Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:34
VasZaitsev schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:53:
De volgende mods gebruik ik nu:

Baobab trailer
AI Trafficpack Jazzycat
Daf CF85
FH16 2013 Ohaha
Magnum Legend edition
Military cargo pack Jazzycat
Promods
Railway cargo pack Jazzycat
Sisu R500 C500 C600
Trailers and Cargo pack Jazzycat
Roadhunter pack
Mercedes Benz Axor
FAEL enviroment
IWR

En samen is dat een gezellige 11GB.

De laatste 2 kan ik ook aanraden, zeker IWR, die zorgt voor veel meer soorten weer en zonsonderopgangen, wel zo mooi en realistisch. Wel aan de zware kant als je de HD versie neemt.

[afbeelding]
[afbeelding]
Is waar ik nu mee rijdt, en mijn vracht.
8x4 met een 1200l tank, 750pk uiteraard, en dat moet een CAT dumptruck van rond de 50 ton trekken van ergens in Hongarije naar Amsterdam.
Zo, zo! Aardig lijstje, wel erg gaaf. En ook extra maps gedownload? Zo vind ik maps van Hongarije en Rusland etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Pro Mods is een extra map he. Een leuk deel van Scandinavië heb je dan, verbeteringen aan oa Hamburg en Amsterdam, Antwerpen zit erbij en nog wat steden.

RusMap ga ik ook ooit eens nemen.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:53:

En samen is dat een gezellige 11GB.
Ik heb precies het driedubbele, 33 GB ;)
Niet alles staat in een keer aan, maar wel een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vanavond een 59 ton Baobab (net op het moment dat ik Baobab typte, zei Squirrel in zijn Year of the Squirrel video ook 'Baobab', echt precies hetzelfde moment, WTF) van Parijs naar Polen gereden. Zou € 72k moeten opleveren, maar heb € 0,- en 0 XP gekregen, had 2% schade en was dik 14 uur te laat omdat ik op twee punten moest omrijden omdat ik daar de bocht niet kon halen.

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 08-03-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Dan ben ik wel benieuwd naar jouw lijstje :+ 33GB, hoe hell kom je daar aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
FastFred schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:27:
Ik heb alleen

Promods
Scania T
Baobab trailer
Going East DLC

Dus....
Die Going East is volgens mij niet voor de Mac jammer genoeg... Kan hem in ieder geval niet vinden op hun site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik vreemd vind aan die Baobab trailer is dat die boomstam glimt :')

Mijn mods op het moment:
Promods
Alle Jazzycat packs
Realistic Lighting (prachtig, kan niet meer zonder!)
Scania T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga sowieso promods en rusmap binnenkort even downloaden en misschien wat jazzycat mods voor de vrachten. Echter vroeg ik mij af, zijn er ook maps die naar het zuiden gaan EN compatibel zijn met promods? Ik had truck sim map of iets dergelijks gezien maar voor zover ik het kan vinden werkt die niet meer met de nieuwste patches van ETS 2 zelf. :( iemand de gouden tip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:16

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:39:
Ik ga sowieso promods en rusmap binnenkort even downloaden en misschien wat jazzycat mods voor de vrachten. Echter vroeg ik mij af, zijn er ook maps die naar het zuiden gaan EN compatibel zijn met promods? Ik had truck sim map of iets dergelijks gezien maar voor zover ik het kan vinden werkt die niet meer met de nieuwste patches van ETS 2 zelf. :( iemand de gouden tip? :)
Promods en TSM gaan niet samen helaas.
Straks met de DLC kunnen we met de standaard game naar het noorden en met TSM naar het zuiden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:47:
[...]

Promods en TSM gaan niet samen helaas.
Straks met de DLC kunnen we met de standaard game naar het noorden en met TSM naar het zuiden.
Zo ver was ik. :P ik hoopte echter dat er een alternatief was voor TSM wat wel werkte met promods. :P maar het lijkt er inderdaad niet op. :( heeft SCS al iets gezegd over een ETA voor de DLC en wat die moet gaan kosten? Daarnaast, als TSM niet werkt met promods werkt die ook niet met rusmap right?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:50:
[...]

Zo ver was ik. :P ik hoopte echter dat er een alternatief was voor TSM wat wel werkte met promods. :P maar het lijkt er inderdaad niet op. :( heeft SCS al iets gezegd over een ETA voor de DLC en wat die moet gaan kosten? Daarnaast, als TSM niet werkt met promods werkt die ook niet met rusmap right?
Gok maar op 10 a 15 euro voor de DLC.
Ik verwacht hem eind deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:17
Gok maar op 10 a 15 euro voor de DLC.
Ik verwacht hem eind deze maand.
Even benieuwd: Bedenk je dit ter plekke of heb je dit uit een betrouwbare bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Going East kost ook een tientje. Het is dus aannemelijk dat de nieuwe DLC dat ook gaat kosten. Ik zie niet echt in waarom ze het nu anders zouden doen. De DLC is zo goed als af als je hun berichten mag geloven. Alleen nog wat testwerk. Zal dus echt niet lang meer duren. Deze of volgende maand.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:41:
Going East kost ook een tientje. Het is dus aannemelijk dat de nieuwe DLC dat ook gaat kosten. Ik zie niet echt in waarom ze het nu anders zouden doen. De DLC is zo goed als af als je hun berichten mag geloven. Alleen nog wat testwerk. Zal dus echt niet lang meer duren. Deze of volgende maand.
Denk dat ik daar dan even op wacht voor ik met mods begin, dan pak ik gewoon de DLC + TSM + rusmap. :) dan kan ik zo'n beetje heel Europa door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 18:29

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb in het begin ook met TSM gereden, maar als je Promods gewent bent valt TSM heel erg tegen. Meer "Quantity over Quality", veel knip en plak werk.

Als de update alleen de map is, en verder geen grote game changes, blijf ik waarschijnlijk gewoon Promods+Rusmap rijden. Zelf de kwaliteit van SCS hun eigen maps kan daar niet aan tippen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:36:
Wat ik vreemd vind aan die Baobab trailer is dat die boomstam glimt :')
Is me nog niet opgevallen, wat ik juist vreemd vind is dat die 56+ ton boom op een trailer ligt die bestaat uit een plaat met 3 assen, met aan elke as 2 banden. In plaats van dubbel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:30:
[...]

Die Going East is volgens mij niet voor de Mac jammer genoeg... Kan hem in ieder geval niet vinden op hun site...
Jawel gewoon code invoeren en je hebt de hele map. Ik stuur dit vanaf school, zal vanmiddag even een paar screenshots van mijn mod folder sturen voor degenen die benieuwd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

strider1007 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:28:
[...]

Even benieuwd: Bedenk je dit ter plekke of heb je dit uit een betrouwbare bron ?
Going East was 10 euro,
Gemiddelde DLC kost 15 euro voor vrijwel alle games.
Dus daarom zeg ik tussen de 10 en 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:29
Ik ga binnenkort maar eens opnieuw beginnen met dit geweldige spel.. Wensenlijstje aan mods:
- Jazzycat (alles)
- Promods
- Rusmap??

Denk dat dat voorlopig wel genoeg op gaat leveren om weer snel hoog te komen. Heeft iemand nog een tip voor de startlocatie? Ben de vorige keer gestart in Rotterdam, weer doen of ergens anders en zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Pykow schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:34:
[...]

Going East was 10 euro,
Gemiddelde DLC kost 15 euro voor vrijwel alle games.
Dus daarom zeg ik tussen de 10 en 15 euro.
Sorry dat ik wat onduidelijk was, het ging me inderdaad meer om de datum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
NoFearCreations schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:24:
Heb in het begin ook met TSM gereden, maar als je Promods gewent bent valt TSM heel erg tegen. Meer "Quantity over Quality", veel knip en plak werk.
Een jaar of twee geleden was ik het roerend met je eens, maar TSM is flink verbeterd... Verdient zeker een tweede kans. Dat 'copy&paste' gevoel is er niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
strider1007 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:36:
[...]

Een jaar of twee geleden was ik het roerend met je eens, maar TSM is flink verbeterd... Verdient zeker een tweede kans. Dat 'copy&paste' gevoel is er niet meer...
Houd het voorlopig bij Promods, vind het noorden ook interessanter dan het zuiden.
biertjuh? schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:32:
Ik ga binnenkort maar eens opnieuw beginnen met dit geweldige spel.. Wensenlijstje aan mods:
- Jazzycat (alles)
- Promods
- Rusmap??

Denk dat dat voorlopig wel genoeg op gaat leveren om weer snel hoog te komen. Heeft iemand nog een tip voor de startlocatie? Ben de vorige keer gestart in Rotterdam, weer doen of ergens anders en zo ja, waar?
Als je Promods erop zet, ergens in Denemarken. Zit je lekker centraal.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biertjuh? schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:32:
- Jazzycat (alles)
- Promods
- Rusmap??

Rotterdam natuurlijk :P #patriotism. :P nah denemarken is wel een goede keuze als je meteen promods gaat gebruiken aangezien dat inderdaad wel mooi centraal ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou de thuisbasis altijd op een plek doen van het orginele spel. Mocht er iets aangepast worden in promods of een update die niet helemaal lekker loopt dan hang je met je thuisbasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Weet iemand waar je de streams terug kan kijken van Squirrel (Paul), als je op je mobiel wilt kijken? Op de pc kan ik via zijn website naar twitch en dan lukt het, maar op mn mobiel krijg ik het niet voor elkaar. Kan wel de stream vinden op zijn website, maar kan er niet op klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Russen blijven leuke dingen maken =]

[ Voor 26% gewijzigd door FSXnoob op 09-03-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hY9Pnda.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xRhnQeV.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZmvcOoE.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:13
_/-\o_
als ik dat allemaal zou hebben dan duurt het echt eeuwen voordat de game start -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, zal je wel een dagtaak aan hebben als ETS weer eens een update heeft gekregen. Of heb je daar personeel voor? :P Hoeveel gebruik je gelijktijdig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krissie100 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:22:
[...]

_/-\o_
als ik dat allemaal zou hebben dan duurt het echt eeuwen voordat de game start -O-
Ja best wel lang inderdaad ;)
Edit: met 64 bit gaat het echt een stuk sneller!
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:26:
[...]

Damn, zal je wel een dagtaak aan hebben als ETS weer eens een update heeft gekregen. Of heb je daar personeel voor? :P Hoeveel gebruik je gelijktijdig?
De meeste mods blijven gelukkig werken :) Ik gebruik ongeveer (iets meer dan) de helft. Maar ik kijk inderdaad altijd uit naar nieuwe updates 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb maar een 128GB ssd, en ArmA2 is al 40 gb, dus wil niet teveel mods tegelijk erop hebben.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

strider1007 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:32:
[...]

Sorry dat ik wat onduidelijk was, het ging me inderdaad meer om de datum...
Datum is nog niet bekend, ik weet dat ze de DLC nu vooral aan het testen zijn, dus ik verwacht hem eind maart / begin april.
FastFred schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:54:
Ik heb mijn thuisbasis in Innsbruck :) In m'n vorige profiel was het Amsterdam
Mijn thuisbasis is in Groningen, ik had een nieuw profiel aangemaakt met TSM en RUSMAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
FastFred schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:17:
Twitch app voor op de mobiel? Geen idee of dat bestaat, vast wel?
Heb ik al. Maar daar kun je niet mee terug kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:16
NoFearCreations schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:21:
Ik heb maar een 128GB ssd, en ArmA2 is al 40 gb, dus wil niet teveel mods tegelijk erop hebben.
Kun je geen mods gaan simlinken vanaf je harde schijf? (proberen op eigen risico)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
De mods die ik nu heb, vind ik voorlopig genoeg, tegen de tijd dat het teveel wordt kan ik daar wel eens naar kijken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff, voor de gein weer eens een snelle opdracht gedaan, een Baobab boompje van 59 ton, met een 360PK Renault Premium... :X En de opdracht was ook nog eens in Engeland, dus stuur aan de verkeerde kant zitten.

Was een korte afstand, dus heb het binnen de opgegeven tijd gehaald, met 1% schade :+

Vergeten screenshot te maken, zag er wel leuk uit, was het basis model ook, dus zonder de fancy dakspoilers etc.

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 09-03-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

FastFred schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:25:
Pfff, voor de gein weer eens een snelle opdracht gedaan, een Baobab boompje van 59 ton, met een 360PK Renault Premium... :X En de opdracht was ook nog eens in Engeland, dus stuur aan de verkeerde kant zitten.

Was een korte afstand, dus heb het binnen de opgegeven tijd gehaald, met 1% schade :+

Vergeten screenshot te maken, zag er wel leuk uit, was het basis model ook, dus zonder de fancy dakspoilers etc.
Dat klinkt behoorlijk klote :+

Heb toen ik overnieuw begon ook zoiets gehad, een vracht van 45ton met de meest basic 310pk Iveco, lekker door de heuvels ermee, jeej :+

Meesturende trailers zouden echt geweldig zijn in ETS2, dat zou de boel heel wat realistischer maken, en dan zijn echt moeilijke vrachten ook veel minder frustrerend. Er zijn immers zat stukken waar een lange trailer vrolijk vastloopt tegen de vangrail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Gaat helaas nooit mogelijk zijn, daar moet een deel van het spel voor worden herschreven. Hopelijk in ETS3.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:32:
Gaat helaas nooit mogelijk zijn, daar moet een deel van het spel voor worden herschreven. Hopelijk in ETS3.
Een stuk herschrijven is toch wel mogelijk? Ja, alle bestaande trailers zullen niet meer werken, maar onmogelijk...

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Iemand die me kan helpen met het maken van een skin voor m'n truck? Heb al een
gevonden, maar kan coler.dds niet vinden in de map van de fh16 (2012). Ligt dat nou aan mij of wat gaat hier fout? Dat scs extracter ding lijkt ook klaar te zijn, want die zie ik niet meer op mn taakbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Koenvh schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:48:
[...]

Een stuk herschrijven is toch wel mogelijk? Ja, alle bestaande trailers zullen niet meer werken, maar onmogelijk...
Misschien dat ze het dan in ATS doen? Zou leuk zijn. Zullen toch ook wel kronkelige wegen in de states? Een weg over/door de rockies ofzo.

ETS3 zou ook leuk zijn, hopelijk ook met echte/betere multicore support en betere graphics, en nog meer knopjes! Meesturende trailerassen, meerdere ruitenwissersnelheden, ramen die omhoog en omlaag kunnen, vies wordende trucks, etc etc.

Overigens zal ik ETS3 wss gewoon blind kopen, ik vind hoe SCS omgaat met ETS2 gewoon erg goed: ze omarmen mods, echt nuttige DLC is niet al te duur, paintjobs kosten ook de wereld niet en het spel wordt door patches ook steeds uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

FastFred schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:25:

Grappig, dat is bijna net zo fout als met deze combinatie rijden :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OADB32Ol.png

Ik had eerst een extreem lange, zware hijskraan als vracht, maar die bleef steeds crashen na 500m dus dan maar 30 ton aan wijn van Grunn naar Italië kachelen :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag, ik zat niet eens vast en toch keeg ik 'm niet omhoog met m'n 620 PK Scania T. :P Ik rolde iedere keer terug.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/neRCdsGl.jpg

Uiteindelijk adaptieve automatische transmissie uitgezet en toen kroop ie heel langzaam er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die adaptieve transmissie laat de motor telkens bijna afslaan als je vanuit stilstand weg wil. Dat zal heuvel op wel resulteren in echt motor uitval. Ik rij altijd handgeschakeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Bij dat soort dingen wil het nog wel een helpen om met de liftas te spelen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hoe nuttig is die liftas nou eigenlijk? Volgens mij is het vooral een leuke gimmick, want je gaat je tag-as echt niet omhoog houden als je een lading hebt :+

En midlift idem dito, wat moet je ermee?

In het eggie is het natuurlijk wel leuk, maar in ETS2? Weet niet

* RobinHood wilt een front-lift-as :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helaas geen liftas op deze Scania. Ook helemaal niet aan gedacht bij het configureren van de truck. Maar was wel een grappig moment. Stond een Twingootje driftig te toeteren achter mij. Aangereden toen ik naar achteren rolde. Moet ie maar niet pal achter mij gaan staan. >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:17:
Hoe nuttig is die liftas nou eigenlijk? Volgens mij is het vooral een leuke gimmick, want je gaat je tag-as echt niet omhoog houden als je een lading hebt :+

En midlift idem dito, wat moet je ermee?

In het eggie is het natuurlijk wel leuk, maar in ETS2? Weet niet

* Koenvh wilt een front-lift-as :+
Goede vraag, al kan de as volgens mij niet omhoog met een trailer (of mijn U-knop functioneert niet tijdens het rijden). Ze zeiden dat bandenslijtage een rol zou gaan spelen, maar veel meer dan om de zoveel tijd €1000 betalen voor nieuwe banden zal 't niet worden denk ik.

Ook een optie die al een tijdje in ETS2 zit: Realistisch brandstofverbruik. Wil iedereen even z'n hand opsteken die daardoor zuiniger is gaan rijden? :> :+

[ Voor 6% gewijzigd door Koenvh op 09-03-2015 23:28 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Qua brandstofverbruik is het wel zuur dat ik volgens mijn boordcomputer keurig 1:3 rijdt met een normale vracht, maar ik verbruik gewoon richtng de 1:2, da's vreemd :+

Soms denk ik dat SCS het zichzelf echt te moeilijk maakt :+ Liftassen? Realistisch brandstofverbruik? Luchtremmen simulatie? Instellen hoeveel je de CC mag overschrijden eer hij remt? Ja, daar zitten we echt op te wachten :+

Zelf zou ik liever "random events" hebben als klapbanden, verplaatsende wegwerkzaamheden, schommelende dieselprijs [kinda real time gekoppeld als het even kan], gekut met wind, bruggen die opengan, zowaar moeten wachten op de trein/boot etc etc.

Maar, waarschijnlijk is mijn wenslijstje iets moeilijker in te bouwen dan liftassen :+

Je moet wel uitvinken iets in de trent van "automatische liftas" wil je hem kunnen gebruiken tijdens het rijden, tip: niet met 90 op de snelweg je tag-as omhoog trappen, wheelie! :D

[ Voor 11% gewijzigd door RobinHood op 09-03-2015 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:35:
Qua brandstofverbruik is het wel zuur dat ik volgens mijn boordcomputer keurig 1:3 rijdt met een normale vracht, maar ik verbruik gewoon richtng de 1:2, da's vreemd :+

Soms denk ik dat SCS het zichzelf echt te moeilijk maakt :+ Liftassen? Realistisch brandstofverbruik? Luchtremmen simulatie? Instellen hoeveel je de CC mag overschrijden eer hij remt? Ja, daar zitten we echt op te wachten :+

Zelf zou ik liever "random events" hebben als klapbanden, verplaatsende wegwerkzaamheden, schommelende dieselprijs [kinda real time gekoppeld als het even kan], gekut met wind, bruggen die opengan, zowaar moeten wachten op de trein/boot etc etc.

Maar, waarschijnlijk is mijn wenslijstje iets moeilijker in te bouwen dan liftassen :+

Je moet wel uitvinken iets in de trent van "automatische liftas" wil je hem kunnen gebruiken tijdens het rijden, tip: niet met 90 op de snelweg je tag-as omhoog trappen, wheelie! :D
Precies mijn idee. Ook wat levendigere steden mogen van mij wel (voetgangers e.d.)

En een wheelie? Zoals dit?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DQMZkHLyU64]

[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 09-03-2015 23:46 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

*knip*

* Kuusj wilt een front-lift-as :+
Hahaha heb legit moeten lachen om die...

Anyway, vandaag heel even gereden met die Scania-T. Uiteraard wel de 720PK V8, maar verder normaal uiterlijk zonder lichtjes enz.

Alle mogelijke panelen op paint gezet (dus zodat het overeenkomt met de kleur van de truck) en heb toen die zwarte paintjob gepakt met het grijze Scania-logo aan de zijkanten van de kabine. Vind het wel mooi uitzien, vooral met zwarte velgen ziet het wel dik uit.

Zal morgen een screenshot plaatsen, heb vrij dus toch genoeg tijd 8)7

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Koenvh schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:45:
[...]
Precies mijn idee. Ook wat levendigere steden mogen van mij wel (voetgangers e.d.)

En een wheelie? Zoals dit?

[video]
Ja, zoiets, maar dan iets minder extreem.

Zelf denk ik dat internationale chauffeurs doorgaans niet veel in steden rijden, maar vooral op industrieterreinen moeten zijn. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, bijv een container voor een bedrijfje welke wel gewoon in de stad staat, maar vaker zal het gewoon van industrie naar distributie gaan, en daarvanuit weer naar de Lidl/autodealer/bouwplaats/whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Hoe vind ik die Scania T? Ik hoor iedereen daar over, dat het een fijne truck is met veel upgrade mogelijkheden, maar ets2.lt vind ik maar een nare site om te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:59:
[...]

Ja, zoiets, maar dan iets minder extreem.

Zelf denk ik dat internationale chauffeurs doorgaans niet veel in steden rijden, maar vooral op industrieterreinen moeten zijn. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, bijv een container voor een bedrijfje welke wel gewoon in de stad staat, maar vaker zal het gewoon van industrie naar distributie gaan, en daarvanuit weer naar de Lidl/autodealer/bouwplaats/whatever.
Kan best kloppen, maar dan mag het het industrieterrein er levendiger uitzien. Hungary map doet dat al wat beter (en daar zijn ook industrieterreinen, aangegeven met IPARI PARK)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haribo112 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:08:
Hoe vind ik die Scania T? Ik hoor iedereen daar over, dat het een fijne truck is met veel upgrade mogelijkheden, maar ets2.lt vind ik maar een nare site om te zoeken.
forum.scssoft.com en daar kijken bij /mods/models/trucks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf een 6x2 config, en ik heb het voornamelijk voor de looks. Plus als je ergens vast komt te zitten, de mijn niet uit komt, of met de Baobab boom achter een vangrail blijft hangen. Dan gooi ik m omhoog om meer gewicht op de aangedreven as te krijgen = meer grip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Ook leuk dit trailerpakket:

http://rsmodsnl.weebly.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:04:
[...]

forum.scssoft.com en daar kijken bij /mods/models/trucks :)
Ah thanks. Dat is veel overzichtelijker dan ets2.lt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:43
Kwam ik tegen op Reddit.
Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/10odu06.jpg
https://www.reddit.com/r/...2_developer_scs_software/

[ Voor 37% gewijzigd door LongBowNL op 10-03-2015 16:31 . Reden: bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o nice! Welke subreddit? Edit: Zie het nu pas

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Mijn game crasht continue op de large garages. Ik weet dat dit aan 1.16 ligt en heb ook al 2 mods die het zouden fixen geprobeerd, maar ik crash nog steeds. De mods die ik gebruikt heb zijn deze http://ets2.lt/en/truck-dealer-fix-beta/#more-63808 en die van captainflint, allebij apart van elkaar, en ik heb deze met zowel de 32- als de 64 bit versie van de game geprobeerd. Misschien dat mijn mods niet in de goede volgorde starten, maar hoe kan ik de volgorde veranderen? Weet iemand een manier om dit op te lossen?

Mods die ik heb zijn
-ProMods
-Dutch Map
-RusMap
- en dus die fixes

[ Voor 3% gewijzigd door hoi1234 op 10-03-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
hoi1234 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:10:

Mods die ik heb zijn
-ProMods
-Dutch Map
-RusMap
- en dus die fixes
uhm, draai jij Dutch map samen met de andere maps... vzv ik weet is dat niet compatible

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoi1234 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:10:
Mijn game crasht continue op de large garages. Ik weet dat dit aan 1.16 ligt en heb ook al 2 mods die het zouden fixen geprobeerd, maar ik crash nog steeds. De mods die ik gebruikt heb zijn deze http://ets2.lt/en/truck-dealer-fix-beta/#more-63808 en die van captainflint, allebij apart van elkaar, en ik heb deze met zowel de 32- als de 64 bit versie van de game geprobeerd. Misschien dat mijn mods niet in de goede volgorde starten, maar hoe kan ik de volgorde veranderen? Weet iemand een manier om dit op te lossen?

Mods die ik heb zijn
-ProMods
-Dutch Map
-RusMap
- en dus die fixes
Zet eens zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz voor de naam van die van CaptainFlint en activeer 'm dan :)

(Zorg dat 't de laatste mod in de lijst is)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Koenvh schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:34:
[...]

Zet eens zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz voor de naam van die van CaptainFlint en activeer 'm dan :)

(Zorg dat 't de laatste mod in de lijst is)
Werkt helaas niet... Echt irritant... Ga anders wel weer vanilla spelen...
Als iemand me wilt helpen via teamviewer, mag dat ook. Ligt trouwens ook niet aan dat DutchMap niet compatable is, want die heb ik niet aanstaan, maar heb ik alleen in de ModMap staan.

[ Voor 68% gewijzigd door hoi1234 op 10-03-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoi1234 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:53:
[...]

Werkt helaas niet... Echt irritant... Ga anders wel weer vanilla spelen...
Als iemand me wilt helpen via teamviewer, mag dat ook. Ligt trouwens ook niet aan dat DutchMap niet compatable is, want die heb ik niet aanstaan, maar heb ik alleen in de ModMap staan.
Wel opnieuw geactiveerd?

Bij mij werkt het nog steeds voortreffelijk... (ProMods 1.84, RusMap 1.8.4)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb zojuist de Ohaha Volvo geinstalleerd, en er een gekocht, maar vind het wat tegenvallen. In vergelijking met de Scania T kun je hem wat weinig modden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
[message=43879376,noline]Koenvh schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:15[/messaage]:
[...]

Wel opnieuw geactiveerd?

Bij mij werkt het nog steeds voortreffelijk... (ProMods 1.84, RusMap 1.8.4)
Ik neem aan dat je bedoelt dat de mod wel aangevinkt staat? Wat ik me net bedenk, moet die fix in de modmap of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de nieuwe ProMods video zie je ook nieuwe livestock trailers. Betekent dat dat de DLC deze maand al uitkomt en dat de ProMods devs hem al proefdraaien?

Het nieuwe gedeelte ziet er weer eens fraai uit! Prachtig! Kan niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
hoi1234 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:07:
[...]

Ik neem aan dat je bedoelt dat de mod wel aangevinkt staat? Wat ik me net bedenk, moet die fix in de modmap of ergens anders?
Moet in de modmap.
Heb je deze fix al?
http://flint-inc.ru/Temp/promods/promods_1.84_ets2_1.16_dlc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
YouTube: ProMods 1.90 Trailer

Ze hebben het over Maart dit jaar.. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ziet er weer prachtig uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

En dan denk je even na, en dan herinner je je opeens weer dat promods gewoon gratis is.

Ziet er echt geweldig uit, kan niet wachten nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:41
Gisteren een ritje naar Rusland gereden (tenminste dat was de bedoeling). In het uiterste puntje van Polen rijd ik langs de Majestic garage (weet even de naam van die plek niet meer) en ineens crasht mijn game. Ik heb de laatste versie van promods en van rusmap geinstalleerd staan, dus ik dacht dat het niet aan de garage of truckdealers kon liggen, maar schijnbaar gebeurt dit wel.

Deze link werkt hier niet (http://flint-inc.ru/Temp/promods/promods_1.84_ets2_1.16_dlc) geeft 404. Ik dacht dat de flint fix in beide map packs wel was toegepast.

Deze heb ik nog niet geprobeerd: http://ets2.lt/en/truck-dealer-fix-beta/#more-63808 zal die nog eens proberen.

Zijn er nog andere mogelijkheden waar het aan kan liggen? Ik moest nog zo'n 2000 km tot mijn bestemming in Rusland en het zou mijn eerste keer zijn op die map, dus ik baalde gisteravond wel behoorlijk (had alleen geen tijd meer om het te fixen).

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-10 09:02
WoW! Echt super!!!

Echt de enige rede om officiele dlc te kopen is om de ontwikkelaar te steunen...

Overigens betaal ik gewoon voor Promods hoor, dat verdienen ze wel. 1.- per download, nou met zoveel content hoef je daar niet over na te denken!

Heb pas sinds een paar dagen voor het eerst promods geinstalleerd. Gisteren langs stockholm gereden, ziet er mooi uit!

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/541894212125458927/421D80AF367A9352494B74FF4EA983B1DA7AE999/1024x639.resizedimage

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/541894212125459085/B72167803300B7678955FB49C6B3567C0220283A/1024x639.resizedimage

Vraag me echt af of de dlc verder nog wat toevoegd naast promods eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:36:
[...]

WoW! Echt super!!!

Echt de enige rede om officiele dlc te kopen is om de ontwikkelaar te steunen...

Overigens betaal ik gewoon voor Promods hoor, dat verdienen ze wel. 1.- per download, nou met zoveel content hoef je daar niet over na te denken!

Heb pas sinds een paar dagen voor het eerst promods geinstalleerd. Gisteren langs stockholm gereden, ziet er mooi uit!

[afbeelding]

[afbeelding]

Vraag me echt af of de dlc verder nog wat toevoegd naast promods eigenlijk...
Als ik SCS was zou ik eerder naar het zuiden uitbreiden, aangezien promods al op SCS niveau zit. :P (if not higher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wat ik ervan had begrepen heb is dat SCS al met Scandinavië begonnen was toen Promods uit kwam. Lijkt mij tegelijkertijd wel bizar als je ziet hoe lang dat al geleden is dan. Maar idd, Promods doet absoluut niet onder voor SCS. Ben ook erg benieuwd hoe de nieuwe DLC gaat verkopen. De meesten zullen het idd vanuit support oogpunt doen. Zullen er alsnog een hoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Ik zal eens gaan kijken als ik weer thuis ben. Had hem volgens mij al via een link in een topic gedownload, maar misschien was dat de verkeerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:32
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:53:
... Ben ook erg benieuwd hoe de nieuwe DLC gaat verkopen. De meesten zullen het idd vanuit support oogpunt doen. Zullen er alsnog een hoop zijn.
Volgens mij heb je de nieuwe DLC nodig om Promods te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

NoFearCreations schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:49:
Heb zojuist de Ohaha Volvo geinstalleerd, en er een gekocht, maar vind het wat tegenvallen. In vergelijking met de Scania T kun je hem wat weinig modden.
Nu heb ik die Scania T niet, maar ik vind de mod-mogelijkheden niet tegenvallen. Je kunt er echt van alles op en aan schroeven op de gekste plekken. Het interieur met de extra glas panelen is wel een aanrader trouwens.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice Guy Eddie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:35:
[...]
Goed punt, ff niet aan gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice Guy Eddie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:35:
[...]

Waarom zou dat nodig zijn? De nieuwe DLC beslaat de gebieden die ProMods ook beslaat. Dus die kunnen toch los van elkaar bestaan? Of ben ik nou gek? Voor Rusmap heb je going east nodig omdat je anders niet bij Rusland kan komen dat is logisch, maar ik zie niet in waarom je de nieuwe DLC nodig zou hebben voor ProMods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 07:53:
Gisteren een ritje naar Rusland gereden (tenminste dat was de bedoeling). In het uiterste puntje van Polen rijd ik langs de Majestic garage (weet even de naam van die plek niet meer) en ineens crasht mijn game. Ik heb de laatste versie van promods en van rusmap geinstalleerd staan, dus ik dacht dat het niet aan de garage of truckdealers kon liggen, maar schijnbaar gebeurt dit wel.
Een kleine dealer in het noorden van Polen? Daar crashte mijn game laatst ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 07:53:

Deze link werkt hier niet (http://flint-inc.ru/Temp/promods/promods_1.84_ets2_1.16_dlc) geeft 404. Ik dacht dat de flint fix in beide map packs wel was toegepast.

Deze heb ik nog niet geprobeerd: http://ets2.lt/en/truck-dealer-fix-beta/#more-63808 zal die nog eens proberen.

Zijn er nog andere mogelijkheden waar het aan kan liggen? Ik moest nog zo'n 2000 km tot mijn bestemming in Rusland en het zou mijn eerste keer zijn op die map, dus ik baalde gisteravond wel behoorlijk (had alleen geen tijd meer om het te fixen).
Dat probleem heb ik ook in Warschau en kan er weinig aan veranderen. De enige manier is om om te rijden. Moet je net voordat je bij de garage bent rechtsaf slaan en dan aan het einde links en zo kan je alsnog in Rusland komen. Ik heb ook veel van die garagefixes geprobeerd en heeft allemaal geen zin. Hopelijk gaat het met nieuwe updates vanzelf wel over anders blijven we maar stukje omrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:13:
[...]

Waarom zou dat nodig zijn? De nieuwe DLC beslaat de gebieden die ProMods ook beslaat. Dus die kunnen toch los van elkaar bestaan? Of ben ik nou gek? Voor Rusmap heb je going east nodig omdat je anders niet bij Rusland kan komen dat is logisch, maar ik zie niet in waarom je de nieuwe DLC nodig zou hebben voor ProMods.
Omdat PM volgens mij een flink deel van de map van SCS weer gebruikt, en de aanpassingen die SCS doet aan de al bestaande map.

Scul heeft het wel eens uitgelegd, ergens lang geleden in dit topic.

Enfin, nodig of niet, ik koop die DLC ook gewoon, heb ook een stapeltje paintjobs gekocht, want SCS is imo een erg goede dev die echt achter zijn product staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:08:
[...]

Omdat PM volgens mij een flink deel van de map van SCS weer gebruikt, en de aanpassingen die SCS doet aan de al bestaande map.

Enfin, nodig of niet, ik koop die DLC ook gewoon, heb ook een stapeltje paintjobs gekocht, want SCS is imo een erg goede dev die echt achter zijn product staat.
Ik ga ook zeker de DLC kopen hoor. :) maar het verbaasde mij dat het technisch gezien nodig was, maar als Scul het zegt zal het wel kloppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:08:
[...]

Volgens mij had hij het zo uitgelegd. Dat bij uitkomst nog niet gelijk de DLC gebruikt kan worden. Maar bij een volgende update van Promods door Promods word gekeken welke stad mooier was en die stad zou dan in het spel behouden blijven. Dus als van SCS de stad mooier is dan gaat die van promods eruit en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

SCS die mooiere steden maakt? :X Ze zijn lekker makkelijk om doorheen te tuffen, maar mooi zijn ze zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:41
CyberCow schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:44:
[...]

Dat probleem heb ik ook in Warschau en kan er weinig aan veranderen. De enige manier is om om te rijden. Moet je net voordat je bij de garage bent rechtsaf slaan en dan aan het einde links en zo kan je alsnog in Rusland komen. Ik heb ook veel van die garagefixes geprobeerd en heeft allemaal geen zin. Hopelijk gaat het met nieuwe updates vanzelf wel over anders blijven we maar stukje omrijden.
Volgens mij was die dealer (Majestic) aan de enige weg om eruit te komen richting Rusland, weet niet of ik er kan omrijden. Wel flink balen dan. Zal eens kijken of ik vanavond tijd heb om te proberen er op één of andere manier langs te komen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik weet volgens mij welke je bedoelt. Meestal voert de route links straatje in en dan rechts langs truckdealer om weer links te kunnen. Als je de eerste niet links gaat maar de wat grotere straat rechtdoor rijd en dan bij stoplichten links vermijd je de dealer.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
hoi1234 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:01:
[...]

Ik zal eens gaan kijken als ik weer thuis ben. Had hem volgens mij al via een link in een topic gedownload, maar misschien was dat de verkeerde
Ben net thuis, maar de site doet het niet meer... Misschien kan iemand mij helpen via DM/dropbox/teamviewer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
hoi1234 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:57:
[...]

Ben net thuis, maar de site doet het niet meer... Misschien kan iemand mij helpen via DM/dropbox/teamviewer?
hmm, de link in zijn post doet het wel gewoon..
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?p=341583#p341583

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister trouwens een verschrikkelijke rit gereden. Boompje van 59 ton van Gdansk naar Southampton gesleept met mijn eigen Scania. Ging prima, tot dat de navigatie je natuurlijk ALTIJD door de kanaaltunnel wil hebben. Ik had in Squirrel z'n video al eens gezien dat dat niet ging omdat de achterzijde van de trailer in het treinstel achter je spawned bij aankomst. Dus bij Antwerpen van de route afgeweken en richting Calais gereden. Daardoor miste ik een rustplaats en begon te dommelen op een afrit, vrachtwagen vast gereden op de vangrail. Daarna m'n route vervolgd naar Calais, wel m'n tank bijna leeg. Kom in Dover aan, ben nog geen 40km onderweg, brandstof op, weer laten verslepen.... Dat ritje heeft me echt de hele avond gekost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:59:
Gister trouwens een verschrikkelijke rit gereden. Boompje van 59 ton van Gdansk naar Southampton gesleept met mijn eigen Scania. Ging prima, tot dat de navigatie je natuurlijk ALTIJD door de kanaaltunnel wil hebben. Ik had in Squirrel z'n video al eens gezien dat dat niet ging omdat de achterzijde van de trailer in het treinstel achter je spawned bij aankomst. Dus bij Antwerpen van de route afgeweken en richting Calais gereden. Daardoor miste ik een rustplaats en begon te dommelen op een afrit, vrachtwagen vast gereden op de vangrail. Daarna m'n route vervolgd naar Calais, wel m'n tank bijna leeg. Kom in Dover aan, ben nog geen 40km onderweg, brandstof op, weer laten verslepen.... Dat ritje heeft me echt de hele avond gekost...
Onhandig... Ik tank meestal met nog een halfvolle tank, voor het geval dat. Vermoeidheidssimulatie staat bij mij daarom ook uit, maar kon je niet via Rotterdam rijden?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Die heb ik dus al. Maar laat maar wacht wel tot alles opgelost is. Speel nu eerst vanilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Koenvh schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:48:
[...]

Onhandig... Ik tank meestal met nog een halfvolle tank, voor het geval dat. Vermoeidheidssimulatie staat bij mij daarom ook uit, maar kon je niet via Rotterdam rijden?
Das toch erg saai als je niet hoeft te rusten? Sinds ik een extra as op de Scania T heb gezet, moet ik een stuk vaker tanken. Komt nu in Rusland af en toe best krap uit.

Misschien wel een vraag hoe iedereen hier speelt. Ik heb alle opties die het moeilijker maken aan:
-H-Shifter met koppeling
-Speed limiter
-Fatique Simulation
-Air Brakes
-Realistic fuel

Automatische engine start en liftas uit.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:13:
[...]

Das toch erg saai als je niet hoeft te rusten? Sinds ik een extra as op de Scania T heb gezet, moet ik een stuk vaker tanken. Komt nu in Rusland af en toe best krap uit.

Misschien wel een vraag hoe iedereen hier speelt. Ik heb alle opties die het moeilijker maken aan:
-H-Shifter met koppeling
-Speed limiter
-Fatique Simulation
-Air Brakes
-Realistic fuel

Automatische engine start en liftas uit.
Ik moet wel rusten, elke nacht een uur of acht ;)

Het idee is leuk, maar als simulator vind ik het niet echt nodig, dan wil ik rijden. (Die moeheid simuleer ik zelf wel :+ )

🠕 This side up

Pagina: 1 ... 93 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.