Halo 4
Tomb Raider
Splinter Cell Blacklist (eerste keer dat je die game zag)
Resident Evil 6
Gears of War Judgement
ik zie er maar 5
Dat jij er maar 5 interessante titels ziet, wil niet zeggen dat die games niet gewoon een hele grote fanbase hebben en voor de markt het belangrijkste zijn.
Verder was Smartglass erg innovatief en onverwacht, maar hebben ze zeker prima content laten zien imo. Xbox Music ziet er erg mooi uit en ook de nieuwe services voor Xbox Live lijken me prima. Duurde allemaal niet te lang.
Wii u ripoff.. nuff said.. nu gaat MS ook sony's kant op van ideeën gebruiken (ja,ja beter goed gejat dan... )
Hoezo is het een WiiU ripoff? Het is toch geen nieuwe console? Bovendien is het vooral bedoelt om de combinatie van Windows 8 / WP 7 of 8 en de Xbox te tonen? Of ken jij meer systemen die interactief zijn met elkaar? Het gaat er mij niet om dat het ook in games te gebruiken is, al is het een leuke gimmic, maar dat je met je telefoon of tablet je xbox kunt bedienen, dat is gewoon stoer en zeker wel tweaker-waardig.
Kinect meuk (Dance Central, Nike e.d.) duurde te lang, maar ze hebben de overige 60 minuten toch wel aardige dingen laten zien dacht ik? In ieder geval de grote releases voor de komende tijd.
lol usher was toch echt het dieptepunt en niemand wacht meer op kinect games
Je vergeet eventjes hoe fucking veel die Dance Central games hebben verkocht. Ook de Kinect Sports en andere titels zijn gewoon erg populair. 1 van de redenen dat Microsoft de laatste 2 jaar nog zoveel consoles verkocht heeft. Zelfs mijn zus heeft nu al een tijdje een 360+Kinect vanwege sports + dansen. Je vergeet effe dat het een press-event is en niet een consumer-event. De journalisten moeten erover schrijven, dus dat betekend ook de kranten e.d. en die zien wel nieuwswaarde in dit soort games.
Overigens vond ik ook de Ubi presentatie echt vreselijk. Waarom doen ze dat toch jaar na jaar weer zo brak? Gooi er een normale presentator bij die normaal over de games praat en ze waren presentatie van de show geweest.
Ubisoft is gewoon dit jaar heer en meester, zulke vette spellen
Ubisoft heeft zeker goede spellen in ontwikkeling. Misschien wel de beste van dit jaar, maar de presentatie was gewoon ongelofelijk slecht. Die blogger hadden ze weg moeten laten, dan was het al wat beter geweest. Je ziet het ook bij de studio's die op het podium komen, totaal niet op hun gemak door die geforceerde humor en gekibbel
EA was weinig verassend, maar dat waren ze vorig jaar ook niet. Overigens is die prijs van 50 euro nog best redelijk als je kijkt dat je er 5 mappacks voor krijgt die toch bij elkaar duurder gaan zijn.
EA veel core games maar geen verrassingen, toch wel jammer
Geen verrassingen? Vond Most Wanted wel mooi uitpakken en ook Crysis was wel vet. Dat ze geen nieuwe IP lanceren, wil niet zeggen dat ze niet innoveren of vette games uitbrengen. Dit was echter al wel te verwachten, dus mogelijk zat je met de verkeerde verwachtingen naar die presentatie te kijken?
Sony pres was gewoon saai... en dan dat magic book gebeuren.. kom op[ sony had alleen hun standaard spellen die je al verwachte...sony heeft niks
Dr zaten genoeg spellen in, maar zoals ik al aanhaalde: ik vind die games ook niet allemaal even tof en dat hele Move of PSV gebeuren boeide me ook weinig. Maar die presentatie was nog wel kijkbaar.
Tomb Raider is een reboot, Blacklist is weer wat anders dan de vorige games, CoD speelt zich af in een hele andere tijd. Misschien dat jij het vervolgen vind, maar ik vind er zit aardig wat vernieuwing in.
[...]
Beyond
Beyond was wel vet, maar het was wel al bekend dat die studio iets zou tonen. Overigens vond ik de game er wel erg mooi uitzien.
Je merkt dat de presentaties tegenwoordig meer focussen op wat er de komende tijd uitkomt (meeste binnen 6 maanden, een paar iets langer dan dat en alles wat meer dan een jaar duurt komt volgend jaar eigenlijk pas). Dat dit minder interessant is omdat de verassingen minder zijn, is jammer maar het gevolg is wel dat ze nu meer gameplay kunnen tonen dan ooit. Leuk dat er een hele vernieuwende game uitkomt over 5 jaar, maar een CGI trailer is gewoon niet genoeg meer.
Ik verwacht volgend jaar wel wat meer vuurwerk als ze nieuwe consoles aan gaan kondigen.