Shodan schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:29:
[...]
Heb ook al tijden last van zwarte schermen. In de logfile kun je zien wat er misgaat. Deze staat in user / documents / euro truck simulator. Allemaal directx 9.0 errors. Ik heb zelf gisteren mijn ati drivers compleet geuninstalled en een nieuwe er op gezet. Het lijkt te helpen, maar heb pas 15 minuten getest, dus dat is geen bewijs dat het opgelost is. Vanavond maar weer eens verder probeeren.
Mocht het weer goed gaat dan ga ik ook Promods eens proberen. Tot nu toe alles vanilla gedaan.
Sinds kort head tracking met opentrack + PS3 cam en IR ledjes. Jezus wat geeft dat veel meer immersie zeg! Zo veel beter dan naar mijn muis te moeten grijpen om om je heen te kijken! Maakt het spel vele malen leuker.
Da's een goede tip van je, ik ga eens kijken of daar wat in staat als ETS ermee kapt.
Met dit profiel zit ik volgens mij nu op de 20k ofzo, profiel daarvoor [ben overnieuw begonnen] zat op 150k volgens mij, in een dik jaar tijd, ernstig
Favo truck tja, rijdt nu in een 8x4 750pk FH16, ohaha mod. Maar de Streamline met top-engine vond ik ook erg prettig.
Van de lichtere meuk vind ik de Daf euro 6 eigenlijk wel erg prettig rijden, jammer dat ie weinig vermogen heeft, leuk tot de 25t, maar dankzij de vele mods rijd ik ook met 50 of 60 ton achter mij, oversized natuurlijk, en dat vind ik zelf het leukste. Locs, tanks, rotorbladen en andere onhandige/idiote vrachten vervoeren, en mijn 8x4 Volvo is daar toch wel heel fijn voor.
People as things, that’s where it starts.