Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-04 18:28
Rode76 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:50:
[...]

Heeft er al iemand JB op de Pro4 9,7" / momo11 Speed geïnstalleerd? Voor de momo11 Speed schijnt deze al wel beschikbaar te zijn.
Heeft er al iemand een sillicone sleeve ergens gevonden?
zoek ook nog steeds een silicon sleeve....heb stad en land afgezocht maar kan er nog geen vinden......

Als er iemand geslaagd is hoor ik het graag.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485184

Ik heb een 7inch , die wil ik een hardreset geven, ik kom wel in het menu , door de menuknop en power button vast te houden, na enige tijd verschijnt dan het android logo, ik druk dan een keer op de home knop, dan krijg ik het keuze menu

reboot system now
apply update from external storage
wipe data/factory reset
wipe cache partition
apply update from cache

volgens mij zou ik dan met de volume knoppen een keuze moeten kunnen maken ?

ik wil de wipe data/factory reset

wie kan mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 469974

Anoniem: 485184 schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:03:
Ik heb een 7inch , die wil ik een hardreset geven, ik kom wel in het menu , door de menuknop en power button vast te houden, na enige tijd verschijnt dan het android logo, ik druk dan een keer op de home knop, dan krijg ik het keuze menu

reboot system now
apply update from external storage
wipe data/factory reset
wipe cache partition
apply update from cache

volgens mij zou ik dan met de volume knoppen een keuze moeten kunnen maken ?

ik wil de wipe data/factory reset

wie kan mij helpen ?
met de aan/uit knop kan je selecteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met peters 2903 rom werkt mijn e-mail app niet meer, ik kan niet meer inloggen, is dit bij meerdere gebruikers van de pro3 7 inch?

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 11:31
Anoniem: 469974 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:10:
met peters 2903 rom werkt mijn e-mail app niet meer, ik kan niet meer inloggen, is dit bij meerdere gebruikers van de pro3 7 inch?
Ik gebruik deze rom ook, en de gmail app werkt bij mij prima. Of bedoel je de algemene email app? Die gebruik ik niet...

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

electropruts schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:29:
[...]

Ik gebruik deze rom ook, en de gmail app werkt bij mij prima. Of bedoel je de algemene email app? Die gebruik ik niet...
ik bedoel de algemene email app.. met die enveloppe met een @ erin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Beste mensen... help.

Ik heb al een tijdje een 9.7" en heb besloten er Cyanogenmod 9 op te zetten maar ik kom er niet uit.

Je word van hot naar her gestuurd en na alle posts met het keyword "cyanogenmod" door te gaan heb je een dozijn zips en staan er een stuk of 10 tabs open met topics van 3 verschillende forums.

Uit alle verschillende instructies maak ik uiteindelijk op dat ik nodig heb:
- 9,7-IPS-CWM.zip
cm9_nightly_20120913.zip
qware_9,7_slim_touchscreen_fix_0610.zip

Na alle instructies die verspreid door dit topic staan te volgen kom ik uiteindelijk bij TukkerXL uit voor de beste uitleg maar deze verwijst voor het installeren van ClockWorkMod naar een post van Kaasaanfiets deze verwijst weer naar een ADB.exe om ClockWorkMod te installeren maar ik ben helemaal nog geen adb.exe tegengekomen!

Wie oh wie kan mij uitleggen wat ik moet doen?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05 11:20
Ik heb zelf een pro3 9.7" en het volgens onderstaande methode voor elkaar gekregen. Inmiddels zit ik op CM10, geen CM9.

Het handigste is, als je een MicroSD kaartje hebt, om een ROM waarin CWM is ingebakken te installeren met behulp van LiveSuit. Ik heb zelf de ROM pwn3d-1.0.1_1-cwm.img geflasht met behulp van LiveSuit.
https://hotfile.com/dl/15...wn3d-1.0.1_1-cwm.zip.html

Daarna:
1) Transfer required zips to MicroSD
2) Boot into CWM keeping pressed VOL- (MENU) and POWER for 3 secs, than release POWER and after another sec release VOL-
3) Select "wipe data/factory reset"
4) wipe cache
5) wipe Dalvik
6) Select "install zip from sdcard" -> "choose zip from sdcard"

Installeer achtereenvolgens:
cm10_a10_20121130.zip (http://www.slatedroid.com...om-cyanogenmod-10-tweaks/)
gapps-jb-20120726-signed.zip
907c_compatibility_1.2.1.zip
qware_9,7_slim_touchscreen_fix.zip

[ Voor 8% gewijzigd door KoffieAnanas op 01-12-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:03
Rode76 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:50:
Heeft er al iemand JB op de Pro4 9,7" / momo11 Speed geïnstalleerd? Voor de momo11 Speed schijnt deze al wel beschikbaar te zijn.
Nog niet kunnen testen helaas. Misschien iets voor de kerstvakantie. Let er wel op dat er meerdere momo11 speed's zijn (de "ultimate" en de "second edition"). Het lijkt erop dat de Pro4 een clone is van de laatste (Ployer firmware van 29/11). Wie durft het eerst..... ;)

EDIT: is er een manier om wanneer op de PC aangesloten zowel de interne als externe SD card te benaderen? Bij m'n A10 tablet geen probleem, bij de Pro4 Slim zie ik alleen de interne SD.

[ Voor 12% gewijzigd door mtr33 op 06-12-2012 09:20 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123301

beste mensen,

ik zie hier een heleboel over de 7 inch en 9.7 inch vermeld, echter valt mijn tablet hier een beetje buiten.

Ik heb zelf een Qware Pro3 10 inch, en de tablet zelf werkt als een treintje, alleen zit hier android 4.0.3 op en krijg ik constant de melding "Google TTs is gestopt" zodra ik een e-book open.

Ik hoop dit probleem te verhelpen met een andere rom erop. Of is er een makkelijkere oplossing voor om dit te fixen? Ik kan via google namelijk hierover geen oplossingen vinden die werken.

Doordat ik een paar maand geleden al een tablet heb verprutst, heb ik eigenlijk een paar vragen.

1) weet iemand een goede custom rom voor de 10"?
2) wat voor toebehoren heb ik hierbij allemaal nodig? ik lees namelijk her en der over fixes and gapps en allerlei van dat soort zaken.

CWM recovery 5 staat er al op, ik ben dus eigenlijk op zoek naar een goede rom voordat ik iets download en de boel goed verknal :)

als ik op internet zoek vind ik eigenlijk een heleboel, maar word er zelf niet echt wijs uit, ik heb bijvoorbeeld iets dat uberoid 12 heet gevonden, en ook http://www.slatedroid.com/topic/33373-rom-cm9-nightlies/ & http://www.slatedroid.com...om-cyanogenmod-10-tweaks/ om enkele voorbeelden te noemen.

en als laatste, en hier zal ik zelf nog even mee gaan stoeien, zowel de standaard recovery als de cwm reageren niet op de volumeknoppen, wel op de power, maar hij wil niet door het menu heen bladeren, doe ik iets verkeerd, of ligt dit aan de tablet? Hij staat standaard op rebooten en dit is ook het enige dat deze wil doen.

edit: na nog ff online te hebben gesnuffeld kwam ik een melding tegen dat de ployer momo15 identiek is aan de protab2 xxl, betekent dit, aangezien de 10" pro3 een momo15 kloon is, dat ik dezelfde roms kan gebruiken? of krijg ik dan problemen?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 123301 op 05-12-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Succes! De instructies van KoffieAnanas werkten perfect!

Edit:
Te vroeg gejuigd, ik krijg nu de melding "Damaged SD card"

[ Voor 38% gewijzigd door Shamalamadindon op 06-12-2012 00:31 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Vreemd. Het lijkt me stug dat de SD kaart beschadigd raakt door het flashen van de tablet. Kaartje te vaak in en uit tablet gehaald? Heb je de update geïnstalleerd van het SD kaartje? En daarna niet meer eruit gehaald? Doet het kaartje het nog wel in je pc? Heb je het kaartje netjes ontkoppeld op de pc en tablet op de momenten dat deze aan stonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ik had duidelijker moeten zijn, hij heeft het over het interne geheugen, niet de externe sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Welke versie heb je, de Pro3 9.7" of de Pro4 9.7". Ik heb zelf de Pro3.

Je kan proberen de laatste CM10 versie te installeren.
Te downloaden via: http://www.slatedroid.com...om-cyanogenmod-10-tweaks/

Updating
Using CWM
1. Flash latest build.
2. Flash compatibility zip.
3. Flash Google apps.
4. Clear the Dalvic cache.
5. Clear the cache partition.

En anders proberen een stock rom te flashen met behulp van LiveSuit. Voor de Pro3 zijn er twee stock rom versies. Als de ene niet werkt, de andere proberen dus. Te downloaden via: http://www.qware.nl/qware_tablets.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master30
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 00:15
Na het lezen van alle pagina's zoek ik nog enkele antwoorden.

Ik wil een goedkoop tablet, ik zag dat hier veel support was voor qware, dus zal ik waarschijnlijk zoiets willen aanschaffen.

Wat wil ik ermee,
internetten/ email
word/excell docs lezen en bewerken
xbmc fatsoenlijk? (geen schokken etc)
Hem als remote gebruiken voor diverse apparaten

Twijfel ook aan de grote, 7/8/9,7 of 10 inch
De 8" en 9,7 bij intertoys zagen er goed uit,

Als iemand me een zetje kan geven de goede richting op.

Het is een cresta ctp 980 geworden van blokker, met 15% kortings actie voor 169,15

[ Voor 8% gewijzigd door master30 op 15-12-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksnack
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-06 17:57
Het is al weer bijna een week sinds de laatste posting. Een tijdje geleden heeft Peter het gehad over een nieuwe custom rom voor de Pro3 7". Ik heb hier veel interesse voor.

@Peter: Heb je zo ongeveer een idee wanneer deze rom beschikbaar komt? Verder niets dan lof over de rom van 23/9, werkt uitstekend maar ik blijf altijd geïnteresseerd in nieuw aanbod!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-05-2020
quicksnack schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:16:
Het is al weer bijna een week sinds de laatste posting. Een tijdje geleden heeft Peter het gehad over een nieuwe custom rom voor de Pro3 7". Ik heb hier veel interesse voor.

@Peter: Heb je zo ongeveer een idee wanneer deze rom beschikbaar komt? Verder niets dan lof over de rom van 23/9, werkt uitstekend maar ik blijf altijd geïnteresseerd in nieuw aanbod!

Groeten
+1

:)

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarf59
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-05 14:20
+2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-06 16:45
+3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Dit krijgt een laaaaannngg staartje zo te zien :)

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134310

Vanwaar is pro3-custom-2903.zip allemaal te downloaden? vd 3 links op pagina 1 werkt er 1 niet meer en de andere twee willen eerst een download-manager op mijn PC installeren (of je moet weer een account creeren) en daar heb ik een hekel aan.
Zijn er nog alternatieve downloadplaatsen? (of doe ik iets fout)?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 134310 op 22-12-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zijn er al mensen die zich gewaagd hebben aan de Qware Tabby 7 inch?
Qua specs gelijk aan de 7 Inch Pro3, alleen slechts 512Mb ipv 1gGb RAM.

http://www.intertoys.nl/g...-7-inch-zwart-591348.html

Slechts 79,95€ momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksnack
Anoniem: 134310 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:02:
Vanwaar is pro3-custom-2903.zip allemaal te downloaden? vd 3 links op pagina 1 werkt er 1 niet meer en de andere twee willen eerst een download-manager op mijn PC installeren (of je moet weer een account creeren) en daar heb ik een hekel aan.
Zijn er nog alternatieve downloadplaatsen? (of doe ik iets fout)?
Volgens mij kun je de rom hier nog wel downloaden, de tweede optie werkt voor mij. Eventueel kan ik de rom op mijn public dropbox zetten als Peter er geen problemen mee heeft.

http://www.multiupload.nl/7RBZYK3GJJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt, maar multiupload:

Dit bestand bestaat niet, de toegang tot het volgende bestand is beperkt of het bestand is verwijderd wegens overtreding van het auteursrecht.

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493791

Hallo,

heb zelf de pro 3 9,7 inch en probeer steeds cyanogenmod 10 erop te zetten. Via telnet zet ik hem in de reboot voor cwm. Ik krijg wel het recoverry scherm maar ben niet in staat om van de ene optie naar de andere te gaan, ook niet via de volumeknoppen. Ik heb verder geen enkele keus dan reboot te selecteren waarna ik het normale opstart krijg. heeft iemand een idee wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
@rdb1975 Ik heb je een PM gestuurd over je andere vraag, ik lees nu dit probleem pas.

Je komt dus wel in het CWM menu, maar je kan dus niet van de ene naar de andere optie gaan. Dat is vreemd. Heb je de ook de 'Back' knop en de 'Power' knop geprobeerd? Maar je kan dus wel iets selecteren? Met de 'Power' knop? Ik kan me niet meer herinneren dat ik problemen had met de Vol- en Vol+ knoppen, maar het is voor mij al te lang geleden om me het exact te herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksnack
Anoniem: 134310 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:33:
Bedankt, maar multiupload:

Dit bestand bestaat niet, de toegang tot het volgende bestand is beperkt of het bestand is verwijderd wegens overtreding van het auteursrecht.

:-(
Ik heb een linkje geplaatst naar het bestand in mijn publieke dropbox. Misschien kun je er nu wat mee?

https://www.dropbox.com/s...ware/Pro3-Custom-2309.img

Ik ga er van uit dat Peter hier geen bezwaar tegen heeft.

Succes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quicksnack schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:37:
[...]

Ik heb een linkje geplaatst naar het bestand in mijn publieke dropbox. Misschien kun je er nu wat mee?

https://www.dropbox.com/s...ware/Pro3-Custom-2309.img

Ik ga er van uit dat Peter hier geen bezwaar tegen heeft.

Succes,
Hoi Quicksnack, enorm bedankt! Downloaden ging nu natuurlijk perfect. FF accu vh tabje weer opladen en meteen deze rom uitproberen.

Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg 'm niet geinstalleerd met livesuit 1.0.7.
Een oudere rom installeert wel (ik weet dus hoe het moet, denk ik :-) )
Ik krijg een popup het een uitroepteken in een driehoek, geen text, alleen een ok button.

Maar die popup komt vrijwel meteen, je ziet de update procedure niet lopen, zoals je normaal wel ziet.

Tablet start niet eens op.

Edit, rom is ook vrij klein 144MB, meeste anderen waren veel groter

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 134310 op 24-12-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksnack
Anoniem: 134310 schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:51:
Ik krijg 'm niet geinstalleerd met livesuit 1.0.7.
Een oudere rom installeert wel (ik weet dus hoe het moet, denk ik :-) )
Ik krijg een popup het een uitroepteken in een driehoek, geen text, alleen een ok button.

Maar die popup komt vrijwel meteen, je ziet de update procedure niet lopen, zoals je normaal wel ziet.

Tablet start niet eens op.

Edit, rom is ook vrij klein 144MB, meeste anderen waren veel groter
Hmmm, dat kan wel kloppen. Ik heb er eentje opgestuurd die afgebroken was. Ik heb nu één gevonden die ergens op een andere computer stond. Deze is een stuk groter en ben ik nu aan het uploaden.

Ik zal een linkje plaatsen als deze beschikbaar wordt (slow upload).

Mijn excuses, :-S

edit: inmiddels is de andere rom beschikbaar: https://www.dropbox.com/s...ware/Pro3-Custom-2309.img

[ Voor 8% gewijzigd door quicksnack op 25-12-2012 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:32
Voor de liefhebbers: hoogstwaarschijnlijk is mijn Franse Storex ezee'tab 10c origineel ook een Ployer Momo 15, net zoals de Qware 10". Wat hier staat: Storex ezee'tab 10c zal dan ook wel van toepassing zijn. Voor wie zin heeft om te experimenteren: er worden ook enkele custom roms vermeld.

[ Voor 5% gewijzigd door chaola op 25-12-2012 12:23 ]

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493791

ik wil graag mijn qware pro3 10" updaten naar cyanogenmod10, echter krijg ik het niet voor mekaar.
Ik heb cwm geinstalleerd en doe alles volgens de uitleg van koffieananas. Tot en met het installeren van de image gaat het goed, reboot ik dan heb ik cyanogenmod in kleur en werkt het snel. Helaas geen toucscreen, ga ik daarna in recovery en installeer ik of de compability of de google play store of de fix voor het touchscreen dan is daarna cyanogemod niet meer in kleur is het beeldscherm 3x te klein.

Heeft iemand dit ook gehad of zijn er mensen die en succesvolle update hebben gedaan naar cynaogmod 9 of 10 voor een 10"versie? De 9,7" en de 10" maken toch gebruik van dezelfde update files?

**
ondertussen opgelost met de point of view protab 2xxl compability, deze is gelijk aan de qware pro 3 10"

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 493791 op 27-12-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Quicksnack,

Ben al blij dat het niet aan mijn tab (of aan mij) ligt. :-)

met deze rom ging het een stuk beter.

Ik ga 'm nu uittesten,, thx.

Qua snelheid is deze rom de beste ooit. internet app en facebook zijn echt weer bruikbaar. Nu nog even uitzoeken waarom ie mijn externe sd kaartje niet ziet.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 134310 op 26-12-2012 16:25 . Reden: UPDATE ]

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 19:54

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Heeft hier iemand ervaringen met de Qware Pro3 8 inch? Is die te vergelijken met de overige modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303873

Kun je de cyanogen mod gebruiken om het wi-fi signaal te verbeteren?
Ik heb een qware 8 inch capacitive tablet.

Op de hoofdpagina van dit topic zie ik niks over die tablet, vandaar dat ik het even hier vraag voor degene die meer hierover weten. Het is niet zo dat ik het risico gelijk wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:48
Anoniem: 493791 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 10:34:
ik wil graag mijn qware pro3 10" updaten naar cyanogenmod10, echter krijg ik het niet voor mekaar.
Ik heb cwm geinstalleerd en doe alles volgens de uitleg van koffieananas. Tot en met het installeren van de image gaat het goed, reboot ik dan heb ik cyanogenmod in kleur en werkt het snel. Helaas geen toucscreen, ga ik daarna in recovery en installeer ik of de compability of de google play store of de fix voor het touchscreen dan is daarna cyanogemod niet meer in kleur is het beeldscherm 3x te klein.

Heeft iemand dit ook gehad of zijn er mensen die en succesvolle update hebben gedaan naar cynaogmod 9 of 10 voor een 10"versie? De 9,7" en de 10" maken toch gebruik van dezelfde update files?

**
ondertussen opgelost met de point of view protab 2xxl compability, deze is gelijk aan de qware pro 3 10"
Ondertussen ben ik in cwm gekomen, maar kan niet door het menu bladeren, hoe kan ik dit verhelpen?

[ Voor 35% gewijzigd door dannyvdb1997 op 29-12-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg met de 2309 rom mijn externe SD kaartje niet aan de praat. Met de andere roms geen probleem. Ik vind een andere post in deze thread met ongeveer hetzelfde probleem, maar geen oplossing.
Er staat geen ext2 of 3 partitie meer op, de hele kaart als fat32 of ntfs geformatteerd, maar wordt niet herkend.

Iemand dit ook gehad? En hopelijk opgelost?

Edit: foutje, er stonden toch 2 partities op, omdat ik met de vorige rom link2sd gebruikte. Kaartje weer normaal gepartitioneerd en hij doet het weer. Jammer alleen dat link2sd dus niet gaat werken, of link2sd werkt wel, maar dan wordt de 2e partitie niet herkend.

Leuk speelgoed, maar wel veel geklooi.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 134310 op 02-01-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303873

Smarron schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:56:
Oei, dat plaatje in de OP van de 7" met GB erop. :X

Ik heb hier nu trouwens de Pro3 7"en 10" liggen. Fotootje gewenst van beiden samen toevallig ?

[...]
Ja, tablet moet uit staan. Hier een wat betere beschrijving. Die had iemand ook geplaatst en heb ik maar opgeslagen in een tekstbestand:
  1. Tablet zoals in de tutorial helemaal uit.
  2. Livesuite, format, kies image en niet op finish drukken.
  3. Vervolgens met de VOL+ ingedrukt de usb kabel erin steken,
  4. en terwijl je de VOL+ nog hebt ingedrukt druk je de Power Button 6 keer snel achter elkaar in.
  5. (VOL+ dus ingedrukt houden vanaf dat je de usb kabel erin steekt tot nadat je 6x de power button hebt ingedrukt!)
  6. Nadat hij opnieuw is opgestart (na de QWare animatie) kan je de usb kabel eruit halen!
Ik kan in de map waar ik het programma heb geinstalleerd de .image nergens vinden.
Weet iemand waar?

Edit: Het probleem is opgelost, is het normaal dat tijdens het flashen van de rom het programma op de pc blijft haken op de 0%.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 303873 op 29-12-2012 20:32 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drs.titulaer
  • Laatst online: 25-08-2022
Voor de bezitters van de CherryM677 is er nu een officiële Jellybean.
http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37

De wondere wereld van de micro-electonica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

werkt deze ook op de qware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Ja, het werkt ook op Qware Pro 3 7" behalve camera functie.

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 22:52

Smarron

The bend

Iemand ook al geprobeerd?

De camerafunctie is niet boeiend voor mij(n) zoontje). De apk had ik er toch al uitgesloopt.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
dannyvdb1997 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 08:17:
[...]

Ondertussen ben ik in cwm gekomen, maar kan niet door het menu bladeren, hoe kan ik dit verhelpen?
Wat betreft het bladeren door het menu in cwm, hopelijk kan rdb1975 uitkomst bieden. Hem was het uiteindelijk wel gelukt namelijk.

Voor de pro3 10" heb je een andere compatibility zip nodig, namelijk die van de protab2xxl. De Pro3 9.7" is gelijk aan de Momo11 Bird en de Pro3 10" aan de Momo15. En de Momo15 is als het goed is compatible met de ProTab2XXL. Vermoedelijk heb je dan geen touchscreen fix meer nodig, dat zal je even moeten uittesten. Er schijnt nog wel 1 probleempje mee te zijn, namelijk dat op het startscherm niet alle snelkoppelingen helemaal binnen het scherm vallen. Ik hoor graag het resultaat.

De compatibility zip kan je hier downloaden: http://old.androidfilehos...christiantroy/misc/1.2.x/

[ Voor 7% gewijzigd door KoffieAnanas op 04-01-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
KoffieAnanas schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:03:
[...]

Wat betreft het bladeren door het menu in cwm, hopelijk kan rdb1975 uitkomst bieden. Hem was het uiteindelijk wel gelukt namelijk.

Voor de pro3 10" heb je een andere compatibility zip nodig, namelijk die van de protab2xxl. De Pro3 9.7" is gelijk aan de Momo11 Bird en de Pro3 10" aan de Momo15. En de Momo15 is als het goed is compatible met de ProTab2XXL. Vermoedelijk heb je dan geen touchscreen fix meer nodig, dat zal je even moeten uittesten. Er schijnt nog wel 1 probleempje mee te zijn, namelijk dat op het startscherm niet alle snelkoppelingen helemaal binnen het scherm vallen. Ik hoor graag het resultaat.

De compatibility zip kan je hier downloaden: http://old.androidfilehos...christiantroy/misc/1.2.x/
Het is inmiddels gelukt, ik heb inderdaad wel het probeelm dat de snelkoppelingen niet helemaal binnen het scherm passen, verder werkt de rom super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTD8
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-01-2022
dannyvdb1997 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 00:01:
[...]

Het is inmiddels gelukt, ik heb inderdaad wel het probeelm dat de snelkoppelingen niet helemaal binnen het scherm passen, verder werkt de rom super!
Hopelijk werkt deze sneller dan alle voorgaan roms. Bij de TB1010/momo15 werkte alleen de android 2.3 versie nog op een redelijke snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
dannyvdb1997 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 00:01:
[...]
Heb je ook een andere launcher uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
KoffieAnanas schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 22:54:
[...]

Heb je ook een andere launcher uitgeprobeerd?
Nog niet geprobeerd, welke is een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
dannyvdb1997 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 08:29:
[...]

Nog niet geprobeerd, welke is een goede?
Helaas zijn er niet al teveel opties voor tablets. Volgens mij zit Trebuchet ingebakken in de ROM zelf. Andere opties zijn dan bijvoorbeeld Apex en Nova launcher. Die twee zou je kunnen uitproberen. De meeste launchers hebben ook een optie om het aantal rows en columns aan te passen, wellicht dat hier ook nog iets te halen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTD8
Op de een of andere manier krijg ik de momo15/tb1010 niet in de CWM recovery mode, adb is geinstalleerd,cwm is ook geinstalleerd volgens de computer en superuser access is granted,

Met de toetsencombinatie power+menu wil het niet lukken en ook niet via de clockwork app in de google store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
FTD8 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:02:
Op de een of andere manier krijg ik de momo15/tb1010 niet in de CWM recovery mode, adb is geinstalleerd,cwm is ook geinstalleerd volgens de computer en superuser access is granted,

Met de toetsencombinatie power+menu wil het niet lukken en ook niet via de clockwork app in de google store
Je moet 9,7-IPS-CWM.zip downloaden via http://www.mediafire.com/?c843rmr00b8gpru
Dan moet je je tablet aan de pc aansluiten en dan dat zipje op je computer uitpakken, dan staat er een mapje 9,7-IPS-CWM en dan klik je op install-cwm-recovery dan gaat hij installeren en daarna op reboot to recovery en dat ben je in recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTD8
dannyvdb1997 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:32:
[...]

Je moet 9,7-IPS-CWM.zip downloaden via http://www.mediafire.com/?c843rmr00b8gpru
Dan moet je je tablet aan de pc aansluiten en dan dat zipje op je computer uitpakken, dan staat er een mapje 9,7-IPS-CWM en dan klik je op install-cwm-recovery dan gaat hij installeren en daarna op reboot to recovery en dat ben je in recovery
Ook geprobeerd,installatie is gelukt alleen bij reboot to recovery start hij gewoon op zoals normaal.
Eerst het qware scherm en dan het android logo.
Ik heb trouwens nog de originele android 4.0.3. geinstalleerd met Cyanogenmod 10 op een mini sdkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
FTD8 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 19:17:
[...]

Ook geprobeerd,installatie is gelukt alleen bij reboot to recovery start hij gewoon op zoals normaal.
Eerst het qware scherm en dan het android logo.
Ik heb trouwens nog de originele android 4.0.3. geinstalleerd met Cyanogenmod 10 op een mini sdkaart
Hmm, misschien de qware rom een keer opnieuw flashen met livesuit en het dan nog eens proberen

EDIT: anders misschien dit proberen http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=209, volgens mij zelfde tablet

[ Voor 11% gewijzigd door dannyvdb1997 op 06-01-2013 19:50 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
FTD8 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:02:
Met de toetsencombinatie power+menu wil het niet lukken
Voor alle zekerheid... Je moet eerst de 'Vol-' knop indrukkken, deze ingedrukt houden, dan tegelijkertijd de powerknop een seconde of 3 ingedrukt houden, deze loslaten terwijl je de 'Vol-' knop nog altijd ingedrukt houdt en deze pas loslaten als je het Android logo tevoorschijn ziet komen. Maar dit heb je vast ook wel zo gedaan. :)

Ik heb vaak meegemaakt dat als ik vanuit CWM probeer direct weer in recovery op te starten, dat dit niet lukt. Ook niet als ik de recovery probeer op te starten nadat de tablet gewoon is opgestart. De enige optie is dan dus via de hardwarematige methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTD8
dannyvdb1997 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 19:33:
[...]

Hmm, misschien de qware rom een keer opnieuw flashen met livesuit en het dan nog eens proberen

EDIT: anders misschien dit proberen http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=209, volgens mij zelfde tablet
Die Cherry 4.1.1. is ook niet mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTD8
KoffieAnanas schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:11:
[...]

Voor alle zekerheid... Je moet eerst de 'Vol-' knop indrukkken, deze ingedrukt houden, dan tegelijkertijd de powerknop een seconde of 3 ingedrukt houden, deze loslaten terwijl je de 'Vol-' knop nog altijd ingedrukt houdt en deze pas loslaten als je het Android logo tevoorschijn ziet komen. Maar dit heb je vast ook wel zo gedaan. :)

Ik heb vaak meegemaakt dat als ik vanuit CWM probeer direct weer in recovery op te starten, dat dit niet lukt. Ook niet als ik de recovery probeer op te starten nadat de tablet gewoon is opgestart. De enige optie is dan dus via de hardwarematige methode.
het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTD8
FTD8 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:24:
[...]

Die Cherry 4.1.1. is ook niet mis :)
hmm toch opletten met deze rom.Krijg nu alleen nog maar een android icoon tijdens het opstarten,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Waar ik wel last van heb is de accuduur, ik had mijn tablet vanochtend van de oplader gehaald, was helemaal opgeladen en nu kijk ik net is hij 36%, heb jij daar ook last van KoffieAnanas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
dannyvdb1997 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:46:
Waar ik wel last van heb is de accuduur, ik had mijn tablet vanochtend van de oplader gehaald, was helemaal opgeladen en nu kijk ik net is hij 36%, heb jij daar ook last van KoffieAnanas?
Hij liep bij mij ook snel leeg. Na analyse kwam ik achter twee problemen.

De eerste is dat de SIM ToolKit in de ROM zit ingebakken, terwijl de tablet geen SIM slot heeft. Als je kijkt onder settings bij apps -> running, dan zag ik de SIM toolkit app continue op 'restarten' staan. Ik heb dit opgelost door de SIM toolkit te verwijderen. uit mijn hoofd heb ik dit gedaan met behulp van Titanium Backup Pro (betaalde versie). Google anders even op 'howto remove sim toolkit'.

Het andere probleem was/is dat de tablet niet in deep sleep ging. Dit kan je nagaan met het appje CPU Spy, van een xda developer. Dit heb ik verholpen door de wifi zo in te stellen dat de wifi niet aanstaat tijdens sleep mode.

Ik zat eerst op zo'n 3% battery drain per uur, nu op ongeveer 3% per dag (als deze alleen in sleep mode staat althans). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
KoffieAnanas schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:54:
[...]

Hij liep bij mij ook snel leeg. Na analyse kwam ik achter twee problemen.

De eerste is dat de SIM ToolKit in de ROM zit ingebakken, terwijl de tablet geen SIM slot heeft. Als je kijkt onder settings bij apps -> running, dan zag ik de SIM toolkit app continue op 'restarten' staan. Ik heb dit opgelost door de SIM toolkit te verwijderen. uit mijn hoofd heb ik dit gedaan met behulp van Titanium Backup Pro (betaalde versie). Google anders even op 'howto remove sim toolkit'.

Het andere probleem was/is dat de tablet niet in deep sleep ging. Dit kan je nagaan met het appje CPU Spy, van een xda developer. Dit heb ik verholpen door de wifi zo in te stellen dat de wifi niet aanstaat tijdens sleep mode.

Ik zat eerst op zo'n 3% battery drain per uur, nu op ongeveer 3% per dag (als deze alleen in sleep mode staat althans). :+
Oke, ga er morgen even naar kijken, maar wat bedoel je met dat wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
dannyvdb1997 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:59:
[...]
Oke, ga er morgen even naar kijken, maar wat bedoel je met dat wifi?
Ik begrijp je vraag niet goed?

Wat betreft wifi heb je 3 opties. Deze vind je (uit mijn hoofd) bij Settings -> wifi -> advanced settings. En dan iets van sleep mode oid. De opties voor wifi zijn iets van 'always on', 'only when plugged in' en 'never'. Kortom, bij always on staat je wifi altijd aan, ook als de tablet in sleep mode staat. In dat geval kan de tablet bijvoorbeeld op ieder moment je email binnenhalen. De tweede optie is dat wifi alleen aanstaat als je of met de tablet bezig bent, of als de tablet in sleep mode staat en tegelijk aangesloten is via de oplader. In dat geval zal wifi namelijk de batterij niet leegtrekken, hooguit laadt de tablet ietsjes minder snel op. Bij de laatste optie staat wifi alleen aan als je met de tablet bezig bent.

Hopelijk is mijn verhaal duidelijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
KoffieAnanas schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:08:
[...]

Ik begrijp je vraag niet goed?

Wat betreft wifi heb je 3 opties. Deze vind je (uit mijn hoofd) bij Settings -> wifi -> advanced settings. En dan iets van sleep mode oid. De opties voor wifi zijn iets van 'always on', 'only when plugged in' en 'never'. Kortom, bij always on staat je wifi altijd aan, ook als de tablet in sleep mode staat. In dat geval kan de tablet bijvoorbeeld op ieder moment je email binnenhalen. De tweede optie is dat wifi alleen aanstaat als je of met de tablet bezig bent, of als de tablet in sleep mode staat en tegelijk aangesloten is via de oplader. In dat geval zal wifi namelijk de batterij niet leegtrekken, hooguit laadt de tablet ietsjes minder snel op. Bij de laatste optie staat wifi alleen aan als je met de tablet bezig bent.

Hopelijk is mijn verhaal duidelijk genoeg.
Oké ik snap het, dan heb jij hem waarschijnlijk op de 2e optie staan. In ieder geval alvast bedankt ik laat horen wat het resultaat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496119

Beste mensen,

Ik lees hier een heleboel behalve info de door mij aangeschafte Qware pc Pro 3 HD 8 " inch.

Ziggo issue opgelost met ota voodoo echter tis een kado voor mijn dochter die 'm heel graag voor de Simms freeplay wilde gebruiken..en nu blijkt helaas werkt dit (nog) niet... error 5002

suggesties zijn welkom _/-\o_ _/-\o_

alvast bedankt
Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496119 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:41:
Beste mensen,

Ik lees hier een heleboel behalve info de door mij aangeschafte Qware pc Pro 3 HD 8 " inch.

Ziggo issue opgelost met ota voodoo echter tis een kado voor mijn dochter die 'm heel graag voor de Simms freeplay wilde gebruiken..en nu blijkt helaas werkt dit (nog) niet... error 5002

suggesties zijn welkom _/-\o_ _/-\o_

alvast bedankt
Pieter
heb ik ook gehad met de 7''inch.. ook een error, bij mij werkt die ook niet.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Anoniem: 469974 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:40:
[...]

heb ik ook gehad met de 7''inch.. ook een error, bij mij werkt die ook niet.. :?
Zo te zien weten ze nog niet de oplossing bij EA: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9185623.page#26576818
Stuur EA een email met de gewenste gegevens. Hoe meer mensen klagen, hoe hoger het op een prio-lijstje komt daar.

Wellicht heb je alvast iets aan de tips op dit forum: http://www.androidtablets...reeplay-error-5002-a.html
Zo te zien heeft het iets te maken met de schermresolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496622

ik ben in het bezit van een qware tablet 1217.

hoe kan ik deze terug zetten naar fabrieks instellingen.
we kunnen er niet meer op omdat er teveel patroonpogingen geweest zijn en hij nu om de gebruikers naam en wachtwoord vraagt welke niet meer bekend zijn.

gr peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Anoniem: 496622 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:03:
ik ben in het bezit van een qware tablet 1217.

hoe kan ik deze terug zetten naar fabrieks instellingen.
we kunnen er niet meer op omdat er teveel patroonpogingen geweest zijn en hij nu om de gebruikers naam en wachtwoord vraagt welke niet meer bekend zijn.

gr peter
Heb 'm zelf niet, maar er zit toch een reset knop op? Of boot met menu&power ingedrukt > kies factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496622

is de juiste info hij werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496892

everlast666 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:16:
Je moet inderdaad iets van de usb stekker afhalen die je in de tablet steekt. Het lijkt wel of de behuizing te ver van het moederbord afzit, wat er voor zorgt dat de stekker er niet ver genoeg in gaat. Heb er iets afgehaald en gelijk wordt de tablet herkent. :9~
Dit was voor mij DE oplossing na heel erg lang zoeken.... Qware pro 4 slim. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-06 10:36

hasjee

hoplakee

Vanochtend heb ik op mijn qware pro3 7" de JB firmware van zijn cherrytab broertje geflashed. Alles lijkt goed te werken op de camera na, Die zorgt voor een reboot van het apperaat. Verder loopt ie lekker soepel.

Ook roept dit meteen de vraag op waarom heeft de cherry tab 7" een JB upgrade en de qware pro3 7" niet. En is dit mischien een mogelijkheid voor devs om een volledig werkende rom te porten naar de qware 7".

*edit*
Het UI viel qua resolutie een beetje te groot uit voor het mooie, Heel vreemd omdat de geflashte firmware ook van een 7" apperaatje is. Maar goed. Opgelost door (via root explorer) "ro.sf.lcd_density = 120" (zonder aanhalings tekentjes) aan de build.prop toe te voegen. Scherm ziet er nu weer vertrouwd uit.

[ Voor 60% gewijzigd door hasjee op 13-01-2013 21:42 ]

-={ Hier had u reclame kunnen staan}=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 497050

Ik heb een qware tablet, pro3 10". De aan/uit schakelaar bleef hangen. Heb tablet open gemaakt en deze hersteld. Tot zover gelukt. Tablet weer in elkaar gezet en getest. Aan uit schakelaar werkt prima, alleen is het beeld gespiegeld! Alles in spiegelbeeld! Is er iemand die dit kan oplossen? Waarschijnlijk iets met 2 toetsen tegelijk indrukken of iets dergelijks... Graag jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hasjee schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:33:
Vanochtend heb ik op mijn qware pro3 7" de JB firmware van zijn cherrytab broertje geflashed. Alles lijkt goed te werken op de camera na, Die zorgt voor een reboot van het apperaat. Verder loopt ie lekker soepel.

Ook roept dit meteen de vraag op waarom heeft de cherry tab 7" een JB upgrade en de qware pro3 7" niet. En is dit mischien een mogelijkheid voor devs om een volledig werkende rom te porten naar de qware 7".

*edit*
Het UI viel qua resolutie een beetje te groot uit voor het mooie, Heel vreemd omdat de geflashte firmware ook van een 7" apperaatje is. Maar goed. Opgelost door (via root explorer) "ro.sf.lcd_density = 120" (zonder aanhalings tekentjes) aan de build.prop toe te voegen. Scherm ziet er nu weer vertrouwd uit.
het je nog steeds root-toegang? of heb je hem handmatig geroot?

verder draai ik CM10... de laatste update, voelt ook lekker snel aan en de camera werkt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Root toegang heb ik met een fix via het cherrytab forum geregeld. Heb je een link naar die cm10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hasjee schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:47:
Root toegang heb ik met een fix via het cherrytab forum geregeld. Heb je een link naar die cm10
hier heb ik de links voor de qware pro3

de ROM:
http://api.viglink.com/ap...glnk_jsonp_13581748771183

GAPPS:
http://api.viglink.com/ap...glnk_jsonp_13581748906806

Compatibility:
http://old.androidfilehos...9_compatibility_1.2.0.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

graag gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

CM10 lijkt wel minder soepel te draaien dan de cherrymobile JB rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
hasjee schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:33:
Vanochtend heb ik op mijn qware pro3 7" de JB firmware van zijn cherrytab broertje geflashed.
Heb je een link naar die cherrymobile rom? Ga ik die ook eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

electropruts schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:46:
[...]

Heb je een link naar die cherrymobile rom? Ga ik die ook eens proberen!
rom + flash uitleg staat hier http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=3

root http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=2739

als er problemen met de playstore zijn de volgende fix doen.
market plus sdcard fix http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=2870

via root explorer "ro.sf.lcd_density = 120" (zonder aanhalings tekentjes) aan de build.prop toevoegen.

[ Voor 5% gewijzigd door hasjee op 15-01-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Hoi tweakers,
ik heb deze tablet gekocht Qware Tablet PC Pro 4 Slim 9.7 inch IPS QW TB-9178D en vanaf vandaag hij start niet meer op.
Heeft iemand misschien een stock of custom rom van deze ding?
hij werkt niet met livesuit maar met rockchip batch tool 1.5, ik was bezig met rom flashen van Pro 3 9.7" en livesuit maar die is niet gelukt, hij pakt hem gewoon niet.
alvast bedankt.

[ Voor 19% gewijzigd door Erol op 16-01-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
hasjee schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:30:
[...]

rom + flash uitleg staat hier http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=3

root http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=2739

als er problemen met de playstore zijn de volgende fix doen.
market plus sdcard fix http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=2870

via root explorer "ro.sf.lcd_density = 120" (zonder aanhalings tekentjes) aan de build.prop toevoegen.
Dank je! Draait als een zonnetje, JB lijkt idd soepeler te draaien dan ICS (draaide hiervoor op Peter's rom. Ik gebruik de camera niet echt, dus voor mij een prima alternatief!

De rom (+howto) stond overigens hier: http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-04 18:28
Hey leute, nog steeds actief op zoek naar een silicone sleeve voor de pro 4 slim......Iemand al iets passends gevonden ??

Zie steeds meer krasjes aan de achterzijde van m'n tabletje.....;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
everlast666 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:51:
Hey leute, nog steeds actief op zoek naar een silicone sleeve voor de pro 4 slim......Iemand al iets passends gevonden ??

Zie steeds meer krasjes aan de achterzijde van m'n tabletje.....;-(
Als ik naar de afmetingen kijk zouden o.a. iPad1 covers moeten passen,,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:50

emzed

*

Erol schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:31:
Hoi tweakers,
ik heb deze tablet gekocht Qware Tablet PC Pro 4 Slim 9.7 inch IPS QW TB-9178D en vanaf vandaag hij start niet meer op.
hij werkt niet met livesuit maar met rockchip batch tool 1.5, ik was bezig met rom flashen van Pro 3 9.7" en livesuit maar die is niet gelukt, hij pakt hem gewoon niet.
alvast bedankt.
Die van mijn deed ook helemaal niets meer. Nadat ik contact heb gehad met Qware heb ik het apparaat opgestuurd en hebben ze me gezegd dat ik mijn geld terug kreeg. Daar was ik erg blij mee en heb toen meteen een Nexux 7 gehaald. Zelfde formaat, echter loopt deze wel vloeiend, draait JB 4.2 en is het met de Nexus wel een genot om te werken! Sorry, maar ik vind die Qware tablets een hoog ´net-niet' gehalte hebben.

(edit: ik zie dat jij de 9.7" hebt, ik had de 7" Pro 3)

[ Voor 3% gewijzigd door emzed op 18-01-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Hoi tweakers,
alvast bedankt.
Omruilen zou ik zeggen. Dat de rom van de Pro3 niet werkt spreek voor zich (volstrekt andere hardware). Voor zover ik weet is er nog geen stock rom download beschikbaar voor de Pro4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

emzed schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:57:
[...]

Die van mijn deed ook helemaal niets meer. Nadat ik contact heb gehad met Qware heb ik het apparaat opgestuurd en hebben ze me gezegd dat ik mijn geld terug kreeg. Daar was ik erg blij mee en heb toen meteen een Nexux 7 gehaald. Zelfde formaat, echter loopt deze wel vloeiend, draait JB 4.2 en is het met de Nexus wel een genot om te werken! Sorry, maar ik vind die Qware tablets een hoog ´net-niet' gehalte hebben.

(edit: ik zie dat jij de 9.7" hebt, ik had de 7" Pro 3)
Je gaat nu een tablet van €100 vergelijken met een tablet van €250? De pro3 7" vind ik aardig wat bang for the buck geven. Zeker nu hij 4.1JB zonder haperingen draait. Maar nee het is geen high end model dus moet je ook niet verwachten dat je een high end gebruiks ervaring zal krijgen. Alle waar naar zijn geld.

btw
Veel plezier met je nexus. Is ook een pracht tab. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erol
mtr33 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:40:
[...]

Omruilen zou ik zeggen. Dat de rom van de Pro3 niet werkt spreek voor zich (volstrekt andere hardware). Voor zover ik weet is er nog geen stock rom download beschikbaar voor de Pro4.
geen bon meer gekocht via marktplaats, oude eigenaar zegt dat hij was werkend blabla

in iedere geval ik heb van qware support bericht gekregen:

Uw vorige aanvraag, QWA-******, hadden wij inmiddels doorgestuurd met het verzoek deze firmware voor u beschikbaar te stellen.
Zodra we meer weten brengen we u zo spoedig mogelijk op de hoogte.

Indien u nog nadere vragen heeft hoor ik dit graag van u.

maar ja ik heb zelf een andere rom van momo 11 2nd edition geprobeerd en hij werkt, soort van, alleen scherm reageert niet helemaal, alleen in bepaalde punten, maar ja ik denk die kernel is anders en scherm kalibratie zit verkeerd plus dit is een jb 4.1.1

oh ja ik heb nog steeds die pro 3 7" met 512mb, die werkt nog steeds, misschien 100 keer gevallen, maar die beest levend nog ;)
ik wist het niet dat hij heeft jb, van cherry mobility was wel een problematische rom

link naar custom jb voor pro 3 7" ? :9

[ Voor 11% gewijzigd door Erol op 18-01-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Mochten ze je een firmware donload sturen: gelijk posten natuurlijk ;) . Welke Momo 2nd edition rom heb je geflashed, die uit mijn eerdere link of een andere? Wellicht kun je ook die van Sumvision proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erol
mtr33 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 23:49:
Mochten ze je een firmware donload sturen: gelijk posten natuurlijk ;) . Welke Momo 2nd edition rom heb je geflashed, die uit mijn eerdere link of een andere? Wellicht kun je ook die van Sumvision proberen.
zeker maar kans dat ik krijg deze fw net als groot als loterij 8)7

ik heb alle soorten geprobeerd, ook van pipo m1 en nog iets wat, ik weet niet meer uit mijn hoofd, misschien stuk van 50 geprobeerd :o
deze is de enige dat doet, vandaag een video geprobeerd en die doet het wel, alleen geluid komt als ik doe koptelefoon in :+

MOMO11二代_android4.1_v2.020120910

welke Sumvision, link?

[ Voor 4% gewijzigd door Erol op 19-01-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

electropruts schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:26:
[...]

Dank je! Draait als een zonnetje, JB lijkt idd soepeler te draaien dan ICS (draaide hiervoor op Peter's rom. Ik gebruik de camera niet echt, dus voor mij een prima alternatief!

De rom (+howto) stond overigens hier: http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37
heb hem ook geprobeerd.. leuk ding, alleen ik heb graag whatsapp erop, en dat werkt er niet mee. ik ga weer terug naar CyanogenMod 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Anoniem: 469974 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 16:34:
[...]

heb hem ook geprobeerd.. leuk ding, alleen ik heb graag whatsapp erop, en dat werkt er niet mee. ik ga weer terug naar CyanogenMod 10
Dan doe je iets verkeerd want whatsapp doet het prima op die rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hasjee schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:48:
[...]

Dan doe je iets verkeerd want whatsapp doet het prima op die rom.
ow? bij mij zei de play store, dit programma is niet geschikt voor uw versie.. ach, ik houd het wel bij CM10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Anoniem: 469974 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:50:
[...]

ow? bij mij zei de play store, dit programma is niet geschikt voor uw versie.. ach, ik houd het wel bij CM10
Dat zou kunnen.wel vreemd. Heb je wel de market fix gedaan? Je zou ook de apk van de whatsapp site kunnen plukken. Ik heb whatsapp geinstalled vanuit een backup en dat draait prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hasjee schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:37:
[...]

Dat zou kunnen.wel vreemd. Heb je wel de market fix gedaan? Je zou ook de apk van de whatsapp site kunnen plukken. Ik heb whatsapp geinstalled vanuit een backup en dat draait prima.
nee, ik heb niet de fix gedaan.. hoe bedoel je vanuit een backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Ik doe mn backups altijd met titanium bakup http://bit.ly/T4aJJE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTD8
hasjee schreef op zondag 20 januari 2013 @ 11:24:
Ik doe mn backups altijd met titanium bakup http://bit.ly/T4aJJE
Eerst de playstore fix draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke, op die fiets, zo kan het ook ja.. had ik niet aangedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496892

Hoi tweakers,
alvast bedankt.
Iemand al een custom voor de qware pro 4 slimline 9.7 gespot? Ik ben ook op zoek...de custom rom heeft bij mij van af de eerste opstart een aantal kleine `schoonheidsfoutjes` zoals plotseling opnieuw rebooten en een proces fout (inmiddels gefixt) rooten is inmiddels wel gelukt...8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erol
Anoniem: 496892 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:47:
[...]

Iemand al een custom voor de qware pro 4 slimline 9.7 gespot? Ik ben ook op zoek...de custom rom heeft bij mij van af de eerste opstart een aantal kleine `schoonheidsfoutjes` zoals plotseling opnieuw rebooten en een proces fout (inmiddels gefixt) rooten is inmiddels wel gelukt...8)
nvm

[ Voor 36% gewijzigd door Erol op 22-01-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand nog een andere rom geprobeerd voor de qware '7''? CyanogenMod is leuk, maar ik mis de snelheid bij het browsen.. een andere browser proberen.. heb ik al gedaan :)
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste