An a day keeps the doctor away.
Ik had dat altijd begrepen als: Nederlandse taal. Maar misschien is het wel gewoon lokale ondersteuning in het Engelsme_mrtn schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:22:
Was toch allang bekend dat Siri pas eind 2012/begin 2013 in aanmerking kwam voor Nederlandse ondersteuning?
Ik heb toch ook al een NL versie van Siri op mijn iphone 4 ?robbinonline schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:22:
OMG, bijna elke taal is nu ondersteund behalve Nederlands.
Idd. Dat is vanuit Apple al een keer bekend gemaakt.me_mrtn schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:22:
Was toch allang bekend dat Siri pas eind 2012/begin 2013 in aanmerking kwam voor Nederlandse ondersteuning?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Omdat je met teveel afwijkende en wisselende hardware zit. Simpel als dat. Daarnaast is juist een verscheidenheid aan drivers hetgeen waar Windows keihard in faalt omdat er teveel is. Juist het mooie aan OSXVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:20:
[...]
De Google Nexus eigenaren hebben anders ook een poos moeten wachten.
Verder heeft het niets met fabrikanten te maken. De upgrade van Windows XP naar Windows 7 op een HP notebook ging prima zonder dat HP ook maar iets heeft moeten doen. Enkel de fabrikant van de netwerkkaart heeft een update uit moeten brengen. Waarom heeft Android niet een systeem als dit?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Klerelijers zijn het.D-TECH schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:23:
Geen siri voor iPad 2? Godnondeju...
Had je anders verwacht? Dat is een strategie die ze al heel wat evoluties van producten hebben gedaan
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
O ja. Talking about de beurs, ben benieuwd of Apple vandaag of morgen weer zakt, is bijna altijd na keynotes.Smultie schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:23:
[...]
Je weet wel, dat superbedrijf met die geweldige beursgang vorige maand!
[ Voor 3% gewijzigd door Dancing_Animal op 11-06-2012 20:25 ]
Wen er maar aan. Je kan zeggen wat je wilt over Android, maar daar kun het zelf er nog opzetten...
/me zAo rent weg
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ze zeiden: the new iPadDonstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:24:
Waar stond het dat Siri iPad3 only wordt?
We're bringing Siri to the new iPad.Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:24:
Waar stond het dat Siri iPad3 only wordt?
Dat zeiden ze ook over mijn Spotify, maar ik krijg elke keer als ik het opstart wel meldingen of ik het wil verbinden met Facebook. (en nee dat wil ik niet. )me_mrtn schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:25:
Als je geen social media in je iOS wilt, log je niet in. Simpel en heb je er ook geen last van.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
inderdaad niet tof, zeker omdat het nog een relatief "nieuwe" tablet is. Dat je een iPhone 3GS/4 iPad 1 niet ondersteund kan ik inkomen maar geen iPad 2...
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Ga je nu Apple met een knakenbedrijf als Spotify vergelijken?zynex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:26:
[...]
Dat zeiden ze ook over mijn Spotify, maar ik krijg elke keer als ik het opstart wel meldingen of ik het wil verbinden met Facebook. (en nee dat wil ik niet. )
Toen Siri uit was, is iPhone 4 ook niet ondersteund.Underworld schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:26:
[...]
inderdaad niet tof, zeker omdat het nog een relatief "nieuwe" tablet is. Dat je een iPhone 3GS/4 iPad 1 niet ondersteund kan ik inkomen maar geen iPad 2...
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Had je kunnen zien aankomen. De Iphone 4 had toch ook geen ondersteuning.Underworld schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:26:
[...]
[ Voor 82% gewijzigd door Dancing_Animal op 11-06-2012 20:28 ]
Heeft te maken met de hardware.Underworld schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:26:
[...]
Siri heeft bepaalde hardware ondersteuning nodig. (A5)
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ja, ik zie het wel weer aankomen dat ik 30x op nee moet klikken, maar de ervaring zal het leren. (Dat doen ze ook met Icloud en dat wil ook helemaal niet gebruiken. )me_mrtn schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:27:
[...]
Ga je nu Apple met een knakenbedrijf als Spotify vergelijken?
[ Voor 11% gewijzigd door zynex op 11-06-2012 20:29 ]

Dit is wel nice gedaan.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Over "Cellular", geen idee wat voor FaceTime de minimum vereiste snelheid is. Maar niet alleen 4G topspeeds lijkt me, anders hadden ze dat wel gezegd. Als het een beetje dynamisch kan schalen qua resolutie, kan het zelfs op 2G.HardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:28:
FaceTime over 3G? Of alleen 4G?
[ Voor 40% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 11-06-2012 20:32 ]
Cellular, is afaik ook 3GHardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:28:
FaceTime over 3G? Of alleen 4G?
Dat is bij Twitter het geval niet en dat zal hier ook niet zo zijn.zynex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:28:
[...]
Ja, ik zie het wel weer aankomen dat ik 30x op nee moet klikken, maar de ervaring zal het leren. (Dat doen ze ook met Icloud en dat wil ook helemaal niet gebruiken. )
was beter geweest als je de rest van je contacten (die dus niet in je favorites staan) kunt blokkeren/weigeren, zodat ze automatisch de melding krijgen dat toestel is uitgeschakeld. Nu gaat ie alsnog over.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kijk dat is wel handig, maar ze hebben nog steeds niks aan de prijs gedaan.Rivanov schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:31:
Nieuwe AirPort Express.
http://www.appleinsider.c...ures_dual_band_wi_fi.html
Zo erg is de prijs toch niet ?zynex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:32:
[...]
Kijk dat is wel handig, maar ze hebben nog steeds niks aan de prijs gedaan.

Ik ook niet, Absoluut niet zelfsMiki schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:33:
Tot nu toe kan ik niet echt warm worden van iOS6...
Ik dacht al langer aan een HTC One X maar na het zien van iOS6.0 ben ik misschien wel overgehaald.
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 11-06-2012 20:34 ]
Had je kunnen zien aankomen. De Iphone 4 had toch ook geen ondersteuning.Underworld schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:26:
[...]
Helemaal mee eens, maar toen was Siri nog nieuw, nu is het er al een tijd...zynex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:27:
[...]
Had je kunnen zien aankomen. De Iphone 4 had toch ook geen ondersteuning.
Dat is echt bullshit, youtube maar eens naar Siri op een iPhone 4, die deed het in het begin al heel goed ondanks de A4 chip.Osxy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:28:
[...]
Heeft te maken met de hardware.
Siri heeft bepaalde hardware ondersteuning nodig. (A5)
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Nee opzich niet, maar voor mijn gebruik wel en dat is enkel het ding aan de stereoinstallatie hangen. Mijn printer heeft namelijk een ingebouwde print server. Het streamen gebruik ik waarschijnlijk 30/40minuten in een week dus dan is het eigenlijk alleen een dure gadget.
Ik zou het doen!
Verwijderd
Zit dat al niet vaak in apps ingebakken?rammes schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:34:
pull to refresh eindelijk
niet in de apps van apple
Ik zou het doen!
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Totdat je batterij het begeeft - daar sta je danrazorhead schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:34:
passbook, nicehoef je niet meer met al je membercards te slepen
nee dat hebben ze een paar keer gedaan maar doen ze niet meer, dat schept te veel verwachtingen
Ik zou het doen!
Ja vind alleen nog maar eens bedrijven in Nederland die het accepteren.razorhead schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:34:
passbook, nicehoef je niet meer met al je membercards te slepen
Vliegen met een QR code is ook heel normaal in de USA maar als ik dan vanuit Nederland vertrek kijken ze me maar raar aan.
Ja, leden kaarten heb je hier veel minder. Misschien AH bonus kaart en je Pathe unlimited kaart?kmf schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:35:
weet niet zo wat je met passbook moet. Zal wel amerikaans zijn...
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
zal niet komen....pas in oktober, net zoals vorig jaar op de laatste keynote van steve jobs
Dat is met elke functie op je gsmR3M1 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:35:
[...]
Totdat je batterij het begeeft - daar sta je dan

39
Inderdaad. De meeste dingen die nu zijn toegevoegd in IOS6 zijn alleen handig voor Amerikanen.Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:36:
[...]
Ja vind alleen nog maar eens bedrijven in Nederland die het accepteren.
Vliegen met een QR code is ook heel normaal in de USA maar als ik dan vanuit Nederland vertrek kijken ze me maar raar aan.
Komt wel dichterbij: op Dusseldorf kon ik met een barcode op m'n iPhone inchecken.Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:36:
[...]
Fanboy? Stel hij zou er komen. En dat verwacht ik niet. Dan bestel jij hem al zonder dat je weet wat het is?
Verwijderd
Bij de Pathé bioscoop kan je met QR codes je bioskaartjes afhalen. Dus hier is zeker al wel een markt voor.Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:36:
[...]
Ooh dan komt het er hier ook aan idd, op schiphol geloven ze er nog niet inHerko_ter_Horst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:37:
[...]
Komt wel dichterbij: op Dusseldorf kon ik met een barcode op m'n iPhone inchecken.

Precies, plenty vliegmaatschappijen waar je al kan inchecken met QRHerko_ter_Horst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:37:
[...]
Komt wel dichterbij: op Dusseldorf kon ik met een barcode op m'n iPhone inchecken.
39
Weet ik, hopen mag altijd toch?alwaysleft schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:36:
[...]
zal niet komen....pas in oktober, net zoals vorig jaar op de laatste keynote van steve jobs
alwaysleft schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:36:
[...]

Is ook afhankelijk van de maatschappij, lijkt me.Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:37:
[...]
Ooh dan komt het er hier ook aan idd, op schiphol geloven ze er nog niet in
Dit doe ik ook altijd. Dus hopelijk werkt Pathe snel hierin mee. Lijkt me ideaal.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:37:
[...]
Bij de Pathé bioscoop kan je met QR codes je bioskaartjes afhalen. Dus hier is zeker al wel een markt voor.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Op schiphol kun je ook inchecken met je QRDonstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:37:
[...]
Ooh dan komt het er hier ook aan idd, op schiphol geloven ze er nog niet in
39
Ok misschien is het een beetje grootspraak.zynex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:37:
[...]
Fanboy? Stel hij zou er komen. En dat verwacht ik niet. Dan bestel jij hem al zonder dat je weet wat het is?
Op Schiphol ook gewoon hoor. Inchecken op KLM.com en boarden met QR-code op m'n iPhone.Herko_ter_Horst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:37:
[...]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Gedurende de WWDC keynote mag dit topic -en UITSLUITEND dit topic- gebruikt worden als kroegtopic. :) Daarna mogen er nieuwe topicstarts bij ons aangemeld worden voor de ongetwijfeld noodzakelijke nieuwe topics. Vanaf morgenochtend (dinsdag 12 juni) gelden hier weer de gebruikelijke regels ;)
Voor (slow)chat is iedereen uiteraard ook welkom in #apple op irc.tweakers.net - Om #apple binnen te gaan, typ: /join #apple