Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeltedForest schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:06:
Er is vast een mod die dat uit kan zetten :+
De ticker maakt geen geluid meer gelukkig, en tijdens het rijden geld erbij zien komen is geen probleem. :P
Ton37 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:04:
Wat je schrijft herken ik KoenvH, en dan onderweg foto's maken' de auto langs de kant zetten en FF de omgeving bekijken. Ik kon (slechts) 1 keer naar een toeristische attractie rijden zonder dat dat op de kaart stond. Dat was in de Rusmap. Heb jij er soms meer ontdekt?
Ligt eraan, buiten elke stad is wel een tank of iets anders te vinden.
Misschien kun je in m'n album nog iets vinden: https://www.flickr.com/ph...2/sets/72157635309859491/

De wagen zet ik meestal niet aan de kant, ik ga meestal in fotomodus.

[ Voor 8% gewijzigd door Koenvh op 19-01-2015 17:02 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

soulcrusher schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:47:
[...]
Daarbij zit ik helaas met de rug naar een groot raam waar 's avonds de zon op staat waardoor er teveel IR licht op de webcam valt.
Sowieso geen goeie opstelling ivm reflecties in het scherm, maar een opstelling naar een van de 3 andere richtingen niet mogelijk? Een verduisterings-rolgordijn met reflectieve laag zou natuurlijk de beste optie zijn, om al het IR-strooilicht(/warmte) buiten te houden, maar dan moet het in die kamer wel eerst mogelijk zijn.

En dan is er nog de filterinstelling in de TrackIR software, maar ik weet niet of die ook in Freetrack zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 22:10
Koenvh schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:01:

Ligt eraan, buiten elke stad is wel een tank of iets anders te vinden.
Misschien kun je in m'n album nog iets vinden: https://www.flickr.com/ph...2/sets/72157635309859491/

De wagen zet ik meestal niet aan de kant, ik ga meestal in fotomodus.
Mooie verzameling foto's heb je Koenvh. Wat ik bedoelde: als je de Wereldkaart tevoorschijn haalt zie je het 'wegen-stelsel'. Je kunt haast niet van de getoonde wegen af. (in grijs of geel). Ik bemerkte een keer dat dat wel lukte: je kon door het plaatsje rijden naar de bezienswaardigheid, zonder dat deze weg op de kaart stond!
Dat vond ik geinig.
Vandaar mijn vraag of jij ook bemerkt heb dat er wegen toegankelijk zijn, zonder dat die vooraf of achteraf op de kaart stonden. Dat zou het kunnen verklaren waarom misschien 100% moeilijk te halen is????

Enne, wat bedoel je met de 'fotomodus'. Rijdend lukt het mij niet zonder van de weg af te raken foto's te maken (F10; i.c.m. bijv. toets 2 of 5), of kan dat anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ton37 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:31:
[...]

Mooie verzameling foto's heb je Koenvh. Wat ik bedoelde: als je de Wereldkaart tevoorschijn haalt zie je het 'wegen-stelsel'. Je kunt haast niet van de getoonde wegen af. (in grijs of geel). Ik bemerkte een keer dat dat wel lukte: je kon door het plaatsje rijden naar de bezienswaardigheid, zonder dat deze weg op de kaart stond!
Dat vond ik geinig.
Vandaar mijn vraag of jij ook bemerkt heb dat er wegen toegankelijk zijn, zonder dat die vooraf of achteraf op de kaart stonden. Dat zou het kunnen verklaren waarom misschien 100% moeilijk te halen is????

Enne, wat bedoel je met de 'fotomodus'. Rijdend lukt het mij niet zonder van de weg af te raken foto's te maken (F10; i.c.m. bijv. toets 2 of 5), of kan dat anders??
Dat heb ik nog niet vaak gezien, nee... Dat telt overigens ook niet mee als weg.

Fotomodus staat op het startscherm/menu naast de knop voor voortgang en profielen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Bedankt Koenvh, soms zie je (ik dan) de simpelste dingen niet ;-))
Als dank voor je hulp geef ik je dan een tip: rijd maar eens als je wilt thv. Brest (Fr) langs de kust en zie dan dat prachtige vestingstadje dat in zee ligt. Daar kun je dichterbij komen dan op de kaart staat ;-))
(Rusmap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Ton37 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:59:
...rijd maar eens als je wilt thv. Brest (Fr) langs de kust en zie dan dat prachtige vestingstadje dat in zee ligt.
Mt. St. Michel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ton37 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:59:
Bedankt Koenvh, soms zie je (ik dan) de simpelste dingen niet ;-))
Als dank voor je hulp geef ik je dan een tip: rijd maar eens als je wilt thv. Brest (Fr) langs de kust en zie dan dat prachtige vestingstadje dat in zee ligt. Daar kun je dichterbij komen dan op de kaart staat ;-))
(Rusmap)
Brest, daar ben ik te lang niet geweest... :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Yep, het introplaatje van de Map ;-)). Vandaar mijn belangstelling of er soms nog meer zijn? Je rijdt bijna altijd tegen de onzichtbare muur aan of in een ander mod bereik je het einde van de wereld en stort 'ins blaue hinein' om er nooit meer uit te kunnen komen ;w
Gewoon geinig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21874626/2015-01-20_00001.jpg

Rare AI bug op Promods. Deze auto stopt veel te vroeg, en rijdt ook niet verder. Ik moest er omheen rijden om verder te kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een standaard wegstuk dat ook in de originele kaart zit. Op AI hebben we sowieso geen invloed maar als het op een standaard wegstuk gebeurd kan dat dus net zo goed in de originele gebieden gebeuren..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Dat gebeurt inderdaad wel vaker, ook buiten Promods gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Oh. Mijn excuses dan. Wel heb ik een aantal andere bugs ontdekt. Is er ergens een actueel plaatje van de in-game promods map? Google levert alleen oude resultaten op. Ik wil op de map aanwijzen waar de bugs zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:35
Van de een DE ProMods facebook page:

Unfortunately SCS have done it again with another upgrade to the truck dealerships in 1.16. We urge you not to update to 1.16 or, in case you do upgrade to stay away from the truck dealerships. The game will crash.

https://www.facebook.com/ProModsETS2?fref=nf

[ Voor 5% gewijzigd door strider1007 op 22-01-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Vreemd. Ik ben (uiteraard) niet aangemeld voor ETS2 beta's, maar de 64-bit executable heb ik sinds gisteren wel... Dealerships werken echter nog prima.

EDIT:

Dat is trouwens niet de Promods Facebook pagina... Er staat "ETS2 Scandinavia Mod"... Niet Promods.

[ Voor 27% gewijzigd door Haribo112 op 22-01-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Haribo112 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:05:
... aantal andere bugs ontdekt.. ..Ik wil op de map aanwijzen waar de bugs zitten.
Je moet in ETS2 de developer mode aanzetten en op speciale manier screenshots maken (met shift+F10?), zodat er coördinaten bij een screenshot worden gegenereerd. Deze kun je dan samen op het forum posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
TNJ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:51:
[...]

Je moet in ETS2 de developer mode aanzetten en op speciale manier screenshots maken (met shift+F10?), zodat er coördinaten bij een screenshot worden gegenereerd. Deze kun je dan samen op het forum posten.
Oké dat zal ik dan vanavond even proberen. En anders maak ik een screenshot van de in-game map en ga ik mijn pro-Paint skillz aanwenden om aan te geven waar het mis gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:21
Haribo112 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:35:
Vreemd. Ik ben (uiteraard) niet aangemeld voor ETS2 beta's, maar de 64-bit executable heb ik sinds gisteren wel... Dealerships werken echter nog prima.

EDIT:

Dat is trouwens niet de Promods Facebook pagina... Er staat "ETS2 Scandinavia Mod"... Niet Promods.
Ehm, hoeveel duidelijker wil je het hebben ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/10Nbgp1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haribo112 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:35:

EDIT:

Dat is het wel. We zijn ooit begonnen als "ETS2 Scandinavia Mod" maar van Facebook mogen we onze naam niet veranderen omdat we meer dan 150 likes hebben.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Oeps. Dat heb ik gemist :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij gaat er bij mij iets mis. Ik kwam aanrijden iets te hard maar goed en knal tegen mijn trailer aan. ETS2 kan daar niet zo heel erg goed mee overweg.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uLXO2OP.png
zo kwam ik uit toen ik tegen de trailer aanknalde (trailer mooi de grond in)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L2c2Ln0.png
rij je achteruit schiet de trailer in de lucht

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/irhILGn.png
ga je er weer onder rijden knalt de vrachtwagen in de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Heeft het nu nog nut om kerstvrachtjes te brengen? Zo ja, wat kon je er ook al weer mee krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoi1234 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:43:
Heeft het nu nog nut om kerstvrachtjes te brengen? Zo ja, wat kon je er ook al weer mee krijgen?
Nee, het is afgelopen... Tenzij je al begonnen was.

Raven DLC trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-O3VG6OQGlok/VInEm-_Fr8I/AAAAAAAABYU/KBKeZ8LIPKA/s1600/ets2_custom_raven_paintjob_dlc_003.jpg

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 07:22
ScuL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:08:
[...]

Dat is het wel. We zijn ooit begonnen als "ETS2 Scandinavia Mod" maar van Facebook mogen we onze naam niet veranderen omdat we meer dan 150 likes hebben.. |:(
En koffie over mijn bureau. Hier moest ik stiekem toch wel heel hard om lachen _/-\o_

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
hoi1234 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:43:
Ja het valt mij op dat je er heeel veel geld mee verdient... Kan komen door waar ik mijn level points in heb zitten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul, beter bekend als Youtuber Squirrel is een tijdje terug bij SCS op bezoek geweest. Hij is nu bezig met een behind the scenes serie.

Deel1:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:32
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:07:
Paul, beter bekend als Youtuber Squirrel is een tijdje terug bij SCS op bezoek geweest. Hij is nu bezig met een behind the scenes serie.

Deel1:

[video]
goed om te zien dat ze nog aan de Mercedes werken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekende plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Zo, nieuwe game pc besteld en om het wachten makkelijk te maken heb ik een Logitech G27 gekocht aangesloten op mijn ouwe computer en potvoldriedubbeltjes wat maakt dat ETS 100X keer toffer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:07:

Deel1:

[video]
Deel 2:

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag deel 3! om 17:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Met US Truck Simulator :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ziet er opzich prima uit die USTS, maar had toch wel gehoopt op nieuwe graphics en een zoot aanpassingen, zoals vernieuwde afslagen etc.
GPS is ook precies hetzelfde?
Voor de rest wel echt prachtig om te zien, heb er in ieder geval erg zin in ;)
Kijken of ik het american long haul gevoel terug kan krijgen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er wordt voor ETS2 al aan een nieuwe/verbeterde/andere grafishe engine gewerkt, dus die zal tzt ook wel naar USTS komen (in een van SCS's blogs werd een nieuwe grafische engine genoemd, tegelijkertijd volgens mij met screenshots van de toen nog niet uitgebrachte Euro 6 DAF XF)

Volgens mij was het deze, niet echt een nieuwe grafische engine, maar an improvement none the less!
The vehicle is featured in new areas of the virtual world of ETS2 to be released as part of Scandinavia DLC, already under new 'light and skies' – a new approach to day/night cycle that we are developing now. A little hint of what to expect in future updates! :)
Bron

Vraag aan Skul: nu binnenkort waarschijnlijk Scandinavian DLC gaat uitkomen, wat gaat Promods doen? Gaan jullie je nu richten op het zuiden van Europa? Of wachten jullie op USTS en gaan jullie Promods Canada maken?

[ Voor 99% gewijzigd door FastFred op 25-01-2015 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Even een vraag: ik speel ETS2 met een thrustmaster F430 stuurwiel. Dat gaat prima.
Nu heb ik steam ook op een ander computer staan en heb niet de beschikking over het stuurwiel. Nu probeer ik het met het keyboard. Maar de truck vliegt alle kanten op, gewoon niet te doen ;-((
Kan je nog iets instellen dat het wel goed gaat, want niet iedereen zal een stuurwiel gebruiken denk ik?
Mijn vraag: wat is de beste instelling om de truck te besturen via het keyboard (of met de muis)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry-c
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-10 16:52
Met keyboard is het wel te doen hoor.
Hoe hard rijd je normaal? Als je op de snelweg gewoon 85 aanhoud en binnendoor bij veel bochten afrem naar 60 zou de auto prima bestuurbaar moeten zijn. Stuurtje is wel beter natuurlijk maar toetsenbord kan makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:39:
Vraag aan Skul: nu binnenkort waarschijnlijk Scandinavian DLC gaat uitkomen, wat gaat Promods doen? Gaan jullie je nu richten op het zuiden van Europa? Of wachten jullie op USTS en gaan jullie Promods Canada maken?
#1 we blijven bezig met het verbeteren van de standaard map. Scandinavië hebben we gebouwd voor ProMods 1.0, daarna hebben we heel veel stukken toegevoegd aan Frankrijk, Nederland, België en Engeland verbeterd en in de laatste updates nog veel meer.
In de komende versies hebben we een hele grote verbouwing van Duitsland en voegen we Estland, IJsland en de Faröer-eilanden toe. Wellicht komt Slovenië er ook nog bij.
We zijn overigens al langere tijd bezig met Spanje maar omdat dat een enorm groot land is kost dat tijd.

#2 als de Scandinavië DLC uit komt verwijderen we de stukken die niet realistisch zijn en vervangen we ze met ons werk, we weten bijvoorbeeld dat de rondweg rond Göteborg in de SCS versie van geen kanten klopt en ze bepaalde steden ook missen. De steden die ze wel hebben gemaakt (zoals Växjö, Uppsala etc.) voegen wij aan onze map toe maar daarentegen voegen wij bijv. Herning en andere Deense steden weer aan de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 00:04:
[...]

#1 we blijven bezig met het verbeteren van de standaard map. Scandinavië hebben we gebouwd voor ProMods 1.0, daarna hebben we heel veel stukken toegevoegd aan Frankrijk, Nederland, België en Engeland verbeterd en in de laatste updates nog veel meer.
In de komende versies hebben we een hele grote verbouwing van Duitsland en voegen we Estland, IJsland en de Faröer-eilanden toe. Wellicht komt Slovenië er ook nog bij.
We zijn overigens al langere tijd bezig met Spanje maar omdat dat een enorm groot land is kost dat tijd.

#2 als de Scandinavië DLC uit komt verwijderen we de stukken die niet realistisch zijn en vervangen we ze met ons werk, we weten bijvoorbeeld dat de rondweg rond Göteborg in de SCS versie van geen kanten klopt en ze bepaalde steden ook missen. De steden die ze wel hebben gemaakt (zoals Växjö, Uppsala etc.) voegen wij aan onze map toe maar daarentegen voegen wij bijv. Herning en andere Deense steden weer aan de DLC.
Nog nieuws over Ierland? Daarnaast ben ik benieuwd, ik kijk er alweer naar uit!

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCS is zelf bezig met een stuk Ierland vandaar dat we dat project ook even in de ijskast hebben gezet. Het is me echter nog onduidelijk of dat stukje Ierland nu bij de DLC gaat uitkomen of later als gratis update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ton37 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:14:
Even een vraag: ik speel ETS2 met een thrustmaster F430 stuurwiel. Dat gaat prima.
Nu heb ik steam ook op een ander computer staan en heb niet de beschikking over het stuurwiel. Nu probeer ik het met het keyboard. Maar de truck vliegt alle kanten op, gewoon niet te doen ;-((
Kan je nog iets instellen dat het wel goed gaat, want niet iedereen zal een stuurwiel gebruiken denk ik?
Mijn vraag: wat is de beste instelling om de truck te besturen via het keyboard (of met de muis)?
Toetsenbord was bij mij ook geen succes.

Heb je niet toevallig nog een of andere gamecontroller liggen (bedraad 360 ding ofzo). Heb ik het twee jaar mee gedaan tot ik Zaterdag een G27 heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Bedankt voor de reacties. Zoals ik schreef heb ik een stuurwiel die mij prima bevalt. Op een andere computer staat ook Ets2. Maar ik wil er geen 2 aanschaffen. Heb het geprobeerd met alleen het hobo, maar dat lukt mij niet. Mss maar een heel goedkoop stuurtje op de kop proberen te tikken om. Ik wil niet met dat andere stuur gaan lopen slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ton37 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 08:51:
Bedankt voor de reacties. Zoals ik schreef heb ik een stuurwiel die mij prima bevalt. Op een andere computer staat ook Ets2. Maar ik wil er geen 2 aanschaffen. Heb het geprobeerd met alleen het hobo, maar dat lukt mij niet. Mss maar een heel goedkoop stuurtje op de kop proberen te tikken om. Ik wil niet met dat andere stuur gaan lopen slepen.
Gewoon zoeken naar de logitech druving force gt tweedehands, haal je vaak voor onder de 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 07:22
ScuL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 00:04:
[...]

Sweet kan niet wachten! Jullie zijn echt goed bezig dames/heren! _/-\o_

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
[quote]FastFred schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:39:
Er wordt voor ETS2 al aan een nieuwe/verbeterde/andere grafishe engine gewerkt, dus die zal tzt ook wel naar USTS komen (in een van SCS's blogs werd een nieuwe grafische engine genoemd, tegelijkertijd volgens mij met screenshots van de toen nog niet uitgebrachte Euro 6 DAF XF)

Volgens mij was het deze, niet echt een nieuwe grafische engine, maar an improvement none the less!

[ The vehicle is featured in new areas of the virtual world of ETS2 to be released as part of Scandinavia DLC, already under new 'light and skies' – a new approach to day/night cycle that we are developing now. A little hint of what to expect in future updates! ]

Bron

Toch even benieuwd hoe je uit deze tekst kunt opmaken dat er aan de grafische engine gesleuteld wordt. Ze noemen alleen een andere dag / nacht cyclus..

Zou wel erg mooi zijn als het grafisch beter werd, maar als ik nu de framedrops in de steden zie vraag ik me af hoe dat gaat als de textures omhoog zouden schieten.

Het zou gaaf zijn als ze met Ubisoft een deal konden maken om de wereld van 'the crew' over te nemen. Zeer gedetailleerde uitvoering van de US. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-10 18:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Aan de grafische engine sleutelen kan natuurlijk ook inhouden dat het beter wordt geoptimaliseerd en dat er dus minder stotteringen zullen voorkomen wanneer je in een stad rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
strider1007 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:24:
Toch even benieuwd hoe je uit deze tekst kunt opmaken dat er aan de grafische engine gesleuteld wordt. Ze noemen alleen een andere dag / nacht cyclus..
Lezen ;) En zie ook de screenshots bij dat nieuwsbericht, zo ziet de lucht er in het huidige ETS2 echt niet uit hoor

[ Voor 76% gewijzigd door FastFred op 26-01-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
FastFred schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:06:

Lezen ;) En zie ook de screenshots bij dat nieuwsbericht, zo ziet de lucht er in het huidige ETS2 echt niet uit hoor
Ik lees ! :)

Als ik lees:
Uit jouw bron : OK, to make the best impression, we have cheated a bit when making those pictures. The vehicle is featured in new areas of the virtual world of ETS2 to be released as part of Scandinavia DLC, already under new 'light and skies' – a new approach to day/night cycle that we are developing now. A little hint of what to expect in future updates!

Nergens een woord over de grafische engine maar alleen over een verbeterde dag/nacht cyclus, terwijl jij schrijft:

Hoe graag ik de verbetering ook wil, ik haal het er niet uit.

Als ik kijk:
En ja, de screenshots zijn mooier, maar de conclusie dat er een verbeterde grafische engine komt ( waar het gehele spel van opknapt, da's mijn interpretatie van een verbeterde grafische engine ) lijkt een beetje wishful thinking. ( Ik ben net zo wishful overigens, hoor :) )

* wacht hoopvol op de volgende updates*

[ Voor 9% gewijzigd door strider1007 op 26-01-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ok. Dat stukje heb ik later ge-edit nadat ik het artikel erbij had gezocht en doorgelezen had. Niet helemaal duidelijk zie ik nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Het zou gaaf zijn als ze met Ubisoft een deal konden maken om de wereld van 'the crew' over te nemen. Zeer gedetailleerde uitvoering van de US. _/-\o_
Ik geloof niet dat je zo blij moet zijn met Ubisoft op dit moment.
nieuws: Ubisoft trekt betaalde keys in tot woede van spelers

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
MR_VIPER schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:24:
[...]

Ik geloof niet dat je zo blij moet zijn met Ubisoft op dit moment.
nieuws: Ubisoft trekt betaalde keys in tot woede van spelers
Tja, Koop een sleutel van een illegale verkoper en eis dan dat de sleutel geldig is...

Dat levert een hoop discussie..( niet de bedoeling die discussie hier te starten.. :+ )

Ik speel sinds het begin 'the crew', legaal en heb nauwelijks problemen.

Los daarvan gaf ik de idee dat SCS de map van ubisoft zou gebruiken, niet dat je met ubisoft games moest spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De verkoper was alleen niet illegaal, die verkopende partij heeft ze gewoon ergens goedkoop ingekocht en verkoopt ze vervolgens in een land waar de prijzen veel hoger liggen, gaan daar net onder zitten en maken zo meer winst. De keys waren perfect legaal.

Als dat wat die verkopende partij doet in strijd is met de overeenkomst die ze hebben met Ubisoft, dan zou Ubisoft die verkopende partij moeten aanpakken, niet de klanten die braaf betalen voor hun game. Want diezelfde klanten hadden de game ook gewoon kunnen downloaden via torrents. Erg domme actie van Ubisoft, slechte reclame, de kans is groot dat een boel van die gamers nooit meer een game van hun zullen kopen.

En ontopic: de map van The Crew is niet zomaar even over te zetten naar USTS, als dat al kan. Omdat die in een andere engine gebouwd is dan de eigen gebouwde engine van SCS. Laat SCS lekker zelf een map maken, daar zijn ze al een aardig eind mee op weg.

EDIT: bol.com geeft trouwens een releasedatum voor USTS: 31-12 ;( Dat duurt lang...

EDIT #2: wikipedia zegt februari 2015

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 26-01-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
FastFred schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:09:
de map van The Crew is niet zomaar even over te zetten naar USTS, als dat al kan. Omdat die in een andere engine gebouwd is dan de eigen gebouwde engine van SCS. Laat SCS lekker zelf een map maken, daar zijn ze al een aardig eind mee op weg.

EDIT: bol.com geeft trouwens een releasedatum voor USTS: 31-12 ;( Dat duurt lang...
Zoals je zelf schreef: Lezen ! :)

Het zou gaaf zijn als ze met Ubisoft een deal konden maken om de wereld van 'the crew' over te nemen.

Gewoon even dagdromen.

Natuurlijk zal dat niet gebeuren, maar de map is er, en ik vind hem mooi.

Ik hoop dat SCS een stap voorwaarts zal maken, of dat ETS2 versie x.x wordt of ETS3 maakt niet uit, ik zou het ervoor over hebben...

Happy truckin' ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 17:32

Edd

FastFred schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:09:

EDIT #2: wikipedia zegt februari 2015
Er is nog geen officiele releasedatum voor ATS, dus vandaar dat er maar iets staat.

Luister naar dit filmpje, misschien wordt er iets over gezegd ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 08-10 12:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Edd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:47:
[...]

Er is nog geen officiele releasedatum voor ATS, dus vandaar dat er maar iets staat.

Luister naar dit filmpje, misschien wordt er iets over gezegd ;)
[video]
Als ik het zo zie zal het niet heeeeel erg lang meer gaan duren.
Ik HOOP dat we van die dikke Cummins, CAT en Detroit General motoren krijgen met bijbehorende geluid. En van die 18 bakken, of 24. Als er maar een Peterbilt 389 bij zit...

Ik heb wel één van die filmpjes gekeken en iets meegekregen van gedeeltelijke uitbrijding van de map, dus ze gaan niet per see langer met de release wachten om nieuwe staten toe te voegen. Laten we hopen dat de schaal een beetje normaal is en niet dat je binnen 5 minuten door Texas bent heengejast.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat de schaal hetzelfde zal zijn als in ETS2, maar ik heb inmiddels ook begrepen (en volgens mij was dat al langer bekend) dat je een groot deel van de westkust gaat krijgen (vergelijkbaar met wat ETS2 nu stock is denk ik) en dat je er als DLC's meerdere delen of staten bij kan kopen of dat die geleidelijk aan via updates erbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

FastFred schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:02:
Ik denk dat de schaal hetzelfde zal zijn als in ETS2, maar ik heb inmiddels ook begrepen (en volgens mij was dat al langer bekend) dat je een groot deel van de westkust gaat krijgen (vergelijkbaar met wat ETS2 nu stock is denk ik) en dat je er als DLC's meerdere delen of staten bij kan kopen of dat die geleidelijk aan via updates erbij komen.
En hopelijk gaat de modding community Mexico en Alaska + Canada in kaart brengen. Misschien zelfs een deel van Rusland?

Zou het in theorie mogelijk zijn de ETS2 kaart te koppelen aan de ATS kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

kuusj98 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:05:
Zou het in theorie mogelijk zijn de ETS2 kaart te koppelen aan de ATS kaart?
Wat ik haalde uit het interview is dat men in eerste instantie wel het profiel van de rijder in beide games willen laten samenwerken. Dus je hebt in ETS 2 een profiel waar je mee rijdt en kunt dan in het vliegtuig stappen en gaan rijden in ATS ;)
Zelf hoop ik dat ze dit wel verder doortrekken en transparant maken. Dus dat je eigenlijk in ETS 2 naar het vliegveld rijdt, een ticket koopt en landt in ATS. Waar je een truck kan kopen en je bedrijf kunt uitbouwen.
kuusj98 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:49:
Ik heb wel één van die filmpjes gekeken en iets meegekregen van gedeeltelijke uitbrijding van de map, dus ze gaan niet per see langer met de release wachten om nieuwe staten toe te voegen. Laten we hopen dat de schaal een beetje normaal is en niet dat je binnen 5 minuten door Texas bent heengejast.
Ik denk dat je het filmpje over de Scandinavian DLC hebt gezien?
ATS wordt, n.a.v. het interview en het filmpje van Koenvh, alleen Californie bij release. Het is dan de bedoeling dat ze dit later gaan uitbreiden. Of dit via DLC gaat of gratis weet ik niet en is dan nog de vraag.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:52:
[...]

Ik zie een truck met 18 versnellingen zo rond 20:44 :D
Ik hoop toch optioneel... Anders heb ik een probleem met m'n G27 shifter

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar hebben ze vast aan gedacht, er zijn zat mensen die met ETS2 al met meer dan 12 versnellingen rond rijden met een G25/G27.

Mijn favoriete truck is nu al die kleine witte Peterbilt vanaf 33:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Je zal allicht wel zelf een transmissie kunnen kiezen, zoals je dat nu ook al kan doen.
Ik denk dat daar dan wel eentje met 12 versnellingen tussen zal zitten. En anders je config even aanpassen voor 18 ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik trouwens de enige die doodgraag een Freightliner Century (TruckerJosh anyone?) wil zien in ATS?

Er is een mod voor ETS2, maar die vind ik er slecht uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik denk wel dat er modders zullen zijn die een extract van de vrachtwagens doet en die als mod klaarzet voor ETS2. Net zo goed als ik andersom verwacht.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Persoonlijk had ik het een kleine moeite maar groot plezier gevonden als ze de interface hadden veranderd... Nu lijkt het eigenlijk net de zoveelste map mod voor ETS2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een alpha. Ik verwacht dat ze de interface nog wel wat aan gaan passen. Persoonlijk heb ik er verder geen moeite mee. Ik vind het een prima interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Haribo112 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:46:
Persoonlijk had ik het een kleine moeite maar groot plezier gevonden als ze de interface hadden veranderd... Nu lijkt het eigenlijk net de zoveelste map mod voor ETS2...
Dat was ook mijn gedachte. Had het mooier gevonden als er een basis truck simulator game was. World of Trucks ofzo :+ O-) . En dan het verdienmodel in de dlc's in plaats van elke keer een nieuwe titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:51

K-Jay

Klaas Jan

FastFred schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:54:
Ben ik trouwens de enige die doodgraag een Freightliner Century (TruckerJosh anyone?) wil zien in ATS?
Ik denk het wel ja. Met zo'n truck sta je om de haverklap met een kapotte airco, of moet je afgesleept worden, om maar te zwijgen van de enorme baard die op je kin verschijnt ;)

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

FastFred schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:54:

Er is een mod voor ETS2, maar die vind ik er slecht uit zien.
(weet nu ook eindelijk welke vrachtwagen hij in rondrijd...)
Dat lijkt me ook wel vet ja, alleen heeft hij een of andere Mercedes-Benz motor erin liggen en ik heb liever een dikke Amerikaan. Zal allemaal wel te configureren zijn lijkt me.
Heb dan toch liever een Peterbilt of Kenworth W900

En ja, ik kijk hem dus ook, en het liefst iedere dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Het zou te gek zijn als ATS en ETS samen werken ;)
Dat je met je Europese DAF euro 6 in amerika kan rijden of andersom zonder mods ;)

of dat je 1 bedrijf kan hebben zowel in ATS als ETS, anders moet je weer overnieuw beginnen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05:58
ATS: Instant buy, geen twijfel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik wil ook wel graag met die grote bakken rondrijden, maar in ets lukt dat eigenlijk slecht omdat de omgeving daar nauwelijks voor gemaakt is :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
K-Jay schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:54:
[...]

Ik denk het wel ja. Met zo'n truck sta je om de haverklap met een kapotte airco, of moet je afgesleept worden, om maar te zwijgen van de enorme baard die op je kin verschijnt ;)
Zou je er ook een Diesel Weasel bij kunnen kopen? :D

Zo, avondje er weer op zitten, het afgelopen half uur bezig geweest met het vervangen van vrachtwagens in m'n vloot die meer dan 300.000km gelopen hebben :)

[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 27-01-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs Rijgwart
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-05 18:44

Gijs Rijgwart

Klapper Klapper.

Ik kan niet wachten todat ik eindelijk een Kenworth T680 kan rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Jammer dat er nog geen release date is voor ATS.

daarnaast zag ik in het filmpje: Euro Coach simulator ?
Daar heb ik nog niks van gezien ?

ik ken alleen de oude bus simulator.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:13
daarnaast zag ik in het filmpje: Euro Coach simulator ?
Daar heb ik nog niks van gezien ?
de busstations zijn wel te vinden in ETS2, persoonlijk lijkt mij er niet veel aan. je hebt maar 1 'lading" en aan een bus valt niet veel te customizen. lijkt mij vooral van A naar B rijden. beetje saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ooit wel eens City Bus Simulator gespeeld, was best vermakelijk, met een lijnbus door New York kachelen :) Maar inderdaad, in een wereld als die van ETS2 lijkt het mij niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
OMSI is op z'n eigen manier een erg leuke game, niet de beste of meest bugvrije maar speel het af en toe. Toch leuk om zo accuraat mogelijk te rijden enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijs Rijgwart schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:59:
Ik kan niet wachten todat ik eindelijk een Kenworth T680 kan rijden :D
Ah, bedankt, ik wist niet wat de naam van de truck was! Daar kijk ik ook naar uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs Rijgwart
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-05 18:44

Gijs Rijgwart

Klapper Klapper.

Carfanatic schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:47:
[...]

de busstations zijn wel te vinden in ETS2, persoonlijk lijkt mij er niet veel aan. je hebt maar 1 'lading" en aan een bus valt niet veel te customizen. lijkt mij vooral van A naar B rijden. beetje saai.
De bussen komen niet in ETS2, het wordt een aparte game met zijn eigen ladingen etc. alleen de map zullen ze weer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze het niet samenvoegen en dan ook nog trainz erbij en dan heb je een leuke multiplayer sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:13
Gijs Rijgwart schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:15:
[...]

De bussen komen niet in ETS2, het wordt een aparte game met zijn eigen ladingen etc. alleen de map zullen ze weer gebruiken.
Tja bij een bus kan dat maar één lading zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Misschien een gekke vraag. Maar ik zoek naar een game die ik soms even lekker onderuit gezakt relaxed kan spelen. In hoeverre is dit mogelijk? Is dit altijd super realistisch, of ook arcadey (dus automaat bv.) in te stellen? En hoe lang ben je ongeveer met een rit bezig?
Ik hou wel van games die je gewoon laten rondrijden met aflever doeleinden :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jevon
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 16:13
lanerios schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:20:
Misschien een gekke vraag. Maar ik zoek naar een game die ik soms even lekker onderuit gezakt relaxed kan spelen. In hoeverre is dit mogelijk? Is dit altijd super realistisch, of ook arcadey (dus automaat bv.) in te stellen? En hoe lang ben je ongeveer met een rit bezig?
Als je met een controller speelt moet dat wel lukken. Met stuur of muist+tobo wordt dat alweer een stuk lastiger. Ik betrap mezelf er wel altijd op altijd binnen de lijntjes te rijden, dus je bent vaak wel gefocust bezig. Je kan gewoon automaat instellen, hoef je alleen maar te gassen en te sturen. Owja en kijken :P

Ritten zijn er in alle lengtes, van 10 minuten tot wel 2 uur (schat ik).

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:13:
Jammer dat ze het niet samenvoegen en dan ook nog trainz erbij en dan heb je een leuke multiplayer sim.
Liever eerst Boats/Ferries en dan later trainz.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Boats/Ferries zijn toch verrekte saai? Gaan heen en weer tussen twee altijd dezelfde punten, onderweg alleen water te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Haribo112 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:44:
Boats/Ferries zijn toch verrekte saai? Gaan heen en weer tussen twee altijd dezelfde punten, onderweg alleen water te zien...
We hebben in europa maar 1 trein verbinding voor de trucks. (er is er in ieder geval nog 1 maar die is niet belangrijk (Klanxbull - Sylt in Noord Duitsland))

Maar er zijn meerdere boot verbindingen die volgens mij best leuk gemaakt kunnen worden als integratie voor bv multiplayer.
(ik bedoel dus niet de hele havens van Rotterdam nabouwen, hoewel dat misschien ook wel boeiend kan zijn met bv sleepbootjes enzo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Uhm er bestaan in Europa heel veel containerterminals waar men containers overlaadt van trucks naar treinen. Neem alleen Euroterminal Coevorden al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haribo112 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:44:
Boats/Ferries zijn toch verrekte saai?
Zo bestaan er ook mensen die over truckrijden denken.
Mij lijkt het in ieder geval geweldig om een boot te besturen binnen een simwereld als waar we het over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Haribo112 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:54:
Uhm er bestaan in Europa heel veel containerterminals waar men containers overlaadt van trucks naar treinen. Neem alleen Euroterminal Coevorden al...
Ik doel op verbindingen waar de hele truck op gezet wordt, net als de Stenaline ferries, mbt de trein hebben we eigenlijk alleen de Eurotunnel.

Overladen is niet boeiend voor multiplayer of ook singleplayer aangezien de trucker en de treinrijder eigenlijk wat gameplay betreft niks met elkaar te maken gaan hebben.
Als iemand de pont bestuurt waar jij met jouw truck op staat kan dat denk ik juist wel leuke momenten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Overladen is wel degelijk interessant. Denk aan vertragingen die invloed hebben op je economy, coöperaties opzetten, samenwerken om veel geld te verdienen om eigen trucks en , als je echt veel geld hebt, eigen loc's en werkplaatsen te kopen. Ik snap dat dat met de hudige engine en ook de visie van het SCS-team niet mogelijk is, maar een dergelijke multiplayer zou ik echt 24/7 spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:21
Mja, dan kom je een beetje op het Transport Tycoon achtige niveau. Dat is weer een heel andere tak van sport, en zie ik inderdaad ook niet zo snel gebeuren in ETS.

[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 28-01-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:58:
[...]

Zo bestaan er ook mensen die over truckrijden denken.
doe hebben ook geen life
want als je het truckers leven niet snapt zal je nooit echt geleeft hebben , trucker zijn is geen job maar het is een manier van leven

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 15:58
lanerios schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:20:
Ik vind het een heerlijk spel om te ontspannen, kijk maar op mijn steamprofiel, lijkt me value voor money. Radio aan en gaan met die handel. Ik heb het heel lang met tobo gespeeld, beter is controller en nog beter een stuur. Ik heb speciaal voor dit spel zelfs een g27 gekocht en geen minuut spijt van. Zeker met mods kan je dit spel mooi aankleden. Laatste pluspunt: het is niet duur en en je kan ook eerst de demo spelen als je wil. Mocht je meer vragen hebben voeg me ff toe op steam: Sn3gG3l

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Hoe lang je met een opdracht bezig bent hangt af van welke opdracht je hebt aangenomen. Ben zelf onderweg van Italie naar Finland, dan ben je een uurtje of anderhalf/twee zoiets aan het rijden, incl. steden ontdekken :P

Verder alleen maar eens met Sn3gG3l eens, heerlijk ontspannend spel met een uitgebreide modgemeenschap. En ook ik ben begonnen met een tobo daarna 360 controller en nu sinds een week een G27 en dat maakt het spel zoveel toffer.

Nu eens mods zoeken die het spel mooier maken, nieuwe computer kan meer aan dan wat ETS 2 te bieden heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

nou me eerste x64 crash na halfuur, misschien mods.. misschien x64. Even schoon beginnen om te kijken wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is 1.16 al beschikbaar dan? Last I know was het nog een beta?

EDIT: ja dus. Niet dat het uitmaakt, ik moet nog wachten tot Promods ook weer bijgewerkt is...

[ Voor 44% gewijzigd door FastFred op 28-01-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb geen problemen met de x64. Ik speel beta en heb enkele mods aanstaan. Gok dus ook dat het in 1 van je mods zit. Ik heb wel het idee dat op momenten de x64 vloeiender is. Echter als ik sommige delen zie van de weg dan zie je toch de hechtlijnen van de graphic templates (stukjes weg) (kan even niet op juiste woord komen, nadeel van stukje hersens wat niet altijd even goed werkt :( )

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 15:58
martijnm71 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:35:
Hoe lang je met een opdracht bezig bent hangt af van welke opdracht je hebt aangenomen. Ben zelf onderweg van Italie naar Finland, dan ben je een uurtje of anderhalf/twee zoiets aan het rijden, incl. steden ontdekken :P

Verder alleen maar eens met Sn3gG3l eens, heerlijk ontspannend spel met een uitgebreide modgemeenschap. En ook ik ben begonnen met een tobo daarna 360 controller en nu sinds een week een G27 en dat maakt het spel zoveel toffer.

Nu eens mods zoeken die het spel mooier maken, nieuwe computer kan meer aan dan wat ETS 2 te bieden heeft :P
Paar tips:

- Alle jazzycat mods, veranderd trailers, echte auto's, bussen, railroad en army cargo etc.
- Realistic Lightning 2.0 : Veranderd het weer, veel meer uitgebreide weersoorten en betere lighting
- Promods: voegt remaps toe van o.a Frankrijk, Duitstland en voegt heel Scandinavie toe. Werkt niet op 1.16 maar wordt meestal snel geupdate
- Poland Rebuilding: complete remap van Polen, werkt al sinds eind December niet meer maar ze zijn bezig met nieuwe update.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Pagina: 1 ... 86 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.