Tilburg. Is 10 minuten voor mij.
Ephax20, blijf je nu daadwerkelijk elke dag voor de aankomende tijd hetzelfde blijven posten?
We weten dat je teleurgesteld bent. Het is een kut spel. Niks werkt, alles is slecht en zonder dat je er voor betaald hebt voel je 'je alsnog opgelicht.
We weten het.
We weten dat je teleurgesteld bent. Het is een kut spel. Niks werkt, alles is slecht en zonder dat je er voor betaald hebt voel je 'je alsnog opgelicht.
We weten het.
Ja Ephax20 hoe had je het hacken dan verwacht? Want dit zat zo al in de eerste gameplay footage. Verder snappen we je punt nu wel, geen zin om dat 20x voorbij te zien komen. Haal de game dan gewoon niet.
Verder is de game op deze manier erg toegankelijk.
Ik verwacht overigens niet dat ie vandaag of morgen al te koop is. Moet aardig wat gebeuren willen bedrijven nu de deadline breken. Zo gevoelig zijn ze niet meer voor schijfjes die elders te vroeg worden verkocht.
Ik verwacht overigens niet dat ie vandaag of morgen al te koop is. Moet aardig wat gebeuren willen bedrijven nu de deadline breken. Zo gevoelig zijn ze niet meer voor schijfjes die elders te vroeg worden verkocht.
Ja doe dat ff. Is goed voor je gezondheid.carpebios schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:40:
Ik kan wel even naar de saturn fietsen in Tilburg. Is 10 minuten voor mij.
Dat heet marketing en daar is Ubisoft net zoals Rockstar als het op GTA aan komt donders goed in,Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:37:
[...]
Die illusie heeft Ubisoft namelijk al die jaren gewekt.
Hoe ik het lees zeg je dat wel ja, maar dat kan verkeerd geïnterpreteerd zijn. Je wilt interactie met de stad en dus verwacht je dat ook, omdat je al die mogelijkheden voor je ziet zeg maar. Maar enfin, dan begrijp ik het beter. Tegelijkertijd: dit is deel 1 in de nieuwe franchise. Asassins's Creed 1 was ook k met peren want je kon geen filmpjes overslaan, je moest elke keer het vaste stramien volgen van eerst info vergaren, zakkenrollen allicht en dan pas een assassination krijgen. Assassins Creed 2 en zeker Brotherhood bouwden er op voort en gaven je meer vrijheid. Dus voor mij is er niks nieuws onder de zon als ik dit zo lees. WD is net zoals AC in het begin was: een ruwe diamant die nog bijgeslepen moet worden.jezzer schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:38:
[...]
Zeg ik dan dat ik dat verwacht? En voor jouw informatie; Wat ik op noem kan ook niet in een Rockstar game, GTA ook niet.
Het is ook een compliment naar WD toe, de stad is zo gedetailleerd gemaakt en realistisch dat ik er interactie mee wil.
Begrijp je.
Met een beetje mazzel krijg je die interactie wèl en worden alle minpunten die nu hier al worden opgesomd opgelost in WD 2.
De lokale gameshop gaf vrijdag anders aan dat de game hoogst waarschijnlijk maandag wel in de verkoop gaatMartinspire schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:41:
Ja Ephax20 hoe had je het hacken dan verwacht? Want dit zat zo al in de eerste gameplay footage. Verder snappen we je punt nu wel, geen zin om dat 20x voorbij te zien komen. Haal de game dan gewoon niet.
Verwijderd
ubisoft 2012:
"You can basicly hack anything electronic throughout the city! Endless posibilities"
"A story driven game in a fast open city to explore, manipulate anything electronic."
Het uiteindelijke product:
Amper 10 dingen in de stad om te hacken:
Camera's
Telefoons van mensen (1 druk op de knop en je hebt hun geld of leest 1 van de 10 standaard smsjes)
bruggen (allemaal identieke bruggen)
putdeksels
laptops (zelfde als telefoon)
trein
paaltjes (allemaal identieke paaltjes op random plekken)
fuseboxes
Meer kan ik er zo even niet bedenken. En voor jullie informatie ik speel niet illegaal ik heb het spel alleen niet zelf gekocht. Dat er dan gelijk vanuit gegaan wordt dat ik het gedownload heb slechts omdat mijn mening negatief is typeert vooral diegene die het insinueert. Wat een niveau zeg. Ik ben hier niet om te trollen maar om mensen die mijn mening delen te horen. Ik persoonlijk vind dit namelijk een grote teleurstelling. Ja Rockstar wordt erbij gehaald, omdat zij blijkbaar de enige zijn die een open wereld met diepgang kunnen maken? Dit had zoveel meer MOETEN zijn. Ik zou graag van de mensen horen die hetzelfde ervaren, horen wat hun vooral stoort. Kap eens met op de man te spelen en mij weg te zetten als troll.
"You can basicly hack anything electronic throughout the city! Endless posibilities"
"A story driven game in a fast open city to explore, manipulate anything electronic."
Camera's
Telefoons van mensen (1 druk op de knop en je hebt hun geld of leest 1 van de 10 standaard smsjes)
putdeksels
trein
fuseboxes
Meer kan ik er zo even niet bedenken. En voor jullie informatie ik speel niet illegaal ik heb het spel alleen niet zelf gekocht. Dat er dan gelijk vanuit gegaan wordt dat ik het gedownload heb slechts omdat mijn mening negatief is typeert vooral diegene die het insinueert. Wat een niveau zeg. Ik ben hier niet om te trollen maar om mensen die mijn mening delen te horen. Ik persoonlijk vind dit namelijk een grote teleurstelling. Ja Rockstar wordt erbij gehaald, omdat zij blijkbaar de enige zijn die een open wereld met diepgang kunnen maken? Dit had zoveel meer MOETEN zijn. Ik zou graag van de mensen horen die hetzelfde ervaren, horen wat hun vooral stoort. Kap eens met op de man te spelen en mij weg te zetten als troll.
Wat had je dan verwacht? XSS'jes vinden op een website om een laptop te kunnen hacken?Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:45:
ubisoft 2012:
Camera's
putdeksels
trein
fuseboxes
Had je liever een SQLi willen gaan zoeken op een pagina om root te krijgen op een website zodat je die kon defacen of de database kon droppen zodat je inloggegevens had kunnen krijgen voor 'iets'?
Hacken is een gimmick in spellen, ze kunnen het niet ongelooflijk diep uitwerken.
Of jij bent uiteraard een leet hacker.
Verwijderd
En dit is toch een topic om over watchdogs te discussieren? Als jullie alleen positieve verhalen willen open dan lekker 2 aparte topics. Kunnen alle lyrische mensen daar verzamelen ipv iedereen met een andere mening aan te vallen. 100x een positief gelul is prima maar mijn negatieve reacties moeten beperkt blijven tot 1 per topic? Als je de hypocrisie niet kunt zien hoor je niet op een forum thuis. Want dan begrijp je duidelijk de intentie van het hele idee niet.
Voor een eerste installment in een nieuwe franchise? Mwah.. dan weet ik het nog net zo niet hoor. Kijk, door de marketing en E3 filmpjes bouwt Ubisoft de verwachtingen op. Das marketing, dat je dan ervan uitgaat dat Ubisoft precies nakomt wat ze ooit hebben los gelaten over WD vind ik nogal goed gelovig. Natuurlijk had het zoveel meer kunnen zijn, maar zoals met elke franchise: al het begin is moeilijk. Wacht het vervolg maar af en ik kijk er dan niet gek van op dat ze dik veel features hebben toegevoegd, nu de basis met deel 1 er al ligt. Iets met, het grote verschil tussen Assassins 1 en Assassins 2Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:45:
Dit had zoveel meer MOETEN zijn.
Ben bij de saturn! Even kijken
Verwijderd
Ik verwacht meer iets zoals gta v doet. Waar je ook echt in een computer kan en dingen kunt manipuleren in de wereld. Diepgang dus.RemyWD schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:47:
[...]
Wat had je dan verwacht? XSS'jes vinden op een website om een laptop te kunnen hacken?
Het in het belachelijke trekken is geen argument om mijn klacht te bagataliseren. Dit soort argumenten zijn vooral kinderachtig.Had je liever een SQLi willen gaan zoeken op een pagina om root te krijgen op een website zodat je die kon defacen of de database kon droppen zodat je inloggegevens had kunnen krijgen voor 'iets'?
Het kan allicht interessanter dan 1 knop indrukken en constant hetzelfde effect krijgen toch? Op deze manier hadden ze kunnen weten dat spelers snel zouden klagen over repetetieve gimmicky gameplay. Dit soort klachten hoor je bij gta nauwelijks omdat ze meer zorg besteed hebben aan dit soort kleine details.Hacken is een gimmick in spellen, ze kunnen het niet ongelooflijk diep uitwerken.
Of jij bent uiteraard een eet hacker.
Verwijderd
Hier heb jij gelijk in. En dat is inderdaad mijn eigen aandeel in de teleurstelling.Joosie200 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:48:
[...]
Voor een eerste installment in een nieuwe franchise? Mwah.. dan weet ik het nog net zo niet hoor. Kijk, door de marketing en E3 filmpjes bouwt Ubisoft de verwachtingen op. Das marketing, dat je dan ervan uitgaat dat Ubisoft precies nakomt wat ze ooit hebben los gelaten over WD vind ik nogal goed gelovig.
Goed punt. Dat zou goed kunnen. Want de wereld zelf is niets mis mee en vind ik beter dan die van gta 4. Veel beter. De inhoud kan ook vrij makkelijk aangepast worden, het skelet staat zeg maar. Misschien met dlc.Natuurlijk had het zoveel meer kunnen zijn, maar zoals met elke franchise: al het begin is moeilijk. Wacht het vervolg maar af en ik kijk er dan niet gek van op dat ze dik veel features hebben toegevoegd, nu de basis met deel 1 er al ligt. Iets met, het grote verschil tussen Assassins 1 en Assassins 2
Bij saturn is het een nee!
Jammer. Ik begin wat kinderlijk enthousiast te worden.carpebios schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:57:
Bij saturn is het een nee!
Ik weet bij God niet meer waar maar ik heb ergens gelezen dat die video fake is.
Verwijderd
Waarom , je ziet soms duidelijk het verschil.AtlAntA schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:04:
[...]
Ik weet bij God niet meer waar maar ik heb ergens gelezen dat die video fake is.
Ik dacht dat het gewoon de pc versie is met wat aangepaste instellingen.Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:05:
[...]
Waarom , je ziet soms duidelijk het verschil.
Verwijderd
Zou kunnen inderdaad.AtlAntA schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:06:
[...]
Ik dacht dat het gewoon de pc versie is met wat aangepaste instellingen.
PS4 heeft 900p en XOne 868p.
De PS4 versie is hierdoor wat scherper.
het grootste verschil wat je ziet is dat het op de PS4 wat donkerder oogt. Dit is exact hetzelfde als de vergelijking toen der tijd met GTAV tussen de 360 en PS3.Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:05:
[...]
Waarom , je ziet soms duidelijk het verschil.
In het echt was de PS3 versie toch een stukje mooier in mijn mening.
Het grootste verschil tussen de xbox1 en PS4 versie is de resolutie en die is niet eens te zien in dit filmpje. Als je echt vergelijk wilt zul je de game gewoon in actie moeten zien op een xbox1 en ps4
Xbox One 782pVerwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:08:
[...]
Zou kunnen inderdaad.
Beiden upscaled naar 1080p
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Game mania levert ook nog niet
Zou je denken? Lijkt me eigenlijk sterk dat je 32 horizontale lijnen ziet.Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:08:
[...]
Zou kunnen inderdaad.
Verwijderd
Het blijken er meer te zijn namelijk :Donstil schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:12:
[...]
Zou je denken? Lijkt me eigenlijk sterk dat je 32 horizontale lijnen ziet.
Xbox One 782p en PS4 900p.
118 lijnen zie je erg duidelijk.
Er zit vooral verschil op de schaduwen, die zien er iets donkerder en zachter uit op de PS4. Maar euh, ik moet eerlijk zijn, het ziet er zelfs op mijn laptop beter uit.
Android developer & dürüm-liefhebber
Ooh dat is meer idd.Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:14:
[...]
Het blijken er meer te zijn namelijk :
Xbox One 782p en PS4 900p.
118 lijnen zie je erg duidelijk.
Haha ja. Niet illigaal maar al wel spelen. OnzinVerwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:45:
...
En voor jullie informatie ik speel niet illegaal ik heb het spel alleen niet zelf gekocht. Dat er dan gelijk vanuit gegaan wordt dat ik het gedownload heb slechts omdat mijn mening negatief is typeert vooral diegene die het insinueert.
..,
[ Voor 45% gewijzigd door Donstil op 25-05-2014 15:19 ]
Verwijderd
De PS4 heeft gewoon iets meer kracht.
Of je het verschil tijdens het gamen merkt ,
ik denk het niet.
Ik moet zeggen, aan de hand van dit filmpje. Zodra ze in de stad komen vind ik het er toch echt wel druk, en zeer gedetailleerd uit zien.
YouTube: New Watch_Dogs Gameplay - The Map From End to End
Inderdaad dat vind ik ook. Zowiezo een tof filmpje om te zien.Adlermann schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:27:
Ik moet zeggen, aan de hand van dit filmpje. Zodra ze in de stad komen vind ik het er toch echt wel druk, en zeer gedetailleerd uit zien.
Ik krijg al weer spijt van het annuleren van mijn pre-order.AtlAntA schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:31:
[...]
Inderdaad dat vind ik ook. Zowiezo een tof filmpje om te zien.
Er ging toch iemand naar de MediaMarkt in Breda? Hoe ging het daar, dat zie ik ff niet meer.
Welke versie is dit, zover ik dat kan bepalen via YouTube ziet dit er prima uit eigenlijk.
Leuk, had ff gemist dat er ook een soort van suburbs stuk bij zit.Adlermann schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:27:
Welke versie is dit, zover ik dat kan bepalen via YouTube ziet dit er prima uit eigenlijk.
Voor de liefhebber:
Gamekings speelt momenteel (tot 5 uur vandaag) live Watch Dogs op Twitch.
http://www.twitch.tv/gamekings
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zit er eigenlijk auto's "tunen" in de game?
Of auto's met vleugel deuren? Ik zie regelmatig auto's op de filmpjes die op lambos lijken maar ze stappen niet in
Of auto's met vleugel deuren? Ik zie regelmatig auto's op de filmpjes die op lambos lijken maar ze stappen niet in
Leuk, kwaliteit is overigens niet al te best..Zeror schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:37:
Voor de liefhebber:
[ Voor 3% gewijzigd door harrytasker op 25-05-2014 15:52 ]
Nee geen tuning. Als je een auto besteld via je telefoon mag je een kleur uitzoeken. That's it.Donstil schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:45:
Zit er eigenlijk auto's "tunen" in de game?
Is het ook zo dat je pas die stoplichten etc kunt hacken als je dat gedeelte hebt vrijgespeeld via zo'n ctos tower? Of is dat puur om de map te zien?
Ja, resolutie is bagger. Maar ik zie gewoon gedetailleerde gebouwen, mensen, weerspiegeling op auto's (ok buiten de stad wat minder). De versie weet ik niet.Donstil schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:34:
Er ging toch iemand naar de MediaMarkt in Breda? Hoe ging het daar, dat zie ik ff niet meer.
[...]
Leuk, had ff gemist dat er ook een soort van suburbs stuk bij zit.
Alle winkels in Enschede die games verkopen hadden hem vandaag nog niet
Ja, je ziet af en toe wat auto pop-in. En ja de autos lijken bij botsingen wel een tank (op het terugspringen van de auto's waarop je botst) Maar ik heb dat liever denk ik dan zoals in GTA, waar je gelijk je auto stuk is
*snip*
Ik dacht het wel ja, neem je die centrale unit niet over (13 zijn dat er hoorde ik net op de stream) kan je in dat district niet hacken.kaanmijo schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:55:
Is het ook zo dat je pas die stoplichten etc kunt hacken als je dat gedeelte hebt vrijgespeeld via zo'n ctos tower? Of is dat puur om de map te zien?
Gadsie, dat wordt dus geen knal roze auto met een draak eropAtlAntA schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:53:
[...]
Nee geen tuning. Als je een auto besteld via je telefoon mag je een kleur uitzoeken. That's it.

Ja vind het er ook prima uit zien, hier ben ik in ieder geval prima tevreden mee.Adlermann schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:56:
[...]
Ja, resolutie is bagger. Maar ik zie gewoon gedetailleerde gebouwen, mensen, weerspiegeling op auto's (ok buiten de stad wat minder). De versie weet ik niet.
Alle winkels in Enschede die games verkopen hadden hem vandaag nog niet![]()
Ja, je ziet af en toe wat auto pop-in. En ja de autos lijken bij botsingen wel een tank (op het terugspringen van de auto's waarop je botst) Maar ik heb dat liever denk ik dan zoals in GTA, waar je gelijk je auto stuk is
[ Voor 12% gewijzigd door BM op 25-05-2014 16:43 ]
Devs hebben gezegd is ong high setting op pc( dus neem aan alle settings op high) maar dan op 900p en 30fps. Heb genoeg screenshots gezien van ps4 versie op neogaf op 1080p en dat zag er gewoon heel goed uit voor een console.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Op 1 knop drukken om te hacken hoeft niet slecht te zijn, mits je maar het gevoel krijgt dat het hacken van een bepaald apparaat op een bepaald moment in de game een door jou gevonden uitkomst voor een probleem is.Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:50:
Het kan allicht interessanter dan 1 knop indrukken en constant hetzelfde effect krijgen toch? Op deze manier hadden ze kunnen weten dat spelers snel zouden klagen over repetetieve gimmicky gameplay. Dit soort klachten hoor je bij gta nauwelijks omdat ze meer zorg besteed hebben aan dit soort kleine details.
Als dit niet zo is zijn de parallellen met de eerste Assassin's Creed zoals iemand anders al zei inderdaad groot. Met die game dacht ik van te voren dat ik zelf op onderzoek uit moest gaan om achter manieren te komen waarop ik de missie at hand makkelijker kon maken. In de praktijk moest je ter voorbereiding van iedere missie een vast riedeltje aan enkele voorbereidingen afgaan alvorens je mocht beginnen. Dat viel me destijds zo enorm tegen aan AC1!!
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Verwijderd
Zo is het dus nu ook weer. Je denkt dat het heel wat wordt, dat het interessant kan worden. Dan kom je er alleen achter dat het een vast patroon is, een vast script, bij alles wat je doet en moet doen. En dan vragen ze ook nog niet eens wat inzet van je, alleen dat je bepaalde handelingen exact volgt. Wat een spanning...Arrahant schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:14:
[...]
Op 1 knop drukken om te hacken hoeft niet slecht te zijn, mits je maar het gevoel krijgt dat het hacken van een bepaald apparaat op een bepaald moment in de game een door jou gevonden uitkomst voor een probleem is.
Als dit niet zo is zijn de parallellen met de eerste Assassin's Creed zoals iemand anders al zei inderdaad groot. Met die game dacht ik van te voren dat ik zelf op onderzoek uit moest gaan om achter manieren te komen waarop ik de missie at hand makkelijker kon maken. In de praktijk moest je ter voorbereiding van iedere missie een vast riedeltje aan enkele voorbereidingen afgaan alvorens je mocht beginnen. Dat viel me destijds zo enorm tegen aan AC1!!
Ohhh wat jammer om te horen! Wat vind je verder van het verhaal, de art direction en de algehele sfeer?
Verwijderd
Het verhaal is mager. De hoofdpersoon is een nietszeggend karakter zonder diepgang en je krijgt ook geen band met hem zoals bijv bij red dead of gta. Een heel zwak karakter. Art direction en sfeer zijn goed, erg goed. Dat is ook het enige mooie aan het spel, het algehele plaatje. Het spelen zelf, het verhaal en de replaywaarde is nihiel. Zie het zoals farcry 2, waar je eerst denkt wauw grote wereld vet. Maar uiteindelijk is al die ruimte waardeloos omdat er niets te beleven valt en de primaire verhaallijn en gameplay elementen fundementeel tekortschieten..Arrahant schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:17:
Ohhh wat jammer om te horen! Wat vind je verder van het verhaal, de art direction en de algehele sfeer?
Dat is bij Farcry3 ook zo met bijvoorbeeld de tijger in de kooi die je open kunt schieten. Ubisoft neemt je teveel aan de hand. En plaatst overal schreeuwende icoontjes. In GTA moet je dit soort details (bijvoorbeeld benzine die uit de tank loopt) zelf ontdekken en dat voelt veel toffer aan.
Die spidertank trip vind ik wel geniaal als tussendoortje ondanks de brakke stream. Tijd voor Carmageddon
[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 25-05-2014 16:23 ]
Wat ik bizar vind is dat je je gehele (vrije) middag aan het besteden bent je negatieve mening bij andere kenbaar te maken.Ondanks dat je de game zo erbarmelijk slecht vindt, vind je het blijkbaar toch nodig om er als nog al je energie in te steken. Blijkbaar zit het je echt flink dwars? Te hoge verwachtingen wellicht?Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:16:
[...]
Zo is het dus nu ook weer. Je denkt dat het heel wat wordt, dat het interessant kan worden. Dan kom je er alleen achter dat het een vast patroon is, een vast script, bij alles wat je doet en moet doen. En dan vragen ze ook nog niet eens wat inzet van je, alleen dat je bepaalde handelingen exact volgt. Wat een spanning...
Prima als een game je tegenvalt en je dat hier kenbaar maakt, het hoeft niet allemaal positief te zijn, al kun je het wel op een andere manier brengen, wellicht iets respectvoller?
Pak lekker een biertje en ga buiten in de zon zitten
Verwijderd
Exact! Het is precies zoals met die tijger. Ze adverteren dat alles zo interactief is en in het begin denk je dat ook. Tot je erachter komt dat het zo interactief is als op 1 knop drukken. De rest is een script die altijd hetzelfde is. Zo is het hier ook bij alle hacks en crashes. Je zet het stoplicht om en toevallig spawnt er een auto die toevallig op een andere auto knalt die net spawned. En toevallig zie je nu wél ineens dikke schade na één matige botsing. Terwijl je normaal met 140 tegen een auto knalt en er is nauwelijks een deuk. Het is één grote aaneenloping van scripted momenten die juist de hele immersie verpesten.t mac schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:21:
Dat is bij Farcry3 ook zo met bijvoorbeeld de tijger in de kooi die je open kunt schieten. Ubisoft neemt je teveel aan de hand. En plaatst overal schreeuwende icoontjes. In GTA moet je dit soort details (bijvoorbeeld benzine die uit de tank loopt) zelf ontdekken en dat voelt veel toffer aan.
Ik denk dat je met een versie die 4 dagen voor de release is echt wel kan inschatten of het spel goed/slecht is (per eigen mening dus).
Absoluut, dat is ook niet het punt.Basekid schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:24:
Ik denk dat je met een versie die 4 dagen voor de release is echt wel kan inschatten of het spel goed/slecht is (per eigen mening dus).
Legaal/illegaal spelen was het punt.
Verwijderd
Je hoeft geen privédetective te zijn om tot die conclusie te zijn. Dat heb ik namelijk ook al een paar keer aangegeven.SparksNL schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:23:
[...]
Wat ik bizar vind is dat je je gehele (vrije) middag aan het besteden bent je negatieve mening bij andere kenbaar te maken.Ondanks dat je de game zo erbarmelijk slecht vindt, vind je het blijkbaar toch nodig om er als nog al je energie in te steken. Blijkbaar zit het je echt flink dwars? Te hoge verwachtingen wellicht?
Sorry hoor maar heb je je leesbril op? Ik ben één van de weinige hier die niet a. zit te schelden. b. mensen voor troll uitmaakt. c. insinueren dat ik illegaal download zonder enige kennis.Prima als een game je tegenvalt en je dat hier kenbaar maakt, het hoeft niet allemaal positief te zijn, al kun je het wel op een andere manier brengen, wellicht iets respectvoller?
Laat mij niet lachen.
Ga zelf weg. Ik laat mij niet wegjagen omdat een paar kleuters andermans mening niet kunnen verkroppen. Dit is een forum, geen fanclub.Pak lekker een biertje en ga buiten in de zon zitten
Ik zat net even te Googlen en kwam de volgende quote van lead game designer Danny Belanger tegen:
"This is truly a systemic game — A good example is our E3 2012 demo with the car accident done by hacking the traffic lights, it depends on the amount of vehicles present at the intersection when it is triggered. The gravity of the accident will totally depend on the speed and amount of cars at that instant. Our goal is to give a lot of interesting tools to the player to modify, affect the simulation and let him be creative in using them to achieve his goals!"
Zie: http://www.kotaku.com.au/...is-systemic-not-scripted/
Hiervan is in de praktijk niets terecht gekomen? Is het dan ook zo dat op het moment dat je een ongeluk veroorzaakt er auto's in het ongeluk betrokken zijn die voor de manipulatie van de stoplichten nog niet aanwezig waren? Dat de verkeersdrukte voor de manipulatie niet overeenkomt met de situatie erna?
"This is truly a systemic game — A good example is our E3 2012 demo with the car accident done by hacking the traffic lights, it depends on the amount of vehicles present at the intersection when it is triggered. The gravity of the accident will totally depend on the speed and amount of cars at that instant. Our goal is to give a lot of interesting tools to the player to modify, affect the simulation and let him be creative in using them to achieve his goals!"
Hiervan is in de praktijk niets terecht gekomen? Is het dan ook zo dat op het moment dat je een ongeluk veroorzaakt er auto's in het ongeluk betrokken zijn die voor de manipulatie van de stoplichten nog niet aanwezig waren? Dat de verkeersdrukte voor de manipulatie niet overeenkomt met de situatie erna?
Verwijderd
Nee hoor. Dat punt heb jij het alleen over in jouw posts. Op de inhoud heb jij niets in te brengen. Open anders je eigen topic over illegale spellen. Kun je ons hier niet langer meer vervelen met je gehuil. Niemand zit namelijk te wachten op die discussie.Donstil schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:25:
[...]
Absoluut, dat is ook niet het punt.
Legaal/illegaal spelen was het punt.
Of kun je de regels van dit topic ook al niet begrijpend lezen?:
Kappen dus jij.- Geen discussie over de torrent versies
Die gast met dat hoedje bij gamekings, wat een irritante gast die graag cool over wil komen. Alles is dope.
Verwijderd
Exact. Gewoon grote leugens dus. Want in praktijk is het nu altijd scripted en áltijd hetzelfde. Er valt niets te modificeren of simuleren of creatief te zijn. Het is altijd dezelfde knop met altijd 1 van de 5 scripted events die volgen.Arrahant schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:27:
Ik zat net even te Googlen en kwam de volgende quote van lead game designer Danny Belanger tegen:
Misschien waren de verwachting van WD te hoog (oorzaak kan meerdere reden hebben; overhyped, flinke marketing met te gelikte beelden, wijzelf die ons de game der games aanpraten).
Al met al schat ik in de dat WD een leuke toevoeging is tot mijn gamecollectie.
Het is geen GTA V en zeker geen Last of Us, maar volgens mij verveel je je ook niet bij deze game.
Tomb Raider was ook grafisch mooi, redelijk leuke gameplay, maar een replay waarde van 0,0.
The Division laat nog even op zich wachten en anders dan Last of Us Remasterd (al uitgespeeld op de PS3) weet ik niet een leuk spel voor de aankomende tijd dan Watch Dogs...
Al met al schat ik in de dat WD een leuke toevoeging is tot mijn gamecollectie.
Het is geen GTA V en zeker geen Last of Us, maar volgens mij verveel je je ook niet bij deze game.
Tomb Raider was ook grafisch mooi, redelijk leuke gameplay, maar een replay waarde van 0,0.
The Division laat nog even op zich wachten en anders dan Last of Us Remasterd (al uitgespeeld op de PS3) weet ik niet een leuk spel voor de aankomende tijd dan Watch Dogs...
wijze woorden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hopsa. Ik heb ook maar even snel nog gepreordered.
Ik trek me weinig aan van het negatieve geluid, het zal allemaal wel, want wat ik ervan gezien heb ziet het er best wel gaaf uit. Ik heb er zin in mensen, laat de 27ste maar komen.
Ik trek me weinig aan van het negatieve geluid, het zal allemaal wel, want wat ik ervan gezien heb ziet het er best wel gaaf uit. Ik heb er zin in mensen, laat de 27ste maar komen.
Wat ik zo zie van de reviews gaat het een lekkere game worden, op de TV met de pc, controllertje in de hand, biertje en wat Hollandse groenten en genieten maar. Ben benieuwd hoe het er grafisch uit gaat zien op mn pc'tje, ik hoop dat de 770 lightning voldoende is voor maximale instellingen. We zullen zien... Ja ook ik heb er zin in!
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Let op:
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen
Companion App:
Android
iPhone/iPad
Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen
Companion App:
Android
iPhone/iPad