Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 10:30
Preau schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:46:
WiiU is voor mij de enige console die ik naast mijn PC wil hebben. Zo'n beetje alle Xbox en PS games komen wel op PC uit.

Met de WiiU houd je alleen aan first party titles al meer leuke exclusives over dan de andere twee naar mijn mening. En natuurlijk altijd leuk als vrienden op bezoek komen.
nou dan wil ik ook wel de franchises: gow, halo, uncharted, god of war, grand turismo, disgaea, ninja gaiden, lbp, Resistance, infamous, killzone, motorstorm, wipeout, monster hunter, forza, ... Etc. etc. etc. op mijn laptop hebben...

Nee, ik ben het dus niet bepaald met je stelling eens ;)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 279033
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Wanneer komt die next-gen van Nintendo nou? Heb nog niks gezien wat de oude ps3 en x360 overtreft

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vinand schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:57:
[...]

nou dan wil ik ook wel de franchises: gow, halo, uncharted, god of war, grand turismo, disgaea, ninja gaiden, lbp, Resistance, infamous, killzone, motorstorm, wipeout, monster hunter, forza, ... Etc. etc. etc. op mijn laptop hebben...

Nee, ik ben het dus niet bepaald met je stelling eens ;)
Tja ik zei leuke exclusives, die noem je maar een paar naar mijn mening. Maarja daarom is het ook een mening :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-02 13:32
Ik ben benieuwd waar ze mee gaan eindigen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:02:
Wanneer komt die next-gen van Nintendo nou? Heb nog niks gezien wat de oude ps3 en x360 overtreft
Ze zijn denk ik nog niet zeker over de hardware, omdat ze er niet op in wouden gaan en dat ook duidelijk werd gezegd aan het begin van de show. Daarom zie je denk ik ook nog niet echt full-preformance games, omdat ze gewoon nog niet weten wat er allemaal precies mogelijk is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nioz
Gropah schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:06:
[...]

Ze zijn denk ik nog niet zeker over de hardware, omdat ze er niet op in wouden gaan en dat ook duidelijk werd gezegd aan het begin van de show. Daarom zie je denk ik ook nog niet echt full-preformance games, omdat ze gewoon nog niet weten wat er allemaal precies mogelijk is
Je mag toch aannemen dat die nu wel final is als de Wii U dit jaar nog uitkomt.
Dat ze het niet willen zeggen, betekent niet dat ze het niet weten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-06 08:29
komop, nog even een knaller van een game laten zien Nintendo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Christus, wat een langdradige presentatie zeg. En dan komen ze ook nog met veel troep aanzetten. Nee Nintendo is dit jaar (weer) niets.

Wanneer gaan ze nou eens terug naar de Ocarina of Time tijd. Heerlijk was dat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Gropah schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:06:
[...]

Wishful thinking. Te weinig goede exclusives en die Mario kon zelfs nog op de gamecube draaien...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nioz
Ik zou die nieuwe Mario wel willen spelen (New super Mario Bros. met 3 spelers was echt geniaal), maar wel een beetje jammer dat ik er dan een Wii U voor zou moeten kopen, terwijl hij ook gewoon op de Wii zou kunnen draaien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:43

BM

Moderator Spielerij
Oh, dat was 'm al weer? :X

Paar keer wat gezien/gehoord wat wel wat potentie had, maar voor een presentatie die om een volledig nieuwe console draait vond ik het aardig tegenvallen eigenlijk.

Xbox
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Maar kan je op de wii ook dat mooie vuurwerk zien?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nioz
Ik ben wel benieuwd naar de performance van games zoals Assassins Creed 3 in vergelijking met de Xbox en PS versies. Alssssss de Wii U iets sneller is en het dus iets beter draait, dan zou dat de pijn toch wel iets verzachten als ik hem dan toch voor Mario moet kopen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 21:34
En Nintendo maar roepen dat ze zich weer willen richten op de hardcore gamer..dit is echt verschrikkelijk. Ik kan Nintendo echt niet meer serieus nemen na dit debacle.
Ik was nog best wel enthousiast over de Wii U en nu is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om deze childish crap te kopen.

Ongelooflijk

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Avioto schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:20:
En Nintendo maar roepen dat ze zich weer willen richten op de hardcore gamer..dit is echt verschrikkelijk. Ik kan Nintendo echt niet meer serieus nemen na dit debacle.
Ik was nog best wel enthousiast over de Wii U en nu is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om deze childish crap te kopen.

Ongelooflijk
Het jammere is... de techniek heeft echt wel potentie, dat heb ik in andere presentaties wel gezien. Het idee dat je op 2 verschillende schermen (tablet en tv) andere invalshoeken van dezelfde game hebt biedt mogelijkheden voor vernieuwende gameplay. Helaas heb ik daar niet al te veel van gezien eigenlijk (heb presentatie niet volledig gezien, zit nog op kantoor), voornamelijk het 2e scherm gebruiken als inventory enzo, wat ik niet echt spannend vind :)

Xbox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 17:46
Nintendo Land ziet er wel grappig uit. Gewoon een nieuwe Wii play eigenlijk.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nioz
Avioto schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:20:

Ongelooflijk
Ach, niets mis met games als Mario, Pikmin, Batman, Assassins Creed, Zombie U, Tekken et cetera.
Het is alleen weinig nieuws.

btw @ gametrailers gaan ze een Wii U game laten zien van een grote dev, die ze niet in de show hebben laten zien net.. ben benieuwd!

Edit (anders wordt het zo'n slowchat ;) )
@ cheiron: Maar die Madden engerd is in ieder geval wel enthousiast, kunnen anderen nog wat van leren daar :)

[Voor 10% gewijzigd door nioz op 05-06-2012 19:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:58
nioz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:27:
[...]

btw @ gametrailers gaan ze een Wii U game laten zien van een grote dev, die ze niet in de show hebben laten zien net.. ben benieuwd!
Jammer, dat we eerst het Madden geneuzel aan moeten horen van die enge gast..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avioto
BM schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:22:
[...]

Het jammere is... de techniek heeft echt wel potentie, dat heb ik in andere presentaties wel gezien. Het idee dat je op 2 verschillende schermen (tablet en tv) andere invalshoeken van dezelfde game hebt biedt mogelijkheden voor vernieuwende gameplay. Helaas heb ik daar niet al te veel van gezien eigenlijk (heb presentatie niet volledig gezien, zit nog op kantoor), voornamelijk het 2e scherm gebruiken als inventory enzo, wat ik niet echt spannend vind :)
Helemaal mee eens. Maar ze lieten niks bijzonders zien en het leek wel alsof ze zelf er ook totaal geen vertrouwen in hebben. Ik volg de E3 al een hele tijd, maar dit is echt de slechtste persconferentie die ik ooit heb gezien.

Nintendo is compleet de weg kwijt, dat lijkt me duidelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
Ik ben de presentatie van satoru iwata aan het kijken die op e3.nintendo.com kwam na de persconferentie van Nintendo. Daar komen ook leuke feitjes voor bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cheiron
Reggi is er van overtuigd dat mensen die ME3 of Batman al hebben gespeeld op een X360 of PS3 de game nog een keer kopen op de WiU. Fullprice...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nioz
Zeror schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:32:
Ik ben de presentatie van satoru iwata aan het kijken die op e3.nintendo.com kwam na de persconferentie van Nintendo. Daar komen ook leuke feitjes voor bij.
Als je er een paar wilt delen? Ik zit gametrailers/G4tv te kijken, maar ik ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04 18:01
nioz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:33:
[...]

Als je er een paar wilt delen? Ik zit gametrailers/G4tv te kijken, maar ik ben wel benieuwd.
Hij bedoelt gewoon de stream die op de frontpage staat: nieuws: E3 2012: Livestream Nintendo-persconferentie
Zeror schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:32:
Ik zou toch deze in de gaten houden als ik jou was. ;)

[Voor 35% gewijzigd door WickedWizard op 05-06-2012 19:34]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Een next-gen met graphics die er niet beter uitzien die dan hardware van 7 jaar terug.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cheiron
Waar blijft nou die nieuwe WiiU game op GT?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nioz
Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:33:
Een next-gen met graphics die er niet beter uitzien die dan hardware van 7 jaar terug.....
Dat wisten we voor de E3 ook al, dus daar hoeven we niet verbaasd over te zijn. Wie weet wat er onder de kap zit en wat ze eruit weten te persen als ze echt voor de Wii U gaan developen ipv multiplatform titels porten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
nioz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:35:
[...]

Dat wisten we voor de E3 ook al, dus daar hoeven we niet verbaasd over te zijn. Wie weet wat er onder de kap zit en wat ze eruit weten te persen als ze echt voor de Wii U gaan developen ipv multiplatform titels porten.
Je bedoelt zoals ze al een tijd met Pikmin 3 doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nioz
Nee, ik bedoel developers die verstand hebben van graphics :)
Van Nintendo zelf verwacht ik grafisch geen wonderen, die zijn meer van de gameplay en stijl dan pixelspushen.

Edit: pff, de secret game is watchdogs? offff komt er toch iets anders?
(zat niet op te letten, zie eronder weer iemand tweeten dat hij juist niet naar wii U komt? )

[Voor 33% gewijzigd door nioz op 05-06-2012 19:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
Morgennacht, woensdag op donderdagnacht, om 3 uur komt de speciale Nintendo 3DS persconferentie.
nioz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:33:
[...]

Voor Wii Fit U is er een klein apparaatje waarmee je progressie kan bijhouden. Dat werd tijdens de persconferentie niet uitgelegd, maar wel door Satoru Iwata verteld. Het werkt via de infrarood van de Wii U GamePad.

Er was een uitgebreidere trailer van ZombieU te zien. Een trailer van de Animal Crossing Sweet Day en Donkey Kong Crash Course minigame van Nintendo Land. En nog een paar.

[Voor 75% gewijzigd door Zeror op 05-06-2012 19:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02 18:53

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Je hoorde ook niks over online....Die was toch zo goed nu?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
Zeg nintendo, leg eens uit:

Nintendo Land was toch een Wii U game?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Emgeebee
  • Laatst online: 16-02 18:53
Zeror schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:54:
Zeg nintendo, leg eens uit:

[afbeelding]

Nintendo Land was toch een Wii U game?
Holiday staat in Amerika voor Kerst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
Michielgb schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:54:
[...]

Holiday staat in Amerika voor Kerst.
Oh, stom.... Dat wist ik wel hoor. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-05 10:22
Nintendo is dood voor de hardcore gamer. Ze hadden nu de kans om alle games te laten zien die er voor verschijnen, maar van veel (hardcore) games is het nog niet eens duidelijk of deze wel op de WiiU verschijnen.
Ook laten ze helemaal niks zien van de console zelf. Kunnen er dvd's, Bluray's in? Echt slecht dit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
Fleximex schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:56:
Ook laten ze helemaal niks zien van de console zelf. Kunnen er dvd's, Bluray's in? Echt slecht dit.
Dat wilden ze niet, want zou kostbare tijd kosten van de presentatie. Alle info die nodig hebt staat op http://e3src.nintendo.com, aldus Reggie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zeror schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:58:
[...]

Dat wilden ze niet, want zou kostbare tijd kosten van de presentatie. Alle info die nodig hebt staat op http://e3src.nintendo.com, aldus Reggie.
Ja, om vervolgens wel een ellenlang kletsverhaal op te hangen zonder games ;)
En dat ze de details van de console wat skippen, prima, als je er dan maar games tegenover zet, en dat was ook niet overtuigend helaas :) Zelfs geen nieuwe Zelda, wat volgens mij de 'pijn' voor de fans wat kon verzachten.

Xbox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
BM schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:59:
[...]

Ja, om vervolgens wel een ellenlang kletsverhaal op te hangen zonder games ;)
Ja, dat snapte ik ook niet zo.
En dat ze de details van de console wat skippen, prima, als je er dan maar games tegenover zet, en dat was ook niet overtuigend helaas :) Zelfs geen nieuwe Zelda, wat volgens mij de 'pijn' voor de fans wat kon verzachten.
Dat komt wellicht omdat ze nog niks kunnen laten zien. Ze hebben een half jaartje geleden Skyward Sword gereleased. Dat zal er mee te maken hebben ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fleximex
Call of Duty Black Ops 2 & Modern Warfare 3, Battlefield 3, Medal of Honor Warfighter, Crysis 3, FarCry 3. Komen deze titels voor de WiiU? En dan zijn dat alleen nog shooters.
Waar was Zelda bijvoorbeeld dan ook?
Ontzettend veel games van EA waaronder Fifa 13: komen die naar de WiiU?
Skyrim, GTA V?
Etc, etc, etc...

[Voor 32% gewijzigd door Fleximex op 05-06-2012 20:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Crysis 3 sowieso niet, las ik net op ign, en dat was in april al bekend.
http://uk.wii.ign.com/articles/122/1223691p1.html

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fleximex
Resultaten qua persconferenties i.m.o.:
Ubisoft (8,5) > Sony (7,5) > EA (7) > Microsoft (7) > Nintendo (6)

[Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 05-06-2012 20:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nu is het wachten op Gamescom (15-19 augustus) en daarna Tokyo Game Show (20-23 september). :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WickedWizard
Iemand overigens gehoord of gelezen wanneer/hoelaat Star Wars 1313 gameplay zal worden getoond? En dan bedoel ik niet het filmpje van 1-2 minuten dat vannacht werd getoond (zag er overigens heel erg mooi uit, leek niet op current-gen kwa consoles) op GTTV, maar die man van LucasArts zei dat ze een live demo zouden geven morgen (vandaag dus) met meer info.

[Voor 11% gewijzigd door WickedWizard op 05-06-2012 20:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avioto
CaptainCharisma schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:45:
Iemand overigens gehoord of gelezen wanneer/hoelaat Star Wars 1313 gameplay zal worden getoond? En dan bedoel ik niet het filmpje van 1-2 minuten dat vannacht werd getoond (zag er overigens heel erg mooi uit, leek niet op current-gen kwa consoles) op GTTV, maar die man van LucasArts zei dat ze een live demo zouden geven morgen (vandaag dus) met meer info.
Dit bedoel je?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=U08QNPk0ZNE]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WickedWizard
Dat is inderdaad het filmpje wat vannacht werd getoond. Maar deze had ik zelf al gezien. Rond 1:35 zegt hij dus ook dat ze een fragment laten zien uit de speelbare E3 demo die morgen (vandaag dus) zal worden getoond. Ik vroeg me af of iemand misschien al ergens de hele demo had gezien, maar het is daar natuurlijk pas 12 uur 's middags dus dat kan altijd nog later op de avond. :) Toch bedankt voor het zoeken! _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 12:51
Fleximex schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:36:
Nintendo een 6? Ik zou ze nauwelijks een 5 geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Sony gaat van een 8* naar een 7,5 vanwege een smiley? :+
Je had ook een spatie voor en na het cijfer kunnen zetten. ;)

* = er stond;
Sony (8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-05 12:29
Microsoft, Sony, EA afgekeken...

Nintendo: na 15 minuten uitgezet.
Er zit zo weinig persoonlijkheid in... Miyamoto was nog een beetje grappig (tegen het pijnlijke aan), maar die "president" die er na kwam heeft het gewoon niet.

Nu maar even Ubisoft kijken...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WickedWizard
leech1984 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:23:
Nintendo: na 15 minuten uitgezet.
Er zit zo weinig persoonlijkheid in... Miyamoto was nog een beetje grappig (tegen het pijnlijke aan), maar die "president" die er na kwam heeft het gewoon niet.
"President"? Moet het wel even voor hem opnemen, maar Reggie is een held en vaste prik op elke E3. Enkele jaren geleden was hij de man die Nintendo's persconferentie omtoverde in hét spektakel van de show. De laatste jaren is het allemaal wat minder (lees: casual) geworden bij Nintendo, maar om nou te zeggen dat hij er niks van kan gaat mij wat ver. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
Als je gaat kijken naar wie van de grote heren van Sony, Microsoft of Nintendo een goede presentatie kan wegzetten, vind ik Reggie de beste. Zijn toespraken zijn prettig om naar te luisteren. Dat vind ik veel minder bij Sony en Microsoft.
Terwijl iedereen Nintendo afkraakt vanwege de leuke marketing praatjes tijdens de presentatie, vind ik datgene bij Microsoft en Sony veel groter aanwezig. Bij Nintendo zit er nog wat humor enzo is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:27

SomerenV

It's something!

CaptainCharisma schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:42:
[...]

"President"? Moet het wel even voor hem opnemen, maar Reggie is een held en vaste prik op elke E3. Enkele jaren geleden was hij de man die Nintendo's persconferentie omtoverde in hét spektakel van de show. De laatste jaren is het allemaal wat minder (lees: casual) geworden bij Nintendo, maar om nou te zeggen dat hij er niks van kan gaat mij wat ver. :)
Hij bracht het wel zó saai en langdradig dat het gewoon niet leuk meer was. Vreselijk monotoon en de verveeldheid straalde er gewoon van af. Hij kwam niet enthousiast over en dreunde alles maar op als een slechte autocue lezer. Ik weet dat hij vaste prik is en Reggie is vaak prima met interviews, maar volgend jaar mogen ze wel iemand anders gebruiken. Wat ze ook mogen doen volgend jaar is kappen met het direct vertalen van Japans, want 1: het klinkt ongelooflijk irritant om twee talen tegelijkertijd te horen en 2: alles duurt nóg langer en komt nóg minder spontaan over.
Zeror schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:05:
Als je gaat kijken naar wie van de grote heren van Sony, Microsoft of Nintendo een goede presentatie kan wegzetten, vind ik Reggie de beste. Zijn toespraken zijn prettig om naar te luisteren. Dat vind ik veel minder bij Sony en Microsoft.
Terwijl iedereen Nintendo afkraakt vanwege de leuke marketing praatjes tijdens de presentatie, vind ik datgene bij Microsoft en Sony veel groter aanwezig. Bij Nintendo zit er nog wat humor enzo is.
Ik vond de opening van Jack Tretton meer humor bevatten dan de hele show van Nintendo. En dat stukje van Matt en Trey bij Microsoft was ook geniaal. Buiten dat hadden de persconferenties van Microsoft en Sony een stuk meer actie, liep het allemaal een stuk vlotter door en draaide het véél meer om de games. Ook vond ik Tretton een stuk beter presenteren dan Reggie.

[Voor 29% gewijzigd door SomerenV op 05-06-2012 22:14]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blikbier
  • Laatst online: 29-05 22:48
Geoff zei ongeveer 5 minuten geleden op E3: ALL ACCESS LIVE dit: "Valve will coming by in a little bit". Dit kan nog interessant worden. :o

[Voor 8% gewijzigd door blikbier op 05-06-2012 22:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
blikbier schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:09:
Geoff zei ongeveer 5 minuten geleden op E3: ALL ACCESS LIVE dit: "Valve will coming by in a little bit". Dit kan nog interessant worden. :o
Counterstrike: Global Offensive?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blikbier
  • Laatst online: 29-05 22:48
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:39:
[...]

Counterstrike: Global Offensive?
Of die nieuwe game met de makers van The Heist? De game is al aangekondigd. Maar het zal inderdaad wel om Counterstrike: Global Offensive gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:59
[...]

Reggie de beste ? Nou niet deze keer.. Ik ben totaal geen sony fan , maar zoals die man het vertelde...Hij stond daar gewoon op zijn plek. En Reggie leek wel bevroren in zijn gezichtsuitdrukking.

Sony had hoe dan ook de beste conferentie , want het moet gewoon met actie in gezet worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-05 12:29
[...]

Ik zei niet dat hij er niets van kan, hij heeft het gewoon niet.
Op de een of andere manier houdt hij mijn aandacht niet vast. Bij Sony en Microsoft had ik dat wel.

Zeker in de eerste paar minuten was het zo monotoon, oplezen van een blaadje verhaal dat ik er gewoon geen zin meer in had.

Tuurlijk lezen ze bij de anderen ook op, maar daar brengen ze het nog met een enthousiasme dat je boeit.

En ik had president tussen aanhalingstekens gezet omdat ik niet wist of hij daadwerkelijk president van Nintendo is, of een CEO of andere term voor baas.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fleximex
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:15:
[...]

Sony gaat van een 8* naar een 7,5 vanwege een smiley? :+
Je had ook een spatie voor en na het cijfer kunnen zetten. ;)

* = er stond;
[...]
Inderdaad :P. Nee maar toen zag ik de punten staan en toen dacht ik dit is wel heel hoog. Dus heb ik veel punten een 0,5 naar beneden gebracht en was het 'probleem' meteen opgelost.

[Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 05-06-2012 23:32]

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-03 13:47

Cleetje

Psycho Slave ++

Viel t anderen ook op dat de WiiU n aardige co-op focus lijkt te krijgen? Het leek bijna alsof er bij alle games rekening was gehouden met co-op gameplay (en dan niet die lame imitatie die bv n Mario Galaxy had waarbij de 2e speler n veredelde mousepointer speelt). Helaas komt goede co-op zelden voor momenteel, zeker bij volwassen games.

Verder was ik aangenaam verrast met AC3 en Tekken op de WiiU, titels die ik niet had verwacht. Als Nintendo nou beter uitpakt met 3rd party support, dan kan de WiiU eindelijk worden wat de Wii had moeten zijn. 

*fingers crossed*

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-04 07:00

DarthDavy

Excellent!

Ranglijstjes zijn leuk :P

1. Sony - 7,5
Goeie punten voor Beyond: Two Souls, The Last of Us en de nieuwe God of War, hoewel dat meer van hetzelfde lijkt als alle vorige GoW games en er voor mij wat sleet op de franchise zit. Maar hij ziet er wel weer net dat tikkeltje brutaler uit. :P Een (goeie) Assassin's Creed voor de PS Vita zou dat ding ook wel eens een boost kunnen geven. Extra punten voor weinig tot geen social media geblaat. Wel grappig dat Tretton toch terloops eens vermeldde dat je ook YouTube filmpjes op hun console kunt bekijken. Precies een verplicht nummertje, maar dat is de focus van Sony niet (en zo hoort het imo).
Slechte punten voor Wonderbook (WTF???) die veel te veel tijd van de presentatie heeft ingenomen en veel te veel exclusive DLC geblaat. Waar was Ruin???

2. Ubisoft - 7
Ubisoft snapt de E3. Een presentatie die enkel over games gaat en Ubisoft heeft een hele goeie line-up aan games (Far Cry 3, Assassin's Creed III, Watchdogs,...). Ubisoft springt als onafhankelijke uitgever ook vol op de Wii U kar. En gelukkig voor Nintendo dat ze dat doen: die nieuwe Rayman zou wel eens de Wii U van een stille dood kunnen behoeden.
Slechte punten voor een erbarmelijke presentatie. Enkel om die reden plaats ik ze onder Sony, maar de inhoud van de presentatie was top. De verpakking zoog.

3. EA - 6
Niet veel tegen EA, niet veel voor EA. Presentatie ging over games, maar waar zijn de boeiende, nieuwe toptitels? Medal of Honor en de nieuwe Need for Speed (Criterion zal er wel iets goed van maken). Maar waar is de rest??? Vooral teleurgesteld in Bioware: geen Generals 2, geen Dragon Age 3. Enkel wat beloftes omtrent SW:TOR. Mager hoor. En waar is Overstrike gebleven???
En 50 dollar voor Battlefield Premium??? Komaan. Is er echt iemand die een full-price game gaat betalen voor wat mappacks???
Als ik het hier zo neerschrijf, is een zesje precies nog heel billijk.

Maar...
4. Nintendo - 4 en Microsoft - 4
Twee echte failures deze E3. Hoe slaagt Nintendo er eigenlijk in om zelfs met een nieuwe console op het E3 de menigte er niet enthousiast over te maken? Waar is die console trouwens? Voor een leek kan het zelfs lijken alsof Nintendo met een tablet op de markt komt. Veel te weinig informatie over dat ding. Verschijnt dat ding eigenlijk wel dit jaar? En leuk dat oude multiplatform games ook naar de Wii U komen (zorgt voor een mooi portfolio voor de nieuwe console), maar wat met de nieuwe? Het lijkt erop dat enkel Ubisoft full de drie consoles gaat ondersteunen. Consumentenvertrouwen in de WiiU: laag, heel laag. Niet goed hoor voor een nieuwe console.
En dan Microsoft? Microsoft heeft in het begin van deze console cycle zo zijn best gedaan om de hardcore gamer voor zich te winnen. En met de succes. En nu? Nu blijven jaar na jaar deze gamers in de kou staan. Is een Halo 4 echt voldoende? Veels en veels te weinig. Leuk dat mijn Xbox ook een social media gadget is en het veel beter doet dan de concurrentie. Maar het gaat in de eerste plaats over de games. Waar waren de games? Worden er tegenwoordig eigenlijk als Xbox'en verkocht enkel om te facebooken op de tv? Boeiend, maar niet op zijn plaats op de E3.

In totaliteit vind ik het een hele magere E3 tot nu toe. Veel verwachte games die er niet zijn. Weinig tot geen onverwachte games die ons moeten hypen. Beetje de schuld ook van het alomtegenwoordige Internet. Er zijn geen geheimen meer. Te veel wordt gelekt voor het E3. Waar is de tijd dat we tijdens de persconferenties van de ene verassing in de andere vielen? Voorgoed verleden tijd vrees ik.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Niet online
Ik snap ook niet dat Nintendo zoveel tijd inruimde voor pure crap zoals Sing en Just Dance (weten ze nou nog niet dat dansgames met een Wiimote niet werken) en de uitleg van die minigame met Luigi terwijl later bleek dat ze nog een WarioWare aankondigden.

En volgend jaar mogen die Japanners die tolken nodig hebben wel wegblijven. Stoorde enorm.

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06 16:09

4bit

Onward, to futility!

In het algemeen wel een zeer teleurstellende E3. Niet veel leuke dingen gezien die me hard aanspreken.

I'll do what I can, but expect very little.

Huh? Hoe kun je MS nou een 4 geven? Dat was juist de presentatie met de meeste hardcore games of de grootste titels van dit najaar? Bovendien was het vrijwel allemaal gameplay en minder gezeur dan vorig jaar. Kinect meuk duurde misschien wat lang, maar dat is voor de journalisten toch wel belangrijk om over te schrijven, aangezien die markt in de US (voor Dance Central bv) erg groot is

Halo 4
Forza Horizon
Tomb Raider
Call of Duty
Splinter Cell Blacklist (eerste keer dat je die game zag)
Resident Evil 6
Fifa 13
Madden 13
Fable The Journey
Gears of War Judgement

Verder was Smartglass erg innovatief en onverwacht, maar hebben ze zeker prima content laten zien imo. Xbox Music ziet er erg mooi uit en ook de nieuwe services voor Xbox Live lijken me prima. Duurde allemaal niet te lang.

Kinect meuk (Dance Central, Nike e.d.) duurde te lang, maar ze hebben de overige 60 minuten toch wel aardige dingen laten zien dacht ik? In ieder geval de grote releases voor de komende tijd.

Overigens vond ik ook de Ubi presentatie echt vreselijk. Waarom doen ze dat toch jaar na jaar weer zo brak? Gooi er een normale presentator bij die normaal over de games praat en ze waren presentatie van de show geweest.

EA was weinig verassend, maar dat waren ze vorig jaar ook niet. Overigens is die prijs van 50 euro nog best redelijk als je kijkt dat je er 5 mappacks voor krijgt die toch bij elkaar duurder gaan zijn.

Opvallend waren in ieder geval de nieuwe Splinter Cell, Assassins Creed gameplay en Watch Dogs. Verder weinig nieuwtjes, maar toch wel vette games.

Moet overigens eerlijk bekennen dat ik de presentatie van Sony niet eerder gezien heb, maar de trailers die daarna kwamen waren wel aardig. Last of Us is natuurlijk erg cool, maar ik heb zelf weinig met God of War en andere games uit de stal van Sony. Ze hadden in ieder geval ook geen onverwachte klapper. Vita games boeien mij ook weinig, dus vond ik die ook niet echt bijzonder. Qua presentatie is die wel goed gedaan en de vibe was wel goed, misschien iets beter dan die van MS (iets meer ontspannen), maar qua content niet zo verschillend.

Vond eigenlijk bij alle presentaties het "ik lees het van de prompter af" wel irritant. Leer die shit eens uit je hoofd.

[Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 06-06-2012 11:21]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Relief2009
  • Laatst online: 17-04 12:50
En dan komt SE met de volgende tech demo:

YouTube: Agni's Philosophy -- FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-05 12:56

roboreaper

Collecting your robots

Martinspire schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:04:
Huh? Hoe kun je MS nou een 4 geven? Dat was juist de presentatie met de meeste hardcore games of de grootste titels van dit najaar? Bovendien was het vrijwel allemaal gameplay en minder gezeur dan vorig jaar. Kinect meuk duurde misschien wat lang, maar dat is voor de journalisten toch wel belangrijk om over te schrijven, aangezien die markt in de US (voor Dance Central bv) erg groot is

Halo 4
Tomb Raider
Resident Evil 6
Gears of War Judgement

ik zie er maar 5 :+

Verder was Smartglass erg innovatief en onverwacht, maar hebben ze zeker prima content laten zien imo. Xbox Music ziet er erg mooi uit en ook de nieuwe services voor Xbox Live lijken me prima. Duurde allemaal niet te lang.

Wii u ripoff.. nuff said.. nu gaat MS ook sony's kant op van ideeën gebruiken (ja,ja beter goed gejat dan... )

Kinect meuk (Dance Central, Nike e.d.) duurde te lang, maar ze hebben de overige 60 minuten toch wel aardige dingen laten zien dacht ik? In ieder geval de grote releases voor de komende tijd.\

lol usher was toch echt het dieptepunt en niemand wacht meer op kinect games

Overigens vond ik ook de Ubi presentatie echt vreselijk. Waarom doen ze dat toch jaar na jaar weer zo brak? Gooi er een normale presentator bij die normaal over de games praat en ze waren presentatie van de show geweest.

Ubisoft is gewoon dit jaar heer en meester, zulke vette spellen

EA was weinig verassend, maar dat waren ze vorig jaar ook niet. Overigens is die prijs van 50 euro nog best redelijk als je kijkt dat je er 5 mappacks voor krijgt die toch bij elkaar duurder gaan zijn.

EA veel core games maar geen verrassingen, toch wel jammer

Sony pres was gewoon saai... en dan dat magic book gebeuren.. kom op[ sony had alleen hun standaard spellen die je al verwachte...sony heeft niks

• Avioto
Halo 4
Forza Horizon
Tomb Raider
Call of Duty
Resident Evil 6
Fifa 13
Madden 13
Fable The Journey
Gears of War Judgement
Alleen maar vervolgen/uitmelkerij. Geen originaliteit te bekennen.
Ze hadden in ieder geval ook geen onverwachte klapper.
Beyond

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het is an sich bijzonder dat er aan het eind van de lifecycle van de huidige gen. consoles toch nog 3 nieuwe IP's (Watchdogs, Beyond en Last Of Us) worden voorgesteld, dat hebben we de afgelopen jaren op de E3 niet meer mee mogen maken. Toch blij verrast dat er nog de nodige creativiteit aanwezig is en het niet louter vervolg nummertje zoveel is (Halo 4, Forza "5", Gears "4", AC3).
Halo 4
Tomb Raider
Resident Evil 6
Gears of War Judgement

ik zie er maar 5
Dat jij er maar 5 interessante titels ziet, wil niet zeggen dat die games niet gewoon een hele grote fanbase hebben en voor de markt het belangrijkste zijn.

Wii u ripoff.. nuff said.. nu gaat MS ook sony's kant op van ideeën gebruiken (ja,ja beter goed gejat dan... )
Hoezo is het een WiiU ripoff? Het is toch geen nieuwe console? Bovendien is het vooral bedoelt om de combinatie van Windows 8 / WP 7 of 8 en de Xbox te tonen? Of ken jij meer systemen die interactief zijn met elkaar? Het gaat er mij niet om dat het ook in games te gebruiken is, al is het een leuke gimmic, maar dat je met je telefoon of tablet je xbox kunt bedienen, dat is gewoon stoer en zeker wel tweaker-waardig.
Kinect meuk (Dance Central, Nike e.d.) duurde te lang, maar ze hebben de overige 60 minuten toch wel aardige dingen laten zien dacht ik? In ieder geval de grote releases voor de komende tijd.

lol usher was toch echt het dieptepunt en niemand wacht meer op kinect games
Je vergeet eventjes hoe fucking veel die Dance Central games hebben verkocht. Ook de Kinect Sports en andere titels zijn gewoon erg populair. 1 van de redenen dat Microsoft de laatste 2 jaar nog zoveel consoles verkocht heeft. Zelfs mijn zus heeft nu al een tijdje een 360+Kinect vanwege sports + dansen. Je vergeet effe dat het een press-event is en niet een consumer-event. De journalisten moeten erover schrijven, dus dat betekend ook de kranten e.d. en die zien wel nieuwswaarde in dit soort games.

Ubisoft is gewoon dit jaar heer en meester, zulke vette spellen
Ubisoft heeft zeker goede spellen in ontwikkeling. Misschien wel de beste van dit jaar, maar de presentatie was gewoon ongelofelijk slecht. Die blogger hadden ze weg moeten laten, dan was het al wat beter geweest. Je ziet het ook bij de studio's die op het podium komen, totaal niet op hun gemak door die geforceerde humor en gekibbel

EA veel core games maar geen verrassingen, toch wel jammer
Geen verrassingen? Vond Most Wanted wel mooi uitpakken en ook Crysis was wel vet. Dat ze geen nieuwe IP lanceren, wil niet zeggen dat ze niet innoveren of vette games uitbrengen. Dit was echter al wel te verwachten, dus mogelijk zat je met de verkeerde verwachtingen naar die presentatie te kijken?
Sony pres was gewoon saai... en dan dat magic book gebeuren.. kom op[ sony had alleen hun standaard spellen die je al verwachte...sony heeft niks
Dr zaten genoeg spellen in, maar zoals ik al aanhaalde: ik vind die games ook niet allemaal even tof en dat hele Move of PSV gebeuren boeide me ook weinig. Maar die presentatie was nog wel kijkbaar.
Avioto schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:24:
[...]
Alleen maar vervolgen/uitmelkerij. Geen originaliteit te bekennen.
Tomb Raider is een reboot, Blacklist is weer wat anders dan de vorige games, CoD speelt zich af in een hele andere tijd. Misschien dat jij het vervolgen vind, maar ik vind er zit aardig wat vernieuwing in.
[...]
Beyond
Beyond was wel vet, maar het was wel al bekend dat die studio iets zou tonen. Overigens vond ik de game er wel erg mooi uitzien.

Je merkt dat de presentaties tegenwoordig meer focussen op wat er de komende tijd uitkomt (meeste binnen 6 maanden, een paar iets langer dan dat en alles wat meer dan een jaar duurt komt volgend jaar eigenlijk pas). Dat dit minder interessant is omdat de verassingen minder zijn, is jammer maar het gevolg is wel dat ze nu meer gameplay kunnen tonen dan ooit. Leuk dat er een hele vernieuwende game uitkomt over 5 jaar, maar een CGI trailer is gewoon niet genoeg meer.

Ik verwacht volgend jaar wel wat meer vuurwerk als ze nieuwe consoles aan gaan kondigen.

Anoniem: 379258

Gaan die nieuwe consoles dan gelijk ook komen of moet je daar dan weer een jaar op wachten? Dit zijn op deze manier wel tijden dat mensen zich wat meer op de PC gaan richten. De consoles zijn duidelijk aan vernieuwing toe, op kinect na misschien
Anoniem: 379258 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:12:
Gaan die nieuwe consoles dan gelijk ook komen of moet je daar dan weer een jaar op wachten? Dit zijn op deze manier wel tijden dat mensen zich wat meer op de PC gaan richten. De consoles zijn duidelijk aan vernieuwing toe, op kinect na misschien
Als ik kijk naar wat voor graphics ze er nog uit weten te persen voor games als Crysis, Assassins Creed en dergelijke (er zijn natuurlijk mooiere games, maar deze zijn multiplatform en geven dus goed aan wat beide consoles nog aankunnen), dan denk ik dat we nog niet zo heel hard aan nieuwe consoles toe zijn. Maar ga er maar vanuit dat het volgend jaar op de E3 wordt aangekondigd en dat ze dan eind dat jaar in de winkels liggen. Mogelijk hebben ze voor of na de e3 nog een groot evenement om alles met veel bombarie en exclusiviteit in het nieuws te brengen (als jij de enige bent die nieuws heeft dan komen daar meer headlines van dan bij de E3), maar dat ze eraan komen is wel duidelijk.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik lees trouwens op Majornelson dat RTL Gemist naar de Xbox komt, tussen alle andere US en UK kanalen was het wel grappig om die er tussen te zien staan :P

• LuckyLukeNL
  • Niet online
zojuist is er een foto opgedoken van de kamer van 2K en Rockstar. Ze verwachten dat er morgen een paar secret titels worden geshowed waaronder GTA V

LuckyLukeNL schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:18:
zojuist is er een foto opgedoken van de kamer van 2K en Rockstar. Ze verwachten dat er morgen een paar secret titels worden geshowed waaronder GTA V

[afbeelding]
Ga er maar vanuit dat het eerder Max Payne DLC is of iets dergelijks en geen GTA 5. Dat gaan ze niet zo knullig doen en eerder met een trailer of iets dergelijks een week of 4 na de E3 weer opbouwen. Maar die ittel komt echt dit jaar niet meer, anders had MS of Sony er wel iets van laten zien als exclusive.

• LuckyLukeNL
  • Niet online
het kan altijd nog eventueel een nieuwe mafia zijn of red dead redemption. you never know.
LuckyLukeNL schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:50:
het kan altijd nog eventueel een nieuwe mafia zijn of red dead redemption. you never know.
Als ze echt wat aan hadden willen kondigen dan had Take 2 groot uitgepakt met een persco of een groot deel van de presentatie van 1 van de consolebouwers. Rockstar eigent zich altijd een hoop aandacht en door de kwaliteit die ze leveren is dat ook nooit erg, maar ze gaan niet iets doen waarbij ze de aandacht delen. Kijk maar eens na wanneer diverse games zijn aangekondigd en wanneer er meer info beschikbaar is geweest. Dat is nooit op de E3 gebeurt op 1 moment na: de exclusieve deal met MS waarbij de DLC veel eerder op de 360 was te krijgen.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 12:51
Ik las een tweet van iemand die grapte dat ze misschien heel nonchalant een trailertje naar buiten gooien een dag na de E3. Dan is iedereen in één klap de E3 vergeten en is Rockstar de held van de week. Ik zie het ze nog wel doen ook.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
LuckyLukeNL schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:50:
Een nieuwe Red Dead Redemption -O- Dat kost me mijn vrije dagen :p

Wat vond ik dat een geweldig spel. Gaan er dan al geruchten over een opvolger?

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:36
PWM schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:54:
[...]

Vond RDR ook echt super. De sfeer was echt top. Heb wellicht zelfs meer tijd doorgebracht eenzaam op mijn paardje in het bos om wildlife te killen dan daadwerkelijk met missies :P

MP heb ik amper gedaan. Dat was zo buggy en laggy in het begin dat ik dat toen maar heb opgegeven.

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
het blijkt dat rockstar achter closed doors een demo van een nieuw spel heeft laten zien. Verder zou er heel kort op de site hebben gestaan dat het publiek lang genoeg had gewacht en dat de trailer binnenkort zou verschijnen. Maar dat werd na een 5 minuten alweer verwijderd blijkt. Denk bij RDR dat die volgend jaar of jaar daarna pas uitkomt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

LuckyLukeNL schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:18:
het blijkt dat rockstar achter closed doors een demo van een nieuw spel heeft laten zien. Verder zou er heel kort op de site hebben gestaan dat het publiek lang genoeg had gewacht en dat de trailer binnenkort zou verschijnen. Maar dat werd na een 5 minuten alweer verwijderd blijkt. Denk bij RDR dat die volgend jaar of jaar daarna pas uitkomt.
Lijkt me dan gewoon GTA V te zijn geweest, als dat echt zo is. Het wordt inderdaad wel tijd voor een nieuwe trailer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
PWM schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:54:
[...]

Geen idee, maar kan me best voorstellen dat willen ze gaan concurreren met Assassin's Creed III, nu die de amerikaanse burgeroorlog als basis heeft.

Red Dead Redemption die in aanraking komt met een setting van de burgeroorlogen kan dan ook wel interessant zijn. Een passende titel zou dan zijn Red Dead Revolution.

[Voor 4% gewijzigd door Zeror op 08-06-2012 12:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-05 12:51
Is ook een kans dat het om de game Agent gaat. Die exclusive voor de PS3.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avioto
GTA voor de Vita? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
RDR voor de PC?
/blijfthopen
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee