🠕 This side up
Toen de updates gedaan..........enig punt is dat na het aanpassen van mijn profiel (deactiveren oude promods, activeren nieuwe) mijn games niet meer laden/ik kom niet in het main menu.......kortom m'n account lijkt stuk
Iemand een suggestie wat ik nog kan doen behalve opnieuw beginnen?
The sky is the limit
Alle mods deactiveren, opnieuw starten, en een voor een weer activeren en kijken welke de schuldige is.EasyJet schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:26:
Na twee maandjes niet gespeeld te hebben zojuist de updates voor ProMods en ETS2 gedownload. Voor de installatie gekeken of mijn truck bezig was met een ritje en dat was niet zo.
Toen de updates gedaan..........enig punt is dat na het aanpassen van mijn profiel (deactiveren oude promods, activeren nieuwe) mijn games niet meer laden/ik kom niet in het main menu.......kortom m'n account lijkt stuk
(Of meerdere mods activeren, kijken of het werkt etc... Sneller maar minder zorgvuldig)
🠕 This side up
Hier hetzelfde probleem. Het zou kunnen dat 1.14.2.2s niet echt briljant is. Ik heb gamecrashes die steevast na 1,5 rit plaatsvinden, ook zonder mods. Ik wacht dus gewoon maar weer op de volgende update.EasyJet schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:26:
Na twee maandjes niet gespeeld te hebben zojuist de updates voor ProMods en ETS2 gedownload. Voor de installatie gekeken of mijn truck bezig was met een ritje en dat was niet zo.
Nee, merp!
*empty*
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zOw6TyD2FgI]
🠕 This side up
Haha, vet mooiKoenvh schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:36:
En ik rijd weer in Rusland, en dat is te merken!
[video]
Ik zie de logica er ook niet helemaal van, maar het ging op dat hele stuk vaker mis.krissie100 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:41:
[...]
Haha, vet mooigoeie reactie, wel vaag dat ze in een keer stil staan
🠕 This side up
Dat was de truc. Nu werkt het weer, bleek een oude jazzycat te zijn die het liet crashen.Koenvh schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:00:
[...]
Alle mods deactiveren, opnieuw starten, en een voor een weer activeren en kijken welke de schuldige is.![]()
(Of meerdere mods activeren, kijken of het werkt etc... Sneller maar minder zorgvuldig)
Gelijk een XF euro 6 gekocht 6x2 met lift as super space
The sky is the limit
zag dat er 1.15.beta uit is voor steam....
*empty*
even slapen? wil wel eens helpen.MR_VIPER schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 09:22:
Ik heb de beta er al op staan en ben alle bedrijven kwijt en er is dus geen cargo meer. Zelfs met alle mods uit nog steeds geen vracht beschikbaar. Zou dus opletten met deze 1.15.x beta.
*empty*
Nu moeten we weer opnieuw beginnen aan een nieuwe versie..
Ook verstiert 1.15 de vrachtmarkt bij sommige mods..
Erg handig van SCS. Voorlopig even van de beta afblijven
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
WelkomMR_VIPER schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:50:
Ik zal me hier ook maar eens melden. Speel al tijden ets2 met een Thrustmaster TR500s + playseat, erg leuk. In de toekomst komt er een Oculus Rift bij. Momenteel rijd ik met een Scania Streamline R730. Vooral fan van zwaar transport. En dan om het af te ronden een plaatje van de huidige "daily"driver.
[afbeelding]
Ik heb al een Rift maar speel ETS daar niet mee. Tis gewoon veel te slechte kwaliteit en gestotter. Dat ligt overigens deels aan ETS en deels aan de Rift.
En dat komt niet door de showroom updates die ze hadden?ScuL schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:52:
1.15 is een ramp, we hebben nu net een paar dagen een stabiele versie voor 1.14 en 1.81 veroorzaakt op 1.15 crashes op het moment dat je bij een kleine truckdealer komt
Nu moeten we weer opnieuw beginnen aan een nieuwe versie..
Ook verstiert 1.15 de vrachtmarkt bij sommige mods..
Erg handig van SCS. Voorlopig even van de beta afblijven
Showroom updates:
- New interface for showrooms
- New showroom interior
- New look for small truck dealers
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Geniaal nummer ook er bijKoenvh schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:36:
En ik rijd weer in Rusland, en dat is te merken!
[video]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Het nummer was toeval, draaide op de achtergrond namelijk. Ik zag het van tevoren aankomen dat het invoegen mis zou gaan, maar ik het verwacht dat de auto pal voor me zou invoegen, niet tegen de andere vrachtwagen..FireFoz schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:49:
[...]
Geniaal nummer ook er bijmaar zowel hun als jij staan wel snel stil
🠕 This side up
Verwijderd
https://www.youtube.com/w...=UUyxLGmS4NM-2iP900Z9XbFg
Maar wat er gebeurt met de automaat is dat hij zo nu en dan alsnog input ziet van de H-shifter, wat er voor zorgt dat de versnellingsbak ineens naar neutraal schiet tijdens het rijden. Erg vervelend, iemand meer die dit wel eens gehad heeft?
Misschien kan je proberen om de knop voor het schakelen om te zetten naar de andere stand voor de + en -. Of anders als je toch niet meer als schakel rijd de functie uitschakelen door er geen knoppen op aan te wijzen. Ik gebruik zelf de H shifter van de G27 bij een account en bij een ander account gebruik ik de realistisch automaat en heb geen last van het probleem.FastFred schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:41:
Ik heb eigenlijk altijd handmatig geschakeld met de H-shifter van mijn G25. Maar vanmiddag toch eens de realistische automaat geprobeerd en adaptieve automaat ingeschakeld. Vond het erg prettig rijden, de adaptieve automaat is even wennen.
Maar wat er gebeurt met de automaat is dat hij zo nu en dan alsnog input ziet van de H-shifter, wat er voor zorgt dat de versnellingsbak ineens naar neutraal schiet tijdens het rijden. Erg vervelend, iemand meer die dit wel eens gehad heeft?
Johann Sebastian Bach
En valt het meer mensen op dat er geen Euro 6 XF's als AI rond rijden?
@ CyberCow, dat bedacht ik me vanmorgen ook, zal het vanavond eens proberen of dat lukt, vond het wel erg fijn met die automaat. Als je de snelweg opdraait ram ik op cruise control hervatten en dan trekt hij gewoon vanzelf op incl. schakelen
Net als in een echte vrachtwagen werkt het ook pas vanaf de 30km/h. Ik vind het ook erg mooi gemaakt en het is ook realistischer om de automaat te gebruiken. Een echte vrachtwagen is ook vrijwel altijd een automaat zeker de grotere modellen. Alleen je was dan wel goedkoper uit geweest met een stuur zonder H shifter maar daar heb je vast nog wel andere spellen voor.FastFred schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:19:
Ik ook, en wanneer de echte Mercedes logo's erin komen, die licentie hebben ze nu al een tijdje, maar we rijden nog steeds in Majestic's.
En valt het meer mensen op dat er geen Euro 6 XF's als AI rond rijden?
@ CyberCow, dat bedacht ik me vanmorgen ook, zal het vanavond eens proberen of dat lukt, vond het wel erg fijn met die automaat. Als je de snelweg opdraait ram ik op cruise control hervatten en dan trekt hij gewoon vanzelf op incl. schakelen
Ik gebruik 'm ook wel voor andere games, maar de laatste tijd alleen voor ETS2. Ik heb nog wel een Microsoft Sidewinder (zonder H-shifter) wieltje maar weet niet of ETS2 daar mee om kan gaan.
[ Voor 51% gewijzigd door FastFred op 08-12-2014 17:49 ]
http://ets2.lt/en/rusmap-1-4-5/
🠕 This side up
Multiplayer?mark0172 schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:50:
Ik heb dus echt enorm veel lagg (mag blij zijn met 5 fps) als in een druk gebied komt, maar zou dat aan mijn hardware liggen of hebben meerdere mensen daar last van ?
Heb ik ook, steden zijn beduidend minder vloeiend.mark0172 schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:50:
Ik heb dus echt enorm veel lagg (mag blij zijn met 5 fps) als in een druk gebied komt, maar zou dat aan mijn hardware liggen of hebben meerdere mensen daar last van ?
🠕 This side up
Start even ETS2 vanuit je Steam Library en probeer normaal in DirectX te starten. Ik had hier ook eens last van, maar dat kwam doordat ik ETS2 eens vanuit de Steam Library in OpenGL modus had gestart. Wanneer je vanaf je bureaublad of Start Menu start, pakt hij de laatst gekozen optie. Toen ik hem startte vanuit de Steam Library in DirectX mode liep hij weer als een zonnetje.mark0172 schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:50:
-
Ik ga het even proberen! Viel me trouwens ook op dat als ik uit de cockpit ga dat de lagg dan compleet verdwenen isEdd schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:31:
[...]
Start even ETS2 vanuit je Steam Library en probeer normaal in DirectX te starten. Ik had hier ook eens last van, maar dat kwam doordat ik ETS2 eens vanuit de Steam Library in OpenGL modus had gestart. Wanneer je vanaf je bureaublad of Start Menu start, pakt hij de laatst gekozen optie. Toen ik hem startte vanuit de Steam Library in DirectX mode liep hij weer als een zonnetje.
[ Voor 4% gewijzigd door mark0172 op 08-12-2014 22:37 ]
-
Spel werkt weer perfect op ultra (met DirectX) ik moest hem eerst op Low zetten om normaal door een stad te kunnen rijden, Thanks!Edd schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:39:
Je krijgt een keuzescherm als je start vanuit je Library. Of je kunt de eerste optie gewoon kiezen of er staat een optie DirectX tussen. Ik weet het niet meer heel zeker. Een van de 2 kiezen zou goed genoeg moeten zijn.
Sidewinder werkt prima icm ets2. Gebruikte dit stuur voordat ik de g25 had aangeschaft.FastFred schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:51:
Mijn G25 heb ik al wel wat langer dan dat ik ETS2 heb volgens mij, dacht ik, misschien, euhm...
Ik gebruik 'm ook wel voor andere games, maar de laatste tijd alleen voor ETS2. Ik heb nog wel een Microsoft Sidewinder (zonder H-shifter) wieltje maar weet niet of ETS2 daar mee om kan gaan.
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
Hoe werkt dit als je het spel op DVD in de winkel hebt gekocht? Ik wil dit ook proberen ik haal net 60fps als ik mijn videokaart licht overklok (Asus GTX970).Edd schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:31:
[...]
Start even ETS2 vanuit je Steam Library en probeer normaal in DirectX te starten. Ik had hier ook eens last van, maar dat kwam doordat ik ETS2 eens vanuit de Steam Library in OpenGL modus had gestart. Wanneer je vanaf je bureaublad of Start Menu start, pakt hij de laatst gekozen optie. Toen ik hem startte vanuit de Steam Library in DirectX mode liep hij weer als een zonnetje.
@mark0172
Probeer anders even de knoppen bij spelbesturing leeg te maken van het handgeschakelde. misschien dat het dan wel werkt.
Verwijderd
Je kan je game ook even activeren op steam? Je videokaart zou er trouwens niet zon moeite mee hebben, op welke resolutie en settings speel je? Ik haal gewoon Ultra 200% schaling met een r9 270 die veel lager is dan jouw futureproof videokaart.CyberCow schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:16:
[...]
Hoe werkt dit als je het spel op DVD in de winkel hebt gekocht? Ik wil dit ook proberen ik haal net 60fps als ik mijn videokaart licht overklok (Asus GTX970).
@mark0172
Probeer anders even de knoppen bij spelbesturing leeg te maken van het handgeschakelde. misschien dat het dan wel werkt.
edit: Heb nog een First Try op Spintires voor de liefhebber:
https://www.youtube.com/w...=UUyxLGmS4NM-2iP900Z9XbFg
Moest 3 keer opnieuw opnemen omdat ik momenteel kapot hard faal in dit spel
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 20:05 ]
Verwijderd
The sky is the limit
http://ets2mods.org/2014/07/flash-beacon-mod-by-big-t/
[ Voor 94% gewijzigd door MR_VIPER op 10-12-2014 12:19 ]
*empty*
Dat ziet er goed uit, ik ga deze eens proberenMR_VIPER schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:17:
Big T mod met een custom cab mod.
http://ets2mods.org/2014/07/flash-beacon-mod-by-big-t/
The sky is the limit
Werkt deze samen met pro mods ?Koenvh schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:24:
RusMap 1.4.5 is uit.
http://ets2.lt/en/rusmap-1-4-5/
Angelo NL / Global Cargo VTC
Uiteraard
Staat ook in de eerste reactie, dus had je ook zelf kunnen vinden, is nog sneller ook
[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 10-12-2014 20:54 ]
🠕 This side up
Ik ben wel erg benieuwd naar het "Going North" pakket. Gaaf dat ze de fabrieken van Scania en Volvo daarin meenemen.
Om nog even over toekomst na te denken. Ik zag vanmorgen dit bericht op Techcrunch:
Oculus Acquires A Hand-Tracking Company And An Augmented Reality Company
Als dit goed geïmplementeerd kan worden dan zou je van fysieke knoppen kunnen afstappen en volledig via dashboard bediening uit kunnen voeren. Dat gaat dan meer richting een realisitscher principe. Al heb ik wel inmiddels het idee opgepakt om middels een simprojects joystick contoller een beter knoppen paneel te maken dat meer mogelijkheden op een button naast mijn stuur plaatst dan dat ik het via keyboard moet bedienen.
*empty*
Is dat voor de combinatie met Rift, of ook met gewoon scherm?MR_VIPER schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:27:
Als dit goed geïmplementeerd kan worden dan zou je van fysieke knoppen kunnen afstappen en volledig via dashboard bediening uit kunnen voeren. Dat gaat dan meer richting een realisitscher principe. Al heb ik wel inmiddels het idee opgepakt om middels een simprojects joystick contoller een beter knoppen paneel te maken dat meer mogelijkheden op een button naast mijn stuur plaatst dan dat ik het via keyboard moet bedienen.
Heb je wel eens van Roccat Power Grid gehoord?
dan kun je me je tablet of mobiel een zelfgemaakte layout aan knoppen tonen en gebruiken.
Iemand heeft bijv. al deze gemaakt: http://power-grid.roccat....ids/Games/Simulation/367/ en deze gemaakt: http://power-grid.roccat....ids/Games/Simulation/336/
Ik gebruik het ook voor Elite Dangerous!
Zoiets? http://ets2.lt/en/4-led-flash-beacon/ en misschien werkt deze ook nog: http://ets2.lt/en/led-additional-lights/EasyJet schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:09:
Weet iemand toevallig een mod waarbij er zwaailampen (feitelijk geel knipperende LED's) in de grill geïntegreerd zijn? Tegenwoordig zie je IRL dat steeds vaker voorop trucks voorkomen. Heb al wel op ets2.lt gezocht maar kon niet echt wat vinden.
[ Voor 18% gewijzigd door PuckStar op 12-12-2014 11:55 ]
Het is inderdaad een toevoeging op het gebruik van de Rift. Zal denk ik ook standalone werken. Aangezien het afgeleid is van de kinect. Wat betreft de buttons op een mobiel of tablet. Ik denk dat fysieke knoppen wat extra dimensie kan geven. Via tablet of telefoon mis je toch wat tactile feedback.PuckStar schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:45:
[...]
Is dat voor de combinatie met Rift, of ook met gewoon scherm?
Heb je wel eens van Roccat Power Grid gehoord?
dan kun je me je tablet of mobiel een zelfgemaakte layout aan knoppen tonen en gebruiken.
Iemand heeft bijv. al deze gemaakt: http://power-grid.roccat....ids/Games/Simulation/367/ en deze gemaakt: http://power-grid.roccat....ids/Games/Simulation/336/
Ik gebruik het ook voor Elite Dangerous!
*empty*
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het is wel een stuk makkelijker te "maken"MR_VIPER schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:06:
[...]
Het is inderdaad een toevoeging op het gebruik van de Rift. Zal denk ik ook standalone werken. Aangezien het afgeleid is van de kinect. Wat betreft de buttons op een mobiel of tablet. Ik denk dat fysieke knoppen wat extra dimensie kan geven. Via tablet of telefoon mis je toch wat tactile feedback.
Overigens kun je ook nog aan Voice Attack denken. Gebruiken velen ook voor o.a. Elite Dangerous.
Maar zou ook met ETS2 kunnen. "Turn on wipers" bijv.
Is ETS2MP uit de lucht?
http://blog.scssoft.com/2...xpress-holiday-event.html
zo ziet het er wel naar uit.88Weighed schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:31:
Volgens mij hebben ze 1.15 gereleased ...
Angelo NL / Global Cargo VTC
Advies was deze NIET te updaten. Nu heeft Steam het 'automatisch' gedaan en ontstaan er problemen zoals geschetst. De game crashed!
Ik heb Promods 1.81 erop staan.
Kan ik de automatische update van Steam weer annuleren of zoiets en weer teruggaan naar 1.14??
Bvd. voor evt. hulp
Ik doe er niet aan mee maar toch een leuke aktie van scs. Goed bezig...88Weighed schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:31:
Volgens mij hebben ze 1.15 gereleased ...
En nu zullen een paar van mijn gebruikte mods wel weer een update nodig hebben.
Moet je bij de beta's op steam, daar zal 1.14 nog wel tussenstaan.Ton37 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:38:
Hi, ik las in de post van Scul dat er problemen zijn met de release van 1.15 en Promods 1.81 .
Advies was deze NIET te updaten. Nu heeft Steam het 'automatisch' gedaan en ontstaan er problemen zoals geschetst. De game crashed!
Ik heb Promods 1.81 erop staan.
Kan ik de automatische update van Steam weer annuleren of zoiets en weer teruggaan naar 1.14??
Bvd. voor evt. hulp
People as things, that’s where it starts.
ProMods version 1.81 seems to be compatible with ETS2 version 1.15. There are some log error messages about truck dealers but nothing major or game breaking. 1.15 does make the ProMods pack less stable. In the coming days/weeks we will reevaluate the need of bringing another update. Currently we are busy with the 1.9/2.0 version of ProMods. We still need to decide if we wait for that (1-3 months) or ...if we will release a 1.82 that will be fully compatible with 1.15.
klopt, het was voor mij ff uit de lucht, ook de website btwVerwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:08:
Nee is niet uit de lucht

[ Voor 12% gewijzigd door jin op 12-12-2014 19:41 ]
Ik kan nergens vinden welke afstand dat dan wel niet is? Zal wel richting 5000 lopen...Odessa schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:41:
[...]
Ik doe er niet aan mee maar toch een leuke aktie van scs. Goed bezig...
En nu zullen een paar van mijn gebruikte mods wel weer een update nodig hebben.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik ga proberen op Steam ETS2 te downgraden, anders schakel ik voorlopig Promods maar uit, in afwachting van een komende patch.
Btw. als ik Promods uitschakel ben ik vermoedelijk wel mijn voortgang/profiel kwijt, neem ik aan??
Ga ik weer opnieuw beginnen. Na een evt. patch van Promods kan ik dat profiel weer gebruiken.
Ben er net mee begonnen, dus dat valt wel mee en het is (nog) onbekend gebied voor mij.
Al met al een leuke simulatie/programma.
Thanks anyway
Ik gebruik 2 profielen tegenwoordig. Een zonder mods en een met de mods die ik wil hebben (promods, poland rebuilding, jazzycat trailer & cargo). Op die manier kun je gewoon blijven doorspelen na een update die weer eens alle mods heeft geslooptTon37 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:48:
@vadzaitsev @Strider1007, dank je voor jullie reactie.
Ik ga proberen op Steam ETS2 te downgraden, anders schakel ik voorlopig Promods maar uit, in afwachting van een komende patch.
Btw. als ik Promods uitschakel ben ik vermoedelijk wel mijn voortgang/profiel kwijt, neem ik aan??
Ga ik weer opnieuw beginnen. Na een evt. patch van Promods kan ik dat profiel weer gebruiken.
Ben er net mee begonnen, dus dat valt wel mee en het is (nog) onbekend gebied voor mij.
Al met al een leuke simulatie/programma.
Thanks anyway
Nee, merp!
nee.Btw. als ik Promods uitschakel ben ik vermoedelijk wel mijn voortgang/profiel kwijt, neem ik aan??
ik gebruik nu 1.15 (promods uitgeschakeld) en werkt prima met al m'n andere mods.
5000 km is wat mensen zeggen en dat kan wel kloppen. Als je een WoT account hebt zou je het moeten kunnen zien. 5000 km is btw een makkiekuusj98 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:16:
[...]
Ik kan nergens vinden welke afstand dat dan wel niet is? Zal wel richting 5000 lopen...
Fijn, ga ik dan ook eens proberen. Het programma geeft dan wel aan dat 'alles kaput' kan gaan, maar dat is wss een formele/juridische waarschuwingCarfanatic schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:08:
[...]
nee.
ik gebruik nu 1.15 (promods uitgeschakeld) en werkt prima met al m'n andere mods.
Het downgraden op Steam lukt mij i.i.g. niet.
Zoals Scul aangaf had het iets te maken met de nadering van Kleine Dealers. Ik ben nu een 'straatje omgereden', dus niet langs de Dealer en het spel crashde toen niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Ton37 op 12-12-2014 20:46 ]
5k kilometer is in World of Tanks lastig hoorOdessa schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:09:
[...]
5000 km is wat mensen zeggen en dat kan wel kloppen. Als je een WoT account hebt zou je het moeten kunnen zien. 5000 km is btw een makkie
Ik wacht even tot PM echte ondersteuning heeft, en dan eens kijken of het weer wilt lopen. 1.14 crasht zeer vaak bij mij. 5k kilometer halen is dan knap lastig
People as things, that’s where it starts.
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=182912431Ton37 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:41:
[...]
Fijn, ga ik dan ook eens proberen. Het programma geeft dan wel aan dat 'alles kaput' kan gaan, maar dat is wss een formele/juridische waarschuwing![]()
Het downgraden op Steam lukt mij i.i.g. niet.
En volg de "Product betas".. Kan niet missen
Ik vind het een leuk idee, en ik zou zeker meedoen, alleen 1.15 gaat 'm op het moment nog niet worden. Hopelijk over een paar weken.
[ Voor 13% gewijzigd door Koenvh op 12-12-2014 20:46 ]
🠕 This side up
Hoeft ook niet aan te staan.. Scroll wat verder naar beneden.Ton37 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:50:
Dank je @Koenvh, alleen ik had de Optie Meedoen met Beta's al uitgeschakeld. Daar stond niets in. Maar ik ga de link ff verder bekijken.
🠕 This side up
Lukt niet, men vraagt of ik aan een Beta wil mee doen (wat ik eigenlijk niet wil, geen verstand van) en vervolgens moet ik een code invullen (die ik niet heb)?
Even een update. De vorige versie 1_14_02 staat nu wel in de Steamfolder. Dus ondanks het niet hebben van een code, werkt het klaarblijkelijk wel.
Dank je voor de hulp, gullie benne kanjers
[ Voor 71% gewijzigd door Ton37 op 12-12-2014 21:22 ]
Ik dacht al, waar blijft ie?..VasZaitsev schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:44:
[...]
5k kilometer is in World of Tanks lastig hoorKost mij minimaal 5000 potjes.
*empty*
What to expect from this patch:
Crashes. Alot of crashes.
Dus idd maar even niet...
ik heb een packard bell laptop met aan AMD APU. nu wil ik daar ETS 2 op installeren om het af en toe lekker beneden te kunnen spelen. bij opstarten krijg ik de vraag of ik het via Directx of opengl wil opstarten. Maakt dat nog uit qua performance? grafisch zal het toch niet superieur zijn, dus als het performance verschil mee brengt kan dat toch zinvol zijn misschien
Op zich zou je beide kunnen proberen, maar mijn ervaring is dat DirectX toch beter werkt. Met OpenGL had ik last dat de framerate in steden zwaar kelderde icm een Radeon R9 270xhuntedjohan schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:23:
Vraag.
ik heb een packard bell laptop met aan AMD APU. nu wil ik daar ETS 2 op installeren om het af en toe lekker beneden te kunnen spelen. bij opstarten krijg ik de vraag of ik het via Directx of opengl wil opstarten. Maakt dat nog uit qua performance? grafisch zal het toch niet superieur zijn, dus als het performance verschil mee brengt kan dat toch zinvol zijn misschien
-
Start je op de laptop, of op je game systeem?huntedjohan schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:05:
heeft iemand ook een verklaring hoe het kan dat ik het spel via steam opstart en dat ik opnieuw moet beginnen?
[EDIT] Je kunt deze dus van je PC naar je laptop kopiëren.
[ Voor 28% gewijzigd door TNJ op 13-12-2014 13:28 ]
Verwijderd
Ben ik de enige waar deze mods het niet doen?PuckStar schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:45:
Zoiets? http://ets2.lt/en/4-led-flash-beacon/ en misschien werkt deze ook nog: http://ets2.lt/en/led-additional-lights/
ze verschijnen niet in de service shop...
Royal Dutch Virtual
ik heb ze nog niet geprobeerd maar misschien komen ze pas vanaf een bepaald level beschikbaar?thesouf schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:41:
[...]
Ben ik de enige waar deze mods het niet doen?
ze verschijnen niet in de service shop...
en anders werken ze misschien niet meer met de nieuwere versies van ETS2.
Alleen ik wil zonder de Promod verder rijden maar ik zot nog in Polen?..Als ik de mod uitzet en verder ga spelen gaat het dan mis?
*empty*
Verwijderd
Voor de zekerheid altijd een backup maken van je profiel voordat je iets doet met mods. Maar als je hem uitzet wordt je terug gezet in de garage waar je huidige truck toe behoort. Een eventuele job wordt dan afgebroken.llovesoccerx7 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:06:
Als ik de mod uitzet en verder ga spelen gaat het dan mis?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 11:54 . Reden: Typo ]
Mooie screenshots. In het eerste shot lijkt het alsof je Volvo wat naar voren overhelt, is dat optisch bedrog of was/is dat ook echt zo.Koenvh schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:49:
Welkom in Liechtenstein!
[afbeelding]ets2_01625 by Koenvh., on Flickr
[afbeelding]ets2_01626 by Koenvh., on Flickr
De combinatie samen met de Pilzo trailer ziet er wel gaaf uit.
The sky is the limit
De evolutionair balk verschijnt wel alleen ben ik nog een te lage level daarvoor ;p
Royal Dutch Virtual
Lijkt alleen zo, komt door de achterkant die schuin loopt.EasyJet schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:29:
[...]
Mooie screenshots. In het eerste shot lijkt het alsof je Volvo wat naar voren overhelt, is dat optisch bedrog of was/is dat ook echt zo.
De combinatie samen met de Pilzo trailer ziet er wel gaaf uit.
🠕 This side up
Dit topic is gesloten.
![]()