Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

TgR_KILLER schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:04:
[...]

Net gedaan.. 14 uur gereden zonder 1 crash, en dan loopt hij vast net nadat ik perfect in geparkeerd had. En nu in 5 min weer 2 keer. Ik ben er wel weer even klaar mee.

Toch bedankt voor de tip.
Black screens enzo?

Heb ik ook last van, beste remedie is om mijn GPU fan op 100% te zetten, dan is er niks aan de hand, als ik hem op normaal zet, is het vaak binnen 20 minuten raak. Mods of niet maakt niks uit, resolutie en andere settings ook niet.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 19:36
Odessa schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:04:
Geen bier op zijn bureau tssss }:|

Geintje, welkom hier en veel fun en kilometers. *O*
Haha , wat lars al zei ben nog geen 18 :+
Koenvh schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:10:
[...]

Ziet er goed uit, maar krijg je geen last van je nek? :X
Ircghost schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 17:31:
[...]

Gave setup! Leuk dat je het gepost hebt :). Alleen ARBOook wel ergnomisch genoemd technisch is je scherm echt verkeerd gehangen en ga je bij veelvuldig gebruik op den duur echt last krijgen van je nek.

Misschien handig het andersom te doen, dus het grote scherm op je bureau en dan de monitors (die je tenslotte minder vaak bekijkt) boven aan plaatsen.
Ik krijg de reactie van nekpijn redelijk vaak, maar omdat ik ook redelijk lang ben valt het eigen wel mee, het is zeker niet ideaal maar nu ben ik er wel aan gewend geraakt.

Over de schermen eventueel omdraaien (monitor boven tv) heb ik eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht
Nu je het zegt lijkt mij dat veel beter ja :) alleen heeft mijn monitor geen vesa mount om op te hangen, misschien anders maar naast me tv zetten :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamer schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:18:
[...]

Haha , wat lars al zei ben nog geen 18 :+

[...]

[...]

Ik krijg de reactie van nekpijn redelijk vaak, maar omdat ik ook redelijk lang ben valt het eigen wel mee, het is zeker niet ideaal maar nu ben ik er wel aan gewend geraakt.

Over de schermen eventueel omdraaien (monitor boven tv) heb ik eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht
Nu je het zegt lijkt mij dat veel beter ja :) alleen heeft mijn monitor geen vesa mount om op te hangen, misschien anders maar naast me tv zetten :? .
Tape... en anders:

Afbeeldingslocatie: http://www.freedompreppers.com/duct-tape-preppers.jpg

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Sinds vandaag wil mijn TH8RS shifter ineens niet meer werken in ETS2.

Hij word netjes herkend in ETS, kan ook gewoon de gears "mappen" en bij de controlls word hij netjes gezien als T500 RS gear shift. Natuurlijk staat bij het type schakkelen H-shifter aan! Erg gek, toen ik gisteren stopte werkte alles nog naar behoren.

Shifter word in Windows netjes herkend, en in andere games (zoals iRacing) werkt hij gewoon! Het is dus puur tijdens het rijden in ETS (aangezien in de opties hij gewoon herkend word).

Overige hardware:
Fanatec Gt3 RS
"" CSR elite pedals

Iemand een idee?

Heb al een nieuw profiel aangemaakt om te testen maar zelfde verhaal, automatic etc werkt wel. Enkel H-shifter niet.

Ik zie waarschijnlijk een optie over het hoofd ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist weer Hungary map gespeeld, en hij blijft geweldig. Je krijgt echt het gevoel door steden te rijden. Vergeleken met Hungary map lijkt de standaard map meer een snelwegsimulator.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 19:36
R0y. schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:45:
Ik zie waarschijnlijk een optie over het hoofd ofzo..
Heb je de koppeling wel ingesteld ?

[ Voor 18% gewijzigd door Jamer op 22-02-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Jamer schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:01:
[...]

Heb je de koppeling wel ingesteld ?
Ja dat wel.. Werd ook netjes herkend.

Ik heb alle drivers van Fanatec en Thrustmaster er af gegooid en opnieuw geïnstalleerd, nu werkt het wel weer gelukkig.

Nu is het wel zo dat ik in iRacing waar ik de shifter had getest auto clutch gebruik, kan dus best zijn dat er iets met mijn koppeling aan de hand was (of is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Koenvh schreef op zondag 22 februari 2015 @ 18:35:
Zojuist weer Hungary map gespeeld, en hij blijft geweldig. Je krijgt echt het gevoel door steden te rijden. Vergeleken met Hungary map lijkt de standaard map meer een snelwegsimulator.
Ja die map is geweldig. Helaas heb ik weinig met die steden waardoor de beleving toch wat minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zondag 22 februari 2015 @ 20:07:
[...]

Ja die map is geweldig. Helaas heb ik weinig met die steden waardoor de beleving toch wat minder is.
ik zie het dan ook meer als ergens op vakantie gaan, daar ken je de plaatsen ook niet.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sindsdat ik nu game administrator ben voor de mp, gaat er natuurlijk een wereld voor je open (letterlijk, je kan over de map teleporteren terwijl je die spelers gewoon nog ziet)

Het is af en toe leuk werk om te doen en eens je agessie te uiten on de mensen die niet kunnen rijden!

Ook ben ik verrast hoe goed en soeppeltjes het systeem werkt, enignadeel is dat je chat word volgespamd met reports en je dus niet lekker kan rijden.
het is af en toe gewoon geniaal om te zien wat mensen doen voor admins, vandaag had ik iemand die gewoon lekker afsneed (including myself), die kan 3 dagen op vvakantie.

Kortom:
Ik vind het leuk werk om te doen en ben verrast hoeveel mensen er denirt kunnen rijden (150GB aan bewijsmateriaal in 1week)
Maar het aantal ass-kissers is echt ongelooflijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Klasse justitie :X ;) :+

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Die MP moet ik weer eens proberen, paar maanden geleden even mee gespeeld maar daarna niets meer mee gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:11

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Zojuist besloten om ETS2 maar te kopen via Steam, nadat ik een maandje geleden de proefversie geprobeerd heb. Nu maar hopen dat mijn profiel meegenomen wordt, en anders jammer.. :P

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
AW_Bos schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:16:
Zojuist besloten om ETS2 maar te kopen via Steam, nadat ik een maandje geleden de proefversie geprobeerd heb. Nu maar hopen dat mijn profiel meegenomen wordt, en anders jammer.. :P
Profiel kun je voor de zekerheid backuppen maar als het goed is wordt je profiel gewoon overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Je profile staat lokaal, ik zou het voor de zekerheid inderdaad even backupen, dan weet je zeker dat je verder kan via steam :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of je hem inmiddels al hebt maar IndieGala heeft 'm in de aanbieding voor 5 euro :) Hij is eigenlijk altijd wel ergens op internet in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Heb ETS2 eerst verwijderd, en daarna via Steam gekocht en geinstalleerd (oeps, had goedkoper gekund...) en mijn profiel en settings kon ik direct weer gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-10 17:53
Ben enthousiast over de game(play). Wat mij opvalt dat in de verte de scenery (bergen, bomen enz,) aan de horizon (te langzaam) worden opgebouwd. Dat had je in FSX dacht ik ook. Komen ineens te voorschijn of 'groeien' langzaam
Ik neem aan dat dat behoort tot de engine van het spel of is daar met de instellingen nog wat aan te doen.
Anders neem ik het gewoon voor lief ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op zondag 22 februari 2015 @ 18:35:
Heel vaak gezien maar was eigenlijk happy met de standaardmap + promods maar nu in een moment van verveling deze map eens geprobeerd en ik kan maar 1 ding zeggen, wauw _/-\o_

De details langs de weg, de afwisseling in wegen, het leeft gewoon O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:45:
[...]
Heel vaak gezien maar was eigenlijk happy met de standaardmap + promods maar nu in een moment van verveling deze map eens geprobeerd en ik kan maar 1 ding zeggen, wauw _/-\o_

De details langs de weg, de afwisseling in wegen, het leeft gewoon O+
Klopt, dat is ook de reden dat ik 'm zo leuk vind. Kleinere schaal, meer detail. Ik kan aan iedereen aanraden 'm in ieder geval te proberen. Leuke is ook dat de tijd minder snel gaat, waardoor het langer nacht is, en langer regent etc..

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:45:
[...]
Klopt, dat is ook de reden dat ik 'm zo leuk vind. Kleinere schaal, meer detail. Ik kan aan iedereen aanraden 'm in ieder geval te proberen. Leuke is ook dat de tijd minder snel gaat, waardoor het langer nacht is, en langer regent etc..
Dan kan je ook wel een keer de Dutchmap proberen. Vind deze sinds de laatste update wel mooier geworden. Het is nog een kleine map maar komt steeds meer leuke dingen bij en veel ook echt herkenbaar
http://www.thedutchmapets2.nl/download.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:58:
[...]

Dan kan je ook wel een keer de Dutchmap proberen. Vind deze sinds de laatste update wel mooier geworden. Het is nog een kleine map maar komt steeds meer leuke dingen bij en veel ook echt herkenbaar
http://www.thedutchmapets2.nl/download.html
Al gedaan, maar ik vind 'm niet geweldig. Teveel dingen voelen onaf. De files e.d. vind ik leuk bedacht, net als een paar andere dingen, maar voor de rest vind ik 'm niet geweldig. Daarnaast zijn steden nog steeds erg klein tov Hungary map

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:45:
[...]
Tijd lijkt bijna realtime te zijn, een rit van 20-25 minuten is niet 5 minuten gedaan, je bent echt even aan het rijden, ben nog nooit zo vaak gestopt om screenshots te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik zit te denken om me eens te verdiepen in ETS2 MultiPlayer. Is dat nog een beetje leuk, of zijn er nog van die malloten die je aan de kant duwen, of met een groepje de weg barricaderen? Ik hoor een hoop positieve en negatieve reacties erover....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:02:
[...]
Al gedaan, maar ik vind 'm niet geweldig. Teveel dingen voelen onaf. De files e.d. vind ik leuk bedacht, net als een paar andere dingen, maar voor de rest vind ik 'm niet geweldig. Daarnaast zijn steden nog steeds erg klein tov Hungary map
Dit herken ik erg. Ik vind persoonlijk de Hungary map ook geweldig, ik vind het ook leuk dat het Hongarije is. Ik heb een tijdje door Leeuwarden gereden in de Dutch map maar ik herken het niet (ik woon zelf ook in Leeuwarden). Hongarije ken ik niet. Ik mis de extra dimensie (die me op de Hungary map laat spelen) in de Dutch map (dat echte). Maar ik blijf het prachtig vinden om door Scandinavië (en andere ProMods gebieden!), de nieuwe Baltic States map, Roemenië, de SCS map en Rusland te toeren :) Muziekje aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Pfff, was vergeten hoe hard boetes en deuken je raken als je helemaal opnieuw begint :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:52:
[...]

Dit herken ik erg. Ik vind persoonlijk de Hungary map ook geweldig, ik vind het ook leuk dat het Hongarije is. Ik heb een tijdje door Leeuwarden gereden in de Dutch map maar ik herken het niet (ik woon zelf ook in Leeuwarden). Hongarije ken ik niet. Ik mis de extra dimensie (die me op de Hungary map laat spelen) in de Dutch map (dat echte). Maar ik blijf het prachtig vinden om door Scandinavië (en andere ProMods gebieden!), de nieuwe Baltic States map, Roemenië, de SCS map en Rusland te toeren :) Muziekje aan ;)
Uiteraard, ik ook... Maar wat afwisseling op z'n tijd kan ook geen kwaad.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen die hier al eeuwen zitten te wachten op de update voor Mercedes? Zijn ze nu toch al wel heel lang mee bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Zal wel meekomen met de volgende update (hopelijk) want er zijn mods die een mooie Actros van buiten zijn en van binnen een lelijk Majestic interieur hebben...

Tevens, hallo twee nieuwe monitoren, straks mee aan de slag en dan rijden met een triple monitor setup door Hongarije rije :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:21:
Zal wel meekomen met de volgende update (hopelijk) want er zijn mods die een mooie Actros van buiten zijn en van binnen een lelijk Majestic interieur hebben...

Tevens, hallo twee nieuwe monitoren, straks mee aan de slag en dan rijden met een triple monitor setup door Hongarije rije :D
Hoeft niet helemaal waar te zijn wat jij zegt over de mercedes mod

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ItYV70M.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EqQuYfG.png

Heeft iemand de Romenia mod als uitbereiding op de ProMods werkend gekregen. Het gaat om deze mod waarbij dat staat dat met de nieuwste promods en ets v.1.16 moet werken. Bij mij start het spel geeneens op. het gaat om deze mod: http://etsmods.net/ro-map-addon-v4-2/

[ Voor 18% gewijzigd door CyberCow op 24-02-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Welke is dat dan? Ik heb zelf ook wel een leuke Merc Axon mod, maar die heeft ook nog het standaard interieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:41:
Welke is dat dan? Ik heb zelf ook wel een leuke Merc Axon mod, maar die heeft ook nog het standaard interieur.
Ik heb even gekeken of ik nog kan achterhalen waar ik de mod vandaan heb. Maar dat kan ik niet meer achterhalen heb wel hier de bestandsnaam voor je.

By_axeet_mp4_vsem_dobra_lyudi.scs

Mocht je hem niet kunnen vinden neem dan ff contact op dan zal ik kijken of ik het bestand kan mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:17
CyberCow schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:49:
[...]

Ik heb even gekeken of ik nog kan achterhalen waar ik de mod vandaan heb. Maar dat kan ik niet meer achterhalen heb wel hier de bestandsnaam voor je.

By_axeet_mp4_vsem_dobra_lyudi.scs

Mocht je hem niet kunnen vinden neem dan ff contact op dan zal ik kijken of ik het bestand kan mailen.
Ik gok deze: http://ets2.lt/en/mercedes-actros-mp-iv-interior/ :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet de Mercedes-Benz Actros MPIV mod van D3S? Zie het SCS forum. Erg mooie mod. Voor 20 dollar kun je ook die van RTA mods kopen, die is waarschijnlijk nog mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
@ cybercow

Je moet de promod def uitschakelen en die van romania promods Def inschakelen in je profiel. Dat moet werken.

[ Voor 5% gewijzigd door PeterMCSE op 24-02-2015 17:07 . Reden: aanvulling ]

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PeterMCSE schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:06:
@ cybercow

Je moet de promod def uitschakelen en die van romania promods Def inschakelen in je profiel. Dat moet werken.
Hele middag vanalles geprobeerd behalve dit. Maar jij verdiend een biertje want dit werkt!!! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Ik had het zelfde hoor maar na wat research kwam ik erachter namelijk.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:13
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p2e1U7Wl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9WMm5wCl.jpg

mijn daffie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat een rusland mod die samen met ProMods werkt?? wel mooi zo door het water heen karren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:14:
[...]

Is dat een rusland mod die samen met ProMods werkt?? wel mooi zo door het water heen karren
Klopt, RusMap 1.4.8 geloof ik. De weg zuidwest van Ostashkov.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Heb sinds vanmiddag de triple monitor setup en bij de meeste games ziet het er goed uit maar bij ETS2 ziet het er gewoon lelijk uit, spiegels groot en het beeld is ehmmm, vervormd.

Heb al wat zitten spelen met FOV mods maar nog niet helemaal tevreden op dit moment, het blijft er raar uitzien. Iemand anders hier ervaringen met een triple monitor setup icm met ETS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:23:
Heb sinds vanmiddag de triple monitor setup en bij de meeste games ziet het er goed uit maar bij ETS2 ziet het er gewoon lelijk uit, spiegels groot en het beeld is ehmmm, vervormd.

Heb al wat zitten spelen met FOV mods maar nog niet helemaal tevreden op dit moment, het blijft er raar uitzien. Iemand anders hier ervaringen met een triple monitor setup icm met ETS2?
Kijk eens twee posts boven je O-)

Heb je al geprobeerd de stoel aan te passen (paar keer op F4 drukken tijdens het rijden)?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:31:
[...]

Kijk eens twee posts boven je O-)

Heb je al geprobeerd de stoel aan te passen (paar keer op F4 drukken tijdens het rijden)?
Ah mooi, valt me nu pas op dat je screenshots zo breed waren O-)

Maar ik ga er dadelijk nog eens wat mee klooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hmm, halverwege mijn rit Antwerpen-Helsinki weet ik wel waarom Iveco hier nooit op de screenshots staat: wat een kutdingen zeg, echt power hebben ze niet, en in dieseltanks geloven ze ook niet, kom met mijn 6x2 taglift max 800km ver, dus veel preventief bunkeren, heb weinig zin om onder stockhom "prutteldeprut" te horen :+

Maarja, ik moet wel wil ik mijn Test Drive Unlimited halen, moet ook nog met Renault, jeej :+

VasZaitsev schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:49:
Hmm, halverwege mijn rit Antwerpen-Helsinki weet ik wel waarom Iveco hier nooit op de screenshots staat: wat een kutdingen zeg, echt power hebben ze niet, en in dieseltanks geloven ze ook niet, kom met mijn 6x2 taglift max 800km ver, dus veel preventief bunkeren, heb weinig zin om onder stockhom "prutteldeprut" te horen :+

Maarja, ik moet wel wil ik mijn Test Drive Unlimited halen, moet ook nog met Renault, jeej :+
O dat, geniet ervan :+

Ik had expres een makkelijke rit uitgekozen... Wel een tip is om warp 1.2 te doen mocht je het te lang vinden duren.

🠕 This side up

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Het is ook geen hele moeilijke rit, slechts 13 ton, heb expres niet de vracht van 56 ton genomen, dat zou echt drama zijn geworden :+

Met de Renaults, tja, ik denk dat ik ga valsspelen door stiekem een Sisu [mod, staat in de Renault dealer] te nemen, dat ding heeft een dikkere motor + wel beschikking over 6xnogwat, zelfs 8xnogwat als ik denk "laat ik eens gek doen"

En mijn Iveco laat ik lekker achter in Finland, dááág :w

Verwijderd

Ik vind de Hi-Way erg prettig. Meer dan 500pk (ik rijd voornamelijk een 540pk Volvo FH16 Classic) wil ik toch niet in m'n trucks hebben. De Magnum van SCS is niks maar ik gebruik deze: http://ets2.lt/en/renault-magnum-updates-v11-40/
Erg fijn model. 480 pk, 20 ton vracht, kan prima.

• martijnm71
Voor de liefhebbers, nieuwe update van de Hungary Map :)

http://ets2mods.org/2015/...2-updated-for-1-16-patch/

Verwijderd

Als ik de instellingen aanpas, dan moet de game altijd opnieuw opgestart worden (hangt er natuurlijk vanaf welke aanpassingen). Nu start hij daarna de game niet meer op. De aanpassingen zijn niet opgeslagen. Heeft iemand anders dit probleem ook?
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:35:
Als ik de instellingen aanpas, dan moet de game altijd opnieuw opgestart worden (hangt er natuurlijk vanaf welke aanpassingen). Nu start hij daarna de game niet meer op. De aanpassingen zijn niet opgeslagen. Heeft iemand anders dit probleem ook?
Nee dat probleem heb ik zelf niet. Ik weet niet wat voor instellingen dat jij hebt veranderd maar als het is voor de beeldkwaliteit is het mogelijk om dit buiten het spel om te wijzigen. Mocht je een Nvidia videokaart hebben kan je in het programma Geforce Experience het spel toevoegen en dan de instellingen weer veranderen naar waardes die wel werkte.

Verwijderd

Ik heb een AMD videokaart, maar ik denk dat ik het min of meer heb opgelost door de instellingen in het config bestand aan te passen en die op read-only te zetten. Hiervoor heb ik mijn laptop gebruikt om alles op de hoogste instellingen te zetten want sommigen zijn niet alleen maar nullen en enen maar hele rare getallen...
Edit: werkt nog niet heel goed. Waarschijnlijk omdat ik de game niet had ogeslagen op mijn laptop.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2015 17:54 ]

Wat je ook kunt doen is het bestand config.cfg verwijderen... Daar staan ook de grafische instellingen in.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand het hier trouwens gepresteerd om het G25 stuur exact gesynchroniseerd krijgt met het stuur in het interieur? Ben er pas geleden mee aan het klooien geweest met de Logitech software, maar ik krijg het niet voor elkaar. Plus dat als ik de instellingen forceer met de Logitech software, ik m'n force feedback kwijt ben of loopt ie heel zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Nu online
FastFred schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:31:
Heeft iemand het hier trouwens gepresteerd om het G25 stuur exact gesynchroniseerd krijgt met het stuur in het interieur? Ben er pas geleden mee aan het klooien geweest met de Logitech software, maar ik krijg het niet voor elkaar. Plus dat als ik de instellingen forceer met de Logitech software, ik m'n force feedback kwijt ben of loopt ie heel zwaar.
Stuur op 900 graden zetten, werkt in ieder geval bij mijn G27. Force feedback heb ik zelf vrij laag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 11:17
volgens mij moet het stuur op 780 graden. toch? gaat bij mij dan keurig gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:58:
Wat je ook kunt doen is het bestand config.cfg verwijderen... Daar staan ook de grafische instellingen in.
Ik heb hem aangepast. Het ligt waarschijnlijk aan de nieuwe SweetFX die ik geïnstalleerd heb. Dus dan worden de aanpassingen gewoon weer heel laag. Maar ik zal het eens proberen. Bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Nu online
krissie100 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:37:
volgens mij moet het stuur op 780 graden. toch? gaat bij mij dan keurig gelijk ;)
Volgens mij heb je inderdaad gelijk, zit nu op werk dus kan mn Logitech instellingen even niet bekijken. Had nu even snel voor meneer Fred gegoogled :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Dit weekend weer in de aanbieding bij Humble Bundle, 6,99 voor de game + going east DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:45:
[...]

Volgens mij heb je inderdaad gelijk, zit nu op werk dus kan mn Logitech instellingen even niet bekijken. Had nu even snel voor meneer Fred gegoogled :p
Het is inderdaad 780 graden. Gister ingesteld en synchronisatie is perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:35

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Hebben jullie nog wat goede websites waar jullie ETS2 mods vandaan halen?

Ik heb http://ets2mods.org en http://ets2.lt/ al een paar keer voorbij zien komen. Hebben jullie nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
SpeedfreakR schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 12:48:
Hebben jullie nog wat goede websites waar jullie ETS2 mods vandaan halen?
http://forum.scssoft.com/viewforum.php?f=24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

haal zelf ook veel van modhub.us af, werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Laatst online: 30-09 19:27
Ik ga ook weer eens met het spel beginnen, speelde het vroeger op mn laptop maar die heeft nu gemiddeld 15 minuten nodig om gewoon op te starten en dat duurt me iets te lang voor een spel.
Daarom nu het spel geïnstalleerd op de pc van mn ouders die beneden altijd aanstaat dus daar kan ik wel gebruik vanmaken. Verassend dat een Intel G41 chipset dit spel nog vloeiend draait terwijl mijn laptop dat niet kon xD

Edit: hebben jullie nog map aanraders?

[ Voor 4% gewijzigd door Bananendoos op 28-02-2015 17:24 ]

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Bananendoos schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:06:
Ik ga ook weer eens met het spel beginnen, speelde het vroeger op mn laptop maar die heeft nu gemiddeld 15 minuten nodig om gewoon op te starten en dat duurt me iets te lang voor een spel.
Daarom nu het spel geïnstalleerd op de pc van mn ouders die beneden altijd aanstaat dus daar kan ik wel gebruik vanmaken. Verassend dat een Intel G41 chipset dit spel nog vloeiend draait terwijl mijn laptop dat niet kon xD

Edit: hebben jullie nog map aanraders?
Hongarije :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

of promods, al dan niet met rusmap en de baltische staten er ook bij.

Je hebt ook een map van nederland, maar echt positieve dingen hoor ik er niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Heb er ook nog eentje :)
MHA Map + Rusmap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Letop dat je voor de combinaties met rusmap ook de DLC East nodig hebt.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Oke dankjewel jongens, heb de dlc east niet, wel heavy transport maar met promods en hongarije kom ik al een eind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

DLC East is volgens mij voor een aantal mods wel nodig, sowieso issie niet echt duur te noemen, voor 5 euro heb je de Gold Edition van ETS2 bij keysites, en voor 6,50 bij Humble Bundle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
VasZaitsev schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:13:
DLC East is volgens mij voor een aantal mods wel nodig, sowieso issie niet echt duur te noemen, voor 5 euro heb je de Gold Edition van ETS2 bij keysites, en voor 6,50 bij Humble Bundle.
Hmm, ff kijken nog. Heb er al genoeg tijd aan om promods te ontdekken :P
Maar zou hem wel kunnen kopen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bananendoos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 14:28:
[...]

Hmm, ff kijken nog. Heb er al genoeg tijd aan om promods te ontdekken :P
Maar zou hem wel kunnen kopen ja :)
Ik vind als je zoveel tijd aan een spelletje besteed dan gewoon kopen. Uren speelplezier voor minder geld als een kratje bier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
CyberCow schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:55:
[...]

Ik vind als je zoveel tijd aan een spelletje besteed dan gewoon kopen. Uren speelplezier voor minder geld als een kratje bier.
Ik ga der geen honderden uren insteken hoor :P De map zonder going East ben ik aan gewend.
Een kratje bier koop ik sws niet, 16 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Bananendoos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:01:
[...]

Ik ga der geen honderden uren insteken hoor :P De map zonder going East ben ik aan gewend.
Een kratje bier koop ik sws niet, 16 :X
ETS2 is samen met going east dit weekend op Humble Bundle voor 6,99 te krijgen.

De rest van je argumenten zijn hierdoor nietszeggend geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
martijnm71 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:40:
[...]

ETS2 is samen met going east dit weekend op Humble Bundle voor 6,99 te krijgen.

De rest van je argumenten zijn hierdoor nietszeggend geworden :P
Echt? :P
Heb nog wel wat argumenten maar die klinken een beetje raar en gierig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Bananendoos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:42:
[...]

Echt? :P
Heb nog wel wat argumenten maar die klinken een beetje raar en gierig :P
https://www.humblebundle....imulator2_gold_storefront

6,49 zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Ik overleg nog even met mn ouders, ja dat gebeurd nog op mn 16e anders was ik al wat armer geweest :P
Heb ook nog een paar andere dingen op mn lijstje staan maar zal kijken of het lukt, dankjewel voor de tip iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Bananendoos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:56:
[...]

Ik overleg nog even met mn ouders, ja dat gebeurd nog op mn 16e anders was ik al wat armer geweest :P
Heb ook nog een paar andere dingen op mn lijstje staan maar zal kijken of het lukt, dankjewel voor de tip iig :)
Zou wel snel zijn, aanbieding is alleen vandaag nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Anders heb je nog keysites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
martijnm71 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:06:
[...]

Zou wel snel zijn, aanbieding is alleen vandaag nog :)
Er staat nog 1 dag toch?

Mannen van promods, wat een geweldige toevoeging, 45 minuten gespeeld en het is geweldig _/-\o_
Dat knooppunt van Hamburg is wel tricky als je van dortmund naar Aarhus rijdt, had mij ook te pakken :P

[ Voor 33% gewijzigd door Bananendoos op 01-03-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-10 09:02
VasZaitsev schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:09:
[...]

Black screens enzo?

Heb ik ook last van, beste remedie is om mijn GPU fan op 100% te zetten, dan is er niks aan de hand, als ik hem op normaal zet, is het vaak binnen 20 minuten raak. Mods of niet maakt niks uit, resolutie en andere settings ook niet.
Heb ook al tijden last van zwarte schermen. In de logfile kun je zien wat er misgaat. Deze staat in user / documents / euro truck simulator. Allemaal directx 9.0 errors. Ik heb zelf gisteren mijn ati drivers compleet geuninstalled en een nieuwe er op gezet. Het lijkt te helpen, maar heb pas 15 minuten getest, dus dat is geen bewijs dat het opgelost is. Vanavond maar weer eens verder probeeren.

Mocht het weer goed gaat dan ga ik ook Promods eens proberen. Tot nu toe alles vanilla gedaan.

Sinds kort head tracking met opentrack + PS3 cam en IR ledjes. Jezus wat geeft dat veel meer immersie zeg! Zo veel beter dan naar mijn muis te moeten grijpen om om je heen te kijken! Maakt het spel vele malen leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de 180.000km doorbroken met mijn Scania :) Tussen donderdag en gisteravond zo'n 8000km gereden 8)

Heb nu al weer zin om vanavond kilometers te vreten :D

Hebben jullie dat nou ook? Dat je soms periodes hebt dat je het geen blik waardig keurt en andere momenten waarop je niet kan wachten om weer te gaan rijden?

[ Voor 32% gewijzigd door FastFred op 02-03-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:44:
Gisteren de 180.000km doorbroken met mijn Scania :) Tussen donderdag en gisteravond zo'n 8000km gereden 8)

Heb nu al weer zin om vanavond kilometers te vreten :D

Hebben jullie dat nou ook? Dat je soms periodes hebt dat je het geen blik waardig keurt en andere momenten waarop je niet kan wachten om weer te gaan rijden?
Zeer herkenbaar vorig jaar in de herfst misschien 2000km gereden en nou afgelopen week 10.000km. Maar meestal is het bij mij dat ik weer ga dieselen als er nieuwe updates of mods zijn uitgekomen. Veel plezier met de Scania ik blijf tevreden met mijn MAN bijna 250.000km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel km heb jij nu met je huidige profiel gereden? Ik zit op bijna 400.000km geloof ik, heb diverse vrachtwagens gehad (heb nu alleen nog mijn Scania Streamline, de Scania T en een DAF XF Euro 6, rij er om de beurt in, maar het meeste toch wel in de Streamline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:44:
Zeer herkenbaar :) Vorige week zaterdag - dinsdag al zeker vierduizend kilometer gereden en sindsdien heb ik er geen zin meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flootar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-06-2023
ben zelf al tijden op promods aan het rijden voor de vtc van caudenberg waar ik ook skinner./moderator van ben.wou toch mijn auto met julie delen:)

https://www.flickr.com/photos/129143254@N07/16508630629/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Shodan schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:29:
[...]

Heb ook al tijden last van zwarte schermen. In de logfile kun je zien wat er misgaat. Deze staat in user / documents / euro truck simulator. Allemaal directx 9.0 errors. Ik heb zelf gisteren mijn ati drivers compleet geuninstalled en een nieuwe er op gezet. Het lijkt te helpen, maar heb pas 15 minuten getest, dus dat is geen bewijs dat het opgelost is. Vanavond maar weer eens verder probeeren.

Mocht het weer goed gaat dan ga ik ook Promods eens proberen. Tot nu toe alles vanilla gedaan.

Sinds kort head tracking met opentrack + PS3 cam en IR ledjes. Jezus wat geeft dat veel meer immersie zeg! Zo veel beter dan naar mijn muis te moeten grijpen om om je heen te kijken! Maakt het spel vele malen leuker.
Da's een goede tip van je, ik ga eens kijken of daar wat in staat als ETS ermee kapt.

Met dit profiel zit ik volgens mij nu op de 20k ofzo, profiel daarvoor [ben overnieuw begonnen] zat op 150k volgens mij, in een dik jaar tijd, ernstig :+

Favo truck tja, rijdt nu in een 8x4 750pk FH16, ohaha mod. Maar de Streamline met top-engine vond ik ook erg prettig.

Van de lichtere meuk vind ik de Daf euro 6 eigenlijk wel erg prettig rijden, jammer dat ie weinig vermogen heeft, leuk tot de 25t, maar dankzij de vele mods rijd ik ook met 50 of 60 ton achter mij, oversized natuurlijk, en dat vind ik zelf het leukste. Locs, tanks, rotorbladen en andere onhandige/idiote vrachten vervoeren, en mijn 8x4 Volvo is daar toch wel heel fijn voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
flootar schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:51:
ben zelf al tijden op promods aan het rijden voor de vtc van caudenberg waar ik ook skinner./moderator van ben.wou toch mijn auto met julie delen:)

https://www.flickr.com/photos/129143254@N07/16508630629/
Mooi truckje :)
VasZaitsev schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:42:
[...]

Van de lichtere meuk vind ik de Daf euro 6 eigenlijk wel erg prettig rijden, jammer dat ie weinig vermogen heeft, leuk tot de 25t, maar dankzij de vele mods rijd ik ook met 50 of 60 ton achter mij,
Ja vertel mij wat. Ben nu met mijn Daf een graafmachine ( 60t) aan het vervoeren van Lyon naar Moskou.Zit nu na een halve dag rijden in de buurt van Munchen . Ik krijg hem amper naar de 80km/u.Gaat wel even duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:42:
Met dit profiel zit ik volgens mij nu op de 20k ofzo, profiel daarvoor [ben overnieuw begonnen] zat op 150k volgens mij, in een dik jaar tijd, ernstig :+
Ernstig? Ik heb bijna 400.000km op mijn huidige profiel gereden en dit profiel heb ik sinds januari vorig jaar :P

De DAF Euro 6 is inderdaad een erg fijne wagen, lekker korte versnellingen om makkelijk te kunnen accelereren

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 02-03-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben er ook weer na een korte pauze. Ik zit nu op 136.000 km en ik dacht dat ik al aardig wat heb afgereden. Dat valt nog wel mee dus. ;)

Ik rijd nu met de Scania T mod. Geweldig ding. Oneindig veel customization mogelijkheden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qt0jsBxl.jpg

Die Painted Truck Traffic mod van Jazzycat blijft ook mooi, je komt leuke dingen tegen onderweg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xircF86l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bananendoos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:56:
[...]

Hoor dat tegenwoordig vaker, even overleggen met m'n ouders ("eeeeeeven aan mijn mooeeeeder vragen! ik zweer je dat ze".... :P )

Hoefde ik echt niet toen ik 16 was, ik had een redelijk inkomen van m'n zaterdagochtend baantje en kocht wat ik wilde kopen. Voor 512MB RAM geheugen of een 80GB hardeschijf op woensdagmiddag op de fiets, 10km heen, 10km terug naar de winkel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
FastFred schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:35:
[...]

Hoor dat tegenwoordig vaker, even overleggen met m'n ouders ("eeeeeeven aan mijn mooeeeeder vragen! ik zweer je dat ze".... :P )

Hoefde ik echt niet toen ik 16 was, ik had een redelijk inkomen van m'n zaterdagochtend baantje en kocht wat ik wilde kopen. Voor 512MB RAM geheugen of een 80GB hardeschijf op woensdagmiddag op de fiets, 10km heen, 10km terug naar de winkel :D
Tja, tegenwoordig staan er zat mensen met HAVO/VWO diploma op zak klaar om te gaan vakken te vullen, en bezorgen jongetjes van 14 de krant. En een jaartje blijven zitten is ook een steeds groter probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
FastFred schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:35:
[...]

Tja ik wou dat ik kon werken maar zit nu zo'n 3-4 jaar te tobben met ziekte en wil niet dat een werkgever daar afhankelijk van wordt. Ik heb de verwachting om in de zomer wel te beginnen maar werk is niet zo makkelijk meer tegenwoordig. 50% van mn klas zit ook gewoon 'thuis'
Maar ben het vergeten, was te druk met school |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan kan ik me de situatie wel een beetje voorstellen ja, dat is rot... Ik kan me dat niet voorstellen, voor ik m'n huidige baan (40 uur in de week) had heb ik ook van januari tot september (2012) thuis gezeten, zwaar ruk is dat...

Dat was dan niet vanwege ziekte, puur gewoon geen werk kunnen vinden...

[ Voor 14% gewijzigd door FastFred op 03-03-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
FastFred schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:18:
Dan kan ik me de situatie wel een beetje voorstellen ja, dat is rot... Ik kan me dat niet voorstellen, voor ik m'n huidige baan (40 uur in de week) had heb ik ook van januari tot september (2012) thuis gezeten, zwaar ruk is dat...

Dat was dan niet vanwege ziekte, puur gewoon geen werk kunnen vinden...
Aii das ook klote ja, jongerenwerk is er gelukkig genoeg, ligt aan de sector of er genoeg voltijd banen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 18:29

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Vandaag ook maar ETS2 weer is opgepakt, zit nu toch ziek thuis. Maar een belangrijke mod, die ik nodig heb om mijn stuur te gebruiken, werkt niet meer :(

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1 ... 91 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.