[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.223 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
VasZaitsev schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:29:
ik report alleen mensen die willens en wetens teamleden beschieten. Vloekende en scheldende mensen doe ik niet, duurt te lang en heeft geen/weinig nut. En ik erger me ook niet aan pools gevloek.
Ik report zelden op taalgebruik, maar wel altijd bots. En die komen helaas nogal veel voor... 8)7

Eigenlijk zou iemand die na X minuten nog niet uit de start zone is automatisch blauw moeten kleuren en XP/credits moeten opleveren voor diegene die hem killed. Natuurlijk inclusief een gepeperde repairbill voor de botter zelf >:)

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

PTS speelde ook blijkbaar :Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Ik persoonlijk heb liever een ietsjes zwakker team. Waarom? Zodat ik meer af te schieten heb.

Nee, erger me veel vaker aan de matchmaker. Tier 9 heavy versus tier 8 medium ofzo, daar schieten we wat mee op. "ja maar vaak heb je bij je lagere tanks compensatie", lekker belangrijk, hoge tier heavies zijn gewoon de backbone van een match. Die extra KV-1 of Tiger gaat het uiteindelijk niet winnen.

Of van die potjes waar je in je E-100 samen met een dozijn van td's het op mag nemen tegen een normale setup. Dan weet je alweer dat het een wedstrijdje verstoppertje wordt.

Nee, het is de matchmaker waardoor ik geregeld in staat ben om naar de wc te gaan en drinken te pakken in de hoop dat je al dood bent.

[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-05-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Het was even leuk maar ik denk dat ik het al weer zat ben joh.

Stuk of 15 games gedaan, niet 1 gewonnen. Alleen maar sukkels die als een idioot een groot leeg veld proberen over te steken, recht op de vlag af. Wat een morons man. Vaak met paar minuten gewoon nog maar 3 of 4 overlevenden. Vaak ben ik de laatste.

Waarom zit ik nooit in het andere team? Kan toch geen toeval zijn dit? Slaat nergens op, ik moet 1250 XP hebben voor T3 tank, ik krijg 50 of 60 per verloren game. Reken even uit, zijn er een stuk of 20 matches die ik moet verliezen, maar ik ben het echt even spuug en spuug zat dit.

Mischien heb ik morgen wel weer even zin, wellicht dat het dan beter gaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
InflatableMouse schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:03:
Het was even leuk maar ik denk dat ik het al weer zat ben joh.

Stuk of 15 games gedaan, niet 1 gewonnen. Alleen maar sukkels die als een idioot een groot leeg veld proberen over te steken, recht op de vlag af. Wat een morons man. Vaak met paar minuten gewoon nog maar 3 of 4 overlevenden. Vaak ben ik de laatste.

Waarom zit ik nooit in het andere team? Kan toch geen toeval zijn dit? Slaat nergens op, ik moet 1250 XP hebben voor T3 tank, ik krijg 50 of 60 per verloren game. Reken even uit, zijn er een stuk of 20 matches die ik moet verliezen, maar ik ben het echt even spuug en spuug zat dit.

Mischien heb ik morgen wel weer even zin, wellicht dat het dan beter gaat :).
Wat verwacht jezelf in tier 1-3? Allemaal newbies die spelen. Geen kaas gegeten van het spel.

Effe doorbijten en het wordt vanzelf beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

20 matches maar? Wen er maar aan. Zometeen mag je 20 matches spelen voordat je een goed kanon kan kopen, om daarna ongeveer 200 totaal te spelen voor de volgende tank.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 11:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

Dat is waarom ik arty zo leuk vind.. ff jezelf rust geven, op gemak locken op een target en schieten. ff weg van de mayhem op het front zelf.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

VasZaitsev schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:08:
20 matches maar? Wen er maar aan. Zometeen mag je 20 matches spelen voordat je een goed kanon kan kopen, om daarna ongeveer 200 totaal te spelen voor de volgende tank.
Je vergeet nog even de tig matches die je moet spelen om je laatste crewlid met 99% op 100% te krijgen haha

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Aantal matches spelen is geen probleem, ik vind het een hartstikke vermakelijk spel. Maar 15 spelen en 15 verliezen. Dat was het punt. Tuurlijk zijn het allemaal newbies, ben ik zelf ook, maar dat geldt toch ook voor het andere team? Ik snap niet hoe het kan dat ik er 15 achter elkaar kan verliezen terwijl het iedere keer een ander team is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

hoeft niet hoor.

Ik speel soms ook wel een tier 1 of 2 of 3 ding, puur voor de lol, terwijl ik ook 2x tier 7 in mijn garage heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
TweakJerommeke schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:51:
[...]

Stats in randoms zeggen toch helemaal niks? Of zie ik het verkeerd?
Als je in een team komt die van alle kanten ingemaakt word kan je er toch niet veel aan doen?

Ik speel voor mijn plezier en niet om de beste stats te hebben. Het feit dat die gasten AFK als ze zien dat ze in een "slechter" team zitten voor de match vertelt al dat ze weinig vechtlust (bully syndrome; als ze minder kans hebben de hoop al opgeven) hebben. Dit zijn de meest trieste personen die je in dit spel tegen kan komen helaas.
Ben het niet eens met de mensen die zeggen dat stats niks zeggen. Natuurlijk zeggen ze wel wat, het zijn indicatoren van hoe (goed) iemand speelt. Dat er mensen zijn die er niks om geven of dat ze veel met lage tiers kloten is natuurlijk hun eigen keuze. Ik heb de meeste battles in publics gespeeld en toch doe ik het zeer zeker niet slecht, komt echt niet omdat ik klote speel hoor :P

Overigens vind ik die stats mod gewoon een erg fijne indicatie hoe een potje zal verlopen en voor welke spelers ik moet uitkijken (lees: eerste moet uitschakelen). Ik heb eveneens een hekel aan lui die het per direct opgeven wanneer ze in een crap potje zitten, ik zal dan altijd nog mijn uiterste best doen om een potje wat dragelijker te maken.

