die veranderd dus niet meer en kun je gerust installeren begrijp ik dat goed?Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:09:
Toppertje vandaag de GM. TimeMachine was al bezig met een backup
Ik zou het doen!
die veranderd dus niet meer en kun je gerust installeren begrijp ik dat goed?Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:09:
Toppertje vandaag de GM. TimeMachine was al bezig met een backup
Ik zou het doen!
Wat is dit dan?Pardon. Al die dierennamen ook... leeuw, luipaard...HardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:10:
[...]
Snow Leopard was natuurlijk de mooiste.
[ Voor 13% gewijzigd door Dancing_Animal op 11-06-2012 20:11 ]
Dusongeveer 16 euro voor een nieuw OS, netjes!PBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:09:
[...]
19,99dollar, Lion was 29,99 dollar (in Nederland overigens 23,99)
An a day keeps the doctor away.
39
Hij had het over near final version, dat is meestal de GM en dat verschild niet. Of er moeten ineens ernstige bugs gevonden worden.rammes schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:10:
[...]
die veranderd dus niet meer en kun je gerust installeren begrijp ik dat goed?
Het is nog geen GM.rammes schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:10:
[...]
die veranderd dus niet meer en kun je gerust installeren begrijp ik dat goed?
[ Voor 34% gewijzigd door Osxy op 11-06-2012 20:12 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
nieuw os, nou nouHardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:10:
[...]
Dusongeveer 16 euro voor een nieuw OS, netjes!
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Een cougar / poemaDancing_Animal schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:10:
[...]
Wat is dit dan?Pardon. Al die dierennamen ook... leeuw, luipaard...
voor 19 euro ga je toch niet illegaal downloaden
Nee.zAo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:11:
Zou display mirroring ook van iOS > Mountain Lion werken?
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Daar doen ze het voor
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Nieuwe Mac Pro? Die zie ik daar niet staan hoor. Dat zijn gewoon de huidige specs (sinds 2010).Fietsbel schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:11:
nondeju, de nieuwe mac pro is weer ouderwets duur http://www.apple.com/macpro/
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Apple heeft het ook niet zo met Android.Miki schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:13:
Apple is wel behoorlijk bezig om Android bij de knieën af te zagen. Eerst het overzicht Android versies en daarna customer statisfaction.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
i stand correctedHerko_ter_Horst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:13:
[...]
Nieuwe Mac Pro? Die zie ik daar niet staan hoor. Dat zijn gewoon de huidige specs (sinds 2010).
39
En terecht. Vernietigen die hap.Miki schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:13:
Apple is wel behoorlijk bezig om Android bij de knieën af te zagen. Eerst het overzicht Android versies en daarna customer statisfaction.
Verwijderd
Dat vind ik ook het spijtige. Ik zit helemaal niet op die sociale integratie te wachten... Ik heb wel een Twitter-client, maar ik vind niet dat dat in het OS ingebakken hoeft te zijn.Dancing_Animal schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:13:
Krijgen we die social troep, bah. Tegenwoordig zie je hele schoolpleinen social doen door naar hun scherm te staren en niet met elkaar te praten![]()
Dat was me wel bekend, ik volg trouw ieder Apple event ondanks mijn avatar(bezit ook een MBP). Alleen het lijkt wel erg de nadruk te liggen op vergelijken van statistieken.Conscience NL schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:13:
[...]
Apple heeft het ook niet zo met Android.
Twitter zit er al een tijdje in, staat gewoon standaard uit, heb je geen last van.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:14:
[...]
Dat vind ik ook het spijtige. Ik zit helemaal niet op die sociale integratie te wachten... Ik heb wel een Twitter-client, maar ik vind niet dat dat in het OS ingebakken hoeft te zijn.
Ik hoop voor jou toch niet NederlandHardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:15:
Siri houdt van sport; OMG!
Iedere dag de scores van het EK opvragen
In de US ja.HardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:15:
En de iPad....Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:15:
Die Siri blijft me toch verbazen. Jammer dat ze niet naar OSX komt
Het is gewoon fanboys pleasen. Beetje jammer maar ja het scoort welMiki schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:15:
[...]
Dat was me wel bekend, ik volg trouw ieder Apple event ondanks mijn avatar(bezit ook een MBP). Alleen het lijkt wel erg de nadruk te liggen op vergelijken van statistieken.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kwestie van tijd lijkt meVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:15:
Die Siri blijft me toch verbazen. Jammer dat ze niet naar OSX komt
Als iOS 6 uit is, is het EK al afgelopenHardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:15:
Haha
Is het dan ook niet enorm zonde dat na al het werk dat Google in ICS heeft gestoken het maar op 5% van de apparaten is geïnstalleerd?Miki schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:15:
[...]
Dat was me wel bekend, ik volg trouw ieder Apple event ondanks mijn avatar(bezit ook een MBP). Alleen het lijkt wel erg de nadruk te liggen op vergelijken van statistieken.
Is er een Siri SDK aangekondigd dan?Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:17:
Siri SDK is wel gaaf, kunnen developers er mee aan de slag.
jepSYQ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:17:
macbook pro 13 nog steeds met brakke reso?
yups, dat snap ik echt niet, 1280 x 700 , komop...SYQ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:17:
39
Wie weet een stille update, uitgelekte productnummers lijken me niet uit de lucht gegrepen aangezien de rest ook klopte..Saven schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:16:
valt me beetje tegen dat er geen nieuwe imac of mac pro komt zeg![]()
helaas welSYQ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:17:
Verwijderd
Dat ligt niet aan Google maar aan de telefoonfabrikanten heVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:17:
[...]
Is het dan ook niet enorm zonde dat na al het werk dat Google in ICS heeft gestoken het maar op 5% van de apparaten is geïnstalleerd?
Klopt...met hun skinsVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:18:
[...]
Dat ligt niet aan Google maar aan de telefoonfabrikanten he
Dat ligt aan de fabrikanten van de toestellen... Google doet het zelf heel erg netjes met updates naar ICS.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:17:
[...]
Is het dan ook niet enorm zonde dat na al het werk dat Google in ICS heeft gestoken het maar op 5% van de apparaten is geïnstalleerd?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
alleen iin the usaHardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:18:
Wel erg Nice, je kan nu vragen wat er in de bios draait.
Voortzetting van wat al zichtbaar werd op de keynote van the new iPad.
Yups, in europa heb je nog geen fluit aan Siri
39
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
dat gaat niet komen, daar zijn wij met 19 miljoen ( met vlamingen) niet interessant genoeg voorDannyBevers schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:19:
Yeah! Siri kan voortaan ook apps laten starten, nu nog nederlandse ondersteuning
De Google Nexus eigenaren hebben anders ook een poos moeten wachten.Touchdomex schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:18:
[...]
Dat ligt aan de fabrikanten van de toestellen... Google doet het zelf heel erg netjes met updates naar ICS.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Haha, geniaal!Dancing_Animal schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:20:
Wow. Automerken met siriknoppen!
I am the great Cornholio!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq