Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 19:49
Het is btw de 650D geworden ipv de Sony. Meteen een 50 mm lens gehaald om daar eens me te spelen.

Maar heeft iemand ook last dat de oplader een hoge piep heeft als je batterij oplaadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dan zingen de spoelen net als bij elke andere trafo en soms hoor je dat zachtjes en soms heel luid. Je zou eens kunnen kijken of ze alleen de lader voor je willen omwisselen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:13
Snakeye2209 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:02:
Het is btw de 650D geworden ipv de Sony. Meteen een 50 mm lens gehaald om daar eens me te spelen.

Maar heeft iemand ook last dat de oplader een hoge piep heeft als je batterij oplaadt?
Hier sinds gisteren ook een eigenaar van een 650D + 18-135 STM en 50mm 1.8. Viel mij ook op dat de lader wat piepte, net in het hoorbare gebied nog. Wel gewoon erg zacht dus niks aan de hand.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-07 20:58
TurkWizardGezer schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:30:
Wanneer zou de D700 uitkomen? Tegen of na de zomer? Ik zit er aan te twijfelen om een D600 te kopen, maar is die dan straks niet te "verouderd"?
Ik heb zelf ongeveer een jaar geleden een 550d gekocht omdat die gewoon heerlijk geprijst was. Hij moge wel in 2010 zijn uitgekomen maar echt een prima camera. Dus ga gerust een 600d kopen die is echt nog lange niet verouderd. Ik verwacht met mijn 550d ook nog jaaaren te doen in iedergeval. Als je niet het allernieuwste model koopt als die net uit is dan houd je nog wat geld over voor extra dingen die je wil kopen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wie gebruikt hier nog meer M42 objectieven?

Heb nu een adapter die werkte met m'n 350D en die werkt niet i.c.m. met de 650D (geen AF-confirm). Gevolg is ook dat resultaten van een Takumar 50mm 1.4 niet scherp zijn. Schijnt te liggen aan óf AF-focus of de nieuwe Digic-chip.

Heeft iemand ervaring met een adapter die wél werkt? Ik kom nu uit op 2 exemplaren, Big IS wordt wel eens genoemd en de tweede staat specifiek bij dat die voor de nieuwe 650D en 5D M3 zijn.
http://www.ebay.com/sch/i...1&_sop=1&_osacat=0&_dmd=1
http://www.ebay.com/itm/3...Tubes&hash=item53f194dad0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blade08
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-07 11:55
Magic lantarn pre alfa voor de eos 650 is nu beschikbaar

http://www.magiclantern.fm/forum/index.php?topic=3697.275

www.scinus.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07 09:41
Nu sinds 2 weken in het bezit van de 650D.

Op een gegeven moment was hij bij Saturn het goedkoopst; €523. Andere webshops zaten net een paar euro boven die prijs. Mijn vrouw was echter nog niet overtuigd en vond dat we nog wel even konden wachten. Tot ik zondagmiddag 2 weken geleden weer de pricewatch bekeek en zag dat alle webshops de prijs hadden verhoogd naar ruim €600. Alleen Saturn had de prijs nog op €523 staan. Die avond onder het genot van een paar biertjes en wijntjes wist ik mijn vrouw ervan te overtuigen dat Saturn de prijs dan ook wel snel zou verhogen (wist ik veel of dit daadwerkelijk zo zou zijn?).

Zo gezegd, zo gedaan, 's nachts thuis van de verjaardag de pc aan en de camera meteen besteld. De volgende morgen tijdens het ontbijt de pc aan en uit nieuwsgierigheid toch weer even de website van Saturn tevoorschijn gehaald. En ja hoor: €596.

Inmiddels al flink wat gespeeld met de camera en tot nu toe niets anders dan lof. Ik schiet vrijwel alleen handmatig en ben meer dan tevreden over de fotokwaliteit, ook onder donkere omstandigheden. Maar helemaal weg ben ik van de filmprestaties. 1080p, 24fps, sluitertijd op 50, diafragma op 1.8f (heb er meteen een 50mm 1.8 bij gekocht); Net alsof je een film kijkt.

Tot nu toe nog geen nadelen kunnen vinden, behalve dat AF niet geschikt is voor filmen, maar dat is algemeen bekend. Over het touchscreen ook niets negatiefs. Het werkt geweldig en een stuk intuïtiever dan een joystick. Bovendien zit er een sensor onder de zoeker waardoor het scherm uitschakelt als je de zoeker gebruikt.

Om toch een minpuntje te benoemen: Je hebt weinig aan de batterij-indicator. Hij loopt namelijk niet geleidelijk leeg. Dus je hebt uren lang een volle batterij, en nadat je het eerste streepje verliest is de hele batterij vervolgens binnen 10 minuten leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

KlaasjeNL schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:56:

Om toch een minpuntje te benoemen: Je hebt weinig aan de batterij-indicator. Hij loopt namelijk niet geleidelijk leeg. Dus je hebt uren lang een volle batterij, en nadat je het eerste streepje verliest is de hele batterij vervolgens binnen 10 minuten leeg.
Dit heb ik ook gemerkt bij mijn batterij inderdaad. Ik heb ook de 650D sinds de kerst maar nog niet veel gebruikt.
Ik hoop echter dat dit tijdelijk is en wanneer deze minstens 10 keer ontladen/opgeladen is dat dit dan zal verbeteren.
Ik heb hem pas 2 keer opgeladen namelijk en ze zeggen dat de batterij vaak optimaal gaat werken nadat deze meerdere keren ontladen/opgeladen is geweest.

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Santho schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:22:
Ik heb hem pas 2 keer opgeladen namelijk en ze zeggen dat de batterij vaak optimaal gaat werken nadat deze meerdere keren ontladen/opgeladen is geweest.
Bij een Li-ion batterij is dat voor zover ik weet niet nodig. Ook volledig ontladen werkt niet. Meer nog, als je een te hoog of te laag voltage krijgt in de batterij krijg je permanente schade.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Santho schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:22:
[...]

Dit heb ik ook gemerkt bij mijn batterij inderdaad. Ik heb ook de 650D sinds de kerst maar nog niet veel gebruikt.
Ik hoop echter dat dit tijdelijk is en wanneer deze minstens 10 keer ontladen/opgeladen is dat dit dan zal verbeteren.
Ik heb begrepen dat dit niet zozeer aan de batterij ligt, maar meer aan de software die registreert hoe vol de batterij nog is. M'n batterijen werken gewoon naar behoren. Ik heb 1 originele en 2 Phottix-batterijen getest door continu te filmen en alle 3 houden ze het zo'n 1,5 uur uit. Dat schijnt ook wel de max te zijn. Dus ik verwacht niet dat de batterij-indicator na verloop van tijd geleidelijker 'leegloopt'. Altijd dus een reservebatterij meenemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

witeken schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:56:
[...]

Bij een Li-ion batterij is dat voor zover ik weet niet nodig. Ook volledig ontladen werkt niet. Meer nog, als je een te hoog of te laag voltage krijgt in de batterij krijg je permanente schade.
Oh dat is wel goed om te weten. Thanks!
KlaasjeNL schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:38:
[...]

Ik heb begrepen dat dit niet zozeer aan de batterij ligt, maar meer aan de software die registreert hoe vol de batterij nog is. M'n batterijen werken gewoon naar behoren. Ik heb 1 originele en 2 Phottix-batterijen getest door continu te filmen en alle 3 houden ze het zo'n 1,5 uur uit. Dat schijnt ook wel de max te zijn. Dus ik verwacht niet dat de batterij-indicator na verloop van tijd geleidelijker 'leegloopt'. Altijd dus een reservebatterij meenemen. :)
Dan denk ik dat ik inderdaad ook maar een reservebatterij aan zal schaffen. :)

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:54

Tjark

DON'T PANIC

Ik ben benieuwd of de prijs van de 650D zal zakken nu de 700D door Canon is aangekondigd. Van wat ik kon begrijpen, zal de 600D nog blijven in het assortiment, maar de 650D echt vervangen wordt door de 700D (er zit ook heel weinig verschil tussen de 650D en 700D)

http://www.dpreview.com/n...ebel-t5i-hands-on-preview

offtopic: de 100D is ook wel apart... klein... http://www.dpreview.com/n...ebel-sl1-hands-on-preview

[ Voor 29% gewijzigd door Tjark op 21-03-2013 10:35 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

@Santho: Ik snap eigenlijk niet zo goed wat het probleem is. Als je je camera weinig gebruikt hoef je toch geen reservebatterij te kopen? Het is natuurlijk wel zo dat batterijen zichtzelf ontladen. Volgens Wikipedia is dat bij Li-ions 5 à 10% per maand.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-07 16:51
witeken schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:44:
@Santho: Ik snap eigenlijk niet zo goed wat het probleem is. Als je je camera weinig gebruikt hoef je toch geen reservebatterij te kopen? Het is natuurlijk wel zo dat batterijen zichtzelf ontladen. Volgens Wikipedia is dat bij Li-ions 5 à 10% per maand.
Een reservebatterij is wel handig als je een hele dag buiten gaat filmen met de 650D. Dan is je batterij zo op.
Voordat ik mijn camera meeneem, laad ik altijd de batterij helemaal op.
Ik heb met mijn telefoon en compact camera vaak genoeg gehad, dat ze leeg waren toen ik ze nodig had.
En er is nooit een stopcontact in de buurt als je het echt nodig hebt. Nu heb ik dat niet meer, omdat ik altijd oplaad, wanneer dat kan.

Wil ooit nog wel een netstroom adapter kopen voor de 650D, maar dat zal pas zijn als ik ga beginnen met mijn documentaire (als ik daar ooit nog tijd voor kan vinden... :P ).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

witeken schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:44:
Ik wil de camera wat meer gaan gebruiken en bijvoorbeeld een hele dag in de dierentuin foto's maken.
Omdat ik een echte beginner ben zal ik waarschijnlijk veel meer foto's maken dan gemiddeld omdat ik nog moet leren welke instellingen ik het beste kan gebruiken in verschillende situaties etc.

Ik ga het eerst nog even testen door de batterij nogmaals helemaal op te laden en dan een dag lang met de camera bezig te zijn en na te gaan hoe lang de batterij het vol houdt bij mij.

Volgens reviews zou ik met een volle batterij rond de 400 foto's kunnen maken, maar dat gaat natuurlijk hard als de eerste 10 of meer foto's allemaal test shots zullen zijn bij elke foto die ik wil maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Laatst online: 15-07 20:34
De OP heeft een update gehad. Gezien de minimale verschillen tussen de 650 en 700D is een apart topic niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Hey mensen, een vraagje van mijn kant. Ik bezit een 650D en nu is mijn vraag hoe ik goed handmatig scherp kan stellen wanneer ik aan het filmen ben. Want wanneer ik de footage terug kijk ben ik er niet tevreden over. Ik gebruik nog geen hulpmiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95166

Tjark schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:33:
Ik ben benieuwd of de prijs van de 650D zal zakken nu de 700D door Canon is aangekondigd. Van wat ik kon begrijpen, zal de 600D nog blijven in het assortiment, maar de 650D echt vervangen wordt door de 700D (er zit ook heel weinig verschil tussen de 650D en 700D)
Ik hoop voor mij dat je deels fout zit. Ik hoop namelijk op een daling van de prijs van de 600D. Ik ga toch niet filmen en echter meer opties dan dat hebben de 650D en 700D niet op de 600D. Ik kom van de 400D, dus alles is beter (glas is al goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-07 16:29
Anoniem: 95166 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:20:
[...]

Ik hoop voor mij dat je deels fout zit. Ik hoop namelijk op een daling van de prijs van de 600D. Ik ga toch niet filmen en echter meer opties dan dat hebben de 650D en 700D niet op de 600D. Ik kom van de 400D, dus alles is beter (glas is al goed).
Ik heb zelf ook de overstap van 400D naar 600D gemaakt, wat een wereld van verschil in het schermpje! Je kan eindelijk zien of de gemaakte foto's scherp zijn. Ook de ISO prestaties zijn een stuk beter. Dat lijkt mij in de 650D ook wel weer beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95166

Ossi schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:04:
Ik heb zelf ook de overstap van 400D naar 600D gemaakt, wat een wereld van verschil in het schermpje! Je kan eindelijk zien of de gemaakte foto's scherp zijn. Ook de ISO prestaties zijn een stuk beter. Dat lijkt mij in de 650D ook wel weer beter te zijn.
Het belangrijkste voor mij is de Live-preview met beweegbaarscherm die in bepaalde omstandigheden verdomd handig is (laag bij de grond of schieten boven het hoofd) en ik merk dat ik het dan mis. De beter ISO prestaties zijn zeker ook mooi meegenomen. Maar ik ga er van uit dat de 650D (of 700D) mij daar niet veel meer in zullen dienen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 95166 op 22-03-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-07 14:37
Canon EOS 700D

De 700D verschilt bijna niet van de zijn voorganger de 650D. De belangrijke verschillen zijn:
• Een nieuwe modusknop die rond kan draaien
• Een andere textuur op de buitenkant
• Creative filters zijn ook in Live View te zien
• De 700D wordt standaard geleverd met de nieuwe 18-55 STM kitlens
Als dit waar is, dan zie ik de meerwaarde tov de 650D niet echt :) Ik ben dan ook blij dat ik de 650D heb gehaald en me niet voor me kop sla dat ik niet gewacht heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Santho schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:55:
[...]

Ik wil de camera wat meer gaan gebruiken en bijvoorbeeld een hele dag in de dierentuin foto's maken.
Omdat ik een echte beginner ben zal ik waarschijnlijk veel meer foto's maken dan gemiddeld omdat ik nog moet leren welke instellingen ik het beste kan gebruiken in verschillende situaties etc.

Ik ga het eerst nog even testen door de batterij nogmaals helemaal op te laden en dan een dag lang met de camera bezig te zijn en na te gaan hoe lang de batterij het vol houdt bij mij.

Volgens reviews zou ik met een volle batterij rond de 400 foto's kunnen maken, maar dat gaat natuurlijk hard als de eerste 10 of meer foto's allemaal test shots zullen zijn bij elke foto die ik wil maken
Ik ben afgelopend weekend naar Brugge geweest en heb de camera daar voor het eerst stevig aan de tand gevoeld. 2,5 dag op stap en de camera steeds in de aanslag om alles vast te leggen. Ik heb foto's geschoten in RAW en JPEG (zowel via de zoeker als via Live View) en ook flink wat gefilmd. Halverwege de tweede dag was de eerste batterij leeg. De tweede batterij was maandagmiddag pas leeg, nadat ik alle foto's naar de pc had overgezet en nog wat testshots had gemaakt.

Een dagje dierentuin zou dus vrij eenvoudig met 1 batterij moeten lukken. Ik heb overigens 2 batterijen van Phottix gekocht en heb het idee dat die het zelfs langer uithouden dan de originele Canonbatterij (terwijl ze slechts een fractie van de prijs kosten). Daarnaast heb ik er voor de zomervakantie nog een battery grip bijgekocht (ook van Phottix), zodat ik eventueel kan overstappen op penlites.

Overigens een tip: Ik had de brightness van het scherm een stuk naar beneden gezet om de batterij te sparen, maar hierdoor leken foto's op het scherm een stuk donkerder. Bij thuiskomst bleken heel wat foto's op de pc ietwat overbelicht te zijn. Ik heb de brightness dus meteen weer een stuk omhoog gezet. Dan maar wat meer stroom verbruiken.

Op internet vond ik overigens een handige tip om de brightness in te stellen: Even een willekeurige foto maken en deze overzetten naar de pc, daarnaast de foto ook op het toestel laten staan. Vervolgens de foto op het toestel vergelijken met de foto op het beeldscherm van de pc en de helderheid op elkaar afstemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Laatst online: 03-12-2024
Vandaag een nieuwe batterij en lader binnen gekregen van digidingen.nl.

Ik dacht dat het om échte Canon LP-E8 zou gaan. Er staat op de site van digidingen.nl nergens ook maar een hint dat het om Jupio LP-E8 Accu zou gaan.

