ScuL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:59:
Ik ben deels partijdig natuurlijk als oprichter van ProMods en ik kan zeggen dat de DLC er op een aantal plekken sprankelend uit ziet maar er zit wel wat verschil in wat wij hebben gemaakt en in de DLC.
Voordelen van de DLC tov ProMods:
Alles is gebouwd door SCS en natuurlijk van hoge kwaliteit en goed getest
Noorwegen is werkelijk prachtig
Nieuwe modellen/huizen etc.
Er zijn een paar nieuwe havens (Trelleborg, Nynäshamn)
Er zijn een paar nieuwe steden (Växjö, Västerås, Uppsala)
Nadelen van de DLC tov ProMods:
Een aantal wegen is totaal onrealistisch:
-E6 loopt 150km om Göteborg heen
-De Öresundbrug is erg laag bij de grond en heel kort
-Het knooppunt E20/E45 in Denemarken klopt van geen kant
-Denemarken heeft maar 2 steden in de DLC, wij hebben er iets van 8 geloof ik
-De E4 mist een 2-in-1 stuk dat daar in werkelijkheid wel zit
-Finland zit er niet in
-Je kunt steden niet echt inrijden. Stockholm is om te lachen, 1 rotonde en 1 bedrijf
We hebben wel samengewerkt met SCS maar een deel van het ontwikkelingsteam is een beetje "arrogant" in de zin dat ze andermans werk niet willen oppoetsen maar liever zelf het wiel willen uitvinden. Het resultaat is dus dat een aantal dingen van geen kanten kloppen omdat ze geen ervaringsperspectief hebben (ik ben veelvuldig Scandinaviëganger). Ik heb ze op een aantal punten advies gegeven en dat is in de meeste gevallen ook wel uitgevoerd maar bij andere dingen hadden ze zoiets van "te moeilijk, men moet het er maar mee doen" zoals de grenscontrole bij de Svinesund brug in Noorwegen bijvoorbeeld
Uiteraard ben ik blij met een nieuwe map-uitbreiding maar dit is zeker geen reden voor ons om met ProMods te stoppen.
In de 1e plaats gaan we alle onjuistheden uit de DLC oplossen en nieuwe steden toevoegen die er nu niet in zitten, het wordt dus een soort mix tussen onze mod en de DLC met hopelijk een heel strak resultaat
In de 2e plaats is er nog genoeg te doen in de rest van Europa, we hebben Duitsland fors verbouwd en zijn bijna klaar met Estland, IJsland, de Faröereilanden, Slovenië en een extra stuk Italië en Frankrijk