Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Flghter1982 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:37:
ben gisteravond lvl 60 geworden op hardcore met me barbarian. yay! ;)
Diep respect, ben zelf lvl 22 op HC,einde Act 2, ik ga slow en heb niet zoveel tijd.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:36:
Klopt, en ik vind het ook geen miskoop. Ik vind het alleen erg jammer, en had andere verwachtingen, net als velen, gezien de topics & posts op tientallen fora.
Ik denk dat je het aantal mensen dat klaagt overschat. Ik zie (of nouja zag, kom er niet meer) op battlenet vooral een hoop mensen klagen dat het geen D2 is. De mensen die het wel leuk vinden zie je er niet.
MicScott schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:40:
Ik vind dat eigenlijk een beetje een non-argument. Dat het spel op de hoogste moeilijkheidsgraad het moeilijkst is, wil niet zeggen dat het op normal geen enkele uitdaging hoeft te geven.
Als het op normal geen enkele uitdaging geeft heb je gear van de AH gekocht.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 14:54 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 98% die niet klaagt is te druk met spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:53:
[...]

Ik denk dat je het aantal mensen dat klaagt overschat. Ik zie (of nouja zag, kom er niet meer) op battlenet vooral een hoop mensen klagen dat het geen D2 is. De mensen die het wel leuk vinden zie je er niet.
En duidelijk ook dat de mensen op het forum echt geen representatie is van de complete community. Meestal zit het forum vol met whiners en trollen en uiteraard kleine kinderen.

Als je dat als maatstaaf gaat gebruiken is dat niet echt handig.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

blueice85 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:50:
Lekkere manier van keuze maken, goh ik ga eens een andere flavour build proberen om mijn keuzevrijheid uit te breiden, oh wait, daar gaat je 5 stacks nephalem buff. Met zulke penalties is er weinig keuze meer aan tenzij je het lekker vindt om extra debuffs te ontvangen voor die 'keuzevrijheid'.
Je mag nu elk moment je skills/build aanpassen; want opnieuw naar 60 moeten levellen omdat je één foutje had gemaakt, is niet leuk. Als belonging voor het niet aanpassen van je skills/build ontvang je nu de Nephalem Valor buff.

Best of both worlds. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik heb even een vraag aangaande set-items. Ik ben nu bijna door normal mode heen en ik heb nog geen enkele set of legendary item gezien. Daar er toch in het verleden beloofd is dat deze items in overvloed aanwezig zouden zijn. Is het enkel mogelijk om set items te craften ofzo? Of komen deze items pas op nightmare/hell/inferno aan bod?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Laatst online: 05-08 14:09
FloydRaalte schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:59:
Ik heb even een vraag aangaande set-items. Ik ben nu bijna door normal mode heen en ik heb nog geen enkele set of legendary item gezien. Daar er toch in het verleden beloofd is dat deze items in overvloed aanwezig zouden zijn. Is het enkel mogelijk om set items te craften ofzo? Of komen deze items pas op nightmare/hell/inferno aan bod?
Ik ben bijna bij inferno en ben nog geen één tegengekomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
blueice85 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:50:
[...]
Dont get me wrong ik vind het lekker wegspelen, maar een aantal dingen zijn zeker qua items gewoon een stuk minder dan verwacht. non melee sorcs die wel met melee wapens rondlopenpuur vanwege de dps 8)7 wie verzint dit?
Zonder verder over de rest te klagen, daar heb ik nog geen recht op na net Act 2 op Normal doorgespeeld te hebben, is dit inderdaad echt belachelijk. Wizards hebben staves of wands of andere magische shit, geen 2-handers of sword-and-shield.

Werkt die onzin ook de andere kant op? Kan een Demon Hunter pijlen schieten met een wand? (:F)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Ik heb tijdens mijn run door normal ook maar 1 legendary gekregen in act 4. En nog een 'slechte' ook ;p
Ach, vind het wel leuk zo. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:57:
[...]

En duidelijk ook dat de mensen op het forum echt geen representatie is van de complete community. Meestal zit het forum vol met whiners en trollen en uiteraard kleine kinderen.

Ben je dan niet net zo simpel als die 'trolls en whiners' als je ook zo'n simpel vooroordeel hebt?
Als je even de moeite neemt en EU general chat leest op de B.Net forums zie je toch een aantal goed onderbouwde topics, met daarin een grote groep mensen die er mee in stemt.

Maar goed,
Aangezien alles online is, zal Blizzard vanzelf zien of het aantal spelers na 3 maanden daalt. Ik neem toch aan dat ze alles piek fijn in de gaten kunnen houden. Niet dat ze het ooit zullen toegeven, het is nu namelijk ook akelijk stil 'aan de overkant'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 06:07

Bob

Amras schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:02:
[...]

Zonder verder over de rest te klagen, daar heb ik nog geen recht op na net Act 2 op Normal doorgespeeld te hebben, is dit inderdaad echt belachelijk. Wizards hebben staves of wands of andere magische shit, geen 2-handers of sword-and-shield.

Werkt die onzin ook de andere kant op? Kan een Demon Hunter pijlen schieten met een wand? (:F)
Vrij zeker dat bij de DH een groot deel van de skills dan niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:03:
[...]

Ben je dan niet net zo simpel als die 'trolls en whiners' als je ook zo'n simpel vooroordeel hebt?
Als je even de moeite neemt en EU general chat leest op de B.Net forums zie je toch een aantal goed onderbouwde topics, met daarin een grote groep mensen die er mee in stemt.
Als je een spel teleurstellend vindt, speel het dan niet ipv bij de makers te gaan klagen. Ga een ander spel spelen of maak er zelf een :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik heb op normal in SC met het spelen van 2 verschillende characters (Eerst DH, later wizard) tot nu toe 3 legendaries gevonden. Alle 3 waren belts met magere stats voor low lvl characters. Heb ze allemaal gewoon weggegeven aan party members die de juiste class hadden. :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:39
Bob schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:04:
[...]

Vrij zeker dat bij de DH een groot deel van de skills dan niet meer werkt.
Dat zal inderdaad niet werken :P
Sir_Hendro schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:05:
Ik heb op normal in SC met het spelen van 2 verschillende characters (Eerst DH, later wizard) tot nu toe 3 legendaries gevonden. Alle 3 waren belts met magere stats voor low lvl characters. Heb ze allemaal gewoon weggegeven aan party members die de juiste class hadden. :9
Goed bezig, ik krijg ook van alles toegestopt door kameraden omdat hun veel meer spelen en alles bewaren voor mij :)

[ Voor 53% gewijzigd door Zethiel op 23-05-2012 15:07 ]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:05:
[...]

Als je een spel teleurstellend vindt, speel het dan niet ipv bij de makers te gaan klagen. Ga een ander spel spelen of maak er zelf een :P
Als je nou gewoon even leest waar het over gaat had je deze post niet hoeven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:06:
[...]

Als je nou gewoon even leest waar het over gaat had je deze post niet hoeven maken.
Ik weet precies waar 't over gaat.. mensen die op een of andere manier in hun verwachtingen gekrenkt zijn en daarom gaan klagen op fora. Behoorlijk sneu, klagers en whiners verpesten Blizzard fora bij elk spel.. de forum mods zijn daar veel te aardig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Amras schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:02:
[...]

Sorcs in D2 liepen ook met swords en shields rond hoor, 2 hander weapons ook als je wou.
Zie ze meer als de battle sorcs die melee alles neer mep.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 08:11
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:09:
[...]

Ik weet precies waar 't over gaat.. mensen die op een of andere manier in hun verwachtingen gekrenkt zijn en daarom gaan klagen op fora. Behoorlijk sneu, klagers en whiners verpesten Blizzard fora bij elk spel.. de forum mods zijn daar veel te aardig tegen.
+ Whiners krijgen meestal hun zin. Zo werkt de wereld eenmaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Net dankzij een guest pas begonnen. Vraagje is het wel zo dat als ik hem geheel unlock mijn progressie blijft staan?

Trouwens ik heb alles op hoog staan en mijn Laptop neemt het gewoon, In de test gaf hij aan dat mijn videokaart te laag zou zijn maar die doet het gewoon.

Oja hoe zoom je in?

[ Voor 4% gewijzigd door Mouse_NL op 23-05-2012 15:11 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Er zijn er hier toch ook veel die het meteen als een persoonlijke aanval bezien als je iets slechts zegt over D3. Zeg je dat je enkele minpunten hebt, of dingen die je raar vind: Ga maar terug naar D2 jij ketter, D3 is perfect.
Ik merk dat er genoeg volk is dat D3 zeer aangenaam spelen vind, maar dat ze uiteindelijk nog wat rare keuzes gemaakt hebben.

Maar ik wist niet dat dit de D3 fanboys only thread was ipv een discussiethread over D3.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:02:
Ik heb tijdens mijn run door normal ook maar 1 legendary gekregen in act 4. En nog een 'slechte' ook ;p
Ach, vind het wel leuk zo. :)
Ik heb er tot nu toe 0 ;(. en mijn broertje levelt een DH op mijn account die is nu level 52 en ik 55 en beide nog nooit wat gevonden. Ga maar eens farmen op level 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

[...]

voledig mee eens. als ik het d3 forum door lees kan ik niks anders dan me schamen voor al de mensen...

het probleem is, dit heb je bij elk spel in de eerste maanden.. van welke ontwikkelaar dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
4bit schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:10:
Er zijn er hier toch ook veel die het meteen als een persoonlijke aanval bezien als je iets slechts zegt over D3. Zeg je dat je enkele minpunten hebt, of dingen die je raar vind: Ga maar terug naar D2 jij ketter, D3 is perfect.
Ik merk dat er genoeg volk is dat D3 zeer aangenaam spelen vind, maar dat ze uiteindelijk nog wat rare keuzes gemaakt hebben.

Maar ik wist niet dat dit de D3 fanboys only thread was ipv een discussiethread over D3.
Die rare keuzen maakten ze ook bij Diablo 2 hoor, ik heb ze allebei gespeeld.
Ik vind zeker niet dat D3 de kiddy versie van diablo 2 is, daarom zeg ik niet dat het spel perfect is, er zijn wat rare dingen bij inderdaad.

We zullen zien hoe het loopt eenmaal blizzard de bugs eruit gaat halen en de skills gaat tweaken dit zal zeker het geval zijn voordat de pvp patch er komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:10:
Net dankzij een guest pas begonnen. Vraagje is het wel zo dat als ik hem geheel unlock mijn progressie blijft staan?

Trouwens ik heb alles op hoog staan en mijn Laptop neemt het gewoon, In de test gaf hij aan dat mijn videokaart te laag zou zijn maar die doet het gewoon.

Oja hoe zoom je in?
Mooi dat alles lekker werkt! Ja je character blijft gewoon staan nadat je de guestpass 'uitgespeeld' hebt.

*edit* Zoom met Z, weet ik sinds gisteren.. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 23-05-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:54
[...]

ben ik ook met je eens. ik denk zelf dat het probleem ook de hype is gewoon. Diablo 3 was heel erg gehyped en daardoor krijg je ook veel mensen die het niet echt kennen eigenlijk en dan telleurgesteld worden omdat ze een heel ander beeld hebben

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Blijkbaar niet, er worden gewoon solide argumenten gepost in goed opgebouwde topics. Hier en daar misschien niet, maar die topics schuiven snel genoeg naar beneden. Of ben ik nou heel dom en moet alles maar de lucht in geprezen worden wat er nu in het meest geanticipeerde spel afgelopen decennia is uitgekomen? En meningen van gamers (klanten) zijn niet belangrijk?

Zoals al eerder gepost, het is een mooi en leuk spel, maar zoals het nu is, niet voor lang. En dat vindt men jammer, can u blame them? Die mensen hebben jaren diablo2 gespeeld, en moeten nu maar accepteren dat ze na 3 maanden klaar zijn met de opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lyca schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:10:
+ Whiners krijgen meestal hun zin. Zo werkt de wereld eenmaal
Nee hoor, zo werkt de wereld helemaal niet.
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:03:
En keer op keer herhalen ze dezelfde zaken, inclusief het geneuzel over "lage polycounts" en whatnot, en zit hetzelfde groepje jaknikkers ja te knikken. Sorry maar dat je uberhaupt dit soort topics leest zegt een hoop.

[ Voor 58% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 15:15 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Lyca schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:12:
[...]

Die rare keuzen maakten ze ook bij Diablo 2 hoor, ik heb ze allebei gespeeld.
Ik vind zeker niet dat D3 de kiddy versie van diablo 2 is, daarom zeg ik niet dat het spel perfect is, er zijn wat rare dingen bij inderdaad.

We zullen zien hoe het loopt eenmaal blizzard de bugs eruit gaat halen en de skills gaat tweaken dit zal zeker het geval zijn voordat de pvp patch er komt
Mij ga je ook nooit horen zeggen dat D3 de kiddie versie is van D2, en D2 is zeker niet perfect.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:55

Sorki

world wide wubbish

Ach iedereen heeft zich 12 jaar kunnen inbeelden hoe Diablo 3 eruit zou zien... en dat zal bij iedereen wel anders zijn ;)

Ik vind het een geweldig spel tot nu toe. En ik ben blij dat het geen Diablo 2.x is. Dit is een nieuw spel, nieuwe kijk, nieuwe aanpak met zijn eigen voor en nadelen. De sfeer is wat mij betreft 100% in de lijn van de reeks.

Geen idee of ik het zo lang ga spelen als D2 (we zijn al wat ouder, gezinnetje enzo) maar ik zal er allesinds enkele maanden mee zoet zijn.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Derr_Hans schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:10:
[...]

Sorcs in D2 liepen ook met swords en shields rond hoor, 2 hander weapons ook als je wou.
Tja dat kan, maar dat maakt het niet minder dom in mijn beleving. Als je er nu daadwerkelijk mee sloeg, ok, maar het ding hangt nutteloos op je rug.

Dit is trouwens het enige wat ik tot nu toe raar vind aan de game en ik vermaak mij er verder prima mee. Het is meer een WTF-momentje en dan equip je het toch maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 16:55
Derr_Hans schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:10:
[...]

mijn originele post niet gelezen? :) ik had het over non-melee sorc builds die die gewoon vrolijk met melee wapens rondlopen vanwege de dps in D2 was je dan tenminste een melee sorc build, hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:14:
[...]

Zoals al eerder gepost, het is een mooi en leuk spel, maar zoals het nu is, niet voor lang. En dat vindt men jammer, can u blame them? Die mensen hebben jaren diablo2 gespeeld, en moeten nu maar accepteren dat ze na 3 maanden klaar zijn met de opvolger?
Blizzard is niemand verplicht een game te verkopen waar men jaren mee zoet is. Dat men hoopt een game te kopen waar men jaren mee bezig is, is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:12:
[...]

Mooi dat alles lekker werkt! Ja je character blijft gewoon staan nadat je de guestpass 'uitgespeeld' hebt.

*edit* Zoom met Z, weet ik sinds gisteren.. :P
Okay thanx ... ik ben verbaasd dat het gewoon werkt ook mijn FPS op 200 max gezet.

Weet jij hoe je kan inzoomen?

Nog een vraag hoe kan je de game pauzeren want als ik op menu druk draait hij in de backgroud gewoon door (het spel dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:14:
[...]

Als een spel je niet bevalt, dan ga je toch wat anders doen? Kwestie van je beseffen dat je verwachtingen niet overeenkomen met de werkelijkheid. Waarom in hemelsnaam je gal spuwen op fora waar mensen komen die het spel wel leuk vinden en daar met elkaar over willen kletsen? Wat is het nut? Genoeg andere spelletjes te spelen of andere leuke dingen te doen dan zeiken en andermans speelplezier te verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:20:
[...]

Als een spel je niet bevalt, dan ga je toch wat anders doen? Kwestie van je beseffen dat je verwachtingen niet overeenkomen met de werkelijkheid. Waarom in hemelsnaam je gal spuwen op fora waar mensen komen die het spel wel leuk vinden en daar met elkaar over willen kletsen? Wat is het nut? Genoeg andere spelletjes te spelen of andere leuke dingen te doen dan zeiken en andermans speelplezier te verpesten.
dus omdat hij het niet leuk vindt vergalt hij je speelplezier? wtf? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:19:
[...]

Okay thanx ... ik ben verbaasd dat het gewoon werkt ook mijn FPS op 200 max gezet.

Nog een vraag hoe kan je de game pauzeren want als ik op menu druk draait hij in de backgroud gewoon door (het spel dus)
Als je alleen in een spel zit dan pauzeer je het spel.
Zit je met iemand anders gaat het spel verder.

Logisch natuurlijk want zou raar zijn als jij het spel voor die ander ook kan pauzeren.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blueice85 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:21:
[...]

dus omdat hij het niet leuk vindt vergalt hij je speelplezier? wtf? :p
Ik heb 't niet over hem persoonlijk, maar over de algehele shitstorm van gezeur op vooral 't Blizzard forum. Hier op tweakers valt 't gelukkig erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Lol.... Jij vindt, hij vindt, Blizzard vindt....
Maar je moet dit lezen of juist niet want...

Kan de beter/slechter discussie worden gesloten? Dit topic gaat al hard genoeg om bij te houden!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:19:
[...]

Zoom is standaard key 'Z'

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:20:
[...]

Om opbouwende kritiek te uiten, zodat het misschien een nog beter spel kan worden. Ik snap je probleem niet, ik kan ook tegen jou zeggen: waar maak je je druk om, speel toch lekker het spel en waarom reageer je op internet?

Een zelfde argument waar niemand wat aan heeft.

Het spel bevalt mij prima, voor nu.

Ik zie dat jij lvl 53 wd bent, ik hoor graag je mening over een tijdje.
Mag ik vragen wat voor wapen je nu draagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:25:
[...]
Mag ik vragen wat voor wapen je nu draagt?
Sure! Een 2H sword, uit de AH gevist. Eerst een 1h geprobeerd met zo'n shaman fetish, maar met een 2h wapen doe ik 2x zoveel dps :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:26:
[...]

Sure! Een 2H sword, uit de AH gevist. Eerst een 1h geprobeerd met zo'n shaman fetish, maar met een 2h wapen doe ik 2x zoveel dps :P
En dat vind jij niet raar? Ik vind het best wel jammer namelijk dat ik op mijn wizzard een enorm barbaren wapen moet dragen om mee te komen qua dps:P Ik had liever een mooi stafje met glazen bollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
[...]

en dit is precies wat er mis is met de items in dit spel :p voor de rest speelt t lekker weg maar dit soort dingen kloppen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
[...]

Heb ik ook een tijdje gehad, nu eindelijk een nette one hander mace met ~400 damage en een fetish met 30-65 damage :p (level 59 WD overigens)
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:28:
[...]

En dat vind jij niet raar? Ik vind het best wel jammer namelijk dat ik op mijn wizzard een enorm barbaren wapen moet dragen om mee te komen qua dps:P Ik had liever een mooi stafje met glazen bollen.
Kan, hoeft niet - zijn genoeg 1 handed alternatieven.

[ Voor 32% gewijzigd door Verderf op 23-05-2012 15:29 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik ben blij met Diablo 3. Enige minpunt vind ik dat je alles kan kopen.. hetgeen ook eigenlijk een positief punt is >:) Het maakt het eigenlijk niet meer speciaal als je een bepaald item weet te vinden. Wie weet komt er later een bepaalde item-range die je niet kan traden. Blizzard zal zeker en vast bepaalde dingen patchen. Dat is trouwens de sterkte geweest van Daiblo 2, een constante in 10 jaar was het patchen, constant verbeteringen en lichte updates aanbrengen

Velen denken dat D3 niet herspeelbaar is zoals D2, doch ik vind het nu net goed hoe alles in elkaar zit. Krijg je een bepaalde mob niet gekilled, kan je even snel overschakelen naar andere skills. Of andere gear kopen (zoeken). Vroeger zat je vast aan 1 spec. Ik speel nu met m'n Monk, Lvl 56, in Hell. En gisteren ook al begonnen met een DH. Ik denk dat ik met beiden eens ga afwisselen. Als het met de Monk een beetje te lastig wordt, even switchen ;) En daarna zijn er nog drie classes om te spelen, dus vervelen zal ik me zeker niet doen de komende maanden. In tegenstelling tot World of Warcraft, waar je maandelijks dient te betalen en eigenlijk regelmatig zou moeten spelen, kan ik D3 laten rusten voor een periode, om nadien weer verder te bashen. Dus die 60€ zal zeker terugverdiend worden!

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:25:
Om opbouwende kritiek te uiten, zodat het misschien een nog beter spel kan worden.
Wat mij persoonlijk soms een beetje stoort zijn de negatieve reacties, vooral de slecht onderbouwde / slecht geschreven, die zaken aanhalen waar Blizzard al (meerdere malen) een reactie op gegeven heeft, waarom ze bepaalde dingen wel of niet gedaan hebben.

Ik ben volledig voorstander van discussies, helaas lukt dat ook op dit forum niet altijd even goed.
Zijn er geen goede alternatieven of heb je het geduld niet om een goed alternatief te farmen? ;)

[ Voor 27% gewijzigd door OkkE op 23-05-2012 15:31 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:14
Weet je wat ik nou mis?

Een Auction House App! :)

(toch wel lichtelijk serieus bedoeld aangezien Diablo 3 installeren op je werklaptop toch wel een vreselijke no-no is en je eigenlijk tijdens de pauzes wel wat items wilt hunten of kijken of je bids al afgelopen zijn)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

blueice85 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:28:
[...]

en dit is precies wat er mis is met de items in dit spel :p voor de rest speelt t lekker weg maar dit soort dingen kloppen niet.
Beetje luiheid vanuit Blizzard. Hoeven ze niet meer de kloten met spelldamage. Ze hadden denk ik op z'n minst wel caster wapens in het spell kunnen doen die je spell dps verhogen in plaats van al je dps en dat op de wizard en WD je spell dps je spell damage bepaalt. Dan staat het wat netter zeg maar. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Brian schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:01:
[...]

Ik ben bijna bij inferno en ben nog geen één tegengekomen :p
Okay.... dat vindt ik behoorlijk klote eigenlijk... ik dacht dat het juist makkelijker zou worden om legendary en Set items te krijgen... jammer. Ik ben namelijk een echte casual player en met D2 heb ik vorig jaar mijn eerste set compleet gekregen. Gebaseerd op charity zeg maar want ik heb zelf niet veel gevonden. (Immortal King set)
Ik meende dan ook opgevangen te hebben dat er meer sets en drops in D3 zaten. Nouja, wel zien wel hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
FloydRaalte schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:31:
[...]

Okay.... dat vindt ik behoorlijk klote eigenlijk... ik dacht dat het juist makkelijker zou worden om legendary en Set items te krijgen... jammer. Ik ben namelijk een echte casual player en met D2 heb ik vorig jaar mijn eerste set compleet gekregen. Gebaseerd op charity zeg maar want ik heb zelf niet veel gevonden. (Immortal King set)
Ik meende dan ook opgevangen te hebben dat er meer sets en drops in D3 zaten. Nouja, wel zien wel hoe het loopt.
Kwestie van magic find % en what not, ik heb in 1 play through met vrienden toch zeker een stuk of 3-4 Legendaries gevonden :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:31:
Weet je wat ik nou mis?

(toch wel lichtelijk serieus bedoeld aangezien Diablo 3 installeren op je werklaptop toch wel een vreselijke no-no is en je eigenlijk tijdens de pauzes wel wat items wilt hunten of kijken of je bids al afgelopen zijn)
dat zou mega vet zijn ja!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smaakpapil
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-12-2023
Amras schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:17:
[...]

Tja dat kan, maar dat maakt het niet minder dom in mijn beleving. Als je er nu daadwerkelijk mee sloeg, ok, maar het ding hangt nutteloos op je rug.

Dit is trouwens het enige wat ik tot nu toe raar vind aan de game en ik vermaak mij er verder prima mee. Het is meer een WTF-momentje en dan equip je het toch maar. :P
Wizards gebruiken daadwerkelijk hun wapen bij het casten van sommige spells. Arcane missiles schiet/gooi je met je wapen als een Wizard.

Zo kan je ook een boog equippen als een Wizard en die gebruik je dan als een soort slagwapen om Arcane Missiles te schieten

. Erg leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:29:
[...]

[...]

Zijn er geen goede alternatieven of heb je het geduld niet om een goed alternatief te farmen? ;)
Nouja tot dusver heb ik alleen 2 handed weapons gezien die de hoogste dps aantikken. Vooral bogen. Dus een boog op je wizard voor hoogste damage met je laserstraal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJCS
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 12:20
Weet je wat ik nou mis?

hahaha ja inderdaad, ik zat er toevallig vanmorgen ook al over te denken van goh dat zou nou handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Weet je wat ik nou mis?

Future Premium Content ;)

Zou zeer mooi zijn natuurlijk, ik gebruik soms de wow app nog, maar ik speel geen wow meer sinds diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:33:
[...]

Nouja tot dusver heb ik alleen 2 handed weapons gezien die de hoogste dps aantikken. Vooral bogen. Dus een boog op je wizard voor hoogste damage met je laserstraal :p
Ik neem aan dat jeje niet blind staart op wat diablo je verteld als je een 2 hander vergelijkt met je equipped 1 hander want dan werkt namelijk niet :P

Hij vergelijkt het alleen met je mainhand en niet met je offhand erbij, zeker met een goeie offhand maakt dat een erg groot verschil en al helemaal als die offhand een redelijke dosis int, vit en extra dmg heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:54
Weet je wat ik nou mis?

ja maar wtf.. dit spel is 1 week uit comeon XD WoW duurde ook 5a6 jaar voordat ze zover waren :P geef die dingen tijd.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:35:
[...]

Ik neem aan dat jeje niet blind staart op wat diablo je verteld als je een 2 hander vergelijkt met je equipped 1 hander want dan werkt namelijk niet :P

Hij vergelijkt het alleen met je mainhand en niet met je offhand erbij, zeker met een goeie offhand maakt dat een erg groot verschil en al helemaal als die offhand een redelijke dosis int, vit en extra dmg heeft.
Uiteraard, maar dan nog is 2handed superieur.
Het is niet voor niets dat je WD's en Wizzards met enorme wapens ziet zeulen ;)
Extra base damage op je wapen heeft namelijk in verhouding veel meer invloed op je werkelijk damage, dan extra bijv. intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verderf schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:32:
[...]

Kwestie van magic find % en what not, ik heb in 1 play through met vrienden toch zeker een stuk of 3-4 Legendaries gevonden :)
Maar dat is toch juist ontzettend weinig? Ik bedoel 3 of 4 legendaries en 0 setitems in 1 playthrough...
Maargoed ik ben met mijn eerste playthrough bezig en heb mijn MF op 40%. Straks maar een MF char maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
FloydRaalte schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:38:
[...]

Maar dat is toch juist ontzettend weinig? Ik bedoel 3 of 4 legendaries en 0 setitems in 1 playthrough...
Maargoed ik ben met mijn eerste playthrough bezig en heb mijn MF op 40%. Straks maar een MF char maken denk ik.
Set items droppen afaik alleen in inferno?
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Uiteraard, maar dan nog is 2handed superieur.
Het is niet voor niets dat je WD's en Wizzards met enorme wapens ziet zeulen ;)
Extra base damage op je wapen heeft namelijk in verhouding veel meer invloed op je werkelijk damage, dan extra bijv. intelligence.
Natuurlijk maar die base dmg alleen is niet boeiend als je het niet kan volhouden omdat je te weinig mana hebt omdat je intel te laag is.

Wat ik bedoel is dat het uiteindelijk gaat om goed uitgebalanceerde set aan stats en dat een wapen met pure dmg niet altijd beter hoeft te zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door Verderf op 23-05-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:38:
[...]

Set items droppen afaik alleen in inferno?
ik zit net in NM en heb nog geen set drop gehad/gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Smaakpapil schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:33:
[...]

Wizards gebruiken daadwerkelijk hun wapen bij het casten van sommige spells. Arcane missiles schiet/gooi je met je wapen als een Wizard.

Zo kan je ook een boog equippen als een Wizard en die gebruik je dan als een soort slagwapen om Arcane Missiles te schieten

. Erg leuk om te zien.
Leuk om te zien, maar het slaat als een kut op een slagroomtaart. Vanuit een role-playing perspectief heeft een Wizard nooit genoeg kracht om überhaupt zo'n wapen op te tellen, laat staan om er mee rond te zwaaien en daar je spells mee weg te schieten. Nu hoeft natuurlijk niet alles aan de "role-playing regels" te voldoen en is dat ook een beetje mierenneuken, maar ik vind het toch vreemd.

Ach ja, accepteren maar en hopen dat Blizzard verstandig wordt en spell damage introduceert in een volgende patch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Heb voor een lekker Barbarian Lady gekozen ... ze hakt er flink op los .... moet er wel aan wennen dat ze nog net gekleed is (gna gna).

Trouwens thnx voor de Tips spel speelt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Verderf schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:28:
[...]

Heb ik ook een tijdje gehad, nu eindelijk een nette one hander mace met ~400 damage en een fetish met 30-65 damage :p (level 59 WD overigens)

[...]

Kan, hoeft niet - zijn genoeg 1 handed alternatieven.
Ik had gisteravond toevallig net een thread op reddit gelezen over 1h+oh of 2h. Volgens mij gaat het daar specifiek om wizard skills etc. maar blijft interessant leesvoer :)

http://www.reddit.com/r/D...t_you_need_to_know_about/

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:53:
[...]

Als het op normal geen enkele uitdaging geeft heb je gear van de AH gekocht.
Sorry maar als je al eens een RPG gespeeld hebt heeft normal geen echte uitdaging of je nu AH gear hebt of niet. (Uit ervaring met Barb & WD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:14
Ricmaniac schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:35:
[...]

ja maar wtf.. dit spel is 1 week uit comeon XD WoW duurde ook 5a6 jaar voordat ze zover waren :P geef die dingen tijd.
Ja maar, ja maar smartphones waren toen nog niet zo ver. Duh
We leven in een wereld waarop elke vraag is te beantwoorden met "There is an app for that". Maar blijkbaar niet voor dit dus :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Amras schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:39:
Vanuit een role-playing perspectief heeft een Wizard nooit genoeg kracht om überhaupt zo'n wapen op te tellen, laat staan om er mee rond te zwaaien en daar je spells mee weg te schieten. Nu hoeft natuurlijk niet alles aan de "role-playing regels" te voldoen en is dat ook een beetje mierenneuken, maar ik vind het toch vreemd.
Blizzard geeft je de mogelijkheid om (bijna) elk wapen te gebruiken als Wizard, het is aan jou of je meer waarde hecht aan DPS of meer aan Role-Playing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen, ben level 57 Barb, maar kom niet echt verder in Act 2 hell, misschien iemand die goede gear heeft en me er even doorheen kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:40:
Heb voor een lekker Barbarian Lady gekozen ... ze hakt er flink op los .... moet er wel aan wennen dat ze nog net gekleed is (gna gna).

Trouwens thnx voor de Tips spel speelt geweldig
ik speel altijd vrouwen in elk spel 8) maar barb vrouw ziet er niet uit :D niet dat blizzard het verneukt heeft maar vrouwen horen niet zo groot en gespierd te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:46:
[...]

ik speel altijd vrouwen in elk spel 8) maar barb vrouw ziet er niet uit :D niet dat blizzard het verneukt heeft maar vrouwen horen niet zo groot en gespierd te zijn ;)
Het zijn een beetje de Female dwarfs van D3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja dat vind ik zeker raar :P Maar volgens mij is het gebruik van weapondamage als basis voor de casters een relatief recent besluit, neem aan dat ik over een aantal patches weer met 1h + fetish rondloop. Zo zijn ook de WD-only helms structureel slechter dan reguliere helms, tenminste degene die ik heb gezien. Nog genoeg te doen de komende patches dus. Maar kwa gameplay vind ik 't al aardig gepolijst.

Edit: en goede WD-only daggers heb ik ook nog niet gezien

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:57:
[...]

Jij hebt wel een erg lage dunk van het tweakers forum, wat doe je hier eigenlijk nog?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
moet je eigenlijk niet eens op reageren.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
sorcees schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:49:
[...]

Jij hebt wel een erg lage dunk van het tweakers forum, wat doe je hier eigenlijk nog?
HIj heeft het over de battle.net forums ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Moet iemand nog een guest pass hebben?

Kost je alleen een positieve V&A feedback ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Pfff voor DPS is het voor mij juist andersom. Met 2 keer een 1hander ligt me DPS veel hoger dan met een 2handed wapen. Monk. Best wel vaag.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:08
wimpie007 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:51:

Je character is niet mee te nemen naar volledig spel of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:01
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:48:
[...]

Ja dat vind ik zeker raar :P Maar volgens mij is het gebruik van weapondamage als basis voor de casters een relatief recent besluit, neem aan dat ik over een aantal patches weer met 1h + fetish rondloop. Zo zijn ook de WD-only helms structureel slechter dan reguliere helms, tenminste degene die ik heb gezien. Nog genoeg te doen de komende patches dus. Maar kwa gameplay vind ik 't al aardig gepolijst.

Edit: en goede WD-only daggers heb ik ook nog niet gezien
Ben level 12 en kan niet verder dan de skeleton king wegens starter edition maar de WD only dagger is beter dan alle andere items die ik voor dit level kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Andyk125 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:58:
[...]

Jawel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 10-09 23:36
Weet je wat ik nou mis?

Precies. Ik zat er al over na te denken om op mijn netbook D3 te zetten om dan lekker tussendoor te klooien in de AH maar volgens mij kan ik dat spel niet eens opstarten met een GMA 3150. FPS zou niet boeien in de AH :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik ben momenteel een lvl 48 Wizard, en doe maar 1,5K DPS en 10K life zoals ik op het forum lees lijkt mij dit erg weinig. Kan momenteel niet bij mijn build komen (Werk), maar als ik het hier lees moet ik gewoon opzoek naar een dikke two hander die veel DPS heeft, hierdoor zullen mijn spells ook meer damage gaan doen?

Als ik er vanavond om denk zal ik mijn build plaatsen, en heb ik ook nog wel twee guests passes die ik dan wel even kan plaatsen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:34
Andyk125 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:58:
[...]

Jawel hoor, als je upgrade naar volledige versie kun je je chars gewoon blijven gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
En je kunt ook gewoon verder in het spel, was van plan het volledige spel te kopen maar ben nog aan twijfelen of het wel wat voor mij is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Verderf schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:50:
[...]

HIj heeft het over de battle.net forums ;)
Als je op zoveel forums actief bent heb je geen tijd meer om te spelen!

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
wimpie007 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:51:

Ik ben wel geïnteresseerd als je hem nog hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon3016 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:58:
[...]

Ben level 12 en kan niet verder dan de skeleton king wegens starter edition maar de WD only dagger is beter dan alle andere items die ik voor dit level kan krijgen.
je kan wel andere classes spelen/aanmaken
tevens reset de game zich nadat je de skeleton king hebt verrslagen ik ben toen gewoon opnieuw begonnen en gestopt toen ik bij de deur van skeleton king was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Nu een half uur gespeeld en net weer terug bij Leah game speelt vloeiend. Weet iemand hoe ik kan zien wat mijn FPS in het spel zijn?

Trouwens krijg je in de loop van het spel nog een tutorial hoe te craften? Want om dat te gaan lezen in een engelse handleiding ... of pfff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:59:
Ik ben momenteel een lvl 48 Wizard, en doe maar 1,5K DPS en 10K life zoals ik op het forum lees lijkt mij dit erg weinig. Kan momenteel niet bij mijn build komen (Werk), maar als ik het hier lees moet ik gewoon opzoek naar een dikke two hander die veel DPS heeft, hierdoor zullen mijn spells ook meer damage gaan doen?

Als ik er vanavond om denk zal ik mijn build plaatsen, en heb ik ook nog wel twee guests passes die ik dan wel even kan plaatsen.
Weapon dps scheelt sowieso echt erg veel. En mijn damage output (niet alleen het getalletje in je character-sheet maar echt in-game) ging flink omhoog toen ik een dikke 2H ging gebruiken. Met de 'reduced level requirement'-affix kun je zelfs een wapen van enkele levels hoger gebruiken, die zijn vaak erg veel sterker nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:01:
Nu een half uur gespeeld en net weer terug bij Leah game speelt vloeiend. Weet iemand hoe ik kan zien wat mijn FPS in het spel zijn?

Trouwens krijg je in de loop van het spel nog een tutorial hoe te craften? Want om dat te gaan lezen in een engelse handleiding ... of pfff!
het is vrij simpel je kan trainen zodat je meer soorten en betere items kan maken. (voor gold en later pages + gold) je kan items afbreken middels salvage en de onderdelen die je daaruit vergaard kan je gebruiken om nieuwe items te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:03:
[...]

het is vrij simpel je kan trainen zodat je meer soorten en betere items kan maken. (voor gold en later pages + gold) je kan items afbreken middels salvage en de onderdelen die je daaruit vergaard kan je gebruiken om nieuwe items te maken
Ik neem aan dat dit alleen in het volledige spel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:36
Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:01:
Weet iemand hoe ik kan zien wat mijn FPS in het spel zijn?
CTRL-R in de game , dan zie je linksboven de FPS

zo zijn er wel meer 'hidden' functies, zoals:

Z : inzoomen
of
/p en dan Shift click op een item in je inventory plus enter daarna geeft via de ingame chat een volledit overzicht van dat item aan alle leden in je party. Dat is handig als je bijvoorbeeld coop speelt en je een mooi item vindt voor 1 van je friends. Dan kunnen ze snel zien of het iets voor hun is zonder dat je helemaal die trade schermen moet opstarten.

[ Voor 49% gewijzigd door robinez op 23-05-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:04:
[...]

Ik neem aan dat dit alleen in het volledige spel kan?
nope jij kan ook gewoon craften en je voortgang wordt ook bewaard als je het spel koopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis nog niet echt duidelijk in die reddit thread.

Wat is nou beter voor skills die channelen zoals bijv, Disintegrate / ray of frost.

Stok met 200 dps en 1.20 attack speed
of
Stok met 200 dps en 1.00 attack speed.

Dus eigenlijk is de vraag of attackspeed invloed heeft op die 2 skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
is die wizard weapon enchant gisteren toevallig generfed/fixed ? eer gisteren has ik +/- 860 dps op m'n wizard en gisteren ineens nog maar +/- 620 :?

Lijkt wel of ik geen dubbele bonus meer krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
Helza schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:15:
is die wizard weapon enchant gisteren toevallig generfed/fixed ? eer gisteren has ik +/- 860 dps op m'n wizard en gisteren ineens nog maar +/- 620 :?

Lijkt wel of ik geen dubbele meer krijg
Kan best ze hebben de smokescreen van de demon hunter ook generfed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC gaming is dood! Diablo III verkoopt 'maar' 6.3 miljoen exemplaren in de eerste week. het gaat erg bergaf met pc gaming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:13:

Wat is nou beter voor skills die channelen zoals bijv, Disintegrate / ray of frost.

of

goede vraag, ik dacht zelf van wel.
Vraag van mij: zit die attack speed verwerkt in de getoonde dps? anders moet je dat ook weer gaan bereken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:02:
[...]

Weapon dps scheelt sowieso echt erg veel. En mijn damage output (niet alleen het getalletje in je character-sheet maar echt in-game) ging flink omhoog toen ik een dikke 2H ging gebruiken. Met de 'reduced level requirement'-affix kun je zelfs een wapen van enkele levels hoger gebruiken, die zijn vaak erg veel sterker nog.
Misschien een domme vraag maar jij zeg 'reduced level requirement'-affix , is dit een bepaalde passive skill? Of moet ik dit ergens anders vinden?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:13:

of

Je zou het zelf kunnen proberen door extreme wapens te gebruiken, 0.8 attack speed vs 1.6 mits dat te vinden is :P

Zelf blijft het voor mij ook nog een beetje onduidelijk, wel gebruik ik bij voorkeur een heel snel wapen wat dus 1H+OH betekend voor mijn witchdoc (poison dart heeft veel invloed op attack speed %)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Madstorm schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:16:
[...]

Misschien een domme vraag maar jij zeg 'reduced level requirement'-affix , is dit een bepaalde passive skill? Of moet ik dit ergens anders vinden?
Is een affix op wapens, net als ze dex / int / str / alles erop kunnen hebben, is 'reduces level requirement by 5 levels' ook iets wat kan.

Mijn YouTube

Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic