Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:48
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:44:
[...]

Precies andersom: bij 160 waar deze standaard op staat heb je de 'telefoon' looks. 120 is voor de tablet weergave.

-knip-
Das appart, bij die versie die ik gebruikte uit startpost kreeg ik de "telefoon" look juist bij 120 (CM9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die DPI moet in die in cwm aanpassen of hoe? en als ik het in CMW doe is er dan kan dat het fout gaat en mij tablet niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:54:
[...]

Das appart, bij die versie die ik gebruikte uit startpost kreeg ik de "telefoon" look juist bij 120 (CM9)
Dat is dan een afwijking van CM9 denk ik. De juiste DPI size voor de Pro 3 is zo uit mijn hoofd 134 maar als je die gebruikt werkt ICS/ de launcher niet meer.

Om dit aan te passen moet je de volgende regel in build.prop aanpassen (staan in /system/):

ro.sf.lcd_density=160

CWM installeren is trouwens wel gelukt en ook erin booten werkt (wel met diverse meldingen mbt ontbrekkende mount point/mappen). Heb zelfs een backup kunnen maken maar terug booten naar Android wil dan niet meer lukken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist nu zegt ie file type prop not found
In astro file manager

En in een build.prop aanpasser (via market) geeft hij iets aan met java ofzoiets..

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:30:
juist nu zegt ie file type prop not found
Als je root explorer gebruikt moet je even via het menu open in text editor kiezen. Je kan hem ook op je pc bewerken (eerst even er vanaf halen met 'adb pull /system/build.prop' en daarn weer terug zetten met 'adb push build.prop /system/').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het is gelukt Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarf59
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-09 12:51
Ik heb sinds een week de custom-rom geinstalleerd van Peter(805). Ik ben daar zeer tevreden mee. Mede omdat veel programma's gebruik (moeten) maken van de locatie. De versie van Qware ondersteunt dit niet en geeft een foutmelding.

Echter ik loop tegen 1 probleem aan en dat is de snelkoppeling op het bureaublad "Zoeken google" (linksboven). Deze wordt meteen gestopt en afgesloten zonder toegevoegde foutmelding.

Heeft iemand hier ook ervaring mee en mogelijk een oplossing?

Frank
---------
Edit:
betreft een Qware Pro3 7"
---------

[ Voor 5% gewijzigd door knarf59 op 20-07-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knarf59 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:38:
Ik heb sinds een week de custom-rom geinstalleerd van Peter(805). Ik ben daar zeer tevreden mee. Mede omdat veel programma's gebruik (moeten) maken van de locatie. De versie van Qware ondersteunt dit niet en geeft een foutmelding.
Ik heb het net getest op de 97F3-H1-H1-H01-2355.20120711 rom en daar werkt location nu ook :). Het zoeken mbv de google balk trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:53:
[...]

Ik heb het net getest op de 97F3-H1-H1-H01-2355.20120711 rom en daar werkt location nu ook :). Het zoeken mbv de google balk trouwens ook.
En hoe hebben jullie die geflashed? begreep dat CWM niet werkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:58:
[...]

En hoe hebben jullie die geflashed? begreep dat CWM niet werkte?
Je moet echt echt flashen met LiveSuit. Na het flashen start hij op in het chinees maar dat is makkelijk aan te passen via de instellingen (gelukkig staan daar icoontjes bij ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:03
Weet iemand of deze firmware ook voor de pro 3 10'' is? http://downloads.pointofv...B2XXL%284.1%29%20upgrade/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Waarom wil jij een andere firmware erop zetten? Ik heb ook een Pro 3 10" en heb met de originele firm van Qware het probleem dat hij spontaan reboot. Ik kan je vraag niet beantwoorden maar kijk geinteresseerd mee naar het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:15:
Gisteren een nieuwe versie van de ployer site gehaald: 97F3-H1-H1-H01-2355.20120711.

CWM werkt nog niet maar het is android 4.0.4 met baseband 1.4rc3. Quadrant is de eerste keer al boven de 2300 :*)
Ik heb de firmware even onder de loep genomen en ze hebben *iets* gedaan met het geheugen. Als je de Quadrant scores vergelijkt met mijn laatste custom ROM zijn alle waarden ongeveer gelijk op de scores voor het geheugen na, dat is namelijk verviervoudigd.

De kans is groot dat ze gewoon met de scores hebben geknoeid :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
sinned schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:23:
[...]

Waarom wil jij een andere firmware erop zetten? Ik heb ook een Pro 3 10" en heb met de originele firm van Qware het probleem dat hij spontaan reboot. Ik kan je vraag niet beantwoorden maar kijk geinteresseerd mee naar het antwoord.
Omdat bij mij de originele rom heel erg traag is en ook spontaan reboot, ik heb de point of view rom nog niet echt getest, maar zal morgen wel even laten weten hoe hij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:17:
[...]

Ik heb de firmware even onder de loep genomen en ze hebben *iets* gedaan met het geheugen. Als je de Quadrant scores vergelijkt met mijn laatste custom ROM zijn alle waarden ongeveer gelijk op de scores voor het geheugen na, dat is namelijk verviervoudigd.

Ik heb zelf voorgaande versies niet allemaal getest maar vergeleken met de 20120303 rom viel me in ieder geval op dat de 3d framerates ook hoger lagen. Vooral die DNA streng haperde eerst en die gaat nu helemaal vloeiend (25+ frames).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 22:47

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:15:
Gisteren een nieuwe versie van de ployer site gehaald: 97F3-H1-H1-H01-2355.20120711.

CWM werkt nog niet maar het is android 4.0.4 met baseband 1.4rc3. Quadrant is de eerste keer al boven de 2300 :*)
Is deze voor de 7" ? Zo ja, ga ik hem ook proberen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:54:
[...]

hoi ik heb een q ware tb 1217 doet het goed
maar ik kan niet inloggen in msn wie kan mij daar bij helpen
b v d jopie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag, ik heb even een vraagje.
Mijn man speelt graag spelletjes maar vind de DS en de DSI XL te klein.
Nou is hij in September jarig en hebben we deze op het oog: Qware Tablet Pro 9.7inch 4.0
Is dat wat voor de beginner?
Alvast bedankt voor jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 22:47

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:33:
Goedemiddag, ik heb even een vraagje.
Mijn man speelt graag spelletjes maar vind de DS en de DSI XL te klein.
Nou is hij in September jarig en hebben we deze op het oog: Qware Tablet Pro 9.7inch 4.0
Is dat wat voor de beginner?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Mijn zoontje van 3 kan er inmiddels alles mee (7" uitvoering) en ik heb hem kind-proof gemaakt, dus ik zou zeggen ja. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie steeds de mededeling over de Android versie van Firefox/Mozilla meer het lukt mij niet 'm
op mijn tablet geinstalleerd te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p die nieuwste plpyer rom met android 4.0.4 werkt Facebook bij opstarten zegt de app continue verbinding verbroken terwijl internet wel gewoon werkt . Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:14
Staat je tijd goed ingesteld?

Bij mij werkte de App-store niet meer om die reden.. 'no connection, retry?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
In de Point of View rom voor de 10'' zit gps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Netwerklocatie, zal je bedoelen. GPS hardware zit in deze tablets niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
dannyvdb1997 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:20:
[...]

Omdat bij mij de originele rom heel erg traag is en ook spontaan reboot, ik heb de point of view rom nog niet echt getest, maar zal morgen wel even laten weten hoe hij bevalt.
Danny, heb je de rom getest? Is hij beter dan de originele van Qware? Heb je nog last van spontane reboots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik zoek naar een elcheapo tablet dat moet dienen als een Spotify jukebox. Draait Spotify op de Qware Tablet Zwart 7 Inch Pro3? En hoe is de geluidskwaliteit via de koptelefoon aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Petervanakelyen schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:38:
Netwerklocatie, zal je bedoelen. GPS hardware zit in deze tablets niet in.
Peter heeft gelijk, netwerklocatie is het!

[ Voor 15% gewijzigd door dannyvdb1997 op 23-07-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
sinned schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:24:
[...]

Danny, heb je de rom getest? Is hij beter dan de originele van Qware? Heb je nog last van spontane reboots?
Beter dan de qware rom vind ik tot nu toe, geen spontane reboots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
dannyvdb1997 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:54:
[...]

Ik heb hem erop gezet, tot nu toe goed, alleen werkt de camera (nog) niet, en automatisch scherm draaien.
Bij jou wel Danny? Verder (iemand) nog tips/tricks?

Bedankt voor het testen

[ Voor 6% gewijzigd door sinned op 23-07-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
sinned schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:56:
[...]

Ik heb hem erop gezet, tot nu toe goed, alleen werkt de camera (nog) niet, en automatisch scherm draaien.
Bij jou wel Danny? Verder (iemand) nog tips/tricks?

Bedankt voor het testen
Inderdaad geen camera en automatisch draaien, morgen ga ik ployer nog even proberen!

Staat ook nog andere van pov die ga ik nu proberen
http://downloads.pointofv...TAB-PROTAB2XXL%20Upgrade/

- Camera doet het
- Schermrotatie doet het ook

Kan nu ook nederlandse apps downloaden zoals nu.nl
Deze is veel beter dan die andere rom van Point of View

[ Voor 28% gewijzigd door dannyvdb1997 op 24-07-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinned
dannyvdb1997 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:45:
[...]

Inderdaad geen camera en automatisch draaien, morgen ga ik ployer nog even proberen!

- Camera doet het

Werkt inderdaad goed tot nu toe. Thanks voor het testen/posten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dannyvdb1997 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:45:
[...]

- Camera doet het

Alleen voor de 10" neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
schumi2004 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:17:
[...]

Alleen voor de 10" neem ik aan?
Die ik getest heb wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All,

Ik heb gezocht maar het niet kunnen vinden.. ik zit met een vraag.

Gister bij Intertoys 2 10" qware pro3 tablets gekocht. Thuis aangekomen blijkt dat de ene een QW TB-1010 is en de andere een QW TB-1210 :o . Nergens kan ik vinden wat de verschillen zijn.
Het uiterlijk verschilt. bij de ene zit er een aluminium rand om en een alu-knopje naast het scherm rechts, de andere zijn de knopjes en de rand zwart. Is dat het enige verschil?
Beide Android 4.0, staat op de doos..

Groet Klick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:17:
[...]

Hier nog de changelog van die rom:

1; Android4.0.4 CTS testen alle pass, met behulp van de grote iconen, grote letters;

2; NAND Flash aan een power-down bescherming toe te voegen;

3; optimaliseren van de snelheid van de schakelaar machine, is van plan het optimaliseren van de boot tijd (25 seconden), de shutdown tijd optimalisatie (3 seconden);

4; stijging van de multi-camera modus en ondersteuning USB-camera;

5; verhogen Audio hoofdtelefoon detectie;

6; GPU driver-updates is te r2p4 release 2 versies;

7; optimaliseren mtp Ondersteuning voor de functie;

8 de; rts8723as Driver updaten rtl8188 het stuurprogramma,

9, te verhogen SoftAP ondersteunen N stand;

10; gewijzigd WEP gedeelde problemen met de verbinding;

11; fix wifi directe, betere ondersteuning voor verborgen SSID van de verbinding;

12; te herstellen epsn spelen de video, repareren Netflix om het beeld te slaan;

13; ondersteuning deinterlace;

14; ondersteuning voor Blu-ray speler;

15, het slot scherm om de meest recente lijst van toepassingen toe te voegen;

16; Reparatie zal de APK verhuizing naar de SD-kaart, zet machines na een aantal APK verloren.

17; add G-sensor calibratie

Google vertaling en ik heb de opstart tijd van 25 jaar gewijzigd in 25 seconden want dat lijkt mij iets waarschijnlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Is er ook een 7" variant beschikbaar toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
schumi2004 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:32:
[...]

Is er ook een 7" variant beschikbaar toevallig?
Ja, moet hier ergens tussen staan: http://downloads.pointofview-online.com/Drivers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik op de "Android Music Player" van JRT studio de songs in beeld welke ik op de externe sd kaart heb staan? ik heb al van alles geprobeerd maar het gaat me niet lukken, ook al div. andere players geinstalleerd zonder resultaat, vidoe is geen probleem. Wie kan me opweg helpen voor ik maandag met vakantie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

MortPlayer is folder-based en weet alle opslagmedia te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CaptJackSparrow het was even zoeken hoe het werkt maar ik ben eruit,thanks.kan ik de komende vakantie lekker muziek luisteren via de tablet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, een vraagje, heb in totaal 3 pro 7s hier in huis :-) en draai momenteel op de rom van Peter (0805) en ben echt super tevreden.
Echter lukt het me niet om een huawei dongle e160 aan de praat te krijgen op deze rom. Ik heb deze dongle geflashed en unlocked. Hij werkt nu moeiteloos op mijn laptops ( vista en xp) gelijk internet plug & play, maar als ik hem op de tablet steek geeft hij een inlogscherm met tekst: CDMA NETWORK Simkaart is vergrendeld. Ik heb verscheidene keren de pincode ingevuld van de sim.... geen reactie. Heb ook unlock en flashcodes ingevuld uit de universal unlocker die ik gebruikte... niks. Volgens de info ondersteunt de Pro3 deze dongle. Maar.... Hierna slaat het scherm vast en kan ik alleen maar uitzetten en rebooten. Het is vast wat simpels maar ik kom er niet uit. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adresboek: ik mis tot nutoe op mijn 9.7 qware tablet een adresboek. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:47
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:37:
Adresboek: ik mis tot nutoe op mijn 9.7 qware tablet een adresboek. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
Ik heb geen 9.7" tablet, en al een tijdje geleden dat ik een ROM had waar het default niet op stond, maar wellicht is het antwoord (uit http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37829247):
"Any Cut installeren uit de Market, sorry uit de Play, en dan een nieuwe Any Cut maken (any cut staat onder de widgets) naar de activity 'Personen'. Als in, er is gewoon al een app voor op ICS, een mooie app zelfs, alleen geen shortcut naar die app...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik snap er niets van. Heb een 32 gb micro sd er in zitten. Ik sluit netjes mijn tablet aan (de 9,7") en krijg 2 extra schijfjes in windows 7. Één voor de interne schijf en één voor de externe (ofwel de sd-kaart met 29,6 gb beschikbaar.

Nu probeer ik er een 7.6 gb hd-film of te zetten krijg ik keer op keer de melding dat het het te groot is:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/351v21u.jpg

(gebruik de standaard firmware, sd-kaart reeds geformatteerd)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
sd-kaart is ntfs geformateerd?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Nee, volgens mij gewoon fat32 met een standaard clustergrootte. Het gekke is. Ik zet er net een seizoen van Family Guy op met 7 GB aan losse afleveringen. Dat heeft hij dan weer wel gedaan :S Heeft iemand een idee? Ik ben radeloos en gefrustreerd.

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fat32 is gelimiteerd aan max 4gb groote bestanden, format hem naar ntfs om er grotere bestanden op te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Moet ik dan de grootste clustergrootte van 8 gb kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 16:18
Smarron schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:26:
[...]
Mijn zoontje van 3 kan er inmiddels alles mee (7" uitvoering) en ik heb hem kind-proof gemaakt, dus ik zou zeggen ja. :)
Oh leuk om te lezen hoe heb jij hem aangepast ? Ik heb hem voor me zoontjes van 2 en 6 gehaald. Moet zeggen dat hij erg prettig werkt uit de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowter1976
  • Laatst online: 25-09 10:49
Ik heb cm9_nightly_20120721 met de momo9_compatibility_1.2.0 geflashed in recovery, na reboot ging de backlight aan maar bleef scherm zwart. Na 10 minuten hard uitgezet (powerknop lang ingehouden). En je raadt het al: hij doet echt helemaal niets meer. Ook flashen via livesuite werkt niet meer.

iemand een idee?

Ik heb (of had?) een Pro3 tb-1007

[ Voor 5% gewijzigd door wowter1976 op 29-07-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
ik heb hetzelfde gehad, je moet met de juiste toetsencombinatie toch in de download mode zien te komen

deze SOC's zijn niet stuk te krijgen, na inschakelen volume omhoog, en dan 20x op de powerknop drukken was het dacht ik.. en dan die ployer img erop gooien (ployer bird image)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowter1976
mvkdev schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:24:
ik heb hetzelfde gehad, je moet met de juiste toetsencombinatie toch in de download mode zien te komen

deze SOC's zijn niet stuk te krijgen, na inschakelen volume omhoog, en dan 20x op de powerknop drukken was het dacht ik.. en dan die ployer img erop gooien (ployer bird image)
Ik heb livesuite al vele malen gebruikt, en dat ging altijd probleemloos: vol+ en dan USB erin, aanzetten --> windows herkent apparaat --> finish.

Nu blijft het akelig zwart en stil...... en ik heb het al 100x geprobeerd

edit: met apart stroom toevoer + usb lukt het wel, ik had de tablet al een uur opgeladen, maar toch moest ik de stroomkabel erin steken........... net of ie niet kan opladen als ie echt verziekt is.

Andere vraag: iemand positieve ervaringen met cm9? ik ben nu weer terug bij peter0805......

[ Voor 19% gewijzigd door wowter1976 op 29-07-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Je kan niet in die download mode komen als er niet genoeg % batterijs is (minimaal 50% fzo)

dat was het dan! success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 13:45
Iemand ervaring met crashende games ? ik heb mijn pro3 geflashed naar de versie van peter 0805 maar Need For Speed Hot Pursuit krijg ik niet aan de praat. (zo ook voor andere 3d spelletjes) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fiddle schreef op zondag 29 juli 2012 @ 10:46:
Moet ik dan de grootste clustergrootte van 8 gb kiezen?
Nee, dan gaan volgens mij zelfs 1kb grote txt files 8gb ruimte in beslag nemen
Hiermee kun je hem naar NTFS formatteren http://download.chip.eu/e...e-Format-Tool_176935.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste rom van Peter op mijn qware pro 3, maar bluetooth krijg ik niet aan de praat. Als ik bluetooth aan wil zetten in instellingen gaat het niet aan.
Iemand hetzelfde probleem gehad en wellicht een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasV
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-08 16:52
Van het weekend de ROM van Peter er op gezet.
Wou toch even melden dat de potentie van de 7" nu veel beter naar voren komt.
Naar mijn gevoel reageert hij stukken sneller, en is ook de batterij duur flink verbeterd vergeleken de stock ICS.

Peter bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowter1976
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 23:11:
Ik heb de laatste rom van Peter op mijn qware pro 3, maar bluetooth krijg ik niet aan de praat. Als ik bluetooth aan wil zetten in instellingen gaat het niet aan.
Iemand hetzelfde probleem gehad en wellicht een oplossing?
Het moet niet gekker worden! Dadelijk ga je me nog vertellen dat je er ook niet meer mee kunt bellen!!?? En dat de NFC functie het ook al niet doet.....

Maar serieus: mocht je het over je bluetooth dongle hebben: niet alle bluetooth dongles werken blijkbaar. Ik heb de mijne ook niet aan de praat gekregen. In de stock ics rom zitten helemaal geen drivers, maar volgens mij heeft peter wel wat geprobeert toe te voegen. Sommigen hebben inderdaad een werkende bluetooth dongle

[ Voor 15% gewijzigd door wowter1976 op 01-08-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al een originele qw tb 9710 firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:40
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:44:
is er al een originele qw tb 9710 firmware?
Nee.
Btw, bedankt :-) rom draait als een tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
SebasV schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:27:
Van het weekend de ROM van Peter er op gezet.
Wou toch even melden dat de potentie van de 7" nu veel beter naar voren komt.
Naar mijn gevoel reageert hij stukken sneller, en is ook de batterij duur flink verbeterd vergeleken de stock ICS.

Peter bedankt.
Waar vind ik Peter's ROM eigenlijk, zie hem vaker genoemd worden maar gevonden heb ik hem nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben geen heel actief lid van tweakers, maar ik volg wel op de achtergrond een aantal fora. Heb nu zelf een probleem.

Ik heb een paar maanden geleden een qware 9.7" gekocht. Leuk speledingetje. Drie weken geleden hield hij er mee op. Kon niet opstarten, het scherm bleef zwart. Ben terug geweest bij Intertoys en heel netjes kreeg ik gelijk een nieuw apparaat. Ondertussen is dit nieuwe exemplaar meer het bezit geworden van mijn dochter en zij was er blij mee. Tot vanmiddag, want opeens wil ook dit ding niet meer werken. Blijft iedere keer opstarten om daarna weer zichzelf te resetten. Ik moet erbij zeggen dat de accu op dat moment bijna leeg was. We hebben de resetknop ingedrukt en toen leek het goed te gaan. Wel was de hele inhoud verdwenen, dat was dus al balen. Toen we probeerde een aantal instellingen opnieuw in te voeren kwam hij wederom in start-loop en sindsdien is het hopeloos. ook resetten helpt niet meer.

Komt dit iemand bekend voor, waar komt het door, is er iets aan te doen, of moet ik weer een ander exemplaar gaan vragen of mijn geld terug?

Ik heb op dit forum zitten zoeken naar iets vergelijkbaars, maar tussen die zee aan berichten kon ik het niet vinden.

Namens mijn dochter alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb zoiets ook een keer gehad bij een klant met dezelfde tablet.

Of iemand hier moet er wat over weten of je zal zelf aan de slag moeten gaan want vanuit Qware/Intertoys zeggen ze toch "omwisselen"

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry als ik eventueel in de herhaaling van. maar er zijn wel heel veel forum berichten om na te gaan.
hoe dan ook. ik heb een 7" pro3. ik wil cwm en een custom rom op mn tablet. ik heb alle stappen gevolgde uit deel 1 van het forum en zelfs nog een keer overnieuw gedaan. maar gaat elke keer mis. altijd als alles goed blijkt te zijn, en ik start cmd.exe. en ik type: adb push recovery.cpio /data/
dan geeft ie aan: no such file or directory !?!!
dus ik dacht slim te zijn en via root manager het gewoon handmatig te pushen. maar dan de volgende stappen (logisch) geven zelfde probleem aan.

pdanet als usb driver. laatste versie van sdk. wat kan er nog mis gaan zou je denken.
is er wellicht een andere manier om dit handmatig of juist handiger te doen. ik heb al ervaring met een samsung galaxy s plus ( daar was recovery een zip bestand.... heel makkelijk) dus ik kan wel iets moeilijkere dingen

groetjes rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Het meest eenvoudige is gewoon even mijn laatste custom ROM flashen (daar zit CWM al in) en dan CyanogenMod te installeren zoals je gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dank je voor snelle reactie.
nog een snel vraagje. is er ook een mogelijkheid om in recovery met een combinatie van knoppen, in plaats van de adb methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ja, maar die combinatie werkt niet bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 24-09 08:01
Pff, net eredivisie live internetabonnement afgesloten (gratis voor 2 maanden) voor mobiele apparaten. Werkt prima op zich, maar helaas is het een bestandsformaat waarop de Pro 7 zich qua geluid weer op verslikt. Het geluid hakkelt de hele tijd... HEEL erg jammer, want via HDMI kan je de Pro 7 super goed aansluiten op de TV en op die manier voetbal kijken. Maar dat gaat 'm dus niet worden!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Een andere ROM of media player al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Petervanakelyen schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 21:21:
Peter, waar vind ik jouw ROM, is dat die uit de OP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Dat is inderdaad degene uit de topic start. Ondertussen is hij wel al behoorlijk verouderd, ik zou zelf voor CM9 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Petervanakelyen schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:07:
Dat is inderdaad degene uit de topic start. Ondertussen is hij wel al behoorlijk verouderd, ik zou zelf voor CM9 gaan.
Thanks ;)

Ziet er overigens wel lache uit XBMC op mijn Qware Pro3 7", alleen 720p films heb ie nog wat moeite mee maar ligt denk voornamelijk aan wifi verbinding.

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/admjkdEz.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 10-08-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Petervanakelyen schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 21:21:
Hee Peter, ja ik heb drie verschillende players gebruikt, maar draait wel nog de stock ROM. De problemen met geluid zijn identiek in alle drie de spelers.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:22
schumi2004 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:40:
[...]
...720p films heb ie nog wat moeite mee maar ligt denk voornamelijk aan wifi verbinding.
Ik denk eerder aan het gebrek aan hardware decoding. Nog even geduld dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerder, omdat de mini-usb en de stroomvoorzieningstekker veel te krap waren, iets van het rubberomhulsel van de stroomstekker afgesneden. Nu lijkt, na zonder problemen opgeladen te hebben, er geen oplaad meer plaats te vinden. What to do??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:36

seninha

god's right foot

Petervanakelyen schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:08:
Het meest eenvoudige is gewoon even mijn laatste custom ROM flashen (daar zit CWM al in) en dan CyanogenMod te installeren zoals je gewend bent.
Even een vraag van iemand die voor het eerst met Android te maken heeft.

Wat is nou het verschil tussen een ROM en CyanogenMod?
Ik dacht dat een ROM flashen betekende dat je daarmee de hele besturing kon vervangen?

Tenminste, dat was wat ik vroeger deed met mijn O2 XDA (old school :P )

Wil namelijk mijn 7"Qware Pro 3 ook even wat sneller en soepeler maken maar dacht dat ik met een ROM flash klaar zou zijn.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
seninha schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:05:
[...]

Even een vraag van iemand die voor het eerst met Android te maken heeft.

Wat is nou het verschil tussen een ROM en CyanogenMod?
Ik dacht dat een ROM flashen betekende dat je daarmee de hele besturing kon vervangen?

Tenminste, dat was wat ik vroeger deed met mijn O2 XDA (old school :P )

Wil namelijk mijn 7"Qware Pro 3 ook even wat sneller en soepeler maken maar dacht dat ik met een ROM flash klaar zou zijn.
Er zit geen verschil tussen een ROM en CyanogenMod (CM), want b.v. CM9 IS een ROM, ook wel een zogenaamde custom rom genoemd. Deze rom zorgt ervoor dat bepaalde functies sneller werken en dat er meer dingen aan te passen en in te stellen zijn dan de rom die de fabrikant er op heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattaplan2012
  • Laatst online: 22-09-2023
Luuk1983 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:36:
Pff, net eredivisie live internetabonnement afgesloten (gratis voor 2 maanden) voor mobiele apparaten. Werkt prima op zich, maar helaas is het een bestandsformaat waarop de Pro 7 zich qua geluid weer op verslikt. Het geluid hakkelt de hele tijd... HEEL erg jammer, want via HDMI kan je de Pro 7 super goed aansluiten op de TV en op die manier voetbal kijken. Maar dat gaat 'm dus niet worden!
en als je het geluid de hardware decoding of software set?

ik had voor een tijdje terug nml hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinct
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-03-2018
dannyvdb1997 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:54:
[...]

Hebben mensen die spontane reboots hebben op hun tablet van Qware dit gemeld aan QWare?
Ik ben druk bezig met de vraag of ze nogmaals naar hun firmware kunnen kijken, omdat blijkt dat hier waarschijnlijk het probleem is zit. (De firmware van PointOfView werkt immers veel stabieler)

Maar als ik de enige ben die bij QWare bezig is met de vraag voor een 'nieuwe' firmware ga ik dat niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarf59
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-09 12:51
Mijn pro3 7" werkt op dit moment goed met de rom van Peter 805. Nu zou ik ook graag CM9 eens willen uit proberen. Daarbij heb ik de volgende vragen:
- hoe installeer ik CM9 en waar kan ik deze vinden?
- mocht deze niet bevallen, kan ik dan de rom van Peter weer zonder problemen opnieuw installeren?

Daarnaast zit ik nog met wellicht een (hardware) probleem:
- het geluid van de qware valt niet (altijd) weg als ik een koptelefoon gebruik (diverse reeds getest).

Zou dit een hardware defect kunnen zijn en een reden om terug te gaan naar intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
rattaplan2012 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:13:
[...]

en als je het geluid de hardware decoding of software set?

ik had voor een tijdje terug nml hetzelfde probleem
Ik heb het geluid op software gezet in MX Player, maar het lijkt geen verschil te maken helaas. Ik bedenk me nu wel dat ik de tab niet opnieuw opgestart heb, misschien dat dat nog verschil kan maken. Vanavond maar eens proberen!

• rob6115
  • Laatst online: 07-03 22:47
Is er nu een nieuwe variant van de qware pro 3 uit? Want op de site van Intertoys staat de pro3 de volgende specs: Allwinner A10 CPU @ 1GHz (ook al wordt overal 1.2GHz vermeld)
512MB RAM. Mijn pro3(eergisteren gekocht) heeft Cortex A8 cpu 1.2 GHz en 1gb DDRIII geheugen(RAM) met een MALI400 GPU, de rest is allemaal het zelfde. Typenummer: QW TB-1217.
Mijn vraag: Kan ik hier de custom ROM van de TB-1007 opzetten?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey.
ik heb de qware pro 3 7"
ik heb een custom rom erop geinstalleerd en vervolgens de "hidemybar" add-on geinstalleerd. gewoon om eens uit te proberen. in de beschrijving stond dat dan bij sommige applicaties de status balk zou verdwijnen. ik dacht dat het net so was als bij mn telefoone en dan de bar verdwijnt wanneer een applicatie start. maar nu is ie helemaal weg! en dat wil ik ook niet!
dom genoeg heb ik geen backup gemaakt en raar genoeg lukt me het niet op de rom opnieuw te flashen. dus mijn vraag is: bestaat er ook een .zip die de "hidemybar' add-on deïnstalleerd?

Btw. zijn er nog meer costum roms beschikbaar? ik wil best helpen met het ontwikkelen van nieuwe roms en software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Je moet gewoon 'Smart mode' kiezen in de instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:22:
Je moet gewoon 'Smart mode' kiezen in de instellingen :)
loooool! geweldig! bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik volg dit topic sinds 2 maanden.. nu heb ik me toch geregistreerd :-)
ik had een vraagje over custom rom 0805 van peter..

hoe kan ik in cwm 5.5.0.4 terecht komen?
alvast bedankt :-) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2012 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Als je de applicatie 'Terminal Emulator' installeert vanuit de Play Store en daarin het commando 'reboot-recovery' intikt, kom je in ClockworkMod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt! dank je :-) , nu nog wachten op android 4.1 voor de qware pro3 7inch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste techneuten,

ik ben sinds kort in het bezit van de 10" qware tablet tb-1210bl. (volgens mij ook een Pro—3 oid.) het is er iig een met cap. touchscreen.

op zich ben ik er best tevreden mee. er zit android 4 op. maar is er ook een rom update (van virtual productions....?) voor deze tablet?

mijn belangrijkste issues zijn:
1. ik krijg Permissions Denied van Stephen Ericson niet goed werkend. ik wil sowieso aan de programma permissies kunnen sleutelen. Nu begreep ik dat een Cyanogenmod versie van Android het aanpassen van de permissies zelfs ingebouwd heeft? Misschien is er een CM rom voor de tb - 1210 ?
2. al mijn vele verschillende, en ook recente usb bluetooth dongles worden niet herkend. ik hoop op een rom versie die bluetooth in de kernel (? ben geen android expert) heeft ingebouwd. (de qware stock rom heeft dat niet, naar ik aanneem omdat de tablet geen bt chip ingebouwd mee heeft)

Graag reactie. (eerder in deze thread was meen ik ook al een soortgelijke vraag over deze tablet?, maar was niet helemaal zeker en wil mijn tablet ook niet bricken door een verkeerde rom te flashen. nogmaals, ben nogal een beginner, dus misschien stel ik open deur vragen.)

bvd gr tabletnewbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoekfunctie gebruikt en meeste posts gelezen, maar niet gevonden:
Buurman heeft een 10" pro3 qwtb-1010, met ICS. Maar da's niet vooruit te branden! Gingerbread was echt sneller, vind ik ook van mijn 7" pro3, maar daar gaat het niet om.

Wie weet waar ik een gingerbread dus android 2.3 kan vinden,voor de qware tb1010? dus de pro3 10" ?
Op de qware site zelf vind ik een 2.2.
Op de ployer site op zoek gegaan naar de momo15, maar ook geen GB gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 11:14
Ik probeer de tablet van mijn vrouw (qware pro 3 9.7 slim, QW TB-9718) te upgraden van een voorgaande CM9 rom (eentje uit juni dacht ik) naar de laatste versie (0721). Ik krijg de rom geinstalleerd, en hij start ook netjes op maar het touchscreen doet het niet. De vorige keer moest ik de touchscreen fix installeren om het touchscreen werkend te krijgen. Echter, nu werkt deze fix niet.

Pogingen:
- Legen cache + dalvik cache + installeren CM9 0721 (start op, geen werkend touchscreen)
- Legen cache + dalvik cache + installeren CM9 0721 + compaibility zip 907c (start op, geen werkend touchscreen)
- Legen cache + dalvik cache + installeren CM9 0721 + compaibility zip 907c + touchscreen fix (start op, geen werkend touchscreen)

Iemand nog een suggestie? Btw, ik wil liever niet een factory reset doen, aangezien ik geen back-up heb gemaakt (ja dom ja... ;)). Anyway, ik ga van een eerdere CM9 naar een nieuwere versie en normaal gesproken heb je geen factory reset nodig bij een update.
Thanks!

Edit: En alweer opgelost. Er blijken twee(!) qware 9.7 touchscreen fix bestanden te zijn... Alhoewel ik het forum goed bijhoud, dit feit heb ik toch gemist. Ik had die uit de OP genomen (de 0610 versie), maar na het forum nog eens grondig door te spitten stuitte ik op de versie van mvkdev (http://restracks.com/qware_9,7_slim_touchscreen_fix.zip). Na het flashen van deze fix doet het touchscreen het weer zoals vanouds... ;) Wellicht de OP updaten?

[ Voor 18% gewijzigd door KoffieAnanas op 19-08-2012 23:00 . Reden: Probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTD8
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-01-2022
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:36:
Zoekfunctie gebruikt en meeste posts gelezen, maar niet gevonden:
Buurman heeft een 10" pro3 qwtb-1010, met ICS. Maar da's niet vooruit te branden! Gingerbread was echt sneller, vind ik ook van mijn 7" pro3, maar daar gaat het niet om.

Wie weet waar ik een gingerbread dus android 2.3 kan vinden,voor de qware tb1010? dus de pro3 10" ?
Op de qware site zelf vind ik een 2.2.
Op de ployer site op zoek gegaan naar de momo15, maar ook geen GB gevonden.
Ik ben ook nog steeds opzoek naar een custom rom voor de 10" versie TB-1010.
Zou iemand ons kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 11:40

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Deze vakantie met 2 x een Pro3 op de hoofdsteunen met power via 12 Volt -> 2 x USB. Ging niet helemaal soepel. Na ~ een uur vielen ze alletwee tegelijk uit, waarna er eentje niet meer op wilde starten. Niet aan de normale voeding en niet aan USB. Ook een harde reset werkte niet meer.

Intertoys deed verder gelukkig niet moeilijk met omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob6115
  • Laatst online: 07-03 22:47
Weet iemand een custom ROM voor de QW TB-1217?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Question heeft iemand op zijn qwarepro3 7 inch droimmote ook aan de praat gekregen.
heb de laatst cm9 erop geinstalleerd en het lijkt erop dat er nog een input driver geinstalleerd moet worden ..uuinput.ko heeft iemand dit al eens werkend gekregen op de qware ??

Doel is om systeem aan te koppelen via hdmi aan de tv en dan remote te besturen, spelletjes, surfen etc.

Google Play: DroidMote Server

http://forum.xda-develope...ht=uinput+ko#post30291908

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 16:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 15:33

bandidoloco

Buy a Mac or install Linux

rob6115 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:14:
Weet iemand een custom ROM voor de QW TB-1217?
Doe aub toch op z'n minst de moeite om de OP te lezen.

Buy a Mac or install Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Even een vraagje voor de ervaren tablet gebruikers, niet zozeer specifiek over deze tablet (alhoewel ik de 7" wel gekocht heb voor mijn dochter). Is het mogelijk om op een tablet 2 versie's van whatsapp te zetten? Dus eentje voor haarzelf (mobiel nummer) en eentje voor mijzelf (vast huisnmummer)?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:22
Ik kan het zo snel niet vinden, maar stel dat ik de hier steeds aangehaalde CM9 mod op de kruidvat m667 wil installeren. Welke mod moet ik dan na het flashen van de rom installeren?

---edit---
met momo9 werkt het nu geloof ik goed, behalve de camera.

Weet iemand trouwens hoe ik in CM9 m'n homescreen can resizen, de icoontjes vallen nu aan alle kanten buiten het scherm...

[ Voor 35% gewijzigd door NESFreak op 21-08-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is me toch gelukt om permissions denied aan de gang te krijgen.

toch ben ik omwille van de bluetooth functionaliteit benieuwd of er een betere rom is voor de tb-1210bl.

wellicht deze?:
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1760931

en zoja komt de tb-1210 overeen met de protab2xxl of de protab2xxlv2 ?, (dit ivm de te installeren compatibility update)

krijg bijna spijt dat ik niet de 9.7 heb gekocht, ivm de andere mogelijke roms... :-(
dus weet iemand er wat van.....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-05-2020
NE5Freak schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:32:
...Weet iemand trouwens hoe ik in CM9 m'n homescreen can resizen, de icoontjes vallen nu aan alle kanten buiten het scherm...
Je kan een andere launcher gebruiken om dat probleem op te lossen. Apex Launcher is een van de goeie...

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste