Ervaringen met *bliep Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 75.455 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:26

Yucko

One clown to rule them all !

V
RemcoDelft schreef op zondag 01 juli 2012 @ 10:20:
[...]

Uiteraard. Maar voordat ik die tablet koop wil ik graag weten of het gaat werken.

[...]

Ik hoopte eigenlijk dat het "via website" aanzetten ook mogelijk zou zijn als-ie niet aan staat. Een zeer beperkte beschikbaarheid van data dus, alleen voor bliep.nl. Dit hele plan is niet voor mezelf bedoeld trouwens, en SMSsen via een tablet om de tablet te kunnen laten internetten wordt misschien te ingewikkeld.
AH Prepaid Mobiel kan dat wel volgens mij (om opwaarderen toch mogelijk te maken) maar bij *bliep werkt dit vooralsnog niet ;) (zojuist getest)
Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/2012-07-01_10-26-28.png

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Bolletje92 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 10:29:
[...]

Ja, dat kan dus ook. Je kan vanaf elke computer inloggen op je persoonlijke account (/nummer) op bliep.nl en dan het aanzetten.
Dat snap ik :) Maar ik wil het stand-alone (laten) gebruiken. Dus alleen 1 tablet die online kan wanneer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dan zal die tablet de mogelijkheid moeten hebben om SMSjes te kunnen verzenden om de SIM-kaart aan te kunnen zetten. Ik zou het ook handiger vinden als bliep haar eigen website gewoon altijd bereikbaar zou maken zodat dat niet nodig zou zijn. Met een iPad zal het dus naar ik begrijp niet mogelijk zijn om de SIM-kaart zelfstandig aan te zetten omdat iPads niet kunnen SMSsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

RemcoDelft schreef op zondag 01 juli 2012 @ 10:20:
[...]

Uiteraard. Maar voordat ik die tablet koop wil ik graag weten of het gaat werken.

[...]

...SMSsen via een tablet om de tablet te kunnen laten internetten wordt misschien te ingewikkeld.
wat is daar ingewikkeld aan ? :P Werkt net zoals op je telefoon

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Yucko schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:44:
wat is daar ingewikkeld aan ? :P Werkt net zoals op je telefoon
Ik kan niet smsen met mijn iPad hoor.
Dus vraag ik me ook af als ik ergens onderweg ben en opeens op Internet wil hoe ik het dan aan kan zetten met mijn iPad?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HereIsTom schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 00:00:
[...]

Ik kan niet smsen met mijn iPad hoor.
Dus vraag ik me ook af als ik ergens onderweg ben en opeens op Internet wil hoe ik het dan aan kan zetten met mijn iPad?
Kan niet ... ipad smst niet ... zie mijn eerdere postings

Wel kan je via een andere manier op internet bij je account, om de sim te activeren voor die dag
< hotspot, 3G, (stiekem) open wifi ergens >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Ik heb ook nergens gezegd dat je met een iPad kan SMS'en maar RemcoDelft heeft ook nergens aangegeven wat voor tablet hij overweegt om te halen. En met Android is het dus wel gewoon mogelijk om te SMS'en wanneer je tablet 3G on-board heeft. Dat is niet ingewikkelder dan met een Android smartphone een SMS versturen.

Maar goed, indien je een iPad hebt dan kun je altijd nog zoals FreshMaker al aangeeft eventueel via WiFi naar de *bliep site gaan om je tarief aan te passen, en anders wel een ander apparaat (iPhone/smartphone, PC, whatever).

[ Voor 8% gewijzigd door Yucko op 04-07-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Ja jammer, ik heb geen smartphone, dus dat wordt lastig!
En als ik dan al ergens WiFi heb, dan heb ik Bliep natuurlijk niet meer nodig ;)

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
HereIsTom schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:24:
Ja jammer, ik heb geen smartphone, dus dat wordt lastig!
En als ik dan al ergens WiFi heb, dan heb ik Bliep natuurlijk niet meer nodig ;)
Ach ... daar zijn de meningen over verdeeld
Het is best lastig om de McDonalds* op je nek te nemen, om de verbinding te behouden.

* vul een ieder willekeurige hotspot in
Maar ze zijn wel handig om "even" snel je sim "aan" te zetten, en dan je weg te vervolgen

Je hoeft het btw niet vanaf de ipad te doen, op elke internetverbinding met webbrowser kan je de boel aanzetten, dus een beetje vooruitdenken is op zijn plaats dan, als je geen smartphone hebt

[ Voor 2% gewijzigd door FreshMaker op 05-07-2012 01:24 . Reden: * stopt met de antwoorden op aanzetten van de simkaart, is vaak genoeg verteld nu ! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Klopt, is een beetje een onzinnige discussie geworden. Dit is nu eenmaal hoe het werkt mensen, take it or leave it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Bellen en gebeld worden en sms'en in het buitenland is toegevoegd in het menu bij *bliep. Hebben ze snel geregeld, want bij de start was dit wel toegezegd, maar nog niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Typisch dat het alleen voor bellen en SMSsen in het buitenland is terwijl ze zich toch primair profileren voor internettoegang. Ben benieuwd wanneer die internettoegang in het buitenland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Internet in het buitenland komt er (voorlopig) niet. *bliep geeft de volgende verklaring als je doorklikt:

*bliep biedt geen mobiel internet in het buitenland aan. Uit onderzoek blijkt namelijk dat dit vanwege de belachelijk hoge prijzen in meer dan 80% van de gevallen tot klachten leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
ja, echt jammer dat internetten niet mogelijk is in het buitenland :'(

Die smsbundel is wel nice: 300 smsjes voor €2,00 (30 dagen geldig)

edit: lees net op Facebook dat het een fout in de afbeelding was en het maar100 smsjes voor €3,50 is!

[ Voor 28% gewijzigd door Maite op 06-07-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Ik zit dit weekend in Asten op Prinsenmeer, maar internet is hier echt @#$%& met zowel *bliep (ook op € 1,- tarief) als Vodafone. Alleen met KPN krijg ik meer dan GPRS eruit geperst :P

[ Voor 6% gewijzigd door Yucko op 07-07-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Vaak heb je dan op 2G beter 'bereik' dan op 3G, omdat de UMTSmasten minder reikwijdte hebben.
( scheelt ook op accuverbruik :) )

Ik heb met mijn VF sim geen 3G in mijn woonplaats, maar wel vol 2G.
In het natuurgebied hier verderop is 3G "net" aan te raken, maar ook daar, op 2G ( telefoon forceren ) heb ik in ieder geval normaal databereik, zij het niet zo vlotjes.

*Bliep daarintegen doet het 'goed' vanwege het Tmobile netwerk, alleen een blankspot net buiten het dorp, maar dat was in de Orangetijd ook al zo, bijna 3km geen netwerk, erg typisch ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zijn er iPhone users die inmiddels wel kunnen tetheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik heb een Bliep simkaartje voor mijn zusje geregeld. En wil er nog een goedkoop android toestelletje bijhalen voor Whatsapp. Nu zie ik dit toestel staan bij de Mediamarkt: http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350926,175121.html Hij heeft een T-mobile simlock, maar zou deze niet gewoon werken met en Bliep kaartje omdat dit ook T-mobile is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:05

itsalwaysme

Graast voor DB

Chckdsk! schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:29:
Heb net ook het SIMmetje in me Vaio P geprikt. Zelfde APN settings als T-Mobile. Heb alleen een ping test gedaan; verbing werkte. Laat later weten wat mijn snelheden zijn (en het bereik).

Wel jammer dat die site van ze niet te bereiken is met Opera... Mischien op hun kosten zo maar even Chrome downloaden in de trein 0:)
Ja is wel heel jammer. Ik vind eigenlijk dat een mobiele provider, waarvan hun eigen webpagina niet eens met een van de meest gebruikte mobiele browsers geopend kan worden, niet serieus genomen kan worden.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Niet online
Binnetie schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:08:
Nu zie ik dit toestel staan bij de Mediamarkt: http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350926,175121.html Hij heeft een T-mobile simlock, maar zou deze niet gewoon werken met en Bliep kaartje omdat dit ook T-mobile is?
Ja, die doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
Ik heb uiteindelijk een LG P350 opgehaad voor 44 euro. Dit is een HI prepaid pakket, maar het toestel is simlock vrij. Je vind er brieven voor opvragen van de unlockcode maar dat is niet nodig want het Bliep simmetje werkt er ook in. Een heel eenvoudig toestelletje maar het doet wat het moet doen. In de winkel kost hij 64 eu en je krijgt 20 euro terug van LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat sms'en niet wil? Gisteren wilde het wel. Een aansluiting van een vriendin van haar werkt ook niet. Bellen wilde net wel maar sms'en niet. Iemand idee welk nr de smscentrale heeft? Is die zelfde als die van T-Mobile? Eindigend op 4000 ofzo.

Edit: had gemailt over de storing en dit kreeg ik terug. Erg netjes hoor!

Hi Binnetie, Kan het zijn dat het probleem inmiddels voorbij is? Het kan wel kloppen dat dit gebeurd is. Er is namelijk wel een storing geweest. Ik heb je overigens 3 euro tegoed teruggestort voor de dagen dat je problemen had met sms'en. Groetjes, Kelly

[ Voor 37% gewijzigd door Binnetie op 22-07-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag me bliepsimkaart in me blackberry gedaan en daanrna 1350 gebeld, na 8 seconden hangt me telefoon automatisch op en ik heb geen verbinding.
Ik heb ook al AAN gesmst naar 1350 maar nog steeds werkt me simkaart niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 01:04:
Ik heb sinds vandaag me bliepsimkaart in me blackberry gedaan en daanrna 1350 gebeld, na 8 seconden hangt me telefoon automatisch op en ik heb geen verbinding.
Ik heb ook al AAN gesmst naar 1350 maar nog steeds werkt me simkaart niet.
Contact opnemen met Bliep.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak81
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:47
Ik heb een bliep simkaart gekregen en deze wil ik activeren door nummer 1350 te bellen. M'n iPhone maakt daar (13)50 van, dus ik weet nie zeker of dat werkt. Ik hoor een bandje met "dit nummer is niet beschikbaar". Is dit het bandje wat ik hoor te horen of gaat er iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaak81 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:03:
Ik heb een bliep simkaart gekregen en deze wil ik activeren door nummer 1350 te bellen. M'n iPhone maakt daar (13)50 van, dus ik weet nie zeker of dat werkt. Ik hoor een bandje met "dit nummer is niet beschikbaar". Is dit het bandje wat ik hoor te horen of gaat er iets fout?
Heb jij je nummer laten behouden door bliep ?
Meestal moet je dan 1 dag wachten dat had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak81
ik heb nummer overzetting laten doen, maar zaterdag heb ik mn simkaart ontvangen, en gisteren ben ik begonnen met activeren. Volgens hun administratie is de kaart geactiveerd, maar ik kan niet bellen.

Elk nummer dat ik bel, geeft de 'dit nummer is niet beschikbaar' Met mn oude sim werkte die nummers wel gewoon

Ik kreeg net een mailtje van Bliep dat het overgedragen is naar een andere collega, en die zal er naar kijken. hopen dus dat ik snel wat hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 18:17

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wat ik even niet begrijp aan *Bliep is het volgende:
Wat is nou het standaardtarief? Ik hoor dat mensen via geautomatiseerde SMS'jes elke dag overgaan naar het 0,50 euro tarief. Dus standaard kom je na die dag steeds op 1 euro uit?

Dus als je niks verandert kost het +/- min. 30 euro per maand?
Iemand die me dit even uit kan leggen?

[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 04-08-2012 22:31 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zodra je bliep aan zet via een SMS zit je op het halve eurotarief. Dan kun je op de bliep website inloggen en dat veranderen naar het 1 eurotarief. Als je niets verandert blijft het gekozen tarief alle volgende dagen automatisch doorlopen tot je het weer verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

ik gebruik geautomatiseerde sms'jes om ervoor te zorgen dat internet de volgende dag standaard weer uit staat ;) (mocht ik het vergeten, wat een redelijke mogelijkheid is met mijn geheugen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat valt er te vergeten? Je stuurt een aan SMS en krijgt enkele seconden later een SMS binnen die bevestigt dat je on-line bent tegen het halve eurotarief. Dan stuur je direct een uit SMS en dan krijg je ter bevestiging een SMS die je vertelt dat je om 24:00 uur weer op het 0,00 tarief wordt gezet. Dan kun je de rest van die dag tot middernacht het internet op.

Voor mij bestaat het proces dus uit het versturen van twee SMSjes. Als dat je uitgangspositie is heb je geen geautomatiseerde SMSjes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mijn bliep sim wil geen IP ophalen :/ zowel in mn telefoon als in mn dongel niet :/

mn Tmobile abbo doet t wel prima :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
SMSfreakie schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:33:
mijn bliep sim wil geen IP ophalen :/ zowel in mn telefoon als in mn dongel niet :/

mn Tmobile abbo doet t wel prima :)
is je SIM kaart wel geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Binnetie schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:08:
Ik heb een Bliep simkaartje voor mijn zusje geregeld. En wil er nog een goedkoop android toestelletje bijhalen voor Whatsapp. Nu zie ik dit toestel staan bij de Mediamarkt: http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350926,175121.html Hij heeft een T-mobile simlock, maar zou deze niet gewoon werken met en Bliep kaartje omdat dit ook T-mobile is?
I know, ik ben een beetje laat met deze reactie maar je kan op zulke samsung toestellen een HARD FACTORY RESET doen waar ook de simlock verwijderd word.

Dan moet je dit invoeren op dezelfde plek waar je ook je telefoon nummer kan bellen: *2767*3855#

Voordat je dit doet, wil ik nogmaals benadrukken dat dit een hard factory reset is, dus alles op de telefoon gaat weg, een backup is handig voor je aan dit begint. Ook, als eenmaal de nummer op je scherm staat begint meteen het proces, dus als je last second doubts hebt, ga dit niet invoeren op je telefoon tenzij je 100% zeker weet.

Dit heeft gewerkt op mijn Samsung Galaxy TXT en werkt ook op soortgelijke telefoons zoals gio en mini.

Natuurlijk, geen echte antwoord op je vraag. Technisch gezien zou het moeten werken maar als je het toch haalt, zou ik net zo goed de simlock weghalen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door polopolo150 op 09-08-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:28
Kan je met de bliep dataverbinding ook online gamen of is ie daarvoor te traag?

Ik zat te denken aan oa Battlefield 3 op een lokatie waar geen kabel of ADSL ligt.
Zou de datamast 12 bliepers kunnen voorzien van een stabiele verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 14:52
Leader98 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:23:
Kan je met de bliep dataverbinding ook online gamen of is ie daarvoor te traag?

Ik zat te denken aan oa Battlefield 3 op een lokatie waar geen kabel of ADSL ligt.
Zou de datamast 12 bliepers kunnen voorzien van een stabiele verbinding?
Ik zou er niet al te hard op rekenen. Ping op 3G is doorgaans 100 ms of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
polopolo150 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 18:23:
[...]

is je SIM kaart wel geactiveerd?
Yep :-) SMSen en bellen wil wel :/ maar data dus niet :(

en vorige maand heeftie t wel gedaan nog :/

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
*Bliep aangevraagd voor twee voortijdig opgeegde Vodafone aansluitingen met nummerbehoud, nummers kunnen dus per direct geporteerd worden. Standaardmail van Bliep gehad dat dit 31 dagen gaat duren. Na aangegeven te hebben dat de nummers direct uit te porteren zijn, reactie gehad dat die 31 dagen volgens procedure is 8)7

Ik dacht dat *Bliep korte metten wilde maken met dit soort onzin ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Vreemd, bij mij kreeg ik het binnen een week en in de mail stond dat het minder dan twee weken zou gebeuren.
SMSfreakie schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:38:
[...]

