• JooGhum
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Klopt, is idd de custom uit de OP.

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:03
Luuk1983 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:36:
Pff, net eredivisie live internetabonnement afgesloten (gratis voor 2 maanden) voor mobiele apparaten. Werkt prima op zich, maar helaas is het een bestandsformaat waarop de Pro 7 zich qua geluid weer op verslikt. Het geluid hakkelt de hele tijd... HEEL erg jammer, want via HDMI kan je de Pro 7 super goed aansluiten op de TV en op die manier voetbal kijken. Maar dat gaat 'm dus niet worden!
Dit is al een bericht van even terug, maar ik heb nu de Peter-Rom op de Pro7 geplaatst en waarempel! Het geluid doet het daar wel goed op! Jeuj!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Anoniem: 452074

Na lange tijd weer een probleem met mijn qware 7 inch pro 3 tablet.
Ik wil terug naar een andere firmware via de livesuit. maar met verschillende usb kabels geprobeerd en het werkt gewoon niet. ik doe alle stappen goed dus ik weet niet wat ik verkeerd doe.

Iemand enig idee wat dit is?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-07 20:28
Ik ga ook maar Peter's rom proberen want de laatste CM10 die ik geprobeerd heeft geeft alleen maar zwart scherm.

Edit:
Kan iemand vertellen wat het oorspronkelijke model nummer moet zijn in de officiele firmware van een 7" Pro3?

[ Voor 34% gewijzigd door schumi2004 op 26-09-2012 21:37 ]

• dannyvdb1997
  • Laatst online: 22:56
Weet iemand of ik via superuser kan unrooten? Dit wil ik graag, omdat ik anders via de ziggo tv app geen live tv kan kijken

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:48
Zoek in de Play Store op OTA RootKeeper. Daarmee kan je apps draaien als rooted...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markies71
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12-2021
Hallo,
Op mijn pro3 9,7 heb ik cm9_nightly_20120913.zip met de 907 c compatibility 1.2.0.
Touchscreen werkt niet... touch fix en touch fix 0610 helpen niet.
Voor de rest draait ie prima met usb muis.
Na uren googelen en lezen sta ik op het punt mijn tablet door met raam te smijten..!! :(
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen of zal ik onderstaand proberen?
josvl_52 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:21:
Ik heb vanmorgen CM10 op mijn 9.7 geinstalleerd.
Daarvoor naar recovery geboot.
- Nandroid Backup gemaakt van AOKP
-Factory reset
-Wipe Dalvik cache
-Installeer CM10
-Installeer Gapps voor JB
-Installeer compatibilityfix 1.2.1
-Installeer qware screen fix

Systeem gereboot en klaar.
Alles werkt zover ik nu kan overzien.
Touch en ook schermrotatie werken probleemloos.

Nu ga ik eens kijken of CM10 stabieler blijft draaien dan CM9, dat toch regelmatig ervoor zorgde dat ik alles van voor af aan opnieuw moest instellen.
Ik hoor het wel. :)

Groeten, Mark

edit: cm10 draait als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowter1976
  • Laatst online: 21:43
ik heb de pro3 7" :

als je in superuser "temp unroot" aanvinkt dan werkt ziggotv prima

Anoniem: 470065

opnieuw over de tb-1210bl:

cm9 van christian troy werkt op zich okay. wat niet werkte was ad hoc wifi verbinden met mijn telefoon voor internet. daarvoor moest ik via update me een patch downloaden.
nadeel was dat in standby de volgende ochtend vaak de batterij leeg was.

inmiddels heb ik via update me de laatste nightly rom. van 13-9-12.
die werkt ook. NB wel moest ik apart via SD een touch screen scherm fix installeren. anders kon je de tablet niet bedienen! = Momo15 JB 1.2.0 compatibility fix die werkt.
van de knoppen naast t scherm werkt de terug toets niet. home end settings zijn vol- en vol+ geworden.
voor adhoc opnieuw een fix nodig.
volgens mij ook bij deze een batterij die in standby leeg loopt in standby. oplossing: alleen uit zetten voorkomt dit. nadeel, dan moet je weer booten.
nog een raar probleem: geinstalleerde widgets komen niet in de widget lijst.

ook wilde ik opnieuw de stock ics van qware proberen, maar die had ik niet gesaved. daarom gemaild, maar qware wil die niet vrij geven. (itt de andere roms van qware die je gewoon kan downloaden).
daarom de ics rom voor de tb1010 geflashed. die werkt wel maar vrij traaag)

cm10 durf ik nog niet aan. hopelijk werkt de momo15 screen fix daar ook voor.

is cm10 echt de moeite award t.o.v. cm9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452074

Weet iemand dit? het lukt nu nog steeds niet. B.v.d
Anoniem: 452074 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:49:
Na lange tijd weer een probleem met mijn qware 7 inch pro 3 tablet.
Ik wil terug naar een andere firmware via de livesuit. maar met verschillende usb kabels geprobeerd en het werkt gewoon niet. ik doe alle stappen goed dus ik weet niet wat ik verkeerd doe.

Iemand enig idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abueno
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-01 19:28
Afgelopen zaterdag heb ik de nieuwe tablet van Intertoys aangeschaft.
Het gaat om de 9.7 inch slim Pro4 ( TB-9718D ).
Helaas hebben deze nieuwe types geen standaard root toegang meer.
Gisteren heel de dag bezig geweest om de voor elkaar te krijgen d.m.v. de instructie op het forum van slatedroid.
Eerst het programma Moborobo geopend, hierin wordt de tab wel herkend met het juiste typenummer TB-9718D.
Maar na het openen van de modded versie van SuperOneClick en klikken op 'root' gaat ie niet verder dan 'step 7'.
Heb dit geprobeerd met Win XP en Win7, maar bij alle 2 geeft ie 'waiting for device' bij stap 7.

Overigens de USB-foutopsporing staat aangevinkt.
De Android versie is 4.0.4
Het build nr. rk30_ics_v2_23.00

Iemand anders dit probleem ook al gehad en misschien hier een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abueno
Ik heb het rooten van de Pro4 (TB-9718D) zojuist voor elkaar gekregen met het chinese progje ZhuoDaShi-2.2.9-setup.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-07 06:39
Wat zijn eigenlijk de exacte specs van deze nieuwe tablet (9.7" pro4)? Ik heb ze hier nog niet voorbij zien komen. En kan iemand wat foto's plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Laatst online: 20:27
Anoniem: 470065 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:21:
(..)
is cm10 echt de moeite award t.o.v. cm9?
Niet op de Pro3. De fabrikant van de SoC heeft er geen JB rom voor uitgebracht, en de ontwikkelaar van de CM10 rom is ermee opgehouden. CM10 leek aardig te draaien, maar na een tijdje liep ik tegen problemen met vastlopers en batterydrain op. Daarom ben ik weer teruggegaan naar CM9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abueno
@KoffieAnanas

Onderstaand een aantal afbeeldingen van de nieuwe Pro4 Slim 9.7 inch
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/sfky9i.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2u7604x.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/1z54x9t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01-2024
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8040/8051560585_a60b33c006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8036/8051560609_647700f202.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8039/8051560641_70dc433c8d.jpg

Vandaag even eentje voor mijn oma gehaald. Hierbij wat screenshots.

[ Voor 123% gewijzigd door mpfan op 03-10-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BW83
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-07 00:10
Hoe is het scherm van de nieuwe dual-core variant? Bij die van de Kruidvat zijn veel klachten over het scherm mbt het touch-gedeelte, kleurverloop en bleeding. Hoe is het daarmee gesteld met deze tablet?

[ Voor 7% gewijzigd door BW83 op 04-10-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
Ik zal even wat foto's van het scherm maken tot op heden geen gekke dingen gezien. Het is natuurlijk geen high-end tablet maar het valt mij niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
Hier een foto met volle helderheid.
Hier zie je toch wel wat backlight. Bleeding. Maar tijdens het afspelen van een filmpje niet storend.
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8039/8053051765_bec0af6fa9.jpg

En hier een plaatje met normale helderheid.
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8172/8053059068_aab853c296.jpg

Ps. Deze foto's zijn in een verdonkerde kamer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BW83
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-07 00:10
Tnx, kan je ook iets vertellen over evt haperingen van het touchscreen en kleurverloop (van wit naar wit-gelig), de veel voorkomende kuren bij dat ding van de Kruidvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292839

Bestaan er goede sleeves/cases/hoesjes voor de nieuwe Qware 9,7 inch pro 4 slim? Specifieke hoesjes voor dit model lijken niet te bestaan. Heeft iemand deze tablet en ervaringen met een hoesje? Het liefst een hoesje waarbij de mogelijkheid bestaat een klep open te slaan en de tablet zelf in de hoes blijft.

Verder bevalt de tablet prima. Kwaliteit van het scherm is op zich niet heel scherp van dichtbij, en soms moet je wat geduld hebben maar alles werkt prima.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 292839 op 04-10-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8175/8053411793_ba8e7568f0.jpg

Bovenop de Qware en Onder de iPad3

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8182/8053417006_144cf542bf.jpg

Qware scherm.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8036/8053415756_133f710783.jpg

Boven Qware en onder iPad3

Met de touch heb ik nog geen problemen ondervonden. Reageert snel en direct.
Batterij duur valt mij wel wat tegen. Ik verwacht dat je hier niet de hele dag internetten/mailen zonder op te laden.

Ik zal eens kijken of ik nog wat benchmarks kan draaien.

Hierbij de benchmark.
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8030/8054072396_facd35a4b9.jpg

Edit: typo,foto toegevoegd

[ Voor 10% gewijzigd door mpfan op 04-10-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-07 15:51
Deze tablet (Pro3) is als enigste geschikt voor de nieuwe TomTom... heb ik niet veel aan, geen GPS die er op werkt. Ook mijn Xperia Mini Pro, X10 Mini Pro en Galaxy mini ondersteunen geen TomTom.....

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302117

Ik heb gta 3 geinstalleerd en behalve dat het niet vooruit te branden is (toch eerstdaags custom rom installeren) neemt het ook 700+ mb van /mnt/sdcard in bezit.
Ik dacht slim te zijn en een extra ext3 partitie op m'n extsd aan te maken om daar die data te zetten en dan een link te maken maar die extra partitie wordt natuurlijk niet zomaar gemount.
Ik heb al wat gezocht naar apps die kunnen mounten maar niet veel soeps gezien, bovendien weet ik niet eens welk device die 2e partitie nou is.
Wie weet meer?

Edit het gaat om de pro3 7"

Een andere (betere?) oplossing zou zijn de mounts van extsd en sdcard in /etc/vold.fstab te verwisselen, zijn er mensen die dit met succes of niet hebben gedaan?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 302117 op 05-10-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kijk eens naar Google Play: Link2SD .

En ook hier en hier voor eventueel verwisselen van interne en externe SD.

[ Voor 50% gewijzigd door CaptJackSparrow op 05-10-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Link2Sd werkt juist niet voor data, alleen voor apps. Die 2e link ziet er belovend uit, straks even doorspitten. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460853

http://www.qware.nl/qware_tablets.php

Update voor 9.7 inch Pro 3 Slim Tablet PC * van intertoy's wie heeft deze al ge uptdate met de originele firmware Google Android : 4.0.3

er zijn er 2 versies

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 460853 op 05-10-2012 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438610

Even een veer in de kont van Intertoys-Heeze.
Van de week langs geweest. Pro3 7" wilde niet meer opladen. Dacht aan adapter of aansluiting in tab. Tab is van kerst vorig jaar, dus garantie. Volgens de dame was na proberen de adapter defect. Kost u 10 eur. Ik dacht garantie ? Chef..! Gaat testen met nieuwe adapter, maar werkt niet. Bekend probleem dat aansluiting in tab niet lekker op de printplaat zit. Opsturen dus naar de fabriek. Dacht , die ben ik een paar weken kwijt. Hij pakt een nieuwe, mogelijk als tijdelijke vervanging ? Nee, neem maar mee in de plaats van de oude. Ook een nieuwe kassabon en een jaar garantie ! Top service zeg ik :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-03 13:36
Net ook de 9,7 inch gehaald. Wat een mooi apparaat voor dit geld. Ook de case met toetsenbord erbij, werkt super goed. :)
Paar dingen werken nog niet:
- Het rooten, TB geeft aan dat het apparaat niet is geroot. SU werkt niet zoals beschreven.
- Heeft iemand al CM9 geinstalleerd?
- Komt er YB voor deze tablet?

Mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rode76 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 10:21:
Net ook de 9,7 inch gehaald. Wat een mooi apparaat voor dit geld. Ook de case met toetsenbord erbij, werkt super goed. :)
Paar dingen werken nog niet:
- Het rooten, TB geeft aan dat het apparaat niet is geroot. SU werkt niet zoals beschreven.
- Heeft iemand al CM9 geinstalleerd?
- Komt er YB voor deze tablet?

Mzl
CM10 is YB voor deze tablet
Geplaatst op maandag 01 oktober 2012 07:24

Abueno

Afgelopen zaterdag heb ik de nieuwe tablet van Intertoys aangeschaft.
Het gaat om de 9.7 inch slim Pro4 ( TB-9718D ).
Helaas hebben deze nieuwe types geen standaard root toegang meer.
Gisteren heel de dag bezig geweest om de voor elkaar te krijgen d.m.v. de instructie op het forum van slatedroid.
Eerst het programma Moborobo geopend, hierin wordt de tab wel herkend met het juiste typenummer TB-9718D.
Maar na het openen van de modded versie van SuperOneClick en klikken op 'root' gaat ie niet verder dan 'step 7'.
Heb dit geprobeerd met Win XP en Win7, maar bij alle 2 geeft ie 'waiting for device' bij stap 7.

Overigens de USB-foutopsporing staat aangevinkt.
De Android versie is 4.0.4
Het build nr. rk30_ics_v2_23.00

Iemand anders dit probleem ook al gehad en misschien hier een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na Peter's rom erop gezet te hebben wordt m'n extern sd kaartje niet meer herkend. Meer mensen dit gehad?
Als ik het kaartje in de pc stop worden de mappen herkend, op de tablet niet, is alles gewoon leeg.
Ik heb op dat kaartje een aparte ext3 partitie op het eind aangemaakt, bij de vorige rom gaf dat geen problemen, misschien is dat het?
Ik ga verder met busybox installeren etc zodat ik vold.fstab kan zien.
*vreemd*
Edit: vold_fstab:
dev_mount extsd /mount/extsd auto /devices/platform/sunxi-mmc.1/mmc_host /devices/platform/sunxi-mmc.1/mmc_host
M.a.w. het device staat er dubbel?
Ownee, er staat eerst sunxi-mmc.1 en dan nog sunxi-mmc.0 , dat zijn waarschijnlijk de twee partities, ik ga die ene eens weghalen.

Edit2: na weghalen partitie wordt die kaart weer goed gemount...
Edit3: Als ik er weer een partitie op aanmaak, krijg ik 'damaged sd card'. wtf?
Edit4: Wat een verschil, gta3 in Peter's rom is een stuk sneller zeg, nu is het tenminste speelbaar. Thanks Peter, dat was 5 euro die nu tenminste goed besteed zijn!

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 302117 op 06-10-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook ik wil nog ff iets kwijt over Intertoy's hier in Amersfoort

ik bracht me TB-9718 uit mei 2012 terug na hem weer origineel te hebben gemaakt om dat hij niet meer opladen

ik kreeg gelijk een nw TB-9718D mee en daar ben ik nu mee aan het spelen later meer er over

maar hulde voor intertoy's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Anoniem: 302117 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:57:
Edit4: Wat een verschil, gta3 in Peter's rom is een stuk sneller zeg, nu is het tenminste speelbaar. Thanks Peter, dat was 5 euro die nu tenminste goed besteed zijn!
Ik heb ondervonden dat je de beste performance hebt als je de 'audio' folder verwijderd. Je hebt dan uiteraard geen radiostations meer in GTA, maar het loopt wel bijna volledig soepel.
Nu nog tijd vinden om het uit te spelen :P

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@peter Dat zal best, ik had in de stock 4.0 ook al eens gezocht in de audio instellingen van het spel of ik het uit kon zetten.
Hoezo het spel spelen? Je bent tweaker, zo gauw het eenmaal 100% werkt is de lol er vanaf toch? :)

Ps, wat is nou precies de reden dat bv Gta zoveel soepeler gaat op jouw rom? Uitzetten van services?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 302117 op 07-10-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 10:41
Ik ben ook over naar de rom van Peter 23-09-1212.
Nu loopt mijn qware pro 3 7" weer prettig.

Is het normaal dat je met deze rom gewoon Whatsapp kan downloaden en na registratie van een telefoon nummer (mijn huis nummer) gewoon kan gebruiken?

Perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 08:24
De Pro3 van mijn vrouw heeft de geest gegeven. Het power knopje werkt niet meer, ik kan het nog wel indrukken maar ik voel/hoor geen feedback.Lijkt me dus iets met de schakelaar te zijn. Nu wil ik er mee terug naar de intertoys, maar ik zou hem wel even willen resetten daarvoor.

Nu heb ik geprobeerd om de reset knop aan de onderkant in te drukken, maar dat geeft weinig resultaat. Zou het scherm aan moeten gaan na het drukken op reset? Moet ik de reset knop ook nog een bepaalde tijd inhouden? Ik kon daar niets over vinden in de handleiding.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Misschien zit de aan/uit knop inwendig in de ingedrukte stand vast. Dan kan ik me voorstellen dat de resetknop niet werkt. Wel aan de lader gehangen? Misschien issie leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welk proggie bekijk je dat
mpfan schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:39:
[afbeelding]

[afbeelding]

Vandaag even eentje voor mijn oma gehaald. Hierbij wat screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
CaptJackSparrow schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 23:00:
Misschien zit de aan/uit knop inwendig in de ingedrukte stand vast. Dan kan ik me voorstellen dat de resetknop niet werkt. Wel aan de lader gehangen? Misschien issie leeg.
Ja, gister heeft ie een paar uur aan de (usb) lader gehangen. Ik wil hem eigenlijk niet zelf opmaken ivm garantie.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JooGhum
  • Niet online
Dat is ES Task Manager zo te zien, één van de opties is 'Over de telefoon' daar kun je info vinden over system en hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
JooGhum schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:08:
Dat is ES Task Manager zo te zien, één van de opties is 'Over de telefoon' daar kun je info vinden over system en hardware.
[...]
Idd ES Taskmanger heb ik daarvoor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is nou precies de laatste rom van Peter?
Ik heb die van de OP van deze thread gebruikt, daar staat:
laatste custom ROM (23/09)
Maar de zip zelf heet: Pro3-Custom-2903.zip

Is het nou 29 maart of 3 september, of belangrijker, heb ik wel de latest and greatest?
hoe zit dat?

Vraag 2.
Battery usage geeft 54% voor 'Cell standby' terwijl het ding niet eens 3 g heeft.
In airplane mode zetten helpt niet.
Is er iemand die ervaring heeft met het deleten van phone.apk en telephonyprovider.apk? Het schijnt ook nogal eens crashes/loops zelfs bricks te geven omdat android die apps weer wil opstarten.
Meer dan de helft battery aan een functie waar niet eens de hardware voor is? |:(

Nav een ander topic Anoniem: 374648 in "Aldi Minipad" heb ik ook Phone, Provision en TelephonyProvider apk's hernoemd en gereboot, geen errors, benieuwd of het helpt..
Volgens Petervanakelyen in "Aldi Minipad" moet je de apps verplaatsen (andriod start alles op wat in die map zit, apk of niet?), gedaan, reboot, geen errors...

[ Voor 131% gewijzigd door Anoniem: 302117 op 08-10-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksnack
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-06 19:53
Is het nou 29 maart of 3 september, of belangrijker, heb ik wel de latest and greatest?
hoe zit dat?

Vraag 2.
Battery usage geeft 54% voor 'Cell standby' terwijl het ding niet eens 3 g heeft.
Als je kijkt bij de systeem info zie je wel 2309 staan. De 2903 is waarschijnlijk een type-fout

Verder geeft het apparaat het accu gebruik weer van mobiele netwerken weer. Volgens mij is dit samen met het WiFi gebruik.

Ik heb goede ervaringen met de laatste rom van Peter. Soms echter wil de WiFi niet snel genoeg herstarten vanuit slaapstand (WiFi uitgeschakeld). De laatste keer duurde het me te lang en heb ik opnieuw opgestart. Verder prima ROM ook al zou ik graag een nieuwe stock-ROM willen hebben van Qware zelf om weer helemaal origineel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je kijkt bij de systeem info zie je wel 2309 staan. De 2903 is waarschijnlijk een type-fout
Ah, thanks!
Verder geeft het apparaat het accu gebruik weer van mobiele netwerken weer. Volgens mij is dit samen met het WiFi gebruik.
Ik vertrouw het nog niet helemaal, ik wacht nog even af of dat percentage na het moven van de apks nu significant minder gaat worden.
Ik heb goede ervaringen met de laatste rom van Peter. Soms echter wil de WiFi niet snel genoeg herstarten vanuit slaapstand (WiFi uitgeschakeld).
Ik heb geen wifi problemen, alleen als ik in google play iets installeer dan zet ik wifii altijd even uit en weer aan, anders is het lang wachten. Maar dat had ik in de stock rom ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Nou ik ben gisteren naar de Intertoys geweest met onze QWare Pro3 en kreeg zonder problemen een nieuwe tablet mee (TB-1217BL, dus ook een nieuw model). Tot zover top service van de Intertoys!!

Alleen gisteravond had ik de tablet eerst opgeladen tot ongeveer 75% en toen was ik even wat apps aan het installeren en toen ging het scherm vanzelf uit en nu krijg ik de tablet met geen mogelijkheid meer aan. Vannacht heeft ie de hele avond aan de lader gelegen, maar vanmorgen helemaal niets. Ook even aan mijn laptop gehangen, maar die ziet hem ook niet. Iemand nog tips wat ik nog zou kunnen proberen? Anders ga ik vanmiddag maar weer even naar de Intertoys.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 08:39

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik ben toch een beetje teruggekomen op het hele Pro3 verhaal. Ik heb er twee gekocht (een witte en een zwarte), al met al redelijk positief over de features en de snelheid, maar het blijft een ontzettend budget ding met een aantal nadelen:
* Met de stock rom werkt hij niet goed, met die uit de TS werkt hij wel prima
* Het scherm is alleen geschikt voor gebruik door 1 persoon. Eentje meekijken gaat al niet vanwege de kijkhoek
* Ondanks de coulance en topservice van Intertoys is het toch irritant dat ik inmiddels al aan tablet no. 4 bezig ben (beide tablets zijn een keer compleet dood gegaan)

Laat ik het zo zeggen: ik ben nu zelf overgestapt op een 10" tablet van ~300 euro en ik merk de 200 euro verschil en dat verschil is het ook waard. Mijn ongevraagde advies zou dan ook zijn om gewoon even door te sparen voor een tablet zoals bijvoorbeeld de Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed nieuws wat mij betreft, na moven van de phone.apk's en wipe van batterystats krijg ik nu bij batteryusage 96% screen en 4% wifi.
That's more like it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 00:03
Ik gebruikte mijn 7" Pro3 eigenlijk bijna niet meer, maar na het installeren van de custom rom uit de TS werkt het ding toch behoorlijk veel lekkerder dan voorheen. Zeker in combinatie met Opera Mobile valt er nu ook goed op te internetten. Ik gebruik 'm nu ineens veel meer dan voorheen! Dus als je de rom uit de TS nog niet geprobeerd hebt, dan kan ik het van harte aanraden!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
sopsop schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:41:
Ik ben toch een beetje teruggekomen op het hele Pro3 verhaal. Ik heb er twee gekocht (een witte en een zwarte), al met al redelijk positief over de features en de snelheid, maar het blijft een ontzettend budget ding met een aantal nadelen:
* Met de stock rom werkt hij niet goed, met die uit de TS werkt hij wel prima
* Het scherm is alleen geschikt voor gebruik door 1 persoon. Eentje meekijken gaat al niet vanwege de kijkhoek
* Ondanks de coulance en topservice van Intertoys is het toch irritant dat ik inmiddels al aan tablet no. 4 bezig ben (beide tablets zijn een keer compleet dood gegaan)

Laat ik het zo zeggen: ik ben nu zelf overgestapt op een 10" tablet van ~300 euro en ik merk de 200 euro verschil en dat verschil is het ook waard. Mijn ongevraagde advies zou dan ook zijn om gewoon even door te sparen voor een tablet zoals bijvoorbeeld de Nexus
Ik ben het wel met je eens, voor de prijs is het zeker geen gekke tablet, maar qua bouw kwaliteit en features is het natuurlijk geen hoogvlieger. Onze is nog geen jaar oud, maar waarschijnlijk heb ik vanmiddag de derde tablet binnen een jaar. Gezien de prijs wordt de Nexus 7 van Google ook een aantrekkelijke optie. Een collega van me heeft die, maar dat is ook een mooie tablet. Jammer genoeg is de 8GB versie hier in NL nog niet te krijgen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 13:09
Verkoopt intertoys nu de Qware Pro 4 9.7" of zijn er nog Pro 3 modellen in omloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een tip voor sommigen:
Op de pro3 7" is het me met deze app Google Play: GL to SD(root) gelukt om oa gta3 (0.7 gb) en aphalt 7 (1.4 gb) naar de externe sd kaart te moven.
Er zit geen duidelijke help bij:
1 Na installatie van de app ga naar Setting en vink beide paden aan bij Add mounted folder.
2 Kies Setting - move data, je krijgt een lijstje met apps die je kan moven.
3 Apps die je gemoved hebt komen in een lijstje te staan.
4 Voor te spelen, start eerst deze app en klik bovenaan 'mount' aan.
5 Klik daarna in het lijstje met gemovede apps op Open
6 Na spelen, open deze app weer en klik unmount.
Je moet dus je games via deze app gaan opstarten, maar met het voordeel dat je nu je externe kaart gebruikt voor die games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07 00:41
Anoniem: 460853 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:46:
http://www.qware.nl/qware_tablets.php

Update voor 9.7 inch Pro 3 Slim Tablet PC * van intertoy's wie heeft deze al ge uptdate met de originele firmware Google Android : 4.0.3

er zijn er 2 versies
Heb net de firmware geïnstalleerd, was meer tevreden met CM9 van Christian Troy..
laatst genoemde voelde sneller aan, alles net ff vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Was het overigens niet zo dat de Qware Pro 3 7" wireless N zou moeten ondersteunen?
Heb Peter's rom nu draaien maar geen wireless N, nooit gehad ook volgens mij.
Is er niet een hack of iets dergelijks om wireless N te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Anoniem: 302117 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:05:
Wat is nou precies de laatste rom van Peter?
Ik heb die van de OP van deze thread gebruikt, daar staat:

[...]

Maar de zip zelf heet: Pro3-Custom-2903.zip

hoe zit dat?
Foutje tijdens het naamgeven, de laatste ROM is van 23 september. Probleem is dat ik alles opnieuw moet uploaden als ik de naam wil veranderen (en dat is me iets te veel werk).
urk_forever schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:20:
Nou ik ben gisteren naar de Intertoys geweest met onze QWare Pro3 en kreeg zonder problemen een nieuwe tablet mee (TB-1217BL, dus ook een nieuw model). Tot zover top service van de Intertoys!!

Alleen gisteravond had ik de tablet eerst opgeladen tot ongeveer 75% en toen was ik even wat apps aan het installeren en toen ging het scherm vanzelf uit en nu krijg ik de tablet met geen mogelijkheid meer aan. Vannacht heeft ie de hele avond aan de lader gelegen, maar vanmorgen helemaal niets. Ook even aan mijn laptop gehangen, maar die ziet hem ook niet. Iemand nog tips wat ik nog zou kunnen proberen? Anders ga ik vanmiddag maar weer even naar de Intertoys.
Je kan proberen de firmware opnieuw te flashen met de LiveSuite. Volg daarvoor de procedure uit de topic start. In sommige gevallen kan het ook helpen de tablet volledig dood te laten gaan (batterij volledig leeg) en dan weer op te laden.
schumi2004 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:10:
Was het overigens niet zo dat de Qware Pro 3 7" wireless N zou moeten ondersteunen?
Heb Peter's rom nu draaien maar geen wireless N, nooit gehad ook volgens mij.
Is er niet een hack of iets dergelijks om wireless N te kunnen gebruiken?
Wireless-N werkt hier prima. Heb je je beveiliging op WPA2-AES staan? Er zit een single-band radio in, dus de snelheid is beperkt tot 150Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Petervanakelyen schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:37:
-knip-[...]

Wireless-N werkt hier prima. Heb je je beveiliging op WPA2-AES staan? Er zit een single-band radio in, dus de snelheid is beperkt tot 150Mbps.
Ben er mee terug gegaan en heb nu een nieuwe en daar werkt het direct dus toch iets fout in de vorige ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:58
De Peter rom werkt er goed. Was er erg blij mee. Maar helaas is mijn Pro 3 7" gevallen en is het glas van het scherm kapot, het beeld werkt helemaal nog, de touch werkt alleen nog maar de hoek rechtsboven :(
Weet iemand of je ergens een nieuw scherm kan kopen? Heb al lopen zoeken maar kon nog niks vinden. Heeft iemand ervaring met het laten repareren?
Zit nu wel te denken om gewoon een nieuwe te kopen. Al is de nexus ook wel leuk is, maar die is dan wel 1,5 keer zo duur. Als de 8GB in NL uit was dan was de keuze heel erg makkelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 11-10-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
jpg97 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:39:
Verkoopt intertoys nu de Qware Pro 4 9.7" of zijn er nog Pro 3 modellen in omloop?
Ze hebben dus alleen nog maar de pro 3 op dit moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JooGhum
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:37:
[...]

Foutje tijdens het naamgeven, de laatste ROM is van 23 september. Probleem is dat ik alles opnieuw moet uploaden als ik de naam wil veranderen (en dat is me iets te veel werk).
Hee, een nieuwe ROM, kun je toch weer ontwikkelen voor de Pro3, je tablet was toch overleden?
Wat zijn de veranderingen/verbeteringen van deze ROM t.o.v. je vorige ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik heb terug een (min of meer) werkende Pro3 weten te bemachtigen, dus heb het ROM development weer opgepakt. :) Er mankeren een paar dingen (zoals fysieke knoppen), maar ICS heeft toch knopjes in de taskbar dus dat valt mee.

Ik verwacht een nieuwe ROM met een hele hoop veranderingen klaar te hebben in een of twee dagen, de ROM van 23 september is slechts een minor upgrade. Daarna komen er nieuwe CyanogenMod 9 en 10 builds aan, compiled from source.

[ Voor 9% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-10-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:43

Damian

Insane Obtrusion

Lossen die roms eventueel ook het touch probleem op wat ik, en volgens mij anderen ook hebben. Je raakt dan een knop aan, ergens in het midden, maakt niet uit wat, daarna raak je ergens anders op het scherm een andere knop aan, en dan registeert hij je aanraking nog op de plek waar je het scherm daarvoor hebt aangeraakt, best irritant...

Meer mensen last van toch?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Laatst online: 04-04 16:18
Damian schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:49:
Lossen die roms eventueel ook het touch probleem op wat ik, en volgens mij anderen ook hebben. Je raakt dan een knop aan, ergens in het midden, maakt niet uit wat, daarna raak je ergens anders op het scherm een andere knop aan, en dan registeert hij je aanraking nog op de plek waar je het scherm daarvoor hebt aangeraakt, best irritant...

Meer mensen last van toch?
Daar blijf ik idd ook nog steeds van last van hebben. Ik draai de ROM van Peter op mijn 7"Pro3.

Trouwens leuk dat je weer aan het developpen bent Peter! Wat ik mij wel afvraag is of het wel zin heeft om CM10 te draaien op ons speelgoed. Het was al niet de modernste en snelste hardware toen ze op de markt kwamen... Profiteren we straks van de grafische hardware versnelling en bijvoorbeeld Google Now op een acceptabel niveau? Of is het meer een 'omdat het kan' project :)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458243

Afgelopen week waren de voedingsproblemen met de Pro 3 9'7'' zo groot dat ik de HD van Qware heb gebeld.
Kreeg een code waarmee ik met de oude Qware naar Intertoys kon gaan voor een nwe.
Kreeg de Pro 4 Slim met daarop Android 4.0.4 Type QW TB-9718D.
Veel veel sneller dan de vorige. Dank Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
PsycoHero schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:44:
[...]

Daar blijf ik idd ook nog steeds van last van hebben. Ik draai de ROM van Peter op mijn 7"Pro3.

Trouwens leuk dat je weer aan het developpen bent Peter! Wat ik mij wel afvraag is of het wel zin heeft om CM10 te draaien op ons speelgoed. Het was al niet de modernste en snelste hardware toen ze op de markt kwamen... Profiteren we straks van de grafische hardware versnelling en bijvoorbeeld Google Now op een acceptabel niveau? Of is het meer een 'omdat het kan' project :)
Succes!
Omdat het kan, uiteraard. :)
Het touch-probleem is een hardware issue, dat kan helaas niet worden opgelost met een custom ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja vond ik ook maar dan werkt de KPN ITV niet heb al een nieuw tablet gehad van Intertoy's de mijne laden niet meer
mvkdev schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:50:
[...]

Heb net de firmware geïnstalleerd, was meer tevreden met CM9 van Christian Troy..
laatst genoemde voelde sneller aan, alles net ff vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Petervanakelyen schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:46:
[...]

Omdat het kan, uiteraard. :)
Het touch-probleem is een hardware issue, dat kan helaas niet worden opgelost met een custom ROM.
Hebben alle tablets dat probleem? Onze oude had het ook, en we hebben nu een nieuwe en ook die vertoond dat probleem. Niet echt onoverkomelijk, maar wel hinderlijk.

Trouwens, gisteren weer een nieuwe tablet opgehaald bij de Intertoys. Een TB-1217BL een leuke upgrade van onze oude TB-1007.

[ Voor 13% gewijzigd door urk_forever op 12-10-2012 21:05 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik zit nu vanaf een pro 4 slimline 9.7 tablet te typen. Ik heb de tablet voor mijn dochtertje gekocht omdat zij mijn asus tf300t de heletijd bezet houdt.

Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben over de tablet. Hij komt toch wel ver boven mijn verwachting uit voor een "budget" tablet. Als ik hem vergelijk met mijn tf300t merk je verschillen zoals het touchscreen wat net even wat minder reageerd. Ook is het beeld net wat minder omdat de resolutie wat lager is. De snelheid doet in het gewoon internet/games gebruik niet onder voor mijn tf300. Ik dacht dat het verschil dan wel echt te merken was in de wat zwaardere games zoals shadowgun, maar nee speelt vloeiend zelfs. Ik begin me zelfs wat genaaid te voelen door asus, het verschil van deze tablet met die van asus verantwoord niet die 175 euro die de asus duurder is.

Nu ga ik niet zeggen dat de asus niet de betere tablet is, de camera,bluetooth,gps en nog andere specs brengen de natuurlijk wel naar een iets ander niveau. Maar het gewoon thuis op de bank socializen,surfen en games gaat met deze tablet geweldig.

Ps. Ik werk niet voor Intertoys/qware. Ik ben gewoon een zeer tevreden klant :-)

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-03 13:36
Heeft iemand al voor de pro 4 slimline 9.7 een mooie hoes gevonden? Mijn voorkeur gaat uit naar een lichte hoes waarmee de tablet stabiel schuin kan worden gezet.
Verder super apparaat, voor dit geld echt een topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markies71
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12-2021
Hallo,

De laatste dagen heb ik problemen om mijn pro3 9,7 op te laden.
Nu ben ik bang dat ik er binnenkort mee terug moet naar Intertoys..
Daarom wil ik graag terug naar de firmware van Qware.
Kan ik de firmware van Qware over AOKP heenflashen?

Groeten, Mark ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Real Gunnar
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-07 14:26
Vreemd probleem.

Tablet (Pro3 7") met Tweakers custom rom (29/3) geeft plotseling geen geluid meer in zowel standaard muziekspeler als systeemgeluiden.
Het vreemde is dat het geluid begint te spelen zodra het scherm uit gaat. Als je dan de power knop indrukt gaat het scherm weer aan, en het geluid uit.
Volume instellingen staan allemaal vol open.

Het terugzetten van fabrieksinstellingen en/of het opnieuw flashen van de rom helpt niet.

Oh, ja bij het afspelen van video heb ik geen beeld.

Iemand nog iedeeën?

Groet

Gunnar

[ Voor 5% gewijzigd door The Real Gunnar op 15-10-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
The Real Gunnar schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:33:
Vreemd probleem.

Tablet (Pro3 7") met Tweakers custom rom (29/3) geeft plotseling geen geluid meer in zowel standaard muziekspeler als systeemgeluiden.
Het vreemde is dat het geluid begint te spelen zodra het scherm uit gaat. Als je dan de power knop indrukt gaat het scherm weer aan, en het geluid uit.
Volume instellingen staan allemaal vol open.

Het terugzetten van fabrieksinstellingen en/of het opnieuw flashen van de rom helpt niet.

Oh, ja bij het afspelen van video heb ik geen beeld.

Iemand nog iedeeën?

Groet

Gunnar
Heb je de originele rom al geprobeerd?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Real Gunnar
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-07 14:26
@urk_forever: Originele rom (Ployer MOMO9 20120113) gaf hetzelfde probleem, daarom had ik de tweakers custom rom geprobeerd. Ik kan de Q-ware rom van de site vanavond nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Mini-recensie:
Ik heb gisteren de Qware 8 inch gehaald, omdat mijn 7" overleden is zondag. Qua performance zijn ze vergelijkbaar, niet heel bijzonder maar da's bekend. Ik vroeg me vantevoren af waar het prijsverschil dan in zit, 139 tov 99 euro. In de winkel heb ik ze allebei nog even bekeken. Het zit hem voor een klein deel in het geheugen (8" heeft 8GB, 7" heeft 4GB), maar vooral in het scherm. De resolutie is duidelijk hoger, waardoor het beeld scherper is en je bv ook meer iconen kwijt kunt in de App Drawer. Al met al heeft ie veel meer een "tablet-gevoel" dan een "grote smartphone-gevoel."

Wat me wel tegenviel vergeleken met m'n 7" is de accuduur. Ik heb het idee dat de 8" een stuk minder lang meegaat op een volle accu.

40 euro meer voor de punten hierboven vind ik op de totale prijs best veel, maar uiteindelijk ben ik er wel tevreden mee. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie van 9718D in het krantje van Intertoys? Dit is de 9,7inch IPS met dual core A9 1,5Ghz + quad core Mali 400, 8GB flash, Android 4.0.4 en moet 200 euro kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bware81
Zie 7 posts terug

Ik ben wel benieuwd of ik de bluetooth aan de gang krijg, op de pro 4 zit het niet bij de specs en niet in firmware. Maar de momo11 dualcore waar het een kloon van is wel. Ik hoop eigenlijk dat het hardwarematig wel aanwezig is.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bware81 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:11:
Zie 7 posts terug

Ik ben wel benieuwd of ik de bluetooth aan de gang krijg, op de pro 4 zit het niet bij de specs en niet in firmware. Maar de momo11 dualcore waar het een kloon van is wel. Ik hoop eigenlijk dat het hardwarematig wel aanwezig is.
Klinkt goed je bevindingen. Hoe lang gaat de accu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-07 19:25

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:26:
[...]

Klinkt goed je bevindingen. Hoe lang gaat de accu mee?
Hier ben ik ook wel benieuwd na. En of de wifi verbinding ook goed is. Ik verwacht niet dat de bouwkwaliteit top is maar dat neem ik wel voor lief in deze prijsklasse.

Ik was van plan om de Yarvik Go Tab Zania aan te schaffen. Ze zitten in dezelfde pricerange. Maar die heeft een A8 icm een mali400(single?). Deze van intertoys heeft een A9 dualcore icm een mali400quad (Als ik het goed gelezen heb in het foldertje wat ik vandaag kreeg). Dus die van de intertoys zal een stuk sneller zijn.

Als die van de intertoys nog verkrijgbaar is dan ga ik daar zeker wat moeite voor doen :D

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bware81
Ik heb maar een uurtje of drie met de tablet zitten prutsen. Dus echt iets over de accuduur kan ik niet zeggen want ik heb hem nog niet leeg gehad. In die tijd dat ik hem gebruikt heb was de accu gezakt tot 94% en dat is met het proberen van diverse 3d spellen en hd films afspelen. Wifi heb ik niks geks aan gemerkt. Ik had wel het idee dat het signaal op grotere afstand wat sneller afzakte als mijn tf300t. De hd film streamde wel gewoon door maar het signaal icoon sprong naar mijn idee wel wat eerder een streep terug.

De tablet zit nu weer in zijn verpakking want het is namelijk een cadeautje voor mijn dochter. Deze zaterdag krijgt ze hem cadeau dus dan kan de papa er deze zondag de heledag mee prutsen :) . Als ze s`avonds te bed ligt krijg ik wat meer tijd om wat te testen en dan zal hier nog wel wat posten.

Over het verschil met een A8+ m400 kan ik heel kort zijn, lekker laten liggen en voor de rk3066 cpu met 4xm400 gaan want het is gewoon rommel vergeleken met de pro4

[ Voor 9% gewijzigd door Bware81 op 16-10-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-07 19:25

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Klinkt goed, ik denk dat ik morgen even langs de Intertoys ga. Dank je wel voor de info!
Ik ging er vanuit dat de playstore aanwezig is, omdat je het hebt over bepaalde 3d spellen en die moet je toch ergens vandaan halen. Maar even voor de zekerheid, de playstore van google is ook aanwezig? :P

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Hmmm geen geluk met mijn zoektocht naar de 9.7" Pro 4
overal uitverkocht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:25

Smarron

The bend

Barres B. schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:18:
Klinkt goed, ik denk dat ik morgen even langs de Intertoys ga. Dank je wel voor de info!
Ik ging er vanuit dat de playstore aanwezig is, omdat je het hebt over bepaalde 3d spellen en die moet je toch ergens vandaan halen. Maar even voor de zekerheid, de playstore van google is ook aanwezig? :P
En anders kun je de losse apk ongeveer overal downloaden natuurlijk. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
  • Laatst online: 08-04 18:28
Goedendag, nieuw hier op t forum, maar wel al heel veel meegelezen.

Ik ben in het bezit van de nieuwe qware pc pro 4 slim 9.7 inch en ben eigenlijk op zoek naar een silicon sleeve.

Iemand enig idee waar die verkrijgbaar is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 01:45
Toevallig iemand hier die heeft gestoeid met de nieuwe ziggo app op de oudere 9.7" ?

Ik krijg namelijk de melding dat film kijken e.d. alleen werkt op apparaten met de originele software ofzoiets. Nu heb ik verder niks aan dit apparaat gekloot, maar vermoed dat ik m misschien moet rooten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpg97 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:34:
overal uitverkocht ;(
Er zullen de komende tijd vast meer tablets komen met dual core processors :).

Wat ik alleen niet snap is dat Intertoys niet gewoon groter inkoopt dan dat ze nu doen. Net als Kruidvat ze zijn zo door hun voorraad heen zeker bij de 9,7" inch versies.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bware81
Het probleem met de ziggo app is dat het niet werkt als het geroot is. Je kunt hem tijdelijk unrooten met een app als OTA rootkeeper of met Supersu. Deze zijn beide in de playstore te vinden.

De pro4 9.7 slimline heeft trouwens standaard de playstore.

Er zijn genoeg andere te vinden en ze kosten over het algemeen maar een beetje meer
Een paar andere momo11 speed klonen:
-EK91
-Uzone F8
-yuando n90

Deze kwam ik zo tegen in mijn zoektocht naar de versies met bluetooth. Ik ben zo al wat roms aan het zoeken om te kijken wat ik nog heb om het bluetooth verhaal mits het hardwarematig aanwezig is aan de praat te krijgen.

[ Voor 42% gewijzigd door Bware81 op 17-10-2012 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bware81
everlast666 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:04:
Goedendag, nieuw hier op t forum, maar wel al heel veel meegelezen.

Ik ben in het bezit van de nieuwe qware pc pro 4 slim 9.7 inch en ben eigenlijk op zoek naar een silicon sleeve.

Iemand enig idee waar die verkrijgbaar is ??
Ik ben er ook naar opzoek geweest maar nog niks specifiek voor de pro4 gevonden. Het enigste wat ik tegen kwam voor een 9.7 inch tablet was voor een hp touchpad maar daar komen de gaten nog niet een beetje van overeen.

Ik denk dat het nog maar even wachten is, de momo11 speed en zijn klonen worden blijkbaar goed verkocht.
Er zal binnenkort echt wel een fabriekje in hongkong op inspringen en dan staat ebay er zo vol mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Bware81 op 18-10-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
Okay bedankt voor de info. Dus als ik je goed begrijp is het een clone van de momo 11 ?? Want daar vind ik inmiddels al wel een case van op Ebay.

Ik heb nu voor m'n pro 4 zo'n leren hoes met toetsenbord, maar dat vind ik 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
Mijn ervaring met de wifi is trouwens als volgt...

als ik 'm in de standaard instelling laat staan....dus dat wifi uitschakelt in de standby stand, heb ik wel steeds problemen. Uit standby stand geeft ie volle bak verbinding aan maar internet werkt niet of enorm traag.

Heb nu in de instellingen aangegeven dat ie altijd wifi verbinding houdt en probeer dit nu een tweetal dagen en heb het probleem nog niet weer gehad...

Dus cross my fingers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
jpg97 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:34:
overal uitverkocht ;(
intertoys enschede krijgt er als het goed is morgen weer 2 binnen. 1 voor mij en 1..............voor........ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
everlast666 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:26:
[...]

intertoys enschede krijgt er als het goed is morgen weer 2 binnen. 1 voor mij en 1..............voor........ ;)
hahaha ja ik rij wel even op en neer naar Enschede :D
( ik woon in Limboland )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bware81
everlast666 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:13:
Okay bedankt voor de info. Dus als ik je goed begrijp is het een clone van de momo 11 ?? Want daar vind ik inmiddels al wel een case van op Ebay.

Ik heb nu voor m'n pro 4 zo'n leren hoes met toetsenbord, maar dat vind ik 3x niks.
Het.is een momo11 speed kloon. tussen de momo11 en momo11 speed zit maat verschil, het is niet heel veel maar voor een silicone-sleeve maakt dat wel het verschil of hij er lekker strak inzit of dat hij er net uit kan floepen.

Momo11: 245x190x12
Momo11 bird: 242x189x9.9
Momo11 speed: 241.5x188x9.7

De bird en speed versie hebben volgens mij dezelfde behuizing. Chinezen zijn nu eenmaal niet zo goed in meten, moet je maar eens proberen met je ogen half dicht geknepen iets te lezen van een schuifmaat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 01:45
Hoe lang gaat bij jullie de accu mee met de custom rom van Peter en/of Cyanogen ? Heb nog altijd de standaard rom op m'n Pro3 9.7" maar die is vrij rap leeg .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik heb geen ervaring met de 9.7", maar met intensief gebruik haal ik met de 7" zo'n 4 uur, in standby is dat bijna twee weken. Als hij goed in sleep gaat (wat o.a. met CyanogenMod 10 een probleem is) is de batterijduur ongeveer op alle ROMs gelijk.

[ Voor 47% gewijzigd door Petervanakelyen op 19-10-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303873

Hallo ik heb de qware pro3 8inch , de winkel medewerker zei dat die betere proccesor had dan de 10inch versie, klopt dat?

En qua knutselen met de qware pro 3 8inch kun je daar ook bijvoorbeeld cyanogenmod op gooien of had ik beter de 10 inch moeten nemen?

Ik hoop niet dat ik een verkeerde koop gemaakt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 303873 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:51:
Hallo ik heb de qware pro3 8inch , de winkel medewerker zei dat die betere proccesor had dan de 10inch versie, klopt dat?

En qua knutselen met de qware pro 3 8inch kun je daar ook bijvoorbeeld cyanogenmod op gooien of had ik beter de 10 inch moeten nemen?

Ik hoop niet dat ik een verkeerde koop gemaakt :-)
Ben zelf heel erg ondeskundig maar van de 8" had ik nog niet gehoord maar mocht je de 7" bedoelen dan is dat idd beter dan de 10".

Correct me if I am wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksnack
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 01:27:
[...]

Ben zelf heel erg ondeskundig maar van de 8" had ik nog niet gehoord maar mocht je de 7" bedoelen dan is dat idd beter dan de 10".

Correct me if I am wrong.
Nee hoor, er is ook een 8 inch versie: http://www.intertoys.nl/g...t-pro3-8-inch-589238.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479278

Hallo Iedereen,

Ik heb afgelopen vrijdag de nieuwste qware gekocht bij de intertoys. Het gaat hier om de Qware tablet pc pro 4 slim 9,7 inch ips. Het is echt een mooi ding maar heb er nu al problemen mee. Als ik de tablet aan mijn pc wil hangen geeft die nergens aan dat er nieuwe hardware gevonden is. Ook op de tablet zelf geeft die niks aan qua opties. Dit heb ik ook op andere pc's geprobeerd en gebeurd ook niks. Heb ook al een andere kabel geprobeerd helpt ook niet. Verder als ik een muis aansluit op de OTG poort werkt die ook niet.

Heeft iemand hier ook al ervaring mee of een oplossing misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
Anoniem: 479278 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:12:
Hallo Iedereen,

Ik heb afgelopen vrijdag de nieuwste qware gekocht bij de intertoys. Het gaat hier om de Qware tablet pc pro 4 slim 9,7 inch ips. Het is echt een mooi ding maar heb er nu al problemen mee. Als ik de tablet aan mijn pc wil hangen geeft die nergens aan dat er nieuwe hardware gevonden is. Ook op de tablet zelf geeft die niks aan qua opties. Dit heb ik ook op andere pc's geprobeerd en gebeurd ook niks. Heb ook al een andere kabel geprobeerd helpt ook niet. Verder als ik een muis aansluit op de OTG poort werkt die ook niet.

Heeft iemand hier ook al ervaring mee of een oplossing misschien?
Heeft te maken met de instellingen van je pc.....hij herkent 't apparaat niet als externe harde schijf. Daar zijn wel oplossingen voor te vinden op google. Wat ik gedaan heb is nog makkelijker....

Gewoon een ftp opzetten in je netwerk, met de zilla ftp server.

Google Play: Bestanden Zilla FTP-server

Hier een ftp aanmaken en inloggen via je pc.

Alles draadloos overzetten.

Klaar :P

Suc6 !

p.s. Muis heb ik geen ervaring mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07 00:41
Heeft iemand op de 9.7" CM10 al werkend gekregen!?

Zo ja hoe/met welke patches?

[ Voor 24% gewijzigd door mvkdev op 22-10-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479278

Dat is inderdaad wel een oplossing everlast maar alsnog vind ik het wel raar dat die het gewoon niet doet als je hem aansluit op je PC. Want als die het apparaat niet zou herkennen als externe hardeschijf zou die hem toch moeten herkennen als iets anders? Hij ziet hem gewoon helemaal niet op geen 1 computer. Geeft ook niet zo,n windows aansluit geluidje helemaal niks doet die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksnack
Anoniem: 479278 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:57:
Dat is inderdaad wel een oplossing everlast maar alsnog vind ik het wel raar dat die het gewoon niet doet als je hem aansluit op je PC. Want als die het apparaat niet zou herkennen als externe hardeschijf zou die hem toch moeten herkennen als iets anders? Hij ziet hem gewoon helemaal niet op geen 1 computer. Geeft ook niet zo,n windows aansluit geluidje helemaal niks doet die.
Een groot aantal postings geleden was er sprake van een niet-goed-zittende-usb-stekker die communicatie/opladen voorkwam. Betrof volgens mij een 9.7 van de Kruidvat maar kan ook hierbij gelden. Oplossing was om iets van de tule of te snijden waardoor die verder in de tablet gestoken kon worden.
Weet niet of dit het probleem verhelpt maar je zou dit eens na kunnen lezen.
Succes!
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste