Wanneer stoppen ze met sport, en gaan ze over naar de games...
Komt dadelijk Johan Derksen aankondigen dat VITV naar de xbox komt?
Ja, die 32 minuten heb ik dus gemistPWM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:02:
[...]
Nouja, na 32 minuten games mag dat ook welGeen echte verrasing overigens tot nu toe.

Xbox
Even the dark has a silver lining
Stom gelul over Xbox nu, dus kan ik wel ff de hond gaan uitlaten nu 

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Neeeeeeeej, niet de future of fitness...
Geef me dan gewoon maar een nieuwe variant op pacman of tetris....
[Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-06-2012 19:07]
Gamertag: VAS taijyn
Veel plezier jongens met het springen voor jullie tv! 
Ik zoek liever wel een échte fitness centrum op.

Ik zoek liever wel een échte fitness centrum op.

An a day keeps the doctor away.
Hehe Nike...dat zijn ook wel sletten op deze manier. Ze hebben afgelopen jaren toch ook flink tegen de ipod's aangeknuffelt
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Lees mijn maandelijke nieuwsbrief! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verkoopcijfers van dit soort rotzooi wel eens gezienuchiha tijntje schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:07:
Neeeeeeeej, niet de future of fitness...

Is dit een persco van Microsoft of is dit een reclame blok voor Nike?
Wat een rommel weer, Microsoft heeft nu al 3 jaar dezelfde persconferentie.
Het verbaast mij dat ze nog niks over CoD hebben gezegdNotSoSteady schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:10:

An a day keeps the doctor away.
Ik had vrij lage verwachtingen, inderdaad gebaseerd op de afgelopen jaren, maar het overtreft toch weer mijn verwachtingen in negatieve zin 

De focus ligt dus ook dit jaar weer op Kinect.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die komt nog wel hoor met "exclusieve" DLC voor X-BOX 360 "ONLY".HardCoreGamer schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:11:
[...]
Het verbaast mij dat ze nog niks over CoD hebben gezegd
We hebben Halo, Gears, Splinter Cell en de nieuwe Forza gezien. Dit is de eerste Kinect only game, de rest is allemaal zonder te spelen.OPSLAGHOND schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:11:
De focus ligt dus ook dit jaar weer op Kinect.
Is dit een e3 topic of een zeiktopic?uchiha tijntje schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:09:
Is dit een persco van Microsoft of is dit een reclame blok voor Nike?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Kijk, dit is wel interessant
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Lees mijn maandelijke nieuwsbrief! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ja want die games hebben we gelukkig nog nooit gezien, wacht alleen nog op CoD en Fable.PWM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:12:
[...]
We hebben Halo, Gears, Splinter Cell en de nieuwe Forza gezien. Dit is de eerste Kinect only game, de rest is allemaal zonder te spelen.
Sorry
Maar vond een opsomming hoe goed Nike wel niet is geweest over de afgelopen jaren voor sporters een beetje overbodig 
Dit zijn wel weer interessante ontwikkelingen.

Dit zijn wel weer interessante ontwikkelingen.
Daar reageerde ik toch niet opNotSoSteady schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:13:
[...]
Ja want die games hebben we gelukkig nog nooit gezien, wacht alleen nog op CoD en Fable.

Ik ben niet alleen Kinect moe, maar ook Cod, Fable, Halo, GoW moe.PWM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:14:
[...]
Daar reageerde ik toch niet opHij zegt dat het allemaal Kinect is, terwijl er van de 5 games 1 Kinect game bij zit.
Ik verwacht eerlijk gezegd geen nieuwe IP's of grote verassingen meer met de volgende generatie consoles op komst.
We zien in feite hetzelfde als de afgelopen 2 jaren. Vooral veel vervolgen: Halo 4, 4e Gears game, 5e Forza game, zoveelste Splinter Cell game.
We zien in feite hetzelfde als de afgelopen 2 jaren. Vooral veel vervolgen: Halo 4, 4e Gears game, 5e Forza game, zoveelste Splinter Cell game.
Hey, een Wii U van MS 

Xbox
kan ik ergens forza terugkijken heb ik helaas gemist.?
2 jaar geleden was er ook wel tijd, Microsoft geeft er geen reet om.kazuka schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:16:
Ik verwacht eerlijk gezegd geen nieuwe IP's of grote verassingen meer met de volgende generatie consoles op komst.
Ja dit was eerder al bekend, ook beschikbaar voor iOS en Android.
Eigenlijk gewoon precies airplayNotSoSteady schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:17:
[...]
Ja dit was eerder al bekend, ook beschikbaar voor iOS en Android.
...NotSoSteady schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:18:
IE joepie, waarom geen Chrome.
Xbox
Zelden iets zo on-interessant gezien als een browser op je console. Onzin ding. Ziet er altijd leuk uit in demo's, maar je gebruikt het nooit.
Neenee, deze wel!PWM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:19:
Zelden iets zo on-interessant gezien als een browser op je console. Onzin ding. Ziet er altijd leuk uit in demo's, maar je gebruikt het nooit.

Xbox
Ik gebruik wel de browser van mijn iphone via airplay en mirroring op mijn tv...eigenlijk. Als dat ook zou kunnen mijn mijn xbox, zou wel handig zijn voor mensen zonder ios dingen
[Voor 16% gewijzigd door bonzz.netninja op 04-06-2012 19:21]
Smart Glass ziet er wel weer top uit hoor moet ik zeggen. Fijn dat het werkt op de apparaten (Ipad, Android) die ik al heb.
[Voor 36% gewijzigd door PWM op 04-06-2012 19:24]
Ik wil geen Microsoft op mijn iPad.
[Voor 17% gewijzigd door PWM op 04-06-2012 19:22]
Benieuwd hoe dat gebruikt gaat worden, de techniek is erg interessantPWM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:20:
Smart Glass ziet er wel weer top uit hoor moet ik zeggen.

Xbox
Je hoeft niet te reageren
[Voor 78% gewijzigd door PWM op 04-06-2012 19:23]
Daarom dat wij Europeanen PS3 en PC gaming nog altijd veel meer appreciërenNotSoSteady schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:10:

Die microsoft bucht komt hier nooit in huis.
edit: Onderbouwing:
- geen BluRay player waardoor developers met low res textures moeten werken, of hun game moeten splitsen in meerdere DVDs
- nauwelijks hardcore exclusives, buiten de uitgemolken series Halo en Gears of War
- je moet maandelijks betalen, maar daarnaast staat je Dashboard wel vol met reclame. Willen ze daar ook nog eens geld uit halen.
- focus op Kinect games voor kinderen.
[Voor 39% gewijzigd door Asgaro op 04-06-2012 19:27]
Nee, ik zei alleen dat de focus op Kinect ligt.PWM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:14:
[...]
Daar reageerde ik toch niet opHij zegt dat het allemaal Kinect is, terwijl er van de 5 games 1 Kinect game bij zit.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het ziet er toch echt wel belachelijk slecht uit, ongelooflijk dat er nog geen nieuwe console aangekondigd is. Dit gaat gewoon betekenen dat we nog weer 2 jaar op een fatsoenlijke console moeten wachten.
Nou dat gaat lekker met die stream op de Xbox. Nu voor de 2e keer uitgevallen en krijg hem niet meer opgestart. Doe te goed of doe het helemaal niet ...
Nou er was lang niet veel mis met de X360, maar sinds de komst van Kinect is het wel erg pover geworden.Asgaro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:24:
[...]
Daarom dat wij Europeanen PS3 en PC gaming nog altijd veel meer appreciëren
Die microsoft bucht komt hier nooit in huis.
Waarom weer 2 jaar dan? Ik vind het er nog best vet uitzien geloof ik. Ze proberen echt het maximale eruit te persen en met kinect en glass weten ze nog ruimte te vinden waarin ze kunnen groeien. Qua gaming en console sjah....end of life cycle maar nog net voldoende om een jaartje vooruit te kunnen denk ikNotSoSteady schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:24:
Het ziet er toch echt wel belachelijk slecht uit, ongelooflijk dat er nog geen nieuwe console aangekondigd is. Dit gaat gewoon betekenen dat we nog weer 2 jaar op een fatsoenlijke console moeten wachten.
@tombraider...het zit haar allemaal niet mee

[Voor 3% gewijzigd door bonzz.netninja op 04-06-2012 19:26]
Tomb Raider trailer valt me beetje tegen eigenlijk, tis wel extreeeeeem scripted.
Xbox
Nou omdat het nog wel een jaar gaat duren voordat ze wat gaan aankondigen zo te zien, en dan is het minimaal nog wel een jaar naar release. Het is geen Apple waarbij alles binnen 2 weken in de winkel ligt zonder gezeur.bonzz.netninja schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:25:
[...]
Waarom weer 2 jaar dan? Ik vind het er nog best vet uitzien geloof ik. Ze proberen echt het maximale eruit te persen en met kinect en glass weten ze nog ruimte te vinden waarin ze kunnen groeien. Qua gaming en console sjah....end of life cycle maar nog net voldoende om een jaartje vooruit te kunnen denk ik
Was ook het eerste dat ik dacht. En ja.. weer timed exclusive dlc.. komop zegBM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:26:
Tomb Raider trailer valt me beetje tegen eigenlijk, tis wel extreeeeeem scripted.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ach Microsoft heeft ook weer een tijdelijke exclusive gekocht, kunnen ze dat geld niet een keer besteden aan wat nieuwe IP's.
Tussen de aankondiging van de 360 (12 mei 2005) tot en met de launch (16 november 2005) zat 6 maanden.NotSoSteady schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:27:
[...]
Nou omdat het nog wel een jaar gaat duren voordat ze wat gaan aankondigen zo te zien, en dan is het minimaal nog wel een jaar naar release. Het is geen Apple waarbij alles binnen 2 weken in de winkel ligt zonder gezeur.
F**K!!!! Dacht dat ie om half 8 begon 

Player1s Twitch
Je hebt niks gemist; nieuwe Halo, Splintercell, Kinect en Fable en CoD komen zeer wssc nog.
Ja ik ook

Stond in de TS en ook die countdown die iemand gelinkt had (http://tmdwn.com/e30) telde bij mij af naar 19:30.
Na de comments hier gelezen te hebben vind ik het wel jammer dat ik glass gemist heb, maargoed zullen genoeg promo filmpjes zijn straks... hoop ik

Halo 4, Splinter Cell en Fable zijn toch allemaal al geweest?
Lococycle? Wtf moet ik me daar bij voorstellen? 

Xbox
Wat zei die man?
Resident Evil blijkbaar. Gelukkig een titel die we nog niet eerder hebben gezien.
Resident Evil blijkbaar. Gelukkig een titel die we nog niet eerder hebben gezien.

[Voor 73% gewijzigd door NotSoSteady op 04-06-2012 19:33]
Wait wut? :)|
Anyhoe......Kon je dit nou ook op de xbox streamen? Dan ga ik op de bank zitten
Anyhoe......Kon je dit nou ook op de xbox streamen? Dan ga ik op de bank zitten
Na 6 jaar krijg je toch wel een heel erg deja vu gevoel als je deze pers conferentie zit te kijken.
En nou is het genoeg, afgelopen. Als je alleen maar wil zitten zeuren, ga je maar in je dagboek schrijven.
En nou is het genoeg, afgelopen. Als je alleen maar wil zitten zeuren, ga je maar in je dagboek schrijven.
[Voor 38% gewijzigd door PWM op 04-06-2012 19:35]
Vrij beroerde animaties in RE6
Sowieso grafisch niet heel overtuigend 
En ik dacht dat ze weer richting het horror genre wilden? Dit lijkt veel meer actiegericht.

En ik dacht dat ze weer richting het horror genre wilden? Dit lijkt veel meer actiegericht.
Jaartje of 5 geledenafca123 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:36:
kan iemand zeggen wanneer bijvb. gta iv of een andere grootte game erop komt?

[Voor 118% gewijzigd door BM op 04-06-2012 19:36]
Xbox
Ik heb niet het idee alsof iemand dat kan weten. Dit is live en zover ik weet hebben ze niet van te voren verklapt wat er allemaal komt....dat is beetje het idee van de perscoafca123 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:36:

Ik hoop dat ze in RE6 de controls hebben verbeterd! Die is RE5 zijn erg brak.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Gaat nog steeds houterig, maar ach dat is resident evil.Ramon schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:37:
Ik hoop dat ze in RE6 de controls hebben verbeterd! Die is RE5 zijn erg brak.
Lopen en schieten heb ik niet gezien.
[Voor 7% gewijzigd door nFo op 04-06-2012 19:39]
Wat is de console markt toch verandert sinds de Wii op de markt is gekomen.... 

[Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-06-2012 19:39]
wrecketeer presentatie zou topless nog leuk zijn geweest....misschien
Player1s Twitch
Als je een demo van anderhalve minuut al niet boeiend kan maken ben je echt hopeloos verloren.L1nt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:40:
Flickr PSN ID= cheironnl
Valt toch best mee als je nu zit te kijken naar South Park haha.
South Park ziet er wel episch uit 

Player1s Twitch
Nee dankjeL1nt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:40:

Het is best erg, maar ik vind de South Park game wellicht nog de meest interessante game tot nu toe
In ieder geval wel de leukste presentatie....
Met Dance Central erna blijft South Park nog steeds de meest interessante game tot nu toe
---------------------
Oja, als ze nu komen met:
Oh My God, they killed Usher, you bastards!!
Dan is mijn avond weer helemaal goed.

Met Dance Central erna blijft South Park nog steeds de meest interessante game tot nu toe

---------------------
Oja, als ze nu komen met:
Oh My God, they killed Usher, you bastards!!
Dan is mijn avond weer helemaal goed.

[Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-06-2012 19:46]
Toch is Dance Central voor Kinect wel een topgame. Dat is wel even wat anders dan een dance game met een controller in je hand die 1 punt meet. Van alle Kinect games is dit toch wel een goede. Mijn vrouw speelt het met veel plezier.
Usher, please stick to playbacking....
Player1s Twitch
Die Southpark game lijkt me nog best leuk als het goed uitgewerkt gaat worden. Voor de rest veel Kinect zoals verwacht. En een dance game, die games verkopen toch best goed?
Daar heb je wel gelijk in. Qua kinect besturingen de technische uitwerking is dit gewoon een goede game. Maar qua game an sich is dit geen game voor mijPWM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:46:
Toch is Dance Central voor Kinect wel een topgame. Dat is wel even wat anders dan een dance game met een controller in je hand die 1 punt meet. Van alle Kinect games is dit toch wel een goede. Mijn vrouw speelt het met veel plezier.

Maar, is dit niet zo ontzettend vals gezongen?
[Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-06-2012 19:48]
True, maar zit jouw vrouw nu ook naar de live stream te kijken?PWM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:46:
Voor mijn gevoel sluiten die kinect games niet echt aan bij de doelgroep die naar de live stream kijkt.
Ligt het aan mij, of de stream, het sound design of was het echt slecht gezongen door Usher? WTF!PWM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:48:
Wist ook niet dat Usher nog optrad, ken hem alleen van 15 jaar geleden
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Dat ben ik met je eens. Maar de E3 is bedoelt voor journalisten die er over moeten schrijven. De thuiskijkers zijn leuk, maar niet de doelgroepnioz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:48:
Voor mijn gevoel sluiten die kinect games niet echt aan bij de doelgroep die naar de live stream kijkt.

Openen ze niet met CoD, sluiten ze d'r wel mee af.....
NIET DOEN MS!!!
NIET DOEN MS!!!
Xbox
Nouja, toch 2 must-buys voor mij. Die Forza game wil ik graag hebben, en Halo 4 is natuurlijk een no-brainer. Voor de rest leuke technologie, maar geen leuke verrassingen.
Black ops 2 ziet er helemaal niet slecht uit. Beter dan mw3 iig. En dan heb ik het niet over de gfx want die zien er nog steeds uit als mw2
CTO van Appeal
Is de stream (via de gamekings site) van jullie ook zo wisselend van kwaliteit. Het gaat het echt op en neer
IS dat nu in elke COD trailer hetzelfde?
Een heli die naast je ontploft.
Een heli die naast je ontploft.
Tijd dat Apple de Console markt beetje opschud........Deze presentatie kan wel een "oh....and one more thing..." gebruiken
Player1s Twitch
Het loopt tenminste wel op 60fps, iets wat wel erg belangrijk is voor een shooter.boelensman1 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:52:
Black ops 2 ziet er helemaal niet slecht uit. Beter dan mw3 iig. En dan heb ik het niet over de gfx want die zien er nog steeds uit als mw2
Dan nog... Casual gamers gaan heus niet op gamesites gaan zitten of gamemagazines kopen.PWM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:50:
[...]
Dat ben ik met je eens. Maar de E3 is bedoelt voor journalisten die er over moeten schrijven. De thuiskijkers zijn leuk, maar niet de doelgroep
Die lopen gewoon de winkel binnen en baseren hun aankoop op basis van het mooiste covertje

Daarom ben ik van mening dat die casual games BS bij press conferences wel is mag stoppen

Thuiskijkers zijn natuurlijk ook een belangrijke doelgroep lijkt mij (journalisten schrijven natuurlijk uiteindelijk voor hen die de spellen gaan spelen), maar blijkbaar niet de belangrijkstePWM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:50:
[...]
Dat ben ik met je eens. Maar de E3 is bedoelt voor journalisten die er over moeten schrijven. De thuiskijkers zijn leuk, maar niet de doelgroep