Crysis ziet er geweldig uit
, die man die het speelt bakt er alleen geen ruk van haha xD

[Voor 8% gewijzigd door megadoom op 04-06-2012 23:04]
Echt? Ik vond MOH er dan beter uitzien...megazinetom schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:03:
Crysis ziet er geweldig uit, die man die het speelt bakt er alleen geen ruk van haha xD
PSN: Leech1984
Valt me wel vaker op. Hebben ze opzich toffe gameplay, verneuken ze het door een dev erachter te zetten... Zet er een Gameplay Quality tester achter of een hardcore gamer (ik houd mij aangeboden)megazinetom schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:03:
Crysis ziet er geweldig uit, die man die het speelt bakt er alleen geen ruk van haha xD
[Voor 10% gewijzigd door Gropah op 04-06-2012 23:05]
Crysis 3 zag er absoluut beter uit. Wacht maar tot je de filmpjes kunt bekijken en vergelijken in optimale beeldkwaliteit.leech1984 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:04:
[...]
Echt? Ik vond MOH er dan beter uitzien...
Maar ben dan ook niet echt een Crysis fan...
[Voor 3% gewijzigd door WickedWizard op 04-06-2012 23:06]
Nickname KasPlantje.
Nja ben echt benieuwd naar Crysis 3, als ze gewoon de gedowngrade graphics uit 2 eruit halen en de moeilijkheidsgraad en vrijheid van 1 dan word het echt geweldigGropah schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:04:
[...]
Valt me wel vaker op. Hebben ze opzich toffe gameplay, verneuken ze het door een dev erachter te zetten... Zet er een Gameplay Quality tester achter of een hardcore gamer (ik houd mij aangeboden)
En de EA is afgelopen
@hierboven
ik denk dat hij meer bedoeld van: ziet er uit als een spel wat ik sws moet spelen?
Handbow is volgens mij een wapen die in het vaste arsenaal zit (oftewel net als je knife) die heb je altijd bij je ongeacht welke andere wapens je draagt.GvanGiessen schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:07:
Mij viel op dat je een soort uber p90 achtig wapen had, Foregrip op je scar en dat je handbow waarscheinlijk een aparte categorie wapen is wat ik wel fijn vind. mijn favo handgun the Hammer terug is. En dat het nog steeds gelukkig de mooie crisis gameplay is
[Voor 27% gewijzigd door megazinetom op 04-06-2012 23:09]
Het ziet er leuk uit, maar het is wel echt een remake. Als je alvast wilt genieten kun je ook gewoon Most Wanted installen. Althans, zo ziet het er uit.Jefrim schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:59:
Van NFS word ik echt enthousiast. Omdat die game toch heerlijk arcade is mag het overdreven tunen van je auto er ook wel in zitten. En nu Crysis 3!
[Voor 17% gewijzigd door EDIT op 05-06-2012 00:05]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
PSN: MoodChange | Rise Against forum
Jazeker, heb ook met veel plezier Rayman Orgin gespeeld. De gehele line up van Ubisoft ziet er tot nu toe goed uit. Ook een super vette trailer van die nieuwe zombiegame
An a day keeps the doctor away.
Wii U exclusive :-/HardCoreGamer schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:37:
ZombiU, voor de Wii U...
Ik dacht aan Deal Island 2... Maar helaas
Toch, qua gameplay... Ik vond het iig veel 'agressiever' ogen dan Far Cry 2. En vond het dus een beetje de kant van Just Cause 2 op gaan.Martinspire schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:32:
Just Cause is een hele andere game. Hoewel het sfeertje mogelijk hetzelfde is, staat daar toch echt de lol in het slopen van dingen centraal. Dit lijkt meer richting Farcry 1 te gaan, wat imo een goed punt is.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
[Voor 6% gewijzigd door S401 op 05-06-2012 00:50]
Het is een beetje knullig, maar ik vind het best leuk gedaan. Beter als een slecht engels sprekende fransman.Martinspire schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:54:
Wel weer een knullige presentatie bij Ubisoft, maar het lijkt alsof ze dat telkens weer expres doen en het werkt gewoon niet.
Maar AC3
[Voor 10% gewijzigd door S401 op 05-06-2012 00:59]
Zoals in m'n handtekening staat: 1,3,7-trimethyl-1H-purine-2,6(3H,7H)-dione 3,7-dihydro-1,3,7-trimethyl-1H-purine-2,6-dionemartijn24 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:57:
Omg me wekker gaat over paar uurtjes en ik wil Ubisoft nog afkijken!
Is dan misschien geen slecht Engels, maar slecht Nederlands is net zo ergJefrim schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:57:
[...]
Het is een beetje knullig, maar ik vind het best leuk gedaan. Beter als dan een slecht engels sprekende fransman.
[Voor 74% gewijzigd door Compizfox op 05-06-2012 01:30]
[Voor 8% gewijzigd door EDIT op 05-06-2012 01:08]
[Voor 37% gewijzigd door RaCio op 05-06-2012 01:38]
The ramblings of an idiot
Nee, je bent niet de enigeMcBoom schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:11:
Ben ik de enige die de dame die Wreckateer demonstreerde enorm cute vind?
heb tot nu toe alles gezien maar daarover is niks gezegd.thommich schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:23:
Ik volg het niet echt, maar is er iets over Rome Total War 2 gezegd? Of een andere game in de Total War-franchise?
Dat spel zelf daarentegenMcBoom schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:11:
Ben ik de enige die de dame die Wreckateer demonstreerde enorm cute vind?
[video]
Spel en presentatie waren meh, maar ik vond haar![]()
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Daarom extra respect met de hoeveelheid enthousiasme ze op het podium stond tegenover het stille publiek.Boeboe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:33:
[...]
Dat spel zelf daarentegen. Zoiets wil je toch niet tonen op een grote media briefing?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Het zal meer gedaan zijn om te laten zien dat er voor de casual gamers, die alleen de kleinere games uit de online store spelen, ook nog aandacht is.Boeboe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:33:
[...]
Dat spel zelf daarentegen. Zoiets wil je toch niet tonen op een grote media briefing?
Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Misschien in een leuk lingeriesetje , maar dat mens heeft echt kledingadvies nodig. Dit is meer iets voor thuis met 3 lagen kleding
Xbox
Even the dark has a silver lining
Ik was echt afgeleid toen ze die game lieten zien, raar is datJefrim schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:57:
[...]
Shootmania ziet er leuk uit. Eigenlijk de eerste keer dat ik wat over de game hoor.
[Voor 10% gewijzigd door Avioto op 05-06-2012 15:41]
Steam/XBL: Avioto
[Voor 66% gewijzigd door RaCio op 05-06-2012 16:02]
Het verhaal of de situatie opbouwen, is ook een deel van de fun hébram1984 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:51:
Watch Dogs ziet er redelijk episch uit, alleen hoop ik niet dat de gameplay zo saai blijft. Het duurt gewoon bijna 10 minuten voordat er iets noemenswaardigs gebeurt.
Mja vond de opbouw juist wel subliem gedaan. Wat gaat ie doen, waar is ie en wat is de bedoeling van het spel. Was lekker mysterieus, al leek het wel dat run&gun gewoon kan worden gebruikt. Grafisch vond ik hem in ieder geval erg indrukwekkend, al vraag ik me af wat voor graphics we dan op de console krijgen.Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:14:
[...]
Het verhaal of de situatie opbouwen, is ook een deel van de fun hé
Ik vind dat persoonlijk wel leuk. Non-stop actie games vind ik wat achterhaald en ik vind het leuk dat er "rustigere momenten" inzitten.
Deus Ex Human Revolution heeft dit ook en daarom deed Watch Dogs me aan die game denken. Qua verhaalvertelling had het er veel van weg.
True, ik heb daar alleen nooit zoveel geduld voor. Fallout 3 was ik zelfs al beu voordat ik buiten stond.Asgaro schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:14:
[...]
Het verhaal of de situatie opbouwen, is ook een deel van de fun hé
Ik vind dat persoonlijk wel leuk. Non-stop actie games vind ik wat achterhaald en ik vind het leuk dat er "rustigere momenten" inzitten.
Deus Ex Human Revolution heeft dit ook en daarom deed Watch Dogs me aan die game denken. Qua verhaalvertelling had het er veel van weg.
[Voor 47% gewijzigd door megadoom op 05-06-2012 17:37]
[Voor 18% gewijzigd door Zeror op 05-06-2012 17:53]
[Voor 36% gewijzigd door Zeror op 05-06-2012 18:04]
[Voor 24% gewijzigd door megadoom op 05-06-2012 18:07]
Dat is wel erg simplistisch gesteld. Wii U krijgt gewoon Hi-res games die je lekker op de TV kan spelen en eventueel kan switchen naar de controller/tablet.megadoom schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:04:
ik snap het niet helemaal, ze zeggen dat de tv zo belangrijk is, maar ze hebben toch de ds? wii u is gewoon een oversized gameboy die wat sneller is.
edit: misschien moet ik ff wachten op uitleg ^^
[Voor 12% gewijzigd door nioz op 05-06-2012 18:08]
[Voor 26% gewijzigd door megadoom op 05-06-2012 18:13]
Xbox
Komt nu!BM schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:22:
Ik ben benieuwd of 3rd party games nog wat met de graphics gaan doen... Mario ziet er niet veel anders uit dan normaal iig.
[Voor 13% gewijzigd door megadoom op 05-06-2012 18:26]
Xbox
Je hebt alleen batman gezien...BM schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:28:
Hmmz, dit is een beetje zoeken naar manieren om het touchscreen te gebruiken imho, niet heel bijzonderGrafisch ook maximaal on-par met de 360 en ps3, zeker niet beter.
True, hopelijk doet de rest er meer mee, dat is namelijk zeker wel mogelijk
Xbox
Xbox
Gepasseerd station? Die dingen kosten relatief niet veel om te maken, maar brengen wel erg veel geld op. Ze zouden gek zijn om die lijn niet door te zetten.BM schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:38:
Hmmz, Nintendo had nog niet door dat muziekgames een gepasseerd station zijn?
[Voor 16% gewijzigd door Zeror op 05-06-2012 18:40]
Ik was in de veronderstelling dat die voor geen meter meer verkochten, ik dacht dat bijna alle uitgevers er mee gestopt waren, maar misschien heb ik dat mis hoorCaptainCharisma schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:40:
[...]
Gepasseerd station? Die dingen kosten relatief niet veel om te maken, maar brengen wel erg veel geld op. Ze zouden gek zijn om die lijn niet door te zetten.
Xbox
True, maar het betekent wel dat die devs/publishers in ieder geval wel bereid zijn om het te proberen met de Wii U. Multiplatform releases zouden in 2013 dus gewoon gelijk op alle drie de platformen uit kunnen komen.Jochem Boom schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:41:
Ik vind het nog niet zoveel voorstellen eerlijk gezegd. Er zijn nu alleen ports bekend gemaakt van games die tegen die tijd dat ze uitkomen op de WII U al een half jaar/jaar oud zijn. Dan blijft dus in feite alleen Mario over als goeie launchtitel.
[Voor 14% gewijzigd door nioz op 05-06-2012 18:45]
wilde ik net zeggenFrerix schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:48:
Haha Lego City is echt een soort Lego GTA xD
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details