Yep :-) SMSen en bellen wil wel :/ maar data dus niet :(

en vorige maand heeftie t wel gedaan nog :/
Hmm. :( Heb je een andere SIM kaart (buiten T-Mobile). Wat vaak bij mijn telefoons gebeurt is dat de internet gegevens dan veranderen van de andere provider. Als ik weer de Bliep simkaart terug stop komt mijn gegevens weer terug van simpathiek.nl / bliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

PinokkioTV schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:13:
*Bliep aangevraagd voor twee voortijdig opgeegde Vodafone aansluitingen met nummerbehoud, nummers kunnen dus per direct geporteerd worden. Standaardmail van Bliep gehad dat dit 31 dagen gaat duren. Na aangegeven te hebben dat de nummers direct uit te porteren zijn, reactie gehad dat die 31 dagen volgens procedure is 8)7

Ik hoor net op Twitter van Wilma (@WilmaBliep) dat het porteren vanaf een abbo 31 dagen kost. Vanaf een pre-paid kost dit 5 dagen. :)

Ik was hier namelijk ook benieuwd naar, en nu weten we dus hoe de vork in de steel zit ;).

Is de Mobile Facebook en de Mobile Twitter-site met 0,50 euro een beetje vooruit te branden? :?
Iemand ervaringen? Hoor wisselende ervaringen hierover? :P

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 13-08-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
ja hoor. met 50 cent is dat makkelijk te doen. Een app werkt wel beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

de app op Symbian vind ik maar traag ;) Ieder zijn mening..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

PinokkioTV schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:13:

AW_Bos schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 22:32:
[...]

Ik hoor net op Twitter van Wilma (@WilmaBliep) dat het porteren vanaf een abbo 31 dagen kost. Vanaf een pre-paid kost dit 5 dagen. :)

Ik was hier namelijk ook benieuwd naar, en nu weten we dus hoe de vork in de steel zit ;).
...
Raar, want volgens mij is het al sinds eind mei 2011 zo dat nummerportering binnen 24h geregeld moet zijn

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Eindelijk de beschikking over een tablet met SIMslot. De snelheid van Bliep valt niet tegen: 40 kB/s download. Alleen upload met slechts 5 kB/s is vrij weinig, een foto versturen kan dan al snel 10 minuten duren.
Wat wel tegenvalt is dat m'n Galaxy Tab zegt dat de *bliep-applicatie niet geschikt is voor het apparaat.
Ik ben nu op zoek naar een SMS-applicatie waarmee ik met 1 klik een SMS "AAN" of "UIT" kan sturen naar 1350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Yucko schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:17:
[...]

[...]

Raar, want volgens mij is het al sinds eind mei 2011 zo dat nummerportering binnen 24h geregeld moet zijn

bron
Dat is inderdaad raar, maar kennelijk wel hoe het gaat bij deze innovatieve vernieuwers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er is sinds gisteren een officiële (bijgewerkte? - alhoewel op dit moment slechts 100-500 maal geïnstalleerde) bliep app voor Android Google Play: *bliep maar mijn HTC Flyer 'ziet' hem niet in de Market/Play.

Lijkt me toch dat er weinig bijzonders kan zijn aan die app qua eisen aan de hardware.

Edit: Gezien de commentaren issie al een dag of tien uit. Blijkbaar inderdaad bijgewerkt naar v1.1. Jammer dattie zo 'ongrijpbaar' is.

Edit2: Via een andere tablet die hem wel 'zag' geïnstalleerd en de geback-upde .apk op mijn Flyer kunnen installeren. Lijkt op niet meer dan een shortcut naar de bliep website via de (standaard?) browser omdat bij het inloggen gevraagd word om de inloggegevens te onthouden.

Het ziet er ook precies zo uit als de website. Krijg ik op een 7" scherm ook een onooglijk klein bliep 'telefoontje' dat misschien een kwart van mijn scherm bestrijkt.

Nogal knullig dus. Ik wil dat natuurlijk gewoon schermvullend.

[ Voor 58% gewijzigd door CaptJackSparrow op 14-08-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak81
ik heb ff een vraagje. Als ik bliep in de pauzestand zet, en ik heb bijvoorbeeld 10 euro beltegoed, kan ik dan wel gewoon sms'en versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
sjaak81 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:16:
ik heb ff een vraagje. Als ik bliep in de pauzestand zet, en ik heb bijvoorbeeld 10 euro beltegoed, kan ik dan wel gewoon sms'en versturen?
Probeer het? ;)
Ik heb nergens de prijs kunnen vinden, en ben benieuwd of je ook losse SMS moet betalen als je later die dag in 50ct-mode gaat. Tenslotte staat daarbij dat je die dag gratis kan smssen.

Ik ben nog steeds op zoek naar een app die met 1 klik een aan/uit SMS kan sturen. De enige apps die ik kan vinden zeggen dat ze niet geschikt zijn voor m'n Samsung Galaxy Tab.
DennusB schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:51:
[...]

Het is gewoon een SMS Scheduler. Die bestaan al maanden.. |:(
Welke gebruik je hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak81
ik heb net geprobeerd te smsen, maar mn iphone kan de sms niet versturen. ik heb gewoon bereik enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polichism
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
sjaak81 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:47:
ik heb net geprobeerd te smsen, maar mn iphone kan de sms niet versturen. ik heb gewoon bereik enz
Die 10 euro is dan om te bellen, op de website staat een finkje: 'Bellen uit tegoed'. Deze kan je aanzetten en kan je alleen bellen vanuit die 10 euro.
Het doel van die 10 euro is dat je hem opmaakt met het bundles aanschaffen zodat je voor 50ct onbeperkt kan sms'en.