Nu maakt het me niet uit of het niet correct is, maar waar ik wel benieuwd naar ben, is of ik deze samen met de originele batterij in mijn grip mag gebruiken? (Beide batterijen zijn 1120 mAh)

Of moet ik ze nu gewoon apart gebruiken i.p.v. samen?

Gebruiken jullie de originele batterijen en waarom? Of (juist) niet en welk merk gebruik jij dan en hoe zijn je ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat zie je toch aan foto en prijs?
Daarnaast staat dat hij compatible is met een LP-E8, dat is meestal ook een goede hint, want waarom zou een origineel compatible zijn met zichzelf?

Ik gebruik zelf geen originele batterijen, behalve die erbij zat. In een grip gebruik ik ze gewoon door elkaar, maar ook vaak gewoon penlites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Inderdaad gewoon erin proppen en gaan met die banaan :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269428

Ik heb een Meike grip gekocht met 2 merkloze accu's erbij (voor een 600D maar dat maakt niet uit dacht ik, 550D-700D gebruiken de zelfde accu's en grips). Die accu's gebruik ik samen en de Canon accu als reserve voor wanneer ik de 2 helemaal leeg heb laten lopen. Werkt goed, ik heb niet getest hoe lang de afzonderlijke accu's mee gaan. Meer info is waarschijnlijk te vinden in 550D en 600D topics. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Laatst online: 08-07 19:49
Voor de mensen die het gemist hebben:

http://www.magiclantern.f...ic=3697.msg32446#msg32446

Pre alpha 2 is uit.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Ik wist niet waar ik het moest plaatsen dus dan maar hier.

Gister naar een vuurwerkshow geweest, het blijft me gewoon tegenvallen wat je met een 650D + 18-55mm op het beeld krijgt. Veel kleuren komen niet mooi over en goud is bijvoorbeeld bijna niet te zien...

Iemand een idee of dit aan de instelling ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:31
Zou handig zijn als je zou vertellen wát je hebt ingesteld dan...

En sowieso is vuurwerk bijzonder lastig mooi op beeld te krijgen, dus daar noem je ook wel wat.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Hahn schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:38:
Zou handig zijn als je zou vertellen wát je hebt ingesteld dan...

En sowieso is vuurwerk bijzonder lastig mooi op beeld te krijgen, dus daar noem je ook wel wat.
Mijn excuses, zal straks ook kijken of ik een stukje voorbeeld kan uploaden. Internet is zo traag hier dus dat gaat nu even niet.

Instellingen:
1080p @ 25fps
Sluitertijd 1/50
F3.5
Witbalans: auto
Handmatig scherp gesteld

Ik wil meer dit effect qua filmen krijgen maar dan haarscherp:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Xl33JwIMOeA]

Deze heb ik gister ook gefilmd, zal kijken of ik die straks kan uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Aha, je had er niet eens bij gezegd dat het om filmen ging ;)

Maar dan heb ik alvast een tip: géén auto witbalans gebruiken. Want vuurwerk heeft allerlei kleurtjes en je camera weet niet dat het vuurwerk is en dat al die verschillende kleurtjes horen en gaat het dus als een malle compenseren. En dan krijg je gare kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Hahn schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:06:
Aha, je had er niet eens bij gezegd dat het om filmen ging ;)

Maar dan heb ik alvast een tip: géén auto witbalans gebruiken. Want vuurwerk heeft allerlei kleurtjes en je camera weet niet dat het vuurwerk is en dat al die verschillende kleurtjes horen en gaat het dus als een malle compenseren. En dan krijg je gare kleuren.
Ah oke dan, ga ik eerst daar eens mee aan de gang en kijk ik hoe dat gaat. Toevallig een indicatie waar die op moet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Geen idee eigenlijk bij vuurwerk, richt 'm op de maan/wolken en speel met de witbalans totdat het beetje realistisch oogt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1979
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-03 10:24
Er is een firmwareupdate 1.1.3 voor de Canon 700D:

meuk: Canon EOS 700D 1.1.3
Pagina: 1 2 3 Laatste