"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Verwijderd
Kan toch al langer met Chrome?D-TECH schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:56:
Prachtig eco-system, tabs worden geschrynchoniseerd!
Safari wordt gewoon een Chrome-kloon
Ff kijken hoe die nieuwe Macbook t doet
Was er niet gezegd dat de next gen MBP met Lion zou shippen?Herko_ter_Horst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:56:
[...]
Gekoppeld aan de nieuwe hardware lijkt me dit best waarschijnlijk, ja.
Ok, dat is mooijelle. schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:52:
[...]
Betwijfel het. De glare op de glossy uitvoering zou namelijk met 70% gereduceerd zijn.
USB 3, HDMI, retina. Meer kon ik niet wensen
Alleen SSD en Ram zijn nu gesoldeerd zeker? Dat is het enige minpunt dan.
Waar woon je, San Francisco?itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:57:
Morgen maar is ff naar de stad dan..
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Jup!jelle. schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:57:
[...]
Was er niet gezegd dat de next gen MBP met Lion zou shippen?

Je woont in Amsterdam? 't Is nog maar de vraag of de APRs die nieuwe MBP al hebben. Ik weet eigenlijk niet of die altijd ook op dezelfde dag toegang krijgen tot de nieuwste modellen.itsFuzeh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:57:
Morgen maar is ff naar de stad dan..
Vaak 1 dagje later, dus woensdag liggen ze er wss wel (sowieso in Xando Enschede)Herko_ter_Horst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:58:
[...]
Je woont in Amsterdam? 't Is nog maar de vraag of de APRs die nieuwe MBP al hebben. Ik weet eigenlijk niet of die altijd ook op dezelfde dag toegang krijgen tot de nieuwste modellen.
Heb gehoord eind deze weekHerko_ter_Horst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:58:
[...]
Je woont in Amsterdam? 't Is nog maar de vraag of de APRs die nieuwe MBP al hebben. Ik weet eigenlijk niet of die altijd ook op dezelfde dag toegang krijgen tot de nieuwste modellen.
In het verleden is dat wel geweest als ik me het goed herinner. Maar dat waren dan ook niet zo'n grote updates als nu.Herko_ter_Horst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:58:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat maakt toch niks uit? Verschepen moet toch gebeuren...jelle. schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:59:
[...]
In het verleden is dat wel geweest als ik me het goed herinner. Maar dat waren dan ook niet zo'n grote updates als nu.
Als die niet gelijk leverbaar was in Europa, dan had Apple dat wel gezegd. Dat deden ze niet, dus gelijk beschikbaar gok ik in de online apple store. Dan heb je hem donderdagjelle. schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:59:
[...]
In het verleden is dat wel geweest als ik me het goed herinner. Maar dat waren dan ook niet zo'n grote updates als nu.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Vreemdfilenox schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:00:
Mmmm zelfs toen hij zichzelf versprak werkte de dictation nog goed
I'll do what I can, but expect very little.
Zeker! "will backup while sleeping"Conscience NL schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:00:
Power Nap ziet er interessant uit
oh, Power Nap dus alleen op Macbook Air 2nd ten en de nieuwe Retina MBA...
[ Voor 16% gewijzigd door Tourniquet op 11-06-2012 20:03 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
is al bevestigd dat ze dat wel gaan doen.Fiber schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:00:
Kan me niet voorstellen dat ze de nieuwe Pro met het 'oude' OS gaan shippen...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ping is dood.TlighT schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:01:
Geen Ping integratie?
Tesla M3LR '21

//Thapous
Werd kennelijk gezegd op de keynote. Staat in ieder geval in de liveblog van macrumors.com
Is niet de eerste keer.
In verleden werden nieuwe macs geshipped met een custom build van de huidige OS.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Is net gezegd in de presentatie.
Edit: Aangepaste Lion versie idd.
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 11-06-2012 20:04 ]
You are joking right?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, schijnt dat het een klein zwart kastje gaat worden met een Apple logo erop, HDMI, optical out en te bedienen met een Apple Remote.
Neuh, ben niet zo op de hoogte mbt Apple. Maar het is me duidelijk, thnx
//Thapous
Oh mijn god een AppleTV eindelijk! Ik verwacht een soort van zwart kastje met een aluminium afstandsbediening erbij.
Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II
Hair Force Onet1mmy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:04:
Wat was het game center account waarom ze lachen?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Het gaat inderdaad best snel hier. Was 5 minuten weg: 104 reactiesHardCoreGamer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:05:
LOL!
"Er zijn 356 reacties geplaatst"
Spammers!
ja want dat is de 3e gen.me_mrtn schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:05:
Ik ben alleen wel benieuwd naar wat nu precies 2nd gen Air is, geldt mid 2011 daar ook?
39
Da's geen first gen toch? Ja dus.me_mrtn schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:05:
Ik ben alleen wel benieuwd naar wat nu precies 2nd gen Air is, geldt mid 2011 daar ook?
Voor de rest, geweldige update en die MacBook, dat wordt een must buy!
An a day keeps the doctor away.
Ow, nou is het wel minder grappig, met de overbelichting op de stream dacht ik dat er gehint werd op "the stig".

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
ja mag hopen echt full screen, hoeveel apps er op ipad naar apple tv niet full screen gaan is om te huilen.PBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:07:
Go Full Screen on Any Monitor zag ik staan tussen het lijstje
Dat was mijn punt, ik zou niet weten wat er zo anders aan zou zijn.Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:07:
Waarom kan dat PowerNap wel op een oude Air en niet op een MBP uit 2011? Lijkt me vreemd.
Warmteafvoer waarschijnlijk.Donstil schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:07:
Waarom kan dat PowerNap wel op een oude Air en niet op een MBP uit 2011? Lijkt me vreemd.
I am the great Cornholio!
Ik zou het doen!
Geen GM, near GM.PBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:08:
GM vandaag dus, release volgende maand
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Edit: Near Final
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 11-06-2012 20:10 ]
Gedurende de WWDC keynote mag dit topic -en UITSLUITEND dit topic- gebruikt worden als kroegtopic. :) Daarna mogen er nieuwe topicstarts bij ons aangemeld worden voor de ongetwijfeld noodzakelijke nieuwe topics. Vanaf morgenochtend (dinsdag 12 juni) gelden hier weer de gebruikelijke regels ;)
Voor (slow)chat is iedereen uiteraard ook welkom in #apple op irc.tweakers.net - Om #apple binnen te gaan, typ: /join #apple