Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:29

PauseBreak

derp!

NoFearCreations schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:55:
Vandaag ook maar ETS2 weer is opgepakt, zit nu toch ziek thuis. Maar een belangrijke mod, die ik nodig heb om mijn stuur te gebruiken, werkt niet meer :(
Dat is balen. Ik kwam erachter dat met de upgrade naar 1.16.2s al mijn profielen naar de klote zijn gegaan. Alweer :') Inclusief de backups. Toch jammer, maar ach, dan maar opnieuw wat rond trucken :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 18:29

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Voordat ik fatsoenlijk verder kan spelen, moet ik uit vinden hoe ik de knipperlichten niet automatisch uit kan laten gaan als je je stuur terug draait.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:11
NoFearCreations schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:51:
Voordat ik fatsoenlijk verder kan spelen, moet ik uit vinden hoe ik de knipperlichten niet automatisch uit kan laten gaan als je je stuur terug draait.
Dat is toch ideaal en realistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ja, maar werkt niet met de schakelaar op mijn stuur. Dus ik moet het op een of andere manier uitgeschakeld hebben. Had er een mod voor, maar die werkt sinds 1.15/16 niet meer.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:15

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

krissie100 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:57:
[...]

Dat is toch ideaal en realistisch?
Als ik een normale bocht maak gaat dat ding 7/10 keer niet uit, niet ideaal en al zeker niet handig.
Ik gebruik er de flippers op mijn G27 voor, als er mensen zijn die dat willen weten. Weet geen andere geschikte plek voor die aanwijzers.

Heb trouwens op mijn stuur:
Links van boven naar onder:
- Engine start/stop
- Licht
- Airhorn
Rechts van boven naar onder:
- Cruise Control in/uitschakelen
- Cruise Control +5Km/h
- Change view

Dan nog op dat schakelgeval de rest van de belangrijke zooi...
Wacht nog op het moment dat ik zin heb een actieve DP-adapter aan te schaffen zodat mijn 3-screen setup ook eindelijk werkt. Is wel 27-32-27 maar ik denk dat dat een minder negatieve ervaring is als 24-27-24 vanwege de sowieso al grotere vulling van je gezichtsveld, en als ik het grandioos mis heb, heb ik dikke pech...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:06:
[...]
Als ik een normale bocht maak gaat dat ding 7/10 keer niet uit, niet ideaal en al zeker niet handig.
Ik geef altijd even een rukje aan mijn stuur, is meestal voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Anders ze gewoon niet gebruiken :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-10 09:02
Lol, in het echt heb ik daar al een hekel aan, mensen die die dingen niet gebruiken :P

Ik doe ook altijd netjes mijn groot licht uit als er een tegenligger komt! Is voor mij toch beetje extra immersie. Bovendien helpt het af en toe wel knipperlichten aanzetten door voorgang te krijgen van de computer.

Zou het tof vinden als vrachtwagens ook seinen als je ze inhaalt dat je terug naar rechts kan. En dat ze seinen als ze je tegemoed komen. :-)

[ Voor 19% gewijzigd door Shodan op 04-03-2015 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer doe je je grootlicht aan dan? Ik gebruik hem alleen als ik echt niks kan zien op een smal weggetje in Rusland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens. Dat hadden ze best mee kunnen nemen in die grote AI update van een tijdje terug. Lijkt mij ook niet zo heel moeilijk om te programmeren, een truck laten seinen als je er een x aantal meters voorbij bent. Het gebruik van richtingaanwijzers heeft sinds die AI update echt nut, vooral met wisselen van rijbaan, dat je om de haveklap doet natuurlijk. Waar ik alleen nog steeds van baal is dat je regelmatig voorrang krijgt op totaal onrealistische manieren; invoegen op de snelweg en dat de AI dan gewoon stil gaat staan. |:( OK, IRL heb je ook een hoop idioten maar ik denk niet dat er ook maar iemand is die stil gaat staan midden op de snelweg om een ander in te laten voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:33:
Wanneer doe je je grootlicht aan dan? Ik gebruik hem alleen als ik echt niks kan zien op een smal weggetje in Rusland :)
Ik gebruikte laatst in het donker mijn normale licht en toen kreeg ik steeds boetes. :( geen mods geactiveerd tot nu toe dus daar ligt het niet aan. Dus ik gebruik tegenwoordig maar groot licht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:41
Waarschijnlijk heb je dan ergens ingesteld staan dat je alleen stadslicht aan hebt bij het inschakelen van de lampen. Ik kreeg daar ook telkens een boete voor. Met F2 of F4 (uit mijn hoofd) kun je dan nog selecteren welke lampen er ingeschakeld moeten worden.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YdieresiS schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:15:
Waarschijnlijk heb je dan ergens ingesteld staan dat je alleen stadslicht aan hebt bij het inschakelen van de lampen. Ik kreeg daar ook telkens een boete voor. Met F2 of F4 (uit mijn hoofd) kun je dan nog selecteren welke lampen er ingeschakeld moeten worden.
Dat zou heel goed kunnen. Ga er vanavond even naar kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Bij mij moet ik inderdaad 2x de lichten aan doen. Eerste is alleen stadslicht, tweede keer klikken is normaal.

Groot licht doe ik altijd op plattelands weggetjes, zie je nog wat van de omgeving :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groot licht doe ik alleen bij hevige mist, maar dan heeft het toch nagenoeg geen effect :X
In de nacht geen groot licht, zorgt er ook voor dat je minder hard rijdt.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grootlicht gebruik ik ook wel eens als vergeldingsactie wanneer ik weer eens te straks wordt gesneden of er iemand plotseling op z'n rem gaat staan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:58:
Grootlicht gebruik ik ook wel eens als vergeldingsactie wanneer ik weer eens te straks wordt gesneden of er iemand plotseling op z'n rem gaat staan >:)
O, uiteraard >:)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zie ik zeg maar niet through the fingers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:24
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:58:
Haha, ik knipper altijd even met groot licht als iemand mij vrijwillig voorrang verleent. Maar inderdaad ook als iemand het je moeilijk maakt.

Werkt dat trouwens ook in multiplayer, grootlichtsignalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:35:
Helemaal mee eens. Dat hadden ze best mee kunnen nemen in die grote AI update van een tijdje terug. Lijkt mij ook niet zo heel moeilijk om te programmeren, een truck laten seinen als je er een x aantal meters voorbij bent. Het gebruik van richtingaanwijzers heeft sinds die AI update echt nut, vooral met wisselen van rijbaan, dat je om de haveklap doet natuurlijk. Waar ik alleen nog steeds van baal is dat je regelmatig voorrang krijgt op totaal onrealistische manieren; invoegen op de snelweg en dat de AI dan gewoon stil gaat staan. |:( OK, IRL heb je ook een hoop idioten maar ik denk niet dat er ook maar iemand is die stil gaat staan midden op de snelweg om een ander in te laten voegen.
Dat hebben ze waarschijnlijk niet gedaan, omdat het officieel niet mag. Ik, en de meeste andere chauffeurs doen het irl ook, maar heb er tijdens rijlessen wel eens een opmerking over gekregen.

Heb me knipperlicht mod weer aan de praat, en ben weer vol gas aan het trucken.
Promods + RusMap, Scania T, American Truck Pack.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

YdieresiS schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:15:
F4, paar keer klikken :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuusj98 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:06:
[...]

Ik gebruik er de flippers op mijn G27 voor, als er mensen zijn die dat willen weten. Weet geen andere geschikte plek voor die aanwijzers.

Heb trouwens op mijn stuur:
Links van boven naar onder:
- Engine start/stop
- Licht
- Airhorn
Rechts van boven naar onder:
- Cruise Control in/uitschakelen
- Cruise Control +5Km/h
- Change view

Dan nog op dat schakelgeval de rest van de belangrijke zooi...
Wacht nog op het moment dat ik zin heb een actieve DP-adapter aan te schaffen zodat mijn 3-screen setup ook eindelijk werkt. Is wel 27-32-27 maar ik denk dat dat een minder negatieve ervaring is als 24-27-24 vanwege de sowieso al grotere vulling van je gezichtsveld, en als ik het grandioos mis heb, heb ik dikke pech...
Kan je zien dat ieder een totaal andere indeling heeft van de knoppen. Ik heb zelf ook een logitch G27

op het stuur:
seinen, claxon
links knipperlicht, rechts knipperlicht
boordcomputerdisplay, cruisecontrol (de)activeren

flippers:
cruisecontrol verlagen 5kmh, cruisecontrol verhogen 5km
spatiebalk cruisecontrol hervatten

shifter:
versnellingkeuze
verlichting, groot licht
ruitenwisssers

rondkijken met ronde knop

motor starten, handrem, gevarenlicht, motorrem

misschien hebben mensen er wat aan die niet echt geschikte indeling kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb een USB numpad tegen m'n stuur aangeschroeft, zo heb ik ineens veel meer knoppen binnen handbereik.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:35:
Ik heb een USB numpad tegen m'n stuur aangeschroeft, zo heb ik ineens veel meer knoppen binnen handbereik.
Oh, het aantal knoppen is met m'n G27 geen probleem... Onthouden welke knop wat doet deste meer :X

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb maar een Logitech Momo, dus kon wel wat meer meer knoppen gebruiken. Zojuist mijn zelfbouw H-Shifter weer iets gemodificeerd, werkt nu nog beter.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Grappig detail in de Promods map. Nog meer 'easter eggs' al dan niet in de standaard map?

AI crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Dan moet je is de RusMap pakken, die zit vol met dat soort dingen. Promods heeft erg mooie omgevingen, maar Rusmap heeft veel meer uitdagende wegen en laad/los adressen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook weer ritje gemaakt, door Oostenrijk, in het pikke donker, door kronkelige bergweggetjes.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mVhRocHl.jpg

En nog eentje 's morgens vroeg, in de regen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uTybBWjl.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Hmmm... Had al mijn ati drivers volledig geuninstalled en de nieuwste drivers geinstalleerd. Gisteren ging het goed, maar niet veel gespeeld. Nu na 20 / 30 minuten, zwart scherm :-(

<ERROR> [dx9] Present failed. [0x88760874] in de logs achterelkaar....

Bah... Nu maar niet fullsreen proberen (in combinatie met borderless mod) Schijnt bij sommigen ook te helpen. Wat een vervelend probleem, nog nooit bij andere games last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik kan helaas geen andere truck kopen of mijn huidige inruilen op dit moment. Zodra ik op Purchase drukt, en hij de de game zou moeten laden bij mijn garage, crashed hij.
00:02:00.446 : <ERROR> [model] Unknown look name 'default' on model '/prefab/truck_dealer_small/truck_dealer_small_02.pmd'
00:02:00.446 : <ERROR> [model] Unknown variant name 'scania' on model '/prefab/truck_dealer_small/truck_dealer_small_02.pmd'
00:02:00.462 : <ERROR> [model] Unknown variant name 'scania' on model '/prefab/truck_dealer_small/truck_dealer_small_02.pmd'
00:02:00.463 : <ERROR> Incorrect prefab variant definition! uid: 0x2935DF5E20E9CB
00:02:00.463 : <ERROR> [model] Unknown look name 'default' on model '/prefab/truck_dealer_small/truck_dealer_small_02.pmd'
00:02:00.463 : <ERROR> [model] Unknown variant name 'scania' on model '/prefab/truck_dealer_small/truck_dealer_small_02.pmd'
00:02:00.463 : <ERROR> [model] Unknown variant name 'scania' on model '/prefab/truck_dealer_small/truck_dealer_small_02.pmd'
Ga even proberen of een nieuw spel starten helpt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je mods ingeschakeld? Zo ja, dan zou je het ff moeten proberen zonder mods. Crashed het dan nog, dan een ticket inschieten bij SCS en de log meesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die error komt door een oude truckdealer, oftewel je draait een mapmod die (niet geheel) is aangepast aan 1.16

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Nu een nieuw spel gestart, en het werkt wel...
Waarschijnlijk alweer teveel lopen expirimenteren met m'n oude profie;

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Hier m'n 3 huidige truck.
De torpedo:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/10zpu9j.png
De Combi
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/23hnb87.png

En de showtruck met het vrachtje waarmee ik nu onderweg ben:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/mbn3f9.png

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Kun je met die Torpedo eigenlijk wel op alle laad- en losplekken komen?

Ik zag een backup van m'n oude profiel op m'n backupschijf, en nadat ik die heb gekopieerd en geladen met het minimum aan mods (ProMods en Rusmap) werkt ie weer. Nu ook met de Jazzycats mods erbij die voor 1.16 zijn getest. Werkt weer mooi :P

Dus nu rij ik weer fijn rond in dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yok3k9C.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jTeGSfu.jpg

Alleen wat jammer dat ik geen werkende mod meer kan vinden die ook de juiste merknamen enzo voor banden heeft. Ach, dat zie je toch niet als je rijdt :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@NoFearCreations: heb jij bij de Torpedo een manier gevonden om die Duitstalige spatlap aan de achterzijde weg te krijgen? Dat is voor mij eigenlijk de main reason waarom ik er niet mee rij. Verder is die Scania T echt briljant, zoveel mogelijkheden :D

Ik heb er nog eentje in m'n garage staan die ik nog moet inrijden, 0km op de klok :+

Mooi kleurenschema op je trucks trouwens...

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 05-03-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
FastFred schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:25:
@NoFearCreations: heb jij bij de Torpedo een manier gevonden om die Duitstalige spatlap aan de achterzijde weg te krijgen? Dat is voor mij eigenlijk de main reason waarom ik er niet mee rij. Verder is die Scania T echt briljant, zoveel mogelijkheden :D

Ik heb er nog eentje in m'n garage staan die ik nog moet inrijden, 0km op de klok :+

Mooi kleurenschema op je trucks trouwens...
Dit de is de achterkant van mijn Torpedo:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/mcdf77.png

Stiholt is een bekende zweedse Scania dealer. Deze naam op een spatlap zie je erg vaak in het echt.
Kleurenschema is een originele ingame skin, met de hoofd kleur iets aangepast.

Zijn er hier nog mensen die serieus online spelen?

[ Voor 3% gewijzigd door NoFearCreations op 05-03-2015 16:54 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:18:

Ik zag een backup van m'n oude profiel op m'n backupschijf, en nadat ik die heb gekopieerd en geladen met het minimum aan mods (ProMods en Rusmap) werkt ie weer. Nu ook met de Jazzycats mods erbij die voor 1.16 zijn getest. Werkt weer mooi :P

Dus nu rij ik weer fijn rond in dit:
[afbeelding]
[afbeelding]

Alleen wat jammer dat ik geen werkende mod meer kan vinden die ook de juiste merknamen enzo voor banden heeft. Ach, dat zie je toch niet als je rijdt :+
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=2630 werkt niet?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:15

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

PauseBreak schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:18:
Makkelijk, ik rijd momenteel met een Peterbilt 389 SuperCab (oid) en die is nog een stukje langer dan de Torpedo alhoewel ik wel die Torpedo eens ga uitproberen want het Chrome op de Peterbilt laat mijn spel nogal laggen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb toch al een paar adressen in Rusland gehad, waar het niet echt makkelijk was.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ik ga die eens proberen, bedankt voor de link! :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:25:
Die spatlap is een optie, afhankelijk van wat je kiest voor de lampen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o2oe2yUl.jpg

Als je één van de "Rear bumper" (onderste 4) opties kiest, krijg je die spatlap maar dan heb je weer niet die vette custom lichten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 18:15:
[...]

Ik ga die eens proberen, bedankt voor de link! :)
Ik gebruik 'm al een tijd met volle tevredenheid (toen Iveco nog Ivedo was)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Koenvh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:26:
[...]

Ik gebruik 'm al een tijd met volle tevredenheid (toen Iveco nog Ivedo was)
Ja, deed ik ook maar ergens is er iets kapotgegaan in de tussentijd :P Hopelijk werkt dit weer gewoon :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:28:
[...]

Ja, deed ik ook maar ergens is er iets kapotgegaan in de tussentijd :P Hopelijk werkt dit weer gewoon :)
Niet alle bestanden werken, maar die van de logo's wel

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Koenvh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:29:
[...]

Niet alle bestanden werken, maar die van de logo's wel
Ben ik ook achter :D Zodra ik die trailers aanvink dan is het game over :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Is die compatible met de jazzycat mods? Die gebruik ik voor de trailers :p

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:36:
[...]

Is die compatible met de jazzycat mods? Die gebruik ik voor de trailers :p
Er is maar één manier om daarachter te komen... :> :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Koenvh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:37:
[...]

Er is maar één manier om daarachter te komen... :> :P
Hahaha, ik ben zo blij dat ik nog een n00b-account heb om mee te testen nu :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb ook weer een leuke uitdaging.
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2lsi7ip.png

Van de kant waar ik kwam kon ik niet het terrein bij de boot in Ijmuiden op draaien. Uiteindelijk er maar achteruit in gezet.

Weet iemand een goede mod die veel lampen, michelin poppen en dat soort dingen toevoegt, die op iedere truck gebruikt kunnen worden?

[ Voor 23% gewijzigd door NoFearCreations op 06-03-2015 17:53 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Die crashed mijn game, maar heb een andere gevonden die ik nu ga testen.
http://ets2.lt/en/page/2/?s=Anbauteile

[ Voor 21% gewijzigd door NoFearCreations op 06-03-2015 18:38 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel km moet je? Dit kan een serieus probleem zijn met rustplaatsen en eventuele tolpoorten. Dat de bomen te vroeg dicht gaan en je vast komt te zitten. Ik heb eens een video gezien van Squirrel waarin ie deze boom ook vervoerde. Het leverde hilarische momenten op. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Moet naar Zweden, maar ga via Engeland, dus in IJmuiden bootje op, Newcastle bootje af, en gelijk weer op naar Stavenger. Daar sta ik nu, en volgens mij zitten er nog wel wat uitdagingen aan te komen, ding komt ook enorm ver naar binnen in scherpe bochten. IRL ook veel met een starre 3-asser gereden, maar dit is nog even wat erger. :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 16:11
http://ets2.lt/en/all-in-tuning-pack-v2-1-16-x/
lijkt uitgebreid, ga em zo ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 09:38
Ik heb ooit in Zweden ook een keer vol tegen een viaduct aangezeten met een windmolenwiek, die was iets hoger dan ik dacht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Altijd opletten in Rusland... :) (en in de spiegels blijven kijken))
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1nKMiUatF4E]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
De AI is behoorlijk realistisch als het om inhaalacties gaat :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/F2Ij3wNui8UqoJNdDK8Ul3E9/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DTLOjmfgmR1DBYbyEZlLkNEX/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De AI heeft nog wat eigenaardigheden.

Ik heb er ook een aantal afbeeldingen van:
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8632/16451149279_f00ab65426_c.jpgets2_01660 by Koenvh., on Flickr
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8622/16017429813_bf6f21ab93_c.jpgets2_01657 by Koenvh., on Flickr
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8606/16449935640_c61c76e19e_c.jpgets2_01649 by Koenvh., on Flickr
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8626/16430037107_23487fab81_c.jpgets2_01648 by Koenvh., on Flickr
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7571/16252855456_36fd27daff_c.jpgets2_01629 by Koenvh., on Flickr
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3946/14995301264_ce379e4cc8_c.jpgets2_01566 by Koenvh., on Flickr

en de video's:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zOw6TyD2FgI]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kqftzHC1ImU]

:+

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 06-03-2015 22:37 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje terug kwam ik dit tegen. Geen idee hoe het gebeurd is.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9jKvStYl.jpg
Die muziekjes op de achtergrond maken het extra lollig :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 22:41:
Tijdje terug kwam ik dit tegen. Geen idee hoe het gebeurd is.

[afbeelding]

[...]

Die muziekjes op de achtergrond maken het extra lollig :P
Da's een gevecht tussen meerdere clans :+ :>

Muziek is trouwens toeval, ik nam 't op met mijn jaren '80 afspeellijst op de achtergrond :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Haha die ruitenwissers ook op het eind _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 22:51:
[...]

Haha die ruitenwissers ook op het eind _O-
Knoppen op het stuur. Ik stond op de rem, en ik probeerde op de middelste links (claxon) en middelste rechts (groot licht) te drukken, maar ik drukte ook op rechts boven (ruitenwisser) :>

Ik kon het niet helemaal waarderen dat hij opeens op de rem ging staan... Helaas kun je in dit spel niet uitstappen en de ander uit de vrachtwagen sleuren :+ >:)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Koenvh schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 22:32:
De AI heeft nog wat eigenaardigheden.
(...)
Ja met Promod zie ik sporadisch wel wat crashes waarbij ze niet wachten met invoegen, maar dat maakt het juist wel realistisch imo. Als je het spel zonder mods speelt kom je zelfs af en toe medeweggebruikers tegen die met alle macht een frontale botsing proberen te veroorzaken als ze inhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk16420 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 22:57:
[...]

Ja met Promod zie ik sporadisch wel wat crashes waarbij ze niet wachten met invoegen, maar dat maakt het juist wel realistisch imo. Als je het spel zonder mods speelt kom je zelfs af en toe medeweggebruikers tegen die met alle macht een frontale botsing proberen te veroorzaken als ze inhalen :)
Sommige zaken wel, ja, maar andere zaken ook totaal niet (tenzij dit dus meetelt als realistisch: http://www.dumpert.nl/med...d/op_de_a2_rechtdoor.html :+)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Koenvh schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 22:58:
[...]

Sommige zaken wel, ja, maar andere zaken ook totaal niet (tenzij dit dus meetelt als realistisch: http://www.dumpert.nl/med...d/op_de_a2_rechtdoor.html :+)
Nou, het overkomt me zelf wel af en toe (in ETS dan): even wat te drinken inschenken/telefoon checken. Effect is gelijk aan wat er IRL zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 22:58:
[...]

Paar centimeter opzij en hij lag tegen een boom of in een sloot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Laatst online: 30-09 19:27
sdk16420 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 23:04:
[...]

Nou, het overkomt me zelf wel af en toe (in ETS dan): even wat te drinken inschenken/telefoon checken. Effect is gelijk aan wat er IRL zou gebeuren.
Precies hetzelfde maar daar ben ik maar mee gestopt sinds ik met 150km/h en lading uit de bocht vloog en de auto op zn dak lag. Rond de 30% schade gek genoeg maar het was mijn waarschuwingschot :+

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bananendoos schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:37:
[...]

Precies hetzelfde maar daar ben ik maar mee gestopt sinds ik met 150km/h en lading uit de bocht vloog en de auto op zn dak lag. Rond de 30% schade gek genoeg maar het was mijn waarschuwingschot :+
Gooi maar eens gauw de begrenzer erop ;)

Ik doe het ook minder tegenwoordig, maar dat komt omdat mijn telefoon mijn dashboard is.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Laatst online: 30-09 19:27
Koenvh schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:02:
[...]

Ik doe het ook minder tegenwoordig, maar dat komt omdat mijn telefoon mijn dashboard is.
Die is er sindsdien ook niet meer afgegaan, en voor dat die er weer afgaat duurt nog wel even :P

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yOZqE9FCJAiIUVZKxmc4R3gB/medium.png

Heb 'm ook maar eens geprobeerd, zou iets van 350km zijn bij vertrek, maar heb vooruit gekeken op de kaart en heb 3x een omweg moeten nemen om mezelf niet vast te rijden.

Met mijn 580PK Euro 6 V8 Streamline :)

FYI als je het op de screenshot niet zien kunt: die onmundige boom die bovenaan deze pagina op de screenshot staat, 58 ton :X

[ Voor 14% gewijzigd door FastFred op 07-03-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Koenvh schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:02:
[...]

Ik reed anders 'maar' 80 hier:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9YSPrP7DwGpaZmXklmRQ4JfK/medium.png
(packed glass, damage 3% :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

FastFred schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:22:
[afbeelding]

Heb 'm ook maar eens geprobeerd, zou iets van 350km zijn bij vertrek, maar heb vooruit gekeken op de kaart en heb 3x een omweg moeten nemen om mezelf niet vast te rijden.

Met mijn 580PK Euro 6 V8 Streamline :)

FYI als je het op de screenshot niet zien kunt: die onmundige boom die bovenaan deze pagina op de screenshot staat, 58 ton :X
Level 98 _O_ :D

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Jullie hebben echt teveel vrije tijd :P Het hoogste waar ik op ben gekomen voordat het profiel verkloot raakte door een patch/mod/dode hdd was level 74 geloof ik. Ben nu weer ergens in de 60 :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 23:03:
Jullie hebben echt teveel vrije tijd :P Het hoogste waar ik op ben gekomen voordat het profiel verkloot raakte door een patch/mod/dode hdd was level 74 geloof ik. Ben nu weer ergens in de 60 :P
Ik kan dat noch bevestigen noch ontkennen O-)

Ter verdediging: Ik speel het ook al vanaf versie 1.2

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Koenvh schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 23:09:
[...]

Ik kan dat bevestigen noch ontkennen O-)

Ter verdediging: Ik speel het ook al vanaf versie 1.2
Ik speel het ook al zolang :P Zal vast ook meehelpen dat ik geen stuur heb, dan heb je toch minder immersie in het spel. Al doet de Logitech dualaction het nog best aardig, maar ik merk met de laatste patches wel dat ik echt knoppen tekort kom.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PauseBreak schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 23:03:
Effectief is dat nog steeds 134 :P Ik ben nog 'maar' level 41. Ik speel naast ETS ook nog wel aardig wat andere games. Ik heb een redelijk groot backlog in Steam (stomme sales ;)) Doen jullie nog iets anders naast ETS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 09:13:
[...]

Effectief is dat nog steeds 134 :P Ik ben nog 'maar' level 41. Ik speel naast ETS ook nog wel aardig wat andere games. Ik heb een redelijk groot backlog in Steam (stomme sales ;)) Doen jullie nog iets anders naast ETS?
Duurt elk level even lang om te halen? Ik dacht dat de eerste levels sneller gingen. :)

Ik speel uiteraard nog een aantal andere spellen naast ETS2, vooral race simulatoren.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:13:
[...]

Duurt elk level even lang om te halen? Ik dacht dat de eerste levels sneller gingen. :)

Ik speel uiteraard nog een aantal andere spellen naast ETS2, vooral race simulatoren.
Ik heb het idee dat in het begin de levels sneller gaan. Maar vanaf level 36 dus wanneer je alle blokjes gevuld hebt de levels weer ongeveer even lang duren. Zelf ben ik rond level 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Doen jullie nog iets anders naast ETS?
Afhankelijk van hoeveel afstand ik wil afleggen:

Te voet: Skyrim
Max 100 km/h: ETS2
Max 400 km/h: The Crew
Warp-speed: EVE-online...

Maar ETS is verreweg de meest relaxte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:28
Vraagje, ik ben nieuw met het spel. Heb een Mercedes Benz Sprinter mod geïnstalleerd en geactiveerd, maar hoe kan ik dan met het busje rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Als het al een truck mod is, moet je die wss kopen bij de mercedes dealer. Al vraag ik me af hoe je ladingen gaat verplaatsen met een busje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dannyvdb1997 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:07:
Vraagje, ik ben nieuw met het spel. Heb een Mercedes Benz Sprinter mod geïnstalleerd en geactiveerd, maar hoe kan ik dan met het busje rijden?
Ik weet niet welke mod je hebt geïnstalleerd maar ik denk dat je dan naar de mercedes truck dealer moet gaan en er daar eentje kopen. Als het goed is staat die dan ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
CyberCow schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Ik weet niet welke mod je hebt geïnstalleerd maar ik denk dat je dan naar de mercedes truck dealer moet gaan en er daar eentje kopen. Als het goed is staat die dan ertussen.
Deze mod: http://ets2.lt/en/mercedes-benz-sprinter-v2-0/. Er staat bij mij alleen nog geen Mercedes Benz dealer tussen. Die moet ik dan zeker nog ontdekken? En hoe zit het met trailer-mods? Als ik die activeer, kom ik die dan vanzelf tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

als je de trailermod van Jazzycat in je mod folder gooit, zie je gewoon tussen je vrachten staan. Als je van wat moeilijkere vrachten houdt zijn de Road King [of hoe ie maar heet] vrachten ook leuk, dat zijn echte speciale vrachten zoals een windmolenwiek, of dumptruck van ergens in de 40-50 ton. Rail-pack van jazzy is ook erg lastig soms.

En dealers moet je ontdekken ja, weet zo uit mijn hoofd geen MB dealer op de normale map, in promods zit ie in Malmo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Oke, top! Gelukt. Kwam ook trailers van Aldi ed tegen dus die moeten dan ook bij de vrachten komen te staan als ik het goed heb? Zijn er nog must-have mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Wat is musthave?
Zelf heb ik oa:
Alles van Jazzycat, dus trailers, railroad, ai-cars, painted trucks, military en volgens mij nog een andere.
De trailerpack van roadhunter, roadking of hoe hij maar heet.
Pro Mods uiteraard
Een mod voor meer weer.
Wat truck mods, oa de Scania T, Ohaha's volvo mod,Sisu mod, Daf 85 mod [ik vind het leuk om veel verschillende trucks te gebruiken]

Ik kijk zo wel even op mijn desktop wat er zoal in de modfolder staat, weet wel dat ik in GB's ondertussen meer mod dan game heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
VasZaitsev schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:47:
Wat is musthave?
Zelf heb ik oa:
Alles van Jazzycat, dus trailers, railroad, ai-cars, painted trucks, military en volgens mij nog een andere.
Pro Mods uiteraard
Een mod voor meer weer.
Wat truck mods, oa de Scania T, Ohaha's volvo mod,Sisu mod, Daf 85 mod [ik vind het leuk om veel verschillende trucks te gebruiken]

Ik kijk zo wel even op mijn desktop wat er zoal in de modfolder staat, weet wel dat ik in GB's ondertussen meer mod dan game heb.
Goede tip dat Roadhunter trailer pack, gelijk er ook even tussen gezet. Misschien zet ik nog wel een extra as op de torpedo, zodat het een echte zware uitvoering wordt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zondag 08 maart 2015 @ 14:29:
[...]

Goede tip dat Roadhunter trailer pack, gelijk er ook even tussen gezet. Misschien zet ik nog wel een extra as op de torpedo, zodat het een echte zware uitvoering wordt.
Ik heb nu ook de Roadhunter mod geïnstalleerd als ik dan kijk bij het vrachtencentrum dan staat er 1 vrachtwagen aan de andere kant van Europa schiet ook lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Als je nog geen eigen truck hebt, is dat niet erg, je wordt gratis en direct van bijv. hamburg naar London geteleporteerd. Wel zo händig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
CyberCow schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:21:
[...]

Ik heb nu ook de Roadhunter mod geïnstalleerd als ik dan kijk bij het vrachtencentrum dan staat er 1 vrachtwagen aan de andere kant van Europa schiet ook lekker op.
En na een paar keer slapen wordt het aanbod al beter. Ik heb hem geinstalleerd, 2x gerust, en nou zie ik meer van die vrachten dan normale.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Trailer pack van Roadhunter is veel mooier dan die van Jazzycat, veel meer details, en tenminste wel zwaailampen op de trailer.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/9a00me.png

Tip, niet tijdens het rijden met dit soort ladingen je liftas omhoog doen, om te laten zien hoe dat eruit ziet, auto werd onbestuurbaar :X

[ Voor 28% gewijzigd door NoFearCreations op 08-03-2015 17:38 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Het wisselt wel, er zijn ook een paar minder mooie tussen, maar over het algemeen vind ik hem wel mooier, en leuker ja.

Wel betaald het wel errug goed, zodra je dat pack hebt is geld geen probleem meer, want een vracht uit die pack levert je zo 10 euro per km meer op dan een vracht van jazzy of de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Paul aka Squirrel gaat zoals verwacht fulltime :D

YouTube: Year of the Squirrel (#YOTS #YearOfTheSquirrel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
VasZaitsev schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:47:
Wat is musthave?
Zelf heb ik oa:
Pro Mods uiteraard
Een mod voor meer weer.

Kom er nu ook steeds meer uit inderdaad. Maakt het spel veel mooier en leuker! Alleen jammer dat ik op mijn nieuwe Macbook Pro Retina '13 niet in de beste resolutie kan spelen...

[ Voor 6% gewijzigd door dannyvdb1997 op 08-03-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik spam nog maar een screenshot.
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/288p68.png

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De volgende mods gebruik ik nu:

Baobab trailer
AI Trafficpack Jazzycat
Daf CF85
FH16 2013 Ohaha
Magnum Legend edition
Military cargo pack Jazzycat
Promods
Railway cargo pack Jazzycat
Sisu R500 C500 C600
Trailers and Cargo pack Jazzycat
Roadhunter pack
Mercedes Benz Axor
FAEL enviroment
IWR

En samen is dat een gezellige 11GB.

De laatste 2 kan ik ook aanraden, zeker IWR, die zorgt voor veel meer soorten weer en zonsonderopgangen, wel zo mooi en realistisch. Wel aan de zware kant als je de HD versie neemt.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/16ko08h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2aguvsg.jpg
Is waar ik nu mee rijdt, en mijn vracht.
8x4 met een 1200l tank, 750pk uiteraard, en dat moet een CAT dumptruck van rond de 50 ton trekken van ergens in Hongarije naar Amsterdam.

Pagina: 1 ... 92 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.