Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Promods en Jazzycat heb ik al, realisic lightning was ik al tegengekomen maar nog niet geïnstalleerd en Poland erebuilding werkt inderdaad niet meer, was wel een toffe map inderdaad.

Heb nu een extra profiel met een indonesia map, an sich ook wel geinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenr3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10 23:36
Na een tijdje met de standaardskins rondgereden te hebben vond ik het tijd om zelf eens wat te gaan maken. Familie van mijn vriendin heeft een eigen transportbedrijf dus maar eens begonnen met de vrachtwagens die zij hebben na te maken. Naar mijn idee niet slecht voor een eerste poging

Afbeeldingslocatie: http://i302.photobucket.com/albums/nn95/Rubenr3/ets2_00079.png

Tegenover het origineel

Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/13631841/1024/Rijdende-auto%27s/BX-FR-53-Volvo-FH-Berghuis-Assen-BorderMaker.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:12

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

MR_VIPER schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:46:
Ik heb geen problemen met de x64. Ik speel beta en heb enkele mods aanstaan. Gok dus ook dat het in 1 van je mods zit. Ik heb wel het idee dat op momenten de x64 vloeiender is. Echter als ik sommige delen zie van de weg dan zie je toch de hechtlijnen van de graphic templates (stukjes weg) (kan even niet op juiste woord komen, nadeel van stukje hersens wat niet altijd even goed werkt :( )
Ik heb eigenlijk alle mods uitgezet, en doorgereden. Maar ik heb het gevoel dat mijn savegame gewoon instabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:19
Rubenr3 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:39:
Na een tijdje met de standaardskins rondgereden te hebben vond ik het tijd om zelf eens wat te gaan maken. Familie van mijn vriendin heeft een eigen transportbedrijf dus maar eens begonnen met de vrachtwagens die zij hebben na te maken. Naar mijn idee niet slecht voor een eerste poging

[afbeelding]

Tegenover het origineel

[afbeelding]
Netjes gedaan man! Ziet er goed uit :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:25
martijnm71 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:55:
Promods en Jazzycat heb ik al, realisic lightning was ik al tegengekomen maar nog niet geïnstalleerd en Poland erebuilding werkt inderdaad niet meer, was wel een toffe map inderdaad.

Heb nu een extra profiel met een indonesia map, an sich ook wel geinig :P
Met die realistic lightning gaat het ook al hard hoor, trekt behoorlijk aan je pc. Ik speel ook maar op 300% res scaling met alles op ultra op 1080p, anders wordt de fps in steden echt laag. En ik heb toch een behoorlijke pc al zeg ik het zelf. Hopelijk gaat het spel vloeiender lopen met de 64 bit architectuur. Ik wacht alleen liever even op de update van promods voor ik overstap. Ben automatisch al naar 1.16 geupdate maar ga deze weer terugzetten naar 1.15 tot promods komt.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:27
Sn3gG3l schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:42:
[...]

Ben automatisch al naar 1.16 geupdate maar ga deze weer terugzetten naar 1.15 tot promods komt.
Ik meen dat Promods op hun facebookpagina een linkje naar een patch had gepubliceerd waardoor je toch met 1.16 kon spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga die patch een beetje verbeteren en 1.84 online gooien, maar moet nog even afwachten tot wat testers klaar zijn

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
ScuL schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:38:
Ik ga die patch een beetje verbeteren en 1.84 online gooien, maar moet nog even afwachten tot wat testers klaar zijn
Als ik in Scandinavie in de buurt van een garage kom klapt de game eruit, promods draait als enige mod. Is dat ook een oorzaak van de update van ETS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, SCS heeft de dealers veranderd, dat veroorzaakt de fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:18:
[...]

Dat wiebelen en vooral het sneller optrekken trekt mij wel, maar niet het wegvallen van die snelheidsbegrenzer... Het is zeker alledrie of niets...?
Je kunt ook zelf de mod bewerken, mits de .scs niet beveiligd is met een wachtwoord... Gewoon openen met WinRAR of 7Zip ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
ScuL schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:38:
Ik wacht rustig op jou Scul :) Echt goed bezig het Promods team laatste tijd, aanpassingen in Duitsland zien er ook goed uit! _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Sn3gG3l op 29-01-2015 19:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
ScuL schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:15:
Ja, SCS heeft de dealers veranderd, dat veroorzaakt de fout
Dank je wel voor het snelle antwoord, dat wordt dan omrijden de komende tijd :D

Ben net met een lading van 121.000 euro naar Frankrijk onderweg en die laat ik me niet zomaar afpakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:50

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Dat verklaart natuurlijk ook meteen waarom mijn game de hele tijd eruit vloog in de RusMap. Was bijna klaar na een rit van 2000KM :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mogelijkheden in het spel om screenshots te maken zonder dat deze in de screenshot folder wordt gegooid? Ik heb namelijk een SweetFX geïnstalleerd maar zie er niks van terug in de screenshots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je Dropbox geinstalleerd hebt dan kun je die instellen om gemaakte screenshots met de reguliere PrtScr toets direct op te slaan (in je Dropbox map, dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProMods 1.84 is nu live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Super :)

Straks eens gaan installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Super! Zijn wel aso werktijden zeg 2 uur 's nachts :p .

Zondag lekker alleen thuis geen vrouw en kid. Hele ochtend en middag staan ingepland voor ETS2.
Nieuw profiel en kijken hoe ver we kunnen komen :)

Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes, vanavond dus weer karren :D

Gisteravond de eerste 10 trucks vervangen die meer dan 300.000km gelopen hebben :) Heb me zelf ook als regel gesteld dat nieuwe trucks minimaal de 2e cabine moeten hebben en minimaal 500PK.

Moet ook eens gaan nadenken over een nieuwe livery voor al m'n trucks, heb er 83 rijden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
FastFred schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:23:
Yes, vanavond dus weer karren :D

Gisteravond de eerste 10 trucks vervangen die meer dan 300.000km gelopen hebben :) Heb me zelf ook als regel gesteld dat nieuwe trucks minimaal de 2e cabine moeten hebben en minimaal 500PK.

Moet ook eens gaan nadenken over een nieuwe livery voor al m'n trucks, heb er 83 rijden nu.
Bij mij rijden ze allemaal in de goedkoopste iveco >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Volledige nieuwe game, geen mods en weer een crash na een tijdje met x64, volgens mij toch niet helemaal stabiel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:34:
Als je Dropbox geinstalleerd hebt dan kun je die instellen om gemaakte screenshots met de reguliere PrtScr toets direct op te slaan (in je Dropbox map, dat wel).
Bedankt voor je antwoord, het werkt helaas niet in ETS, de schermafdruk laat bijvoorbeel Opera zien als ik die aan heb staan. Screenshots nemen met Fraps werkt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:30:
[...]

Bij mij rijden ze allemaal in de goedkoopste iveco >:)
Heb 1 vestiging met 430pk Renault Premium's. Verder voornamelijk Scania Streamlines, oude en nieuwe Volvo FH's, een stuk of 10 oude XF's en een paar vestigingen met nieuwe XF's.

Vrijwel alle trucks van 1 merk zijn identiek in uitrusting, motorisering en livery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:12:
[...]

Super! Zijn wel aso werktijden zeg 2 uur 's nachts :p .
Ik heb een uurtje tijdsvoordeel aan de andere kant van de Noordzee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Haha point taken :9 . In ieder geval weer bedankt voor de update. Wel weer is zin in een weekendje trucken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Laatst online: 28-10-2024
weet iemand misschien wanneer RusMap compatibel wordt met 1.16? En weet iemand of er nog wat aan poland rebuilding wordt gedaan? Want daar is al maanden geen nieuwe versie van uit. Google maakt me ook niet wijzer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Even een laatste vraag:

Wat is de kans dat ik 2 redelijk kan spelen met:

AMD A10-7850k (APU)
8GB Ram
En alles op een SSD?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Je kunt gewoon een demo downloaden en het proberen: http://www.eurotrucksimulator2.com/download_ets2.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil de 1.16.2 patch installeren maar krijg een foutmelding bij het starten van de .exe
.....\EuroTruckSimulator2_1_16_2_patch.exe is not a valid Win32 application.
En uiteraard heb ik een 64-bits besturingssysteem. ETS2 is non-steam.

Ik heb trouwens de vorige keer betaald voor de download van Promods, ik had begrepen dat je dan een mailtje krijgt met een link waar je de nieuwe versie opnieuw kunt downloaden?

[ Voor 28% gewijzigd door FastFred op 30-01-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
FastFred schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:47:
Ik wil de 1.16.2 patch installeren maar krijg een foutmelding bij het starten van de .exe

[...]

En uiteraard heb ik een 64-bits besturingssysteem. ETS2 is non-steam.

Ik heb trouwens de vorige keer betaald voor de download van Promods, ik had begrepen dat je dan een mailtje krijgt met een link waar je de nieuwe versie opnieuw kunt downloaden?
Dit keer krijg je geen link, staat ook op promods forum. Je error heb ik geen antwoord op want speel het via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht iemand zin hebben om te kijken naar een video waarin in aan het rijden ben (zonder muziek of commentaar):

Van Bratislava naar Gdánsk:
Deel 1: https://www.youtube.com/watch?v=C6Y-x3p0ydI
Deel 2: https://www.youtube.com/watch?v=CmrRp3Fx-ZE

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:27
Voor de liefhebber: Jazzycat heeft 1.16 updates uitgebracht. ets2.lt heeft er een viertal staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
strider1007 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 09:11:
Voor de liefhebber: Jazzycat heeft 1.16 updates uitgebracht. ets2.lt heeft er een viertal staan..
Thanks, weer alles even bijgewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Heb eindelijk tijd voor een weekendprojectje en wil me eens bezig gaan houden met noirtrack: http://facetracknoir.sourceforge.net/home/default.htm

Als dat niet lekker werkt ga ik alsnog op zoek naar een Trackir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 08:48:
Dat is onmogelijk om naar te kijken als je niet dezelfde resolutie als jij draait...
Kan wel, alleen is het dashboard misschien minder goed te lezen. Ik kan er ook voor kiezen om in 1080p op te nemen, maar dan zie ik nog veel meer dan op het beeld (nu is er ook al een pixel of 300 links en rechts minder), en dan lijkt het alsof ik blind een kruising oprijd.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
Ik heb het zelf nog niet getest maar men zegt dat dit een hele vooruitgang is voor ETS2 icm Oculus Rift: http://www.reddit.com/r/o...finally_working_well_sdk/

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Dat zou wel heel tof zijn :)

Helaas geen Oculus maar staat wel heel hoog op mijn verlanglijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand anders hier ook last van? Destijds toen update 1.15 uitkwam heb ik deze geinstalleerd en al mijn ladingen waren weg. Ik dacht ga ik maar weer terug naar 1.14. Vandaag ik zie dat 1.16 uit is. Ik vol verwachting downloaden en installeeren maar weer hetzelfde probleem. Geen ladingen.... Wat kan het zijn.

Oja. Ik heb trouwens wel de nieuwe promods in gebruik 1.84 en voor de rest geen mods aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:03

Edd

CyberCow schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:00:
Heeft iemand anders hier ook last van? Destijds toen update 1.15 uitkwam heb ik deze geinstalleerd en al mijn ladingen waren weg. Ik dacht ga ik maar weer terug naar 1.14. Vandaag ik zie dat 1.16 uit is. Ik vol verwachting downloaden en installeeren maar weer hetzelfde probleem. Geen ladingen.... Wat kan het zijn.

Oja. Ik heb trouwens wel de nieuwe promods in gebruik 1.84 en voor de rest geen mods aanstaan.
Je moet een economy reset doen. Google er even op. Er zijn vast tuts en vids over te vinden.
Het is een configuratie setting van 0 naar 1 zetten in je profile.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Laatst online: 28-10-2024
Ben net tot de ontdekking gekomen dat real weather mod (die je volgens mij bij de RusMap krijgt) ook invloed heeft op je lampen. Je koplampen gaan een stuk minder fel schijnen en groot licht is minder fel dan dimlicht + stadslicht. Ook doen je zwaailichten het dan niet goed. Hoe zou dat kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Laatst online: 13-07 18:48
PuckStar schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:10:
Ik heb het zelf nog niet getest maar men zegt dat dit een hele vooruitgang is voor ETS2 icm Oculus Rift: http://www.reddit.com/r/o...finally_working_well_sdk/
Lijkt me tof! Echter heb ik geen Ocolus Rift. Ik dacht dat die dingen nog niet uit/leverbaar waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
Relative schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:59:
[...]

Lijkt me tof! Echter heb ik geen Ocolus Rift. Ik dacht dat die dingen nog niet uit/leverbaar waren?
Je kunt sinds Maart 2014 de DK2 bestellen en die werd bij mij in September geleverd.
Het is absoluut geen Consumenten versie maar als je e.e.a. voor lief neemt kun je hem dus zo kopen en gebruiken met wat er al voor beschikbaar is. Zoals ETS2 dus :).

[edit 23:43]
The Dutch Map nieuwe versie komt vanavond (of morgen, want volgens mij zijn er teveel downloads. ik zie op dit moment ook de download link niet meer op die pagina) online!
http://www.thedutchmapets2.nl/download.html

[ Voor 19% gewijzigd door PuckStar op 01-02-2015 23:44 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zo heerlijk weekendje kunnen trucken! Zijn weer geod bezig geest daar bij PM! Keep up the good work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

CyberCow schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:00:

JazzyCat ladingen en mods draaien die nog niet 1.16 compatible zijn? Ik heb daar bij 1.14 naar 1.15 problemen mee gehad. Zou best kunnen dat dat weer een probleem is. Al geloof ik dat enkele inmiddels al 1.16 geschikt zijn. Dan moet je ze even updaten.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier nu al non-Steam chauffers die 1.16.2 hebben draaien? Ik krijg het nog altijd niet voor elkaar... Op het ETS2 forum ook geen topics hierover, dus ik ben bang dat ik de enige ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MR_VIPER schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:40:
[...]

JazzyCat ladingen en mods draaien die nog niet 1.16 compatible zijn? Ik heb daar bij 1.14 naar 1.15 problemen mee gehad. Zou best kunnen dat dat weer een probleem is. Al geloof ik dat enkele inmiddels al 1.16 geschikt zijn. Dan moet je ze even updaten.
Het zou kunnen dat dat het was. Ik heb alle mods uitgeschakeld en opnieuw gedownload daarna werkte het wel weer gelukkig. Bedankt voor je reactie

@fastfred Ik heb 1.16 draaiend DVD versie. heb zoals hierboven alle mods uitgeschakeld en verwijderd uit de mod map. daarna de nieuwste versies gedownload van jazzycat en de promods 184 en bij mij werkt het nu wel.

[ Voor 17% gewijzigd door CyberCow op 02-02-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Welke beperkingen heeft de demo? Welke delen van het spel zijn afgesloten?
Ik neem aan dat custom maps (zoals the Dutch Map) niet zullen werken? En dat de huidige map erg beperkt is met afzettingen waar je niet voorbij kan komen?

Ik ben er wel even benieuwd naar... ;)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AW_Bos schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:32:
[...]

Welke beperkingen heeft de demo? Welke delen van het spel zijn afgesloten?
Ik neem aan dat custom maps (zoals the Dutch Map) niet zullen werken? En dat de huidige map erg beperkt is met afzettingen waar je niet voorbij kan komen?

Ik ben er wel even benieuwd naar... ;)
Ik heb vroeger keer de demo gehad van ETS1 en daarin was het zo dat de demo alles bevatte van het officiële spel alleen dan had je een beperking van maximaal 2 uur en daarna was het kopen of stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 10:50

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

CyberCow schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:35:
[...]

Ik heb vroeger keer de demo gehad van ETS1 en daarin was het zo dat de demo alles bevatte van het officiële spel alleen dan had je een beperking van maximaal 2 uur en daarna was het kopen of stoppen.
Ik meen me te herinneren dat dit ook zo is bij ETS2.
Je zult dus wel andere maps kunnen installeren (mits die geen gebruik maken van Going East) maar niet lang kunnen spelen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met ETS2 kun je volgens mij tot level 4 of level 2 levelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

The downloaded game has no time limit on the play time, however access to some of the game areas is limited until activated. Play free to see if you like the game, and to check whether it is compatible with your computer.
Ik begrijp dus uit de vorige post van Key1999 dat je maar een paar opdrachten kan doen? Maar hoe zit het bij de custom maps, zoals The Dutch map? Het lijkt me dat als je die installeert dat je dan ook Nederlandse scenario's hebt. Maar dan lijken mij die ook beperkt in de demo, isn't it?

Ik ben nog nieuw met dit spel namelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ooit dit probleem gehad: ik heb net een mod verwijderd (AI traffic pack van Jazzycat), zonder de game op te starten gewoon gedelete uit de modfolder, prullenbak leeggemaakt. Nu zie ik overal Sprinters en Chryslers en andere auto's uit zijn pack rondrijden. Ik heb geen andere AI mods aanstaan, heb nogmaals gekeken in de map, nog steeds al die auto's. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs Rijgwart
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-05 18:44

Gijs Rijgwart

Klapper Klapper.

AW_Bos schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:19:
[...]

Ik begrijp dus uit de vorige post van Key1999 dat je maar een paar opdrachten kan doen? Maar hoe zit het bij de custom maps, zoals The Dutch map? Het lijkt me dat als je die installeert dat je dan ook Nederlandse scenario's hebt. Maar dan lijken mij die ook beperkt in de demo, isn't it?

Met de demo van ETS2 kan je alles doen, mods werken gewoon zoals het hoort, maar je kan maar een maximaal aantal vrachten doen en een maximaal aantal km's rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Weer een stukje dichter bij de Scandinavia DLC:

http://blog.scssoft.com/2015/02/scandinavia-reveal.html

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:03

Edd

Ik ben heel erg bang dat dit gewoon een instant-buy voor me wordt :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Edd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:54:
[...]

Ik ben heel erg bang dat dit gewoon een instant-buy voor me wordt :+
Ik ben niet bang. Ik weet het al zeker. Hoef ik dus niet meer bang te zijn.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

AW_Bos schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:19:
[...]

Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom je het niet gewoon download en installeert. Ja de demo is uiteindelijk gelimiteerd maar je kunt minstens een ruime tijd aankloten. Daarnaast kost het spel bij elke aanbieding meestal maar 1 tot maximaal 5 euro, dus daar hoef je ook niet erg lang over na te denken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel alsof er veetrailers in ETS komen (zie de laatste Scandinavia afbeelding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

100% zeker dat ik deze DLC ga kopen.
Nu nog een DLC's voor naar spanje en ik ben tevreden :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het wel vreemd dat Finland er helemaal niet inzit... Vooral voor een Scandinavië DLC. Officieel hoort het er dan wel niet bij, maar alsnog. Kopen doe ik uiteraard.

[ Voor 29% gewijzigd door Koenvh op 02-02-2015 19:02 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Voor mij ook must buy, vee zit ook al in de jazzycat mods. Jammer dat Finland er niet bij zit inderdaad, maar dat fixed Promods voor ons.

Ik ben trouwens nu aant trucken op Steam, als je de beta optin hebt (kan je instellen bij settings in steam) kan je mn stream bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Koenvh schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:52:
Ik vind het wel vreemd dat Finland er helemaal niet inzit... Vooral voor een Scandinavië DLC. Officieel hoort het er dan wel niet bij, maar alsnog. Kopen doe ik uiteraard.
Finland is eigenlijk geen scandinavie maar ik snap wel wat je bedoelt.

Wat ik dan een beetje jammer vindt is dat noord Noorwegen en Zweden er niet inzitten.

Zowiezo is de Promods uitvoering nu al uitgebreider in alle toegevoegde landen dan de DLC gaat worden, als de SLS en Promods mekaar hadden aangevuld dan hadden we heel het noorden + Ijsland en Ierland kunnen hebben, wat ik iets leuker had gevonden.

Ik acht het nu eerlijk gezegd ook niet vreemd als de modgroep Promods langzaam gaat inzakken omdat sommige modders het doel ervan niet meer zien zitten.

In ieder geval goed afspreken lijkt me wel iets wat wat meer toekomst kan bieden, en anders zou Promods aan China ofzo kunnen beginnen of anders Noord Korea. (iets in de trant van World`s Most Dangerous Roads ofzo)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik zou ook graag liever Ierland en zuid - europa erbij zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flootar
  • Laatst online: 22-06-2023
Er zijn al mappen natuurlijk met dangerous roads er in Enchion.
Promods gaat denk ik niet inzakken omdat er ook goed gedoneerd word aan de map.
Wat wel al is is dat promods ook het zuiden gaat maken.
Tsm gaat steeds meer noord.

ook leuke map misterheave alex:)

MVG,

Flootar-moderator vtc Van caudenberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 07-10 16:34
martijnm71 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:56:
Heb eindelijk tijd voor een weekendprojectje en wil me eens bezig gaan houden met noirtrack: http://facetracknoir.sourceforge.net/home/default.htm

Als dat niet lekker werkt ga ik alsnog op zoek naar een Trackir
Ik gebruik FreeTrackIR. Nu nog met een modelletje uit karton, maar eerste prototype uit de 3d-printer komt er ook aan :9 Had NoIr nog niet gezien.. maar lijkt mij dat IR juist betrouwbaarder moet werken omdat je dan minder hinder van omgevingslicht hebt? Hier werkt het in ieder geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
frickY schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:31:
[...]

Ik gebruik FreeTrackIR. Nu nog met een modelletje uit karton, maar eerste prototype uit de 3d-printer komt er ook aan :9 Had NoIr nog niet gezien.. maar lijkt mij dat IR juist betrouwbaarder moet werken omdat je dan minder hinder van omgevingslicht hebt? Hier werkt het in ieder geval prima.
Na een middagje klooien werkt het bij mij niet lekker genoeg, dus alles verwijdert :P

Maar goed zondagmiddag was toch een grauwe natte middag, weinig aan verloren, nu eens kijken waar ik een track ir kan scoren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Ircghost schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:44:
[...]

Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom je het niet gewoon download en installeert. Ja de demo is uiteindelijk gelimiteerd maar je kunt minstens een ruime tijd aankloten. Daarnaast kost het spel bij elke aanbieding meestal maar 1 tot maximaal 5 euro, dus daar hoef je ook niet erg lang over na te denken ;).
Ik ben al bezig met de demo, en het ziet er wel leuk uit :). Wel even wennen met het besturen van een truck, maar met het finetunen van de stuurgevoeligheid kan je al een hoop goeds doen.
Van de week ga ik de boel upgraden naar de betaalde versie _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben deels partijdig natuurlijk als oprichter van ProMods en ik kan zeggen dat de DLC er op een aantal plekken sprankelend uit ziet maar er zit wel wat verschil in wat wij hebben gemaakt en in de DLC.

Voordelen van de DLC tov ProMods:
Alles is gebouwd door SCS en natuurlijk van hoge kwaliteit en goed getest
Noorwegen is werkelijk prachtig
Nieuwe modellen/huizen etc.
Er zijn een paar nieuwe havens (Trelleborg, Nynäshamn)
Er zijn een paar nieuwe steden (Växjö, Västerås, Uppsala)

Nadelen van de DLC tov ProMods:
Een aantal wegen is totaal onrealistisch:
-E6 loopt 150km om Göteborg heen
-De Öresundbrug is erg laag bij de grond en heel kort
-Het knooppunt E20/E45 in Denemarken klopt van geen kant
-Denemarken heeft maar 2 steden in de DLC, wij hebben er iets van 8 geloof ik
-De E4 mist een 2-in-1 stuk dat daar in werkelijkheid wel zit
-Finland zit er niet in
-Je kunt steden niet echt inrijden. Stockholm is om te lachen, 1 rotonde en 1 bedrijf

We hebben wel samengewerkt met SCS maar een deel van het ontwikkelingsteam is een beetje "arrogant" in de zin dat ze andermans werk niet willen oppoetsen maar liever zelf het wiel willen uitvinden. Het resultaat is dus dat een aantal dingen van geen kanten kloppen omdat ze geen ervaringsperspectief hebben (ik ben veelvuldig Scandinaviëganger). Ik heb ze op een aantal punten advies gegeven en dat is in de meeste gevallen ook wel uitgevoerd maar bij andere dingen hadden ze zoiets van "te moeilijk, men moet het er maar mee doen" zoals de grenscontrole bij de Svinesund brug in Noorwegen bijvoorbeeld

Uiteraard ben ik blij met een nieuwe map-uitbreiding maar dit is zeker geen reden voor ons om met ProMods te stoppen.

In de 1e plaats gaan we alle onjuistheden uit de DLC oplossen en nieuwe steden toevoegen die er nu niet in zitten, het wordt dus een soort mix tussen onze mod en de DLC met hopelijk een heel strak resultaat
In de 2e plaats is er nog genoeg te doen in de rest van Europa, we hebben Duitsland fors verbouwd en zijn bijna klaar met Estland, IJsland, de Faröereilanden, Slovenië en een extra stuk Italië en Frankrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt alsof ik nog heel wat uurtjes in de DLC + ProMods ga stoppen ScuL! En het is nu al geweldig!

Dit is mijn truck op het moment:
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7371/15807306754_42b3bb2763_c.jpg

In de roofbox waar op dit moment Globetrotter XL staat hoort Van Caudenberg te staan, weet iemand hoe ik dat moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
ScuL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:59:

In de 1e plaats gaan we alle onjuistheden uit de DLC oplossen en nieuwe steden toevoegen die er nu niet in zitten, het wordt dus een soort mix tussen onze mod en de DLC met hopelijk een heel strak resultaat
In de 2e plaats is er nog genoeg te doen in de rest van Europa, we hebben Duitsland fors verbouwd en zijn bijna klaar met Estland, IJsland, de Faröereilanden, Slovenië en een extra stuk Italië en Frankrijk
Ik ben zo nieuwsgierig naar hoe jullie de Faröereilanden hebben gedaan, ken het daar ook en het lijkt me een uitdaging om daar te gaan rijden. _/-\o_

ps: even een lap tekst uit de quote gehaald anders werd het erg onzinnig :9

[ Voor 56% gewijzigd door martijnm71 op 03-02-2015 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te lezen dat jullie er nog steeds zin in hebben ScuL. Ben er ook nog lang niet op uitgekeken. Ik koop die DLC ook wel zodra het er is. Kwaliteit over kwantiteit wat mij betreft en met dat eerste lijkt het mij wel goed te zitten.
Nice 8) Hoe heb je dat effect zo gekregen, photosoep? Ik maak zelf ook graag foto's, iedere rit wel een stuk of drie. Hier nog een paar van mij van de laatste tijd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Tlij1a2l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c3Ogsqsl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TWj6nUfl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3fBh9LIl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DWVLQP9l.jpg

En nog een paar van afgelopen kerst...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U67WSMHl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5ZmrL47l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U3i8v0pl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

... en dat is in de meeste gevallen ook wel uitgevoerd maar bij andere dingen hadden ze zoiets van "te moeilijk, men moet het er maar mee doen" zoals de grenscontrole bij de Svinesund brug in Noorwegen bijvoorbeeld.
Als er al geen tol is aan de Wales-kant van de Severn bridge (Bristol->Newport), dan vindt ik het niet vreemd. Ze doen niet snel dat beetje extra om karakteristieke plekken herkenbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
eeew Jack Daniels, bourbon drinkers zal ik nooit begrijpen :+

Demo gespeeld, heerlijk rustgevend spel, en het draait nog verdacht soepel. Helaas iets teveel uitgeweken met mijn eerste rit (Groningen -> A'dam met tractoren) en dus na 2 KM snelweg in het gras beland, enige optie? Wegenwacht :(

Vanavond poging #2

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
lanerios schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:26:

Demo gespeeld, heerlijk rustgevend spel, en het draait nog verdacht soepel. Helaas iets teveel uitgeweken met mijn eerste rit (Groningen -> A'dam met tractoren) en dus na 2 KM snelweg in het gras beland, enige optie? Wegenwacht :(

Vanavond poging #2
Maak je geen zorgen, zelfs ervaren chauffeurs maken wel een foutje, zoals ik gisteravond :'(

Te hard een bocht door en zo op de zijkant 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door martijnm71 op 03-02-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

Ik heb ook regelmatig dat ik net iets te hard ga. Echt een heel erg leuk spel. Ik ben sinds gisteren met mods aan de gang gegaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik de promods echt een verademing vind. Geeft je toch weer een nieuwe uitdaging. Zijn er meer mods die ik moet proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 15:23
Ik heb ook wel een aantal keer gehad dat ik op alleen de rechterwielen een linkse bocht door ging. Ging allemaal net goed, maar soms wil je gewoon iets te snel.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

lanerios schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:26:
Ja, wat een vanillesmaak. Bleh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
moosterbaan schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:07:
Ik heb ook regelmatig dat ik net iets te hard ga. Echt een heel erg leuk spel. Ik ben sinds gisteren met mods aan de gang gegaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik de promods echt een verademing vind. Geeft je toch weer een nieuwe uitdaging. Zijn er meer mods die ik moet proberen?
Alles van Jazzycat (trailers, auto's en bussen) sowieso en als je het licht nog wat mooier wilt hebben is realistic lighting erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:59:

[...]

Nice 8) Hoe heb je dat effect zo gekregen, photosoep? Ik maak zelf ook graag foto's, iedere rit wel een stuk of drie. Hier nog een paar van mij van de laatste tijd.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En nog een paar van afgelopen kerst...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie foto's en trucks! Ik heb met Photoshop een beetje blur toegevoegd inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

martijnm71 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:11:
[...]

Alles van Jazzycat (trailers, auto's en bussen) sowieso en als je het licht nog wat mooier wilt hebben is realistic lighting erg tof.
Thx voor de tip. Ik ga vanavond even kijke of ik ze kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik ben deels partijdig natuurlijk als oprichter van ProMods en ik kan zeggen dat de DLC er op een aantal plekken sprankelend uit ziet maar er zit wel wat verschil in wat wij hebben gemaakt en in de DLC.

Voordelen van de DLC tov ProMods:
Alles is gebouwd door SCS en natuurlijk van hoge kwaliteit en goed getest
Noorwegen is werkelijk prachtig
Nieuwe modellen/huizen etc.
Er zijn een paar nieuwe havens (Trelleborg, Nynäshamn)
Er zijn een paar nieuwe steden (Växjö, Västerås, Uppsala)

Nadelen van de DLC tov ProMods:
Een aantal wegen is totaal onrealistisch:
-E6 loopt 150km om Göteborg heen
-De Öresundbrug is erg laag bij de grond en heel kort
-Het knooppunt E20/E45 in Denemarken klopt van geen kant
-Denemarken heeft maar 2 steden in de DLC, wij hebben er iets van 8 geloof ik
-De E4 mist een 2-in-1 stuk dat daar in werkelijkheid wel zit
-Finland zit er niet in
-Je kunt steden niet echt inrijden. Stockholm is om te lachen, 1 rotonde en 1 bedrijf

We hebben wel samengewerkt met SCS maar een deel van het ontwikkelingsteam is een beetje "arrogant" in de zin dat ze andermans werk niet willen oppoetsen maar liever zelf het wiel willen uitvinden. Het resultaat is dus dat een aantal dingen van geen kanten kloppen omdat ze geen ervaringsperspectief hebben (ik ben veelvuldig Scandinaviëganger). Ik heb ze op een aantal punten advies gegeven en dat is in de meeste gevallen ook wel uitgevoerd maar bij andere dingen hadden ze zoiets van "te moeilijk, men moet het er maar mee doen" zoals de grenscontrole bij de Svinesund brug in Noorwegen bijvoorbeeld

Uiteraard ben ik blij met een nieuwe map-uitbreiding maar dit is zeker geen reden voor ons om met ProMods te stoppen.

Is Scandinavie DLC straks verplicht bij ProMods? Of blijft het een stand-alone mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeltedForest schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:00:
[...]

Is Scandinavie DLC straks verplicht bij ProMods? Of blijft het een stand-alone mod?
Beide DLC's worden verplicht.
Het is voor ons ondoenlijk om 2 of 3 aparte versies van de mod te onderhouden en meer dan 95% van alle ETS gebruikers koopt de DLC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick24
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 11:55
Hallo iedereen :), ik kijk al lange tijd op de achtergrond mee en heb eigenlijk een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden.

Heeft iemand enig idee of Jazzycat's Trailers and Cargo pack 3.0 nog compatible is met 1.16, of moet ik wachten op de nieuwe versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Duidelijk en begrijpelijk ScuL.

@Reinoud: nieuwe versie is er al: http://ets2mods.org/tag/jazzycat/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:10:
[...]

Het is voor ons ondoenlijk om 2 of 3 aparte versies van de mod te onderhouden en meer dan 95% van alle ETS gebruikers koopt de DLC's.
Dat vermoedde ik al. Geen probleem, doe het graag, wat ik er dan van jullie allemaal voor terug krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolreinoudnl schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:12:
Heeft iemand enig idee of Jazzycat's Trailers and Cargo pack 3.0 nog compatible is met 1.16, of moet ik wachten op de nieuwe versie?
De meeste Jazzycat packs hebben inmiddels een update gehad. De Trailers and cargo pack nog niet. Zal vast niet lang meer duren. Altijd beter om even te wachten om rariteiten te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick24
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 11:55
Thanks, dan wacht ik even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:37
[...]

Hebben jullie ook al toegang tot die DLC? Of is het echt wachten tot de DLC uitkomt voordat jullie aan de slag kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:17
zit op 1.16 en de trailers and cargo´s werkt hier zonder problemen.
Overigens merk ik hier echt dat de 64bits vloeiender loopt, nog steeds niet echt vloeiend maar beter. Blijf het toch vervelend vinden dat een spel met betere graphics dan ETS2 heerlijk speelt op 60FPS en ETS2 dat eigenlijk zelden haalt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

Het wordt op deze manier wel steeds tijdrovender/moeilijker om compatible te blijven, met steeds meer aansluitpunten.
Daarom ook mijn geste om een "totaal" voor SCS oninteressant gebied te gaan doen, however Ijsland en Faroer zullen niet zoveel aansluitingen hebben.

Daarbij was het natuurlijk wel allang verwachtbaar dat Scandinavie op de interesse lijst zou staan aangezien Scania en ook Volvo daar vandaan komen.

Ik hoop in ieder geval dat jullie interesse groot blijft want ik vind veel van jullie werk echt geweldig. O+

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zou mooi zijn als mensen die zelf een map maken deze baseren op de standaard map of de promods map. Net als dat de rusiamap werkt onder promods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:30:
[...]

Hebben jullie ook al toegang tot die DLC? Of is het echt wachten tot de DLC uitkomt voordat jullie aan de slag kunnen?
Ik heb de DLC al draaien, vandaar dat ik ook commentaar kon geven op de inhoud.
Heb iets van 10 feedbackpunten richting Praag gestuurd en ongeveer de helft daarvan wordt iets mee gedaan. Verder blijf ik het op de voet volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:37
ScuL schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:09:
[...]

Ik heb de DLC al draaien, vandaar dat ik ook commentaar kon geven op de inhoud.
Heb iets van 10 feedbackpunten richting Praag gestuurd en ongeveer de helft daarvan wordt iets mee gedaan. Verder blijf ik het op de voet volgen :)
Ik had inderdaad al zo'n vermoeden gezien het gedetailleerde commentaar ;) Succes met het werk er aan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenr3
  • Laatst online: 08-10 23:36
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 23:10:
Klinkt alsof ik nog heel wat uurtjes in de DLC + ProMods ga stoppen ScuL! En het is nu al geweldig!

Dit is mijn truck op het moment:
[afbeelding]

In de roofbox waar op dit moment Globetrotter XL staat hoort Van Caudenberg te staan, weet iemand hoe ik dat moet oplossen?
Als je de Ohaha Volvo mod download kun je die sign ook aanpassen. Dat was bij mij de enige manier om het werkend te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:44
Zag dat ETS2 er eindelijk voor de mac is. Dus geïnstalleerd via Steam.

2 dingen die me gelijk opvallen:
- ik moet een nieuw systeem, m'n graphics zijn kut.
- sturen met de pijltjestoetsen is een drama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FranticDJ schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 23:38:
Zag dat ETS2 er eindelijk voor de mac is. Dus geïnstalleerd via Steam.

2 dingen die me gelijk opvallen:
- ik moet een nieuw systeem, m'n graphics zijn kut.
- sturen met de pijltjestoetsen is een drama..
Dat eerste punt is herkenbaar. :P werk nog op een oude core 2 duo windows PC met integrated graphics, vind ETS2 niet zo leuk. :( alles op zijn laagst en ik heb soms nog steeds lagg als het ineens wat drukker op de weg word. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Voor de Promodders onder ons: is er een makkelijke manier om de mod te updaten? Ik wil de nieuwe versie graag installeren, maar zie dat ik dan een nieuwe DEF file moet maken. Hier heb ik eigenlijk geen zin in, want ik weet niet meer hoe ik die kleuren had ingesteld.
Ook heb ik de eerste keer betaald voor de download. Ik zou het raar vinden als ik voor de update nog een keer zou moeten betalen... Is hier een oplossing voor?
Pagina: 1 ... 87 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.