🠕 This side up
Ik heb het ook hier ook werkend gekregen. Beweegt als een malle, zo erg zelfs dat ik er niet naar kan kijken. Verliest ook elke keer het wifi signaal en dan schiet je ineens naar de andere kant qua view. Maar dat ligt meer aan mijn wifi netwerk. Maar er zit sowieso wel een lag in. Het werd al beter toen ik de Accela filter wat aanpaste. Ik ga weer ff verder prutsen. Overigens getest met een Note 2 Android 4.1.2krissie100 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:21:
https://github.com/opentr...i/Smartphone-Headtracking
zou dit een leuk alternatief kunnen zijn voor trackir?
[ Voor 7% gewijzigd door Saybia op 15-02-2015 18:39 ]
Via usb ipv wifi schijnt beter te werken.Saybia schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:33:
[...]
Ik heb het ook hier ook werkend gekregen. Beweegt als een malle, zo erg zelfs dat ik er niet naar kan kijken. Verliest ook elke keer het wifi signaal en dan schiet je ineens naar de andere kant qua view. Maar dat ligt meer aan mijn wifi netwerk. Maar er zit sowieso wel een lag in. Het werd al beter toen ik de Accela filter wat aanpaste. Ik ga weer ff verder prutsen. Overigens getest met een Note 2 Android 4.1.2
Maar ook via USB lijkt er iets niet te kloppen, al reageert het heel rustig en niet schokkering en beweegt ook niet de hele tijd. Heb er vandaag niet mee gestoeid
grappig. waarom hangt er een fototoestel in de lucht?FastFred schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:27:
[...]
U vraagt wij draaien![]()
Zo heb ik het altijd staan, ik schuif muis en toetsenbord naar rechts, pak m'n linker monitor van z'n verhoging en zet die direct achter het stuur. Naast de knoppen op de shifter gebruik ik de macro toetsen van mijn Logitech G510 om snel van camera view te wisselen, ik schuif m'n toetsenbord dan zo dat ik er gemakkelijk bij kan vanaf het stuur. Zoals nu ook toevallig heb ik vaak op m'n 2e scherm een film of serie draaien, in dit geval; Roadkill![]()
[afbeelding]
En nog wat screenshotjes van mijn huidige truck met bijna 160.000km op de klok
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaha, ik wist dat iemand dat zou opmerken. Heb een keycord aan het plafond hangen aan een of andere oude leiding, ik woon nog bij m'n ouders, slaapkamer/hobbyruimte in de kelderPuckStar schreef op zondag 15 februari 2015 @ 19:26:
[...]
grappig. waarom hangt er een fototoestel in de lucht?
[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 15-02-2015 19:37 ]
Zal mijn drivers eens updaten, maar game herinstallatie hielp niet.. En kan mijn savegame wel weggooien maar heb dan niet eens meer zin om te gaan spelen xD so whats the usePykow schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:28:
[...]
Probeer eens al je save games / profielen te verwijderen en een nieuwe installatie van ets2. Kijk even of dit werkt.
heb je ook alle driver geupdate In je systeem ?
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Kun je eens proberen om ETS2 te starten in DirectX?TgR_KILLER schreef op zondag 15 februari 2015 @ 20:30:
[...]
Zal mijn drivers eens updaten, maar game herinstallatie hielp niet.. En kan mijn savegame wel weggooien maar heb dan niet eens meer zin om te gaan spelen xD so whats the use
🠕 This side up

What could possibly go wrong?
[ Voor 3% gewijzigd door HallonRubus op 15-02-2015 21:29 ]
Heb je wel een lange kabel nodig... Gelukkig staat onze PC 1m van de router, dus de connectie zal wel prima zijnkrissie100 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:49:
[...]
Via usb ipv wifi schijnt beter te werken.
Maar ook via USB lijkt er iets niet te kloppen, al reageert het heel rustig en niet schokkering en beweegt ook niet de hele tijd. Heb er vandaag niet mee gestoeid
Heb idd thuis twee 2 meter kabelshoi1234 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:46:
[...]
Heb je wel een lange kabel nodig... Gelukkig staat onze PC 1m van de router, dus de connectie zal wel prima zijn
Klopt, dat is ook waarom ik van de verkeersdrukte afblijf... De AI werkt nog niet goed genoeg.sdk16420 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:28:
Hopelijk gaan ze eraan werken dat de AI uitritten, afslagen en spoorwegovergangen vrijhoudt. Als het verkeer vaststaat kun je soms gewoon niet wegrijden/inrijden. Ik gebruik overigens wel een mod die de verkeersdrukte wat aanpast, maar overal waar het misgaat, is het duidelijk door het niet vrijhouden van kruisingen (behalve in Genua (promod), waar de bochten te krap zijn voor twee passerende voertuigen).
[afbeelding]
[afbeelding]
What could possibly go wrong?
🠕 This side up
Pilsje bij het rijden kan toch allemaal niet? Hoop dat jij ETS2 speelt puur voor de hobby en niet een verlengstuk van je (verslavende)werk.. Verder proost en een leuke opstelling voor de game.FastFred schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:27:
[...]
U vraagt wij draaien![]()
Zo heb ik het altijd staan, ik schuif muis en toetsenbord naar rechts, pak m'n linker monitor van z'n verhoging en zet die direct achter het stuur. Naast de knoppen op de shifter gebruik ik de macro toetsen van mijn Logitech G510 om snel van camera view te wisselen, ik schuif m'n toetsenbord dan zo dat ik er gemakkelijk bij kan vanaf het stuur. Zoals nu ook toevallig heb ik vaak op m'n 2e scherm een film of serie draaien, in dit geval; Roadkill![]()
[afbeelding]
En nog wat screenshotjes van mijn huidige truck met bijna 160.000km op de klok
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 58% gewijzigd door CyberCow op 16-02-2015 03:31 . Reden: verkeerde quote ]
Not sure if serious...CyberCow schreef op maandag 16 februari 2015 @ 03:29:
[...]
Pilsje bij het rijden kan toch allemaal niet? Hoop dat jij ETS2 speelt puur voor de hobby en niet een verlengstuk van je (verslavende)werk.. Verder proost en een leuke opstelling voor de game.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 16-02-2015 07:19 ]
Verwijderd
Kun je tegenwoordig ook al internetten via USB? Ik hebruik ethernet (via een kabel van 30 meter van de router naar mijn kamer)
PSN: Brwmaster
Cruise control aan? Kan je het gas loslatenjip_86 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 07:44:
Zelfs in game kan het levensgevaarlijk zijn. Met een controller moet ik namelijk of gas of het stuur los laten. Dat blijft toch tricky
Hoe vaak ik al niet een flinke klapper heb gemaakt omdat ik een biertje wou openen of een slok wou nemen, cruise control of niet, is niet te tellenMeltedForest schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:49:
[...]
Cruise control aan? Kan je het gas loslaten
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Volgens mij kan je daarmee km's omhoog en omlaag zetten met je cruisecontrol. Wel even knoppen voor instellen bij settings.CyberCow schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:21:
Wat is de smart cruisecontrol eigenlijk voor iets ik zag het net staan maar merk niets anders als eerst?
Verwijderd
Volgens google is dat als je over de ingestelde snelheid gaat, de retarder bij remtCyberCow schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:21:
Wat is de smart cruisecontrol eigenlijk voor iets ik zag het net staan maar merk niets anders als eerst?
Verwijderd
Op men desktop heb ik eurot2 nederlandse versie (Dutch),
pas nieuwe bijgekocht voor men laptop maar die is Duits !!
kan ik die veranderen naar nederlands,vindt in men desktop geen
langue mapje
al bedankt
roger
Je tekst is allesbehalve duidelijk, maar als ik het goed begrijp is je Windows in het Duits? Heeft Google je al geholpen? (Windows 7 Home Premium en Professional ondersteunen trouwens geen andere talen, dus dan moet je 'm herinstalleren in het Nederlands.)Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:53:
Hoy ben pas nieuw hier , met toch een vraagje
Op men desktop heb ik eurot2 nederlandse versie (Dutch),
pas nieuwe bijgekocht voor men laptop maar die is Duits !!
kan ik die veranderen naar nederlands,vindt in men desktop geen
langue mapje
al bedankt
roger
🠕 This side up
Verwijderd
FastFed dat klopt , op mijn laptop de laatste die ik gekocht heb ETS2 daar heb ik bij taal maar enkel duits , maar bij men eerste ETS2 op dekstop kan ik bij taal verschillende kiezen ???FastFred schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:10:
Volgens mij heeft ie een desktop pc met ETS2 en wil hij het ook op z'n laptop spelen, daar heeft ie ETS2 nogmaals voor gekocht, maar heeft de Duitse versie gekocht. Volgens mij kun je dat bij de installatie van ETS2 instellen...
ik dacht mischien zit er ergens wel een langue mapje !!!!
Verwijderd
Waarom een tweede licentie voor ETS2 gekocht? Ooit gehoord van Steam? Zo kan je dit probleem alsnog oplossen overigens.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:22:
[...]
FastFed dat klopt , op mijn laptop de laatste die ik gekocht heb ETS2 daar heb ik bij taal maar enkel duits , maar bij men eerste ETS2 op dekstop kan ik bij taal verschillende kiezen ???
ik dacht mischien zit er ergens wel een langue mapje !!!!
Verwijderd
Lieber Gamesload Kunde,Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:35:
Denk niet dat hij ze gekocht heeft...
herzlichen Dank für Ihren Einkauf bei Gamesload.
-------------------------------
Informationen zum Kauf:
Produkt: Euro Truck Simulator 2
Preis: 27,95 Euro inkl. MwSt.
Zahlungsart: Kreditkarte
-------------------------------------------
Order ID: SCS147709-9355-35994
Chique opmerkingVerwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:35:
Denk niet dat hij ze gekocht heeft...
Verwijderd
Maar dus wel gekocht op eeb Duitse siteVerwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:32:
Idd. Ik kon mij even niet voorstellen waarom je bewust een duitse versie zou binnenhalen.
Dus Duitse versie met alleen Duits?
🠕 This side up
Euro Truck Simulator 2
Simulation Erhältlich als: Download
Kaufen
8,95 €
-10% 9,99 €
+2
inkl. 19% MwSt.
Genre: Simulation
Sprache: Deutsch
Publisher: rondomedia
Multiplayer: Nein
System: PC
Download-Größe:
544 MB
Verwijderd
FastFred , ja maar je kan de key maar 5 maal gebruiken , daardoor moest ik de 2 de kopen,en daar zal ik iets fout gedaan hebben , bedankt ik ga eens proberen om terug te douwnloaden maar dan de nederlandse , grtFastFred schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:23:
Volgens mij kun je dezelfde key ook meerdere keren gebruiken toch? Nooit geprobeerd eigenlijk...
Tegenwoordig is dat ook mogelijk.
heb je maar 1 key nodig
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik twijfelde eerst nog of je niet daadwerkelijk 10 uur bezig zou zijn met 1 rit, maar dat is dus niet zo.
Meteen maar de multiplayer mod geïnstalleerd, alleen die is nu al 2 keer gecrashed. Een keer vloog mijn truck spontaan weg tijdens het rijden, twee andere keren begon het spel enorm te laggen met een crash als gevolg.
Ik weet dat het nog in beta is enzo, maar dat het zo slecht is had ik niet verwacht. Of is het een kwestie van toeval?
En kan je autopark instellen bij de multiplayer of moet je persé zelf parkeren? Is moeilijk enzo en wanneer er 12 man tegelijk op dezelfde plek willen parkeren maakt het er niet makkelijker op.
[ Voor 14% gewijzigd door Heilige Kaas op 18-02-2015 20:23 ]
Multiplayer werkt niet altijd geweldig, klopt... Maar dit spel kan ook prima alleen, muziek aan (of televisie) en rijden maar.Heilige Kaas schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:22:
Laats zo gelukkig mogen zijn dat ik een steam key via tweakers had gewonnen. En moet toch eerlijk toegeven dat het spel een stuk leuker is dan verwacht.
Ik twijfelde eerst nog of je niet daadwerkelijk 10 uur bezig zou zijn met 1 rit, maar dat is dus niet zo.
Meteen maar de multiplayer mod geïnstalleerd, alleen die is nu al 2 keer gecrashed. Een keer vloog mijn truck spontaan weg tijdens het rijden, twee andere keren begon het spel enorm te laggen met een crash als gevolg.
Ik weet dat het nog in beta is enzo, maar dat het zo slecht is had ik niet verwacht. Of is het een kwestie van toeval?
En kan je autopark instellen bij de multiplayer of moet je persé zelf parkeren? Is moeilijk enzo en wanneer er 12 man tegelijk op dezelfde plek willen parkeren maakt het er niet makkelijker op.
🠕 This side up
Wat is de goedkoopste manier om een stuur en pedalenbox (3x) te krijgen? Die Logitech G27 ziet er erg mooi uit maar 230 euro vind ik nogal gortig.
Met de pijltje is toch niet heel erg fijn en de muis is helemaal niet te doen, zelfs de gemiddelde zatte Russische vrachtwagen chauffeur zal nog rechter rijden dan mij.
Verwijderd
Vanaf V&A, Marktplaats of eBay een 2e hands Logitech G25/G27 kopenHeilige Kaas schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:10:
Wat is de goedkoopste manier om een stuur en pedalenbox (3x) te krijgen?
-
Zou zelf gaan voor een Logitech driving force gt, zeer goede force feedback en 900 graden stuur. Vaak al goed te vinden voor €40/50 op V/A en Marktplaats.Heilige Kaas schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:10:
Dat is waar, ik heb ook voornamelijk alleen gespeeld en dat ging prima.
Wat is de goedkoopste manier om een stuur en pedalenbox (3x) te krijgen? Die Logitech G27 ziet er erg mooi uit maar 230 euro vind ik nogal gortig.
Met de pijltje is toch niet heel erg fijn en de muis is helemaal niet te doen, zelfs de gemiddelde zatte Russische vrachtwagen chauffeur zal nog rechter rijden dan mij.
Ik vind het echt een top stuur, meer heb je eigenlijk niet nodig
www.marktplaats.nl/z.html...riving+force+gt&postcode=
Moet inderdaad wel lukken voor die prijs.
[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 18-02-2015 21:30 ]
Nog wel een vraag over bijvoorbeeld de g25 en g27, deze hebben een 'echte' pook waar je 7? versnellingen heb. Maar de vrachtwagens hebben er een stuk meer, hoe werkt dat ingame?
In echte vrachtwagens heb je ook geen 15+ versnellingen, meestal gewoon een knopje om tussen even en oneven te switchen.Heilige Kaas schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:37:
Is nog te overwegen, ik mis dan alleen het 3e pedaal maar dat kan altijd later.
Nog wel een vraag over bijvoorbeeld de g25 en g27, deze hebben een 'echte' pook waar je 7? versnellingen heb. Maar de vrachtwagens hebben er een stuk meer, hoe werkt dat ingame?
En als je iets beters dan de Driving Force GT wil zit je inderdaad al op de G27, zit niks tussen in.
Op Marktplaats is de G27 al te krijgen voor 100.
G25 is ook een optie maar ik zou iets meer neerleggen en voor de G27 gaan.
hoidoei
3e pedaal is meer voor de leuk. De feeling.
[ Voor 16% gewijzigd door Heilige Kaas op 18-02-2015 21:50 ]
Derde pedaal is erg leuk, klopt, maar niet per se nodig (vooral omdat de meeste vrachtwagens een automaat hebben). 270 graden is wel laag, dat is namelijk 135 naar links en 135 naar rechts.... Ik zou voor een pricewatch: Logitech Driving Force GT gaan (Tweedehands wellicht?)Heilige Kaas schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:50:
En die moto? Die zie ik voor weinig in de buurt, alleen die 270 graden draaien is wat laag? Zal dat vervelend zijn of goed genoeg?
3e pedaal is meer voor de leuk. De feeling.
🠕 This side up
Verwijderd
Voordat dit topic hier nog meer mee word vervuilt.
Rijd zelf met een G27 en dat bevalt prima
Aangaande de handbak vs automaat oftewel shifter vs paddles/knoppen. Ik rij met een T500TS (met koppeling) met TH8A shifter. Mijn ervaringen zijn A. Het is een extra dimensie tov automaat. B. Je kunt "kruipen" bij stoplichten en tolpoorten. Met een automaat geeft dit toch wat meer problemen. C. Ik vind het gewoon erg leuk.
Ik kan overigens mijn shifter sequentieel maken. Op die manier kan ik automaat via een shifter maken. Echter ga je dan zonder koppeling werken.
*empty*
Volgens mij rijden echte vrachtwagens alleen maar met automaat. Ik schakel zelf ook handmatig met G27.Br3wmaster schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:52:
Hoop maar dat hij heel snel levelt dan. Maar inderdaad ik vind het ook een stuk leuker om zelf te schakelen , ook de enige reden waarom ik dat doe overigens
.
Deze heeft standard een 6 versnellingsbak dmv een H-Shifter. Middels een knopje onder de pook kan ik wisselen tussen de schakelsets. Bij mij is het dus 1,2,3,4,6 --> knopje --> 7,8,9,10,11,12. Je kan ook voor andere versies kiezen (bijvoorbeeld even nummers) maar met sommige vrachtwagens en een zware lading op een heuvel is het toch handig dat je zelf kan kiezen in welke versnelling je wil. Het voelt iig ook een stuk realistischer, ondanks dat RL trucks volgens mij bijna allemaal automaat zijn.
Zet hem wel van "balanced" op "distance".
Heb jij bepaalde plekken waar je graag rijd? Ik ben nu een tijdje bezig met TSM maar ik vind het er nou niet echt goed uitzien.Pas een ritje Wuppertal-Valencia gedaan maar alleen bij Valencia was het wel aardig. Hier een stukje waar ik net Valencia uit ben ( wat dus nog wel mooi was)..Had een paar screenshots gemaakt van het lelijke gedeelte maar die ben ik kwijt...Br3wmaster schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:34:
Gister weer de nodige km's gemaakt op mijn TSM Profiel.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TjE4JhfQuVQ]
Ah toch nog een screenshot gevonden.Naar dit soort scenery zit je dus het grootste gedeelte te kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Odessa op 19-02-2015 19:02 ]
Er zijn inderdaad delen bij dat het erg eenzijdig is, maar de grootte van de map is wel leuk en er zijn ook een hoop goede delen te vinden in de maps.Odessa schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:40:
[...]
Heb jij bepaalde plekken waar je graag rijd? Ik ben nu een tijdje bezig met TSM maar ik vind het er nou niet echt goed uitzien.Pas een ritje Wuppertal-Valencia gedaan maar alleen bij Valencia was het wel aardig. Hier een stukje waar ik net Valencia uit ben ( wat dus nog wel mooi was)..Had een paar screenshots gemaakt van het lelijke gedeelte maar die ben ik kwijt...
[video]
Ah toch nog een screenshot gevonden.Naar dit soort scenery zit je dus het grootste gedeelte te kijken.
[afbeelding]
ProMods blijft de beste mod, maar helaas gaat deze alleen maar naar het noorden en ik rij liever naar de zon toe (zuiden). Met de komst van de nieuwe officele DLC lijkt het me leuk om TSM te draaien in samenwerken met TSM en RUSMAP, zo kan je echt overal naar toe rijden.
Promods zit in het gebied van de nieuwe DLC en dat is erg jammer.
We kennen het noorden al en ik zie liever meer werk in het zuiden
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik speel ook al een tijdje ETS 2 nu heeft mjin steam alleen een update gedaan en kan bijgevolg dus ff niet meer spelen
Heeft er iemand enig idee wanneer die ongeveer uitkomt?
Ik heb al wat liggen rondneuzen op het internet maar zo direct niets gevonden.
Nu stond ie alleen op contact, niet gestart, maar bij het op contact zetten gebeurde er wel van alles onder en achter de cabine met het pneumatische systeem. Is dat een soort prestart test ofzo?
Om precies te zijn een Actross 944.03 (whatever that is?) uit 2005 met 679.000 op de klok
Dat is 68.000km per jaar, en dat terwijl deze wagens (we hebben er 5) alleen in Nederland rond rijden

EDIT: voor de geintresseerden
De BR-LN-76 is de beschreven vrachtwagen, de DAF 85CF was al weg toen ik er kwam werken en de BJ-NR-86 is vertrokken voor APK en nooit meer terug gekomen.
Het kleine Volvo'tje hebben we er in 2013 bij gekregen na een overname van een bedrijfje uit Zutphen, is helemaal overgespoten in deze kleuren en voorzien van nieuwe zeilen.
[ Voor 31% gewijzigd door FastFred op 19-02-2015 22:26 ]
Nee, dat is nog onbekend.. Je weet dat je ook naar een vorige versie terug kan?Jeroen_DB schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:55:
Hallo,
Ik speel ook al een tijdje ETS 2 nu heeft mjin steam alleen een update gedaan en kan bijgevolg dus ff niet meer spelenop mijn profiel tot de update voor Poland Rebuilding uitkomt.
Heeft er iemand enig idee wanneer die ongeveer uitkomt?
Ik heb al wat liggen rondneuzen op het internet maar zo direct niets gevonden.
🠕 This side up
Verwijderd
Ik vind die Volvo wel leuk. Nog nooit gezien zo'n ding. Komt vast omdat ik in het noorden leefFastFred schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:16:
Vandaag op 't werk in één van onze vrachtwagens gezeten, een Actross, niet gereden, wel even op contact gezet omdat de carkit anders niet inschakelde, was vandaag een nieuwe ingezet, eentje die daadwerkelijk handsfree is. Hadden wat problemen met het connecten van de telefoon d.m.v. bluetooth (ik ben er sysadmin en 1e/2e lijns ondersteuning)
Nu stond ie alleen op contact, niet gestart, maar bij het op contact zetten gebeurde er wel van alles onder en achter de cabine met het pneumatische systeem. Is dat een soort prestart test ofzo?
Om precies te zijn een Actross 944.03 (whatever that is?) uit 2005 met 679.000 op de klok![]()
Dat is 68.000km per jaar, en dat terwijl deze wagens (we hebben er 5) alleen in Nederland rond rijden
EDIT: voor de geintresseerden
De BR-LN-76 is de beschreven vrachtwagen, de DAF 85CF was al weg toen ik er kwam werken en de BJ-NR-86 is vertrokken voor APK en nooit meer terug gekomen.
Het kleine Volvo'tje hebben we er in 2013 bij gekregen na een overname van een bedrijfje uit Zutphen, is helemaal overgespoten in deze kleuren en voorzien van nieuwe zeilen.
Ik rijd sowieso graag in het zuiden. Dat veel plekkken op elkaar lijken klopt ook wel. Gelukkig is het al lang niet meer zo erg als een jaar geleden toen echt alles een kopie past was. Ik blijf erbij dat ProMods inderdaad de beste mod is maar af en toe wil ik wel is wat afwisseling en TSM biedt dat zo af en toeOdessa schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:40:
[...]
Heb jij bepaalde plekken waar je graag rijd? Ik ben nu een tijdje bezig met TSM maar ik vind het er nou niet echt goed uitzien.Pas een ritje Wuppertal-Valencia gedaan maar alleen bij Valencia was het wel aardig. Hier een stukje waar ik net Valencia uit ben ( wat dus nog wel mooi was)..Had een paar screenshots gemaakt van het lelijke gedeelte maar die ben ik kwijt...
[video]
[afbeelding]
In ProMods kun je ook naar het zuiden rijden hoor, vanuit het topje van Finland naar Italië of Frankrijk, heerlijke ritten zijn dat.Pykow schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:11:
ProMods blijft de beste mod, maar helaas gaat deze alleen maar naar het noorden en ik rij liever naar de zon toe (zuiden). Met de komst van de nieuwe officele DLC lijkt het me leuk om TSM te draaien in samenwerken met TSM en RUSMAP, zo kan je echt overal naar toe rijden.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Zou je mij kunnen uitleggen hoe?Koenvh schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 00:25:
[...]
Nee, dat is nog onbekend.. Je weet dat je ook naar een vorige versie terug kan?
ik heb hier ook al achter liggen zoeken, maar niet direct gevonden in Steam hoe ik moet downgraden.
Alvast bedankt voor de uitleg
Bijvoorbeeld temporary_1_15_01 als je terug wilt naar 1.15.
Nu heb ik gedowngrade naar de versie die ik moest hebben.
Als ik dan mijn spel wil loaden, krijg ik de melding 'incompatible save, try updating to the latest version'
Dus ik kan nog altijd niet spelen
In de map Documenten\Euro Truck Simulator 2 staat als het goed is profiles (versie).bak staan... Hernoem de huidige map "profiles" en plaats de bestanden van de vorige versie terug.Jeroen_DB schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:46:
Bedankt, had hier dus al eens naar liggen zien maar geraakte er toen niet wijzer uit.
Nu heb ik gedowngrade naar de versie die ik moest hebben.
Als ik dan mijn spel wil loaden, krijg ik de melding 'incompatible save, try updating to the latest version'
Dus ik kan nog altijd niet spelen
🠕 This side up
Als ik het spel nu opstart, dan kan 1 enkele autosave gebruiken, maar dat is van meer dan een week geleden.
Dus mijn recenste saves kan ik nog niet aan.
Toch al merci voor alle hulp, ik zal er wel uitgeraken
Verwijderd
Het minimaliseren niet, maar de rest wel. Gebruik 'm overigens niet, want hoewel die heel realistisch is, mis ik het geschud van het stuur in Rusland... De stoel beweegt niet, dus dan moet iets anders het maar doen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:48:
Gebruiken er hier meer mensen deze FFB plugin? Hij bevalt erg goed alleen is het zo dat bij mij iedere keer als ik ETS2 start, eerst een melding verschijnt over plugin detected waar ik op OK moet drukken en dat de game dan minimaliseert. Ik kan hem dan wel weer gewoon aanklikken op de taakbalk en dan werkt alles naar behoren. Niet echt een groot probleem dus maar ik vroeg mij gewoon af hoe dat komt en of anderen dat ook hebben.
🠕 This side up

Ik lees al een tijdje mee in dit topic en vond het wel eens tijd om me voor te stellen.
Mijn naam is James en ik ben over een paar maandjes 18 jaar, mijn interesses zijn auto's , motor's en pc's dus.
Al vanaf jonge leeftijd was ik al fan van racen het begon dan ook allemaal met Gran-turismo op de ps2
wat later op de ps3 en uiteindelijk op de pc dus.
Toen ik Euro Truck Simulator 2 zag staan in de top 100 op TPB

Na ruim 60 uur met ps3 controller gespeeld te hebben maar eens een 2de hands stuurtje gekocht en ook gelijk maar de legale versie van ETS2.
130 uur later alweer en nog steeds zo verslavend als eerst (mede door ProMods)
Maar goed genoeg gelult pics !

Mijn setup bestaat uit :
Stuur & Pedalen = Logitech g27
Shifter = ThrustMaster TH8A
En als schermen : 1 x 23 inch 1080p en 1 x 51 inch 1080p , beide zijn redelijke oude scherm maar werken nog steed goed.
Zoals te zien op de laatste foto gebruik ik mijn 2de scherm voor temperaturen in de gaten houden en een extra set ''tellers''.
Dit was mijn verhaal/post , veel rijplezier iedereen
PS : mijn WOT profiel : https://www.worldoftrucks...ine_profile.php?id=514628
En wees vrij om mij toe te voegen op steam : JamerNL ( http://steamcommunity.com/id/JamerNL/ )
Ziet er goed uit, maar krijg je geen last van je nek?

🠕 This side up
Verwijderd
Mag niet he, nog geen 18.Odessa schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:04:
Geen bier op zijn bureau tssss
Geintje, welkom hier en veel fun en kilometers.
Ik moet binnenkort ook maar eens promods installeren, begin wat verveeld te raken met de stock map.
vandaag even in de Baltische staten gereden, en ik moet zeggen de steden/dorpen zien er leuk/speciaal uit.
draait prima naast Rusmap en Promods/TSM
De moeite waard
http://ets2.lt/en/complicated-roads-v-1-2/
Nagenoeg onmogelijk om geen schade te rijden als je 2000km rijdt.
People as things, that’s where it starts.
Gave setup! Leuk dat je het gepost hebtJamer schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 00:46:
Lang verhaal
Misschien handig het andersom te doen, dus het grote scherm op je bureau en dan de monitors (die je tenslotte minder vaak bekijkt) boven aan plaatsen.
[ Voor 68% gewijzigd door Ircghost op 21-02-2015 17:32 ]
Verwijderd
Ik heb een keer een ritje Moskou - Liverpool (helaas geen Aberdeen via Calais) gedaan zonder schade! Nooit zo trots geweest :lol:VasZaitsev schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:49:
Met hoe de AI soms rijdt is de normale map al complicated genoegLekker kruispunten blokkeren, invoegen in mijn zijkant, voorrang geven op een rotonde en net als je cab voor hem staat alsnog tegen je aan rijden.
Net als vele anderen heb ik een CTD als ik de game laad met Rusmap en ProMods.krissie100 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:08:
http://ets2.lt/en/baltics-country-map-beta-version-0-1/
vandaag even in de Baltische staten gereden, en ik moet zeggen de steden/dorpen zien er leuk/speciaal uit.
draait prima naast Rusmap en Promods/TSM
De moeite waard
CTD is een error?Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:26:
Net als vele anderen heb ik een CTD als ik de game laad met Rusmap en ProMods.
Volgorde:
Promods
Zrusmap
Zzbaltic states en werkt dus prima bij mij
Net klaar met deze rit..VasZaitsev schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:49:

Verwijderd
Ik ga de Baltic States map inderdaad wat later laden, dank jekrissie100 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:40:
[...]
CTD is een error?
Volgorde:
Promods
Zrusmap
Zzbaltic states en werkt dus prima bij mij
ziet er mooi uit en leuk dat je zo groot fan bent, maar wat anderen ook al zeggen: krijg je geen last van je nek?
en als je dat nog niet hebt, voorkom dan dat je het krijgt. je scherm hangt echt best wel hoog namelijk.
Net gedaan.. 14 uur gereden zonder 1 crash, en dan loopt hij vast net nadat ik perfect in geparkeerd had. En nu in 5 min weer 2 keer. Ik ben er wel weer even klaar mee.Koenvh schreef op zondag 15 februari 2015 @ 20:42:
[...]
Kun je eens proberen om ETS2 te starten in DirectX?
Toch bedankt voor de tip.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Dit topic is gesloten.