Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239715

Topicstarter
Hallo,
Sinds enige dagen heb ik deze Qware.
Volgens mij is hij zo nieuw, dat er niks te vinden is op het hele www.
Met uitzondering van Qware zelf die er een plaatje met type aanduiding van vermeld.
Ook op tweakers kan ik niks anders vinden dan de Pro 3 serie.
En als tweaker het al niet heeft, wie dan wel.
Hier wat specs:
Processor : 1.5GHz Dual Core Screen : 9.7" 4:3 IPS Capacitive Memory : 1GB DDRIII/ 8GB Wifi : b/g/n Google Android : 4.0.4
Toch niet mis voor een low budget, dacht ik zo?
Heb er zelf al TouchPal aan toegevoegd, ben Swype gewend van mijn S1 en S3, en moet zeggen voor zover ik ervaring heb met tablets ( DIT IS MIJN 1e :-) )
Moet ik zeggen super dingetje hoor, maar daar zijn de meningen waarschijnlijk over verdeeld.?
Daar zou ik dan ook het een een andere meer van willen weten.....
En Accessoires, overclock, rooten, welk mogelijk betere Android versie enzovoort.

Anoniem: 239715

Topicstarter
Niet echt een hot item hier geloof ik? Da's jammer :-(

Anoniem: 16328

In dit topic zitten ook mensen met de Pro4 volgens mij. Je kunt eens zoeken in dat topic of de laatste bladzijden doorbladeren. Intertoys Qware Pro3 7"/9,7"/10" Tablets - DEEL 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
jammer niemand heeft een stock of een custom rom gemakt voor deze ding.
Ik denk dat deze tab moet wel eigen topic hebben omdat dit heeft andere flash procedure en heeft niks te maken met Pro 2,3 etc kwa soft en hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458243

Heb dit tablet (Qware Pro 4 Slim 9.7") al weer een paar maanden en nav Lenco tablet ervaring zomaar in geslaagd WhatsApp erop te krijgen! Gaf mij een kick of is dat ouwe koek voor jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496892

Ik wacht ook op een geschikte rom voor dit model....rooten is ondertussen wel gelukt. Stock rom geeft bij mij wel wat kleine foutjes, maar die waren op te lossen...verder voor de prijs (€200,=) een goede tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
originele rom/firmware van qw tb-9718d

http://www.mediafire.com/...obymxvddj,cyyocyfydfe1t2z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 18:08
Ik heb dit tablet sinds gisteren ook en ben er goed over te spreken.
Alleen vind ik het geluid wel heel zacht, dit heb ik gelukkig op kunnen lossen met
Music Voume EQ

Het gekke is alleen dat ik ook geen geluid heb bij toetsaanslagen, terwijl ik dit wel zo ingesteld
heb en het volume staat op 100%. Hebben jullie dit ook ?

Met betrekkig tot rooten heeft Bware81 het volgende aan de praat gekregen:
Het is een beetje tricky als je geen chinees kan (net als ik dus..).

Dit is het programma wat je nodig hebt. static.opda.com/zhuodashi/ZhuoDaShi-2.2.9-setup.exe
Eerst ff zorgen dat je tablet een ADB verbinding op kan zetten:

Zorg dat usb foutopsporing aan staat
De Adb driver installeren op de pc via moborobo of een soortgelijk programma en de verbinding testen.

Dan Zhuodashi starten. Links-onder staat root in het engels met rechts daarvan chinese tekst daar moet je op klikken. Op het volgende scherm staan twee knoppen met chinese tekst, de dikgedrukte is de start knop( ik meen de rechtse). De tablet zal een scherm weergeven van zhuodashi en na het klikken op de computer op root beginnen. Wat er dan gaat gebeuren is even schrikken, de tablet zal een paar keer herstarten en het duurt allemaal vrij lang. Als zhuodashi klaar is zal de tablet ook net opnieuw opgestart zijn en vasthangen op een zwart scherm en niet meer reageren. Geen paniek... na het inhouden van de powerbutton (kan even duren) zal hij weer uitgaan. En bij de volgende start is hij geroot.
Nog geen tijd gehad om te testen maar ga het zeker proberen.

Ik ben helaas ook nog geen Custom Roms voor dit tablet tegengekomen.
Laten we hopen dat er gauw iets 'op de markt' komt :)

Random WTF

Pagina: 1