Dat is de CM 10.2 build date 13-12-2013 geen nightly maar een snapshot editie. De Android versie is 4.3.1 Jelly bean.
Ik ben van de laatste 6 nightlies van 4.4.1 Kitkat afgestapt omdat die teveel cameraproblemen gaf. Gelijk een freeze bij de eerste foto. dat is onwerkbaar (tenzij je nooit filmt of fotoot)
De installatie is een eitje gewoon de app ophalen uit te link en vervolgens de instrukties opvolgen en de wIndows installer ophalen. Zorg voor een originele
dikke USB kabel!
Ik ben er heel tevreden over. Ik heb alle nightlies van CM11 met Kitkat gedraaid maar wacht nu wel even af of het camera probleem getackled wordt.
Bij deze versie heb ik geen camera probleem en werkt alles heel stabiel.
Ik wil een all in one goed systeem geen kerneltje hier en een drivers zus een een appie zo om het spul overeind te houden.
Terug naar stock kan altijd met bijv. Odin soft of via de Kies soft van Samsung. daaar kies je voor noodfirmware installeren. Dan moet je model en serienummer invoeren wat onder de batterij staat.
Maar stock is veel trager en vol met bloatware. Een lean en mean uitgeklede versie die getuned is op speed werkt gewoon veel lekkerder. En voor de diehards, die kunnen allerlei apps draaien die rootacces nodig hebben. En kan je zelf zien wat er nou eigenlijk allemaal in de root van de foon staat.
Bestanden
linkerbutton
Instellingen
Algemeen
Geavanceerd
Toegangsmodus
Daar kiezen voor
roottoegangsmodus
Of voor de veiligheid gauw weer terug naar de veilige modus als je daar niks te zoeken hebt
[
Voor 42% gewijzigd door
RAAF12 op 28-12-2013 18:44
]