Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 19:34

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Het Bitt game tablet heeft een eigen website gekregen:
www.bittgametablet.com

Ook las ik in dit topic: http://boards.dingoonity....ew-improved-thread%29/30/ dat er een oplossing is voor de stugge knoppen. Hiervoor moet je het tablet open maken en een stuk rubber weghalen dat kennelijk nutteloos is. Als je de knoppen ook nog losmaakt van elkaar voelen ze kennelijk exact hetzelfde als op andere game systemen.

Ik vraag me af of de custom firmware voor de 7 inch modellen ook op de Bitt zou werken, of zijn er hier nog speciale Android configuratie bestanden voor nodig?

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:24
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 00:00:
[...]

1. Begrijp ik goed dat hij gelijk boot vanaf sd-kaart zonder maar iets te veranderen ?

2. En kan je dit met elk willekeurig tablet doen ?

3. Verschijnt dus niet op scherm tab maar moet via hdmi (heb ik helaas niet) verbonden met extern scherm ?

4. Als zo is als ik denk, dan is eea analoog RaspberryPi ?

5. Is dit wat je noemt "Linux on ARM", oftewel zijn er meerdere distros die je op -ieder willekeurig tablet kunt draaien ?

6. Hoe is de snelheid van Lubuntu ?
1) De allwinner A10 kijkt standaard eerst of er een bootloader op de SDkaart staat voordat ie vanaf het interne geheugen start. Als het SD kaartje weg is dan start hij weer gewoon op vanaf het interne geheugen. Het interne nandgeheugen is standaard niet toegankelijk in linux. Als het je dan toch lukt om iets te verkloten, dan ben je dus knap bezich.

2) De bootloader is geschreven voor de allwinner A10. Alle tablets met deze processor zullen dus tot op zekere hoogte booten.

3) Ubuntu start met uitvoer naar een extern scherm. Ook het touchscreen wordt niet herkend als muis. Dit is vast wel iets wat te fixen is, maar geen idee of het simpelweg een setting in xorg of een hele driver mess is. Het apparaat waar de image voor eigenlijk voor gemaakt is, heeft ubehaubt geen lcd scherm.

4) tot op zekere hoogte lijkt het me idd een prima alternatief voor een raspberry pi. Zeker zodra er goede drivers voor de mali 400 naar linux komen. Ook de raspberry pi heeft momenteel nog geen hardware versnelling. Wel zit er achter de Rpi een grotere community. Zo is er bijvoorbeeld een groep die xbmc naar de Rpi port. Iets wat er nog niet is voor de allwinner. Ook heeft de Rpi gpio poorten die makkelijk toegankelijk zijn. Je kunt er dus zo draadjes aanvast solderen en dan wat ledjes laten knipperen of whatever. Handig in robotica projectes bijvoorbeeld.

5) het is grotendeels gewoon de standaard arm build van lubuntu. Je hebt dus ook gewoon de software store beschikbaar. Alleen de kernel is specifiek voor de allwinner gebouwd. Op miniand staan ook images voor xubuntu en ubuntu en ook fedora. Ik heb alleen nog maar lubuntu geprobeert.

6) De snelheid van de desktop is redelijk. Ik heb net even in chrome voor android en chromium voor linux browsermark gedraait:

android chrome browsermark 53817
lubuntu chrome browsermark 76479

Sneller dan android dus :D

Ook de desktop zelf voelt redelijk responsief aan. Wel ben ik met 1 tab open in chromium al zo'n beetje door m'n ramgeheugen heen. --edit-- keek in 'free' onder het verkeerde kopje. Ik had toch nog 160mb van de 306 beschikbaar. De rest van de 512mb is system reserved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09 20:06
NE5Freak schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:05:
[...]

1) De allwinner A10 kijkt standaard eerst of er een bootloader op de SDkaart staat voordat ie vanaf het interne geheugen start. Als het SD kaartje weg is dan start hij weer gewoon op vanaf het interne geheugen. Het interne nandgeheugen is standaard niet toegankelijk in linux. Als het je dan toch lukt om iets te verkloten, dan ben je dus knap bezich.

[...]

3) Ubuntu start met uitvoer naar een extern scherm. Ook het touchscreen wordt niet herkend als muis. Dit is vast wel iets wat te fixen is, maar geen idee of het simpelweg een setting in xorg of een hele driver mess is. Het apparaat waar de image voor eigenlijk voor gemaakt is, heeft ubehaubt geen lcd scherm.
Okay, dus het is normaal dat het scherm dan helemaal zwart blijft bij het starten? Want dat zie ik nu bij mijn Intertoys Pro 3 7" (heb geen mini-HDMI kabel). Maar hij doet dus wel iets, want scherm blijft op zwart bij booten met SD card erin.

Maar als ik er dus toetsenbord en HDMI monitor op aansluit krijg ik dan dus gewoon een Linux PC?

Dit vind ik echt weer een fantastische ontwikkeling, dat je dit ding kan gaan inzetten als goede printer en file server. Ik neem aan dat hij qua performance toch gehakt zal maken van de routers die ik hiervoor in het verleden heb gebruikt (ooit OpenWRT geinstalleerd op Asus WL500g router, alles werkte, maar met 8 MB (MB!) totaal disk (!) geheugen was dat toch behelpen).

Heb je nu en een muis en een toetsenbord erop aangesloten met een USB hub of zo? Want ik geloof dat ik maar eens wat aansluithardware moet gaan kopen...

Bedankt voor de info!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
SanderBos schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:22:
[...]

Heb je nu en een muis en een toetsenbord erop aangesloten met een USB hub of zo? Want ik geloof dat ik maar eens wat aansluithardware moet gaan kopen...

Bedankt voor de info!!
Zekers. Heb hem aangesloten met deze kabel: http://dx.com/p/premium-w...ini-hdmi-cable-1-8m-14031 (toen ik hem zelf kocht stond de dollar wel iets lager dan nu)

En een oude usb hub die ik nog had liggen van toen PCs nog maar 2 uitwendige usb poorten hadden. Verder zit m'n eigen desktop nu zonder muis en toetsenbord. Maargoed, je kunt niet alles op voorraad hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Even schaamteloos crossposten omdat ik denk dat hier meer geintresseerden zitten, volgens mij is de Polaroid MIDC700 wel een waardige opvolger van de Qware Pro3.

Heden €88 bij Kijkshop.nl.
Sando schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:10:
Mooie tab bij de Kijkshop, deKlinkt leuk, helaas geen GPS. Waardige opvolger van de Pro3 wellicht?
Ik weet dat de Pro2 zwaar verouderd is, maar weet iemand meer over de status van Cyanogenmod?
Safariking schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:20:
@redsandro ik raad je trouwens af om Cynogenmod op je Pro2 neer te zetten want het draait wel soepel maar er zit 1 Grote en irritante Bug in als je hem locked en hem dan weer wilt unlocken gebeurt er niets en loopt je Pro2 vast Lolz

trouwens Pro2 is outdated lolz

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:25

Eboman

Ondertitel

voor de CM9 liefhebbers, funbook rom is nu versie 0.4 :

05-07-2012

>>Updated CM9.
>>Updated Apex Launcher.
>>Added CM9 File Manager.
>>Added Notes Application.
>>Removed Stock Browser.
>>New Kernel.
>>Changed Bootanimation.
>>Changed Fingerprint to SGS2.
>>Faster / Smoother.

Zelf nog niet getest ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@NE5Freak,

Dank voor de laatste info omtrent dit project!
Ik had hier een tijdje geleden ook al aan Ubunut op de Allwinner gerefereerd, maar toen was het nog in een begin fase en heb ik met veel moeite een image op mijn SD kaart gekregen. Na het opstarten hoorde ik wel het Ubuntu geluidje maar zag geen beeld op tablet. Dacht dat het een driver issues was, maar dat was achteraf bezien zeer naief aangezien dat image nog voor de "Mele A1000" bestemd was (standalone box vergelijkbaar met de MK802 stick).

Dus de tab gewoon op je mointor/tv aansluiten ... et voila je eigen linux PC :). Dit is een VEEL beter alternatief dan Raspberry Pi, zeker als XBMC komt zodra de mali-400 driver uit is. Succes allemaal met installatie op SD kaart zodat je een (bijna) dual boot systeem hebt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:40

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Sando schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:22:
Even schaamteloos crossposten omdat ik denk dat hier meer geintresseerden zitten, volgens mij is de Polaroid MIDC700 wel een waardige opvolger van de Qware Pro3.

[...]

Ik weet dat de Pro2 zwaar verouderd is, maar weet iemand meer over de status van Cyanogenmod?

[...]
Die accu zou voor mij een reden zijn om toch voor de Pro3 te gaan. Ik kan langer dan een uur zonder lader met de pro3. Gisteren nog de formule 1 zitten kijken met de F1 Live timing app (scherm altijd aan, constante wifi verbinding), van een half uur voor de race t/m een kwartier na de race. Samen met het overige gebruik (games + browsen) heb ik toch meer dan 4 uur met de batterij gedaan en er zat nog 20% in. Dat ga je dus nooit redden met dit kijkshopmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je net zo goed deze halen
https://online.kruidvat.n...iod40prolinetabletpc.html
hogere resolutie en mooier scherm

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-05-2020
Eboman schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:58:
voor de CM9 liefhebbers, funbook rom is nu versie 0.4 :

05-07-2012

>>Updated CM9.
>>Updated Apex Launcher.
>>Added CM9 File Manager.
>>Added Notes Application.
>>Removed Stock Browser.
>>New Kernel.
>>Changed Bootanimation.
>>Changed Fingerprint to SGS2.
>>Faster / Smoother.

Zelf nog niet getest ;)
Ga ik nu ff flashen...

Edit; Hij werkt wel maar ik vind het niet echt nog sneller werken dan wat ik zelf had gemaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door TRNSLN op 09-07-2012 19:36 ]

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
Bedankt voor die link :D. Je deed me eraan herinneren dat ik nog een dingoo had. Meteen de laatste versie van dingux op m'n SDkaartje gezet. De emulatoren zijn nog beter dan die crap die je in de playstore vind... Zeker met de brakke ondersteuning voor ics en het feit dat voor bijvoorbeeld savestates je moet dokken...:S Met de laatste update haal ik bij de megadrive en snes bij veel roms bijna full speed. Geweldig hebbedingetje nogsteeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:25

Eboman

Ondertitel

TRNSLN schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:41:
[...]

Ga ik nu ff flashen...

Edit; Hij werkt wel maar ik vind het niet echt nog sneller werken dan wat ik zelf had gemaakt.
ben je nu wel af van die meldingen dat de app moet stoppen, etc. Dat was bij mij wel het geval..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog altijd niemand die uitgevist heeft waar je een vervangscherm kan vinden? Ik heb echt geen zin een werkende tablet weg te gooien voor gebarsten glas...
Die dingen worden massaal gemaakt in China, dus ben er zeker van dat er vervangonderdelen te krijgen moeten zijn.

Kent er iemand misschien de producent of gelijkaargdige tablets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-05-2020
@Eboman, nee die meldingen blijven gewoon terugkomen alleen na de installatie... Voor de rest kreeg ik die nooit. In Cyanbook 0.4 ROM hebben ze die togglebar app weer toegevoegd terwijl je dat ook via instellingen ook kan aanpassen. Er waren weer een paar extra's waar ik niet blij mee was. Zoals niet afgaan van alarm, pm/am issue en tijdzone instellingen die telkens terug springen naar Indie....

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een qware tb 1217 gekocht bij de intertoys mijn zoon wil er graag the sims freepaly op spelen maar na download gaat hij update doen en dan krijg ik error 5002 is er iemand die mij kan helpen zo dat hij het doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Jelly Bean source code staat erop! nieuws: Google geeft broncode Android Jelly Bean vrij *O*

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam, dit is niet toegstaan!

De Onda Vi40 is de beste android tablet.Nu hebben wij de nieuwe ULTIMATE uitvoering, Met een slanker design dan de Elite, alluminium behuizing en een 9,7 inch IPS scherm. De tablet draait op android 4.0.3 de tablet heeft 5mp camera 16GB HDD 1GB RAM. Skype video calls probleemloos. Dit is een echte top tablet voor zakelijk en persoonlijk gebruik, kan zich makkelijk met Samsung Galaxy meten, behalve de prijs dan ;-) U kunt deze tablet OPHALEN of laten verzenden. Kom ook langs voor een DEMONSTRATIE. Meer info kijk op de site bij onze andere tablets.

Specifications

ReferenceOnda Vi40 ultimate
Operating SystemAndroid 4.0 Ice Cream Sandwich OS
CPUAllwinner A10 CPU Frequency1.5GHz
GPUMali 400
RAM1GB RAM TypeDDR3
Internal Memory16GB
Card ReadermicroSD Card / TF Card 32GB Max.
Screen Size9.7 Inch
Screen Resolution1024*768 pixels
Screen TypeIPS Capacitive
Touch Screen Multitouch ScreenFive Point touch
HD Video SupportFull HD 2160p
Video RM/RMVB/H.263/H.264/MPEG(DAT)/MPEG2(VOB)/MPEG4/WMV/VC-1
Audio FormatsMP3,WMA, WAV, APE, FLAC, OGG, AAC
eBook Formatstxt, fb2, pdb, pdf, epub, mobi
Image FormatsJPG, BMP, PNG
Adobe Flash SupportFlash 11(Still testing,upgarde later)
WiFi Standard802.11 b/g/n I/O
Portsmini USB 2.0 OTG,
Headphone Jack,
HDMI
Micro SD G-SensorSupport OtherBuilt-in Microphone and Speakers
Camera : 5.0M
Pixel Battery Life8000mAh MAX working time: 6-8 hours
ColorFront Black,Back Sliver
Language Mutil language NEDERLANDS, ENGLISH, GERMAN, SPANISH, ETC.
Accessories1 x Onda VI40 Elite 1 x Standard AC Charger 1 x USB Cable 1 x OTG Cable

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedemiddag,ik heb het hele forum doorzocht net zoals mijn vriend google maar kan helaas niet het antwoord vinden op mijn probleem.

ik ben in het bezit van een qware tablet pc pro 2 welke ik via een mac adres toe wil voegen aan mijn router,helaas lukt mij dit niet omdat ik nergens in het hele toestel het mac adres kan vinden,nergens een stikker op de doos of op het toestel wat mij verder kan helpen.
ik heb tevens qware aangeschreven met deze vraag maar nog geen reactie terug gehad.

bestaat er een andere manier om eventueel alsnog het mac adres uit te lezen van de qware pro 2?
ik begin er zelfs in te geloven dat er helemaal geen mac adres is op dit toestel wat mij sterk lijkt.
hij draait op firmware 2.3.3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Instellingen > Over tablet > Status > Stukje naar beneden scrollen

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sando schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:22:

[...]

[...]
Kocht onlangs voor 100 (en 90 als je je naw gegevens geeft aan kijkshop) Alcatel 918-d ot gekocht.

Met GPS en double sim. Weliswaar ietwat beperkt interne geheugen maar valt op te lossen door te rooten of custom rom te plaatsen.

Uiteraard klein schermpje, afhankelijk wat je ermee wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:31:
Is er nog altijd niemand die uitgevist heeft waar je een vervangscherm kan vinden? Ik heb echt geen zin een werkende tablet weg te gooien voor gebarsten glas...
Die dingen worden massaal gemaakt in China, dus ben er zeker van dat er vervangonderdelen te krijgen moeten zijn.

Kent er iemand misschien de producent of gelijkaargdige tablets?
Denk los schermpje, zo ergens te koop ?, duurder dan tab zelf.

Beplakken met een of ander folie ?

Overweeg anders linux installatie zoals elders op deze pagina is besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strigi
  • Laatst online: 13-01 20:02
Er zijn tegenwoordig LCD monitoren die via USB stroom krijgen. Twee 22" modellen zijn AOC e2251fwu en Philips 221s3ucb. Het zou interessant zijn om een QWare Pro3 of een BiTT Gametablet met deze monitoren te verbinden. Met een USB batterij zou voor voldoende stroom gezorgd kunnen worden.
Het resultaat is dan een mobiel systeem met een enorm scherm.

pricewatch: AOC e2251Fwu
pricewatch: Philips 221S3UCB

De beeldscherminformatie wordt via DisplayLink verstuurd. Hiervoor is ondersteuning onder linux.
http://libdlo.freedesktop.org/wiki/
Het werkt bijvoorbeeld al met een beagle board
http://antweb.me/index.ph...wered-beagleboard-xm.html

Zou hiervoor een custom android rom of ubuntu het beste werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leo1010 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:10:
Instellingen > Over tablet > Status > Stukje naar beneden scrollen
als ik dit doe krijg ik alleen modelnummer,androidversie,smalbandversie(onbekend),kernel versie en build nummer.

nergens een mac adres???????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Vreemd, daar zou ie wel tussen moeten staan.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JooGhum
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Firmware 2.3.3. toch? Kijk eens bij Instellingen > Draadloos en netwerk > Wi-Fi-instellingen

vervolgens op menu knop drukken en Geavanceerd selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Gisteren mijn Deal Extreme Griffin rip-off ontvangen: http://www.dealextreme.co...one-black-dc-12-24v-72687

Twee USB-kabels aangesloten op mijn twee 7" tablets, in combinatie met twee hoofdsteunbeugels en presto: twee rustige kids achterin tijdens de 18 uur reistijd deze zomervakantie. En ze worden nog opgeladen ook. 32 GB aan films en muziek erin en gaan met die banaan.

