Ethernet wordt waarschijnlijk opgevangen met usb 3.0 of thunderbolt device...
2199? Dat wordt bestellen
, iemand een 13'' 2011 Air kopen
?
Ook vanaf vandaag te koop
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd
en wat zei ik 80 post terug 2199!
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 19:45 ]
Zeer netjes - run op de Apple store - dont be late!
* Fiber boekt vakantie naar de USA...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Is al getoond een Thunderbolt gigabit adapter.EnderQ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:43:
Ethernet wordt waarschijnlijk opgevangen met usb 3.0 of thunderbolt device...
wie wilt er een 13" MBA kopen! Shut up and take my money!
8% studentenkorting tikt lekker aan op die manier.
[ Voor 32% gewijzigd door SquareOne op 11-06-2012 19:44 ]
dat vind ik inderdaad complete onzin.. die resolutie moet omhoog
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
in amerika is dat zonder tax.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:44:
2200 U.S. dollars = 1 758.59313 Euros
tel er dus 19% bij op.
[ Voor 6% gewijzigd door SquareOne op 11-06-2012 19:44 ]
Voor 500 eurovistu schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:43:
2199? Dat wordt bestellen, iemand een 13'' 2011 Air kopen
?
+ BTW/VATVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:44:
Plus btw. Ga maar van 2K uit.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:44:
Nope, 2200 euro.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:44:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
[verwijderd]
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:55 ]
Worden die prijzen echt omgerekend naar euro's? Vaak gebeurt dat namelijk niet.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:44:
Juist welConscience NL schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:45:
[...]
Worden die prijzen echt omgerekend naar euro's? Vaak gebeurt dat namelijk niet.
12% met de welbekende TU Delft linkBrm-G schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:44:
wie wilt er een 13" MBA kopen! Shut up and take my money!
Euro staat niet meer zo sterk tegen de dollar, dus € = $ is waarschijnlijk.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
€ 1999 zou ook nog kunnen.6pack15 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:45:
2199 dollar.. = 1757 euro.. Maar nee.. zal wel weer gewoon 2199 mooie euro's worden.. 2750 dollar
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Hoe zit dat met de Macbook Pro 13 en 17 inch?
Ik denk dat ik mijn nieuwe MacBook heb gevonden, hot damn!
Tesla Model Y RWD (2024)
Hij bedoelt denk ik: omgerekend naar euro's volgens de wisselkoers. Dat gebeurt juist niet
Duurt zeker nog een jaar of 2 voordat de kloonmakers een kopie hebben gemaakt.Ibix schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:46:
Niet huilen over de prijs... Dit is gewoon la creme de la creme!!!
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Oh? Welke link?
En wat een heerlijk Mac zeg!
Tesla M3LR '21
13" heeft voornamelijk CPU upgrade gehad. 17" niet aan bod gekomen dus gaat er waarschijnlijk uit.
we werken niet allemaal als schappenvullerD-TECH schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:46:
Jongens, dat is toch belachelijk duur.
Ik zou het doen!
Alsjeblieft zegD-TECH schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:46:
Jongens, dat is toch belachelijk duur.
OS X ML Lees ik nog wel eens rustig terug
17 inch MBP weg, maakt niet uit.. Ding woog meer dan een zak cement
Moet je wel TU Delft student zijn he.. ;pLas Vegas schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:47:
[...]
Oh? Welke link?
En wat een heerlijk Mac zeg!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
De componenten zijn niet uniek - na de zomer heb je al de eerste vergelijkbare notebooks van andere merken.kmf schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:46:
[...]
Duurt zeker nog een jaar of 2 voordat de kloonmakers een kopie hebben gemaakt.
Veel plezier ermee alvast!SmartDoDo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:38:
[...]
Als dat alles is, dan bestel ik hem vanavond nog
13" is al aan bod geweest: hoofdzakelijk upgrade naar Ivy Bridge + USB 3. Ik denk dat de 17" niet wordt geüpgraded of verdwijnt.
Dan heb ik liever een Mac pro, die trouwens WEER niet ge-update is!
Zijn ze dus wel. De CPU en GPU misschien niet maar het moederbord etc wel.R3M1 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:47:
[...]
De componenten zijn niet uniek - na de zomer heb je al de eerste vergelijkbare notebooks van andere merken.
Dit is wel een echte update trouwens, itt de vorige. Retina scherm, SSD standaard, optische drive weg...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hoop op de "Today available" op de nieuwe OSX
Misschien wel? maar stil? even wachten wat de store laat zien..!D-TECH schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:48:
[...]
Dan heb ik liever een Mac pro, die trouwens WEER niet ge-update is!
Je zit te trollen he?goosche schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:48:
komt de de nieuwe iphone ook vandaag?
Nope, oktober pas. Wel diepere kijk in IOS 6goosche schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:48:
Pssh, zelfs mijn begin 2008MBP is nog niet overtroffen door de concurentie.R3M1 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:47:
[...]
De componenten zijn niet uniek - na de zomer heb je al de eerste vergelijkbare notebooks van andere merken.
Of de Mac Pro wordt de "One More Thing".keanu_ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:49:
[...]
Misschien wel? maar stil? even wachten wat de store laat zien..!
Ja, die komt ook vandaag en the newest iPad ook..goosche schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:48:
Ik bestel er straks gelijk 2 zodra de store weer up is. Heb hier al een jaar op zitten wachten.
En de iPanelJolly_Jumper schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:50:
[...]
Ja, die komt ook vandaag en the newest iPad ook..
En de TV komt nog even tussendoor.Jolly_Jumper schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:50:
[...]
Ja, die komt ook vandaag en the newest iPad ook..
Sony Vaio - zoek maar opZpAz schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:49:
[...]
Pssh, zelfs mijn begin 2008MBP is nog niet overtroffen door de concurentie.
Had je er vier besteld als je er twee jaar op had zitten wachten?bones schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:50:
Ik bestel er straks gelijk 2 zodra de store weer up is. Heb hier al een jaar op zitten wachten.
Nee, eentje voor mij eentje voor mijn partner.Dancing_Animal schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:50:
[...]
Had je er vier besteld als je er twee jaar op had zitten wachten?
Zal ie in een matte uitvoering verkrijgbaar zijn?
hoe lang duurt het gemiddeld wanneer de apple store weer online is?
Betwijfel het. De glare op de glossy uitvoering zou namelijk met 70% gereduceerd zijn.Didyoumeetmax? schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:51:
Zoek eens de statistiek op over hoevaak steve (want het was zijn ding) een "one more thing" heef gedaan.Herko_ter_Horst schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:49:
[...]
Of de Mac Pro wordt de "One More Thing".
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Nee, maar hij heeft naar zeggen 75% minder glare dan normale glossy schermen.Didyoumeetmax? schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:51:
Bye, bye voor Growl... Integrated alerts and banners in Mountain Lion.
Denk dat we het hardware gedeelte wel gehad hebben nualwaysleft schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:52:
Gokken we nog nieuwe iMacs guys?
I hope so --- pretty pleasealwaysleft schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:52:
Geduld zegnatasdiamon schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:52:
Ik maakte een grapje, maar ik zou mijn MBP nog steeds niet ruilen voor een Sony Vaio.
Zou wel zo mooi zijn als die ook gelijk retina krijgen. Alleen optische drive en ethernet hoeven daar van mij niet uit. Vaste computer, vast netwerk.alwaysleft schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:52:
Meestal na de Keynote. Geloof max 1 uur dan is ie er wel weernatasdiamon schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:52:
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Maybe in the "one-more-thing" ..?PBP schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:52:
[...]
Denk dat we het hardware gedeelte wel gehad hebben nu
oohh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:53:
'We laten geen notificaties zien als je Mac op een beamer is aangesloten' *geklap*

twijfel of ik nu wel een macbook 13 inch koop of een laptop van een ander "windows" merk...
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Daar hebben we siri look a like voor OSX
tja... hoe vaak ontvang je nou niet net een sexms op het moment dat je je product moet presenteren?oohh schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:53:
'We laten geen notificaties zien als je Mac op een beamer is aangesloten' *geklap*
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Geen Siri, alleen dictation.DannyBevers schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:54:
Daar hebben we siri look a like voor OSX
[afbeelding]
Haha, eindelijk een betere Safari, dat werd tijd
Waag de gok eens en neem een Macbook. Bevalt OSX je niet kun je er alsnog Windows op knallen.homemix25 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:54:
twijfel of ik nu wel een macbook 13 inch koop of een laptop van een ander "windows" merk...
Alle aankondigingen tot nu toe hebben release vandaag. ML dus ook. Mark my words.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar de GM danRivanov schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:56:
Alle aankondigingen tot nu toe hebben release vandaag. ML dus ook. Mark my words.
wou ik ook zeker doen maar wil toch wel een hogere resolutie anders ben ik bang dat ik me ga ergeren..Dancing_Animal schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:55:
[...]
Waag de gok eens en neem een Macbook. Bevalt OSX je niet kun je er alsnog Windows op knallen.
Prachtig eco-system, tabs worden geschrynchoniseerd!
Let op:
Gedurende de WWDC keynote mag dit topic -en UITSLUITEND dit topic- gebruikt worden als kroegtopic. :) Daarna mogen er nieuwe topicstarts bij ons aangemeld worden voor de ongetwijfeld noodzakelijke nieuwe topics. Vanaf morgenochtend (dinsdag 12 juni) gelden hier weer de gebruikelijke regels ;)
Voor (slow)chat is iedereen uiteraard ook welkom in #apple op irc.tweakers.net - Om #apple binnen te gaan, typ: /join #apple
Gedurende de WWDC keynote mag dit topic -en UITSLUITEND dit topic- gebruikt worden als kroegtopic. :) Daarna mogen er nieuwe topicstarts bij ons aangemeld worden voor de ongetwijfeld noodzakelijke nieuwe topics. Vanaf morgenochtend (dinsdag 12 juni) gelden hier weer de gebruikelijke regels ;)
Voor (slow)chat is iedereen uiteraard ook welkom in #apple op irc.tweakers.net - Om #apple binnen te gaan, typ: /join #apple