Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
ja die deed wel alleen zonder beeld en wifi, maar ik heb origineele rom van qware gekregen
Qware Pro 4 Slim 9.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 08:26
Mijn dochter wil van haar gespaarde centje een QWare Pro3 7" kopen. Dus ik dacht: "Duik maar even in dit topic" . In de startpost van het topic zi echter staan dat de Pro3 7" 512 MB intern geheugen heeft, terwijl de Intertoys site 1 GB vermeld. hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Erol schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:12:
ja die deed wel alleen zonder beeld en wifi, maar ik heb origineele rom van qware gekregen
Qware Pro 4 Slim 9.7
Helemaal mooi (wonderen zijn de wereld niet uit), dus hij werkt weer? Ook maar even gedownload als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gooddaddy schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:55:
Mijn dochter wil van haar gespaarde centje een QWare Pro3 7" kopen. Dus ik dacht: "Duik maar even in dit topic" . In de startpost van het topic zi echter staan dat de Pro3 7" 512 MB intern geheugen heeft, terwijl de Intertoys site 1 GB vermeld. hoe zit dat?
er is een nieuwe versie met 1GB.. als je er nu een in de winkel koopt, heb je 1gb werkgeheugen.. succes!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hallo Tweakerts,

Na een tijdje weer terug op dit topic. Mijn pro 9.7 inch draait op de laatste officiele firmware van qware, maar laat af en toe toch wat te wensen over.

Ik zag ergens langskomen dat iemand de snelle jellybean 4.1 er werkend op had gekregen. Ik kon alleen nergens wat info vinden over waar ik deze rom kan vinden. Ik weet ook niet of de startpost m.b.t. de pro 9.7 nog up-to-date is (dat stukje met de cynagen 9 mod, de cynagen 10 staat er ook bij maar verder geen info :( )

Graag zou ik dus wat hulp kunnen gebruiken over de snelste en beste (custom) firmware voor de Pro 9.7, bij voorkeur met 4.1 jellybean. Kan iemand mij de juist richting op duwen ? :P

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
mtr33 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:49:
[...]

Helemaal mooi (wonderen zijn de wereld niet uit), dus hij werkt weer? Ook maar even gedownload als backup.
ja hij werkt wel, bij iemand anders :P
ik heb nu nexus 7 8)
ik ben gewoon klaar met chinees troep dat heeft geen echte ondersteuning :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draai nu ondertussen weer de Cherry 4.1 op mijn pro3 7".. moet eerlijk zeggen, de processor doet het goed op 1.2 Ghz, whatsapp werkt ook (dank jullie)!! heb alleen een probleem met het externe toetsenbord, als ik shift+vraagteken doe hoor je een vraagteken te krijgen, bij mij krijg ik een''=''.. is dat op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 20:24
Ik heb de intertoys tablet Qware pro tab 3 7inch TB-1217

nu wil deze tablet helaas niet meer doorstarten. Ik kom tot aan het Qware logo en verder niet.
Graag wil ik deze tablet daarom voorzien van een custom rom (4.1.1?).

ik zit al een behoorlijke tijd mee te lezen in dit topic maar kom nog niet echt het volgende tegen:

wie o wie heeft er een paar linkje naar een custom rom + uitleg + eventueel CWM etc cm10?
al met al eigenlijk van A tot Z de tablet te rooten + voorzien van een custom.

bij voorkeur een rom die gewoon lekker snel werkt!

-- zojuist het volgende gedaan:
http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37
tablet start nu wel weer door maar loopt direct vast op het homescreen --

Edit: Nog een stuk of 3 verschillende roms geprobeerd waaronder een stock rom van de site van Qware. Deze roms flash ik via livesuit. Soms trekt de tablet wit weg, soms loopt die vast, of ik zie dat alle pixels op het scherm kleur geven. oftewel een zee van Rood, Groen, Blauw

[ Voor 29% gewijzigd door NL_Scratch op 27-01-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-07 23:54

hasjee

hoplakee

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 12:25:
ik draai nu ondertussen weer de Cherry 4.1 op mijn pro3 7".. moet eerlijk zeggen, de processor doet het goed op 1.2 Ghz, whatsapp werkt ook (dank jullie)!! heb alleen een probleem met het externe toetsenbord, als ik shift+vraagteken doe hoor je een vraagteken te krijgen, bij mij krijg ik een''=''.. is dat op te lossen?
Zet je taal instellingen van je toetsenbord op amerikaans. Ik heb hetzelfde probleem gehad.

-={ Hier had u reclame kunnen staan}=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
heb je een link naar die rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 17:45
NL_Scratch schreef op zondag 27 januari 2013 @ 17:58:
[...]

heb je een link naar die rom?
Als je de link in zijn bericht volgt zie je daar (weer) een link staan voor die Cherry Rom...

Deze werkt wel goed, alleen zijn de iconen wat aan de grote kant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Vroem schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:40:
[...]

Als je de link in zijn bericht volgt zie je daar (weer) een link staan voor die Cherry Rom...

Deze werkt wel goed, alleen zijn de iconen wat aan de grote kant....
via root explorer "ro.sf.lcd_density = 120" (zonder aanhalings tekentjes) aan de build.prop toevoegen.
et voila de icoontjes zijn weer groot. succes :)
moet eerlijk zeggen, de processor doet het goed op 1.2 Ghz,
Heb je hem met de standaard kernel overclocked? Zo ja met welk appje? Laatste keer dat ik dat deed met mn tabje liep ie meteen vast. Ben er een beetje huiverig voor maar het blijft interresant.

[ Voor 29% gewijzigd door hasjee op 28-01-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hasjee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:49:
[...]

Heb je hem met de standaard kernel overclocked? Zo ja met welk appje? Laatste keer dat ik dat deed met mn tabje liep ie meteen vast. Ben er een beetje huiverig voor maar het blijft interresant.
ja, met de standaard Kernel, met No-frills cpu Control.. standaard staat hij al op 1.2 GHz, ik heb alleen de min. kloksnelheid aangepast naar 30 MHz.. dan op toepassen en voilla, hij is overgeclockt.. succes!! (het is alleen niet heel goed voor je batterij 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Gedaan maar ik heb dan wel dat mn tab reboot en later zegt dat de settings niet zijn doorgevoerd wegens een abrubte reboot ofzo lol. Ik ga dr eens mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 17:45
[quote]hasjee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:49:
[...]

via root explorer "ro.sf.lcd_density = 120" (zonder aanhalings tekentjes) aan de build.prop toevoegen.
et voila de icoontjes zijn weer groot. succes :)

Zal het eens proberen hoewel de icoontjes al groot zijn, ze moeten kleiner. Maar probeer wel wat settings, heb er al een aantal voorbij zien komen....

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Sorry groot moet klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een probleem met de cherry 4.1 rom op de pro3 7".. het lijkt erop dat het scherm af en toe niet mee wil draaien, soms helemaal niet, na een reboot doet hij het dan wel, maar dat hoort toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Heb ik zelf niet echt last van.

Wat me eigenlijk wel tegenvalt is dat die cherry tab hardware matig zo een beetje hetzelfde is alleen in een ander jasje wel een JB update heeft gekregen en dat qware JB voor deze tab laat schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Tablet (pro 9,7 slimline) gaat nu met geen enkele mogelijkheid aan, diverse toetscombinaties geprobeerd.

Dit is een gevolg van, firmware swappen naar 4.1.1 jelly bean --> touchscreen werkt niet --> proberen terug te swappen naar qware firmware, gaat niet want --> windows 7 (en andere pc met vista) herkennen apparaat niet langer --> na diverse restarts start apparaat helemaal niet meer, lijkt compleet dood.

Wat nu? Pls help, ik zit helemaal vast -.-

[ Voor 4% gewijzigd door Fiddle op 29-01-2013 22:24 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Fiddle schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:23:
Tablet helemaal uitzetten > vol- ingedrukt houden > USB aansluiten & aantal keer snel op power knop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
mtr33 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:51:
[...]

Tablet helemaal uitzetten > vol- ingedrukt houden > USB aansluiten & aantal keer snel op power knop drukken.
Thx! Ik heb dit tot gisteravond laat zonder succes geprobeerd. Na een nachtje er over geslapen te hebben lukt het me wel :S

Iemand een wel werkende jellybean rom voor de pro 9.7" slimline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Fiddle schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:14:
Iemand een wel werkende jellybean rom voor de pro 9.7" slimline?
De Pro3 slimline is een clone/broertje van een aantal andere tablets met (vrijwel) dezelfde hardware. Probeer eens een JB rom van bijvoorbeeld de Yarvik, Cherry (kruidvat) of Digma. Typenummers weet ik zo niet uit m'n hoofd, maar kijk in de betreffende topics en je vind ze zo. Voordeel van de A10 tablets is dat ze vrijwel unbrickable zijn aangezien je ze via livesuit altijd weer aan de praat kunt krijgen (soms inderdaad na een nachtje slapen/laden/ontladen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
mtr33 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:15:
[...]

De Pro3 slimline is een clone/broertje van een aantal andere tablets met (vrijwel) dezelfde hardware. Probeer eens een JB rom van bijvoorbeeld de Yarvik, Cherry (kruidvat) of Digma. Typenummers weet ik zo niet uit m'n hoofd, maar kijk in de betreffende topics en je vind ze zo. Voordeel van de A10 tablets is dat ze vrijwel unbrickable zijn aangezien je ze via livesuit altijd weer aan de praat kunt krijgen (soms inderdaad na een nachtje slapen/laden/ontladen ;)).
Haha, zo blijkt ja :)

Ik had gister dus toevallig een jelly bean van een 9,7" cherry (Kruitvat) geprobeerd. Tablet flashen ging prima, opstarten ook, alleen geen werkend touchscreen... Geen idee hoe ik dat fixxen kan dus ik probeer vanavond nog wel even een Yarvic of Digma. Waarschijnlijk kan ik daarvoor gewoon of de officiele fora voor checken?

*update:

Zojuist Yarvic fora wezen bezoeken, daar de volgende pagina gevonden:
http://www.slatedroid.com/topic/37048-rom-cyanogenmod-10/

JB4.1 rom met CM10!
Gezien de Qware Pro 9.7" ook wel bekend is als de Momo11 (aldus onze startpost) zou deze compatibel moeten zijn volgens dit topic, zie startpost in het bovenstaande topic:
"Mediacom 907c, Momo11 Bird, JXD S9000, Eken A90 (first revision) and clones need 907c_compatibility_1.2.x.zip."

De downloadlink voor deze rom/firmware vind je hier:
http://old.androidfilehos...christiantroy/misc/1.2.x/

Ik ga hem vanavond proberen.

[ Voor 33% gewijzigd door Fiddle op 30-01-2013 13:05 . Reden: Update! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Kijk in het Slatedroid forum ook naar de CM10 versie van Shaun. Hij is verder gegaan waar CT is opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 11:14
Fiddle schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:23:
Tablet (pro 9,7 slimline) gaat nu met geen enkele mogelijkheid aan, diverse toetscombinaties geprobeerd.

Dit is een gevolg van, firmware swappen naar 4.1.1 jelly bean --> touchscreen werkt niet --> proberen terug te swappen naar qware firmware, gaat niet want --> windows 7 (en andere pc met vista) herkennen apparaat niet langer --> na diverse restarts start apparaat helemaal niet meer, lijkt compleet dood.

Er staat op een aantal plekken in dit forum aangegeven hoe je de tablet kan upgraden naar CM10 en welke stappen je hierbij moet volgen en waar je de bestanden kunt vinden. Zoek anders bijvoorbeeld op mijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hasjee schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:41:
Heb ik zelf niet echt last van.

Wat me eigenlijk wel tegenvalt is dat die cherry tab hardware matig zo een beetje hetzelfde is alleen in een ander jasje wel een JB update heeft gekregen en dat qware JB voor deze tab laat schieten.
heeft er nog iemand last van dat het scherm niet meedraait? zijn daar oplossingen voor? de instelling staat op scherm draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
KoffieAnanas schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:03:
[...]

Er staat op een aantal plekken in dit forum aangegeven hoe je de tablet kan upgraden naar CM10 en welke stappen je hierbij moet volgen en waar je de bestanden kunt vinden. Zoek anders bijvoorbeeld op mijn naam.
KoffieAnanas schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:34:
Ik heb zelf een pro3 9.7" en het volgens onderstaande methode voor elkaar gekregen. Inmiddels zit ik op CM10, geen CM9.

Het handigste is, als je een MicroSD kaartje hebt, om een ROM waarin CWM is ingebakken te installeren met behulp van LiveSuit. Ik heb zelf de ROM pwn3d-1.0.1_1-cwm.img geflasht met behulp van LiveSuit.
https://hotfile.com/dl/15...wn3d-1.0.1_1-cwm.zip.html

Daarna:
1) Transfer required zips to MicroSD
2) Boot into CWM keeping pressed VOL- (MENU) and POWER for 3 secs, than release POWER and after another sec release VOL-
3) Select "wipe data/factory reset"
4) wipe cache
5) wipe Dalvik
6) Select "install zip from sdcard" -> "choose zip from sdcard"

Installeer achtereenvolgens:
cm10_a10_20121130.zip (http://www.slatedroid.com...om-cyanogenmod-10-tweaks/)
gapps-jb-20120726-signed.zip
907c_compatibility_1.2.1.zip
qware_9,7_slim_touchscreen_fix.zip
Thx KoffieAnanas, maar ik krijg geen CWM menu, eerlijk gezegd ook geen idee wat CWM is en hoe ik het er op krijg -.- Ik ga daar eerst eens op uit, en daarmee verder :)

Update:

Zucht: probeer nu CWM te installen/flashen via ROM manager, alleen nu weer gezeur dat er geen werkende CWM voor de QW TB-9718 beschikbaar is. Ik blijf van het ene in het andere keer op keer weer vastlopen..

Update 2:

Probeer nu de CWN instructies te volgen uit de topicstart, uiteraard wordt het apparaat weer niet gevonden, zoals ik al zei, van het ene probleem in het andere. Ik wordt er intussen een beetje moedeloos van....

[ Voor 27% gewijzigd door Fiddle op 30-01-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 17:59
mtr33 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:54:
[...]

Nee, de '3 heeft een single core A10 & de '4 een dual core Rockchip 3066. De Pro Slim 4 is een broertje/clone?van o.a. de Ployer Momo11 Speed, Yarvik Xenta en de Sumvision Cyclone Titan, net als de Pro Lin3 2 van 't Kruidvat..
Hallo vandaag krijg ik de Pro 4 binnen. Ben nu aan het zoeken voor custom roms, die ik helaas nog niet kan vinden.

Betekend bovenstaande dat bij Ployer Momo11 Speed roms compatible zijn met de Pro 4 ?

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Spasm schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:54:
Betekend bovenstaande dat bij Ployer Momo11 Speed roms compatible zijn met de Pro 4 ?
Niet 100%. Er zijn van de Momo11 zelf al 3 verschillende hardware versies uitgebracht, elk met een eigen rom. Dat geeft al aan dat de hardware verschillen groot genoeg zijn binnen die serie zelf. De Pro4 is gebaseerd op hetzelfde ontwerp als de Momo, maar exact welke hardware erin zit is maar de vraag. Zie de ervaringen van Erol m.b.t. het flashen van andere roms op de Pro4. Het is een beetje hit&miss wat er wel/niet werkt. Er zijn in korte tijd zoveel RK3066 tabs uitgebracht dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Anders dan bij de A10 lijkt er ook (nog) geen 'universele' CM in ontwikkeling te zijn, ten minste ik ben er nog geen tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
mtr33 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:06:
[...]

Niet 100%. Er zijn van de Momo11 zelf al 3 verschillende hardware versies uitgebracht, elk met een eigen rom. Dat geeft al aan dat de hardware verschillen groot genoeg zijn binnen die serie zelf. De Pro4 is gebaseerd op hetzelfde ontwerp als de Momo, maar exact welke hardware erin zit is maar de vraag. Zie de ervaringen van Erol m.b.t. het flashen van andere roms op de Pro4. Het is een beetje hit&miss wat er wel/niet werkt. Er zijn in korte tijd zoveel RK3066 tabs uitgebracht dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Anders dan bij de A10 lijkt er ook (nog) geen 'universele' CM in ontwikkeling te zijn, ten minste ik ben er nog geen tegen gekomen.
Ok thanks. Dan kijk ik nog ff een tijdje de kat uit de boom totdat er wel een versie is die zeker werkt.
Zal het voorlopig bij rooten laten :)

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Heeft er iemand een duidelijk CWM root instructie voor de qware 9,7"? Die in de startpost lukt niet (tablet wordt niet gevonden, er wordt ook niet aangegeven of de tablet in een bepaalde stand moet staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Fiddle schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:29:
Heeft er iemand een duidelijk CWM root instructie voor de qware 9,7"? Die in de startpost lukt niet (tablet wordt niet gevonden, er wordt ook niet aangegeven of de tablet in een bepaalde stand moet staan)
Heb je toevallig ook de nieuwe Pro 4 ?? De instructies zijn namelijk voor de Pro3.

Rooten van de Pro4 schijnt te werken met:
Abueno schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:51:
Ik heb het rooten van de Pro4 (TB-9718D) zojuist voor elkaar gekregen met het chinese progje ZhuoDaShi-2.2.9-setup.exe
Nog niet kunnen testen omdat ik niet thuis ben.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Spasm schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:40:
[...]

Heb je toevallig ook de nieuwe Pro 4 ?? De instructies zijn namelijk voor de Pro3.

Rooten van de Pro4 schijnt te werken met:

[...]

Nog niet kunnen testen omdat ik niet thuis ben.
Ik heb de Pro 9,7". :O

Ik denk dat zo'n beetje 90% van de mensen hier CWM draaien, maar niemand lijkt te kunnen uitleggen hoe je het er op krijgt. :| De topicstart heeft een serieuze update nodig (en ik zou het doen als ik de kennis in huis had).

Ik kan nu gewoon geen custom roms (met bv JB 4.1) installen omdat ik CWM er gewoon niet op krijg. Ik wordt er een beetje wanhopig van hele avonden mij kapot te Googlen naar methodes die niet werken of compatible zijn met de Qware.

EDIT:
Als iemand mij linkt/uitlegt hoe ik CWM op de pro 9,7" werkend krijg, dan maak ik een complete ge-update topicstart voor de pro 9,7". Dan maak ik een nette tutorial hoe je een af-fabrieks QW pro 9,7" omtovert tot een tot een werkende JB 4.1, van de CWM installatie tot firmware flash instructies...
(Zo werken de nette startposts op Tweakers toch immers al jaren? _/-\o_ )

[ Voor 20% gewijzigd door Fiddle op 31-01-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Tijdje geleden dat ik nog in dit topic ben geweest. Iemand riep om een update van de topic start? :+

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:40:
Tijdje geleden dat ik nog in dit topic ben geweest. Iemand riep om een update van de topic start? :+
Zie mijn zojuist ge-update bericht boven je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
@Fiddle: heb je hier of hier iets aan? Het via livesuit eerst flashen van een rom waar CWM al in zit is waarschijnlijk nog eenvoudiger, maar aangezien ik geen Pro3 heb kan ik je daar niet aan/mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Even dit zipje downloaden & Install-CWM-Recovery.bat uitvoeren en het staat er (normaalgezien) op.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:56:
Even dit zipje downloaden & Install-CWM-Recovery.bat uitvoeren en het staat er (normaalgezien) op.
Deze link heb ik inderdaad netjes in de startpost gevonden. Alleen krijg ik het niet voor elkaar: "Tablet not found!" }:O
mtr33 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:51:
@Fiddle: heb je hier of hier iets aan? Het via livesuit eerst flashen van een rom waar CWM al in zit is waarschijnlijk nog eenvoudiger, maar aangezien ik geen Pro3 heb kan ik je daar niet aan/mee helpen.
Kijk Mtr33, in deze beide links zie ik de a tot z handleidingen die ik nodig heb! Als ik thuis ben ga ik deze proberen (en hopen dat de download links niet deaud zijn :P). Als het werkt stel ik voor dit in de Startpost te zetten.

Ik kan eerlijk zeggen dat ik dit topic (en de rest van het internet) idioot vaak heb doorzocht naar zo'n dergelijke complete beschrijving, alleen ben ik het gewoon niet tegengekomen. -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al CWM 5.5.0.4 voor de pro3 7 gevonden? ik ben er al een tijd naar op zoek, maar ik kan het maar niet vinden, ook draait mijn scherm soms niet mee, iemand al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist ik het niet dat je aan het expirimenteren was met die Prolite4 toen je hem had gekocht van mij was hij 1000000% goed. Zonde van het apparaat nu lees ik dat je van alles erop hebt geflashed.

En nu mij de schuld geven. Als je er geen kaas van hebt gegeten moet je er niet aan beginnen,
Erol schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:31:
Hoi tweakers,
ik heb deze tablet gekocht Qware Tablet PC Pro 4 Slim 9.7 inch IPS QW TB-9178D en vanaf vandaag hij start niet meer op.
Heeft iemand misschien een stock of custom rom van deze ding?
hij werkt niet met livesuit maar met rockchip batch tool 1.5, ik was bezig met rom flashen van Pro 3 9.7" en livesuit maar die is niet gelukt, hij pakt hem gewoon niet.
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen ik ben nu ook in het bezit van een Google Asus Nexus 7 32GB en wil niet meer terug :P

IPS scherm Quad core Tegra 3 , Hexacore 12 cores GPU enz... alle spellen en apps draaien.

voor mij geen chinese rommel meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
CWM kan nu de .zip-files weer niet vinden: can't mount /sdcard/update.zip.

Als ik op intern geheugen probeer kan hij de bestanden niet vinden...

Zit dus weer vast, (╯°□°)╯︵ ┻━┻) pls help.

[ Voor 26% gewijzigd door Fiddle op 01-02-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Ben nu een uurtje of zo met de Pro 4 aan het spelen, en ik ben niet ontevreden tot nu toch.
Reageert snel, nog geen stotteringen dus best tevreden.

Alleen vind het het geluid via Ziggo Player wel heeeel zacht is dat bij jullie ook zo ?
Ik heb de Pro 4.

Een root + DSP manager zou ik dit op moeten lossen toch ?

edit:

Na het installeren van Music Voume EQ
komt er al een stuk meer geluid uit de speaker.

Wat ik wel gek vind is dat ik toetsaanslagen helemaal niet hoor terwijl ik dit wel aan heb staan
en alles op 100% heb staan.

Verder kan ik melden dat Max Payne Mobile en Dead Trigger geweldig goed draaien !
Temple Run ook, maar hier ook GEEN geluid :'( (edit: reboot fixed it :) )

[ Voor 47% gewijzigd door Spasm op 02-02-2013 09:10 . Reden: typo :) ]

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:36:
Beste mensen ik ben nu ook in het bezit van een Google Asus Nexus 7 32GB en wil niet meer terug :P

IPS scherm Quad core Tegra 3 , Hexacore 12 cores GPU enz... alle spellen en apps draaien.

voor mij geen chinese rommel meer :D
Volledig mee eens. Was ff leuk om mee te rommelen, maar mijn Pro3tje ben ik inmiddels ook wel beu. Denk dat ie maar eens marktplaats op gaat.

Nexus, goede keuze d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Hoi Allemaal,

Ik ben al dagen aan het "kloten" om mijn Qware pro 3 7 inch TB-1217 weer aan de gang te krijgen.
Hij is vast gelopen en startte vervolgens niet meer door.

Daarom livesuit geinstalleerd en diverse roms geprobeerd, de tablet wil alleen gewoon niet meer goed werken. Welke rom ik ook probeer de tablet blijft vastlopen of het touchscreen werkt niet correct, hapert etc.

wie o wie kan mij een link geven naar een rom voor een TB-1217BL met een rom die in elk geval werkt. Of het nou 4.0, 4.1 is maakt mij niet uit, zolang hij maar draait!

mocht deze rom dan ook niet werken ben ik bang dat de tablet simpelweg defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
NL_Scratch schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 11:46:
Hoi Allemaal,

Ik ben al dagen aan het "kloten" om mijn Qware pro 3 7 inch TB-1217 weer aan de gang te krijgen.
Hij is vast gelopen en startte vervolgens niet meer door.

Daarom livesuit geinstalleerd en diverse roms geprobeerd, de tablet wil alleen gewoon niet meer goed werken. Welke rom ik ook probeer de tablet blijft vastlopen of het touchscreen werkt niet correct, hapert etc.

wie o wie kan mij een link geven naar een rom voor een TB-1217BL met een rom die in elk geval werkt. Of het nou 4.0, 4.1 is maakt mij niet uit, zolang hij maar draait!

mocht deze rom dan ook niet werken ben ik bang dat de tablet simpelweg defect is.
De originele qware rom op hun website al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
jup, die rom werkt tevens ook niet lekker.

De rom gedownload van de q-ware site en vervolgens geinstalleerd.

de tablet start netjes door naar Android, maar loop vervolgens vast waarna het beeld helemaal WIT wegtrekt. Langzaam vervaagd. Vervolgens tablet herstarten beeldscherm lijkt weer goed en vervolgens gaat het weer mis.

[ Voor 77% gewijzigd door NL_Scratch op 02-02-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
NL_Scratch schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 12:25:
jup, die rom werkt tevens ook niet lekker.

De rom gedownload van de q-ware site en vervolgens geinstalleerd.

de tablet start netjes door naar Android, maar loop vervolgens vast waarna het beeld helemaal WIT wegtrekt. Langzaam vervaagd. Vervolgens tablet herstarten beeldscherm lijkt weer goed en vervolgens gaat het weer mis.
Heel vreemd, met een verse officele firmware installatie zou die toch weer helemaal fris meoten zijn lijkt me, mits dit uiteraard een software isue is. Met de standaard firmware is toch ook de standaard recory mee gekomen? dus geen CWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zoon heeft een Qware tablet pro 3, maar sinds enkele dagen start de tablet niet meer op. Deze blijft op het Android scherm hangen en gaat niet over naar het ontgrendel scherm.
Wie kan mij hier mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELLPPP!!!
Mijn qware pro3 10" display in spiegelbeeld, wie weet dit te fixen! De touch gedeelte is wel normaal.
Please help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksnack
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 14:33
Petervanakelyen schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:40:
Dag Peter, fijn dat je langs bent geweest. Ik zou wel een nieuwe update van de custom ROM willen hebben (Pro3 7"). De vorige van september werkt goed maar je noemde dat je met iets nieuws bezig was.....

Off-topic, aan allemaal: iedere keer als ik een nieuwe ROM flash ben ik genoodzaakt om steeds weer de gebruikte apps te installeren (ING, Whatsapp etc.). Het vooraf backuppen heeft niet zoveel zin omdat bij verschillende ROMS ook verschillende identifiers worden gebruikt. De ING app bijvoorbeeld werkt dan na het flashen niet meer en moet opnieuw ingesteld en aangemeld worden. Ook Whatsapp werkt niet meer 'out of the box' en moet opnieuw worden geïnstalleerd en aangemeld. Heeft één van jullie hier een oplossing voor gevonden?

Kan natuurlijk ook zijn dat ik iets gans fout doe :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Fiddle schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:14:
[...]

Heel vreemd, met een verse officele firmware installatie zou die toch weer helemaal fris meoten zijn lijkt me, mits dit uiteraard een software isue is. Met de standaard firmware is toch ook de standaard recory mee gekomen? dus geen CWM?
Klop, maar vanaf die recovery kan ik verder ook niks.

ik vermoed dat de tablet hardware matig "overleden" is, wellicht iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:06:
HELLPPP!!!
Mijn qware pro3 10" display in spiegelbeeld, wie weet dit te fixen! De touch gedeelte is wel normaal.
Please help!
is dat opeens? wat heb je ermee gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Android 4.0.4 de nieuwste versie voor Qware Pro 4 Slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens,effe een snelle vraag
Kan ik livesuit draaien zonder administratorrechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:05:
jongens,effe een snelle vraag
Kan ik livesuit draaien zonder administratorrechten?
ja, dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xrage1977
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-04-2021
Lo :)

snap het ff niet meer :P
ik heb de qware pro 3 7" 1 gyg versie en zit standaard 4.0 op . maar wil graag 4.1 erop hebben welke moet ik dan nu hebben ? deze ? http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xrage1977 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:42:
Lo :)

snap het ff niet meer :P
ik heb de qware pro 3 7" 1 gyg versie en zit standaard 4.0 op . maar wil graag 4.1 erop hebben welke moet ik dan nu hebben ? deze ? http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37
jahoor, dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xrage1977
oke nou dan weet ik al genoeg :)
hartstikke bedankt !! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xrage1977 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:55:
oke nou dan weet ik al genoeg :)
hartstikke bedankt !! :P
alstu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xrage1977
en is er een goede custom rom voor en zo ja welke raden jullie mij aan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xrage1977
uhh ik heb cm10 erop gezet en start hem nu op maar krijg wit beeld met allemaal strepen erop ? Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2549937/IMG_20130209_104559.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door xrage1977 op 09-02-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xrage1977 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:48:
uhh ik heb cm10 erop gezet en start hem nu op maar krijg wit beeld met allemaal strepen erop ? [afbeelding]
welke CM10 heb je erop? heb je alle stappen gedaan zoals beschreven? dit ziet er niet heel erg goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xrage1977

hahaha dit heb ik gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xrage1977 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 14:22:

hahaha dit heb ik gedaan :P
dan zou het toch moeten werken.. erg vreemd... en wat gebeurt er als je de stock rom erop zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xrage1977
pak ik deze http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37 doet hij het gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xrage1977
nou hij doet het :)
heb nu deze versie cm10_a10_20121104 gepakt en 907c_compatibility_1.2.1 deze niet gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik mogen vragen hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xrage1977
vraagje :)
ik heb nu dan wel gewoon beeld, maar tijdens het opstarten blijft hij in een loop zitten ? iemand een idee ?

Verwijderd

xrage1977 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:02:
vraagje :)
ik heb nu dan wel gewoon beeld, maar tijdens het opstarten blijft hij in een loop zitten ? iemand een idee ?
wat bedoel je ermee? welk type heb je? welke android versie staat erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij opstarten tablet nooit de stroom erop laten zitten. Die eerst afkoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:31:
Bij opstarten tablet nooit de stroom erop laten zitten. Die eerst afkoppelen.
dat is wel raar, bij mij kan ik gewoon stroom erin laten zitten en dan opstarten, welke versie draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Android 4.0.4 (Ik vraag me overigens af of ik al een nwere versie op deze Qware Pro 4 Slim zo kunnen plaatsen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:30:
Android 4.0.4 (Ik vraag me overigens af of ik al een nwere versie op deze Qware Pro 4 Slim zo kunnen plaatsen).
ik draai momenteel weer CM9, vraag me af waarom ik ooit ben overgestapt naar CM10. ik heb hem op de pro3 7 inch.. 1gb, denk het eigenlijk wel dat het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xrage1977
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:33:
[...]

wat bedoel je ermee? welk type heb je? welke android versie staat erop?
dan zie je het logo van cyanogen en daar blijft hij maar draaien en boot verder niet door.
cm10 had ik erop staan.

pro3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xrage1977 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:08:
[...]

dan zie je het logo van cyanogen en daar blijft hij maar draaien en boot verder niet door.
cm10 had ik erop staan.

pro3 7"
je kan proberen weer in recovery te komen en dan factory reset te doen.. dan hopen dat hij weer opstart, anders de stock ics erop zetten en dan vervolgens CWM installeren en daarna weer CM10 erop.. maarja, dat kost tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Is iemand al custom roms voor de Pro4 tegengekomen ??

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0nik
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08 11:43
Heb onlangs op mijn Pro3 7" de cherry JB firmware op gekregen, maar wil graag terug naar stock ivm camera issue.
Moeite zit m in het 10-15x indrukken van de aan/uit knop icm de home knop.
De knoppen werken prima, maar ik krijg het niet meer voor elkaar, hoe vaak/snel ik ook druk.

Ook gelezen dat vol+ een optie is, maar ook dit lukt niet..

Heeft iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een familielid heeft de qware pro 3 9.7 (tb-9718) en vindt hem te traag. Ik dacht dat daar wel iets aan te doen zou zijn (de specs zijn niet compleet waardeloos tenslotte), en heb dit topic doorgelezen, maar ik word niet heel veel wijzer. Ik zie op de Qware website dat er nieuwe firmware is. Is dat de moeite waard om te installeren? Of biedt een custom rom snelheidsvoordelen? Ik vond deze uitleg: Verwijderd in "Intertoys Qware Pro3 7"/9,7"/10" Tablets - DEEL 2" Is dat de moeite waard om te doen als het me alleen om snelheid gaat en niet om extra eyecandy of features? Is het editten van de build.prop files de beste manier om hem (iets) sneller te maken?

Als het mijn eigen tablet was had ik meer tijd om van alles uit te proberen, maar nu heb ik die niet, dus tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:05:
Een familielid heeft de qware pro 3 9.7 (tb-9718) en vindt hem te traag. Ik dacht dat daar wel iets aan te doen zou zijn (de specs zijn niet compleet waardeloos tenslotte), en heb dit topic doorgelezen, maar ik word niet heel veel wijzer. Ik zie op de Qware website dat er nieuwe firmware is. Is dat de moeite waard om te installeren? Of biedt een custom rom snelheidsvoordelen? Ik vond deze uitleg: Verwijderd in "Intertoys Qware Pro3 7"/9,7"/10" Tablets - DEEL 2" Is dat de moeite waard om te doen als het me alleen om snelheid gaat en niet om extra eyecandy of features? Is het editten van de build.prop files de beste manier om hem (iets) sneller te maken?

Als het mijn eigen tablet was had ik meer tijd om van alles uit te proberen, maar nu heb ik die niet, dus tips zijn welkom!
wat dacht je van CyanogenMod 9 of 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:14
Ja maar dan blijft het de vraag: is het de moeite waard..

ik heb ze zelf allemaal geprobeerd, zit nu op CM10, en in dit topic te kijken hoe CM9 er ook alweer op kwam...

CM9, werkte het beste en het snelst naar mijn mening.

Als het voor een kennis is, zou ik het niet zo snel doen, je bent lang bezig, en er kan veel fout gaan
bricken gaat echter bijna niet.. dat scheelt dan wel weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 20:02
Hallo,

Mijn zoontje heeft de Qware Tablet Pro 3 (TB-1007) en deze start niet meer op.
Soms, als ik hem aan zet, dan zie ik het opstartlogo in het scherm en deze blijft hierop staan.
Of het is zo dat ik de tablet gewoonweg niet aan krijg...
Heb de reset knop al geprobeerd en ook geprobeerd in de recovery mode te komen (geloof Volume+ en aan/uit), niets helpt.
Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasiccama schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:42:
Hallo,

Mijn zoontje heeft de Qware Tablet Pro 3 (TB-1007) en deze start niet meer op.
Soms, als ik hem aan zet, dan zie ik het opstartlogo in het scherm en deze blijft hierop staan.
Of het is zo dat ik de tablet gewoonweg niet aan krijg...
Heb de reset knop al geprobeerd en ook geprobeerd in de recovery mode te komen (geloof Volume+ en aan/uit), niets helpt.
Heeft iemand een idee?
de stock firmware erop zetten, de TB-1007 heeft android 2.3.4 dacht ik
http://qware.nl/_resource...are_update_pro3_7inch.zip

dit is de link voor de firmware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:50:
[...]

de stock firmware erop zetten, de TB-1007 heeft android 2.3.4 dacht ik
http://qware.nl/_resource...are_update_pro3_7inch.zip

dit is de link voor de firmware..
werkt deze tab nu weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
Zojuist even tijd gehad om de tablet aan te sluiten maar er gebeurt verder niets...
Ik krijg de tablet gewoonweg niet aan, dus ik krijg de FW er niet op.

Correctie; sluit hem nu nogmaals aan op m'n laptop en het Qware logo staat nu in beeld.
Verder gebeurt er niets...

Wat kan hier aan de hand zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door jasiccama op 22-02-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasiccama schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:27:
[...]

Zojuist even tijd gehad om de tablet aan te sluiten maar er gebeurt verder niets...
Ik krijg de tablet gewoonweg niet aan, dus ik krijg de FW er niet op.

Correctie; sluit hem nu nogmaals aan op m'n laptop en het Qware logo staat nu in beeld.
Verder gebeurt er niets...

Wat kan hier aan de hand zijn?
heb je hem opnieuw geflashed met Livesuit? heb je de format-upgrade gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:48:
[...]

heb je hem opnieuw geflashed met Livesuit? heb je de format-upgrade gedaan?
Kan niets flashen want de tablet wordt niet gezien.
Hoe doe je een format upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasiccama schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 18:11:
[...]

Kan niets flashen want de tablet wordt niet gezien.
Hoe doe je een format upgrade?
met livesuit... weet je hoe het moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0nik
Het lukt mij helaas nogsteeds niet de tablet weer in de juiste modus te krijgen na 10-15x powerknop te drukken met home knop ingedrukt houden.
Wat kan ik fout gedaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0nik schreef op zondag 24 februari 2013 @ 23:26:
Het lukt mij helaas nogsteeds niet de tablet weer in de juiste modus te krijgen na 10-15x powerknop te drukken met home knop ingedrukt houden.
Wat kan ik fout gedaan hebben?
misschien sla je een stap over,

Stap 1: je zet je tablet uit.
Stap 2: je opent Livesuit.
Stap 3: je stelt Livesuit in (je klikt nog niet of finish).
Stap 4: je houdt op je tablet de middelste knop, of home knop ingedrukt.
Stap 5: je koppelt de tablet aan de computer met de USB (home knop nog steeds ingedrukt.
Stap 6: je drukt snel achter elkaar op de aan/uit knop, of power knop (home knop ook hier ingedrukt).
Stap 7: Livesuit doet zijn werk nadat een paar drivers automatisch worden geinstalleerd.
Stap 8: je tablet start opnieuw op, het kan wat langer duren dan normaal.

volgensmij moet hij het dan weer doen, mits je windows gebruikt.. succes ermee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom de statusbalk op de 4.1.1 rom van de cherry zo groot is op de qware tablet pro3?
En nog een vraagje, hoe kom ik bij de clockworkmod op de rom van petervanakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0nik
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:37:
[...]

misschien sla je een stap over,

Stap 1: je zet je tablet uit.
Stap 2: je opent Livesuit.
Stap 3: je stelt Livesuit in (je klikt nog niet of finish).
Stap 4: je houdt op je tablet de middelste knop, of home knop ingedrukt.
Stap 5: je koppelt de tablet aan de computer met de USB (home knop nog steeds ingedrukt.
Stap 6: je drukt snel achter elkaar op de aan/uit knop, of power knop (home knop ook hier ingedrukt).
Stap 7: Livesuit doet zijn werk nadat een paar drivers automatisch worden geinstalleerd.
Stap 8: je tablet start opnieuw op, het kan wat langer duren dan normaal.

volgensmij moet hij het dan weer doen, mits je windows gebruikt.. succes ermee!!
Deze stappen heb ik exact gevolgd, zonder oplader en met volle batterij.
Heb verschillende snelheden gedaan, maar helaas.. ik ga het nog eens proberen op een oude XP machine met een schone install. Deed het nu op een windows7 laptop waar div. tablets en smartphones op geïnstalleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0nik schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:08:
[...]

Deze stappen heb ik exact gevolgd, zonder oplader en met volle batterij.
Heb verschillende snelheden gedaan, maar helaas.. ik ga het nog eens proberen op een oude XP machine met een schone install. Deed het nu op een windows7 laptop waar div. tablets en smartphones op geïnstalleerd zijn.
raar.. als het niet werkt, kan je altijd volgensmij naar de winkel en omruilen, mits het in de garantie periode valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0nik
Tja, het is 1x met moeite gelukt toen de cherry JB firmware er op gezet. Dus van garantie is geen sprake meer denk ik. Anders maar de CM10 op zetten. Dan werkt de camera weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:41:
Weet iemand waarom de statusbalk op de 4.1.1 rom van de cherry zo groot is op de qware tablet pro3?
En nog een vraagje, hoe kom ik bij de clockworkmod op de rom van petervanakelen?
nummer 1:, dat hoort volgensmij zo..

nummer 2: je moet de app terminal emulator installeren, daar tik je: ''su'' in.
op de volgende regel typ je: ''reboot-recovery''.

succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0nik
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:29:
[...]

raar.. als het niet werkt, kan je altijd volgensmij naar de winkel en omruilen, mits het in de garantie periode valt..
Op een oude XP laptop met schone install werkte het ook niet; de driver werd wel geïnstalleerd, maar daarna verdween livesuite en gebeurde er niets.
Op een schone win7 desktop lukt het in 1x

Hopelijk komt Qware nog met een update want die JB rom werkte wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk Google Now op mijn pro3 7 werkend gekregen
Als proof: https://docs.google.com/f...BXbFUbW5iYmZBV3ZqcG8/edit
Als iemand het wilt hoor ik het :-) P.s werkt op alles zolang je CWM heb
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste