An a day keeps the doctor away.
Ben benieuwd hoe ze die gaan onderhouden. Net als Google met auto's rond gaan rijden?t1mmy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:39:
Here it is, nieuwe maps.
Beam locaties. Tim Scott me up beamy.
[ Voor 7% gewijzigd door Dancing_Animal op 11-06-2012 20:41 ]
Ik zou het doen!
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Volgens mij hebbben ze ook gewoon een of andere bedrijf overgenomen. Dat had ik laatst gelezen in ieder geval. Beetje overdreven uitspraak dus.
Iets mindblowing zoals die nieuwe Macbook Pro 15"
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jeeeuj.. Nog meer amerikaanse zooi er in, maar wel google maps functionaliteit er uit. Leuk als je een nummer van een winkel in bijvoorbeeld Maastricht moet hebben.
Verwijderd
Mac Mini krijgt waarschijnlijk wel nog een update.Didyoumeetmax? schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:42:
Nieuwe Mac Mini of iMac lijkt me nog wel leuk.
Stil geüpdatet lijkt me, je kan niet met het vlagschip de iMac achterblijven met vorige generatie hardware.Didyoumeetmax? schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:42:
Nieuwe Mac Mini of iMac lijkt me nog wel leuk.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Dikke flauwekul. Dan snap je het gewoon niet.Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:42:
Zou iOS6.0 alleen in de v.s. uitkomen? Ik zie tot nu toe alleen maar functies die je daar kunt gebruiken.
Ja, maar zal vast wel uit te schakelen zijn.HardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:42:
Wacht even... Dat tracking system; De buren kunnen dus met iOS 6 zien dat ik op de A28 rij...? (Ookal is het anoniem, ik wil even weten of dit waar is)
[ Voor 13% gewijzigd door stfn345 op 11-06-2012 20:44 ]
Ja en pas vanaf iOS 7 weer in de rest van de wereldDonstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:42:
Zou iOS6.0 alleen in de v.s. uitkomen? Ik zie tot nu toe alleen maar functies die je daar kunt gebruiken.

Tomorrow: Apple koopt TomTom en Navigon.Vapid schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:42:
Dit is gelijk de doodsteek voor alle navigatie ontwikkelaars zoals TomTom en Navigon!
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ja ik wil ook nog wel iets dat waar we het nog lang over zullen hebben. Van mijn part iPhone mini's in alle kleunren van de regenboog. Collect them all.filenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:41:
[...]
Iets mindblowing zoals die nieuwe Macbook Pro 15"
Als het Anoniem is kunnen ze dus niet zien dat JIJ op de A28 rijd.HardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:42:
Wacht even... Dat tracking system; De buren kunnen dus met iOS 6 zien dat ik op de A28 rij...? (Ookal is het anoniem, ik wil even weten of dit waar is)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Behalve in het buitenland. Google Maps krijgt offline maps, hopelijk kan deze nieuwe maps dat ook.Vapid schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:42:
Dit is gelijk de doodsteek voor alle navigatie ontwikkelaars zoals TomTom en Navigon!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dat is onzin. Zij blijven ook gewoon apps ontwikkelen. Googles turn by turn is toch ook al een tijd beschikbaar, maar Navigon doet het nog steeds erg goed. Navigon moet het vooral hebben van gps. Navigon slaat namelijk alle maps lokaal op en dat is in het buitenland nogal handig ivm roaming kosten. Ik heb hier nog niets gelezen over caching. Dus ik neem aan dat je alles laad via 3g.Vapid schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:42:
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Jony Ive designt ze.Fiber schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:44:
Bij wie koopt Apple de kaarten of maken ze die zelf...?
openstreetmapsFiber schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:44:
Bij wie koopt Apple de kaarten of maken ze die zelf...?
Foxconn medewerkers tekenen ze dag en nacht
Verwijderd
Jazeker.Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:45:
Dat niet ingekleurde 3d zit al even op Android toch?
Zijn die al compleet en up-to-date dan...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Maar wel mooie toevoegingen!D-TECH schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:46:
iOS 6 niet echt innovatief...
39
http://www.beyonav.com/openstreetmaps-growth-accelerates
Nee, maar als nog; Mijn iPhone zal dus wel de hele rit in de gaten houden.Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:43:
[...]
Als het Anoniem is kunnen ze dus niet zien dat JIJ op de A28 rijd.
Voor de paar keer 2 jaar terug dat ik het moest gebruiken (maleisie en hong kong) was OSM meer up to date dan Google maps.
Dan zet je het uit ... zal er vast in zitten..HardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:47:
[...]
Nee, maar als nog; Mijn iPhone zal dus wel de hele rit in de gaten houden.
Verwijderd
omdat jouw toestel geen siri heeft?D-TECH schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:46:
iOS 6 niet echt innovatief...
tja ben het met je eens maar ook niet, er zijn genoeg nieuwe features, niet dat ik er veel mee ga doen:)
siri niet in nederlands is geen probleem, als ze maar de locatie zoekopties van NL hebben toegevoegd..
openen apps met siri is wel grappig maar tijdwinst is er niet, gewoon andere manier van openen:)
Met wie Apple dus precies samenwerkt voor deze nieuwe dienst is nog even onduidelijk.
Tom Tom dus.
dat zit er nu al in... settings->location->system->traffic uitzetten....HardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:47:
[...]
Nee, maar als nog; Mijn iPhone zal dus wel de hele rit in de gaten houden.
Verwijderd
Google heeft hetzelfde probleem hoorfilenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:47:
Siri zal leuk gaan klinken bij turn to turn navigation als er geen NL-ondersteuning is..
Maar het werkt, het klinkt alleen niet zo mooi.
Inderdaad. Knuppels.D-TECH schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:48:
Internationalisatie is niet echt top bij apple...
Waaruit concludeer je dat?naarden 4ever schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:48:
Er gingen geruchten dat Apple samenwerkt met Tom Tom voor deze nieuwe Maps maar hier wordt niet over gesproken.
Met wie Apple dus precies samenwerkt voor deze nieuwe dienst is nog even onduidelijk.
Tom Tom dus.
Zelfs Sony doet het beter. Dat zegt een heleboel
Verwijderd
multi apple account support.
multi user support op ipads?
[ Voor 87% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:55 ]
Wilde gok. Daarnaast, met wie moeten ze anders samenwerken? Mio?
Zou wel kunnen trouwens, Apple is altijd al een beetje alternatief. Maar met Tom Tom hebben ze wel meteen een goede kaartenmaker te pakken.
Nee, iOS6 komt zonder ringtonesFiber schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:49:
Kun je al een Frank de Boer stemmetje bestellen?
39
Verwijderd
Zegt een heleboel over jou ja, doeiD-TECH schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:50:
[...]
Zelfs Sony doet het beter. Dat zegt een heleboel

Verwijderd
ML kwam in JuliBrm-G schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:51:
Release dates van iOS 6 en ML?
iOS6 this fallBrm-G schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:51:
ML July
iOS6 = fallBrm-G schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:51:
ML = next month
iOS 6 "this fall" dus oktober / november en ML volgende maand (denk halverwege juli).Brm-G schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:51:
Ik bedoel voor de navigatie.....

Dat wordt er dus 1tje scoren voor 100euro voor de vrouw, als iedereen ze gaat dumpen.PBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:50:
iPad1 dus niet ondersteund
ML - Juli, GM vandaagBrm-G schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:51:
iOS 6 - Herfst, beta vandaag.
Zeker. Ik hoop alleen dat het niet is om mensen toch te pushen een snellere telefoon te kopen...naarden 4ever schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:51:
Ondersteuning voor iPhone 3GS en nieuwe, de iPad 2 en 3, en de iPod 4e generatie. Knap dat ze de 3GS nog steeds vasthouden...
Gedurende de WWDC keynote mag dit topic -en UITSLUITEND dit topic- gebruikt worden als kroegtopic. :) Daarna mogen er nieuwe topicstarts bij ons aangemeld worden voor de ongetwijfeld noodzakelijke nieuwe topics. Vanaf morgenochtend (dinsdag 12 juni) gelden hier weer de gebruikelijke regels ;)
Voor (slow)chat is iedereen uiteraard ook welkom in #apple op irc.tweakers.net - Om #apple binnen te gaan, typ: /join #apple