Hallo,
Sinds enige dagen heb ik deze Qware.
Volgens mij is hij zo nieuw, dat er niks te vinden is op het hele www.
Met uitzondering van Qware zelf die er een plaatje met type aanduiding van vermeld.
Ook op tweakers kan ik niks anders vinden dan de Pro 3 serie.
En als tweaker het al niet heeft, wie dan wel.
Hier wat specs:
Processor : 1.5GHz Dual Core Screen : 9.7" 4:3 IPS Capacitive Memory : 1GB DDRIII/ 8GB Wifi : b/g/n Google Android : 4.0.4
Toch niet mis voor een low budget, dacht ik zo?
Heb er zelf al TouchPal aan toegevoegd, ben Swype gewend van mijn S1 en S3, en moet zeggen voor zover ik ervaring heb met tablets ( DIT IS MIJN 1e :-) )
Moet ik zeggen super dingetje hoor, maar daar zijn de meningen waarschijnlijk over verdeeld.?
Daar zou ik dan ook het een een andere meer van willen weten.....
En Accessoires, overclock, rooten, welk mogelijk betere Android versie enzovoort.
Sinds enige dagen heb ik deze Qware.
Volgens mij is hij zo nieuw, dat er niks te vinden is op het hele www.
Met uitzondering van Qware zelf die er een plaatje met type aanduiding van vermeld.
Ook op tweakers kan ik niks anders vinden dan de Pro 3 serie.
En als tweaker het al niet heeft, wie dan wel.
Hier wat specs:
Processor : 1.5GHz Dual Core Screen : 9.7" 4:3 IPS Capacitive Memory : 1GB DDRIII/ 8GB Wifi : b/g/n Google Android : 4.0.4
Toch niet mis voor een low budget, dacht ik zo?
Heb er zelf al TouchPal aan toegevoegd, ben Swype gewend van mijn S1 en S3, en moet zeggen voor zover ik ervaring heb met tablets ( DIT IS MIJN 1e :-) )
Moet ik zeggen super dingetje hoor, maar daar zijn de meningen waarschijnlijk over verdeeld.?
Daar zou ik dan ook het een een andere meer van willen weten.....
En Accessoires, overclock, rooten, welk mogelijk betere Android versie enzovoort.