Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
MR_VIPER schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:28:
[...]

De stotter zal meer zitten in de autosave die om de zoveel tijd gedaan word en die ervoor zorgt dat je beeld voor enkele seconden stil staat. Extreem vervelend iets. Zelfs met een SSD is dat vervelend. Zou toch wel iets anders voor te vinden moeten zijn dan telkens complete status weg te schrijven.
Kan, maar bij mij is het echt wel minder geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Ik heb ook een SSD in m'n laptop met een i5 maar ik merk niks van de autosave, ik quicksave zelf ook regelmatig voor de zekerheid maar de delay is dan echt nog geen halve seconde.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:35

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Remcom00 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:03:
Ik heb ook een SSD in m'n laptop met een i5 maar ik merk niks van de autosave, ik quicksave zelf ook regelmatig voor de zekerheid maar de delay is dan echt nog geen halve seconde.
Ik heb niet zozeer een probleem met de quicksafe maar wel dat heel vaak de game in zijn geheel bijvoorbeeld op 50% van de snelheid gaat lopen en dan weer normaal, en dan weer langzaam, weer snel enz. enz.

Dit heb ik vooral bij de trucks met veel chrome, zoals de Peterbilt 389. Echt vreselijk irritant. Spel staat op een Samsung 840 EVO 250GB dus dat zal het probleem niet zijn.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hetzelfde probleem dat soms het beeld even bevriest voor laat zeggen een halve seconden. Best vervelend maar ik dacht altijd dat het aan mij lag. Ik heb het spel geïnstalleerd op een WesternDigital Green :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:56
Laat fraps er ff naast draaien om te zien of het eventueel aan de fps ligt of aan iets anders.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Niks mis mee! Blijven altijd mensen hangen in het verleden........... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
haha, daar is inderdaad echt niks mis mee, soms geweldige aanbiedingen.
Just cause 2 opgepikt voor 2,99 en echt geweldig spel!
en het werkt gewoon goed.
maar goed, je weet dus zeker dat je 64 bits versie game+windows draait?

[ Voor 11% gewijzigd door krissie100 op 11-02-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:47:
[...]

Niks mis mee! Blijven altijd mensen hangen in het verleden........... :O
Verandering is niet altijd beter... Ik vind Steam wel mooi werken met updaten, maar ik vind het vervelend dat ik met sommige spellen niet twee installaties kan hebben... Daarnaast mooie aanbiedingen af en toe. Een kwestie van keuze.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Sn3gG3l schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:27:
Laat fraps er ff naast draaien om te zien of het eventueel aan de fps ligt of aan iets anders.
Spel draait normaal op zeg 60FPS. Als ik een dip naar 30 FPS krijg gaat het ook echt op de helft van de snelheid draaien. Dit zorgt ervoor dat ik ook niks kan opnemen want geen hond gaat naar zo'n verschrikkelijk inconsistent beeld kijken.

Bij de vanilla trucks heb ik hier een stuk minder last van, maar het gebeurd nog wel regelmatig.
Lijkt me heel sterk dat het aan mijn PC kan liggen, dit spel draait bij wijze van nog op mijn andere PC met een A10-6800K.

64Bit lijkt niet zo heel veel uit te maken.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan misschien ook aan je processor liggen. Een maat van me had bijna exact dezelfde PC alleen een AMD processor (hexa core) en ik een quad core i5. Hij had inderdaad extreme framedrops terwijl ik gewoon een stabiele 60 FPS had (inclusief mods, hij zonder). Weet niet of het echt daar aan lag natuurlijk, maar ik dacht dat het misschien wel even vriendelijk was om te zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien kun je ook kijken naar de temperaturen van de GPU? Op het moment dat de GPU te warm wordt, klokt die namelijk automatisch terug.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Laatste keer dat ik het speelde, alweer te lang geleden, draaide het bij mij ook niet heel happy op mijn 1100T + R9 290.

BF:4 ultra 1440p 60fps? No problemo. ETS2 200% scaling? 45fps met stevige drops.

Misschien kijken of 1440p/1800p met 0% scaling soepeler werkt.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:56:
Laatste keer dat ik het speelde, alweer te lang geleden, draaide het bij mij ook niet heel happy op mijn 1100T + R9 290.

BF:4 ultra 1440p 60fps? No problemo. ETS2 200% scaling? 45fps met stevige drops.

Misschien kijken of 1440p/1800p met 0% scaling soepeler werkt.
0% scaling? Hoe was je dat van plan? :+

🠕 This side up

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:46
Draai ETS2 op een pc van alweer 2,5 jaar oud maar heb echt 0,0 preformance issues.

Gister nog even een stukje gereden op mijn TSM map. Ritje Amsterdam - Madrid . Ben nu halverwege denk ik dus vanavond even afmaken :) . Blijf me echt verbazen over hoeveel beter die map is geworden sinds de 1e keer ( zo'n jaar geleden) dat ik hem probeerde.

PSN: Brwmaster

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:00
Ik heb echt heel sporadisch een lichte stutter van een fractie van een seconde, maar verder is het gewoon 60fps, het spel zal ook maar weinig op de cpu leunen denk ik.
Mijn specs, wait for it: Core 2 Duo E4400 @ 2,4GHz, HD5850 Toxic
Vedrano schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:25:
Ahh de nieuwe complicated roads map is ook zeer goddelijk, keer wat anders :D
[video]
Ga dan gewoon 18 wheels of steel: extreme trucking spelen :p
Ik heb het ook dat het spel af en toe ineens inzakt. Als ik de specs zie van de mensen hierboven snap ik niet dat het mij kan overkomen. Of het moet komen door de harddisk. Wat ik ook lees is temperatuur van de CPU maar die komt bij mij eigenlijk niet boven de 40graden uit.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik denk zelf dat het toch vooral aan de engine ligt, natuurlijk, hij is heerlijk modbaar en voor zo'n klein schattig bedrijfje zo slecht nog niet, maar hij maakt absoluut geen optimaal gebruik van wat mensen in hun pc hebben hangen.

Aan de andere kant, ik ken ook geen engine die een even grote wereld met evenveel mods makkelijk kan draaien.

People as things, that’s where it starts.

Hier een i5 4670, 8GB en 2x GTX560 in SLI. Windows draait op een SSD maar ETS2 draait op een (hardeschijf 500GB Spinpoint F3).

Toch zo nu en dan dat ie gedurende een seconde even een paar keer stottert.

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Laatste SCS blogpost is tof, heel artikel over gebruik van de SDK en apps naar o.a. een extern dashboard op een tablet of andere PC, heb het al geprobeerd en het werkt geniaal :)

http://blog.scssoft.com/2...l-side-telemetry-sdk.html

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000

jbbrans

Even een duit in het zakje doen in de discussie over performance.

Ik draai hier in eyefinity (5780x1080) op 150% scaling, settings staan bijna allemaal maximaal behalve alliasing (deze staat uit.). Mijn systeem is een i5 4670, 16GB ram, r9 290 en windows en ets2 draaien op een ssd. Ik houd de prestaties in de gaten met een G15 toetsenbord met lcd.

In de cabine schommelt mijn framerate tussen 25 en 60, buiten de cabine zit ik boven de 60.
Een merkbare ritmische fluctuatie in de framerate, heb ik als ik een richtingaanwijzer aan zet. Dit is niet te zien in de fps.

• Sn3gG3l
martijnm71 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:44:
Laatste SCS blogpost is tof, heel artikel over gebruik van de SDK en apps naar o.a. een extern dashboard op een tablet of andere PC, heb het al geprobeerd en het werkt geniaal :)

http://blog.scssoft.com/2...l-side-telemetry-sdk.html
Ooh nice een G19 app, die ga ik even bekijken. Over de performance: Resolition scaling trekt nu eenmaal erg hard aan je systeem. Al loopt het met 64 bit nu wel wat beter.

Ik heb i5 4670K @4.2 ghz en r290x reference. Draai 1080 met 400% resolution scaling en draai nu gemiddeld 50 - 70 fps in cockpit. Met regen of ander heftig weer zakt ie wel wat in. Voor 64 bit was 400% te veel een speelde ik op 300% ivm te grote fps drops.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:12

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Sn3gG3l schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:53:
[...]

Ooh nice een G19 app, die ga ik even bekijken. Over de performance: Resolition scaling trekt nu eenmaal erg hard aan je systeem. Al loopt het met 64 bit nu wel wat beter.

Ik heb i5 4670K @4.2 ghz en r290x reference. Draai 1080 met 400% resolution scaling en draai nu gemiddeld 50 - 70 fps in cockpit. Met regen of ander heftig weer zakt ie wel wat in. Voor 64 bit was 400% te veel een speelde ik op 300% ivm te grote fps drops.
Die eerste is echt heel gaaf!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
een gtx 650 ti boost op een i5 processor , geen stotter te bekennen.

• martijnm71
Ircghost schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:13:
[...]

Die eerste is echt heel gaaf!
Die eerste werkt ook perfect, gelijk geprobeerd en het ziet er gewoon mooi uit, vanavond eens een mooie opstelling vinden :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MxTx9pQ.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door martijnm71 op 12-02-2015 17:27 ]

martijnm71 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:24:
[...]

Die eerste werkt ook perfect, gelijk geprobeerd en het ziet er gewoon mooi uit, vanavond eens een mooie opstelling vinden :)

[afbeelding]
Geweldig! Ik heb al een hele tijd een standaard voor mijn telefoon, zodat deze achter het stuur past... Voor simracing werkte het meestal al, maar nu ook voor ETS2 :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FX4yrjz.png (zoiets)...

De telefoonstandaard is met zuignappen, dus blijft op het stuur zitten (BlueLounge Milo)
Je telefoon staat dan wel schuin (in plaats van recht), maar omdat je er (als het goed is) recht voor zit, valt het totaal niet op.

[ Voor 9% gewijzigd door Koenvh op 12-02-2015 17:33 ]

🠕 This side up

• martijnm71
Koenvh schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:32:
[...]

Geweldig! Ik heb al een hele tijd een standaard voor mijn telefoon, zodat deze achter het stuur past... Voor simracing werkte het meestal al, maar nu ook voor ETS2 :D

[afbeelding] (zoiets)...

De telefoonstandaard is met zuignappen, dus blijft op het stuur zitten (BlueLounge Milo)
Je telefoon staat dan wel schuin (in plaats van recht), maar omdat je er (als het goed is) recht voor zit, valt het totaal niet op.
Whoa, wat een geniaal idee, heb nog wel een oud toestel liggen en zo'n ding met zuignappen :D

Die zou ook moeten houden op dat gladde ding, je hebt me op een goed idee gebracht _/-\o_

• krissie100
  • Nu online
martijnm71 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:24:
[...]

[afbeelding]
bij mij werkt het natuurlijk weer niet....
krijg alleen maar te zien op het dashboard: Connected, waiting for the drive... ;)
martijnm71 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:45:
[...]

Whoa, wat een geniaal idee, heb nog wel een oud toestel liggen en zo'n ding met zuignappen :D

Die zou ook moeten houden op dat gladde ding, je hebt me op een goed idee gebracht _/-\o_
Ik kwam er zelf ook achter met een beetje klooien, en toen dacht ik: Dat is zo gek nog niet. De zuignap moet wel sterk zijn, want hij moet over dat stukje waar een deuk zit (anders is de bovenkant niet te zien)

De BlueLounge Milo die ik gebruik in combinatie met een Huawei Ascend G700 werkt prima, behalve dat de achterkant van de telefoon niet vast blijft zitten. Gelukkig helpt de zwaartekracht, zodat het toch werkt. :)

🠕 This side up

krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:06:
[...]

krijg alleen maar te zien op het dashboard: Connected, waiting for the drive... ;)
Gebruik je toevallig een andere firewall in plaats van Windows Firewall? En draait de app wel via localhost:25555?

Oeps, dit had in één bericht gekund.. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Koenvh op 12-02-2015 18:09 ]

🠕 This side up

• krissie100
  • Nu online
Koenvh schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:08:
[...]

Gebruik je toevallig een andere firewall in plaats van Windows Firewall? En draait de app wel via localhost:25555?

Oeps, dit had in één bericht gekund.. |:(
via browser en ap op 25555 en hij is dus ook connected...
firewall geen idee ;)
maar hij is connected

Misschien firewall van Norton?

[ Voor 4% gewijzigd door krissie100 op 12-02-2015 18:34 ]

• martijnm71
krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:06:
[...]

Heb je de *.exe die ook in de zipfile zit ook geïnstalleerd? Die doet alles automatisch voor je.

• krissie100
  • Nu online
martijnm71 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:36:
[...]
Heb je de *.exe die ook in de zipfile zit ook geïnstalleerd? Die doet alles automatisch voor je.
Ja, juist, anders kan connect ie toch geen eens?

• martijnm71
krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:43:
[...]

Ja, juist, anders kan connect ie toch geen eens?
Vaag in dat geval, bij mij was het echt heel simpel, exe aanklikken, ding legt uit wat ie gaat doen (3 dingen volgens mij) OK klikken en het werkte.

• krissie100
  • Nu online
martijnm71 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:47:
[...]

Vaag in dat geval, bij mij was het echt heel simpel, exe aanklikken, ding legt uit wat ie gaat doen (3 dingen volgens mij) OK klikken en het werkte.
Dus geinstalleerd, server aangezet, toen ets2 open gedaan, en wanneer heb je toen het dashboard aangezet?

• Ircghost

Ircghost

Bij mij herkent hij wel dat de simulator draait maar de dashboard geeft niks, ook niet na refreshes (zowel niet op pc als smartphone)

• martijnm71
krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:48:
[...]

Dus geinstalleerd, server aangezet, toen ets2 open gedaan, en wanneer heb je toen het dashboard aangezet?
Dashboard aangezet na het aanzetten van de server en voor het openen van ETS2

• krissie100
  • Nu online
martijnm71 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:53:
[...]

Dashboard aangezet na het aanzetten van de server en voor het openen van ETS2
Ja, ik dus ook ;)
Even pc opnieuw opstarten doet soms wonderen, hopelijk nu ook ;)
krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:54:
[...]

Ja, ik dus ook ;)
Even pc opnieuw opstarten doet soms wonderen, hopelijk nu ook ;)
Bij mij werkt het direct, behalve dat ik eventjes handmatig de plugins moest kopiëren.

🠕 This side up

• krissie100
  • Nu online
Koenvh schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:04:
[...]

Bij mij werkt het direct, behalve dat ik eventjes handmatig de plugins moest kopiëren.
welke plugins?
laat maar, die heb ik inderdaad al er in gezet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door krissie100 op 12-02-2015 19:05 ]

krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:05:
[...]

welke plugins?
laat maar, die heb ik inderdaad al er in gezet ;)
De map Ets2Plugins.. Daarin staan de mappen win_x86 en win_x64 voor de ETS2 installatiemap

🠕 This side up

• krissie100
  • Nu online
Ircghost schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:52:
Bij mij herkent hij wel dat de simulator draait maar de dashboard geeft niks, ook niet na refreshes (zowel niet op pc als smartphone)
geeft jouw dashboard helemaal niks aan? of staat er wel connected, waiting for a drive?

zie post wijziging xD hierboven

[ Voor 4% gewijzigd door krissie100 op 12-02-2015 19:07 ]

• Ircghost

Ircghost

Koenvh schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:06:
[...]

De map Ets2Plugins.. Daarin staan de mappen win_x86 en win_x64 voor de ETS2 installatiemap
Ik kan bevestigen dat dit voor mij de oplossing was!
Om het nog even samen te vatten:

Kopieer de inhoud van de map Ets2Plugins (die je hebt gedownload) uit naar X:\Steam\SteamApps\common\Euro Truck Simulator 2\bin\
Als het goed is zal gevraagd worden om de mappen samen te voegen, uiteraard wel doen. Herstart ETS2 en rijden maar.

🠕 This side up

• krissie100
  • Nu online
Zie dat veel mensen er last van hebben, dat hij blijft hangen op waiting for a drive, lijkt helaas te maken te hebben met de third-party firewall van virusscanners, want ik heb inderdaad geen windows firewall maar Norton Firewall....
krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:17:
Zie dat veel mensen er last van hebben, dat hij blijft hangen op waiting for a drive, lijkt helaas te maken te hebben met de third-party firewall van virusscanners, want ik heb inderdaad geen windows firewall maar Norton Firewall....
Poort openen/Applicatie toestaan?
Geen idee hoe dit bij Norton werkt, maar dat moet wel in de handleiding/internet staan.

🠕 This side up

• krissie100
  • Nu online
Koenvh schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:18:
[...]

Poort openen/Applicatie toestaan?
Geen idee hoe dit bij Norton werkt, maar dat moet wel in de handleiding/internet staan.
tja, wat voor soort port is het?

• martijnm71
krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:17:
Ah, dat zou kunnen, ik heb gewoon de windows firewall draaien, mooi stukje werk my dear Watson 8)
krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:29:
[...]

tja, wat voor soort port is het?
Port 25555, waarschijnlijk TCP, maar bij twijfel TCP + UDP

Het is een rode! Een rode poort met witte stippen! :> :+

Maar waarschijnlijk kun je 'm ook als applicatie in het algemeen toestaan.

🠕 This side up

• krissie100
  • Nu online
nope... 25555 toegevoegd als TCP en UDP, de .exe bestand toegevoegd een dingen die mogen, maar nog steeds wacht ie tot ik ga "rijden"
wat een **** zooi

telemetry api url:

spoiler:
{"connected":false,"gameTime":"0001-01-01T00:00:00Z","gamePaused":false,"telemetryPluginVersion":"0","gameVersion":"0.0","trailerAttached":false,"truckSpeed":0.0,"accelerationX":0.0,"accelerationY":0.0,"accelerationZ":0.0,"coordinateX":0.0,"coordinateY":0.0,"coordinateZ":0.0,"rotationX":0.0,"rotationY":0.0,"rotationZ":0.0,"gear":0,"gears":0,"gearRanges":0,"gearRangeActive":0,"engineRpm":0.0,"engineRpmMax":0.0,"fuel":0.0,"fuelCapacity":0.0,"fuelAverageConsumption":0.0,"userSteer":0.0,"userThrottle":0.0,"userBrake":0.0,"userClutch":0.0,"gameSteer":0.0,"gameThrottle":0.0,"gameBrake":0.0,"gameClutch":0.0,"truckMass":0.0,"truckModelLength":0,"truckModelOffset":0,"trailerMass":0.0,"trailerId":"","trailerName":"","hasJob":false,"jobIncome":0,"jobDeadlineTime":"0001-01-01T00:00:00Z","jobRemainingTime":"0001-01-01T00:00:00Z","sourceCity":"","destinationCity":"","sourceCompany":"","destinationCompany":"","retarderBrake":0,"shifterSlot":0,"shifterToggle":0,"cruiseControlOn":false,"wipersOn":false,"parkBrakeOn":false,"motorBrakeOn":false,"electricOn":false,"engineOn":false,"blinkerLeftActive":false,"blinkerRightActive":false,"blinkerLeftOn":false,"blinkerRightOn":false,"lightsParkingOn":false,"lightsBeamLowOn":false,"lightsBeamHighOn":false,"lightsAuxFrontOn":false,"lightsAuxRoofOn":false,"lightsBeaconOn":false,"lightsBrakeOn":false,"lightsReverseOn":false,"batteryVoltageWarning":false,"airPressureWarning":false,"airPressureEmergency":false,"adblueWarning":false,"oilPressureWarning":false,"waterTemperatureWarning":false,"airPressure":0.0,"brakeTemperature":0.0,"fuelWarning":0.0,"adblue":0.0,"adblueConsumpton":0.0,"oilPressure":0.0,"oilTemperature":0.0,"waterTemperature":0.0,"batteryVoltage":0.0,"lightsDashboard":0.0,"wearEngine":0.0,"wearTransmission":0.0,"wearCabin":0.0,"wearChassis":0.0,"wearWheels":0.0,"wearTrailer":0.0,"truckOdometer":0.0}

voor de mensen die er verstand van hebben XD :9

[ Voor 93% gewijzigd door krissie100 op 12-02-2015 20:37 ]

krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:25:
nope... 25555 toegevoegd als TCP en UDP, de .exe bestand toegevoegd een dingen die mogen, maar nog steeds wacht ie tot ik ga "rijden"
wat een **** zooi

telemetry api url:

spoiler:
{"connected":false,"gameTime":"0001-01-01T00:00:00Z","gamePaused":false,"telemetryPluginVersion":"0","gameVersion":"0.0","trailerAttached":false,"truckSpeed":0.0,"accelerationX":0.0,"accelerationY":0.0,"accelerationZ":0.0,"coordinateX":0.0,"coordinateY":0.0,"coordinateZ":0.0,"rotationX":0.0,"rotationY":0.0,"rotationZ":0.0,"gear":0,"gears":0,"gearRanges":0,"gearRangeActive":0,"engineRpm":0.0,"engineRpmMax":0.0,"fuel":0.0,"fuelCapacity":0.0,"fuelAverageConsumption":0.0,"userSteer":0.0,"userThrottle":0.0,"userBrake":0.0,"userClutch":0.0,"gameSteer":0.0,"gameThrottle":0.0,"gameBrake":0.0,"gameClutch":0.0,"truckMass":0.0,"truckModelLength":0,"truckModelOffset":0,"trailerMass":0.0,"trailerId":"","trailerName":"","hasJob":false,"jobIncome":0,"jobDeadlineTime":"0001-01-01T00:00:00Z","jobRemainingTime":"0001-01-01T00:00:00Z","sourceCity":"","destinationCity":"","sourceCompany":"","destinationCompany":"","retarderBrake":0,"shifterSlot":0,"shifterToggle":0,"cruiseControlOn":false,"wipersOn":false,"parkBrakeOn":false,"motorBrakeOn":false,"electricOn":false,"engineOn":false,"blinkerLeftActive":false,"blinkerRightActive":false,"blinkerLeftOn":false,"blinkerRightOn":false,"lightsParkingOn":false,"lightsBeamLowOn":false,"lightsBeamHighOn":false,"lightsAuxFrontOn":false,"lightsAuxRoofOn":false,"lightsBeaconOn":false,"lightsBrakeOn":false,"lightsReverseOn":false,"batteryVoltageWarning":false,"airPressureWarning":false,"airPressureEmergency":false,"adblueWarning":false,"oilPressureWarning":false,"waterTemperatureWarning":false,"airPressure":0.0,"brakeTemperature":0.0,"fuelWarning":0.0,"adblue":0.0,"adblueConsumpton":0.0,"oilPressure":0.0,"oilTemperature":0.0,"waterTemperature":0.0,"batteryVoltage":0.0,"lightsDashboard":0.0,"wearEngine":0.0,"wearTransmission":0.0,"wearCabin":0.0,"wearChassis":0.0,"wearWheels":0.0,"wearTrailer":0.0,"truckOdometer":0.0}

voor de mensen die er verstand van hebben XD :9
Lijkt niet verbonden... Probeer eens de firewall (tijdelijk) uit te zetten. (ESET Firewall kan koppig zijn weet ik uit ervaring, misschien Norton ook)... En probeer eens op een andere PC indien mogelijk.

🠕 This side up

• krissie100
  • Nu online
Koenvh schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:53:
[...]

Lijkt niet verbonden... Probeer eens de firewall (tijdelijk) uit te zetten. (ESET Firewall kan koppig zijn weet ik uit ervaring, misschien Norton ook)... En probeer eens op een andere PC indien mogelijk.
Firewall ook al helemaal uitgezet, maar zal het zo nog eens proberen. Heb helaas geen andere pc waar geen Norton op staat ;)

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:29

Edd

Hij is wel verbonden/kan de service benaderen.. Anders kreeg je niet al die lettertjes.. Maar als je gaat rijden en dan die pagina opvraagt op een telefoon/tablet? Wat doet hij dan? Zie je dan iets?

-

• krissie100
  • Nu online
Edd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:24:
Hij is wel verbonden/kan de service benaderen.. Anders kreeg je niet al die lettertjes.. Maar als je gaat rijden en dan die pagina opvraagt op een telefoon/tablet? Wat doet hij dan? Zie je dan iets?
Windows tablet en android app geven aan:

connected, waiting for a drive
Voor de rest zijn alle meters leeg en doen niks
Forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=41&t=171000&sid=54fd0c4da2802ef1f2671475c05af9fe&start=120
Veel mensen hebben er last van, komt vast wel een oplossing

[ Voor 15% gewijzigd door krissie100 op 12-02-2015 21:32 ]

• Edd

Edd

Aha ok.. Jammer.. Maar zal inderdaad wel opgelost worden.
Ik vind het wel een mooi iets.. Lijkt mij inderdaad ook leuk om als dashboard te gebruiken.. Ben benieuwd naar straks de replica-dashboards die hierop werken ;)

-

• martijnm71
Jammer, dat bij het mij sommige mensen niet werkt, werkt hier als een tierelier en is echt zo fijn.

Had even een probleempje, toetsenbord begaf het na jaren trouwe dienst (door een halve fles cola) dus even bij de MM wezen buurten (niet mijn lievelingswinkel maar je moet wat...) en thuisgekomen met een G910 van logitech en die heeft een ingebouwd dock voor een smartphon /tablet :D

Nexus 7 past er perfect in, helemaal gelukkig nu.
Edd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:41:
Aha ok.. Jammer.. Maar zal inderdaad wel opgelost worden.
Ik vind het wel een mooi iets.. Lijkt mij inderdaad ook leuk om als dashboard te gebruiken.. Ben benieuwd naar straks de replica-dashboards die hierop werken ;)
En mijn oplossing van hierboven (met het kopiëren) werkte ook niet?

🠕 This side up

• krissie100
  • Nu online
Koenvh schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:59:
[...]

En mijn oplossing van hierboven (met het kopiëren) werkte ook niet?
Dat spul met stond er al, heb het ook bog even gekopieere er vervangen, maar gebeurd niks.

Oplossing lijkt gevonden op forum, inderdaad dat bestand maar in een andere map ofzo, morgen ff uitzoeken
Staat namelijk wat op de c en x schijf, hoop komt terug ;)

[ Voor 23% gewijzigd door krissie100 op 12-02-2015 22:08 ]

• martijnm71
hou ons op de hoogte :)

• Edd

Edd

Zou het misschien aan andere mods kunnen liggen die je aan hebt staan? Heb je het geprobeerd met een nieuw profiel?
Even zonder verdere kennis van wat er allemaal op het forum van SCS staat, gooi ik wat ideeën in de lucht ;)

-

• krissie100
  • Nu online
Hier nog een skin pack voor een mooie look voor een bijpassende vrachtwagen ;)
Voor de dashboard trouwens :)
Op topic scs staan wat fotoos
http://sharemods.com/mc17...ry-server-master.rar.html

[ Voor 17% gewijzigd door krissie100 op 12-02-2015 22:26 ]

Edd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:14:
Zou het misschien aan andere mods kunnen liggen die je aan hebt staan? Heb je het geprobeerd met een nieuw profiel?
Even zonder verdere kennis van wat er allemaal op het forum van SCS staat, gooi ik wat ideeën in de lucht ;)
Nee, want het verloopt via de SDK, niet via de mods. :)

🠕 This side up

Verwijderd

Al een tijdje niet meer gespeeld, vanavond weer wat vrachtjes afgeleverd en meteen weer verslaafd. :P komende avonden weer lekker rondrijden in een virtuele vrachtwagen. :)

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 20:24
:( vind het echt zon geweldig spel maar hij loopt zo enorm vaak vast.. heb veel grafische meuk al uit gezet en draai geen 1 mod.. maar het lijkt juist erger te worden.. na een kleine 20 minuten al een crash.. tis gewoon niet leuk meer zo :/ had weer een maand niet gespeeld, eerst 20 min wachten op patches en dan crasht hij weer na 20 min..

gewoon bah.

/rant

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:23:
Hier nog een skin pack voor een mooie look voor een bijpassende vrachtwagen ;)
Voor de dashboard trouwens :)
Op topic scs staan wat fotoos
http://sharemods.com/mc17...ry-server-master.rar.html
Die vond ik ook al, en best leuk, behalve dat de Volvo template alleen aan de bovenkant werkt. De Scania ziet er wel goed uit. Ik ga voor generic.
TgR_KILLER schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:49:
:( vind het echt zon geweldig spel maar hij loopt zo enorm vaak vast.. heb veel grafische meuk al uit gezet en draai geen 1 mod.. maar het lijkt juist erger te worden.. na een kleine 20 minuten al een crash.. tis gewoon niet leuk meer zo :/ had weer een maand niet gespeeld, eerst 20 min wachten op patches en dan crasht hij weer na 20 min..

gewoon bah.

/rant
Herinstallatie?

🠕 This side up

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

TgR_KILLER schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:49:

gewoon bah.

/rant
Probeer eens al je save games / profielen te verwijderen en een nieuwe installatie van ets2. Kijk even of dit werkt.

heb je ook alle driver geupdate In je systeem ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Lijkt me inderdaad een driverupdate probleem, had een tijdje geleden precies hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Koenvh schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:51:
[...]

Die vond ik ook al, en best leuk, behalve dat de Volvo template alleen aan de bovenkant werkt. De Scania ziet er wel goed uit. Ik ga voor generic.
Het zou pas mooi zijn als ook het info display overgenomen kon worden in de verschillende dashboards. Zou nog een stapje verder zijn. Ik maak toch regelmatig gebruik van het infodisplay tussen de tellers. Scania dashboard dan.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Valt me tegen dat ik hier uberhaupt nog geen 'Show je ETS2 Truck Rig" voorbij het zien komen :9 . Is err in dit topic nog niemand die een cabine heeft nagebouwd? :9

Gister mijn ritje nog even afgemaakt. Daarna nog even snel in mijn Pro Mods profiel een kort ritje gedaan en toen was het alweer tijd om Darten te kijken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Gisteren verhuisd naar me nieuwe slaap/gamekamer en het was even zweten.
Mijn logitech G27 kon ik niet vast maken aan me nieuwe bureau, omdat het tafelblad te dik was.

Door een BuG community member en tevens ook een Tweaker (lampuhkap) kwam ik erachter dat er nog 2 kleine blokjes waren vastgeklemd aan het stuur. Nadat ik deze eraf heb gehaald, kon ik zonder problemen mijn Logitech G27 aansluiten en weer gamen.

Ik heb 2 ritjes gedaan en ben daarna verder gegaan met opruimen en schoonmaken van me kamer.

btw ik geniet echt van de nieuwe TSM editie, ze hebben veel meer verkeersborden en andere object toegevoegd waardoor het echt geweldig aanvoelt.
Daarnaast laten ze voor iedere kruising (in Duitsland in ieder geval) zien hoe de rijbanen zijn. Dus je weet ruim van te voren of het een 1 baansbrugje is of een 2 baans en dat voorkomt dat je opeens een verkeerde afslag neemt of dat je in paniek van baan hoeft te wisselen.

100% de map uitspelen kan niet, sommige delen hebben ze afgeslagen (bij Bremen), Daar heb je een wegomlegging liggen en dat is zeer leuk gedaan.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Pykow schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:50:

btw ik geniet echt van de nieuwe TSM editie, ze hebben veel meer verkeersborden en andere object toegevoegd waardoor het echt geweldig aanvoelt.
Daarnaast laten ze voor iedere kruising (in Duitsland in ieder geval) zien hoe de rijbanen zijn. Dus je weet ruim van te voren of het een 1 baansbrugje is of een 2 baans en dat voorkomt dat je opeens een verkeerde afslag neemt of dat je in paniek van baan hoeft te wisselen.

100% de map uitspelen kan niet, sommige delen hebben ze afgeslagen (bij Bremen), Daar heb je een wegomlegging liggen en dat is zeer leuk gedaan.
Dan moet ik Duitsland nog maar is opzoeken. Eigenlijk nog niet in Duitsland gereden op de laatste versie van TSM maar het klinkt wel leuk.
Dat de map niet 100% te completen is maakt voor mij in ieder geval niet uit. Toch nooit echt een main objective geweest voor mij. Ik wil gewoon lekker trucken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb na de berichten hier ook eens geprobeerd hoe een extern dashboard werkt. Werkt wel aardig, maar toen bedacht ik dat het ook wel vet zou zijn als je hetzelfde met de GPS kunt doen. Is dit mogelijk? Ik kon namelijk niet echt iets vinden daarvoor. Wat ik nu zelf bedacht heb, is om de gps te filmen en dan op je Android toestel streamen? Had namelijk een filmpje gezien van iemand die met zijn ipad dat deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
http://youtu.be/5Gf6wg6jWxI deze bedoelde ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
ennnnnn.... Hij doet het! Had inderdaad 2 mapjes met steamapps, eentje op x en eentje op c, nu op c de bestandjes toegevoegd, de .dll en nu doet hij het, toch wel een leuk extraatje. :P

[ Voor 10% gewijzigd door krissie100 op 13-02-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Heb geprobeerd om de GPS te streamen, maar volgens mij lukt het niet helemaal.... Misschien kan iemand mij helpen? Ik gebruik OBS en heb het veld van de GPS geselecteerd. Dat stream ik naar twitch. Met mijn mobiel kijk ik dan naar de Twitch stream, maar daar zit ontzettende delay in. (Is dit normaal of hoe moet ik dit oplossen) Kan ik trouwens ook via wifi streamen, dat ik zeg maar mijn mobiel met hetzelfde netwerk als de PC verbind en dat ik dan de GPS Realtime op mijn mobiel krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:22:
ennnnnn.... Hij doet het! Had inderdaad 2 mapjes met steamapps, eentje op x en eentje op c, nu op c de bestandjes toegevoegd, de .dll en nu doet hij het, toch wel een leuk extraatje. :P
Ik zei het toch :+

Toch fijn

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Nou nee, Ik had het al in de goeie folder, klopte precies aan alles wat je zei: Steamapps/common/ETS2/ en verder en die .dll geplaatst. maar op de andere schijf zat blijkbaar ook steamapps/common/ETS2 etc. dus ook daar neergezet en et werkt. :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 17:32:
[...]

Nou nee, Ik had het al in de goeie folder, klopte precies aan alles wat je zei: Steamapps/common/ETS2/ en verder en die .dll geplaatst. maar op de andere schijf zat blijkbaar ook steamapps/common/ETS2 etc. dus ook daar neergezet en et werkt. :9 :P
Ik zei er niet bij welke, maar ik heb ETS2 dan ook maar op één plek staan :>

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Koenvh schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 17:51:
[...]

Ik zei er niet bij welke, maar ik heb ETS2 dan ook maar op één plek staan :>
ja, dat dacht ik ook xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat staat er nog meer in die map? Ik heb ook een map Euro Truck Simulator 2 op mijn C:\ schijf, alleen daar staat alleen de plugin in.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Koenvh schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 19:19:
[...]

En wat staat er nog meer in die map? Ik heb ook een map Euro Truck Simulator 2 op mijn C:\ schijf, alleen daar staat alleen de plugin in.
Eigenlijk niks anders ;)
Maar goed, hij werkt!
Zit wel wat vertraging in, valt vooral op bij de knipperlichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
https://github.com/opentr...i/Smartphone-Headtracking
zou dit een leuk alternatief kunnen zijn voor trackir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik zie m'n galaxy S5 al op de grond stuiteren als ik moet remmen voor een invoegende AI :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Sn3gG3l schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:28:
[...]

Ik zie m'n galaxy S5 al op de grond stuiteren als ik moet remmen voor een invoegende AI :*)
ach ja, ik heb nog een smartphone liggen die ligt te stoffen in de kast en niet meer dan een tientje waar is ;)
Ik ga denk ik maar ff er aan studderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
krissie100 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:29:
[...]

ach ja, ik heb nog een smartphone liggen die ligt te stoffen in de kast en niet meer dan een tientje waar is ;)
Ik ga denk ik maar ff er aan studderen
Ben benieuwd, heb hier ook nog wel ouwe meuk rond slingeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
martijnm71 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 15:15:
[...]

Ben benieuwd, heb hier ook nog wel ouwe meuk rond slingeren :D
Oude phone doet het niet meer... gaat niet meer aan :P
toen maar de nieuwe phone gepakt, en ik denk dat het gaat lukken
Heb de telefoon helaas niet draadloos kunnen laten werken, maar wel nu via thethered usb. octopus in het freetrack programma beweegt als ik mijn telefoon beweeg, alleen in de game zelf gebeurt nog niks... Is er ergens een knop die ik aan moet zetten in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
krissie100 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 15:20:
[...]

Oude phone doet het niet meer... gaat niet meer aan :P
toen maar de nieuwe phone gepakt, en ik denk dat het gaat lukken
Heb de telefoon helaas niet draadloos kunnen laten werken, maar wel nu via thethered usb. octopus in het freetrack programma beweegt als ik mijn telefoon beweeg, alleen in de game zelf gebeurt nog niks... Is er ergens een knop die ik aan moet zetten in de game?
Geen idee, ik zit naar buiten kijken en me te verwonderen over Limburgers en carnaval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
martijnm71 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 15:23:
[...]

Geen idee, ik zit naar buiten kijken en me te verwonderen over Limburgers en carnaval :+
:9
tja, in Noord-Holland gebeurt er niks tijdens carnaval, kennen we eigenlijk hier niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
krissie100 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 15:24:
[...]

:9
tja, in Noord-Holland gebeurt er niks tijdens carnaval, kennen we eigenlijk hier niet _/-\o_
Ik weet er alles van :')

Ben als Drenthenees de liefde achterna gereisd in Limburg terecht gekomen, is 20 jaar geleden en ik denk nog steeds dat ze allemaal helemaal gek zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Iemand een idee waarom het niet werkt in ETS2?
misschien mensen zelfde soort ervaring met trackir of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Ziet er uit als een leuk experiment! Heb nog een oude smartphone liggen, dus ga zeker eens proberen. Wat me wel lastig lijkt, is om de mobiel te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
hoi1234 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 15:42:
[...]

Ziet er uit als een leuk experiment! Heb nog een oude smartphone liggen, dus ga zeker eens proberen. Wat me wel lastig lijkt, is om de mobiel te bevestigen.
tja, over het bevestigen moet ik nog nadenken, maar eerst moet ik het werkend krijgen... help! :9
In een bestand die er bij staat zat ook een support games excel, en daar staat Euro truck Simulator gewoon bij... :'(
overigens speel ik altijd met koptelefoon, dus telefoon wordt in ieder geval daar aan vast gemaakt. Help! :P

[ Voor 23% gewijzigd door krissie100 op 14-02-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
krissie100 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 15:47:
[...]

tja, over het bevestigen moet ik nog nadenken, maar eerst moet ik het werkend krijgen... help! :9
In een bestand die er bij staat zat ook een support games excel, en daar staat Euro truck Simulator gewoon bij... :'(
overigens speel ik altijd met koptelefoon, dus telefoon wordt in ieder geval daar aan vast gemaakt. Help! :P
Misschien een voor de hand liggende vraag, maar heb je ook de laatste stap (stap 5) gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
hoi1234 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:02:
[...]

Misschien een voor de hand liggende vraag, maar heb je ook de laatste stap (stap 5) gedaan?
Ja, daarom beweegt die de octopus ook in opentrack, het gaat dus om de connectie tussen opentrack en ets2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Hij werkt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Cool!!! Hoe heb jij het precies voor elkaar gekregen? En heb je ook al een oplossing voor de bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
hoi1234 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:42:
[...]

Cool!!! Hoe heb jij het precies voor elkaar gekregen? En heb je ook al een oplossing voor de bevestiging?
voor beide geen idee :)
opeens deed hij het, helaas is pc op het moment erg laggt, dus kan niet helemaal goed testen hoe hij werkt, voorlopig is het drama xD
maar hij werkt. heb de telefoon nu op mijn koptelefoon bevestigd met 3 elastiekjes :D , maar dat moet nog verbeterd :9 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
krissie100 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:44:
[...]

voor beide geen idee :)
opeens deed hij het, helaas is pc op het moment erg laggt, dus kan niet helemaal goed testen hoe hij werkt, voorlopig is het drama xD
maar hij werkt. heb de telefoon nu op mijn koptelefoon bevestigd met 3 elastiekjes :D , maar dat moet nog verbeterd :9 worden
ducktape?? Umm.. Ik bedoel plakband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
hoi1234 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:47:
[...]

ducktape?? Umm.. Ik bedoel plakband
nah, ik stop er weer mee voor vandaag :9
spel is onspeelbaar om één of andere reden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:12:
Valt me tegen dat ik hier uberhaupt nog geen 'Show je ETS2 Truck Rig" voorbij het zien komen :9 .
U vraagt wij draaien :)

Zo heb ik het altijd staan, ik schuif muis en toetsenbord naar rechts, pak m'n linker monitor van z'n verhoging en zet die direct achter het stuur. Naast de knoppen op de shifter gebruik ik de macro toetsen van mijn Logitech G510 om snel van camera view te wisselen, ik schuif m'n toetsenbord dan zo dat ik er gemakkelijk bij kan vanaf het stuur. Zoals nu ook toevallig heb ik vaak op m'n 2e scherm een film of serie draaien, in dit geval; Roadkill 8)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Qy4CYVtFrqTTkmY1QYJVe02o/medium.jpg

En nog wat screenshotjes van mijn huidige truck met bijna 160.000km op de klok

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kct6iAwLbSu4Ir0KJNAh82Fm/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YSKUHS9dxwsWxYaJYm6wial0/medium.png

[ Voor 14% gewijzigd door FastFred op 14-02-2015 17:29 ]

Pagina: 1 ... 89 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.