Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haribo112 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:48:
Voor de Promodders onder ons: is er een makkelijke manier om de mod te updaten? Ik wil de nieuwe versie graag installeren, maar zie dat ik dan een nieuwe DEF file moet maken. Hier heb ik eigenlijk geen zin in, want ik weet niet meer hoe ik die kleuren had ingesteld.
Ook heb ik de eerste keer betaald voor de download. Ik zou het raar vinden als ik voor de update nog een keer zou moeten betalen... Is hier een oplossing voor?
#1 de def is niet veranderd tussen 1.83 en 1.84 dus je kunt dezelfde def behouden
#2 normaalgesproken zenden we bugfixes gratis per e-mail uit, maar we hebben dit bewust niet gedaan voor 1.84 om de volgende redenen:
- in de 1e plaats hebben zo veel mensen 1.80/81/82/83 gedownload dat het ons 10 dagen zou duren om alle mailtjes te sturen door een maximum limiet van x aantal e-mails per dag
- in de 2e plaats omdat 1.84 niets anders is dan 1.83 met een integratie van de patch van CaptainFlint voor 1.16, deze patch is 500kb en ook elders te vinden als je weet waar je moet zoeken
Kortom we hebben 1.84 eigenlijk gemaakt voor het gemak van mensen die klakkeloos willen kunnen downloaden
#3 De $1 die we vragen voor de betaalde service is per download, het kost de dienstverlener behoorlijk wat bandbreedte om bijna 600mb per keer te serveren. We verdienen d'r zelf maar een klein percentage op dat we gebruiken voor onze webserver en software licenties

Één mars reep of blikje cola minder vandaag en je hebt het er al uit ;)

-edit-

Nu ik het over mailtjes heb. Weet iemand een systeem om gratis 150,000 mensen te e-mailen? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 04-02-2015 13:53 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Hmm. Dus het feit dat mijn game crashet elke keer als ik een Finse stad binnen rijd komt niet doordat ik slechts 1.83 heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haribo112 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:03:
Hmm. Dus het feit dat mijn game crashet elke keer als ik een Finse stad binnen rijd komt niet doordat ik slechts 1.83 heb?
Ik had het over het def bestand. Als je spel vastloopt omdat je een stad binnen rijdt is de kans groot dat je langs een truckdealer rijdt, dat is nu juist het verschil tussen 1.83 en 1.84. Er zit een patch in die zorgt dat de truckdealer het spel niet doet crashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ahaa mooi dan ga ik dat even oplossen. Kan de losse patch niet zo snel vinden, dus ik gooi er maar weer een euro tegen aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubenr3 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:54:
[...]

Als je de Ohaha Volvo mod download kun je die sign ook aanpassen. Dat was bij mij de enige manier om het werkend te krijgen!
Bedankt maar het kwam door de low deck mod die ik had geinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij loopt het spel vast als ik in Warschau richting Belarus rij. Ik kan niet zien of er een truckdealer zit. Ik maak gebruik van de nieuwste versies van zowel promods 184, eurotruck 1.16, rulandmap 1.4.7. Heeft iemand ook dit probleem of is er iets anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt aan Rusmap, die overschrijft de game_data bestanden van de nieuwe dealers die we in ProMods hebben gestopt met als gevolg dat hij crasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer 1.83 met CaptainFlint zijn fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Kun je dan alweer Rusmap op 1.16 draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
hoi1234 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:11:
Kun je dan alweer Rusmap op 1.16 draaien?
Ja, werkt hier prima zonder crashes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:43:
Ligt aan Rusmap, die overschrijft de game_data bestanden van de nieuwe dealers die we in ProMods hebben gestopt met als gevolg dat hij crasht
Ik heb de promods vervangen als laatste en daarna niet meer aan de rusland map gezeten. Hoe kan ik weer teruggaan naar juiste game_data bestand en weer vanuit promods naar rusland karren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
En ik ben verliefd... goddelijke truck & sound :)

[ Voor 7% gewijzigd door FSXnoob op 04-02-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:27:
[...]

Ik heb de promods vervangen als laatste en daarna niet meer aan de rusland map gezeten. Hoe kan ik weer teruggaan naar juiste game_data bestand en weer vanuit promods naar rusland karren?
Ik gok door de def van ProMods later te laten laden, of daar iets mee te stoeien. (Of gewoon terug naar 1.15 te gaan)

[ Voor 8% gewijzigd door Koenvh op 04-02-2015 20:06 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:18

Edd

Op die truck? Of de vrouwelijke chauffeuse die erin zit? :+

Maar ziet er wel goed uit en klinkt ook goed! Een keer proberen denk ik maar.
Alleen jammer dat het trailerpunt niet helemaal lijkt te kloppen. De trailer scharniert en namelijk achter en hij lijkt er ook niet helemaal op te zitten. Dat kan natuurlijk ook aan de trailer liggen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:27

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Demoversie stopt na een keer of 6 rijden. ;)

Waar kan ik het beste een key kopen, zonder verlies van mijn profiel of een reinstall? Ik heb geen creditcard, wel PayPal.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

ScuL schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:51:
[...]

Nu ik het over mailtjes heb. Weet iemand een systeem om gratis 150,000 mensen te e-mailen? 8)7
Mailchimp, bij dergelijke hoeveelheden vast niet gratis, maar wel betaalbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
AW_Bos schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:35:
Demoversie stopt na een keer of 6 rijden. ;)

Waar kan ik het beste een key kopen, zonder verlies van mijn profiel of een reinstall? Ik heb geen creditcard, wel PayPal.
Gewoon via steam kopen :)

Je kunt je profiel gewoon opslaan/backuppen :)

Dus hoe je hem ook koopt je kunt gewoon blijven rijden.

Steam heeft behalve het kale spel ook een paar leuke bundels: http://store.steampowered.com/app/227300/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Maar als ik hem via Steam koop moet ik hem herinstalleren dus?
Dan zoek ik even uit hoe ik mijn profiel veilig kan backuppen. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door AW_Bos op 05-02-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 15:23
Je profiel staat in je documenten folder in Windows. Daar kun je een back-up van maken. De game opnieuw installeren als het nodig is en de backl-up terug zetten. Dan moet je profiel er nog gewoon zijn.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:20:
Je profiel staat in je documenten folder in Windows. Daar kun je een back-up van maken. De game opnieuw installeren als het nodig is en de backl-up terug zetten. Dan moet je profiel er nog gewoon zijn.
Als het goed is dan maakt het niet uit waar je het spel installeert de map voor je profiel blijft altijd in documenten staan. backuppen kan is natuurlijk altijd slimmer maar ik zou er vanuit gaan dat het gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
CyberCow schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:12:
[...]

Als het goed is dan maakt het niet uit waar je het spel installeert de map voor je profiel blijft altijd in documenten staan. backuppen kan is natuurlijk altijd slimmer maar ik zou er vanuit gaan dat het gewoon werkt.
Toch zou ik een backup maken, kleine moeite groot plezier :P

Zeker als je er wat tijd in hebt zitten, klik en sleep en het is klaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:24:
[...]

Toch zou ik een backup maken, kleine moeite groot plezier :P

Zeker als je er wat tijd in hebt zitten, klik en sleep en het is klaar 8)
Ik maak er altijd een rar bestand van die ik in de map laat staan. mocht het zover komen druk je op hier uitpakken alles overschrijven en klaar. Niks gesleep van map naar map en onthouden waar de boel is gebleven. Verder kan het natuurlijk nooit kwaad om een back-up ergens van te maken zeker met de huidige prijzen per GB (uitgezonderd SSD dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:38
Kan ook nog wel iets goedkoper dan via Steam:
http://www.allkeyshop.com...-2-cd-key-compare-prices/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:15:
[...]

Ik maak er altijd een rar bestand van die ik in de map laat staan. mocht het zover komen druk je op hier uitpakken alles overschrijven en klaar. Niks gesleep van map naar map en onthouden waar de boel is gebleven. Verder kan het natuurlijk nooit kwaad om een back-up ergens van te maken zeker met de huidige prijzen per GB (uitgezonderd SSD dan)
Kopie op een NAS/externe hardeschijf werkt beter, want mocht de hardeschijf het dan begeven.. Ik wil niet al mijn garages verliezen! :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn ETS2 profiel via een Symlink op m'n Dropbox staan. Zo kan ik ook op m'n laptop met de savegame van m'n vaste PC verder en v.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Als we elkaar dan toch aan het overtreffen zijn:

Mijn backup gaat via een usb stick elke avond naar de ISS, waar de oude stick naar beneden komt. Deze wordt leeg gehaald en aan een NAS gehangen, die weer aan mijn PC hangt. Hierdoor heb ik altijd nog een backup mocht de aarde vergaan :+

Disclaimer: Ik heb geen NAS en geen ISS toegang :X

On topic, spel is heerlijk. Ga hem ook zeker halen, echter zit ik nog te zoeken naar:

Ik wil wat meer steden uit Zwitserland. Denk hierbij aan:

Davos
Klosters
Chur
Lugano
Locarno
etc

Als zwitserland fan moet dat wel :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:42:
Ik heb mijn ETS2 profiel via een Symlink op m'n Dropbox staan. Zo kan ik ook op m'n laptop met de savegame van m'n vaste PC verder en v.v.
He verrek, dat is handig, zal er eens naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Zo simpel, dat ik daar niet aan gedacht heb 8)7

Ga ik gelijk doen _/-\o_

Niet alleen bedankt voor Promods maar ook voor deze geniale tip.

PS: Noorwegen is zo mooi bij jullie, die haarspeldbochten richting Odda _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
AW_Bos schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:13:
Maar als ik hem via Steam koop moet ik hem herinstalleren dus?
Dan zoek ik even uit hoe ik mijn profiel veilig kan backuppen. ;)
Steam gebruikt ook die map. Had alleen de oude versie niet verwijderd geloof ik, dus wat er gebeurd als je de oude installatie weg gooit weet ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kun je gewoon verwijderen. De profile folder blijft altijd intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 22:10
Als we het toch over 'mappen' hebben ;)
Ik wil ETS2 graag via de SSD laten afspelen. Het is wel mogelijk om de map: 'Steam' daarop de krijgen.
Als ik echter ETS wil gaan spelen zet hij het spel steeds in de map 'Mijn Documenten'. En die heb ik speciaal op de Hard Schijf gezet.
Weet iemand misschien hoe kan ik ervoor zorgen dat ETS2 op de SSD terecht komt, zonder de map 'Gebruikers/Mijn Documenten' naar de SSD te verhuizen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:44
IS 't mogelijk je profiel van Mac naar Windows over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ton37 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:18:
Als we het toch over 'mappen' hebben ;)
Ik wil ETS2 graag via de SSD laten afspelen. Het is wel mogelijk om de map: 'Steam' daarop de krijgen.
Als ik echter ETS wil gaan spelen zet hij het spel steeds in de map 'Mijn Documenten'. En die heb ik speciaal op de Hard Schijf gezet.
Weet iemand misschien hoe kan ik ervoor zorgen dat ETS2 op de SSD terecht komt, zonder de map 'Gebruikers/Mijn Documenten' naar de SSD te verhuizen? :?
Hij zet het spel niet in Mijn Documenten, het spel wordt standaard geïnstalleerd in de Program Files map op je C:\ schijf. Alleen je savegame, screenshots en mods worden daar geplaatst.

Ik gebruik overigens geen Steam, maar het lijkt me dat je dan alsnog kunt zeggen waar je de game geïnstalleerd wilt hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 05-02-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:18

Edd

Bij steam wordt hij geinstalleerd in de Steam-folder die je instelt in Steam zelf. Als je meerdere folders hebt aangegeven in Steam, kun je kiezen in welke van de folders hij die plaatst. Ik heb zelf er een op mijn SSD en HDD aangemaakt voor Steam. ETS2 staat op de HDD, andere spellen die er baat bij hebben installeer ik op de SSD.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk idee, helaas heb ik maar 3GB op m'n Dropbox, en is m'n ETS2 map 16GB :/

ETS2 doet niet al te veel met de hardeschijf tijdens het spelen zelf trouwens.

[ Voor 11% gewijzigd door Koenvh op 06-02-2015 00:17 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:12

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

wat dacht je van alleen je savegame folder linken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Als je dan wil overstappen op een ander platform heb je eigenlijk ook alle mods gelinked nodig. Dit omdat je anders je savegame scheef trekt. Dit kan van invloed zijn op je garages, werknemers, je vrachtwagens etc. Of je moet per keer je mods op beide systemen handmatig gelijk trekken. Als je toch probeert alles gelijk te houden qua savegame om over te stappen naar een ander platform of systeem dan zou je dat in mijn opinie ook moeten doen.

Dropbox heeft mogelijkheden om je storage uit te breiden op gratis manieren. Bijvoorbeeld door je foto's van je telefoon via de dropbox app te updaten. 1 foto syncen is genoeg voor weer wat extra ruimte. Kennissen laten aanmelden helpt ook (maak een aantal bogus mailaccounts aan. Mail naar die accounts en schrijf met die accounts in bij dropbox, weer wat erbij). Dan kun je toch al enkele GB erbij trekken.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 15:46
Inderdaad een hele simpele maar hele effectieve manier van backups opslaan. Gebruik dit niet alleen voor mijn ETS2 profiel :9 .

OT.

Gister avond heelrijk 4,5 uur rondjes gereden in Duitsland. Heb nu weer bijna 150.000 euries. Dus mijn 1e eigen truck komt eraan!.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duitsland vind ik maar saai. Wat ik vaak doe is vanuit Zuid-Frankrijk richting Scandinavië rijden. Echt geweldig, zeker die lange stukken bijna rechte snelweg in Zweden.

Ik kan niet wachten tot ATS er is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Vind Duitsland zeker sinds PM hem onder handen heeft genomen echt heel erg verbeterd :9 . Maar inderdaad Scandinavie is wel heel tof om te rijden, en dan niet de snelweg maar die heerlijke kronkelwegen omhoog en omlaag :D.

Mijn rit van vanavond brengt met voor het eerst deze game naar Oostenrijk :D . Dan terug naar mijn HQ en mijn truck kopen. Twijfel nog beetje tussen de Daf , de MAN of de Iveco .. keuzes keuzes :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

ik vind zelf scania echt super lekker rijden. Ik ben even over gestapt naar een volvo, maar wil toch weer terug naar scania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vraagje, ik ga vanavond het spel kopen en met mods beginnen.

Is er een mod die meer steden toevoegd aan:

Zwitserland
Noord Italie
Zuid Duitsland

Dat is namelijk IRL mijn favoriete gebied om te rijden :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:58
lanerios schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:08:

Zwitserland
Noord Italie
Zuid Duitsland

Nee, Promods past Duitsland wel wat aan maar voegt nog niets toe aan Zwitserland en Italie (trouwens Italie beetje volgens mij). Verder kan je kijken naar de TSM mod maar die heb ik nog nooit gespeeld omdat deze niet werkt met Promods en ik dat liever speel.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

TSM heeft meer in het zuiden. Of ze echter meer hebben in de specifieke gebieden die je wil. Italië volgens mij wel. Maar zuid-duitsland en zwitserland durf ik niet te zeggen.

http://trucksim-map.com/

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
lanerios schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:08:

Zwitserland
Noord Italie
Zuid Duitsland

Edit: 'Wat MrViper zegt dus' met een kleine aanvulling zie hieronder:

Ik zou TSM mod aanraden in dat geval. Ikzelf vind ProMods leuker maar met TSM krijg je heel Italie heel Frankrijk,Spanje en zelfs Griekeland dacht ik (?) Verder nog een stukje van Noord Afrikia (oa Libie).

[ Voor 6% gewijzigd door Br3wmaster op 06-02-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is eigenlijk nog een verrassing maar ProMods 1.9 bevat ook Basel. Ook hebben we Zwitserland opgetuigd met nieuwe borden. Oh en het gebied rond Innsbruck is volledig verbouwd met een echte Brenner-pas. Vergeet ook Liechtenstein niet.

[ Voor 31% gewijzigd door ScuL op 06-02-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

whoeho. Ik ben pas begonnen met jullie mod, maar ik ben echt super fan van geworden. Al had ik wel een bug ergens in scandinavia dat ik niet bij mijn opdracht kon komen met mijn truck. Ik moest door geparkeerde truck heen rijden om hem te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
ScuL schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:43:
Het is eigenlijk nog een verrassing maar ProMods 1.9 bevat ook Basel. Ook hebben we Zwitserland opgetuigd met nieuwe borden. Oh en het gebied rond Innsbruck is volledig verbouwd met een echte Brenner-pas. Vergeet ook Liechtenstein niet.
Ik zet Henk Wijngaard vast aan 'TOET TOET' *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:43:
Geweldig! Ik heb dus nog genoeg te rijden!
(Welke nieuwe bebording trouwens?)

en ik dacht ergens al gelezen te hebben dat Basel eraan kwam.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
  • Laatst online: 02-10 22:10
FastFred schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:58:
[...]

Hij zet het spel niet in Mijn Documenten, het spel wordt standaard geïnstalleerd in de Program Files map op je C:\ schijf. Alleen je savegame, screenshots en mods worden daar geplaatst.

Ik gebruik overigens geen Steam, maar het lijkt me dat je dan alsnog kunt zeggen waar je de game geïnstalleerd wilt hebben?
Dank je @FastFred. Dat klopt i.d.d., het spel zelf staat bij mij op C/Games/Steam. Ik weet dat je dit in een 'map van keuze' kunt plaatsen.
Maar ik wilde eigenlijk ook de 'savegames, mods e.d.' in een andere map op de C/schijf hebben dan in 'Mijn Documenten'. Dus dat je hierin ook een keuze kon hebben. Maar dat lukt waarschijnlijk niet, daarin is Steam/Ets2 wat 'eigenzinnig' in denk ik.
Maar er is mee te leven, hoor.

Btw.: dank je voor de info @Scul, promods rules the 'roads' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ton37 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:19:
[...]

Dank je @FastFred. Dat klopt i.d.d., het spel zelf staat bij mij op C/Games/Steam. Ik weet dat je dit in een 'map van keuze' kunt plaatsen.
Maar ik wilde eigenlijk ook de 'savegames, mods e.d.' in een andere map op de C/schijf hebben dan in 'Mijn Documenten'. Dus dat je hierin ook een keuze kon hebben. Maar dat lukt waarschijnlijk niet, daarin is Steam/Ets2 wat 'eigenzinnig' in denk ik.
Maar er is mee te leven, hoor.

Btw.: dank je voor de info @Scul, promods rules the 'roads' ;)
Symlink van Documenten\Euro Truck Simulator 2 naar een map naar keuze maken

EDIT: Ik lees net dat Poland Rebuilding niet met Rusmap gaat werken... Dat is jammer, want ik wil Rusmap liever niet opgeven. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Koenvh op 06-02-2015 18:58 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou liever PR hebben dan de RUSmap aangezien ik niet de hele tijd in Rusland wil rijden maar ook niet dat hele stuk door Wit-Rusland (waar echt geen flikker aan is behalve twee of drie tankstations en Brest en een keer wegwerkzaamheden over een weg van weet-ik-hoeveel KM ;) ). Ik heb hem momenteel wel aanstaan, is soms wel geinig om heen te rijden. Ik heb vandaag na lange tijd de Roemenië map (add-on) aangezet, mooie map opzich maar je ziet wel vaak "het einde van de wereld". Ook heeft Roemenië Hongaarse nummerplaten gekregen en staat in de joblist dat de steden in Hongarije liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 22:42:
Ik zou liever PR hebben dan de RUSmap aangezien ik niet de hele tijd in Rusland wil rijden maar ook niet dat hele stuk door Wit-Rusland (waar echt geen flikker aan is behalve twee of drie tankstations en Brest en een keer wegwerkzaamheden over een weg van weet-ik-hoeveel KM ;) ). Ik heb hem momenteel wel aanstaan, is soms wel geinig om heen te rijden. Ik heb vandaag na lange tijd de Roemenië map (add-on) aangezet, mooie map opzich maar je ziet wel vaak "het einde van de wereld". Ook heeft Roemenië Hongaarse nummerplaten gekregen en staat in de joblist dat de steden in Hongarije liggen...
Kan ik me iets bij voorstellen, maar Poland Rebuilding is alleen maar Polen, dus ook niet zo bijzonder... Rusland daarentegen. (En zorg dat je minimaal één garage in Rusland hebt, of ga met de boot van Stockholm naar St. Petersburg)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Ik vind het heerlijk om in Rusland te rijden.
Je moet er inderdaad wel een garage hebben want door Wit-Rusland is nogal saai. Daarnaast is het heerlijk om de force feedback te voelen op de weg, wat je dus in Rusland hebt door die hobbels, zou dus fijn zijn dat ook de nieuwe Poland Rebuilding compatibel is met promods én Rusmap zoals dat bij de oudere versie ook zo was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 23:07:
Ik vind het heerlijk om in Rusland te rijden.
Je moet er inderdaad wel een garage hebben want door Wit-Rusland is nogal saai. Daarnaast is het heerlijk om de force feedback te voelen op de weg, wat je dus in Rusland hebt door die hobbels, zou dus fijn zijn dat ook de nieuwe Poland Rebuilding compatibel is met promods én Rusmap zoals dat bij de oudere versie ook zo was...
Ik hoop het ook, al zal ik Poland Rebuilding minder missen. Ik geloof dat Rusmap en Promods wel met elkaar blijven werken, aangezien Rusmap anders heel veel mensen gaat verliezen en nu ook al aanpassingen voor Promods maakt.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 22:42:
Welke Roemenië add-on werkt er dan met de nieuwste versie van ets2? Ik heb naar deze gezocht alleen nooit kunnen vinden. Bij mij werkt verder Rusland wel goed alleen de MB dealer in Warschau loopt mijn game vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai ProMods 1.83 + Rusmap + Ro Add-on met CaptainFlint's fix. Dat met die garage, daar heb ik nog niet aan gedacht. Ik heb een game gestart in Moskou een tijdje terug, maar daar vond ik niet zoveel aan als aan de prachtige scenery die ik me herinner van PR. Maar misschien heb ik een te romantisch beeld van PR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 23:23:
Ik draai ProMods 1.83 + Rusmap + Ro Add-on met CaptainFlint's fix. Dat met die garage, daar heb ik nog niet aan gedacht. Ik heb een game gestart in Moskou een tijdje terug, maar daar vond ik niet zoveel aan als aan de prachtige scenery die ik me herinner van PR. Maar misschien heb ik een te romantisch beeld van PR ;)
Moskou is ook niet de ideale plek, het gaat vooral om de wat mindere wegen, niet om de M1. Daarnaast: Rusland is lang en recht, het is een feit :P

The Dutch map heeft ook een update gekregen, en is al een stuk beter! Nu ook met file :9~ Voor mijn gevoel zijn de wegen ook wat voller

[ Voor 10% gewijzigd door Koenvh op 07-02-2015 00:53 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Het is nog even wachten. Maar over een paar uur hoop ik dan toch mijn TH8A shifter voor bij mijn TH500RS te hebben. Manual shifting met koppelen in de maak. Denk dat dat een mooie extra dimensie gaat geven.

Shifter is binnen. Dit had ik veel eerder moeten doen. Zoveel gaver met koppelen en schakelen.

[ Voor 20% gewijzigd door MR_VIPER op 07-02-2015 12:57 ]

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
MR_VIPER schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 10:11:
Het is nog even wachten. Maar over een paar uur hoop ik dan toch mijn TH8A shifter voor bij mijn TH500RS te hebben. Manual shifting met koppelen in de maak. Denk dat dat een mooie extra dimensie gaat geven.

Shifter is binnen. Dit had ik veel eerder moeten doen. Zoveel gaver met koppelen en schakelen.
Vind ik ook mooi, ik heb een g27 en schakel ook zelf handmatig, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voorproefje Basel
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10960149_741168632646191_2453865372071094545_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit :)

Komt de bebording er overal in Zwitserland zo uit te zien?

[ Voor 9% gewijzigd door Koenvh op 08-02-2015 11:23 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Lees net op Twitter dat Squirrel vanavond een kijkje gaat nemen op IJsland en de Faroer van Promods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Laatst online: 10-10-2024
thanx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ziet er goed uit in de stream bij Paul :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn normale profiel, maak ik een foto in fotomodus met F10 (Fraps screenshot want Dropbox en Steam/ETS maken de foto zonder SweetFX) en laat ie die camera niet zien:
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7306/16279748949_f618360ecd_c.jpg
Maar in een ander profiel laat hij wel die camera zien, ik heb alleen geen idee welke mod het uitzet. Ik heb de sewer mod geprobeerd, maar die doet niks. Ik heb ook de mod geprobeerd die die gele barriers weghaalt, geen geluk. De rest van mijn mods die niet aanstaan zijn trailer en truck mods. Iemand enig idee?
(Ik bedoel trouwens de camera in deze foto:Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7284/16472049115_81ac43d79a_c.jpg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Weet iemand of er een map bestaat die echt goed uitdagend is, smalle weggetjes en dat soort geintjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
martijnm71 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:51:
Weet iemand of er een map bestaat die echt goed uitdagend is, smalle weggetjes en dat soort geintjes?
ets2downloads.com/maps/truckers-map-by-goba6372

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
krissie100 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:06:
[...]

ets2downloads.com/maps/truckers-map-by-goba6372
Ah, natuurlijk suf dat ik die map vergeten was 8)7

Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Ik ga vanavond TSM weer installeren.
Lekker weer naar spanje rijden met me truck ;)

The Dutch map heb ik al weer uitgespeeld.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:28:
Op mijn normale profiel, maak ik een foto in fotomodus met F10 (Fraps screenshot want Dropbox en Steam/ETS maken de foto zonder SweetFX) en laat ie die camera niet zien:
[afbeelding]
Maar in een ander profiel laat hij wel die camera zien, ik heb alleen geen idee welke mod het uitzet. Ik heb de sewer mod geprobeerd, maar die doet niks. Ik heb ook de mod geprobeerd die die gele barriers weghaalt, geen geluk. De rest van mijn mods die niet aanstaan zijn trailer en truck mods. Iemand enig idee?
(Ik bedoel trouwens de camera in deze foto:[afbeelding])
Ieder z'n smaak maar ik ben blij dat ik geen sweetfx gebruik. Die plaatjes zijn enorm saturated...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Basel ziet er goed uit! :D Zwitserland woot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Iemand ervaring met deze mod ?
http://ets2downloads.com/...vironment-hd-sound-engine

In zijn filmpje is het snachts veel beter te zien dan met default settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:28:
[...]

Ah, natuurlijk suf dat ik die map vergeten was 8)7

Dank je wel :)
Indonesia map kan ook.
Pykow schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:14:
Ik ga vanavond TSM weer installeren.
Lekker weer naar spanje rijden met me truck ;)

The Dutch map heb ik al weer uitgespeeld.
Dat is snel... Maar ik merk bij TDM wel dat de AI niet altijd lekker werkt, dus ik laat die weer mooi links liggen.

Doe trouwens de groeten aan sinterklaas, en neem ook maar een lading terug naar Nederland :+

[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 09-02-2015 16:49 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Koenvh schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:49:
[...]

Indonesia map kan ook.

[...]

Dat is snel... Maar ik merk bij TDM wel dat de AI niet altijd lekker werkt, dus ik laat die weer mooi links liggen.

Doe trouwens de groeten aan sinterklaas, en neem ook maar een lading terug naar Nederland :+
TDM is erg klein, ik had in v1.0 al heel wat gereden.
de AI is inderdaad een drama, ik had laatst een ritje van almelo naar eindhoven, maar ik kwam gewoon niet voorbij de eerste kruising. Alles stond vast.

Het probleem is dat er net zoveel auto's gegenereerd worden, maar dan op een map die 100x zo kleiner is en kom je dus vast te staan.

Jammer dat er geen Skin is voor GVT Transport & Logic of claassen transport of BTT
Dat zijn transportbedrijven hier in tilburg :P

1tje gevonden: http://ets2.lt/en/dutch-skinpack-2/

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 09-02-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Pykow schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:11:
Iemand ervaring met deze mod ?
http://ets2downloads.com/...vironment-hd-sound-engine

In zijn filmpje is het snachts veel beter te zien dan met default settings.
Ik was er niet van onder de indruk. Geluid mod heb ik meteen eruit gegooid. Ik ben niet van de open pijpen. En overdreven aanwezige turbo's etc. Ik heb geen hoogstaand systeem en merkte dan ook een performance verslechtering icm HD verbetering. Ook vond ik de kleuren van mijn Scania niet netjes overkomen. Ik rijd met een kersenrode metallic kleur. Binnen brutal mod leek die gewoon 8bit rood.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
http://ets2.lt/en/rus-map-v-1-4-8/

Rusmap voor de 1.16 liefhebbers... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Naast TSM voor het eerst de rus map geïnstalleerd. Nog niet in Rusland geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Ik heb best lang alleen ProMods en RusMap gespeeld. Kwalitatief waarschijnlijk het beste wat je kunt doen.

Vandaag TSM en RusMap geïnstalleerd en de eerste indruk ( alleen in Duitsland, dus heeft niks met RusMap te maken) is toch dat er meer te beleven valt dan in de ProMods map. En dat de kwaliteit van TSM met sprongen vooruit gegaan is.
Ik wil ProMods zeker niet onderuit halen, maar na een paar eerste ritten in TSM voelt ProMods... saai ?? (Sorry..)

Ik kan het nog niet onderbouwen, maar de eerste ritten in de TSM map geven wat meer afwisseling te zien. Denk wegwerzaamheden, Ruhr-gebied... Wellicht kloppen niet alle borden met de realiteit, maar als ik in-game rond rijd boeit me de correcte kleur van de borden minder dan de totaal-indruk. ( Errug persoonlijk dus !)

Eerste profiel blijft natuurlijk Promods + RusMap, en, zodra hij er weer is, Poland Rebuilding. _/-\o_

En als je dan weer door Antwerpen rijdt denk je: Saai ? Hoezo ??

Hey, ik heb gewoon twee favoriete smaken ijs Ehh.. Bier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:41:
[...]

Ieder z'n smaak maar ik ben blij dat ik geen sweetfx gebruik. Die plaatjes zijn enorm saturated...
Ofc maar dat komt voornamelijk door Lautus HD, de SweetFX past weinig aan aan de kleurverzadiging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Scania test deels zelfrijdende vrachtauto's op Nederlandse snelweg

In de volgende versie van ETS is er voor ons niks meer aan, hoeven we alleen nog naar een schermpje te kijken.

That said, hoe vet zou het zijn als we adaptive cruise control krijgen in ETS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
strider1007 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:21:
Ik heb best lang alleen ProMods en RusMap gespeeld. Kwalitatief waarschijnlijk het beste wat je kunt doen.

Vandaag TSM en RusMap geïnstalleerd en de eerste indruk ( alleen in Duitsland, dus heeft niks met RusMap te maken) is toch dat er meer te beleven valt dan in de ProMods map. En dat de kwaliteit van TSM met sprongen vooruit gegaan is.
Ik wil ProMods zeker niet onderuit halen, maar na een paar eerste ritten in TSM voelt ProMods... saai ?? (Sorry..)

Ik kan het nog niet onderbouwen, maar de eerste ritten in de TSM map geven wat meer afwisseling te zien. Denk wegwerzaamheden, Ruhr-gebied... Wellicht kloppen niet alle borden met de realiteit, maar als ik in-game rond rijd boeit me de correcte kleur van de borden minder dan de totaal-indruk. ( Errug persoonlijk dus !)

Eerste profiel blijft natuurlijk Promods + RusMap, en, zodra hij er weer is, Poland Rebuilding. _/-\o_

En als je dan weer door Antwerpen rijdt denk je: Saai ? Hoezo ??

Hey, ik heb gewoon twee favoriete smaken ijs Ehh.. Bier >:)
TSM is echt heel erg verbeterd. In het begin vond ik echt alles op elkaar lijken. Net of ze copy/paste hadden gedaan. Laatst ook mijn profiel met TSM weer is geladen en was heel heel heel erg positief verrast over de vooruitgang die ze hadden geboekt.

That said blijf ik waarschijnlijk toch bij ProMods. Soort van dwangmatige verplichting om dat team te steunen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:23:
nieuws: Scania test deels zelfrijdende vrachtauto's op Nederlandse snelweg

In de volgende versie van ETS is er voor ons niks meer aan, hoeven we alleen nog naar een schermpje te kijken.

That said, hoe vet zou het zijn als we adaptive cruise control krijgen in ETS2
Laat eerst de AI maar fatsoenlijk werken, en niet uit het niets stoppen... Dan kan de normale CC ook gewoon werken.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Koenvh schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:53:
[...]

Laat eerst de AI maar fatsoenlijk werken, en niet uit het niets stoppen... Dan kan de normale CC ook gewoon werken.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
De AI heeft een tijdje aardig gewerkt, dat ze je er nog wel eens tussen lieten en netje voorrang verleende op rotondes maar dat was eventjes. Had laatst een pareltje die midden op een lege snelweg ineens vol in remmen ging en stil ging staan om naar de volgende rijbaan te gaan _O-

En daar klapte ik dus vol achterop, uiteraard een boete en schade :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

martijnm71 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:49:
De AI heeft een tijdje aardig gewerkt, dat ze je er nog wel eens tussen lieten en netje voorrang verleende op rotondes maar dat was eventjes. Had laatst een pareltje die midden op een lege snelweg ineens vol in remmen ging en stil ging staan om naar de volgende rijbaan te gaan _O-

En daar klapte ik dus vol achterop, uiteraard een boete en schade :')
Ze mogen van mij de boete wel weghalen.
ik krijg vaak een boete voor botsing, terwijl het de schuld is van de mede weggebruiker (AI)
In ETS2 heb je gewoon een all-risk verzekering nodig, maar deze kan ik niet afsluiten en kost het me 440 euro per schade.

BTW, als je s'nachts rijd heb je tegenwoordig bijna geen verkeer meer.
Dat is aan de ene kant wel fijn, geen stomme AI dus geen onverwachte noodrems.
maar aan de andere kant is het ook erg saai en kaal.

Zelfs toen ik 1,5 jaar geleden snachts van Tilburg naar Barcalona reed (Voor wedstrijdje Barcalona - Ajax) was het nog drukker op de weg. Ok het was wel fijn dat het super rustig was op de weg bij Lyon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn probleem met de AI is vooral het gedrag, soms invoegen (bij tolpoorten) terwijl het echt niet kan en te weinig of te veel, weinig op de snelwegen, maar ben je in de stad, en blijf je daar even hangen, komt al het verkeer dat in de tussentijd verscheen even aanrijden... Daarnaast mag de AI ook wel wat meer risico nemen (oranje rijden e.d.)... Maar dat zijn kleinere dingen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Koenvh schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:17:
Mijn probleem met de AI is vooral het gedrag, soms invoegen (bij tolpoorten) terwijl het echt niet kan en te weinig of te veel, weinig op de snelwegen, maar ben je in de stad, en blijf je daar even hangen, komt al het verkeer dat in de tussentijd verscheen even aanrijden... Daarnaast mag de AI ook wel wat meer risico nemen (oranje rijden e.d.)... Maar dat zijn kleinere dingen.
Het zijn allemaal vrouwen :P
Ok vrouw onvriendelijke opmerking, laat ik me herstellen.

Het zijn allemaal bejaarden.
Damnit ik kan ook nooit aardig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:31:
[...]

Daar heb ik niks op tegen, idioot rijgedrag, maar wel realistisch graag >:)
Iemand die me afsnijdt: Prima. Iemand die gewoon invoegt omdat de invoegstrook eindigt, en dan in je zijkant invoegt, liever niet. :>

(Met uitzondering van: http://www.dumpert.nl/med...d/op_de_a2_rechtdoor.html :+ )

[ Voor 9% gewijzigd door Koenvh op 10-02-2015 17:36 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
zit zaterdags in een echte truck, beats a tv by far :p
Noem het supermarkt distributie simulator

[ Voor 32% gewijzigd door nnndoh op 10-02-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Pykow schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:31:
[...]

Zolang de AI niet zo erg is als in OMSI 2 valt het eigenlijk allemaal wel mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Pykow schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:57:
[...]

Ze mogen van mij de boete wel weghalen.
ik krijg vaak een boete voor botsing, terwijl het de schuld is van de mede weggebruiker (AI)
In ETS2 heb je gewoon een all-risk verzekering nodig, maar deze kan ik niet afsluiten en kost het me 440 euro per schade.

BTW, als je s'nachts rijd heb je tegenwoordig bijna geen verkeer meer.
Dat is aan de ene kant wel fijn, geen stomme AI dus geen onverwachte noodrems.
maar aan de andere kant is het ook erg saai en kaal.

Zelfs toen ik 1,5 jaar geleden snachts van Tilburg naar Barcalona reed (Voor wedstrijdje Barcalona - Ajax) was het nog drukker op de weg. Ok het was wel fijn dat het super rustig was op de weg bij Lyon ;)
documents/euro truck simulator2/profiles/config zoeken naar uset9_police "1" veranderen in "0". :P

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, sinds gister draai ik ook 1.16.2 en Promods 1.84 :)

Ik kreeg telkens een foutmelding als ik de update wilde uitvoeren. Ik download normaal altijd de 'update any older version to x.xx.x'.

Zelf zat ik nog op 1.15.1 en had nu 'update 1.15.1 to 1.16.2' gedownload, dat werkt wel. En ik merk eigenlijk geen verschil, gewoon nul... Hij stottert zo nu en dan nog steeds (autosave volgens mij), maar verder niets, nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
Wat een pracht spel is dit toch! Ik ben gisteren met een nieuw profiel begonnen en heb hierin de Rusmap + de TSM map gezet. Daarnaast nog een aantal Russische trucks toegevoegd en gekocht waaronder een KAMAZ en een MAZ truck. Uiteindelijk heb ik m'n garage in Polen geplaatst en ga vanavond maar eens even richting Rusland toeren. Daarna nog eens naar Afrika toe :) Ik heb tijd tekort als het om dit spel gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
FastFred schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:24:
Zo, sinds gister draai ik ook 1.16.2 en Promods 1.84 :)

Ik kreeg telkens een foutmelding als ik de update wilde uitvoeren. Ik download normaal altijd de 'update any older version to x.xx.x'.

Zelf zat ik nog op 1.15.1 en had nu 'update 1.15.1 to 1.16.2' gedownload, dat werkt wel. En ik merk eigenlijk geen verschil, gewoon nul... Hij stottert zo nu en dan nog steeds (autosave volgens mij), maar verder niets, nada.
Zit ook weinig verschil in qua onmgeving, maar heb hier op de 64bits modus echt minder haperingen.
Heb je wel via steam gestart met 64 bit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ahh de nieuwe complicated roads map is ook zeer goddelijk, keer wat anders :D

[ Voor 18% gewijzigd door FSXnoob op 11-02-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

krissie100 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:47:
[...]

Zit ook weinig verschil in qua onmgeving, maar heb hier op de 64bits modus echt minder haperingen.
Heb je wel via steam gestart met 64 bit?
De stotter zal meer zitten in de autosave die om de zoveel tijd gedaan word en die ervoor zorgt dat je beeld voor enkele seconden stil staat. Extreem vervelend iets. Zelfs met een SSD is dat vervelend. Zou toch wel iets anders voor te vinden moeten zijn dan telkens complete status weg te schrijven.

*empty*

Pagina: 1 ... 88 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.