Dat denk ik wel jaitsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:55:
[...]
Dus opzich kan je met een iPad tegen je hoofd aan wel bellen?
Damn.. Doe dat maar is in een druk winkelcentrum hahaha. Dan kijken de mensen je zeker raar aan.
Vond die 7 inch van Samsung toen al groot en daar zag je mensen mee bellen.
Verwijderd
Klinkt raar maar een iPod touch met 3G zou ik echt super vinden! ben overgestapt van 4S naar een galaxy note (vanwege batterij o.a) maar zit nu met 300 euro aan apps waar ik niks mee doe.
300 euro aan apps? Dat verklaart je batterij al..Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:58:
Klinkt raar maar een iPod touch met 3G zou ik echt super vinden! ben overgestapt van 4S naar een galaxy note (vanwege batterij o.a) maar zit nu met 300 euro aan apps waar ik niks mee doe.
Hoe dichterbij het event komt, hoe meer hersenloze ideeën er komen... 
Komop mensen, denk even na..

Komop mensen, denk even na..
[ Voor 17% gewijzigd door keanu_ op 11-06-2012 17:59 ]
Verwijderd
Het wordt ook gewoon drukker en drukker hierkeanu_ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:59:
@Note gebruiker. Vanwegen de Batterij? Collega's hier klagen allemaal dat hun Note na 1 dag leeg is en dat de overstap van iPhone naar Note daarom zo weinig zin heeft gehad op het scherm na.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja zometeen komt iemand zeker nog met het allergekste ideekeanu_ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:59:

Nou ik zou het wel kunnen waarderen als de nieuwe iMac ook Nespresso cups paktitsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:00:
[...]
Ja zometeen komt iemand zeker nog met het allergekste idee
Moet nu steeds naar de keuken voor koffie
Note kon voor ics best een dag mee. Nu kan dat nog wel eens een probleem zijn.
iCoffee usb apparaatje.. LOLDonstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:01:
[...]
Nou ik zou het wel kunnen waarderen als de nieuwe iMac ook Nespresso cups pakt![]()
Moet nu steeds naar de keuken voor koffie
ff een reminder, dit is een Apple topic en gaat over de WWDC en verwachten hier speculaties over Apple Producten en andere gekkigheid en rare ideeënjip_86 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:01:
Note kon voor ics best een dag mee. Nu kan dat nog wel eens een probleem zijn.
Nevermind..

Ik zie ook wel eens toeristen in Amsterdam lopen die hun iPad serieus als camera gebruiken.itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:55:
[...]
Het ziet er niet uit, maar wel een lekker grote viewfinder...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Over een uurtje...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nog nooit iemand zien skypen op die manier?itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:55:
[...]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Nee.. En als ik het zie lig ik zeker in een deuk.
Verwijderd
Ik ben aan het eten maar heb gewoon mijn laptop meegenomenitsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:13:
Nog 45 minuten dus nu maar is ff wat te eten maken.. Merk al dat de helft weer weg is
Iedereen is al burgerlijk om 18:00 aan het etenitsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:13:
Nog 45 minuten dus nu maar is ff wat te eten maken.. Merk al dat de helft weer weg is
Verwijderd
Jij dan toch nietkeanu_ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:14:
[...]
Iedereen is al burgerlijk om 18:00 aan het eten
Ik wil een live stream! Beetje jammer dat apple daar niet meer aan doet.
Dan maar een live blog...
Dan maar een live blog...
Meestal zet Apple de keynote-video een uur a twee uur na de keynote online toch?
Ik volg altijd SoldierKnowsBest
YouTube: Apple WWDC Live Coverage
Daarnaast heb ik The Verge, Macrumors en Engadget open als live-blog
YouTube: Apple WWDC Live Coverage
Daarnaast heb ik The Verge, Macrumors en Engadget open als live-blog
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
http://www.apple.com/apple-events/Brm-G schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:19:
Ja vrijwel direct erna.
Dan hou ik die link wel in de gaten, krijg in waarschijnlijk niets te zien voordat ik de video bekijk
Of misschien dat onderstaande link dan ook werkt:
http://www.apple.com/apple-events/wwdc-2012
[ Voor 13% gewijzigd door deeltje op 11-06-2012 18:22 ]
[verwijderd]
[ Voor 106% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:55 ]
Snel even een Hollandse maaltijd naar binnen geschoven en ben er klaar voor.
Raar genoeg voel ik het bij de WWDC nooit zo maar dagje ervoor begint het toch weer te kriebelen.
De TimeMachine backup loopt al, kan ik straks gelijk over naar de GM van Mountain Lion.
Raar genoeg voel ik het bij de WWDC nooit zo maar dagje ervoor begint het toch weer te kriebelen.
De TimeMachine backup loopt al, kan ik straks gelijk over naar de GM van Mountain Lion.
Ik neem het eten gewoon mee naar m'n laptopVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:13:
[...]
Ik ben aan het eten maar heb gewoon mijn laptop meegenomen
Luxe mensen. Mijn opa & oma zijn op bezoek en eten mee, volgens mij wilt mijn moeder zo rond 7 uur gaan eten.
Ik heb medelijden met jet1mmy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:32:
Luxe mensen. Mijn opa & oma zijn op bezoek en eten mee, volgens mij wilt mijn moeder zo rond 7 uur gaan eten.
iPadje onder de tafel...
Haha no need. Lees het later wel terug, voor je het weet zijn m'n opa & oma er niet meer 
Dan wordt mijn moeder gek
[ Voor 52% gewijzigd door t1mmy op 11-06-2012 18:34 ]
bij #OMT hebben ze de stekkertjes dit keer goed zitten.
Ik zou het doen!
Dan verwacht je op z'n minst toch wel een Mac of een iDeviceMar.tin schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:24:
Ik zit er in ieder geval klaar voor!
[afbeelding]
En om 19:00 komen er wat spare-ribs aan mijn deur
(niet dat ik een Mac heb
[ Voor 1% gewijzigd door oohh op 11-06-2012 18:34 . Reden: subscript ]
Event schijnt met 30mins delayed te zijn
Bron?deeltje schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:34:
Zou wel FUUUUUU zijn
Brondeeltje schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:34:
Ik zou het doen!
Nog 25 minuten!!!
Ik ben er al helemaal klaar voor, iedere keer is het traditie om op de bank met mijn iPad de liveblog van Engadget te volgen.
Ik ben er al helemaal klaar voor, iedere keer is het traditie om op de bank met mijn iPad de liveblog van Engadget te volgen.
An a day keeps the doctor away.
Lijkt me niet. Liveblogs zeggen er niets over.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
hehehehe ;-) Dat zal et zijn
Zouden ze dit jaar al een hologram van Steve Jobs aandurven?

[verwijderd]
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:55 ]
Dat ligt aan jou, het is maar een keynote hoor 
Die fanboys van tegenwoordig
Die fanboys van tegenwoordig

[ Voor 31% gewijzigd door filenox op 11-06-2012 18:38 ]
Yep, gewoon goed beeld en geluid dit keer, kijken of het zo blijft.rammes schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:34:
bij #OMT hebben ze de stekkertjes dit keer goed zitten.
http://www.onemorething.nl/live/
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Haha
Dat kan ik ook zeggen over dit stuk aluminium waar ik nu op zit te typen.
'Het is maarrr een apparaat dat op stroom werkt.'
Gewoon heerlijke traditie de keynotes. Iedereen zit dadeljik weer stuiterend op zijn/haar stoel.
Ik wel in ieder geval!
Ik wel in ieder geval!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Helaas niet live vanuit de zaal.Tourniquet schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:39:
[...]
Yep, gewoon goed beeld en geluid dit keer, kijken of het zo blijft.Vind het altijd wel gezellig om hun geklets erbij te hebben.
http://www.onemorething.nl/live/
Waarom streamt Apple hun keynotes niet live uit?
Van die 110 miljard dollar die ze hebben kunnen ze heus wel een paar goede camera's bestellen en een goede verbinding + hosting betalen.
Hahah leuke humor bij Engadget:
@MrStig91 is hoping for an iPhone 5. I think he'd be more likely to see the Kia Cee'D setting a fast lap time at the test track.
@MrStig91 is hoping for an iPhone 5. I think he'd be more likely to see the Kia Cee'D setting a fast lap time at the test track.
Blijft geniaal hoe Apple het toch steeds voor elkaar krijgt om deze hype te creëren! Elke keer opnieuw voelen miljoenen mensen de adrenaline door hun lijf gieren tijdens en vooraf aan zo'n event!
Deden ze vroeger wel. Nu niet meer om één of andere reden.HardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:41:
[...]
Helaas niet live vanuit de zaal.![]()
Van die 110 miljard dollar die ze hebben kunnen ze heus wel een paar goede camera's bestellen en een goede verbinding + hosting betalen.
Ze moeten nog wel wat meerwaarde bieden aan degenen die in de zaal zitten... Het is bovendien qua marketing beter als anderen over jou praten (vooral als ze napraten wat jij zelf gezegd hebt), dan als je het zelf zegt.HardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:41:
[...]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Vast om de prijs van de tickets voor WWDC omhoog te houden.Rivanov schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:42:
[...]
Deden ze vroeger wel. Nu niet meer om één of andere reden.
Hebben ze wel een keer gedaan en dat ging prima, maar denk dat ze niet live willen omdat ze dan foutjes of dingen die er mis gaan (zoals die Garageband-demo toen) nog uit kunnen halen.HardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:41:
[...]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
[verwijderd]
[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:55 ]
Er staan MBP's op de demotafel met ML erop! Via @rivanov
Wat had je anders verwacht?Brm-G schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:44:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Of om op bepaalde elementen een nadruk op te leggen. Hoeveel keer hebben ze die lege stoel van Jobs de vorige keer wel niet laten zien bijvoorbeeld.Tourniquet schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:43:
[...]
Hebben ze wel een keer gedaan en dat ging prima, maar denk dat ze niet live willen omdat ze dan foutjes of dingen die er mis gaan (zoals die Garageband-demo toen) nog uit kunnen halen.
Of wat dacht je van toen Steve Jobs de iPhone 4 uittestte op het netwerk van AT&T in de zaal?Tourniquet schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:43:
[...]
Hebben ze wel een keer gedaan en dat ging prima, maar denk dat ze niet live willen omdat ze dan foutjes of dingen die er mis gaan (zoals die Garageband-demo toen) nog uit kunnen halen.
Dat stuk hebben ze er niet uitgeknipt, maar als je zo'n faal live maakt is het nog schadelijker voor je reputatie.
Ze hebben nog hetzelfde design zo te zien (van het scherm iig, glossy).
Komen er in ieder geval sowieso MacBook Pro's! Want anders stonden er wel iMac's of Cinema Displays.
Ach, het kan erger. Zo kan je Google zijn en snel een paar dagen van te voren Apple proberen af te troeven met een Maps app die tijdens de presentatie 4x crashed ofzo.HardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:45:
[...]
Of wat dacht je van toen Steve Jobs de iPhone 4 uittestte op het netwerk van AT&T in de zaal?
Dat stuk hebben ze er niet uitgeknipt, maar als je zo'n faal live maakt is het nog schadelijker voor je reputatie.
Dat is te verwachten...Brm-G schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:44:
Ik denk dat ze vandaag een GoldMaster versie uitbrengen, en het OS dan in juli releasen.
Denk het zelf ook, zou niet weten wat ze anders te melden hebben over ML wat ze nog niet eerder gemeld hebben. Een GM is in ieder geval vrijwel zeker, tenzij er plotseling features geïntroduceerd worden die ze geheim hebben gehouden..HardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:46:
[...]
Dat is te verwachten...
Ik denk dat ze vandaag een GoldMaster versie uitbrengen, en het OS dan in juli releasen.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Nee voor zover ik me herinner demo'en ze meestal op Macbook's. (my memory may be failing)Rivanov schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:45:
[...]
Komen er in ieder geval sowieso MacBook Pro's! Want anders stonden er wel iMac's of Cinema Displays.
[ Voor 4% gewijzigd door Osxy op 11-06-2012 18:48 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Nee hoor.
Haha die kende ik nog niet, pijnlijkZpAz schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:46:
[...]
Ach, het kan erger. Zo kan je Google zijn en snel een paar dagen van te voren Apple proberen af te troeven met een Maps app die tijdens de presentatie 4x crashed ofzo.![]()
[video]
Meestal staan er iMac's op tafel, nauwelijks MBP's.
HahaZpAz schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:46:
[...]
Ach, het kan erger. Zo kan je Google zijn en snel een paar dagen van te voren Apple proberen af te troeven met een Maps app die tijdens de presentatie 4x crashed ofzo.![]()
[video]
Het valt mij wel op dat ze na die presentatie van Steve Jobs in 2010 voorzichtiger zijn geworden met live demo's. Het valt mij op dat ze momenteel eerder een filmpje laten zien van een product dan dat ze bepaalde functies 'live' laten zien in de zaal.
Vorige keer op iMacs dacht ik en daarvoor op Mac Pro'sOsxy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:48:
[...]
Nee voor zover ik me herinner demo'en ze meestal op Macbook's. (my memory may be failing)
iPad begint al warm te worden.
Nog 65% batterij percentage over...
Edit: pie in pants
9 Minutes left!!
Nog 65% batterij percentage over...
Edit: pie in pants
9 Minutes left!!
[ Voor 25% gewijzigd door iApp op 11-06-2012 18:51 ]
Dat deden ze 'vroeger' ook niet standaard. Dit hebben ze een paar keer gedaan om hun streaming-technologie uit te testen. Dit hebben ze volgens mij slechts een stuk of 3 keynotes gedaan en toen was het alweer genoeg.Rivanov schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:42:
[...]
Deden ze vroeger wel. Nu niet meer om één of andere reden.
En oh, vandaag wordt een nieuwe iPhone aangekondigd.
Bron?Uniciteit schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:51:
[...]
En krijg je daar de nieuwe iMac bij? Je weet wel, degene met ingebouwde grill en koffiemachineUniciteit schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:51:
Dat is bij mijn weten eerder uitgetest om de capaciteit te testen voor het streaming media platform dat ze nu hebben.
I am the great Cornholio!
En voor het testen van HLS.MetaFrame schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:52:
Dat is bij mijn weten eerder uitgetest om de capaciteit te testen voor het streaming media platform dat ze nu hebben.
zijn schoonmoeder, die heeft een tante in san fransisco, die past wel eens op de hond van de buren. die hond wordt vaak uitgelaten door de dochter van de broer van haar. die heeft dat ergens gelezen
Ik zou het doen!
I'm also hoping for a flash keyboard in iOS 6. Something mind-blowingly good.
De hond van Tim Cook?rammes schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:53:
[...]
zijn schoonmoeder, die heeft een tante in san fransisco, die past wel eens op de hond van de buren. die hond wordt vaak uitgelaten door de dochter van de broer van haar. die heeft dat ergens gelezen
Haha, nevermind, 6 minutes left!
9to5mac:
"We just received word that Apple will release a new “iPad Smart Case” in a few moments. We do not have word on what these are exactly, but they are personalize-able and come in the following colors:
Dark Gray
Light Gray
Pink
Green
Blue
Red
Perhaps the back of the iPad will be covered now as well. The $50 price seems too cheap for a keyboard, no?"
"We just received word that Apple will release a new “iPad Smart Case” in a few moments. We do not have word on what these are exactly, but they are personalize-able and come in the following colors:
Dark Gray
Light Gray
Pink
Green
Blue
Red
Perhaps the back of the iPad will be covered now as well. The $50 price seems too cheap for a keyboard, no?"
WHOOOHOHOHO WWDC 2012
Daar win je altijd
Daar win je altijd
FreeReef.nl
There are a couple of MacBooks up on stage, possible that they're the new models.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Coldplay bij het event! Een betere combinatie bestaat er niet Apple en Coldplay 
Steve jobs was Coldplay fan

Steve jobs was Coldplay fan
[ Voor 17% gewijzigd door SquareOne op 11-06-2012 18:58 ]
Als ik het zo zie, speelt de Apple staff vandaag in het oranje 
http://photos.macrumorslive.com/p/2012-06-11/f1339432971.jpg
http://photos.macrumorslive.com/p/2012-06-11/f1339432971.jpg
Zo te zien retinaConscience NL schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:57:
There are a couple of MacBooks up on stage, possible that they're the new models.
[afbeelding]
Dit is niet goed voor productiviteit he, moet eigenlijk werken
Gewoon zeggen dat je voetbal wilt kijken
Let op:
Gedurende de WWDC keynote mag dit topic -en UITSLUITEND dit topic- gebruikt worden als kroegtopic. :) Daarna mogen er nieuwe topicstarts bij ons aangemeld worden voor de ongetwijfeld noodzakelijke nieuwe topics. Vanaf morgenochtend (dinsdag 12 juni) gelden hier weer de gebruikelijke regels ;)
Voor (slow)chat is iedereen uiteraard ook welkom in #apple op irc.tweakers.net - Om #apple binnen te gaan, typ: /join #apple
Gedurende de WWDC keynote mag dit topic -en UITSLUITEND dit topic- gebruikt worden als kroegtopic. :) Daarna mogen er nieuwe topicstarts bij ons aangemeld worden voor de ongetwijfeld noodzakelijke nieuwe topics. Vanaf morgenochtend (dinsdag 12 juni) gelden hier weer de gebruikelijke regels ;)
Voor (slow)chat is iedereen uiteraard ook welkom in #apple op irc.tweakers.net - Om #apple binnen te gaan, typ: /join #apple