Gisteren trouwens een paar potjes op de arty (M41) gedaan met Anni en PHD. Ging niet altijd even super want soms had ik uberpotjes en soms kon ik vrijwel niks doen. Wel een aantal keer een potje verloren waar ik wel keihard had zitten trollen. Als enige over in Erlenberg en dan nog 3x de cap resetten of op Mountain Pass samen met PHD (2801) een IS7 gesloopt op short/medium range :+

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

InflatableMouse schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:39:
Aantal matches spelen is geen probleem, ik vind het een hartstikke vermakelijk spel. Maar 15 spelen en 15 verliezen. Dat was het punt. Tuurlijk zijn het allemaal newbies, ben ik zelf ook, maar dat geldt toch ook voor het andere team? Ik snap niet hoe het kan dat ik er 15 achter elkaar kan verliezen terwijl het iedere keer een ander team is.
Probeer eens een andere tank, of type tank (ipv gewone bv een td of arty). Al is het maar om ff zelf anders te moeten spelen. Of als je ziet dat heel je team weer eens als lemmings zich op 1 punt van de map storten, ga naar de andere kant. Grote kans dat je afgemaakt word maar met wat verstoppertje spelen kun je wel punten sprokkelen om door te gaan naar een volgende tier :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:17
If you can't beat em join em zei Shockwave altijd over die lemmingtrain.

Met meer ben je sterker dus haal je voordeel eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

psychoclown schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:45:
[...]

Overigens vind ik die stats mod gewoon een erg fijne indicatie hoe een potje zal verlopen en voor welke spelers ik moet uitkijken (lees: eerste moet uitschakelen). Ik heb eveneens een hekel aan lui die het per direct opgeven wanneer ze in een crap potje zitten, ik zal dan altijd nog mijn uiterste best doen om een potje wat dragelijker te maken.
Heb zelf die mod niet maar zie er wel nut van in om precies wat jij aangeeft, wie moet als eerste uitgeschakeld worden. En inderdaad, ook in crappy teams doe ik m'n best er iets van te maken, al is het enkel om credits te scoren om de tank te repareren en zodoende verlies minimaal te houden.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik ga vaak ook maar mee met de trein hoor, in mijn eentje kan ik toch niet een hele flank verdedigen, in een tier 5 wil ik het nog wel eens doen, maar in tier 7 vind ik het zonde van mijn geld, kost mij 8k aan reperaties, terwijl ik misschien 6k binnenhaal met zo'n potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Astratuner schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:48:
If you can't beat em join em zei Shockwave altijd over die lemmingtrain.

Met meer ben je sterker dus haal je voordeel eruit.
Tenzij ze als een clusterfuck op een kluitje staan om genaaid te worden door elke vijandelijke arty die vrij schot heeft haha

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Poekie McPurrr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:52:
[...]

Tenzij ze als een clusterfuck op een kluitje staan om genaaid te worden door elke vijandelijke arty die vrij schot heeft haha
Of een lemmingtrain die over een chokepoint gaat... Lakeville het pad langs het meer of over de berg bijv. Abbey langs het ravijn, dit wordt zo vaak gedaan...

Mijn Hummel snap ik echt niet... gisteren raakte ik nog niet eens de zijkant van een flat bijv. en vandaag raakte ik bijna alles...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

7 potjes Hummelen.. 7 wins.. Tis Hummeldag! :D :D

edit: Hummeldag is voorbij :'(

[ Voor 26% gewijzigd door Poekie McPurrr op 30-05-2012 22:46 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:11
Geen idee wat er gebeurde, leek wel of ik een one shot gun had.
http://dl.dropbox.com/u/1...6_ussr-IS_cliff.wotreplay
Vrijwel vanaf het begin was gun damaged dus accuracy was klote. Maar als ik het raakte was het instant dood >:)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Omg.. dragons ridge.. 2 heavies die besluiten zich lekker terug te trekken en beetje afk gaan staan. Grote neiging om ze met hummel af te knallen maar toch maar niet gedaan..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:18
Die mod van winrates en dergelijke heb ik er express niet op zitten. Kan ik echt depri van worden :P Speel wel regelmatig samen met mensen die dat wel hebben en dan is het wel leuk om erover te lachen. Laatst een potje gewonnen waarbij we 11% winkans hadden XD. Het is vaak helemaal huilen als je ziet dat je tier 10 tanks een efficiency rating hebben van 600 of minder :P

Gisteren probeerde ik een m7 uit te leggen waarom die niet over een rode lijn kon rijden en dan hij tegenover een tiger 2 het lastig zou krijgen. Hij schelden (in caps) cheater en noob e.d. :) en tsja een efficiency van 200 zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Victory!
Battle: Ruinberg Thursday, 31 May 2012 01:04:23
Vehicle: VK 3601 (H)
Experience received: 1,232
Credits received: 26,856
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Steel Wall

Altijd leuk.

5 kills, bultje gedamaged, schoot 1 sec voor onze cap nog 300hp van hun laatste VK3601 af, die ook 5 kills had, had alleen geen zin om te verliezen, ik was al best zwaar beschadigd namelijk, en hij had nog zeker 90% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Victory!
Battle: Cliff woensdag 30 mei 2012 10:59:27
Vehicle: T25 AT
Experience received: 1.818
Credits received: 55.035
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Top Gun

Had gisteren een goed dagje in de T25 AT. Win streak van 20 potjes ofzo, daarna 5 losses achter elkaar, maar wel allemaal krap aan en met aardig wat kills op zak, en weer een win streak van 10 potjes. Het enige dat mijn plezier in de T25 een beetje vergalt is om altijd weer arty priority te zijn, doodsoorzaak nummer 1, ge1shot worden door een stomme Grille is niet fijn. :(

Net een potje in de E-75 (westfield) met 18% winkans volgens de mod. Win met 5 kills, 4 van hun top tanks en 1/10 seconde te laat om de KV-5 van hun af te maken die ik verder gewoon gesolo'd had.
Linkerflank echter valt, dus ik vraag of een paar van de tanks in de stad willen defenden, gaan ze allemaal! 8)7 Tsja, er waren nog maar een paar van hun over, dus iedereen ging in suicide rush modus.
Enfin, ik rij door. krijg even later toch nog hulp van een VK 3601 met een HP over die eieren voor z'n geld koos. Uiteindelijk ging het van 8 vs 3 naar 3 vs 3. Ik naar hun cap, schiet de arty af en we winnen op cap.
Ik kan met recht zeggen dat zonder mij dit potje drastisch zou zijn afgelopen. Hele team van hun was geel of groen qua stats, en in het mijne domineerde rood. Maar soms moet je maar een beetje geluk aan je kant hebben, zoals ik had in een dogfight tegen een T34(us), jagdpz en een IS-8, die laatse had geduld te weinig, en bleef maar op mijn tracks schieten, anders was het game over geweest.

OK, net een potje in m'n SU-100. Lakeville.
Start van de map en iedereen gaat naar de vallei. Ik uiteraard de andere kant op, zie dat ik écht alleen ben, rij weer terug, sta als enige op de basis, maar het was al te laat. Werd van 3 kanten genomen en de Lemmings in het zuiden waren al zo goed als uitgeroeid. Dat in de 2e minuut.
Toch maar even het team checken: Win-kans: 9%.
Yep, de stats checker zegt niet alles, maar dit team was werkelijk bij voorbaat al kansloos. |:(

[ Voor 13% gewijzigd door ZenTex op 31-05-2012 05:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Hmmm de discussie gaat de laatste tijd wel veel over stats...
Heb er nog 1, gister AbsoluteTankcompany het was een open company waarbij er een speler in de wachtruimte stond met zijn T34.
Even snel stats checken...pffffff bijna 200 battles in een tier 1, een paar in tier 2...
Zijn stats met de T34 waren echter schrikbarend, minder dan 400dmg per potje of hij schiet alleen HE of hij mist gewoon heel vaak....

De laatste tijd speel ik ook af en toe eens wat tier 1 of 2 battles in mijn T1 Cunningham, BT-2 of PzKpfw 38H735 om te trollen.
T1 Cunningham om sneaky proberen vanuit een blindspot naast een enemy te komen en je autoloader op zijn zijkant te legen..instant kill, BT-2 beetje rondcrossen en kills maken, in platoon vaak een stuk of 10.

Het is dan inderdaad verbijsterend om de teams te zien vooral Malinovka je bent hoge tiers gewend dus veel tactics maar vervolgens rijden ze gewoon het veld op.. :D.

Met dat soort potjes is het gewoon ff dikke fun en val ook bijna van mijn stoel van het lachen...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:19:
[...]

De wet van de grote getallen komt hier bij kijken. Als je maar genoeg battles doet zit je gemiddeld net zo vaak met goede als met slecht spelers opgescheept. In alle gevallen is er maar 1 constante en dat ben je zelf. In de gevallen dat je team net wel/niet zou willen ben jij degene die ervoor zorgt dat je team wel/niet wint afhankelijk van hoe goed je bent. Als je maar genoeg battles speelt zul je dus je winstratio echt wel omhoog/omlaag kunnen krijgen.
Dit speel ook zeker een grote rol.
VasZaitsev schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:29:
ik report alleen mensen die willens en wetens teamleden beschieten. Vloekende en scheldende mensen doe ik niet, duurt te lang en heeft geen/weinig nut. En ik erger me ook niet aan pools gevloek.
Pik ik toch vaak even mee als ze echt te erg bezig zijn (en is ook een report functie voor). Zo had was ik samen met superbabs naar de hill in Malinovka gereden. We stonden in cover en nog 2 gasten kwamen erbij waaronder een 4502B die naast me kwam staan (wat dus minder in arty cover was) en vervolgens onwijs moeilijk ging zitten draaien en doen. Arty erop (ik nauwelijks geraakt) en ging hij vloeken en tieren dat ik hem zat te blocken, veel andere gasten hadden ook zoiets van kerel doe even normaal. Die gast samen met superbabs gereport.
Nice, vanavond maar eventjes kijken :)
Kaap schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:07:
[...]

Wat verwacht jezelf in tier 1-3? Allemaal newbies die spelen. Geen kaas gegeten van het spel.

Effe doorbijten en het wordt vanzelf beter.
Daarnaast kun je altijd op zoek naar platoons in het Gathering of Tanks channel, genoeg lui die je wel even willen helpen en dan heb je weer 1-2 idioten minder in je team :)
Poekie McPurrr schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:49:
[...]

Heb zelf die mod niet maar zie er wel nut van in om precies wat jij aangeeft, wie moet als eerste uitgeschakeld worden. En inderdaad, ook in crappy teams doe ik m'n best er iets van te maken, al is het enkel om credits te scoren om de tank te repareren en zodoende verlies minimaal te houden.
Verlies maak ik gelukkig niet zo snel maar ik hoop toch altijd nog wel zo'n 750+ exp te scoren en het liefst 900+ (wat me aardig vaak lukt tenzij het team echt te belachelijk slecht is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De dag begon goed in mijn T110, maar inmiddels zijn alle idioten weer online. Alles gaat over dezelfde flank en wie is er natuurlijk weer als eerste dood..?

Oftewel, ik zoek goede platoonspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Ik ben er over een klein uurtje :) zie je wel op TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
oosterhofjf schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:41:
Ik ben er over een klein uurtje :) zie je wel op TS
Ik kan niet wachten. Met z'n tweeën kunnen we 1 flank wel houden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:04
Voorheen gebruikte ik altijd WOT logger voor bijhouden van statistics. Heb nu WOT statistics gebrobeerd en ben er zeer tevreden over. Beetje van hetzelfde maar makkelijker en visueel mooier.http://www.curse.com/wot-mods/worldoftanks/wot-statistics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

rapture

Zelfs daar netwerken?

oosterhofjf schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 00:49:
Die mod van winrates en dergelijke heb ik er express niet op zitten. Kan ik echt depri van worden :P Speel wel regelmatig samen met mensen die dat wel hebben en dan is het wel leuk om erover te lachen. Laatst een potje gewonnen waarbij we 11% winkans hadden XD. Het is vaak helemaal huilen als je ziet dat je tier 10 tanks een efficiency rating hebben van 600 of minder :P
Gisteren ging onze tier X in eerste 30 seconden van Campinovka poef. Je zag aan de stats dat hij weinig eraan kon doen.

Ik vertrok vanuit zuiden naar de sniping positie, team nam de hill zodat ik richting de kerk kon gaan. Schuilen achter de kerk en arty hun werk laten doen. De vijand heeft 2 troll Pattons die alles kunnen spotten en je kan nauwelijks hun turret raken. Het is te zien wie eerst volledig uit cover rolt om arty fucked te worden. Patton deed peekaboo, ik schoot raak, wou nog een 2de schot lossen en wak 75% van mijn hp eraf. De Patton wist goed dat ik niet nog een keer ga peekaboo en rijdt gewoon tot onze arty. Dan maar de helling afdalen richting de vijandelijke cap, Löwe en andere dingen spotten mij, dus arty fucked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik kom momenteel echt alleen maar in lemmingteams terecht. En als je dan hulp krijgt van een andere tank, is dat of degene die onderaan de lijst staat, of iemand die zijn tank direct in de achteruit zet als hij een andere tank ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
rapture schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:43:
[...]
Gisteren ging onze tier X in eerste 30 seconden van Campinovka poef. Je zag aan de stats dat hij weinig eraan kon doen.
Heb ik ook al een paar keer gehad, game start, je geeft gas, BOOM! tank weg ......... |:( frustrerend (zonder gespot te zijn btw)

[ Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 31-05-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

VasZaitsev schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:54:
...En als je dan hulp krijgt van een andere tank, is dat of degene die onderaan de lijst staat, of iemand die zijn tank direct in de achteruit zet als hij een andere tank ziet.
Dat is normaal voor Franse tanks hoor, zo werken die dingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

nee, juist mensen die in een IS of een KV-3 zitten, rukken vaak op in de tegengestelde richting.

Franse tankjes worden wel graag kanonnenvoer, een AMX40 die een VK3601 probeert uit te schakelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

@ ZenTex
Yup doe ik ook in mijn AMX 13 90 of BatChat..nooit frontaal..ik laat later via zijn zijkant/achterkant wel weten dat ik er weer ben.
AMX 50 100 daarentegen blijf ik altijd in de achterhoede achter, met binocs supporten en afmaken wat er wordt gespot zonder dat ze mij zien.
Het is gewoon vermakelijk om een enemyturret doelloos te zien draaien omdat hij gewoon niet weet waar het vandaan komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hopiconjo schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:27:
Voorheen gebruikte ik altijd WOT logger voor bijhouden van statistics. Heb nu WOT statistics gebrobeerd en ben er zeer tevreden over. Beetje van hetzelfde maar makkelijker en visueel mooier.http://www.curse.com/wot-mods/worldoftanks/wot-statistics
Ziet er niet gek uit maar ik gebruik WoT Logger nog steeds naar alle tevredenheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren begonnen op WoT en tot nu toe veel plezier beleefd, enkel beetje frustrerend dat niemand in die random teams samenwerkt ... meestal gaan ze allemaal frontaal hun dood tegemoet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik heb niet bepaald mijn dag vandaag.

Als ik een goed team heb, wordt ik door een tank 2 tiers onder mij geammoracked en/of mijn motor kaduuk geschoten, Vervolgens word ik afgemaakt door een zwerm lichte tanks.

En als mijn ammorack en motor het wél overleven, is mijn team of nog voor de helft in de basis AFK of druk bezig met de lemmingtrein, aan de andere kant van de map natuurlijk. En vervolgens word ik afgemaakt door 2 lights die mij doldraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
VasZaitsev schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:54:
ik kom momenteel echt alleen maar in lemmingteams terecht. En als je dan hulp krijgt van een andere tank, is dat of degene die onderaan de lijst staat, of iemand die zijn tank direct in de achteruit zet als hij een andere tank ziet.
beat this: Op siegriedline waar ongeveer 10 tanks het veld rushen (lees stilstaan in het open in het bijzijn van 3 tier 8 arty) resultaat: verloren.

Blijf wonderbaarlijk hoe mensen kunnen falen. Vanochtend ook een IS 7 die op 600 meter met full health stond te snipen terwijl zijn team werd afgeschoten. Of een t54 die frontaal een object 704 en E100 aanvalt en gewoon blijft stilstaan :P Gooi ik me als maus zijnde ertussen en kan flink wat schade uitdelen. Wat doet de T54 en nog een E50? die wachten net zo lang tot ik dood ben en dan gaan ze weer frontaal aanvallen met inmiddels een IS3 en IS4 erbij. Kan nog wel eeuwig blijven doorgaan. Heerlijk om even gal te spuwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

rgras schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:30:
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen?
ik nu ook

wilde even een mod uitproberen. nu met opnieuw inloggen krijg ik soms een queue of hij zegt dat m'n inlog/wachtwoord niet goed is :?

gaat nu weer goed :)

[ Voor 4% gewijzigd door TRX op 31-05-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Ik ben nog een beetje aan het leren met mijn IS-7, dus heb ik een vraagje.
Wat doe ik tegen een Maus in een street-map die op +-250 meter afstand staat?

De maus staat goed neergezet, licht gedraaid en zijn front is beschermd en alleen turret en tracks zichtbaar.
Ik heb geprobeerd de hele tijd op de 2 plekken naast zijn gun op de turret te schieten, maar daar kwam ik niet doorheen, tracks ook niet.

Hij kon ook weinig schade bij mij doen, ik stond hull-down met de is-7.
Uiteindelijk werd de rechterflank opgerold en toen ik terugreed werd ik in de hoek gezet door 2-3 tier 9-10 tanks.

Beste tactiek om de maus gewoon te rushen? (als jezelf backup hebt en de maus minder backup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja of eerst even op een andere zijde helpen om zo dichter bij de Maus te geraken.
Ligt ook wel een beetje aan hoe je team speelt en waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Als je één op één staat of de Maus heeft support die jou niks kan doen dan erop af gaan en dan er naast gaan staan track tegen track. Dus een beetje als dit ||. Als je er vol tegenaan staat dan kan de maus jouw moeilijk raken (alleen de commander hatch een beetje, of alleen met HE shells. Jij kan echter vol in de zij met een hoek van 90 graden knallen :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Mooie scout pot, net een paar uurtjes voor Wontcachme. sorry geen acetanker voor jou.. O-)

Victory!
Battle: Malinovka woensdag 30 mei 2012 16:07:16
Vehicle: T-50-2
Experience received: 3.884 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 48.892
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Scout, Sniper

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/a6452b9f98c3081862851a99999714ba.png

1tje met mijn type 59

Victory!
Battle: South Coast woensdag 30 mei 2012 19:39:01
Vehicle: Type 59
Experience received: 3.932 (fine for causing damage to allies: 2; x2 for the first victory each day)
Credits received: 116.349 (fine for causing damage to allies: 380)
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/c0da81463df8fd33e5b7bc046ac81fe2.png

T29

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/3ca71011c1714457cecc22106cf5a618.png

T20

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/37646068ea8808cab2c5a1c483edbe66.png

[ Voor 53% gewijzigd door ShockWave op 31-05-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

shockwae schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:18:
Mooie scout pot, net een paar uurtjes voor Wontcachme. sorry geen acetanker voor jou.. O-)

Victory!
Battle: Malinovka woensdag 30 mei 2012 16:07:16
Vehicle: T-50-2
Experience received: 3.884 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 48.892
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Scout, Sniper

[afbeelding]
i hate you :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

[heel veel gevloek]

wat een [vloekvloekvloek] team net. 10 man blijven stil staan op Steppes "defend all" terwijl we met gemak alles hadden kunnen oprollen, wij hadden veel betere tanks.

Resultaat: dramatische loss, ik en drie andere tanks hebben nog een paar tanks kunnen beschadigen/uitschakelen, maar meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Heerlijk he, zo'n campers die niet weten dat je de beste posities moet veroveren?

Kan bijna de M103 unlocken, probeer zoveel mogelijk free xp te houden om de eerste gun te unlocken zodat de grind wat makkelijker is. Wat is trouwens het verschil tussen die twee turrets? Alleen de extra 20m viewrange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
TweakJerommeke schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:38:
Heerlijk he, zo'n campers die niet weten dat je de beste posities moet veroveren?

Kan bijna de M103 unlocken, probeer zoveel mogelijk free xp te houden om de eerste gun te unlocken zodat de grind wat makkelijker is. Wat is trouwens het verschil tussen die twee turrets? Alleen de extra 20m viewrange?
De 2e past de beste gun in. :+

En je hebt meer health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
hopiconjo schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:27:
Geinig om de efficiency per tank te zien. Ik dacht altijd dat ik net zo goed presteerde met de SU-85B als met de Tiger II. Blijk ik met de SU-85B een efficiency te hebben van maar 941, terwijl die op de Tiger II 2010 is.

Oja.. na 30 potjes met de Hetzer een efficiency van 460.. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Laatst online: 17:23
rgras schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:59:
[...]

Geinig om de efficiency per tank te zien. Ik dacht altijd dat ik net zo goed presteerde met de SU-85B als met de Tiger II. Blijk ik met de SU-85B een efficiency te hebben van maar 941, terwijl die op de Tiger II 2010 is.

Oja.. na 30 potjes met de Hetzer een efficiency van 460.. _O-
Je weet dat efficiency skewed is naar hogere tiers? Efficiency gaat ervanuit dat je damage linear met je level stijgt terwijl dat exponentieel is. Dus met hoge tanks is het makkelijker een hoge efficiency te behalen.

Babs out!

[ Voor 14% gewijzigd door filipy23 op 31-05-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ah, dus mensen met een sloot tier IX's en X'en die lopen te pochen over hun efficiency zitten verkeerd? Nice! :+

[ Voor 255% gewijzigd door rgras op 31-05-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
En cap–punten zorgen voor belachelijk veel efficiency–punten. In een potje met mijn T110 had ik maar 950 xp, echter een efficiency van ruim 7000 vanwege 42 cap–punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ok wtf, ik zat net in een match met 8 type59 tanks... Tier 8 was top tier. Insta-loose voor ons want wij hadden bijna alleen maar slome heavies die niet bij elkaar bleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
7.4 public test is up. Nerf voor M103 T110 en T30.

T110 rof is nu 6 (was 6.45). Geen andere nerfs.
T30 rof is nu 2.96 (was 3)
M103 rof is nu 5.43 (was ?)

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
filipy23 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:15:
7.4 public test is up. Nerf voor M103 T110 en T30.

T110 rof is nu 6 (was 6.45). Geen andere nerfs.
T30 rof is nu 2.96 (was 3)
M103 rof is nu 5.43 (was ?)

Babs out!
Lol, t30 die nog langer moet laden. Ik ga overwegen om 'm te verkopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Fest schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:17:
[...]

Lol, t30 die nog langer moet laden. Ik ga overwegen om 'm te verkopen dan.
Wat is de reload in sec op dat ding dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
User.tmp schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:17:
[...]

Wat is de reload in sec op dat ding dan?
Uit mijn hoofd met BIA en rammer 16,5 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
T110: 7.4 vs 7.3 :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14584776/WOT/7.4test.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
de KV-4 zou ook gewijzigd zijn weet je daar iets meer over te vertellen?

In order to reduce the amount of issues with "questionable" non-penetration/penetration hits, reworked the system of damaging with HE and armor-piercing shells. In some cases the chance of damage and critical hits from HE shells increases.

Dus geen pen 0 dmg shots meer die sinds 7.2 geimplement waren O-)

Repair Kits now fix both tracks if they have both been damaged. => Eindelijk :P

[ Voor 77% gewijzigd door Astratuner op 31-05-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Da's nou het leuke van Amerikaanse tanks: hun gigantische reload tijd. In de tijd dat een T34 2 schoten gelost heeft, komt mijn 4de (IS met iD10Tgun) schot er al aan.

Al begin ik nu pas echt de IS onder de knie te krijgen, hij speelt vreemd. Soms als een echte heavy, soms als een medium met een sloot aan HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Astratuner schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:23:
de KV-4 zou ook gewijzigd zijn weet je daar iets meer over te vertellen?

In order to reduce the amount of issues with "questionable" non-penetration/penetration hits, reworked the system of damaging with HE and armor-piercing shells. In some cases the chance of damage and critical hits from HE shells increases.

Dus geen pen 0 dmg shots meer die sinds 7.2 geimplement waren O-)

Repair Kits now fix both tracks if they have both been damaged. => Eindelijk :P
Na clan wars kan ik wel even kijken voor je.
VasZaitsev schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:25:
Da's nou het leuke van Amerikaanse tanks: hun gigantische reload tijd. In de tijd dat een T34 2 schoten gelost heeft, komt mijn 4de (IS met iD10Tgun) schot er al aan.

Al begin ik nu pas echt de IS onder de knie te krijgen, hij speelt vreemd. Soms als een echte heavy, soms als een medium met een sloot aan HP.
T110 heeft een enorme RoF in tier X land :P En dit is geen T34 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Fest schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:23:
[...]

Uit mijn hoofd met BIA en rammer 16,5 sec.
T95 zit op 15.nogwat afaik. Redelijk voordeel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

de T110 is een monster ja, ga 'm liever uit de weg als ik 'm tegenkom, of gewoon op een veilig afstandje beschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Appel schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:28:
[...]

Na clan wars kan ik wel even kijken voor je.
Oké, is goed maar kan wel tot 23u30 duren zeker :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Astratuner schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:34:
[...]

Oké, is goed maar kan wel tot 23u30 duren zeker :9 ?
Nee hoor, heb 'm nu binnen. Ik ga zo wat betere shots maken van de T110 stats. Daarna pak ik wel even de KV-4 voor je mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Voor de verschillen tussen 7.3 en 7.4, zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Wel een leuke "special": heel Juni 10% extra inkomsten voor de Panzer 4, dus 11k in plaats van 10k als je aan het kloten bent. Zo'n boost mogen ze ook wel eens geven bij de IS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Bedankt User.tmp, ik dacht het al en het is nog waar ook zijnde een hogere ROF voor de KV-4.

7.3 => 5.22
7.4 => 5.41 _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Astratuner op 31-05-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

het WoT forum gaat alweer lekker tekeer tegen WG. Altijd gezellig daar. Blijkbaar is niet iedereen blij met "maar" 10% extra, snap ik ook wel, als de Russen 100% extra krijgen met de T-34-85, dan sleep je minimaal 20k per match binnen, met uitschieters richting de 60k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:59:
het WoT forum gaat alweer lekker tekeer tegen WG. Altijd gezellig daar. Blijkbaar is niet iedereen blij met "maar" 10% extra, snap ik ook wel, als de Russen 100% extra krijgen met de T-34-85, dan sleep je minimaal 20k per match binnen, met uitschieters richting de 60k.
Dan heb ik iets gemist: de T-34(-85) waren alleen voor de helft van de prijs en hebben (AFAIK) geen credit buff gekregen. Ach, gewoon met tierVI tanks veel PzIVs afknallen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik moet een eerste skill of perk kiezen, ik heb vanalles gelezen maar ik zou graag es willen polsen wat de 'veterans' adviseren als eerste skill/perk.

Ik ben geneigd om iets te kiezen wat de hele crew helpt zoals Brothers in Arms, Mentor of mischien Jack of all Trades? Aan de andere kant kan Sixth Sense mischien ook heel goed zijn voor survivability maar ik heb geen idee hoe dat in de praktijk zou werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:03:
[...]

Dan heb ik iets gemist: de T-34(-85) waren alleen voor de helft van de prijs en hebben (AFAIK) geen credit buff gekregen. Ach, gewoon met tierVI tanks veel PzIVs afknallen :).
De russische server kreeg die buff he. Wij als 2de rangs gamers kregen inderdaad alleen halve prijs T-34-85 gekregen.

[ Voor 16% gewijzigd door RobinHood op 31-05-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
InflatableMouse schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:03:
Ik moet een eerste skill of perk kiezen, ik heb vanalles gelezen maar ik zou graag es willen polsen wat de 'veterans' adviseren als eerste skill/perk.

Ik ben geneigd om iets te kiezen wat de hele crew helpt zoals Brothers in Arms, Mentor of mischien Jack of all Trades? Aan de andere kant kan Sixth Sense mischien ook heel goed zijn voor survivability maar ik heb geen idee hoe dat in de praktijk zou werken?
De set-up die ik gebruik bij nieuwe tanks:

Heavy: Repair, Perks/Crew-skills, Bia
Medium: Hetzelfde
Light: Perks/Crew-skills, Camo, Bia/repair
Arty: Bia, Perks/Crew-skills, camo of meer Perks/Crew-skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Welke perks doe je op de Franse light tanks? Vraag me af of repair wel nut heeft, je moet gewoon niet geraakt worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik schrok toch wel een beetje hiervan:
"Changed the sizing of the following vehicles to match historical ones"

WG Fail: KT vs Sherman
RL:
http://media.moddb.com/ca...2000/King_Tiger.png46.png

Game:
http://im.bilderkiste.org...92/Size_comparasion_1.jpg

Plus they think that Germans are hobbits: http://kepkezelo.com...8tx54nmi9vr.jpg
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
TweakJerommeke schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:24:
Ik schrok toch wel een beetje hiervan:

[...]

8)7
:'(

Weten jullie wat de bijnaam van de Sherman is? Zo ja, klopt het ook met ingame? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

laatste link is dood.

Volgens mij klopt het formaat van de T-95 ook niet. In BF1942 Secret Weapons of WWII zit ie ook, en daar is het een monster. In WoT is ie 20cm langer dan mijn IS. En mijn IS voelt ook best "tata" aan

Een beetje té arcade...
User.tmp schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:28:
[...]

Weten jullie wat de bijnaam van de Sherman is? Zo ja, klopt het ook met ingame? :/
Tommie-cooker.

En nee, hij vliegt bijna nooit in de fik.

En nog een edit:
Dit zijn, volgens Wiki, de specs van de T95/T28
Weight 95 short tons (86.2 metric tons)
Length 36 ft 6 in (11.1 m)
Width 14 ft 11 in (4.39 m)
Height 9 ft 4 in (2.84 m)
Crew 3/4

En die van de IS:
46 tonnes (51 short tons; 45 long tons)
Length 9.90 m (32 ft 6 in)
Width 3.09 m (10 ft 2 in)
Height 2.73 m (8 ft 11 in)
Crew 4

Dus de T-95 hoort een meter langer te zijn (al heb ik zo het idee dat de lengte van de IS inclusief loop is) terwijl hij dat ingame niet echt is.

[ Voor 67% gewijzigd door RobinHood op 31-05-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Gleighton schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:22:
Welke perks doe je op de Franse light tanks? Vraag me af of repair wel nut heeft, je moet gewoon niet geraakt worden :+
Op mijn BatChat: Als eerste repair voor iedereen.
Commander sixth sense voor als je gaat scouten.
Gunner snapshot voor beter schieten tijdens draaien turret.
Driver clutchbraking voor nog meer zenuwachting gedraai tijden het rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Als ik voortijdig een battle verlaat als ik dood ben (back to garage), krijg ik dan minder XP of credits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
InflatableMouse schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:00:
Als ik voortijdig een battle verlaat als ik dood ben (back to garage), krijg ik dan minder XP of credits?
Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
filipy23 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:09:
[...]

Je weet dat efficiency skewed is naar hogere tiers? Efficiency gaat ervanuit dat je damage linear met je level stijgt terwijl dat exponentieel is. Dus met hoge tanks is het makkelijker een hoge efficiency te behalen.

Babs out!
In lage tiers heb ik vaker cap/def points en zoals Haast al zei tikt dat onwijs aan voor je efficiency.
Een goed potje met een invader of defender medal en je hebt >16k efficiency in dat potje.
Gleighton schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:22:
Ligt eraan welke tier je over praat maar in alle tanks is repair nog steeds de eerste en beste skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Speel nu de tier 7 arty op de testserver. Dat ding is snel, snelle aim, precies, snelle reload. Alleen geen AP shell en lage HE damage (10% van een IS7 bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog, zelfs meer omdat je weer een nieuwe battle kan doen :+.
wontcachme schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:34:
Speel nu de tier 7 arty op de testserver. Dat ding is snel, snelle aim, precies, snelle reload. Alleen geen AP shell en lage HE damage (10% van een IS7 bv)
Franse Tier 7 met drum arty? Dat klinkt als een grote broer van de SU-26 :P, geen reet damage, voor de rest prima.
Nog tips om in de testserver te komen trouwens? Het lukt mij voorlopig nog even niet....

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:37:

[...]

Franse Tier 7 met drum arty? Dat klinkt als een grote broer van de SU-26 :P, geen reet damage, voor de rest prima.
Nog tips om in de testserver te komen trouwens? Het lukt mij voorlopig nog even niet....
Kom er nu gewoon in. Tier 7 heeft geen turret en drum overigens. Aimen heeft als stats 5.1 second :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Wat een gigantisch groot blik randdebielen is weer opengetrokken vanavond.

Lakevill: voornamelijk tier 6 - tier9. Ik start zuid. Hele team gaat valley. 1 Tiger blijft rondhangen bij de vlag, een S-51 probeert duidelijk te maken dat er ook wat naar het stadje en midden moeten. Ik ga maar naar een stadje. Kan een IS beschadigen, wordt daarna beschoten door een M103, die IS en nog een dikke heavy.

Potje van 2 minuten dus. Fijn. Heel fijn.

Edit:
Bah, nog een stel knurften + campende tegenstanders, altijd leuk

Ik lekker tier 5 medium doen. Fun en kost me tenminste geen 5k per potje.

Wat een fun, telkens laagste op de lijst. Leuk met je T-34 tier 7 en 8 mogen bevechten.

[ Voor 21% gewijzigd door RobinHood op 31-05-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Zooo vanavond ook een aantal potjes gespeeld op de testserver. De Franse TD uitgeprobeerd tot tier 6, maar vond het niks bijzonders. Wellicht meer spelen voordat ik er een goed oordeel over kan vellen. Ook de arty geprobeerd, maar ik ben gewoon waardeloos als arty :P dus dat zal het ook niet worden.

Nu de tip der tips! Speel allen op de testserver om de nieuwe maps te spelen en de nieuwe beginpunten/vlaggen te verkennen. Ineens rijd iedereen een andere kant op :P Echt heel wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

De tier 7 franse arty is verschrikkelijk (goed of slecht weet ik nog niet). Net een potje op ell haluf en het was 4 tegen 4. Ik besloot naar de andere basis te rijden, op 60km/h oneshotte ik een andere arty, ging de 2e circelen tot ik reloaded was, nadat ik die had neergehaald gefocust op de cap om te decappen. Daar 600hp weg geknald en toen op volle vaart terug naar de mijn basis om de laatste KV4 te TDen. Heb geen HP verloren ondanks dit. Deze dingen zijn veel te snel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/123731865-4.jpg

Tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Awesome 7.4 is awesome!

Kijk eens wat er gebeurt met het WoT icoontje in de taskbar als the Startgame Timer op 0 komt te staan! Hij wordt rood! Als erkend forummer weet ik dat mijn platoonmaatjes hier bijzonder blij mee zullen zijn!

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/348htee.png

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
psychoclown schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:31:
[...]

In lage tiers heb ik vaker cap/def points en zoals Haast al zei tikt dat onwijs aan voor je efficiency.
Een goed potje met een invader of defender medal en je hebt >16k efficiency in dat potje.
[...]
Dat is ook wel weer waar. Maar met lage Tiers bedoelde ik eigenlijk de Tier V en VI moneymakers.

Als ik mijn eigen stats bekijk en efficiency uitzet tegen Tier dan krijg ik een dalparabool.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
filipy23 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 07:01:
Awesome 7.4 is awesome!

Kijk eens wat er gebeurt met het WoT icoontje in de taskbar als the Startgame Timer op 0 komt te staan! Hij wordt rood! Als erkend forummer weet ik dat mijn platoonmaatjes hier bijzonder blij mee zullen zijn!

[afbeelding]

Babs out!
Dat is inderdaad wel een heel leuke feature ! :D Tijdens dat aftellen ben ik toch vaak nog wat andere dingen aan het doen en kan het wel eens gebeuren dat je de eerste minuut mist.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Gisteren iemand van [MUMMY] die bij de countdown al hard zat te ragen over het feit dat zijn team retarded was (blijkbaar een lage efficiency en/of winkans). Dat ging zo'n beetje het hele potje door en hij vond het ook nog nodig om mij later in de garage lastig te vallen omdat ik had gezegd dat hij niet moest zeuren.

Overigens had hij wel een beetje gelijk, zo kon ik op Sand River (spawn 1) in mijn Panther II met een T-54, Patton en T-44 over de rechterflank optrekken omdat niemand daar stond. Bij hun main vervolgens binnen een paar seconden een E-100, Ferdi en hun arty geraped. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

rapture

Zelfs daar netwerken?

In Forgotten Hope (mod op BF1942) gingen ze met hopen snel dood voor 7,5 cm L/43, terwijl de Amerikaanse guns op een StuG zitten te dingen (als ze de StuG achter een struik al kunnen spotten). Eerste Brits/Amerikaanse tank die tegengas kon geven was de Sherman Firefly met Britse 17 Pounder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
[...]

Tommycooker omdat ie zo makkelijk in de fik vloog.

en nee, meestal ben je al dood voordat ze je in brand kunnen krijgen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Of Ronson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Sherman was ook voor de driver of radioman welke voorin zaten een deathttreap.
Als de loop over hun hatch was gepositioneerd dan kon deze niet open en zat 1 van de 2 in de val..

Afbeeldingslocatie: http://www.williammaloney.com/Aviation/PattonMuseum/M4A3ShermanTank/images/01M4A3ShermanTank.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.usmilitariaforum.com/uploads//monthly_12_2011/post-1867-1324743384.jpeg

[ Voor 17% gewijzigd door ShockWave op 01-06-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

de Sherman was niet echt een goede tank. Het grootste voordeel van dat ding is dat er heel veel van gemaakt zijn, maar verder was het niet bepaalt een goede tank. Aandrijving lag voorin, benzinetanks waren erg kwetsbaar, kanon was té zwak om gevaarlijk te zijn voor bijvoorbeeld een Tiger, maar ook Panzer 4's waren erg moeilijke doelen.

De T-34 had het beter voor elkaar: door de dieselmotor was brand niet echt een gevaar, het kanon was, zeker in het begin krachtig genoeg om elke Duitse tank te vernietigen, pas met de komst van Panthers en Tigers werd het moeilijk. Daarom werd toen dus de T-34-85 gebouwd, en de IS verzonnen, wat de Tiger-killer van de Russen was.

Jammer genoeg is dit in WoT niet zo. De T-34 heeft serieuze problemen om een Panzer 4 te kunnen verslaan, zelfs met het 57mm kanon. De T-34-85 is niet een echte Panther-killer, omdat de Panther in WoT wél tot het uiterste gepusht kan worden zonder dat de versnellingsbak stuk gaat, in het echt ging dat allemaal wat minder. En de IS verliest het vaak van een Tiger, tenzij de IS de Tiger kan flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
filipy23 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 07:01:
Awesome 7.4 is awesome!

Geniaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Maar heb je hem gewonnen? Denk dat de eerste die de arties weet te scouten wint.
Of werd het een td match?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.