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
rclahsen schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:12:
[...]

Ik zou er niet al te hard op rekenen. Ping op 3G is doorgaans 100 ms of hoger.
Uiteindelijk blijkt Battlefield 3 prima online te spelen te zijn.
Ik heb geprobeerd met de bliep high speed verbinding en dat leverde een stabiele verbinding op met een ping van 80-100ms op servers tot 32 spelers.
Spelen op servers met meer spelers ga ik nog testen.
Als de highspeed dag voorbij is zal ik ook met de langzame bliep verbinding testen.

Wordt vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
En ook op 64 player servers is het prima online BF3 spelen :-)

Bliep mag blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Volgens mij zakt de service wat in. Ik zie meer niet blije berichten op Fb verschijnen waarop soms ook niet geantwoord wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je moet oppassen met dergelijke 'conclusies'. Naarmate er meer klanten komen zal ook het aantal negatieve ervaringen in principe evenredig toenemen. En aangezien men over het algemeen eerder neigt om slechte ervaringen te melden dan goeie kan zich makkelijk een dergelijke (mogelijke) vertekening van de werkelijkheid voordoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Saturnus schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:55:
Volgens mij zakt de service wat in. Ik zie meer niet blije berichten op Fb verschijnen waarop soms ook niet geantwoord wordt.
Wat Jack zegt ....

Ik gebruik Bliep zo nu en dan in de iPad, als er geen wifi voorhanden is, maar dat wil niet zeggen dat ik elke keer hallelujah ga roepen op elke social media site.

< ik wacht nog steeds op nummerportering, al 2 maanden, maar dat boeit me aan de andere kant ook weer niet >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Afwachten waneer mijn nummerprotering (pre-paid) plaats gaat vinden. Vorige week maandag heb ik deze aangevraagd, bij de aanmelding voor *Bliep en nog steeds kan ik op het Telfort netwerk komen met mijn oude SIM?

Wat zou ik moeten zien als mijn nummer over is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
Leader98 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:59:
[...]

Uiteindelijk blijkt Battlefield 3 prima online te spelen te zijn.
Ik heb geprobeerd met de bliep high speed verbinding en dat leverde een stabiele verbinding op met een ping van 80-100ms op servers tot 32 spelers.
Spelen op servers met meer spelers ga ik nog testen.
Als de highspeed dag voorbij is zal ik ook met de langzame bliep verbinding testen.

Wordt vervolgd!
Gisteren de laatste test gedaan.
Gekozen voor de goedkope versie van de Bliep verbinding waarbij er dus geen datalimiet is.
Resultaat is een paar rondes ongestoord BF3 gespeeld op een ping tussen 80 en 140.
Kortom, dit werkt beter dan ik had verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
AW_Bos schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:55:
Afwachten waneer mijn nummerprotering (pre-paid) plaats gaat vinden. Vorige week maandag heb ik deze aangevraagd, bij de aanmelding voor *Bliep en nog steeds kan ik op het Telfort netwerk komen met mijn oude SIM?

Wat zou ik moeten zien als mijn nummer over is?
Bij vodafone kreeg ik een SMS dat mijn nummer is overgedragen aan ARTA. Meteen daarna een SMS van bliep dat mijn oude nummer succesvol is overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:00:
Je moet oppassen met dergelijke 'conclusies'. Naarmate er meer klanten komen zal ook het aantal negatieve ervaringen in principe evenredig toenemen. En aangezien men over het algemeen eerder neigt om slechte ervaringen te melden dan goeie kan zich makkelijk een dergelijke (mogelijke) vertekening van de werkelijkheid voordoen.
FreshMaker schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:43:
[...]

Wat Jack zegt ....

Ik gebruik Bliep zo nu en dan in de iPad, als er geen wifi voorhanden is, maar dat wil niet zeggen dat ik elke keer hallelujah ga roepen op elke social media site.

< ik wacht nog steeds op nummerportering, al 2 maanden, maar dat boeit me aan de andere kant ook weer niet >
Hmm...insiders?

Moet je kijken hoe ze tegenwoordig vragen/opmerkingen van mensen van de Fb page verwijderen, en ja dat is zonder er eerst op te antwoorden.

Even voor de duidelijkheid, voor 1 euro kan het mij niks schelen, maar als het mijn klanten waren had ik mij wel even anders opgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:21

Sorbo

Uw hulp in huis!

Voor de mensen die de *bliep app niet kunnen zien, de apk is hier te downloaden. Neem de link gerust in de TS op. Mocht er een nieuwe versie zijn en hij update niet automagisch, DM dan effe :)

Link: http://www.mediafire.com/?37rh2zddefcl6zr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Wat bedoel je met insiders ?

als je mij bedoelt, heb je de laagste van alle opmerkingen gemaakt, om te beoordelen dat ik bij betreffende firma zou horen.
Als je niet op de reactie inhoudelijk kan reageren, of je zonder woorden komt te zitten, en dan roepen dat iemand er zou werken is vrij kinderachtig.

Op die manier zou ik dan in dienst zijn van Vodafone, Ziggo, Bliep, HP en Dell, en Renault, omdat ik vrijwel nooit klaag ( op forums, omdat het gewoon niet functioneert )
vraag en antwoord, en als mijn instelling of kennis ertoe reikt, zal ik antwoorden hierop, omdat ik opgevoed ben met behulpzaamheid voorop.
Dat mijn antwoorden positief zijn, is omdat IK dat zo ervaar, ik heb geen probleem met voornoemde bedrijven, omdat ik ervoor zorg dat ze ondervangen zijn als ze zich voordoen.

ondanks de storingen bij VF is het voor mij geen reden om te huilen in een topic hierover, omdat het simpelweg voorkomt, accepteer dat.
anderen menen dan te moeten concluderen dat je op een positive payroll zou staan, ik heb dan nog wel wat tegoed, denk ik zo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

polopolo150 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:22:
[...]

Bij vodafone kreeg ik een SMS dat mijn nummer is overgedragen aan ARTA. Meteen daarna een SMS van bliep dat mijn oude nummer succesvol is overgezet.
ARTA? :?

Okee dan, *Bliep werkt hier nu, en morgen is mijn telefoonnummer overgezet \o/

Echter rijst me nog steeds de vraag over het 1.00 euro tarief. Deze kan je alleen via internet aanzetten (of via de app), en dus niet per SMS?

Als je deze via internet aanzet om 07.00 uur bijv. dan heb je tot 24.00 snel internet, maar daarna gaat hij weer naar 50 ct OF het 0 ct. tarief wat je daarvoor had...
Correct? Of heb ik het fout?

[ Voor 44% gewijzigd door AW_Bos op 22-08-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als je niets verandert blijft het de volgende dag(en) gewoon op de op dat moment ingestelde stand doorlopen tot je het weer verandert. En voorzover ik weet kun je (op dit moment) inderdaad alleen van het halve naar het hele eurotarief overschakelen via je account op de bliep website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Dus via de Bliep-site moet ik direct als ik op 1 euro klik, weer naar 0,50 of 0 ct klikken, om te voorkomen dat ik de volgende dag weer 1 euro betaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
AW_Bos schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:59:
Dus via de Bliep-site moet ik direct als ik op 1 euro klik, weer naar 0,50 of 0 ct klikken, om te voorkomen dat ik de volgende dag weer 1 euro betaal?
Yep. En dan heb je dus de hele dag tot iets na twaalf uur 's nachts internet. Zo doe ik het altijd. :)
Dat is wat Vodafone zei tegen mij. Een simpele google search brengt me ook niet verder dan een organisatie voor probleem jongeren. Dus geen idee wat het inhoud. :X

• AW_Bos

AW_Bos

ARTA, kwam ik wel tegen in de internet-instellingen op de telefoon. Ik vermoed een bepaald systeem, want met mijn T-Mobile internet-instellingen in mijn telefoon, en mijn Telfort-SIMkaart kon ik op internet komen. Een kijkje naar de hostname bracht me de naam Telfort op, dus ik zat gewoon op het Telfort-netwerk.. :).

De nummer-portering is ook goed gegaan, het heeft een half uurtje geduurd, maar het werkt.
Een uur geleden kreeg ik een SMS'je (met mijn Telfort-SIMkaart er nog in) dat het nummer overgezet was naar de *Bliep-SIM-kaart. Ik kon nog steeds bellen, gebeld worden op mijn oude SIM-kaart, en ook na het herstarten van de telefoon...

Even later heb ik mijn *Bliep SIMkaart geprobeerd, en was er nog niks over gezet. Als ik belde kreeg ik het tijdelijke 06-34xxx nummer te zien. Nog even geduld dus :P...

Nog even later heb ik gebeld naar mijn overgeporteerde nummer, en ik kwam inderdaad op de *Bliep SIMkaart uit. Toen ik de Telfort-kaart in een reserve oude telefoon stopte kreeg ik te zien: 'Registratie Mislukt'.

Een mooi eind aan 12 jaar gebruik van mijn oude SIMkaart, en een nieuwe periode met *Bliep die nu van start gaat :). Het tijdelijke *Bliep nummer is overigens direct offline gehaald. Ook kreeg ik een SMS'je van Telfort waarin stond dat ik "afgemeld ben als klant voor Mobiel Opwaarderen, om opnieuw aan te melden, bel 1244..." Okee dan, lekker ironisch maar weer :P

Tot zo ver mijn bevindingen voor de geslaagde nummer-overzetting van Telfort naar *Bliep.

Wel, ik merk ik dat SMSén vanaf de vaste telefoon (wie gebruikt dit nog?) naar *Bliep niet werkt. Kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 23-08-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds kort een gebruiker van *bliep. Internetten via Wifi (eigen router) gaat prima, maar zodra die verbinding wegvalt is het afgelopen met de pret. Internetten is dan niet meer mogelijk. Is er een slimmerik die weet waar het aan kan liggen (ben een beetje een 0 op het gebied van smartphones; dit is mijn 1e)? Heb een Samsung Galaxy S Advance. Oh ja, en heb *bliep op 50 ct staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Je hebt geen Bliep odig om via je eigen wifi te kunnen internetten ... Waarschijnlijk staan de APN instellingen in je telefoon niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:33:
Ben sinds kort een gebruiker van *bliep. Internetten via Wifi (eigen router) gaat prima, maar zodra die verbinding wegvalt is het afgelopen met de pret. Internetten is dan niet meer mogelijk. Is er een slimmerik die weet waar het aan kan liggen (ben een beetje een 0 op het gebied van smartphones; dit is mijn 1e)? Heb een Samsung Galaxy S Advance. Oh ja, en heb *bliep op 50 ct staan ;)
sms bliep naar 1300, dan krijg je de instellingen toegestuurd en zou het automatisch goed moeten zijn. Dat je over wifi wel internet hebt, zegt helemaal niks.
Je hebt je toch wel eerst aangemeld bij bliep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Heb net voor het eerst een t-mobile opwaardeer kaart gekocht voor mijn *bliep kaart. Eenmaal thuis via de app ingevuld en binnen 10 seconden toegevoegd! Dus dat werkt ook gelukkig.

Helaas was er geen *bliep kaart in de winkel wat op de *bliep website staat. Dat vond ik wel jammer want dat wou ik ook wel eens graag zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalMarty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 10:57
Ik heb gister een *bliep kaartje besteld, waarbij ik nummerbehoud heb gekozen.
Kaartje met succes besteld, maar nummerbehoud ging niet goed.
Bij nummerbehoud moet je een 19 cijferig simnummer invullen van je huidige sim, maar mijn simkaart heeft maar een 8 cijferig nummer. Ik kon nummerbehoud dus niet voltooien. Heb gelijk een mail gestuurd gister, maar heb ik tot op heden nog geen antwoord op gehad.

Iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Alle providers hebben een verschillend aantal cijfers. Dat is dus geen vast aantal. Heb je het wel geprobeerd met die 8 cijfers? Anders proberen met voorloopnullen.

Even googlen met 'nummerbehoud' geeft ook informatie.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 10:04 ]

• MetalMarty
Met die 8 cijfers heb ik het geprobeerd.
Bedoel je met voorloopnullen bijvoorbeeld : 0000000000012345678
Dit werkt ook niet helaas.

Ook nog geen mail van *bliep gekregen.

Heb ook nog wel op google gezocht, maar nullen er voor/achter zetten zoals velen zeggen werkt allebij niet.
Verder kan ik ook geen andere optie vinden.

[ Voor 42% gewijzigd door MetalMarty op 30-08-2012 11:19 ]

Verwijderd

MetalMarty schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:13:
Bedoel je met voorloopnullen bijvoorbeeld : 0000000000012345678
Ja.

Ik ben in april overgestapt van Simyo naar Hollandsnieuwe. Simyo heeft ook acht cijfers, maar bij Hollandsnieuwe kon ik het nummer zonder problemen invullen.

Jammer, dat ik je verder niet heb kunnen helpen.

• MetalMarty
Bedankt voor de tip!
Maar die manier kreeg ik niet werkend.
Als ik KPN kies (is een dochterbedrijf van KPN) die wel 8 cijfers kies, word er gezegt dat simnummer niet klopt.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Een lengte van 19 cijfers is wel erg veel. Je zou ze eens kunnen vragen of dat nummer een naam heeft. Dit nummer Wikipedia: International Mobile Subscriber Identity zou er misschien onderdeel van kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalMarty
@Jack
19 is vrij standaard (geweest) van wat ik op internet heb kunnen vinden.
Maar ik heb ze afgelopen dinsdag al een mail gestuurd, maar nog geen reactie op gehad.
Dus echt veel informatie krijg ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus op de dag dat je internet wilt, moet je op 0,50 klikken en daarna weer op o/pauze klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:57:
dus op de dag dat je internet wilt, moet je op 0,50 klikken en daarna weer op o/pauze klikken?
Staat dat niet in de gebruiksaanwijzing dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol
ik krijg net dit

Beste Klant,

Onlangs heb jij een *bliep simkaart besteld. Wij heten je van harte welkom!

Op 3 september 2012 hebben wij jouw simkaart toegestuurd, echter is tijdens dit proces helaas wat misgegaan waardoor de post ongefrankeerd is verzonden.
Dit betekent dus dat jij hebt moeten betalen voor de verzendkosten en je hebt misschien ook wel een strafporto moeten betalen.
Wij betreuren deze situatie enorm en willen jou dan ook graag tegemoet komen!

Heb je de *bliep simkaart ontvangen dan zullen wij het bedrag dat jij hebt moeten betalen, dubbel terug betalen in beltegoed.
Hoe werkt deze compensatie? Jij hebt de verzendkosten+portokosten betaald (1,50 +0,50), je antwoordt op deze mail en wij storten 4 euro terug op jouw *bliep account.

Let wel: Je moet jouw *bliep simkaart activeren voordat wij het bedrag kunnen storten.

Heb je de post geweigerd omdat je niet wilde betalen, laat dat dan ook even weten dan kunnen wij de verstuurde simkaart blokkeren en een nieuwe simkaart toesturen. Je ontvangt dan 2 euro beltegoed voor de vertraging.

Nogmaals onze excuses en wij hopen dat ondanks deze valse start je nog veel plezier aan *bliep gaat beleven.

Vriendelijke groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Ik kreeg de simkaart ook met 50 cent postzegel i.p.v. de benodigde 1 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Jullie laten alleen de informatie weg die het verhaal compleet/interessant zou maken gezien de mail van bliep.

Wel netjes van ze trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg net dit

Hello bliep!

Have you ever heart about something like privacy?
So thanks a lot for distributing our mail addresses to the whole world!

I think there are laws even in the Netherlands to prohibit such a behavior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ja en? Van wie is dat? Als jij je 'handtekening' niet verandert wordt er "bliep" gezet onder je SMSjes. Jij hebt misschien iemands e-mail adres die je via SMS hebt verkregen ergens neergepoot waar de eigenaar er geen prijs op stelde. Dat hoeft verder helemaal niets met bliep te maken te hebben. Of misschien is het een malware SMS die jou naar een URL wil lokken.

Communiceert bliep in het Engels? En schrijven ze dan heart i.p.v. heard? En verwijzen ze als Nederlands bedrijf dan naar dit land als "even in the Netherlands"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze mail komt van een doorstuurmail die bliep naar klanten heeft gestuurd,
het was een fout, maar ik wist niet dat bliep ook duitse klanten heeft

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:03:
deze mail komt van een doorstuurmail die bliep naar klanten heeft gestuurd,
het was een fout, maar ik wist niet dat bliep ook duitse klanten heeft
Welke mail dan ?
want ik heb 5 simkaarten, met evenzoveel mailadressen.
Geen mails van Bliep gezien verder ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

FreshMaker schreef op donderdag 06 september 2012 @ 07:41:
[...]

Welke mail dan ?
want ik heb 5 simkaarten, met evenzoveel mailadressen.
Geen mails van Bliep gezien verder ...
waarom heb je er 5?

ik wil dit gaan gebruiken als backup als ik in mijn nieuwe huis nog geen internet (telefoon/kabel) heb.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
omdat het kan ....

soms zijn er meer toestellen\apparaten in een huishouden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:31:
krijg net dit

Hello bliep!

Net nu mijn battle.net account is gehackt... Ik hoop dat het geen toeval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duco_1967
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-03-2022
Zit net ook op bliep. Ik was een van de gelukkige met een envelop zonder porto. Na de aanmelding van de simkaart een reply gestuurd zoals gevraagd en inmiddels de compensatie bijgeschreven op mijn tegoed. Ja, zelf op zaterdag! Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Ik vind persoonlijk de compensatie een goede manier om aan te geven dat het niet zo is gelopen zoals het hoort. Daarnaast hebben we allemaal nogmaals een excuusmail ontvangen. Keurig zo hoort het!

Alles werkt naar behoren. Ik heb een Wolfgang telefoon van de Aldi (Ja, die van afgelopen zaterdag met dual sim!) en ik kan onafhankelijk bellen sms en op internet met zowel de simkaart van KPN als met de simkaart van blieb. Internet heb ik erbij voor als er geen Wifi is. Voor 0,50 ct per dag kan je geen buil vallen. Als je moet plassen in een mobiele WC ben je tegenwoordige ook al 0,50 ct kwijt. Nu ben je voor dat bedrag 24 uur online.

Voorals nog ben ik tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:31:
krijg net dit

Hello bliep!

polopolo150 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:54:
[...]

Net nu mijn battle.net account is gehackt... Ik hoop dat het geen toeval is.
En wat hebben deze met elkaar te maken ?

Ik zie het verband niet helemaal

• polopolo150
FreshMaker schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:21:
[...]

[...]

En wat hebben deze met elkaar te maken ?

Ik zie het verband niet helemaal
Aangezien ze op dezelfde account staan en dezelfde wachtwoord. En alleen voor *bliep en battle.net word het gebruikt.

But oh well. Kan ook aan iets heel anders liggen.

• FreshMaker
  • Niet online
polopolo150 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:02:
[...]

Aangezien ze op dezelfde account staan en dezelfde wachtwoord. En alleen voor *bliep en battle.net word het gebruikt.

But oh well. Kan ook aan iets heel anders liggen.
Ik zie de overeenkomst nog steeds niet ... maar goed
ik denk dat het andersom eerder het geval zou zijn, dat men "via" Battlenet bij je bliep zou komen

( al betwijfel ik de 'belangrijkheid' voor een Bnet hacker naar Bliep te zoeken )

• polopolo150
Het zal wel. I don't care. :3 Een spam account is ook daarvoor gemaakt.

Verwijderd

als ik in de winkel beltegoed wil halen, waar kan dat dan?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

T-Mobile kaarten zouden moeten werken met bliep.

Staat trouwens ook op de bliep site. Volgende keer effe zoeken. (8>
Online opwaarderen: log in en klik "Opwaarderen". Betalen gaat via iDeal.
Opwaardeerbon uit de winkel: Veel winkels verkopen *bliep tegoed. En omdat *bliep gebruik maakt van het netwerk van t-mobile, kan je ook een t-mobile opwaardeerbon gebruiken.

[ Voor 78% gewijzigd door CaptJackSparrow op 19-09-2012 15:46 ]

Verwijderd

BLIEP naar 1300 stuur, krijg ik een berichtje van 1200 dat mijn telefoontype niet wordt herkent en dat ik contact op moet nemen met de klantenservice.

hoe kan dat?

• PinokkioTV
Wat zegt de klantenservice? Die weten dat namelijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
iPhone tethering/hotspot werkt sinds iOS6. Of T-Mobile moet toevallig rond die tijd de zaken opengesteld hebben.

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:23
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:30:
BLIEP naar 1300 stuur, krijg ik een berichtje van 1200 dat mijn telefoontype niet wordt herkent en dat ik contact op moet nemen met de klantenservice.

hoe kan dat?
Gewoon de t-mobile instellingen instellen invoeren
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.