Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuusj98 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:19:
[...]

Bedankt heren... Hoe kan ik nu weer zo dom zijn?

In ieder geval, erg leuk om te rijden, ook in Geneve zelf, lekker krappe bochtjes en lekker omhoog. Ik heb het bereden met m'n Scania R730 als racebaan, ooit een Scania zien driften :+ ?
Ja

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:38
Na Euro Truck Simulator 1 gespeeld te hebben, net toch maar even 2 gekocht, is de multiplayer wat ? Ben benieuwd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 14:29
Na twee maandjes niet gespeeld te hebben zojuist de updates voor ProMods en ETS2 gedownload. Voor de installatie gekeken of mijn truck bezig was met een ritje en dat was niet zo.

Toen de updates gedaan..........enig punt is dat na het aanpassen van mijn profiel (deactiveren oude promods, activeren nieuwe) mijn games niet meer laden/ik kom niet in het main menu.......kortom m'n account lijkt stuk

Iemand een suggestie wat ik nog kan doen behalve opnieuw beginnen?

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EasyJet schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:26:
Na twee maandjes niet gespeeld te hebben zojuist de updates voor ProMods en ETS2 gedownload. Voor de installatie gekeken of mijn truck bezig was met een ritje en dat was niet zo.

Toen de updates gedaan..........enig punt is dat na het aanpassen van mijn profiel (deactiveren oude promods, activeren nieuwe) mijn games niet meer laden/ik kom niet in het main menu.......kortom m'n account lijkt stuk

Alle mods deactiveren, opnieuw starten, en een voor een weer activeren en kijken welke de schuldige is. ;)
(Of meerdere mods activeren, kijken of het werkt etc... Sneller maar minder zorgvuldig)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik schakel Promods trouwens niet eens eerst uit. Ik vervang de bestanden in de mods folder gewoon met de nieuwe, start het spel op en schakel de nieuwe Promods versie in. Daarna start ik de savegame, werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:20

PauseBreak

derp!

EasyJet schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:26:

Hier hetzelfde probleem. Het zou kunnen dat 1.14.2.2s niet echt briljant is. Ik heb gamecrashes die steevast na 1,5 rit plaatsvinden, ook zonder mods. Ik wacht dus gewoon maar weer op de volgende update.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik zal me hier ook maar eens melden. Speel al tijden ets2 met een Thrustmaster TR500s + playseat, erg leuk. In de toekomst komt er een Oculus Rift bij. Momenteel rijd ik met een Scania Streamline R730. Vooral fan van zwaar transport. En dan om het af te ronden een plaatje van de huidige "daily"driver.
Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/F8D/0000000000073D8F.jpg

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:33

Koenvh schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:36:
En ik rijd weer in Rusland, en dat is te merken! :+

[video]
Haha, vet mooi ;) goeie reactie, wel vaag dat ze in een keer stil staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:41:

[...]

Haha, vet mooi ;) goeie reactie, wel vaag dat ze in een keer stil staan :)
Ik zie de logica er ook niet helemaal van, maar het ging op dat hele stuk vaker mis.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Koenvh schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:00:
[...]

Alle mods deactiveren, opnieuw starten, en een voor een weer activeren en kijken welke de schuldige is. ;)
(Of meerdere mods activeren, kijken of het werkt etc... Sneller maar minder zorgvuldig)
Dat was de truc. Nu werkt het weer, bleek een oude jazzycat te zijn die het liet crashen.

Gelijk een XF euro 6 gekocht 6x2 met lift as super space :9

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Kom er net achter dat HUNGARY 0.9 niet werkt met 1.14.x .. was een favorite.... helaas wachten op nieuwe versie hiervoor.

zag dat er 1.15.beta uit is voor steam....

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb de beta er al op staan en ben alle bedrijven kwijt en er is dus geen cargo meer. Zelfs met alle mods uit nog steeds geen vracht beschikbaar. Zou dus opletten met deze 1.15.x beta.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 21:52
MR_VIPER schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 09:22:
Ik heb de beta er al op staan en ben alle bedrijven kwijt en er is dus geen cargo meer. Zelfs met alle mods uit nog steeds geen vracht beschikbaar. Zou dus opletten met deze 1.15.x beta.
even slapen? wil wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Helaas. Job Market is nog steeds leeg. Ik zie zoetjes aan meer meldingen ervan binnen komen. Even afwachten wat SCS eraan gaat doen. Denk dat ik maar de downgrade ga doorzetten terug naar 1.14.x

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1.15 is een ramp, we hebben nu net een paar dagen een stabiele versie voor 1.14 en 1.81 veroorzaakt op 1.15 crashes op het moment dat je bij een kleine truckdealer komt :(
Nu moeten we weer opnieuw beginnen aan een nieuwe versie..

Ook verstiert 1.15 de vrachtmarkt bij sommige mods..

Erg handig van SCS. Voorlopig even van de beta afblijven

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, lijkt mij super frustrerend voor jullie. 1.15 komt ook wel erg snel achter 1.14 trouwens zeg. Er zitten wel weer mooie dingen in maar toch. Succes in ieder geval d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
MR_VIPER schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:50:
Ik zal me hier ook maar eens melden. Speel al tijden ets2 met een Thrustmaster TR500s + playseat, erg leuk. In de toekomst komt er een Oculus Rift bij. Momenteel rijd ik met een Scania Streamline R730. Vooral fan van zwaar transport. En dan om het af te ronden een plaatje van de huidige "daily"driver.
[afbeelding]
Welkom :).

Ik heb al een Rift maar speel ETS daar niet mee. Tis gewoon veel te slechte kwaliteit en gestotter. Dat ligt overigens deels aan ETS en deels aan de Rift.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 13:03
ScuL schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:52:
1.15 is een ramp, we hebben nu net een paar dagen een stabiele versie voor 1.14 en 1.81 veroorzaakt op 1.15 crashes op het moment dat je bij een kleine truckdealer komt :(
Nu moeten we weer opnieuw beginnen aan een nieuwe versie..

Ook verstiert 1.15 de vrachtmarkt bij sommige mods..

Erg handig van SCS. Voorlopig even van de beta afblijven
En dat komt niet door de showroom updates die ze hadden?
Showroom updates:
  • New interface for showrooms
  • New showroom interior
  • New look for small truck dealers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep het 3e punt. We moeten de hele map door om die look voor kleine truck dealers aan te passen, wat betekent dat we weer een hele nieuwe release moeten doen ..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Koenvh schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:36:
En ik rijd weer in Rusland, en dat is te merken! :+

[video]
Geniaal nummer ook er bij :P maar zowel hun als jij staan wel snel stil

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireFoz schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:49:
[...]

Geniaal nummer ook er bij :P maar zowel hun als jij staan wel snel stil
Het nummer was toeval, draaide op de achtergrond namelijk. Ik zag het van tevoren aankomen dat het invoegen mis zou gaan, maar ik het verwacht dat de auto pal voor me zou invoegen, niet tegen de andere vrachtwagen.. 8)7

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een racevideo op scania test track, Promods
https://www.youtube.com/w...=UUyxLGmS4NM-2iP900Z9XbFg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb eigenlijk altijd handmatig geschakeld met de H-shifter van mijn G25. Maar vanmiddag toch eens de realistische automaat geprobeerd en adaptieve automaat ingeschakeld. Vond het erg prettig rijden, de adaptieve automaat is even wennen.

Maar wat er gebeurt met de automaat is dat hij zo nu en dan alsnog input ziet van de H-shifter, wat er voor zorgt dat de versnellingsbak ineens naar neutraal schiet tijdens het rijden. Erg vervelend, iemand meer die dit wel eens gehad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:41:
Ik heb eigenlijk altijd handmatig geschakeld met de H-shifter van mijn G25. Maar vanmiddag toch eens de realistische automaat geprobeerd en adaptieve automaat ingeschakeld. Vond het erg prettig rijden, de adaptieve automaat is even wennen.

Maar wat er gebeurt met de automaat is dat hij zo nu en dan alsnog input ziet van de H-shifter, wat er voor zorgt dat de versnellingsbak ineens naar neutraal schiet tijdens het rijden. Erg vervelend, iemand meer die dit wel eens gehad heeft?
Misschien kan je proberen om de knop voor het schakelen om te zetten naar de andere stand voor de + en -. Of anders als je toch niet meer als schakel rijd de functie uitschakelen door er geen knoppen op aan te wijzen. Ik gebruik zelf de H shifter van de G27 bij een account en bij een ander account gebruik ik de realistisch automaat en heb geen last van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ben toch wel benieuwd waneer de nieuwe actros beschikbaar komt.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook, en wanneer de echte Mercedes logo's erin komen, die licentie hebben ze nu al een tijdje, maar we rijden nog steeds in Majestic's.

En valt het meer mensen op dat er geen Euro 6 XF's als AI rond rijden?

@ CyberCow, dat bedacht ik me vanmorgen ook, zal het vanavond eens proberen of dat lukt, vond het wel erg fijn met die automaat. Als je de snelweg opdraait ram ik op cruise control hervatten en dan trekt hij gewoon vanzelf op incl. schakelen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:19:
Ik ook, en wanneer de echte Mercedes logo's erin komen, die licentie hebben ze nu al een tijdje, maar we rijden nog steeds in Majestic's.

En valt het meer mensen op dat er geen Euro 6 XF's als AI rond rijden?

@ CyberCow, dat bedacht ik me vanmorgen ook, zal het vanavond eens proberen of dat lukt, vond het wel erg fijn met die automaat. Als je de snelweg opdraait ram ik op cruise control hervatten en dan trekt hij gewoon vanzelf op incl. schakelen _O_
Net als in een echte vrachtwagen werkt het ook pas vanaf de 30km/h. Ik vind het ook erg mooi gemaakt en het is ook realistischer om de automaat te gebruiken. Een echte vrachtwagen is ook vrijwel altijd een automaat zeker de grotere modellen. Alleen je was dan wel goedkoper uit geweest met een stuur zonder H shifter maar daar heb je vast nog wel andere spellen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn G25 heb ik al wel wat langer dan dat ik ETS2 heb volgens mij, dacht ik, misschien, euhm...

Ik gebruik 'm ook wel voor andere games, maar de laatste tijd alleen voor ETS2. Ik heb nog wel een Microsoft Sidewinder (zonder H-shifter) wieltje maar weet niet of ETS2 daar mee om kan gaan.

[ Voor 51% gewijzigd door FastFred op 08-12-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
Ik heb dus echt enorm veel lagg (mag blij zijn met 5 fps) als in een druk gebied komt, maar zou dat aan mijn hardware liggen of hebben meerdere mensen daar last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:33
mark0172 schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:50:
Ik heb dus echt enorm veel lagg (mag blij zijn met 5 fps) als in een druk gebied komt, maar zou dat aan mijn hardware liggen of hebben meerdere mensen daar last van ?
Multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik ook, steden zijn beduidend minder vloeiend. :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De shifter in sequentiele stand zetten helpt niet, hij schiet nog steeds vaak terug naar neutraal als ik met de automatische bak rij. Voorlopig dus maar weer even handgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:37

Edd

Start even ETS2 vanuit je Steam Library en probeer normaal in DirectX te starten. Ik had hier ook eens last van, maar dat kwam doordat ik ETS2 eens vanuit de Steam Library in OpenGL modus had gestart. Wanneer je vanaf je bureaublad of Start Menu start, pakt hij de laatst gekozen optie. Toen ik hem startte vanuit de Steam Library in DirectX mode liep hij weer als een zonnetje.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
Edd schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:31:
[...]

Start even ETS2 vanuit je Steam Library en probeer normaal in DirectX te starten. Ik had hier ook eens last van, maar dat kwam doordat ik ETS2 eens vanuit de Steam Library in OpenGL modus had gestart. Wanneer je vanaf je bureaublad of Start Menu start, pakt hij de laatst gekozen optie. Toen ik hem startte vanuit de Steam Library in DirectX mode liep hij weer als een zonnetje.
Ik ga het even proberen! Viel me trouwens ook op dat als ik uit de cockpit ga dat de lagg dan compleet verdwenen is

[ Voor 4% gewijzigd door mark0172 op 08-12-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Je krijgt een keuzescherm als je start vanuit je Library. Of je kunt de eerste optie gewoon kiezen of er staat een optie DirectX tussen. Ik weet het niet meer heel zeker. Een van de 2 kiezen zou goed genoeg moeten zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
Edd schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:39:
Je krijgt een keuzescherm als je start vanuit je Library. Of je kunt de eerste optie gewoon kiezen of er staat een optie DirectX tussen. Ik weet het niet meer heel zeker. Een van de 2 kiezen zou goed genoeg moeten zijn.
Spel werkt weer perfect op ultra (met DirectX) ik moest hem eerst op Low zetten om normaal door een stad te kunnen rijden, Thanks! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 00:07
FastFred schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:51:
Mijn G25 heb ik al wel wat langer dan dat ik ETS2 heb volgens mij, dacht ik, misschien, euhm...

Ik gebruik 'm ook wel voor andere games, maar de laatste tijd alleen voor ETS2. Ik heb nog wel een Microsoft Sidewinder (zonder H-shifter) wieltje maar weet niet of ETS2 daar mee om kan gaan.
Sidewinder werkt prima icm ets2. Gebruikte dit stuur voordat ik de g25 had aangeschaft.

Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edd schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:31:
[...]

Hoe werkt dit als je het spel op DVD in de winkel hebt gekocht? Ik wil dit ook proberen ik haal net 60fps als ik mijn videokaart licht overklok (Asus GTX970).

@mark0172
Probeer anders even de knoppen bij spelbesturing leeg te maken van het handgeschakelde. misschien dat het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:16:
[...]

Hoe werkt dit als je het spel op DVD in de winkel hebt gekocht? Ik wil dit ook proberen ik haal net 60fps als ik mijn videokaart licht overklok (Asus GTX970).

@mark0172
Probeer anders even de knoppen bij spelbesturing leeg te maken van het handgeschakelde. misschien dat het dan wel werkt.
Je kan je game ook even activeren op steam? Je videokaart zou er trouwens niet zon moeite mee hebben, op welke resolutie en settings speel je? Ik haal gewoon Ultra 200% schaling met een r9 270 die veel lager is dan jouw futureproof videokaart.

edit: Heb nog een First Try op Spintires voor de liefhebber:
https://www.youtube.com/w...=UUyxLGmS4NM-2iP900Z9XbFg

Moest 3 keer opnieuw opnemen omdat ik momenteel kapot hard faal in dit spel :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal zelfs ultra met 300% schaling met 15GB aan mods en 30FPS met een Radeon 6850 (op een 1280*1024 scherm alleen). Ik heb wel veel verschil gezien qua performance op processorgebied. Ik heb een i5 4460. Over het algemeen is Intel sneller per core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Weet iemand toevallig een mod waarbij er zwaailampen (feitelijk geel knipperende LED's) in de grill geïntegreerd zijn? Tegenwoordig zie je IRL dat steeds vaker voorop trucks voorkomen. Heb al wel op ets2.lt gezocht maar kon niet echt wat vinden.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Big T mod met een custom cab mod.

http://ets2mods.org/2014/07/flash-beacon-mod-by-big-t/

[ Voor 94% gewijzigd door MR_VIPER op 10-12-2014 12:19 ]

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Dat ziet er goed uit, ik ga deze eens proberen d:)b

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Werkt deze samen met pro mods ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:51
@pykow: bij mij wel. Op 1.14.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:52:
[...]

Werkt deze samen met pro mods ?
Uiteraard

Staat ook in de eerste reactie, dus had je ook zelf kunnen vinden, is nog sneller ook ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 10-12-2014 20:54 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Gisteravond weer even de beta erop gezet om te kijken of het probleem met geen cargo aanwezig was opgelost (1.15.0.6) en nee was nog steeds een probleem. Dus maar weer terug naar de stable.

Ik ben wel erg benieuwd naar het "Going North" pakket. Gaaf dat ze de fabrieken van Scania en Volvo daarin meenemen.

Om nog even over toekomst na te denken. Ik zag vanmorgen dit bericht op Techcrunch:
Oculus Acquires A Hand-Tracking Company And An Augmented Reality Company

Als dit goed geïmplementeerd kan worden dan zou je van fysieke knoppen kunnen afstappen en volledig via dashboard bediening uit kunnen voeren. Dat gaat dan meer richting een realisitscher principe. Al heb ik wel inmiddels het idee opgepakt om middels een simprojects joystick contoller een beter knoppen paneel te maken dat meer mogelijkheden op een button naast mijn stuur plaatst dan dat ik het via keyboard moet bedienen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
MR_VIPER schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:27:
Als dit goed geïmplementeerd kan worden dan zou je van fysieke knoppen kunnen afstappen en volledig via dashboard bediening uit kunnen voeren. Dat gaat dan meer richting een realisitscher principe. Al heb ik wel inmiddels het idee opgepakt om middels een simprojects joystick contoller een beter knoppen paneel te maken dat meer mogelijkheden op een button naast mijn stuur plaatst dan dat ik het via keyboard moet bedienen.
Is dat voor de combinatie met Rift, of ook met gewoon scherm?
Heb je wel eens van Roccat Power Grid gehoord?
dan kun je me je tablet of mobiel een zelfgemaakte layout aan knoppen tonen en gebruiken.
Iemand heeft bijv. al deze gemaakt: http://power-grid.roccat....ids/Games/Simulation/367/ en deze gemaakt: http://power-grid.roccat....ids/Games/Simulation/336/

Ik gebruik het ook voor Elite Dangerous!
EasyJet schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:09:
Weet iemand toevallig een mod waarbij er zwaailampen (feitelijk geel knipperende LED's) in de grill geïntegreerd zijn? Tegenwoordig zie je IRL dat steeds vaker voorop trucks voorkomen. Heb al wel op ets2.lt gezocht maar kon niet echt wat vinden.
Zoiets? http://ets2.lt/en/4-led-flash-beacon/ en misschien werkt deze ook nog: http://ets2.lt/en/led-additional-lights/

[ Voor 18% gewijzigd door PuckStar op 12-12-2014 11:55 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

PuckStar schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:45:
[...]

Is dat voor de combinatie met Rift, of ook met gewoon scherm?
Heb je wel eens van Roccat Power Grid gehoord?
dan kun je me je tablet of mobiel een zelfgemaakte layout aan knoppen tonen en gebruiken.
Iemand heeft bijv. al deze gemaakt: http://power-grid.roccat....ids/Games/Simulation/367/ en deze gemaakt: http://power-grid.roccat....ids/Games/Simulation/336/

Ik gebruik het ook voor Elite Dangerous!
Het is inderdaad een toevoeging op het gebruik van de Rift. Zal denk ik ook standalone werken. Aangezien het afgeleid is van de kinect. Wat betreft de buttons op een mobiel of tablet. Ik denk dat fysieke knoppen wat extra dimensie kan geven. Via tablet of telefoon mis je toch wat tactile feedback.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
MR_VIPER schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:06:
[...]

Het is inderdaad een toevoeging op het gebruik van de Rift. Zal denk ik ook standalone werken. Aangezien het afgeleid is van de kinect. Wat betreft de buttons op een mobiel of tablet. Ik denk dat fysieke knoppen wat extra dimensie kan geven. Via tablet of telefoon mis je toch wat tactile feedback.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het is wel een stuk makkelijker te "maken" :).

Overigens kun je ook nog aan Voice Attack denken. Gebruiken velen ook voor o.a. Elite Dangerous.
Maar zou ook met ETS2 kunnen. "Turn on wipers" bijv.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-10 17:18

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Mag er een topic geopend worden over de volgende mod: Euro Truck Simulator 2 multiplayer?

Is ETS2MP uit de lucht?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee is niet uit de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:10
Volgens mij hebben ze 1.15 gereleased ...
http://blog.scssoft.com/2...xpress-holiday-event.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

zo ziet het er wel naar uit.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 22:10
Hi, ik las in de post van Scul dat er problemen zijn met de release van 1.15 en Promods 1.81 .
Advies was deze NIET te updaten. Nu heeft Steam het 'automatisch' gedaan en ontstaan er problemen zoals geschetst. De game crashed!
Ik heb Promods 1.81 erop staan.
Kan ik de automatische update van Steam weer annuleren of zoiets en weer teruggaan naar 1.14??
Bvd. voor evt. hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik doe er niet aan mee maar toch een leuke aktie van scs. Goed bezig...

En nu zullen een paar van mijn gebruikte mods wel weer een update nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ton37 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:38:
Hi, ik las in de post van Scul dat er problemen zijn met de release van 1.15 en Promods 1.81 .
Advies was deze NIET te updaten. Nu heeft Steam het 'automatisch' gedaan en ontstaan er problemen zoals geschetst. De game crashed!
Ik heb Promods 1.81 erop staan.
Kan ik de automatische update van Steam weer annuleren of zoiets en weer teruggaan naar 1.14??
Bvd. voor evt. hulp
Moet je bij de beta's op steam, daar zal 1.14 nog wel tussenstaan.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Van de promods facebook pagina:
ProMods version 1.81 seems to be compatible with ETS2 version 1.15. There are some log error messages about truck dealers but nothing major or game breaking. 1.15 does make the ProMods pack less stable. In the coming days/weeks we will reevaluate the need of bringing another update. Currently we are busy with the 1.9/2.0 version of ProMods. We still need to decide if we wait for that (1-3 months) or ...if we will release a 1.82 that will be fully compatible with 1.15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

Ik blijf nog lekker op 1.14.2 mijn favoriete mods werken daar goed mee !

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-10 17:18

Dutchredgaming

ICT Beheerder

klopt, het was voor mij ff uit de lucht, ook de website btw

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

]Eastern Express Mod (versie 4).. brandje langs de snelweg :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/6746910/ets2_00268.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/6746910/ets2_00269.png

[ Voor 12% gewijzigd door jin op 12-12-2014 19:41 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Odessa schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:41:
[...]

Ik doe er niet aan mee maar toch een leuke aktie van scs. Goed bezig...

En nu zullen een paar van mijn gebruikte mods wel weer een update nodig hebben.
Ik kan nergens vinden welke afstand dat dan wel niet is? Zal wel richting 5000 lopen...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
@vadzaitsev @Strider1007, dank je voor jullie reactie.
Ik ga proberen op Steam ETS2 te downgraden, anders schakel ik voorlopig Promods maar uit, in afwachting van een komende patch.

Btw. als ik Promods uitschakel ben ik vermoedelijk wel mijn voortgang/profiel kwijt, neem ik aan??
Ga ik weer opnieuw beginnen. Na een evt. patch van Promods kan ik dat profiel weer gebruiken.
Ben er net mee begonnen, dus dat valt wel mee en het is (nog) onbekend gebied voor mij.
Al met al een leuke simulatie/programma.
Thanks anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:20

PauseBreak

derp!

Ton37 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:48:
@vadzaitsev @Strider1007, dank je voor jullie reactie.
Ik ga proberen op Steam ETS2 te downgraden, anders schakel ik voorlopig Promods maar uit, in afwachting van een komende patch.

Btw. als ik Promods uitschakel ben ik vermoedelijk wel mijn voortgang/profiel kwijt, neem ik aan??
Ga ik weer opnieuw beginnen. Na een evt. patch van Promods kan ik dat profiel weer gebruiken.
Ben er net mee begonnen, dus dat valt wel mee en het is (nog) onbekend gebied voor mij.
Al met al een leuke simulatie/programma.
Thanks anyway
Ik gebruik 2 profielen tegenwoordig. Een zonder mods en een met de mods die ik wil hebben (promods, poland rebuilding, jazzycat trailer & cargo). Op die manier kun je gewoon blijven doorspelen na een update die weer eens alle mods heeft gesloopt :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Dank je @Pauzebreak, goed idee van je. Neem ik graag van je over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 21:52
nee.

ik gebruik nu 1.15 (promods uitgeschakeld) en werkt prima met al m'n andere mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
kuusj98 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:16:
[...]

Ik kan nergens vinden welke afstand dat dan wel niet is? Zal wel richting 5000 lopen...
5000 km is wat mensen zeggen en dat kan wel kloppen. Als je een WoT account hebt zou je het moeten kunnen zien. 5000 km is btw een makkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Carfanatic schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:08:
[...]

nee.

ik gebruik nu 1.15 (promods uitgeschakeld) en werkt prima met al m'n andere mods.
Fijn, ga ik dan ook eens proberen. Het programma geeft dan wel aan dat 'alles kaput' kan gaan, maar dat is wss een formele/juridische waarschuwing :?

Het downgraden op Steam lukt mij i.i.g. niet.

Zoals Scul aangaf had het iets te maken met de nadering van Kleine Dealers. Ik ben nu een 'straatje omgereden', dus niet langs de Dealer en het spel crashde toen niet. :?

[ Voor 17% gewijzigd door Ton37 op 12-12-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Odessa schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:09:
[...]

5000 km is wat mensen zeggen en dat kan wel kloppen. Als je een WoT account hebt zou je het moeten kunnen zien. 5000 km is btw een makkie :)
5k kilometer is in World of Tanks lastig hoor :+ Kost mij minimaal 5000 potjes.

Ik wacht even tot PM echte ondersteuning heeft, en dan eens kijken of het weer wilt lopen. 1.14 crasht zeer vaak bij mij. 5k kilometer halen is dan knap lastig :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ton37 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:41:
[...]

Fijn, ga ik dan ook eens proberen. Het programma geeft dan wel aan dat 'alles kaput' kan gaan, maar dat is wss een formele/juridische waarschuwing :?

Het downgraden op Steam lukt mij i.i.g. niet.
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=182912431

En volg de "Product betas".. Kan niet missen :*)

Ik vind het een leuk idee, en ik zou zeker meedoen, alleen 1.15 gaat 'm op het moment nog niet worden. Hopelijk over een paar weken.

[ Voor 13% gewijzigd door Koenvh op 12-12-2014 20:46 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Dank je @Koenvh, alleen ik had de Optie Meedoen met Beta's al uitgeschakeld. Daar stond niets in. Maar ik ga de link ff verder bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ton37 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:50:
Dank je @Koenvh, alleen ik had de Optie Meedoen met Beta's al uitgeschakeld. Daar stond niets in. Maar ik ga de link ff verder bekijken.
Hoeft ook niet aan te staan.. Scroll wat verder naar beneden. ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Je hebt helemaal gelijk, nu kan/moet ik zeker /temperory 1_14_02 aanklikken en opnieuw opstarten enz.?

Lukt niet, men vraagt of ik aan een Beta wil mee doen (wat ik eigenlijk niet wil, geen verstand van) en vervolgens moet ik een code invullen (die ik niet heb)? :?

Even een update. De vorige versie 1_14_02 staat nu wel in de Steamfolder. Dus ondanks het niet hebben van een code, werkt het klaarblijkelijk wel.

Dank je voor de hulp, gullie benne kanjers _/-\o_

[ Voor 71% gewijzigd door Ton37 op 12-12-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
VasZaitsev schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:44:
[...]

5k kilometer is in World of Tanks lastig hoor :+ Kost mij minimaal 5000 potjes.
Ik dacht al, waar blijft ie?.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb probleem met cargo kunnen oplossen. Zat in de jazzycat packs. Die eerst op 1.14.x uit moeten zetten. Game opslaan. Updaten en daarna werkt eea weer. Jazzycat cargo packs vervolgens wel uit laten staan. Even wachten tot die heavy cargo packs ge-update zijn.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Promods meldt nog steeds dat de patch 1.15 compatible is, maar heeft de tekst nu wel aangepast:

What to expect from this patch:
Crashes. Alot of crashes.

Dus idd maar even niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:10
Ik had wel cargo met jazzycat cargo pack, maar geen xmas gifts ... Dat dus nu opgelost. Wat promods betreft, alles gaat goed zolang je niet bij een kleine vrachtwagen dealer in de buurt komt, dat is overigens wel knap lastig als je langs Hamburg rijdt, dan rij je er onderdoor en heb je een ctd. In developer mode kun je er wel weer omheen met je vrije camera en een teleport ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
Vraag.

ik heb een packard bell laptop met aan AMD APU. nu wil ik daar ETS 2 op installeren om het af en toe lekker beneden te kunnen spelen. bij opstarten krijg ik de vraag of ik het via Directx of opengl wil opstarten. Maakt dat nog uit qua performance? grafisch zal het toch niet superieur zijn, dus als het performance verschil mee brengt kan dat toch zinvol zijn misschien

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42
Stiekum toch best grappig :D

Afbeeldingslocatie: https://worldoftrucks.com/gimg/view/000000000009C87D.jpg

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

huntedjohan schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:23:
Vraag.

ik heb een packard bell laptop met aan AMD APU. nu wil ik daar ETS 2 op installeren om het af en toe lekker beneden te kunnen spelen. bij opstarten krijg ik de vraag of ik het via Directx of opengl wil opstarten. Maakt dat nog uit qua performance? grafisch zal het toch niet superieur zijn, dus als het performance verschil mee brengt kan dat toch zinvol zijn misschien
Op zich zou je beide kunnen proberen, maar mijn ervaring is dat DirectX toch beter werkt. Met OpenGL had ik last dat de framerate in steden zwaar kelderde icm een Radeon R9 270x

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
heeft iemand ook een verklaring hoe het kan dat ik het spel via steam opstart en dat ik opnieuw moet beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

huntedjohan schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:05:
heeft iemand ook een verklaring hoe het kan dat ik het spel via steam opstart en dat ik opnieuw moet beginnen?
Start je op de laptop, of op je game systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
nu op laptop, game pc staat uit. beiden met hetzelfde steam account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Je voortgang wordt niet in de steam-cloud opgeslagen, maar locaal op de schijf.

[EDIT] Je kunt deze dus van je PC naar je laptop kopiëren.

[ Voor 28% gewijzigd door TNJ op 13-12-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik was laatst ook in Liechtenstein. Schoot niet op (ik heb zo'n verkeersmod die van iets 500 van maakt (vraag me niet in plaats van wat)). Ben er ook eens in het echt geweest, ProMods heeft het goed nagemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesouf
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-06-2023

thesouf

Usain Bolt

Ben ik de enige waar deze mods het niet doen?
ze verschijnen niet in de service shop...

Royal Dutch Virtual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
thesouf schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:41:
[...]

Ben ik de enige waar deze mods het niet doen?
ze verschijnen niet in de service shop...
ik heb ze nog niet geprobeerd maar misschien komen ze pas vanaf een bepaald level beschikbaar?
en anders werken ze misschien niet meer met de nieuwere versies van ETS2.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 11:20
Na een lange tijd afwezigheid op ET wil ik de draad weer op pakken.
Alleen ik wil zonder de Promod verder rijden maar ik zot nog in Polen?..Als ik de mod uitzet en verder ga spelen gaat het dan mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Bij mij werkt de flash beacon iig nog wel. Ik heb nu 1.15.x draaien. Mochten die het niet doen heb ik ook altijd nog de evolution balk erop. Ik ben iig zichtbaar ;)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:06:
Als ik de mod uitzet en verder ga spelen gaat het dan mis?
Voor de zekerheid altijd een backup maken van je profiel voordat je iets doet met mods. Maar als je hem uitzet wordt je terug gezet in de garage waar je huidige truck toe behoort. Een eventuele job wordt dan afgebroken.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 11:54 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Mooie screenshots. In het eerste shot lijkt het alsof je Volvo wat naar voren overhelt, is dat optisch bedrog of was/is dat ook echt zo.
De combinatie samen met de Pilzo trailer ziet er wel gaaf uit.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesouf
  • Laatst online: 01-06-2023

thesouf

Usain Bolt

Ben nu level 7 en gebruik V1.15.
De evolutionair balk verschijnt wel alleen ben ik nog een te lage level daarvoor ;p

Royal Dutch Virtual

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EasyJet schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:29:
[...]

Mooie screenshots. In het eerste shot lijkt het alsof je Volvo wat naar voren overhelt, is dat optisch bedrog of was/is dat ook echt zo.
De combinatie samen met de Pilzo trailer ziet er wel gaaf uit.
Lijkt alleen zo, komt door de achterkant die schuin loopt.

🠕 This side up

Pagina: 1 ... 82 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.