Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:01:
Nu een half uur gespeeld en net weer terug bij Leah game speelt vloeiend. Weet iemand hoe ik kan zien wat mijn FPS in het spel zijn?

Trouwens krijg je in de loop van het spel nog een tutorial hoe te craften? Want om dat te gaan lezen in een engelse handleiding ... of pfff!
Craften is vrij simpel, als je blauwe of gele items vind kan je deze salvagen.
Savagen van items geeft jouw Mats, wat Essences (blauwe items) (kwalitiet hiervan hangt af van lvl van de item (vanaf lvl 29 heb je de "nightmare" mats) en andere items (bijv een Lizard eye) van gele items.

Je kan je Blacksmith lvlen tot bijna lvl 4 met alleen goud, de laaste stap van lvl 4 naar 5 heb je 5 Pages of Blacksmithing nodig en 15k goud dit weer tot je righting Hell progress dan heb je weer tombs nodig.

(jewelcrafter kan je met alleen goud lvl 3 halen en lvl 4 heb je 10 page's of jewelcrafting nodig

Je heb 2 lijsten van crafting, weapons en armor.
Kies een item uit wat je nodig heb, dan word aan gegeven welke mats er nodig zijn en hoeveel goud het kost.
Deze item word dan gemaakt en verschijnt in je bag, je weet niet welke stats deze item krijgt aangezien een craft item 2 tot 4 random stats kan krijgen. Hoeveel random stats een item krijgt is het enigste wat vast staat als je craft.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:16:
PC gaming is dood! Diablo III verkoopt 'maar' 6.3 miljoen exemplaren in de eerste week. het gaat erg bergaf met pc gaming :P
Bron? En 6.3 miljoen is alsnog niet weinig. Het is een goed spel en reken er maar op dat de verkoopcijfers zullen blijven stijgen.

EDIT:
"Blizzard Entertainment, Inc. today announced that as of the first 24 hours of Diablo® III’s release, more than 3.5 million copies had been sold, setting the new all-time record for fastest-selling PC game.* That number does not include the more than 1.2 million players who received Diablo III as part of signing up for the World of Warcraft® Annual Pass promotion. Altogether, more than 4.7 million gamers around the world were poised to storm Sanctuary on day 1 of Diablo III’s release -- representing the biggest PC-game launch in history."

Hoezo deaud?

[ Voor 44% gewijzigd door Hatsjoe op 23-05-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
PC gaming is dood! Diablo III verkoopt 'maar' 6.3 miljoen exemplaren in de eerste week. het gaat erg bergaf met pc gaming :P
lol dat is echt fucking ziek :o
That number does not include the more than 1.2 million players who received Diablo III as part of signing up for the World of Warcraft® Annual Pass promotion

[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 23-05-2012 16:19 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Bron:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/4663040
http://eu.blizzard.com/en...sreleases.html?id=4662221

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 23-05-2012 16:18 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik kan geen eigen games aanmaken iemand zei zet quick join uit heb ik gedaan (zelfs gechecked of hij uit staat en ja die staat echt uit) ik kan niks kiezen met games maken ofzo :(

BTW ik ben Ellendras#2772 en ik ben in act1 net na skeleton king in NM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:20:
ok ik kan geen eigen games aanmaken iemand zei zet quick join uit heb ik gedaan (zelfs gechecked of hij uit staat en ja die staat echt uit) ik kan niks kiezen met games maken ofzo :(

BTW ik ben Ellendras#2772 en ik ben in act1 net na skeleton king in NM
Je "maakt" ook geen game. Als jij gewoon start met spelen kunnen vrienden via de quick join gewoon jou game in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:32
Dus ze hebben in 1 week 252 miljoen omzet gedraaid. (uitgaande van 40 per game voor het gemak) Das een kwart miljard.

Lijkt me toch erg leuk.

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:21:
[...]

Je "maakt" ook geen game. Als jij gewoon start met spelen kunnen vrienden via de quick join gewoon jou game in.
wat is dat klote zeg zo heb ik dus geen invloed hoeveel mensen erin komen en wie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ekitch schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:22:
[...]

Dus ze hebben in 1 week 252 miljoen omzet gedraaid. (uitgaande van 40 per game voor het gemak) Das een kwart miljard.

Lijkt me toch erg leuk.
Omzet zou wel lager zijn, denk dat de ontwikkel kosten best hoog zijn..
Maar 6.3Mil in 1 week is niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
Ik heb een vraag omtrend diabo 3. Ben van plan om de game te halen alleen ben nieuw in het universum van diablo. Wat ik er van begrepen heb is dat het mainly een single player game is, dus waar zit de meerwaarde van de game? eenmaal uitgespeeld, wat kun je dan nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:36
Derr_Hans schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:23:
[...]

Nee, omzet is wat anders dan de winst. Omzet is puur voor hoeveel verkocht is, niet wat er van overblijft ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:23:
[...]

wat is dat klote zeg zo heb ik dus geen invloed hoeveel mensen erin komen en wie :(
jE KUNT quick join uitzetten, dan kunnen ze alleen in een game als jij ze uitnodigt...........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

de WINST zal lager zijn de omzet is gewoon ruim een kwart miljard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
[...]

Jawel, je kan uitzetten dat zomaar iedereen je game kan joinen en dat jij eerst mensen meot inviten. Sowieso is je game nooit automatisch public, dat kan je aanzetten in het ESC menu als je in de game bent (Open Game to Public).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

[...]

Als jij het spel begonnen bent kun je kicken afaik.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Ultraman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:25:
[...]

Als jij het spel begonnen bent kun je kicken afaik.
Ik heb nog nooit de kick functie actief gezien ook al had ik de game begonnen en was ik leader (was altijd grayed out).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
ye-roon schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:57:
Pfff voor DPS is het voor mij juist andersom. Met 2 keer een 1hander ligt me DPS veel hoger dan met een 2handed wapen. Monk. Best wel vaag.
Snap niet waarom dat vaag is. Het is maar net welk wapen 'beter' is. 2-handers hebben een iets hogere DPS maar met 2 1-handers krijg je een attack speed buff van 15%.
sorcees schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:00:
Als je op zoveel forums actief bent heb je geen tijd meer om te spelen!
Als ik in staat zou zijn te spelen zat ik hier niet ;)
Het is in ieder geval een goeie case voor DRM ;)
Je verwart omzet met winst.
BigF25 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:24:
Ik heb een vraag omtrend diabo 3. Ben van plan om de game te halen alleen ben nieuw in het universum van diablo. Wat ik er van begrepen heb is dat het mainly een single player game is, dus waar zit de meerwaarde van de game? eenmaal uitgespeeld, wat kun je dan nog doen?
Nee man, het is juist een game bij uitstek om samen met anderen te spelen!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zou kunnen dat kicken enkel beschikbaar is als iemand voor bepaalde tijd inactief is.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Je heb de keuze om Public game te maken (iedreen kan joinen) of gewoon een eigen game met Quick Join (friends only). Neem aan dat je contact heb met de mensen in je friends list en dan kan je toch best invloed hebben op wie en hoeveel mensen er join, tenzij ze brutaal genoeg zijn dat ze gewoon joinen zonder te vragen :)

Kan lastig zijn als ze het niet vragen als je net bezig bent met een champion pack en ze joinen waardoor ze ineens sterker zijn zonder dat je het verwacht :)

Vooral als het HC betreft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Je kan het quick join gelukkig ook uitzetten bij opties om dat te voorkomen :P.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is ook niet de verkoop van de eerste week die hun cijfer zal maken
voor zover ik weet waren er hier nog steeds mensen op zoek naar een exemplaar door tekorten in winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:50
Ultraman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:27:
Zou kunnen dat kicken enkel beschikbaar is als iemand voor bepaalde tijd inactief is.
Je kunt kicken zodra je ingame naast die persoon staat heb ik ergens gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Hydra

Maar wat speel je dan samen? De main story weer? of komen er nieuwe levels waar je tegen elkaar kan battlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

de main story inderdaad :) en de drops zijn voor alle mensen apart zover ik weet
en pvp komt later

[ Voor 10% gewijzigd door mrsar op 23-05-2012 16:34 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
ye-roon schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:38:
[...]

Ik ben benieuwd naar je build :) Zou je die kunnen posten? Ik ben nu lvl 55, 27khp, 3.1k dps en heb eigenlijk nog niet naar resists gekeken.
Ik speel op dit moment met, http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WQYigj!XUY!bbaZYb.
Paar dagen geleden heb ik ook een post van jou gezien, daar heb ik deze build van afgekeken en naar eigen smaak aangepast, maar vanwege de Boon of Protection nerf van vandaag moet ik een andere rune gaan gebruiken, nog geen idee welke.
Zit te denken aan Time of Need for nog meer resist, maar daar heb ik nog niet over uit.
Om de Passive skill one with everthing kunnen gebruiken heb ik wel een 1h wapen gekocht(kan ook een helm zijn) met spirit regen erop, zodat ik wel langzaam spirit regen, want deze kreeg ik hiervoor van die andere Passive Skill.
Altijd handig als je aan het rondlopen bent.

Maar nog geen idee hoe erg de impact is van Boon of Proection.
Wel leeg ik weer die fix van die 30% reduction, vanavond even testen dus

Vanavond 60 aantikken en ook aan een dex/vit/resist build gaan werken

[ Voor 12% gewijzigd door LangeQuin op 23-05-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:38
Weet iemand of 'each hit gains XX life' ook voor ranged werkt? Met name WD spells?

Ik neem aan dat het iets voor melee alleen is, maar met diablo 3 waar wizards boog en pijl gebruikt weet ik het niet meer :X

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

vond gister trouwens een stuk beenbot/enkelbot ofzo..geen idee wat ik ermee moet,ook maar eens uitzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BigF25 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:33:
@Hydra

Maar wat speel je dan samen? De main story weer? of komen er nieuwe levels waar je tegen elkaar kan battlen?
Coop is het zelfde als wanneer je alleen speelt, alleen worden de monsters sterker en kun je samen loot ruilen. En het is gezellig :)

PvP wordt zoals al aangegeven later opgeleverd in een patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:40
mrsar schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:38:
vond gister trouwens een stuk beenbot/enkelbot ofzo..geen idee wat ik ermee moet,ook maar eens uitzoeken :P
Die had ik vandaag ook, en dat is een onderdeel voor http://www.diablowiki.net/Staff_of_Herding

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Zethiel schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:41:
[...]

Die had ik vandaag ook, en dat is een onderdeel voor http://www.diablowiki.net/Staff_of_Herding
cool thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
kevz schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:37:
Weet iemand of 'each hit gains XX life' ook voor ranged werkt? Met name WD spells?

Ik neem aan dat het iets voor melee alleen is, maar met diablo 3 waar wizards boog en pijl gebruikt weet ik het niet meer :X
Jah, het werkt voor iedere class en is het meest effectief met single target attacks (iets met diminishing returns).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Is er al iets bekend van wanneer PVP komt dan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BigF25 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:42:
Niet exact.

http://us.battle.net/d3/en/blog/4574895

[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
BigF25 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:42:
It's done when its done (TM, Blizzard) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Lol.. ok bedankt people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eindelijk vandaag Diablo verslaan op normaal met mijn demonhunter. Leuke shoulders en een xbow aan overgehouden. Was wat mij betreft de moeilijkste boss van allen. Nu op mijn gemak in Nightmare act 1 aan het lopen. Wat ik mij trouwens afvraag: Een demonhunter kan 2 bogen/xbows gebruiken. Is dit beter dan een boog en quiver?

Ik speel met 2 of 3 characters en ik moet zeggen, dat de shaman me totaal niet bevalt. Misschien even doorbijten met hem. De warrior daarintegen is een genot om te zien. Vooral hoe de monsters na een rake klap meters verder terechtkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
mystie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:46:
Eindelijk vandaag Diablo verslaan op normaal met mijn demonhunter. Leuke shoulders en een xbow aan overgehouden. Was wat mij betreft de moeilijkste boss van allen. Nu op mijn gemak in Nightmare act 1 aan het lopen. Wat ik mij trouwens afvraag: Een demonhunter kan 2 bogen/xbows gebruiken. Is dit beter dan een boog en quiver?
Kort antwoord: kijk gewoon naar de DPS in je statscreen. Lang antwoord: ga ik niet uittypen, is wel te vinden op de fora, maar zorg dat als je 2 onehanders hebt ze kwa DPS niet meer dan 26% uit elkaar liggen.
Ik speel met 2 of 3 characters en ik moet zeggen, dat de shaman me totaal niet bevalt. Misschien even doorbijten met hem. De warrior daarintegen is een genot om te zien. Vooral hoe de monsters na een rake klap meters verder terechtkomen.
De Witchdocter bedoel je :) Mee eens, vind er ook weinig aan. Barb en Monk spelen veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

Met D2 kon je dmv de 'w' toets een alternatieve uitrusting kiezen (alleen uitrusting wat je in je handen had). Ik heb deze feature niet gezien in D3, maar dat klopt toch, want die zit er niet in? Of ben ik gewoon scheel? :+

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
scorpie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:51:
Met D2 kon je dmv de 'w' toets een alternatieve uitrusting kiezen (alleen uitrusting wat je in je handen had). Ik heb deze feature niet gezien in D3, maar dat klopt toch, want die zit er niet in? Of ben ik gewoon scheel? :+
Zit er niet in, ik mis hem ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Wat is nu een goede class voor een Diablo noob? In andere games speel ik vooral casters. of maakt dat eigenlijk niet veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:38
EnigmaNL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:52:
[...]

Zit er niet in, ik mis hem ook!
Komt waarschijnlijk (is een gok) wel met een uitbereiding zoals vele andere dingen, net als D2 naar D2LOD :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Wat ik heel erg mis in D3 is, het opslaan van skill layouts. Zo gebruik ik bijv. 2 verschillende skill layouts voor trash/normal mobs en bosses. Het is nou niet veel werk om even iedere skill langs te gaan en paar keer klikken, maar als je gewoon tussen een hele layout kan switchen in enkele luttele secondes, dat zou veel beter zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Soms heb ik last van lag, character springt terug en aanval doet vertraagd damage, heel vervelend, ik speel HC.
Meestal een keer op en neer naar town en dan gaat het weer, maar waar of hoe kan ik mijn ping ingame aflezen?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:51:
[...]

Kort antwoord: kijk gewoon naar de DPS in je statscreen. Lang antwoord: ga ik niet uittypen, is wel te vinden op de fora, maar zorg dat als je 2 onehanders hebt ze kwa DPS niet meer dan 26% uit elkaar liggen.

[...]

De Witchdocter bedoel je :) Mee eens, vind er ook weinig aan. Barb en Monk spelen veel leuker.
WD word pas leuk rond een level of 40 vond ik persoonlijk :) op 50+ is het helemaal genieten met zombie bears, mass confusion en fetishes :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
sorcees schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:55:
Soms heb ik last van lag, character springt terug en aanval doet vertraagd damage, heel vervelend, ik speel HC.
Meestal een keer op en neer naar town en dan gaat het weer, maar waar of hoe kan ik mijn ping ingame aflezen?
Aan de linkerkant van je resource orb in je interface, een heel dun verticaal lijntje met een groene, oranje of rode kleur (afhankelijk van je ping), waar je je ms kan aflezen als je er met je muis over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 19:51

Felyrion

goodgoan!

sorcees schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:55:
Naast je resource orb zit zo'n gekleurd (meestal groen als je ping ok is) balkje. Met je muis hoveren en er staat wat je latency is.

En inderdaad, WD moet je even tijd geven. Ik vond pas bij de Gargantuan dat het echt fatsoenlijk ging spelen :)
Het leuke vind ik wel de variatie met de WD.. je kunt ervoor kiezen je pets als tank te gebruiken en zelf lekker op afstand met AoE te strooien (acid cloud, grasp of the dead) of juist meer actief rondrennen door soul harvest en bijvoorbeeld vampire bats te gebruiken...
Lastig te omschrijven.. maar in elk geval redelijk wat variatie in speelstijl binnen één class :)

[ Voor 24% gewijzigd door Felyrion op 23-05-2012 16:59 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
D-rez schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:52:
Wat is nu een goede class voor een Diablo noob? In andere games speel ik vooral casters. of maakt dat eigenlijk niet veel uit?
Ik zou gewoon alles tot level 15 ofzo spelen, en dan een keuze maken :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Felyrion schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:56:
[...]

Naast je resource orb zit zo'n gekleurd (meestal groen als je ping ok is) balkje. Met je muis hoveren en er staat wat je latency is.

En inderdaad, WD moet je even tijd geven. Ik vond pas bij de Gargantuan dat het echt fatsoenlijk ging spelen :)
Had het zelfde met de Wizard, die vond ik ook pas leuker worden rond lvl 24.
Heb een WD lvl 17 die ik met 2 andere speel maar tot nu toe nog weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:51:
WD is even doorbijten. Zo vanaf lvl 20-25 was het omslagpunt voor mij, sindsdien is het erg nice: zombie dogs en de gargantuan als meatshield, en dikke aoe dps van mezelf, in combi met de mana regen poison darts. Leuke kite en burst dps class.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

D-rez schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:52:
Ik heb nooit Diablo I of II gespeeld, ben in III begonnen met een Wizard. Is goed te doen tot zover ik gekomen ben.

Met de guest pass, kun je met andere guest passers samen spelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Alleen jammer van die idiote geluiden dat een WD maakt. Ik weet niet of het bij alle skills is, maar tijdens de beta in een public game samen met een WD gezeten, heel de tijd, wuuaaaa iiiaaaaa iaaaaa wuaaa iiiiaaaaaa.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Misschien eens een andere gender proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik vond de witchdoctor al vanaf het begin geweldig. Maar toen ik de stuiterendeschedelaanval kreeg werd het helemaal dolle pret. Ik kreeg zelfs op een pack 30 kills in one blow. Nu speel ik met zombie dogs en gargantuan, stuiterende schedel (vergeet de naam even), acid rain, spirit walk en harvest souls en grote groepen monsters gaan letterlijk in één of twee spells dood. Heeerlijk.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
robinez schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:06:
[...]

CTRL-R in de game , dan zie je linksboven de FPS
Thanx

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Wat is de reden dat chipped gems op dit moment meer waard zijn dan perfect gems op de AH? Is er iets waar je specifiek chipped voor nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 10:44
MicScott schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:09:
Ik vond de witchdoctor al vanaf het begin geweldig. Maar toen ik de stuiterendeschedelaanval kreeg werd het helemaal dolle pret. Ik kreeg zelfs op een pack 30 kills in one blow. Nu speel ik met zombie dogs en gargantuan, stuiterende schedel (vergeet de naam even), acid rain, spirit walk en harvest souls en grote groepen monsters gaan letterlijk in één of twee spells dood. Heeerlijk.
Hier bijna het zelfde alleen grasp of the dead, spirit walk, en soul harvest, acid rain spammen en klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M_V schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:17:
Wat is de reden dat chipped gems op dit moment meer waard zijn dan perfect gems op de AH? Is er iets waar je specifiek chipped voor nodig hebt?
nite dat ik weet maar wat ik wel weet is dat ik alles wel ok vind behalve amathyst die droppen bijna nooit bij mij :-( de rest redelijk veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

TheNephilim schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:06:
[...]

Ik heb nooit Diablo I of II gespeeld, ben in III begonnen met een Wizard. Is goed te doen tot zover ik gekomen ben.

Met de guest pass, kun je met andere guest passers samen spelen toch?
tnx, en ja die kunnen alleszins samenspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJskippy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 23:07
M_V schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:17:
In de AH moet je voor minimaal 100 gold aan goederen aanbieden, als je slechts 1 chipped gem verkoopt kost die dus 100 gold.

In de AH kun je beter square gems oid kopen, die zijn relatief veel goedkoper dan mindere gems kopen in de AH en die zelf combineren bij de jeweler.

Ik denk dat veel mensen zich dit nog niet gerealiseerd hebben..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu met mijn barb lvl 60 bezig met act 1 solo, en ik moet zeggen zoals het nu gaat ga ik act2 nooit redden zonder uber gear. andere barbarians met hetzelfde probleem. of misschien met en oplossing.
veranderen van class zie ik niet als en optie ^^

Edit : ben in inferno difficulty

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keiharde nerfbat voor DH en wizard...
Daar gaat men solo inferno play met DH ... weer maar gaan farmen in Hell zoals de good old days in d2.

Ze mogen wel gaan stoppen met ninja nerfs. Ken een paar mensen die door deze **** hun HC characters kwijt zijn.. ( nerfs zijn doorgevoerd al op EU )

Force armour removed blijkbaar
DH duration van SS verlaagd naar 1 sec met rune 2/3 secs.
Preparation / SS combo is dus worthless atm

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_assassin50
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-07 16:13
force armor is aangepast,

als een monster meer dmg doet dan dat je leven hebt, word je ge one shot,

doet ie minder dmg dan je total health, dan word het alsnog naar 35% verlaagd, redelijke nerf maar had nie anders verwacht, was wel heel erg cheaten dit,

maargoed vandaag verder gegaan met wizard op act 2 inferno , 50K health momenteel, en enery armor met 40% to all resists, monster en elites slaan echt kei en keihard, maar met goed spelen ben ik aardig opgeschoten, hoop vanavond bij belial te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

4bit schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:07:
Alleen jammer van die idiote geluiden dat een WD maakt. Ik weet niet of het bij alle skills is, maar tijdens de beta in een public game samen met een WD gezeten, heel de tijd, wuuaaaa iiiaaaaa iaaaaa wuaaa iiiiaaaaaa.
CTRL+S en winamp of ander muziekprogramma opzetten. :P
En dan lekker in trance gaan hakken, met de juiste muziek natuurlijk.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJskippy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 23:07
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:07:
keiharde nerfbat voor DH en wizard...
Daar gaat men solo inferno play met DH ... weer maar gaan farmen in Hell zoals de good old days in d2.

Ze mogen wel gaan stoppen met ninja nerfs. Ken een paar mensen die door deze **** hun HC characters kwijt zijn.. ( nerfs zijn doorgevoerd al op EU )

Force armour removed blijkbaar
DH cooldown van SS & prep gigantisch verlaagd naar 1 sec ..
Ik had nou juist het idee dat m'n DH meer damage deed? (Van 800 naar 1100 dps, level 47 (Health is 11 k)).

En dat de cooldown verlaagd is toch goed?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJskippy schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:10:
[...]

Ik had nou juist het idee dat m'n DH meer damage deed? (Van 800 naar 1100 dps, level 47 (Health is 11 k)).

En dat de cooldown verlaagd is toch goed?!?
moest duration zijn... sorry ;) aangepast :) thanks voor op te merken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Na wat gespeeld te hebben met de Guest Pass heb ik toch maar besloten het te kopen. Gereserveerd en morgen maar ophalen.
Ik hoop maar dat de lag wat minder is nu. Toen ik op weg was naar de Skeleton King teleporteerde monsters heen en weer en werd ik vernietigd door onzichtbare forces >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Creqaw schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:15:
Na wat gespeeld te hebben met de Guest Pass heb ik toch maar besloten het te kopen. Gereserveerd en morgen maar ophalen.
Ik hoop maar dat de lag wat minder is nu. Toen ik op weg was naar de Skeleton King teleporteerde monsters heen en weer en werd ik vernietigd door onzichtbare forces >_<
[sarcasme]
Je hebt juist de nieuwe Elite gevonden, Hollow Man, je hoort hem maar je ziet hem niet :+

Hoe dan ook vanavond eens even mijn build omgooien naar een wat gangbaardere build heb nu echt nutteloze dingen erin zag ik vanuit de reacties :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik zit nu op level 57 (bijna 58) en heb 33K HP en 9,6K dps maar echt sommige elites solo is gewoon bagger om te doen! Ga soms wel 3 of 4 keer achter elkaar dood in Hell!
Heb al 61% damage reduction maar alsnog ppfff

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:24:
Ik zit nu op level 57 (bijna 58) en heb 33K HP en 9,6K dps maar echt sommige elites solo is gewoon bagger om te doen! Ga soms wel 3 of 4 keer achter elkaar dood in Hell!
Heb al 61% damage reduction maar alsnog ppfff
class ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar defensive abilities nemen. Heb een paar vrienden die zonder groep altijd gepakt werden en je wordt als barb echt geforced om defensive te gaan (war cry ? denk ik )

http://www.reddit.com/r/Diablo3Strategy/ kan je eventueel checken voor een goede solo build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:31:
[...]

Paar defensive abilities nemen. Heb een paar vrienden die zonder groep altijd gepakt werden en je wordt als barb echt geforced om defensive te gaan (war cry ? denk ik )

http://www.reddit.com/r/Diablo3Strategy/ kan je eventueel checken voor een goede solo build :)
Die heb ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vind het spel door die enorme increase in difficulty niet echt boeiend meer. Volgens mij moet ik echt wachten tot de items een enorme inflatie gaan krijgen. Ik kan nu amper verder komen omdat m'n gear waardeloos is en ik kan geen nieuwe gear kopen omdat ik eerst verder moet komen om geld te krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:49:
Vind het spel door die enorme increase in difficulty niet echt boeiend meer. Volgens mij moet ik echt wachten tot de items een enorme inflatie gaan krijgen. Ik kan nu amper verder komen omdat m'n gear waardeloos is en ik kan geen nieuwe gear kopen omdat ik eerst verder moet komen om geld te krijgen.
"Welcome to DIABLO" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Mensen die een Starter Edition Key willen hebben mogen mij DM'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan iemand mij vertellen wat je in de praktijk terug ziet van 500 life on hit met een wizard? Want het is natuurlijk nooit zo dat je 10 mobs raakt en 5000 health terug krijgt, dus hoe werkt het exact? Zie overal verschillende theorieen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bij izual aangekomen in nightmare, ik krijg hem ongeveer halverwege en dan 2 hit hij mij en kan ik weer overnieuw beginnen, met SS is het geen verbetering.

ik ben DH en heb de volgende skills:
caltrops met dmg rune
multishot met dmg rune
sentry (moet ik nog aanpassen, geen idee wat)
arrow rain met stampede rune
bola shot met poison rune
elemental arrow met lightning rune

ik heb zo'n 2300 dps

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:49:
Iets lager gaan clearen dus! En hopen op mooie drops en koopjes ofc :x

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:05:
ik ben bij izual aangekomen in nightmare, ik krijg hem ongeveer halverwege en dan 2 hit hij mij en kan ik weer overnieuw beginnen, met SS is het geen verbetering.

ik ben DH en heb de volgende skills:
caltrops met dmg rune
multishot met dmg rune
sentry (moet ik nog aanpassen, geen idee wat)
arrow rain met stampede rune
bola shot met poison rune
elemental arrow met lightning rune

ik heb zo'n 2300 dps

iemand tips?
1 survivabily ability is niet genoeg ;) Ik zou vault & traps nemen. multishot met hatred regen en dan de frost arrow. Laat die sentry maar weg ;)

zo heb ik het gedaan met 3k dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vraag me af wat de prijzen zullen zijn voor goud kopen straks! Als de real life AH live is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mouzetc schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:07:
Iets lager gaan clearen dus! En hopen op mooie drops en koopjes ofc :x
Koopjes is vrij lastig, volgens mij zit ik in het segment dat een half miljoen als koopje gezien wordt. Tenzij iemand echt een grote fout maakt. Lager clearen is idd een optie alleen wel een saaie optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:48
Zo, net weer verder gegaan met m'n hardcore monk en inmiddels de eerste baas in Act III verslagen. Ben nu level 27 en doe het rustig aan; zoveel mogelijk ontdekken en vooral goed op m'n gear letten. Monk is echt wel een flink defensieve klasse en speelt als een trein. Vooralsnog weinig kromme-tenen-momenten gehad.

Ook leuk: in 5 minuten doken ineens twee legendaries op. Nog geen 1 gehad tot nu toe dan ineens twee achter elkaar :D

Legendaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ben weer aan het streamen. act 2 hell hardcore mode met 2 vrienden.

www.twitch.tv/fighter1441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Flghter1982 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:24:
ben weer aan het streamen. act 2 hell hardcore mode met 2 vrienden.

www.twitch.tv/fighter1441
Nice, ik kijk eventjes mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:21
Helaas nog nooit een legendary gedropt bij mij :/ Een ook de plans voor staff of herding nog steeds niet. Ben er nu al 20 keer geweest...

Wel leuke drop voor mijn templar vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/15x626w.jpg

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Laatst online: 20-12-2024
4bit schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:07:
Die paar keer dat ik in een party met WD zat dacht ik steeds dat hij dood ging. HARGHGHHHG! Volgens mij steeds als ze hun hondjes summonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Voor een ieder die naar een guest pass op zoek is zie:

http://www.yourgamezone.n...s/62060817/Products/11294

1 euro en te betalen met ideal!

Zag het net staan

Tevens het spel:

http://www.yourgamezone.n...ps/62060817/Products/5353

€ 47,99

(ik hoop dat ik dit zo mocht vermelden)

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 15:54
Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:29:
Voor een ieder die naar een guest pass op zoek is zie:

http://www.yourgamezone.n...s/62060817/Products/11294

1 euro en te betalen met ideal!

Zag het net staan

Tevens het spel:

http://www.yourgamezone.n...ps/62060817/Products/5353

€ 47,99

(ik hoop dat ik dit zo mocht vermelden)
Super! Was ik net op naar zoek, dankje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben net begonnen met een monk. nu zit ik gelijk met een probleempje. ik begin met een fist wapen. nu kan je ook gewoon dual wield met zwaarden etc doen. wat is nu het beste. fist weapoin met shield of gewoon dual wield met een wapen naar keuze??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notrust81
  • Laatst online: 28-09-2022
kun je met de starter editie ook co-op/in party spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

notrust81 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:37:
kun je met de starter editie ook co-op/in party spelen??
nee

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:34:
ben net begonnen met een monk. nu zit ik gelijk met een probleempje. ik begin met een fist wapen. nu kan je ook gewoon dual wield met zwaarden etc doen. wat is nu het beste. fist weapoin met shield of gewoon dual wield met een wapen naar keuze??
Wil je meer tanken dan shield, meer dps dan gewoon dualwielden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan dual wielden met alles zolang de stats goed zijn. veel dexerty had ik al begrepenj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:39:
en dan dual wielden met alles zolang de stats goed zijn. veel dexerty had ik al begrepenj
Inderdaad ja, dex is je main stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

w00t, zojuist de startersedition uitgespeeld :P Haha, aka; de Skeletonking verslagen. Dat was Act 1 ... hoeveel acts zijn er eigenlijk? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:57:
w00t, zojuist de startersedition uitgespeeld :P Haha, aka; de Skeletonking verslagen. Dat was Act 1 ... hoeveel acts zijn er eigenlijk? XD
act I eindigd niet na skeleton king ;) act I gaat nog een beetje door na skeleton king.
Er zijn 4 acts ( inclusief act I dus ) en dan heb je nog een "cow" level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ophidian schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:28:
Helaas nog nooit een legendary gedropt bij mij :/ Een ook de plans voor staff of herding nog steeds niet. Ben er nu al 20 keer geweest...
Toevallig gister gehaalt eerste try direct plans doel was even om een maatje te helpen met de staf plans maar nadat ik direct op de eerste kills de plans had nog eens , en wederom had ik weer de plans, mijn maatje heeft er echter 53 runs nog overgdaan voor hij zijn eerste drop had

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
TheNephilim schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:57:
De Skeleton King is nog maar een deel van Act 1.
In totaal zijn er 4 Acts en 3 difficulties.

EDIT: ninja'd

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat nou nee? Met de starter kan je prima co-op spelen? Je kunt alleen niet met mensen die de full game hebben spelen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notrust81
  • Laatst online: 28-09-2022
bedankt voor de info

ik ben nu in een party de starter editie aan het spelen :D
Pagina: 1 ... 8 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic