#1 de def is niet veranderd tussen 1.83 en 1.84 dus je kunt dezelfde def behoudenHaribo112 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:48:
Voor de Promodders onder ons: is er een makkelijke manier om de mod te updaten? Ik wil de nieuwe versie graag installeren, maar zie dat ik dan een nieuwe DEF file moet maken. Hier heb ik eigenlijk geen zin in, want ik weet niet meer hoe ik die kleuren had ingesteld.
Ook heb ik de eerste keer betaald voor de download. Ik zou het raar vinden als ik voor de update nog een keer zou moeten betalen... Is hier een oplossing voor?
#2 normaalgesproken zenden we bugfixes gratis per e-mail uit, maar we hebben dit bewust niet gedaan voor 1.84 om de volgende redenen:
- in de 1e plaats hebben zo veel mensen 1.80/81/82/83 gedownload dat het ons 10 dagen zou duren om alle mailtjes te sturen door een maximum limiet van x aantal e-mails per dag
- in de 2e plaats omdat 1.84 niets anders is dan 1.83 met een integratie van de patch van CaptainFlint voor 1.16, deze patch is 500kb en ook elders te vinden als je weet waar je moet zoeken
Kortom we hebben 1.84 eigenlijk gemaakt voor het gemak van mensen die klakkeloos willen kunnen downloaden
#3 De $1 die we vragen voor de betaalde service is per download, het kost de dienstverlener behoorlijk wat bandbreedte om bijna 600mb per keer te serveren. We verdienen d'r zelf maar een klein percentage op dat we gebruiken voor onze webserver en software licenties
Één mars reep of blikje cola minder vandaag en je hebt het er al uit
-edit-
Nu ik het over mailtjes heb. Weet iemand een systeem om gratis 150,000 mensen te e-mailen?

[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 04-02-2015 13:53 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13