Victory!
Battle: Cliff woensdag 30 mei 2012 10:59:27
Vehicle: T25 AT
Experience received: 1.818
Credits received: 55.035
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Top Gun
Had gisteren een goed dagje in de T25 AT. Win streak van 20 potjes ofzo, daarna 5 losses achter elkaar, maar wel allemaal krap aan en met aardig wat kills op zak, en weer een win streak van 10 potjes. Het enige dat mijn plezier in de T25 een beetje vergalt is om altijd weer arty priority te zijn, doodsoorzaak nummer 1, ge1shot worden door een stomme Grille is niet fijn.
Net een potje in de E-75 (westfield) met 18% winkans volgens de mod. Win met 5 kills, 4 van hun top tanks en 1/10 seconde te laat om de KV-5 van hun af te maken die ik verder gewoon gesolo'd had.
Linkerflank echter valt, dus ik vraag of een paar van de tanks in de stad willen defenden, gaan ze allemaal!

Tsja, er waren nog maar een paar van hun over, dus iedereen ging in suicide rush modus.
Enfin, ik rij door. krijg even later toch nog hulp van een VK 3601 met een HP over die eieren voor z'n geld koos. Uiteindelijk ging het van 8 vs 3 naar 3 vs 3. Ik naar hun cap, schiet de arty af en we winnen op cap.
Ik kan met recht zeggen dat zonder mij dit potje drastisch zou zijn afgelopen. Hele team van hun was geel of groen qua stats, en in het mijne domineerde rood. Maar soms moet je maar een beetje geluk aan je kant hebben, zoals ik had in een dogfight tegen een T34(us), jagdpz en een IS-8, die laatse had geduld te weinig, en bleef maar op mijn tracks schieten, anders was het game over geweest.
OK, net een potje in m'n SU-100. Lakeville.
Start van de map en
iedereen gaat naar de vallei. Ik uiteraard de andere kant op, zie dat ik écht alleen ben, rij weer terug, sta als enige op de basis, maar het was al te laat. Werd van 3 kanten genomen en de Lemmings in het zuiden waren al zo goed als uitgeroeid. Dat in de 2e minuut.
Toch maar even het team checken: Win-kans: 9%.
Yep, de stats checker zegt niet alles, maar dit team was werkelijk bij voorbaat al kansloos.
[
Voor 13% gewijzigd door
ZenTex op 31-05-2012 05:17
]