Ik ben nu nog even aan het kijken om files te kunnen sharen, zodat ze ook de films van elkaar kunnen bekijken zonder de microsd's te hoeven wisselen. Zo te zien kan dat met wifi-host, samba share en es fileexplorer. Eens kijken of ik de kids dat kan uitleggen.... :)

Ik vind het wel een grappige oplossing op deze manier. Voor ~ 235 euro ben ik van het gezeik af dat de kids op mijn telefoon willen spelen en hebben ze een beter entertainment systeem in de auto dan tijdens een transatlantische vlucht. En ik en de kids hebben buiten de vakantie ook nog eens een leuke tablet. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ONDA Vi40 ULTIMATE 9.7 INCH ANDROID 4.0.3 A10 1.5 GHZ DDR3 1GB RAM 16GB HDD IPS CAPACITIEF 5.0 MP CAMERA

Afbeeldingslocatie: http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/shops/styleshops/2491/webshopartikelen/128373/1340901130-1339947721-full25198807.jpg

209 euro weet iemand wat over deze tablets

http://www.jks-electro.nl/p-19608-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:45
@amsnl: single core A10; er is ook een dual core versie (de Elite).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mtr33 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:38:
@amsnl: single core A10; er is ook een dual core versie (de Elite).
hun zeggen het is een a merk waardig tablet

wat denken jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hullie hebbe geleik
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:00:
[...]

wat denken jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Prozac
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:00:

wat denken jullie
Misschien beter hier vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JooGhum schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:35:
Firmware 2.3.3. toch? Kijk eens bij Instellingen > Draadloos en netwerk > Wi-Fi-instellingen

vervolgens op menu knop drukken en Geavanceerd selecteren...
thx thx thx dit is het,pfffffff dat moet je ook maar weten,ben ik weet niet hoe lang bezig geweest en google gaf hier ook niets over.

hij doet het _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxyxix
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 19:32
Beste Tweakers,

Gisteren een mooi 9.7" apparaatje gekocht, wilde er al tijden een maar nooit zeker of ik nu wel of niet een dure variant wilde. Daarnaast stond mijn keuze voor android nog niet helemaal vast (totdat ik mijn HTC One X kreeg zo'n 2 maanden geleden).

Gisteren dus (nogmaals) eindelijk de knoop doorgehakt. Eerst wat merkwaardige problemen; onder wat intensiever gebruik (installeren van Apps in de achtergrond en tegelijkertijd wat browsen door de apps) besloot de tablet soms opnieuw op te starten. Ook leek hij dit gedrag op relatief willekeurige momenten door te zetten. Daarnaast leek een live achtergrond de hele tablet te laten vastlopen! Bizar!

Overwoog vandaag al om hem terug te brengen, toch niet gedaan en CWM5 en CM9 geïnstalleerd volgens een aantal guides die in dit topic besproken worden. (iedereen, bedankt!) Draait momenteel als een trein en er zijn nagenoeg geen haperingen op het systeem. Of ik iedereen die problemen heeft en hem nog vanilla draait zou aanraden om CM9 te installeren is wat anders, maar het is wat mij betreft een poging waard!

Indien er vragen zijn/zich alsnog problemen voordoen meld ik me hier alsnog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update van 2012-07-11 van CM9 maar krijg me toutch screen niet werkend dus terug naar de vorige versie
* !!! WARNING !!! Compatibility zip 1.2 is required !!! WARNING !!!
* bump kernel version to 3.0.36
* updated: cm9 sources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:14
Cm9 update van 2012 07 11
Werkt wel goed! 907c 1.02 compatible installeren, en dan de qware fix uit dit topic..

Gepost vanaf mn tablet, vergeet niet dat als de touch het niet doet je wel nog een muis kan aansluiten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvkdev schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:00:
Cm9 update van 2012 07 11
Werkt wel goed! 907c 1.02 compatible installeren, en dan de qware fix uit dit topic..

Gepost vanaf mn tablet, vergeet niet dat als de touch het niet doet je wel nog een muis kan aansluiten!!!
ik weet dat je een muis aan kan sluiten

maat daar heb ik me tablet niet voor

update gedaan en 907c 1.02 compatible er op gezet en de qware fix en jammer nog geen touch screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Nee dat snap ik ook wel, volgens mij begreep je me verkeerd, maar in het geval je even geen touch hebt kan je dat gebruiken om te rebooten in recovery (zonder 20sec) dat ding in te houden, en dus is nood dingen te controleren/doen.

vind het raar, ik heb na de 907c 1.02 compat een qware fix wel touchscreen, en goed werkende tablet!

kan ik iets bekijken om er achter te komen wat jij dan mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
eBluetooth werkt, met een 10eur bluetooth 2.1 mini-mini usb ding van mediamarkt (sitecom cn-516)
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2cctjdy.jpg

Echter niet meer na slaapstand merk ik, na rebooten dan weer wel,... crap, mja .. als dat alles is...

zoals in foto te zien heb ik 'kernel same page' aan staan, en max draait ie 1152mhz bij mij (kijk uit, selecteer niet gelijk: set at boot, want als je dan een te hoge setting neemt, ben je de klos!)

TIP: bij Xenos kan je een lederen hoes kopen voor ipad-1 (Ze hadden er bij mij een stikker 'voor ipad 2-3 ' op geplakt) in een karton (dus niet doorzichtig plastic verpakking...) a 10eur .. werkt echt fantastisch voor op de bank etc..

[ Voor 22% gewijzigd door mvkdev op 12-07-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga het morgen weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I Upload zips to internal memory.

* Select wipe cache and dalvik cache
* Select "install zip from sdcard" -> "choose zip from sdcard" (or "choose zip from internal sdcard" if your files are into internal memory) and flash, in this order, 20120711 rom / gapps ics 20120429 and 907c compatibility 1.2 zip
* Now go back, and select "Reboot system now"
* only work the touch screen not whit mouse great ;-)

my tablet is from Intertoy's momo11 clone Qware Tablet Pro 3 slim line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvl_52
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:07:
[...]

ik weet dat je een muis aan kan sluiten

maat daar heb ik me tablet niet voor

update gedaan en 907c 1.02 compatible er op gezet en de qware fix en jammer nog geen touch screen
Ik heb hetzelfde probleem.
Installeerde als volgt:
1) Cm9 update van 2012 07 11
2) 907c 1.02 compatible
3) qware_9,7_slim_touchscreen_fix_0610

Resultaat: ICS werkt, geen touchscreen. Mbv. een muis teruggegaan naar CWM en de vorige versie hersteld door de laatste Nandroid backup terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josvl_52 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:43:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem.
Installeerde als volgt:
1) Cm9 update van 2012 07 11
2) 907c 1.02 compatible
3) qware_9,7_slim_touchscreen_fix_0610

Resultaat: ICS werkt, geen touchscreen. Mbv. een muis teruggegaan naar CWM en de vorige versie hersteld door de laatste Nandroid backup terug te zetten.
op slatedroid.com heb ik er al meer gezien die niet meer werken

dus vergeet niet een nand bacup te maken om weer terug te zetten

ook een clean install werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Probeer 907c 1.1.0 ipv 1.2.0, die had OK namelijk all geinstalleerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvkdev schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:24:
Probeer 907c 1.1.0 ipv 1.2.0, die had OK namelijk all geinstalleerd staan.
had ik al geprobeerd

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvkdev schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:05:
[...]

even 'alogcat' installeren, en dan kijken wat voor foutmeldingen (in het rood) worden weergegeven
(itvonline van kpn werkt ook niet.. zit iets braks in die tablets : /)
FF een vraag komt het nu door de CM9 firmware dat liveTV van Glashart media niet werkt of werkt het zo ie zo niet

http://www.glashartmedia.nl/Artikel+items/?artikel_id=226
Afbeeldingslocatie: http://gibobriki.nl/DO/Screenshot_2012-07-13-18-50-09.jpg

dat is een hele lijst waar ik niet uitkom

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Volgens mij is dat de verkeerde qware fix!?

ik heb: qware_9,7_slim_touchscreen_fix.zip
bestandsgrootte 242 kB (248.323 bytes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je jou link hier neer zetten
mvkdev schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:11:
Volgens mij is dat de verkeerde qware fix!?

ik heb: qware_9,7_slim_touchscreen_fix.zip
bestandsgrootte 242 kB (248.323 bytes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Ik heb eventjes lopen vroeten in dmesg en /bus, in de 9.7" zit een ft5x touchscreen controller, volgens Christian Troy (maker van Cyanogenmod 9 voor deze A10 tablets) zit dat nu alleen in de MOMO-9 compat fix, maar die doet het dus niet goed met onze tablets.

als je in dit topic zoekt op ft5x vind je wel wat, ook door christian geschreven..
http://www.slatedroid.com/topic/33373-rom-cm9-nightlies/
als eerder genoemde niet werkt, raad ik aan de Gemei G9 compat. fix te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:09:
FF een vraag komt het nu door de CM9 firmware dat liveTV van Glashart media niet werkt of werkt het zo ie zo niet

http://www.glashartmedia.nl/Artikel+items/?artikel_id=226
[afbeelding]
even 'alogcat' installeren, en dan kijken wat voor foutmeldingen (in het rood) worden weergegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Het probleem met Glashart/KPN iTV zit in het CedarX framework, dat gebruikt wordt voor de hardware decodering in de A10 SoC. Deze ondersteund minder codecs dan stock Android, waardoor een aantal applicaties over hun nek gaan (omdat ze verwachten dat de gebruikte codec aanwezig is).

Een aantal applicaties die enkel audio afspelen (internetradio) hebben hetzelfde issue.

[ Voor 10% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-07-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvkdev schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:05:
[...]

wel een hele lijst waar ik zo niet uitkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:36:
Het probleem met Glashart/KPN iTV zit in het CedarX framework, dat gebruikt wordt voor de hardware decodering in de A10 SoC. Deze ondersteund minder codecs dan stock Android, waardoor een aantal applicaties over hun nek gaan (omdat ze verwachten dat de gebruikte codec aanwezig is).

Een aantal applicaties die enkel audio afspelen (internetradio) hebben hetzelfde issue.
en kunnen we nog een stock firmware vinden van qware 9.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Petervanakelyen schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:36:

En het probleem is dus dat de source hiervan niet beschikbaar is? > 3rd party codecs toevoegen heeft geen zin?
uhhh wat zie ik hier.. https://github.com/Quarx2k/android_external_cedarx
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:41:
[...]

en kunnen we nog een stock firmware vinden van qware 9.7
Niet dat het daarmee opgelost is, maar volgens mij is die er niet.. ik heb zelf de Ployer Momo 9 is geflashed, dat is de firmware van de fabrikant, maar dan heb je dus ook geen touch support.

[ Voor 26% gewijzigd door mvkdev op 13-07-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Kijk naar ../CedarAndroidLib/LIB_ICS_F23, daar zitten alle proprietary libraries in. Codecs toevoegen aan CedarX mag je vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:12:
Kijk naar ../CedarAndroidLib/LIB_ICS_F23, daar zitten alle proprietary libraries in. Codecs toevoegen aan CedarX mag je vergeten.
ok dus geen oplossing voor onze qware custem 9.7

en is er nog een stck rom voor de intertoy qware 9'7 te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we dit gedaan en ja hoor internet browsen en play store is sneller zorg wel voor een back up van je build.prop

in de root in systeem map
I`ve just found something beautiful - a way the increase the responsiveness of the Wifi and decrease the battery usage when using wifi. It`s nothing new if you are in build.prop file configuration.

there are two settings that can be added/changed in build.prop file on Hyundai a7hd tablet, you can copy them and paste directly in your build.prop

this setting is already in build.prop , it decides about how often does the wifi of the tablet make roaming, if it do it less often then it consumes less power. Standard setting on our tablet is 15, I recommend 180 :

wifi.supplicant_scan_interval=180http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/toolbar/quote_onderbreker.gif

this setting IS NOT in build.prop, you have to add it (copy & paste). It has something to do with the buffers of wifi data, I dont know what exactly are those values, but they work for me perfect so I suggest you use them to, just copy &paste this line to your build.prop and reboot:

net.tcp.buffersize.wifi=4096,87380,256960,4096,16384,256960

Believe me, you will not be dissapointed. My browsers now download pages like 10 times faster, google play also download data 10 times faster - it`s great !

Edit: changed suggested wifi.supplicant value from 120 to 180 as it seems to be more energy-saving option ;)
via http://translate.google.nl
net ontdekt iets moois - een manier om de stijging van de responsiviteit van de Wifi en verminderen de gebruiksduur van de batterij bij het gebruik van wifi. It `s niets nieuws als je in build.prop bestanden zijn opgenomen.

zijn er twee instellingen die kunnen worden toegevoegd / veranderd in build.prop bestand op Hyundai a7hd tablet, kunt u deze kopiëren en plakken rechtstreeks in uw build.prop

deze instelling is al in build.prop, zij beslist over hoe vaak werkt de wifi van de tablet te maken roaming, wanneer het te doen het minder vaak dan is het minder stroom verbruikt. Standaardinstelling op onze tablet is 15, adviseer ik 180:

deze instelling niet in build.prop, je moet het (kopiëren & plakken) toe te voegen. Het heeft iets te maken met de buffers van wifi-gegevens, I dont weet wat zijn precies die waarden, maar ze werken voor mij perfect, dus ik stel voor dat je ze kunt gebruiken om, net kopiëren en plakken van deze lijn om uw build.prop en opnieuw opstarten:

net.tcp.buffersize.wifi = 4096,87380,256960,4096,16384,256960

Geloof me, zult u niet teleurgesteld worden. Mijn browsers nu pagina's zoals 10 keer sneller downloaden, google spelen ook downloaden van gegevens 10 keer sneller - Het is geweldig!

Edit: veranderd voorgesteld wifi.supplicant waarde 120 tot 180 als het lijkt te zijn energiebesparende optie
hier nog meer tweaks voor je androïde toestel http://tabletrepublic.com...gs-descriptions-1572.html

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nou helemaal geen enkele custom ROM voor de pro 3 10inch in omloop??? Zo niet, zal dit nog gebeuren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:23:
Is er nou helemaal geen enkele custom ROM voor de pro 3 10inch in omloop??? Zo niet, zal dit nog gebeuren??
volgens mij als je deze post helemaal door leest wel en anders in DEEL 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:28
Ben voornemens van plan de qware te kopen maar twijfel ook over tomtec, qware community is groter dus neig snel naar die. Zijn er die spijt hebben van deze aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:53:
Ben voornemens van plan de qware te kopen maar twijfel ook over tomtec, qware community is groter dus neig snel naar die. Zijn er die spijt hebben van deze aankoop?
Laatste uur heeeeeeeeeeeeeeel veel berichten gelezen maar nergens zie ik iets over een custom ROM voor de 10 inch... Ook niet in deel 1. Weet iemand waar het ongeveer staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Qware is het geworden, nu even om zeep helpen ;)

Edit:
Welke custom ROM is op dit moment het populairst voor de Pro3 ?

[ Voor 43% gewijzigd door schumi2004 op 14-07-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADBLOCK PLUS is al een paar dagen ook beschikbaar voor Android. Werkt hier prima op Firefox en de Nighty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:09:
ADBLOCK PLUS is al een paar dagen ook beschikbaar voor Android. Werkt hier prima op Firefox en de Nighty.
Kan hem niet vinden, heb je een linkje of de apk zelf, op abp site kom ik ook niet verder.

Iemand nog antwoord op mijn custom rom vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:55:
[...]

Kan hem niet vinden, heb je een linkje of de apk zelf, op abp site kom ik ook niet verder.

Het is geen APK maar een add-on. Als je Firefox geïnstalleerd hebt dan in de app naar add-on gaan en uit de lijst Adblock plus kiezen en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
schumi2004 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:55:
[...]

Kijk even in de topic start. CyanogenMod is op dit moment denk ik de populairste ROM (en die is ook gewoon beschikbaar voor de 7", ook al staat dat niet in de TS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Dan gaan we voor CM, zag jouw naam namelijk ook veel voorbij komen maar kon nergens rom's vinden ;)

Voor mijn beeldvorming, custom rom flashen gaat op deze manier?
Hoe flash ik een rom?
Zet je tablet volledig uit (zorg dat oplader/USB niet is aangesloten).
Download en installeer de LiveSuite.
Selecteer de ROM image (*.img).
Houdt Vol+ ingedrukt en koppel de mini-USB kabel aan.
Druk 6x achter elkaar kort op de Power knop.
Klik 'Ja' wanneer gevraagd wordt om te formatteren.
Koppel de USB-kabel los en zet de tablet aan.
Edit:
Het is me al duidelijk, CM gaat via Clockworks maar het is mij even niet duidelijke welke files ik nodig heb?

Iemand directe links ervan?

[ Voor 81% gewijzigd door schumi2004 op 15-07-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 22:52
voor installeren cwm en cm zie:
http://www.ohwzo.nl/2012/...oad-compleet-stappenplan/

[ Voor 26% gewijzigd door antidote op 15-07-2012 16:16 . Reden: link gecorrigeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Thanks, deze link denk, die van jouw is stuk
http://www.ohwzo.nl/2012/...oad-compleet-stappenplan/

Edit:
Hij doet het weer ;)

Edit2:
Wat een verademing die CM9 merkte alleen wel dat de raster indeling een beetje de weg kwijt is, icons en widgets kunnen half buiten beeld verdwijnen. Of ik heb een verkeerde ROm geflashed?
Ik heb iig gekozen voor de momo fix weet niet of dat goed is voor mijn 7" ?

Kreeg overigens meteen een CM9 update melding, kan ik deze zonder pardon installeren of gaat er dan iets stuk?

[ Voor 33% gewijzigd door schumi2004 op 15-07-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 22:52
Als je een nieuwe cm9 installeert, moet je net als bij de eerste installatie de gapps en compatibility flashen. Bij de laatste cm9 moet dit ook een nieuwe compatibility zijn, versie 1.2. Is te vinden in het draadje van de ontwikkelaar:
http://www.slatedroid.com...__pid__364759#entry364759

Van de week ben ik hier de mist mee ingegaan. Net als op m'n sgs2 had ik de nieuwe cm gedownload en geflasht. Na de reboot, toen het touchscreen niet reageerde bedacht ik dat ik iets was vergeten.
Voor de 7inch heb je idd de momo9 compatibilty nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Is het trouwens normaal dat bij de Qware Pro3 7" wanneer er druk op de achterkant staat je dit voorop kunt zien?

Wat je vroeger wel eens had met lcd schermen als je op de voorkant drukte echter nu merk ik het al als ik hem plat op tafel leg, dan is het net of er in het display gedrukt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:10
Of het normaal is weet ik niet maar ik heb het ook. Losjes in de handpalmen vasthouden en vingers op de achterkant en je hebt meteen "feedback" waar je vingers aan de achterkant het tablet raken. Overigens loopt XBMC er best wel aardig op (op xda een apk gevonden . Nog geen spannende dingen gedaan als film kijken en tegelijkertijd menu's openen enzo. Vanavond maar eens mee spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ierlandfan op 15-07-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ierlandfan schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:30:
Of het normaal is weet ik niet maar ik heb het ook. Losjes in de handpalmen vasthouden en vingers op de achterkant en je hebt meteen "feedback" waar je vingers aan de achterkant het tablet raken. Overigens loopt XBMC er best wel aardig op (op xda een apk gevonden . Nog geen spannende dingen gedaan als film kijken en tegelijkertijd menu's openen enzo. Vanavond maar eens mee spelen.
Het gebeurt hier ook op 1 plaats, zeg maar op het midden van de breedte en dan ongeveer op 1/3 van de lengte vanuit de hardware buttons. Net of hier met het design net te krap is gerekend? Ik zal XBMC ook eens proberen, geen idee waarom ik dat zou willen maar gewoon omdat het kan ;)

Toevallig een direct link naar die apk anders zoek ik even ;)

Edit:
Ging sneller dan gedacht
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1772871

XBMC draait kan echter niet door het menu heen scrollen.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 15-07-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Straks maar eens een bezoekje brengen aan de Intertoys om te zien of een nieuw exemplaar zelfde kuren vertoont op display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
Je kan inderdaad nog niet scrollen (als met vinger naar beneden vegen) maar je kan wel met de slider door het menu heen, het werkt op zich wel, niet alle video's spelen nog af en het menu is te groot maar het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ierlandfan schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:20:
Je kan inderdaad nog niet scrollen (als met vinger naar beneden vegen) maar je kan wel met de slider door het menu heen, het werkt op zich wel, niet alle video's spelen nog af en het menu is te groot maar het werk.
Met de slider zeg je, welke of waar zit die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
My bad, het hoofdmenu scrolt inderdaad niet. Daardoor kan je bijvoorbeeld geen pictures kiezen.
Ik dacht dat je bijvoorbeeld bedoelde het menu in settings, Daar zit aan de rand een ieniemienie slidertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren op mijn Qware 9,7 ook deze 2 de [rom] AOKP van Christian Troy van het slatedroid forum

AOKP de 2 de flash voor momo11 hier ook uitleg

cm9-nightlies de 1 de flash voor momo11 uitleg hier

mijn Qware heb ik ook de qware_9,7_slim_touchscreen_fix van mvkdev heb gebruikt en met succes

mijn indruk ik denk niet sneller maar wel meer custem meer eye candy zeg maar
iets beter Wifi ik zie nu ook de router van zolder zag ik met de CM9 nightlies niet

bleutooth niet geprobeerd maar volgens mij werkt dat wel meer info op de forums van slatedroid

in build.prop wel dit bij gezet

net.tcp.buffersize.default=4096,87380,256960,4096,16384,256960

waarbij ik wel verschil merk in hel\t laden van paginas zo als facebook

zo ik hoop iemand een plezier te hebben kunnen geven met dit stukje
even off topic dit op me htc desire HD gezet en ook via mobile internet een stuk sneller surfen

-mod-Internet Speed Enhancement:
net.tcp.buffersize.default=4096,87380,256960,4096,16384,256960
net.tcp.buffersize.umts=4096,87380,256960,4096,16384,256960
net.tcp.buffersize.gprs=4096,87380,256960,4096,16384,256960
net.tcp.buffersize.edge=4096,87380,256960,4096,16384,256960
Hier wat screenshots

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ierlandfan schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:35:
My bad, het hoofdmenu scrolt inderdaad niet. Daardoor kan je bijvoorbeeld geen pictures kiezen.
Ik dacht dat je bijvoorbeeld bedoelde het menu in settings, Daar zit aan de rand een ieniemienie slidertje.
Wordt eigenlijk veel offtopic nu maar ik heb het op mijn tablet als volgt gedaan om toch door menu heen te kunnen, als je een item meest rechts kiest (of links) en je exit dit menu weer dan staat laatst gekozen in het midden. Zo kon ik toch heen en weer, omslachtig maar werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
Half off-topic...ik haalde met xbmc ongeveer een 55-60 fps. Hing er een beetje vanaf wat ik deed.

Over het druk probleem aan de achterkant, lees deze review die ik net vond

[ Voor 47% gewijzigd door Ierlandfan op 16-07-2012 13:28 . Reden: review toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ierlandfan schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:21:
Half off-topic...ik haalde met xbmc ongeveer een 55-60 fps. Hing er een beetje vanaf wat ik deed.

Over het druk probleem aan de achterkant, lees deze review die ik net vond
Thanks voor link. Mooie uitgebreide info ook. Hij noemt echter zelf niet het druk probleem maar verder op in de comments komt het veel vuldig voorbij dus ga er nu dan ook geen moeite meer voor doen om er mee langs de winkel terug te gaan. Een mogelijk oplossing stond er ook tussen maar daar waag ik me nog even iet aan, hij is pas 3 dagen oud, wel erg vlot om hem meteen open te schroeven.

Had ik hem dus net weer origineel gemaakt, had dit helemaal niet gehoeven dus. Gaan we vanmiddag maar weer CM9 erop zetten , houd je van de straat en het weer buiten nodigt ook niet uit dus.

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 16-07-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Heb XBMC ook op de Pro 3 7" geïnstalleerd. Ziet er erg mooi uit en speelt alles af, ook vanaf m'n NAS via smb shares.

Maar afspelen gaat helaas niet vloeiend, het beeld en geluid happeren wat. Is dat op te lossen of is de tablet gewoon te langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Heb zojuist de "lcd_density" in build.prop van 120 naar 160 gezet maar dat is hem toch net niet, is net of ik nu een telefoon inhanden heb op mijn 7". Is er verder geen andere manier het scherm fatsoenlijk passend te maken als in snelkoppelingen en widgets die half buiten beeld vedwijnen?

Edit:
Kan iemand ook uitleggen hoe dat met die $GB die op die doos staat zit?
Als ik bij storage kijk heb ik 2 interne opslag ruimtes
1 van 2,04GB
1 van 1,18GB

En bij systeem zie ik iets van bijna 900MB geheugen.

Dat maakt samen wel 4GB maar klopt dit wel?

[ Voor 31% gewijzigd door schumi2004 op 16-07-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:38
Weet er iemand een betere rom voor de 10'' dan die van qware, die van qware is bij mij heel langzaam

Weet iemand of dat van point of view misschien wat is?

[ Voor 22% gewijzigd door dannyvdb1997 op 16-07-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dannyvdb1997 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:40:
Weet er iemand een betere rom voor de 10'' dan die van qware, die van qware is bij mij heel langzaam
En of iemand weet hoe ik mijn touchscreen weer werkend krijg :P

Heb die update van 24-06 erop gezet met de 1.0.2 fix maar helaas geen touchscreen.

Edit:
Klein detail, kan ook niet meer in recovery komen van de 7"

Via Livesuit gaat hem ook niet worden.

Iemand een idee?

Edit2:
Waar een spare wireless keyboard allemaal niet goed voor is, zit gelukkig weer in recovery.

[ Voor 23% gewijzigd door schumi2004 op 16-07-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hak schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:11:
Heb XBMC ook op de Pro 3 7" geïnstalleerd. ....
.....
Hoe ?

Ergens instructies te vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:18:
[...]
Hoe ?

Ergens instructies te vinden ?
De link stond op de vorige pagina: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1772871

Het is dus gewoon een APK die via je file manager kunt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Moet wel zeggen dat CM9 vele malen beter is, mijn IP-TV werkt nu tenminste wel zonder schokken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
@Petervanakelyen (of iemand anders)

heb je misschien ook een Rom voor de Pro3 10 inch? De Rom van Qware 4.0(3) geeft namelijk spontane reboots.

Ik had het topic doorgelezen maar zag voornamelijk info voor de 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:45
sinned schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 08:05:
@Petervanakelyen (of iemand anders)

heb je misschien ook een Rom voor de Pro3 10 inch? De Rom van Qware 4.0(3) geeft namelijk spontane reboots.

Ik had het topic doorgelezen maar zag voornamelijk info voor de 7"
De 10" is een Ployer Momo 15 (net als de ProTab 2XXL geloof ik). Check hier voor roms (wellicht dat die van Christian Troy werkt, anders in het Ployer subforum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij tablet heeft na lange tijd weer eens een vreemd probleem
Hij gaat na het uitzetten namelijk automatisch weer aan..
Als ik hem dan weer uitzet blijft hij gewoon uit.
Wat is dit voor een vreemd probleem en hoe los ik dit mogelijk op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Type? (dit topic gaat inmiddels over 4 of 5 tablets) -> misschien handig als iedereen met een vraag dat even vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qware tablet pro 3 7 inch variant met android 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:45:
Mij tablet heeft na lange tijd weer eens een vreemd probleem
Hij gaat na het uitzetten namelijk automatisch weer aan..
Als ik hem dan weer uitzet blijft hij gewoon uit.
Wat is dit voor een vreemd probleem en hoe los ik dit mogelijk op?
Thanks, zal eens eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een nieuwe versie van de ployer site gehaald: 97F3-H1-H1-H01-2355.20120711.

CWM werkt nog niet maar het is android 4.0.4 met baseband 1.4rc3. Quadrant is de eerste keer al boven de 2300 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
CWM?

Maar die is voor de QWare Po 3 7" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clockworkmod Recovery ;)
Maar die is voor de QWare Po 3 7" ?
Jazeker :) Je moet wel even de dpi size aanpassen van 160 naar 120 en het een en ander aan chinese troep weggooien al is dat natuurlijk niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Clockworkmod natuurlijk 8)7

DPI naar 120 dan krijg je toch zo'n telefoon look? Sla hem even over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:36:
DPI naar 120 dan krijg je toch zo'n telefoon look? Sla hem even over ;)
Precies andersom: bij 160 waar deze standaard op staat heb je de 'telefoon' looks. 120 is voor de tablet weergave.

Screenprintjes (bij de laatste heb ik de dpi size al aangepast):

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-productions.nl/QWarePro3/20120720064009.png

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-productions.nl/QWarePro3/20120720064035.png

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-productions.nl/QWarePro3/20120720072442.png

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 10:47 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste