De Xbox 360 begon puur voor de hardcore, wat ze er nu mee van plan zijn stelt me echt teleur.Asgaro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:54:
[...]
Dan nog... Casual gamers gaan heus niet op gamesites gaan zitten of gamemagazines kopen.
Die lopen gewoon de winkel binnen en baseren hun aankoop op basis van het mooiste covertje
Daarom ben ik van mening dat die casual games BS bij press conferences wel is mag stoppen
Ik speel alleen op PC, dus das geen issue.NotSoSteady schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:53:
[...]
Het loopt tenminste wel op 60fps, iets wat wel erg belangrijk is voor een shooter.
CTO van Appeal
Ik weet niet of ik deze setting van Call of Duty wel leuk ga vinden. En het is wel allemaal weer COD cliché met die instortende brug enzo.
Inderdaad maar is dat al niet 3 jaar zo?Jefrim schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:58:
Ik weet niet of ik deze setting van Call of Duty wel leuk ga vinden. En het is wel allemaal weer COD cliché met die instortende brug enzo.
Waarom dat futuristische?? Waarom Vietnam of Golfoorlog 1?
Player1s Twitch
Ja dat is waar, maar je kan het trucje een paar keer herhalen, maar naar 3 a 4x heb je het wel gezien en raak je er ook niet meer van onder de indruk. En daar gaat weer een gebouw!

Zoiets als dit ja. Of nog een keertje Tweede wereld oorlog, het is nu al een tijdje geleden dat er een goede WOII shooter uit is gekomen.L1nt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:58:
Waarom dat futuristische?? Waarom Vietnam of Golfoorlog 1?
[Voor 30% gewijzigd door S401 op 04-06-2012 20:02]
Nee maar ik heb dat persoonlijk ook bij de rest van de games.Jefrim schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:00:
[...]
Ja dat is waar, maar je kan het trucje een paar keer herhalen, maar naar 3 a 4x heb je het wel gezien en raak je er ook niet meer van onder de indruk. En daar gaat weer een gebouw!
Halo 4, Forza 4, Resident Evil 6, Fable 4, CoD 10.
Kijk een sequel is niet zo erg, maar ik heb denk ik nu al 3 of 4 Halo games op deze generatie console gespeeld. Dat vind ik gewoon teveel, uitmelken tot de max.
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik forza en bo2 kan terugkijken?
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.htmlafca123 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:02:
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik forza en bo2 kan terugkijken?
As usual, matig qua games. Gelukkig wel wat leuke techniek gezien, en ga zo eens op zoek naar de trailers uit het 1e half uur, die heb ik gemist. Wel grappig dat MS vrij eenvoudig een Wii U na kan maken, so far voor het unieke van nintendo 

Xbox
Even the dark has a silver lining
Beste moment was nog de 'grap' van die South Park gasten. Mooi dat zij de hele show samenvatten in hooguit 15 woorden én tegelijk Microsoft afzeiken
.

Volgens mij had hij een M16!
5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris
Eens! Was ook het eerste waar ik aan moest denken... Een redelijk 'plastische' omgeving (veel grijs, alles strak, alles 'schoon') met heel veel Sci-Fi elementen.
Asgaro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:04:
Screens? Je bent al de 2de die over Jezus met AK47 spreekt
I wanna see!
[edit]Komt uit een aflevering, niet uit de beelden van de persconferentie ... maar ziet er volgens mij hetzelfde uit.

[Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-06-2012 20:19]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik zit een beetje terug te kijken om te zien wat ik gemist heb, maar Tomb Raider ziet er wel cool uit vind ik. Het doet me sterk aan Uncharted denken en die games heb ik allemaal met veel plezier gespeeld. Ben benieuwd wat ze toe weten te voegen aan de formule.
Ik denk een stuk meer QTEnioz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:15:
Ik zit een beetje terug te kijken om te zien wat ik gemist heb, maar Tomb Raider ziet er wel cool uit vind ik. Het doet me sterk aan Uncharted denken en die games heb ik allemaal met veel plezier gespeeld. Ben benieuwd wat ze toe weten te voegen aan de formule.

Gamertag: VAS taijyn
De E3 is ook niet meer wat het geweest is. Als je een pre-e3 event afsluit met Battlefield 2142: Black Ops II, welke "exclusief" naar je console komt met dezelfde crappy engine als van de afgelopen games, dan is dat behoorlijk matig. O, en exclusief betekent tegenwoordig dat je de DLC een week eerder hebt dan op een andere console...
Het feit dat er ondertussen 4 delen van één serie (GoW) op één console verschijnt is tegenwoordig ook normaal. Sorry dat ik een beetje negatief ben, maar op wat technologische snufjes na, was dit weer geen bijzondere E3. Gelukkig maken dienst als Netflix, NBA enz een hele hoop goed in... O, wacht dat kregen we ook nog steeds niet hier in Europa. Gelukkig krijgen we wel Angry Birds 3d.
Het feit dat er ondertussen 4 delen van één serie (GoW) op één console verschijnt is tegenwoordig ook normaal. Sorry dat ik een beetje negatief ben, maar op wat technologische snufjes na, was dit weer geen bijzondere E3. Gelukkig maken dienst als Netflix, NBA enz een hele hoop goed in... O, wacht dat kregen we ook nog steeds niet hier in Europa. Gelukkig krijgen we wel Angry Birds 3d.
haha, ja volgens mij hou jij echt die PS3 controller op de kop hooruchiha tijntje schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:19:
[...]
Ik denk een stuk meer QTEen een wat meer horor sfeer. Ik heb er in ieder geval veel zin in. De sfeer ziet er uitstekend uit en dat bepaald heel erg veel in een spel als Tomb Raider.
Zo is de sfeer in Uncharted ook erg tof, maar als je gaat kijken naar de gameplay, dan zuigt ie best hard.

Eentonig wil ik nog wel toegeven

Ik moest trouwens wel lachen toen ik zag dat er ook in Tomb Raider blijkbaar maar 3 types vijanden zijn, kwaaltje waar Uncharted ook last van heeft.
Ik heb echt mijn best gedaan om Uncharted 3 uit te spelen, maar het lukt me maar nietnioz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:22:
[...]
haha, ja volgens mij hou jij echt die PS3 controller op de kop hoor

Gamertag: VAS taijyn
Je merkt gewoon heel goed dat we bijna aan het eind zijn van deze generatie. Hier en daar wordt er nog wel iets nieuws geprobeerd, maar verder zijn het vooral verbeteringen van bestaande gameplay/graphics/technieken. Natuurlijk niet vervelend, want het kan nog wel super goede games opleveren, maar echt bijzonder schokkend is het allemaal niet. En daarnaast zijn er ook gewoon redelijk weinig exclusives de laatste jaren. Want, zoals je zelf inderdaad ook al zegt, exclusief betekend tegenwoordig 1 maand DLC eerder dan de concurrentie... Ach, over een jaartje mogen we weer echt gaan knallen!Robkazoe schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:21:
De E3 is ook niet meer wat het geweest is. Als je een pre-e3 event afsluit met Battlefield 2142: Black Ops II, welke "exclusief" naar je console komt met dezelfde crappy engine als van de afgelopen games, dan is dat behoorlijk matig. O, en exclusief betekent tegenwoordig dat je de DLC een week eerder hebt dan op een andere console...
Kan dat niet komen omdat de game nog niet af is? Viel mij namelijk ook wel erg op. Elke keer zag je hetzelfde dikke, korte gastje als vijand met (ongeveer) dezelfde kleding. Misschien moeten de andere vijanden nog gecreëerd worden ofzo?nioz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:22:
[...]
*knip*
Ik moest trouwens wel lachen toen ik zag dat er ook in Tomb Raider blijkbaar maar 3 types vijanden zijn, kwaaltje waar Uncharted ook last van heeft.
Geen GTA5 op het einde bij MS.
Misschien straks bij Sony of anders bij Nintendo. Maar wat een waardeloze zooi.
Wordt de eindknaller aangekondigd, blijkt het weer Blacks Ops 2 te zijn.
Gelukkig reageerde de zaal ook niet zo happy. Heb het helemaal gehad met CoD serie. Kom eens met een nieuwe engine........

Wordt de eindknaller aangekondigd, blijkt het weer Blacks Ops 2 te zijn.

oh shit....FIFA 13 met voice recognition....de scheids heeft nu door dat ik hem sta uit te schelden 
ben begin aan het kijken

ben begin aan het kijken
Player1s Twitch
Ik denk dat het ook wel iets met risico's te maken heeft. Over het algemeen krijg je nu de grote AAA titles te zien en daar nemen ze gewoon niet zoveel risico mee. Experimenten en vernieuwingen zijn er nog genoeg, maar dan in kleinere titels (o.a. Trials, Fez, Journey en Datura)FabianNL schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:26:
[...]
Je merkt gewoon heel goed dat we bijna aan het eind zijn van deze generatie. Hier en daar wordt er nog wel iets nieuws geprobeerd, maar verder zijn het vooral verbeteringen van bestaande gameplay/graphics/technieken. Natuurlijk niet vervelend, want het kan nog wel super goede games opleveren, maar echt bijzonder schokkend is het allemaal niet. En daarnaast zijn er ook gewoon redelijk weinig exclusives de laatste jaren. Want, zoals je zelf inderdaad ook al zegt, exclusief betekend tegenwoordig 1 maand DLC eerder dan de concurrentie... Ach, over een jaartje mogen we weer echt gaan knallen!
[...]
editje:
over Tomb Raider/Uncharted
Het zou kunnen, maar ook in Uncharted zie je veel dezelfde vijanden. Het heeft natuurlijk ook wel een gameplay functie: je herkent gelijk wat voor soort vijand er tegenover je staat (veel of weinig hp, granaten gooier et cetera).Kan dat niet komen omdat de game nog niet af is? Viel mij namelijk ook wel erg op. Elke keer zag je hetzelfde dikke, korte gastje als vijand met (ongeveer) dezelfde kleding. Misschien moeten de andere vijanden nog gecreëerd worden ofzo?
[Voor 20% gewijzigd door nioz op 04-06-2012 20:30]
Leuk als er iemand naast je zit en die begint ineens te vloeken. TrololoL1nt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:27:
oh shit....FIFA 13 met voice recognition....de scheids heeft nu door dat ik hem sta uit te schelden
ben begin aan het kijken

Niet nodig...Ik scheld Luinge (daar is de schijts op gebaseerd) constant uit.....CaptainCharisma schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:32:
[...]
Leuk als er iemand naast je zit en die begint ineens te vloeken. Trololo
En ik wil al die Sportzenders die de VS krijgt

[Voor 8% gewijzigd door Player1S op 04-06-2012 20:45]
Player1s Twitch
Tomb Raider zag er toch wel vet uit. Zeker wel een game die ik zou spelen.
Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Ze doen het hartstikke netjes hoorOPSLAGHOND schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:44:
[...]
Te schreeuwerig, ik kan deze jongens niet serieus nemen.

Jammer dat zulke dingen niet gewoon op tv komen, maarjah..
Steam/XBL: Avioto
Beetje jammer, maar ze hebben het voor elkaar gekregen. Splinter Cell nu nog minder stealth dan conviction, helemaal geen!
Beetje zonde hoe een spel in twee games van leuk naar just another action shooter kan gaan.
Beetje zonde hoe een spel in twee games van leuk naar just another action shooter kan gaan.
Preau schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:08:
Beetje jammer, maar ze hebben het voor elkaar gekregen. Splinter Cell nu nog minder stealth dan conviction, helemaal geen!

Nee, maar even serieus: ik geef je 100% gelijk.
Gelukkig dat Hitman toch nog bij zijn roots blijft, als ik de laatste gameplay trailer zo bekijk.

Tja hitman weet ik het nog niet mee, die moet ik echt eerst proberen voordat ik hem koop.Asgaro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:10:
[...]
[afbeelding]
Nee, maar even serieus: ik geef je 100% gelijk.
Gelukkig dat Hitman toch nog bij zijn roots blijft, als ik de laatste gameplay trailer zo bekijk.
En ik deal er wel mee, door Splinter Cell niet te kopen

Verder was het wel leuk en hoe Matt en Trey van South Park het hele idee van 5 devices om te gamen belachelijk maakten.
[Voor 13% gewijzigd door Preau op 04-06-2012 21:14]
Je weet toch wel dat dit allemaal onderdeel was van het programma? Ze hebben dat daar niet ter plekke verzonnen. Het was een MS goedgekeurde grapPreau schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:12:
Verder was het wel leuk en hoe Matt en Trey van South Park het hele idee van 5 devices om te gamen belachelijk maakten.

waahaaah wat zag die gameplay van bo2 er slecht uit zeg! zwaar gedateerde graphics
Zag ik nou net in de Spike stream voorbij komen dat Black Ops 2 op de Xbox360 weer als eerste de DLC krijgt?
PSN: Leech1984
yup en tomb raider ookleech1984 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:37:
Zag ik nou net in de Spike stream voorbij komen dat Black Ops 2 op de Xbox360 weer als eerste de DLC krijgt?

[Voor 4% gewijzigd door hardcoresmurf op 04-06-2012 21:38]
Overall geen slechte show (op de Kinect zooi en Usher na). Wel vond ik Black Ops 2 als afsluiter een behoorlijke domper. Ook is goed te merken dat de huidige generatie consoles end of life is. Vervolgen vliegen je om de oren en uitgevers gaan liever voor zekerheid dan voor innovatie (zowel op het gebied van graphics als gameplay). Ook geen grote aankondigingen helaas. Wel durft ik nu met bijna 100% zekerheid te zeggen dat we volgend jaar weer een écht gave E3 gaan krijgen met de Xbox720!
Hier overigens nog mensen die zometeen EA gaan kijken?
Ben zelf wel benieuwd naar de nieuwe Medal of Honor en NFS: Most Wanted 2. Voor de rest geen flauw idee wat ik ervan moet verwachten.
Hier overigens nog mensen die zometeen EA gaan kijken?

Splinter Cell, zonder de stem van Michael Ironside????? Begrijp dat niet hoor.
Of een jaar later........SomerenV schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:40:
Wel durft ik nu met bijna 100% zekerheid te zeggen dat we volgend jaar weer een écht gave E3 gaan krijgen met de Xbox720!
idd geen nieuws over een nieuwe xbox

Ja, ik!SomerenV schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:40:
Hier overigens nog mensen die zometeen EA gaan kijken?Ben zelf wel benieuwd naar de nieuwe Medal of Honor en NFS: Most Wanted 2. Voor de rest geen flauw idee wat ik ervan moet verwachten.
Ik hoop dat MOH Warfighter dezelfde engine gaat gebruiken voor zowel single als multiplayer.
Dat zoog wel in het vorige deel, kon je ineens bepaalde dingen niet meer doen wanneer je van single naar multiplayer ging.
Is bij iemand anders ook de Spike stream ineens een stuk zachter qua geluid geworden?
Ik walg van EA. Ik kijk wel een samenvatting ofzo van wat ze aangekondigd hebben. EA kan alleen maar grote namen uit de gamegeschiedenis kapot maken.
[Voor 29% gewijzigd door Zeror op 04-06-2012 21:49]
ik walg van EA maar ik hou van Dice/CrytecZeror schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:49:
Ik walg van EA. Ik kijk wel een samenvatting ofzo van wat ze aangekondigd hebben. EA kan alleen maar grote namen uit de gamegeschiedenis kapot maken.

BioWare valt anders ook onder EA. Ben toch wel benieuwd naar een nieuwe C&C Generals, Dragon Age of wellicht Mass Effect (de Shepard-trilogie is beëindigd, maar het universum is nog altijd zeer interessant).Zeror schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:49:
Ik walg ook van EA en van MS, toch ga ik allebei kijken. Alleen degene die ik eigenlijk wil zien, die van Sony, moet ik live missen ivm slapen en school enzo
edit: ik walg van de uitmelkerij van EA, sommige ontwikkelaars van EA zijn best wel OK.
edit2: zijn er nog meer mensen die iets van respawn hopen te zien?
edit: ik walg van de uitmelkerij van EA, sommige ontwikkelaars van EA zijn best wel OK.
edit2: zijn er nog meer mensen die iets van respawn hopen te zien?
[Voor 33% gewijzigd door Gropah op 04-06-2012 21:53]
Nu slapen, om 3 uur naar Sony kijken en daarna verder slapen?Gropah schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:52:
Ik walg ook van EA en van MS, toch ga ik allebei kijken. Alleen degene die ik eigenlijk wil zien, die van Sony, moet ik live missen ivm slapen en school enzo

ik heb veel over voor games, maar dat net niet. Heb ook geen console meer, dus sony is waarschijnlijk voor mij net zo intressant als MS, maar wil gewoon kijken welke kant ze op gaan (waarschijnlijk geen goede, helaas)
Ik zie nu gameplay beelden van Forza: Horizon en dat ziet er best goed uit! Ik denk dat je deze game best goed kan vergelijken met de laatste Test Drive.
Zometeen EA presentatie kijken. Ben vooral benieuwd naar de nieuwe Medal of Honor!
Zometeen EA presentatie kijken. Ben vooral benieuwd naar de nieuwe Medal of Honor!
EA press conference:
Dead Space en Need for Speed
Digital Future
Medal of Honor
En nog wel wat verrassingen verwacht ik..
Digital Future
Medal of Honor
woohoo dead space 3 ziet er nice uit!
Begin belooft veel DLC.
Ja, vroeger was de game, de game. Een biscuitje. Nu krijg je een taart...
Te veel DLC. DLC mag van mij btw ook echt naar huis toe. Koop het nauwelijks en heb te vaak het idee dat het original content is
Ja, vroeger was de game, de game. Een biscuitje. Nu krijg je een taart...
Te veel DLC. DLC mag van mij btw ook echt naar huis toe. Koop het nauwelijks en heb te vaak het idee dat het original content is
"This is where the fun begins." Star Wars quote 

Co-op Dead Space! Is het nu Dead Space of Lost Planet? Begint nu wel erg veel op elkaar te lijken...

NEE. Blijf met je Co-op van mijn Dead Space af! Horror in co-op gaat nooit goed, zie F3ar en Resident Evil 5. En dan ook nog eens tegen gewone soldaten! Getverredemme!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
zie ook dit:Willybubba schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:10:
NEE. Blijf met je Co-op van mijn Dead Space af! Horror in co-op gaat nooit goed, zie F3ar en Resident Evil 5. En dan ook nog eens tegen gewone soldaten! Getverredemme!
+ BattlefieldCaptainCharisma schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:00:
EA press conference:
Digital Future
Medal of Honor
+ Crysis
Madden, oftewel meh tijd.
Infinity engine looks nice though
Oh, er is 1 nieuwsdingetje dat ik wel zou accepteren van EA, ondanks dat ik walg van ze. Dungeon Keeper 3. Laat ze daar maar eens mee komen, dan zou ik pas EA weer een kans geven.
Wil je alsjeblieft die CoD-uitmelk-crap niet vergelijken met Battlefield?Robkazoe schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:21:
De E3 is ook niet meer wat het geweest is. Als je een pre-e3 event afsluit met Battlefield 2142: Black Ops II, welke "exclusief" naar je console komt met dezelfde crappy engine als van de afgelopen games, dan is dat behoorlijk matig.

En over EA: Tja ik mag ze ook niet qua mentaliteit. Ze slokken goede, kleinere, uitgevers en ontwikkelaars op en buiten hun IP's uit.
Dice, Bioware, en zo zijn er wss nog wel wat.
Maar ik ga de persco wel kijken straks, juist omdat ze wel toffe ontwikkelaars onder zich hebben.
EDIT: Huh het is al begonnen? Ik dacht 22:30. Ach ja
[Voor 27% gewijzigd door Compizfox op 04-06-2012 22:18]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Stupid gekozen naam. Infinity Engine is al een dik ouwe engine waar ook Baldur's Gate en zo op draaiden. Ah well.Gropah schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:13:
Madden, oftewel meh tijd.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Woohoo! Simcity!!
En een vrouw aan het roer!
En een vrouw aan het roer!

Nice! Wat is stream met beste kwaliteit? Ik kijk nu via http://live-event.ea.com/e3/, maar dat moet toch beter kunnen imho.
http://e3.gamespot.com/press-conference/ea-e3/ doet het prima hier
Ik frut, dus ik epibreer
Probeer YouTube: E3 eens. Al de hele tijd prima te doen!
PSN: MoodChange | Rise Against forum
Ik kijk via Twitch door Gamespot
http://www.twitch.tv/gamespot
720P nauwelijks lagg en goeie kwaliteit
edit:
Zampella en West

edit:
Zampella en West

[Voor 11% gewijzigd door Gropah op 04-06-2012 22:23]
Lol @ de 2 mannen van Infinity Ward!
SimCity wordt een must buy voor mij na deze trailer!
edit: Hopelijk wordt BF3 premium beter dan COD Elite!
SimCity wordt een must buy voor mij na deze trailer!
edit: Hopelijk wordt BF3 premium beter dan COD Elite!
[Voor 23% gewijzigd door leech1984 op 04-06-2012 22:26]
Aanraader!Gropah schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:22:
Ik kijk via Twitch door Gamespot
CTO van Appeal
BF3 close quarters nu speelbaar met BFPremium op de PS3, PC en 360 een week later. Das wel nice, ware het niet dat ik niet meer voor DLC ga betalen, dan voor de game zelf @ release..
Zelfde als COD Elite...nFo schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:27:
Battlefield Premium met een Premium prijs.
Opzich als je ziet dat je 33% korting krijgt tov losse mappacks en dan ook nog wapens enzo, dan valt het wel mee, maar als ik de game zelf voor 25 euro bij EA zelf heb gekocht voor release, dan vind ik het nogal zwaar, vooral omdat ik het niet meer zoveel speel en CQ mij eigenlijk de beste lijkt. Daarnaast doe ik eigenlijk ook niet aan DLC, vind het meestal meer uitmelkerij en uitholen van retail versie's
MOH: Warfighter ziet en klinkt ook weer erg goed hoor!
Dat hebben ze weer goed voor elkaar!
+ Beards!
Dat hebben ze weer goed voor elkaar!

+ Beards!

Ziet er inderdaad zeer goed uit. 

ziet er mooi uit, maar het lijkt wel alsof je zweeft i.p.v. loopt of rent...
Ik frut, dus ik epibreer
Op zich zou de stream van youtube ook wel in de TS mogen
YouTube: E3

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Lees mijn maandelijke nieuwsbrief! | https://www.dedigitaletuin.nl
Nu MoH ook op Frostbite2 loopt zie ik bijna geen verschil meer met Battlefield 3 eerlijk gezegd. Het ziet er wel erg goed uit.
Van wat ik nu gezien heb van COD BO en Medal of Honor, kies ik voor Medal of Honor. Medal of Honor ziet er een stuk beter uit en geeft gewoon een beter gevoel weg. En die multiplayer met die 12 eenheden staat mij ook wel aan.
done!bonzz.netninja schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:38:
Op zich zou de stream van youtube ook wel in de TS mogenYouTube: E3
IT IS TIME...
for the biggest disappointment
Nee, serieus, opzich benieuwd, maar zal wel weer 1 of andere social media link achtig iets worden
for the biggest disappointment
Nee, serieus, opzich benieuwd, maar zal wel weer 1 of andere social media link achtig iets worden
De stream van YouTube lijkt mij de beste kwaliteit als ik het zo snel bekijk iig 
En nog geen lag gehad.

En nog geen lag gehad.
EA heeft de UFC licentie van THQ overgenomen?
Ze hadden toch al MMA?
Ze hadden toch al MMA?
Dat zal denk ik met de koerswijziging en financiele situatie van THQ te maken hebben.
idd, heb bij die andere gekeken, ik kreeg ,maar 500kbit down. en 6-7 fps. hier krijg ik gewoon goede kwaliteitCompizfox schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:51:
De stream van YouTube lijkt mij de beste kwaliteit als ik het zo snel bekijk iig
En nog geen lag gehad.
NFS + Prodigy = Nerdgasm!
Criterion gaat alle NFS delen nieuw leven inblazen?
Criterion gaat alle NFS delen nieuw leven inblazen?
[Voor 52% gewijzigd door leech1984 op 04-06-2012 22:54]
Nice weer een Most Wanted game van Need for Speed! Heb zoveel plezier gehad met de vorige delen van Most Wanted.
voor mij doet YT juist minder, vooral op 720P.
http://www.twitch.tv/gamespot doet het bij mij het beste
edit:
MW is wel tof, maar had liever NFSU gehad, die waren toch net even beter
http://www.twitch.tv/gamespot doet het bij mij het beste

edit:
MW is wel tof, maar had liever NFSU gehad, die waren toch net even beter
[Voor 26% gewijzigd door Gropah op 04-06-2012 22:54]
Ja ik dacht...ik meld het maar ffmegadoom schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:52:
[...]
idd, heb bij die andere gekeken, ik kreeg ,maar 500kbit down. en 6-7 fps. hier krijg ik gewoon goede kwaliteit

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Lees mijn maandelijke nieuwsbrief! | https://www.dedigitaletuin.nl
NFS doet mij erg denken aan Burnout Paradise. Seems good 

[Voor 5% gewijzigd door Gropah op 04-06-2012 22:57]
Ok die YouTube stream lagt nu wel ff gigantisch 

Van NFS word ik echt enthousiast. Omdat die game toch heerlijk arcade is mag het overdreven tunen van je auto er ook wel in zitten. En nu Crysis 3!
Criterion he!Gropah schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:56:
NFS doet mij erg denken aan Burnout Paradise. Seems good
30 oktober komt hij uit!
Wordt een drukke maand voor ze... dan komt ook MOH uit.
Crysis 3!
Jawel Crysis 3 eindelijk
Nickname KasPlantje.
NFS ziet er nice uit, soort Burnout Paradise 2