Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-04 18:28
Je moet inderdaad iets van de usb stekker afhalen die je in de tablet steekt. Het lijkt wel of de behuizing te ver van het moederbord afzit, wat er voor zorgt dat de stekker er niet ver genoeg in gaat. Heb er iets afgehaald en gelijk wordt de tablet herkent. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479278

Dank jullie wel voor jullie oplossingen. Ben inmiddels al terug geweest naar Intertoys daar hebben ze nog 2 tablets getest die hadden hetzelfde maar de 3de die ze testen deed het gewoon. Wat ik alleen raar vind is dat die het op de OTG poort doet! 8)7 Ik dacht dat die poort alleen was voor het aansluiten van externe apparatuur zoals muizen en toetsenborden of heb ik dat verkeerd? je moet hem in principe toch op de HOST poort aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
Bij mij doet ie het op de bovenste...(als de power knop rechts onder zit...hehe...het blijft een tablet....)
Weet niet of dat de OTG poort is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479278

Ja dat is inderdaad de OTG poort ( staat als het goed is ook op je tablet ) wel vaag vind ik. Waarvoor dient die HOST poort dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
Iemand al een goede silicon sleeve gevonden inmiddels voor de pro 4....Ik krijg dat erwel een sleeve voor is, nl de QW TBS-9718 welke verkrijgbaar is via de intertoys......

intertoys heeft 'm alleen niet...helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
Ik heb bij de mini hdmi aansluiting hetzelfde, heb wat van de mini hdmi kabel af moeten halen van de rand van de stekker, en nu geeft ie het goed weer op m'n tv....beeld viel steeds weg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448946

er is 'n nieuwe 4.1 tablet bij de bart smit. misschien kan die firmware ook wel op de pro3!
( volgens mij geen cyanogenmod)
http://www.bartsmit.com/t...lent-7-android-4-1-tablet

Moeten maar ff kijken bij ployer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik ben eens even aan het knutsellen geweest op de 9.7 pro4.

Ik merkte dat het touchscreen met het standaard protector toch af en toe een steek liet vallen. Dus ben gaan kijken of ik de config wat aan kon passen, maar ik kon nergens niks vinden van een idc file. Toen ben ik eens in de logcat gaan neuzen en die geeft ook aan dat er geen idc gevonden kon worden en dus overging op standaard.
Ik ben vervolgens zelf maar een idc gaan maken. De eerste was natuurlijk een ramp omdat ik totaal niet wist hoe de driver op verschillende instellingen ging reageren, maar naar een paar pogingen begin ik al vooruitgang te boeken. Het swipe gedeelte werkt al een stuk beter en vereist geen overdreven druk meer, het point/tik heeft nog wel wat afstelling nodig. Deze slaat nog weleens een tik over en dat is niet echt gemak met typen.

Btw heb ik ook de root toegang aan de praat anders is het natuurlijk niet mogelijk om dit soort instellingen te wijzigen.

Zodra ik het idc voldoende aangepast heb zal ik het hier wel plaatsen, maar dat zal dan wel zijn voor een tab met protector.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:38
Intertoys Tegelen heeft nog genoeg Tablets op voorraad:

7"
8"
9.7" (Nieuwste model dualcore speed)

PS: Speciale actie? Stuur een DM!

Groet,
Roel

[ Voor 13% gewijzigd door roel17 op 25-10-2012 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
Bware81 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:29:
Ik ben eens even aan het knutsellen geweest op de 9.7 pro4.

Ik merkte dat het touchscreen met het standaard protector toch af en toe een steek liet vallen. Dus ben gaan kijken of ik de config wat aan kon passen, maar ik kon nergens niks vinden van een idc file. Toen ben ik eens in de logcat gaan neuzen en die geeft ook aan dat er geen idc gevonden kon worden en dus overging op standaard.
Ik ben vervolgens zelf maar een idc gaan maken. De eerste was natuurlijk een ramp omdat ik totaal niet wist hoe de driver op verschillende instellingen ging reageren, maar naar een paar pogingen begin ik al vooruitgang te boeken. Het swipe gedeelte werkt al een stuk beter en vereist geen overdreven druk meer, het point/tik heeft nog wel wat afstelling nodig. Deze slaat nog weleens een tik over en dat is niet echt gemak met typen.

Btw heb ik ook de root toegang aan de praat anders is het natuurlijk niet mogelijk om dit soort instellingen te wijzigen.

Zodra ik het idc voldoende aangepast heb zal ik het hier wel plaatsen, maar dat zal dan wel zijn voor een tab met protector.
Klinkt interessant...houd ons op de hoogte..

mag ik vragen hoe je 'm geroot hebt ?? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bware81
Ja dat mag je vragen.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
COOL ;) iemand die nog bijdehanter is dan ik...haha

bij deze...

Hoe heb je 'm geroot ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bware81
Het is een beetje tricky als je geen chinees kan (net als ik dus..).

Dit is het programma wat je nodig hebt. static.opda.com/zhuodashi/ZhuoDaShi-2.2.9-setup.exe
Eerst ff zorgen dat je tablet een ADB verbinding op kan zetten:

Zorg dat usb foutopsporing aan staat
De Adb driver installeren op de pc via moborobo of een soortgelijk programma en de verbinding testen.

Dan Zhuodashi starten. Links-onder staat root in het engels met rechts daarvan chinese tekst daar moet je op klikken. Op het volgende scherm staan twee knoppen met chinese tekst, de dikgedrukte is de start knop( ik meen de rechtse). De tablet zal een scherm weergeven van zhuodashi en na het klikken op de computer op root beginnen. Wat er dan gaat gebeuren is even schrikken, de tablet zal een paar keer herstarten en het duurt allemaal vrij lang. Als zhuodashi klaar is zal de tablet ook net opnieuw opgestart zijn en vasthangen op een zwart scherm en niet meer reageren. Geen paniek... na het inhouden van de powerbutton (kan even duren) zal hij weer uitgaan. En bij de volgende start is hij geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480243

Ik heb een vraagje! Ik heb zo'n mooie tablet gekocht, maar ik wil er weer vanaf, omdat ik geen zin heb om moeite te doen om er e-books op te zetten. (Hij leest EPUB niet in normale e-readers?) Krijg er gelukkig €100 voor van een vriend. :)

Wat hij dus wel wou weten is of je er een externe harde schijf op kan zetten. Ja, dat moet kunnen, maar dan is de vraag, hoe? Heb een beetje zitten zoeken, een microusb naar microusb kabel vinden lijkt onmogelijk!

Heeft iemand een idee hoe ik deze kan vinden? Of wellicht op een andere manier? Of is het dan toch echt niet mogelijk?

Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-02 18:00
Petervanakelyen schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:44:
Ik heb terug een (min of meer) werkende Pro3 weten te bemachtigen, dus heb het ROM development weer opgepakt. :) Er mankeren een paar dingen (zoals fysieke knoppen), maar ICS heeft toch knopjes in de taskbar dus dat valt mee.

Ik verwacht een nieuwe ROM met een hele hoop veranderingen klaar te hebben in een of twee dagen, de ROM van 23 september is slechts een minor upgrade. Daarna komen er nieuwe CyanogenMod 9 en 10 builds aan, compiled from source.
Peter, heb je al een nieuwe rom uitgebracht ? Volgens mij nog niet, ben benieuwd. Heb nu cm10, werkt mooi, maar de tablet is leeg als je deze gewoon 1 of 2 dagen alleen maar "uit" hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:32
Heyy guys, heb recent CM10 voor 7 inch Pro3 gevonden (weet niet meer waar) incl. gapps.
Upload: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-6XNHQEV3ET4Q.zip
Uitleg:
1. Pak de zip uit.
2. Start de tablet in CWM op.
3. Installeer update.zip.
4. Installeer CM10qwarepro3C.zip (ofzoiets). (dit is de compability zip)
5. Reboot naar Android.
6. Na dat de tablet is opgestart, reboot naar de recovery door op de aan/uit knop te drukken, en op Reboot de drukken, en dan op Recovery.
7. Installeer gapps. (gapps-xxxxxxxx-jb.zip ofzo)
8. Reboot naar android, en klaar is Kees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
@mwieggers: hij staat klaar, ik moet hem enkel nog uploaden.
@picob: die is wel al even bekend, de laatste CM10 nightlies staan hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Petervanakelyen op 28-10-2012 20:25 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
@peter ben benieuwd. Is dat cm10 en zijn we dan ook van het leeglopen af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 23:47
Kijk er ook zeer naar uit! Kunnen wij je nog op enige manier helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Nee, het is een custom 4.0.4 ROM. De sleep bug in CyanogenMod 10 moet ik verder onderzoeken, ik vermoed dat dat (opnieuw) te maken heeft met het CedarX-framework (wat geport is van ICS). Met CyanogenMod 9 was dat i.i.g. niet eenvoudig te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Anoniem: 480243 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 13:50:
Ik heb een vraagje! Ik heb zo'n mooie tablet gekocht, maar ik wil er weer vanaf, omdat ik geen zin heb om moeite te doen om er e-books op te zetten. (Hij leest EPUB niet in normale e-readers?) Krijg er gelukkig €100 voor van een vriend. :)

Wat hij dus wel wou weten is of je er een externe harde schijf op kan zetten. Ja, dat moet kunnen, maar dan is de vraag, hoe? Heb een beetje zitten zoeken, een microusb naar microusb kabel vinden lijkt onmogelijk!

Heeft iemand een idee hoe ik deze kan vinden? Of wellicht op een andere manier? Of is het dan toch echt niet mogelijk?

Bedankt. :)
't Moet niet gekker worden... Beetje verwend? "Ik ben te lui om een app te zoeken die doet wat ik wil, dus donder ik m'n net gekochte apparatuur maar weer buiten." :r Gekkigheid imho; doe 5 minuten moeite, en je hebt een andere reader die wel met epub kan omgaan... 8)7 Pure luiheid, of wil je er ook om andere redenen vanaf?

Anyway, om er geen complete flame van te maken: een externe (bv 2,5") HD gaat niet werken, omdat de tablets hier niet genoeg stroom voor kunnen leveren. Een dikke USB-stick kan wel, dmv de bijgeleverde verloopkabeltjes.

Sterkte ermee... :w

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302117

@Petervanakelyen
Benieuwd naar je nieuwe rom Peter..
We horen het dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:38
@Petervanakelyen
Misschien is het verstandig om een nieuw topic te openen!? Ik wil hierbij wel helpen werk zelf bij Intertoys dus kan enigszins wel nieuwe modellen aanleveren wanneer deze uitkomen?

Mvg,

Roel

PS: Speciale actie met tablets? Alleen Dinsdag & Woensdag stuur een DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roel17 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:03:
@Petervanakelyen
Misschien is het verstandig om een nieuw topic te openen!? Ik wil hierbij wel helpen werk zelf bij Intertoys dus kan enigszins wel nieuwe modellen aanleveren wanneer deze uitkomen?

Mvg,

Roel

PS: Speciale actie met tablets? Alleen Dinsdag & Woensdag stuur een DM!
Toen we je vroegen Peter een licht beschadigd retourexemplaar ter beschikking te stellen, draaide je naar alle kanten. Zelfs een afgedankt exemplaar voor iemand die jullie omzet zo bevorderde door het maken van prachtige roms, was al te veel gevraagd.

Nu doe je n.b. beroep op hem. Schaamteloos ?

Als ik Intertoys was zou ik Peter gewoon betalen voor zijn -mijn omzetverhogende- prestaties, dus ook die welke hij -reeds verricht heeft !

Daar hebben zoveel mensen plezier van gehad.

Als Peter's rom er niet was geweest, had ik dit tablet nl. nooit gekocht !

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458243

Net een Qware Pro 4 Slim 9.7 tablet bij Intertoys gehaald (199,99 minus 10 pct actie korting).
Start ;m op krijg ik een datum februari 2011 te zien. Klopt dat wel??
Of een oudje in de maag gesplitst gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
Die hoezen die je voor de qware pro3 7 inch kan kopen bij 123bestdeal lijken wel erg veel op deze:

http://nl.dinodirect.com/...cy-EUR.html?DDID=3520-616
http://nl.dinodirect.com/...cy-EUR.html?DDID=3520-616

(behalve de prijs dan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
We hebben de Pro 3 7 inch gekocht.
Is het ook mogelijk om apps op de external SD kaart te installeren ?
Zo ja, hoe dan.

Ik zie wel een optie op een app te verplaatsen naar de sd kaart, maar volgens mij is dat de interne sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobr schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:43:
We hebben de Pro 3 7 inch gekocht.
Is het ook mogelijk om apps op de external SD kaart te installeren ?
Zo ja, hoe dan.

Ik zie wel een optie op een app te verplaatsen naar de sd kaart, maar volgens mij is dat de interne sd kaart.
Link2sd maakt dat mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:33
Hoi Peter,

Zou je wellicht ook nog even een Cherry versie van je laatste Rom willen maken?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@Peter,

+1 qua Cherry ROM

Het betreft alleen een andere camera driver tov ProWare 3 heb ik eens begrepen, right?
Wellicht handig om een losse camera patch/zip te maken.
Hoe dan ook, alvast dank (wat de uitkomst ook is :) )!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:32
Zo, straks eens proberen CyanogenMod op mijn tablet te zetten :-)

Of is die van Peter beter? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Ik heb gisteren bij Intertoys de 8" uitvoering gekocht (€126,- gezien er 10% afging), die ik in deze post niet tegen kom.
Moet zeggen dat hij me zeker niet tegenvalt, qua snelheid en gebruiksgemak!
Wel valt het me op dat een aantal apps niet werken (bijvoorbeeld Buienradar HD en de Telegraaf app lopen direct vast bij opstarten, tweetdeck start op maar als ik mijn account heb toegevoegd stopt hij met draaien).
Erg prettig dat er nauwelijks bloatware inzit, apps die bijgeleverd zijn, zijn ook gewoon te verwijderen, dat was voor mij een zeer prettige verrassing.

Ik vond 7" niet prettig om mee te werken, net weer te klein.
10" vond ik het verschil in prijs niet waard, ik heb deze tablet gekocht om te kijken of een tablet mij brengt wat ik ervan hoop, mocht het me bevallen zal ik naar een meer high-end model gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
Heb zelf de pro slim 4....en zit nu voor mijn zoontje z'n verjaardag te kijken. Hij wil graag een ipod maar ik wil hem eigenlijk aan de 7 inch pro 3 hebben van 90 euro. (10% korting)

Is dit een goede optie ??

Ik lees hier heel verschillende verhalen....

[ Voor 3% gewijzigd door everlast666 op 05-11-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hoe belangrijk is portability? Een 7" tablet draag je niet zo makkelijk met je mee als een iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 25-07 10:10
everlast666 schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:23:
Heb zelf de pro slim 4....en zit nu voor mijn zoontje z'n verjaardag te kijken. Hij wil graag een ipod maar ik wil hem eigenlijk aan de 7 inch pro 3 hebben van 90 euro. (10% korting)

Is dit een goede optie ??

Ik lees hier heel verschillende verhalen....
Ik heb zelf een Pro3 7inch uit een oudere serie (met 512MB werkgeheugen, 4GB opslaggeheugen) en standaard ICS4.03 erop maar ik ben niet tevreden. De huidige 7inch is weliswaar met 1GB werkgeheugen maar ik weet niet of dit veel verschil zal brengen. Het zit m met name in de single core processor die beperkend is qua snelheid denk ik. Alles werkt erg traag. De 9.7inch versie heeft wel dual core en 1GB werkgeheugen en zal denk ik daardoor ook een stuk vlotter draaien echter voor 199 euro zou ik eerder kiezen om door te sparen voor Asus/Google Nexus 7 16/32GB (250 euro) of een stap kleiner qua scherm te gaan en voor iPod touch te gaan.

Geef ofwel iets meer geld uit aan een volwaardige Android (Samsung, Asus) of iOS tablet maar dan kan je wel in de 300+ euro (dure grap om aan je kind als speelgoed te geven) gaan denken of wat goed werkt is iPod touch V4 32GB die nu vanaf 219 euro te koop is. Als je voor de 8Gb versie (vanaf 169 euro) gaat zul je zien dat met een paar spellen en wat muziek en foto's het al erg snel vol is en uitbreiden kun je niet bij iOS (met SD of dergelijke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@funrider. Volgens mij is het grote probleem (maar ik weet het niet meer zeker, want ik volg de boel al een tijdje niet meer) dat de mail400 grafische processor niet door ICS die op de pro7 draait ondersteund wordt.
Met gingerbread deed de pro7 het behoorlijk goed, sinds dat ik naar 4.0.3 heb geupgrade is ie waardeloos. Gruwelijk traag zoals je al zegt.
Ik zou nu zelf doorsparen voor de nexus7 idd. En ik denk dat ik de pro7 downgrade naar GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-07 14:52

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Gisteren kreeg ik allerlei foutmeldingen dat Gmail enz allemaal niet meer werkte maar omdat ik wat aan het kijken was op Youtube voordat ik ging slapen, negeerde ik het, vanmorgen zette ik hem aan en toen wilde Youtube niet meer werken, dus even een reboot gedaan, kreeg ik een scherm met "Encryptie mislukt" met onderaan een knop die je opnieuw laat instellen, dat gedaan, start opnieuw op, weer hetzelfde scherm.

Hoe dit komt begrijp ik echt niet, ik heb er de officiele ICS opstaan die ik toen met de release erop heb gezet en op een gegeven moment heb ik een reset gehad (ik denk omdat ik hem lang niet had gebruikt) dus ik had buiten de standaard apps maar een paar apps geinstalleerd vanaf Play, tevens allemaal populaire apps, dus ik ga er stilletjes vanuit dat ze legitiem waren.

Wat zijn mijn opties hier? Het betreft hier trouwens de 7 inch Pro 3.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
bedankt voor jullie reactie, het is voor thuis, in de auto op vakantie en dergelijke. Hij hoeft ook niet rete snel te zijn, wel moeten de gemiddelde apk's gewoon draaien. Angry birds, subway surfers en dergelijke.

En dan denk ik dat hij meer heeft aan een 7 inch tablet dan aan zo'n ipod......Komt ook omdat ik iets tegen apple heb...haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Hoi Peter,

Kan je ongeveer aangeven wanneer we je nieuwe Rom kunnen verwachten?
Alvast wederom bedankt voor de moeite en energie die je erin steekt.
Petervanakelyen schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:25:
@mwieggers: hij staat klaar, ik moet hem enkel nog uploaden.
[/url].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481761

ik heb voor mijn zoontje bij intertoys de Q-ware 7 inch Pro3 forum gekocht maar moet nog een micro sd kopen hoeveel gig kan hier in volgens intertoys max 16 gig klopt dat

gr pascal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het is al weer 'n tijd geleden dat ik een android toestel geflashed heb, en nu wil ik CM9 op die 9.7" tablet van me zetten.

Als ik nu niet wil dat er belangrijke meuk verloren gaat, is Titanium Backup gebruiken dan voldoende voordat ik hem 'format' ?

Edit: Moet ie natuurlijk eerst in recovery modus gaan he :')

[ Voor 11% gewijzigd door De_Bastaard op 06-11-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481854

Ik heb ook een Qware pro3 7" aangeschaft. Bij de intertoys is nu een 10% kortingsactie, ik heb alleen eerst een 512 MB DDRIII model meegekregen. Toen terug gegaan en een 1gb model doos meegekregen, echter thuis kwam ik erachter dat de tablet 512mb was, Vervolgens weer terug gegaan en nu heb ik het 1gb model, uitkijken dus.

Heeft verder iemand een hoes die ook als stand kan dienen? Ik zag op de intertoys site één voor de galaxy tab 7" (http://www.intertoys.nl/g...73.html?source=igodigital). Ik vraag me af of de qware daar ook in past, iemand ervaring?

@Pascal: In de openings post staat dat de tablets met SDXC compatible zijn, volgens wikipedia is dat tot 2tb. Mijn USB stick van 32gb zou volgens intertoys ook niet werken, maar gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:47
Is het mogelijk om Need for Speed most wanted op de tablets aan de praat te krijgen? Als ik hem opstart vraagt hij om te downloaden maar dat is 2 gb maar dat heb ik niet internet, is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Anoniem: 481761 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:03:
ik heb voor mijn zoontje bij intertoys de Q-ware 7 inch Pro3 forum gekocht maar moet nog een micro sd kopen hoeveel gig kan hier in volgens intertoys max 16 gig klopt dat

gr pascal
Ik heb er 1 van 32 GB in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvl_52
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:20
Ik heb gisteren de CM10 versie 2012-11-04 van Shaun2029 geflashed op mijn 9.7. Draait als een zonnetje, nog geen enkel probleem tegengekomen. Het probleem met het accugebruik in slaapstand is opgelost. Deep sleep werkt!!!!

http://www.slatedroid.com...om-cyanogenmod-10-tweaks/

Doe in CWM:
Factory reset
wipe cache
wipe Dalvik

Installeer achtereenvolgens:
cm10_a10_20121104.zip
gapps-jb-20120726-signed.zip
907c_compatibility_1.2.1.zip
qware_9,7_slim_touchscreen_fix.zip

[ Voor 1% gewijzigd door josvl_52 op 08-11-2012 11:09 . Reden: Tablet model 9.7 toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-05-2020
Doet de HDMI aansluiting het ook?
josvl_52 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:58:
Ik heb gisteren de CM10 versie 2012-11-04 van Shaun2029 geflashed op mijn 9.7. Draait als een zonnetje, nog geen enkel probleem tegengekomen. Het probleem met het accugebruik in slaapstand is opgelost. Deep sleep werkt!!!!

http://www.slatedroid.com...om-cyanogenmod-10-tweaks/

Doe in CWM:
Factory reset
wipe cache
wipe Dalvik

Installeer achtereenvolgens:
cm10_a10_20121104.zip
gapps-jb-20120726-signed.zip
907c_compatibility_1.2.1.zip
qware_9,7_slim_touchscreen_fix.zip

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477607

Ik heb recent een Qware ProLine 4 met android 4.04 gekocht bij intertoys,

maar ik heb op dit moment niet de skills om hem te unrooten en cyanogenmod 9 erop te zetten. het is heel belangrijk voor mij dat mijn apple keyboard usb mini + draadloze muis kan gebruiken. (GEEN BLUETOOTH)

wie kan mij helpen stap voor stap superuser had ik geinstalleerd maar deze geeft geen opties ik snap er nix van.

wel herkent de PC mijn Qware wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-07 15:51
Hebben jullie bij de 7" versie ook wel eens het idee dat hij gewoon stopt met reageren? Alsof ie het niet helemaal lekker aankan? (had ik ook bij de stock firmware) JB voelt wel een stuk sneller maar af en toe nog best wel Laggy. Komt het toetsenbord niet omhoog of touchscreen werkt gewoon even niet...beetje zoals een overwerkte Windows...en irritant is dat xs4all iptv niet werk maar ik denk dat dat komt door het cedarx framework. Krijg allerlei crashes (demuxer crashed) als ik hem met logcat uitlees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Kan iemand me misschien helpen?

Ik heb CWM + CM9 + Touch fix geinstalleerd op mijn Pro3 9.7" maar de touch doet het niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
De_Bastaard schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:40:
Kan iemand me misschien helpen?

Ik heb CWM + CM9 + Touch fix geinstalleerd op mijn Pro3 9.7" maar de touch doet het niet :X
Dan heb je waarschijnlijk een verkeerd bestand voor compatibility gebruikt. Probeer dit bestand even...

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hmm. ... iets zegt me dat ik die niet "over" de andere zip's heen had moeten installeren.

Scherm blijft nu zwart en ik krijg hem niet meer in recovery :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Je kan dan nu beter de rom van Peter opnieuw flashen en daarna alles opnieuw installeren.

Volgorde:
1- Flash CM9
2- Flash Compatibility
3- Flash Gapps
4- Wipe Dalvik en Batterij Status
5- Fix Permissions
6- Start opnieuw op.

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Om te flashen zou ik toch eerst in CWM Recovery moeten komen ;-)

Overigens heb ik een 9.7" en niet de 7", ik dacht ergens gelezen te hebben dat Peters mod niet (goed) zou werken op de 9.7"

Anyway, scherm is totaal zwart maar lijkt wel aan te gaan. Voordat ik die laatste compatibility fix erop installeerde kon ik nog in Recovery komen, maar erna niet meer. Weet niet of dat nu ligt aan het batterijpercentage zoals eerder in dit topic besproken?

De tablet gaat wel aan, maar het scherm blijft donker... je ziet in elk geval de backlight oplichten. Heb alle toetscombinaties tot nu geprobeerd, maar geen enkele werkt om terug in recovery te komen.

De PdaNet tool herkent hem niet (al krijg ik af en toe een HTC Sync Error -1 in m'n system tray te zien bij het proberen van diverse toetscombinaties. Ook wordt ie niet door windows herkend, ik kan dus geen usb opslag o.i.d. gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door De_Bastaard op 10-11-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:45
delete...

[ Voor 108% gewijzigd door mtr33 op 13-11-2012 09:42 . Reden: never mind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nou,

Volgens mij is die van mij gruwelijk gebricked hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
De_Bastaard schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:51:
Nou,

Volgens mij is die van mij gruwelijk gebricked hoor :(
Om een rom met LiveSuit te flashen hoef je niet in CWM te zijn. Gaat via je PC.

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Kunnen jullie hier iets mee?

http://pastebin.com/dWWXGnPA

Ik kan er op via ADB, maar LiveSuit doet helemaal niets.

[ Voor 33% gewijzigd door De_Bastaard op 11-11-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Voer dit eens uit:

code:
1
adb shell "echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nandf count=1 conv=sync; sync; reboot"

Dat zou moeten rebooten naar ClockworkMod.

[ Voor 21% gewijzigd door Petervanakelyen op 11-11-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
code:
1
2
3
4
5
6
7
shell@android:/ $ echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nandf count=1
 conv=sync; sync; reboot
x dd of=/dev/block/nandf count=1 conv=sync; sync; reboot                      <
0+1 records in
1+0 records out
512 bytes (512B) copied, 0.001510 seconds, 331.1KB/s
reboot: Operation not permitted

Als ik daarna los 'reboot' in tik dan mag dat wel, maar gebeurt er nog altijd niets 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sorry maar het is mij compleet onduidelijk voor de 9.7": in de start post:
Hoe flash ik een rom?
Zet je tablet volledig uit (zorg dat oplader/USB-kabel niet is aangesloten).
Download en installeer de LiveSuite.
Selecteer de ROM image (*.img).
Houdt Vol+ ingedrukt en koppel de mini-USB kabel aan.
Druk 6x achter elkaar kort op de Power knop.
Klik 'Ja' wanneer gevraagd wordt om te formatteren.
Koppel de USB-kabel los en zet de tablet aan.
Lijkt me duidelijk echter, een stukje eerder:
In tegenstelling tot officiële ROMs en custom ROMs voor de Qware Pro3 7", gebeurd de installatie via ClockworkMod. ClockworkMod kan je hier vinden. De ROM zelf kan hier worden gedownload.
Zooi gedownload alleen staat hier verder totaal geen how-to bij :S

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookie01
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-11-2015
Wat mag een half jaar oude nog in goede staat verkerende QW TB-1207 BL (7" dus) nog opbrengen?
Kan er een van iemand over nemen en lijkt mij leuk als kennismaking met fenomeen tablet.
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
Waarschijnlijk is je CWM overschreven..livesuit eraan hangen dan stock rom flashen en opnieuw proberen...(eerst helemaal uit zetten en volgen wat er staat) faalt nooit. Dingen zijn vrijwel niet te bricken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Wij hebben 20 van deze tablets gekocht en moet constateren dat ze verschrikkelijk zijn.
Er zijn er nu al 7 terug dmv de volgende problemen.

Niet willen opladen.
Spontaan rebooten, zelfs wanneer hij niks aan het doen is en hij gewoon naast je ligt.
Camera die in 2 stuks wel 0,02 megapixel leek te zijn.
En wifi die soms wel en soms geen connectie maakt. (andere apparaten geen probleem)

Herkennen mensen dit?
En zelfs van de 7 die we terug hebben gekregen zijn er weer 2 terug met zelfde problemen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ierlandfan schreef op zondag 11 november 2012 @ 19:38:
Waarschijnlijk is je CWM overschreven..livesuit eraan hangen dan stock rom flashen en opnieuw proberen...(eerst helemaal uit zetten en volgen wat er staat) faalt nooit. Dingen zijn vrijwel niet te bricken.
Nou, hij blijft gewoon op 0% staan.

Recovery mode is toch nog altijd:

- Tablet uit;
- Volume - inhouden;
- Power inhouden;
- Power los;
- Na een paar sec ook de vol - los.

:?

Dat werkt iig om hem met ADB te kunnen benaderen.

edit: na het verwijderen van PdaNet (ivm usb driver voor android), kan het USB apparaat (De tablet) niet worden herkend door Windows. Ik draai Win7 X64, maar het installeren van de drivers die in het Livesuit pakketje zitten werkt niet. "Het apparaat start niet" wordt er gezegd :x

[ Voor 20% gewijzigd door De_Bastaard op 11-11-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
- Tablet uit
- Volume - ingedrukt houden
- Kabel die van PC komt aansluiten op tablet (druk Volume- nog steeds in)
- Op de powerknop een paar keer drukken (meestal na 6e keer wordt recovery van LiveSuit wakker)
- Laat volume knop weer los...

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ah kijk, nu werkt het :-)

Was overigens 10x power knop drukken... nu maar beginnen met restoren :D

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
Ik had wel wat duidelijker willen zijn maar ik werd steeds gestoord door kinderen die liedjes gingen zingen, met lampions stonden te zwaaien en op de deur bonkte. Mooi dat het gelukt is! Livesuit faalt (mits de drivers geinstalleerd op pc zijn) nooit. Deze update mode zit ergens diep ingebakken en kan niet worden overschreven dus moet altijd werken. Heerlijk die apparaten waar je gewoon tot in het oneindige kan proberen zonder gevolgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-07 11:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

heeft iemand van jullie wordfeud werkend in landscape?
Orientation locker does the trick (als 1 van de enige).

Weet iemand trouwens waarom (met usb muis) rechtse muisklik in Peter zn rom als rechtse muisklik word gezien, maar in CM9 is het gewoon linkse klik (wat dus irritant is als je met muis werkt en tablet aan tv.)

[ Voor 72% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-11-2012 16:21 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BW83
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-07 00:10
henkyyyyyyy schreef op zondag 11 november 2012 @ 19:51:
Wij hebben 20 van deze tablets gekocht en moet constateren dat ze verschrikkelijk zijn.
Er zijn er nu al 7 terug dmv de volgende problemen.

Niet willen opladen.
Spontaan rebooten, zelfs wanneer hij niks aan het doen is en hij gewoon naast je ligt.
Camera die in 2 stuks wel 0,02 megapixel leek te zijn.
En wifi die soms wel en soms geen connectie maakt. (andere apparaten geen probleem)

Herkennen mensen dit?
En zelfs van de 7 die we terug hebben gekregen zijn er weer 2 terug met zelfde problemen.
Welke versie heb je het over als ik vragen mag? (Pro3, Pro4, 7 of 9,7 inch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
BW83 schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:09:
[...]

Welke versie heb je het over als ik vragen mag? (Pro3, Pro4, 7 of 9,7 inch...)
Pro 3 slim 9,7.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Anoniem: 477607 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:32:
Ik heb recent een Qware ProLine 4 met android 4.04 gekocht bij intertoys,

maar ik heb op dit moment niet de skills om hem te unrooten en cyanogenmod 9 erop te zetten. het is heel belangrijk voor mij dat mijn apple keyboard usb mini + draadloze muis kan gebruiken. (GEEN BLUETOOTH)

wie kan mij helpen stap voor stap superuser had ik geinstalleerd maar deze geeft geen opties ik snap er nix van.

wel herkent de PC mijn Qware wel :)
How-to root: zie eerdere post van Bware.
Mijn USB keyboard werkt gewoon, maar ik heb geen apple. Zou plug 'n pray moeten zijn.

PS: voor de Kruidvat Proline2 is een JB update. Wellicht aan te passen voor de Pro4Slim?
Of anders de JB voor de Sumvision Cyclone?

[ Voor 23% gewijzigd door mtr33 op 13-11-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Heeft iemand toevallig de sources en kernel van 4.03 ergens staan? bij Qware zijn ze niet meer te vinden.

Edit 1 :
mtr33 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:41:
[...]

PS: voor de Kruidvat Proline2 is een JB update. Wellicht aan te passen voor de Pro4Slim?
Ik ben bezig met JB voor de qware pro7, althans dat probeer ik haha.
Ik ben echter niet van plan om me ergens te registreren om een image te kunnen downloaden voor een tablet.
Dus ik ga gewoon verder met mijn eigen source tree en zoek me weg zo wel.

Edit2:
Mocht je de android drivers willen installeren in Windows8, dan gaat dit niet zomaar, doordat Windows8 perse driver signing vereist.
Gelukkig is dit met een beetje werk uit te zetten (vereist reboot).
Vanuit je bureablad gezien
code:
1
Settings --> Change PC Settings --> General --> Advanced Startup --> Restart now

Nu kom je in een nieuw menu
code:
1
Troubleshoot --> Advanced Options --> Startup Options --> Disable driver signing

code:
1
Reboot

Nu kun je niet gesigned drivers installeren.

ps ik meng me nu weer in deel 2 van dit topic omdat ik een tablet op de kop heb getikt met een kapot glas :)
Aangezien ik hem aan de TV gebruik incl toetsenbord en muis en controller heb ik dat glas niet nodig haha

[ Voor 130% gewijzigd door CrankyGamerOG op 13-11-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
@Defiance: de device tree voor CM10 staat op GitHub, daar hoef je je niet voor te registeren. Voor de gecompileerde ROM trouwens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
Peter, de gecompileerde rom, is die van jou of dit een generic image van JB of ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Peter,
Hoe staat het met jouw nieuwe Rom?
Lukt het om ook een Cherry versie te maken?

thanks
Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:32:
@Defiance: de device tree voor CM10 staat op GitHub, daar hoef je je niet voor te registeren. Voor de gecompileerde ROM trouwens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:32:
thnx 4 the heads up.

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 21:56

bandidoloco

Buy a Mac or install Linux

Is die CM10 ook compatibel met de 7" Pro3 tablet?

Buy a Mac or install Linux

• Rookie01
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-11-2015
Mijn vraag is inmiddels gewijzigd...
Twijfel momenteel tussen aanschaf van de huidige trekpleister aanbieding van 59,- voor 7 inch tablet, en
een half jaar oude nog in goede staat verkerende Qware TB-1207 BL (7" dus) die ik kan overnemen voor 40,-Lastige keuze, scheelt 20,- maar ook halfjaar garantie, daarnaast heeft de trekpleister 1gb ram tegenover 512mb van de qware, maar mist hij weer een hdmi aansluitimg. Ben heel erg benieuwd wat de qw 7inch kenners adviseren. Alvast dank voor jullie mening.

Anoniem: 239715

Hee, heb hier de Pro 4 slim 9.7. Kan ik die hetzelfde beschouwen als de pro 3 9.7 ? Heb al een topic geopend maar nog weinig reactie :)

• mtr33
Anoniem: 239715 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:19:
Hee, heb hier de Pro 4 slim 9.7. Kan ik die hetzelfde beschouwen als de pro 3 9.7 ? Heb al een topic geopend maar nog weinig reactie :)
Nee, de '3 heeft een single core A10 & de '4 een dual core Rockchip 3066. De Pro Slim 4 is een broertje/clone?van o.a. de Ployer Momo11 Speed, Yarvik Xenta en de Sumvision Cyclone Titan, net als de Pro Lin3 2 van 't Kruidvat..

Anoniem: 239715

Ja inderdaad dat van processor e.d. was me duidelijk dank je. Vroeg me dus af waar ik hem mee kan vergelijken, wil hem gaan rooten. En je hoeft het wiel niet 2 keer uit te vinden hé. Bedankt voor je info in ieder gevatl top.

• Batje4
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06-2024
Rookie01 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:10:
Mijn vraag is inmiddels gewijzigd...
Twijfel momenteel tussen aanschaf van de huidige trekpleister aanbieding van 59,- voor 7 inch tablet, en
een half jaar oude nog in goede staat verkerende Qware TB-1207 BL (7" dus) die ik kan overnemen voor 40,-Lastige keuze, scheelt 20,- maar ook halfjaar garantie, daarnaast heeft de trekpleister 1gb ram tegenover 512mb van de qware, maar mist hij weer een hdmi aansluitimg. Ben heel erg benieuwd wat de qw 7inch kenners adviseren. Alvast dank voor jullie mening.
Ik zou kiezen voor de 1gb ram. De Qware Pro 7 heeft 512mb ram, en dat is net iets te weinig. Ik internet, kijk filmpjes, doe wat spelletjes en gebruik subsonic music streamer. Ik zie dat mijn tablet toch echt veel vertraging geeft.
Wat betreft de HDMI- output vraag ik me af of deze in staat is vloeiend af te spelen. Ik heb daar geen ervaring mee.

Het is vast wel mooi weer buiten.

• pg-scorpio
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-04-2023
Zijn er ook updates bekend voor de Qware Tablet PC Pro2 10" (QW TB-1010, capacitive) ?

(Dus niet voor de Pro3 versie van de QW TB-1010)

De laatste beschikbare update van Qware is android 2.2 van 13-10-2011, dezelfde versie als die er bij mij al opstond.

Bijna geen enkele nieuwe app wil echter nog installeren/werken met deze versie dus elke update naar android 2.4 of hoger is welkom !

[ Voor 48% gewijzigd door pg-scorpio op 15-11-2012 23:44 . Reden: Gaat dus om de 10" versie.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Laatst online: 25-07 13:09
Anoniem: 292839 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:01:
Bestaan er goede sleeves/cases/hoesjes voor de nieuwe Qware 9,7 inch pro 4 slim? Specifieke hoesjes voor dit model lijken niet te bestaan. Heeft iemand deze tablet en ervaringen met een hoesje? Het liefst een hoesje waarbij de mogelijkheid bestaat een klep open te slaan en de tablet zelf in de hoes blijft.

Verder bevalt de tablet prima. Kwaliteit van het scherm is op zich niet heel scherp van dichtbij, en soms moet je wat geduld hebben maar alles werkt prima.
Dat vraag ik me ook af, ik had de Qware hoes voor de ipad genomen omdat men zei dat deze ook paste op de Qware Pro 4 9.7 inch maar dit was helaas niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:38
Ik zit te twijfelen om deze tablet aan te schaffen. Hij zal voornamelijk gebruikt worden om studieboeken te lezen en een beetje te surfen. Ook wil ik hem graag rooten om custom roms (ICS/JB) te installeren.

Kunnen jullie tablet hiervoor aanraden? Moet ik nog ergens opletten in de winkel (Pro 3/4)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pg-scorpio schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:24:
Zijn er ook updates bekend voor de Qware Tablet PC Pro2 10" (QW TB-1010, capacitive) ?

(Dus niet voor de Pro3 versie van de QW TB-1010)

De laatste beschikbare update van Qware is android 2.2 van 13-10-2011, dezelfde versie als die er bij mij al opstond.

Bijna geen enkele nieuwe app wil echter nog installeren/werken met deze versie dus elke update naar android 2.4 of hoger is welkom !
Voorzover ik weet niet, TS geeft dat eigenlijk ook al aan. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Charlie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-07 13:01
Hey people,

even een vraagje over de ziggo app ism de qware pro3 7" (TB-1217, de versie met 1GB en android 4.0 standaard geinstalleerd); ik heb de ziggo app geinstalleerd, en de OTO rootblocker, maar ik krijg het zaakje niet aan de praat; of ik nou eerst de root block, of eerst de ziggo app opstart; hij wil geen live tv laten zien.
Ik moet er even bij zeggen dat ik geen verstand heb van android en tablets, maar ik wil 'm wel graag aan de gang hebben.
Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Little Charlie schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 18:38:
Hey people,

even een vraagje over de ziggo app ism de qware pro3 7" (TB-1217, de versie met 1GB en android 4.0 standaard geinstalleerd); ik heb de ziggo app geinstalleerd, en de OTO rootblocker, maar ik krijg het zaakje niet aan de praat; of ik nou eerst de root block, of eerst de ziggo app opstart; hij wil geen live tv laten zien.
Ik moet er even bij zeggen dat ik geen verstand heb van android en tablets, maar ik wil 'm wel graag aan de gang hebben.
Weet iemand een oplossing?
Welke melding krijg je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Charlie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-07 13:01
lamaar, nou doet 't gekke ding 't weer. Probleem is dat 'ie wel vaak vastloopt en zonder reden opnieuw opstart. Is dat normaal, of toch maar omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt,

Het programma is heel erg raar echt chinees hij is super traag en hij installeert een nieuwe chinese store op mijn tablet.

Tijdens het rooten start de tablet vanzelf weer op en er gebeurt nix.

ik wil gewoon een muis en keyboard tegelijkertijd gebruiken draadloos dan maar ik heb verschillende merken geprobeerd rapoo microsoft, logitech enz.. met muis alleen het keyboard werkt weer wel
mtr33 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:41:
[...]

How-to root: zie eerdere post van Bware.
Mijn USB keyboard werkt gewoon, maar ik heb geen apple. Zou plug 'n pray moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Anoniem: 477607 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:03:
Bedankt,

Het programma is heel erg raar echt chinees hij is super traag en hij installeert een nieuwe chinese store op mijn tablet.

ik wil gewoon een muis en keyboard tegelijkertijd gebruiken draadloos dan maar ik heb verschillende merken geprobeerd rapoo microsoft, logitech enz.. met muis alleen het keyboard werkt weer wel

[...]
Dan doe je toch echt iets verkeerd, ik heb het volgende aan mijn tab hangen :

1. wireless keyboard (ja trust setje , maar werk wel :P)
2. wireless mouse
3. Xbox360 controller
4. 1TB external hdd

En ze werken alle 4 tegenlijk hoor...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker met de beroemde rom :( Of je hebt niet dezelfde Tablet als ik?

leg uit :( 8)7 |:( :(
CrankyGamerOG schreef op zondag 18 november 2012 @ 09:15:
[...]

Dan doe je toch echt iets verkeerd, ik heb het volgende aan mijn tab hangen :

1. wireless keyboard (ja trust setje , maar werk wel :P)
2. wireless mouse
3. Xbox360 controller
4. 1TB external hdd

En ze werken alle 4 tegenlijk hoor...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
  • Laatst online: 19-03 13:36
Bware81 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:25:
[...]

Het.is een momo11 speed kloon. tussen de momo11 en momo11 speed zit maat verschil, het is niet heel veel maar voor een silicone-sleeve maakt dat wel het verschil of hij er lekker strak inzit of dat hij er net uit kan floepen.

Momo11: 245x190x12
Momo11 bird: 242x189x9.9
Momo11 speed: 241.5x188x9.7

De bird en speed versie hebben volgens mij dezelfde behuizing. Chinezen zijn nu eenmaal niet zo goed in meten, moet je maar eens proberen met je ogen half dicht geknepen iets te lezen van een schuifmaat ;).
Heeft er al iemand JB op de Pro4 9,7" / momo11 Speed geïnstalleerd? Voor de momo11 Speed schijnt deze al wel beschikbaar te zijn.
Heeft er al iemand een sillicone sleeve ergens gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
jpg97 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:17:
[...]

Dat vraag ik me ook af, ik had de Qware hoes voor de ipad genomen omdat men zei dat deze ook paste op de Qware Pro 4 9.7 inch maar dit was helaas niet het geval...
Macally of Pipo misschien?
Anoniem: 477607 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:03:
Bedankt,

[...]
Het is inderdaad een vreemd programma, maar de Chinese apps kun je na het rooten probleemloos van PC en tablet verwijderen. Denk eraan dat het rooten (erg) lang lang kan duren en de teblet een aantal keren reboot. Aan het einde zie je op de PC een Chinees "ik ben klaar" scherm en hangt je tablet. Na een harde reboot (powerbutton) start ie geroot op (check met rootchecker of titanium).

Ik heb alleen maar een USB toetsenbord getest en dat werkt. Muis/tobo combi heb ik hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303873

Is er een nieuwe firmware voor de qware pro 3 8inch?
Waar kan ik die downloaden? want het is de eerste keer dat ik dat zou gaan doen.

En de wi-fi verbinding is best wel slecht, want hij valt gelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 469974

zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de officiele android 4.0 voor de 7 inch willen zetten op internet? ik gebruik cm9 op de pro3 7 inch, maar die launcher is niet geweldig..

mvg
Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
@peter en @def!ance jullie waren toch met roms bezig. Al wat ontwikkelingen te melden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gelukt heb mijn Qware Pro 4 slim geroot!!!! met dat programma top bedankt man. gelijk chainfire pro erop gegooid om deadspace eindelijk te spelen mooooi man :) En voor het keyboard en muis ben ik ook op een oplossing gekomen
namelijk een draadloos keyboardje van rapoo via usb met op het keyboard een mousepad ! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
mtr33 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:54:
[...]

Macally of Pipo misschien?

[...]

Het is inderdaad een vreemd programma, maar de Chinese apps kun je na het rooten probleemloos van PC en tablet verwijderen. Denk eraan dat het rooten (erg) lang lang kan duren en de teblet een aantal keren reboot. Aan het einde zie je op de PC een Chinees "ik ben klaar" scherm en hangt je tablet. Na een harde reboot (powerbutton) start ie geroot op (check met rootchecker of titanium).

Ik heb alleen maar een USB toetsenbord getest en dat werkt. Muis/tobo combi heb ik hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Beste mensen,

De opvolger van de 9.7" kruidvat/intertoys/etc tablets is gearriveerd!

http://online.kruidvat.nl...vigationid=13980000000683

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
@ starbanger: top, graag gedaan.

@Leo1010: :? die is al begin september uitgekomen (broertje van de Slim4, zie eerder dit topic).

[ Voor 60% gewijzigd door mtr33 op 26-11-2012 11:30 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste