Dan is het nog maar de vraag of Apple vandaag zal scoren met nieuwe producten.Herko_ter_Horst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:57:
Als ik het zo zie, speelt de Apple staff vandaag in het oranje
http://photos.macrumorslive.com/p/2012-06-11/f1339432971.jpg
Ik moet eigenlijk leren... 8 hertentamens komende weken:pZpAz schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:58:
Dit is niet goed voor productiviteit he, moet eigenlijk werken
Damn, die livebog van Engadget is echt wel geniaal
I am the great Cornholio!
Uniciteit schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:58:
[...]
Dan is het nog maar de vraag of Apple vandaag zal scoren met nieuwe producten.
De spanning is te snijden hoor jongens!
Kunnen we misschien afspreken dat we niet 20 posts gaan doen bij elke nieuwe slide?
Kleinere iPhone. Credit card grootte, wel dikker.
http://www.ustream.tv/channel/omt-live
Hun hebben live beelden vanuit de zaal!
Hun hebben live beelden vanuit de zaal!
http://www.ustream.tv/channel/omt-live hier hebben ze een live-stream vanuit San Francisco
edit: lol.. hadden zo te zien.
edit: lol.. hadden zo te zien.
[ Voor 15% gewijzigd door Dannydekr op 11-06-2012 19:01 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Verwijderd
Nee, ik ga der rebel uithangen.filenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:59:
Kunnen we misschien afspreken dat we niet 20 posts gaan doen bij elke nieuwe slide?
"Seriously, I am excited about the new Samsung. Not the phone, the refrigerator."
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
[verwijderd]
[ Voor 86% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:55 ]
In elk geval niet voor mensen die geen 5 posts omhoog kunnen kijken...
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Is gewoon wat gebabbel van OMT, geen Live videostream (meer)
OMT heeft de Livestream weer terug!
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
welke irc client gebruiken jullie. ff eentje downloaden.
Ah, Tim nodigt de hackers uit
400m creditcard gegevens op te halen bij de App Store.
Haha wat een fake gedoe bij omt, geheime bron in de zaal etc.maar je ziet wel elke keer dan Jan David inbelt en live streamt via skype ;-)
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Hier ook een livestream > http://www.ustream.tv/cha...6552120&utm_medium=social
(en nee niet Jan David
)
(en nee niet Jan David
iPad op Engadget.
Leo Laporte op TV.
Koffie op tafel.
En EUR 3000 op de rekening voor een nieuwe Macbook Pro met retina scherm. Kom maar op!
De Apple store is al down :-)
Leo Laporte op TV.
Koffie op tafel.
En EUR 3000 op de rekening voor een nieuwe Macbook Pro met retina scherm. Kom maar op!
De Apple store is al down :-)
Jammer elke keer weer die focus op grote cijfers qua app-verkopen. Kwaliteit wordt niet over gesproken, hoe indrukwekkend de aantallen ook zijn. Ik erger me juist aan de grote hoeveelheid prut/niet relevante apps waar ik doorheen moet zoeken elke keer.
Gemiddelde uitbetaling per gedownloade app = 11 cent.
[ Voor 12% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 11-06-2012 19:08 ]
Geluid loopt niet echt lekker op de livestream
Gek he. Zit gewoon via een 3G verbinding.Conscience NL schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:07:
Geluid loopt niet echt lekker op de livestream
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Om gelijk het goede kanaal in te komen via de webchat van tweakers.net ga je naar http://irc.tweakers.net/appleWhieee schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:03:
[modbreak]
Jullie zijn ook van harte welkom in #apple op irc.tweakers.net
[/modbreak]
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Goede stream met goed geluid!iMick schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:06:
Hier ook een livestream > http://www.ustream.tv/cha...6552120&utm_medium=social
(en nee niet Jan David)
I am the great Cornholio!
Tuurlijk Apple, iemand is blind maar door zijn iPhone kan hij door het bos wandelen! 
Kan Siri ook vertellen waar een boom staat, een valkuil en een moordenaar in de bosjes?
Kan Siri ook vertellen waar een boom staat, een valkuil en een moordenaar in de bosjes?
An a day keeps the doctor away.
No shit Sherlock
Ik gebruik deze stream trouwens http://www.ustream.tv/cha...6552120&utm_medium=social
Verwijderd
Die is hier daarnet ook al voorbijgekomen. Maar vind die van OMT toch beterfilenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:09:
[...]
No shit Sherlock
Ik gebruik deze stream trouwens http://www.ustream.tv/cha...6552120&utm_medium=social
Nice, ben benieuwd wat er aangekondigd gaat worden.
Wel leuk die live stream, maar kwaliteit is een beetje jammer...
Wel leuk die live stream, maar kwaliteit is een beetje jammer...
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Verwijderd
iPad in 3e wereldland... ben ik de enige die eten en drinken belangrijker zou vinden dan een gadget met een appeltje op? (wel een tof gadget, daar niet van hoor
)
Daar gaan we nu écht geen discussie over houden
Niet alle derdewereldlanden hebben een voedselprobleem. En zonder onderwijs en technologie zal het welvaartsniveau ook niet toenemen...Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:11:
iPad in 3e wereldland... ben ik de enige die eten en drinken belangrijker zou vinden dan een gadget met een appeltje op? (wel een tof gadget, daar niet van hoor)
dat bekijk je verkeerd. 3e wereld heeft niet alleen met eten te maken maar ook met kennisVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:11:
iPad in 3e wereldland... ben ik de enige die eten en drinken belangrijker zou vinden dan een gadget met een appeltje op? (wel een tof gadget, daar niet van hoor)
Ik zou het doen!
theverge liveblog op macbook (20" extern scherm)
livestream+macrumors+engadget liveblog op PC
Frankrijk - Engeland (1-1) op mn TV
Alles op een rijtje
livestream+macrumors+engadget liveblog op PC
Frankrijk - Engeland (1-1) op mn TV
Alles op een rijtje
Snappen ze niet dat we niet op dit filmpje zitten te wachten: hardware en software willen we!!
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Van mij mogen ze deze 'ethisch verantwoorde' propaganda skippen, gewoon rechtstreeks over naar de nieuwe producten.
Verwijderd
Ze moeten hun tijd toch gevuld krijgen, die WWDC'ers hebben toch voor iets betaald?Rob schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:14:
Snappen ze niet dat we niet op dit filmpje zitten te wachten: hardware en software willen we!!
1600 euro ja.. dan moeten ze toch wel wat krijgenVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:14:
[...]
Ze moeten hun tijd toch gevuld krijgen, die WWDC'ers hebben toch voor iets betaald?
Filmpje klaar
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Die is al offline sinds 15uVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:15:
we kunnen nieuwe producten verwachten apple store is down
HIj is al een aantal uur offline, zal pas na de keynote weer online komen!Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:15:
JohVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:15:
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:15:

Inmiddels al 3 uur
Nieuwe Notebooks
Eerst MBA
Ivy Bridge
Verwijderd
Op de slide stond gewoon Macbook. Maar er zijn natuurlijk meerdere MacBooks: Macbook Pro, Macbook Air
Halloooo.. Gaan we nu echt alles kopieren wat er in de keynote wordt gezegd?
526 GB Flash
USB 3, te verwachten met Ivy
Zijn die schermen nu niet meer breedbeeld?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
WOW! Plots, de specs van de MacBook Air op het scherm.
USB 3, 512GB SSD, AWESOME!
USB 3, 512GB SSD, AWESOME!
An a day keeps the doctor away.
Als ze de iPod classic nou van SSD zouden voorzien.
Thunderbolt zit er ook gewoon nog op.
Inderdaad, het is maar een computer. Of toch een religie?Jackson6 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:19:
Klappen voor USB3, ik vind het echt wat overdreven hoor..
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:19:
Apple en USB3? Waar is Thunderbolt?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
MBA Vanaf vandaag te koop
Let op:
Gedurende de WWDC keynote mag dit topic -en UITSLUITEND dit topic- gebruikt worden als kroegtopic. :) Daarna mogen er nieuwe topicstarts bij ons aangemeld worden voor de ongetwijfeld noodzakelijke nieuwe topics. Vanaf morgenochtend (dinsdag 12 juni) gelden hier weer de gebruikelijke regels ;)
Voor (slow)chat is iedereen uiteraard ook welkom in #apple op irc.tweakers.net - Om #apple binnen te gaan, typ: /join #apple
Gedurende de WWDC keynote mag dit topic -en UITSLUITEND dit topic- gebruikt worden als kroegtopic. :) Daarna mogen er nieuwe topicstarts bij ons aangemeld worden voor de ongetwijfeld noodzakelijke nieuwe topics. Vanaf morgenochtend (dinsdag 12 juni) gelden hier weer de gebruikelijke regels ;)
Voor (slow)chat is iedereen uiteraard ook welkom in #apple op irc.tweakers.net - Om #apple binnen te gaan, typ: /join #apple