Volgens mij is er niemand van Tweakers aanwezig op de WWDCMuchachooo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:25:
[...]
Juist, ook deze is vaak veel makkelijker.
Is er eigenlijk T.net redactie aanwezig daar, of halen ze hun info uit de feeds en blogs?
Bord van iOS6 hangt al open en bloot, er zit dus iets achter wat nieuw isitsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:25:
[...]
Ik denk dat daar het bord van iOS 6 achter hangt..
Of nieuwe macs
goed opgemerkt!PBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:26:
[...]
Bord van iOS6 hangt al open en bloot, er zit dus iets achter wat nieuw is
Hopen dat het iets goeds is dan.. Misschien een heel nieuw product.PBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:26:
[...]
Bord van iOS6 hangt al open en bloot, er zit dus iets achter wat nieuw is
Al valt er niet meer veel nieuws te verzinnen?
Of misschien komt er wel een iPad Mini, die niemand verwacht.. (Nog niet veel mensen hierover gehoord)
Tweakers is toch meestal aanwezig in die Zaal in Londen waar ze de Keynote streamen?filenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:26:
[...]
Volgens mij is er niemand van Tweakers aanwezig op de WWDC
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Sorry, moest effe stangen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het kan zoveel zijn, bijvoorbeeld de nieuwe apps voor iOS6,ML release dateitsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:27:
[...]
Hopen dat het iets goeds is dan.. Misschien een heel nieuw product.
Of misschien komt er wel een iPad Mini, die niemand verwacht.. (Nog niet veel mensen hierover gehoord)
Iemand enig idee op welke manier de bloggers het mogelijk maken zo snel content te fotograferen, resizen / scalen , uploaden , tekst toevoegt en online zet ?
Ben zelf namelijk meestal wel even bezig met dit soort praktijken.
[ Voor 12% gewijzigd door Greatsword op 11-06-2012 17:29 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Verwijderd
Hier en daar zijn er inderdaad geruchten over geweest maar ik denk niet dat ze snel met een Mini versie (7" dacht ik?) gaan komen.itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:27:
[...]
Een iPad Mini? Zoiets heet een iPod TouchitsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:27:
[...]
Maakt me niet zo zeer uit of ze veel of weinig uitbrengen, zolang het belangrijk is en vernieuwend is.PBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:28:
[...]
Het kan zoveel zijn, bijvoorbeeld de nieuwe apps voor iOS6,ML release date
Aaaaaaa.. Kan dus nu echt niet meer wachten.. HahaPBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:28:
[...]
Het kan zoveel zijn, bijvoorbeeld de nieuwe apps voor iOS6,ML release date

Dat wordt weer een magnetron maaltijd
Helemaal vergetenDonstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:27:
[...]
Tweakers is toch meestal aanwezig in die Zaal in Londen waar ze de Keynote streamen?
Dan heb ik het over tussen de 7 en 8 inch..
En een Touch is toch 3,5?
Verwijderd
Ik hoop het niet. Wanneer ze nu de MBP's een resolutie-boost geven ga ik die sowieso willen. Maar ik heb die eigenlijk helemaal niet nodig (heb een Mac Mini en een 15" full-hd laptop).Fiber schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:28:
[...]
Sorry, moest effe stangen.Veel plezier vanavond en dat al uw wensen en dromen maar mogen uitkomen.
Heb zelf een eye-fi kaartje in mijn camera, die stuurt draadloos na het schieten direct de foto naar de computer, daar een scriptje die het weer online knalt. Zo zou ik het doenDestianto schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:28:
Wat me eigenlijk best wel verbaast van die LiveBlogs is de snelheid van publicatie.
Iemand enig idee op welke manier de bloggers het mogelijk maken zo snel content te fotograferen, resizen / scalen , uploaden , tekst toevoegt en online zet ?
Ben zelf namelijk meestal wel even bezig met dit soort praktijken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Organize en nog één. Misschien iWallet?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja.. Kan je voetbal kijken op je 'iTV'Fiber schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:31:
Een 7 inch iPad? Een echte tv van Apple?
Met zo;n ding dat je draadloos kan betalen (met je iPhone), is dat wat je bedoeld?Rivanov schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:32:
Twee nieuwe native iOS apps.
De Macs worden sowieso geupgraded.t1mmy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:32:
iTV en kleine iPad lijken mij niet echt snel komen. Nieuwe macs zijn veel meer likely
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lijkt me niet. Hoe willen ze dat dan gaan doen? Via Bluetooth? De iPhone heeft namelijk geen NFC als ik me niet vergisRivanov schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:32:
Twee nieuwe native iOS apps.
[ Voor 6% gewijzigd door Fiber op 11-06-2012 17:38 ]
Hopelijk dunnere MBP's en een ander design voor de iMacst1mmy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:33:
[...]
Met waarschijnlijk een nieuw design, dus dat hangt er waarschijnlijk onder die afgeblokte banner.
Nieuwe iPhone misschien wel.filenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:34:
[...]
Lijkt me niet. Hoe willen ze dat dan gaan doen? Via Bluetooth? De iPhone heeft namelijk geen NFC als ik me niet vergis
waarom andere iMacs? Ik vind ze prachtig zoals ze zijn...itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:34:
[...]
Hopelijk dunnere MBP's en een ander design voor de iMacs
Hoop ik ook, heb voor volgendjaar een nieuwe laptop nodig en deze zit er ook wel door heenitsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:34:
[...]
BT 4.0. NFC is zo 2011.filenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:34:
[...]
Lijkt me niet. Hoe willen ze dat dan gaan doen? Via Bluetooth? De iPhone heeft namelijk geen NFC als ik me niet vergis
Verwijderd
Nog dunner? Ik vind ze prima hoe dat ze nu zijn hoor. Als je een dunne MB wilt koop je toch gewoon een MacBook Air?itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:34:
[...]
Aan Thunderbolt randapperatuur hangt een groot prijskaartje.Fiber schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:34:
Meer Thunderbold randapparatuur?
Voor zo'n nieuwe Belkin Thunderbolt HUB ben je al 299 kwijt.
Laat staan een Thunderbolt Externe schijf..
Een betaalsysteem waarbij er slechts1 iDevice gebruik van kan maken? I don't think so
Het vorige design iMacs, met het dunne aluminium randje, was ook prachtig. Toch kon het nog een tikje mooier.Muchachooo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:35:
[...]
waarom andere iMacs? Ik vind ze prachtig zoals ze zijn...
Wat zou Apple trouwens kunnen introduceren op thunderbolt? Een iHarddrive?itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:35:
[...]
Aan Thunderbolt randapperatuur hangt een groot prijskaartje.
Voor zo'n nieuwe Belkin Thunderbolt HUB ben je al 299 kwijt.
Laat staan een Thunderbolt Externe schijf..

Al is het maar een paar mm, ze moeten toch kunnen concurreren met de andere dunnere notebooks.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:35:
[...]
Nog dunner? Ik vind ze prima hoe dat ze nu zijn hoor. Als je een dunne MB wilt koop je toch gewoon een MacBook Air?
Want als ik een nieuwe Mac koop wordt het een Air, gewoon vanwege dat dun handiger wordt en het een beetje een nieuwe standaard wordt.
Ze hebben al de Timecapsules.. Ze gaan echt geen externe drive maken die je ergens aan moet hangen.filenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:37:
[...]
Wat zou Apple trouwens kunnen introduceren op thunderbolt? Een iHarddrive?
Een iMac bedoel je?Fiber schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:37:
Een soort combi apparaat van Mac Mini en Thunderbolt scherm waarbij de Mini in het scherm geschoven kan worden?
Thunderbolt hub? Feitelijk een Thunderbolt Display zonder scherm.filenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:37:
[...]
Wat zou Apple trouwens kunnen introduceren op thunderbolt? Een iHarddrive?
Dat zou enorm mooi zijnVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:38:
[...]
Thunderbolt hub? Feitelijk een Thunderbolt Display zonder scherm.
En grill functie!Fiber schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:37:
Een soort combi apparaat van Mac Mini en Thunderbolt scherm waarbij de Mini in het scherm geschoven kan worden?
De Timecapsules was ik even vergeten maar ik denk niet dat deze thunderbolt-only gaat worden ivm backwards compatibel te blijven.itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:38:
[...]
Ze hebben al de Timecapsules.. Ze gaan echt geen externe drive maken die je ergens aan moet hangen.
Thunderbolt to USB3 adapter voor mijn 2011 iMacVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:38:
[...]
Thunderbolt hub? Feitelijk een Thunderbolt Display zonder scherm.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daar zou je dan meteen 50 euro voor neer moeten tellen of zelfs meer, als er ooit zoiets komt.Bospa01 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:39:
[...]
Thunderbolt to USB3 adapter voor mijn 2011 iMac
Maar dan in 2 delen die in elkaar passen...
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd
Nee.Conscience NL schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:41:
Is er definitief geen live stream van de keynote vanavond?
Een Mac Mini en een Thunderbolt scherm dan?
Opzich ben je met een Mac mini en Thunberbolt display goedkoper uit dan als een iMac..
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Mwauh, toch wel iets minder CPU & GPU hoor.itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:42:
[...]
Opzich ben je met een Mac mini en Thunberbolt display goedkoper uit dan als een iMac..
Geen, en het is ook niet Apple waardig imoGood Fella schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:42:
Wat is het nut van een Mac mini in een Thunderbolt scherm schuiven eigenlijk? Wat is de meerwaarde tegenover een iMac?
Helemaal niets, ik wil gewoon aanduiden dat de producten die Fiber aangeeft helemaal nergens op slaanGood Fella schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:42:
Wat is het nut van een Mac mini in een Thunderbolt scherm schuiven eigenlijk? Wat is de meerwaarde tegenover een iMac?
Dat zeg ik, maar dan zo, dat de Mac Mini in of achter het scherm past...
699€+1149€=1898€itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:42:
[...]
Hoe is dat goedkoper dan een iMac 27" van 1699€?
@Fiber: waarom? Wat is de meerwaarde?
[ Voor 6% gewijzigd door MoietyMe op 11-06-2012 17:44 ]
Interessant.ZpAz schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:31:
[...]
Heb zelf een eye-fi kaartje in mijn camera, die stuurt draadloos na het schieten direct de foto naar de computer, daar een scriptje die het weer online knalt. Zo zou ik het doen
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Verwijderd
Een thunderbolt display kost slechts 999 euroGood Fella schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:44:
[...]
699€+1149€=1898€
Dat gaat nu ook al.. Je neemt de Mini vast, je legt 'm achter je scherm en klaar..Fiber schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:43:
[...]
Dat zeg ik, maar dan zo, dat de Mac Mini in of achter het scherm past...

[ Voor 12% gewijzigd door filenox op 11-06-2012 17:45 ]
http://store.apple.com/nl/
Bedankt voor de correctie.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:44:
[...]
Een thunderbolt display kost slechts 999 euro
Is het nog steeds duurder dan een 27" iMac.
Ten eerste. Wat kan je goed tellen...Good Fella schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:44:
[...]
699€+1149€=1898€
@Fiber: waarom? Wat is de meerwaarde?
699 + 1149 = 1848
En de Mini is 600 euro en een Display 1000..
Dan kom ik toch uit op 1600 en dat is toch zeker 99 euro goedkoper
Al een uur of 2 hoorLeejow(saait) schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:45:
Apple store is al in update modus:
http://store.apple.com/nl/
Verwijderd
Hij bedoelt waarschijnlijk iets zoals de Motorola Atrix waarbij je de gsm in een soort dock kan steken. Al zie ik er niet echt voordelen van?
Dit is misschien al een aardige link: http://www.apple.com/apple-events/
[ Voor 13% gewijzigd door deeltje op 11-06-2012 17:51 ]
Ze komen ook is ergens achter
Maar altijd als ik probeer te kijken, maakt niet uit welk moment ze zijn echt altijd die store aan het updaten..
Je moet niet zo persoonlijk wordenitsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:45:
[...]
Ten eerste. Wat kan je goed tellen...
699 + 1149 = 1848
Mistellen kan gebeuren
Ha. Inderdaad. Lekker bezig.itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:45:
[...]
Ten eerste. Wat kan je goed tellen...
699 + 1149 = 1848
Dacht dat de mini nog steeds 699€ was

Great

Geeft niet johGood Fella schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:47:
[...]
Ha. Inderdaad. Lekker bezig.
Dacht dat de mini nog steeds 699€ was
De prijsjes blijven nu gewoon hopelijk toch een beetje hetzelfde.
Wat wil je bestellen?Leejow(saait) schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:47:
[...]
Greatdacht net op tijd nog iets te kunnen bestellen..

Want er gaan wat nieuwe producten uitkomen hoor.
Wat wilde je dan nog bestellen? De meeste producten worden nu toch geüpdate. En alle andere producten, als accessoires e.d. kun je ook bij andere webwinkels (vaak voor een lagere prijs) kopen.Leejow(saait) schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:47:
[...]
Net daarom is hij offline gegaan, hahaLeejow(saait) schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:47:
[...]
Verwijderd
Wat zou je willen bestellen dan? Kan je niet beter tot morgen wachten?Leejow(saait) schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:47:
[...]
Dat is wel handigBrm-G schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:48:
Om prijzen te checken kun je nog altijd bij resellers hun site terecht.
Maar wat mij het meest voor de hand liggend lijkt is een MBP of MBA met een Thunderbolt Display te nemen, want dan heb je een soort desktop en een laptop..
Heb al die prijzen niet meer zo goed bijgehouden de laatste tijd blijkt wel; De laatste Mac die ik kocht was ook in 2010
Waar toch nog wel veel mensen een hele tijd geleden over aan het speculeren waren, de iPod Touch 5g?filenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:49:
[...]
Net daarom is hij offline gegaan, haha(tenzij je een ipod wou kopen, dan zit je wel safe voor het moment)
Met 3/4g connectie en een groter scherm?
Hier kom ik eigenlijk net pas weer op maar dit kan wel eens iets zijn wat er gaat komen.
Die 3/4-verbinding mag je trouwens vergeten. Indien het gebeurd staan er binnen de minuut hacks op Cydia om van je 200 dollar iPod Touch een 600 dollar iPhone te maken
[ Voor 66% gewijzigd door filenox op 11-06-2012 17:52 ]
Denk je? Want op dat lijstje van 9to5mac stond anders 1 iPod die in 5 kleuren beschikbaar zou komen en nog wat andere dingetjes..
En de iPhone komt gegarandeerd vandaag niet.. denk ik?
Waarschijnlijk dan zonder bellen, maar het lijkt mij sterk dat die versie er komt. Dat zou teveel lijken op een iPhone.Good Fella schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:52:
Een iPod touch met 3G/4G is toch gewoon een iPhone of zie ik dat verkeerd
Bijna hetzelfde jaGood Fella schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:52:
Die 3/4-verbinding mag je trouwens vergeten. Indien het gebeurd staan er binnen de minuut hacks op Cydia om van je 200 dollar iPod Touch een 600 dollar iPhone te maken
[ Voor 27% gewijzigd door filenox op 11-06-2012 17:53 ]
Nee eigenlijk niet.. Want je kunt er dan alleen mee internetten net zoals de iPad maar dan op pocket formaatGood Fella schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:52:
Scherp hooroohh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:53:
[...]
Waarschijnlijk dan zonder bellen, maar het lijkt mij sterk dat die versie er komt. Dat zou teveel lijken op een iPhone.
Verwijderd
Dat denk ik niet.itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:53:
[...]
En de iPhone komt gegarandeerd vandaag niet.. denk ik?
Dus opzich kan je met een iPad tegen je hoofd aan wel bellen?filenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:54:
Apple weet wat er mogelijk is via Cydia dus wees er maar zeker van dat de iPod Touch 't bij WiFi zal houden
Ja, die heeft inderdaad dezelfde formfactor als de iPhone en iTouch.itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:55:
[...]
Dus opzich kan je met een iPad tegen je hoofd aan wel bellen?
Lijkt me van wel jaitsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:55:
[...]
Dus opzich kan je met een iPad tegen je hoofd aan wel bellen?
Gedurende de WWDC keynote mag dit topic -en UITSLUITEND dit topic- gebruikt worden als kroegtopic. :) Daarna mogen er nieuwe topicstarts bij ons aangemeld worden voor de ongetwijfeld noodzakelijke nieuwe topics. Vanaf morgenochtend (dinsdag 12 juni) gelden hier weer de gebruikelijke regels ;)
Voor (slow)chat is iedereen uiteraard ook welkom in #apple op irc.tweakers.net - Om #apple binnen te gaan, typ: /join #apple